česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  729  730  731  732  733  734  735  736  737  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Racing05      IP: uživatel12223    
Tak jestli tenhle válec dělala firma TK moto tak to potěš :-D prý 8 koni se spravnym nařadim 10 i více :-D :-D ty kanály sou křívé jak svina, pomocné okno každé jiné, vyfukáč nesymetrický podle osy, ty přefuky opravdu nádhera :-D čest tomu kdo ten válec dělal, tak dávejte bacha at něco podobného nekoupíte. napište i svůj názor na tento válec :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 0:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
haf: nějak nevím co přeně máš na mysli..... trošku víc to popiš
 
 
Datum: 16. srpna 2011 0:27
 
 
 
 
Jméno: haf      IP: uživatel8367    
4 jawa_čezetak : Mimochodem, že jsem tak smělej už tě někdy napadlo proč sací kanál má takový tvar jaký má púvodně z výroby ? Tím nemýslým, že bývá křivej a roztáhlej jak prase, ale mám na mysli jeho spodní hranu ... Co se týká pístu - jsou i jiné zdroje než fichtl krámek .
 
 
Datum: 15. srpna 2011 9:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tím nic ale nenaděláš.... jedině sehnat někde staré zásoby...
 
 
Datum: 14. srpna 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
dnešní kvalita pístových odlitků stojí za hovno
 
 
Datum: 14. srpna 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo.. to byl můj první... ale i tak předčil moje očekávání.. podle piláku točil na jedničce 9400 ot/min a dáš už nevim... nakonec zkončil tak že po dvou dnech ježděný se z válce začly ozývat kovové zvuky a hned na to se to kouslo.. po sundání hlavy jsem našel v hlavě zaklepané kousky hliníku... tak jsem sundal válec a jak jsou na pístu v zadu ty "nožičkyů tak se rozpadly a nalítaly do kliky, do přefuků i před píst a zamlátily se do hlavy
 
 
Datum: 14. srpna 2011 1:16
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
chlapče, ten 4 k nevypadá zas tak špatne, ale ty dva dodělavány přefuky se mi zdaji krapíček ke straně.....
 
 
Datum: 13. srpna 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lampan: já mám zas své na webu :-)
 
 
Datum: 13. srpna 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
To jawa-cezetak, nevim co delas ty, ale moje válce vypadají o mnoho lépe, a taky to tak vypadá na kopcích a dlouhych rovinkách, můžes se pochlubit svojí prací, já mám svou jiz na fcb :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12236    
viděl jsem na fotce (o stejné kvalitě rozlišení) jejich válec...a není o moc lepší....a 8 koní to má tak na jejich brzdě......ale tenhle jejich opravdu nebude....nemaj takle malej sací kanál.....
 
 
Datum: 11. srpna 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ěnkdy i šišatý kanály můžou fungovat, až se člověk diví. Ale hodně to vypovídá o autorovi úpravy. A 8 koní se sériovým výfukem a karburátorem je totální nesmysl.
 
 
Datum: 11. srpna 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lampan: udelal bys snad lepší? :-)
 
 
Datum: 10. srpna 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
teda ne ctvrtej :-D
 
 
Datum: 10. srpna 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
TEN VEJFUKAC NA TRETI FOTCE ME DOSTAVA :-D
 
 
Datum: 10. srpna 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle fakt tk moto nedelalo,, tak levy storpo nejsou,, tohle je fakt okate upilovane,,,mozna dodelavka dle vlastniho nazoru :-)
 
 
Datum: 10. srpna 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
které hovado z opavy.to bych ho musel znát.8 koní a nevím
 
 
Datum: 10. srpna 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pochybuju, že tohle bude od TKmoto, jejich válec sem měl v ruce, výfukáč obdélník, díry v pístu symetrické a kanály pravidelné ne jako tahle prasečina, to se ten válec někdo pokoušel kopírovat a ne moc dobře... FUJ
 
 
Datum: 10. srpna 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: Racing05      IP: uživatel12223    
omlovám se :-D zapoměl sem odkaz :-) http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/549579-valec-jawa-50-21-4k-8-koni-a-vis.html ... hold někdo si vypiluje 3 kanál, napiše tam vyroba Stejsky a nahodí tam cenu 2000kč .. to bych liskal :-D
 
 
Datum: 10. srpna 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Myslite tu prasarnu z motoinzerce?Taky jsem na to koukal a už když jsem v popisu viděl nápis TK moto tak jsem šel pryč
 
 
Datum: 10. srpna 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: haf      IP: uživatel8367    
Ty přes píst jsou roztáhlé jak hovado ( rychlost proudění směsi mu asi moc neříká ). Pomocné se mi zdá taky přehnal ( pístní čep mu je bude pěkně propojovat s xx ). Na zbytek jsem raděj už nehleděl... Úpravy válců nejsou vždy ve zvětšování - ono se musí vědět, kde zvětšovat a jak moc ...
 
 
Datum: 10. srpna 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: Kornelije      E-mail:      IP: uživatel12222    
Cuz draci, mam Jawu Dandy 50 a shořel mi pist zapekl se i pistni krouzek,nemate nekdo doma nahodou nebo nevite kdo by mohl mit ? za kazdy typ predem dekuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 0:40
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mohli by to mít v Týnci nad Sázavou, jinak já si budu nechávat dělat výbrus na Dandy 125 v Hovorčovicích http://www.prag-info.cz/brusirna/ , údajně na to prý písty mají, ale to se dovím až zítra.
 
 
Datum: 11. srpna 2011 0:40
 
 
 
 
Jméno: Dejvik      IP: uživatel7495    
Zdarec draci co se stane když si vytvořím těsnění mezi kartery jenom z obyčejného papíru nebi tvrdého papíru ? Bude to podsávat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Bude se ti to těsnění hůř nasazovat, bude se to i hůř vystřihovat, ale pokud to namažeš olejem nebo vazelinou a další podmínku splňuje to, co psal kolega Bakoun, mělo by to být dobré. Raději to ale udělej z výkresu, je to větší jistota a nebudeš s tím mít tolik práce
 
 
Datum: 10. srpna 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pokud nemáš domršený kartery, tak ze čtvrtky to jde pěkně...
 
 
Datum: 10. srpna 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Čus draci zlobí mě spojka u ČŽ 175/487,mno kupoval sem nový lamely-FERODO a prostě to fůrt klouže na 1 a 2 trošku a na 3 dost a na 4 ani nemluvím to řve a jedu tak 90-100,co s tím jak vyštelovat mám jí už docela povolenou že ani poloautomat skoro nejde.Co s tím poradte zkušení??????Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 0:49
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
buĎ je špatně nastavená, nebo může být chyba ve viskozitě oleje..... a nebo si tam třeba zapomněl dát lamelu nebo plech, nebo si to dal naopak :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2011 0:49
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
Ahoj kolikateho je burza v Březolupech? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
jawaman: starter uz sem sehnal
 
 
Datum: 15. srpna 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3545    
Zdarec tak burza je opravdu 17.9.2011 , taky bych tam chtěl jet ale po te co mě na fichtlu sejmulo auto to tak moc nevypadá.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
Sebo uzs sehnal ten startér na tu oktávku ? :-D :-D
 
 
Datum: 10. srpna 2011 13:52
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj tuším že 17.9.2011 ale nevím to jistě.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
cau draci chtel bych se zeptat jak se rozdelávaj tlumice jawa 23 dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. srpna 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motozelvy.ic.cz/ technika-jawa 50 a Demontáž a montáž zadních tlumičů na Jawa 50 typ 20,21,23
 
 
Datum: 10. srpna 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co třeba zapojit mozek a použit hledání? http://www.jawa-50.cz
 
 
Datum: 10. srpna 2011 11:48
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel11886    
zdravím, draci, nevím už kde je chyba, když přitáhnu zadní kolo přestane se volně točit, prosím o radu, ( kromě jawacezetáka ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel12226    
v tom bubnu mám ale dvojložisko, takže bez trubky, vyřešíl sem to tím, že jsem dal pod čep 2 mm podložku, a ejhle, je po problému
 
 
Datum: 10. srpna 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no :-D :-D máš jinej čep na rozetě asi :-D
 
 
Datum: 10. srpna 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: xfh yd      IP: uživatel11925    
draku chyba je v tom že nemáš "mezikus" mez&#239; ložiskama v kole tzv v bubnu,Patři tam taková trubka :-)
 
 
Datum: 10. srpna 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja i když jsem ten záchyt měl otočenej blbě tak se mi to točilo normál
 
 
Datum: 10. srpna 2011 14:15
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel11886    
zjistil sem že mám na čepu rozety ten záchyt tenký jako nuž, to bude asi tím
 
 
Datum: 10. srpna 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel11886    
ještě doplním, že se jedná o pionýra
 
 
Datum: 10. srpna 2011 11:48
 
 
 
 
Jméno: V.Novák      E-mail:      IP: uživatel12219    
Zdravím a pozdravuji můžete mi poradit, jak vyndat bronzová pouzdra z předních vidlic na Pařeza? Je na to zapotřebí nějaký spešl nástroj? Poraďte prosím, jsem z toho Andrej Nikolajevič. Díky V.Novák odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12220    
čau, když jedu na čz 175/502 skůtr tak po 10 ti minutách jízdy se ohřeje začne klouzat spojka, motor dělaný lamely dobré, čím to může být? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12257    
hoď to ze skály :-D
 
 
Datum: 14. srpna 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12220    
1l tam je noveho prevodoveho pred vymenou spojka slapala
 
 
Datum: 14. srpna 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12254    
Oleje tam bude dost, ale typoval bych to na motorový olej z auta, ten má aditiva, který tu spojku rozkloužou. To neudrží žádná pružina.
 
 
Datum: 14. srpna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel9637    
mas tam dost oleja ???
 
 
Datum: 11. srpna 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak sesa ma naladeniho mustafa na FECHTL vandr,, vyjizdime v patek, berem to podel D1 zasadne pres zapadle vesnicky,, prijezd do Ujezdu v rosicich mezi 14 a 18 hodiniu,,zalezi jak se fichtly budou sypat,, pak bude ubytovani, pak jse jede na pizzu a kofolu,,kdo na pivku,,ten jde pezky,,, kdo chce si udelat projizdku a pokecat se sesou tak tu http://www.basketbalka.cz/?page=kontakt ,,, bud jen na pokec a nebo stanovani a mozna se najde nejaka volan chatka proty co si chteji udelat delsi akci,,,,ale bez helmy a reflexni vesty nejezdete,, nebo dostanete cerny puntik :-( jinak mi pofrcime asi v sobotu po obede dom, zalezi jaka bude atmoska :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty vol,, jako minulej rok,, jsem zvedavej kterej rok se uvidime,,,, mam na to 13 let,, lebo pak budu muset vratiti fichtli malemu sesovy,,tak snad jindy
 
 
Datum: 10. srpna 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SESO nezlob se ale nestíham to :-( Do neděle jsem v Hamburku, a nejspíš se nestihnu vrátit dřív jak v neděli odpoledne :-( Odtud to mam do Rosic 900km...
 
 
Datum: 10. srpna 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chongu,,, ja myslim ze kazdy rocnik bude zcela jinaci,, eletrina urcite bude, pac je kemp narvany basketbalisty a basketbalistkami :-) takze bude rusno,,,my jsme holt tvrdaci a nemusime mit zadny luxus :-) nam staci ta streka,, chongu, nevim zda se pridam k Routu ale uz ted vim ze mi to doma neprojde,, jsem rad za ten opustak :-) to kdyz,, tak maleho šésu a sesu nechame babicce pod kontrlolou a pojedem s rafikou hltat KM,, lebo mam kliku ze moje zena fakt rada jezdi na jawce,, jen proste jsou deti a more prace :-( takze radi dam prednnost rafice pred ROUTEM...dik za minuli rocnik jet s tebou
 
 
Datum: 10. srpna 2011 15:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Tak bacha na černy puntiky klucí, nebo se ''taťka'' bude zlobit :-D. No Seso, tak si vymysli nějakej hodně dobrej kulturní program, leda by snad letos ještě nebylo po žních :-D. Taky jsi zapoměl říct že nic jiného než pizza a hospodské pitivo nebude, páč tam nic jinýho k jídlu nevedou.. no kecam, buráky měli taky dobrý.... . Dokonce by letos ten hodný pán mohl pustit do bojlerů elektřinu, aby bylo možné tělo podrobit koupeli v teplé vodě :-D. Až někdy vyměkneš a zvolíš jinej kemp, třeba někde u vody a ne uprostřed obilnejch lánů a u vesnice kde lišky dávaj dobrou noc, tak se rád přidám :-). Mimochodem už se plánuje na nejbližší teplej den nějakého víkendu Maxi King Route 101, takže se můžeš přidat. Změna spočívá v tom, že se nejede po 101, ale o trošku větším okruhem zícím 300km, namísto 150km původní trasy... ale obávám se že to recipročně odmítneš :-D Tak přeji větší účast než loni a pozdravuj odemě Vágoše
 
 
Datum: 10. srpna 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel12024    
cau draci hele filchtl mi dává malou jiskru šli by spojit2 cívky ?? má s timněkdo skušenost ?? pomuže to ?, dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bude to jeŠtě horší než to máš xD
 
 
Datum: 10. srpna 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemas malou jiskru způsobenou tím že máš k indučce napojenou místo zapalovací cívky cívku světelnou?
 
 
Datum: 10. srpna 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
když nic nepomůže tak skus zajít za nekým kdo ti nabudí magneto, ale to bych dělal až jako poslední krajní možnost...
 
 
Datum: 10. srpna 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: Vladimír Novák      E-mail:      IP: uživatel12219    
Ahoj, spojit dvě zapalovací cívky nepomůže. Já bych hledal chybu v kondenzátoru, případně v cívce v MAGNETU! Může to býtř taky malý odtrh. Jinou svíčku už jsi určutě zkoušel. Ať se Ti daří V.Novák
 
 
Datum: 10. srpna 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: haf      E-mail:      IP: uživatel8367    
Zdravím draci, nemáte někdo rychlou převodovku na prodej ? Jde mi o mírně jetou- třebas od toho kdo přešel na 4Q nebo si to s rychlou rozmyslel... Raděj, ale ze silničního speciálu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 9:48
 
 
 
 
Jméno: Dejv      IP: uživatel7495    
Zdravím chci se zeptat na jak tvrdý papír se tiskne těsnění mezi kartery a víko spojky? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
tak dej raději výkres a já jsem oba dva kartery a víko spojky jsem namazal vazelinou (obě ty části, mezi které přišlo to těsnění, a těsní mi to
 
 
Datum: 10. srpna 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: Dejv      IP: uživatel7495    
slepuji papírové modely takže vzručnost mám a co se stane když tam dám obyčejný A4 papír nebo nějaký tvrdší ? bude to podsávat ?
 
 
Datum: 10. srpna 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Já jsem si těsnění vyráběl sám z kladivkového papíru a paráda, řekl bych, že je to lepší než si kupovat těsnění, je to hrubší, ale musíš byt trochu více zručný
 
 
Datum: 10. srpna 2011 13:49
 
 
 
 
Jméno: V.Novák      E-mail:      IP: uživatel12219    
Těsnění mezi kartery bych si raději koupil, než ho vyráběl a pod víko spojky taky. Celá sada stojí asi 130,-Kč. Ať se Ti daří.V.Novák
 
 
Datum: 10. srpna 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to speciální těsnící papír a je běžně k dostání v obchodech se spojovacím materiálem
 
 
Datum: 10. srpna 2011 10:32
 
 
 
 
Jméno: kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, mám Babettu 207/500 a chtěl bych se zeptat jak mám demontovat unašeč spojky (rozběhových čelistí)? Zkoušel jsem to tak, že jsem obrátil setrvačník, namontoval ho třemi šroubky k unašeči a šroubem, kterej byl opřenej matkou o setrvačník jsem se opíral o klikovku a dotahoval, jenže unašeč se ani nepohl, akorát jsem si ohl setrvačník. Děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Právě jsem hledal řešení, kde bych se obešel bez stahováku, ale díky, asi mi nic, než jeho koupě nezbývá :-D
 
 
Datum: 10. srpna 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_jednorychlostniho_bubnu2.html a můžu říc, že to jde dost ztuha, hlavně když se to sundává po dlouhé době
 
 
Datum: 10. srpna 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel11205    
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sakra ja v Nitre byvam :-). No to je tak ked sa clovek dostane na net az vecer...tych 150e by som dal hned za to.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to možné. Jestli to bylo vyrobeno, budu mít o tom informace v archivu. Bylo toho moc. Celkově výroba speciálů byla v PS mnohem zajímavější než výroba malých motocyklů.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udajně 3 kusy na šestidenní.mel jsem ji v práci.zjistím bližší info a napíšu
 
 
Datum: 10. srpna 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Osmikvalt? To už je krapánek nevyužitelné. Walter vylepšil svazarmovskou čtyřkvaltovou úpravu o redukci na primáru - tj. 8 kvaltů. Tatrany se tuším dělávaly i 6q, ale víc ne. Leda by to byla další stavba některého samostatného konstruktéra.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
o jakým 8kvaltu?
 
 
Datum: 10. srpna 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a slyšeli jste o 8kvaltu?
 
 
Datum: 10. srpna 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pajka bud v klidu,,kamoz mu volal uz rano,,a ten manik mel uz projistot vypnuty tel,,, lebo verim ze nic jineho nedela nez rikal prodano,prodano,,, fakt to byl kousek,, skoda ze to nevyfotil poradne,,lebo poradne fotky nejsou k mani,,vzdy je to srot
 
 
Datum: 10. srpna 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel6617    
nebilo by špatný to mít doma
 
 
Datum: 10. srpna 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
škoda když sem to uviděl taky sem si říkal mám mu zavolat
 
 
Datum: 10. srpna 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
www.jawa-50.cz
 
 
Datum: 10. srpna 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak pozdě, už to není a před chvílí to smazal. Nedalo se dovolat. Škoda, třeba jindy...
 
 
Datum: 10. srpna 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
a jakej je tvůj web
 
 
Datum: 10. srpna 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
A ty už jsi mu volal?
 
 
Datum: 10. srpna 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napřed jsem chtěl mít jen 5 motorek, jak se to přehouplo přes 15, trval jsem na dvaceti. Teď když jich mám 24, uvažuji, kterým směrem bych měl "sbírku" rozšiřovat. Vzhledem ke svému webu a zájmu o výrobu Považských strojíren, se mi líbí toto.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jestli to ten borec do pátku neprodá a mně se podaří si "vyzvednout" keš, tak pro to těch 87 kilometrů zajedu.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel6617    
Pajka fakt nebo si děláš srandu?
 
 
Datum: 10. srpna 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Tak co kdo pro to jede do nitry?
 
 
Datum: 10. srpna 2011 15:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pajka je machr,,, jinak ta motorka ma hodnotu min 70 000tis
 
 
Datum: 10. srpna 2011 15:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pajka dobrý článek
 
 
Datum: 10. srpna 2011 14:34
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Dříve jezdily Tatrany i na šestidenní, jezdili na nich převážně jezdci, kteří jeli stříbrnou vázu a klubové týmy v nižších kubaturách. A nevedli si vůbec špatně, většina strojů těch šest dní v pohodě vydržela.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 12:56
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To jsem ale hooodně odbočil. Jednoduše to, co je v tom inzerátu je tovární závodní stroj, kterých mnoho nebylo. Byly to celkem ostré závodní krosky, které si podávaly kdejakou ČZ. Vzhledem k tomu, že to byla kusová výroba, značně se od sebe mezi sebou liší.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 12:44
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
V Považských strojírnách se vyráběly pionýry a skútry Tatrany. Dále tam byl závodní tým, který kopíroval tehdejší špičkové světové stroje a vyráběl si vlastní závodní motocykly pod názvem Tatran. Koncepčně to bylo to nejmodernější, co u nás bylo. Tj. tříhřídelová převodovka, rotační šoupátko, páteřový rám, atd... Na tratích s tím slavili celkem úspěchy. Když jim pak byla udělena výjimka a bylo jim povoleno vyrábět další motocykl větší kubatury než 50 ccm, rozhodli se upravit onoho závodního Tatrana. Během cca měsíce stroj upravili pro sériovou výrobu. Kvůli zajištění spolehlivosti a životnosti snížili výkon. Bohužel ale nebyl čas na nějaké zátěžové testy a zkoušky. Není pak divu, že devadesátky byly strašně poruchové. Závodní stroje odjeli závod a šly hned rozdělat na ponk. Ačkoli udělali velké změny, bez zkoušek to bylo k ničemu a stačilo pár tisíc kilometrů v rukou "běžných" uživatelů a bylo to k prdu. Bohužel kvůli komplikovaným podmínkám se tyto problémy nepodařilo včas odstranit a nadějné devadesátky se stáhly relativně brzo z výroby. Koncepce ale velica zaujala inženýry z východoněmeckého Suhlu, kteří hned při zrušení výroby SK-90 (Jawa 90) a zamítnutí výroby VM238 Mistralu (plánovaný nástupce pionýrů), do Považské Bystrice přijeli. Měli zájem koupit licenci na výrobu převodovky a dalších koncepčních řešení. Vedení továrny jim nejen že vyšlo vstříc, ale předalo jim (bezplatně!) celou dokumentaci k těmhle strojům. Východní Němci pak o rok později na veletrhu představili malý motocykl Simson S50, který se nejen zmíněným slovenským motorkám podobal, ale koncepčně z nich přímo vycházel (rám a celkové rozložení SK-90, motor, přední vidlice, tlumiče a vzhled Mistral). Takové vychytávky, jako třeba bezkontaktní zapalování, které tyto stroje již v době svého projektování měly, se na oněch slavných Simsonech objevily až v polovině 80. let... Hned po představení onoho Simsona bylo jasné, kdo zastane budoucí úlohu výroby malých motocyklů ve východním bloku. To znamenalo smrt Pionýrům. Proto se celá 70. léta až do roku 1982 pionýry defakto nijak nevylepšovaly a snaha byla jen zlevnit výrobu. Že se tak dlouho vyráběly bylo způsobeno jen neschopností Němců vyrábět Simsony v takovém počtu, aby pokryly potřeby NDR a ČSSR. Jen doplním, že zákaz výroby těchto motocyklů u nás měl na svědomí Motokov (podnik zahraničního obchodu), který kvůli (ve srovnání s pionýrem) vyšší ceně Mistrala předpokládal, že bude neprodejný. SK-90 (obchodní označení Jawa 90) si svůj ortel bohužel vysloužila svou nespolehlivostí a taky tím, že za srovnatelnou cenu se dala zakoupit ČZ 125, která sice nebyla tak moderní a ve srovnání váha/výkon přitažlivá, ale narozdíl od přerostlého "fechtla" aspoň vzbuzovala dojem "motorky". Důvodů zákazu by se našlo ale mnohem víc. V období normalizace a vlády slovenského prezidenta Husáka se Slovensko cíleně industrializovalo. Naprosto nesmyslně se budovaly obrovské komplexy pro zbrojní výrobu (převážně na východě země). Výstavba těchto komplexů byla pro ekonomiku strašná zátěž a jakákoli továrna na Slovensku, která nevyráběla zbraně, ale vyrábět je mohla, byl problém. Není divu, že se pak na začátku 80. let motovýroba z Považských strojíren přesunula do Kolárova (mopedy Babetta). K tomu ale přišlo až ve chvíli, kdy dokázalo Německo svou produkcí pokrýt trh a mohla se ukončit jinak rozsáhlá výroba pionýrů.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TO PRAVE NENI 90,,TO JE FAT TATRAN,, UDELESE JICH STRASNE MALO,, A ZA TY PRACHY JE TO SUPER,,JEN SE NA TO NIC NESPALSI
 
 
Datum: 10. srpna 2011 7:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zmrvená jawa 90.... škoda jí
 
 
Datum: 10. srpna 2011 0:05
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
cross 90 - domrdany
 
 
Datum: 09. srpna 2011 23:55
 
 
 
 
Jméno: richard.solta      IP: uživatel9806    
Zdar draci..Chystám se na renovaci mustanga..Jaké byli barevné variace? Kdyby někdo věděl o nějakých vyfocených originálech tak ať mije pošle na e-mail...Díky moc za odpovědi..Kdyby někdo měl doma papíry na jawu 23 ozvěte se...Fichtlu zdar! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel9806    
9.Richard@seznam.cz..Díky moc....
 
 
Datum: 10. srpna 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Já bych ti klidně poslal i foto toho originálu, ale musíš dát e-mail
 
 
Datum: 10. srpna 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
já mám origo mustanga s blatníky v takové té krémové bílé, nebo jaká to je, rám černý, a nádrž oranžová
 
 
Datum: 10. srpna 2011 13:52
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel9806    
Nejsem z těch co první píšou a pak hledaj! Dávno už jsem prošel stránky, ale nikde sem se nedozvěděl že to je originál...NEchci abych to nastříkal vše udělal a pak mi někdo řekl že to origoš není......
 
 
Datum: 10. srpna 2011 12:42
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
http://www.jawa-50.cz/ hledej
 
 
Datum: 10. srpna 2011 1:46
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel12216    
čau draci sory že to sem cpu ale nevim kam se obrátit o víkendu jsem se byl projet na svym dirtbiku a přestala mi makat spojka když zmáčknu páčku tak to de furt stejně jako když fungovala lanko jsem zkontroloval a nic když zmáčknu spojku tak je to jako kdybych jí nezmáčk tak jsem sundal víko motoru a koukal na spojku http://www.kohout-moto.com/shop/details/976/54/n%C3%A1hradn%C3%AD-d%C3%ADly-%C4%8C%C3%ADna/spojka-125-manual.html ale nejde mi dohlavy jak se přenáší síla z páčky na spojku u fichtla je to tičinkou ale tady nevim jak a nemůžu přijít na to co tomu je předem dík každýmu za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
tam to funguje tak ze v deklu mas vačku a ta ti zatlaci na spojku a ta se vymackne ... skus tu spojku rozdelat a kouknout jestli se neco neurvalo nebo tak ...
 
 
Datum: 10. srpna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9455    
Podívej se na páku v deklu spojky, jestli nevypadla.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 8:33
 
 
 
 
Jméno: simson      IP: uživatel12062    
Zdaar,mám simson elektronik v krásnem stavu mám stk a tp a chtěl sem si kupovat motorku za 25000 a koupil sem si simsona o dost levnějšího takže mam dost peněz na upravy chci udělat výbrus na 70ccm,niklovou výplň a zbrousit kanálky.A teď bych se chtěl prosim zeptat abyste mi poradili nějáký výfuk a by mi to trochu zvýšilo výkon výfuk muže byt ta 2000kč a ještě karburátor taky tak 2000kč děkuju moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
kup si kit co ti doporučoval johnny, nebo jiný, na tech strankach jich meli vic, pokud to nebudes umet namontovat, zeptej se, nebo to predej odborníkům, penez mas asi dost :-D
 
 
Datum: 15. srpna 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12227    
vyser se na nějaký úpravy do simáka.. pokud chceš jezdit rychle tak sis neměl kupovat němca..
 
 
Datum: 10. srpna 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Navíc pochybuju, že si kloudně odladíš už jenom karbec.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ccheš tunit a přitom se ptáš jaký benzín a kolik oleje... Vyprdni se nějaký tunění a nejdřív si přečti manuál a nauč se, jak vůbec 2-takt funguje...
 
 
Datum: 10. srpna 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jsi blázen nacpat tolik peněz do simsona
 
 
Datum: 10. srpna 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a samozřejmě to bude chtít sportovní kliku http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/46_67/products_id/1904
 
 
Datum: 09. srpna 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já být tebou tak si kup tohle http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/37/products_id/2357 dyštak ty stránky pokoumej je tam toho víc
 
 
Datum: 09. srpna 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:50 natural/special, je to jedno. vejfuk pokud možno spočítanej vlastní výroby a karburátor De´l Orto nebo podobnej
 
 
Datum: 09. srpna 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: simson      IP: uživatel12062    
a do simsona se má dávat speciál že a kolik oleje? dík
 
 
Datum: 09. srpna 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel1337    
Ahoj lidi,mam problem.Pulil jsem motor kvuli spatnemu karteru.Vse sem poskladal zpet,ale problem je v tom ze nejdou davat kvalty.Kdyz hejbu s radickou tak to o jeden stupen cvakne nahoru a dolu,ale vic nic.I kdyz to cvaka,tak to vypada ze je tam porad stejny kvalt.(3)Perko v automatu je v pohode a automat je dotazenej.dik za rady,zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12221    
Co se da delat no.kazdopadne dekuju.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dal jsi obráceně řadící vidličku , takže znova půlit...a nebo ty šroubky na automatu jsi tam dal jiný a jsou moc dlouhý a ted ti tam překážej
 
 
Datum: 10. srpna 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12218    
Heh,jo to vim sem taky zkousel radit za jizdy,ale nic.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 8:58
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
motor se musí točit celej aby řadil
 
 
Datum: 10. srpna 2011 1:48
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      IP: uživatel10444    
čau draci, jak mam co nejlip vičistit vyfuk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 0:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys to chtěl dělat kyselinou tak abys nemusel zakládat nový dotaz tak na JM se to probíralo... stačí hledat
 
 
Datum: 10. srpna 2011 0:06
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
a NEJEDNODUSI JE KYSELINA......................
 
 
Datum: 09. srpna 2011 23:58
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a pokud má, rozplést konec starého lanka a vrtačkou..
 
 
Datum: 09. srpna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud nemá chrom , vypálit.
 
 
Datum: 09. srpna 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      IP: uživatel10444    
* na mustangu
 
 
Datum: 09. srpna 2011 19:49
 
<  729  730  731  732  733  734  735  736  737  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 0:15:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu