Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/11400258/JAWA-250--559-PANELKA.php nemá náhodou být ten píst naopak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 18:46
 Ale jo
Datum: 16. srpna 2011 18:46
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,chci se Vás zeptat koupil jsem si nový předtištěný typový štítek na jawu 550 a musím si vyrazit čísla u roku výroby a číslo stroje ale nevím jak mají být velké kolik mají mít asi tak milimetrů?Zkrátka jakou na to mám použít raznici.Mají být stejně veliké jako třeba o váhy stroje,typu atd.?A ještě jeden dotaz podle originálu mají být ty číslice rovno nebo ze šikma??Protože na některých štítcích jsou krásně rovno a na některých ze šikma.Moc děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 19:50
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Moc dík
Datum: 16. srpna 2011 19:50
 na 550-555-05 to razili s 3mm razidlami a na 20-21-23 s 4mm razidlami
Datum: 16. srpna 2011 18:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nabouchej to jednou velikostí a tak, jako bys to dělal 8 hodin děnně 5 dní v tejdnu,,, takže žádný velký sraní, ale obráceně je taky neraž
Datum: 16. srpna 2011 17:55
Jméno: shekr
IP: uživatel12129
 Zdar draci vadí při STK, že místo bzučáku budu mít takovou tu trumpetku??? Nebo musí bejt ten klakson?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 10:20
Jméno: shekr
IP: uživatel12129
 bzučák tam mám, je i funkční  jen nevim jak to zapojit s tou spínačkou na klíč..  nemá někdo schéma jak to zapojit na 05??
Datum: 18. srpna 2011 10:20
 Po mě na STK teda troubit chtěli, kotrolovali opravdu vše, i potkávací/dálkové světlo, vzorek, brzdy, vůle v krku řízení, tlumiče..... Jen povinnou výbavu nechtěl vidět. Jen se optal jestli ji mám a po kladné odpovědi přešel ke kontrole něčeho jiného.
Datum: 17. srpna 2011 15:09
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel12095
 Tak to nwm jestli to bude vadit, ale myslím si že asi jo...Jinak na mě ho nechtěl ani nakopnout jen zkoukl vábavu čísla a tak ňák celkově brzdy nic...Si pujč klidně nefunkčí a je to..
Datum: 17. srpna 2011 0:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 troubit po mě nechtěli snad na žádný stk a u žádný motorky
Datum: 16. srpna 2011 17:56
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 No myslím že vadí... trumpetku
Datum: 16. srpna 2011 17:54
Jméno: fichtlař
IP: uživatel12180
 Zdarec draci..... mám menší problém. Když už mě dochází benzín a přepnu na rezervu, tak mě to začne cukat a chcípne to. Vypadá to jako by mě došel benzín, ale na normál mě to normálně teče. Je možný že může bejt jenom ucpaná rezerva?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 12:37
Jméno: fichtlař
IP: uživatel12180
 díkes... zejtra to de dolu... radši vyčistim celou palivovou soustavu.. nebyla čištěná ani nepamatuju...
Datum: 17. srpna 2011 12:37
 tyvole gomička-trubička-kolínko stále nevím na čo si mislel
Datum: 16. srpna 2011 18:10
Jméno: jawa
IP: uživatel10027
 Myslím tu trubičku jakoby ,,kolínko´´ z prostoru nádrže do gumičky, tu kterou vidíš když odděláš gumičku !
Datum: 16. srpna 2011 16:18
 Jawa- tá trubička je práve na otvorenú polohu ... ne na rezervu
Datum: 16. srpna 2011 15:01
Jméno: jawa
IP: uživatel10027
 je zasraná ta trubička od nádrže do gumičky..
Datum: 16. srpna 2011 14:56
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 jo je to možny že když přepneš na rezervu tak neteče benal, měl sem stejny problem vyčisti kohoutek a bude to možna ok..
Datum: 16. srpna 2011 13:47
Jméno: Tomas
IP: uživatel6480
 Zdravím draci, mám problém s mustangem. Mustang chcípe na volvoběh nevím si stím rady už. Karburátor jsem měnil, svíčku jsem vyměnil, předstih odtrh sešteloval prostě snad vše co jde. Ale fur na volnoběch chcípe. Když točím s voloběžnou tryskou, tak to nemá vliv. Mustang normálně jezdí, když tam mám rychlost, ale jak dám neutrál hned chcípne. Nevíte čím to je????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 22:53
 Jediný co mě napadá tak by to mohla dělat bohatost (máš v benzínu moc oleje) nebo vylítaná jehla. Dělal mi to taky měl jsem nastavený vysoký volnoběh a stejnak to brumlalo nízko, motor se zahlcoval a skoro nejel, tak tak se udržoval... zkus přilít trochec čistého benzínu .. hoj
Datum: 16. srpna 2011 22:53
Jméno: standa
IP: uživatel12272
 tak právě proto jsem ti to napsal....
Datum: 16. srpna 2011 21:17
Jméno: Tomas
IP: uživatel6480
 Zapalování mám seštelovaný. Karburáto jsem zkoušel celý měnit z jiného motoru, ale stejně to hned chcípne, když vyřadím rychlost. Právě jsem zkoušel snad vše a s touto závadou si opravdu nevím rady, tak se ptám jestli nemá někdo podobné zkušenosti.
Datum: 16. srpna 2011 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel12268
 to já všechno vim....pokud máš už bohatější zkušenosti s motorkama-konkrétně s fichtlama-tak musíš vědět,že když je ohlodané šoupě,tak to sice nedrží volnoběh a chcípe,ale malou chvilku než to zdechne to nějaký hodně nízký volnoběh drží,protože nějaký minimnožství vzduchu pod šoupětem profoukne a vzdušnikem taky něco proběhne,dokonce dobře seřízený fichtl drží volnoběh nízký a šoupě je skoro úplně zavřené a není tam o moc větší mezera,než když se vyndá celý šroub.....jenže jemu to skape okamžitě jakmile vyřadí.....a to neni problém šoupátka....tam je prostě mrtvej volnoběžnej okruh! aaaaa nebo brutálně blbě seřízený zapalování...ale píše že to udělaný má....takže mrtvej volnoběžnej okruh.....důkladně pročistit karburátor-ne jen trysky! a pročistit včetně té mini dirky za šoupátkem.....
Datum: 16. srpna 2011 12:45
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Na šoupeti je zespoda takový výřez, o který se opírá štelovací šroub volnoběhu. Časem dochází k tomu, že se na šoupátku vlivem narážení samotného šoupátka o ten šroub ten výřez vybouchá do větších rozměrů a pak nejde nastavit volnoběh.
Datum: 16. srpna 2011 10:41
Jméno: standa
IP: uživatel12268
 Ucpaná volnoběžná tryska.......případně za šoupátkem je pidikanálek cca 3-4desetiny širokej....ten když se ucpe tak to dělá tohle.....šoupátkem to určitě neni
Datum: 16. srpna 2011 10:32
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Na 90% je to starým šoupátkem. Koupit nový a pohoda.
Datum: 16. srpna 2011 10:23
Jméno: Mira
IP: uživatel12267
 Ahoj, tíží mě jedna věc, kterou moc nechápu. Když alternátor s permanentním magnetem (třeba ten u pionýra) dává napětí podle příkonu spotřebičů, tak se jeho napětí (a tomu úměrný proud) dá snadno ovlivňovat použitými spotřebiči (chci z alternátoru větší voltáž, tak dám méně výkonné žárovky apod.). Jak se ovšem takový alternátor chová za předpokladu, že veškeré spotřebiče (uvažujme všechny, včetně zapalování) napájí baterie a alternátor tuto baterii nabíjí (přes usměrňovač a regulátor)? Uvedu teoretický příklad: baterie bude napájet spotřebiče o příkonu 50W, alternátor bude 30W a bude vyrábět proud, který se usměrní a zreguluje... je mi jasné že se baterie nebude stíhat dobíjet, ale to co mě zajímá je jak v totom případě zjistím jaké napětí a proud alternátor vyrábí? Snad jsem to alespoň trochu srozumitelně popsal. Děkuji za jakékoli pokusy o objasnění
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 12:29
Jméno: Mira
IP: uživatel12267
 No jasně!  Už jsem byl do toho tak zadumaný, že jsem to celé spletl a pak mi to samozřejmě nedávalo smysl.  Děkuju mnohokrát za odpověď! Najednou to dává smysl a celé to do sebe krásně zapadá.
Datum: 16. srpna 2011 12:29
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Špatně se to vysvětluje, ale pochopíš, jakmile do ruky vezmeš voltmetr a ampermetr a budeš měřit na žárovkách
Datum: 16. srpna 2011 12:19
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Píšeš to blbě... napětí není přímo úměrné příkonu... příkon je práce, tedy jednotka Wattů. Takže pokud řekněme máš konstatní otáčky altíku a při něm je reálný výkon světelného pólu 15W (výkon), tak když k němu připojíš žárovku 6V o příkonu 15W, na její svorce budeš mít 6V. Pokud k němu ale připojíš žárovku 12V o příkonu 15W budeš mít na svorkách žároky 12V.. tak kde je ta úměra napětí podle příkonu o které píšeš?  . Napovím, celé kouzlo tkví v proudu a rovnici P=U x I a v tom že alternátor s permanentními magnety je lineární zdroj. Prostě ikdyž obě žárovky mají stejný příkon, tak vzhledem k tomu že jsou naladěné na jiná napětí, jsou pochopitelně naladěné i na jiný proud aby jejich příkon byl totožný.
Datum: 16. srpna 2011 12:17
Jméno: Mira
IP: uživatel12267
 Děkuju za reakci... Prakticky mi jde jen o to víc proniknout do této problematiky a v budoucnu s tím případně různě experimentovat, jednoduše řečeno mám o to čistě nadšenecký zájem.
Ano, proud se dá snadno spočítat podle napětí a výkonu, ale jde o to napětí. Když je napětí, generované tímto alternátorem, úměrné příkonu spotřebičů (odebíranému proudu), tak jak to funguje pokud jsou spotřebiče napájené z baterie? Jde o jak se takový alternátor chová v takovém zapojení, když na něm spotřebiče nejsou přímo závislé. Napájí je baterie, takže spotřebiče nezatěžují alternátor ale baterii ne? Takže jaká je zátěž na alternátoru? Když mám na něj přímo zapojený spotřebič, tak je to jednoduché - spotřebič má nějaký příkon a tím alternátor zatěžuje, který podle toho generuje nějaké napětí. Nevím jak bych to jinak zkusil popsat, mám problém tu myšlenku převést na papír.
Je docela dosti možné, že je to naprosto zcestné přemýšlení. Jen to nějak musím pochopit a z toho co jsem tu všechno pročetl (především příspěvky od Chonga plus informace z netu o tomto typu alternátorů)) jsem si na to nedokázal odpovědět.
V každém případě díky za ochotu se mnou ztrácet čas!
Datum: 16. srpna 2011 11:54
 No v zásadě jde o to, že ta soustava nebude brát 50w stabilně, jde o to jak silnou si představuješ žárovku ve předu já mám 15w a stačí mi. Pokud chceš brzdové světlo tak tam se myslím dává 10w no a jestli budeš dávat směrovky tak tam může být 4x5w. Nevím přesně proč to chceš dělat, ale každopádně u pionýra je potřeba pro bzučák střídavý proud. Jinak mi přijde zbytečný napájet kladívka a cívku z akumulátoru. Ale ptáš se na to jak zjitíš napětí a proud, no to je přece proměnlivé podle otáček. Ale pokud se spokojíš s udaným napětím 6V a výkonem, tak proud se dá spočítat. Promiň jestli jsem ti nepomohl, ale jde o to co vlastně chceš vědět a k čemu to potřebuješ?
Datum: 16. srpna 2011 11:07
Jméno: Don
IP: uživatel12258
 Zdarec. Nevíte někdo jak se vydělávají ložiska z předního kola na babetě? Mě se vysypali a zůstal mi tam u toho jenom vnější věneček a nevím jak to vytlačit ven abych mohl vydělat i tu osku s tím zadním ložiskem. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 9:36
Jméno: danek.mul
IP: uživatel10444
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 12:56
Jméno: zett
IP: uživatel10027
 Spíš se podívej na ten výlisek u start. páky
Datum: 16. srpna 2011 12:56
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Ano
Datum: 16. srpna 2011 11:09
 Zdravim, Chtěl jsem se zeptat co je zapotřebí, aby splňoval pionýr, když chci udělat technickou, má nějakou povinnou výbavu?Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 18:55
Datum: 16. srpna 2011 18:55
 To je hlavné aby si mal všetko v poriadku hlavne brzdy,potom prednú vidlicu, lanká aby si mal v dobrom stave, aby motorka nebola rozsipaná a hrdzavá, neviem ze na CR ako to je s povinnou výbavou na SR fichtl po novom nemá predpísanú povinnú výbavu ked je tam napísaná kategoria L1e, ale ked tam je L3e tak Lekarnička nic viac, Čo som napsal je platné na území SR! nemusí to byť tak na ČR
Datum: 16. srpna 2011 18:52
Jméno: Vojta Tyšer
IP: uživatel6685
 Já myslel že na 50ccm neni lékárnička nutná a že reflexní vestu už zrušili jako povinnou výbavu
Datum: 16. srpna 2011 18:06
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
Datum: 16. srpna 2011 14:20
 a hlavně to musí mít TP ... jsou borci co šli na stk se strojem co papíry vubec neměl
Datum: 16. srpna 2011 11:18
 Tyjo vidíš jak sem blbej.  Jen sem psal to co je poviná výbava a zapoměl sem že je to na fichtla. A dík za opravu.
Datum: 16. srpna 2011 9:13
 Fichtl má pojistku?
Datum: 16. srpna 2011 8:47
 Čau, měl bys mít lékárničku, náhradní pojistku a reflexní vestu, ale nejsem si tím 100% jistý.
Datum: 16. srpna 2011 8:37
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 22:58
 Chápeš to dobře  musíš sehnat s jinym zahnutim...
Datum: 15. srpna 2011 22:58
Jméno: radek
IP: uživatel11976
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 1:07
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Taky sem dělal kraviny s fichtlem, jezdil sem po polích a tak, ale zbytečně sem neničil origo díly místo kterejch se nedali sehnat dobrý repliky a hlavně - 4 roky mám jen jednoho a když sem něco rozbil tak sem to zas opravil, dokonce sem to minulej rok protáhl technickou, takže pole to už moc nezná, i když taky si někdy rád pohraju třeba v zimě na ledě  Hele já dřív když sme jezdili ještě po polích takle občas tahal na kabelu kámoše s Mustangem, občas ho to někde nechalo, nevim proč se to nesmí
Datum: 16. srpna 2011 1:07
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
 sem bych takovýhle videa radši nedával nebo tě všici uškrtí jinak celkem good taky dělám takovýhle kraviny teda ještě větší  ale jen proto že sem ho koupil už překoppanýho kdybych měl originál tak rekonstrukce a už by se na něj nešáhlo
Datum: 15. srpna 2011 23:29
Jméno: danek.mul
IP: uživatel10444
 simál - bestak skoušeli benal z naftou
Datum: 15. srpna 2011 23:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nebuďte takoví ocasové a moralisti, kdo zamlada takhle neblbnul?
Datum: 15. srpna 2011 23:03
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 to je hrozny takovy kousky zbytečně ty stroje ničite...
Datum: 15. srpna 2011 22:57
 no jo telecí léta to tahnutí fichtla to de ale to trháni stromu byt tym fichtlem tak vás propleskám že se nepoznáte takhle ko trápit chudáka staryho no a ten simál jak pokuřoval a drželi steho na místě no coment a jak ste jezdili přes tu kaluž tak ty seřízly plechy to je otřes bud ste je měli sundat a někde je schovat nebo jezdit bez nich
Datum: 15. srpna 2011 22:44
Jméno: Tom
IP: uživatel12266
 Dobrý den, mám zapalko VAPE a kdybych si chtěl nechat stočit kliku 85mm tak bych potřeboval závaží na kliku ? Nebo je lepší do krosu jiný rozměr ? Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 23:23
Jméno: Tom
IP: uživatel12266
 No právě že kluci co jezděj se mnou závody tak mi taky řikaly že maj stočenou kliku tak sem se proto ptal jaká by byla nejlepš.
Datum: 16. srpna 2011 23:23
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 zdar chlapci, jezdím terenní závody s lehkou klikou (85), mam to na klasiku a nestežuju si, nejsem sám kdo to tak má
Datum: 16. srpna 2011 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel12268
 Nic nestáčej! Pokud honíš spodní kompresi tak kup podkovu
Datum: 16. srpna 2011 10:35
 tome ty o tom vubec nic nevíš že?  ... ono stočená klika ti nepřidá vubec nic.. a v terénu to bude k pláči
Datum: 15. srpna 2011 23:43
 chlape z 85 klikou by jsi se v terénu ani nerozjel a nemluvím o průměrné rychlosti v terénu co kopec to utrpení,,nech origo kliku po repasi a Vape budeš mnohonásobně spokojen
Datum: 15. srpna 2011 23:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Podle dotazu asi a ni nebudeš věědět k čemu je stočená klika dobrá. Osobně bych nechal 100mm origo kliku, s našláplejším motorem minim. 90mm ale níž bych nešel, zbytečně snížíš moment setrvačnosti... A nebo honíš spodní kompresi "přes mrtvoly" ? .)
Datum: 15. srpna 2011 23:01
Jméno: Robinson
IP: uživatel5567
 Čau draci. Slyšel jsem někde že když mám rezavou nadrž můžu do něho nalít nějakou chemikálii která vytvoři nějaky povlak a odstraní rez? Jaká to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 11:29
Jméno: Falk
IP: uživatel12136
 Matky jsou dobrý, ale smíchej to s pískem. Jedině tak se zbavíš i těch nejmenších šupinek rzi, která ti zacpe trysku. V barách se pak zeptej na barvu, kterou se dá tá nádrž vylejt a máš na několik let pokoj. Hlavně je pak důležitý po konci sezóny napustit nádrž plnou benzínem, jiank máš na korozi zase zaděláno.
Datum: 19. srpna 2011 11:29
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 když máš rezavou nádrž tak do ní hoď tak 2-3 hrsti matek nebo něčeho podobnýho (já sem tam nasypal broky do brokovnice) a třepej s tim tak hodinu nebo dvě a budeš to mět nádherný
Datum: 16. srpna 2011 21:13
 Citronovka je nejlepší a nejsnáze získatelná
Datum: 15. srpna 2011 18:51
 nebo kofola
Datum: 15. srpna 2011 18:42
 Třeba kyselina citronová
Datum: 15. srpna 2011 18:37
Jméno: zápasnik
IP: uživatel10270
 Zdar draci. Nevíte jak moc se musí vozit na stadionu S11 povinná výbava? Popřípadě kam jí mám dát? Do batohu na záda? Díky za odpovědi......
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 19:25
 POvinné nářadí k motocyklu není v dnešní dobe povinností sebou vozit.
Datum: 31. srpna 2011 19:25
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 stadion by měl být stejný jak babeta, takže pojištění na číslo rámu, řidičák a helmu. nic víc by jsi potřebovat neměl, ale nejsem si úplně jist
Datum: 16. srpna 2011 21:15
Jméno: roman
IP: uživatel10792
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 11:44
 Zdravím, myslíš na ČZ 125/453 deluxe? Na ni by to mělo pasovat bez problémů, ale poradím ti jedno - nekupuj tyto matice - jsou to většinou turecké šity, jsou už nerozebíratelné a co jsem slyšel tak snad každýmu to po 200km nebo 500km začlo téct, lepší je zrepasovat ty původní originál matice, je složitější je rozebrat, ale dá se to, musíš si ale koupit gufera 32x39x8 : http://zbozi.arkov.cz/i/25513-32x39x8-gwa-nbr-gufero-jednobrite-gufero.html a funguej to bez problémů a neteče to.
Datum: 17. srpna 2011 11:44
Jméno: jarda
IP: uživatel12261
 dobrý den mám Jaw 50 typ 23 mustang je po generálce a kdyz se ohreje tak nejde nakopnou ale na roztlaceni chytne a kdyz vychladne tak de nakpnout na poprve prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel12260
 Je to bohatý!
Datum: 15. srpna 2011 19:32
 měl jsem podobný problém, očistil jsem svíčku ,pročistil jsem karburátor a seřídil ho (byla bohatá směs) a teď to funguje jak má
Datum: 15. srpna 2011 18:11
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 špatná tepelná hodnota svíčky. jakou tam máš svíčku?
Datum: 15. srpna 2011 16:12
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 ahoj,mam znamy problem z motorem jawa 50 555,jde o to že se mi motor přechlastava za jizdy a nebo když přidam plyn,prosťe do motoru jde moc benzínu a když vyčistim svičku a dam ji,tak startnu a běži asi 5 sekund a chcípne,když ji vyndám tak je stašně mokrá,už nevim co stím,ale jehla je na 2 zařezu od zhora a přestich je 3,1 moc díky za odpověť
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 15:36
Jméno: jarda
IP: uživatel12261
 dobrý den zkuste se podivat na karburátor treba jak máte plovák jestli vam zavirá benzín jinak uz nevim co by to mohlo být
Datum: 15. srpna 2011 15:36
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, je nějaký rozdíl ve výkonu, síle nebo i otáčkách motorku při výměně svíčky za jinatší typ¨? mám NKG B6HS a doporučuje se B8HS... tu už jsem ale na burze nesehnal... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 19:52
Jméno: Marv
IP: uživatel12285
 já najel na brisku 3tis km a nadobro odešla do věčných lovišť xD
Datum: 17. srpna 2011 19:52
 Dať tam brisk a hotovo...
Datum: 16. srpna 2011 9:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Svíčka ti výkon nepřidá... Když výrobce doporučuje NGH B8HS, tak ekvivalent je Brisk N14C.
Datum: 15. srpna 2011 23:06
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 http://www.calibra.cz/index.php?menu=11&action=../servis/zapalovani_2.php
Datum: 15. srpna 2011 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel12260
 Vedly se tu sáhodlouhý (můj názor že nesmyslný) debaty (někdy až do krve) o tepelný hodnotě svíčky......u seriovky úplně zbytečný řešit.......význam to nemá.......ani přínos ani ztrátu.....jedinej význam je ten,že když v létě 30° pojedeš zátah 2 hodiny v kuse,chcípneš to,vychčiješ se a budeš to chtít nastartovat a jet dál tak prostě s Brisk 17-Brisk 19(teplá?/studená? nevim...) to nechytne ani kdybys to opřel pravou stupačkou o zem...budeš tlačit 20m jak kokot a pak to zablafe a pojede......a naopak pokud tam budeš mít Brisk 14 tak to v -10° bez roztlačení nechytne.......to je celý......nic víc.....nic míň.....jestli ti někdo bude cpát že svíčka přidá koně a bla bla bla,tak kecá a sám tomu nerozumí.....do seriovky na který jezdíš po vsi kolem rybnika dej jakoukoliv svíčku která pálí jiskru a chytá to na ní.....označení neřeš....
Datum: 15. srpna 2011 19:30
 ne
Datum: 15. srpna 2011 13:28
Jméno: beran
IP: uživatel1226
 cus hele mam babettu 210 a posrala se tam ta spojka jak je na klikovce jak to mam sundat kdyz nemam ten stahovak ? dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 8:54
Jméno: Marv
IP: uživatel12278
 já neřekl že je debil  ale jde to i jinak,, jen si musíš sám poradit
Datum: 17. srpna 2011 8:54
 marv: on čezeťák neni debil, myslim že ví o čem mluví  taky se přiklánim k názoru že bez stahováku nemá cenu se do toho pouštět, za ten ohnutej spojkovej koš to nestojí
Datum: 15. srpna 2011 19:09
Jméno: Marv
IP: uživatel12263
 Bez stahováku nejde ?? Vždy všechno jde jinak  stačí umět.
Datum: 15. srpna 2011 18:49
Jméno: Michal
IP: uživatel7794
 sundal jsem to i bez stahovaku opatrne zaprit sroubovak a pootacet a sundas to v pohode aspon mi to tak slo
Datum: 15. srpna 2011 14:08
 stahovák koupit, pujčit nebo udělat.. bez stakováku to nejde
Datum: 15. srpna 2011 13:29
Jméno: Don
IP: uživatel12258
 Zdar. Nevíte co má na svědomí, že když zapnu benzin na čz 175ú477, tak to celkem často vytíká přes otvor sání? Kdyžtak prosím nějaké tipy jak tomu předejít. Myslím že je něco s plovákem ale zase je mi divné že to dělá skoro pořád. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 14:37
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 aha, tak to by měl být ten plovák. i když si to nedovedu představit jak vypadá a jakej plovák to má.... třeba může být prasklej, to třeba špatně spájeli...... mě na simálovi taky vytíkal benzín , sice z přepustného ventilu, ale když sem to naklonil na pravou stranu, teklo to proudem a to určitě nemá... takže leda tím , ale je to jen moje tvrzení, s tímto typem motorek sem ještě nepracoval, jen s čz 175/450 ale to bude asi něco jinýho...... snad sem ti alespoň trochu poradil....však on ti někdo napíše, kdo tomu fakt rozumí
Datum: 15. srpna 2011 14:37
Jméno: Don
IP: uživatel12258
 karburátor mám uplně nový, takže by s tryskama nic být nemělo
Datum: 15. srpna 2011 14:22
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nejsem si jistej jeslti tam máš podobnej systém jako já na simálovi, ale může to být povolenou triskou, nebo plovákem...každopádně to rozeber a uvidíš.. třeba je něco ucpáno
Datum: 15. srpna 2011 13:57
|



|