česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  671  672  673  674  675  676  677  678  679  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Matěj      E-mail:      IP: uživatel12688    
Čau lidi nevíte někdo prosím co dělat když váleček v karburátoru (s jehlou) na pouštění vzduchu se silně zasekává v karburátoru ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radši sem to sem taky napsal aby třeba nekupoval nový šoupátko a nebylo to nakonec lankem. :-)
 
 
Datum: 30. října 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
ptal se na dření šoupátka, pokud mu dře lanko, tak to je zas trochu něco jiného... snad není tak blbý aby nevěděl co mu dře... :-)
 
 
Datum: 30. října 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se tohle stalo už 3..Pokaždý bylo naprasklý lanko a trochu rozpletený. :-)
 
 
Datum: 30. října 2011 14:22
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Jestli to do tet fungovalo tak asi nebude problem v zadnych nerovnostech, navypadl ti ten vodicí kol&#239;cek ve kterem soupatko jezdi?
 
 
Datum: 30. října 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: Matěj      E-mail:      IP: uživatel12688    
ano, mám namysli šoupátko. Dík za radu skusím to udělat...
 
 
Datum: 30. října 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
váleček? máš namysli šoupátko? podívej se kde to dře, jestli tam jsou nerovnosti nebo něco zkusit to namazat, popř vzít smirkem nebo koupit nový šoupě pokud je chyba v něm...
 
 
Datum: 30. října 2011 11:15
 
 
 
 
Jméno: Dansek      IP: uživatel10642    
Čus draci .. Napište mi někdo prosimvás návod, jako pro debila, jak nastavit předstih na Stadionu .. Dělám to poprví, chtěl bych se to naučit, tak nějak polopaticky. Dík čus. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 30. října 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jasne ze podla návodu
 
 
Datum: 30. října 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
cus draci kolik lamel ma jaweta diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
diky
 
 
Datum: 30. října 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2+mezilamela
 
 
Datum: 30. října 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: fichtl50      IP: uživatel12667    
Zdarec, mám dotaz. Jak se dá na fichtlu nastavit výška a směr světlometu? Myslím jako co se má povolit, aby to šlo. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
nad některýma dotazama už fakt začíná rozum stát... :-)
 
 
Datum: 30. října 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výšku šteluješ pomocou velkeho hlinikoveho šroubu na vrchu paraboli, smer nastavujes tak ze povolís šroub co ti drzí parabolu pak s celu parabolu posunies do lava alebo do prava, a dotiahnes sroub
 
 
Datum: 30. října 2011 9:18
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
Čau draci.. chtěl jsemse zeptat.. myslíte že když dám do caiku mojeho fichtla myslíte že bych mohl ho zase přihlásit a zearegistrovat..? (nechcu kupovat dalšího fichtla s papírama) za odpovědi dík..;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel11186    
Takhle: pokud od toho nemáš žádné doklady, tak už se to přihlásit nedá.. pokud bys od toho měl techničáky tak by to teoreticky mělo jít... já jsem si třeba na pionýra koupil papíry, které s plnou mocí odhlásím, udělám evidenční kontrolu na STK (kontrolují se čísla motoru a rámu + barva kapotáže) a na úřadě si to na svoje jméno přihlásím :-)
 
 
Datum: 06. listopadu 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kúp si papiere
 
 
Datum: 31. října 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
myslíš..?? :-P
 
 
Datum: 31. října 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si nejaky techničák vytiskni a třeba ti to projde :-D
 
 
Datum: 30. října 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
a ty TP taky nejdou udělat..?? :-D
 
 
Datum: 30. října 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D další takovej kdo by šel na STK bez TP
 
 
Datum: 30. října 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lol.... kolik ti je? 10? :-D ... nejsme v americe.
 
 
Datum: 30. října 2011 14:54
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Je to tím že od toho nemáš žádné papíry a duplikát ti na to nevydají.. Nebo od něj máš papíry ?
 
 
Datum: 30. října 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
:-( víš to na 100%..? a proč už to zejde přihlásit..?? je to tím že je to už moc staré..??
 
 
Datum: 30. října 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 30. října 2011 9:11
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Zdarec, má takovej docela blbej problém a to že nemůžu z mojí 05 dostat ten "klínek" co drží a přenáší sílu ze startovačky na startovací segment... buchal jsem po tom kladivem, ohnul jsem závit, při rovnání jsem ho urval, zůstal jenom ten patvar... zase jsem po tom mlátil snad 5min. a nic.... fakt už nevím jak to dostat ven... :-/ vždycky mi stačilo po tom jemně klepnout a bylo to venku a tady mi připadá, že je to napevno... :-/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 9:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta hřídel jak je na ní segment je tvrdší než ten klínek...teda měla by být :-D
 
 
Datum: 30. října 2011 9:01
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
to už jsem taky uvažoval, ale bojím se, ať nepřiberu aj startovací segment... :-/
 
 
Datum: 29. října 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odvrtat... takhle jsme to dělal kámoš na MZtě....
 
 
Datum: 29. října 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
už sem tam nastříkal uvolnovací olej, mlatil do toho dulčíkem, průbojník nebo co to bylo, ale ani se to nehlo... :-/
 
 
Datum: 29. října 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně takovej problém sem měl taky... Do tý díry sem nakapal trochu uvolňovače na šrouby a důlčíkem a kladivem do toho mlátil tak dlouho dokud to nevypadlo. Ale sr*l sem se s tim jak dlouho..
 
 
Datum: 29. října 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. dá se jeŠtě někde sehnat zburusu novej motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Novej motor protože se vymlátilo uložení ložisek na klice v karterech, nový kartery se mi nechce schánét, nemuselo by to všecko pasovat jak má.A jinak ty gufera, mám na ně najeto asi 200 km, a to takhle brzo nepoznአjaký sou lepši :-)
 
 
Datum: 30. října 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no chci se zeptat na ty silikonovy gufera je to lepší ? než obyč ? vydrží dýl atd jinak ty kolečka v převodovce a a hlavní hřídel a uběžnou je nejlepší sehnat asi puvodni ne moc použity co já vím tak sesu sem se ptal na ty novy kolečka a psal že origo jsou furt lepší
 
 
Datum: 30. října 2011 10:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě seženeš já ted mám domluenej taky motor na fichtla 21čku ještě nejetej od kámoše děda ho koupil nák levněji že se rušila mototechna a prej mi ho nechá za 500 asi tak paráda a proč novej motor ale jako do zásoby nebo proč ? tak udělej na starým komplet go a je to ne ?
 
 
Datum: 30. října 2011 10:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pěkný :-)...ale tak víš co, v motoru už něco novýho mám, jako sou všechny ložiska skf, silikonové gufera, atd...teď už jen převodový kolečka,klikovku na jehlách, segment atd...to se do 2 500 vejdu
 
 
Datum: 30. října 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 30. října 2011 0:29
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 30. října 2011 0:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z krámku ked zakúpis všetko čo sa dá nové, tak ti to vyjde na 7500kc a to kludne počítaj tak, že je to len polovicka z tojo čo potrebujes... takze radsej fungl nový motor za 5000 - 6000kc
 
 
Datum: 30. října 2011 0:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a hlavne budes mat nové i kartre..
 
 
Datum: 29. října 2011 23:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Taky doma nějaké mám, musíš počítat s tím, že ikdyby stál 7000,- tak je to pořád výhodný, protože zkus si poskládat komplet motor z novejch dílů a myslím jako nový všechno(ne jen klika, výbrus, ložska a gufera) to máš pak min. 10-12tis jen to fikne. Když seženeš "starej" novej za 6, tak je to luxus a hlavně origo poctivý díly, který něco vydržej.. Do tohohle se dle mě rozhodně vyplatí investovat byť je to darda.
 
 
Datum: 29. října 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
twl tak s takovou sumou sem nepočital...poskládám si asi motor sám z novejch dílú
 
 
Datum: 29. října 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
6,5 tisíce jsem viděl na motoinzerci myslím a ne jeden :-)
 
 
Datum: 29. října 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ou...jinak je to na pincka
 
 
Datum: 29. října 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 2000 tazko zozenies.. aspon 5000... sú drahé
 
 
Datum: 29. října 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: gsa      IP: uživatel12547    
a na jakej stroj?
 
 
Datum: 29. října 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budu schánět tak do 2 měsícú, sem ochotnej za něj dát do 2000, nevěděl by si kde? napŕ v motottechnách apod?...
 
 
Datum: 29. října 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určite na 100% pár som uz videl aj vlastním
 
 
Datum: 29. října 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: Yz125 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny! Když sem dojel závod. ztratil sem někde víčko od nádrže.. nemůžu ho někde sehnat a když už daná osoba neni schopná odepsat... tak se váš chci zeptat zdali nemáte někdo víčko od nádrže na jawa 23 mustang... dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 10:34
 
 
 
 
Jméno: Yz125      IP: uživatel12685    
dík... já sem si tu toho vubec nevšim...
 
 
Datum: 30. října 2011 10:34
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/uzaver_nadrze.html
 
 
Datum: 29. října 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: mirplsek      IP: uživatel12665    
Čau, dají se někde sehnat hliníkový lišty na jawu 21 ve slušným stavu nebo nový ?? Díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: mirplsek      IP: uživatel12665    
díky zkusím to
 
 
Datum: 30. října 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
barvu osmirkuj, přelešti to a nemusíš kupovat nic... :-) nemám páru kolik za tu srandu chtít ;-)
 
 
Datum: 30. října 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: mirplsek      IP: uživatel12665    
Lukáš- předchozí majitel je nastříkal na bílo takže hledám origo hliník za kolik bys je prodal ??
 
 
Datum: 30. října 2011 16:13
 
 
 
 
Jméno: mirplsek      IP: uživatel12665    
díky
 
 
Datum: 30. října 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
mám tu nějaké.. když si je sundáš a přeleštíš, tak budou ještě vypadat krásně :-)
 
 
Datum: 30. října 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedavno sem jedny daroval jede slečně co si renovovala pionýra takže pozdě
 
 
Datum: 29. října 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: prd      IP: uživatel12547    
na aukru ,bazos,motoinzecre,motorkari atd..
 
 
Datum: 29. října 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Zdarec draci nutně potřebuju vědět jaké jsou hodnoty kondíku na fichtla :-) předem díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 12:10
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
HELE SORÁČ já ti napsal hodnoty kladívka (ten odtrh), ne kondíku. Nevim proč ale myslel jsem že se ptáš na to. Přišlo mi to divný tím druhým příspěvkem. Jednak taky myslim že to asi bude 0,25uF
 
 
Datum: 30. října 2011 12:10
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
vypadá to tak :-) na fotce je psané 250nF co odpovídá 0,25uF :-) díky chlapi ;-)
 
 
Datum: 30. října 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: ostravak      E-mail:      IP: uživatel12633    
Myslim že na fíka je 0,25uF
 
 
Datum: 30. října 2011 8:45
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 29. října 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
do háje co má kondík (kondenzátor pro nechápavé) společného s předstihem a odrthem... potřebuju vědět kapacitu a voltáž kondíku ze zápalka (můj je zjevně v háji a hodnoty jsou nečitelné)
 
 
Datum: 29. října 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Jestli máš na mysli odtrh tak ten je u pionýra 0,4mm (vzdálenost kontaktů přerušovače). Předstih zážehu je 1,6 &#8211; 1,9 mm před HO.
 
 
Datum: 29. října 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
cus hele potrebuju pomoct mam na fichtlu drapak a uz sem u 4 duší urval ventylky ... zkousel sem to nafoukat víc dat sirsi .. proste nic nepomuze tak bych se chtel zeptat jestli by se to dalo udelat nejak jinak .. :-D treba montazni penou :-D nebo ja nevim diky moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
taky mám na předním ještě původní cs duši a vydrží nafouklá podle toho jak moc ji nafukám :-) když ji nafukám jen tak na ruku, tak to vydrží den, pokud už fakt nahustím ať se to plouží po cestě, tak je to schopné ty 2dny asi vydržet, na zadním mám novou, stím že jsem tam cpal předtím ještě další 2nové (obě jsem buď cvaknul, nebo píchl o špice) u té už jsem se na**** špice vystlal starou cs duší a plášt na to fakt opatrně nazul a k mému údivu to už půl roku drží... :-)
 
 
Datum: 30. října 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybych to nemusel každej týden foukat to kolo tak bych byl spokojenej....na předku mám novou a celej rok jsem ju nefoukal....
 
 
Datum: 30. října 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
presne tak .. taky sem uvazoval o tech haltrech ale to na fichtla nejde ... jj zlaty cs duse ..
 
 
Datum: 30. října 2011 12:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
shrek: ono ty původní nebo československý jsou snad 2xhrubší atd ;-) na ty se dá spolehnout a né jak na dnešní, kde se člověk bojí použít montpáku, aby ji neštípnul ;-)
 
 
Datum: 30. října 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nějaký divný :-) já mám 90/100 a upravenej motor, jezdím závody a duše je stará tak 30 let :-D a drží mě to....
 
 
Datum: 30. října 2011 9:06
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau já mám drapák na svý Yamaze DT 125 a musím tam mít HALTRY který zabrání protočení. Jinak sem měl taky pořád urvanej ventilek. Jestli to půjde na fichtla nevím, ale mohlo by.
 
 
Datum: 29. října 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
čus chlapi dával někdy někdo z vás na pionýr jazýčkovej ventil ? jestli jo davali jste ho přímo na klikovou komoru nebo na válec .dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží na rozsahu úprav a způsobu sání.
 
 
Datum: 29. října 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: colek      E-mail:      IP: uživatel12172    
Jak mám povolit ulomeny šroub který vede z karteru a nasazuje se na něj válec a nakonec hlava? Je to na Babettě. Vážně nevím jak už a nechci strhnout závity na karterech. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
Normálně jsme ty ostré hrany zarazil do toho šroubu jako kdybych ho chtěl přeštípnout, ostří zajelo do šroubu a pevně ho zafixoval a pak to šlo nádherně.
 
 
Datum: 31. října 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
no sice nevím jak si to mohl odizolovačkama povolit, ale budiž no :-) hlavně, že už je venku ;-)
 
 
Datum: 30. října 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
Tak nakonec jsme postupně zkoušel všechny vaše návrhy. Záhřát- ani se nehl :-), naříznout to pilkou a do akce šroubovák- taky ne, půlka šroubu se ulomila takže jsem začínal mít docela strach- vzal jsem brusku a ze šroubu udělal takovej jako když obdélník kterýma to šlo snáz chytit, šroub se ulomil napodruhý, byl to docela nervák protože trčel už asi jenom 2 cm kousek. šel jsme se kouknout po nářadí a hodil oko na kleště kterýma se strhává izolace na drátech. Kleště jsme vzal a vší silou zarazil do zbytku šroubu. Kleště sice na odpis ale šroub jsme vymontoval. Díky všem za rady :-)
 
 
Datum: 30. října 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo vzít matici třeba M7 a navařit jí na zbytek svorníku?
 
 
Datum: 30. října 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
Jej, napsal jsme to špatně- ten ulomenej šroub je z prvovýroby, takže tak 30 let na něj nikdo ani nešáh.
 
 
Datum: 30. října 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
v tom případě nevím proč to tak dorváváš... ale tak zkus to no..
 
 
Datum: 30. října 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
To je právě ten problém, postupně jsme měnil všechyn šrouby, tenhle mi při dotahování hlavy k válci praskl, a je tam prostě jenom kulatina bez horního závitu, mohl jsmem na to ťukat, stříkat na to WD, páčit to klešťama a nic, zkusím to teda naříznout a když to nepomůze tak to zkusím ohřat
 
 
Datum: 30. října 2011 0:13
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
mě to šlo samo i tak... každopádně když to nahřeješ, tak se roztáhne jak karter, tak i ta "tyčka"... a celkem bych se bál i závitu... máš to jak když děláš se svíčkou za horka....
 
 
Datum: 29. října 2011 23:51
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to pořádně nahřeješ, tak by to mělo jít snáž, protože se ti ta díra v karteru jakoby roztáhne.
 
 
Datum: 29. října 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: colek      E-mail:      IP: uživatel12172    
Teď už do garáže nepudu, na netu jsme četl že se to prej má silně nahřát a pude to pak samo údajně :-)
 
 
Datum: 29. října 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
horní závit myslíš závit u hlavy? Tak to vem závitníkem udělej kratký závit na ty 2 matky, nebo to normálně vem sykovkama... též jsem to tak dělal... pokud myslíš závit v karteru, tak jak psal jastin... nemáš na tom snad co zdupat...
 
 
Datum: 29. října 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: colek      E-mail:      IP: uživatel12172    
Urval jsme právě při dotahování horní závit takže něco jako dvě matky (což mě taky napadlo) bohužel není možné, sadu asi na to kupovat nebudu, možná to s tím zářezem ale jo, teď mě napadlo- co to něčím pořádně nahřát?
 
 
Datum: 29. října 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo jestli ti kouká malej kousek a nejde tě ho chytit třeba sykama, tak do něj udělej pilkou zářez a vyšroubuj šroubovákem. Jestli nekouká a nechce se ti kupovat nějaký věci na to, tak jedině vyvrtat a udělat novej závit.
 
 
Datum: 29. října 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
záleží kaj si ho urval... pokud ještě trčí, tak normálně sykovkama, nebo pokud tam máš závit, nebo závitníky, tak našroubuješ 2matky, zakontruješ a povolíš...
 
 
Datum: 29. října 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
 
 
Datum: 29. října 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musim sa pochvalit. Dneska som si priviezol toto: http://furioso19.rajce.idnes.cz/jawa_555%2C_r.v._1961/ stav nic moc, no ma platne doklady a to vsetko za super cenu. A k tomu som ako darcek dostal od majitela toto: http://furioso19.rajce.idnes.cz/jawa_550%2C_r.v._1958/ na 90% kompletnu 550tku. Dnes je teda fakt dobry den! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
když má někdo štěstí :-)
 
 
Datum: 29. října 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Krásný stroje.. :-)
 
 
Datum: 29. října 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pekné motorky fakt! a za tú cenu :-)
 
 
Datum: 29. října 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: Richard.Šolta      IP: uživatel10340    
Zdar draci..Dělám destičky na dandyně 125 a zaboha do nich nemužu nacpat kotouč...Mám vypustit kapalinu? Nebo já už nevím..Koukal jsem se na ty co tady ma sesa a vypadají stejně tak nwm v čem to je dík za odpověi spěchá to=( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: Richard.Šolta      IP: uživatel10340    
Už jsem to udělal normálně jsem to odzdušnil a pak to šlo, dík za odpověd:-)
 
 
Datum: 29. října 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Povol vršek tý nadobky na brzd. kapalinu a pak by destičky měly jít bez problémů od sebe...
 
 
Datum: 29. října 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
čus draci, prosím vás, potřeboval bych svíčku 14 - 8 R (označení jsem našel ve starým návodu) s tepelnými hodnoty 240-260. Poradí mi někdo prosím jakou vybrat? Nic s takovým označením jsem nenašel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel8817    
díki moc
 
 
Datum: 29. října 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NR 15 C, NR 15
 
 
Datum: 29. října 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12682    
Nazdar drací, teď nedavno sem jednomu chlapíkovi od nás zpravoval babetu, no hrůza, že prej to nejde do otáček, dáví se to a tak, řikam si to bude kohoutek nebo karburátor. tak sem to rozebral všechno vyčistil, seřídil hladinu a řikám si dobrý, de to do votáček už se to nedusí dobrý, a co se za chvíly nestane? Zase s e to dusí, a už sem byl skoro bezradnej nešlo to ani vyladit. Tak sem zkusil zapalování,to pomohlo - trochu, Já starej blbej fichtlař - že mě to nenepadlo hned - byla to totálně ucpaná koncovka (tlumič), ale fest, tak sem si hned vynadal do debilů vyčistil to bába jezdí zase jako vostohvízd! Tak servus a bacha na vejfuk :-))) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Taky znám jednoho chlápka co tyhle starý stroje opravuje na kseft a jedno mi taky vypravel ze byl z babety bezradnej a uz nevedel co s tim mel i sundanej vejfuk a porat nic, ono prej bylo ucpany nekde v kolene a taky se s tim prej sral nejvic dlouho :-D to je hned no :-)
 
 
Datum: 29. října 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle přesně znam..nejezdil nám traktůůrek, nikdo nevěděl co s tím. Měnilky zapalování, svíčky, elektriku a vrátily nám ho že neví co s tím, pak sme koukly na vejfuk a ejhle, byl celej zasranej.. :-)
 
 
Datum: 29. října 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12682    
člověk může bejt blbej ale musí si umět poradit, to byla doba než sem na to přišel :-))
 
 
Datum: 29. října 2011 9:55
 
 
 
 
Jméno: suky      IP: uživatel12681    
čaute draci nevite co muže bít zo svetlamy ??? všetkoelektrine jde ale svetlo ani predni ani zadni nesviti mam jawu 23 mustang.... vcera som koupil žarofku 6V a nesviti budu rad za kazdu radu... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: suky      E-mail:      IP: uživatel12683    
ok žarovka :-D a hej zapalovani jde ... skusim tu kabelaž... a spinače.. :-) diki
 
 
Datum: 29. října 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: ostravak      E-mail:      IP: uživatel12633    
Čus, když tak už ŽAROVKA,a zapalovaní jede jo? Pokud jo tak hledat v kabelaži osvetlení kabely,přepinače a zkus vymenit svetelne cívky ale spíše to bude v tech přepinačich
 
 
Datum: 29. října 2011 9:38
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci. Za nedlouho napadne sníh a já bych chtěl přes zimu půlit motor na Jawě 20. Zajímalo by mne jestli se dá někde sehnat korek do spojky nebo se vyplatí koupit rovnou nové lamely. A občas při startování start. pákou se občas zuby trefí tak přesně na sebe že už s tím nehnu a musím pootočit motorem. Dá se to nějak odstranit nebo to je normální. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že se ti to sekne není normální mě se to něldy taky stává je to tím že už jsou ožvejkany zuby nna startovacím segmentu pokud dáš novej segment tak závadu odstraníš ale bacha že musíš strat páku pak při skládání otočit o jednu celou otáčku aby ti pak zabýrala
 
 
Datum: 29. října 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, korky do lamel seženeš cca za 200Kč celou sadu, ale je to strašně nevýhodný jak po stránce ceny, tak po stránce práce... Nejlepší je si koupit nový lamely i s korkama (jedna tě vyjde cca na 88Kč). :-)
 
 
Datum: 28. října 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: ostravak9      E-mail:      IP: uživatel12633    
Zdravim,Ted jsem přišel z garaže mam renovovaneho fíka je tam vybrus a vše nove už si nevim rady problem je že karburator je funkční teče tam palivo,svíčka je mokra jiskru to dává zkoušel jsem nekolik svíček. Ale občas to chytne jede to uplne normalne pak to vypnu a nenastartuje to ani dabel,necham to přes noc dam druhou svíčku je jedno jestli teplou nebo studenou a zas to chytne atd... pořad dokola ješte bych dodal že nemužu nastavit volnobeh šroubek je na max.Prosím poradte a dík za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby to byl kondík tak ti to nejde vubec a co indučka a nepřechcává se tito ? hladinu máš seřízenou ? a máš sklepli elektrody na tech svíškách na 0,40 ?
 
 
Datum: 29. října 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: Richard.Šolta      IP: uživatel10340    
Zdar..Ten volnoběh dělá nejspíš to že je v šoupěti už vmačkaná velká díra..Když vyndáš šoupě tak v místě kde je šroubek na volnoběh bude vymačkaná díra...Jedině vzít jiné a vyměnit...A to s tou jiskrou nwm mě napadl třeba kondík bo cívka ale nevím...
 
 
Datum: 29. října 2011 1:24
 
<  671  672  673  674  675  676  677  678  679  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 10:59:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu