Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Dobrej draci...potřeboval bych poradit, jak přihlásit PAV 41, abych s ním mohl legálně na silnici? Děkuji za pomoc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 17:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 stačí mít Pava v dobrym stavu, se štítkem a s typovým listem, pokud neni zapsaný v TP, podle zákona se bere jako pouhé příslušenství motocyklu (ač to mnozí nevědí, hlavně příslušníci, proto ten typový list), stejně jako např. kufry...
Datum: 12. srpna 2011 17:38
Jméno: poujpe
IP: uživatel6603
 čus hoši, potřeboval bych radu. Dneska budu kupovat jawu 350 . majitel mi dá malý TP a velký mi pošle až to odhlasi na úřadě. Ale jak je to s pojistkou? chtěl bych jezdit i o víkendu a novou nestihnu vyřídit. Nešlo by si tu jeho zel kartu vypujčit pod souhlasem? a když on ji bude rušit tu pojistku musí tu kartu odevzdávat? to bych tak totiž musel znovu jet... nevím jak na to  díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 14:14
Jméno: Král Roman
IP: uživatel5646
 Při odhlášce na tebe potřebuje i malý techničák jinak mu to neodhlásí.a zelenou kartu zase musí původní majitel vrátit s kopií velkého \TP na pojištovnu jinak mu nezruší pojistku.Bohužel byrokracie jeneůprosná takže mu pošli malý Tp neboli osvědčení i tu zelenou kartu a pak ti to pošle zpátky s odhláškou, pojistku si uzavřeš hned jak ti to pošle,potom na Stékáčko na evidenční kontrolu a potom teprve na evidenci motorových vozidel přihlásit na tebe a pak hurá na cesty.
Datum: 13. srpna 2011 14:14
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 4 rychlost říká tu ještě někomu tahle věc ? že prý v době fichtlů to nebylo vlbec těžkého ale tět je to prý docela oříšek co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 20:38
 taky o nečem takovém vím (tata od kámoše si udělal 4kvalt na mustangovi... bohužel zatím jsem z něho ještě nevytáhl jak..) jinak převodovky vždycky byly a budou drahé ať už jsou do motorky, nebo do obrobovacího stroje....
Datum: 15. srpna 2011 20:38
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 5Q převodovku prodává za 20 000  pálka...
Datum: 13. srpna 2011 12:30
 ty odlitky pro 4q stojí 25 000,- ....
Datum: 13. srpna 2011 9:52
 cený té nové převodovky se bude pohybovat na 10tis  ... takže s tísícovkou nepočítej
Datum: 12. srpna 2011 23:40
Jméno: nic
IP: uživatel11925
 a za kolik to prodava do pionyra ten s 5Q??
Datum: 12. srpna 2011 22:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 znám pána co dělal 4Q přímo do karteru pio, i automat nahoře, prostě jen nasadit a jet... a znám i druhého pána co takto prodává 5Q přimo do pio...
Datum: 12. srpna 2011 13:27
 původně byl kreibich...dnes se dají sehnat nové odlitky pro 4q....
Datum: 12. srpna 2011 13:19
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel11942
Datum: 12. srpna 2011 8:04
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 Dobre  možná to sem nepatří ale jaké všechny tlumiče by šli dát na mustanga be překopávky ... rptože když už bych chtěl nové tak rozhodně asi tvrdší jezdím hodně v terénu tak právě proto asi z jiné motorky . díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 4:46
 Ahoj, ve středu jdu na technickou s motorkou, a chci se zeptat co si mám vzít sebou, a jaká je poviná výbava? Lékarna, pojistky, vesta a co žárovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 9:39
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 Ok, tk to mám v pořádku. Mám lékernu, vestu a náhradní pojistky. Tkže díky,
Datum: 12. srpna 2011 9:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 POVINNÁ VÝBAVA MOTOCYKLU
jednu náhradní pojistku
po jedné náhradní žárovce od každého druhu žárovky používané pro vnější osvětlení a světelnou signalizaci vozidla a nářadí nutné k jejich výměně. - od 15. září 2009 nemusí být motocykly registrované v ČR vybaveny náhradními žárovkami.
lékárnička
Od 1. ledna 2011 musí být všechna motorová vozidla registrovaná v ČR povinně vybavena jednou reflexní vestou, tato povinnost se bude týkat i motocyklů!
Složení motolékárničky:
Obvaz hotový sterilní č. 2 - 1x
Obvaz hotový sterilní č. 4 - 1x
Šátek trojcípý - 1x
Náplast s polštářkem 8 cm x 4 cm - 3x
Obinadlo škrticí pryžové, délka 70 cm - 1x
Rouška resuscitační - 1x
Rukavice pryžové (latexové) chirurgické v obalu - 1x
Špendlík zavírací v antikorozní úpravě - 2x
jak je to teď s vestou si nejsem jistý.
Datum: 11. srpna 2011 22:59
 Dobrý den chci se zepta fichtl 21 minechce jet a když ho rostláčim tak jak kdyby střili a svička je pořád mokrá Dšěkuji za odpovědˇ
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 22:36
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 podla mna treba dostelovat predstih a odtrh a mozno mas moc teplu sviecku
Datum: 11. srpna 2011 22:36
Jméno: filip
IP: uživatel12062
 zdar,vým že to sem nepatří ale chtěl bych se zaptrat co je podle vás lepší simson v dost slušném stavu nebo jawa betka ? dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 11:26
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 betka - čtyřtakt (myslím honda), celá karoserie z praskajících plastů, chrom opadne asi za měsíc, ale motor je dobrý.
simson - "nezničitelný" dvoutakt, použity plechy, motor je taky celkem dobrý, ale je to jak s pinckem (když se o něj budete starat tak se nerozbije)
Za mě Simson
Datum: 13. srpna 2011 11:26
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Betka ani zdaleka nedosahuje kvality simsona nebo babety, a to jak materiálem, tak i zpracováním.
Datum: 12. srpna 2011 12:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to už možná toho simsona , protože ta betka to je prostě čína..
Datum: 12. srpna 2011 11:31
 betka není babetta
Datum: 12. srpna 2011 7:04
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 mam oboji ale sklonil bych se k simsonu, simson je super stroj aj si na něm lépe zajezdiš než na babettě...
Datum: 12. srpna 2011 1:08
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 cau no ja som fanusik jawy ale mam aj simsona a simson je kvalitna motorka a da sa na nu spolahnut
Datum: 11. srpna 2011 22:35
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 zdravim kdyz mam na motorce veteransky papiry mužu s ni jezdit kazdy den nebo jen na akce
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 0:11
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 tak mi ty kokote vysvetli jak ti to benga budou dokazovat ?? jestli jedes na houby nabo na sraz pred samoobluhu ??? mysli !!!
Datum: 12. srpna 2011 0:11
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 no ale stejne stale nevim odpoved na mou otazku
Datum: 11. srpna 2011 22:50
 všechny jdou přihlásit zpět ale musí být odhlášené v době od roku 2001 do 2005.přesně na měsíc ti to řeknou na di
Datum: 11. srpna 2011 22:35
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 zitra sem dam foto ale ty papiry myslim uz nejdou obnovit co ??
Datum: 11. srpna 2011 22:11
 v kterém roku ty papíry byly zrušeny? nahod fotky motorky a dozvíš se zda na no Včka dostaneš
Datum: 11. srpna 2011 22:09
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 jedna se o jawa 250-353 a je v puvodnim stavu byla uložena na pude ale stav je vazne pekny ma papiry ale s ustrizenym rohem
Datum: 11. srpna 2011 21:55
 prvně se zamysly nad tím zda ti Včka dají... ono na na pionýra to dostaneš stěží... a abs je vubec dostal tak musíš projít testacema.. a motorka musí být ve stavu buď v originálním jak vyjela z fabriky a nebo pro profi renovaci
Datum: 11. srpna 2011 21:31
 Zdravím, potřeboval bych rychle poradit. 1)Zejtra si jedu koupit podložky na vymezení vůle a nezměřil jsem si rozměry, může mi je někdo napsat. Chci podkládat vačku poloautomatu a předlohovou hřídel čz 125 476. 2)PS, ta předloha má vůli tak 2mm do boku, co to má znamenat, řešili jste to podložením, nebo jste to nechali? Nejsem jedinej kdo to má, už jsem se setkal i s názorem že nechat být, tak jak? 3)Má cenu dávat replikový ulíky(ty jsou prý tak pro vztek), nebo raději jetý originály?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 20:39
 Ahoj, potřebuju poradit, jenom ano-ne. Včera jsem koupil motorku, a jsem druhý majitel v TP... A ten dělám pojistku, a je tam číslo nového TP, a reg. značky.. A já se chci zeptat až půjdu na technickou tak jestli mi dají novej TP, a až půjdu na magistrát jestli mi dají novou reg. značku,,, Díky, Prosím rychle
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 20:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud seš z jinýho kraje, tak ti daj nový číslo. když si to už pojistil (jako že bys měl) na starý číslo, po přepisu jen zajdeš na pojišťovnu nahlásit nový
Datum: 11. srpna 2011 20:50
Jméno: Jirkal
IP: uživatel7674
 Zdar Seso,chtěl bych se zeptat jak to vypadá s těma napínákama na Jawu Dandy 125?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 22:40
 uplne v prr,, jawa nema,,musim cekat az je bude mit
Datum: 11. srpna 2011 22:40
Jméno: Ondra
IP: uživatel5759
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 22:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 TO by mě zajímalo, jak to zvýší otáčky o 1 koně .)
Datum: 11. srpna 2011 22:47
 i s karbecem to má cenu 150kč
Datum: 11. srpna 2011 21:36
Jméno: Matěj
IP: uživatel12235
 To si muzes udelat i sam a nebo u remeslnikaz kusu hliniku nebo oceli
Datum: 11. srpna 2011 19:24
 zdar draci, tak jdu zase na vás s blbým dotazem  konečně se mi podařilo seřídit karbec, nakopl jsem to v pohodě, do 3 minut na volnoběh začala dosáhla hlava a motor docela vysoké teploty oproti výfuku tak jsem to radši zhasnul, po 10 minutách hlava a motor pořád pálily, výfuk byl v koleně vlažnej a na koncovce studenej, vymontoval jsem svíčku, pěknej kouř se z té hlavy linul  před 300 km jsem vypaloval výfuk. podle mě jsem to zkonil a tak je výfuk v podstatě neprůchodnej a proto se to přehřívá. co myslíte? je na tom něco, nebo melu prasečiny z hladu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 19:02
 mám mosquito, a výfuk na něm nejde rozebrat, takže jsem to musel vypálit vcelku...
Datum: 11. srpna 2011 19:02
 máš hlad  ..na vypálení výfuku se nedá nic zkonit..fichtl se hřeje každýmu takže to neřeš .
Datum: 11. srpna 2011 18:22
 Zdravím, mám problém, zalomil se mi šroub od vačky v klice je asi v polovině, prosím poradte co mám dělat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 0:00
Jméno: Zdenál
IP: uživatel12233
 Díky moc borci, raději to nechám na odborníkovi
Datum: 15. srpna 2011 0:00
Jméno: jarda
IP: uživatel12254
 Hlavně až to budeš chtít jakkoli vrtat, tak zapomeň na ruční vrtačku doma. To chce souřadnicovou vrtačku, nebo rovnou frézu a vrtací hlavou. předevčírem jsem zrovna jednomu klukovi odvrtávat na fréze zalomený závity v karteru, jeho předchozí pokusy skončily vyhozením karterů.
To není vychloubání, pouze několikaletá zkušenost
Datum: 14. srpna 2011 21:29
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 kvalitni vytahovak - nesmi prasknou ....... a jsi lempl - naser si na ruce......
Datum: 12. srpna 2011 0:12
 no mezi šroubem M6 a M8 je na pohled velký rozdíl  ...
Datum: 11. srpna 2011 23:40
Jméno: Zdenál
IP: uživatel12233
 splet jsem si velikost šroubu, chtěl jsem sundat rotor.
Datum: 11. srpna 2011 23:03
 chlape jak se ti to povedlo?
Datum: 11. srpna 2011 21:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nejdřív bych zkusil vytahovák, viz. krámek
Datum: 11. srpna 2011 20:51
Jméno: fichtl
IP: uživatel12201
 vyvrtat a udělat novej zavit.
Datum: 11. srpna 2011 14:23
 Zdravím všechny Draky.Prosím o pomoc.mám mustanga a jede krásně.ale když tam kopnu trojku začne vynechávat.A taky se chci zeptat jakou trysku mám koupit (mám 60) a jaké to má výhody/nevýhody.nechtěl bych mu zkrátit život.  Díky tsz
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 12:33
 Ono to na výbrusu nebylo... co vím... takže dát to na výbrus a je po starostech? díky
Datum: 12. srpna 2011 12:33
Jméno: Falk
IP: uživatel12136
 Pokud se ti krátí výkon, tak to může souviset s malou kompresí. Kolik jsi najel od posledního výbrusu? Já si loni na závodech do jednoho kopečku pomáhal dokonce nohama a lets jsem po výbrusu to vyjedu na dvojku.
Datum: 12. srpna 2011 10:46
 Fajn našel jsem 68 a jede to slušně.A to vynechávání je směsí?jo a poslední dotaz nemůžu vyjet kopec kterej kamarád normálně vyjede.mám 13z kolečko.prosím o pár rad ohledně výkonu.2 je slabá a 3\r\nse neoplatí řadit.Každopádně děkuju předem za odpovědi.t
Datum: 11. srpna 2011 17:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 60 je málo pokud tam máš karbec 2917PSB,má tam být 68
Datum: 11. srpna 2011 16:02
Jméno: peTTR
IP: uživatel8888
 Nazdar chlapi mám problém s mou 555 od středních do vysokejch otáček v motoru celkem silně hvízdá-píská. Zajímalo by mě jestli někdo z vás nemá nějakej tip co by to mohlo dělat než to rozdělám. Mě tvrdil kámoš z auto servisu že to mužou dělat kruhy ale to se mě moc nezdá?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 6:47
Jméno: pohy
IP: uživatel12239
 To jsou pístní kroužky
Datum: 12. srpna 2011 6:47
Jméno: standa
IP: uživatel12236
 odbornící .....!! Suchá plst dře o vačku!
Datum: 11. srpna 2011 19:34
Jméno: peTTR
IP: uživatel8888
 1:25 ale vždycky radši trochu víc než míň  Ale že by to zase hulilo to vubec Mažu M2T
Datum: 11. srpna 2011 13:00
 v jakém poměru mažeš?
Datum: 11. srpna 2011 12:51
Jméno: mustang
IP: uživatel12231
 mně pískalo na novím fichtlu ložisko na klice ale časem to přestalo dal jsem víc voleje do benzínu a po nádrži to ustalo
Datum: 11. srpna 2011 11:47
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 21:46
Jméno: chalda
IP: uživatel9113
 Jo jo byl sem tam a doporučuji masakr sekačky z pionýrů a všechno takový v tom stylu... též doporučuji
Datum: 11. srpna 2011 21:46
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, možná trochu blbá otázka ale zeptám se  . je nějaký větší rozdíl ve výkonu, nebo i spotřebě atd. při používání kvalitního 2T plně syntetickýho oleje ( např. litr za 500kč) , nebo úplně stačí M2T za pár korun... jasný že syntetika je lepší, ale jestli je ten rozdíl tak viditelnej, abych zaplatil o 400kč navíc, to už právě nevím.... díky za dotazy
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 22:49
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 no ale vlastně sem neodpověděl na dotaz.. s kamarády jezdíme na různé oleje včetně m2t. a jistý je, že m2t nijak nezaostává, ba naopak i vítězí. věřím, že olejem a cenou to určitě nebude
Datum: 11. srpna 2011 22:49
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 zrovna nedávno sem se bavil se starším pánem co dělá už nějakej ten pátek do motorů převážne jawa. a ten mi ukazoval dvě ložiska z 250 a 175, jedno mazáno stnadart m2t a druhý nějakými těmito novějšími oleji. co byste řekli, které bylo horší? kdo tipuje to mazané novými oleji má pravdu.... jeho popis a zdůvodnění lze jen těžko popsat, každopádně sem neměl důvod mu nevěřit i přesto že jeho názor nemusím sdílet. konkrétně u fekála za mazání m2t rozhodně nestydím... je mým snem každou zimu dekarbonizovat výfuk, ale po náhledu do něj už vím že se mi nesplní.
Datum: 11. srpna 2011 22:37
Jméno: trubka
IP: uživatel12238
 Sinuhet a ostatní kteří zatracují olej M2T.Asi máte vystudovanou VŠCHT že tady hlásáte bludy.Každý motor byl zkonstruován na určitý a doporučený olej .Jenco dobrá odpověď u mne máš bod a palec nahoru.
Datum: 11. srpna 2011 21:59
 práve dneska som rozdelal výfuk že budem to dekarbonizovať lebo som už najel 2500km s M2T a nenašjel som tam karbon  bol som fakt prekvapený,
Datum: 11. srpna 2011 14:13
 Do fichtla treba liať M2T  , nevim ze kolik z vás už videl rozdelaný motor z píly, má to aj váles aj piest z hliníkovej zliatiny a na to stačí opravdu ridkej olej, ale do fichtla potrebujes hustý olej, odporúčaná hustota je 40-50W a polosyntetické a syntetické oleje sú vačšinou 10W, to je taky blbosť podla mna, že keď mažeš "lepším" olejom tak z toho stačí aj 1:40, 1:50 a podobne... Použival som Mobil extra 2T a keď vonku bolo 35 stupňu tak fichtl jelo na hovno všetko vyriešilo M2T, lebo olej čím je teplejší tým je ridší a nemaže
Datum: 11. srpna 2011 14:11
Jméno: Sinuhet
IP: uživatel11601
 M2T vyhoď někam hodně daleko. Mělo by se to jmenovat KARBON. Mám velice dobrou zkušenost s MOGUL TSF. Cenově super, maže dokonale (test mogulu na motorové pile husqvarna xp) a hlavně minimum kouře!!! Mohu jen doporučit.
Datum: 11. srpna 2011 11:21
 ahoj mam tokovej mensi problem, mam jawu 20. novy kladivko,kondik,zapalovaci pol a jiskra mezi kladivkem zadna sem tam nejaka slaba. ze svicky jde pravydelna jiskra ale start zadny. vcera mi to fungovalo bez problemu, ale pri komletaci vyka od elektriky prestala startovat uplne. chybu jsem nenasel. predstih mam na 1,7mm a odtrh na 0,4mm. nevim co stim. diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 20:35
 svicka je mokra a nova. urcite to bude tou kostrou. diky za rady
Datum: 11. srpna 2011 20:35
Jméno: joefuf
IP: uživatel12229
 no hele takový problém mě chytnul opakovaně jak u 23,20,21,555 i 05 (555 jeste nemam  ) muže tpo bejt radou veci... treba jak ríká kolega , vylepsit svíčku, podívat, jesti je správně ukostřená indukční cívka, a hlavně jestli to hazi jiskru ale nechce to nastartovat, tak je tam problem s palivem... nejdřiv podivej jestli není ucpanej kohout u nadrže, a pak zkus trysky.. nekdy se stane že je nestačí jen profouknout, že je tam neco co by chtělo vyštourat... v nejhorším případe i dratem, ale pozor aby si ji moc nepoškrabal...
Datum: 11. srpna 2011 9:12
 vymen svíčku
Datum: 10. srpna 2011 23:39
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 cau drci nevíte o něakejch dobrejch cross blatníkách na mustanga ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 23:18
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 třeba yamaha
Datum: 10. srpna 2011 23:18
|



|