Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar, jak mam do motoru mustanga dát spojkovou tyčku tu malou a tu kuličku popř. jak mam zistit jestli tam takulička s tou malou tyčkou je? kdycky když tam dám dlouhou tyčku tak mi projede celá motorem... a ještě jaký je přesný pořadí tyček a kuličky díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 19:18
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 cau taky se mi to nedavno stalo kdyz sem ho mel nakopliho ze mi vypadla velka,mala a ta kulicka poradi je : mala tycka,kulička a nakonec ta dlouha a bacha ad to nestratiš
Datum: 22. října 2010 19:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tahle otázka tu je posledních pár dní každej den, hledej ve starších příspěvkách... jestli ti dlouhá tyčka zajede dovnitř celá, tak tam nemáš tu kratší ani kuličku
Datum: 21. října 2010 22:11
 cau . potrebuju vedet jestli je na jave 20- kulatej kryt retezu - tak jestli na nem je originál linka a jestli jo tak kde. ??? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 17:39
 standa: mám pionýra ze 72 roku a taky mám kulatý kryt řetězu, takže min. 72 rok ho má taky
Datum: 22. října 2010 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 roky 67,68,69,70 a kus roku 71 měli kulatý kryt řetězu,linky tam neměli
Datum: 22. října 2010 15:56
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 není
Datum: 22. října 2010 8:30
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Zdar jakou má cenu pojízdný motor na 90ku s karburátorem a komplet elektrikou ?
Dík za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 15:19
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 blbý vtipy. Řekl bych 2-3000,-
Datum: 24. října 2010 15:19
 290,-
Datum: 23. října 2010 16:21
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
Posl.aktualizace: 21. října 2010 21:08
 jaj mam v mojom H7 a pohoda
Datum: 21. října 2010 21:08
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 hmm. je zajimavi ze na zarovce je 12V, a nevim jestli by se uchladila ve fichtloj ale asi jo
Datum: 21. října 2010 20:27
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 21. října 2010 19:25
 čus draci..Mam motor po GO a novej píst s krouškami,ale když sem ho nasadil do válce tak jsem si všiml že se mi nedovírají zámky na pístu,mezi nima je 1-2 milimetrů mezera..a když to nastartuju tak to nechce jít do otáček tak potřebuju poradit jestli to nemůže být tim že nůžu mít větší válec než píst..díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 10:19
 hoj draku. mam tuseni ze ti prodali krouzky ogigilal, kup na prvni nebo druhy vybrus. vem valec do mototechny a zkus vybrusove krouzky, jak tu pise kolega. nebo zmerit mikrometrem, valec jake ma vrtani, ale tezko ho budes mit. milda
Datum: 22. října 2010 10:19
Datum: 21. října 2010 20:49
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 ty vidíš spáru na kroužku, když je píst ve válci? :-o Tak to má ten píst docela zemědělskou vůli, to se nedivím, že se ti tak rozevřel kroužek.
Datum: 21. října 2010 20:41
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 proste mas mensi krouzky dej je bez pistu do valce a meliby bejt u sebe, pokud nejsou musis koupit jiny nejlepsi je vzit valec do mototechny a tam krouzky vyzkouset
Datum: 21. října 2010 20:38
 nn tím to nebude..když je dám k sobě na pístu tak sedí dobře.ale pak je nasadím do zámků a dám píst do válce a kroužky zůstanou od sebe ty 2 milimetry
Datum: 21. října 2010 20:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 spíš ti dali špatný kroužky
Datum: 21. října 2010 20:14
Jméno: karel
IP: uživatel10567
 Čau draci mám takovej blbej dotaz mám Jawu 250 typ 353 ale nemám baterku a nechci nic skurvit tak se chci zeptat jestli jí můžu skusit nastartovat na nabíječce? Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 19:37
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 otazka jestli ma ta nabijecka pojstku tak znicis jenom pojistku
Datum: 21. října 2010 19:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 riskuješ spálení nabiječky, lepší roztlačit
Datum: 21. října 2010 19:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 dá sa to ale daj malý prúd
Datum: 21. října 2010 19:12
 Zdarec,nedávno jsem musel do fichtla nouzově nalít M2T.Vyjel jsem na to plnou nádrž a teď tam dám polosyntetiku (Mogul TSF).Co všechno ve válci musím vyčistit ? Stačí jen píst a hlavu ? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 16:01
 TSF byl minerál,ted je už nějaká nová receptura a je to polosyntetika a i když za tu cenu tomu moc nevěřím..
Datum: 22. října 2010 16:01
 no i když je možný že je to polosyntetika všude maj napsaný něco jinýho já TSF mám a myslim že tam je minerál
Datum: 21. října 2010 22:11
 A mogul TSF není polosyntetika ale minerál
Datum: 21. října 2010 22:06
  to zas ne,ale díky za odpověď
Datum: 21. října 2010 19:24
 a kolik myslíš že ho tam po jedný nádrži bude???lopata???
Datum: 21. října 2010 19:21
 já vím,ale říká sem když přestupuješ na lepší olej tak by se měl odstranit ten karbon aby se nerozpustil a nenadělal nějakou paseku ve válci
Datum: 21. října 2010 19:14
 co bys na tom čistil??? TSF není zas o tolik lepší  ))) tyhle motory umaže i psí sádlo, ale musí ho tam být dost
Datum: 21. října 2010 19:10
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 21. října 2010 20:20
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Šipka ukazuje směr průtoku benzinu.
Datum: 21. října 2010 20:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano
Datum: 21. října 2010 19:19
 cau draci, kamos ma babettu 210 a praskaj mu zarovky. Mel tam 6V a jezdil s ni asi 2 mesice (od ty doby co ji koupil) a najednou mu praskla. Koupil novou 6V a praskla mu znova.Tak koupil 12V a ta praskla taky. Pak zkusil 24V a zase praskla. Nevíte čím to může být a co stim delat? Díky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 20:46
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ja dal do predu 12V 21W a dozadu 24V 10W a byl pokoj, babety to delaj a stemahle zarovkama to svitilo krasne
Datum: 21. října 2010 20:46
 koukni jestli máš žárovku v tachometru a jestli tam žárovky drží pevně a mají dobrý dotek, stačí totiž aby se jedna uvolnila a veme sebou všechny!
Datum: 21. října 2010 20:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja mám v predu 12V/45W
Datum: 21. října 2010 19:06
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 ať tam dá 6V ale s větší Wattáží. Lehce pomůže co nejvíc oddálit světelný cívky od rotoru
Datum: 21. října 2010 19:04
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
Datum: 21. října 2010 18:57
 Zdravim draci chtěl jsem se zeptat,jak mám vyřešit kapání oleje zadní kyvné vidlice u JAWY 250/353 pokud třeba někdo z vás tento problém měl tak bych byl hafo rád kdybyste mi poradili  .Děkuju za každou radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 21:47
 Mám praxi hlavně v motorech,a praxi mám rozložit a složit pionýra není pro mě problém ale dvaapulu mám teprve od prázdnin:.-)
Datum: 21. října 2010 21:47
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No nevím jakou máš praxi jako opravář, ale zase to není nic tak hrozného. Hlavně nesmíš zapomenout povolit zajištovací šroub čepu, je zezadu šikmo směrem dolu, někdy není ani pod nánosem bláta s olejem ani vidět. Někdy také jde čep dost těžko vyrazit.
Datum: 21. října 2010 20:54
 A jde tam něco zkurvit z nezkušenosti?Nikdy jsem to neměl rozebrany ty kyvný vidle....
Datum: 21. října 2010 20:38
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je nutno sundat kyvku, vylisovat pouzdra a vyměnit těsnící kroužky. Další dva kroužky jsou na mazacím šroubu. Když už je to takhle rozdělané a je tam nějaká vůle, je vhodné vyměnit pouzdra i čep. Pokud se ti do toho momentálně nechce, lze použít mazací šroub ze staršího typu kývačky, ten má na konci místo trubičky mazničku, ovšem občas to musíš namazat vazelínou.
Datum: 21. října 2010 20:33
 a v tomhle připadě to vyřeším teda jak pls?  .....Abych tak přibližně věděl jak moc to bude složity protože mám ještě v plánu dělat GO motoru
Datum: 21. října 2010 20:19
 mělo by tam být plastový kolínko který vede od šroubu na víku k čepu vidlice. tudy se to maže z motoru
Datum: 21. října 2010 20:19
 Jako sundat a vyčistit a vyměnit ty kroužky?
Datum: 21. října 2010 20:08
 vyhod to kolínko který vede k motorovýmu víku
Datum: 21. října 2010 20:05
 Kyvná vidlice  ,tlumiče jsou v pořádku.
Datum: 21. října 2010 19:56
 WINC: Myslíš kapání oleje přímo z uložení kyvné vidlice a nebo ti tečou zadní dva tlumiče kyvné vidlice?
Datum: 21. října 2010 19:50
 Je to hodne slozity?Na jak dlouho ta práce zhruba je?
Datum: 21. října 2010 19:39
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 rekl bych ze pro snadnejsi praci bych sundal cely zadni vidle pak si je rozdelal vycistil vymenil ty krouzky nalil novej olej a dal
zpet na motorku toto by byl můj postup
Datum: 21. října 2010 18:51
 jen sundat plechy nebo komplet cely zadni kyvny vidle?
Datum: 21. října 2010 18:04
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 rozeber to a vyměn tam ty gumové kroužky a mělo by být po závadě
Datum: 21. října 2010 18:01
 ahoj lidi jak nejlinněji mám přihlasit javu 20 čísla souhlasí rok 1969
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 15:00
 tak máš případ jak já akorát mám Jawa05 rok 1965 čísla souhlasí ale TP nemám ani SPZ tak přihlásit to mužeš jak už sm psal níže
Datum: 22. října 2010 15:00
 tp nemam
Datum: 22. října 2010 12:49
 jestli ktomu máš TP tak si v poho
Datum: 21. října 2010 19:54
 no to taky budu asi za rok řešit no nejlepší je si koupit TP i ze štítkem nebo pak podle toho TP si vyklepat ty udaje raznicí na ten štítek a číslo motoru si de nechat někde na uřadu za 50kč vymazat ale nevím jestli to stím štítkem je povolené ale podle mě je to trestné ale kdo by to koumal na fichtlu a každej si bude myslet že jen to normálně přihlašuješ ale počkej si na názory druhých
Datum: 21. října 2010 19:54
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Jestli ji chceš přihlásit nejlevněji nebo nejdrazej pořád to vyjde na stejno myslím 300Kč+STK a pojištění
Datum: 21. října 2010 19:50
 pardon jawu 20 nejlevněji
Datum: 21. října 2010 16:46
Jméno: Mustoš
IP: uživatel10513
 Zdar draci  potřeboval bych poradit s zapojením baterie na mého mustoše, je tu někdo takový kdo už to dělal???Mám 30W zápalko, Díky moc za rady.At to frčí
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 z jakyho duvodu tu baterku potrebujes? pokud chces blikny a nebo nejaky "tjůnink" podsvícení,tak ti staci vetsi nedobijena baterka pod nadrz,pri pouziti uspornejch zarovek z LED diod baterku parkrat za sezonu nabijes....
Datum: 22. října 2010 17:27
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Fermezi, kdo se má na tvé jazykovědné znalosti koukat... dobýt??? tak leda od slova dobývat, tedy hrabat se např. v zemi a dobývat železnou rudu. Pokud ale chceš naplnit energií akumulátor prostě se používá měkké I  . Jinak k diskusi. V podstatě stačí usměrňovač.. jenže... bez regulace ne že by to nedostatečně dobíjelo, to ne, to si fermez zřejmě plete s perpetum mobile. Regulace je tam aby se akumulátor nepřebíjel. Možná to zní trochu komicky u pionýra, který má obecně spíš problém s nedostatkem energie, ale může se i u pionýra stát že majiteli rupne přední žárovka a v sustavě se najednou ocitne tolik přebytečné energie, že se začne hromadit v akumulátoru. Ve chvíli kdy se ale úplně akumulátor naplní, tak se následně začne přebíjet se všemi ničivými účinky na akumulátor. Toho spolehlivě docílíš při jedné jediné delší cestě se zhasnutými světli, nebo prasklou žárovkou.. tak k tomu slouží regulace
Datum: 22. října 2010 11:16
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nebude to fungovat moc dobre, asi by to slo jenom s usmernovacem, ale obcas bys musel baterku dobyt na nabyjecce. Prijizdeji nevybyjes hned tak a kdyz budes mit tohle dobyjeni a porad svitit tak to bude alspon neco dobyjet tak by to mohlo vydrzet pomerne dlouho
Datum: 21. října 2010 20:55
Jméno: Mustoš
IP: uživatel10513
 ????????
Datum: 21. října 2010 19:03
Jméno: Mustoš
IP: uživatel10513
 De to i bez regulatoru
Datum: 21. října 2010 19:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tak toi zapoj tam kde je aj regulátor
Datum: 21. října 2010 18:36
Jméno: Mustoš
IP: uživatel10513
 trochu jo ale na jednom schematu jsou jenom uměrnovače a pravě nevim jestli by to stačilo
Datum: 21. října 2010 17:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 si aspoň trochu elektrikar, nie? tak potom to daj spraviť niekomu čo tomu rozumie potom potrebuješ regulator napätia usmerňovače inak na http://www.jawa-50.cz je toho jedná kopa
Datum: 21. října 2010 16:57
 zdravim jawaky. potreboval bych rado, uz si nevim rady. mam jawku 640 po geo, neco tam cvaka a nemuzu nato prijit. vse tam je nove. je to slyset od valcu kdyz pootocim zapalovanim tam a zpet. mam na ojnicich klece. zkousel jsem jehli a nic. dekuji moc za radu Milada
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 10:10
 diky za radu. nejvice to cvaka kdyz tocim tam a zpet magnetem. motor jsem delal ja sam maka to jak delo, starty a vse uzasne az nato cvakani. pist nejde otocit musi smerovat sipka k vyfukum. pisty tam byli hungary, daval sem seske. snad to da po par kilometrech pokoj. jo a to cvakani dela volnobech, pri vysich otackach se to klidni takze parada. fakt myslite krouzky?
Datum: 22. října 2010 10:10
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 po GO je to normalni delaj to krouzky nez si sednou, taky se muze stat ze pri montazi dotycna osoba dala obracene pist coz by se zlamaly krouzky tim to nebude
Datum: 21. října 2010 20:41
Jméno: dano
IP: uživatel10565
 Zdravím draci, v čem jsou výhodné veteránské papíry ? .. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 15:32
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 nechci aby to vyznělo nejak urážlivě,ale céčková kejva je pro komisaře stejnej póvl a velkoseriová histricky nezajímavá prdlavka jako pionýr či škodovka,takže by si ji musel mít v hodně unikátním a nejlepe původním stavu,pak by se s tebou aspon bavili....výhody? jaké? když tě někdo nabourá-desetina pojistnýho-desetina plnění vzniklé škody  ptal jsem se nedavno na aktuální cenu-5000,- a kazdej rok testace 1000,-  Ondragam: Pres známý se snaž dopídit k někomu známýmu kterej dělá na registru vozidel a ten je schopnej ti vytahnout celej seznam motorek který se válej po stodolách a zakopaný ve hnoji všudemožně po republice a jsou na neodhlášenejch papírech.....
Datum: 22. října 2010 15:32
 Jenže já nemám Céčko, ale 352.
Datum: 21. října 2010 20:57
 Ondragam: náhodou papíry na ČZ 150C se sehnat dají,na jedné veterán burze jsem je viděl prodávat samostatně za 3000Kč! Stačí jen jezdit na burzy,na inzercíh to bývá předražené,ikdyž na burzách někdy taky...
Datum: 21. října 2010 19:54
 Já budu nucen jít taky takovou cestou, protože papíry na čízu 150 neseženu.
Datum: 21. října 2010 18:31
 no nechci kecat, ale myslim, ze atestace stoji vic, pokud terda nejses clenem veteran klubu. Ano kazdej rok se dela atestace a udrzovani motorky v super stavu neni levny. Je to drazsi, nez koupit papiry a jezdit.
Datum: 21. října 2010 17:38
 Mmj. to stojí 3tisíce a musí se, pokud nekecám, každý rok dělat něco na způsob STK.
Datum: 21. října 2010 17:26
 krome nizsiho povinnyho ruceni asi v nicem, krom toho, ze prihlasis motorku trvale vyrazenou z registru vozidel.
Datum: 21. října 2010 16:12
Jméno: pionýr 05
IP: uživatel9545
Posl.aktualizace: 22. října 2010 18:33
 a fungovalo by neco takovyho i u mustangackyho vyfuku?
Datum: 22. října 2010 18:33
 aha  ja si vzdycky chtel pohrat s vyfukem,ale nikdy jsem nejak nevedel jak a do hikonu se mi nechtelo  tak diky,zkusim to
Datum: 22. října 2010 16:13
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Zajic: Pokud z doutníku vyhodíš poslední vložku před doutníkem tak se s "origo" výfukem dá na upraveném válci točit klidně 8500 ot/min,pokud si místo této přepážky vytvoříš přepážku jinou,dá se nahnat nazpátek krouťák aniž by klesli max otáčky....pokud vyrabuješ celej doutnik a uděláš mu nový "vhodnější" vložky tak není problém jít ještě výš....ovšem na seriovce mi ten doutnik jel nejlíp celej a čistej
Datum: 22. října 2010 15:39
 a popises mi nejak jak to myslis?jaksi jsem to nepochopil  vybrat tlumici vlozku a priklopit jen tim koncovym?
Datum: 21. října 2010 18:39
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 zajic nemyslím
Datum: 21. října 2010 18:34
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Já bych si pionýra těmahle věcma nedevastoval, stačí mit kvalitně go motor a čistý výfuk a jede taky dost slušně že se skůtry 50 nechytaj
Datum: 21. října 2010 17:39
 yuri-potom ale bude jen jiny zvuk ne?a vykon ubere?
Datum: 21. října 2010 17:23
 S neodladěným zkušenost mám,sníží krouták na polovic,víc se to s nim zahřívá a taky enormně zvýší spotřebu.Jediná výhoda je zvuk ale ten časem začne lízt na nervy.
Datum: 21. října 2010 16:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 zober klasický doutnik z fechtla vyhoť z neho tlmiacu vložku poskladaj pretesni a Hikone može isť do prdele
Datum: 21. října 2010 16:55
 muzes vzit jakejkoli,musis uriznout puvodni koleno a dat tam z pionyra..ale dopredu rikam ze to pojede hur.musis ho odladit,co jsem cet tady tak silnejsi koleno a vyletovou trubicku.presne miry vi denzileck..pokud das jen tenhle vyfuk na origo koleno,zvysi se ti o kapinek otacky ale strasne spatne to pujde od spoda..vubec to netahne.
Datum: 21. října 2010 16:22
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Zdravím...potřebuju s mustangem na evidenčku a ptám se jestli vadí že není technická i když to převezu na vozíku a jestli vadí jiný číslo motoru? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 9:12
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 pokud vím,tak při převodu musí bejt platná STK. alespoň u aut tomu tak je. A že nová STK na svoje jméno je zároveň i evidenčka jsem už psal, ale asi sem to napsal špatně.
Takže asi postup viz níže.
Datum: 22. října 2010 9:12
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 A jde vo to že to chcu hlavně přepsat a na STk to fakt není...
Datum: 21. října 2010 23:35
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Mám tam jenom kolonku identifikační číslo vozidla ale nic o čísle motoru.....
Datum: 21. října 2010 23:34
 pokud vim tak STK nepotrebujes. A ikdyby jo tak proc delat evidencku s STK ? proste udelat jenom STK na svoje jmeno.
Datum: 21. října 2010 21:19
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 V techničáku musí bejt napsaný že ,,číslo motoru se neeviduje,, je to v TP dole jak se píšou úřední záznamy. A taky asi když jdeš na evidenčku, tak asi zřejmě kvůli převodu né?
Ten ti ale bez platné STK a zel. karty neudělaj. jestli tomu tak je a jsi v napsanej v polopřevodu tak zajdi na úřad a nech si vymazat motor třeba za účelem výměny (napíšou tam výše uvedené)
potom udělej evidenčku zároven s STK a následný převod na sebe. Jinak k tomu přebouchnutí čísla: nejni to žádnej problém, vibračkou to vybrousit jde smirkem třeba120 a pak třeba240
následně vyrazit číslo. Velikost myslim 6. Osobní zkušenosti i také se štítkem
Datum: 21. října 2010 20:39
 jak tam neni nic napsany o cisle motoru ? jako ze tam neni napsany ? jestli tak, tak to cislo na motoru nech. pokud to prerazis dobre tak to vadit nebude, ale nesmi to bejt jak kdyz chc*je pes  a i s brousenim mozna bude s materialem motoru problem
Datum: 21. října 2010 20:24
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 A vadilo by kdybych to číslo nějak šíkovně zbrousil a raznicemi narazil nové? A jde o to ještě, že majitel udělal nový techničák teďka v létě a tam nic o čísle motoru není...
Datum: 21. října 2010 18:31
 ze nemas STK nevadi, nekde ti udelaj evidencku i na motorce v krabicich, ze nesedi cislo motoru vadi, pokud nemas cislo v TP smazany, ale kazdopadne musi sedet typ
Datum: 21. října 2010 16:10
 zdravim,mnel bych dotaz chtel bych si zkusit vypilovat karburátor a potřeboval bych vědet jak se to dělá ,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 21:54
 jasný
Datum: 21. října 2010 20:54
 Jojo,hlavně nedopadni jak já že sem to zkusil sám doma a bylo po karburátoru
Datum: 21. října 2010 17:01
 jo a eště jednou díky moc za ochotu
Datum: 21. října 2010 16:19
 asi to dělat nebudu jen sem myslel že si to skusim udelatt doma ale když se to musi udelat frezkou tak na to prdim budu jezdit s origo karburatorem ten mne stačí
Datum: 21. října 2010 16:18
 http://www.jawa50speed.wz.cz/tech.html jestli se ti to podaří(nepodaří) tak nezapoměn na sadu trysek na odladění a trpělivost se seřízením,me trvalo hodně dlouho než sem trefil volnoběh a bohatost.Ještě by mě zajímalo proč ho hceš zvětšovat?A jestli chceš tak ti dám kontakt na jednoho človíčka co to dělá na zakázku.
Datum: 21. října 2010 16:03
 aha  ,a to se zvětčuje ta díra ,nebo ten trichtiřek-difuzor ?
Datum: 21. října 2010 15:59
 Dělá se to frézkou u lidí kteří se vyznají v oboru,doma neudělatelný.
Datum: 21. října 2010 15:55
 asi sem to blbě napsal ,čím zvětčit difuzor na karburátoru
Datum: 21. října 2010 15:52
 nebo se to dělá nečim jiným??
Datum: 21. října 2010 15:43
 Proč ho chceš pilovat?
Datum: 21. října 2010 15:41
 Ahoj nemá někdo fotku schématka elektriky na Babetu Stellu?...Bud zašlete foto na Hurweenek@seznam.cz nebo mi sem pošlete případný odkaz děkuji  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 7:05
 Ještě jeden malý dotaz. viděljsem tu kdysi u někoho na profilu nádherného mustanga po renovaci,uplně jak nový že by se z něho dalo jíst  a na těch fotkách neměl motor. prosím chci se zeptat jaký odstín RAL té oranžové to je a zároen majitele velmi pochválit... díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 vyhledej si tu draka s nickem Pouchaz,motor nemel v rámu,protože ho měl u mě
Datum: 22. října 2010 15:42
|



|