česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  988  989  990  991  992  993  994  995  996  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý večer.prosimvas dělám na mém pinckovi koečně renovaci... zjistil jsem že po té havárce mám dost bouchlé vidlice-ohnuté směrem k válci... emáte nějaký trik jak je 100%ně srovnat? nějaké bušení kladivem na kovadlině a srovávání to podle okna mi nepřipadá v úvahu... Pomohlo by to kdybych dovnitř narazil kulatinu stejného průměru jako vnitřek vidlcie,třeba jenom o desetinku menší průměr? mělo by to jit ne? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
šus,můj známí to měl stejny problem,tak vršek vidlice upnul do svěraku aby se mu nezmačkla tak dovnitř strčil trubku,na vidlici navlékl trubku a srovnal to tahem,prasarna ale srovnal to k nepoznání
 
 
Datum: 22. října 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
už několikrát jsem měl tenhle problém....rovnání nemá význam....to jen v případě,že by to bylo ohlý o půl centimetru na metru dýlky....jednoznačně vyměnit!
 
 
Datum: 22. října 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: p      IP: uživatel9121    
Já sem měl taky takový podobný případ a vyřešil sem to tak, že mě ty vidlice vyrovnal strýc v práci na lisu.
 
 
Datum: 21. října 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Je tam odpověď jak to srovnat, jinak Franky, já se tě na nic neptal, možná nějakej vtipálek pod mym jménem ale já o tom nic nevim..
 
 
Datum: 21. října 2010 8:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
 
 
Datum: 20. října 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
jaké silniční pneu sou nejlepší na mustanga?pošlete odkaz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
čus,mam na simsonu podobné continentáli a nemužu si stěžovat,ale když je na silnici opravdu hodně vody tak mi v zatačkach maličko kloužou,stalo se mi to asi dvakráthttp://www.pneufox.cz/nejlevnejsi-pneu-a-disky/moto-pneu/2-75-16-46m-contigo-tt-continental.html?keyword=nová
 
 
Datum: 22. října 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
pokiaľ ti nestačia mitasy tak potom asi metzler ale tam to je skoro 50&#8364; za gumu
 
 
Datum: 20. října 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci mam jawu 350/638 a pri chodu motoru jde z praveho vyfuku vic hluku a dýmu a ten levy je takovy lenivy je jinak svička je vypalena do svetla hneda je to normalní?cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to závada ale vlastnost
 
 
Datum: 21. října 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky mi to dělá, ale už mám celkem opotřebovaný motor. Uvidí se po GO...
 
 
Datum: 21. října 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jinak jede jak drak
 
 
Datum: 21. října 2010 15:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moje 638 delala taky presne tohle. Bude to normalni, jestli jezdi dobre tak bych to neresil. Mozna bude jeden valec opotrebovanej vic nez druhej a sajou rozdilne
 
 
Datum: 21. října 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tlumic jsem vycistil
 
 
Datum: 20. října 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel9121    
Zkus vyčistit ten levý výfuk
 
 
Datum: 20. října 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
hlavně to neni chrom
 
 
Datum: 22. října 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jinak byh řekl že spíš to bude nějaký nehorázný zazobanec než majitel chromárny
 
 
Datum: 21. října 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a že by vyleštil motor když už... to ho nenapadlo to tampřímo bije do očí :-D mě osobně se to nelíbí
 
 
Datum: 21. října 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Jeste pneumatiky si moch pochromovat :-D
 
 
Datum: 21. října 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
to je beztak majitel chromárny
 
 
Datum: 20. října 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
asi chtěl aby mu to nerezlo
 
 
Datum: 20. října 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
hehe :-D jak psí kulky...
 
 
Datum: 20. října 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: mat-aa      E-mail:      IP: uživatel9904    
čaute chtel bych se zeptat jak sundam riditka z jawy 20 ale cele i stou tyckou diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: mat-aa      IP: uživatel9904    
a dase potom vymenit ta matka se zpod nebo co to je jak se tam ten srub srubuje uprostred riditek estly se da este kopit nebo uz ne diky za odpoved
 
 
Datum: 25. října 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vyšroubuješ ten šroub co jde skrz řidítka tak o 2mm, klepneš do něj kladivem, aby zapadl zpátky a pak ho vyšroubuješ úplně - zespoda řidítek ti vypadne takovej klínek, ve kterym byl zašroubovanej..
 
 
Datum: 20. října 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
povol šroub a klepni na něj kladivem
 
 
Datum: 20. října 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj..mám dotaz, jak je to vlastně s gelovou batrií..může se nabíjet normlání nabíječkou, kterou nabíjím olověné akumulátory ??..diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
hh: nemáš pravdu!! Gelovku nabíjet zásadně nabíječkou na gelovky s regulací dobíjenýho produ a hlavně malým proudem a dlouho!! i olověnej akumulátor zabiješ obycejnou nabijeckou pokud tomu dáš moc velkou forsáž!
 
 
Datum: 22. října 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
kolečko: to by neměl ani pro normální olověnej akumulátor..pokud neni baterka úplně mrtvá (pod 1,8V na článek), tak si při správném napětí vždy vezme jen tolik proudu, kolik potřebuje..
 
 
Datum: 20. října 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží jakej proud z ní leze...pro gelovku by neměl přesáhnout 1/10 kapacity baterky...
 
 
Datum: 20. října 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jistě :-)
 
 
Datum: 20. října 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel9686    
čau,mám dotaz.By by problém na pincka napasovat zapalování z motorové pily ?Četl jsem o tom že to jde prej v pohodě.Nebo z čeho by tam šlo bez větších problému dát zapalování ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel2066    
Ten už tam mám druhej..Ale pravda do je že může ...vyzkouším tam dat ještě třetí...V tom karbu ale nic není...Mám ho vyčištěnej seřízenej..ještě to zítra vyzkouším
 
 
Datum: 21. října 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec dělá takovej bo*del...
 
 
Datum: 21. října 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel2066    
To je všechno nejmín 5x překontrolovaný,,,Ale teď jsem to nastavil nějak tak že chytá i celkem jede ale zase to někdy dělá bodel jedu na 3 a chci zrychlit přidám a čím víc přidávám tím víc se to dusí je to jak kdybych vypl zapalování a přidával plyn...Ale nedělá to pořád ujedu komelm 5km a začně to dělat pak někde zastavím a zase to jede ..někdy to přestane i samo..Já už fakt nevím co to je...
 
 
Datum: 21. října 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tak ten jawař asi nebyl tak ostřílenej.. je to jednoduchý, buď neni co zapálit, nebo neni čim.. takže jestli nastavil bezchybně jiskru, tak se asi nepodíval na karburátor, kde bude nejspíš chyba..
 
 
Datum: 20. října 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel9686    
Tak to asi není problém mího pincka protože ten nejede ani po tom co to nastavoval ostřílenej jawař...Proto tam cpu něco co bude fungovat rozhodně líp jak toto.motorka neudělal nikomu nic jenom prostě se stala obětí chytráků co inovovali zapalování z 550-555 a totálně to posr**
 
 
Datum: 20. října 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
taky nechápu co máte všichni proti fichtláckýmu kladívkovýmu zapalování, pokud se správně seřídí a čas od času kontroluje, šlape jak hodinky tisíce kilometrů...
 
 
Datum: 20. října 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
čo som komu spravil že každy sere zapalko s kadejakých stihlek do pinča čo ta motrka komu čo spravila?????????????
 
 
Datum: 20. října 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar...vadí něčemu když mám 20w zápalko...a na to žárovku ve předu 35w 6v..a vzdadu 5w 6v? muze to neco omezovat? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
alternátor fichtla je konstruován tak, že se nemůže spálit ani při zkratu, takže je úplně jedno co tam máš za žárovky, hlavně že ti to vyhovuje..
 
 
Datum: 20. října 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: vlk01      IP: uživatel3522    
Dneska uz novou 15W a 5W civku nesezenes :-) mas 15W a 15W :-) takze celkem 30W :-) taky to tak mam a vse funguje :-)
 
 
Datum: 20. října 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cívky sou všecky nový...co to je zač nevím
 
 
Datum: 20. října 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zalezi vo tam mas za civky...muze byt na satoru 20w ale cívky buzes mit z 30w
 
 
Datum: 20. října 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klakson mi právěže jede aaaž až....zadni svělo svítí tak jako každej pincek, a přední se mi zdá taky mrtě v poho
 
 
Datum: 20. října 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Prave že to svítí až moc...hlavně teda zadní světlo....ale nejede klakson
 
 
Datum: 20. října 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
akorat to min sviti, a to ohodne
 
 
Datum: 20. října 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: Filous      IP: uživatel8027    
je možné aby jel pionýr přez 80 kilometrů v hodině ? pokud jo co se musí udělat aby tak jel ? je možné aby tachometr v Octavii ukazoval ohodně více než se jede ? nemyslim 5 ale treba o 10 a vice kilometru . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
A k dotazu nejenom že kecá tacho Octavie(výška gum/vzorek atd...) ale kecaj i radary!! Na seriovce jsem na jednom radaru stabilně jezdíval 76,rikal sem si jak mi to jede....na jare sem zacal kompletovat první "závodní" motor...když jsem to měl konečně "naladěné" vzal jsem to na radar,ležel jsem na tom,řikal jsem si rychlost jako kráva,podle origo tacháče bych tam musel mít už tak 100,ale na radaru 88....rikal sem si fajn,to neni zase tak zlý,po dalším ladění a použití tvrdšího převodu 96....sem si už řikal jak mi to kurva jede....pak sem naprosto stejnou rychlostí proletěl 2 jiný radary a přišlo velký zklamání v podobě 84km/h a následně na seriový převod 81km/h....od tý doby věřim už jen otáčkoměru....a ten se mi už uklepal a ja ho přejel:-D Pak sem zadřel pár válců,odkurvil spodek motoru a leží to v kůlně:-D
 
 
Datum: 22. října 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
pri 70km/h leze rucicka tachace tezce k 90,pri 75 leze ke kilu,v 80 se začíná opírat o tyčinku na nule a v 90 se strhne.....piotachac meri cca dobře do 60km/h,pak nehorázně kecá....všechny ale kecaj....to neni tak že jeden víc a druhej min....všechny maj při 60 presnejch 56....pak uz odchylka exponencialne narusta....
 
 
Datum: 22. října 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek: :-D :-D ,Jarin: hodně :-) ,petrpavlicek:jj :-)
 
 
Datum: 20. října 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: ok,díky :-)
 
 
Datum: 20. října 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel9686    
denzileck : blázen ...na kolik tě to všechno vyšlo xD
 
 
Datum: 20. října 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: tady někdo staví letadlo :-D
 
 
Datum: 20. října 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
petrpavlíček:Zvětšenej dizufor u origo karburátora,upravenej filtr,snížená hlava,dva pomocný vejfukový kanály,zvětšený přepouštěcí,odladěnej hikone,klika s CKR ojnici,nový ložiska FAG,vyleštěný kanály a klikovej prostor,do budoucna ještě upravenej spojkovej koš,lepší karburátor a jednokroužkovej píst.Krmím to Carrerou 100,Shell VSX,trochu etéru a sháním methylalkohol :-)
 
 
Datum: 20. října 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tachomtery všech aut (i motorek) jsou konstruovány tak, aby nikdy nemohly podměřovat, takže pro jistotu o 5-10% přeměřují
 
 
Datum: 20. října 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: čau mužu se zeptat jak ho máš upravenýho,dík
 
 
Datum: 20. října 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel9686    
Seriovej je nepřesnej taky se mě zastavil o zarážku ale těch 80km/h měřený digitálním ;-)
 
 
Datum: 20. října 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já bych dal ze skály aj 400:-D
 
 
Datum: 20. října 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě doplním že s mým upraveným motorem bych tedka z toho kopce dal klidně 90 :-)
 
 
Datum: 20. října 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S kámošema sme jeli po rovince,občas kopeček a na konci pořádnej kilometr dlouhej kopec,drtili sme to co nejvíc.Pod kopcem sme zastavili,kámoš sundal helmu a hnedka zařval "Kchurva,mě se zastavila ta ručička o zarážku,to sem jel nejmín kilo vole!" :-D Se podívám na svůj tachometr pro změnu digitální přesně nastavenej a uložená nejvyší rychlost byla 75 a to sem je ještě předjíždel.Z toho vyplývá že jestli tu rychlost měříte sériovým tachometrem tak je rychlost od 50 nahoru úplně nepřesná...
 
 
Datum: 20. října 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdysi na starym vylitanym motoru jsem taky z kopce jel přes 80 ale ty otáčky :-D :-) mazec,ale to my bylo 11 teď bych se bál protože ten fichtl to byla vražda :-D
 
 
Datum: 20. října 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel9686    
Hej možný to je z vlastní zkušenosti.Rozfičel jsem si to s kámošem z kopečka a jeli jsem 80km/h a to nemám žádnej tuning prostě origo motor 2výbrus a zapalování který nejde nastavit ;-).Ale víc jsem z něho nedostal ikdyž jsem se snažil..
 
 
Datum: 20. října 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sefcik.jan: orYginální fakt těžko :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. října 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všechno je možné, ale oryginální pionýr, to dá těžko :-(
 
 
Datum: 20. října 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
me jezdil 80 s kopce jen svelkym prectihem jinak ne
 
 
Datum: 20. října 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co jsem jezdil v octavii tak tam tachometr přeměřoval přesně o 10%...
 
 
Datum: 20. října 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: fanys      E-mail:      IP: uživatel10564    
zdravim, chtěl bych se zeptat jakej má bejt předstih u MZ 150?? diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Dobrý den...chcu se zeptat co se stane když na 30w zapalování dám žarovky do předu 15w a do zadu 5w? děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pokud dodržíš zapojení pro 30W magneto, nic ti shořet nemůže a bude to svítit o trošku líp než fichtl s 20W magnetem a stejnou wattáží žárovek...
 
 
Datum: 20. října 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ajo :-D splet sem se mam 25w+5w :-)
 
 
Datum: 20. října 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Já to mám trochu homelesky zapojený ale hlavně zadní světlo svítí hodně a neshořelo to zatím :-)
 
 
Datum: 20. října 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud tam dáš ty žárovky, tak ti během několika vteřin shoří (sám jsem to zkoušel), takže jedině 25+5W ;-)
 
 
Datum: 20. října 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak máš někde chybu , protože v normálním případě to schoří
 
 
Datum: 20. října 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takle to mam ja a mne to sviti normalne :-)
 
 
Datum: 20. října 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: ladik      IP: uživatel367    
zdravím,chci se zeptat jestli jsou k sehnání silembloky k uchycení nádrže na čz 487..přední i zadní silembloky..díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ale myslím si,že ty zadní slintbloky bývají celkem v pořádku,aspoň ty moje jsou ještě OK,víc vymačkaný mám ty přední...
 
 
Datum: 21. října 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj,našel jsem pouze ty silentbloky do předních úchytů: http://www.ceskemotocykly.eu/Predni-silenblok-nadrze-CZ-(485-39-024),712.html
 
 
Datum: 21. října 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: fera      IP: uživatel8832    
vadi kdys dam z jawy 20 zapalovani na jawu 05 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2010 14:33
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10537    
Jde tam ale musí být 20W protože 30W tam nejde
 
 
Datum: 21. října 2010 14:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ne nevadí...u novějších 05 (64-66) dokonce už bylo zapalování z 20
 
 
Datum: 20. října 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
nene myslím že by to tam mělo pasovat.. ale nevím.. počky na názory druhých..
 
 
Datum: 20. října 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: lukaš      IP: uživatel10563    
čus draci chci se zeptat jaky olej do převodovky od jawy 20 lijete dik moc za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
asi lepší je PP90 ja tam PP80
 
 
Datum: 20. října 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: udo.5      IP: uživatel9869    
PP-80,PP90 v pohodě stačí
 
 
Datum: 20. října 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Cus draci je normalni ze kdyz mam studenej motor, a mam tam neutral a trochu to proturuju tak mi jde z vyfuku tmavy hnedy kour? kvuli pocasi jsem motor nezkousel zahrat a na neutral to trapit nechci takze nevim jestli to dela i za tepla....mazu 1:33...diky za vsechny odpovedi. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
no povídej.. :-)
 
 
Datum: 21. října 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
a jak se to vyřešilo???
 
 
Datum: 21. října 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
uz je to ok je to vyresene kour je krasne modrave bily :-)
 
 
Datum: 21. října 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
vlk1: jojo nahrej vide.. boocheer: hm. ty taky můžeš nahrát videjko :-D
 
 
Datum: 21. října 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moje babetta na volnoběh normálně dýmí černě,protože mám extrémě zasraný výfuk a jsem líný to čistit.
 
 
Datum: 21. října 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
zitra zkusim nahrat video abyste to videli na vlastni oci :-) a vy kdyz nastartujete fíka tak vam jde z vyfuku hned za studena modrej kour? jinak jsem nezkousel cistit vyfuk a jinou svicku tak to muze byt tim :-) ale doufal jsem ze by mi nekdo poradil
 
 
Datum: 20. října 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
tmavý hnědý kouř. ještě sem neviděl.. leda u tatový škodovky když měla prasklý těsnění pod hlavou to byl takovej černej hulan že to nejelo xD jiank to teda nevím fík a hnědej kouř.. aji kdyby to sálo z převodovky tak by měl být kouř modrý.. nevím no:-D zajímavý..
 
 
Datum: 20. října 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
jenomze gufero jsem menil...je tam nove sice se pritom omylem poskrabal karter kde je gufero nasazene ale to by snad nemelo mit zadny vliv....GUFEREM to neni...
 
 
Datum: 20. října 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: štěpán      IP: uživatel5359    
čau Vlku01 jestli se ti tohle stává tak nemusí být viny na straně mazání směsi, ale může být špatný těsnění u klikovky, kdy ti teče do klikovky olej z převodový skříně. a to je pak hodně velkej průser.
 
 
Datum: 20. října 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chtěl bych se zeptat jakej šroub nebo co se dává do spojkovýho víka pionýra jak je to nastavování spojky, já ho tam nemam a z dokumentu co mam to neni poznat, a eště když tam dám dlouhou spojkovou tyčku tak mi projede motorem někam do aleluja, ale nejsem si jistej jestli tam mam tu kuličku a tu krátkou tyčku popř musí se když bych tam dával tu kuličku pulit motor? dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
mg neumíš číst??? když píšu od spojky: spojka, krátká tyčka, kulička, dlouhá tyčka, pravý víko (to pod kterym je magneto) co je na tom tak těžkýho pochopit?
 
 
Datum: 20. října 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a když to tam teda budu strkat tak to tam jenom ze strany šoupnu a je to eště jednou nepochopil sem jaký má bejt teda to pořadí? směrem od lamel je to dloudá tyčka kulička a krátká tyčka
 
 
Datum: 20. října 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
http://www.fichtlpokec.cz/prevodovka-spojka-prevody/id169652.html půlit motor určitě nemusíš, kdyby to co tam máš nechtělo ven, v nejhoršim z druhý strany sundáš spojku a poskládáš to správně
 
 
Datum: 20. října 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: beny17      IP: uživatel1337    
cus draci potřal bych vedět jakej je vnějši pruměr hrdlana sani na karburatoru u fichtla dik za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
myslim ze 27 nebo 28 mm
 
 
Datum: 20. října 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: marena      IP: uživatel10561    
Zdarec potrebuju poradit mam motor CZ 150 je po GO vsechno jede dobre akorat kdyz uberu plyn strili me to do karbecu zkousel sem stelovat jehlou ,povoloval utahoval trysky a nic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: marena      IP: uživatel10561    
diky draci
 
 
Datum: 20. října 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jojo sohlasím s nervem.. dávám tomu 98% že máš malej předstih..
 
 
Datum: 20. října 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatně nastavený zapalování
 
 
Datum: 20. října 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lidi čaues, co když má někdo na Jawě 555 válec hlavu a karbec z Jawy 50 (novější typ) jsou převrtané i kanály a zbytek motoru (hlavně katery) jsou naprosto zaručeně z Jawy 555, dá se tam dát zpátky oryginální válec, protože takhle to na veterána nemůže nikdy projít!!!!!!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele to proto, že jsem tu motorku ani neviděl, je bez papírů a má ji prastrýc, dal si tam novej válec a nějak upravil kanály, no mě o nic nejde mám Jawu 21 a pustil jsem se do renovace na ní. Jen mě ¨to zajímalo.
 
 
Datum: 20. října 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
všechno se dá vrátit když se chce...jinak cena karterů na 555 se na burze pohybuje kolem 200 a celej motor zak 500-600kč tak nevím proč řešíš takovýhle věci..nejdřív bych to rozebral , omrknul to a až potom bych se radil co dál..
 
 
Datum: 20. října 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Výfuk Jawa 21 Nazdar lidi p. Šeším udává, že nový typ výfuku se na Pio montoval už od roku 1971, já mám z roku 1972 (nový zadní vydlice) ten výfuk tam je, ale někdy se nové výfuky objevují i na Jawách 05/20/21 se starými vydlicemi, takže si myslím jestli, jak někdo říká, se tam ten výfuk nedával až od roku 1974 (1975). Kdo neví o co jde tak ať se mrkne na http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1051.html a http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1677.html díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10537    
Jen bych dodal že výfuk 05 s objímkama se montoval jen v letech 1962,1963,1964 a 05 od 65 měly dotníkový tvar bez objímek.
 
 
Datum: 21. října 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře pak to ale má Sesa špatně, až to budu kupuvat tak mu to napíšu, jinak nic ve zlim, všichni děláme chyby!!
 
 
Datum: 20. října 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámoš má 21 1972 leželo to někde v garáži a byl tam ten doutník a jsem si zcela jistej že je origo
 
 
Datum: 20. října 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
v roce 72 by se měl ještě montovat doutník
 
 
Datum: 20. října 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
heh
 
 
Datum: 20. října 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ANNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 20. října 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nepotřebuju určit rok výroby, já potřebuju jen vědět, jestli se staré výfuky montovali i v roce 1972!
 
 
Datum: 20. října 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
výfuk je velmi často a snadno měnitelnej náhradní díl, takže podle něj bych rok výroby rozhodně neurčoval...
 
 
Datum: 20. října 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lidi je to moc zajímavý, já si nestěžuju, chápu vás taky nejsem znalec, ale prosimvás řekněte mi to už někdo, jak to je :-D
 
 
Datum: 20. října 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já nemám ani jednoho fichtla originál ten modrej s nálepkama je poskládanej ze dvou fichtlů a světle modrej je předělanej asi měsíc po koupi z mototechny-původně to byla 20...
 
 
Datum: 20. října 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je mi to jasný ale ty máš už bez pochyby novější kastli ne? Já mám ještě s lištamä.
 
 
Datum: 20. října 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele já mám pionýra 1975 a taky tam mám ten vejfuk podle mě se to tak dávalo origo ale neveřte mi já nejsem žádnej znalec
 
 
Datum: 20. října 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hodně lidí to v té době předělávalo...
 
 
Datum: 20. října 2010 14:50
 
<  988  989  990  991  992  993  994  995  996  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 22:44:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu