slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  727  728  729  730  731  732  733  734  735  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: pepka      IP: uživatel12248    
potrebuji poradit, jaky koupit prevodovy olej do pincka? popr. napiste cenu. a po jake dobe menite prevodovy olej? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
PP90 je pro pincka asi nejpřijatelnější volba. Cenově dostupný a splnuje všechny požadavky. Dražší oleje jsou zbytečnost.
 
 
Datum: 13. srpna 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olej pp80 PP 90 měnit po 5000KM jinak já používám tento http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=495 a příště zkus napřed použít tlačítko hledej tohle se řeší celkem často
 
 
Datum: 13. srpna 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci,čím to může být že mně na mojí 550 vypadává třetí převodový kvalt a někdy i druhý??Dík za odpověďi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel9637    
zdar nebo tam taky muýeš myt ojete už koležka
 
 
Datum: 14. srpna 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíš ohlodaný ty tři kolíky u koleček 2. a 3. převodovýho stupně....taky mi to dělá a nevim kde ty kolečka mám sehnat....
 
 
Datum: 14. srpna 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: Král Roman      IP: uživatel5646    
Budeš muset rozpůlit motor a zkontrolovat pružinky řadiče a jestli není ohnutá řadící vydlička nebo prasklá pružina vracečky řadící páčky
 
 
Datum: 13. srpna 2011 13:55
 
 
 
 
Jméno: venca 023      IP: uživatel8693    
Ahoj drací měl bych dotaz mam jawu 05 upravenou na závody 2k válec zvětšený kanály upravený časování, ale to není teď podstatné mam rozfrézovaný karburátor sérii na 19mm a hlavní trysku 100 při menší motor uvadá ztrácí výkon, ale motor se strašně dusí při nízkých otáčkách volnoběžná tryska 40 myslíte že bych měl zkusit větší potřebuji radu abych motor nezničil děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
čus venco, jezdim 100 trisku uplne normalne, dej si jehlu dolu a origo volnobežku a nedávej zbytečne velkou hladinu
 
 
Datum: 13. srpna 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trysku max. 78 ale i to bude vzhledem k tvojí úpravě válce moc.
 
 
Datum: 13. srpna 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Zmenšit trysku.
 
 
Datum: 13. srpna 2011 12:52
 
 
 
 
Jméno: David Bak      IP: uživatel11109    
Nepřisává ti to spíš vzduch? Já jezdím se svým 2k válcem a převrtaným Jikovem 76-78 trysku...
 
 
Datum: 13. srpna 2011 11:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ta triska je moc veliká a motor se ti hltí...100 trisku má tak možná 250tka,zkusil bych dát tak 80-85
 
 
Datum: 13. srpna 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12113    
zdarec chlapi, mám takový trochu blbý dotaz. Jaké jsou rozdíly mezi kývačkou a panelkou a jak je od sebe bezpečně rozeznám? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: Spaga      IP: uživatel12252    
Vzduchový filtr u kývačky je jak drátěné sítko, tak i ten novější, který je schovaný pod sedlem. Nejednodušší, jak to poznat, je to, co psal péro.
 
 
Datum: 14. srpna 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kývačka má na válcích pro upěvnění výfuků velké okrasné matice a karburátor že n abloku motoru... panelka má matice takové že nejsou ani skoro vidět a karbec má přišrubovaný na válci.
 
 
Datum: 14. srpna 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kejva má Ampérmetr na nádrži, ale panelka ho nemá vůbec.
 
 
Datum: 14. srpna 2011 10:28
 
 
 
 
Jméno: hrony      IP: uživatel12247    
rozdílem je motor nejen že je panelka výkonější ale valec ma jinej tvar jiný matice na kolenech ma ma jiný vzduch filtr je scchovanej pod sedačko zatím co u kývačky je takový to sítko jiný zavírání bočních schránek je toho hafo tohle nejsou jediný rozdíly jen ty nakterý sem si vzpoměl ta maska je taky rozdíl no
 
 
Datum: 13. srpna 2011 12:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kývačka má takovou masku na světlo ze který koukaj řidítka a kulatej tachometr a panelka má panel a oválnej tachometr
 
 
Datum: 13. srpna 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      E-mail:      IP: uživatel12153    
Problém :O potřeboval bych foto nebo nakres cokoliv sedadla na mustangovy zespod ajeho uchycení moc by mi to pomohlo chtěl sem to navařit k rámu ale zas bych ho nedostal pryč a šrouby mám jen 2 vzadu ale ve předu nevím vůbec co tam bá být zda nějaká packa či úchyt nevím co s tím tak prosímvás pordate kdyžtak foto na mail odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12153    
dik borci moct ste mi pomohly konecne vim jak to tam mam navarit
 
 
Datum: 14. srpna 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
johnny15: píšeš hovadiny... viděl jsi vubec někdy mustanga? asi né že? tak radši ani nepiš když víš kulové.... u mustanga je na sedle zepředu takový jakoby jazyk a ten se zasune to rámečku na rámu a tím je sedlo upevněno i zepředu..
 
 
Datum: 13. srpna 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Johnny15 ®> nevim k čemu by ti byl pant na mustangoj, je tam jen takovej háček co zasuneš pod držák http://www.bazos.cz/obr/2/699/10727699.jpg
 
 
Datum: 13. srpna 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve předu má být akorát takovej pant u hodně fichtlu je posranej tady takovej tam má být nic víc http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=591&sName=Pant-sedla-pio.
 
 
Datum: 13. srpna 2011 9:25
 
 
 
 
Jméno: UfiYk      IP: uživatel5767    
Ahoj, prosímvás koupil jsem ojetou motorku, udělal jsem si pojištění, a zítra chci jet na STK na evidenční kontrolu a potom ve středu chci jít na magistrát napsat moto na sebe, a teď mi vrtá hlavou, když zítra pojedu na evidenčku, a potom na ten magistrát, tak na magistrátu musím odevzdat tudle značku kterou mám teď a tam je STK platná ještě 1rok, a dostanu novou, a to mi tam vrátí tu starou nálepku na ten rok? Nebo potom budu muset znova na TK? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jak piše čezetak,´jenom s tim rozdílem, že z dotazu jsem pochopil, že budeš dělat pouze evidenci a stk ti platí ještě jeden rok, takže na novou SPZ ti nalepí známu s platností právě ten jeden rok,,, nalepí ti to přímo na tom úřadě s rozšířenou působností (magistrát),,, jinak si můžeš rovnou udělat TK, která platí i jako evidence a není to až o tolik dražší, takže pokud jde o padesátku, vyplatí se to
 
 
Datum: 13. srpna 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pojedeš z STK s nálepkouo na 2 nebo 4 roky (podle motorky) a pak pujdeš na magistrát kde ti přepíšou TP na tebe a na novou SPZ ti tak nalepí novou známku která bude mít stejné trvání jako ta co dostneš na STK
 
 
Datum: 12. srpna 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: tompos      IP: uživatel12245    
Zdar borci , mám takový dotaz. Nedávno sem vyjel na polňačku za barákem a protože bylo po dešti a všude bylo jen bahno a nic jiného tak jsem musel jed na jedničku celou cestu skoro tam i zpět (tak 2 km). A dneska sem se chtěl projet tak sem to tam zas dotlačil a teď k tomu problému , nastartoval jsem to a z motoru se ozývá takové chrastění něčeho, a to chrastění se zesiluje podle toho jak přidávám plyn. Vůbec nechápu čím to je , takový zvuk to totiž předtím nemělo a ozývá se to s té části jak je hlava motoru bych řekl, jinak to jede v celku normálně až na to že na trojku se tomu vůbec nechce ale to nevím jestli spolu nějak souvisí. A tak mě zajímá jestli si toho chrastění nemám všímat a mám jezdit normal dál , a nebo to může být něco vážnějšího. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: tompos      IP: uživatel12245    
Tak jsem ještě neměl čas se na to podívat. Když by ten výbrus teoreticky potřeba byl tak zavezu válec k někomu kdo to dělá , on to vybrousí a rovnou mi tam dá i nový píst s kroužkama ? Nebo mi to jen vybrousí a zbytek si budu dělat sám ? jako to nasazování toho pístu atd. ?
 
 
Datum: 16. srpna 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jukni na to a uvidíš pak dyštak napiš co jsi zjistil a až nebudeš jezdit na fichtlovy tak ho prodej ne že ho dáš někam do zběru ! :-)
 
 
Datum: 13. srpna 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: tompos      IP: uživatel12245    
Ano jsem začátečník , fichtla sem si pořídil jen na naučení než si budu dělat řidičák. Takže nevím jestli by mělo smysl na tom dělat výbrus když za půl roku budu jezdit na normal motorce a na fichtla asi už čas nebude. Jinak je taky možný že to dělá klika nebo pístní čep , řekl bych že tu nemusí být na 100% přidřený. ale když se na to nepodívám tak nic nezjistím.
 
 
Datum: 13. srpna 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak sundat válec ? zapj trochu hlavu čoveče a odpoj chvilu net sundej hlavu válce tím že odmontuješ ty 4 matky bud trubkovým klíčem nebo ráčna + nástave plochej tam nedostaneš to sis asi všim jak sundáš hlavu tak už válec stěch šteftu normál vysuneš ven jak tu hlavu a jeto pokud tam máš bříško tak ti tam bude vadit karbec takže budeš muset dyštak sundat i karbec jinak vydím že seš začátečník to u vás není někdo kdo tomu rozumý trochu víc ? třeba děda nebo táta? dyštak se podivej tady tam je dost užitečnejch rad http://www.jawa-50.cz/ jinak výbrus stojí cca 600kč jak kde k tomu jsou ipístí kroužky atd a výbrus se musí zajet 1500km jinak znuvu zadřeš nebo přidřeš :-)
 
 
Datum: 13. srpna 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: tompos      IP: uživatel12245    
Jak sundám válec ? Kdo by případně ten výbrus udělá a kolik stojí ?
 
 
Datum: 13. srpna 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: Král Roman      IP: uživatel5646    
Prostě jsi to přidřel,sundej válec a zkontroluj kroužky a požkození válce.Kup nový kroužky podle výbrusu.Stačí změřit šuplerou průměr válce abys věděl jaký.Skontroluj pojistky pístního čepu,pokud je pojistka prasklá posune se pístní čep a dře stěnu válce což může být to zvonění.Jestli je ve válci rýha tak je na výbrus nebo rovnou zahodit.
 
 
Datum: 13. srpna 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: tompos      IP: uživatel12245    
no moc si mě nepotěšil :-) ale i tak děkuji za odpověď. Myslím že na 1čku a 2jku to má síly dost , jenom na tu 3jku se tomu nějak nechce , když přeřadím z 2jky na 3jku a jedu po nádherné dlouhé rovince tak mi příde že to má nízké otáčky i když držím plny naplno a jede to tak tak abych nemusel zpátky podřazovat na 2jku. jinak bych se chtěl zeptat u koho se dělá takový výbrus ? ? a kolik stojí ??. Jinak válec jsem ještě nikdy nedemontoval , nemám s tím žádné zkušenosti , dá se na tom něco pokazit ? ?
 
 
Datum: 13. srpna 2011 12:43
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Nemá kompresi - nemá krouťák - prostě to nemá sílu. Jestli je to fakt hodně slyšet a nemá krouťák (jak píšeš - nechce se tomu na 3ku) tak to vypadá na prasklej pístní kroužek. Sundej válec a podívej se na to. Jestli Ti prasknul kroužek a jelo se s tím chvíli tak si zadřel a čeká Tě výbrus, možná jen nový kroužky jestli to nebude moc přidřený. Já takle zadřel když sem vyjížděl kopec ve sněhu a cca 15 minut jsem jen hrabal na 1ku a ještě sem mu musel pomáhat:-D Pak sem s prasklym kroužkem ujel ještě 30km, sice sem mohl u 3 kruhu ten prasklej vyndat a jet jen se 2ma, ale v -10C se mi nechtělo něco na tom dělat, bylo mi stejně jasný že sem přidřel a čeká mne výbrus tak sem dojel, 3ku sem řadil jen z kopečka, byl problém se rozjet na 1 ale přetáčet se to dalo tak něják normálně:-D Sundej válec a podívej se na to, hlavně s prasklim kroužkem nejezdi
 
 
Datum: 13. srpna 2011 2:02
 
 
 
 
Jméno: tompos      IP: uživatel12245    
To jestli to má kompresi nevím jak poznám . Cinkání mi to moc nepřipomíná. Olej do převodovky sem dolíval, a tím řetězem to myslím nebude , protože to vychází z motoru spíš.
 
 
Datum: 12. srpna 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má to kompresi? jestli to spíš cinká tak to mužou být pístní kroužky na ty bych se podíval a máš olej v převodovce nechrastí toi třeba vytahanej primár řetaz o kartery? ale to asi ne když píše u hlavy válce atd
 
 
Datum: 12. srpna 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám doma karburátor na stadiona S22 a chci ho prodat kamarádovi. Můžete mi prosím říct, jakou má asi cenu? (Je ve výborném stavu. Nikdy nebyl použitý) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 8:23
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12246    
ten karbec má vyšší cenu...
 
 
Datum: 13. srpna 2011 8:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
No hele, tak jak je to psáno, to určitě není. Pojem kamarád je v tomhle případě orientační :-) Myšleno osobu se společnými zájmy... Jinak díky za odhad :-)
 
 
Datum: 12. srpna 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
Řeknuti to takhle...to co chceš udělat je strašně nevděčný....prodávat něco kámošovi, on pak bude říkat, že je to moc, že jste přece kámoši atd...pokud se jedná o cenu, tak si myslím, že tak těch 500Kč to bude mít možná i víc...třeba míň nejse přes tohle odborník
 
 
Datum: 12. srpna 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci mám babettu 210 když brzdim tak musim přibrzdovat přední jinak nezastavim.. ale oni se mi při tom ohnou přední vydlice a fajfka se mi zarazí do blatníku.. a tim pádem nemůžu ani zatacet kdyz brzdim je to o rozbití huby nevim co s tim.. má se hnout vidlice když brzdim přední? a maj skřípat, a pískat ale spíš totálně vrzat brzdy když brzdim? sem jak kdybych jel na rozpadlim kole... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 10:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
utáhni si krk
 
 
Datum: 13. srpna 2011 10:24
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel11925    
vybehane futra ve vidlicia brzdove obložení.tvým ukolem je koupit futra do vidlice a obloženi do predniho kola
 
 
Datum: 12. srpna 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: Kubus      E-mail:      IP: uživatel12244    
pánové nevíte někdo, jestli maj horní brejle jawa 638 stejný umístění děr pro přišroubování řidítek jako čz 487? potřebuju to vědět kvůli uchycení budíků... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: beran      IP: uživatel1226    
cus hele nemate nekdo doma hozenej motor cz 125-516 ?? schanim ho uz delsi dobu ale nemuzu sehnat nejakej co by byl v dobrym stavu :-) diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: venca 023      IP: uživatel8693    
ahoj já 516 doma vlastním a poradím ti zeptej se na mejlu cz-servis-516@centrum.cz ten má plno dílů a má i dokonce nové motory Venca
 
 
Datum: 12. srpna 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
zdravím, potřeboval bych radu, mám možnost koupit CT 175 s papírama, tak se chcu zeptat jak je to s přepisem, původní majitel už je myslím po smrti takže jak to funguje? stačí jen zajít na příslušný úřad nebo musím ještě řešit nějaké papírování se současným majitelem na kterého motorka není napsaná? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: Spaga      E-mail:      IP: uživatel12252    
Před 2 lety jsem kupoval motorku, která byla na zemřelého a do dědického řízení jí zapomněli zahrnout a je to tak, jak se tu píšu. Jen přidám pár drobností. Přes notáře jsem musel obnovit dědické řízení a jelikož byly 3 dědičky, tak jsem musel od dvou dědiček nechat podepsat papír, že se toho zříkají ve prospěch té jedné sestry, to proto, aby byla jediná majitelka té motorky. Od ní jsem měl pak plnou moc, abych to mohl převést na sebe a taky jsem musel mít papír, kde bylo od té majitelky napsáno, že motorku prodává z důvodu nevyžití. Ten papír, kde bylo napsáno, že motorku nebude využívat, si na úřadě kopírovali a přidali ho k těm všem papírům, co se vyplňují. Muselo to u toho být, protože není možné něco zdědit a hned to prodat. Dneska by to třeba být nemuselo, ale před těma dvěma roky jsem musel mít tenhle papír. Nejjednodušší je zajít na úřad a zeptat se jich, jaký papíry po tobě budou chtít. Já jsem tam byl před samotným převodem asi 3krát, protože když jsem tam dorazil poprvé, tak sami pořádně nevěděli, až jsme se postupně dohodli co je potřeba a pak to bylo za 10 minut vyřízené.
 
 
Datum: 14. srpna 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Šídlo: Tak nějak. .) Prvně musí ta motorka (papíry) projít dědickym řízením (pokud se tak již nestalo), kde se určí jako nový majitel někdo z pozůstalých. Ten se stane vlastníkem motorky a podle toho s ní může nakládat, tudíž ji například běžným způsobem může prodat třeba tobě. Přepis už probíhá zcela standartně. Ohledně toho notáře, ten dá nejdřív papír tomu pozůstalému, že motorku nabyl, a nový vlastník ti pak napíše plnou moc. Ty si to pak s oběma papíry plus s kupní smlouvou zajdeš přehlásit na sebe.
 
 
Datum: 12. srpna 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: Šídlo487      IP: uživatel12243    
Ahoj, mno, domluv se s pozůstalými jestli ti ji dovolej přepsat :-) zajdi za notářem ( i s pozůstalým) a notář vám dá nějakej papír kterým tě zplnomocní k přepisu. Zaplatíš asi 100 pokud se nepletu, podepíšete to a jdeš. Myslím, že to funguje takhle.
 
 
Datum: 12. srpna 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
preklep, samozrejme tam melo byt CZ
 
 
Datum: 12. srpna 2011 13:49
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
čau draci chystam se na půlení motoru ale problem je v tom že sou asi v hajzlu kartery vzadu je mezi kartery je strceny nejaky plech a kartery sou celkove uz v horsim stavu nevíte jak by se dali opravit ? a co se stane kdyz ty plechy vyndam? napadlo me že tam jsou kvůli tomu že je tam vzadu kousek hliniku uštíplí a ten plech ho nahrazuje a jeste co byste mi doporucili za prevodovi olej ted tam mam belray za 3kila neznáte nejakou levnejsi kvalitni altternativu? díky za odpovědi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
já myslim že převodovce jako takové je úplně jedno co je tam za olej, hlavně aby to bylo aspoň trochu mastný. Můj děda tam lil co se našlo (od motorových až po hydraulické oleje) a po několika desítkách tkm na ní nebylo znát větší než běžné opotřebení. Horší je to se spojkou, která s některými oleji může klouzat nebo se naopak lepit a špatně vystavovat...
 
 
Datum: 12. srpna 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kartery bych zahodil a koupil jiný, je to levnější a lepší než něco opravovat. A olej kup jak píše Péro, nikdy jsem nejezdil na jinej olej než na ten klasickej převodovej od parama a nikdy nebyl problém.
 
 
Datum: 12. srpna 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli jsou ty kartery olámaný tak jediná možnost je to vylámaný vyvařit hliníkem a pak na něčem zbrousit...a olej do převodovky ti stačí od parama nebo prostě obyčejný převodový 80W nebo 90W
 
 
Datum: 12. srpna 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12240    
zdar draci mam doma par pincku a za tu dobu zpravovani us senepovazuju za uplneho amatera vzdycky jsem kazdeho pincka zpravil ale ted nedavno asi pred dvemi tydny jsem privezl 50/21 ktery asi 4roky nejel vsecko jsem vycistil a jel do mirneho stoupani bez problemu 60 na 12zube kolecko ;-) tak jezdil asi tyden a potom zacal stracet vykon as se zdalo ze neujedu po rovince na dvojku tak jsem zacal stelovat predstih mnenit pist valec hlavu rotornvsechno a ted us jak to roztlacuju tak to startne ale jede na plny plyn a to tak 5km/h predstih kdyz vysteluju jak ma byt tak to ani neskytne a jak to nastavim podle oka tak to jede jak sem psal jo a je tam rotor a startovani z 550tky us si fakt nevim tady jedine veci co jsem nezkousel menit tak je klikovka prevodovka ram a kola :// prosiim o radu ;-) predem dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Skus vyčistit nádrž může být zanesená.
 
 
Datum: 30. října 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel12240    
hosi zadny gufero ten motor je 500km po GO :-D bylo to vyfukem taka blbost a ja na to prisel as po trech dnech po teto skusenosti se povazuju jako amater ;-) sory za vas straceny cas ;-)
 
 
Datum: 12. srpna 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
A co říká svíčka? Jak je čistej karbec? Potíral si benzínem známá místa přisávání falešnýho vzduchu? Že šteluješ předstih je sice moc hezký, ale radši bych kontroloval místa, která mají nějakou vypovídací hodnotu.. a přisuzovat to klikovce bez kontroly jejího stavu a vůlí mi připadá, bez urážky, jako naprostý amatérství...
 
 
Datum: 12. srpna 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
taky se me zda ze to budou delat gufera nebo to nekde podsava treba do klikovy skrine mezi blokama motoru
 
 
Datum: 12. srpna 2011 14:12
 
 
 
 
Jméno: Honzule      IP: uživatel2403    
Vyměnil bych gufero pod zapalovanim :-)
 
 
Datum: 12. srpna 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel10508    
čus bejci nezměřil byste mi prosim někdo kdo má babettu 210 délku čepu kyvné vydlice? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 11:44
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
čau vím že to sem moc nepatří ale tady člověku aspon poradí.Mám tokovej dotaz ohledně snížení přední nápravy na škoda 120 stačí koupit nižší pružiny ?? nebo se to musí nějak upravovat v autě ???? diky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel5272    
jiný pružiny a dal bych i jiný tlumiče.taky se dělá že nápravu zapustíš víc co kastle ale to uš chce hodně zručnosti,musí se předělávat i řízení atd.
 
 
Datum: 13. srpna 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
"řezat" pružiny :-D .. no lol.. johnny ty jsi teda ladič :-D ..... nepochybně máš ve svém autě odlehčený setrvák a má to díky němu o 20koní víc že? :-) .... karel: samosebou nové nižší pružiny a to hlavně kvůli tuhosti.... když uřežeš původní tak to budě měké a bude to skákat.
 
 
Datum: 12. srpna 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že ne a pružiny kupovat novy nemusíš skrat ty puvodní pokud jsou rezavy tak očisti od korozi a natřy je
 
 
Datum: 12. srpna 2011 13:03
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Proč to chceš snižovat?
 
 
Datum: 12. srpna 2011 12:50
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
Dobrej draci...potřeboval bych poradit, jak přihlásit PAV 41, abych s ním mohl legálně na silnici? Děkuji za pomoc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
stačí mít Pava v dobrym stavu, se štítkem a s typovým listem, pokud neni zapsaný v TP, podle zákona se bere jako pouhé příslušenství motocyklu (ač to mnozí nevědí, hlavně příslušníci, proto ten typový list), stejně jako např. kufry...
 
 
Datum: 12. srpna 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: poujpe      IP: uživatel6603    
čus hoši, potřeboval bych radu. Dneska budu kupovat jawu 350 . majitel mi dá malý TP a velký mi pošle až to odhlasi na úřadě. Ale jak je to s pojistkou? chtěl bych jezdit i o víkendu a novou nestihnu vyřídit. Nešlo by si tu jeho zel kartu vypujčit pod souhlasem? a když on ji bude rušit tu pojistku musí tu kartu odevzdávat? to bych tak totiž musel znovu jet... nevím jak na to :-) díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: Král Roman      IP: uživatel5646    
Při odhlášce na tebe potřebuje i malý techničák jinak mu to neodhlásí.a zelenou kartu zase musí původní majitel vrátit s kopií velkého \TP na pojištovnu jinak mu nezruší pojistku.Bohužel byrokracie jeneůprosná takže mu pošli malý Tp neboli osvědčení i tu zelenou kartu a pak ti to pošle zpátky s odhláškou, pojistku si uzavřeš hned jak ti to pošle,potom na Stékáčko na evidenční kontrolu a potom teprve na evidenci motorových vozidel přihlásit na tebe a pak hurá na cesty.
 
 
Datum: 13. srpna 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12153    
4 rychlost říká tu ještě někomu tahle věc ? že prý v době fichtlů to nebylo vlbec těžkého ale tět je to prý docela oříšek co vy na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: djangi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky o nečem takovém vím (tata od kámoše si udělal 4kvalt na mustangovi... bohužel zatím jsem z něho ještě nevytáhl jak..) jinak převodovky vždycky byly a budou drahé ať už jsou do motorky, nebo do obrobovacího stroje....
 
 
Datum: 15. srpna 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
5Q převodovku prodává za 20 000 :-D pálka...
 
 
Datum: 13. srpna 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty odlitky pro 4q stojí 25 000,- ....
 
 
Datum: 13. srpna 2011 9:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cený té nové převodovky se bude pohybovat na 10tis :-) ... takže s tísícovkou nepočítej ;-)
 
 
Datum: 12. srpna 2011 23:40
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel11925    
a za kolik to prodava do pionyra ten s 5Q??
 
 
Datum: 12. srpna 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
znám pána co dělal 4Q přímo do karteru pio, i automat nahoře, prostě jen nasadit a jet... a znám i druhého pána co takto prodává 5Q přimo do pio...
 
 
Datum: 12. srpna 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
původně byl kreibich...dnes se dají sehnat nové odlitky pro 4q....
 
 
Datum: 12. srpna 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel11942    
No tak ani dneska to TAKOVÝ problém není, ale dřív to bylo tak, že se tam dávaly převodovky http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-550-pionyr-parez-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html
 
 
Datum: 12. srpna 2011 8:04
 
<  727  728  729  730  731  732  733  734  735  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 1:33:02 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu