Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 dobrý večer.prosimvas dělám na mém pinckovi koečně renovaci... zjistil jsem že po té havárce mám dost bouchlé vidlice-ohnuté směrem k válci... emáte nějaký trik jak je 100%ně srovnat? nějaké bušení kladivem na kovadlině a srovávání to podle okna mi nepřipadá v úvahu... Pomohlo by to kdybych dovnitř narazil kulatinu stejného průměru jako vnitřek vidlcie,třeba jenom o desetinku menší průměr? mělo by to jit ne? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 20:56
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 šus,můj známí to měl stejny problem,tak vršek vidlice upnul do svěraku aby se mu nezmačkla tak dovnitř strčil trubku,na vidlici navlékl trubku a srovnal to tahem,prasarna ale srovnal to k nepoznání
Datum: 22. října 2010 20:56
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 už několikrát jsem měl tenhle problém....rovnání nemá význam....to jen v případě,že by to bylo ohlý o půl centimetru na metru dýlky....jednoznačně vyměnit!
Datum: 22. října 2010 15:44
Jméno: p
IP: uživatel9121
 Já sem měl taky takový podobný případ a vyřešil sem to tak, že mě ty vidlice vyrovnal strýc v práci na lisu.
Datum: 21. října 2010 21:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Je tam odpověď jak to srovnat, jinak Franky, já se tě na nic neptal, možná nějakej vtipálek pod mym jménem ale já o tom nic nevim..
Datum: 21. října 2010 8:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 20. října 2010 22:43
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 jaké silniční pneu sou nejlepší na mustanga?pošlete odkaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 21:01
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 čus,mam na simsonu podobné continentáli a nemužu si stěžovat,ale když je na silnici opravdu hodně vody tak mi v zatačkach maličko kloužou,stalo se mi to asi dvakráthttp://www.pneufox.cz/nejlevnejsi-pneu-a-disky/moto-pneu/2-75-16-46m-contigo-tt-continental.html?keyword=nová
Datum: 22. října 2010 21:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pokiaľ ti nestačia mitasy tak potom asi metzler ale tam to je skoro 50€ za gumu
Datum: 20. října 2010 22:14
 ahoj draci mam jawu 350/638 a pri chodu motoru jde z praveho vyfuku vic hluku a dýmu a ten levy je takovy lenivy je jinak svička je vypalena do svetla hneda je to normalní?cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 18:48
 není to závada ale vlastnost
Datum: 21. října 2010 18:48
 Taky mi to dělá, ale už mám celkem opotřebovaný motor. Uvidí se po GO...
Datum: 21. října 2010 17:54
 jo jinak jede jak drak
Datum: 21. října 2010 15:50
 moje 638 delala taky presne tohle. Bude to normalni, jestli jezdi dobre tak bych to neresil. Mozna bude jeden valec opotrebovanej vic nez druhej a sajou rozdilne
Datum: 21. října 2010 15:21
 tlumic jsem vycistil
Datum: 20. října 2010 22:31
Jméno: jawa
IP: uživatel9121
 Zkus vyčistit ten levý výfuk
Datum: 20. října 2010 22:28
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 22. října 2010 15:46
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 hlavně to neni chrom
Datum: 22. října 2010 15:46
 jo jinak byh řekl že spíš to bude nějaký nehorázný zazobanec než majitel chromárny
Datum: 21. října 2010 21:11
 a že by vyleštil motor když už... to ho nenapadlo to tampřímo bije do očí  mě osobně se to nelíbí
Datum: 21. října 2010 21:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jeste pneumatiky si moch pochromovat
Datum: 21. října 2010 17:34
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 to je beztak majitel chromárny
Datum: 20. října 2010 23:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 asi chtěl aby mu to nerezlo
Datum: 20. října 2010 23:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 hehe  jak psí kulky...
Datum: 20. října 2010 21:54
 čaute chtel bych se zeptat jak sundam riditka z jawy 20 ale cele i stou tyckou diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 19:31
Jméno: mat-aa
IP: uživatel9904
 a dase potom vymenit ta matka se zpod nebo co to je jak se tam ten srub srubuje
uprostred riditek estly se da este kopit nebo uz ne diky za odpoved
Datum: 25. října 2010 19:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vyšroubuješ ten šroub co jde skrz řidítka tak o 2mm, klepneš do něj kladivem, aby zapadl zpátky a pak ho vyšroubuješ úplně - zespoda řidítek ti vypadne takovej klínek, ve kterym byl zašroubovanej..
Datum: 20. října 2010 21:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 povol šroub a klepni na něj kladivem
Datum: 20. října 2010 21:28
 ahoj..mám dotaz, jak je to vlastně s gelovou batrií..může se nabíjet normlání nabíječkou, kterou nabíjím olověné akumulátory ??..diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 15:48
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 hh: nemáš pravdu!! Gelovku nabíjet zásadně nabíječkou na gelovky s regulací dobíjenýho produ a hlavně malým proudem a dlouho!! i olověnej akumulátor zabiješ obycejnou nabijeckou pokud tomu dáš moc velkou forsáž!
Datum: 22. října 2010 15:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kolečko: to by neměl ani pro normální olověnej akumulátor..pokud neni baterka úplně mrtvá (pod 1,8V na článek), tak si při správném napětí vždy vezme jen tolik proudu, kolik potřebuje..
Datum: 20. října 2010 21:34
 záleží jakej proud z ní leze...pro gelovku by neměl přesáhnout 1/10 kapacity baterky...
Datum: 20. října 2010 21:06
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jistě
Datum: 20. října 2010 20:56
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 čau,mám dotaz.By by problém na pincka napasovat zapalování z motorové pily ?Četl jsem o tom že to jde prej v pohodě.Nebo z čeho by tam šlo bez větších problému dát zapalování ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 20:56
Jméno: Jarin
IP: uživatel2066
 Ten už tam mám druhej..Ale pravda do je že může ...vyzkouším tam dat ještě třetí...V tom karbu ale nic není...Mám ho vyčištěnej seřízenej..ještě to zítra vyzkouším
Datum: 21. října 2010 20:56
 karbec dělá takovej bo*del...
Datum: 21. října 2010 20:53
Jméno: Jarin
IP: uživatel2066
 To je všechno nejmín 5x překontrolovaný,,,Ale teď jsem to nastavil nějak tak že chytá i celkem jede ale zase to někdy dělá bodel jedu na 3 a chci zrychlit přidám a čím víc přidávám tím víc se to dusí je to jak kdybych vypl zapalování a přidával plyn...Ale nedělá to pořád ujedu komelm 5km a začně to dělat pak někde zastavím a zase to jede ..někdy to přestane i samo..Já už fakt nevím co to je...
Datum: 21. října 2010 20:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak ten jawař asi nebyl tak ostřílenej.. je to jednoduchý, buď neni co zapálit, nebo neni čim.. takže jestli nastavil bezchybně jiskru, tak se asi nepodíval na karburátor, kde bude nejspíš chyba..
Datum: 20. října 2010 22:40
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 Tak to asi není problém mího pincka protože ten nejede ani po tom co to nastavoval ostřílenej jawař...Proto tam cpu něco co bude fungovat rozhodně líp jak toto.motorka neudělal nikomu nic jenom prostě se stala obětí chytráků co inovovali zapalování z 550-555 a totálně to posr**
Datum: 20. října 2010 22:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 taky nechápu co máte všichni proti fichtláckýmu kladívkovýmu zapalování, pokud se správně seřídí a čas od času kontroluje, šlape jak hodinky tisíce kilometrů...
Datum: 20. října 2010 21:56
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 čo som komu spravil že každy sere zapalko s kadejakých stihlek do pinča čo ta motrka komu čo spravila?????????????
Datum: 20. října 2010 21:05
 Zdar...vadí něčemu když mám 20w zápalko...a na to žárovku ve předu 35w 6v..a vzdadu 5w 6v? muze to neco omezovat? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 21:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 alternátor fichtla je konstruován tak, že se nemůže spálit ani při zkratu, takže je úplně jedno co tam máš za žárovky, hlavně že ti to vyhovuje..
Datum: 20. října 2010 21:37
Jméno: vlk01
IP: uživatel3522
 Dneska uz novou 15W a 5W civku nesezenes  mas 15W a 15W  takze celkem 30W  taky to tak mam a vse funguje
Datum: 20. října 2010 21:29
 Cívky sou všecky nový...co to je zač nevím
Datum: 20. října 2010 20:50
 zalezi vo tam mas za civky...muze byt na satoru 20w ale cívky buzes mit z 30w
Datum: 20. října 2010 20:44
 Klakson mi právěže jede aaaž až....zadni svělo svítí tak jako každej pincek, a přední se mi zdá taky mrtě v poho
Datum: 20. října 2010 20:41
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Prave že to svítí až moc...hlavně teda zadní světlo....ale nejede klakson
Datum: 20. října 2010 20:39
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 akorat to min sviti, a to ohodne
Datum: 20. října 2010 20:30
Jméno: Filous
IP: uživatel8027
 je možné aby jel pionýr přez 80 kilometrů v hodině ? pokud jo co se musí udělat aby tak jel ? je možné aby tachometr v Octavii ukazoval ohodně více než se jede ? nemyslim 5 ale treba o 10 a vice kilometru .
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 16:13
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 A k dotazu nejenom že kecá tacho Octavie(výška gum/vzorek atd...) ale kecaj i radary!! Na seriovce jsem na jednom radaru stabilně jezdíval 76,rikal sem si jak mi to jede....na jare sem zacal kompletovat první "závodní" motor...když jsem to měl konečně "naladěné" vzal jsem to na radar,ležel jsem na tom,řikal jsem si rychlost jako kráva,podle origo tacháče bych tam musel mít už tak 100,ale na radaru 88....rikal sem si fajn,to neni zase tak zlý,po dalším ladění a použití tvrdšího převodu 96....sem si už řikal jak mi to kurva jede....pak sem naprosto stejnou rychlostí proletěl 2 jiný radary a přišlo velký zklamání v podobě 84km/h a následně na seriový převod 81km/h....od tý doby věřim už jen otáčkoměru....a ten se mi už uklepal a ja ho přejel  Pak sem zadřel pár válců,odkurvil spodek motoru a leží to v kůlně
Datum: 22. října 2010 16:13
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 pri 70km/h leze rucicka tachace tezce k 90,pri 75 leze ke kilu,v 80 se začíná opírat o tyčinku na nule a v 90 se strhne.....piotachac meri cca dobře do 60km/h,pak nehorázně kecá....všechny ale kecaj....to neni tak že jeden víc a druhej min....všechny maj při 60 presnejch 56....pak uz odchylka exponencialne narusta....
Datum: 22. října 2010 15:52
Datum: 20. října 2010 22:06
 denzileck: ok,díky
Datum: 20. října 2010 22:02
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 denzileck : blázen ...na kolik tě to všechno vyšlo xD
Datum: 20. října 2010 21:53
 denzileck: tady někdo staví letadlo
Datum: 20. října 2010 21:47
 petrpavlíček:Zvětšenej dizufor u origo karburátora,upravenej filtr,snížená hlava,dva pomocný vejfukový kanály,zvětšený přepouštěcí,odladěnej hikone,klika s CKR ojnici,nový ložiska FAG,vyleštěný kanály a klikovej prostor,do budoucna ještě upravenej spojkovej koš,lepší karburátor a jednokroužkovej píst.Krmím to Carrerou 100,Shell VSX,trochu etéru a sháním methylalkohol
Datum: 20. října 2010 21:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tachomtery všech aut (i motorek) jsou konstruovány tak, aby nikdy nemohly podměřovat, takže pro jistotu o 5-10% přeměřují
Datum: 20. října 2010 21:39
 denzileck: čau mužu se zeptat jak ho máš upravenýho,dík
Datum: 20. října 2010 21:35
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 Seriovej je nepřesnej taky se mě zastavil o zarážku ale těch 80km/h měřený digitálním
Datum: 20. října 2010 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych dal ze skály aj 400
Datum: 20. října 2010 21:31
 Ještě doplním že s mým upraveným motorem bych tedka z toho kopce dal klidně 90
Datum: 20. října 2010 21:27
 S kámošema sme jeli po rovince,občas kopeček a na konci pořádnej kilometr dlouhej kopec,drtili sme to co nejvíc.Pod kopcem sme zastavili,kámoš sundal helmu a hnedka zařval "Kchurva,mě se zastavila ta ručička o zarážku,to sem jel nejmín kilo vole!"  Se podívám na svůj tachometr pro změnu digitální přesně nastavenej a uložená nejvyší rychlost byla 75 a to sem je ještě předjíždel.Z toho vyplývá že jestli tu rychlost měříte sériovým tachometrem tak je rychlost od 50 nahoru úplně nepřesná...
Datum: 20. října 2010 21:25
Datum: 20. října 2010 21:06
Jméno: jarda
IP: uživatel9686
 Hej možný to je z vlastní zkušenosti.Rozfičel jsem si to s kámošem z kopečka a jeli jsem 80km/h a to nemám žádnej tuning prostě origo motor 2výbrus a zapalování který nejde nastavit  .Ale víc jsem z něho nedostal ikdyž jsem se snažil..
Datum: 20. října 2010 20:53
Datum: 20. října 2010 20:41
 Všechno je možné, ale oryginální pionýr, to dá těžko
Datum: 20. října 2010 20:36
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 me jezdil 80 s kopce jen svelkym prectihem jinak ne
Datum: 20. října 2010 20:31
 co jsem jezdil v octavii tak tam tachometr přeměřoval přesně o 10%...
Datum: 20. října 2010 20:29
 zdravim, chtěl bych se zeptat jakej má bejt předstih u MZ 150?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 18:50
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Dobrý den...chcu se zeptat co se stane když na 30w zapalování dám žarovky do předu 15w a do zadu 5w? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 21:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud dodržíš zapojení pro 30W magneto, nic ti shořet nemůže a bude to svítit o trošku líp než fichtl s 20W magnetem a stejnou wattáží žárovek...
Datum: 20. října 2010 21:41
 ajo  splet sem se mam 25w+5w
Datum: 20. října 2010 21:01
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Já to mám trochu homelesky zapojený ale hlavně zadní světlo svítí hodně a neshořelo to zatím
Datum: 20. října 2010 20:43
 Pokud tam dáš ty žárovky, tak ti během několika vteřin shoří (sám jsem to zkoušel), takže jedině 25+5W
Datum: 20. října 2010 20:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak máš někde chybu , protože v normálním případě to schoří
Datum: 20. října 2010 19:54
 takle to mam ja a mne to sviti normalne
Datum: 20. října 2010 19:47
Jméno: ladik
IP: uživatel367
 zdravím,chci se zeptat jestli jsou k sehnání silembloky k uchycení nádrže na čz 487..přední i zadní silembloky..díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 20:05
 Ale myslím si,že ty zadní slintbloky bývají celkem v pořádku,aspoň ty moje jsou ještě OK,víc vymačkaný mám ty přední...
Datum: 21. října 2010 20:05
Datum: 21. října 2010 20:03
Jméno: fera
IP: uživatel8832
 vadi kdys dam z jawy 20 zapalovani na jawu 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 14:33
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Jde tam ale musí být 20W protože 30W tam nejde
Datum: 21. října 2010 14:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne nevadí...u novějších 05 (64-66) dokonce už bylo zapalování z 20
Datum: 20. října 2010 19:55
 nene myslím že by to tam mělo pasovat.. ale nevím.. počky na názory druhých..
Datum: 20. října 2010 19:31
Jméno: lukaš
IP: uživatel10563
 čus draci chci se zeptat jaky olej do převodovky od jawy 20 lijete dik moc za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 21:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 asi lepší je PP90 ja tam PP80
Datum: 20. října 2010 21:06
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 PP-80,PP90 v pohodě stačí
Datum: 20. října 2010 18:29
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Cus draci je normalni ze kdyz mam studenej motor, a mam tam neutral a trochu to proturuju tak mi jde z vyfuku tmavy hnedy kour? kvuli pocasi jsem motor nezkousel zahrat a na neutral to trapit nechci takze nevim jestli to dela i za tepla....mazu 1:33...diky za vsechny odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 21:09
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 no povídej..
Datum: 21. října 2010 21:09
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 a jak se to vyřešilo???
Datum: 21. října 2010 20:42
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 uz je to ok je to vyresene kour je krasne modrave bily
Datum: 21. října 2010 20:02
 vlk1: jojo nahrej vide.. boocheer: hm. ty taky můžeš nahrát videjko
Datum: 21. října 2010 18:32
 moje babetta na volnoběh normálně dýmí černě,protože mám extrémě zasraný výfuk a jsem líný to čistit.
Datum: 21. října 2010 16:52
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 zitra zkusim nahrat video abyste to videli na vlastni oci  a vy kdyz nastartujete fíka tak vam jde z vyfuku hned za studena modrej kour? jinak jsem nezkousel cistit vyfuk a jinou svicku tak to muze byt tim  ale doufal jsem ze by mi nekdo poradil
Datum: 20. října 2010 21:28
 tmavý hnědý kouř. ještě sem neviděl.. leda u tatový škodovky když měla prasklý těsnění pod hlavou to byl takovej černej hulan že to nejelo xD jiank to teda nevím fík a hnědej kouř.. aji kdyby to sálo z převodovky tak by měl být kouř modrý.. nevím no  zajímavý..
Datum: 20. října 2010 19:35
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 jenomze gufero jsem menil...je tam nove sice se pritom omylem poskrabal karter kde je gufero nasazene ale to by snad nemelo mit zadny vliv....GUFEREM to neni...
Datum: 20. října 2010 17:40
Jméno: štěpán
IP: uživatel5359
 čau Vlku01 jestli se ti tohle stává tak nemusí být viny na straně mazání směsi, ale může být špatný těsnění u klikovky, kdy ti teče do klikovky olej z převodový skříně. a to je pak hodně velkej průser.
Datum: 20. října 2010 17:30
 čau chtěl bych se zeptat jakej šroub nebo co se dává do spojkovýho víka pionýra jak je to nastavování spojky, já ho tam nemam a z dokumentu co mam to neni poznat, a eště když tam dám dlouhou spojkovou tyčku tak mi projede motorem někam do aleluja, ale nejsem si jistej jestli tam mam tu kuličku a tu krátkou tyčku popř musí se když bych tam dával tu kuličku pulit motor? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 21:45
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mg neumíš číst??? když píšu od spojky: spojka, krátká tyčka, kulička, dlouhá tyčka, pravý víko (to pod kterym je magneto) co je na tom tak těžkýho pochopit?
Datum: 20. října 2010 21:45
 a když to tam teda budu strkat tak to tam jenom ze strany šoupnu a je to eště jednou nepochopil sem jaký má bejt teda to pořadí? směrem od lamel je to dloudá tyčka kulička a krátká tyčka
Datum: 20. října 2010 18:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 20. října 2010 16:36
Jméno: beny17
IP: uživatel1337
 cus draci potřal bych vedět jakej je vnějši pruměr hrdlana sani na karburatoru u fichtla
dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 18:43
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 myslim ze 27 nebo 28 mm
Datum: 20. října 2010 18:43
Jméno: marena
IP: uživatel10561
 Zdarec potrebuju poradit mam motor CZ 150 je po GO vsechno jede dobre akorat kdyz uberu plyn strili me to do karbecu zkousel sem stelovat jehlou ,povoloval utahoval trysky a nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 20:54
Jméno: marena
IP: uživatel10561
 diky draci
Datum: 20. října 2010 20:54
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo sohlasím s nervem.. dávám tomu 98% že máš malej předstih..
Datum: 20. října 2010 19:36
 špatně nastavený zapalování
Datum: 20. října 2010 15:57
 Lidi čaues, co když má někdo na Jawě 555 válec hlavu a karbec z Jawy 50 (novější typ) jsou převrtané i kanály a zbytek motoru (hlavně katery) jsou naprosto zaručeně z Jawy 555, dá se tam dát zpátky oryginální válec, protože takhle to na veterána nemůže nikdy projít!!!!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 20:39
 Hele to proto, že jsem tu motorku ani neviděl, je bez papírů a má ji prastrýc, dal si tam novej válec a nějak upravil kanály, no mě o nic nejde mám Jawu 21 a pustil jsem se do renovace na ní. Jen mě ¨to zajímalo.
Datum: 20. října 2010 20:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 všechno se dá vrátit když se chce...jinak cena karterů na 555 se na burze pohybuje kolem 200 a celej motor zak 500-600kč tak nevím proč řešíš takovýhle věci..nejdřív bych to rozebral , omrknul to a až potom bych se radil co dál..
Datum: 20. října 2010 20:02
Posl.aktualizace: 21. října 2010 14:38
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Jen bych dodal že výfuk 05 s objímkama se montoval jen v letech 1962,1963,1964 a 05 od 65 měly dotníkový tvar bez objímek.
Datum: 21. října 2010 14:38
 Dobře pak to ale má Sesa špatně, až to budu kupuvat tak mu to napíšu, jinak nic ve zlim, všichni děláme chyby!!
Datum: 20. října 2010 20:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámoš má 21 1972 leželo to někde v garáži a byl tam ten doutník a jsem si zcela jistej že je origo
Datum: 20. října 2010 20:04
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 v roce 72 by se měl ještě montovat doutník
Datum: 20. října 2010 18:46
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 heh
Datum: 20. října 2010 17:37
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ANNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 20. října 2010 17:32
 Já nepotřebuju určit rok výroby, já potřebuju jen vědět, jestli se staré výfuky montovali i v roce 1972!
Datum: 20. října 2010 16:45
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 výfuk je velmi často a snadno měnitelnej náhradní díl, takže podle něj bych rok výroby rozhodně neurčoval...
Datum: 20. října 2010 16:39
 Lidi je to moc zajímavý, já si nestěžuju, chápu vás taky nejsem znalec, ale prosimvás řekněte mi to už někdo, jak to je
Datum: 20. října 2010 16:23
 já nemám ani jednoho fichtla originál ten modrej s nálepkama je poskládanej ze dvou fichtlů a světle modrej je předělanej asi měsíc po koupi z mototechny-původně to byla 20...
Datum: 20. října 2010 15:27
 Je mi to jasný ale ty máš už bez pochyby novější kastli ne? Já mám ještě s lištamä.
Datum: 20. října 2010 15:04
 hele já mám pionýra 1975 a taky tam mám ten vejfuk podle mě se to tak dávalo origo ale neveřte mi já nejsem žádnej znalec
Datum: 20. října 2010 14:55
 hodně lidí to v té době předělávalo...
Datum: 20. října 2010 14:50
|



|