Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: špagettka
IP: uživatel12481
 čaute, nevíte čím může být že mi moje babeta 207 dobíjí do světel 12V ? Včera to ještě šlapalo a dnes už se nerožli světla a de tam větší proud než by měl jít. Díky za odpověď kluci
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 20:20
Jméno: Petr
IP: uživatel12662
 Zdarec,dělá to jedna světelná cívka.Z pohledu levá spodní,klidně ji odpoj a máš pokoj.Nebo kup za 150-180kč usměrňovač,je to taková malá krabička píchni ji na světelnej kabel co jde z tyristoru a můžeš drandit.Já jsem tam vrazil reostat ze starý škodovky,co byl na stahování osvětlení přístrojovky a je to taky v pohodě
Datum: 25. října 2011 20:20
Jméno: špagettka
IP: uživatel12481
 nene,, do včerejška vše fungovalo na 6V  teď večer už je tam 12.. nechápu..
Datum: 25. října 2011 19:15
Jméno: tě péro
IP: uživatel12661
 to mas 12v civku , musis tam dat 6v civku a pak ti to bude fakat
Datum: 25. října 2011 19:07
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Zdarec, mám dotaz ohledně brejlý z jawy 250, za klaksonem směrem k rámu je na spodku brejlý přiroubovaný takový ohýbaný plech, který je chycený dvouma myslím M5x10 a uprostřed vede trubky (ta co prochází krkem řízení) tyčinka se závitem M6... Díky moc, nevím co to je...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 18:03
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Jo, je to panelka a ty brýle jsou origo býlí, nebo spíš sloní kost...
Datum: 25. října 2011 18:03
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 dával jsem to sem včera ale nikdo nic rozumného neporadil tak to sem píšu znova mám problém s jawou 21 kterou sjem si seskládal, problém spočívá v tom že mám mezi zadními plechy a nádrží asi tak 3cm mezeru prostě že plechy jsou víš než kostra a nádrž a kvůli tomu mě nevichází sedadlo, nejde k vůli tym plechům odklápět nevíte co by se s tím dalo udělat díky moc npadlo mě jedině tam vyřezat mezeru do tych plechů na šířku pantu ale to asi ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 17:32
 nemáš náhodou zadní plech bez hliníkovejch lišt a nádrž ze staršího typu? ty no nové plechy měly udělanej výřez jen na půl nádrže a na nádržy nebyl odvzdušnovací ventil.... mám to taky tak a musel jsem vyvrtat díru pro ten ventil....
Datum: 25. října 2011 17:32
 přesně, buď máš ohlej rám nebo seš levej. tak ti tom tam asi nekde musí vadit ne ?? mi ti učitě poradime když ho maš někde v garaži né ? to musíš vidět. takhle to ais nepoznáme ne ??
Datum: 25. října 2011 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel12658
 napadá mi jedině,že máš ohlý rám....vždycky a na všech fichtlech mě to sedělo.....je chyba jinde,ne ve výrobě.....bud je to v rukách a nebo v rámu......
Datum: 25. října 2011 17:07
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zas tak levý nejsem montuju to už tak po xxxx roztáhnu to krásně to sedí šroubky bvychází ale prostě mezi nádrží a plechema je mezera
Datum: 25. října 2011 17:04
 Jestli to nebude tím, že máš obě ruce levé. Dole musíš zpravidla plech na obou stranách rukama roztáhnout, aby obešel packy na kříži z venku. Nahoře stačí se trefit dírama na šrouby, nevidím v tom problém.
Datum: 25. října 2011 16:44
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Blbost, taky mi to nesedí a tam vždycky při montáži musím dole tu spodní část na obou stranách roztáhnout aby to zapadlo dolů.
Datum: 25. října 2011 16:41
 čau borci chci se zeptat jsem uplný začátečník a chtěl bych si zkusit zazávodit na fichtl cupu poradili by jste mi prosím nějaký fígl jak upravit motor nebo zvýšit výkon. a chtěl jsem se zeptat když dám přímí sání jestli musím něco upravit ještě fakt moc děkuji předem za odpovědi budu vám moc vděčný. můžete mi taky napsat na můj email michal.chvatal@seznam.cz moc děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 19:17
 u nás na moravě je klasik a speciál... klasik je všechno originální !!! někde nemusí být plechy... a speciál je skoro všechno povoleno  jinak já začínal na klasice-hovno jsem o tom věděl ale fichtl jel takže 1. závod 3. místo  postupem času kdy jsem si začal dělat GO,výbrusy atd jsem se zadíval do kategorie speciál a teď vím že jsem udělal dobře  ted většina v klasikách podvádí a jezdí kdo ví sčím.... ale pořád tam je dost kámošů a rád někdy vemu klasika a jdu si zajezdit
Datum: 25. října 2011 19:17
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 no zase brzdi na fichtl cupu jsou nějaký pravidla na klasik musíš mít karbec původní siluetou já ho mam taky převrtanej určitě bych vzal válec s hlavou od stejskyho jak řek standa udělat GO motoru, protože válec bude hodně točit a jestli je v motoru něco špatného tak by to mohlo udělat bordel určitě tlumiče ze simsona nebo z něčeho takového potom výfuky je povolena jenom koncovka koleno musí být původní a potom je to na tobě udělat třeba ještě podkovu mezi setrváky a rozhodně 1 kroužkovej píst a jinak si ho zpřevodovat udělat si lehčí převod jestli chceš jezdit kross tam všude jedeš max 50 a kdyžtak bezdotykový zapalko
Datum: 25. října 2011 18:25
 Bod A) Postavit perfektní seriový motor,pečlivou GO,repas kliky na jehly,na kliku SKF a do celýho motoru ložiska s vůlí c3. Bod B) Jako začátečník bys měl pomalu poznávat chování upraveného stroje a tak bych začal lehkou úpravou válce alá Jawa 05 na http://www.jawa-50.cz ,zbytek stroje seriový.....to až se naučíš odladit,aby to fakt frčelo,mužeš přejít na vyšší level,poskládat z Hikone rezonanční výfuk a použít větší karburátor alá Dell Orto 19....atd,atd.....kdyby sis na úpravu válce sám netroufl a nechtěl hned vyhazovat tisíce za válce upravené,tak se ozvi,není problém udělat nějakej "rozumnej" dvoukanál pro začátečníka.....aby sis to ošahal a hned tě to nezrujnovalo....
Datum: 25. října 2011 16:52
 zdar začal bych seriovým válcem tak sem začínal i já a když už tak si koupit steskyho cestovní úpravu jede to celkem slušně
Datum: 25. října 2011 14:53
Jméno: Martin
IP: uživatel12647
 Ja bych taky rad nejake finty chtel vedet zvlast co se tyka valce.. za rok bych si prave chtel slozit nejakej tuning motor .. a zkusit taky ten fichtl cup ..
Datum: 25. října 2011 14:36
 a ja to tady!! neberte to na lechkou vahu  a vyberte si s moto ktere je ted stejne na zimu zazimovane, svou reflexni vestu ktera stejne leží jen tak ladem a nez by se do ni pustily mysi,, tak jsi pro chuzi po sve ose na sebe navliknete. Obzlaste ti ktery jdou zakalit neboli na parbu  ______ lebo poldove prosi,,,,Chodci, berte si do tmy kvůli řidičům baterky, vyzval šéf dopravky Tržil http://www.novinky.cz/krimi/248464-chodci-berte-si-do-tmy-kvuli-ridicum-baterky-vyzval-sef-dopravky-trzil.html a musim priznat ze jako plechovkar o dvou deti,, se najdou reterdove co jednou nakole, pesky, v celem cernem bez odrazek, reflexnich prvku a aniz by neco svitili, blikalo, co da protijednouci auto vystrahu že se před ním nachazi chodec ,,tak jak stupidne moda nactiletych frci,,,,a vetsinou se drzi pravidly- prece nebudu za trtotla co bude blikat cestou na diskocku,,tak pak uz jsi neuvedomuji ze jsou do posledniho metru do cile taskar na 70% ohrozeni zivota, ze je nekdo sejme pri rychle jizde nebo dokonce pri jizde v zatacse kdy neni moznost vcas reagovat,,,, ale zas na druhou stranu je vyhoda, ze kazdej nactilety ma uz mobil,, ktery aspon kazdy kdo ma iq min houpaciho kone ,,, si pri chuzi zapne hudbu s tim alespon neco sviti, coz do dalky signalizuje ze je nikdo na silnici
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 20:52
 no existuje aj lacnejšia / jednoduchšia možnosť používajte chodníky  a keď stúpite na cestu tak kukať že či nikto neide po ceste
Datum: 25. října 2011 20:52
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 Zdar,je to fakt,když jde člověk pěšky tak si to ani neuvědomí...U nás pravidelně večer chodí ženská na procházku se psem,většinou tmavy oblečení.Teď už o ní vim,ale když sem začínal jezdit bylo to kolikrát o vlas a to sem nejel palbu,kolem 60km/h
Datum: 25. října 2011 14:38
Jméno: Martin
IP: uživatel12647
 Ahoj, mam Jawu 21 lita jako cert  teda litala  --> PROBLEM, kdyz nastartuju pres nakopavaci paku a chytne tak na volnobeh mi to bezi uplne normalne ale, kdyz pridam plyn tak se to zacne dusit jak kdyby tam nesla stava, ale vice vzduchu.. Tak prvni co napadlo je vycistit nadrz(sitko v nadrzi, dal jsem i 8 matku do nadrze nalil 300ml technickeho benzinu a tu rez jsem vymlatil a necistotu vylil), kohoutek uplne rozebranej (trubicka vycistena, tesneni nove, proste komplet celej kohoutek vycisten a profoukan, nez jsem ho tam dal tak jsem i odzkousel jestli tece...) na radu prisla palivova hadicka (dal jsem novou a kousek pod kohoutek zhruba 15cm jsem dal palivovy filtr\\\\\\\'\\\\\\\'Pro jistotu\\\\\\\'\\\\\\\' ), Karburator celej rozebran, vycisten, profoukan namontovan zpet... tak a tedkon prisla ta chvile nastartoval jsem a pridam vic plynu a dela to same ... tak me napadla svicka provedl jsem vymenu svicky za Brisk Super N14C jiskru to hazi peknou .. a nic .. Nevite nekdo co stim je ? Predem dekuji za odpoved ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 1:01
Jméno: Martin_17
IP: uživatel12647
 Taky a nic to je fuk tedkon tomu udelam komplet go..
Datum: 30. října 2011 1:01
Jméno: pepa
IP: uživatel11666
 co vyčistit vypálit výfuk?
Datum: 29. října 2011 14:32
Jméno: macek
IP: uživatel12619
 no ja mel stejne problem sice na pitbike 110cc ale mohlo by to pomoct i nafechtlovi muzu to nekdy vyzkouset mam : jawa 21,20,555 + pitbike 110cc . udelal jsem to takle: vyndal jsem svicku a malinko ji rostahl kontakty cca 0.1 mm priborakem a kontakty vyčistil šmirglem. když jsem to nastartoval furt to zdechalo ale přidání plynu ok! stačilo přitočit otáčky a šlape jak hodinky. a zajimalo by me když se přetrhne lanko spojky myslim tim na pitbike tak se musi vymenovat v motoru? díky
Datum: 27. října 2011 0:49
Jméno: Martin
IP: uživatel12647
 Johny15:kdyz zaradim za 1 tak se nerozjedu je to jedno a to same .. a benzin je ok kdyz tu plovakovou komoru otevru a zatlacim ten plovak dolu tak to krasne presne limcuje stim pliskem 
Elent: Vzžduchovej filtr je v airboxu a je novej a na nej sem jezdil najezdil jsem tam 70 km a takhle to zacalo blbnout .. s tim kondikem mi rikal kamarad z to muze bejt tim ..
Jaroslavko: karburator jsem mel rozebranej a i trysky venku vsechno je vycisteno ...
Nevim co stim je no je to pekelnej stroj >
Datum: 25. října 2011 20:07
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 to Johny15...nejde o odpor,mel sem vymlácenej ten drátek co ve fajfce drží svíčku a jak sem přidal plyn tak to vibracema přerušovalo kontakt.
Datum: 25. října 2011 19:48
 to elent tak to potom jo
Datum: 25. října 2011 19:33
 Mne to robilo keď som mal zapchanú hlavnou trisku skus to .
Datum: 25. října 2011 17:41
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 zdar,to může bejt vic věcí,vyzkoušel bych vzduchovej filtr,kondenzátor,předstih,jednou mi to dělala i fajfka
Datum: 25. října 2011 14:32
 fajfka to je clekme blbost tam neni žadnej odpor a jako když zařadíš 1 tak se rozjedeš ? nebo to zdechne kámoš právě spravuje simála chlápkovy a tohle to mu dělalo na neutrál celkem dobry ale jak zařadil a chtel se rozjet tak to zdeechlo a byly to gufera jinak jak už tady bylo zkontroluj ten vzduchovej filtr a na jakým zářezu máš jehlu ? a co hladina když ponoříš plovák hladina musí lícovat přímo z stím plíškem plováku nemáš ju moc chudou ?
Datum: 25. října 2011 14:05
Jméno: Martin
IP: uživatel12647
 Cau, mate nekdo z Vas zkusenosti s tyristorovim zapalovanim na jawu 21 ?
Premyslim si ho udelat .. a vcem je lepsi ci naopak horsi ? ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 14:20
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 nevihodi to nema ale musis dodrzet vsechni soucaki a dobre seridit ja ho tedka mam a jezdi to snim skvele lip jak s kladivkama ale jeste lepsi je udelat nejaki zapalovani s hal sensorem to je jeste ucinejsi a nebo koupit wape
Datum: 25. října 2011 14:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 len pozitívne skúsenosti výborne štartovanie zimného i horucého motora
Datum: 25. října 2011 13:43
 jestli to zvládneš vyrobit, tak je to pohádka.. Jinak lepší je v tom, že nemusíš štelovat žádnej dtrh, srát se s kladívkama.. líp se to šteluje, někteří borci říkali že to s tím víc točí ale to není zápalkem, nýbrž seštelováním.. bude to házet pravidelnou, velkou jiskru.. jinak nevýhody v tom nevidím.. počkej třeb napíšou něco druzí, nemám s tímhle zkušenosti ale myslím že žádný mínusy nebudou..
Datum: 25. října 2011 6:55
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 taky přemýšlím udělat to tyrystorový zapalování
Datum: 25. října 2011 6:40
Jméno: dan
IP: uživatel10446
 Zdar, mám problém, mám jawu 21, najednou mi začala blbnout, nejdřív to bylo tak že jsem jí nastartoval, chcípla, pak jsem jí znova nastartoval a už běžela, musel jsem pridavat vic plynu, ale pak mi postupem casu zacala i hrozne vynechavat, a ted kdyz ji startuju tak ji nakopnu a proste chcipne mi, musim ji roztlacit, a hned ji dat plnej plyn aby jela a vynechava,svíčku jsem dal novou - nepomohlo, nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 14:11
 taky zkus jinou indukční cívku
Datum: 25. října 2011 14:11
 jak píše david.. vem to rovnou od nádrže až po karbec, jestli jezdíš na rezevu a nemáš tam filtr rači ho tam dej, na spodu nádrže je bordel který při zaplé rezervě teče do karbu... takže co nejmíň jezdit na rezervu, ale když budeš mít vyčištěnou nádrž tak se nemusíš bát.. dál ten karbec no.. pak se koukni na káble jako u cívky atd jestli enní třeba nějakej prodřenej nebo tak.. ještě se koukni na předstih a odtrh, a nemá šanci tohle dělat..
Datum: 25. října 2011 6:59
 vyčisti celej karburátor i s kohoutkem pod nádrží
Datum: 25. října 2011 6:50
Jméno: babetak
IP: uživatel12258
 Zdarec. Vyskytl se mi problém na babettě. při jízdě to začalo pocukávat jako kdyby se přerušoval kontakt. Pocukává to nejvíc, když přidám víc plynu. Karburátor vyčištěn, benzin teče, svíčka dobrá. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 7:01
 jojo přesně jak píšou osatatní.. když je karb vyčištěnej, tak vypal výfuk, zkus vyměnit fajfku, rači aji svíčku... a dotáhni kábl pořádně co vede od cívky do faje..
Datum: 25. října 2011 7:01
 Tohle mi dělalo taky, zkusil sem dát jinou svíčku a vypálit vejfuk a bylo to OK.
Datum: 24. října 2011 22:20
Jméno: jiri
IP: uživatel12302
 skuz dát jinou fajfku.
Datum: 24. října 2011 22:05
Jméno: Píst
IP: uživatel11102
 Ahoj Drci,bude toto zrcátko pasovat i na jawu 550?Chci toto protože je o hodně levnější jaké s ním máte zkušenosti?http://www.motojelinek.cz/index.php?p=productsMore&iProduct=336&sName=Zrcatko-UNI-kulate A ještě myslíte že je to dobrá cena za tuto lékárničku?Je to ta co tam má správně být?http://www.motojelinek.cz/index.php?p=productsMore&iProduct=332&sName=Motolekarnicka Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 8:06
Jméno: jawaman
IP: uživatel12654
 Lékárničku kup v lékárně a ten samý zpěták sem kupoval za 200 , tak kdyz nejde FK tak skus http://www.motokramek.cz , ale u neho je lepsi zajet si na kasavu osobne
Datum: 25. října 2011 8:06
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
Datum: 24. října 2011 21:43
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Ahoj.. chtěl bych se zeptat co se dělá když se dělá výbrus..? a jaký je rozdíl mezi pístem s jedním pístním krožkem , dvěma a třemi píst. kroužky.. díky za odpověd..  \\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel12658
 Dělá se repas motoru.....co je v loji,to se opraví/vymění ..... přejetou kliku repásnout taky.....píst si kup dvoukroužkový....
Datum: 25. října 2011 17:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 je to tu dnes a denně, pohledej ve starších dotazech, nebo buď chytrej a použij vyhladávání
Datum: 24. října 2011 22:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Čavec mám dotaz u me 350/634 sviti kontrolka dobijeni i po nastartovani a zhasiná až tak při 2 500-3000 otáčkách je to normální?přes den mě to tolik nevadí normálně to dobíjí v pohodě ale v noci mi pak na nízký otáčky moc nesvítí světlo jde no něšjak seštělovat aby to rele zapínalo dřív?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 10:27
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 kdyz odpojim baterku tak to klapká
Datum: 26. října 2011 10:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a k tomu novému relé, odešlo mi na čezetě (stejné dynamo jak 634), tak jsem koupil nové s tím že bude po problému, a právě naopak, to nové bylo špatně seřízené a spínalo už od 5,5V, takže bylo sepnuté prakticky furt a baterku spíš vybijelo...
Datum: 26. října 2011 9:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud máš jawácký dynamo 6V 75W, tak ti prostě nemůže dobijet (nabitou baterku, ne nějakou chcíplotinu se 4V) na volnoběh, už jen proto že při těchto otáčkách prostě nedá potřebnejch nejmíň 6,5V.. ještě bych chtěl zdůraznit že nesvítící kontrolka dobijení ještě neznamená, že motorka skutečně dobijí! (nýbrž jen sepnutý spínač v relé)
Datum: 26. října 2011 9:45
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Mne 634 dobíjí už od 1000 otáček , mám nové relé .
Datum: 25. října 2011 18:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 chong: netvrdím, že na zvýšenej volnoběh dá dynamo celých 75W, jen že stoupne napětí na nějakých cca 6,8V, kdy by měl sepnout spínač relé a dynamo začít dobijet baterku, zatím ještě ne udávaným proudem 10,7A...
Datum: 25. října 2011 17:04
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 On si totiž málokdo přečte údaj na statoru dynama, tam je uváděný údaj od kdy je oněch 75W z dynama k mání.... už si nepamatuju v jakých jednotkách to bylo, ale vím že to bylo tak od 3500rpm. No to rozhodně volnoběh, ani zvýšenej není
Datum: 25. října 2011 12:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano je to normální, 75W dynamo na volnoběh nedosahuje dostatečného napětí pro dobijení baterky, relé spíná až při zvýšeném volnoběhu.. když ti relé bude spínat dřív, bude víc vybijet baterku, proto tam to relé je..
Datum: 25. října 2011 11:12
 caute lidi neprodavate nekdo prosimvas dynamo + rele (popr. +rotor) na jawu 175 356? 6V beru jakoukoliv watáž jen aby to šlapalo jak má
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel12658
 Mam toho doma dost,kompet 3 rotory+statory s relátkem+asi 3 rozebraný na díly.....problém je ten,že nevim,jestli to chodí a co chodí a u každýho je nějakej menší problém....kus uštíplýho plastu,chybějící odpor,uhliky a podobně....známej mi to dal za pár piv....já si z toho vykuchal jedno nepropálený rele,jedny nevydrolený uhliky a vizuelně nejzachovalejší rotor s minimální drážkou a to použil do péráka.......pomohlo by ti to nějak? něco bych ti z toho poslal......jestli si na mě nestratil telefon,tak mi cinkni,proberem co ti to dělá a co to nedělá.....
Datum: 25. října 2011 17:28
 to že ti to nedobíjí vubec nemusí být regulátorem ty bambulo  .. co takhle uhlíky? a vyčistit drážky mezi lamelama na komutátoru
Datum: 24. října 2011 21:57
 Ok, jak chceš, je to jen na Tobě...  A já si právě nejsem jistej jestli je vůbec funkční.. Ale mělo by bejt..
Datum: 24. října 2011 21:30
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 hele toto rele mam doma azitra ho jdu vracet pekne mne sklamalo nedobiji mne to a prave proto prechzim na origo !
Datum: 24. října 2011 21:22
 Mam jen to relé...  A fotku už jsem ti poslal na mejl. Ale neni tam moc vidět.
Datum: 24. října 2011 21:19
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 máš tedy stator + rele urcite?
Datum: 24. října 2011 21:17
 Mělo by bejt funkční, dostal sem ho zadara od kámoše co vyklízel po přibuznym sklep kde je měl jako náhradní.. A po fotu se kouknu.
Datum: 24. října 2011 21:14
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 A nemas i stator?? ja chci kompletn echci davat 2x za postovny
Datum: 24. října 2011 21:05
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 funkcni??? urcite??? nebyla by fotecka? kdyztak muj mejl libor.podola@seznam.cz
Datum: 24. října 2011 21:05
 Mam doma jedno relé 6V 75W myslím, kolik nabízíš?
Datum: 24. října 2011 21:02
 Zdravím draci. Mám starej kokos poměrně zachovalej vnitřek kopletně koženej pohromadě a našel jsem inzerát kde by ji i někdo odkoupil jakou má taková přilba cenu za kolik bych ji měl minimálně prodat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 21:51
Datum: 25. října 2011 21:51
 hoď sem foto
Datum: 25. října 2011 13:18
Jméno: honzíí
IP: uživatel11889
 tak 200 - 400 těžko se to dá bez fotek odhadnout.
Datum: 24. října 2011 21:40
 Zdar draci mám problém , když jedu na fichtlovy na dvojku a vytočí se do otáček mám pocit že ty otáčky by ješte mohli jít dál ale nejdou. Maximální otáčky jsou docela nízko(nové pístní kroužky ,válec a píst v poho.
Myslíte že by to mohl dělat výfuk (je vyrobený doma).
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 19:50
 Předstih, odtrh, karbec = seřízený , Klika i ložiska se také zdají být v pořádku (motor nedávno rozebíraný a kontrolovaný). Je tam podomácku řešený výfuk.
Datum: 26. října 2011 19:50
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 tak to jo.. jinak problém bude v nastavení.. ( předstih, odtrh, ).. jak píše standa.. špatně centrovaná klikovka nebo v háji ložiska?
Datum: 25. října 2011 19:24
Jméno: standa
IP: uživatel12658
 Počet kroužků zde nebude ten hlavní problém.....rozhodně ne.....to je až to poslední....poupravenej/opravenej/nepřečasovanej polskej 8.výbrus s 3kr.pístem mi uměl točit 7400 ot/min....ačkoliv vaše teorie o 3 kroužká to vyvrací....origo stará seriovka s origo 3kr pístem točila taktéž jak ten polák.....neni to o počtu kroužků.....drnčet to nemá....něco je špatně....něco podobného mi dělal 2kr píst v upraveném motoru,kde vlivem nepárových karterů nebyla klika uložena v ose karterů(rovně).....problém bude dole v motoru......
Datum: 25. října 2011 17:18
 Mam i jinyho fichtla ten je 3 kroužek ale ten de vytočit dobře.
Datum: 25. října 2011 14:17
 Mám dvoukroužek a je to právě vono vztáčím dvojku začne drnčet a dál nejde.
Datum: 25. října 2011 14:13
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo ale 3k píst točí míň jak 2k.. vlastní zkušenost... mustang= motor ve výborným stavu, všechno seštelovaný, maximálka ale max 60.. proč? ten 3k píst to nesmírně brzdil.. mělo to neskutečnej zátah, ale jak ses dostal na max. otáčky už to dál nešlo ani za boha.. teď mám jawu 21.. 2k píst a to slyšíš aji cítíš že to de víc do otáček než 3k.. kámoš má taky jawu 20, 3k píst mu to strašně brzdí.. jede na 2, začne mu ve válci něco drnčet a víc to prostě nejde..
Datum: 25. října 2011 6:50
 Tak díky moc.
Datum: 24. října 2011 20:27
 kekz: tak v trojkroužkoym pístu bych závadu fakt nehledal, to spíš ten lauf, nebo prostě seštelování...
Datum: 24. října 2011 20:12
 Čus hele tohle dělá 3kroužkový píst.. jestli máš 2kroužek, může to dělat ten výfuk no..
Datum: 24. října 2011 20:08
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel10340
 zdar draci... Dávám do hromady motor z 05 a mám 2 motory a chci z nich udělat jeden. Myslíte že pujde když v převodovce vyměním kolečka a namíchám je? Bude to dělat asi brikule co?....Dál co dáváte za ložiska na kliku? Myslím za značku aby to vydrželi radši dražší než pak zase půlit  .. A poslední dáváte někdo válce na výbrus do Žlebů? Jestli jo stojí to zato? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2011 20:26
 Měl jsem tam válec a kliku z čezety u něj. Výbrus udělal až za dva týdny, píst dává almet, kliku změřil a za to vše si vzal 950Kč.
Datum: 24. října 2011 20:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Do Žlebů ke Smetanovi? Já si k němu dávám brousit válce na pio, písty většinou od Sesy a platím za samotný výbrus as 250kč. Komplet výbrus + píst, kroužky, čep stojí kolem 600kč. Písty dával snad český Almety, ale už je to dýl, co jsem si k němu dával origo válec. Bohužel mu to někdy trvá trošku dýl, ale jinak spokojenost.
Datum: 24. října 2011 20:17
 Kolečka měnit nejlépe v páru, vždycky ty co zabíraji proti sobě...a ložiska na kliku použij s klidem ZKL nebo ZVL, dřív budeš půlit kvůli něčemu jinému než kvůli ložiskám...taky na těhle jezdim a naprosto bez problémů
Datum: 24. října 2011 19:34
Jméno: ronald
IP: uživatel4089
 cus chlapi, chtěl jsem se zeptat jakej drapák je vhodnej do čz477. mám tam 100/100 ale ten mi dře o blatník. Na netu nemužu nic najít, jinak pokud by někdo měl měl bych zájem. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 10:52
 Já používám pneu značky Yuanxing stojí do 500 Kč/ks a na to domácí lítání po loukách bohatě stačí
Datum: 30. října 2011 10:52
 Čau draci, když je motorka na veteránských papírech, může se na ní normílně jezdit po silnici? A jak je to pak s přepisem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 17:07
Jméno: MI14
IP: uživatel12659
 S motorkou na veteránských číslech můžeš dneska jezdit v podstatě jak chceš, jen nesmíš vozidlo používat k podnikání. S přepisem je to horší, žádný přepis totiž není možný, při prodeji motorky doklady zaniknou a nový majitel si musí vyříit vlastní.
Datum: 25. října 2011 17:07
Jméno: sima
IP: uživatel289
 ja mam u pio. 21 takovej problém když ho nahodim a zapnu tlumeny světla tak mi to pochcípává a pak následovně chcípne uplně tak po 3 fteřinách nevite nekdo cim by to mohlo bejt??? předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2011 20:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli to bez světel běží normálně, tak nejspíš nějakej šlus ve spínačce
Datum: 24. října 2011 20:46
Jméno: sima
IP: uživatel289
 no právě že já mam tet vod léta novou
Datum: 24. října 2011 18:43
 Cus draku.Mel jsem taky takovy problem ale zkus vymenit civku a kdyz to nepomuze tak ti to nekde zkratuje.To je moje zkusenost.Neni to sto pro ale byva to tim.
Datum: 24. října 2011 18:26
 čau draci.. mam jawu 350 12v.. a když dobiju baterku tak mi to jde v poradku ale třeba pak jak jedu pozdeji po tme po meste a mam pustene svetla a blinkry tak mi to začne v nizkych otačkach chcipat a vyskakuje mi valec,,pak i při startovani mi to chytne na jeden valec a při přidani plynu chytne pak i druhy ...na baterce při vypnutem stavu je necelych 12 v když jedu po rovine při vyšich otačkach tak to zvlada včechno v poho..když dam na baterku merak kolik to ma dobijet?...je to baterkou nebo dobijenim? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 8:30
 Předpokládám že máš 12V alternátor (motor 638, případně 632 s altíkem). Na baterce v klidu by mělo být cca 12,5 V, při nastartovaným motoru se zapnutýmy světly a cca 3000 ot. zhruba 13,5 - 14 V. Závada bude nejspíš v
usměrňovači (černá krabička s dírkama v kastlíku). Vyndej ho a proletuj spoje zespoda, případně můžeš za pár korun postavit novej podle návodu http://www.jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=52&nodeid=940
nezapoměň proměřit dráty z fází altíku X. Y. Z jesli vedou - stačí pípákem (jesli nejskou někde zalomený a pod) a zkonroluj délku uhlíků. Celý dobíjení můžes proměřit podle tohohle návodu (je to odpověď na dotaz z jwm) Ten rotor buzeni 0,7 ohm mi pripada dost malo, pri zastavenym motoru byva na DF+ kolem 10V a to by pri 0,7ohm bylo nejakych 14A buzeni, mozna mas v rotoru sekly drat na kostru, zkousel jsi to merit? Pri seklem vinuti rotoru ale hodne casto odejde i regulator a alt potom budi porad naplno a baterka se vyvari. Zkus tenhle postup :Nejdrive je treba zkusit, jestli alt skutecne nedobiji, nebo jestli jen nesviti kontrolka dobijeni. Na baterku pripoj V-metr a zmer napeti v klidu(melo by byt 12.6V). nastartuj , zvys otacky na nejakych 3000 a podivej se znovu na napeti(melo by byt asi tak 13.8 az 14.2V) pokud to odpovida, rozsvit hlavni svetlo a mer napeti na vytocene masine znovu, je-li vetsi nez 13.8 je to OK a je vadne relatko kontrolky dobijeni, jeho pripojeni nebo kontrolka. Pokud se napeti nezvedne a zustane na tech 12.6V postupuj nasledovne. Zapni zapalovani a mer napeti na svorce D regulatoru - melo by nani byt stejne napeti jako na baterce(cca 12.6V), pokud neni, hledej na privodu k regulatoru, pokud je, mer napeti na svorce DF regulatoru, melo by na ni byt tak o 1-3V mene nez na svorce D(cca 9-11.5V), pokud neni, je asi vadny regulator nebo zkratovany jeho vystup.Vadny regulator muze byt v dusledkem zkratu budiciho vinuti bud na kostru, nebo mezi sebou. NEZ ZACNES MENIT REGULATOR, ZKONTROLUJ ODPOR BUDICIHO VINUTI Z UHLIKU(SVORKY) DF !!!! Odpor ze svorky DF proti kostre musis namerit kolem 9 ohmu, souhlasi-li odpor budiciho vinuti, muzes vymenit regulator.Problemy muze zpusobit i nespravne pripojeni regulatoru k uhlikum, vyvod z regulatoru z DF musi jit na + uhlik, - uhlik musi byt ukostren.Pokud tam toto napeti je, zmer napeti na svorce DF alternatoru, melo by byt stejne jako na regulatoru, pokud neni, je vadne propojeni regulator-alternator, pokud je, rozpoj konektor z DF a zmer proud z dratu do alternatoru(mel by byt vic nez 1A - odhadem)pokud neni je preruseny obvod buzeni altu (bud nesedi uhliky nebo je prerusene budici vinuti rotoru). Pokud budici proud sedi, prejdi na silovou cast, nejproblematictejsi byva usmernovac, otevri ho a zkontroluj jestli v nem vejsou vyhrate a uvolnene spoje, pokud ano, proletuj je, pokud ne, zkontroluj diody usmernovace(nejjednodussi je to multimetrem prepnutym na mereni diod) od usmernovace odpoj konektory XYZ a konektor +,+ pol multimetru pripoj na - usmernovace(nebo na kostru) a a druhym hrotem utukej vyvody XYZusmernovace, kazdy by ti mel ukazat tak 0.4-0.6V,nakonec promer vyvod + usmernovace, ten by mel ukazat tak 0.8-1.2V, pak dej - hrot meraku na + usmernovace a +hrotem otukej XYZ, meli by ukazat zase 0.4-06V, diody ktere ukazou kolem 0 jsou prorazene, diody ktere ukazou vic nez 1V(zalezi na meraku) jsou vadne(nahrada je popsana v technice). Dale muzes promerit pracovni vinuti alternatoru, odpoj konektory XYZ,86, a ze konektoru 86 mer odpor proti X,Y,Z, mel by byt radove do jednotek ohmu a hodnoty vsech svorek X,Y,Z, proti 86 stejne. Odpor libovolne svorky XYZ86 proti kostre by mel byt nekonecno, urcite vice nez 1Mo.Propoj alternator s usmernovecem ,pripoj baterku(konektor na + usmernovace), nastertuj a mer napeti mezi X-Y, Y-Z, Z-X (POZOR, JE STRIDAVE!) melo by byt vice nez asi 5V na volnobeh a 14-16V na vytocenem motoru (zalezi na stavu baterky, kvalite diod, a zpusobu prevodu v meraku)zase by melo byt stejne pri vsech merenich. Pokud neni uvedeno jinak, meri se na konektorech ktere jsou zasunuty do sebe! Plati hlavne pro mereni na budicim obvodu. Mozna bude lepe zacit merit na silovem stupni, problemy na usmernovaci jsou dost caste. Pochlub se, jak jsi dopadl. [El Fag]
Datum: 25. října 2011 8:30
 12V baterka sama o sobě by měla mít tak 12.3V
Datum: 24. října 2011 22:29
|



|