Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Zdravím chlapáci,mám takový dotaz,ohledně předstihu mojí 20tky.Dám píst do HU,našteluji odtrh na 0,4mm.Vrátím píst o 1,7mm a odtrh by měl být cca 0,05mm,což nemám.Zkoušel jsem povolovat celý stator a hýbat doleva i do prava,ale mezera na kladívku zůstává nezměněná.Vše mám nové i vačku.V čem tkví problém?Že by ve mně
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2011 19:39
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Tak jsem to dnes rozdělal a změřil kliku.Ojnice je o 2.5mm utopená.Spodní ojniční čep,je posunut o tuto hodnotu blíže ke středu setrváků.Pošlu ji zpět,tak jsem zvědav na reakci dodavatele.Ta klika je dobrá tak max do vytríny
Datum: 02. května 2011 19:39
 tak je dost možný že tam bude ojnice na babetu, ta by mohla bejt kratší, ale nejsem znalec takže....
Datum: 01. května 2011 20:06
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Tak jsem sundal válec a změřil píst,je stejný jak starý,takže je problém v té klice.Zkusím ji vyreklamovat,tak jsem zvědav,jak se vyjádří.Mám to i nafocené.
Datum: 01. května 2011 18:41
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Neodlepil,vše je ok.Musím to rozdělat a zkusím změřit píst.Ale ser....mě to.vždy když se člověk na něco těší,se něco po.....
Datum: 01. května 2011 17:00
 takovej blbej dotaz, neodlepil jse ti válec od katerů ? a máš pero na kuželu zapalování "
Datum: 01. května 2011 16:09
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To je děsně moc, zkus s poměřit ten píst s pístem starým.
Datum: 01. května 2011 16:05
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Zkoušel jsem to,ale pořád to není ono.Asi bude problém někde jinde.Dělal jsem komplet generálku.Koupil jsem novou kliku,výbrus atd.Když jsem dnes sundal hlavu a chtěl s pístem do horní úvrati,tak mi šel píst 2,5mm před okraj válce a zpět.To se mi zdá docela dost.Na té staré klice šel skoro nakonec.Buď bude problém na ojnici,nebo by mohl být špatný píst,ale to si nemyslím.Asi budu opět půlit
Datum: 01. května 2011 13:28
 vrat píst o tech 1,7 a pak nastav odtrh na 0,05 dojed do horní U a zkontroluj odtrh, když to nebude sedet teprve ted otáčej celým zápalkem. Takhle jsem stejný problém řešil já.
Datum: 01. května 2011 10:18
 Zdravím.Prosím Vás mám dotaz ohledně předpisů.Jak jsem pasl již nedávno , je mi 15 let , v listopadu 16.Budu si po zimě dělat řidičák na 125 do 11kw. A dotaz je ten , když si koupím motorku 125ccm ale s 25kw. A v TP bude napsáno , že je to 125 ccm a že má 11kw.Ale doopravdy má 25kw.Ale v TP je napsáno 11kw.Můžu na tom bezproblémů jezdit ? jako samozřejmě až budu mít ten řidičák.Jako jestli to nějak policajti nepoznají ? Díky moc a Pardon za blbé vyjádření...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 14:17
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 vemou te na brzdu a pokud bude 25kw misto 11kw tak ti prozenou kulku hlavou a zahrabou nekde na poli......
Datum: 04. května 2011 14:17
 OK.Díky moc všem...
Datum: 02. května 2011 1:14
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Proste kdyz se neco posere ja o tom nevedel, ja nic nevim reste si to s minulym majitelem
Datum: 01. května 2011 21:19
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 neměl by nastat žádný problém
Datum: 01. května 2011 19:52
Jméno: trubka
IP: uživatel2500
 Pro polotovara hladu.Je vidět,že u vás jezdí ještě VB ve vozech Š105.
Datum: 01. května 2011 13:56
Jméno: Bax
IP: uživatel7552
 OndraJW: Pokud má v TP 11 kw a udělá nehodu, tak prostě oficiálně řídil stroj na který má papíry. Že má moto vyšší výkon přece nebude nikdo zjišťovat ne? Papíry má v pořádku tak to nikoho zajímat nebude.
Datum: 01. května 2011 12:32
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 když tě chytnou, ukážeš jim TP, jestli tam bude 11 Kw, tak tě normálně pustí dál... ale jak uděláš nehodu, máš problém...
Datum: 01. května 2011 12:07
 prosimtě ty polotovare, jaký počítače? to mi teda vysvětli
Datum: 01. května 2011 11:52
 xxx-Díky moc , je mi to jasné.
trubka- ne to fakt nevím a navíc , nevím co jsi tím chtěl říct
Datum: 01. května 2011 11:19
Jméno: trubka
IP: uživatel2500
 V 15 letech asi nevíš,že i naše policie má ve vozech počítač a že znich děláš tupce.
Datum: 01. května 2011 9:33
Jméno: Motofil
IP: uživatel11041
 + pokuta za řízení stroje, na který nemáš oprávnění.
Datum: 01. května 2011 0:12
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 muzes na tom jezdit ale az udelas nehodu a policajti zmeri pravy vykon tak vsechno budes calovat ty i kdybys nebyl vinikem nehody
Datum: 30. dubna 2011 23:40
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci, mám na vás prosbu chci si vyměnit ložiska v bubnech na jawu 550 pařez. A někde prodávají ložisko 6000 C3 a někde jenom ložisko 6000.Jaký je mezi nimi rozdíl?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 13:24
Jméno: martin
IP: uživatel987
 jak říkáš,je to větší vule. c3 se dává třeba na kliku,kvuli tepelné roztažnosti. už se to tady nekolikrát řešilo.
Datum: 01. května 2011 13:24
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No to C3 má jistou radiální vůli, pokud se nemýlím, tak jsou stavěný na zhoršený podmínky. Já bych se ho tam nebál dát.
Datum: 30. dubna 2011 22:07
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Zdravíčko draci pude mi dat hlava ze stadiona na jwau 23? tu hlavu chcu kvůlu tomu chcípáku(dekompresní) nebo jak se to menuje
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 23:10
 taky díky dekompresoru umíš lehce nastavit pedály ke startu.když ti pedály stojí svisle tak se nadřeš než s tím otočíš.s těma kartrama je to pravda.každý druhý moped má zavařený kartr v uložení hřídele šlapadel
Datum: 30. dubna 2011 23:10
Jméno: trubka
IP: uživatel11630
 Proč ? Takže neznáš.Většinou se startuje pravým pedálem a jelikoš má moped převod do rychla tak se používá dekomp. ventil,odlehčíš sílu k nastartování.Bez dekomp.venzilu vylomíš kus karteru i roztáčecí kolo.A potom proč řešit zastavení motoru nějakým ,,tlačítkem,,při tak jednoduché konstrukci.
Datum: 30. dubna 2011 22:42
 Proč by mi měli padat kusy z karterů?
Datum: 30. dubna 2011 22:29
Jméno: trubka
IP: uživatel11630
 dezinlecku je vidět,že jsi asi žádnýho mopeda nestartoval.Nebo že ti neupadl kus karteru.
Datum: 30. dubna 2011 22:22
 Já teda v dekompresoru nevidím žádnou výhodu,naopak se to velmi sralo a kolikrát sem to viděl všelijak zavařený a chcípání vyřešený přez zkrat el. obvodu.
Datum: 30. dubna 2011 21:50
 NE
Datum: 30. dubna 2011 21:18
Jméno: martin
IP: uživatel11563
 zdarec draci ak jsem udelal vse jak jste mi poradili sesteloval jsem to a furt tonechce jit do votacek nenapada vas jeste neco u mustanga???????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 22:10
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Tak si to asi nedělal pořádně!!! Co je podle tebe ,,jít do otáček,, u pionýra? Zkusil si palivo? Vyčistit vejfuk? Změnit poměr olej benzín? Trysky? Svíčka? ..... je toho dost...
Datum: 30. dubna 2011 22:10
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 ahoj mam zapojenou elektro instalacku ale nejde mi rozsvitit svěla bez toho aniž bych zmáčknou brzdunevíte kde mužé byt chyba???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 17:33
Jméno: Stig
IP: uživatel11278
 Čaues, no, tak asi ti chybí někde kostra..  Zkus se kounout na kabely od světel, ketrý jsou an kostru, jestli nejsou přeseklý, nebo jestlis to nezapojil nějak blbě.. možná si přehodil kabel od brzdy s kabelem od světla..
Datum: 05. května 2011 17:33
Jméno: horst
IP: uživatel11463
 zdravím pionýrysty, \r\nmá nekdo zakoupený celý karburátor, co je zde v nabídce, (já vím, není to originál, ale ptám se proto, že mam nekolik originálu ale všechny ve špatném stavu už,) pokud ho nekdo má, necht napíše, zda li funguje spolehlivě , ostatní co ho nemáte, prosím nepište tu kraviny, že je na p... , ap. dekuji\r\n\r\nhorst
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 23:04
 plný špon,grotů,nedovrtaný volnoběžný kanal.po ůpravách funkční a celkem ok
Datum: 30. dubna 2011 23:04
 Zdravím,mám problém s Jawa50/21.Jede pěkně ale v půli cesty mi najednou začne cukat,dusí se a nechce jet,nevíte čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 20:49
 No tak to je myslím jasný...máš díravý plovák.
Datum: 01. května 2011 20:49
 zkousel sem snad "milimetr po milimetru" a porad je to stejne a uz me pretikala cela hladina,proste nevim jak to spravne nastavit
Datum: 01. května 2011 12:53
 To mě vysvětli co je těžký na nastavení hladiny...
Datum: 01. května 2011 12:33
 Karbec vyčištěn,trisky vyčištěny,svíčka nová funkční,odtrh,předstih seštelován,jehla na druhém zářezu shora,řekl bych že je tam problém s hladinou benzínu v karbuátoru ale stále nemůžu správně nastavit hladinu.
Datum: 01. května 2011 11:37
 Nedotýká ti benzín.
Datum: 30. dubna 2011 21:50
Jméno: montér
IP: uživatel6546
 špatně seštelovaný přesstih....seštelovat správně a pojede
Datum: 30. dubna 2011 21:40
 často to dělaj jen ucpaný trysky skus to profouknout
Datum: 30. dubna 2011 15:28
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Svička, karbec, jehla, hladina je toho dost co si vše zkoušel?
Datum: 30. dubna 2011 14:28
Jméno: M.R.K.ČZ
IP: uživatel5758
 Zdar všichni mam doma čz 125/453 a nedava absolutně jiskru vím jistě že je to zapalováním, elektroinstalace je v pořadku (zapalovani tam mam uz druhe) ,ale stejne ani jiskřička kondenzátor asi už paty, indukční cívka taky vymnenena ale ani prd.Není možné že je to rotorem u zapalovani protoze ten je uplně opotřebovany
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 11:05
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 No, zkus ho vyměnit. Taky mně to trápilo, vyměnil jsem co se dalo, a nakonec se ukázalo, že to byl fakt rotor. Když je už úplně odřenej, normálně ho zahoď.. Akorát si dej bacha, jestli budeš kupovat někde z burzy či od známýho, aby nebyl ze zadu odřenej a nebyly tak přervaný nějaký kabely, tím by sis moc nepomohl.
Datum: 01. května 2011 11:05
 Zdarec draci, potřeboval bych poradit. Měl jsem v zimě rozpůlený motor. Když jsem ho složil, fungoval. Převody skákaly, píst se točil, když jsem hýbal startpákou. Dneska sem se rozhodl to dodělat. Natáhl jsem řetěz, lanko spojky, nalel benzín a olej. Když jsem ho zkusil nastartovat, páka jen klouzala. Ani se nedal roztlačit. Když jsem ale zařadil jedničku, kolo se zatočilo. Nevíte někdo co stím? Spojku jsem nastavovat zkoušel, ale nepomohlo to. Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 16:07
 No, zkusil jsem dát dolů spojkové víko a bylo to OK. Je to u 555, takže jsem lanko povolil ve válečku a zkrátil. Je to lepší, ale prokluzuje to trošku furt.
Datum: 30. dubna 2011 16:07
Jméno: venca
IP: uživatel590
 zabira ti spojka
Datum: 30. dubna 2011 14:30
 Dík moc...
Datum: 30. dubna 2011 14:30
 Teda napsal sem špatně odpoj spojku a zkus nakopnout,když nic tak zapoj spojku a zkus ji co nejvíceí povolit ale tak aby zabírala.
Datum: 30. dubna 2011 14:10
 Zdravím,řeším stejný problém.Poradím ti jednu věc,podle toho co říkáš "že si dal jedničku a kolo se zatočilo" odpoj úplně spojku a zkus znovu dát jedničku a roztlačit.Pokud nastartuješ je chyba ve spojce,pokud ne,máš stejný problém jako já
Datum: 30. dubna 2011 14:05
Jméno: martin
IP: uživatel11563
 Zdarec draci hele nevi nekdo kdyz nastartuju mustanga tak kdyz pridam plin tak mi zdechne a nechce jit do otacek a jak je napojena hadice od vzduchoveho filtru tak tam li ven benzin ?????????????? jo a jak patri plovak do komory tim klobouckem nahoru nebo dolu?????????? dik za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 12:29
Datum: 30. dubna 2011 12:29
 Edit Standa250: Zdravím Vás,draci potřeboval bych poradit.Mám motocykl JAWA 250/353.K němu mám velký TP (v současnosti v depozitu).Původní majitel zemřel.Než umřel,sepsala se kupní smlouva a plná moc.Jen dosud nedošlo k převodu a nové STK.Co musím udělat pro to,aby se motorka vrátila zpátky do provozu?Bude mi nějak bránit,že je pův.majitel mrtvý a že převod neproběhl včas? Budu moc rád za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 13:49
Jméno: Bubu
IP: uživatel2815
 Standa  ěkuju moc za radu.Tohle bude asi tvrdší oříšek,než jsem čekal.Nicméně známýho co se v tom pohybuje mám
a optám se.Za ty lomítka nemůžu,tak se nezlobte.Díky a pěkný den
Datum: 01. května 2011 13:49
Jméno: m
IP: uživatel2942
 mně by zajímalo, jestli na tom úřadě zjistí že je ten člověk po smrti? zjistí to z PC ? Co se stane, když Bubu bude na úřadě "dělat" jako že o tom neví...? máte z tímto někdo zkušenost?
Datum: 30. dubna 2011 19:41
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 tím že prodejce zemřel tak plná moc ztrácí platnost ! takže tu motorku nepřepíšeš pokud se ti chce googlit tak do vyhledávače napiš občanský zákoník
Datum: 30. dubna 2011 12:59
Jméno: standa
IP: uživatel11628
 Musel jsem to smáznout a vložil jsem ti to znova. Nevim jestli to bylo schválně a nebo omylem,ale ty tvoje lomítka rozhodili celej pokec. K dotazu: Jít by to mělo,budeš muset napsat nějaký čestný prohlášení a bla bla,ale to co máš je základní důležitá věc pro přepis motorky z mrtvého.....tady odtud ti asi nepomužem,ale doporučuju ti zajít si za nějakym známym co má třeba bazar a je často na uřadu kvůli převodum a on se ti poptá jak na to. Mě to taky takle zařizoval známej co má bazary a vrakáče a je na úřadu pečenej vařenej,už ho tam znaj,poptal se co a jak a udělali sme to tak....na vlastní pěst bych to nešel řešit,úřady bejvaj přeplněný lidma,úřednice to nestíhaj a jak přijdeš k okýnku a něco ti bude chybět,tak tě bez váhání vyrazí a vymáčkne číslo na dalšího v pořadí.
Datum: 30. dubna 2011 12:30
 Zdar,,,mám doma dva megnety (rotory), a teď nevím jaký z nich je silnějši, dá se to doma nějak přistrojové měrit?? Popřipadě nějak jinak? Zkoušel ste už někdo něco podobného? Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 21:59
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Nevím teda jestli to funguje ale já to udělal tak že jsem vzal jeden z rotoru nandal ho na zapalování vyndal jsem svíčku a na samostatný světelný pól jsem si dal malou žárovičku jako zátěž no pak jsemrotor přitahnul ocelovýmimbusem a vrtačkou na 500 ot/min jsem otáčel přes ten imbus rotorema měřil proud a napětí na zatížený cívce no takle jsem změřil 3 rotory a který vyšel nejlíp tak jsem tam dal. - kdyby to bylo nesrozumitelný tak napiš
Datum: 30. dubna 2011 21:59
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím , dělám go motoru ale pořád se nemůžu rozhodnout jestli tam dat starou kliku..ale cinká pojede to ? nebo tady z fichtlkrámku, máte někdo s ní skušenosti ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 12:30
 greadr: Děláš GO motoru a dáš tam cinkající klikovku, jo? Víš co znamená zkratka GO?
Datum: 30. dubna 2011 12:30
Jméno: bubu
IP: uživatel2815
 Ahoj.To radši nedělej,nebo se ti to vymstí.Buď ji nech přelisovat,nebo sežeň jinou
Datum: 30. dubna 2011 11:55
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Čaute draci co se stane když dám na jawu 23 2 véfuky?myslím jako když na koleno navařím druhý.Bude to vadit hodně? Předem díky a užítesi pořádně začátek sezony xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 19:59
Jméno: Lori
IP: uživatel11444
 chces si palit nohy z obou stran? ne ze bych mel neco proti grilovani
Datum: 30. dubna 2011 19:59
 Znatelně
Datum: 30. dubna 2011 13:34
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Jo to jo ale jestli to nestrtí na výkonu?
Datum: 30. dubna 2011 13:25
Jméno: bubu
IP: uživatel2815
 Radši to nedělej.Policajti by to třeba zkousli, ale z STK tě vyrazej!Kámoš tohle zkoušel
Datum: 30. dubna 2011 11:41
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11506
 Zdravim,
mam takový problém. Pulil jsem motor na 555 a po složení jsem zkoušel jestli řadí a řadí dobře. Ale když chci nakopnout tak motorka jede dopředu na neutral. A když zařadím a chci roztlačit tak jakoby se tam něco seklo... Nemáte někdo zkušenost s tím co to je? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 9:45
Jméno: tom
IP: uživatel11175
 čau draci mohu se vás zeptat je možné když mi šmajdá zadní kolo tak že mohu urvat ventilek
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 11:43
Jméno: bubu
IP: uživatel2815
 Když máš ventilek utaženej,tak nevim proč by se ti to mělo stát?Radši si kolo vycentruj a dej do kupy,nebo si ublížíš
Datum: 30. dubna 2011 11:43
Jméno: tom
IP: uživatel11175
 čau draci mohu se vás zeptat když ráno přijdu k jawě 20 tak mám na podlážce olej zjistil sem že to teče od nakopávačky prosím poradte nevím co stím
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 12:22
 Půlit motor určitě ne..dělá to skoro každému pio,, je to taková menši vada co už k tomu patří ,, kup si novej oj kroužek.
Datum: 30. dubna 2011 12:22
Jméno: tom
IP: uživatel11175
 a nebudu muset kvůli tomu pulit motor?
Datum: 30. dubna 2011 11:36
 a pokud to nepomuže tak nahýbej fichtla na levou stranu toto je celkem normální věc co se u fichtla stáva že ten olej teče i když je tam ten kroužek
Datum: 30. dubna 2011 11:20
 vyměnit těsnění, měl by to bejt takovej malej kroužek
Datum: 30. dubna 2011 10:31
 asi je tam vadný oj kroužek..
Datum: 30. dubna 2011 9:08
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 ahoj, mám mustanga a chci mu nechat změnit barvu v lakovně a mám dvě otázky 1. kolik to bude stát a 2. co musím udělat aby mi změnili barvu v techničáku
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2011 8:48
Jméno: Šefča
IP: uživatel10585
 Je to různé, ale autolak je drahý, proto mnoho veteranistů nechá stroj stříkat něčík z barev laků, třeba alkydový lak...
Datum: 02. května 2011 8:48
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Vyserte se na nejaky hadani cen, di se proste zeptat! Po me chtel pred 5lety 10tis jak je to ted nevim
Datum: 01. května 2011 8:53
 V lakovně kompletní pio , vyjde na cca 2500...ja to mel skoro za pakatel, dela tam strejda
Datum: 30. dubna 2011 21:14
Jméno: alik
IP: uživatel5345
 Kolik to bude stát jestli seš trošku zručnej udelej si to doma a zajdisi na uřad s roz.spus. a tam ti to viřídí za 50Kč
Datum: 30. dubna 2011 19:56
 čus draci nemáte někdo nebo nevíte někdo o motoru na jawa 250 panelku díky moc dneska mě prasknul !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 10:12
Jméno: xd
IP: uživatel10693
Datum: 30. dubna 2011 10:12
 Cože?  D
Datum: 30. dubna 2011 7:49
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
Datum: 30. dubna 2011 7:09
|



|