Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 17:23
Jméno: standa
IP: uživatel13039
 cena bude tak 8 tisíc,protože zase takovej krasavec to neni. Ten lak se nijak extra neblejská a to je na fotkách vidět,že to už bylo zle přejetý Tempem(místy zmizeli linky)....jinak docela pěknej....dodělat a šup snim někam na polici na výstavu
Datum: 11. ledna 2012 17:23
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 No 10 bych za to teda nedal. Za pár let sice takovou cenu mít bude, ale teď by se za 10 dalo sehnat něco lepšího. Na aukru je ale možný všechno. Nedávno se tam prodal Staďák S22 v origo stavu bez krytů karburace za 19 000, nebo jawa 90 cross bez papírů za 22 000  Prostě blázni
Datum: 11. ledna 2012 14:31
 Jo, máš pravdu, že pravě rok 75 je přechodovej, prot, jsem jen upozornil na to, jestli táta neměl nějakýho z konce výroby  . A tohle starší reno nebude- to je orginál, aspon, co se plechu týče. A spojovací materiál vypadá taky důvěryhodně- že by nemusel být nikdy nějako extra rozděláván
Datum: 11. ledna 2012 14:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Mělo by to mělo být všechno orig. plechy bez lišt atd. se dávaly až na konci 75. zpravidla až v 76., Jen doufám, že to není nějaká starší renovace, to by bylo pak na nic.. Jsem dneska sehnal další prachy, tak věřím, že by to snad mohlo klapnout, jen doufám, že i po technický stránce bude ok, pač slovo toho překupníka není dvakrát důvěryhodný..:-/
Datum: 11. ledna 2012 14:03
 Tohle je krásnej kousek a opravdu jich moc takových není- jestli ti všechno sedí a je to pro tátu, tak to je paráda. Jestli ho koupíš, tak bych s nim rozhodně nic nedělal- ani jak píšeš s těma chromama- je to dobovka a halvně já osobně dělám docela solidní "kouzla" s filcovym kotoučem a pastou. Jestli ty chromy nejsou sloupaný, tak to jde vzdy rozlestit a když to má na sobe třeba jen ďubky, tak to nevadí. Sice ty stary rozleštený ráfky a výfuk je náročnější na údržbu, ale to si myslim, že to bys zařídil  Třeba přecentrovat kola bo takhle bych jen doporučil. A jen pro moje ujištění- hlavně na ty chromy nesahej šmirglem- ani tisícovkou- to je nenávratná ztráta  . Vypadá fakt luxus- originál lanka, origa elektrika- to se dneska cení. JINAK TEN ROK 75 BÝVÁ TAKOVEJ PROBLEMATICKEJ- PRO JISTOTU BYCH SE OPTAL TÁTY, JESTLI MĚL JEŠTĚ KULATÝ PLECHY A DOUTNÍK, KULATEJ KRYT ŘETĚZU-jestli to teda nemáš zjištěný  at se daří při aukci....
Datum: 11. ledna 2012 12:46
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Dík, to je užitečná rada...
Datum: 10. ledna 2012 22:32
Jméno: lukas
IP: uživatel10353
 Jestli budes prihazovat tesne pred koncem 10 000, zkus prihodit radsi 10 002 Kč. Obcas se najde nekdo stejny, stroj vyfoukne a pro ty dve kacky to pak zamrzi
Datum: 10. ledna 2012 22:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Negativum ale je, že to má v háji chromy.. kola a výfuk jsou na výměnu, takže pokud mě někdo přehodí, tak to už bude mega blázen..
Datum: 10. ledna 2012 22:05
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Pokud se ten pionýr po koupi naleští a jak se říká vyvoní,tak věřte tomu že takový má pak cenu i 14-15 000kč!
Je to sice jen pionýr,ale v origo stavu se již špatně shánějí a do budoucna je to dobrá investice.Těch 10 je odpovídající tomuto stavu.Držim palce
Datum: 10. ledna 2012 21:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 10 bych nedal
Datum: 10. ledna 2012 21:35
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 jj, s tím se počítá.. díky za názor a držte mi palce..
Datum: 10. ledna 2012 21:27
 A doporučuji ještě tak 1000 ne li víc stranou na cestu a na přepis + pojištění  Tak hodnězdaru, to vyhraješ na 95%
Datum: 10. ledna 2012 21:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Chvíli před koncem tam dám těch 10 a děj se vůle boží..
Datum: 10. ledna 2012 21:05
 Vypadá že je to originál ( bílé lanka, nálepky, linky ) .. dal bych do toho max. 6000 kč ... ale může se to vyšplhat když má někdo prachy a chce mít zachovalého pionýra bez zásahu kutilů  Jinak od desíti vejš už to nemá cenu .. pokud si zarputilý jawař tak to ber  jinak nad 10 tisíc seženeš silnější, pohodlnější a spolehlivou mašinku .. nebo koupit šrot se stejným rokem výroby a s tp a udělat novou barvu nové věci a bude to mašina jako nová
Datum: 10. ledna 2012 20:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 dwein dibly: Jasný no, jenže táta měl takovýho když byl "mladej", pořád o tom mluví a sehnat tu samou barvu a rok výroby.. někdy je to holt těžký..:-/ Osobně vim o fichtlech snad v lepšim stavu, tak za cca 3-5tis, jenže už nesedí barva, typ bo rok.. tenhle splňuje vše.. Hlavně problém je v tom, že ten maník co to prodává je asi překupník, takže ani neví, jestli je to pojízdný bo tak.. což pro případ, že bych měl dát i těch 8 by byl docela přešlap, kdyby mě ještě pak čekala GO motoru..
Datum: 10. ledna 2012 20:28
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no zase s těma cenama moc neblázněte.. takový ty střelci co za to chtěj 30 i 50 tisíc, sou zatim ještě dost mimo realitu.... ale i tak. dát desítku a více, za sice moc pěknej kus, je podle mě stále nadstandartní. ale možná se pletu.
Datum: 10. ledna 2012 20:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Tak to jste mě uklidnili, mám nachystanejch 10tis., víc dát nemůžu.. mám to pro tátu k narozkám, tak snad někdo nedá víc... když jo, tak mám ještě jednoho v záloze, ale ten už není takovej..
Datum: 10. ledna 2012 20:08
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Jo dobrej, myslím, že se prodá tak za 5,6 tisíc... podle toho kolik lidí u toho bude u konce sedět
Datum: 10. ledna 2012 19:47
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Dobrej vkus,moc pěknej.Pokud se to vydraži tak nějak normalně řekl bych kolem 5-8tis.Strop bych volil max těch 8500kč.Je to aukro,bohužel.Spíš počítej více,je pěknej vhodnej po naleštění do sbírky.Mám úplně toho samého
Datum: 10. ledna 2012 19:44
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 je pěknej.. takových už moc nebude a jestli sou doklady v pořádku, osobně bych dal i 5,000 . ..
Datum: 10. ledna 2012 19:40
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 zdravim chtěl bych se zeptat co se stane když nedám kuličku mezi tyčky problem je že jsem si objednal novou kratkou a dlouhou tyčkou ale příšel jsem na to že ta nová kratka je docela o dost vetsi jak ta puvodni ale myslel sem že to bude ok tak jsem ji tam dal a ted ji proste nedostanu ven tak jsem ji tam nechal dal tam dlouhou a zajima me co se stane kdyz to tak budu mit , například perák a kývačka taky nemaji zadnou kulicku mezi tyckami dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 8:12
Jméno: poiuz
IP: uživatel10681
 To jsou nesmysly! Buď tam dej dlouhou tyčku od víka ke spojkovému košy nebo dvě tyčky s kuličkou! To nemáš doma kuličku?
Brober se už...
Datum: 11. ledna 2012 8:12
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 aha no rozdelavat spojka se mi fakt nechce nedavno jsem to složil , ještě me napadá zratit dlouhou tyčku co vy na to? dík za rady
Datum: 10. ledna 2012 21:43
Jméno: Drak
IP: uživatel13038
 Tyčinky se ti v místě, kde má být kulička rozlisují a budeš je muset vytloukat a pak vyvrtat zbytky z hlavního hřídelu..
Datum: 10. ledna 2012 19:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale mají kuličku mezi tyčkami,já bych rozebral spojku a z druhé strany tu tyčku vyndáš a pak jednu z nich o 5mm zkrátit
Datum: 10. ledna 2012 18:59
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 cus draci hele chtel bych se zeptat jestli by se dal vyrobyl nejakej vyrovnavac na svetla aby kdyz pridam plyn nesvitili vic a kdyz uberu tak min proste aby to slo porat stejne bez baterky slo by to nejak udelat ? co bych k tomu potreboval ?jo a je to na enduro, dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 21:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ono neni problém ztlumit světlo v otáčkách, na to se dají sehnat všelijaký ty stabilizátory na babettu, spíš je problém na volnoběh, kdy je napětí nízký a světlo nesvítí, a to ti vyřeší jedině baterka (nebo jinej pomocnej zdroj proudu)..
Datum: 10. ledna 2012 21:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel12593
 Jedině baterka jinak to nepůjde
Datum: 10. ledna 2012 20:44
Jméno: adyyss
IP: uživatel12849
 no jako udělat by to šlo, ale světlo by ti svitilo furt jak při niších otačkach, a jak to udělt ti přesně neporadim ale jsou na to věcičky
Datum: 10. ledna 2012 20:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Zdravím,chtěl bych se zeptat,jak poznám že mi nefunguje dobíjení?Kromě toho,že mi to po chvíli jízdy chcípne.Konkrétně na ČZ 175/470.S těmahle motorkama nemám žádné zkušenosti,doposud jsem dělal jen fichtly,tak mě prosím neukamenujte.Je tam origo relé a zdá se podle všeho že dobíjí protože vždy když nastartuju tak kontrolka zhasne a když chcípnu tak se rozsvítí.Což by mělo být v pořádku.Nebo jak se to jinak pozná?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 22:25
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 analogem to určitě přeměř, v tomhle případě bývá přesnější, jinak ty nový relé taky nejsou žádná hitparáda, já kupoval dva roky zpátky taky nový a bylo blbě seřízený, spínalo už v 5,5V a druhej regulační supeň končil v 7V, musel sem si ho doseřídit.. Ohledně spotřeby doporučuju dopředu 25W žárovku, zapalování 10-15W, 5W zadní světlo 5W plus nějaká rezerva na dobijení vychází akorád..
Datum: 11. ledna 2012 22:25
Jméno: dan
IP: uživatel12113
 Je to 477, 50W dynamo. Se světlama (15W předek a 5 zadek) to bylo asi tak nějak jak jsem psal, tak jsem tam hodil do předu 35W žárovku a při max otáčkách tam bylo těch 7,5V. Ale někdo tady psal že jiskra potřebuje 15W a to mi vychází 5W přes výkon dynama takže to asi není moc vhodné..Jinak měřák by měl být v pohodě ale skusím to ještě přeměřit PUčkem (analog) až se k tomu dostanu. Už jsem si i pročítal dílenskou příručku relé ale moc chytrý z toho nejsem..Jo jinak relé je staré asi tak jak baterka-slabé 4 měsíce.
Datum: 11. ledna 2012 17:14
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 provaz: dovolím si nesouhlasit, to je ten samej případ jako s kontrolkou, pokud je relé rozeštelované a spíná dejme tomu už v 5V, tak sice na volnoběh kontrolka nesvítí, motor se v chodu bez světel udrží, nicméně o dobíjení se hovořit nedá, když tam totiž dáš novou nabitou baterku, tak ji napětím 5V nebudeš dobíjet, ale naopak vybíjet do dynama, a po pár měsících ježdění tímto stylem ji odrovnáš (samozřejmě záleží i na seřízení regulace)..
Datum: 11. ledna 2012 16:21
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dan: 7,4V na volnoběh se mi zdá nějak moc, co máš za stroj? měříš se zapnutýma světlama nebo ne? a měří ti dobře multimetr? když je v něm slabá baterka tak občas ukazuje blbosti.. jinak pokud jsou měření správný, tak ti samozřejmě přebíjí, maximální přípustný napětí co by se mohlo objevit na baterce nesmí přesáhnout 7,8V, nad touto hodnotou už riskuješ poškození baterky, taky proto ti nejspíš odešla ta tvoje...
Datum: 11. ledna 2012 16:08
 Jinak teda nejjednodussi zkouska zda ti to dobíjí je to, že to nastartuješ, malinko přidaš plyn a odpojíš baterku( třeba rozpojit pouzdro pojistky) a motorka by měla běžet. Někdy se to udrží i na trocu zvýšený volnoběh když daš. Pak si zkus třeba i rozsvítit světla abys věděl co to dělá
Datum: 11. ledna 2012 12:52
 dan: jasně že ti to přebíjí... v otáčkách máš mít 7,2
Datum: 10. ledna 2012 22:18
Jméno: dan
IP: uživatel12113
 přiseru se  mám asi opačný problém..na volnoběh je na baterce napětí asi 7,4 V a při max otáčkách až 8,5 V. To znamená že to přebíjí že? Teď mi totiž odešla baterka tak jsem měřil co a jak a tohle se mi zda divne..Díky
Datum: 10. ledna 2012 22:05
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Díky moc!Přesně takto jsem to potřeboval vysvětlit
Datum: 10. ledna 2012 21:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 že nesvítí kontrolka ještě nutně nemusí znamenat, že to dobijí, sežeň si multimetr a změř napětí na baterce a vypnutym motorem, na volnoběh a na zvýšenej volnoběh, ve druhém a hlavně ve třetím případu musí bejt větší než 6,5V, v opačnym případě nedobijí.. a když tomu nerozumíš, tak si nejdřív stáhni a přečti příručku (třeba tady http://www.cezeta487.ic.cz/cezeta_450.php ), případně i Dočkala, tam najdeš všechno důležitý ohledně opravy a údržby elektrozařízení
Datum: 10. ledna 2012 21:08
Jméno: Karel
IP: uživatel13013
 zdravím draci,
opravuji, nebo spíše začínám, zachranovat jawu 555, dneska jsem čistil válec, který pujde na výbrus, a všiml si u přepouštěcích kanálku nečeho zvláštního, směrem k hlavě mají nejaký ne moc povedený prolis, jakoby kanálek končil a nekdo ješte na jeho hrane vytvořil cca 2-3mm dlouhý náběh, proto otázky, je to normální? nebo válec je poškozen? či je z předešlého typu 550? a zda se to dá spolehlivě poznat, díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2012 17:05
Jméno: karel
IP: uživatel13013
Datum: 12. ledna 2012 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel13039
 Furt čekam nějakou fotku.... třeba tam máš třetí kanál a ani o tom nevíš
Datum: 11. ledna 2012 17:45
Jméno: Karel
IP: uživatel13013
 oprava , není to směrem k hlavě, ale opačně, tak snad někdo odpoví
Datum: 11. ledna 2012 16:59
 zdarec chlapi 60ccm co mě na to povíte polák? dá sa převrtat klascicky český valec? a popřípadě kdo by mě to udělal dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 16:52
 standa  tak kdyš chceš  ... a asi ti do konce měsice pošlu ten valec však ja ti napišu email
Datum: 11. ledna 2012 16:52
Jméno: standa
IP: uživatel13039
 Pánové pěkně děkuji za reklamu  Za to ti "Dane" udělam malou slevu až budeš chtít udělat válec
Datum: 11. ledna 2012 13:40
 dík
Datum: 10. ledna 2012 17:47
 jeho email standa.hrbek@seznam.cz
Datum: 10. ledna 2012 17:45
 dík ja vím že to neni jenom o vybrusu mate nekdo kontakt na standu? díky moc
Datum: 10. ledna 2012 17:36
 standa to dělá
Datum: 10. ledna 2012 17:23
 Polský valec si nekúp... mám doma síce 50ccm verzia ale má vela nedostatkov oproti originálu, daj radsej na výbrus starý CSSR valec, inak 8. výbrus nieje 60 ale 55ccm, ale výbrus nieje všetko čo je treba k úpravy na 60ccm
Datum: 10. ledna 2012 16:41
Jméno: des
IP: uživatel12849
 určitě se dá převrtat
Datum: 10. ledna 2012 16:30
 zdravim, mam jawu 50/20 a mam takovy mensi problem. jeden kokos se mi "podival" na predstih a rikal ze mam 5 milimetru ze to je moc atd atd. tak mi to snizil, jenomze mi pak pincek chcipal, kdyz sem zapl svetla tak vynechaval atd. pak mi prestal hazet uplne tak sem sel za jednim chlapem z vesnice, ten mi to nastavil a jelo mi to, po tydnu jezdeni sem si chtel zajezdit ( byly totiz prazdniny, a to pro me znamena radeni na fichtlu  ) no tak sem pustil benzin, prechlastal a kopal a nic. Tak roztlacim a chytne. zmacknu spojku, hodim neutral trosku turnu a obliknu si helmu a ze vyjedu, kdyz v tom, jak sem se chtel rozjet to zaclo chcipat a nejelo to. tak rychle spojku a v pohode se to dalo turnout jenomze jak sem chtel jet tak to chcipalo a nejelo to, az to chciplo uplne!  tak sem zkusil roztlacit a nic, podivam se a nehazi jiskru. podle me predstih. od te doby co se mi do toho zacal montovat ten hlupak mi to cele blblo, predtim parada predstih 5mm a jezdil sem! k tomu znamemu to davat nechci, protoze predstih je malickost a on se s tim parat nechce! takze ted k veci. predstih sem zkousel nastavovat normalne sem sundal hlavu, dal sem pist do HU, odtrh 0.4 mm ale nevim jak predstih? jak to mam nastavit? nechapu to proste zkousel sem snad vsecko! prosim vas o radu, a taky neberte me za blbce  nechapu proste nevim JAK  sem vdecny za kazdou radu, kdyby nekdo mel video jak to nastavit budu moc vcedny, a taky sem vdecny vsem co si tohle precetli a co mi napsali radu! fichtlum zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 18:10
 Jak to tak čtu tak si napsal že to má několik cm před horní úvratí???vtom případě skus rozdělat to magneto vyndej ten magnet co tam je a podívej se jestli se ti nepohnul ten kolíček co tam je mě se to stalo a ani za boha sem nemohl nastavit potom předstih,odtrh
Datum: 23. února 2012 18:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Čéče,když to tak čtu,tak vzpomínám na pařeza.Tam musel bejt 5mm odtrh a teprv to hodilo jiskru a chytalo to na votočení.Ještě trochu jednoduší ,hrubé nastavení,je: dát píst do horní úvratě v tom momentu naštelovat mezeru mezi kladívky 0,40mm a kladívka utáhnout.Pak to musí hodit jiskru a mělo by to chytnout. a až to chytne,tak doladit podle návodu jak píšou ostatní draci.To znamená otočit zapalkem tak,aby se kladívka začala rozepínat 1,2mm před horní úvratí.
Datum: 25. ledna 2012 22:18
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Dej tam druhé kondík a třeba to půjde.
Datum: 12. ledna 2012 0:46
 jo kdyby neumrel muj deda cca pres 4 rokama, kdy sem se o motorky nezajimal, a zil by do tedkom tak bych nemel problem  , jiskru nehazi, jinak jak mi to nejelo, tak jsem oddelal hlavu, a kdyz se kladivka oddelaly a byly na 0.40 milimetrech tak ten pist byl o nekolik cm pred horni uvrati, dratky jsem kontroloval hned jak mi to prestalo jet, vse je jak ma... nahradni kladivka nemam, ale pokud nepomuze predstih tak fakt povymenuju vsechny kable, jak rikam 1. vec je predstih, a potom kable a kladivka, zitra napisu. dik za podporu! jinak nejaci dedkove sou tak 8 km odemne  a to se mi tlacit nechce  ja sem se natlacil takovych 20 za jeden den
Datum: 10. ledna 2012 22:28
 budes se divit ale mne CZ strasne tarokovala a nesla do otacek.. dal jsem druhé kladívko a problém zmizel
Datum: 10. ledna 2012 22:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a nepovolil se ti prostě jen spodní kontakt kladívka a teď se od sebe kontakty neodlepují?
Datum: 10. ledna 2012 21:16
 No, může to být klidně jenom ve svíčkách ( špatný přestih -> pozdější jiskra -> špatné spalování -> zanese se svíčka -> nejede ) takže zkus prozkoušet svíčky, vyndej fajfku a dej kabel ke kostře a mělo by to dát jiskru , pokud ne tak zkontrolovat VN kabel a indukční cívku , pak kabely od přepínače , od indukčky, od motoru, správné kostření (drátky se mohly urvat) , pak proměřit alespoň cívku zapalování multimetrem , zkontrolovat kladívka a správný odtrh kladívek a pak ten předstih ... nejlíp tak poprosit třeba přes babičku aby ti doporučila nějakého dědulu kterej se v tom vyzná a jezdil na tom ... u nás ve vesnici to tak dělají kluci že mu to zavezou a on to spraví  ale ficht zapalko je jednoduché tak zkus tyto věci no .. hodně zdaru
Datum: 10. ledna 2012 21:15
 navic indukcni civku sem zkousel jinou a reknu ti ze to neni tim  , kabel je meneny, svicka origo 14-7, daval sem i jine a nic  , kladivka by mely byt v pohode, proste zkusim nastavit predstih a dam vedet, zitra po skole se na to vrhnu D:
Datum: 10. ledna 2012 20:55
 hej ale mi se toto stalo uz predtim a znamy mi tam nastavil predstih na 5 mm a jelo to a tedkom se mi stalo to same co se mi stalo predtim ze to nejelo takze ja nastavim predstih a uvidim, protoze ten predstih tam je nastaveny uplne blbe, ono se to cele rozjelo XD
Datum: 10. ledna 2012 20:53
 to že nejde jiskra nemá nic společné s předstihem.. jiskra ti pujde při jakémkoliv předstihu! ... hledej PROČ nejde jisrka! začni u svíčky, pres kabel, kladívko, indučku a cívku na zapalku
Datum: 10. ledna 2012 20:46
 ok zitra zkusim, kdyby sem to zase nepochopil nevadi ti kdybych ti napsal na email? nebo budes sledovat tuhle diskuzi?
Datum: 10. ledna 2012 17:40
 maš tam takové dva šrouby u zapalka na hože a dole jsou zašrubované do bloku tak ty povolíš a maš volne cele zapalko a tom otačiš ale mosiš davat pozor at se ti to nepootočí i s klikoi ..
Datum: 10. ledna 2012 17:30
 mimochodem tu knizku a mam a nechapu to z ni
Datum: 10. ledna 2012 17:09
 wut? a jak otocim zapalkem?
Datum: 10. ledna 2012 17:00
 zdraec klasika vypada to složitě ale nic na tom neni jak maš ten odtrh tak to utahneš a točíš klikovnů PROTIsměru otačení to je do leva .. odmeříš di šuplerou od konce valce po začatek pistu vzdalecnost 1,2 až 1,5 ja osobne davam neco mezi tak 1,3 1,4 a v teto fazu musíš otočit zapalkem tak abyti mezi kontaktmy kladivka volne chodil papírak všecko utahneš zkusisš si stim jen tak parkrat otočit a když dobré tak nahodíš hlavu kopneš a jedeš možna to vypaa ble napsane nicmene když se na netu stahneš knižku tak to tam všechno je
Datum: 10. ledna 2012 16:09
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zdarec draci, měnil jsem lamely (ferodo) na mustafovi a když jsem to jel projet, tak i při zmáčknuté spojce to bylo, jako bych ji nedržel, tak jsem šteloval spojku ale vůbec to nešlo. nakonec se mi to nějak povedlo a tak jsem to jel projel, ale když se zmáčkl spojku a zastavoval jsem, tak to bylo, jako kdyby byla spojka zmáčknutá jen na půl a motor pro to zdechl. nevíte proč to dělá ? můj názor je, že ty lamely moc dřou u jpojkovej koš a proto to zdechá
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 19:55
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 mě to taky tak děla na mi 05 a mam je i na pinskovi 20 a tam mi to tam mi to běha normalně a mam je tam dany na obou stejně
Datum: 11. ledna 2012 19:55
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Marlboro: asi máš pravdu, dělal jsem to na rychlo a úplně sem na to zapomněl. na ty lamely jsem se vůbec nedíval a jen tak jsem je tam nasadil. dík za radu
Datum: 10. ledna 2012 23:01
 Možná blbá otázka, ale nedal jsi je tam naopak. Lamely s obložením jsou prohnutý. Při zmáčnutý spojce jsou schopný se oddálit maximálně na šířku článku primárního řetězu. Pokud je dáš opačně, tak spojka nemá šanci fungovat - páčka nejde témeř zmáčnout a spojka pořád unáší
Datum: 10. ledna 2012 20:55
Jméno: Solta.Richard
IP: uživatel12434
 chtěl jsme je dávat na mustanga a taky mi tam nešli a když jsem na to koukal tak sem je teda dcl dost zpyloval, ale pak sem je tam radši nedával..Ale že by to bylo samotný lepidlo to se říct nedá, byl to už normálně kov...Nwm asi mám nějakou jinou spojiku
Datum: 10. ledna 2012 13:50
Jméno: standa
IP: uživatel4730
 Když se vnitřní díra u ferodo lamel nevymezí proti koši,tak se stává,že spojka zůstává viset,tzn.že nevystavuje.....pokud máš opačný problém,tak to bude v síle přítlaku....s ferodo lamelama sem nikdy neměl sebemenší problém....vždycky sem protočil díru,napasoval,pod segrovku dal silný šestky podložky a tumáš.....vždy perfektně chodilo......to spíš s korkama sou věčný starosti.....
Datum: 10. ledna 2012 10:31
Jméno: Hanz5005
IP: uživatel10972
 Já si myslím až dostanou někde ceres tak si sednou
Datum: 09. ledna 2012 21:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jsou od lepidla než jsi je tam dal jsi je měl zevnitř trochu odrbat smirkem,myslím ten vnitřní průměr
Datum: 09. ledna 2012 21:13
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Tohle se bude líbit každému kde má rád staré stroje. . 
http://www.youtube.com/watch?v=gpjVGIpvkJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 19:26
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 jojo souhlas trabant bil presnej
Datum: 10. ledna 2012 19:26
 zdar ten trabant tak nejlepší a pak ještě fiat
Datum: 10. ledna 2012 15:54
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Warťas dobrej, ale trabant nejlíp napodobenej
Datum: 09. ledna 2012 21:42
 dost pěkný
Datum: 09. ledna 2012 21:16
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 zdarec,sorry že to sem nepatří ale chtěl bych se zeptat jsetli už jste někdo vymejšlel větráček za chladič? (já vymejšlim na Hondu mtx ,napadlo mě že bych tam dal větráček ze zdroje z kompa)  myslíte že tam bude něco platnej.Já právě jezdim ,,TOČIT ,,ROŠTOVAT FOFRKLACKEM,,A VÝJEZDY!!!! tak by ten větrák bodnul,já mam právě ještě ke všemu ten chladič trochu promačkanej... /napájení by bylo průměrně 8V...díky za všechny nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 22:18
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 no já si pomatuju starýho majitele tak na tom lítal klidně 3 hodiny,a teprve potom co se na tom jaksi trochu vysekal btak se to přehřávalo,no je PROMAČKANEJ CHLADIČ no trochu,no musim slašit chladič
Datum: 11. ledna 2012 22:18
 dělej jak myslíš...ale studenější motor neznamená lepší, víš?
Datum: 11. ledna 2012 19:07
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 já bych ho udělal tak že by běžel furt na škodu to neni,já jezdim jenom cross  no a o ten vypínač navíc se to taky nepodělá
Datum: 11. ledna 2012 18:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 myslim že ani čidlo by nebylo nutný, co čtu tak při normální jízdě se chladí dobře a v terénu ho můžeš klidně zapnout ručnim spínačem..
Datum: 11. ledna 2012 16:24
 na motoinzerci je chladičů dost...záleží jestli tam budeš chtít ten ventilátor nebo ne...tak jako tak bys na ventilátor musel dodělávat čidlo...
Datum: 10. ledna 2012 20:57
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 nevíte tož kde splaši nějaký ten chladič za gut cenu a neděravej,tak do 500kč,ještě mi musí trochu keše zůstat na GO motoru JAWkY 20,dík
Datum: 10. ledna 2012 20:52
 standa: samozřejmě že by musel dát větráček tak, aby byl za chladičem, a přitom z něj vytahoval vzduch...tak jako je to snad u všech motorek s ventilátorem na chladiči...
Datum: 10. ledna 2012 11:04
Jméno: standa
IP: uživatel4730
 pánové,vnesu vám tu do toho trochu logiky....kam dáš větráček? Zevnitř.....odkud je nápor vzduchu? zvenku.... co se stane,když se potkají dvě síly jdoucí proti sobě? Výsledná síla je jejich rozdílem....co to znamená? Touto "vychytávkou snížíš účinnost chlazení o sílu větráčku z kompu.....efekt? Negativní.....a když to dáš zepředu,tak poběží větrák 5 minut,než se zalepí bahnem.....a když ho do něčeho zavřet,tak nemá odkud sát....zajímavý co.....já bych spíš skusil sehnat malinko větší chladič podobného typu a použil vhodnou chladící kapalinu.....
Datum: 10. ledna 2012 10:35
Jméno: jw5
IP: uživatel13035
 při náročnější jízdě se přehřívá
Datum: 10. ledna 2012 10:31
 Napřed si vyzkoušel jestli by to mělo smysl, tzn jestli se to opravdu přehřívá. Pokud se to přehřívá a bylo by nutné použít ten větráček, tak si sežeň nějakej přímo motorkovej, hodně mašin má na chladiči ventilátor už v sérii.
Datum: 10. ledna 2012 9:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když mi bylo 15 jsem se o něco podobného snažil a dopadlo to tak že jsem to rozšlapal
Datum: 09. ledna 2012 22:08
Jméno: Buvolos
IP: uživatel9464
 Myslim, že větráček z compa toho moc nezmůže  To když už, tak něco lepšího, otázka je zase, kde to sehnat atd...
Datum: 09. ledna 2012 22:05
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 no jo ale to je moto z roku 82 já když to před dvěma lety koupil tak tam nebyl
Datum: 09. ledna 2012 21:36
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Kdyby tam byl ten větrák co plarnej, tak se tam montuje sériově... nevyejšlěj hovadiny
Datum: 09. ledna 2012 21:16
 čau draci, koupil jsem si zde tuto rozetu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rozetam_pionyr.html , dal jsem tam ten plíšek naspod potom ložisko, ale pak nastal problém, furt chybělo tak půl milimetru aby tam ta pojistka pořádně sedla, bude to moc vadit? nebo se to ložisko během jízdy ani nepohne. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 19:35
 http://motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=593&sName=podlozka-pod-lozisko-rozety-pio. toto jsem tam dal pod to ložisko, už je to dobré, už to sedí všechno i s tou podložkou a segrovka pěkně zajela s menší pomocí do žlábku...
Datum: 10. ledna 2012 19:35
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 dyt tam zadnej plišek nema bejt jen naboj zajistenej segrovkou a to samy v rozete jen segrovky
Datum: 10. ledna 2012 19:18
 ok, večer to zkusím, díky
Datum: 10. ledna 2012 7:08
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 plišek oddelej a melo by to sedet urcite bez pojistky nejezdi.ja kdyz kupoval novou rozetu tak jsme si to nechal upravit na 2 ložiska je to lešpší
Datum: 09. ledna 2012 21:27
 Zdravím vím že to jsem asi nepatří ale už si opravdu nevím rady. Tak jsem z fichtla přešel na 125 koupil jsem si hondu rebel ale mám takový problém. Když ji nastartuju tak se sytičem běží parádně nechám ji zahčát cca 10 min a sytič pomalu vypínám a když je tak přes půlku vypnut tak motorka začne pomalu chcípat až nakonec zdechne uplně ať jsem šteloval volběh šroubkem jak šteloval vždy to stojí za houby prostě to funguje jenom se sytičem to můžu klidně i jet ale bez něj ani ránu co může být problém ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 18:27
Jméno: libor1
IP: uživatel13037
 většinou má bohatost směsi vliv i na volnoběh
Datum: 10. ledna 2012 18:27
Jméno: libor1
IP: uživatel13037
 a co bohatost směsi? je to většinou takovej zapuštěnej šroubek s pérkem a někdy má i O kroužek,točením doleva se směs ochuzuje a doprava obohacuje
Datum: 10. ledna 2012 18:20
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Baterku tu mám novou v tý problém nebude no při nejhorším zkusím ten servis i když nerad
Datum: 09. ledna 2012 20:22
 už si to přesně nepamatuju, pře se měnila ještě baterka, ale to je práca max. na 2 hodiny, takže si víc jak 500 vzít nemůže si myslím.
Datum: 09. ledna 2012 20:19
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 leco : a kolik jsi za to platil ?
Datum: 09. ledna 2012 20:14
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 To jsem ještě nežkoušel jsem tak nadšenej s té jízdy že mě to nikdy nenapadne mám ji teprve krátce zkusím to. Ono se to třeba nějak podá až ji budu brát normálně doprovozu řidičák budu dělat tedka z jara tak uvidím. Někdo mi zase řikal že bych měl zkusit rozebrat karbec ale do toho se mi moc nechce ještě jsem na 125 karbec nerozdělával
Datum: 09. ledna 2012 20:13
 mě to samé dělalo na yamaha XT125R, už jsem si s tím nevěděl rady, karburátor jsem měl komplet rozebraný nic, tak jsem to dal do autorizovaného servisu a nemůžu si to teď vynachválit!!!
Datum: 09. ledna 2012 20:11
Jméno: Solta.Richard
IP: uživatel12434
 No ja mam taky 125 a mam tam taky sytič na lanko a mě se pořádně na volnoběh ohřeje možná za 20 minut..Beru to tak že je ohřáta když jde nastartovat bez sytiče..A zkoušel jsi normálně jet a za jízdy ho zandat?
Datum: 09. ledna 2012 20:09
Jméno: Petr
IP: uživatel12041
 Slyšel jsem, že od tohodle roku 2012 je k řidičskému oprávnění na osobní automobil, také řidičské oprávnění na 125ccm. Je to pravda???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 17:11
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 takže krom skutru a babet nemuzes na ničem a je ti na prd
Datum: 09. ledna 2012 17:11
 Ne, je to až od 1,1,2013 a ještě je tam podmínka, že motocykl do 125ccm musí být vybaven automatickou převodovkou, tak bacha na to.
Datum: 09. ledna 2012 16:56
 nazdar, na pionýru jsem objevil kousek uštíplého pístu na spodu, chtel bych se zeptat jestli to vadi protoze je to opravdu jenom kousicek. dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 22:49
Jméno: standa
IP: uživatel13034
 Je to zvláštní, ale docela běžné...soudruzi jeden čas dělali písty,který moc rády zakopávali o sací kanál...jestli ty písty byly z nějak blbě vyváženýho odlitku a nebo za to může rozhozená klika...kdo ví...ale je moc zvláštní,že když se postaví závodní motor ,kde je vše perfektně vymezené a vyvážené tak to nezakopává ani s širokym sacim kanálem...teda myšleno v ruzumných mezích šířky a otáček...zrovna z tohohle důvodu se dělaj dělený sací kanály...protože nad rozumné meze to moc rádo zakopává a destrukci pístu ve 12000 ot/min si nikdo nedovolí riskovat...
Datum: 09. ledna 2012 22:49
 jednoznačně novej píst radši teď 200 za píst než pozdějc 500 za výbrus až ti ten ilouplej kousek zadře píst ve válci né.li kliku
Datum: 09. ledna 2012 22:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to naprd...vem si do mototechny válec a hoděj ti tam novej píst,stojí asi 160 + kroužky 30kč/ks
Datum: 09. ledna 2012 21:22
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 No tak to už bych do pincka nemontoval... v mototechně ti prodají píst, to neměj obavy. Je to za babku
Datum: 09. ledna 2012 20:14
Jméno: kubik
IP: uživatel13031
 je to ze sací strany, a ještě další kousek se uloupl, a ted je to siroke kolem 10mm a smerek ke krouzkam to je 3-6 mm.tezko rict. a nevíte jestli se dá koupit v mototechně píst podle válce aniž bych musel kvuli toho na vybrus? díky
Datum: 09. ledna 2012 19:55
Jméno: standa
IP: uživatel13032
 Mě je 25 a hrabu se v tom dobře 12-13 let....ale až poslední 2 roky sem se začal věnovat tématice úprav válců a ostatních dílů....hodně jsem toho přečet a nastudoval,dost informací mi předal muj "guru"..zbytek je z praxe....jinak tématice úprav válců na seriovku se věnuju rok...leccos z mých rukou už vzešlo....ale zatim jen jednoduchý dvoukanály...ale možná se nabídka rozroste...
Datum: 09. ledna 2012 19:44
Jméno: adyyss
IP: uživatel12849
 standa... nooo však muj taky ale viš jak je mi 14 tak zaitm moc tak nevim, jinak ale ty tvoje komentaře jak se divam tak o tom viš hodně
Datum: 09. ledna 2012 19:12
Jméno: standa
IP: uživatel13032
 Uka fotku... Jestli je to na sací hraně,tak to hodně vadí a pravděpodobně to bude hodně blbě startovat a nepojede to v nízkejch otáčkách...ale řikam,chce to fotku....pak se dá něco říct....jinak dík za uznání,ale ja to tak moc neprožívam...prostě je to muj koníček...
Datum: 09. ledna 2012 19:09
Jméno: adyyss
IP: uživatel12849
 a uvidiš že ti tu napiše standa, ten ti poradí nejvíc, jak se tak dívam je to borec přes hlavy,valce, pisty a tak
Datum: 09. ledna 2012 18:55
Jméno: adyyss
IP: uživatel12849
 přesně jak piše ,,hh" ... pokuď to maš z te vrchní strany tak ať tě nenapadne ten pist otočit
Datum: 09. ledna 2012 18:54
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 pist je vyvaženej de oto jak je je u tebe kousiček
Datum: 09. ledna 2012 17:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží kde, jestli je to dole, tam je to více méně jedno, jestli nahoře a zasahuje to do části která otvírá sací kanál, pak by to možná vadit mohlo.. ale jestli je to jen kousíček jak píšeš, pak stačí jen srazit pilníkem případný ostrý hrany a nemusíš to řešit..
Datum: 09. ledna 2012 17:10
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čus,prosimvás nemáte někdo kontakt na člověka co vylévá nádrže na moto?Byl ještě před nedávnem na bazoši a ted ho nikde nemohu najít.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 17:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Díky
Datum: 10. ledna 2012 17:23
 http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=120258&fid=3 na konci je kontakt na toho člověka Petr 60224397 ,ale při troše šikovnosti si to můžeš udělat sám
Datum: 09. ledna 2012 22:52
 Ahoj draci,prosímvás o radu...kde se dělají chromy na Jawu 21 v okolí přerova ?\r\nPřipadně mi prosím dejte aji cenník...díky za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 21:57
 to už možná vyjde levnějc koupit rovnou nový
Datum: 09. ledna 2012 21:57
Datum: 09. ledna 2012 21:20
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 zkusil bych se zeptat někoho, kdo dělá v meoptě, jestli by ti to tam nedomluvil. dřív si tam lidi chromovali co chtěli, ale ted se každej bojí o místo tak nevim no
Datum: 09. ledna 2012 20:56
Jméno: Filip
IP: uživatel12998
 čau draci, chtěl bych se zeptat kdy a kde bude nákej fichtl sraz .. nebo sraz moto veteránu.. díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 19:02
 http://www.motorkari.cz/detail-akce/?aid=2644
Datum: 09. ledna 2012 19:02
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 15:41
 Ozvi se mi ma mail,přes knihu xichtů nic řešit nechci
Datum: 09. ledna 2012 15:41
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 stando dík ale do 05 mám hodně věcí sice do ní nejde rychlej 3q ale zase máme pravený setrvačníky a je tam nalisovaná ojnice ckr s jehličkama nahoře je v tom 2k podkova upravená převodovka je hlavní hřídel a předlohová z 05 a kolečka z 20 primární kolečko je 9z akorát se bude dávat babeťácká hlava snížená o 1mm výfuk není dělanej z hikone a silniční má 4k přes píst těd chci řešit 3k přes klapku dal bys mi facebook svůj rád bych s tebou o úpravách pokecal dík
Datum: 09. ledna 2012 14:07
Jméno: standa
IP: uživatel13029
 Pěknej krosák...chválim  .....nechybí ti tam na tom karbecu něco?  Jinak nechci zase bejt urejpanej,ale závodní použití motoru 05 není zrovna ideální.....přijdeš na to sám až budeš shánět třeba věci do převodovky ,rychlej 3Q a nebo řešit ojniční sadu a nebo celou kliku....myslim že pro závodní použití a úpravy je nejvhodnější motor z J20,21
Datum: 09. ledna 2012 13:09
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Čus drací měl bych dotaz mám závodního pionýra pro terénní závody a chtěl bych dát lepší ráfky třeba excel a tak potřeboval bych ňáký najít našel jsem 1,85 x 16 ale pio má 1,60x 16 dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 18:31
Datum: 09. ledna 2012 18:31
Datum: 09. ledna 2012 17:54
 daj tam duralové zo simsona, mám to tak tiež... sú úplne dostačujúce na všetko
Datum: 09. ledna 2012 17:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Excel ráfky na pionýra... To by ses pěkně prohnul.
Datum: 09. ledna 2012 17:05
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 a jéjé na tom sem nepomyslel to rači budu jezdit starý plecháče
Datum: 09. ledna 2012 12:02
Jméno: standa
IP: uživatel13029
 to je široký.....a mimojiné.....důležitá věc.....musí to mít stejnej počet děr......neboli drátů......
Datum: 09. ledna 2012 11:57
 zdravim vas.prosim o radu.Budu renovovat mustanga a nemuzu sehnat cisla origo barev.Jedna se o bilou sed na blatniky,oranzovou na nadrz a kastlik a cernou na ram.Budu vdecny za kazdou radu.dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 14:39
Jméno: blazenn
IP: uživatel12802
 na sak to viis tak co chces vic vedet ,
Datum: 09. ledna 2012 14:39
|



|