slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  984  985  986  987  988  989  990  991  992  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Honza 20      IP: uživatel10308    
Čau draci mám takovou závadu na jawě 20 a mám podezření na dvě věci tak jsem se chtěl zeptat co by mohlo dělat špatný těsnění karburátoru nebo sání odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: Honza 20      IP: uživatel10308    
Díky mě se právě stává to druhý
 
 
Datum: 25. října 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
chudá směs - motor nemá sílu, samovolně se zvedá volnoběh, motor se za jízdy přehřívá
 
 
Datum: 25. října 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: hubic      IP: uživatel10584    
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jaký je rozdíl mezi Přímej Filtr Malossi 37-Prací a Přímej Filtr Malossi 28-Prací. případně kterej je lepší na fichtla. dík za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na obyc pionyra neni dobry ani jeden :-DDD
 
 
Datum: 25. října 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: Horse Dick      IP: uživatel10572    
v popisu to mas jasne Super molitanový filtr co jse dá vyprat,,, s uhlem 45 stupňů vnitřní díra 3,7cm Je to rozmer diry(ta dira kterou se to nasazuje na karburator)
 
 
Datum: 25. října 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, jeste neco, potřeboval bych vědět jestli se u fíka dává těsnění pod hlavu, stačí mi jednoduchá odpověď ano, ne, popřípadě jaké. Díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK takže bez těsnění a zbrousit tou pastou :-DD dík moc
 
 
Datum: 25. října 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepší je to bez těsnění, protože s těsněním se ti o trochu zmenší kompresní poměr a tím pádem se ti i o trošku zmenší výkon (ale možná to nejde poznat, vyzkoušeno to nenám) ;-)
 
 
Datum: 25. října 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A pozná se rozdíl?? bez těsnění a s hliníkovým těsněním? a co třeba měděnej plát??
 
 
Datum: 25. října 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: marcino25 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někdo tam dává hliníkové těsnění
 
 
Datum: 25. října 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík moc :-)
 
 
Datum: 25. října 2010 13:30
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NE nedává, pokud ti hlava nedosedá celou plochou na válec, tak ji vybrus pastou na ventily
 
 
Datum: 25. října 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: hubic      IP: uživatel10584    
nejlepší je to kov na kov, pěkně si s tím pohrej a vybrus to nějakou pastou.
 
 
Datum: 25. října 2010 11:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, měl bych dotazy. 1.) Trápí mě to od doby, co jsem složil motor 555. Startuje až po zdlouhavém tlačení, na páku vůbec. Jakmile se mi ho povede roztlačit a kousek na něm ujedu, tak pak chytne pákou na otočení segmentem o jeden zub, ale jakmile nejde dýl jak půl dne, musím s ním tak dvakrát obíhat kolem dokola zahradu(je fakt docela velká). Předstih jsem nastavil přesně na 3mm, zkoušel jsem i menší, zkoušel jsem i jiný stator, nepomáhá. Nové těsnění pod válcem, hloupé těsnění pod hlavou vyexpedováno, hlava zabroušena. Karbec čistej, sítko mám. Ať to přeplavuju, nepřeplavuju, zavírám filtr nebo ne, po delším stání na páku nechytne. Jinak to má jeden blbej pístní kroužek(že by byl příčinou?), díky kterému to dost zvoní, ale jinak jezdí pěkně. Mohla by to dělat i třeba klika, do který někdo mlátil přede mnou? Točí se lehce. 2.)Jak se teda správně montujou ložiska na hřídel, který způsob je nejšetrněkší a nejlešpí, když ne dávat zmrzlou kliku do karteru s ložiskem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně.
 
 
Datum: 26. října 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš karbec rovně?
 
 
Datum: 25. října 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak celej kanistr, dávám tam tak 1cm nataenýhop benzínu do středně velký stříkačky, už mám umazanou stupnici, tak nevím kolik :-) .
 
 
Datum: 25. října 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
zas tam ale nesmíš vylejt půlku kanystru .)
 
 
Datum: 25. října 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžu zkusit, ale naposledy takhle nechyt.
 
 
Datum: 25. října 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
neseřízenej nebo přicpanej karburátor.. nejde tam tolik benzínu, musí se ho ve válci dost nahromadit aby to vůbec chytlo, za tepla je to dobrý páč stačí daleko chudší (neobohacená) směs pro start.. zkus stříknout trochu benzínu do válce a šlápnout, chytne napoprvé..
 
 
Datum: 25. října 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíček jsem zkoušel víc, teď tam mám myslím 14-7, předtím tuším n17, ta přestala házet jiskru, jinak jiskra je silná a je slyšet.
 
 
Datum: 25. října 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Zkus jinou civku
 
 
Datum: 25. října 2010 8:06
 
 
 
 
Jméno: Horse Dick      IP: uživatel10572    
Urcite vymenit krouzky, zkusit jinou svicku a pokud hazi nejakou divnou jiskru tak nechat znova zmagnetizovat rotor
 
 
Datum: 25. října 2010 7:43
 
 
 
 
Jméno: Fikman      IP: uživatel3522    
k 1.mu dotazu......co tam mas za svicku?
 
 
Datum: 24. října 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: jawa_Pista      IP: uživatel6617    
zdarec, můj fechtl 21 háže strašně malou jiskru a vše mám nastaveno dle návodu (správně) a už fakt nevím co s tím poradíte mi prosím ?? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 12:31
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
třeba je špatná cívka taky se mi zdálo že je to malá jiskra ale jeloto pěkně aji studenej chytal a pka za měsícu nic a nic a bylo to cívkou :-)
 
 
Datum: 19. prosince 2010 12:31
 
 
 
 
Jméno: jawa_Pista      IP: uživatel6617    
no právě že nechytá a ten pól nemám zas tak daleko mám ještě jednoho fechtla ale ten hází teda mnohem větší jiskru,mezi kladívkama to nejiskří
 
 
Datum: 24. října 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
třeba se ti jen zdá že je malá, pokud dobře chytá tak je to v pořádku.. nemáš pól daleko od rotoru? nejiskří ti to mezi kladívkama? nezhoršuje se to za tepla? ...
 
 
Datum: 24. října 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: jussstin      IP: uživatel9534    
Čau chtěl bych se zeptat jakou cennu má zapalování s 05 pionýra s rotorem ale bezté desky jak je na něm kladívko,někde jsem viděl dokonce i 800 kč,mám doma totiž dvě a nepotřebuji je tak se jich chci zbavit a těch 800 se mi zdá fakt hodně moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: .x. .x.      IP: uživatel10027    
Tak to nevim ale já si myslím že tak 200, já sehnal komplet funkční zápalko na 05 za 300 a šlape do dnes...
 
 
Datum: 24. října 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
TAK TOHLE JE NAPOSLED KUR** US FAKT NEVÍM PROČ TO SVĚTLO NESVÍTÍ UPLNĚ PŘESNĚ TO TAKHLE MÁM ZAPOJENÉ http://jawa-50.wgz.cz/image/2029911 A PROSTE STOHO ČERVENEHO DRÁTKU 56 NEJDE PROUD JEDINÉÉ CO MÁM JE ODPOJENÍ ZELENÍ DRÁTEK OD KLAKSONOVÉHO POLU NIC VÍC A PROSTĚ TO NESVÍTÍ US FAKT NWM DO PR**** DÍK ZA RADY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezlob se na mě ale je tam 5 drátů.to si neumíš změřit jestli ti něco leze z cívky?myslíš že tu někdo ví kde se na tvém pincku strácí proud?zapoj hlavu a multimetr nebo zkoušečku....
 
 
Datum: 25. října 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 25. října 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
0ok skusím stoho neco a co je to ten multimetr ?????
 
 
Datum: 25. října 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh: můžeš si být jistej, že kraviny nemelu, tak jak jsem to popsal se to dělalo a měl jsem to tak i origo zapojený z továrny, tzn. jedna velká cívka je na přední světlo a klakson a druhá malá cívka je jen na zadní světlo (v tom schématu to tak máš i zakreslené), spíš ty to máš popletený, jen se nad tím trochu zamysli a sám dojdeš na to, že klakson nemůže mít svoji samostatnou cívku, to by v tom zapalování musely být 4 cívky!!!!
 
 
Datum: 25. října 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      E-mail:      IP: uživatel4946    
hh: A kde melo zapojeny zadni svetlo to slavny 30W zapalko? Na zapalovaci civce? To snad ani nemuzes myslet vazne :-D Byl tam jeden pol spolecnej pro oba dva, proto, kdyz ten fichtl svitil, tak "neklaksonoval". Nicmene rikam, ze to schema, ktere je v odkazu je nejake dost pofiderni, mozna by bylo vhodne zkusit nejake ze stareho manualu nebo tak.. Jinak mam taky kolem baraku dost fichtlu a za tech par let co uz tomu venuju jsem potkal spousty odlišností. Proto říkám, že při řešení elektriky je vhodné zapojit hlavu a multimetr..
 
 
Datum: 25. října 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
scorpio: mluvim o 20W magnetu (někde to tu již zmiňoval), to, které má cívky v sérii, je 30W, tam je to všude stejné.. jinak potkal sem už spoustu fichtlů, ale žádnýho co by měl zadní světlo napojený na klaksonovym pólu..
 
 
Datum: 25. října 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      E-mail:      IP: uživatel4946    
Někde se to dělalo takhle, někde tak, že byly dvě cívky v sérii, někde byla jedna cívka jak říká Konny, podle tohohle schematu bych to tak viděl buď na ten přepínač, nebo špatnou kostru.. Nejlepší je vážně vzít multimetr a máš to zjistěný hned.. Noo ale to schéma mi přijde stejně nějaký divoký jak tak na to koukam, pokud jsou teda ty cisla na mistech kde maji byt, tak to snad ani svitit nemuze.
 
 
Datum: 25. října 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
konny: blbost, meleš kraviny, tohle je starej mýtus, prohlídni si pořádně schéma a uvidíš, že klakson a světla maj svoje vlastní cívky..
 
 
Datum: 25. října 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomas: vidím že v tom máš dost velkej hokej a nebo to máš prostě blbě zapojený. Takže máš 20W zapalování, u tohoto zapalování je jedna velká cívka (15W) na přední světlo a klakson (ta musí být zapojena na 55) a pak je malá cívka (5W) a ta je jen na zadní světlo a je zapojena na 58. To že máš přivedeny na kontakt 58 2 dráty neznamená, že to je přívod z obou cívek, ale jen z té malé, tzn. jeden drát je přiveden z cívky a druhý vede do zadního světla. Pro tebe je důležitý, aby byl přivedený drát do kontaktu 55 (z tohoto kontaktu se rozvádí šťáva do klaksonu a do předního světla na kontakt 56) ;-)
 
 
Datum: 24. října 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak se na to vybodni, světla dej na přímo a vypínačem jen zhasínej motor. stejně musíš svítit furt
 
 
Datum: 24. října 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
TAK ALE KDYBICH TO UDAL TAK JAK SEM TO RIKAL TAK BI TO ŠLOOO
 
 
Datum: 24. října 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Pokusně zkus propojit drátem svorku 55 a 56 na spínací skříňce.
 
 
Datum: 24. října 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to prejet datenym kartacem ty spoje,kdyztak preletovat znovu na stejny misto..a vymen kabely!
 
 
Datum: 24. října 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
ZAJIC 13 JE NA DRÁTECH NAKEJ BILEJ PRASEK A JE NA VIPINACI PAVUCINA DRATY OK CIVKA TAKI PROTOZE ZADNI SVETLO DE PREMISLEL JSEM OTOM ZE BICH PRELETOVAL DRAT NA 58 Z 56 PAK BI TO SLO KDIS 56 VIPINA ZADNI SVETLO
 
 
Datum: 24. října 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muze bejt chyba ve vypinaci,muze tam bejt tzv. medenka (neco jakoby koroze medenejch dratu) a ta je nevodiva.muzes mit nekde skriplej nebo zlamanej drat,nebo jen oholenej a tim se muze ukostrit,..a co takhle svetelna civka?zkousel si ji vymenit nebo s ni pohnout?zkus preletovat ten cervenej drat.
 
 
Datum: 24. října 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kde ti nejde proud,z cívky,z vypínače nebo přepínače...
 
 
Datum: 24. října 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si propípej samotnej vypínač
 
 
Datum: 24. října 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
si zober merak a premeraj si vodiče a kontakty maš na prednej vydle kostru lebo ja nemám :-D a svetlo máš ukostrene ak toto už nie tak potom problem je medzi sedadlom a volantom
 
 
Datum: 24. října 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: martin199537      E-mail:      IP: uživatel10582    
Čus.chtěl jsem se jen zeptat jestli někdo neví kde bych mohl sehnat řetěz na Fichtla se 122 článkama.Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spoj dva řetezy
 
 
Datum: 24. října 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Zdar, měl bych dotaz ohledně změny časování 2T motorů. Hlavně tedy přefuků a sacího kanálu. Je mi jasný že když vybrousím výf. kanál směrem nahoru tak zrychlím časování,ale nejspíš snížím Krouťák( jestli se tedy nepletu), ale jak je to u přepouštěcích ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
OK, i tak dík za rady...
 
 
Datum: 27. října 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel10412    
omlouvam se,to bylo na Vacina
 
 
Datum: 26. října 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
2 Standa:Tak pošli maila
 
 
Datum: 26. října 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
v pc mam jak blaira tak bella tak do toho kouknu....ja jedu systemem pokus omyl....zatim dvakrat nic a jednou se to rysuje....vzdycky je problem,ze nevim jestli je spatnej valec a nebo prislusenstvi....sem omezenej kategorii na upraveny origo veci a dvoukanalem bez pomocnejch oken....potreboval bych z toho dostat 10 000 bez spodku a nebo trakor co pude 8500 ale utahne 14z rozetku....jinak jsem mimo....prvni co mi zacalo jet toci 7800 na trojku s moc hezkym spodkem,ale nepretaci se kam by mel(dle vyf.kanalu)....kdybys chtel pokecat vic,ozvi se.....byl bych rád....
 
 
Datum: 25. října 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
2 Vacin: Můžeš mi nějaký ty prográmky zaslat na mail?Kdyžtak : shelby.gt@centrum.cz . Dík moc...
 
 
Datum: 25. října 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel6702    
2 Standa: časování z grafu viz. Blair (v podstatě je to to samé cos napsal, akorát v úhlech- pro určitý otáčky jsou doporučený rozmezí úhlů). Český konstruktér říká pouze sání 120-160° přefuk 120-140°, výfuk 140-150°. Karburátor-difuzor podle čechů d=0,82 odmocnina(V*n/1000) , Blair tam dává konstantu 0,83. Výfuk viz. Blair, ale je to pakárna-ale jsou na to prográmky. Mám jeden v excelu a ten funguje.
 
 
Datum: 25. října 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
docela by mi zajímal ten vzorec pro PEAK a z nej vypočítané uhly...na internetu jsem jich viděl už nekolik a každý obsahoval nejakou neznámou,která nebyla uvedena v popisu
 
 
Datum: 25. října 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel6702    
Časování se řeší komplexně. Zvolíš si otáčky, kde chceš mít peak, a k tomu spočítáš úhly. A pak přiřadíš správný průměr difuzoru a spočítáš rezonanční výfuk. A když to všechno trefíš, tak v těch zvolenejch otáčkách v motoru "chytnou saze". Ale spíš to všechno najednou netrefíš, rozhodně ne pro vysoký otáčky. Takže neexperimentuj a vem něco osvědčenýho.
 
 
Datum: 25. října 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
žádný vhodný rozměry ani úhly ti neřeknu,protože já sám je už od jara hledám...
 
 
Datum: 25. října 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Pokud se porozhlídneš po netu,zjistíš,že na seriových přefukách někdo umí udělat i 8 koní! Ovšem to už není 2K ale 3K,ovšem přefuky origo.....otáčky narostou,ale pouhou upravou vyfukovyho kanalu ne,chce vhodně upravit i kanal saci+zvysit spodni kompresi(napr.podkova) a vhodně vykompenzovat ztrátu obejmu válce zvýšením vyfukoveho kanalu (snizena hlava) ....ano cim vyssi vyfuovy kanal,tim to ztraci spodek....pri 28.5mm od horni hrany to jede cca od 5000 otáček,pri 27.5 to jede cca od 6000 otáček atd....co se týče upraveneho valce pro běžné jezdeni se mi jeví nejlepsí kompromis v intervalu 29.0-28.5 s šířkou cca 24-25mm v horním hříbku (podle vrtání) a hlava s obejem 6-5.5ml taktéž podle vrtání válce...abys byl někde na kompresnim poměru 10:1
 
 
Datum: 25. října 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10586    
"jakš takš pochopil" to nestaci...to co som napisal je VELMI obecne napisane!!! Tak skusaj,skusaj.
 
 
Datum: 25. října 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
A otáčky nenarostou ? Ale já myslel to ostatní(sanie a přepouštění),jelikož výfuk si myslím, že jsem jakš takš pochopil... Dík za rady...
 
 
Datum: 25. října 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10583    
Milis sa! praveze tocivy moment motora narastie, pracovny objem motora sa zmensi ale to je vlastne "umysel".avsak netreba zabudnut na ostatok!(sanie,prepustanie atd....)
 
 
Datum: 24. října 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
Draci poradite mi někdo kam mám zapojit tu žárovku u osvětleneho tachometru kterej tady prodává sesa?mate s tím někdo zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Místo žárovky tam dej diodu, žárovky by ti zbytečně ubírala proud ze světla a jinak se zapojuje paralelně na světla ;-)
 
 
Datum: 24. října 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
sériově na klakson :-D:-D:-D
 
 
Datum: 24. října 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
paralelne na svetla :-D
 
 
Datum: 24. října 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
hej draci takže kdyš nebudu mýt zapojenej klakson na polu tak mi nebude svítit přední světlo ????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Při přepnutí přepínače na svícení ,dojde k propojení č. 55 a č.56 na spínací skříňce.
 
 
Datum: 24. října 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
http://jawa-50.wgz.cz/image/2029911
 
 
Datum: 24. října 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
PŘESNĚ TAKHLE TO MÁM A PROSTĚ TO NEJDE
 
 
Datum: 24. října 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ČZ180 - omyl, u 20W magneta je klakson napájen vlastní a samostatnou cívkou.. druhá je na přední a zadní světlo a třetí pro zapalování...
 
 
Datum: 24. října 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Ta otázka na funkci klaksonu byla pouze pro potvrzení funkce cívky č.55. Jeho zapojení neovlivňuje světla,je pouze napájen stejnou cívkou.
 
 
Datum: 24. října 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: er      IP: uživatel10446    
Zdar mam jawu 21, jel jsem, fichtl se zahral jel furt v pohode, pak zacal skytat a vynechávat, pak se ozval zvuk, jako kdyby to vystřelilo z karbecu, a pak přestal jet, melo to zvuk jako kdyby tam nesel benzin, vejfuk mam vycistenej, svicka v pohode, předstih a odtrh nastavenej, palivova soustava čistá..nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9023    
Takže vlastně máš vše ok ale motor nejede což? :-D To že to střelilo do karburátoru bude nejspíš špatný zapalování-překontroluj si ho
 
 
Datum: 24. října 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: Verva      IP: uživatel10581    
čau,prosim vás,jak se dlouho zajíždí nový píst a kroužky? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jedna nádrž
 
 
Datum: 24. října 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
50-100 km :-)
 
 
Datum: 24. října 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
sory že to sem dávám podruhé ale uš si nevím rady prostě to pořád nesvítí vepředu jen v zadu do spínaci skřinky cedou do 58 dva dráty červené ze zapalování a k zadnimu s větlu ale proč je do předniho svetla naveden 56 ??? nemá to být nahodou vše na 56 nebo na 58 dííík za radyt takhle jak to je tak to proste nejde dikkk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
aha ale já mám klakson odpojen z klaksonového poluu takže klakson ma vliv taki na predni svetlo musim mit klakson zapojen abi mi slo přední světlo???
 
 
Datum: 24. října 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Jde ti klakson ? Překontroluj vodič z levé cívky (č.55),který vede do spínací skříňky na svorku č.55. Odtud je napájeno přední světlo. Zadní světlo je napájeno z cívky pravé (č.58). Může být i vadný přepínač spínací skříňky.
 
 
Datum: 24. října 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: Babetak      IP: uživatel10513    
zduř draci, prosim vas mam take dylema jestli se da tato baterie dobijet na moto http://mb-shop.cz/jednotlive-baterie/baterie-ct-6v5-ah-(vyrobek-S-314202) diky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 9:32
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Podle mě dá.. záleží na tom kde, resp. na jaké motorce. Rozhodně nebude mít dobrej startivací proud, takže jedině tak na motorku bez elektrického starteru a s velmi dobrou regulací nabíjení, resp. nepřebíjení, bo tyhle akumulátory velmi nesnáší přebíjení, či abíjení velkými proudy. No a na tom bude také viset její životnost :-)
 
 
Datum: 25. října 2010 9:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne...to je baterka do externiho zdroje na pc....
 
 
Datum: 24. října 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDAR DRACI. Můj problém spočívá v tom,že když jedu na pinckovi do zatáčky a někdy i na rovině,tak mi zadek jakoby pluje a má snahu se natáčet buď doprava či doleva. Teďka jsem jel třeba do velkého kopce a když nakloním prdel doleva,tak motorka začne zatáčet doprava. Zatáčí to pozvolně. Nutno ještě dodat,že předtím se mi na zdním kole pětkrát utrhl ventilek,ale tento problém je již vyřešen. Opravdu už nevím co s tím mám dělat. Napínáky se zdají být nastaveny dobře a zadní osa je utažená(i ta matka na náhon).Nebo podezírat pneumatiku či uložení kyvky? Opravdu si nevím rady. Prosím pomozte!! Někdy se mi to už zdá o držku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš prdlou kyvku? něco podobnýho mi to totiž taky dělalo když mě praskla.. máš kola ve stopě? máš tam ložiska :-D :-D :-D
 
 
Datum: 25. října 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak prázdný kolo to myslím po zkušenostech s urvanými ventilky nebude. Poté byl ráfek natolik zohýbán ,že jsem se ho pokusil vycentrovat sám. Problémy přetrvávali,tak jsem si to nechal vycentrovat u profesionála.-Takže špicem to asi taky nebude. Ten tlumič je zajímavá teorie,pač mi z jednoho někdy vytekla nějaká kapalina.Byla černá a nejde to smejt.Ale to už je nějaká doba.(asi před 2 lety) Volným krkem řízení nevím co jest myšleno.Kuličky tam jsou všechny,ALE na matici se radši mrknu. Taky mám vůli do stran na jednom předním tlumiči,ale ta je tam od doby co jsem ten stroj dostal,takže ta asi na to mít vliv nebude. JEŠTĚ NĚJAKÝ NÁPAD ČÍM TO MŮŽE BÝT?
 
 
Datum: 24. října 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
taky to dělá prázdný zadní kolo, ale toho by sis asi všiml :-D
 
 
Datum: 24. října 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Taky to dělají povolené špice ale na to bys asi přišel sám...
 
 
Datum: 24. října 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to dělalo když jsem měl ty zadní tlumiče už po smrti a byly měkké... netušil jsem že to může byt v souvyslosti s tlumičama
 
 
Datum: 24. října 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejvíc rozvlní zadek kupodivu volnej krk řízení
 
 
Datum: 24. října 2010 15:23
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel3522    
cs jak je mozny ze kdyz jedu na fikovi tak na 1 to jde krasne do otacek na 2 taky ale jak dam za 3 tak motor okamzite prestane tahnout a straci vykon....taky to nedrzi volnobeh...jenom za tepla a nekdy kdyz jedu a dam spojku tak mi to chcipne....a kdyz jdu k fikovi a chci ho nakopnout tak to musim 2x-3x naslapnout aby chytnul ale potom uz jde vpoho na 1. .......předstih mam ok jeste me napada plovakovka ale tu jsem ladil ale mozna treba spatne :-) mam benzin ubrat nebo pridat? mam benzin vodorovne s plovakem kdyz ho stlacim...(mozna malinko min) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel3522    
predstih mi delal kamarad takze bohuzel nevim :-( ale volnobeh jsem steloval se zahratym motorem :-) mozna to bude chtit pridat otacky ja nevim ale kdyz jsem to steloval tak volnobeh drzel krasne ale jakmile jsem se rozjel a zmackul spojku abych moh dat za 2 tak bylo slyset jak to chcipa tak jsem chvilku tu spojku drzel az nakonec chcipnul....a mam tam BRISK n15C takze by to melo drzet volnobeh i za studena a to taky nedrzi :-(
 
 
Datum: 24. října 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jak velkej máš předstih? jinak volnoběh se seřizuje na zahřátym motoru, jestli si ho nakopnul studenej, volnoběh ti přišel vysoko, tak si ho snížil, to je špatně..
 
 
Datum: 24. října 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: mic      IP: uživatel9423    
jaká je indukčnost magneta? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 9:34
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Magneto nemá indukčnost, leda tak jednotlivé póly magneta. K čemu ten údaj potřebuješ? To by mě tedy fakt zajímalo? Rozhodně nebudu brát multimetr na měření indukčnosti pólů, dokud neřekneš k čemu to potřebuješ :-D
 
 
Datum: 25. října 2010 9:34
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
k čomu ti to treba a to chceš v H ( henry)
 
 
Datum: 24. října 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: Martin Kuklík      E-mail:      IP: uživatel10580    
Ahoj Chlapi potřeboval bych komplet natazenou a popsanou elektriku na pionýra máte doma nekdo? díky moc bych byl rád kdyby jste nekdo měl. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
 
 
Datum: 24. října 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau hoši v pátek pozdě večer dávali film a jezdili tam žiguli 1200,2105 atd a škodovky 120...vypadalo to že to je natáčený někde v rusku bo na ukrajině (nejsem si jist bo jsem přišel z piva :-D)nevíte jak se ten film jmenoval? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyprávěj (8/16) nebo Okamžik vyzrazení
 
 
Datum: 24. října 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak hledej podle hodiny..smoulove nebo harry potter to asi nebude ;-) snad poznas podle nazvu ne
 
 
Datum: 24. října 2010 14:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když já neim na jakým programu to dávali :-D
 
 
Datum: 24. října 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni do televizního programu...
 
 
Datum: 24. října 2010 13:56
 
<  984  985  986  987  988  989  990  991  992  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 8:47:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu