Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, viděl jste někdo prodávat(nebo dokonce víte kde) replikové "sklíčko" kontrolky neutrálu na kejvačku? Pokud víte, dejte odkaz, nenašel jsem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 18:31
 takové sklíčko by mohlo pasovat z kontrolky rezervy paliva škody 110r nebo z českého auta které má ty šroubovací kontrolky...
Datum: 04. prosince 2010 18:31
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 ve vysledku bys to nepoznal, stejna velikost, stejna barva...
Datum: 04. prosince 2010 14:07
 A krom toho, na burzu nepojedu. A aby na 60let starý motorce trčela a zářila dioda, na to nejsem moc zvědavej, pokud to jakkoliv jde, snažím se udržet origo řešení i za cenu kupříkadu snížené bezpečnosti(typu cpaní brzdový světel na fíka či péráka, kde nemá co dělat) a podobné kraviny.
Datum: 04. prosince 2010 14:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Nemas lepsi si sehnat diodu stejny velikosti a barvy, pripojit to pres nejaky odpory? schanet sklicko je podle me kravina
Datum: 04. prosince 2010 13:37
 Já si myslím, že se to klidně nechá sehnat za polovinu... Ještě se poptám jinde..
Datum: 04. prosince 2010 13:32
Jméno: FRANK
IP: uživatel10804
 ten kus plastu stoji 50kc .. pokud chces na burze ti ji prodam ... samodrejme nove !
Datum: 04. prosince 2010 12:34
 Já chci repliku, myslím, že za kus vypouklého plastíku tak 20Kč.
Datum: 04. prosince 2010 12:26
Jméno: FRANK
IP: uživatel10806
 ó ... aspon neco .. kolik jsi ochoten za ni zaplatit ???
Datum: 04. prosince 2010 12:21
 Ničím velkorysejším než děkuji posloužit nemůžu..
Datum: 04. prosince 2010 12:11
Jméno: FRANK
IP: uživatel10806
 ja vim co chces... jak moc to ocenis ??? kdyz ti pomuhu ???
Datum: 04. prosince 2010 12:06
Datum: 04. prosince 2010 12:04
Jméno: FRANK
IP: uživatel10804
 to uz je lepsi vzit limonadu a polejt strechu... hele jak moc budes rad kdyz ti pomohu ?
Datum: 04. prosince 2010 11:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 daj foto lebo nemám predstavu ani ako by to malo vyzerať
Datum: 04. prosince 2010 11:36
 Si volízni venku na okapě rampouch a máš to zadarmo.
Datum: 04. prosince 2010 11:28
Jméno: FRANK
IP: uživatel10804
 das mi na zmrzku ? kdyz ti to povim ?
Datum: 04. prosince 2010 11:26
 Čau draci, v 05 motoru jak je výstupní hřídel převodovky, tak v ní bylo jakési těsnění,aby tam netekl olej kolem tyčky spojky,bohužel mě nedopatřením shořelo  nevíte prosím z jakého materiálu bylo?nebo s čeho by se dalo vyrobit? pertinax nebo guma? Děkuji mnohokrát...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 19:25
 mislim na normalné gufero ale to nevim ze ci sa to delá,,vies maly je priemer,,, ale mozná ze jo videl som uz gufero s vnutornym priemerom 7mm.. tak 5mm preco by ne?
Datum: 04. prosince 2010 19:25
 co O kroužek?to by taky šlo ne?
Datum: 04. prosince 2010 19:17
 nevim skus to najst na net,,ale mozná ze by si vedel zohnat do toho hriadela aj vhodné gufero (nejsem si isty) skús
Datum: 04. prosince 2010 19:12
 a dá se sehnat ten pertinax? potřeboval bych i pod kladivka...
Datum: 04. prosince 2010 19:08
 mislim ze to bolo z pertinaxu
Datum: 04. prosince 2010 19:06
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Zdravím ridery , prosím o radu : seřídím odtrh , pak mi to chytne na nášlápnutí . jezdím v kuse ... našlápnu zdechnu , našlápnu zdechnu . Pak na druhý den chci někam jed , ale nejde mi to našlápnout ... (musím zase seřídit odtrh) a pořád dokola ... :/ v čem může být problém ? Diky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 19:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni jestli ti drží ta tyčka na který se pohybuje kladívko..kdyžtak jí z druhý strany roznejtuj a pak se ještě koukni jestli nemáš nějak hrubou vačku! musí být hladká ( rozleštěná)
Datum: 04. prosince 2010 19:18
Datum: 04. prosince 2010 17:16
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 to iste aj mne robilo kedisik ale us nevim jak sem to viresil.
Datum: 04. prosince 2010 16:27
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 utáhle mám vše ok ! ... nehýbe se to . dneska jsem to seřídil znova , cca 5 nakopnutí bez problému ... pak jsem delal jine prace a tak po 3 hodinach zkousim nakopnout a nic .... mám takový pocit že je na PIP kladivko , ikdyz bylo skoro nové ... (5měsíců)
Datum: 04. prosince 2010 16:04
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 za vačku i za čep jsem rukou pořáádně zabral a ani se to nehlo
Datum: 04. prosince 2010 14:13
 Což o to vypaat dobře to může...ale nesmí to hrkat když s nim hejbeš do boku
Datum: 04. prosince 2010 13:24
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 u me v tom rozstelovavani bude problem v tom kladivku ,ale loziska podle me to nebudou no (spis doufam) sundal jsem rotor a koukal jsem jestli se netoci křivě ten čep...a vypadalo to ze se točí dobře...
Datum: 04. prosince 2010 13:21
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 kolečko: to už jsem udelal .. ( předtím mi to pištělo ) HH:jo na doraz Dach:to ještě zkusím , ale myslím že jsem to dělal vše nadoraz.... :/ ..... JO a takový postreh
když ho naslapnu jede ok , tak to jiskří na jednom místě . docela dosti falesne ...
Datum: 04. prosince 2010 13:16
Jméno: hh
IP: uživatel10807
 máš všechny šrouby dobře utažený?
Datum: 04. prosince 2010 12:47
 A taky zkus jestli se ti nehejbe vačka do boku..mohou být vymleté ložiska
Datum: 04. prosince 2010 11:26
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 Mám ten samý problém a jeste když dám odth 0.4 tak se kladívko nehýbe, nebo hýbe ale musím mít velký odtrh  ....nevíte čím to muže být? poradte
Datum: 04. prosince 2010 10:41
 Možná se ti obrušuje pertinax na kladívku, tím pádem se zmenšuje odtrh, tedy i předstih, prostě se to rozeštelovává...pomůže, když namažeš mazací polštářek co se opírá o vačku
Datum: 04. prosince 2010 10:15
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 11:34
 jo do převodovky je dobrej taky ho použivám
Datum: 04. prosince 2010 11:34
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 tak jasny že do převodovky do benalu liju castrol t2
Datum: 04. prosince 2010 10:32
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
Datum: 04. prosince 2010 9:54
 Čau, mám řidičák A1, kámoš prodává babetu, tak přemýšlím, že bych ji koupil a zrenovoval, ale nevim jistě, jestli k ní musi být nějaký techničák, pojistka, nebo tak něco. Stejně ji budu mít jen tak pro srandu, baví mě se v tom hrabat. Jinak mám Yuki tr 125, úplně novou, koupil jsem ji za 40 tisic, nevěřte tomu, kdo říká, že čína je největší šunt co se dá sehnat, mám najeto 3tisice a žádný problém jen liju benzín a kontroluju olej. Jinak děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 23:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na babettu stačí jen řidičák Am a povinný ručení uzavřený na číslo rámu
Datum: 03. prosince 2010 23:38
Jméno: darius
IP: uživatel10803
 plus este na to mam 2 roky zaruku a servis mam necelych 10km od baraku a este to mam kupovany za nakupku pres taty spoluzaka takze pocitam ze to bude vpoho. koupil sem ji za 39 500 a stala normalne okolo 50 000.
Datum: 03. prosince 2010 23:32
 hele ja pocitam ze ji budu mit tak rok a pul pak presedlam auto/ silnjesi motorka a snad na ni nenajedu vic nez tech 12000km do ty doby snad bude vpohode, jinak taky ale zalezi jaky ma rok vyroby ty novy maji ruzna vylepseni od kotoucovy brzdy az po upravy motoru a karburatoru.
Datum: 03. prosince 2010 23:29
 Na babettu stačí pojištění nic víc... a s tou Yukinou. Věř mě že 3500Km to je nic... Počkej si až najezdíš 35 000 jako kámoš  Radši to pak prodal protože jak ta ho chudáka trápila-hrůza
Datum: 03. prosince 2010 23:14
 neni za co...snad budeš mít s tou Yuki štěstí...já osobně bych se toho ale bál
Datum: 03. prosince 2010 22:47
Jméno: darius
IP: uživatel10803
 hele diky, ja kdyztak este pozdeji napisu jak to vypada s tou Yukinou, ale jak rikal mam najeto od srpna 3500km a zadny problem, uvidi se casem.
Datum: 03. prosince 2010 22:34
 takže to nebudeš renovovat, pouze opravovat...No řikam, s tim TP to nijak horké nebude, někde dokonce vystavujou duplikát té kartičky...
Datum: 03. prosince 2010 22:24
 No takhle hele, chtel bych ji trochu pofackovat, hlavne aby to jezdilo, pozdeji to necham striknout no a aby to preste nejak vypadalo no.
Datum: 03. prosince 2010 22:22
 darius: takže...chceš ji renovovat, nebo ji jenom dáváš dohromady? Jinak TP to nemělo, mělo to snad nějakou kartičku, ale ani tu myslim dneska mít nemusíš, snad to stačí jenom pojistit, ale to mě snad někdo doplní...
Datum: 03. prosince 2010 22:20
 Já můžu mít ale tu babetu zadarmo tak sem si ji chtěl dát dohromady přes zimu a proto mě zajíma jestli na ní potřebuju náký papíry.
Datum: 03. prosince 2010 22:13
 Má cenu renovovat babettu? To bych raději zrenovoval Stadiona. Jinak až najedeš cca 15000 na té yuki tak sem napiš jak je na tom...
Datum: 03. prosince 2010 22:10
Jméno: honza
IP: uživatel7152
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 11:26
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 Yuri:ale to je po renovace ne? a nevíš odstín té bílé barvy? Jinak moc pěkný fík
Datum: 05. prosince 2010 11:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 http://motorbike-search-engine.co.uk/classic_bikes/jawa-50.jpg ten je má presne tu farbu
Datum: 03. prosince 2010 23:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som mal pôvodne origo modrého fika a taka farba to nebola moja bola viac svetlejšia
Datum: 03. prosince 2010 23:08
Jméno: Ondra
IP: uživatel9706
 zdarec nedavno sem se tu ptal zdali mam volit kleste knipex.Mam moznost mit kleste od firmy wurth cena je sice u firmy wurth trochu vyssi, ale jeden znamy mi rikal ze jsou ty kleste mnohem lepsi.Jo a ty kleste budu pouzivat skoro denne. Vim ze to jsou blby otazky ale chtel bych aby ty kleste vydrzeli co nejdele tak si radsi priplatim. Dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 9:55
 Ja mám wurth nařadí a jsem s tim naprosto spokojen.. jestli chces neco co vydrzi tak bych to vzal od nich navic je tam docela dobra zaruka.
Datum: 06. prosince 2010 9:55
 S obojim budeš spokojenej...rozhodni se podle ceny, kolik do toho chceš investovat...já osobně beru především knipexy, od Wurtha nemam nic, ale co vím tak to patří k naprosté špičce...
Datum: 03. prosince 2010 21:58
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 to ne knipex aji wurth je nemecko teda melo by bejt
Datum: 03. prosince 2010 21:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ti asi nevieš čo z prachamy?  máš jedno po roku 1989 je ALL MADE CHINA
Datum: 03. prosince 2010 21:21
 Caute! malická ANKETA podla vás je uz fichtl veteran? nehádat sa ,,hádky vymazem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 12:30
Jméno: standa
IP: uživatel10819
 Pionýr veteránem bezpochyby je! Ale moje mantinely pro vymezení pojmu veterán u pionýra sahají k přelomu 60/70 let....veteránem je lahký oskutrovaný motocykel Jawa 50....pozdejší (ošklivé) modely 20 a 21 za veterány nepovažuju a mustang mi neustále připadá jako omyl výroby.....prostě u mě jsou veterány 550,555,05 a staré 20 a 21,jejichž výroba končila na přelomu let 1971/72....pozdější verze už jsou různě mutované a vůbec nejsou nijak klasické......
Datum: 06. prosince 2010 12:30
 No na slovensku nielen tie majú fichtla ktoré na nieco nové nemajú uz to nieje celkom tak v dobrom stave s novym lakem a po GO s papiermi zozenes za 400-500eur taky ako skutre ktoré majú 1-2let
Datum: 05. prosince 2010 11:24
 ale to musime uznat ze cena fichtla uz stúpá,,pametám sa pred 5 let tu na slovensku sa dalo kupit fichtla s papiermi za 50eur bez papiermi za 15eur alebo za dara... ted ani sa nedá najst fichtla s papiermi a ked jo tak za 200-300eur a bez papiermi v povodnom stave aspon za 70eur
Datum: 05. prosince 2010 11:19
 Fichtl veteran ještě neni je tak poloveteran ještě par let a veteran z toho bude
Datum: 05. prosince 2010 11:02
 takže letošní sezona:od jara do minulého týdne každý pracovní den 38km.jezdím na 20 a 555,střídám.uvolněný čep na kladívku na 20,prasklá kyvka na 555,na každém svíčka,ulomená řadící páka na 20 a na kostkované cestě ztráta zrcátka a jeho následná destrukce.stžený startovací segment.Velice poruchový stroj asi je prodám oba.Jak se ktomu chováš tak se ti odvděčí.při prvním dešti jsem rád za plechy že mám nohy v suchu
Datum: 05. prosince 2010 8:18
Jméno: kekele
IP: uživatel10806
 nic to nenaslo
Datum: 04. prosince 2010 23:57
 Ti odpoví pan google při zadání tvé IP
Datum: 04. prosince 2010 23:44
Jméno: kekele
IP: uživatel10806
 Frank ? kdo to je ?
Datum: 04. prosince 2010 23:39
 asi jses viděl v tom mojem posledním příspěvku že ano  a nebo v druhém případě máš všechno cajk a jenom sis to vztáhlu na sebe, franku... jo a retardér je zpomalovací zařítení, jen tak na okraj
Datum: 04. prosince 2010 23:29
Datum: 04. prosince 2010 22:59
 myslím přístup jako při opravě... prostě při opravě dá se říct čehokoli, musíš celyho fichtla odstrojit, což u mustanga nemusíš... neříkám, že u ostatních plechovanej chrchlů nemusíš, ale jde vo to, že ti další fichtly díky plechům vypadají k světu, ne tak hrozně
Datum: 04. prosince 2010 22:57
 Co je na dvacítkách špatnýho? Přehodíš kříž,prsa a máš z toho 21čku do 10ti minut  Mě osobně se nejvíc líbí 21čky. Mustangy já zas nemusím,jsou sice praktičtější jak na opravu,pohodlí,nádrž atd... ale už to neni ono. Je tot akové ubohé-jenom kostra,kola motor. a Starý dobrý pincek 21čka je legendárnější a známější stroj  No a na těch novějších dvácách se mi zas nelíbí ten zadní plech hranatý.  Jestli vám vadí že 21čka má horší přístup při opravování to je váš problém,máte jí mit v takem stavu abyste ji nemuseli orpavovat ne?
Datum: 04. prosince 2010 22:55
 čtu znova a znova a nic
Datum: 04. prosince 2010 22:28
 si pročti, co jsem tu napsal  opakovat to nebudu
Datum: 04. prosince 2010 22:23
 a k čemu je tak špatný přístup ne té 20?
Datum: 04. prosince 2010 21:46
 mě se zas třeba u 20 a u 21 nelíby ten novější zadní plech jak je to zatím sedlem tak prohli a víc vyříznuty
Datum: 04. prosince 2010 20:26
 jsi mě nepochopil.. narodíl od dvacítky se na ně dá dívat... dváca je prostě hnus hranatej.... mustang je taky hnus hranatej ale ten vede diky te pristupnosti
Datum: 04. prosince 2010 19:18
 hmm len nevim ze preco práve tá 20ka... 05ka,555deluxe, tiez majú zly pristupnost.
Datum: 04. prosince 2010 18:36
 si zvykneš
Datum: 04. prosince 2010 17:25
 Johny: protože lori  a shreku, dváca se mi taky "líbí" víc než mustang, ale vzhledem k tomu, ze to má tunu plechů, tak je to strašně zdlouhavý to opravovat... jo, bejt to bezporuchovej stroj tak je mě to jedno  páč bych při kazde zavadě nemusel odstrojovat pulku stroje
Datum: 04. prosince 2010 17:12
 to možná jo ale líbí se mi víc než mustang
Datum: 04. prosince 2010 15:43
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Protoze je oplechovana jak ruskej tank...
Datum: 04. prosince 2010 15:31
 a proč si myslíte že nejhorší z toho je 20?
Datum: 04. prosince 2010 15:16
 hlada: Mám uplně stejnej názor
Datum: 04. prosince 2010 14:25
 je to jak veterán, tak zároveň šrot... soudruzi meli dost času na to, udělat z fichtla ještě lepší stroj, než jak ho známe (tzn se v něm furt hrabat.. možná to je ten důvod, proč si jej každej necháváme a staráme se o něj  )... jako veterána beru 550, 555 a některý 05... to, co následovalo potom je hrozný.. nejhorší z toho všeho je 20.. vyhrál by to mustang, ale ten se díky dobré přístupnosti dobře opravuje  , ale to je taky asi snad jediná jeho výhoda
Datum: 04. prosince 2010 13:17
 boocheer má pravdu
Datum: 04. prosince 2010 11:39
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 je těžko nazvat veteránem něco na čem se běžne jezdí nakoupit, do školy, nebo do rachoty, i když je to starý.
Datum: 04. prosince 2010 8:42
 veterána ale nedělá jeho cena.pincek je veterán ale v podstatě bezcený.důvodem je počet vyrobených kusů a počet dochovaných kusů.a pincek byl první stroj kariéry řidiče a podle toho bylo s ním zacházeno a byl takhle brán.před 15 lety nepamatuju že by někdo z nás měl 555,všichni 21.kdo měl 20 nebo 05 okamžitě plechy dolů a široké řídítka...dnes naopak.
Datum: 04. prosince 2010 7:09
 ani ne 20. Větřiny pionýrů mají kolem 40 let... sice to nemá cenu-sběretalskou hodnotu ale je to veterán. Každý si představí pod pojmeme veterán stroj,který je nablískaný a má cenu desítky ba i stovky tisíc ale tady nejde o cenu ani o množství dochovaných kusů ale o věk stroje.
Datum: 03. prosince 2010 23:21
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 človek si váži veci až keď o nich príde
Datum: 03. prosince 2010 22:00
 Draci souhlasim s váma, mám 4 pionýry a dalším se nebráním, je to kus mého života a jak píšete jednou to možná bude rarita, co bude mít málokdo.
Datum: 03. prosince 2010 21:39
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Popravde? Kdyby to byl veteran tak ma jinou cenu, a vsechno celkove vipada jinak, takze podle me neni... I kdyz rok vyroby rika neco jinyho
Datum: 03. prosince 2010 21:35
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som svoj kupil za 500 Sk v roku 2008 do konca života budem hovoriť že to bol môj najlepší kšeft v živote  o rok neskôr mi otcov kolega daroval papiere tiež dobrý biznis  a pio je pre mňa kus môjho života na ktorý nedám dopustiť 2 litre benzínu a ideš kam chceš
Datum: 03. prosince 2010 21:06
 Plně souhlasím s boocheerem, pionýr už je veterán a podle toho by se s ním mělo i zacházet, tzn. opečovávat a nedělat s ním kraviny nebo ku.vit na rádoby cros. Hodně mladých, ale vidí pionýra jako takovou hračku, kterou můžou klidně rozbít a zahodit!!! Já mám 2 pionýry, jeden jsem dostal od dědy (na něm momentálně jezdím a dopřávám mu celkem kvalitní péči) a druhý mám po otci, který ale stojí už 15 let v garáži a čeká na ,,oživení,,. Kamarád toho druhého pionýra chtěl i koupit, ale prostě já mám jawy rád, tak má smůlu, oba pionýři zůstanou doma a myslím, že to tak zůstane hooodně dlouho, protože za takových 20-30 let to bude opravdu pěkný veterán
Datum: 03. prosince 2010 20:54
 Mám JAWA 20 rok výroby 1972 s TP....ze začátku mi to táta koupil na pole tak jsem na něm nalital asi 2 km a potom jsem si uvedomil ze jednou bude mít velkou cenu a že ho radši uklidim....ted ho ceka renovace zapalování...  ...protoze nevim proc ale strašně mi zlobí...ten pio má najeto 1024 km! nekecám! takže je dost zachovalej a vše je originál: 0. výbrus, motor nikdo nikdy nepůlil...fichtl je veterán a jednou za x nebude k sehnání....
Datum: 03. prosince 2010 20:25
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 presná pravda
Datum: 03. prosince 2010 20:17
 je to veterán samozřejmě,řeknu ti to tak. spousta pubertáků to roztřískávají po polícha berou to jako kus šrotu protože jak to nejede 200 tak to pro nich nema zadnou hodnotu a navic je tech pincku jeste tisice,stoji to kazdemu ve stodole a da se to bezne sehnat za odvoz nebo za par stovek tak to všichni ničí. ale počky za 20 let,to budou všichni po pinckách slyntat kdo bude met pincka bude king jako to bývalo dříve
Datum: 03. prosince 2010 20:06
 preto som dal tú anketu lebo podla vela ludi je fichtl jen srot,,ALE podla mna ne je to veteran
Datum: 03. prosince 2010 19:39
 na to že nejnovější fichtl je mustang a to se vyráběl do roku 1982 tak si myslím že fichtl se dá brát jako veterán
Datum: 03. prosince 2010 19:33
 Čau draci chci se zeptat jak poznám že mám špatně vyváženou klikovku na fichtlu díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 11:30
 ok dík moc
Datum: 04. prosince 2010 11:30
 Poznáš to tak že motor způsobuje nadměrné vibrace. Myslim že nějaký závratný problém ve výkonu ani nepoznáš,spíš se to projeví na pohodlí jízdy těma vybracema a větším hlukem
Datum: 03. prosince 2010 20:09
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 Čus draci nechcete někdo tenhle karbec?????Kdyžtak se můžete zeptat atd.Dík
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/472511-karburator-jawa175-250-cz175-125.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 11:27
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 2924 H tam je a je to na přírubu jako tomu je u prvních kejvaček 125,150.Cenu nabídni.
Datum: 04. prosince 2010 11:27
 Za kolik? Je tam 2924H , nebo 2924HZ?
Datum: 03. prosince 2010 20:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 akorat nechapem jak to moze bit aj na 250 aj na 175 aj janevim este naco
Datum: 03. prosince 2010 18:54
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 Zdravim, prosím Vás jak poznám u fechtla dobrou kompresi (v mém případě spíš špatnou)
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 18:48
 Polož na nakopávačku nohu..ani netlač dej ji volně...a sleduj za jak dlouho propadne dolu...tipuju si rict ze kdyz se nepropadne do 30-40 sekund..je komprese dobra..ale newim...
Datum: 03. prosince 2010 18:48
Jméno: Felaz
IP: uživatel10799
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 20:12
Jméno: Fogi
IP: uživatel10805
 Ted swe na to dívam, tak je to celkem natěsno, raději je udělám menči.Díky za upozorneni.
Datum: 04. prosince 2010 20:12
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Myslim podle fotky, že ty pomocny okynka jsou velky-čep ti to propoji s přefukama a uteče ti čerstvá směs do výfuku. Zkus si tam čep zakreslit a uvidis.
Datum: 04. prosince 2010 13:44
Jméno: Fogi
IP: uživatel10805
 Jinak sorry že tu mam 2 Nicky, to proto když do okenka nick napišu "F" tak se mi objevi "našeptavač" s myma nickama po F
Datum: 04. prosince 2010 11:48
Jméno: Felaz
IP: uživatel10805
 Nahřál válec a stahovákem stahl ven..Na netu i tady na FP je hodne návodu..
Datum: 04. prosince 2010 11:42
 Hej prosimtě jak si vytahl tu vložku z valce diky
Datum: 04. prosince 2010 10:13
Jméno: Fogi
IP: uživatel10799
  Díky, vypiluju si to sám, jen sem chtel na to slyšet názor. Je to vubec realne mit Takhle velke pomocne vyfukače ? nechci to propilovat až na svorniky.
Datum: 03. prosince 2010 19:32
 Jo, klidně ti to vypiluju, kolik dáš?
Datum: 03. prosince 2010 19:15
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Zdravim chlapi  Nevíte čímto, že se mi při montování řidítek na kostru furt protáčí šroub (nechce se mi tam chytit ten kuželovej konec).. u normáln 20cítky.. díky moc asi je nějaká kravina nebo blbost ale furt nevím kde je chyba..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 19:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 vcil nevim jakto tam presne je ale nevim ci to nahodu nejde vytahnut ven,pres riditka prostrc normalne srub a tu matku si daj na par zavitu a strc to spatky a dotahni
Datum: 03. prosince 2010 19:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak bud ho mas spadnuti trochu dole anebo ho tam nemas vubec ne?
Datum: 03. prosince 2010 18:51
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 cus dneska sem jezdil ve snehu a ani ten fichtl nejel ve snehu furt hrabal s hladkym plastem premejslim ze bych tam dal drapak co vy na to?bylo by to dobry?myslite ze to by uz nehrablo pri rozjezdech a celkove pri jizde?kdo ho tam ma a co na to rika?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 22:51
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 hahahahhahah
Datum: 03. prosince 2010 22:51
Jméno: jdi uz do pice
IP: uživatel10802
 hele jdi uz do hajzlu vsivaku ! resis picoviny a furt jenom machrujes jak me rozkopes.. hovno z toho kryple... priste nic neslibuj !! vis hovno, umis hovno - dej si drapak .. si teda pomuzes BLBCE !
Datum: 03. prosince 2010 22:04
 OFTP: nevíte jak může bát drapák široký/vysoký ? (lisovaná kyvka)
Datum: 03. prosince 2010 19:48
 mám drapák a řeknu ti to takhle: 1.dá se jezdit i na silničních pláštěch 2.drapák víc drží ale stejně když tomu dáš tak to hrabe 3. aby to nehrabalo bys musel dát řetězy na kolo a prošroubovat šroubama,ale zas se stím nedá jet po suché silnici.Nejlepší je asi ten drapák ale furt musiš opatrně jinak to položiš
Datum: 03. prosince 2010 19:12
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ty asi nejsi normalni ked tu furt resis taketo blbosti,
Datum: 03. prosince 2010 19:05
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 ale tak jako do fichtla do zadu drapak tak to bude lepsi nez s normal ten drapak vic o dost vic drzi
Datum: 03. prosince 2010 18:45
Jméno: devil147
IP: uživatel10800
 já ti řeknu mám krosku suzuki rm 80 a tam dany motor z fechtla mám 14ky kola a novy zadni drapak ale stejně me to klouzalo ja ji mam stavenou na rychlost takže stim nic nevyjedu ....
Datum: 03. prosince 2010 18:40
 *chtěl
Datum: 03. prosince 2010 17:39
 to bude rukama  já nemam žádný vzorek a hrabal jen když já sem chtěk  , na ujetém sněhu za 3 plnej a pohoda
Datum: 03. prosince 2010 17:39
 Zdravím SESO měl bych dotaz ohledně Futírek (pouzdra) do převodovky pionýr jawa 20/21/23 bylo tady jedno to pravý uzavřený a levý otevřený bylo u toho napsaný novinka za 180 kč kde to je tět????????????Nemužu to najít chtěl bych si to časem objednat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 18:43
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 Z jakýho jsou materiálu??????MOSAZ-BRONZ????Díky za odpověd
Datum: 03. prosince 2010 18:43
 ted uz se to pordava samostatne,,
Datum: 03. prosince 2010 18:36
 Ahoj potřeboval bych zadní blatník na Korádo. Prý sou různé druhy blatníků, je to pravda ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 17:36
 ok, maník v mototechně snad obědná správně
Datum: 07. prosince 2010 17:36
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 moc rád bych ti poradil,ale tohle je fichtlpokec a ja na korada moc nejsem....zkus to na jinym pokecu.....jak vidis,tady nikdo beztak neví a jen to tu čumí v červenym rámečku navrchu stránky...to je taky důvod,proč píšu  sou potrebnejsi dotazy
Datum: 07. prosince 2010 16:09
 zdarec hoši nevíte na kolik by cca vyšla GO motoru jawa 90? klika, válce převody jsou v cajku, ale chce to spojku ložiska gufera atd..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 22:07
Jméno: FRANK
IP: uživatel10802
 tady nekdo asi venku upadl ... a shodou nahod na nej padl snih ze strechy... -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- wepo - misto luxusni .. nechtel si napsat lacina ? chuda ? obyc ? neboli na picu ?
Datum: 03. prosince 2010 22:07
 2000 za luxusní generálku, jo?
Datum: 03. prosince 2010 18:49
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já jsem to dělal, vyšlo mě to asi na 2000 a to byla luxusní generálka...Ale nepouštěj se do toho pokud nemáš sehnané origo použitelné díly a popř. někoho zkušeného po ruce...samosebou něco se dá koupit nové, ale u něšoho bych to rači neriskoval...
Czechoslovakia je hold kvalitnější...
Datum: 03. prosince 2010 16:14
 Zdar hoši mam dotaz jaky olj je nejlepši do fichtla myslim do pevodovky ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 9:56
 no nějaky kupim diky
Datum: 04. prosince 2010 9:56
 štěpán: motul nebo mogul?
Datum: 03. prosince 2010 22:01
 No chlapi diky ale ted vybrat jaky  každy piše nějaky jiny...hh- jo to vim že převdovy nejsem blby
Datum: 03. prosince 2010 20:59
Jméno: ŠtěpánJawa05
IP: uživatel5359
 čau, používám Motul90, je levnej a docela kvalitní...
Datum: 03. prosince 2010 17:04
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nejlépe převodový..
Datum: 03. prosince 2010 16:02
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 VALVOLINE
Datum: 03. prosince 2010 13:32
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 PP 80
Datum: 03. prosince 2010 13:21
Jméno: kubba
IP: uživatel10419
 Ahoj,
při napínání řetězu a dotahování zadního kola se mi podařilo nějak vytrhnout lanovod k zadní brzdě. Fichtlíka nemám moc dlouho, tak bych se chtěl zeptat, kudy ten lanovod původně vedl. Teď mi tam lanko jen tak visí a je to moc dlouhé abych mohl brzdit.. i kdybych ho zkrátil, tak by šlo přes řetěz a opravdu nevím, za co to chytit. Předchozí majitel dával fichtlíkovi pěkně zabrat, tak je možné že tam byla nějaká packa, která uletěla. Předem díky za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 21:59
Jméno: Kubba
IP: uživatel10801
 možné je všechno... asi to tak bude. Ale někde to být zaháklé musí, ne? protože takhle by to dřelo o ten řetěz a prakticky se to dotýká cestou zadního kola
Datum: 03. prosince 2010 21:59
 lanko na 20 neni dlouhy aby plandalo nemáš tam náhodou z 21?ono je delší...
Datum: 03. prosince 2010 21:48
Jméno: kubba
IP: uživatel10801
 ahoj, je to postavené částečně z Jawy 05 a 20. Z toho co jsem pochopil je celý mechanismus z té 05. A s řetězem se mi to potká u motoru, kde prochází bovden na druhou stranu. Co jsem zatím vykoukal, tak na konci a začátku bovdenu je vše ok - takže problém bude určitě v tom, kudy to mělo vést.
Datum: 03. prosince 2010 21:26
 máš 20 nebo 21?
Datum: 03. prosince 2010 19:15
 nechápu, vždyť lanko vede opačnou stranou než řetěz....
Datum: 03. prosince 2010 17:34
 Caute draci! má niekto skusenosti stim kolenom? sedi to na fichtla dobre? a ze ci ten chom nevybledne rychlo? nemeni barvu? Diky za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 20:58
Datum: 02. prosince 2010 20:58
 Mám koleno bez filce-to co prodává tady,všechno sedí jak má perfektně až na ten chrom který je méně kvalitní... po jedné vydařenejší sezoně se mi polovina toho kolena nejblíž k válce začala měnit do žluta a pak do takové zinkové barvy
Datum: 02. prosince 2010 20:52
|



|