Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau mohl bych se zeptat jaká je nejvhodnější svíčka na tohle období díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 19:29
 n15c
Datum: 12. prosince 2010 19:29
 Čau, má 555 stejná kolečka a hřídele v převodovce jako Jawa 20/21/23 ? Dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 11:16
Jméno: standa
IP: uživatel10846
 jooo prevodovka z 555 je nesehnatelná....ale je vcelku dobře sehnatelný motor na 05 z kterého tam vše pasuje(hřídele,futra,kolečka,vidlička,automat,pastorek startovani...no vše)....jediný rozdíl bude,že budeš mít už pořádnou dvojku......bacha,neskládat dohromady kolečka z převodovky z 555 a z 05 po roce výroby 63!! víc kolíků!
Datum: 13. prosince 2010 11:16
 Jo aha
Datum: 13. prosince 2010 10:55
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 to bylo na toho podemnou na FICHTLAŘE
Datum: 13. prosince 2010 8:56
 Sorry, ale nemám motor 20/21/23 denně na očích...
Datum: 12. prosince 2010 21:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty kokot ! když je ten motor cca o 1,5 cm uzší tak asi budou i hřídele kratší ne?
Datum: 12. prosince 2010 21:29
Jméno: FICHTLAŘ
IP: uživatel4805
 přesně je to jiny je jen stejna hlavni hřidel a hřidel předlohy
Datum: 12. prosince 2010 20:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pasují tam z 05 , ale už je tam jiný převodový poměr ( lepší , ale není to original )
Datum: 12. prosince 2010 20:22
 je to vše jiné... jen ty kolečka na dvojku by tam seděli, ale musel bys to trosec upravit... mel bys pak delsi dvojku
Datum: 12. prosince 2010 19:41
 no prostě jednoduśe řečeno je to jiný všecko...
Datum: 12. prosince 2010 19:40
 a jiné počty zubů na kolečkách
Datum: 12. prosince 2010 19:33
 celá prevodovka je uzsia,,uzsie kolecká,kratsie hriadele
Datum: 12. prosince 2010 19:03
 *to
Datum: 12. prosince 2010 19:02
 No, tak ti je teda gól
Datum: 12. prosince 2010 19:02
 Všecko
Datum: 12. prosince 2010 19:01
 A můžeš mi konkrétně říct co? Prosím...
Datum: 12. prosince 2010 18:52
 nemá
Datum: 12. prosince 2010 18:40
Jméno: Darviss
IP: uživatel9693
 nazdar draci mam taky problem že ked nakopnem svoju Jawu 20 tak sice na volnobehu bezi ale ked pridam tak ju dusi a to nehovorim otom ze sa ani nechce rozbehnut po par nakopnuti uz nenastartuje vobec ... benzinu ma dost ... privod benzinu som cistil od nadrze az po karburator a trysky ... sviecky som skusal 2 ... dakujem za kazdu radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 21:19
Jméno: Darviss
IP: uživatel7793
 takze mal som tam sviecku BRISK N14C a N15C tak som skusil dat inu PAL N15 staru zhrdzavenu z wartburga a isla hned na prvu supu a ide bezchybne
Datum: 10. ledna 2011 21:19
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 hm, je to tady trošku zamotaný. no ale zkus karbec nastavit podle návodu - hladinu, přetěsnit, jehla na druhej a orig. filtrbox a musí to jít aspon tak nějak. jinak jdi po zapalování. zkus kousek pootáčet celym zapalováním do stran, ale jen o kusek. nebo nastavit přesné hodnoty. a uvidíš co se stane.
Datum: 21. prosince 2010 21:17
Jméno: Darviss
IP: uživatel7793
 tak hej je cisty dost lebo asi len pred tyzdnom a pol som ho čistil a aj to nebol velmi zaneseny ... akurat benzin z neho trochu kvapka ale od carbonu nieje ... vydis kamos mi hovoril ze jeto toto ties robila ale ze ekd dal ruku na karbec tam kde ide filter a nechal iba malu skaru an vzduch tak to islo takze dal silonku na dvojmo a nato ocelove sitkoa uz islo vsetko vporiadku
Datum: 21. prosince 2010 20:06
 a výfuk je čistý ?
Datum: 19. prosince 2010 17:34
Jméno: Darviss
IP: uživatel7391
 takze vybral som gufera a su v poriadku nastavil som bohatost dal som na 3. zarazku z hora lebo motorka je po vybruse ... potom som nastavil hladinu benzinu v plavakovej komore ... motorka si trochu pohučala plyn som mal aj naplno a dusilo ju i tak a potom zase nesla ani nastartovat. uz som stoho hotovy ... nic v tej motorke nieje a i tak nejde :/
Datum: 18. prosince 2010 13:06
Jméno: Darviss
IP: uživatel7391
 nie olej netečie ... tak ja sa nato pozriem ci to nebudu gufera nahodou abo čo ... ale najskor az cez vykend lebo cez tyzden chodim neskoro domov tak nestiham ale dik za rady keby ta este nieco nahodou napadlo tak možeš poradit lebo ja sam nwm co stym
Datum: 15. prosince 2010 20:02
 Ja už tiež neviem skús tie guferá ked to bolo rozobrate mohlo sa stým pohnúť až boly staré tvrdé tak to može robit to alebo tesnenie medzi kartrami može to tade podsávat vzduch.Olej ci stoho neteče ??
Datum: 15. prosince 2010 18:57
Jméno: Darviss
IP: uživatel7391
 j uz som aj to kontroloval a je tam benzinu fakt dosť  a hlavny uzaver je dobry ide jak ma
Datum: 14. prosince 2010 20:48
 je to možné pozri výšku hladiny ale ked ti to teče tak asi bude vysoká jak hovado bud je utopeny plavák alebo ten ventýlik čo zastavuje benzín može vnom byť špina alebo čo alebo može biť zlý ja som stým mal tež problém lebo nemám hlavný ventýl benzínu z nádrže a henten netesnil tak som ho musel dat nový. Hladina má byť povrch plaváku ked ho potopíš s volakým šrobuvákom alebo čo.
Datum: 14. prosince 2010 20:35
Jméno: Darviss
IP: uživatel952
 hej to som uz tiez robyl aj dizi som poprefukoval aj s tenkym dôtikom poprebijal a aj tie dierky jak sa dava vzduchovy filter ... vydiš a dost sa mi to zalieva z benzinom ... ked mam zapnuty bezin tak mi to až velmi kvapka ... nemôže to byť presate ?
Datum: 13. prosince 2010 19:44
 a ešte skús pozret v karbeci tie vzdušníky skús ich prefúknut skompresorom alebo prepchat z volakým tenkým drotom
Datum: 13. prosince 2010 18:56
Jméno: Darviss
IP: uživatel952
 tak sviecku som kupoval pred par dňami takže svieckou to nebude ... zapalovanim tak isto lebo to som nastavoval a iskru hadze ako drak ... ona bola asi pred mesiacom cela do šrobika rozobrata lebo som dal vymenit cele osky kvoli vypadavaniu rychlosti takze ostatne suciastky by tam mali byt tak isto vporiadku myslim si ze to bude nieco s karburatorom ... filter tiez nebude zaneseny lebo tam mam svoj vlastne vyrobeny ale skusal som aj pôvodny ktory je uplne novy aj bez filtra som skusal no stale nič ... tesnenie je tam dobre to som uz kontroloval... aj tlak je tam dobry takze kružky su vpoho ... skusim este pozriet na tu ihlu a gufera lebo uz fakt nwm co stym :/
Datum: 13. prosince 2010 16:21
 Mne tak dusila ked som mal zlé guferá bralo to falošný vzduch a z prevodovky prisávalo olej ale dusenie može robit vela vecí pozri či ti dobre tesní karbec z valcom bohatosť zmesi zapalovanie špinavý vzduchoví filter a sviečka to može tieš robit najlepšé ked tam dáš sviečku novú 40 Kč ta nezabije ale hento vipadá byť na ten karbec šupátko si mal vonku ? ešte bi mohla byť spadnutá ihla
Datum: 12. prosince 2010 22:03
 zdar dracic dneska jsem rozpůlil motor ze čz 125/453 a když sem sunadal kliku tak na levé hřídeli byli 3 ložiska vedle sebe je to normální nebo nějaká blbost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 18:31
 Neni to prostřední ,,ložisko" nakonec jenom labirint? Standartně to tak bylo, že mezi dvouma ložiskama byl těsnící hliníkový labirint
Datum: 12. prosince 2010 18:31
Jméno: 1
IP: uživatel6804
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 16:48
Jméno: Fogi
IP: uživatel10849
 Jak řekl standa..V německu koupiš vše, ale je to jen o penezich..Neni problem postavit 20ti konoveho simsona ale to je zase o penezich..
Datum: 13. prosince 2010 16:48
Jméno: standa
IP: uživatel10846
 proč by ne....na simsony prodavaj v německu 70-tkový kartery,spojku,primár,80,90 až 130ccm válce a k nim určené sání,filtry,karburátory....výfuky,převodovky,zapalování taktéž...koupíš vše....jen to sešroubovat a naladit smes a na zapalovani dat rysku proti rysce....to neni umění,ani ladění,ale byznys.... dobrej byznys......!!! Bohužel (a možná díky bohu) na fichtla seženeš minimum a o sešroubování to neni!
Datum: 13. prosince 2010 11:53
Jméno: pkf
IP: uživatel10792
 v polsku je možné vše!
Datum: 12. prosince 2010 18:40
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 to teda neni ale co uz
Datum: 12. prosince 2010 18:17
 Nazdar draci, mám dotaz. Lze narvat do rámu jawa 20 nějakou krosovou pneumatiku? Sice ten mitas je takový s lepším vzorkem ale mě se jedná o nějaký drapák. Protože už teďka i když je pneu velmi sjeté je mezi kolem a rámem max centimetr místa. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 12:11
 tak to zní zajímavě  zanech odkaz na fotky, docela by mě zajímalo jak to vypadá motor v pionýrovým základu a ještě dělaný na kross, popřípadě pošli fotky na kolombo.u@seznam.cz , abych se mohl podívat.. to se jentak nevidí  budu se těšit. K
Datum: 13. prosince 2010 12:11
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Děkuji moc, tohle jsem potřeboval vědět. O nějaký předpis se mi stejně nejedná protože jsem použil součástky co dům dal a postavil jsem krosku z rámu pincka a motoru ze 175, jen gumy jsou v bídném stavu, takže se sháním po nějakém obutí. Mám to jen tady na pole a kolem na vyblbnutí, když mi přítelkyně nechce nějaké to pořádné enduro dovolit.
Datum: 13. prosince 2010 8:59
 no 3*16 už je víc jak předepsaná 2.75*16, ale i tak by se to vlízt mělo, ale pokud chceš obout pneu tohodle typu, tak kup klasický vzorek tenhle se na pionýry nedával, ale pokud chceš něco s větším vzorkem tak když se podíváš do mého profilu na toho zelenýho pincka tak vzadu je mitaska 3,00*16 a ještě ke všemu hrubý drapák a normálně se mi vešla ještě je tam místo, nic sem neupravoval, vpředu mám mitasku 2*75 drapák jemnější a taky v poho, tak pokud chceš spíš enduro vzorek a ne uplnej drapec kup tohle http://www.extreme-sport.cz/motopneu/16-pneu/enduro-16/mitas-2-75-16-m-c-46p-reinf-tt-e-06.html velikostí se rovná originálu, nacpeš jí tam uplně v poho, a docela i drží v terénu pěkně =) a není to uplně extremní krosovej drapec taková střední cesta.
Datum: 12. prosince 2010 20:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 3,00 x 16 je moc velká...jako vejde se tam , ale je to zbytečný...kup si normálně drapák 2,75 x 16 ..musí se tam vejít ...kdyžtak si prodluž řetěz o článek nebo 2
Datum: 12. prosince 2010 20:28
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
Datum: 12. prosince 2010 20:07
 asi uplně nechápu tvůj dotaz, ty tam už máš drapák od mitasu a nevyhovuje a chceš od jiný značky nebo o co jde? Kdyžtak mi to upřesni, já na mitaskách jezdím fechtlcupy a jsou v pohodě, kdyžtak zanech odkaz kterou mitasku nebo typ máš.. potom budu vědět jak si to myslel, mitas opravdu nejsou špatný drapce na pincka to stačí, nebo tam máš ted silniční pneu od mitasu? nebo o co jde v tohle dotazu ? ?
Datum: 12. prosince 2010 18:47
 Lori. Koukal jsem na ty kompresory, zapojil jsem je, ale funguje jenom jeden, takze na prodej nemam. To ja jenom aby jsi vedel a nemyslel si, ze jsem na tebe zapomnel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 15:53
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jasny pohoda, me ho jeste ten den privez kamos  uz i zapojenej... jen sem nechtel zakladat novy tema kdyz nam tamto smazali... ale dik
Datum: 12. prosince 2010 15:53
Jméno: migaty
IP: uživatel6610
 todle neni mozny na silnici 5 cm snehu silnicari nic na fikovy je to vo hubu na letnich kolech od rana huste snezi, +2 teplota de dolu to bude klouzacka - vysocina . jak je u vas ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 17:53
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
Datum: 12. prosince 2010 17:53
 u nás +3... silnice už rotzály jenom jsou trochu mokré. A snih kolem už taky taje,už je tu jen taková zmrzlá sračka s hlinou
Datum: 12. prosince 2010 16:13
 u nas +4°C, silnice cisty, jenom motorka chybi
Datum: 12. prosince 2010 15:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Fik a letni kola, hmmm znas i jiny?
Datum: 12. prosince 2010 15:39
 Roman u nás je podobně...spálil sem si obě uši jak je silné slunko
Datum: 12. prosince 2010 15:27
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 u nas sviti slunicko je tady 20 stupnu nad nulou a lidi a se koupe v jizere
Datum: 12. prosince 2010 15:14
 Čaute mám problém.1).jak jsou ty tyčky co fržijou válec i hlavu jedno se mi zlomila v tom závizu v motoru  nevitě nekdo jak to vydělt?. 2). mám od kámoše píst+válec+hlavu a ta hlava mi na ten válec nechtěla sednou neměloto kompresi ptoto sem zlomil tu 1) tu tyčku předem díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 8:10
 s tim závitem bych si nebyl moc jistý,přece jenon je to ocel a musíš se trefit vrtákem přesně doprostřed
Datum: 13. prosince 2010 8:10
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 ...nejlepší je vyvrtat přesně doprostřed zalomeného šteftu 4mm díru a udělat tam závit M6, v lepším případě se ti ten šteft zadere do závitníku pak to vytočíš a nikdo nic nepozná
Datum: 12. prosince 2010 20:43
 zhruba tak jak píše menhy...ještě je možnost pokud to trochu kouká z karteru, tak na to nasadit matku a přivařit jí, pak se to lépe chytne klíčem a snadno se to vytočí
Datum: 12. prosince 2010 12:21
 měl jsem stejný problém.sundej válec a zkus ten zbytek šroubu vytočit třeba kleštěma,pokud se ti to nepovede tak malým šroubovákem tukej do šroubku po směru závitu(povoluj),pokud ani to nezabere musíš do toho šroubu vyvrtat dirku a vývitníkem ho vytáhnout.co se tíče hlavy tak nedotahuj to silou zkus ji zabrousit brusnou pastou(50 kč),ale hlava z pařeza bez úpravy na fíka nejde.
Datum: 12. prosince 2010 12:16
 Zdarec, hledám nekoho kdo by mi stočil kliku na 80mm (rozlisovana je). Nejlépe nekdo ze Slovenska. Zaplatim
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 14:47
Datum: 12. prosince 2010 14:47
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau, mám tu jeden dotaz ohledně čz 175 bevím co je to za tym protože to mám na traktoru a to že to nastartuji krásně na první kopnutí ale hned to zase chcípne, karburátor jsem vyčistil, svíčku mám brisk n 15c myslíte že by to byhlo být tou svíčkou jaká je dobrá na tuhle zimu čím by to ještě mohlo být díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 20:54
 možná ti odešli guvera na klice, jakmile se to trochu zahřeje tak profouknou, až to vychladne tak zas nastartuješ a tak dal... vyměnit
Datum: 12. prosince 2010 20:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čaute potřebuju poradit , potřebuju sundat kyvku u 250 kejvy a tak jsem vydělal ten šroub s mazničkou a ještě ten pojištovací co byl do špičky ,ale stejně to nechce jít ven ...nechtěj jsem do toho nějak bouchat ...tak to mám teda normálně vybouchat? nebo je na to nějakej fígl ..dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 20:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak už to je dole
Datum: 12. prosince 2010 20:32
 Zdarec, potřeboval bych poradit. U mé 555 se špatně řadilo (na místě nebylo možné zařadit jedničku) a vyskakovala trojka. Řadička byla rovná, automat utáhlý. Když jsem rozpůlil motor, kupodivu tam nebyla žádná katastrofa. Kolečka nemají vymletý žádný zub, kolíky v pohodě - akorát u startovacího segmentu jsou dva zuby pryč. Napadá mě vidlička- nevíte jak poznám, že je špatná? Nebo nevíte co by to mohlo ještě způsobovat ? Dík moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 14:58
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
Datum: 26. prosince 2010 14:58
 za 485 dostanes len zrepasovany  a to do 20,21,23 NE do 555
Datum: 25. prosince 2010 23:36
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 chce to noví řadící automat to mi dělalo taky noví a možěš vyjet nový stojí 485kč
Datum: 25. prosince 2010 22:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 taky to vidim na omletý pouzdra a velkou vůli na předlohové hřídeli..
Datum: 12. prosince 2010 13:28
Jméno: milan
IP: uživatel10842
 koukni na vůli koleček na hřídely a pouzdra hřídelí
Datum: 11. prosince 2010 21:36
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Hoj draci. na babettu 210 stačí jenom číslo rámu a udělat pojištění? nebo musi bejt aji nejaka karticka? diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 13:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přesně tak, se skupinou B zároveň automaticky získáváš i Am, i když se to do řidičáku nepíše
Datum: 12. prosince 2010 13:29
 Jo, na Babettu stačí řidičské oprávnění skubiny B
Datum: 12. prosince 2010 9:00
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 ok. a jak je to stim ridicakem? kdyz mam ridcak na auto (B) muzu jezdit na babette? nekdo rika ze jo, ale zase nekdo rika ze ne! Tak jak to teda vlastne je? dik moc za rady
Datum: 12. prosince 2010 7:08
 když se budeš chovat slušně a nebudeš ze sebe dělat machra tak postačí když si prineseš štítek na opásní údajů.
Datum: 11. prosince 2010 17:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Zdravim. Co si myslíte o ložiskách na kliku? ZVL nebo SKF? Bude to pionýr na běžné ježdění mezi vesnicema, případně někam dál, ale žádný závody, žádná snížená hlava (ani nic co by snižovalo životnost ložisek). Tak by mě zajímalo, co byste doporučovali, chci mít na dlouho pokoj, ale zase bych nerad vyhodil 5x tolik za SKF, když by ZVL splnily stejnou funkci. Díky za názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 16:16
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 ZVL to je přece osvědčená kvalita, SKF moc nemusím jednou to je made in italy podruký finland
Datum: 13. prosince 2010 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel10846
 do seriovky seriový ložiska.....co víc dodat....
Datum: 13. prosince 2010 13:21
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 kazdej vyrobce ma nekolik kvalit lozisek. U pionyra jsem zjistil ze je potreba spise jen jedno kvalitni lozisko a to pod kolecko co je retez z venku tam je to nejvic namahany a taky do víka.
Datum: 12. prosince 2010 19:50
 hh: v kvalitě sem nepoznal rozdíl, když sem dělal motory drží oboje a fungují jak mají, jde jen o to že jsou dražší, protože si myslím že to je jako ze vším, že platíš pouze značku.. ikdyž kvalitou jsou srovnatelný, ale třeba v nich nikdo jiný rozdíl našel, já tedy ne..
Datum: 11. prosince 2010 20:44
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 zvl-zkl montuju do všeho, a že jsem už spáchal různý zvěrstva tak ložiska nezradily nikdy
Datum: 11. prosince 2010 19:40
 Na normální ježdění ZVL bohatě stačí
Datum: 11. prosince 2010 19:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 budu nakupova u autorizovanýho prodejce SKF, kterej je zároveň smluvním prodejcem ZVL, takže plagiátu se nebojim... spíš jde o to proč dávat několika násobně víc za drahý ložisko když slovenský by to zvládlo taky.. u nejspíš už jsem se rozhodl, pro ZVL..
Datum: 11. prosince 2010 19:34
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 zkušenosti s tim nemam ,ale v lete se chystam na GO a budu davat SKF...podle me to má smysl...
Datum: 11. prosince 2010 18:22
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Myslím že u obojího máš stejnou šanci, že narazíš na čínskej plagiát. Tam pak bude životnost stovky km.
Datum: 11. prosince 2010 18:05
 děláte z tech ložisek chuáčky..... dá se na nich najet 30tis bez problému....
Datum: 11. prosince 2010 17:07
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau ja sem dal standart zvl bez vule c3 a nemam s tim problem , sice sem mel ze zacatku spatn svedomi  ale mam na tom najeto pres 2000 km a zadnej problem
Datum: 11. prosince 2010 17:01
 cus! no ja som zvolil do mojho motoru vsade SKF... lebo som za dlchy cas schánal vsetky nové a originalné diely a dal som tam spickové aby to vydrzalo co najdlchsi cas,,podla mna stoji za to
Datum: 11. prosince 2010 16:38
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 13:23
Jméno: standa
IP: uživatel10846
 říká vám něco pojem ilustrační foto??
Datum: 13. prosince 2010 13:23
Jméno: Martin Fel
IP: uživatel5767
 On si asi myslí že když je na tom napsaný jawa 50 tak jestli to néní na pionýra. Inak ta ojnice je opravdu na Babettu 210, už jenom že ta ojnice je kratší než na pio.
Datum: 11. prosince 2010 18:52
 už podle toho jak je dlouhé je vidět že je to na babetu... nechápu smysl tvého dotazu.
Datum: 11. prosince 2010 17:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak když to píše tak to asi je na babetu ne?
Datum: 11. prosince 2010 15:02
 čus lidi lze překopat fichtla na elektro startování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 21:26
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Ikdyby jste někdo vyždímal 30W výkonu na takovém motoru... na přímej záběr? Těžko
Datum: 12. prosince 2010 21:26
 Dobře dobře,vidím že píšu polokraviny, ale i tak si rejpnu. Přeci jenom auto potřebuje okolo 500 A ke startu. Nevím kolik MOTO?!? A to sem chodí jeden klučina co na tzv. skočpáku skutečně skáče  Tak tomu to musí jít asi hodně stuha.
Datum: 12. prosince 2010 18:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 simip: jenže těch "30W" jen na dvou cívkách, třetí je jen pro zapalování a se světelnym okruhem má společnou akorát kostru. Rotor magnetoalternátoru je šesti pólový, takže by zas takovej proud potřeba nebyl, aby to za 3s spálilo vinutí cívky, možná by to šlo s použitím Chongovo úpravy statoru se 4 stejnýma cívkama, kdo ví.. každopádně to za to nestojí..
Datum: 12. prosince 2010 13:35
Datum: 12. prosince 2010 9:59
 Máš pravdu,ale největší problém by byl,že 30W by to neroztočilo,takže by tam musel pouštět velký proud a to by ty cívky nepřežily. Hele je škoda,že už to video nemůžu najít,bylo to hustý. Startér jak z Felicie s takovým ozubeným kolečkem. Na rotoru u zapalka druhé ozubené kolečko.Při startu se hřídel povysunula ze startéru a roztočila motor.
Datum: 12. prosince 2010 9:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 simip: tim by z toho udělal ten synchronní motor ale jen střídač je málo, musel by komplet překopat elektriku, vzhledem k tomu že každá cívka má jinak silný jádro, jinej počet závitů, jinej průřez drátu a ještě jsou některý vzájemně propojený a spojený na kostru...
Datum: 11. prosince 2010 22:57
 Nikdy jsem to nerealizoval,ale budeš potřebovat baterku a střídač. Pak se ti to v pohodě roztočí. Fór je v tom,že střídač bude stát jak hora fichtlů  a to nemluvím o tom,zda by to ty drátky vůbec zvládly,jestli by se neužhavili. Hele nejjednoduší je vzít baterku,relé a startér. Viděl jsem to na youtube u rusáků. Myslím,že to tu dokonce někdo dal na fichtlpokec.
Datum: 11. prosince 2010 19:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 karlos: a kde bereš tu teorii? nemohlo by to fungovat ani kdybys tam pouštěl 400V, tohle neni dynamo ani synchronní motor
Datum: 11. prosince 2010 15:27
 teoreticky by ti to mohlo fungovat, kdyz pustis do civek proud
Datum: 11. prosince 2010 13:28
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
Datum: 11. prosince 2010 13:26
 a k čemu je to dobré?
Datum: 11. prosince 2010 13:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano, potřebuješ baterku a startér, zbytek záleží na tvojí fantazii a zručnosti
Datum: 11. prosince 2010 12:03
 za 7dni je burza v chotusicich, planuje tam nekdo jet?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 12:29
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Jojo, nejspíš se tam podívám
Datum: 13. prosince 2010 12:29
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jojo, na kameru sem koukal
Datum: 11. prosince 2010 14:26
 lori budes prekvapeny ale mraky lidstava tam bude,,, to by musela byt kalamita aby tam nikdo neprijel zde muzete online sledovat momentalni stav ,,lebo tam maji web kameru http://kamera.pocitace-caslav.cz/cgi-bin/viewer/video.jpg,,,,cauce,, muzu ti to posalt,, kdybys chtel
Datum: 11. prosince 2010 14:12
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Me by spis zajimalo kolik lidi tam bude postavat v tomhle pocasi
Datum: 11. prosince 2010 10:41
 Uvažuju o tom jestli nemám zajet vyhodit 3000,- za vejfuk na ČZ  a asi to tak dopadne
Datum: 11. prosince 2010 10:36
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 možná bych tam hodil voko, ale asi je tam třeba bejt brzo ráno co? nějaký origo prkotiny ny fichtla by se hodily. klidně bych se i rád potkal s někým u brány.
Datum: 11. prosince 2010 10:29
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 mižu fika zjizdet tim zpusobem, ze ho nastartuju a nechám na volnoběh venku na mrazu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 18:31
 dachl21 ® a to si jen nasadil a jelo to nebo si něco upravoval vetší tryska atak já ji mám u stejskyho taky objednanou
Datum: 11. prosince 2010 18:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 75 mě to jezdilo s origo  to ta cestovka jede určo víc...
Datum: 11. prosince 2010 15:07
 Boocher : jj jede  ....prvně sem tam měl dvoukroužák píst a to nemělo šanci překonat 80 km/h....s jednokrouźkem to šlo jedna báseň
Datum: 11. prosince 2010 10:27
 miguel: Proč bys to takhle zabíhal?  Nechápu účel...
Datum: 11. prosince 2010 9:51
 já vyjel dvě nádrže a bylo zajeto
Datum: 11. prosince 2010 9:40
 dachle to jako fakt ti jede 86 s cestovní sadou?  ty vole to si snad hned udělámtaky já myslel že to jede tak 75-80
Datum: 11. prosince 2010 9:28
 Já sem válec zajížděl prvních asi 400 km...a pak už sem se s tim nebabral  ....válec sice upravenej ale po rovině 86 km/h....válec mi připadá zbytečný zajíždét eno nuno
Datum: 11. prosince 2010 0:15
 přesně jak píše hh takhle je to nejhorší způsob co můžeš pro pionýra vymyslet, je potřeba zajíždět motor při zátěži to znamená, že je nejvýhodnější sednout a jezdit a měnit styl jízdy od volného až po styl kdy ho vezmeš do otáček ale né na dlouhou dobu, tímhle zajížděcím tempem dosáhneš nějlepšího výkonu po zajetí a nestatíš výkon, kdybys ho nechal jen bublat na volnoběh, tak to není ono, a je to opravdu nevhodný.. obleč teplý věci a vyraž s ním ven, pokud se bojíš námrazi, nebo nechceš jezdit jako já kvuli solení silnic a následnýmu ničení laku, dílů... tak počkej než sníh opadne a budeš mít pokoj a dobře zajetý válec pokud dáš na naší radu..
Datum: 11. prosince 2010 0:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 můžeš všechno ale tohle je úplná blbost.. zajíždění je o tom střídat různý styly jízdy, aby motor získal pružnost.. takhle se sice "zajede" ale bude to slabý.. to neni záběh ale záhuba..
Datum: 10. prosince 2010 23:43
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Zdarec když mám motor po go na své jawě 21 a mám doma 11sekundarní kolečko jestli to můžu použít dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 9:41
 Muzes ale zajizdej s citem
Datum: 11. prosince 2010 9:41
|



|