Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jiří
IP: uživatel6617
 ahoj,máte někdo zkušenosti s odladěním bezkontaktního zápalka z motorovky na fichtla ??nevím jak to mám naladit aby to házelo jiskru v tu pravou chvíli,já si myslím že se nastaví 1,6 - 1,9 před HÚ a prostě ten magnet aby se scházel se snímačem (můj názor) ale nejsem si jistý
díky za rady a přeji mnoho ujetých KM
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 15:30
Jméno: Jiří
IP: uživatel6617
 díky za rady a to zápalko mám od tátu z motorovky (dělá v lese) a pila se rozbila a nemělo cenu to opravovat tak mi ho dal a jinak se dá sehnat na netu nebo v opravnách,oni odkoupí rozbité motorovky nebo křoviňáky,rozeberou je a prodávají díly tzv. z druhé ruky takže bych zašel prvně tam  tak bych mohl poradit kde koupit
Datum: 02. listopadu 2011 15:30
 bohužial nemôže mat doma každý stroboskop
Datum: 01. listopadu 2011 9:46
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 A co takhle použít stroboskop (motorový, nikoli ten na diskotéky).
Datum: 01. listopadu 2011 6:40
 zapaľovanie = vape..
Datum: 31. října 2011 21:44
 kubiq- zlatá slova- VAPE se nedá nahradit
Datum: 31. října 2011 20:51
Jméno: kubiq
IP: uživatel12696
 ahoj, hele zapalování z motorovky je věda pokud nevíš kde přesně hází jiskru, předstih potom musíš nastavit v určitých stupních.. Se zapalováním z motorovky jsem si lámal hlavu zhruba týden, po týdnu zkoušení motor poprvé naskočil.. potom už to bylo v pohodě doladit.. nejhorší bylo zjistit to přeskočení jiskry , jelikož to nebylo přímo na hraně magnetu jak jsem předpokládal, a při nízkých otáčkách neházelo, takže se to špatně hledalo.. takže bezkontak super ale musíš si stím pohrát =) zlatý VAPE
Datum: 31. října 2011 20:06
 měl jsem minibike- docela stejný  pokusím se to popsat kdy to hodí jiskru  jakmile magnety najedou na snímač-cívku tak se elektřina začíná indukovat,,jedou,,jedou,,, a až sjíždí magnety ze zobáčku (oba dva zaráz-každý s jednoho tak to hodí jiskru  prostě se ta elektřina musí naindukovat a až se přeruší spojení tak to hodí jiskru  jen doufám že je to stejný to zápalko
Datum: 31. října 2011 20:01
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 kde se dá takový zápalko sehnat?
Datum: 31. října 2011 18:16
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 díky,
Datum: 31. října 2011 17:54
Jméno: Jiří
IP: uživatel6617
 z nové Husqvarny starší typy (myslím tak 10 let a více) mají vetší rotor a nevejdou se dotoho prostoru a motorovky STIHL mají taky větší rotor i ty nové
Datum: 31. října 2011 17:52
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ahoj,chtěl bych se zeptat z jaké motorovky jsi použil to zapalování díky
Datum: 31. října 2011 17:48
Jméno: Roman K.
IP: uživatel6617
 zdravím Vás,mám menší problém ohledně pio,už 4 dny ladím pio,jiskru to hází ale když pustim benzin tak to začne všude téct karburátorem a svíčka je hned mokrá a hlavně mám plno benzínu ve vejfuku je trochu špinavější ale je to 100% benzín,pořád ladim hladinu v karbecu ale jakoby se nic nedělo,když to dám max. nahoru-komora úplně plná,když to dám max.dolů komora taky plná a to mezitím to samý čtu pořád návod dokola měním svíčky zkouším hladinu a pořád ne a ne chytnout,jinak než jsem rozpůlil motor jezdilo to,ted jsem ho složil a dělá to tohle a na karbec jsem nešahal poradte prosim az me to celkem leze na nervy díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 19:08
Jméno: standa
IP: uživatel12700
 zkontroluj si vačku jestli nešmajdá
Datum: 02. listopadu 2011 19:08
Jméno: Roman K.
IP: uživatel6617
 předstih je špicově naladěn,kladívka ok, prostě elektrika funguje na výbornou, jenom se to přechlastává,těsnění pod ventilkem nemám a ani tam nebylo když jsem ho koupil,a dole jsme to špatně napsal:"je to pod tím plíškem těsnění nový asi 1 měsíc všek komplet nový" tzn. mám všude nové jenom těsnění asi 1 měsíc, ventilek je starý zkusim se na to ještě podívat ale děkuji za rady
Datum: 02. listopadu 2011 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel12700
Datum: 02. listopadu 2011 15:14
Jméno: lump
IP: uživatel12484
 jen bych chtěl přátelé podotknout, když, sladíte tuto hladinu, a po té zcela jasně nastavíte předstih, , neexistuje aby pionýr nechytl na jedno šlápnutí rukou, teda pokud není závada ješte v motoru, nebo v elektrice, že, myslím že spsta z vás tu ladí cívky nefunkčí, ruzné kondíky, ale při tem to máte jenom neseřízené, co já už se to kdekomu naopravovál, tech vašich neřešitelných záhad
Datum: 31. října 2011 19:40
 pokud ladíš hladinu a je furt stejná, tak máš buď diravý plovák, křivé ruce nebo ti ventilek nechodí (šprajcl se v otevřené poloze) a tím, že máš vysokou hladinu se to automaticky přechlastává...
Datum: 31. října 2011 19:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus ocistit kladivka jestli to dyl nejelo tak mohli okorodovat a ted to hazi jiskru nepravidelne nebo hodne malou
Datum: 31. října 2011 18:16
 pravdepodobne to bude problem ze je nový, proč si ho menil? máš tesnenie pod ventilom?
Datum: 31. října 2011 18:12
Jméno: Roman K.
IP: uživatel6617
 ventilek myslíš to ve víčku jak se musí vyšroubovat ?? je to pod tím plíškem
těsnění nový asi 1 měsíc všek komplet nový
Datum: 31. října 2011 18:05
 je to ventilek víčka karburátoru, nebo těsnění, nic víc
Datum: 31. října 2011 17:59
Jméno: Roman K.
IP: uživatel6617
 plovák děravej není taky jsem to zkoušel celej karbec jsem čistil i tu trysku ve víčku komory
Datum: 31. října 2011 17:32
 napadá mě děravej plovák a zanesenej ventil plováku,
Datum: 31. října 2011 17:26
Jméno: Roman K.
IP: uživatel6617
 a jinak předtím to občas chytlo ale sřílelo to do KARBURATORU ale předstich dobrej jehla i trysky taky OK
Datum: 31. října 2011 17:23
Jméno: Pavel
IP: uživatel12033
 Zdar draci mám na vás prosbu ... potřebuji převařit rám a když ho převařím mám s tím radši dojít někam kde mi kontrolují ty svary aby byl v pořádku ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2011 17:25
Jméno: Pišta
IP: uživatel6617
 buď si musíš být 100% jistej nebo ať ti to svaří někdo kdo to umí nebo má licenci
Datum: 31. října 2011 17:25
 Ahoj draci! Mám takovou otázečku mám Jawa 50/20 bez plechů a chtěl bych se zeptat na startování startovací pákou segment startování ty kolečka jak tam jsou ty jsou obě dané kompletně nové startuje na jedno našlápnutí někdy i na víc, ale jenom když je studený, Když několik hodin stojí, ale když je ohřátý teplý tak mi už nechytne vůbec ani nemá snahu musím to vždy roztlačovat. Já vím to není problém to roztlačovat, ale když stojím v koloně a najednou mi to chcípne tak to roztlačovat je zajímavý bylo by lepší kdyby mně to chytalo pořád nevíte čím to může být? Napadá mně nemůže to být Indukční cívka, nebo cívka zapalování? Prosím poraďte někdo prosím díky moc mějte se draci ahoj!
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2011 19:56
 používám tuším dokonce předepsanou PAL 14-8 a nemůžu si stěžovat
Datum: 31. října 2011 19:56
 Mě zas fichtl chytá krásně teplej, to ho natočím i rukou na drc. Ale studenej tak až na šestej pokus. A svíčku mám brisk N15C nebo tak nějak.. teď už přesně nevím,
Datum: 31. října 2011 19:46
 Diky moc za rady a prispevky, a chtel bych se zeptat jaka ma byt tepelna hodnota svicky na pionyru? Diky moc mejte se draci!
Datum: 31. října 2011 19:30
 je to vcelku klasická bolest pionýrů... ještě jsem snad neviděl fichtla, který by s origo dílama chytl, když je motor žhavý....  pokud se nepletu, tak bezkontakt by to měl vyřešit (buď vape, nebo snad i domácí bastly
Datum: 31. října 2011 19:16
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zkus teplý motor startovat tak, že nakloníš moto na pravou stranu, tím snížíš hladinu benzínu v plovákové komoře, ochudíš směs.... pokud to bude startovat, sniž hladinu.
také nevhodná tepelná hodnota svíčky hraje významnou roli.
Datum: 31. října 2011 14:18
Jméno: Jirkajenprozname
IP: uživatel12694
 Zdar draci,prosím o info.Kolik může stát opískování rámu,nádrže a blatníků na Mustanga?Dále pak kolik si může vzít lakýrník za nastříkání těchto dílů?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2011 19:57
Jméno: Jirkajenprozname
IP: uživatel9785
 Barvu na rám černou,blatníky bílé a zbytek oranžová dle originálu.Máte někdo zkušenost?
Datum: 31. října 2011 19:57
 a mám komplet svou barvu
Datum: 31. října 2011 19:13
 dneska jsem vezl konečně po půl roce komplet fíka do lakovny tak jsem zvědav co mi říkal tak lakování parabola podsedadlový plech rám prsíčka vše již opískované tak 2 000 ale teď jsem mu dovezl aj menší díly tlumiče kříž stojan....nechám se překvapit
Datum: 31. října 2011 19:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je tezky kdyz to dam strejdovy tak mam vse do 300,- ale kazdej si rekne neco jinyho
Datum: 31. října 2011 18:17
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 tak ono zalezi jestli to bude strikat barvou nebo lakem a jastli si tu barvu nebo lak bude muset namichat nebo to je odstin kterej se normalne pouziva
Datum: 31. října 2011 16:17
 Opískování by mohlo stát v rozmezí 500-1000kč, záleží kde ti to budou pískovat. A ceny laku se liší ještě víc, někdo si řekne 4000, někdo 10000...
Datum: 31. října 2011 8:41
 Ahoj Draci, chtel bych se zeptat kdyz udelam renovaci tachometru tim mam na mysli cely novy snek a tachometr a nove lanko tak jsem slysel ze se to lanko rado strhava, ale zase jsem slysel kdyz ho dam dobre na konce jak ma byt tak se nestrha a funguje nekolik let. Tak poradte jak to je? Kdyz to udelam komplet nove tak se strha nebo ne? Diky za rady a nazory mejte se draci ahoj.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2011 22:22
 Díky moc za odpovědi, a kde seženu origo lanko náhonu ze železa a ne z plastu? A kolik tak stojí? Díky za odpověď.
Datum: 31. října 2011 22:22
 je to na nic ty plastovy konce měl jsem to na jednom pio a fakt na prd ted mám na dalším origo už je i v místě rozety jak je ozubeny kolečko tak tek krit ošoupanej takže jde vidět to vinutí a v tom ten náhon ale furt funguje jak má prostě origo nejlepší
Datum: 31. října 2011 17:01
 ano, ty nové náhony stojí za pi** a kilo bylo v prdely..
Datum: 31. října 2011 16:34
Jméno: GSDG
IP: uživatel12547
 ano strhne a to zachlili,je to na hovno celkem
Datum: 31. října 2011 14:48
 Seso budeš mít "Vypínač spojky" pro 250/559? Mě se zdá, že sem ho tam dříve viděl, ale teď ho v nabídce nemáš...Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 22:24
Datum: 30. října 2011 22:24
Jméno: nsr
IP: uživatel11091
 zdar borci...mate někdo zkušenosti s rozšiřením vyfukového kanalu...popřipadě na kolil cca 26mm a jaky je výsledek  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2011 20:58
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 já jezdím šířku 28.5mm a v pohodě
Datum: 31. října 2011 20:58
Jméno: standa
IP: uživatel3141
 Ahoj. Úprava motoru/válce nespočívá jen v rozšíření výfukového kanálu. Je to třeba brát komplexně. 26mm je dobré i špatné,záleží na tvaru kanálu.
Datum: 31. října 2011 13:38
Jméno: Martas
IP: uživatel12692
 Zdar draci, potřeboval bych pomoct.Do indučky mi nejde proud a svička nehazí jiskru nevite čím to je.Určitě je to v elektrice ale čim to je to už nevim.Poraďte pls...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2011 6:58
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Takže abch to shrnul Maratsi... máš, to rozbitý, nevíš co s tím, nerozumíš tomu, nemáš ani vybavení a chceš abychom Ti poradili jak na to a ještě se Ti naše rady zjídaj? Hm tak to nevím jak Ti pomoct... Jo.. vlastně jo.. nevotravuj nám tu život a odvez to do nějakého servisu.
Datum: 31. října 2011 6:58
Jméno: Martas
IP: uživatel12692
Datum: 30. října 2011 21:32
 Martas nechces aby sme ti to jeste opravili ?
Datum: 30. října 2011 21:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 no jak jsi teda zjistil že do indukčky nejde proud? já si myslim že se ti někde uklepal drátek nebo podobná pitomost, ale ten pól proměříš snadno, vezmeš multimetr, přepneš na měření odporu a změříš ho mezi drátem vedoucím od pólu ke kladívku (samozřejmě odpojeném od kladívka a kondenzátoru) a kostrou.. a jako nováčkovi ti silně doporučuju přečíst si návod k obsluze (ke stažení např. na http://www.cezeta487.ic.cz/dokumenty_20.php , pokud ho nemáš v papírové formě), pochopíš jak co funguje a nám ušetříš spoustu odpovědí na tvoje otázky...
Datum: 30. října 2011 21:02
Jméno: Martas
IP: uživatel12692
 Proměřit říkáš..Nic na měření nemám prostě jen drát ke kostře a pak další drát který vede z elektriky..Víš já sem v tom nováček tak přesně nevím co tím myslíš..Takže jak mám nastavit vinutí zapalovacího pólu. pozn. Ten fichtl normálně jezdil až teď to blbne...
Datum: 30. října 2011 20:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to je jasný, podíval jsem se do své věštecké koule, zkus to proměřit, musí být průchozí na kostru
Datum: 30. října 2011 20:49
Jméno: Martas
IP: uživatel12692
 To je sice dobry ale jak vis ze je to tim nebo mi rekni co stim mam delat pls
Datum: 30. října 2011 20:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přerušené vinutí zapalovacího pólu
Datum: 30. října 2011 20:39
Jméno: Martas
IP: uživatel12692
 Jo jo mam.. vše je zapojeny ale nejde proud prostě...
Datum: 30. října 2011 20:32
Jméno: franc
IP: uživatel12258
 a mas indukcni civku ukostrenou???
Datum: 30. října 2011 20:27
 čau, tvořím výfuk na čz 175/ 450 cross. Chci se vás tu jen zeptat, či se ujistit- stačí ukončení výfuku krátkou trubičkou o vnitřním průměru 20mm? asi by to podle mě stačit mělo, když s podívám na originál výfuk.... íky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 20:11
Jméno: Smoula
IP: uživatel12691
 Cau mam taky doma delanej vyfuk a mam tam taky 2 cm trubičku a jezdi to pořád stejně hlavně nesmíš mít udušenej moc uvnitř jinak nepojedeš
Datum: 30. října 2011 20:11
 Čau draci, nachápu jednu věc na mojem pionýru. Mám tam tyristorový zapalování a jednoho dne jsem prostě jezdil úplně bez prblémů 30km a pak jsem jel dál a najednou taková divná rána a pionýr nechtěl jet, jel celkem normálně z kopce a jak měl zabrat tak udělal to samí. Vyměnil jsem tyristor v zapalování a svíčku a šel jsem to dnes projet a zase to jelo úplně krásně a pak zase takový divný rány, ale nakonec jsem to nějak rozjezdil a už zase normálně jezdim, a tak se bojim, že mi to udělá zase a budu to muset zas všechno rozebírat a měnit. Prosím poďte čím by to mohlo být jak to hlavně spravit, protože mě to dost štve, když to tak krásně jezdí a chytá. Děkuju za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2011 13:56
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to iste sa mne stavalo raz to bolo zle ukostrenou indukčnou potom prelomením káblikom a raz odlomeným kondíkom na DPS viac menej to má vždy niečo zo zlým kontaktom niekde v elektrike
Datum: 01. listopadu 2011 13:56
 Díky moc za rady zkusim, akorát moc přesně neruzumim tomu s tim výkonem, ale to asi po vyzkoušení pochopim
Datum: 31. října 2011 16:02
 právěže ztratil
Datum: 30. října 2011 21:31
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 No jo jenže kdyby to zápalko vysadilo a pak by se zapálil benzín i ve výfuku tak by motor neztratil výkon.
Datum: 30. října 2011 21:00
 Já si myslím, že klidně může to zapalko na chviličku vysadit a jak se opět chytne, zapálí mmj. i benzín ve vejfuku a ten tam bouchne.
Datum: 30. října 2011 20:22
 jiskra dobrá a směs taky, ale dík já si radši nějak poradim sám, já myslel jestli jste se už s tim třeba někde nesetkali a tak už víteb co s tim, ale díky alespoň za tohle
Datum: 30. října 2011 19:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 napsal si toho hodně ale nic co by o něčem vypovídalo, kdybys místo psaní takovýho románu vzal do ruky multimetr a proměřil si to první zapalování, udělal bys líp.. takže to udělej, ať víš kde hledat chybu,jestli v jiskře nebo směsi..
Datum: 30. října 2011 19:49
 Zapalko to nebude protože se mi to stalo jednou i na to druhý já mám totiž dvě, ale jedno je lepší, protože to nastartovám i rukou s nim.
Datum: 30. října 2011 19:45
 tak bud náky špatny tyristorovy zápaloko a jestli tam máš origo a někdy si to vystřelí do vejfuku tak to bude předstih
Datum: 30. října 2011 19:36
 No šlo to jakoby z vejfuku já nevim jak vám to mám víc přiblížit prostě takový divný rány a pak to nechtělo jet.
Datum: 30. října 2011 19:32
 no takhle ti asi nikdo moc neporadí a odkud sla ta rána se zapalování ? nebo co ? nekostří ti to nikde? projdi káble atd
Datum: 30. října 2011 19:28
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Zdar,mám dotaz,nějak mi blbne zapalovací cívka u zapalování,když jí tam zapojím,tak to neháže jiskru a když k tomu napojít světelnou tak normal dává jiskru a startuje.Už sem z toho blbej,nevíte co by tam mohlo dělat bordel?
Díky předem za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 19:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nic se neváže, cívka musí být na správném místě kvůli sycení indkuční cívky proudem, díky kterému pak přeskočí jiskra, když ji dáš jinam, bude mít jinou polohu vůči rotoru a jiskra bude menší nebo vůbec žádná.. u 20W altíku má bejt tušim vlevo dole, u 30W vpravo nahoře.. zapalovací pól se dá snadno proměřit (propípat), jestli není přerušený..
Datum: 30. října 2011 19:53
 onno se to myslím už řešilo že tam musíš mit obě 2 že mezi něma se cosi váže tak tam nech obě 2 a jezdi ne ?
Datum: 30. října 2011 19:31
 však zkus to přehodit..  ale je to tím.. protože když to píchneš na tu světelnou a na tu to jede, tak ty 2 přehoď a mělo by to jet na zapalovací
Datum: 30. října 2011 19:18
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 no právě...  pokaždý jinde a na různý cívky a vše jede...
Datum: 30. října 2011 19:15
 údajně jo... já to měl zatím snad na každým stroji jinak a všechny jely, tak nevím no...
Datum: 30. října 2011 19:08
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 to má jako vliv na kerý je pozici jo..?
Datum: 30. října 2011 19:02
 No tak říkám, že ji máš v blbé pozici (dej ji místo nějaké světelné a jedné z nich určitě pojede)
Datum: 30. října 2011 17:29
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Měl sem tam už 3 cívky a ani na jedné to nejelo.
Datum: 30. října 2011 17:19
 buď máš tu cívku špatnou, nebo na blbé pozici...
Datum: 30. října 2011 17:00
 Tak kup novou zapalovací cívku a je to né?
Datum: 30. října 2011 16:53
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Jedná se o Jawu 21.
Datum: 30. října 2011 16:41
 Čau,lakoval jsem fichtla Chemopurem E (vrchní) a lak je i po třech týdnech stále měký(podřu ho i nehtem) Tužidla jsem dal dost a ono to furt nechce tvrdnout, zkoušel jsem to z dálky vysoušet horkovzduškou, ale nepomohlo to. Co jsem udělal špatně? Budu to muset komplet obrosit nebo budu moct lakovat na ten měký nástřik?Moc děkuji,Je to krásnej lak ale tvrdost skoro žádná
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 17:18
 ataky je zajímavy že to udělala jen modrá , bílá je jak sklo
Datum: 30. října 2011 17:18
 Hm, tak to mě už fakt nenapadá čim by to mohlo být...každopádně na měkkou barvu bych nic nelakoval...
Datum: 30. října 2011 17:03
 Tak 15 minut po nastříkání ta barva nelepila, což mě překvapilo , ale následná tvrdost pak taky
Datum: 30. října 2011 17:02
 Podklad byla taky polyoretanová základovka, tužidlo , ředidlo originál od Chemolaku a pro danejdruh barvy
Datum: 30. října 2011 16:52
 Tak to mě nenapadá čim by to mohlo bejt...problémy typu špatný typ tužidla atd tak nějak předem vylučuju, na to sis asi dal pozor. Ředidlo bylo také správné? Cos použil pod ten PU? Jinak osobně bych si netroufl na takhle měkkej podklad cokoliv lakovat...to jsou podle mě v podstatě vyhozené peníze
Datum: 30. října 2011 16:50
 tak tak 23 stupnu mam to v baraku
Datum: 30. října 2011 16:48
 Polyuretan, musím to zbrousit cely nebo to můžu přestříknout barvou připravenou jak píšeš?nechal jsem to zreagovat tak 10 minut
Datum: 30. října 2011 16:47
 A ještě se zeptam, při jaké teplotě to vysychá? Máš to někde ve vytápěné garáži nebo tak?
Datum: 30. října 2011 16:45
 To je na jaké bázi? Polyuretan? Typuju to na nedostatek tužidla, resp na špatné promíchání barvy a tužidla. Já když jsem lakoval polyuretanem, tak jsem namíchal tužidlo s barvou, doředil, pořádně zamíchal a nechal asi 20 minut odstát, takhle to psali v návodu, a nebyl s tim problém, schnulo to asi tak dva dny.
Datum: 30. října 2011 16:43
 odmastil
Datum: 30. října 2011 16:41
 Sice nejsem žádnej lakýrník, ale odmastil si to pořádně?
Datum: 30. října 2011 16:32
Jméno: jawa20
IP: uživatel12615
 Zdar draci! Chci se zeptat kolik mm měří vypínací tyčka spojky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 16:11
Jméno: jawa20
IP: uživatel12615
 ještě jsem zapomněl, že na Jawě 555
Datum: 30. října 2011 16:11
Jméno: kubajzs
IP: uživatel8498
 zdravim, prosim vás nemáte někdo návrh výfuku ke stejskyho silniční RS úpravě, mám ho v PC ale nemůžu ho přelouskat
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2011 10:38
Jméno: kubajzs
IP: uživatel11580
 jestli ho nemáte někdo náhodou v PC, dobře čitelný, já některé hodnoty nemůžu přelouskat,ja píše standa taky jsem ho někde stáhnul možná právě na motoinzerci, stačilo by my klidně kdyby jste sem ty hodnoty obsali např průměry, a dýlku kuželů, celkovou dýlku výfuku atd,...prostě tak jak je to na tom plánku,...a nebo prosím poslat na mail kubajzs-1@seznam.cz
Děkuji
Datum: 31. října 2011 10:38
Jméno: standa
IP: uživatel12693
 mam ho z motoinzerce..ale je to necitelny
Datum: 30. října 2011 22:42
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 no a po nás ho chceš jak...?  poslat poštoou na papíře..?
Datum: 30. října 2011 19:38
 Předem informuji každého draka,,, který využije k nákupu dílu FICHTL krámek, který vám následně pošle zásilku Česko poštou,,
NASTÁVÁ VÁNOČNÍ OBDOBY PRO ČESKOU POŠTU A TENTOKRÁT JE TO SNAD NEJBRUTÁLNĚJŠÍ NA LOGISTIKU!!!
A tak se vám můře stát že i když budete doma čekat na poštáka, tak ten den se ho nedočkáte a přitom vám přistane ve schránce oznámení že zásilka byla uložena na vaší poště kvůli tomo že vas nezastihli doma,, šetří se holt na vánoce každej schod 
Čekáte a čekáte a ani poštáť ani lísteček o uložení nikde a přitom vám přišlo info s FICHTL krámku kdy vám zásilka přijde,, dejte ještě dvou denní rezervu a pak musíte zavolat a nebo dojit na vaší poštu a poptat se zda na vaše jméno není uložená právě vaše zásilka,, lebo o vánocích bude fat chaos a tak nebude vedět co děla prava ruka s tou levou
A v neposlednim bodě jde o poštovní uzel,, lebo zrovna FICHTLkrámek spadáva do noveho centrlaniho logistyckého areálu který je v provozu od 1,10,2011 a tak neš si vše sedne a ruce se sjednoty ,,tak to bude zatím chvilku trvat,, zatím se mi vše brzdí o jeden den,,,
Prosím berte na vědomí že se zrovna vaše zásilka nikde zašputnuje a nebo se přibzdí,,, ale hlavně šetřete jak poštáky tak pošťačky u přepážek během vánočního období,, jsou to jen lidi a vůbec jim tuhle práci nezávidím,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 11:43
 tak budte draci ve strehu
Datum: 04. listopadu 2011 11:43
 aloha chlapi pottřebuju poradit jawa 23 mi nechce chytnout teče mi benzín z vejfuku karbec je uplně čistej profouknutej jiskru hází dobrou ale jak tam tu svíčku zamontuju tak to ani nezabublá předtím na našlápnutí (teda jen za studena ) jel dobře hodně do otáček a zničeho nic nenastartuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 18:21
Jméno: sally2244
IP: uživatel12689
 svíčku jsem zkoušel jinou tou to ale není
Datum: 05. listopadu 2011 18:21
 špatná svíčka (pod tlakem nehází jiskru)
Datum: 30. října 2011 17:01
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravím. Potřeboval bych na fechtlovi vyplést kola pevnějšíma drátama. Jakýma by to šlo? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 12:05
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 simson má o něco silnější dráty a jdou tam bez problémů
Datum: 30. října 2011 12:05
Jméno: dano
IP: uživatel12547
 Gdys mi jiskři mezi kladívkem tak je spatny kondík?/jawa 20/
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 17:35
 Mě kejvačka taky jiskřila jak blázen a jela bez jediného problému...teda né tak uplně...bez problémů ujela tak 5km, pak se udělala pecka na kladívkách, a motorka skoro přestala jet, po očištění kladívek se dalo jet zase 5km  novej kondík to vyřešil
Datum: 30. října 2011 17:35
 pokud to bude jiskřit moc, tak pochybuju, že to pojede jak má  viz moje 05 po zbroušení kladívek jiskří jak divá a taky že vynechává (před zbroušením nejiskřila, teda aspoň to nešlo vidět, ale vynechávala stejně...)
Datum: 30. října 2011 17:32
 lukáš: Podle mě pokud to jiskří moc, tak to bude způsobovat opalování kladívek...nějaká ta jiskra tam přeskočí, ale pokud to jiskří soustavně, tak už bych kondík vyměnil.
Datum: 30. října 2011 17:22
 zlepši si slovník!
jinak k problému... pokud to jiskří a jede bez problému, tak to bude normální jev, pokud to vynechává, nebo jede jen v malých otáčkách, tak je kondík k prdu...
Datum: 30. října 2011 17:05
 "Gdys" znamená co? Jinak jiskření mezi kladívkama dost možná dělá kondík...
Datum: 30. října 2011 12:08
Jméno: Jenda
IP: uživatel1575
 Prosím nevíte náhodou kolik kuliček má v krku řízení JAWA 250/559 Panelka. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 13:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel1575
 Díky moc
Datum: 30. října 2011 13:10
 19+19
Datum: 30. října 2011 12:10
|



|