česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  623  624  625  626  627  628  629  630  631  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Ahoj, uvažuju nad koupí tohohle fichtla http://aukro.cz/jawa-pionyr-i2039624051.html , nevíte na kolik by se mohl tento tak vyšplhat nebo kolik si mám dát strop, abych se pohyboval v reálnym světě. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13039    
cena bude tak 8 tisíc,protože zase takovej krasavec to neni. Ten lak se nijak extra neblejská a to je na fotkách vidět,že to už bylo zle přejetý Tempem(místy zmizeli linky)....jinak docela pěknej....dodělat a šup snim někam na polici na výstavu
 
 
Datum: 11. ledna 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
No 10 bych za to teda nedal. Za pár let sice takovou cenu mít bude, ale teď by se za 10 dalo sehnat něco lepšího. Na aukru je ale možný všechno. Nedávno se tam prodal Staďák S22 v origo stavu bez krytů karburace za 19 000, nebo jawa 90 cross bez papírů za 22 000:-D Prostě blázni
 
 
Datum: 11. ledna 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, máš pravdu, že pravě rok 75 je přechodovej, prot, jsem jen upozornil na to, jestli táta neměl nějakýho z konce výroby :-) . A tohle starší reno nebude- to je orginál, aspon, co se plechu týče. A spojovací materiál vypadá taky důvěryhodně- že by nemusel být nikdy nějako extra rozděláván :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2012 14:21
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Mělo by to mělo být všechno orig. plechy bez lišt atd. se dávaly až na konci 75. zpravidla až v 76., Jen doufám, že to není nějaká starší renovace, to by bylo pak na nic.. Jsem dneska sehnal další prachy, tak věřím, že by to snad mohlo klapnout, jen doufám, že i po technický stránce bude ok, pač slovo toho překupníka není dvakrát důvěryhodný..:-/
 
 
Datum: 11. ledna 2012 14:03
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle je krásnej kousek a opravdu jich moc takových není- jestli ti všechno sedí a je to pro tátu, tak to je paráda. Jestli ho koupíš, tak bych s nim rozhodně nic nedělal- ani jak píšeš s těma chromama- je to dobovka a halvně já osobně dělám docela solidní "kouzla" s filcovym kotoučem a pastou. Jestli ty chromy nejsou sloupaný, tak to jde vzdy rozlestit a když to má na sobe třeba jen ďubky, tak to nevadí. Sice ty stary rozleštený ráfky a výfuk je náročnější na údržbu, ale to si myslim, že to bys zařídil :-) Třeba přecentrovat kola bo takhle bych jen doporučil. A jen pro moje ujištění- hlavně na ty chromy nesahej šmirglem- ani tisícovkou- to je nenávratná ztráta :-D. Vypadá fakt luxus- originál lanka, origa elektrika- to se dneska cení. JINAK TEN ROK 75 BÝVÁ TAKOVEJ PROBLEMATICKEJ- PRO JISTOTU BYCH SE OPTAL TÁTY, JESTLI MĚL JEŠTĚ KULATÝ PLECHY A DOUTNÍK, KULATEJ KRYT ŘETĚZU-jestli to teda nemáš zjištěný :-) at se daří při aukci....
 
 
Datum: 11. ledna 2012 12:46
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Dík, to je užitečná rada...:-)
 
 
Datum: 10. ledna 2012 22:32
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel10353    
Jestli budes prihazovat tesne pred koncem 10 000, zkus prihodit radsi 10 002 Kč. Obcas se najde nekdo stejny, stroj vyfoukne a pro ty dve kacky to pak zamrzi :-)
 
 
Datum: 10. ledna 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Negativum ale je, že to má v háji chromy.. kola a výfuk jsou na výměnu, takže pokud mě někdo přehodí, tak to už bude mega blázen..:-D
 
 
Datum: 10. ledna 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Pokud se ten pionýr po koupi naleští a jak se říká vyvoní,tak věřte tomu že takový má pak cenu i 14-15 000kč! Je to sice jen pionýr,ale v origo stavu se již špatně shánějí a do budoucna je to dobrá investice.Těch 10 je odpovídající tomuto stavu.Držim palce:-)
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
10 bych nedal
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
jj, s tím se počítá.. díky za názor a držte mi palce..;-)
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A doporučuji ještě tak 1000 ne li víc stranou na cestu a na přepis + pojištění :-) Tak hodnězdaru, to vyhraješ na 95% :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Chvíli před koncem tam dám těch 10 a děj se vůle boží..:-)
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadá že je to originál ( bílé lanka, nálepky, linky ) .. dal bych do toho max. 6000 kč ... ale může se to vyšplhat když má někdo prachy a chce mít zachovalého pionýra bez zásahu kutilů :-D Jinak od desíti vejš už to nemá cenu .. pokud si zarputilý jawař tak to ber :-D jinak nad 10 tisíc seženeš silnější, pohodlnější a spolehlivou mašinku .. nebo koupit šrot se stejným rokem výroby a s tp a udělat novou barvu nové věci a bude to mašina jako nová :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2012 20:51
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
dwein dibly: Jasný no, jenže táta měl takovýho když byl "mladej", pořád o tom mluví a sehnat tu samou barvu a rok výroby.. někdy je to holt těžký..:-/ Osobně vim o fichtlech snad v lepšim stavu, tak za cca 3-5tis, jenže už nesedí barva, typ bo rok.. tenhle splňuje vše.. Hlavně problém je v tom, že ten maník co to prodává je asi překupník, takže ani neví, jestli je to pojízdný bo tak.. což pro případ, že bych měl dát i těch 8 by byl docela přešlap, kdyby mě ještě pak čekala GO motoru..:-(
 
 
Datum: 10. ledna 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
no zase s těma cenama moc neblázněte.. takový ty střelci co za to chtěj 30 i 50 tisíc, sou zatim ještě dost mimo realitu.... ale i tak. dát desítku a více, za sice moc pěknej kus, je podle mě stále nadstandartní. ale možná se pletu.
 
 
Datum: 10. ledna 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Tak to jste mě uklidnili, mám nachystanejch 10tis., víc dát nemůžu.. mám to pro tátu k narozkám, tak snad někdo nedá víc... když jo, tak mám ještě jednoho v záloze, ale ten už není takovej..
 
 
Datum: 10. ledna 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Jo dobrej, myslím, že se prodá tak za 5,6 tisíc... podle toho kolik lidí u toho bude u konce sedět :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2012 19:47
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Dobrej vkus,moc pěknej.Pokud se to vydraži tak nějak normalně řekl bych kolem 5-8tis.Strop bych volil max těch 8500kč.Je to aukro,bohužel.Spíš počítej více,je pěknej vhodnej po naleštění do sbírky.Mám úplně toho samého:-)
 
 
Datum: 10. ledna 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
je pěknej.. takových už moc nebude a jestli sou doklady v pořádku, osobně bych dal i 5,000 . ..
 
 
Datum: 10. ledna 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
zdravim chtěl bych se zeptat co se stane když nedám kuličku mezi tyčky problem je že jsem si objednal novou kratkou a dlouhou tyčkou ale příšel jsem na to že ta nová kratka je docela o dost vetsi jak ta puvodni ale myslel sem že to bude ok tak jsem ji tam dal a ted ji proste nedostanu ven tak jsem ji tam nechal dal tam dlouhou a zajima me co se stane kdyz to tak budu mit , například perák a kývačka taky nemaji zadnou kulicku mezi tyckami dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 8:12
 
 
 
 
Jméno: poiuz      IP: uživatel10681    
To jsou nesmysly! Buď tam dej dlouhou tyčku od víka ke spojkovému košy nebo dvě tyčky s kuličkou! To nemáš doma kuličku? Brober se už...
 
 
Datum: 11. ledna 2012 8:12
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
aha no rozdelavat spojka se mi fakt nechce nedavno jsem to složil , ještě me napadá zratit dlouhou tyčku co vy na to? dík za rady
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: Drak      IP: uživatel13038    
Tyčinky se ti v místě, kde má být kulička rozlisují a budeš je muset vytloukat a pak vyvrtat zbytky z hlavního hřídelu..
 
 
Datum: 10. ledna 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ale mají kuličku mezi tyčkami,já bych rozebral spojku a z druhé strany tu tyčku vyndáš a pak jednu z nich o 5mm zkrátit
 
 
Datum: 10. ledna 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
cus draci hele chtel bych se zeptat jestli by se dal vyrobyl nejakej vyrovnavac na svetla aby kdyz pridam plyn nesvitili vic a kdyz uberu tak min proste aby to slo porat stejne bez baterky slo by to nejak udelat ? co bych k tomu potreboval ?jo a je to na enduro, dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ono neni problém ztlumit světlo v otáčkách, na to se dají sehnat všelijaký ty stabilizátory na babettu, spíš je problém na volnoběh, kdy je napětí nízký a světlo nesvítí, a to ti vyřeší jedině baterka (nebo jinej pomocnej zdroj proudu)..
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel12593    
Jedině baterka jinak to nepůjde
 
 
Datum: 10. ledna 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: adyyss      IP: uživatel12849    
no jako udělat by to šlo, ale světlo by ti svitilo furt jak při niších otačkach, a jak to udělt ti přesně neporadim ale jsou na to věcičky :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Zdravím,chtěl bych se zeptat,jak poznám že mi nefunguje dobíjení?Kromě toho,že mi to po chvíli jízdy chcípne.Konkrétně na ČZ 175/470.S těmahle motorkama nemám žádné zkušenosti,doposud jsem dělal jen fichtly,tak mě prosím neukamenujte.Je tam origo relé a zdá se podle všeho že dobíjí protože vždy když nastartuju tak kontrolka zhasne a když chcípnu tak se rozsvítí.Což by mělo být v pořádku.Nebo jak se to jinak pozná?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
analogem to určitě přeměř, v tomhle případě bývá přesnější, jinak ty nový relé taky nejsou žádná hitparáda, já kupoval dva roky zpátky taky nový a bylo blbě seřízený, spínalo už v 5,5V a druhej regulační supeň končil v 7V, musel sem si ho doseřídit.. Ohledně spotřeby doporučuju dopředu 25W žárovku, zapalování 10-15W, 5W zadní světlo 5W plus nějaká rezerva na dobijení vychází akorád..
 
 
Datum: 11. ledna 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12113    
Je to 477, 50W dynamo. Se světlama (15W předek a 5 zadek) to bylo asi tak nějak jak jsem psal, tak jsem tam hodil do předu 35W žárovku a při max otáčkách tam bylo těch 7,5V. Ale někdo tady psal že jiskra potřebuje 15W a to mi vychází 5W přes výkon dynama takže to asi není moc vhodné..Jinak měřák by měl být v pohodě ale skusím to ještě přeměřit PUčkem (analog) až se k tomu dostanu. Už jsem si i pročítal dílenskou příručku relé ale moc chytrý z toho nejsem..Jo jinak relé je staré asi tak jak baterka-slabé 4 měsíce.
 
 
Datum: 11. ledna 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
provaz: dovolím si nesouhlasit, to je ten samej případ jako s kontrolkou, pokud je relé rozeštelované a spíná dejme tomu už v 5V, tak sice na volnoběh kontrolka nesvítí, motor se v chodu bez světel udrží, nicméně o dobíjení se hovořit nedá, když tam totiž dáš novou nabitou baterku, tak ji napětím 5V nebudeš dobíjet, ale naopak vybíjet do dynama, a po pár měsících ježdění tímto stylem ji odrovnáš (samozřejmě záleží i na seřízení regulace)..
 
 
Datum: 11. ledna 2012 16:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
dan: 7,4V na volnoběh se mi zdá nějak moc, co máš za stroj? měříš se zapnutýma světlama nebo ne? a měří ti dobře multimetr? když je v něm slabá baterka tak občas ukazuje blbosti.. jinak pokud jsou měření správný, tak ti samozřejmě přebíjí, maximální přípustný napětí co by se mohlo objevit na baterce nesmí přesáhnout 7,8V, nad touto hodnotou už riskuješ poškození baterky, taky proto ti nejspíš odešla ta tvoje...
 
 
Datum: 11. ledna 2012 16:08
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak teda nejjednodussi zkouska zda ti to dobíjí je to, že to nastartuješ, malinko přidaš plyn a odpojíš baterku( třeba rozpojit pouzdro pojistky) a motorka by měla běžet. Někdy se to udrží i na trocu zvýšený volnoběh když daš. Pak si zkus třeba i rozsvítit světla abys věděl co to dělá :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2012 12:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dan: jasně že ti to přebíjí... v otáčkách máš mít 7,2
 
 
Datum: 10. ledna 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12113    
přiseru se :-) mám asi opačný problém..na volnoběh je na baterce napětí asi 7,4 V a při max otáčkách až 8,5 V. To znamená že to přebíjí že? Teď mi totiž odešla baterka tak jsem měřil co a jak a tohle se mi zda divne..Díky
 
 
Datum: 10. ledna 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Díky moc!Přesně takto jsem to potřeboval vysvětlit
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
že nesvítí kontrolka ještě nutně nemusí znamenat, že to dobijí, sežeň si multimetr a změř napětí na baterce a vypnutym motorem, na volnoběh a na zvýšenej volnoběh, ve druhém a hlavně ve třetím případu musí bejt větší než 6,5V, v opačnym případě nedobijí.. a když tomu nerozumíš, tak si nejdřív stáhni a přečti příručku (třeba tady http://www.cezeta487.ic.cz/cezeta_450.php ), případně i Dočkala, tam najdeš všechno důležitý ohledně opravy a údržby elektrozařízení
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13013    
zdravím draci, opravuji, nebo spíše začínám, zachranovat jawu 555, dneska jsem čistil válec, který pujde na výbrus, a všiml si u přepouštěcích kanálku nečeho zvláštního, směrem k hlavě mají nejaký ne moc povedený prolis, jakoby kanálek končil a nekdo ješte na jeho hrane vytvořil cca 2-3mm dlouhý náběh, proto otázky, je to normální? nebo válec je poškozen? či je z předešlého typu 550? a zda se to dá spolehlivě poznat, díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel13013    
tak zde je odkaz na fotky, http://rkb.rajce.idnes.cz/ posudtě, ohodnotte, teda jestli neco uvidíte
 
 
Datum: 12. ledna 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13039    
Furt čekam nějakou fotku.... třeba tam máš třetí kanál a ani o tom nevíš :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13013    
oprava , není to směrem k hlavě, ale opačně, tak snad někdo odpoví
 
 
Datum: 11. ledna 2012 16:59
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec chlapi 60ccm co mě na to povíte polák? dá sa převrtat klascicky český valec? a popřípadě kdo by mě to udělal dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 16:52
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa :-D tak kdyš chceš :-) ... a asi ti do konce měsice pošlu ten valec však ja ti napišu email :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2012 16:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13039    
Pánové pěkně děkuji za reklamu :-) Za to ti "Dane" udělam malou slevu až budeš chtít udělat válec ;-)
 
 
Datum: 11. ledna 2012 13:40
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík
 
 
Datum: 10. ledna 2012 17:47
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeho email standa.hrbek@seznam.cz
 
 
Datum: 10. ledna 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík ja vím že to neni jenom o vybrusu mate nekdo kontakt na standu? díky moc
 
 
Datum: 10. ledna 2012 17:36
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa to dělá
 
 
Datum: 10. ledna 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Polský valec si nekúp... mám doma síce 50ccm verzia ale má vela nedostatkov oproti originálu, daj radsej na výbrus starý CSSR valec, inak 8. výbrus nieje 60 ale 55ccm, ale výbrus nieje všetko čo je treba k úpravy na 60ccm
 
 
Datum: 10. ledna 2012 16:41
 
 
 
 
Jméno: des      IP: uživatel12849    
určitě se dá převrtat :-)
 
 
Datum: 10. ledna 2012 16:30
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
zdravim, mam jawu 50/20 a mam takovy mensi problem. jeden kokos se mi "podival" na predstih a rikal ze mam 5 milimetru ze to je moc atd atd. tak mi to snizil, jenomze mi pak pincek chcipal, kdyz sem zapl svetla tak vynechaval atd. pak mi prestal hazet uplne tak sem sel za jednim chlapem z vesnice, ten mi to nastavil a jelo mi to, po tydnu jezdeni sem si chtel zajezdit ( byly totiz prazdniny, a to pro me znamena radeni na fichtlu :-D) no tak sem pustil benzin, prechlastal a kopal a nic. Tak roztlacim a chytne. zmacknu spojku, hodim neutral trosku turnu a obliknu si helmu a ze vyjedu, kdyz v tom, jak sem se chtel rozjet to zaclo chcipat a nejelo to. tak rychle spojku a v pohode se to dalo turnout jenomze jak sem chtel jet tak to chcipalo a nejelo to, az to chciplo uplne! :-( :-( tak sem zkusil roztlacit a nic, podivam se a nehazi jiskru. podle me predstih. od te doby co se mi do toho zacal montovat ten hlupak mi to cele blblo, predtim parada predstih 5mm a jezdil sem! k tomu znamemu to davat nechci, protoze predstih je malickost a on se s tim parat nechce! takze ted k veci. predstih sem zkousel nastavovat normalne sem sundal hlavu, dal sem pist do HU, odtrh 0.4 mm ale nevim jak predstih? jak to mam nastavit? nechapu to proste zkousel sem snad vsecko! prosim vas o radu, a taky neberte me za blbce :-( nechapu proste nevim JAK :-D sem vdecny za kazdou radu, kdyby nekdo mel video jak to nastavit budu moc vcedny, a taky sem vdecny vsem co si tohle precetli a co mi napsali radu! fichtlum zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13264    
Jak to tak čtu tak si napsal že to má několik cm před horní úvratí???vtom případě skus rozdělat to magneto vyndej ten magnet co tam je a podívej se jestli se ti nepohnul ten kolíček co tam je mě se to stalo a ani za boha sem nemohl nastavit potom předstih,odtrh
 
 
Datum: 23. února 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Čéče,když to tak čtu,tak vzpomínám na pařeza.Tam musel bejt 5mm odtrh a teprv to hodilo jiskru a chytalo to na votočení.Ještě trochu jednoduší ,hrubé nastavení,je: dát píst do horní úvratě v tom momentu naštelovat mezeru mezi kladívky 0,40mm a kladívka utáhnout.Pak to musí hodit jiskru a mělo by to chytnout. a až to chytne,tak doladit podle návodu jak píšou ostatní draci.To znamená otočit zapalkem tak,aby se kladívka začala rozepínat 1,2mm před horní úvratí.
 
 
Datum: 25. ledna 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Dej tam druhé kondík a třeba to půjde.
 
 
Datum: 12. ledna 2012 0:46
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
jo kdyby neumrel muj deda cca pres 4 rokama, kdy sem se o motorky nezajimal, a zil by do tedkom tak bych nemel problem :-), jiskru nehazi, jinak jak mi to nejelo, tak jsem oddelal hlavu, a kdyz se kladivka oddelaly a byly na 0.40 milimetrech tak ten pist byl o nekolik cm pred horni uvrati, dratky jsem kontroloval hned jak mi to prestalo jet, vse je jak ma... nahradni kladivka nemam, ale pokud nepomuze predstih tak fakt povymenuju vsechny kable, jak rikam 1. vec je predstih, a potom kable a kladivka, zitra napisu. dik za podporu! jinak nejaci dedkove sou tak 8 km odemne :-) a to se mi tlacit nechce :-D ja sem se natlacil takovych 20 za jeden den :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budes se divit ale mne CZ strasne tarokovala a nesla do otacek.. dal jsem druhé kladívko a problém zmizel
 
 
Datum: 10. ledna 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a nepovolil se ti prostě jen spodní kontakt kladívka a teď se od sebe kontakty neodlepují?
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, může to být klidně jenom ve svíčkách ( špatný přestih -> pozdější jiskra -> špatné spalování -> zanese se svíčka -> nejede ) takže zkus prozkoušet svíčky, vyndej fajfku a dej kabel ke kostře a mělo by to dát jiskru , pokud ne tak zkontrolovat VN kabel a indukční cívku , pak kabely od přepínače , od indukčky, od motoru, správné kostření (drátky se mohly urvat) , pak proměřit alespoň cívku zapalování multimetrem , zkontrolovat kladívka a správný odtrh kladívek a pak ten předstih ... nejlíp tak poprosit třeba přes babičku aby ti doporučila nějakého dědulu kterej se v tom vyzná a jezdil na tom ... u nás ve vesnici to tak dělají kluci že mu to zavezou a on to spraví :-D ale ficht zapalko je jednoduché tak zkus tyto věci no .. hodně zdaru :-)
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
navic indukcni civku sem zkousel jinou a reknu ti ze to neni tim :-), kabel je meneny, svicka origo 14-7, daval sem i jine a nic :-), kladivka by mely byt v pohode, proste zkusim nastavit predstih a dam vedet, zitra po skole se na to vrhnu D:
 
 
Datum: 10. ledna 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
hej ale mi se toto stalo uz predtim a znamy mi tam nastavil predstih na 5 mm a jelo to a tedkom se mi stalo to same co se mi stalo predtim ze to nejelo takze ja nastavim predstih a uvidim, protoze ten predstih tam je nastaveny uplne blbe, ono se to cele rozjelo XD
 
 
Datum: 10. ledna 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to že nejde jiskra nemá nic společné s předstihem.. jiskra ti pujde při jakémkoliv předstihu! ... hledej PROČ nejde jisrka! začni u svíčky, pres kabel, kladívko, indučku a cívku na zapalku
 
 
Datum: 10. ledna 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
ok zitra zkusim, kdyby sem to zase nepochopil nevadi ti kdybych ti napsal na email? nebo budes sledovat tuhle diskuzi? :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maš tam takové dva šrouby u zapalka na hože a dole jsou zašrubované do bloku tak ty povolíš a maš volne cele zapalko a tom otačiš ale mosiš davat pozor at se ti to nepootočí i s klikoi ..
 
 
Datum: 10. ledna 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
mimochodem tu knizku a mam a nechapu to z ni :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2012 17:09
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
wut? a jak otocim zapalkem? :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2012 17:00
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdraec klasika vypada to složitě ale nic na tom neni jak maš ten odtrh tak to utahneš a točíš klikovnů PROTIsměru otačení to je do leva .. odmeříš di šuplerou od konce valce po začatek pistu vzdalecnost 1,2 až 1,5 ja osobne davam neco mezi tak 1,3 1,4 a v teto fazu musíš otočit zapalkem tak abyti mezi kontaktmy kladivka volne chodil papírak všecko utahneš zkusisš si stim jen tak parkrat otočit a když dobré tak nahodíš hlavu kopneš a jedeš možna to vypaa ble napsane nicmene když se na netu stahneš knižku tak to tam všechno je
 
 
Datum: 10. ledna 2012 16:09
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Zdarec draci, měnil jsem lamely (ferodo) na mustafovi a když jsem to jel projet, tak i při zmáčknuté spojce to bylo, jako bych ji nedržel, tak jsem šteloval spojku ale vůbec to nešlo. nakonec se mi to nějak povedlo a tak jsem to jel projel, ale když se zmáčkl spojku a zastavoval jsem, tak to bylo, jako kdyby byla spojka zmáčknutá jen na půl a motor pro to zdechl. nevíte proč to dělá ? můj názor je, že ty lamely moc dřou u jpojkovej koš a proto to zdechá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
mě to taky tak děla na mi 05 a mam je i na pinskovi 20 a tam mi to tam mi to běha normalně a mam je tam dany na obou stejně
 
 
Datum: 11. ledna 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Marlboro: asi máš pravdu, dělal jsem to na rychlo a úplně sem na to zapomněl. na ty lamely jsem se vůbec nedíval a jen tak jsem je tam nasadil. dík za radu
 
 
Datum: 10. ledna 2012 23:01
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná blbá otázka, ale nedal jsi je tam naopak. Lamely s obložením jsou prohnutý. Při zmáčnutý spojce jsou schopný se oddálit maximálně na šířku článku primárního řetězu. Pokud je dáš opačně, tak spojka nemá šanci fungovat - páčka nejde témeř zmáčnout a spojka pořád unáší
 
 
Datum: 10. ledna 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: Solta.Richard      IP: uživatel12434    
chtěl jsme je dávat na mustanga a taky mi tam nešli a když jsem na to koukal tak sem je teda dcl dost zpyloval, ale pak sem je tam radši nedával..Ale že by to bylo samotný lepidlo to se říct nedá, byl to už normálně kov...Nwm asi mám nějakou jinou spojiku :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2012 13:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
Když se vnitřní díra u ferodo lamel nevymezí proti koši,tak se stává,že spojka zůstává viset,tzn.že nevystavuje.....pokud máš opačný problém,tak to bude v síle přítlaku....s ferodo lamelama sem nikdy neměl sebemenší problém....vždycky sem protočil díru,napasoval,pod segrovku dal silný šestky podložky a tumáš.....vždy perfektně chodilo......to spíš s korkama sou věčný starosti.....
 
 
Datum: 10. ledna 2012 10:31
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005      IP: uživatel10972    
Já si myslím až dostanou někde ceres tak si sednou
 
 
Datum: 09. ledna 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo jsou od lepidla než jsi je tam dal jsi je měl zevnitř trochu odrbat smirkem,myslím ten vnitřní průměr
 
 
Datum: 09. ledna 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
Tohle se bude líbit každému kde má rád staré stroje. .:-D http://www.youtube.com/watch?v=gpjVGIpvkJI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
jojo souhlas trabant bil presnej :-)
 
 
Datum: 10. ledna 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar ten trabant tak nejlepší a pak ještě fiat
 
 
Datum: 10. ledna 2012 15:54
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Warťas dobrej, ale trabant nejlíp napodobenej :-D
 
 
Datum: 09. ledna 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13020    
dost pěkný :-D
 
 
Datum: 09. ledna 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
zdarec,sorry že to sem nepatří ale chtěl bych se zeptat jsetli už jste někdo vymejšlel větráček za chladič? (já vymejšlim na Hondu mtx ,napadlo mě že bych tam dal větráček ze zdroje z kompa) :-D myslíte že tam bude něco platnej.Já právě jezdim ,,TOČIT ,,ROŠTOVAT FOFRKLACKEM,,A VÝJEZDY!!!! tak by ten větrák bodnul,já mam právě ještě ke všemu ten chladič trochu promačkanej... /napájení by bylo průměrně 8V...díky za všechny nápady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
no já si pomatuju starýho majitele tak na tom lítal klidně 3 hodiny,a teprve potom co se na tom jaksi trochu vysekal btak se to přehřávalo,no je PROMAČKANEJ CHLADIČ no trochu,no musim slašit chladič
 
 
Datum: 11. ledna 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělej jak myslíš...ale studenější motor neznamená lepší, víš?
 
 
Datum: 11. ledna 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
já bych ho udělal tak že by běžel furt na škodu to neni,já jezdim jenom cross :-) no a o ten vypínač navíc se to taky nepodělá
 
 
Datum: 11. ledna 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
myslim že ani čidlo by nebylo nutný, co čtu tak při normální jízdě se chladí dobře a v terénu ho můžeš klidně zapnout ručnim spínačem..
 
 
Datum: 11. ledna 2012 16:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na motoinzerci je chladičů dost...záleží jestli tam budeš chtít ten ventilátor nebo ne...tak jako tak bys na ventilátor musel dodělávat čidlo...
 
 
Datum: 10. ledna 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
nevíte tož kde splaši nějaký ten chladič za gut cenu a neděravej,tak do 500kč,ještě mi musí trochu keše zůstat na GO motoru JAWkY 20,dík
 
 
Datum: 10. ledna 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: samozřejmě že by musel dát větráček tak, aby byl za chladičem, a přitom z něj vytahoval vzduch...tak jako je to snad u všech motorek s ventilátorem na chladiči...
 
 
Datum: 10. ledna 2012 11:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
pánové,vnesu vám tu do toho trochu logiky....kam dáš větráček? Zevnitř.....odkud je nápor vzduchu? zvenku.... co se stane,když se potkají dvě síly jdoucí proti sobě? Výsledná síla je jejich rozdílem....co to znamená? Touto "vychytávkou snížíš účinnost chlazení o sílu větráčku z kompu.....efekt? Negativní.....a když to dáš zepředu,tak poběží větrák 5 minut,než se zalepí bahnem.....a když ho do něčeho zavřet,tak nemá odkud sát....zajímavý co.....já bych spíš skusil sehnat malinko větší chladič podobného typu a použil vhodnou chladící kapalinu.....
 
 
Datum: 10. ledna 2012 10:35
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel13035    
při náročnější jízdě se přehřívá :-(
 
 
Datum: 10. ledna 2012 10:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napřed si vyzkoušel jestli by to mělo smysl, tzn jestli se to opravdu přehřívá. Pokud se to přehřívá a bylo by nutné použít ten větráček, tak si sežeň nějakej přímo motorkovej, hodně mašin má na chladiči ventilátor už v sérii.
 
 
Datum: 10. ledna 2012 9:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když mi bylo 15 jsem se o něco podobného snažil a dopadlo to tak že jsem to rozšlapal:-D
 
 
Datum: 09. ledna 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel9464    
Myslim, že větráček z compa toho moc nezmůže :-D To když už, tak něco lepšího, otázka je zase, kde to sehnat atd...
 
 
Datum: 09. ledna 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
no jo ale to je moto z roku 82 já když to před dvěma lety koupil tak tam nebyl
 
 
Datum: 09. ledna 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Kdyby tam byl ten větrák co plarnej, tak se tam montuje sériově... nevyejšlěj hovadiny
 
 
Datum: 09. ledna 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, koupil jsem si zde tuto rozetu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rozetam_pionyr.html , dal jsem tam ten plíšek naspod potom ložisko, ale pak nastal problém, furt chybělo tak půl milimetru aby tam ta pojistka pořádně sedla, bude to moc vadit? nebo se to ložisko během jízdy ani nepohne. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=593&sName=podlozka-pod-lozisko-rozety-pio. toto jsem tam dal pod to ložisko, už je to dobré, už to sedí všechno i s tou podložkou a segrovka pěkně zajela s menší pomocí do žlábku...
 
 
Datum: 10. ledna 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
dyt tam zadnej plišek nema bejt jen naboj zajistenej segrovkou a to samy v rozete jen segrovky
 
 
Datum: 10. ledna 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, večer to zkusím, díky :-)
 
 
Datum: 10. ledna 2012 7:08
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
plišek oddelej a melo by to sedet urcite bez pojistky nejezdi.ja kdyz kupoval novou rozetu tak jsme si to nechal upravit na 2 ložiska je to lešpší
 
 
Datum: 09. ledna 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
Zdravím vím že to jsem asi nepatří ale už si opravdu nevím rady. Tak jsem z fichtla přešel na 125 koupil jsem si hondu rebel ale mám takový problém. Když ji nastartuju tak se sytičem běží parádně nechám ji zahčát cca 10 min a sytič pomalu vypínám a když je tak přes půlku vypnut tak motorka začne pomalu chcípat až nakonec zdechne uplně ať jsem šteloval volběh šroubkem jak šteloval vždy to stojí za houby prostě to funguje jenom se sytičem to můžu klidně i jet ale bez něj ani ránu co může být problém ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 18:27
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13037    
většinou má bohatost směsi vliv i na volnoběh
 
 
Datum: 10. ledna 2012 18:27
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13037    
a co bohatost směsi? je to většinou takovej zapuštěnej šroubek s pérkem a někdy má i O kroužek,točením doleva se směs ochuzuje a doprava obohacuje
 
 
Datum: 10. ledna 2012 18:20
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Baterku tu mám novou v tý problém nebude no při nejhorším zkusím ten servis i když nerad
 
 
Datum: 09. ledna 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už si to přesně nepamatuju, pře se měnila ještě baterka, ale to je práca max. na 2 hodiny, takže si víc jak 500 vzít nemůže si myslím.
 
 
Datum: 09. ledna 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
leco : a kolik jsi za to platil ?
 
 
Datum: 09. ledna 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
To jsem ještě nežkoušel jsem tak nadšenej s té jízdy že mě to nikdy nenapadne mám ji teprve krátce zkusím to. Ono se to třeba nějak podá až ji budu brát normálně doprovozu řidičák budu dělat tedka z jara tak uvidím. Někdo mi zase řikal že bych měl zkusit rozebrat karbec ale do toho se mi moc nechce ještě jsem na 125 karbec nerozdělával
 
 
Datum: 09. ledna 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to samé dělalo na yamaha XT125R, už jsem si s tím nevěděl rady, karburátor jsem měl komplet rozebraný nic, tak jsem to dal do autorizovaného servisu a nemůžu si to teď vynachválit!!!
 
 
Datum: 09. ledna 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: Solta.Richard      IP: uživatel12434    
No ja mam taky 125 a mam tam taky sytič na lanko a mě se pořádně na volnoběh ohřeje možná za 20 minut..Beru to tak že je ohřáta když jde nastartovat bez sytiče..A zkoušel jsi normálně jet a za jízdy ho zandat?
 
 
Datum: 09. ledna 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12041    
Slyšel jsem, že od tohodle roku 2012 je k řidičskému oprávnění na osobní automobil, také řidičské oprávnění na 125ccm. Je to pravda??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 17:11
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
takže krom skutru a babet nemuzes na ničem a je ti na prd
 
 
Datum: 09. ledna 2012 17:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, je to až od 1,1,2013 a ještě je tam podmínka, že motocykl do 125ccm musí být vybaven automatickou převodovkou, tak bacha na to.
 
 
Datum: 09. ledna 2012 16:56
 
 
 
 
Jméno: kubik      E-mail:      IP: uživatel13031    
nazdar, na pionýru jsem objevil kousek uštíplého pístu na spodu, chtel bych se zeptat jestli to vadi protoze je to opravdu jenom kousicek. dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13034    
Je to zvláštní, ale docela běžné...soudruzi jeden čas dělali písty,který moc rády zakopávali o sací kanál...jestli ty písty byly z nějak blbě vyváženýho odlitku a nebo za to může rozhozená klika...kdo ví...ale je moc zvláštní,že když se postaví závodní motor ,kde je vše perfektně vymezené a vyvážené tak to nezakopává ani s širokym sacim kanálem...teda myšleno v ruzumných mezích šířky a otáček...zrovna z tohohle důvodu se dělaj dělený sací kanály...protože nad rozumné meze to moc rádo zakopává a destrukci pístu ve 12000 ot/min si nikdo nedovolí riskovat...
 
 
Datum: 09. ledna 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednoznačně novej píst radši teď 200 za píst než pozdějc 500 za výbrus až ti ten ilouplej kousek zadře píst ve válci né.li kliku
 
 
Datum: 09. ledna 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to naprd...vem si do mototechny válec a hoděj ti tam novej píst,stojí asi 160 + kroužky 30kč/ks
 
 
Datum: 09. ledna 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
No tak to už bych do pincka nemontoval... v mototechně ti prodají píst, to neměj obavy. Je to za babku :-)
 
 
Datum: 09. ledna 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel13031    
je to ze sací strany, a ještě další kousek se uloupl, a ted je to siroke kolem 10mm a smerek ke krouzkam to je 3-6 mm.tezko rict. a nevíte jestli se dá koupit v mototechně píst podle válce aniž bych musel kvuli toho na vybrus? díky
 
 
Datum: 09. ledna 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13032    
Mě je 25 a hrabu se v tom dobře 12-13 let....ale až poslední 2 roky sem se začal věnovat tématice úprav válců a ostatních dílů....hodně jsem toho přečet a nastudoval,dost informací mi předal muj "guru"..zbytek je z praxe....jinak tématice úprav válců na seriovku se věnuju rok...leccos z mých rukou už vzešlo....ale zatim jen jednoduchý dvoukanály...ale možná se nabídka rozroste...
 
 
Datum: 09. ledna 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: adyyss      IP: uživatel12849    
standa... nooo však muj taky ale viš jak je mi 14 tak zaitm moc tak nevim, jinak ale ty tvoje komentaře jak se divam tak o tom viš hodně :-)
 
 
Datum: 09. ledna 2012 19:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13032    
Uka fotku... Jestli je to na sací hraně,tak to hodně vadí a pravděpodobně to bude hodně blbě startovat a nepojede to v nízkejch otáčkách...ale řikam,chce to fotku....pak se dá něco říct....jinak dík za uznání,ale ja to tak moc neprožívam...prostě je to muj koníček... ;-)
 
 
Datum: 09. ledna 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: adyyss      IP: uživatel12849    
a uvidiš že ti tu napiše standa, ten ti poradí nejvíc, jak se tak dívam je to borec přes hlavy,valce, pisty a tak :-D
 
 
Datum: 09. ledna 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: adyyss      IP: uživatel12849    
přesně jak piše ,,hh" ... pokuď to maš z te vrchní strany tak ať tě nenapadne ten pist otočit :-D
 
 
Datum: 09. ledna 2012 18:54
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
pist je vyvaženej de oto jak je je u tebe kousiček :-)
 
 
Datum: 09. ledna 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
záleží kde, jestli je to dole, tam je to více méně jedno, jestli nahoře a zasahuje to do části která otvírá sací kanál, pak by to možná vadit mohlo.. ale jestli je to jen kousíček jak píšeš, pak stačí jen srazit pilníkem případný ostrý hrany a nemusíš to řešit..
 
 
Datum: 09. ledna 2012 17:10
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Čus,prosimvás nemáte někdo kontakt na člověka co vylévá nádrže na moto?Byl ještě před nedávnem na bazoši a ted ho nikde nemohu najít.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Díky
 
 
Datum: 10. ledna 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=120258&fid=3 na konci je kontakt na toho člověka Petr 60224397 ,ale při troše šikovnosti si to můžeš udělat sám
 
 
Datum: 09. ledna 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel10158    
Ahoj draci,prosímvás o radu...kde se dělají chromy na Jawu 21 v okolí přerova ?\r\nPřipadně mi prosím dejte aji cenník...díky za každou odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to už možná vyjde levnějc koupit rovnou nový
 
 
Datum: 09. ledna 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já teďka posílal klakson na pochromování, konkrétně na http://www.chromynaveterany.cz mají tam i orientační ceník.
 
 
Datum: 09. ledna 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
zkusil bych se zeptat někoho, kdo dělá v meoptě, jestli by ti to tam nedomluvil. dřív si tam lidi chromovali co chtěli, ale ted se každej bojí o místo tak nevim no
 
 
Datum: 09. ledna 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel12998    
čau draci, chtěl bych se zeptat kdy a kde bude nákej fichtl sraz .. nebo sraz moto veteránu.. díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motorkari.cz/detail-akce/?aid=2644
 
 
Datum: 09. ledna 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
Ahoj drací chtěl bych se podělit o foto mích strojů první jawa 50 05 pro terénní závody motor upravenej a dále jawa 50 23 pro silniční závody taky motor upraven oba stroje sem stavěl rok a půl http://www.facebook.com/media/set/?set=a.306958336002300.77126.100000644096246&type=3 ahoj venca odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 15:41
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13030    
Ozvi se mi ma mail,přes knihu xichtů nic řešit nechci :-D
 
 
Datum: 09. ledna 2012 15:41
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
stando dík ale do 05 mám hodně věcí sice do ní nejde rychlej 3q ale zase máme pravený setrvačníky a je tam nalisovaná ojnice ckr s jehličkama nahoře je v tom 2k podkova upravená převodovka je hlavní hřídel a předlohová z 05 a kolečka z 20 primární kolečko je 9z akorát se bude dávat babeťácká hlava snížená o 1mm výfuk není dělanej z hikone a silniční má 4k přes píst těd chci řešit 3k přes klapku dal bys mi facebook svůj rád bych s tebou o úpravách pokecal dík
 
 
Datum: 09. ledna 2012 14:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13029    
Pěknej krosák...chválim;-) .....nechybí ti tam na tom karbecu něco? :-D Jinak nechci zase bejt urejpanej,ale závodní použití motoru 05 není zrovna ideální.....přijdeš na to sám až budeš shánět třeba věci do převodovky ,rychlej 3Q a nebo řešit ojniční sadu a nebo celou kliku....myslim že pro závodní použití a úpravy je nejvhodnější motor z J20,21 ;-)
 
 
Datum: 09. ledna 2012 13:09
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
Čus drací měl bych dotaz mám závodního pionýra pro terénní závody a chtěl bych dát lepší ráfky třeba excel a tak potřeboval bych ňáký najít našel jsem 1,85 x 16 ale pio má 1,60x 16 dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 09. ledna 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawa50vixteam.wbs.cz/jawa_50/rafky1_original.jpg alebo zožen také, neviem že kde sa dá také zohnať... nevie niekto?
 
 
Datum: 09. ledna 2012 17:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
daj tam duralové zo simsona, mám to tak tiež... sú úplne dostačujúce na všetko
 
 
Datum: 09. ledna 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Excel ráfky na pionýra... To by ses pěkně prohnul.
 
 
Datum: 09. ledna 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
a jéjé na tom sem nepomyslel to rači budu jezdit starý plecháče :-D
 
 
Datum: 09. ledna 2012 12:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13029    
to je široký.....a mimojiné.....důležitá věc.....musí to mít stejnej počet děr......neboli drátů......
 
 
Datum: 09. ledna 2012 11:57
 
 
 
 
Jméno: jawa231981 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim vas.prosim o radu.Budu renovovat mustanga a nemuzu sehnat cisla origo barev.Jedna se o bilou sed na blatniky,oranzovou na nadrz a kastlik a cernou na ram.Budu vdecny za kazdou radu.dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 14:39
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel12802    
na sak to viis tak co chces vic vedet ,
 
 
Datum: 09. ledna 2012 14:39
 
<  623  624  625  626  627  628  629  630  631  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 14:07:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu