slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  983  984  985  986  987  988  989  990  991  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, chtel bych prosím vědět, co všechno by se dalo z Babetty (210) použít na fihtla :-) Dekuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha :-)
 
 
Datum: 26. října 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Museli by si předělat díry a snížit ji.
 
 
Datum: 26. října 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale když se tam dá hlava zbabety tak to jede lip ? ,a stejne se muzi prevrtat díry na šouby
 
 
Datum: 26. října 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já zase viděl hlavu z Babetty na pionýru
 
 
Datum: 26. října 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10591    
to standa:-Preco nie celu kluku??!!! :-D
 
 
Datum: 26. října 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
když zajdu do extremu,tak jsem četl že ojnice je moc dobrá.....
 
 
Datum: 26. října 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK :-) to beru, taky se ptát na tohle že, jen mě prostě zajímá co bych na toho fechtla mohl použít, zapalování asi ne-e že??? co výfuk?
 
 
Datum: 26. října 2010 11:18
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
petrpavlicek ®: Knock out :-D
 
 
Datum: 26. října 2010 8:26
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzín :-D :-D
 
 
Datum: 26. října 2010 7:17
 
 
 
 
Jméno: Krtek      IP: uživatel9592    
Čus hoši chci ze zeptat dělám teď komplet generálku motoru výbrus klika no prostě všechno a teď přemýšlím který ložiska a gufera tam dat jestli investovat do SKF nebo ZKL nebo do kterého výrobce...Chtěl bych tam dát už nějakou kvalitu aby to vydrželo...Díky moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
divný, český(slovenský) ložiska mám ve všem a nikdy se mi žádný nezadřelo ani nerozsypalo
 
 
Datum: 27. října 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm, tak se tady dozvídám že ZVL jsou k hovnu a to sem si je koupil přešťasten že budu pěkně nově ložiskovat. Tak dle vašich komentářů asi změním značku. Ještě že sem je tam nedal. Nu což dám je na náhradní motor.
 
 
Datum: 26. října 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: Krtek      IP: uživatel3054    
No viděl jsem je takže asi jo...
 
 
Datum: 26. října 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co oni jsou aj SKF gufera tu naprodej? :-D
 
 
Datum: 26. října 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Krtek      IP: uživatel3054    
Ok hodím tam ty SKF všude,..Gufera taky hodím SKF pro jistotu ;-) díky hoši
 
 
Datum: 26. října 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SKF jsou na svoji cenu do pincka velmi luxusní a vydrží... Stačí když dáš SKF na kliku a zbytek ZKL nebo ZVL... Ale ZVL na kliku nedoporučuji, po jedné sezoně mi to hučelo jak kráva ty ložiska,tak jsem je vyndal a žádné vůle ani závada,prostě tak zvonivě hučely nevim čím to může byt. Ty SKF mi vydržely víc jak klikovka
 
 
Datum: 26. října 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale to už je moc velkej luxus a řekl bych že aj zvytečný.Možná bych dal jen na kliku SKF a do zbytku motoru ZKL :-)
 
 
Datum: 26. října 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: Krtek      IP: uživatel10590    
Japonský nad těma jsem taky přemýšlel ale nevím kde je obědnat nebo tak...
 
 
Datum: 26. října 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
americký jsou nej
 
 
Datum: 26. října 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud chceš něco extra tak kup japonský nebo americký ložiska.Ale to už bude dražší ale kvalita lepší než SKF :-) Já sem teď dělal GO na fichtla a na stadiona a na staďáka jsem dal jen na kliku SKF.U fichtla mám normál ZKL.To vydrží ;-)
 
 
Datum: 26. října 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: Krtek      IP: uživatel3033    
Takže je to fakt to nejlepší co tam můžu dát ?Nebylo by lepší ty SKF prej to je větší kvalita.Mám tam novou převodovku prostě všechno a chci aby to vydrželo hodně..Jinak motor je bez úprav dělám kompletní renovaci pincka.Motor už mě vyšel na 4tis tak už mě nevytrhne nějaká ta 500,- za ložiska..
 
 
Datum: 26. října 2010 10:02
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud máš motor bez úprav tak ZKL :-)
 
 
Datum: 26. října 2010 6:37
 
 
 
 
Jméno: Prouzicz      IP: uživatel9548    
Chci se zeptat jestli jde na jawu 50 pionýr jako např. u aut dovežených ze zahraničí bez dokladů si požádat firmu která to auto vyrobila o vystavení nového technického průkazu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2010 0:32
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
myslíš že by ti jako povážské strojárně vystavili novej techničák jo? no nevim nevim zkusit to můžeš. Ale asi narazíš na problém, průkaz totiž vystavuje úřad. A asi ten fechtl neni dotaženej z třeba z německa že jo?
 
 
Datum: 26. října 2010 0:32
 
 
 
 
Jméno: benda      E-mail:      IP: uživatel1811    
zdarec hoši mám dotaz budou mi posovat obyčejné kroužky z fichtlkrámku na 3kroužkový píst? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozřejmě, že budou pasovat, jen si je musíš objednat podle patřičného výbrusu a raději si objednej 4 kroužky, kdyby ti při nasazování jeden prasknul ;-)
 
 
Datum: 25. října 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
čau potřeboval bych poradit jestli se davaj odkapávací misky na mustanga dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky za radu na chatu klikaři. a sory za OT
 
 
Datum: 25. října 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozřejmě
 
 
Datum: 25. října 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Dejv      IP: uživatel7495    
Zdarec čím můžu zvýšit výkon nebo akceareaci u jawy 20? nebo nemáte nějaké fotky tuningu ?Třeba výfuk nebo tak chtěl bych ho trošku poladi i motor ale také i vzhledově ale nevím jak tak trošku poradte prosím Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2010 1:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
zarovnat nepřesnosti z výroby,vyčistit kanály do hladka(neříkám leštit!),slícovat kanály v blokách s kanály ve válci,překontrolovat zda píst otvírá celý sací kanál,slícovat píst s horní hranou valce při HU,vylestit vyfukovy kanal a hlavu,zabrousit hlavu lapovací pastou,v sacim kolenu srazit a dojemna zabrousit výčnělek v "ohybu",všechna těsnění obstřihnout přesně podle kanálů aby tam nečouhali,sehnat staré neobouchané origo vyfukove koleno,to vypálit a dokonale vycistit+slícovat s vyfukovym kanalem a tesnenim....další věc....sehnat origo vzduchový filtr,vyčistit sací část zespoda,použít nový filtr,vhodně přizpůsobit odpor filtrboxu pomocí gumových záslepek(správné nastavení se projeví lepší akcelerací odspoda a naopak moc udušený filtr bude špatně chodit do otáček),samozrejmostí je bezproblémový karburátor,nové trysky HT68 a VT38 a funkční zapalování,případně nejaké lepší,třeba VAPE....
 
 
Datum: 26. října 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepletes se, ale ja nepsal na rychlost, ale na akceleraci, coz je zrychleni a toho dosahne mensim sekundarnim koleckem. Kdyz ho pouzije tak se bude motor rychlejc roztacet a tim i lip zrychlovat ;-)
 
 
Datum: 26. října 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš starý vyřachaný motor co je rád že jede tak udělej kompletní generálku a pak levný a celkem učinný tuning na tu cenu je snížení hlavy,pakuž dražší záležitost je stejskyho uprava válce která už ti z toho fechtla udělá raketu
 
 
Datum: 25. října 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud chceš větší sílu, tak dej menší sekundární kolečko (tím se ti ale sníží maximálka) a nebo si nech udělat stejskyho úpravu, ověřená je Cestovní úprava http://www.jawa50speed.wz.cz/_cu.html ;-)
 
 
Datum: 25. října 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: jussstin      IP: uživatel9534    
nepleteš......
 
 
Datum: 25. října 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snad za větší ne??? menší sou do síly a větší do rychlosti, nebo se pletu???
 
 
Datum: 25. října 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zrychleni dosahnes zmenou sekundarniho kolecka za mensi
 
 
Datum: 25. října 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Začni GO motoru, potom můžeš uvažovat o ůpravě
 
 
Datum: 25. října 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: eda      IP: uživatel4976    
Ahoj draci chtěl bych se zeptat na odstín zlaté brvy na linky na kejvačku jestli nikdo z vás už linky dělal prosím odpovězte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zlata barva na hroby, nehledal bych v tom zadnou vedu. ;-)
 
 
Datum: 25. října 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: zetor 25      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jak vyypočítám podle vrtání válce obsah válce. Třeba když mám píst 40,75 tak jaký je to objem děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
průměr válce vyděl dvěma,to umocni na druhou,vynásob to pí a pak to vynásob zdvihem....tj ((4.075/2)na druhou) x 3.14 x 4.4
 
 
Datum: 26. října 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V= \pi r^2 v\,
 
 
Datum: 25. října 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to mě poser na holý záda :-D to už se musí ptát i na takové píčoviny jako je obsah válce? :-D:-D:-D ať žije základoškolská fyzika...
 
 
Datum: 25. října 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsi zemědělec? :-D,... prvne "v3s" , "pionýrysta" a ted "zetor 25" .... :-DDD
 
 
Datum: 25. října 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pí x er na druhou x v
 
 
Datum: 25. října 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
 
 
Datum: 25. října 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze samotnyho vrtani to opravdu nezjistis
 
 
Datum: 25. října 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: zetor 25      IP: uživatel9121    
na jménu snad nesejde a jestli vám to tak vadí tak pardon, ale rád bych dostal odpověď na otázku
 
 
Datum: 25. října 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ptej se pod jednim jménem, to si myslíš že si toho nikdo nevšimne??
 
 
Datum: 25. října 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nemyslíš vážně, že ne??kolik ti je??
 
 
Datum: 25. října 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj potřeboval bych poradit http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/technika/tuning/elektronika-chong/4-polovy-alternator/4P_J50_23_stat.gif ohledně teěch 4 můstků co drží cívky a to kolik která mněří nevím si s tím rady je to tam podle ůhlu ale ty díry jsou mimo osu a já nevím o kolik nejlepší by bylo kdyby to už někdo mněl postavené a přemeřil by to děkuju moc všem kteří poradí mám to už vyřezané z hliníku ten kruh všechno ale nevím jak jsou dlouhé ty můstky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel9460    
OK jak ho najdu, tak ti ho poělu v dwg. V CADu si pak můžeš vytáhnout kóty jak chceš. Ty úhly jsou takhle poskládaný aby se to vešlo a mohl být použitej vepředu jeden "dvoupól". Když to tam napereš po 90° tak tuto výhodu ztratíš a i dost blbě se to tam bude dávat.
 
 
Datum: 27. října 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
byl sem na jawa 50.cz byl bych ti mooc vděčný kdybys mi ten výkres poslal na email zelena.j009@seznam.cz no já at sem se díval jak sem se díval prostě mi to furt nešlo tomuhle třeba rozumímhttp://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/technika/tuning/ctyrpolove-zapalovani/PDF/ZAP4-01-STATOR.pdf ale tamtomu vůbec
 
 
Datum: 26. října 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel9460    
Jestli chceš, tak ti klidně pošlu výkres přímo dwg formátu. Díry a drážky jsem dělal na děličce, takže proto ty úhly. Jinak přes hrany se to neměří, kvůli nepřesnostem měření - stačí víc srazit hrany a kde jsi byl. :-) Chong má jako (skoro) vždy pravdu. :-D
 
 
Datum: 26. října 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Nevím co Ti není jasné. Jedná se o standardní strojařský výkres. Žádná díra tam není narýsovaná mimo osu. Všechny jsou souosé :-) Příště nepiš slovo 'mněří' je to fakt hnus velebnosti...
 
 
Datum: 26. října 2010 8:52
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau je normální u jawy 20 že mi to hodně a do bíla kouří. Dřív mi to nedělalo (kořilo to do modra a né tolik) Předem děkuju za všechny odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normální to moc nebude, asi ti umřelo gufero nebo únik oleje přes kartery
 
 
Datum: 25. října 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Cau draci mám možnost sehnat IRIDIOVOU SVÍČKU za pár korun.. :-) a chtěl jsem se zeptat jesi bych to na fíkovi využil :-) tady o té svíčce píšou docela zajímavě co myslíte vy? Dík za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D no komment,,stane sa ze so starou svickou ide motor trosku horsie,,(motor má mensi vykon ako je dany vyrobcom) ked vymenis sviecku maximalne to mozes citit ze vykon sa trosku zblizil k vykonom dany vyrobcom..... iná sviecka NEPRIDÁ ziadny +vykon
 
 
Datum: 26. října 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: ondr      IP: uživatel10079    
ja jsem to neměřil žádným měřákem!
 
 
Datum: 26. října 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Ahoj ondr... napiš mi prosím jak jsi měřil zvýšení toho výkonu.. také bych si chtěl v domácích podmínkách ověřit výkon po výměně svíčky a nevím jak na to.. Dík, Chong
 
 
Datum: 26. října 2010 8:56
 
 
 
 
Jméno: ondr      IP: uživatel10079    
tak u mě to byl nárust o takových 10 procent abych specifikoval mrtě ale nevýhodou bylo startování v zimě to šlo hodně blbě v zimě jsem si dával normální svíčky. Bavil jsem se o těch svíčkách s mechanikem a řikal my že lépe spalují benzín ale měl jsem to na čtyřtaktu takže nevým co to bude dělat na dvoutaktu
 
 
Datum: 25. října 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
muhehe :-) ve slovníku přehršle znamená: dvě plné hrsti.
 
 
Datum: 25. října 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vis ja jsem ta mladsi generace :-D
 
 
Datum: 25. října 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karlos: přehršle jsou 2/3 habaděje, to nevíš?
 
 
Datum: 25. října 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
A jak to je stěma cívkama.. když bych dal 3 zapalovací poly... a spojil je? mělo by to nějákej efekt? (lepší jiskra) ?? Upozornuju: tohle je jenom dotaz nechystám se na žádnej tjunig :-D
 
 
Datum: 25. října 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikar: co je prehrsle ? :-D jinak ano znamena to opravdu hodne jinak nekde malinko pridaj vykon, ale oznaceni mrte je opravdu prehanejici :-D
 
 
Datum: 25. října 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
MRTĚ? :-D tak dvojnásobek :-D sámozřejmně od toho nečekám zázraky... :-) s narustem výkonu ani nepočítám :-D třeba by to mohlo být o něco lepší co se týče zapalování směsy a akcelerace... ale to je jenom moje domněka :-)
 
 
Datum: 25. října 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můžu se na něco zeptat?? protože jsem postarší tak mi uniká kolik je "MRTĚ". to bude něco jako PŘEHRŠLE???:-)))))
 
 
Datum: 25. října 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svička aby zvyšila vykon? to slyšim poprvé....jinak kámoš jezdil na svíčku z vrtulníku :-D
 
 
Datum: 25. října 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: ondr      IP: uživatel10079    
ja jsem je měl na chopperoj a bylo to o mrtě lepší hodně se my zvýšil výkon ale prej jsou náchylný na přeplavení prej se prošlehnou
 
 
Datum: 25. října 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
iridiovky by mozna ve 2T motoru asi moc dlouho neprezily, ale jestli je mas moznost sehnat za par korun tak je zkus a dej vedet. mimochodem: kolik je tech par korun ? Jinak iridiovky jsou jedny z nejkvalitnejsich svicek. Na fichtla sice uplne staci Brisk za zlomek ceny, ale kdyz tu ta moznost je...
 
 
Datum: 25. října 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: lubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj panove asi jsem lama ale nikde nemuzu najit kloudne schema na zapojeni el, na jawu 175/477 mate nekdo neco v pc nebo nekde na netu?vsem moc dekuji za pomoc...:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*ČZ 175 477
 
 
Datum: 25. října 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lubos: To je jasný PROČ jsi to nenašel! Protože to není JAWA ale ČZ 175 487! Odlišné českolovenské značky. Sice ty motory mají podobnou konstrukci,ale ČZ dělávala 125,175 a chvíli i 250ccm,ale JAWA zásadně 250 a 350ccm v poválečné výrobě...
 
 
Datum: 25. října 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 25. října 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tady máš na 487, je to skoro stejný.. http://www.cezeta487.ic.cz/Download/el_schema.jpg
 
 
Datum: 25. října 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: lubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechapu tvoji odpoved....
 
 
Datum: 25. října 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: mi      IP: uživatel5617    
nazdar klimo
 
 
Datum: 25. října 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: bbbn      IP: uživatel5617    
jaké parametry ma cívka na zapolování(zapalovací pol) v. w..... a ............ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
co je ti do toho.... a ...............
 
 
Datum: 25. října 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
co je ti do toho.... a ...............
 
 
Datum: 25. října 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: nujk      IP: uživatel5617    
kolik metrů jakého dratu musím navinout aby mě to dávalo 6v 15w odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2010 9:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Kdy njuku pochopíš že některé činnosti jsou projevem čirého šílenství... jedině snad kdybys měl doma zdarma špule měděného lakovaného drátu ospravedlňuje takové konání, jako snaha doma si v ruce navinout výkonový pól, který lze okoupit a k tomu ne příliš draze. Hned mě u Tvého dotazu napadla analogie s dotazem 'kolik potřebuju surové ropy k výrobě 95ti oktanového benzínu', protože jen šílenec by jí doma krakoval, když se dá koupit na čerpačce :-D
 
 
Datum: 26. října 2010 9:00
 
 
 
 
Jméno: lubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebud trapnej laskave a pis pod jednim nickem na toto nikdo neodpovida
 
 
Datum: 25. října 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, mam dandynu, ale nesedí číslo motoru s techničákem, no spíš na motoru má být štítek s číslem, který tam neni a mistot toho je tam vyražené číslo, které nesouhlasí s techničákem. Projde mi to evidenčkou ? vím že motor je brán jako náhradní díl, ale jestli to nemá být třeba naspané v TP nebo podobně ... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
tak jak mám výrobní číslo (VIN) .... nějaké číslo tak pod tím v kolonce motor mám výrobní číslo motoru. To číslo má být daé na motoru na štítku, ale na tom motoru štítek neni misto toho je tam nějaké číslo vyražené a navic nesouhlasí s tím číslem v TP
 
 
Datum: 25. října 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zeptej se, jestli ve velkom TP to číslo vubec má, protože jákdyž jsem byl na stk s pinckem, tak sem nakonec zjistil, že v tp ani číslo motoru nemam, je tam pouze typ a u toho mam napsáno JAWA 21....u ktm mam v kolonce typ 503 x , což označuje typ motoru a zbytek čísílek, co na motoru opravdu jsou vyražený se v tp vubec neobjevuje .... nevim jak to je...
 
 
Datum: 25. října 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já tam nebyl ani to nechat vymazat nemůžu když njsem ještě majitel... ale minulý majitel to taky přihlásil s těmihle čísly v papírech pak bylo uvedeno číslo rámu číslo motoru ne takyže ani na štítku na motorce nemam čislo motoru nikde je v TP ....
 
 
Datum: 25. října 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pokud si nebyl na úřadě a nenechal si číslo motoru vymazat z TP, tak musí čísla souhlasit
 
 
Datum: 25. října 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chci se zeptat, jestli by šel na fíka karbec z babetty (210) jestli by to fungovalo, a ještě něco, jak by fichtla ovlivnil tenhle přímej sportovní filtr http://www.motokramek.cz/sport-filtr-cerveny/ ??? předem díky za opovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha, no mě prostě zajímá jestli to pojede hůř nebo líp :-)
 
 
Datum: 28. října 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tam má být právě ta drátěnka lehce namočená v oleji. S tím Malossi nemám zkušenosti, ale také podle mě spíš určenej pro upravený motory.
 
 
Datum: 28. října 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 27. října 2010 13:45
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vím že uvnitř toho filtru není nic za tou jakoby mřížkou, co kdyby se do toho filtru dala ještě drátěnka namočená v oeju, má to tak kámoš, nešlo by tam tak hodně vzduchu a olej na drátěnce by zachytil ten bordel :-) co na to říkáte???
 
 
Datum: 27. října 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šlo by tam moc vzduchu a musel by si dát větší HT a nevím jestli by to mělo nějakej efekt. Kámoš měl asi zasviněnej airbox, že to pak jelo líp.
 
 
Datum: 26. října 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co dát přímí sání myslím jako filtr venku hned z karbu, prej to někomu přidalo až 30% nebo co, a když sme jeli s kámošem kterej má 23 tak mu vypadl celej ten airbox a najednou se to tak rozjelo!!! no už nevím co si mám myslet
 
 
Datum: 25. října 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná by šel ale jelo by to hůř - ma menší difuzor. Ohledně toho filtru, jestli máš sériovku tak pojede taky hůř. Radši pořádně vyper origo airbox.
 
 
Datum: 25. října 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: cechl2      IP: uživatel7614    
zdravim mam jawu 21 a mám problém když jsem si ji pučil tak jela stále za tři kopec nekopec a ted se v kopci trápí i na jednotkunevíte nikdo co by to mohlo dělat?\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel8251    
ja jezdim na fichtlu 21 kopec na 2kvalt a pulku plynu a sem spokojenej a tankuju sracky na ONO + olej 4takt dotoho normalne do auta 15/50kw a jezdim furt bez problemu xd :-D
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: mates20      IP: uživatel10420    
jestli si tankoval tak by to mohlo být tím mě to taky dalo ale jakmile sem dal novej benzin tak jede jak drak
 
 
Datum: 25. října 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci chci se zeptat mám na vydle sundany kluzáky a budu dávat novej lak na vidlu ale chci se zeptat když už sem sundal ty kluzáky mám to vyndat i z rámu a dat rovnou novy silikony? je to Jawa 05 z Roku 1965 ale vidla je zatím v poho při prždění se nehýbe do předu ani do zadu atd díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nevim čemu řikáš chvíle, ale dalších 2000km by vydržet měly.. záleží na tom jestli sou dobře promazaný a jestli tam máš manžety, aby se tam nemoh dostat prach, kterej ty silony nejvíc vydírá..
 
 
Datum: 25. října 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
ne nemá ale jestli tam ou od roku 1965 tak už mužou každou chvíli být v prdel. nebo záleži na povrchu a styl jízdy?
 
 
Datum: 25. října 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli při smontovanym stavu nemá přední kolo vůle do stran, neni důvod silony měnit
 
 
Datum: 25. října 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: David vrba      E-mail:      IP: uživatel455    
cus lidi nevite nekdo jak sa meni na fechtlovi predni vidla nejak me to nejde dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
máš to hezky popsaný v příručce, neni důvod to sem opisovat, pokud narazíš na konkrétní problém, pak se ptej..
 
 
Datum: 25. října 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fotka: http://jawa-50.wz.cz/21j16.jpg To je snad kolem 1972, škoda, že neni vidět vejfuk, jinak to dokazuje, že v roce 1972, byly ještě zlatý linky, je tam i odrazka, zlatej nápis, nová vidlice. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dovolím si nesouhlasit s tím plechem. i na 20, 21 byly tyto kulaté plechy. a jesi sem dobře koukal tak výfuk vypadá na doutník jelikož tam kouká jakoby šroub a chybějící konec. a na seřízlej je to moc krátký.
 
 
Datum: 25. října 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Prouzicz      IP: uživatel9548    
podle mě je to 05 s 20 motorem a řidítkama 20 a21 sport měly jiný hlavní plech.
 
 
Datum: 25. října 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
sorry to s tou fotkou som sa sekol nemyslel som to tak trochu nezvykla farba na pio
 
 
Datum: 25. října 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
podľa mňa je ta fotka mladšia
 
 
Datum: 25. října 2010 18:24
 
<  983  984  985  986  987  988  989  990  991  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 8:39:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu