Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Čau draci mám takovou závadu na jawě 20 a mám podezření na dvě věci tak jsem se chtěl zeptat co by mohlo dělat špatný těsnění karburátoru nebo sání
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 19:49
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Díky mě se právě stává to druhý
Datum: 25. října 2010 19:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 chudá směs - motor nemá sílu, samovolně se zvedá volnoběh, motor se za jízdy přehřívá
Datum: 25. října 2010 17:27
Jméno: hubic
IP: uživatel10584
 Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jaký je rozdíl mezi Přímej Filtr Malossi 37-Prací a Přímej Filtr Malossi 28-Prací. případně kterej je lepší na fichtla. dík za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 14:20
 na obyc pionyra neni dobry ani jeden  DD
Datum: 25. října 2010 14:20
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 v popisu to mas jasne Super molitanový filtr co jse dá vyprat,,, s uhlem 45 stupňů vnitřní díra 3,7cm Je to rozmer diry(ta dira kterou se to nasazuje na karburator)
Datum: 25. října 2010 13:10
 Čau, jeste neco, potřeboval bych vědět jestli se u fíka dává těsnění pod hlavu, stačí mi jednoduchá odpověď ano, ne, popřípadě jaké. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 22:20
 OK takže bez těsnění a zbrousit tou pastou  D dík moc
Datum: 25. října 2010 22:20
 lepší je to bez těsnění, protože s těsněním se ti o trochu zmenší kompresní poměr a tím pádem se ti i o trošku zmenší výkon (ale možná to nejde poznat, vyzkoušeno to nenám)
Datum: 25. října 2010 21:59
 A pozná se rozdíl?? bez těsnění a s hliníkovým těsněním? a co třeba měděnej plát??
Datum: 25. října 2010 21:10
 někdo tam dává hliníkové těsnění
Datum: 25. října 2010 20:06
 Dík moc
Datum: 25. října 2010 13:30
 NE nedává, pokud ti hlava nedosedá celou plochou na válec, tak ji vybrus pastou na ventily
Datum: 25. října 2010 12:15
Jméno: hubic
IP: uživatel10584
 nejlepší je to kov na kov, pěkně si s tím pohrej a vybrus to nějakou pastou.
Datum: 25. října 2010 11:55
 Zdravím, měl bych dotazy. 1.) Trápí mě to od doby, co jsem složil motor 555. Startuje až po zdlouhavém tlačení, na páku vůbec. Jakmile se mi ho povede roztlačit a kousek na něm ujedu, tak pak chytne pákou na otočení segmentem o jeden zub, ale jakmile nejde dýl jak půl dne, musím s ním tak dvakrát obíhat kolem dokola zahradu(je fakt docela velká). Předstih jsem nastavil přesně na 3mm, zkoušel jsem i menší, zkoušel jsem i jiný stator, nepomáhá. Nové těsnění pod válcem, hloupé těsnění pod hlavou vyexpedováno, hlava zabroušena. Karbec čistej, sítko mám. Ať to přeplavuju, nepřeplavuju, zavírám filtr nebo ne, po delším stání na páku nechytne. Jinak to má jeden blbej pístní kroužek(že by byl příčinou?), díky kterému to dost zvoní, ale jinak jezdí pěkně. Mohla by to dělat i třeba klika, do který někdo mlátil přede mnou? Točí se lehce.
2.)Jak se teda správně montujou ložiska na hřídel, který způsob je nejšetrněkší a nejlešpí, když ne dávat zmrzlou kliku do karteru s ložiskem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 15:53
 Jasně.
Datum: 26. října 2010 15:53
 a máš karbec rovně?
Datum: 25. října 2010 22:12
 Jak celej kanistr, dávám tam tak 1cm nataenýhop benzínu do středně velký stříkačky, už mám umazanou stupnici, tak nevím kolik  .
Datum: 25. října 2010 19:25
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zas tam ale nesmíš vylejt půlku kanystru .)
Datum: 25. října 2010 18:01
 Můžu zkusit, ale naposledy takhle nechyt.
Datum: 25. října 2010 17:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 neseřízenej nebo přicpanej karburátor.. nejde tam tolik benzínu, musí se ho ve válci dost nahromadit aby to vůbec chytlo, za tepla je to dobrý páč stačí daleko chudší (neobohacená) směs pro start.. zkus stříknout trochu benzínu do válce a šlápnout, chytne napoprvé..
Datum: 25. října 2010 17:32
 Svíček jsem zkoušel víc, teď tam mám myslím 14-7, předtím tuším n17, ta přestala házet jiskru, jinak jiskra je silná a je slyšet.
Datum: 25. října 2010 14:22
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Zkus jinou civku
Datum: 25. října 2010 8:06
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Urcite vymenit krouzky, zkusit jinou svicku a pokud hazi nejakou divnou jiskru tak nechat znova zmagnetizovat rotor
Datum: 25. října 2010 7:43
Jméno: Fikman
IP: uživatel3522
 k 1.mu dotazu......co tam mas za svicku?
Datum: 24. října 2010 22:27
Jméno: jawa_Pista
IP: uživatel6617
 zdarec, můj fechtl 21 háže strašně malou jiskru a vše mám nastaveno dle návodu (správně) a už fakt nevím co s tím poradíte mi prosím ?? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 12:31
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 třeba je špatná cívka taky se mi zdálo že je to malá jiskra ale jeloto pěkně aji studenej chytal a pka za měsícu nic a nic a bylo to cívkou
Datum: 19. prosince 2010 12:31
Jméno: jawa_Pista
IP: uživatel6617
 no právě že nechytá a ten pól nemám zas tak daleko mám ještě jednoho fechtla ale ten hází teda mnohem větší jiskru,mezi kladívkama to nejiskří
Datum: 24. října 2010 22:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 třeba se ti jen zdá že je malá, pokud dobře chytá tak je to v pořádku.. nemáš pól daleko od rotoru? nejiskří ti to mezi kladívkama? nezhoršuje se to za tepla? ...
Datum: 24. října 2010 21:42
Jméno: jussstin
IP: uživatel9534
 Čau chtěl bych se zeptat jakou cennu má zapalování s 05 pionýra s rotorem ale bezté desky jak je na něm kladívko,někde jsem viděl dokonce i 800 kč,mám doma totiž dvě a nepotřebuji je tak se jich chci zbavit a těch 800 se mi zdá fakt hodně moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 21:44
Jméno: .x. .x.
IP: uživatel10027
 Tak to nevim ale já si myslím že tak 200, já sehnal komplet funkční zápalko na 05 za 300 a šlape do dnes...
Datum: 24. října 2010 21:44
 TAK TOHLE JE NAPOSLED KUR** US FAKT NEVÍM PROČ TO SVĚTLO NESVÍTÍ UPLNĚ PŘESNĚ TO TAKHLE MÁM ZAPOJENÉ http://jawa-50.wgz.cz/image/2029911 A PROSTE STOHO ČERVENEHO DRÁTKU 56 NEJDE PROUD JEDINÉÉ CO MÁM JE ODPOJENÍ ZELENÍ DRÁTEK OD KLAKSONOVÉHO POLU NIC VÍC A PROSTĚ TO NESVÍTÍ US FAKT NWM DO PR**** DÍK ZA RADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 22:23
 nezlob se na mě ale je tam 5 drátů.to si neumíš změřit jestli ti něco leze z cívky?myslíš že tu někdo ví kde se na tvém pincku strácí proud?zapoj hlavu a multimetr nebo zkoušečku....
Datum: 25. října 2010 22:23
Datum: 25. října 2010 21:52
 0ok skusím stoho neco a co je to ten multimetr ?????
Datum: 25. října 2010 21:35
 hh: můžeš si být jistej, že kraviny nemelu, tak jak jsem to popsal se to dělalo a měl jsem to tak i origo zapojený z továrny, tzn. jedna velká cívka je na přední světlo a klakson a druhá malá cívka je jen na zadní světlo (v tom schématu to tak máš i zakreslené), spíš ty to máš popletený, jen se nad tím trochu zamysli a sám dojdeš na to, že klakson nemůže mít svoji samostatnou cívku, to by v tom zapalování musely být 4 cívky!!!!
Datum: 25. října 2010 21:34
 hh: A kde melo zapojeny zadni svetlo to slavny 30W zapalko? Na zapalovaci civce? To snad ani nemuzes myslet vazne  Byl tam jeden pol spolecnej pro oba dva, proto, kdyz ten fichtl svitil, tak "neklaksonoval". Nicmene rikam, ze to schema, ktere je v odkazu je nejake dost pofiderni, mozna by bylo vhodne zkusit nejake ze stareho manualu nebo tak.. Jinak mam taky kolem baraku dost fichtlu a za tech par let co uz tomu venuju jsem potkal spousty odlišností. Proto říkám, že při řešení elektriky je vhodné zapojit hlavu a multimetr..
Datum: 25. října 2010 20:32
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 scorpio: mluvim o 20W magnetu (někde to tu již zmiňoval), to, které má cívky v sérii, je 30W, tam je to všude stejné.. jinak potkal sem už spoustu fichtlů, ale žádnýho co by měl zadní světlo napojený na klaksonovym pólu..
Datum: 25. října 2010 19:23
 Někde se to dělalo takhle, někde tak, že byly dvě cívky v sérii, někde byla jedna cívka jak říká Konny, podle tohohle schematu bych to tak viděl buď na ten přepínač, nebo špatnou kostru.. Nejlepší je vážně vzít multimetr a máš to zjistěný hned.. Noo ale to schéma mi přijde stejně nějaký divoký jak tak na to koukam, pokud jsou teda ty cisla na mistech kde maji byt, tak to snad ani svitit nemuze.
Datum: 25. října 2010 18:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 konny: blbost, meleš kraviny, tohle je starej mýtus, prohlídni si pořádně schéma a uvidíš, že klakson a světla maj svoje vlastní cívky..
Datum: 25. října 2010 17:34
 tomas: vidím že v tom máš dost velkej hokej a nebo to máš prostě blbě zapojený. Takže máš 20W zapalování, u tohoto zapalování je jedna velká cívka (15W) na přední světlo a klakson (ta musí být zapojena na 55) a pak je malá cívka (5W) a ta je jen na zadní světlo a je zapojena na 58. To že máš přivedeny na kontakt 58 2 dráty neznamená, že to je přívod z obou cívek, ale jen z té malé, tzn. jeden drát je přiveden z cívky a druhý vede do zadního světla. Pro tebe je důležitý, aby byl přivedený drát do kontaktu 55 (z tohoto kontaktu se rozvádí šťáva do klaksonu a do předního světla na kontakt 56)
Datum: 24. října 2010 22:10
 tak se na to vybodni, světla dej na přímo a vypínačem jen zhasínej motor. stejně musíš svítit furt
Datum: 24. října 2010 21:08
 TAK ALE KDYBICH TO UDAL TAK JAK SEM TO RIKAL TAK BI TO ŠLOOO
Datum: 24. října 2010 21:03
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Pokusně zkus propojit drátem svorku 55 a 56 na spínací skříňce.
Datum: 24. října 2010 21:03
 zkus to prejet datenym kartacem ty spoje,kdyztak preletovat znovu na stejny misto..a vymen kabely!
Datum: 24. října 2010 21:01
 ZAJIC 13 JE NA DRÁTECH NAKEJ BILEJ PRASEK A JE NA VIPINACI PAVUCINA DRATY OK CIVKA TAKI PROTOZE ZADNI SVETLO DE PREMISLEL JSEM OTOM ZE BICH PRELETOVAL DRAT NA 58 Z 56 PAK BI TO SLO KDIS 56 VIPINA ZADNI SVETLO
Datum: 24. října 2010 20:58
 muze bejt chyba ve vypinaci,muze tam bejt tzv. medenka (neco jakoby koroze medenejch dratu) a ta je nevodiva.muzes mit nekde skriplej nebo zlamanej drat,nebo jen oholenej a tim se muze ukostrit,..a co takhle svetelna civka?zkousel si ji vymenit nebo s ni pohnout?zkus preletovat ten cervenej drat.
Datum: 24. října 2010 20:46
 a kde ti nejde proud,z cívky,z vypínače nebo přepínače...
Datum: 24. října 2010 20:46
 tak si propípej samotnej vypínač
Datum: 24. října 2010 20:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 si zober merak a premeraj si vodiče a kontakty maš na prednej vydle kostru lebo ja nemám  a svetlo máš ukostrene ak toto už nie tak potom problem je medzi sedadlom a volantom
Datum: 24. října 2010 20:39
 Čus.chtěl jsem se jen zeptat jestli někdo neví kde bych mohl sehnat řetěz na Fichtla se 122 článkama.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 20:26
 spoj dva řetezy
Datum: 24. října 2010 20:26
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Zdar,
měl bych dotaz ohledně změny časování 2T motorů.
Hlavně tedy přefuků a sacího kanálu.
Je mi jasný že když vybrousím výf. kanál směrem nahoru tak zrychlím časování,ale nejspíš snížím Krouťák( jestli se tedy nepletu), ale jak je to u přepouštěcích ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 19:09
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 OK, i tak dík za rady...
Datum: 27. října 2010 19:09
 omlouvam se,to bylo na Vacina
Datum: 26. října 2010 21:02
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 2 Standa:Tak pošli maila
Datum: 26. října 2010 20:42
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 v pc mam jak blaira tak bella tak do toho kouknu....ja jedu systemem pokus omyl....zatim dvakrat nic a jednou se to rysuje....vzdycky je problem,ze nevim jestli je spatnej valec a nebo prislusenstvi....sem omezenej kategorii na upraveny origo veci a dvoukanalem bez pomocnejch oken....potreboval bych z toho dostat 10 000 bez spodku a nebo trakor co pude 8500 ale utahne 14z rozetku....jinak jsem mimo....prvni co mi zacalo jet toci 7800 na trojku s moc hezkym spodkem,ale nepretaci se kam by mel(dle vyf.kanalu)....kdybys chtel pokecat vic,ozvi se.....byl bych rád....
Datum: 25. října 2010 20:48
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 2 Vacin: Můžeš mi nějaký ty prográmky zaslat na mail?Kdyžtak : shelby.gt@centrum.cz .
Dík moc...
Datum: 25. října 2010 19:54
Jméno: vacin
IP: uživatel6702
 2 Standa: časování z grafu viz. Blair (v podstatě je to to samé cos napsal, akorát v úhlech- pro určitý otáčky jsou doporučený rozmezí úhlů). Český konstruktér říká pouze sání 120-160° přefuk 120-140°, výfuk 140-150°. Karburátor-difuzor podle čechů d=0,82 odmocnina(V*n/1000) , Blair tam dává konstantu 0,83. Výfuk viz. Blair, ale je to pakárna-ale jsou na to prográmky. Mám jeden v excelu a ten funguje.
Datum: 25. října 2010 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 docela by mi zajímal ten vzorec pro PEAK a z nej vypočítané uhly...na internetu jsem jich viděl už nekolik a každý obsahoval nejakou neznámou,která nebyla uvedena v popisu
Datum: 25. října 2010 17:15
Jméno: vacin
IP: uživatel6702
 Časování se řeší komplexně. Zvolíš si otáčky, kde chceš mít peak, a k tomu spočítáš úhly. A pak přiřadíš správný průměr difuzoru a spočítáš rezonanční výfuk. A když to všechno trefíš, tak v těch zvolenejch otáčkách v motoru "chytnou saze". Ale spíš to všechno najednou netrefíš, rozhodně ne pro vysoký otáčky. Takže neexperimentuj a vem něco osvědčenýho.
Datum: 25. října 2010 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 žádný vhodný rozměry ani úhly ti neřeknu,protože já sám je už od jara hledám...
Datum: 25. října 2010 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Pokud se porozhlídneš po netu,zjistíš,že na seriových přefukách někdo umí udělat i 8 koní! Ovšem to už není 2K ale 3K,ovšem přefuky origo.....otáčky narostou,ale pouhou upravou vyfukovyho kanalu ne,chce vhodně upravit i kanal saci+zvysit spodni kompresi(napr.podkova) a vhodně vykompenzovat ztrátu obejmu válce zvýšením vyfukoveho kanalu (snizena hlava) ....ano cim vyssi vyfuovy kanal,tim to ztraci spodek....pri 28.5mm od horni hrany to jede cca od 5000 otáček,pri 27.5 to jede cca od 6000 otáček atd....co se týče upraveneho valce pro běžné jezdeni se mi jeví nejlepsí kompromis v intervalu 29.0-28.5 s šířkou cca 24-25mm v horním hříbku (podle vrtání) a hlava s obejem 6-5.5ml taktéž podle vrtání válce...abys byl někde na kompresnim poměru 10:1
Datum: 25. října 2010 16:53
Jméno: Gori
IP: uživatel10586
 "jakš takš pochopil" to nestaci...to co som napisal je VELMI obecne napisane!!! Tak skusaj,skusaj.
Datum: 25. října 2010 16:53
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 A otáčky nenarostou ?
Ale já myslel to ostatní(sanie a přepouštění),jelikož výfuk si myslím, že jsem jakš takš pochopil...
Dík za rady...
Datum: 25. října 2010 16:27
Jméno: Gori
IP: uživatel10583
 Milis sa! praveze tocivy moment motora narastie, pracovny objem motora sa zmensi ale to je vlastne "umysel".avsak netreba zabudnut na ostatok!(sanie,prepustanie atd....)
Datum: 24. října 2010 19:48
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Draci poradite mi někdo kam mám zapojit tu žárovku u osvětleneho tachometru kterej tady prodává sesa?mate s tím někdo zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 22:28
 Místo žárovky tam dej diodu, žárovky by ti zbytečně ubírala proud ze světla a jinak se zapojuje paralelně na světla
Datum: 24. října 2010 22:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 24. října 2010 21:38
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 paralelne na svetla
Datum: 24. října 2010 20:41
 hej draci takže kdyš nebudu mýt zapojenej klakson na polu tak mi nebude svítit přední světlo ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 20:49
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Při přepnutí přepínače na svícení ,dojde k propojení č. 55 a č.56 na spínací skříňce.
Datum: 24. října 2010 20:49
 http://jawa-50.wgz.cz/image/2029911
Datum: 24. října 2010 20:36
 PŘESNĚ TAKHLE TO MÁM A PROSTĚ TO NEJDE
Datum: 24. října 2010 20:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ČZ180 - omyl, u 20W magneta je klakson napájen vlastní a samostatnou cívkou.. druhá je na přední a zadní světlo a třetí pro zapalování...
Datum: 24. října 2010 20:27
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ta otázka na funkci klaksonu byla pouze pro potvrzení funkce cívky č.55. Jeho zapojení neovlivňuje světla,je pouze napájen
stejnou cívkou.
Datum: 24. října 2010 20:17
Jméno: er
IP: uživatel10446
 Zdar mam jawu 21, jel jsem, fichtl se zahral jel furt v pohode, pak zacal skytat a vynechávat, pak se ozval zvuk, jako kdyby to vystřelilo z karbecu, a pak přestal jet, melo to zvuk jako kdyby tam nesel benzin, vejfuk mam vycistenej, svicka v pohode, předstih a odtrh nastavenej, palivova soustava čistá..nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 19:47
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9023
 Takže vlastně máš vše ok ale motor nejede což?  To že to střelilo do karburátoru bude nejspíš špatný zapalování-překontroluj si ho
Datum: 24. října 2010 19:47
Jméno: Verva
IP: uživatel10581
 čau,prosim vás,jak se dlouho zajíždí nový píst a kroužky? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 21:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jedna nádrž
Datum: 24. října 2010 21:36
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 50-100 km
Datum: 24. října 2010 20:17
 sory že to sem dávám podruhé ale uš si nevím rady prostě to pořád nesvítí vepředu jen v zadu do spínaci skřinky cedou do 58 dva dráty červené ze zapalování a k zadnimu s větlu ale proč je do předniho svetla naveden 56 ??? nemá to být nahodou vše na 56 nebo na 58 dííík za radyt takhle jak to je tak to proste nejde dikkk
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 17:28
 aha ale já mám klakson odpojen z klaksonového poluu takže klakson ma vliv taki na predni svetlo musim mit klakson zapojen abi mi slo přední světlo???
Datum: 24. října 2010 17:28
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jde ti klakson ? Překontroluj vodič z levé cívky (č.55),který vede do spínací skříňky na svorku č.55. Odtud je napájeno přední
světlo. Zadní světlo je napájeno z cívky pravé (č.58). Může být i vadný přepínač spínací skříňky.
Datum: 24. října 2010 16:45
Jméno: Babetak
IP: uživatel10513
Posl.aktualizace: 25. října 2010 9:32
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Podle mě dá.. záleží na tom kde, resp. na jaké motorce. Rozhodně nebude mít dobrej startivací proud, takže jedině tak na motorku bez elektrického starteru a s velmi dobrou regulací nabíjení, resp. nepřebíjení, bo tyhle akumulátory velmi nesnáší přebíjení, či abíjení velkými proudy. No a na tom bude také viset její životnost
Datum: 25. října 2010 9:32
 ne...to je baterka do externiho zdroje na pc....
Datum: 24. října 2010 16:26
 ZDAR DRACI. Můj problém spočívá v tom,že když jedu na pinckovi do zatáčky a někdy i na rovině,tak mi zadek jakoby pluje a má snahu se natáčet buď doprava či doleva. Teďka jsem jel třeba do velkého kopce a když nakloním prdel doleva,tak motorka začne zatáčet doprava. Zatáčí to pozvolně. Nutno ještě dodat,že předtím se mi na zdním kole pětkrát utrhl ventilek,ale tento problém je již vyřešen. Opravdu už nevím co s tím mám dělat. Napínáky se zdají být nastaveny dobře a zadní osa je utažená(i ta matka na náhon).Nebo podezírat pneumatiku či uložení kyvky? Opravdu si nevím rady. Prosím pomozte!! Někdy se mi to už zdá o držku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 14:59
Datum: 25. října 2010 14:59
 No tak prázdný kolo to myslím po zkušenostech s urvanými ventilky nebude. Poté byl ráfek natolik zohýbán ,že jsem se ho pokusil vycentrovat sám. Problémy přetrvávali,tak jsem si to nechal vycentrovat u profesionála.-Takže špicem to asi taky nebude.
Ten tlumič je zajímavá teorie,pač mi z jednoho někdy vytekla nějaká kapalina.Byla černá a nejde to smejt.Ale to už je nějaká doba.(asi před 2 lety)
Volným krkem řízení nevím co jest myšleno.Kuličky tam jsou všechny,ALE na matici se radši mrknu.
Taky mám vůli do stran na jednom předním tlumiči,ale ta je tam od doby co jsem ten stroj dostal,takže ta asi na to mít vliv nebude.
JEŠTĚ NĚJAKÝ NÁPAD ČÍM TO MŮŽE BÝT?
Datum: 24. října 2010 22:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 taky to dělá prázdný zadní kolo, ale toho by sis asi všiml
Datum: 24. října 2010 21:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Taky to dělají povolené špice ale na to bys asi přišel sám...
Datum: 24. října 2010 19:03
 mě to dělalo když jsem měl ty zadní tlumiče už po smrti a byly měkké... netušil jsem že to může byt v souvyslosti s tlumičama
Datum: 24. října 2010 17:30
 nejvíc rozvlní zadek kupodivu volnej krk řízení
Datum: 24. října 2010 15:23
Jméno: Mustaf
IP: uživatel3522
 cs jak je mozny ze kdyz jedu na fikovi tak na 1 to jde krasne do otacek na 2 taky ale jak dam za 3 tak motor okamzite prestane tahnout a straci vykon....taky to nedrzi volnobeh...jenom za tepla a nekdy kdyz jedu a dam spojku tak mi to chcipne....a kdyz jdu k fikovi a chci ho nakopnout tak to musim 2x-3x naslapnout aby chytnul ale potom uz jde vpoho na 1. .......předstih mam ok jeste me napada plovakovka ale tu jsem ladil ale mozna treba spatne  mam benzin ubrat nebo pridat? mam benzin vodorovne s plovakem kdyz ho stlacim...(mozna malinko min)
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 22:31
Jméno: Mustaf
IP: uživatel3522
 predstih mi delal kamarad takze bohuzel nevim  ale volnobeh jsem steloval se zahratym motorem  mozna to bude chtit pridat otacky ja nevim ale kdyz jsem to steloval tak volnobeh drzel krasne ale jakmile jsem se rozjel a zmackul spojku abych moh dat za 2 tak bylo slyset jak to chcipa tak jsem chvilku tu spojku drzel az nakonec chcipnul....a mam tam BRISK n15C takze by to melo drzet volnobeh i za studena a to taky nedrzi
Datum: 24. října 2010 22:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jak velkej máš předstih? jinak volnoběh se seřizuje na zahřátym motoru, jestli si ho nakopnul studenej, volnoběh ti přišel vysoko, tak si ho snížil, to je špatně..
Datum: 24. října 2010 21:44
Jméno: mic
IP: uživatel9423
Posl.aktualizace: 25. října 2010 9:34
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Magneto nemá indukčnost, leda tak jednotlivé póly magneta. K čemu ten údaj potřebuješ? To by mě tedy fakt zajímalo? Rozhodně nebudu brát multimetr na měření indukčnosti pólů, dokud neřekneš k čemu to potřebuješ
Datum: 25. října 2010 9:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 k čomu ti to treba a to chceš v H ( henry)
Datum: 24. října 2010 20:45
 Ahoj Chlapi potřeboval bych komplet natazenou a popsanou elektriku na pionýra máte doma nekdo? díky moc bych byl rád kdyby jste nekdo měl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 14:39
Jméno: johny
IP: uživatel9547
Datum: 24. října 2010 14:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši v pátek pozdě večer dávali film a jezdili tam žiguli 1200,2105 atd a škodovky 120...vypadalo to že to je natáčený někde v rusku bo na ukrajině (nejsem si jist bo jsem přišel z piva  )nevíte jak se ten film jmenoval?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 17:47
 Vyprávěj (8/16) nebo Okamžik vyzrazení
Datum: 24. října 2010 17:47
 tak hledej podle hodiny..smoulove nebo harry potter to asi nebude  snad poznas podle nazvu ne
Datum: 24. října 2010 14:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když já neim na jakým programu to dávali
Datum: 24. října 2010 14:19
 koukni do televizního programu...
Datum: 24. října 2010 13:56
|



|