Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
Posl.aktualizace: 02. června 2012 22:51
 souhlasim s čezeťákem...
Datum: 02. června 2012 22:51
 Za kvalitu se platí a za blbost taky
Datum: 02. června 2012 21:51
 a co my s tím? mám mu jako zavolat a nebo mu osobně dojít ríct že je debil a má to moc drahé?  .... bože .. nevkládejte sem každou chvili takovou blbost
Datum: 02. června 2012 19:12
 Cena je sice možná přehnaná, ale je moc krásnej
Datum: 02. června 2012 19:11
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Lidi před časem mi přišel 4k válec a je tam problém. V dolní úvrati je nulová tolerance v horní to šlape dobře ale ve spodní se to jakovy zasekává je to jako nedodělanej výbrus. Co s tím? Takhle se bojím, že bych to zadřel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2012 14:50
Jméno: standa
IP: uživatel13886
Datum: 02. června 2012 14:50
Jméno: standa
IP: uživatel13886
 koukam,že jsem to napsal dost na kokot a asi to neni srozumitelný. Ten kužel(váleček z ložiska) musí jít do válce zasunout,tzn zepředu užší jak vložka,zezadu širší jak vložka-aby to roztáhlo vložku v zadní části za válcem...a řikam,jen pobouchat dlaní,žádný násilí,vložka i ve vrtání 38mm je křehká....
Datum: 02. června 2012 14:49
Jméno: standa
IP: uživatel13886
 Nerozumim? Jak zasekává? jako hrana kroužku o kanál? nebo že je píst natěsno ve válci? jestli je v DU píst moc festovej ve válci,tak se stala klasická situaci během přepravy. Válec byl v balíku špatně "vystlaný" a mrskal se tam a přepravní služba(pošta) s balíkem někde praštila a prostě se zezadu vložka smáčkla k sobě-je nakoplá....opravuju to skoro u každýho válce co mi lidi posílaj....vemu konusovej váleček z mega ložiska (myslím že z ložiska 23132 EW33J,možná by stačilo i z menšího,jen to musí bejt trošku širší jak díra ve válci a do lehkýho konusu)a pomalu ho dlaní pobouchávám zezadu do válce a zkouším píst...až jde píst volně....ještě se mi nestalo,že by vzadu vložka praskla....ale řikam,pobouchávam to jen rukou-dlaní a jen u válců s vrtáním do 40mm....jiný způsob jsem zatim nevymyslel....
Datum: 02. června 2012 14:42
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 http://www.youtube.com/watch?v=NVU8KJo0CPw super as na ten řev
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 10:46
 No jo  ale čeho 100???? u takový mašiny se snad ani nedá počítat km....to už je zase na motohodiny ne?
Datum: 03. června 2012 10:46
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 spotreba 10 litru na 100  ,,,ale je to borec no
Datum: 01. června 2012 22:28
 by mu to ustřelilo hlavu jak nic
Datum: 01. června 2012 17:37
Datum: 01. června 2012 17:26
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 ten to zadře  D
Datum: 01. června 2012 14:54
 Zdar, mam dotaz, když koupím ten válec 8 výbrus, trochu ho doladim a tne dell orto karbec 19, ponzám nějake změny ve výkonu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 22:09
 Nedávno jsem si jej koupil.. no je to humus ti poláci ale slícoval jsem kanály pěkně do hladka vypiloval a rozšířil sací kanál. Koupil jsem jednokroužkovej píst a hvězdivocou hlavu. Karbec origo tryska 72 no jede to celkem pěkně komprese hustodémonská  a otáčky jsou takový že ti drnčí celá motorka  né trochu přeháním ale jsem spokojenej odhadem to má 4,5 - 5 koní
Datum: 01. června 2012 22:09
 Minimálně rozšířit sací kanál dle vyústění na válci a výfukovej kanál předělat do origo tvaru a časování. Osobně bych ho nebral,je to málo muziky za dost peněz. A k tomu navíc problém s hlavou atd....Dá se udělat daleko lepší válec za stejný peníze....kdybys měl zájem tak se ozvi....
Datum: 01. června 2012 9:27
Jméno: zdenek
IP: uživatel13876
 tak co bych měl podle tebe s ním ještě udělat?
Datum: 01. června 2012 6:32
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 napiš přesměji co chces definovat slovy trochu ho doladím, jinak pokud jn slicujes kanaly a nic vic, tak je to blbost to kupovat, akorat si budes komplikovat zivot
Datum: 01. června 2012 5:24
Jméno: Master
IP: uživatel12485
 Ahoj, potřebuju hodně akutně poradit. Blbne mi světlo na pionýrovi. Nastartuju a zapnu světla a prostě nesvítí stabilně, ale problikávají, zeslabuje se svit a zase normálně svítí. Myslel jsem si, že je to kontaktem, ale není, všechno je překontrolované. Nevíte, čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 23:35
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 na volnoběh je to normální, v otáčkách to bude tim špatnym kontaktem (od pólu až po kontakt žárovky v parabole)
Datum: 31. května 2012 23:35
Jméno: radek
IP: uživatel12352
 neo dej slabší žárovku
Datum: 31. května 2012 11:58
 Světelné cívky u magneta. Pak proměř kabely jestli někde nejsou přetrženy.
Datum: 31. května 2012 11:24
 Čau draci. Už mám nějaký měkčí pružinky na spojce a občas už to nezvládají. Rozhodl jsem se tedy že je vyměním. Našel jsem tu ale pružinku 3,2cm a 3cm. Jaká je lepší??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 11:25
 Díky. také jsem si to myslel koupím ty delší
Datum: 31. května 2012 11:25
Jméno: rebndolfek
IP: uživatel6263
 čus lepší je samozřejmě delší.ale musíš mět všechny stejně dlouhé.pokud nemáš mohla by spojka škubat.
Datum: 31. května 2012 9:05
Jméno: jáááá
IP: uživatel12485
 Čau, potřebuju poradit, jaký mám dát na pionýra tlumiče - aby byly tužší a unesly 2 pořádný chlapy a jízdu v terénu s nima  Tak mi pls poradte, jaký by tam pasovaly.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:27
 Mám na mustangu stavitelné z nové babety , mám je na nejtvrdší stupeň a 170 kg zatížení to v pohodě pobere. Motor teda protestuje, ale vždycky ho přesvědčím
Datum: 01. června 2012 12:27
 Kup si simsona enduro a máš po práci, 4kvalt, větší výkon, přední a zadní tlumiče dobré (zadní jsou stavitelné), zesílené dráty, výfuk nahoru, zadní brzda na táhlo .. představ si když pojedou na 40-50 let starém pinckovi dva 100kg chlapi .. tlumiče na doraz, výfuk oškrkanej, koleno zploštělý .. jedině pokud máš mustanga tak tam by šly tlumiče ze simsona ..
Datum: 31. května 2012 19:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej tak jekly natvrdo
Datum: 31. května 2012 14:40
 Z vagonu rovnou...neni lepší koupit za pár šupů nějakou bezpapírovou čízu? To by vás uvezlo bezpečně...
Datum: 31. května 2012 9:11
 se dvouma pořádnýma chlapama v terénu pujde nadoraz vše.zkus zadní pružící jednotky třeba z favorita
Datum: 31. května 2012 9:08
Jméno: jáááá
IP: uživatel12485
 Jééé omnlouvám se, nenapsal jsem, že potřebuju ZADNÍ tlumiče. Prostě neco fakt tuhýho.
Datum: 31. května 2012 8:15
Jméno: Mysl
IP: uživatel13867
 Asi bych se prvně zeptal co tam dát za motor, aby to dva chlapy odvezlo v terénu  jinak na zadek tlumiče zgenerálkovat a předek simson nebo cely předělat na vidle a brýle z 175, 250..
Datum: 30. května 2012 23:22
Jméno: lukáš
IP: uživatel12770
 Zdarec borci, mám tu jeden šílený dotaz. Co se stane, když fichtla roztlačím pozpátku ?  Nezačne se se klika točit na druhou stranu ? Nezačne couvat ? Nejspíš je to hovadina ale zajímalo by mě to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2012 13:20
 Já měl předstih udělaný klasicky a po zadu to jezdilo v pohodě. Je to hodně o cviku, aby si čloběk hned nenamlátil.
Datum: 11. června 2012 13:20
Jméno: radek
IP: uživatel12352
 Ahoj jo ormálě to de když dáte odně malý předstih mi to udělala 350 štastý že mi to chytlo sem tmu aložil a pospátku sem estačil ani zmáčkout spojku
Datum: 31. května 2012 23:46
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 mě táta řikal že jako mladej si pohrál s předstihem a zapalováním (mustang) a prej to vážně jelo pozpátku, a dokonce se to kámošovi povedlo s 250 dělano do crossu, měla zapalování z fichtla, jak ji chcípnul a dobíhal motor tak chyt znova a naopačnou stranu
Datum: 31. května 2012 16:58
 kamoš to skoušel na fiku a jemu to jednom střilelo  docel dobrej budiček po rano  ... a tady jeden pan řikal že mel fika a že to nakopl a jelo mu to dozadu chtel se rozjet a vjel do stromu zadkem
Datum: 30. května 2012 17:42
Jméno: dachl21
IP: uživatel10473
 Jo pojede pozadu  ale je to o hubu
Datum: 30. května 2012 14:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dokonce bylo na youtube video jak tam jezdil tuším mustang pozadu,mě se to teda nikdy nepovedlo
Datum: 30. května 2012 14:37
 No klika dozadu se bude točit asi určitě, ne?  a chytnout by to taky při určitym předstihu mohlo...číza takhle šla roztlačit bez problémů, akorát pak šla blbě do otáček
Datum: 30. května 2012 14:29
Jméno: radek
IP: uživatel12352
 Ahoj nemáte někdo prosím schhéma zapojení na fichtla na spínačku jak je na 350 250 (bošák) s chcípáním že vytáhnu klíček aj se světlama se vším ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 11:10
 Zdar, mám tu další šílený dotaz. Chtěl bych ze stadiona dostat co největší výkon, avšak při stejných maximálních otáčkách(chci aby dlouho vydržel). Počítám s hafokanálem, jen lehce sníženou hlavou, klapky na sání a pak šílenost na kterou se chci zeptat. Vím, že to co chci, jde udělat laďákem, ale proč to dělat jednoduše,že? Kdysi dávno jsem viděl lodní motor ve dvoutaktu a měl mechanicky poháněnou klapku nebo šoupě ve výfukovém kanálu, nemáte s tím někdo nějakou zkušenost? PS: Přemejšlím mít kliku naloženou v oleji(nebo mazat tlakem) a hnát tam směs lysholmovo dmychadlem a samozřejmostí bude nepřímej vstřik, protože s karbecem by to nefungovalo.) PPS: Lampy jedou....
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 16:46
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 Předně je třeba si uvědomit, že opotřebení není závislé pouze na otáčkách. Pokud zvýšíš výkon a nezvýšíš otáčky (což je asi to nejobtížnější ladění), narostou měrný tlaky a zatížení do nepěkných hodnot - vydírání ložisek, deformace součástí atd..
Pokud chceš maximální výkon, pak zapoměň na životnost... tak to prostě je, smiř se s tím.
Datum: 30. května 2012 16:46
 o perpetum mobile se snažilo mnoho lidí a prd.z malého motůrku dostat největší výkon při zachování stejných max otáček a životnosti je nemožné.u mech dmychadel je taky rozhodující příkon který nebývá zrovna malý.myslím že vše již bylo vymyšleno
Datum: 30. května 2012 9:20
 Čau draci. Dostal jsem nový tachometr na Jawu 20. Tento tachometr je v mílích a nikdy nebyl použit. Zajímalo by mne jestli potřebuje nějakou údržbu. Nechci aby mi při rychlosti 40km/h a více rafička létala sem a tam jako na starém. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:51
 udržba tachometru není prakticky žádná. To lítání dělá špatný náhon 80%, ve zbylych 15% šnek u zadního kola, těch 5% je na tachometru.
Datum: 01. června 2012 12:51
 no tak ve večině připadu je to nahonem tachometru ale aj nekdy šnekem nebo tim tachometrem
Datum: 29. května 2012 20:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to nění pravda může to dělat i tachometr
Datum: 29. května 2012 15:43
 to litani ručičky neni to tachometrem ale nahonem na tachomert
Datum: 29. května 2012 12:23
 čus kluci chci si nechat upravit válec na pincka.znáte nějaké borce co to dělajů.já znám jen stejskyho ale chtěl bych to třeba s klapkou a nebo i jiné.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 15:06
Jméno: standa
IP: uživatel13847
 Když je to odkaz na stejskalovou nabídku,tak je prodává asi Stejskal,ne  Jinak to mělo potvrdit,že Stejsky už dělá i klapkáče
Datum: 28. května 2012 15:06
 pepek: ty valce prodavaš ?
Datum: 28. května 2012 14:41
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 http://www.ms50.cz/nab/o_20.jpg
Datum: 28. května 2012 8:18
 Standa Hrbek to dela ale nevim jestli aj s klapkou a jinyma vecka .. tady je na nej email standa.hrbek@seznam.cz
Datum: 27. května 2012 23:19
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 ZDAR DRACI De dát čep na kyvnou vidlici z 550 na rám z mustanga. ptám se kuli přestavbě na centrál
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 18:18
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Kdyz uz ji měnit tak bych dal jinou.Jestli máš mustana tak máš asi i trubkovou kyvku.Tu bych tam nechal a navařil bych to na ní.Nechápu co je na tom tak vzlášního.Já používám dva tlumiče z J350 na velky pace a kráse. Jinak fakt dobře ji maj z MJ tymu .
Datum: 28. května 2012 18:18
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čaute potřebuju poradit. napřed co mám: upravenej hikone, dell orto 21mm, klapka, 5sacích a 2 výfukový kanály, tyristorový zápalko, jednokroužkovej píst, hvězdicová hlava. No a ten motor nikd neběŽel před hodinou sem ho dodělal ten válec spolu s karbcem sem koupil od jednoho člověka a říkal že stím jezdil a karbec je natryskován přímo k válci takže ho nebudu muset ladit já uŽ jen udělal výbrus no a dělá mi to to že když nastartuju tak to tak vpohodě de vytočit (zkoušel sem jen lehva tak čtvrt plinu kvůli tomu výbrusu) ale nedrží volnoběh vubec.. ať nastavím jakýkoliv otáčky tak postupně pomalu zdechne pak ho musím nakopnout se sytičem (bez sytiče se mu bubec nechce chyznout jen občas) a pak zas to samý dokola nevite coi stím může být? napadá mě třeba jehla ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 0:43
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 vyřešeno: chyba byla v bohatosti směsi
Mám ještě jeden dotaz ale napíšu ho zvlášť ať se to tu neplete
Datum: 27. května 2012 0:43
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 podle mě bede chyba v tvorbě směsi pro volnoběh, moc chudá, teda aspoň podle mě, uvidíš co napíšou ostatní
Datum: 26. května 2012 20:18
Jméno: xxr
IP: uživatel6631
 ahoj chcu začít s upravou fichtla a do budoucna bych chtěl nějáký lepší valec s více kanaly ale to na okraj spíš mně zajímá slícování kanálku zvětšení jich atd... jestli na to máte někde napsaný návod. Dále by mně zajímalo jak se časuje válec? jestli na to je nějáký návod nebo si to musím vypočítat? pak nějáká klapka plus dellorto atd... počítám s tím že na motoru udělám go a kliku dám na jehly... díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 21:56
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 poslal by jsi mi to taky na aukrocod@seznam.cz ? díky moc
Datum: 28. května 2012 21:56
 hoj stando mohl bys mi pisnout na mail jak se časuje a lícuje na netu je toho sice plno ale tak nesrozumitelné a nebo sem takový debil Dikes
Datum: 27. května 2012 19:30
Jméno: xxr
IP: uživatel6631
 díky stando toto jsem poteboval vědět jen ty míry 
dotaz jak ale slícovat kanálky? mám si obtisknout dosedací plcohu válec a karteru na papír a pak dopilovat pilníčkem a mini bruskou?
Datum: 26. května 2012 17:24
 Když dělám válec,tak se na něj podívám a okem posoudim co se mi tam nelíbí,pak to zkonzultuju se šuplérou a opravim do "výchozího" stavu (přefuky v ose,zarovnaný a začištěný kanály,výfuk 29,5mm od HU a spodní oblouček sacího kanálu 68mm od HU,vrchní hrana sacího kanálu 55mm od HU,délka válce 84,8-85mm)....dále postupuju podle požadované charakteristiky a použití válce...a tady to nejde napsat jako univerzální návod....kanály rozšířím či přečasuju...někdy po 0,5-1mm a někdy až do meze únosnosti...je to různý,,,,,jestli mužu poradit,tak si slícuj válec a sám uvidíš tu změnu....dělal jsem několik válců u kterých jsem jen slícoval kanály a o pár desetinek přečasoval sání a výfuk a výsledek byl nad moje očekávání....nejlepší jel bez upravený hlavy jen na 4.výbrusu skutečných 72km/h na převod 12/55...kdo si z toho umíte spočítat otáčky,tak víte co to znamená...žádnej upravenej karbec,výfuk origo.....na seriovku docela hustý....tím chci jen nastínit kde začít...
Datum: 26. května 2012 12:47
 na rozvodu pístem je klapka k hovnu
Datum: 26. května 2012 10:54
 ... pak kuře lehce osolíme a dáme do trouby při 180°C asi na hodinu a půl... takhle vnímám tvojí otázku. Tím myslím to, že na internetu sou TB dat. Zkus trochu pohledat  Zjisti si nejdřív souvislosti mezi jednotlivými úpravami. Tj. Když si koupíš 60ccm válec, budeš dávat větší trysku. pochopitelně. Ale už budeš muset dát na kliku lepší ložiska, pač máš pak větší rázy. Pokud chceš dellorto, a chceš aby si z toho dostal co nejvíc, můžeš udělat klapkový sání. Ale musíě přerobit koleno sání válec.... Pak too chce rovnou rezonanční výfuk (neříkám že je to potřeba) ale pokud se chceš pouštět do takovejch uprav, musíš počítat s tim, že budeš muset dělaat víc "tunningu" aby jsi napříklaad z toho dellorta dostaak 100% výsledek. Ale přemejšlej. opravdu ti to stojí za kousek chcíplího koně, který pionýrovi možná tyto uprávy přidají... pokujd se nestane a opak. Hle pokud chceš dělat "tunning" pust se do toho rovnou komplet, at z toho něco je.... a pokud nebudeš vědět si raady, řekni někomu kdo tomu rozumí.
Datum: 26. května 2012 1:16
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ahoj chcu si vyjasnit jestli když si nechám udělat 4nebo 5 kanalový válec na fichtla jak je to ze sáním? karburátor asi dellorto větší difuzor ale co koleno musí být větší nebo musí být klapka ? stačí ho jen zvětšít ? jě těžké tento válec odladit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 18:59
Jméno: standa
IP: uživatel13838
 Aha.....budeš mít 4-5ti kanál a řešíš základní banality,takže zkušenost nulová a ani nevíš o čem mluvíš.....bejt tebou začnu od základů a udělam si dvoukanál a poznam co to dělá a nedělá,jak se to ladí a neladí a jak to jede a nejede..... je potřeba se seznámit s laděním karburátoru,výfuku,zapalování a motoru samotnýho....závodní motor není totiž jen o válci....válec je to poslední.....neříkám,že nedůležité,ale to poslední.....s blbym motorem nerozjedeš žádnej válec....a s blbym vejfukem taky ne.....a s blbym karbecem či kolenem taky ne.....no to poznáš
Datum: 25. května 2012 18:59
 rok je málo... já ladím dva roky a myslím že je to nekonečný
Datum: 25. května 2012 13:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Na to co se ptáš vůbec nemá vliv jestli je válec 3,4 nebo x kanálový, ale to jak je udělaný (časovýní, konstrukce kanálů, atd....) to by ti měl říct ten kdolec vyrobí. A hlavně každý motor je trochu jiný, je to ladění tohle ti nikdo nemůže poradit. Pořiď si sadu trysek, několik různých karburátorů, různě udělané výfuky a zavři se tak na půl roku až rok do garáže... :o)
Datum: 25. května 2012 7:22
Jméno: K@rlos
IP: uživatel13831
 Zdravím, sháním logo Jawa v cad. formátu, například dwg nemáte ho prosím někdo? Moc díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 20:47
 Zdravím, jaké pls. používáte na čz 125/476 sekundární řetězové kolečko? Na každém motoru mám jiné, katalog ND nabízí dokonce 3 možnosti. Motor má po GO najeto 300km, jezdím sám a vážím asi 55KG a chci, aby tachometr ukazoval správně. Jaké byste mi doporučili? U 14ti zubého jsou na můj vkus horzně krátký kvalty, ale třeba je to v pořádku....
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 21:47
 já tam mám 14z važím 82 v trenýrkách a do kopce do jede za 4 a jede kolem kila
Datum: 25. května 2012 21:47
 Kdo k tomu ještě máte co říct, podělte se pls. o svůj názor. Tys mě docela zaskočil tím 16 zubem, budu se muset do objednávky nějak rozhodnout. Rozhodující je pro mě to správný ukazování tachometru, nezávodím a kvůli mé váze je to taky fuk. Kupovat od každého je nesmysl
Datum: 25. května 2012 15:32
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Origo by mělo být 16z. stejně jako u 175 - nejpřesnější, nicméně jezdil jsem taky 14 z. ale to rvalo asfalt i dvojku  a hrozně krátký kvalty, můj názor ideál 15 ...
Datum: 25. května 2012 14:32
 A to já právě chci, aby mi někdo řekl, jaké kolečko tam bylo z továrny, když katalog ND to neříká. Možná kvůli těm kopcům nechám tu 14 co tam mám teď, ale co když je origo 15?
Datum: 24. května 2012 22:00
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Ahoj, mám teda 175/487 ta už valí líp  , ale používám 15 z., origo je 16 z. vážím teda metrák a bydlím v kopcích. K tvé motce bych zkusil 15 z. - asi ideál, svižné a maximálka skoro stejná , ale vzhledem k tvé muší váze by se dalo vyzkoušet i 16 z. záleží jestli jezdíš sám, popř. jak daleko, ve dvou, nebo bydlíš v kopcích ... tvoje volba..... musíš zkusit co tobě a motce bude vyhovovat .... ještě nejpřesněji by mělo tacho ukazovat na origo kolo jak to vyjelo z výroby ...
Datum: 24. května 2012 21:21
Posl.aktualizace: 25. května 2012 20:24
Jméno: zdenek
IP: uživatel12492
 ty vole ta rozeta  to je mazec;
Datum: 25. května 2012 20:24
 Posílám odkaz na fotku mého pionýra co tuhle vidlici má...
Závodím na vidlici z devadesátky s pionýrem už 5let. Mnohokrát sem se umístil na bedně, jezdím na motokrosových tratích, kde sou skoky a díry. Po prvním závodu co sem na nich jel se trochu ohnuly, takže jsme musely udělat výztuhu a dovnitř do té dutiny narvat a navařit železnou kulatinu (není to na fotce vidět), po této úpravě drží i na skokách už pět roků.
Jestli s těma vidlicema nebudeš závodit, jen jezdit po lese, tak to určitě vydrží i bez těch úprav a vyztužení...
http://www.jawa50zavody.wz.cz/upravy_pionyru_pro_terenni_zavody/target14.html
Datum: 25. května 2012 17:07
Jméno: zdenek
IP: uživatel12492
 tohle je z cross verze jawy 90, teď si dávám do kupy celou 90 cross (o víkendu už snad pojede  ) a trošku mě mrzí že tam daly jenom takovou nic moc vidlici. jednou jsem se na ní vysekal, a vidlice zohlá. bylo to sice fakt rana ale, čekal bych od "crossové" motorky že to vydrží. Ta jawa 90 to pořádnýho terénu není ani náhodou.
Datum: 25. května 2012 15:11
Jméno: Honza
IP: uživatel1260
 mám ji přímo na jawě 90,ale opatruji ji jako veterána, takže to po terénu netrápím, ale podlě mě to nebude žádná sláva. Mám je nově naplnené, ale tlumení nic moc a je to dost měkké...už při brždění to jde skoro nadoraz.
Datum: 24. května 2012 19:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 já bych se týhle vidlici viděl, stojí za prd i u 90-ky... Když už tak tu z cross verze.
Datum: 24. května 2012 12:08
Jméno: Filip Marek
IP: uživatel12602
 Mám tuhle vidlici buď stejnou nebo podobnou a nestěžuji si. Nebo mě drží jak má a zvládne přel les až až k poli ..
Datum: 24. května 2012 10:03
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 zdarec, upravuji 2K válec na fíka / vejfuk jsem upravil a sání jsem rozšířil asi moc pač mi sací kanál zasahuje až za uroveň přefuků. Pojede to vubec ?? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 22:43
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 Díky Stando , napsal jsem ti maila.....
Datum: 23. května 2012 22:43
 Ne,bude to prskat,píst to nezavře.....vím že ladíš na RS v šampionátu Jawa-50....co ti chci vlastně říct....dělal jsem si před cca 3 lety válec na RS kategorii,a nějak jsem to nedotáhnul do konce a teď už na to ani nemám čas,válec mi zbyl....nikdy pořádně nejel....je časovanej na "chvost" ....nechal bych ti ho.....ale vzhledem k tomu,že nemužu zaručit,jaký výsledky budou dosažený,tak bych ti ho nechal za nějakou pomyslnou částku....mě je na nic,já už ho nepojedu,jen se válí ve skříni.....hlavu bych k němu taky měl...případně bych zařídil převložkovanou seriovku na rotační spalovák.......ale na 100% je potřeba upravenej karburátor na 18,5-19mm a rychlá převodovka.....ozvi se,proberem to...
Datum: 23. května 2012 18:42
|



|