Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau lidi nevíte někdo prosím co dělat když váleček v karburátoru (s jehlou) na pouštění vzduchu se silně zasekává v karburátoru ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 16:57
 Radši sem to sem taky napsal aby třeba nekupoval nový šoupátko a nebylo to nakonec lankem.
Datum: 30. října 2011 16:57
 ptal se na dření šoupátka, pokud mu dře lanko, tak to je zas trochu něco jiného... snad není tak blbý aby nevěděl co mu dře...
Datum: 30. října 2011 16:20
 Mě se tohle stalo už 3..Pokaždý bylo naprasklý lanko a trochu rozpletený.
Datum: 30. října 2011 14:22
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jestli to do tet fungovalo tak asi nebude problem v zadnych nerovnostech, navypadl ti ten vodicí kolïcek ve kterem soupatko jezdi?
Datum: 30. října 2011 12:32
 ano, mám namysli šoupátko. Dík za radu skusím to udělat...
Datum: 30. října 2011 11:28
 váleček? máš namysli šoupátko? podívej se kde to dře, jestli tam jsou nerovnosti nebo něco zkusit to namazat, popř vzít smirkem nebo koupit nový šoupě pokud je chyba v něm...
Datum: 30. října 2011 11:15
Jméno: Dansek
IP: uživatel10642
 Čus draci .. Napište mi někdo prosimvás návod, jako pro debila, jak nastavit předstih na Stadionu .. Dělám to poprví, chtěl bych se to naučit, tak nějak polopaticky. Dík čus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 11:03
Datum: 30. října 2011 11:03
 no jasne ze podla návodu
Datum: 30. října 2011 11:00
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 cus draci kolik lamel ma jaweta diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 10:35
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 diky
Datum: 30. října 2011 10:35
 2+mezilamela
Datum: 30. října 2011 10:33
Jméno: fichtl50
IP: uživatel12667
 Zdarec, mám dotaz. Jak se dá na fichtlu nastavit výška a směr světlometu? Myslím jako co se má povolit, aby to šlo. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 11:17
 nad některýma dotazama už fakt začíná rozum stát...
Datum: 30. října 2011 11:17
 výšku šteluješ pomocou velkeho hlinikoveho šroubu na vrchu paraboli, smer nastavujes tak ze povolís šroub co ti drzí parabolu pak s celu parabolu posunies do lava alebo do prava, a dotiahnes sroub
Datum: 30. října 2011 9:18
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Čau draci.. chtěl jsemse zeptat.. myslíte že když dám do caiku mojeho fichtla myslíte že bych mohl ho zase přihlásit a zearegistrovat..? (nechcu kupovat dalšího fichtla s papírama) za odpovědi dík..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2011 21:49
Jméno: jawaman
IP: uživatel11186
 Takhle: pokud od toho nemáš žádné doklady, tak už se to přihlásit nedá.. pokud bys od toho měl techničáky tak by to teoreticky mělo jít... já jsem si třeba na pionýra koupil papíry, které s plnou mocí odhlásím, udělám evidenční kontrolu na STK (kontrolují se čísla motoru a rámu + barva kapotáže) a na úřadě si to na svoje jméno přihlásím
Datum: 06. listopadu 2011 21:49
 kúp si papiere
Datum: 31. října 2011 18:15
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 myslíš..??
Datum: 31. října 2011 17:57
 tak si nejaky techničák vytiskni a třeba ti to projde
Datum: 30. října 2011 22:07
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 a ty TP taky nejdou udělat..??
Datum: 30. října 2011 21:39
  další takovej kdo by šel na STK bez TP
Datum: 30. října 2011 19:33
 lol.... kolik ti je? 10?  ... nejsme v americe.
Datum: 30. října 2011 14:54
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Je to tím že od toho nemáš žádné papíry a duplikát ti na to nevydají.. Nebo od něj máš papíry ?
Datum: 30. října 2011 13:14
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
  víš to na 100%..? a proč už to zejde přihlásit..?? je to tím že je to už moc staré..??
Datum: 30. října 2011 12:16
 ne
Datum: 30. října 2011 9:11
 Zdarec, má takovej docela blbej problém a to že nemůžu z mojí 05 dostat ten "klínek" co drží a přenáší sílu ze startovačky na startovací segment... buchal jsem po tom kladivem, ohnul jsem závit, při rovnání jsem ho urval, zůstal jenom ten patvar... zase jsem po tom mlátil snad 5min. a nic.... fakt už nevím jak to dostat ven... :-/ vždycky mi stačilo po tom jemně klepnout a bylo to venku a tady mi připadá, že je to napevno... :-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 9:01
 ta hřídel jak je na ní segment je tvrdší než ten klínek...teda měla by být
Datum: 30. října 2011 9:01
 to už jsem taky uvažoval, ale bojím se, ať nepřiberu aj startovací segment... :-/
Datum: 29. října 2011 23:26
 odvrtat... takhle jsme to dělal kámoš na MZtě....
Datum: 29. října 2011 22:43
 už sem tam nastříkal uvolnovací olej, mlatil do toho dulčíkem, průbojník nebo co to bylo, ale ani se to nehlo... :-/
Datum: 29. října 2011 22:06
 Přesně takovej problém sem měl taky... Do tý díry sem nakapal trochu uvolňovače na šrouby a důlčíkem a kladivem do toho mlátil tak dlouho dokud to nevypadlo. Ale sr*l sem se s tim jak dlouho..
Datum: 29. října 2011 21:41
 Zdar. dá se jeŠtě někde sehnat zburusu novej motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 18:11
Datum: 05. listopadu 2011 18:11
 Novej motor protože se vymlátilo uložení ložisek na klice v karterech, nový kartery se mi nechce schánét, nemuselo by to všecko pasovat jak má.A jinak ty gufera, mám na ně najeto asi 200 km, a to takhle brzo nepoznአjaký sou lepši
Datum: 30. října 2011 11:57
 no chci se zeptat na ty silikonovy gufera je to lepší ? než obyč ? vydrží dýl atd jinak ty kolečka v převodovce a a hlavní hřídel a uběžnou je nejlepší sehnat asi puvodni ne moc použity co já vím tak sesu sem se ptal na ty novy kolečka a psal že origo jsou furt lepší
Datum: 30. října 2011 10:50
 určitě seženeš já ted mám domluenej taky motor na fichtla 21čku ještě nejetej od kámoše děda ho koupil nák levněji že se rušila mototechna a prej mi ho nechá za 500 asi tak paráda a proč novej motor ale jako do zásoby nebo proč ? tak udělej na starým komplet go a je to ne ?
Datum: 30. října 2011 10:47
 pěkný  ...ale tak víš co, v motoru už něco novýho mám, jako sou všechny ložiska skf, silikonové gufera, atd...teď už jen převodový kolečka,klikovku na jehlách, segment atd...to se do 2 500 vejdu
Datum: 30. října 2011 9:33
Datum: 30. října 2011 0:29
Datum: 30. října 2011 0:22
 Z krámku ked zakúpis všetko čo sa dá nové, tak ti to vyjde na 7500kc a to kludne počítaj tak, že je to len polovicka z tojo čo potrebujes... takze radsej fungl nový motor za 5000 - 6000kc
Datum: 30. října 2011 0:06
 a hlavne budes mat nové i kartre..
Datum: 29. října 2011 23:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Taky doma nějaké mám, musíš počítat s tím, že ikdyby stál 7000,- tak je to pořád výhodný, protože zkus si poskládat komplet motor z novejch dílů a myslím jako nový všechno(ne jen klika, výbrus, ložska a gufera) to máš pak min. 10-12tis jen to fikne. Když seženeš "starej" novej za 6, tak je to luxus a hlavně origo poctivý díly, který něco vydržej.. Do tohohle se dle mě rozhodně vyplatí investovat byť je to darda.
Datum: 29. října 2011 23:45
 twl tak s takovou sumou sem nepočital...poskládám si asi motor sám z novejch dílú
Datum: 29. října 2011 23:19
 6,5 tisíce jsem viděl na motoinzerci myslím a ne jeden
Datum: 29. října 2011 22:44
 ou...jinak je to na pincka
Datum: 29. října 2011 21:55
 za 2000 tazko zozenies.. aspon 5000... sú drahé
Datum: 29. října 2011 21:40
Jméno: gsa
IP: uživatel12547
 a na jakej stroj?
Datum: 29. října 2011 21:39
 budu schánět tak do 2 měsícú, sem ochotnej za něj dát do 2000, nevěděl by si kde? napŕ v motottechnách apod?...
Datum: 29. října 2011 21:36
 určite na 100% pár som uz videl aj vlastním
Datum: 29. října 2011 21:32
 Zdravím všechny! Když sem dojel závod. ztratil sem někde víčko od nádrže.. nemůžu ho někde sehnat a když už daná osoba neni schopná odepsat... tak se váš chci zeptat zdali nemáte někdo víčko od nádrže na jawa 23 mustang... dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 10:34
Jméno: Yz125
IP: uživatel12685
 dík... já sem si tu toho vubec nevšim...
Datum: 30. října 2011 10:34
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/uzaver_nadrze.html
Datum: 29. října 2011 21:36
Jméno: mirplsek
IP: uživatel12665
 Čau, dají se někde sehnat hliníkový lišty na jawu 21 ve slušným stavu nebo nový ?? Díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 16:28
Jméno: mirplsek
IP: uživatel12665
 díky zkusím to
Datum: 30. října 2011 16:28
 barvu osmirkuj, přelešti to a nemusíš kupovat nic... 
nemám páru kolik za tu srandu chtít
Datum: 30. října 2011 16:22
Jméno: mirplsek
IP: uživatel12665
 Lukáš- předchozí majitel je nastříkal na bílo takže hledám origo hliník za kolik bys je prodal ??
Datum: 30. října 2011 16:13
Jméno: mirplsek
IP: uživatel12665
 díky
Datum: 30. října 2011 16:11
 mám tu nějaké.. když si je sundáš a přeleštíš, tak budou ještě vypadat krásně
Datum: 30. října 2011 11:27
 nedavno sem jedny daroval jede slečně co si renovovala pionýra takže pozdě
Datum: 29. října 2011 21:42
Jméno: prd
IP: uživatel12547
 na aukru ,bazos,motoinzecre,motorkari atd..
Datum: 29. října 2011 21:40
 Zdarec draci nutně potřebuju vědět jaké jsou hodnoty kondíku na fichtla  předem díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 12:10
Jméno: David
IP: uživatel12679
 HELE SORÁČ já ti napsal hodnoty kladívka (ten odtrh), ne kondíku. Nevim proč ale myslel jsem že se ptáš na to. Přišlo mi to divný tím druhým příspěvkem. Jednak taky myslim že to asi bude 0,25uF
Datum: 30. října 2011 12:10
 vypadá to tak  na fotce je psané 250nF co odpovídá 0,25uF  díky chlapi
Datum: 30. října 2011 9:59
 Myslim že na fíka je 0,25uF
Datum: 30. října 2011 8:45
Datum: 29. října 2011 22:32
 do háje co má kondík (kondenzátor pro nechápavé) společného s předstihem a odrthem... potřebuju vědět kapacitu a voltáž kondíku ze zápalka (můj je zjevně v háji a hodnoty jsou nečitelné)
Datum: 29. října 2011 22:08
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Jestli máš na mysli odtrh tak ten je u pionýra 0,4mm (vzdálenost kontaktů přerušovače). Předstih zážehu je 1,6 – 1,9 mm před HO.
Datum: 29. října 2011 21:54
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 cus hele potrebuju pomoct mam na fichtlu drapak a uz sem u 4 duší urval ventylky ... zkousel sem to nafoukat víc dat sirsi .. proste nic nepomuze tak bych se chtel zeptat jestli by se to dalo udelat nejak jinak ..  treba montazni penou  nebo ja nevim diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 20:54
 taky mám na předním ještě původní cs duši a vydrží nafouklá podle toho jak moc ji nafukám  když ji nafukám jen tak na ruku, tak to vydrží den, pokud už fakt nahustím ať se to plouží po cestě, tak je to schopné ty 2dny asi vydržet, na zadním mám novou, stím že jsem tam cpal předtím ještě další 2nové (obě jsem buď cvaknul, nebo píchl o špice) u té už jsem se na**** špice vystlal starou cs duší a plášt na to fakt opatrně nazul a k mému údivu to už půl roku drží...
Datum: 30. října 2011 20:54
 kdybych to nemusel každej týden foukat to kolo tak bych byl spokojenej....na předku mám novou a celej rok jsem ju nefoukal....
Datum: 30. října 2011 20:47
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 presne tak .. taky sem uvazoval o tech haltrech ale to na fichtla nejde ... jj zlaty cs duse ..
Datum: 30. října 2011 12:57
 shrek: ono ty původní nebo československý jsou snad 2xhrubší atd  na ty se dá spolehnout a né jak na dnešní, kde se člověk bojí použít montpáku, aby ji neštípnul
Datum: 30. října 2011 11:29
 nějaký divný  já mám 90/100 a upravenej motor, jezdím závody a duše je stará tak 30 let  a drží mě to....
Datum: 30. října 2011 9:06
 Čau já mám drapák na svý Yamaze DT 125 a musím tam mít HALTRY který zabrání protočení. Jinak sem měl taky pořád urvanej ventilek. Jestli to půjde na fichtla nevím, ale mohlo by.
Datum: 29. října 2011 21:20
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 čus chlapi dával někdy někdo z vás na pionýr jazýčkovej ventil ? jestli jo davali jste ho přímo na klikovou komoru nebo na válec .dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2011 19:41
 záleží na rozsahu úprav a způsobu sání.
Datum: 29. října 2011 19:41
 Jak mám povolit ulomeny šroub který vede z karteru a nasazuje se na něj válec a nakonec hlava? Je to na Babettě. Vážně nevím jak už a nechci strhnout závity na karterech. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2011 20:37
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Normálně jsme ty ostré hrany zarazil do toho šroubu jako kdybych ho chtěl přeštípnout, ostří zajelo do šroubu a pevně ho zafixoval a pak to šlo nádherně.
Datum: 31. října 2011 20:37
 no sice nevím jak si to mohl odizolovačkama povolit, ale budiž no  hlavně, že už je venku
Datum: 30. října 2011 21:41
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Tak nakonec jsme postupně zkoušel všechny vaše návrhy. Záhřát- ani se nehl  , naříznout to pilkou a do akce šroubovák- taky ne, půlka šroubu se ulomila takže jsem začínal mít docela strach- vzal jsem brusku a ze šroubu udělal takovej jako když obdélník kterýma to šlo snáz chytit, šroub se ulomil napodruhý, byl to docela nervák protože trčel už asi jenom 2 cm kousek. šel jsme se kouknout po nářadí a hodil oko na kleště kterýma se strhává izolace na drátech. Kleště jsme vzal a vší silou zarazil do zbytku šroubu. Kleště sice na odpis ale šroub jsme vymontoval. Díky všem za rady
Datum: 30. října 2011 21:26
 Nebo vzít matici třeba M7 a navařit jí na zbytek svorníku?
Datum: 30. října 2011 10:39
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Jej, napsal jsme to špatně- ten ulomenej šroub je z prvovýroby, takže tak 30 let na něj nikdo ani nešáh.
Datum: 30. října 2011 9:56
 v tom případě nevím proč to tak dorváváš... ale tak zkus to no..
Datum: 30. října 2011 9:54
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 To je právě ten problém, postupně jsme měnil všechyn šrouby, tenhle mi při dotahování hlavy k válci praskl, a je tam prostě jenom kulatina bez horního závitu, mohl jsmem na to ťukat, stříkat na to WD, páčit to klešťama a nic, zkusím to teda naříznout a když to nepomůze tak to zkusím ohřat
Datum: 30. října 2011 0:13
 mě to šlo samo i tak... každopádně když to nahřeješ, tak se roztáhne jak karter, tak i ta "tyčka"... a celkem bych se bál i závitu... máš to jak když děláš se svíčkou za horka....
Datum: 29. října 2011 23:51
 Když to pořádně nahřeješ, tak by to mělo jít snáž, protože se ti ta díra v karteru jakoby roztáhne.
Datum: 29. října 2011 21:57
 Teď už do garáže nepudu, na netu jsme četl že se to prej má silně nahřát a pude to pak samo údajně
Datum: 29. října 2011 21:50
 horní závit myslíš závit u hlavy? Tak to vem závitníkem udělej kratký závit na ty 2 matky, nebo to normálně vem sykovkama... též jsem to tak dělal...
pokud myslíš závit v karteru, tak jak psal jastin... nemáš na tom snad co zdupat...
Datum: 29. října 2011 21:10
 Urval jsme právě při dotahování horní závit takže něco jako dvě matky (což mě taky napadlo) bohužel není možné, sadu asi na to kupovat nebudu, možná to s tím zářezem ale jo, teď mě napadlo- co to něčím pořádně nahřát?
Datum: 29. října 2011 20:20
 Nebo jestli ti kouká malej kousek a nejde tě ho chytit třeba sykama, tak do něj udělej pilkou zářez a vyšroubuj šroubovákem. Jestli nekouká a nechce se ti kupovat nějaký věci na to, tak jedině vyvrtat a udělat novej závit.
Datum: 29. října 2011 19:50
 záleží kaj si ho urval... pokud ještě trčí, tak normálně sykovkama, nebo pokud tam máš závit, nebo závitníky, tak našroubuješ 2matky, zakontruješ a povolíš...
Datum: 29. října 2011 19:41
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
Datum: 29. října 2011 17:55
Posl.aktualizace: 29. října 2011 19:44
 když má někdo štěstí
Datum: 29. října 2011 19:44
 Krásný stroje..
Datum: 29. října 2011 18:54
 Pekné motorky fakt! a za tú cenu
Datum: 29. října 2011 16:59
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel10340
 Zdar draci..Dělám destičky na dandyně 125 a zaboha do nich nemužu nacpat kotouč...Mám vypustit kapalinu? Nebo já už nevím..Koukal jsem se na ty co tady ma sesa a vypadají stejně tak nwm v čem to je dík za odpověi spěchá to=(
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2011 17:21
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel10340
 Už jsem to udělal normálně jsem to odzdušnil a pak to šlo, dík za odpověd
Datum: 29. října 2011 17:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Povol vršek tý nadobky na brzd. kapalinu a pak by destičky měly jít bez problémů od sebe...
Datum: 29. října 2011 15:45
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 čus draci, prosím vás, potřeboval bych svíčku 14 - 8 R (označení jsem našel ve starým návodu) s tepelnými hodnoty 240-260. Poradí mi někdo prosím jakou vybrat? Nic s takovým označením jsem nenašel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2011 19:30
Jméno: Zdenek
IP: uživatel8817
 díki moc
Datum: 29. října 2011 19:30
 NR 15 C, NR 15
Datum: 29. října 2011 12:20
Jméno: libor1
IP: uživatel12682
 Nazdar drací, teď nedavno sem jednomu chlapíkovi od nás zpravoval babetu, no hrůza, že prej to nejde do otáček, dáví se to a tak, řikam si to bude kohoutek nebo karburátor. tak sem to rozebral všechno vyčistil, seřídil hladinu a řikám si dobrý, de to do votáček už se to nedusí dobrý, a co se za chvíly nestane? Zase s e to dusí, a už sem byl skoro bezradnej nešlo to ani vyladit. Tak sem zkusil zapalování,to pomohlo - trochu, Já starej blbej fichtlař - že mě to nenepadlo hned - byla to totálně ucpaná koncovka (tlumič), ale fest, tak sem si hned vynadal do debilů vyčistil to bába jezdí zase jako vostohvízd! Tak servus a bacha na vejfuk  ))
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2011 14:52
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Taky znám jednoho chlápka co tyhle starý stroje opravuje na kseft a jedno mi taky vypravel ze byl z babety bezradnej a uz nevedel co s tim mel i sundanej vejfuk a porat nic, ono prej bylo ucpany nekde v kolene a taky se s tim prej sral nejvic dlouho  to je hned no
Datum: 29. října 2011 14:52
 Tohle přesně znam..nejezdil nám traktůůrek, nikdo nevěděl co s tím. Měnilky zapalování, svíčky, elektriku a vrátily nám ho že neví co s tím, pak sme koukly na vejfuk a ejhle, byl celej zasranej..
Datum: 29. října 2011 14:01
Jméno: libor1
IP: uživatel12682
 člověk může bejt blbej ale musí si umět poradit, to byla doba než sem na to přišel  )
Datum: 29. října 2011 9:55
Jméno: suky
IP: uživatel12681
 čaute draci nevite co muže bít zo svetlamy ??? všetkoelektrine jde ale svetlo ani predni ani zadni nesviti mam jawu 23 mustang.... vcera som koupil žarofku 6V a nesviti budu rad za kazdu radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2011 11:37
 ok žarovka  a hej zapalovani jde ... skusim tu kabelaž... a spinače..  diki
Datum: 29. října 2011 11:37
 Čus, když tak už ŽAROVKA,a zapalovaní jede jo? Pokud jo tak hledat v kabelaži osvetlení kabely,přepinače a zkus vymenit svetelne cívky ale spíše to bude v tech přepinačich
Datum: 29. října 2011 9:38
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Za nedlouho napadne sníh a já bych chtěl přes zimu půlit motor na Jawě 20. Zajímalo by mne jestli se dá někde sehnat korek do spojky nebo se vyplatí koupit rovnou nové lamely. A občas při startování start. pákou se občas zuby trefí tak přesně na sebe že už s tím nehnu a musím pootočit motorem. Dá se to nějak odstranit nebo to je normální. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2011 13:20
 že se ti to sekne není normální mě se to něldy taky stává je to tím že už jsou ožvejkany zuby nna startovacím segmentu pokud dáš novej segment tak závadu odstraníš ale bacha že musíš strat páku pak při skládání otočit o jednu celou otáčku aby ti pak zabýrala
Datum: 29. října 2011 13:20
 Čau, korky do lamel seženeš cca za 200Kč celou sadu, ale je to strašně nevýhodný jak po stránce ceny, tak po stránce práce... Nejlepší je si koupit nový lamely i s korkama (jedna tě vyjde cca na 88Kč).
Datum: 28. října 2011 23:12
 Zdravim,Ted jsem přišel z garaže mam renovovaneho fíka je tam vybrus a vše nove už si nevim rady problem je že karburator je funkční teče tam palivo,svíčka je mokra jiskru to dává zkoušel jsem nekolik svíček. Ale občas to chytne jede to uplne normalne pak to vypnu a nenastartuje to ani dabel,necham to přes noc dam druhou svíčku je jedno jestli teplou nebo studenou a zas to chytne atd... pořad dokola ješte bych dodal že nemužu nastavit volnobeh šroubek je na max.Prosím poradte a dík za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2011 13:22
 kdyby to byl kondík tak ti to nejde vubec a co indučka a nepřechcává se tito ? hladinu máš seřízenou ? a máš sklepli elektrody na tech svíškách na 0,40 ?
Datum: 29. října 2011 13:22
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel10340
 Zdar..Ten volnoběh dělá nejspíš to že je v šoupěti už vmačkaná velká díra..Když vyndáš šoupě tak v místě kde je šroubek na volnoběh bude vymačkaná díra...Jedině vzít jiné a vyměnit...A to s tou jiskrou nwm mě napadl třeba kondík bo cívka ale nevím...
Datum: 29. října 2011 1:24
|



|