Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 21:25
Jméno: pepka
IP: uživatel12248
 potrebuji poradit, jaky koupit prevodovy olej do pincka? popr. napiste cenu. a po jake dobe menite prevodovy olej? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 21:53
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 PP90 je pro pincka asi nejpřijatelnější volba. Cenově dostupný a splnuje všechny požadavky. Dražší oleje jsou zbytečnost.
Datum: 13. srpna 2011 21:53
Datum: 13. srpna 2011 16:36
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,čím to může být že mně na mojí 550 vypadává třetí převodový kvalt a někdy i druhý??Dík za odpověďi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 23:08
Jméno: zobis
IP: uživatel9637
 zdar nebo tam taky muýeš myt ojete už koležka
Datum: 14. srpna 2011 23:08
 Spíš ohlodaný ty tři kolíky u koleček 2. a 3. převodovýho stupně....taky mi to dělá a nevim kde ty kolečka mám sehnat....
Datum: 14. srpna 2011 10:31
Jméno: Král Roman
IP: uživatel5646
 Budeš muset rozpůlit motor a zkontrolovat pružinky řadiče a jestli není ohnutá řadící vydlička nebo prasklá pružina vracečky řadící páčky
Datum: 13. srpna 2011 13:55
Jméno: venca 023
IP: uživatel8693
 Ahoj drací měl bych dotaz mam jawu 05 upravenou na závody 2k válec zvětšený kanály upravený časování, ale to není teď podstatné mam rozfrézovaný karburátor sérii na 19mm a hlavní trysku 100 při menší motor uvadá ztrácí výkon, ale motor se strašně dusí při nízkých otáčkách volnoběžná tryska 40 myslíte že bych měl zkusit větší potřebuji radu abych motor nezničil děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 22:33
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 čus venco, jezdim 100 trisku uplne normalne, dej si jehlu dolu a origo volnobežku a nedávej zbytečne velkou hladinu
Datum: 13. srpna 2011 22:33
 Trysku max. 78 ale i to bude vzhledem k tvojí úpravě válce moc.
Datum: 13. srpna 2011 14:26
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Zmenšit trysku.
Datum: 13. srpna 2011 12:52
Jméno: David Bak
IP: uživatel11109
 Nepřisává ti to spíš vzduch? Já jezdím se svým 2k válcem a převrtaným Jikovem 76-78 trysku...
Datum: 13. srpna 2011 11:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ta triska je moc veliká a motor se ti hltí...100 trisku má tak možná 250tka,zkusil bych dát tak 80-85
Datum: 13. srpna 2011 11:27
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 zdarec chlapi, mám takový trochu blbý dotaz. Jaké jsou rozdíly mezi kývačkou a panelkou a jak je od sebe bezpečně rozeznám? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 15:56
Jméno: Spaga
IP: uživatel12252
 Vzduchový filtr u kývačky je jak drátěné sítko, tak i ten novější, který je schovaný pod sedlem. Nejednodušší, jak to poznat, je to, co psal péro.
Datum: 14. srpna 2011 15:56
 kývačka má na válcích pro upěvnění výfuků velké okrasné matice a karburátor že n abloku motoru... panelka má matice takové že nejsou ani skoro vidět a karbec má přišrubovaný na válci.
Datum: 14. srpna 2011 13:27
 A kejva má Ampérmetr na nádrži, ale panelka ho nemá vůbec.
Datum: 14. srpna 2011 10:28
Jméno: hrony
IP: uživatel12247
 rozdílem je motor nejen že je panelka výkonější ale valec ma jinej tvar jiný matice na kolenech ma ma jiný vzduch filtr je scchovanej pod sedačko zatím co u kývačky je takový to sítko jiný zavírání bočních schránek je toho hafo tohle nejsou jediný rozdíly jen ty nakterý sem si vzpoměl ta maska je taky rozdíl no
Datum: 13. srpna 2011 12:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kývačka má takovou masku na světlo ze který koukaj řidítka a kulatej tachometr a panelka má panel a oválnej tachometr
Datum: 13. srpna 2011 11:29
 Problém :O potřeboval bych foto nebo nakres cokoliv sedadla na mustangovy zespod ajeho uchycení moc by mi to pomohlo chtěl sem to navařit k rámu ale zas bych ho nedostal pryč a šrouby mám jen 2 vzadu ale ve předu nevím vůbec co tam bá být zda nějaká packa či úchyt nevím co s tím tak prosímvás pordate kdyžtak foto na mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 13:37
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 dik borci moct ste mi pomohly konecne vim jak to tam mam navarit
Datum: 14. srpna 2011 13:37
 johnny15: píšeš hovadiny... viděl jsi vubec někdy mustanga? asi né že? tak radši ani nepiš když víš kulové.... u mustanga je na sedle zepředu takový jakoby jazyk a ten se zasune to rámečku na rámu a tím je sedlo upevněno i zepředu..
Datum: 13. srpna 2011 20:51
Datum: 13. srpna 2011 13:35
Datum: 13. srpna 2011 9:25
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 Ahoj, prosímvás koupil jsem ojetou motorku, udělal jsem si pojištění, a zítra chci jet na STK na evidenční kontrolu a potom ve středu chci jít na magistrát napsat moto na sebe, a teď mi vrtá hlavou, když zítra pojedu na evidenčku, a potom na ten magistrát, tak na magistrátu musím odevzdat tudle značku kterou mám teď a tam je STK platná ještě 1rok, a dostanu novou, a to mi tam vrátí tu starou nálepku na ten rok? Nebo potom budu muset znova na TK? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 21:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jak piše čezetak,´jenom s tim rozdílem, že z dotazu jsem pochopil, že budeš dělat pouze evidenci a stk ti platí ještě jeden rok, takže na novou SPZ ti nalepí známu s platností právě ten jeden rok,,, nalepí ti to přímo na tom úřadě s rozšířenou působností (magistrát),,, jinak si můžeš rovnou udělat TK, která platí i jako evidence a není to až o tolik dražší, takže pokud jde o padesátku, vyplatí se to
Datum: 13. srpna 2011 21:30
 pojedeš z STK s nálepkouo na 2 nebo 4 roky (podle motorky) a pak pujdeš na magistrát kde ti přepíšou TP na tebe a na novou SPZ ti tak nalepí novou známku která bude mít stejné trvání jako ta co dostneš na STK
Datum: 12. srpna 2011 23:35
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Zdar borci , mám takový dotaz. Nedávno sem vyjel na polňačku za barákem a protože bylo po dešti a všude bylo jen bahno a nic jiného tak jsem musel jed na jedničku celou cestu skoro tam i zpět (tak 2 km). A dneska sem se chtěl projet tak sem to tam zas dotlačil a teď k tomu problému , nastartoval jsem to a z motoru se ozývá takové chrastění něčeho, a to chrastění se zesiluje podle toho jak přidávám plyn. Vůbec nechápu čím to je , takový zvuk to totiž předtím nemělo a ozývá se to s té části jak je hlava motoru bych řekl, jinak to jede v celku normálně až na to že na trojku se tomu vůbec nechce ale to nevím jestli spolu nějak souvisí. A tak mě zajímá jestli si toho chrastění nemám všímat a mám jezdit normal dál , a nebo to může být něco vážnějšího.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 23:37
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Tak jsem ještě neměl čas se na to podívat. Když by ten výbrus teoreticky potřeba byl tak zavezu válec k někomu kdo to dělá , on to vybrousí a rovnou mi tam dá i nový píst s kroužkama ? Nebo mi to jen vybrousí a zbytek si budu dělat sám ? jako to nasazování toho pístu atd. ?
Datum: 16. srpna 2011 23:37
 přesně jukni na to a uvidíš pak dyštak napiš co jsi zjistil a až nebudeš jezdit na fichtlovy tak ho prodej ne že ho dáš někam do zběru !
Datum: 13. srpna 2011 21:33
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Ano jsem začátečník , fichtla sem si pořídil jen na naučení než si budu dělat řidičák. Takže nevím jestli by mělo smysl na tom dělat výbrus když za půl roku budu jezdit na normal motorce a na fichtla asi už čas nebude. Jinak je taky možný že to dělá klika nebo pístní čep , řekl bych že tu nemusí být na 100% přidřený. ale když se na to nepodívám tak nic nezjistím.
Datum: 13. srpna 2011 20:00
 jak sundat válec ? zapj trochu hlavu čoveče a odpoj chvilu net sundej hlavu válce tím že odmontuješ ty 4 matky bud trubkovým klíčem nebo ráčna + nástave plochej tam nedostaneš to sis asi všim jak sundáš hlavu tak už válec stěch šteftu normál vysuneš ven jak tu hlavu a jeto pokud tam máš bříško tak ti tam bude vadit karbec takže budeš muset dyštak sundat i karbec jinak vydím že seš začátečník to u vás není někdo kdo tomu rozumý trochu víc ? třeba děda nebo táta? dyštak se podivej tady tam je dost užitečnejch rad http://www.jawa-50.cz/ jinak výbrus stojí cca 600kč jak kde k tomu jsou ipístí kroužky atd a výbrus se musí zajet 1500km jinak znuvu zadřeš nebo přidřeš
Datum: 13. srpna 2011 16:44
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Jak sundám válec ? Kdo by případně ten výbrus udělá a kolik stojí ?
Datum: 13. srpna 2011 14:39
Jméno: Král Roman
IP: uživatel5646
 Prostě jsi to přidřel,sundej válec a zkontroluj kroužky a požkození válce.Kup nový kroužky podle výbrusu.Stačí změřit šuplerou průměr válce abys věděl jaký.Skontroluj pojistky pístního čepu,pokud je pojistka prasklá posune se pístní čep a dře stěnu válce což může být to zvonění.Jestli je ve válci rýha tak je na výbrus nebo rovnou zahodit.
Datum: 13. srpna 2011 14:03
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 no moc si mě nepotěšil  ale i tak děkuji za odpověď. Myslím že na 1čku a 2jku to má síly dost , jenom na tu 3jku se tomu nějak nechce , když přeřadím z 2jky na 3jku a jedu po nádherné dlouhé rovince tak mi příde že to má nízké otáčky i když držím plny naplno a jede to tak tak abych nemusel zpátky podřazovat na 2jku. jinak bych se chtěl zeptat u koho se dělá takový výbrus ? ? a kolik stojí ??. Jinak válec jsem ještě nikdy nedemontoval , nemám s tím žádné zkušenosti , dá se na tom něco pokazit ? ?
Datum: 13. srpna 2011 12:43
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Nemá kompresi - nemá krouťák - prostě to nemá sílu. Jestli je to fakt hodně slyšet a nemá krouťák (jak píšeš - nechce se tomu na 3ku) tak to vypadá na prasklej pístní kroužek. Sundej válec a podívej se na to. Jestli Ti prasknul kroužek a jelo se s tím chvíli tak si zadřel a čeká Tě výbrus, možná jen nový kroužky jestli to nebude moc přidřený. Já takle zadřel když sem vyjížděl kopec ve sněhu a cca 15 minut jsem jen hrabal na 1ku a ještě sem mu musel pomáhat  Pak sem s prasklym kroužkem ujel ještě 30km, sice sem mohl u 3 kruhu ten prasklej vyndat a jet jen se 2ma, ale v -10C se mi nechtělo něco na tom dělat, bylo mi stejně jasný že sem přidřel a čeká mne výbrus tak sem dojel, 3ku sem řadil jen z kopečka, byl problém se rozjet na 1 ale přetáčet se to dalo tak něják normálně  Sundej válec a podívej se na to, hlavně s prasklim kroužkem nejezdi
Datum: 13. srpna 2011 2:02
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 To jestli to má kompresi nevím jak poznám . Cinkání mi to moc nepřipomíná. Olej do převodovky sem dolíval, a tím řetězem to myslím nebude , protože to vychází z motoru spíš.
Datum: 12. srpna 2011 23:11
 má to kompresi? jestli to spíš cinká tak to mužou být pístní kroužky na ty bych se podíval a máš olej v převodovce nechrastí toi třeba vytahanej primár řetaz o kartery? ale to asi ne když píše u hlavy válce atd
Datum: 12. srpna 2011 22:08
 Ahoj, mám doma karburátor na stadiona S22 a chci ho prodat kamarádovi. Můžete mi prosím říct, jakou má asi cenu? (Je ve výborném stavu. Nikdy nebyl použitý)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 8:23
Jméno: Michal
IP: uživatel12246
 ten karbec má vyšší cenu...
Datum: 13. srpna 2011 8:23
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 No hele, tak jak je to psáno, to určitě není. Pojem kamarád je v tomhle případě orientační  Myšleno osobu se společnými zájmy... Jinak díky za odhad
Datum: 12. srpna 2011 22:28
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Řeknuti to takhle...to co chceš udělat je strašně nevděčný....prodávat něco kámošovi, on pak bude říkat, že je to moc, že jste přece kámoši atd...pokud se jedná o cenu, tak si myslím, že tak těch 500Kč to bude mít možná i víc...třeba míň nejse přes tohle odborník
Datum: 12. srpna 2011 21:29
 cau draci mám babettu 210 když brzdim tak musim přibrzdovat přední jinak nezastavim.. ale oni se mi při tom ohnou přední vydlice a fajfka se mi zarazí do blatníku.. a tim pádem nemůžu ani zatacet kdyz brzdim je to o rozbití huby nevim co s tim.. má se hnout vidlice když brzdim přední? a maj skřípat, a pískat ale spíš totálně vrzat brzdy když brzdim? sem jak kdybych jel na rozpadlim kole...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 10:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 utáhni si krk
Datum: 13. srpna 2011 10:24
Jméno: nic
IP: uživatel11925
 vybehane futra ve vidlicia brzdove obložení.tvým ukolem je koupit futra do vidlice a obloženi do predniho kola
Datum: 12. srpna 2011 22:13
 pánové nevíte někdo, jestli maj horní brejle jawa 638 stejný umístění děr pro přišroubování řidítek jako čz 487? potřebuju to vědět kvůli uchycení budíků...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 15:45
Jméno: beran
IP: uživatel1226
 cus hele nemate nekdo doma hozenej motor cz 125-516 ?? schanim ho uz delsi dobu ale nemuzu sehnat nejakej co by byl v dobrym stavu  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 14:40
Jméno: venca 023
IP: uživatel8693
 ahoj já 516 doma vlastním a poradím ti zeptej se na mejlu cz-servis-516@centrum.cz ten má plno dílů a má i dokonce nové motory Venca
Datum: 12. srpna 2011 14:40
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 zdravím, potřeboval bych radu, mám možnost koupit CT 175 s papírama, tak se chcu zeptat jak je to s přepisem, původní majitel už je myslím po smrti takže jak to funguje? stačí jen zajít na příslušný úřad nebo musím ještě řešit nějaké papírování se současným majitelem na kterého motorka není napsaná?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 15:43
 Před 2 lety jsem kupoval motorku, která byla na zemřelého a do dědického řízení jí zapomněli zahrnout a je to tak, jak se tu píšu. Jen přidám pár drobností. Přes notáře jsem musel obnovit dědické řízení a jelikož byly 3 dědičky, tak jsem musel od dvou dědiček nechat podepsat papír, že se toho zříkají ve prospěch té jedné sestry, to proto, aby byla jediná majitelka té motorky. Od ní jsem měl pak plnou moc, abych to mohl převést na sebe a taky jsem musel mít papír, kde bylo od té majitelky napsáno, že motorku prodává z důvodu nevyžití. Ten papír, kde bylo napsáno, že motorku nebude využívat, si na úřadě kopírovali a přidali ho k těm všem papírům, co se vyplňují. Muselo to u toho být, protože není možné něco zdědit a hned to prodat. Dneska by to třeba být nemuselo, ale před těma dvěma roky jsem musel mít tenhle papír. Nejjednodušší je zajít na úřad a zeptat se jich, jaký papíry po tobě budou chtít. Já jsem tam byl před samotným převodem asi 3krát, protože když jsem tam dorazil poprvé, tak sami pořádně nevěděli, až jsme se postupně dohodli co je potřeba a pak to bylo za 10 minut vyřízené.
Datum: 14. srpna 2011 15:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Šídlo: Tak nějak. .) Prvně musí ta motorka (papíry) projít dědickym řízením (pokud se tak již nestalo), kde se určí jako nový majitel někdo z pozůstalých. Ten se stane vlastníkem motorky a podle toho s ní může nakládat, tudíž ji například běžným způsobem může prodat třeba tobě. Přepis už probíhá zcela standartně. Ohledně toho notáře, ten dá nejdřív papír tomu pozůstalému, že motorku nabyl, a nový vlastník ti pak napíše plnou moc. Ty si to pak s oběma papíry plus s kupní smlouvou zajdeš přehlásit na sebe.
Datum: 12. srpna 2011 17:26
Jméno: Šídlo487
IP: uživatel12243
 Ahoj, mno, domluv se s pozůstalými jestli ti ji dovolej přepsat  zajdi za notářem ( i s pozůstalým) a notář vám dá nějakej papír kterým tě zplnomocní k přepisu. Zaplatíš asi 100 pokud se nepletu, podepíšete to a jdeš. Myslím, že to funguje takhle.
Datum: 12. srpna 2011 14:23
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 preklep, samozrejme tam melo byt CZ
Datum: 12. srpna 2011 13:49
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau draci chystam se na půlení motoru ale problem je v tom že sou asi v hajzlu kartery vzadu je mezi kartery je strceny nejaky plech a kartery sou celkove uz v horsim stavu nevíte jak by se dali opravit ? a co se stane kdyz ty plechy vyndam? napadlo me že tam jsou kvůli tomu že je tam vzadu kousek hliniku uštíplí a ten plech ho nahrazuje a jeste co byste mi doporucili za prevodovi olej ted tam mam belray za 3kila neznáte nejakou levnejsi kvalitni altternativu? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 17:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já myslim že převodovce jako takové je úplně jedno co je tam za olej, hlavně aby to bylo aspoň trochu mastný. Můj děda tam lil co se našlo (od motorových až po hydraulické oleje) a po několika desítkách tkm na ní nebylo znát větší než běžné opotřebení. Horší je to se spojkou, která s některými oleji může klouzat nebo se naopak lepit a špatně vystavovat...
Datum: 12. srpna 2011 17:30
 Kartery bych zahodil a koupil jiný, je to levnější a lepší než něco opravovat. A olej kup jak píše Péro, nikdy jsem nejezdil na jinej olej než na ten klasickej převodovej od parama a nikdy nebyl problém.
Datum: 12. srpna 2011 12:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli jsou ty kartery olámaný tak jediná možnost je to vylámaný vyvařit hliníkem a pak na něčem zbrousit...a olej do převodovky ti stačí od parama nebo prostě obyčejný převodový 80W nebo 90W
Datum: 12. srpna 2011 11:28
Jméno: Martin
IP: uživatel12240
 zdar draci mam doma par pincku a za tu dobu zpravovani us senepovazuju za uplneho amatera vzdycky jsem kazdeho pincka zpravil ale ted nedavno asi pred dvemi tydny jsem privezl 50/21 ktery asi 4roky nejel vsecko jsem vycistil a jel do mirneho stoupani bez problemu 60 na 12zube kolecko  tak jezdil asi tyden a potom zacal stracet vykon as se zdalo ze neujedu po rovince na dvojku tak jsem zacal stelovat predstih mnenit pist valec hlavu rotornvsechno a ted us jak to roztlacuju tak to startne ale jede na plny plyn a to tak 5km/h predstih kdyz vysteluju jak ma byt tak to ani neskytne a jak to nastavim podle oka tak to jede jak sem psal jo a je tam rotor a startovani z 550tky us si fakt nevim tady jedine veci co jsem nezkousel menit tak je klikovka prevodovka ram a kola :// prosiim o radu  predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 19:54
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Skus vyčistit nádrž může být zanesená.
Datum: 30. října 2011 19:54
Jméno: martin
IP: uživatel12240
 hosi zadny gufero ten motor je 500km po GO  bylo to vyfukem taka blbost a ja na to prisel as po trech dnech po teto skusenosti se povazuju jako amater  sory za vas straceny cas
Datum: 12. srpna 2011 20:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 A co říká svíčka? Jak je čistej karbec? Potíral si benzínem známá místa přisávání falešnýho vzduchu? Že šteluješ předstih je sice moc hezký, ale radši bych kontroloval místa, která mají nějakou vypovídací hodnotu.. a přisuzovat to klikovce bez kontroly jejího stavu a vůlí mi připadá, bez urážky, jako naprostý amatérství...
Datum: 12. srpna 2011 17:35
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 taky se me zda ze to budou delat gufera nebo to nekde podsava treba do klikovy skrine mezi blokama motoru
Datum: 12. srpna 2011 14:12
Jméno: Honzule
IP: uživatel2403
 Vyměnil bych gufero pod zapalovanim
Datum: 12. srpna 2011 12:03
Jméno: tomas
IP: uživatel10508
 čus bejci nezměřil byste mi prosim někdo kdo má babettu 210 délku čepu kyvné vydlice? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 11:44
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 čau vím že to sem moc nepatří ale tady člověku aspon poradí.Mám tokovej dotaz ohledně snížení přední nápravy na škoda 120 stačí koupit nižší pružiny ?? nebo se to musí nějak upravovat v autě ???? diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 9:51
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 jiný pružiny a dal bych i jiný tlumiče.taky se dělá že nápravu zapustíš víc co kastle ale to uš chce hodně zručnosti,musí se předělávat i řízení atd.
Datum: 13. srpna 2011 9:51
 "řezat" pružiny  .. no lol.. johnny ty jsi teda ladič  ..... nepochybně máš ve svém autě odlehčený setrvák a má to díky němu o 20koní víc že?  .... karel: samosebou nové nižší pružiny a to hlavně kvůli tuhosti.... když uřežeš původní tak to budě měké a bude to skákat.
Datum: 12. srpna 2011 23:39
 myslím že ne a pružiny kupovat novy nemusíš skrat ty puvodní pokud jsou rezavy tak očisti od korozi a natřy je
Datum: 12. srpna 2011 13:03
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Proč to chceš snižovat?
Datum: 12. srpna 2011 12:50
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Dobrej draci...potřeboval bych poradit, jak přihlásit PAV 41, abych s ním mohl legálně na silnici? Děkuji za pomoc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 17:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 stačí mít Pava v dobrym stavu, se štítkem a s typovým listem, pokud neni zapsaný v TP, podle zákona se bere jako pouhé příslušenství motocyklu (ač to mnozí nevědí, hlavně příslušníci, proto ten typový list), stejně jako např. kufry...
Datum: 12. srpna 2011 17:38
Jméno: poujpe
IP: uživatel6603
 čus hoši, potřeboval bych radu. Dneska budu kupovat jawu 350 . majitel mi dá malý TP a velký mi pošle až to odhlasi na úřadě. Ale jak je to s pojistkou? chtěl bych jezdit i o víkendu a novou nestihnu vyřídit. Nešlo by si tu jeho zel kartu vypujčit pod souhlasem? a když on ji bude rušit tu pojistku musí tu kartu odevzdávat? to bych tak totiž musel znovu jet... nevím jak na to  díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 14:14
Jméno: Král Roman
IP: uživatel5646
 Při odhlášce na tebe potřebuje i malý techničák jinak mu to neodhlásí.a zelenou kartu zase musí původní majitel vrátit s kopií velkého \TP na pojištovnu jinak mu nezruší pojistku.Bohužel byrokracie jeneůprosná takže mu pošli malý Tp neboli osvědčení i tu zelenou kartu a pak ti to pošle zpátky s odhláškou, pojistku si uzavřeš hned jak ti to pošle,potom na Stékáčko na evidenční kontrolu a potom teprve na evidenci motorových vozidel přihlásit na tebe a pak hurá na cesty.
Datum: 13. srpna 2011 14:14
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 4 rychlost říká tu ještě někomu tahle věc ? že prý v době fichtlů to nebylo vlbec těžkého ale tět je to prý docela oříšek co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 20:38
 taky o nečem takovém vím (tata od kámoše si udělal 4kvalt na mustangovi... bohužel zatím jsem z něho ještě nevytáhl jak..) jinak převodovky vždycky byly a budou drahé ať už jsou do motorky, nebo do obrobovacího stroje....
Datum: 15. srpna 2011 20:38
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 5Q převodovku prodává za 20 000  pálka...
Datum: 13. srpna 2011 12:30
 ty odlitky pro 4q stojí 25 000,- ....
Datum: 13. srpna 2011 9:52
 cený té nové převodovky se bude pohybovat na 10tis  ... takže s tísícovkou nepočítej
Datum: 12. srpna 2011 23:40
Jméno: nic
IP: uživatel11925
 a za kolik to prodava do pionyra ten s 5Q??
Datum: 12. srpna 2011 22:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 znám pána co dělal 4Q přímo do karteru pio, i automat nahoře, prostě jen nasadit a jet... a znám i druhého pána co takto prodává 5Q přimo do pio...
Datum: 12. srpna 2011 13:27
 původně byl kreibich...dnes se dají sehnat nové odlitky pro 4q....
Datum: 12. srpna 2011 13:19
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel11942
Datum: 12. srpna 2011 8:04
|



|