Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdar, chtel bych prosím vědět, co všechno by se dalo z Babetty (210) použít na fihtla  Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 21:57
 aha
Datum: 26. října 2010 21:57
 Museli by si předělat díry a snížit ji.
Datum: 26. října 2010 21:22
 ale když se tam dá hlava zbabety tak to jede lip ? ,a stejne se muzi prevrtat díry na šouby
Datum: 26. října 2010 20:32
 Já zase viděl hlavu z Babetty na pionýru
Datum: 26. října 2010 19:50
Jméno: Gori
IP: uživatel10591
 to standa  reco nie celu kluku??!!!
Datum: 26. října 2010 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 když zajdu do extremu,tak jsem četl že ojnice je moc dobrá.....
Datum: 26. října 2010 15:46
 OK  to beru, taky se ptát na tohle že, jen mě prostě zajímá co bych na toho fechtla mohl použít, zapalování asi ne-e že??? co výfuk?
Datum: 26. října 2010 11:18
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 petrpavlicek ®: Knock out
Datum: 26. října 2010 8:26
Datum: 26. října 2010 7:17
Jméno: Krtek
IP: uživatel9592
 Čus hoši chci ze zeptat dělám teď komplet generálku motoru výbrus klika no prostě všechno a teď přemýšlím který ložiska a gufera tam dat jestli investovat do SKF nebo ZKL nebo do kterého výrobce...Chtěl bych tam dát už nějakou kvalitu aby to vydrželo...Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 18:33
 divný, český(slovenský) ložiska mám ve všem a nikdy se mi žádný nezadřelo ani nerozsypalo
Datum: 27. října 2010 18:33
 hm, tak se tady dozvídám že ZVL jsou k hovnu a to sem si je koupil přešťasten že budu pěkně nově ložiskovat. Tak dle vašich komentářů asi změním značku. Ještě že sem je tam nedal.
Nu což dám je na náhradní motor.
Datum: 26. října 2010 20:40
Jméno: Krtek
IP: uživatel3054
 No viděl jsem je takže asi jo...
Datum: 26. října 2010 20:28
 co oni jsou aj SKF gufera tu naprodej?
Datum: 26. října 2010 20:24
Jméno: Krtek
IP: uživatel3054
 Ok hodím tam ty SKF všude,..Gufera taky hodím SKF pro jistotu  díky hoši
Datum: 26. října 2010 20:19
 SKF jsou na svoji cenu do pincka velmi luxusní a vydrží... Stačí když dáš SKF na kliku a zbytek ZKL nebo ZVL... Ale ZVL na kliku nedoporučuji, po jedné sezoně mi to hučelo jak kráva ty ložiska,tak jsem je vyndal a žádné vůle ani závada,prostě tak zvonivě hučely nevim čím to může byt. Ty SKF mi vydržely víc jak klikovka
Datum: 26. října 2010 20:09
 Ale to už je moc velkej luxus a řekl bych že aj zvytečný.Možná bych dal jen na kliku SKF a do zbytku motoru ZKL
Datum: 26. října 2010 18:04
Jméno: Krtek
IP: uživatel10590
 Japonský nad těma jsem taky přemýšlel ale nevím kde je obědnat nebo tak...
Datum: 26. října 2010 15:38
 americký jsou nej
Datum: 26. října 2010 15:34
 Pokud chceš něco extra tak kup japonský nebo americký ložiska.Ale to už bude dražší ale kvalita lepší než SKF  Já sem teď dělal GO na fichtla a na stadiona a na staďáka jsem dal jen na kliku SKF.U fichtla mám normál ZKL.To vydrží
Datum: 26. října 2010 14:48
Jméno: Krtek
IP: uživatel3033
 Takže je to fakt to nejlepší co tam můžu dát ?Nebylo by lepší ty SKF prej to je větší kvalita.Mám tam novou převodovku prostě všechno a chci aby to vydrželo hodně..Jinak motor je bez úprav dělám kompletní renovaci pincka.Motor už mě vyšel na 4tis tak už mě nevytrhne nějaká ta 500,- za ložiska..
Datum: 26. října 2010 10:02
 Pokud máš motor bez úprav tak ZKL
Datum: 26. října 2010 6:37
Jméno: Prouzicz
IP: uživatel9548
 Chci se zeptat jestli jde na jawu 50 pionýr jako např. u aut dovežených ze zahraničí bez dokladů si požádat firmu která to auto vyrobila o vystavení nového technického průkazu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 0:32
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 myslíš že by ti jako povážské strojárně vystavili novej techničák jo? no nevim nevim zkusit to můžeš. Ale asi narazíš na problém, průkaz totiž vystavuje úřad. A asi ten fechtl neni dotaženej z třeba z německa
že jo?
Datum: 26. října 2010 0:32
 zdarec hoši mám dotaz budou mi posovat obyčejné kroužky z fichtlkrámku na 3kroužkový píst?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 21:38
 samozřejmě, že budou pasovat, jen si je musíš objednat podle patřičného výbrusu a raději si objednej 4 kroužky, kdyby ti při nasazování jeden prasknul
Datum: 25. října 2010 21:38
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 čau potřeboval bych poradit jestli se davaj odkapávací misky na mustanga dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 20:43
 díky za radu na chatu klikaři. a sory za OT
Datum: 25. října 2010 20:43
 samozřejmě
Datum: 25. října 2010 20:41
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 Zdarec čím můžu zvýšit výkon nebo akceareaci u jawy 20? nebo nemáte nějaké fotky tuningu ?Třeba výfuk nebo tak chtěl bych ho trošku poladi i motor ale také i vzhledově ale nevím jak tak trošku poradte prosím Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 1:17
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 zarovnat nepřesnosti z výroby,vyčistit kanály do hladka(neříkám leštit!),slícovat kanály v blokách s kanály ve válci,překontrolovat zda píst otvírá celý sací kanál,slícovat píst s horní hranou valce při HU,vylestit vyfukovy kanal a hlavu,zabrousit hlavu lapovací pastou,v sacim kolenu srazit a dojemna zabrousit výčnělek v "ohybu",všechna těsnění obstřihnout přesně podle kanálů aby tam nečouhali,sehnat staré neobouchané origo vyfukove koleno,to vypálit a dokonale vycistit+slícovat s vyfukovym kanalem a tesnenim....další věc....sehnat origo vzduchový filtr,vyčistit sací část zespoda,použít nový filtr,vhodně přizpůsobit odpor filtrboxu pomocí gumových záslepek(správné nastavení se projeví lepší akcelerací odspoda a naopak moc udušený filtr bude špatně chodit do otáček),samozrejmostí je bezproblémový karburátor,nové trysky HT68 a VT38 a funkční zapalování,případně nejaké lepší,třeba VAPE....
Datum: 26. října 2010 15:59
 nepletes se, ale ja nepsal na rychlost, ale na akceleraci, coz je zrychleni a toho dosahne mensim sekundarnim koleckem. Kdyz ho pouzije tak se bude motor rychlejc roztacet a tim i lip zrychlovat
Datum: 26. října 2010 14:58
 jestli máš starý vyřachaný motor co je rád že jede tak udělej kompletní generálku a pak levný a celkem učinný tuning na tu cenu je snížení hlavy,pakuž dražší záležitost je stejskyho uprava válce která už ti z toho fechtla udělá raketu
Datum: 25. října 2010 21:47
 pokud chceš větší sílu, tak dej menší sekundární kolečko (tím se ti ale sníží maximálka) a nebo si nech udělat stejskyho úpravu, ověřená je Cestovní úprava http://www.jawa50speed.wz.cz/_cu.html
Datum: 25. října 2010 21:42
Jméno: jussstin
IP: uživatel9534
 nepleteš......
Datum: 25. října 2010 21:37
 snad za větší ne??? menší sou do síly a větší do rychlosti, nebo se pletu???
Datum: 25. října 2010 21:35
 zrychleni dosahnes zmenou sekundarniho kolecka za mensi
Datum: 25. října 2010 20:52
 Začni GO motoru, potom můžeš uvažovat o ůpravě
Datum: 25. října 2010 20:37
Jméno: eda
IP: uživatel4976
 Ahoj draci chtěl bych se zeptat na odstín zlaté brvy na linky na kejvačku jestli nikdo z vás už linky dělal prosím odpovězte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 20:50
 zlata barva na hroby, nehledal bych v tom zadnou vedu.
Datum: 25. října 2010 20:50
Jméno: zetor 25
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jak vyypočítám podle vrtání válce obsah válce. Třeba když mám píst 40,75 tak jaký je to objem děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 průměr válce vyděl dvěma,to umocni na druhou,vynásob to pí a pak to vynásob zdvihem....tj ((4.075/2)na druhou) x 3.14 x 4.4
Datum: 26. října 2010 16:03
 V= \pi r^2 v\,
Datum: 25. října 2010 21:25
Datum: 25. října 2010 21:13
 nejsi zemědělec?  ,... prvne "v3s" , "pionýrysta" a ted "zetor 25" ....  DD
Datum: 25. října 2010 20:40
 pí x er na druhou x v
Datum: 25. října 2010 20:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 25. října 2010 20:29
 ze samotnyho vrtani to opravdu nezjistis
Datum: 25. října 2010 20:25
Jméno: zetor 25
IP: uživatel9121
 na jménu snad nesejde a jestli vám to tak vadí tak pardon, ale rád bych dostal odpověď na otázku
Datum: 25. října 2010 20:25
 a ptej se pod jednim jménem, to si myslíš že si toho nikdo nevšimne??
Datum: 25. října 2010 20:22
 to nemyslíš vážně, že ne??kolik ti je??
Datum: 25. října 2010 20:17
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 27. října 2010 15:11
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 OK jak ho najdu, tak ti ho poělu v dwg. V CADu si pak můžeš vytáhnout kóty jak chceš. Ty úhly jsou takhle poskládaný aby se to vešlo a mohl být použitej vepředu jeden "dvoupól". Když to tam napereš po 90° tak tuto výhodu ztratíš a i dost blbě se to tam bude dávat.
Datum: 27. října 2010 15:11
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 byl sem na jawa 50.cz byl bych ti mooc vděčný kdybys mi ten výkres poslal na email zelena.j009@seznam.cz no já at sem se díval jak sem se díval prostě mi to furt nešlo tomuhle třeba rozumímhttp://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/technika/tuning/ctyrpolove-zapalovani/PDF/ZAP4-01-STATOR.pdf ale tamtomu vůbec
Datum: 26. října 2010 19:20
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Jestli chceš, tak ti klidně pošlu výkres přímo dwg formátu. Díry a drážky jsem dělal na děličce, takže proto ty úhly. Jinak přes hrany se to neměří, kvůli nepřesnostem měření - stačí víc srazit hrany a kde jsi byl. 
Chong má jako (skoro) vždy pravdu.
Datum: 26. října 2010 15:45
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Nevím co Ti není jasné. Jedná se o standardní strojařský výkres. Žádná díra tam není narýsovaná mimo osu. Všechny jsou souosé  Příště nepiš slovo 'mněří' je to fakt hnus velebnosti...
Datum: 26. října 2010 8:52
 Čau je normální u jawy 20 že mi to hodně a do bíla kouří. Dřív mi to nedělalo (kořilo to do modra a né tolik) Předem děkuju za všechny odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 20:16
 normální to moc nebude, asi ti umřelo gufero nebo únik oleje přes kartery
Datum: 25. října 2010 20:16
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Cau draci mám možnost sehnat IRIDIOVOU SVÍČKU za pár korun..  a chtěl jsem se zeptat jesi bych to na fíkovi využil  tady o té svíčce píšou docela zajímavě co myslíte vy? Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 15:43
  no komment,,stane sa ze so starou svickou ide motor trosku horsie,,(motor má mensi vykon ako je dany vyrobcom) ked vymenis sviecku maximalne to mozes citit ze vykon sa trosku zblizil k vykonom dany vyrobcom..... iná sviecka NEPRIDÁ ziadny +vykon
Datum: 26. října 2010 15:43
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 ja jsem to neměřil žádným měřákem!
Datum: 26. října 2010 15:31
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Ahoj ondr... napiš mi prosím jak jsi měřil zvýšení toho výkonu.. také bych si chtěl v domácích podmínkách ověřit výkon po výměně svíčky a nevím jak na to.. Dík, Chong
Datum: 26. října 2010 8:56
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 tak u mě to byl nárust o takových 10 procent abych specifikoval mrtě ale nevýhodou bylo startování v zimě to šlo hodně blbě v zimě jsem si dával normální svíčky. Bavil jsem se o těch svíčkách s mechanikem a řikal my že lépe spalují benzín ale měl jsem to na čtyřtaktu takže nevým co to bude dělat na dvoutaktu
Datum: 25. října 2010 22:37
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 muhehe  ve slovníku přehršle znamená: dvě plné hrsti.
Datum: 25. října 2010 21:09
 to vis ja jsem ta mladsi generace
Datum: 25. října 2010 20:53
 karlos: přehršle jsou 2/3 habaděje, to nevíš?
Datum: 25. října 2010 20:52
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 A jak to je stěma cívkama.. když bych dal 3 zapalovací poly... a spojil je? mělo by to nějákej efekt? (lepší jiskra) ?? Upozornuju: tohle je jenom dotaz nechystám se na žádnej tjunig
Datum: 25. října 2010 20:36
 klikar: co je prehrsle ?  jinak ano znamena to opravdu hodne jinak nekde malinko pridaj vykon, ale oznaceni mrte je opravdu prehanejici
Datum: 25. října 2010 20:21
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 MRTĚ?  tak dvojnásobek  sámozřejmně od toho nečekám zázraky...  s narustem výkonu ani nepočítám  třeba by to mohlo být o něco lepší co se týče zapalování směsy a akcelerace... ale to je jenom moje domněka
Datum: 25. října 2010 20:21
 můžu se na něco zeptat?? protože jsem postarší tak mi uniká kolik je "MRTĚ". to bude něco jako PŘEHRŠLE???  ))))
Datum: 25. října 2010 20:14
 svička aby zvyšila vykon? to slyšim poprvé....jinak kámoš jezdil na svíčku z vrtulníku
Datum: 25. října 2010 20:09
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 ja jsem je měl na chopperoj a bylo to o mrtě lepší hodně se my zvýšil výkon ale prej jsou náchylný na přeplavení prej se prošlehnou
Datum: 25. října 2010 20:02
 iridiovky by mozna ve 2T motoru asi moc dlouho neprezily, ale jestli je mas moznost sehnat za par korun tak je zkus a dej vedet. mimochodem: kolik je tech par korun ? Jinak iridiovky jsou jedny z nejkvalitnejsich svicek. Na fichtla sice uplne staci Brisk za zlomek ceny, ale kdyz tu ta moznost je...
Datum: 25. října 2010 19:55
 Ahoj panove asi jsem lama ale nikde nemuzu najit kloudne schema na zapojeni el, na jawu 175/477 mate nekdo neco v pc nebo nekde na netu?vsem moc dekuji za pomoc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 21:58
 *ČZ 175 477
Datum: 25. října 2010 21:58
 Lubos: To je jasný PROČ jsi to nenašel! Protože to není JAWA ale ČZ 175 487! Odlišné českolovenské značky. Sice ty motory mají podobnou konstrukci,ale ČZ dělávala 125,175 a chvíli i 250ccm,ale JAWA zásadně 250 a 350ccm v poválečné výrobě...
Datum: 25. října 2010 21:57
Datum: 25. října 2010 20:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 25. října 2010 19:12
 nechapu tvoji odpoved....
Datum: 25. října 2010 18:21
Jméno: mi
IP: uživatel5617
 nazdar klimo
Datum: 25. října 2010 18:16
Jméno: bbbn
IP: uživatel5617
 jaké parametry ma cívka na zapolování(zapalovací pol) v. w..... a ............
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 19:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 co je ti do toho.... a ...............
Datum: 25. října 2010 19:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 co je ti do toho.... a ...............
Datum: 25. října 2010 19:10
Jméno: nujk
IP: uživatel5617
 kolik metrů jakého dratu musím navinout aby mě to dávalo 6v 15w
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 9:00
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Kdy njuku pochopíš že některé činnosti jsou projevem čirého šílenství... jedině snad kdybys měl doma zdarma špule měděného lakovaného drátu ospravedlňuje takové konání, jako snaha doma si v ruce navinout výkonový pól, který lze okoupit a k tomu ne příliš draze. Hned mě u Tvého dotazu napadla analogie s dotazem 'kolik potřebuju surové ropy k výrobě 95ti oktanového benzínu', protože jen šílenec by jí doma krakoval, když se dá koupit na čerpačce
Datum: 26. října 2010 9:00
 nebud trapnej laskave a pis pod jednim nickem na toto nikdo neodpovida
Datum: 25. října 2010 18:29
 čau draci, mam dandynu, ale nesedí číslo motoru s techničákem, no spíš na motoru má být štítek s číslem, který tam neni a mistot toho je tam vyražené číslo, které nesouhlasí s techničákem. Projde mi to evidenčkou ? vím že motor je brán jako náhradní díl, ale jestli to nemá být třeba naspané v TP nebo podobně ... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 18:34
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 tak jak mám výrobní číslo (VIN) .... nějaké číslo tak pod tím v kolonce motor mám výrobní číslo motoru. To číslo má být daé na motoru na štítku, ale na tom motoru štítek neni misto toho je tam nějaké číslo vyražené a navic nesouhlasí s tím číslem v TP
Datum: 25. října 2010 18:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zeptej se, jestli ve velkom TP to číslo vubec má, protože jákdyž jsem byl na stk s pinckem, tak sem nakonec zjistil, že v tp ani číslo motoru nemam, je tam pouze typ a u toho mam napsáno JAWA 21....u ktm mam v kolonce typ 503 x , což označuje typ motoru a zbytek čísílek, co na motoru opravdu jsou vyražený se v tp vubec neobjevuje .... nevim jak to je...
Datum: 25. října 2010 18:17
 já tam nebyl ani to nechat vymazat nemůžu když njsem ještě majitel... ale minulý majitel to taky přihlásil s těmihle čísly v papírech pak bylo uvedeno číslo rámu číslo motoru ne takyže ani na štítku na motorce nemam čislo motoru nikde je v TP ....
Datum: 25. října 2010 17:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud si nebyl na úřadě a nenechal si číslo motoru vymazat z TP, tak musí čísla souhlasit
Datum: 25. října 2010 17:28
Posl.aktualizace: 28. října 2010 13:39
 Aha, no mě prostě zajímá jestli to pojede hůř nebo líp
Datum: 28. října 2010 13:39
 Tam má být právě ta drátěnka lehce namočená v oleji. S tím Malossi nemám zkušenosti, ale také podle mě spíš určenej pro upravený motory.
Datum: 28. října 2010 11:41
Datum: 27. října 2010 13:45
 Vím že uvnitř toho filtru není nic za tou jakoby mřížkou, co kdyby se do toho filtru dala ještě drátěnka namočená v oeju, má to tak kámoš, nešlo by tam tak hodně vzduchu a olej na drátěnce by zachytil ten bordel  co na to říkáte???
Datum: 27. října 2010 12:36
 Šlo by tam moc vzduchu a musel by si dát větší HT a nevím jestli by to mělo nějakej efekt. Kámoš měl asi zasviněnej airbox, že to pak jelo líp.
Datum: 26. října 2010 19:59
 a co dát přímí sání myslím jako filtr venku hned z karbu, prej to někomu přidalo až 30% nebo co, a když sme jeli s kámošem kterej má 23 tak mu vypadl celej ten airbox a najednou se to tak rozjelo!!! no už nevím co si mám myslet
Datum: 25. října 2010 22:25
 Možná by šel ale jelo by to hůř - ma menší difuzor. Ohledně toho filtru, jestli máš sériovku tak pojede taky hůř. Radši pořádně vyper origo airbox.
Datum: 25. října 2010 20:28
Jméno: cechl2
IP: uživatel7614
 zdravim mam jawu 21 a mám problém když jsem si ji pučil tak jela stále za tři kopec nekopec a ted se v kopci trápí i na jednotkunevíte nikdo co by to mohlo dělat?\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 22:03
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 ja jezdim na fichtlu 21 kopec na 2kvalt a pulku plynu a sem spokojenej a tankuju sracky na ONO + olej 4takt dotoho normalne do auta 15/50kw a jezdim furt bez problemu xd
Datum: 06. listopadu 2010 22:03
Jméno: mates20
IP: uživatel10420
 jestli si tankoval tak by to mohlo být tím mě to taky dalo ale jakmile sem dal novej benzin tak jede jak drak
Datum: 25. října 2010 16:49
 čau draci chci se zeptat mám na vydle sundany kluzáky a budu dávat novej lak na vidlu ale chci se zeptat když už sem sundal ty kluzáky mám to vyndat i z rámu a dat rovnou novy silikony? je to Jawa 05 z Roku 1965 ale vidla je zatím v poho při prždění se nehýbe do předu ani do zadu atd díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 19:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nevim čemu řikáš chvíle, ale dalších 2000km by vydržet měly.. záleží na tom jestli sou dobře promazaný a jestli tam máš manžety, aby se tam nemoh dostat prach, kterej ty silony nejvíc vydírá..
Datum: 25. října 2010 19:16
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 ne nemá ale jestli tam ou od roku 1965 tak už mužou každou chvíli být v prdel. nebo záleži na povrchu a styl jízdy?
Datum: 25. října 2010 19:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli při smontovanym stavu nemá přední kolo vůle do stran, neni důvod silony měnit
Datum: 25. října 2010 17:24
 cus lidi nevite nekdo jak sa meni na fechtlovi predni vidla nejak me to nejde dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 17:25
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 máš to hezky popsaný v příručce, neni důvod to sem opisovat, pokud narazíš na konkrétní problém, pak se ptej..
Datum: 25. října 2010 17:25
 Fotka: http://jawa-50.wz.cz/21j16.jpg To je snad kolem 1972, škoda, že neni vidět vejfuk, jinak to dokazuje, že v roce 1972, byly ještě zlatý linky, je tam i odrazka, zlatej nápis, nová vidlice.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 21:44
 dovolím si nesouhlasit s tím plechem. i na 20, 21 byly tyto kulaté plechy. a jesi sem dobře koukal tak výfuk vypadá na doutník jelikož tam kouká jakoby šroub a chybějící konec. a na seřízlej je to moc krátký.
Datum: 25. října 2010 21:44
Jméno: Prouzicz
IP: uživatel9548
 podle mě je to 05 s 20 motorem a řidítkama 20 a21 sport měly jiný hlavní plech.
Datum: 25. října 2010 21:39
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 sorry to s tou fotkou som sa sekol nemyslel som to tak trochu nezvykla farba na pio
Datum: 25. října 2010 18:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 podľa mňa je ta fotka mladšia
Datum: 25. října 2010 18:24
|



|