|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 čau draci chystám se na výměnu ložisek v předním a zadním kole na jawu 550 nevíte náhodou jaké jsou tam typy ložisek?A je ložisko také v rozetě?Moc Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 23:40
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 zkus je nejdřív vyndat a pak je kup, a budeš vědět jaky tam sou
Datum: 31. března 2011 23:40
 katalog ND ti nic neříká?
Datum: 31. března 2011 20:19
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Mám takový menší problém  Koupil jsem si drapák na JAWA 50. Z půlky ho navléknu na ráfek, dám do něj duši a tady začne problém - nemůžu ho tam za boha dostat. Nemáte někdo nějaký zlepšovák nebo něco takového? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:45
 srr
Plášť
Datum: 31. března 2011 21:45
 Poli plíšť jarem! a ten krásně zklouzne do rafku tak obouvam pláště já a jenoum svyma rukama
Datum: 31. března 2011 21:45
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Zkusím to, zatím díky za rady.
Datum: 31. března 2011 17:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ´měl jsem plášť "novej" dvacet let, takže tvrdej jako svině, ani v pneuservisu mi ho nebyl schopnej obout, tak jsem si to nakonec musel stejně udělat sám  ... jinak když mam starej ráfek a nejde mi na to nic obout, tak když už začne šponovat, tak tam plášť mlátim druhym koncem kladiva a ještě jsem se nesetkal, abych něco neobul
Datum: 31. března 2011 17:35
 do pneuservizu za pade te to udelají
Datum: 31. března 2011 16:52
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 cau kluci potreboval bich poradit mam 3k a nemuzu ho odladit karbec original s triskou 78 predsih 1.6 jiskra de ale slabsi nevim cim to muze bejt proste nestartuje ani na roztlaceni ani na nakopavacku ani nema snahu ploste vubec nic nevite cim to muze bejt??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 14:33
 a co mislite kdiz dam 72 trisku ze bi to jelo lip??
Datum: 02. dubna 2011 14:33
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 tak odtrch mam 0.3 normalne a to si zase zeleznej neco vimejsli vis jak a uz sem to viresil dal sem jinou civku a uz to frci a jede mi to asi tak 70km/h s 11zubim sekundarem pri nejakej 8800 otackach a to uz toho ma plnou prdel  D
Datum: 02. dubna 2011 14:32
 Mrkni na jisrku a jestli neni moc velkej odtrh na svíčce.A kolik ti to jede?Honza Železnej povídal že prej 120 do kopce
Datum: 31. března 2011 21:45
 Podle me je ta tryska dost velká,.. k tej jiskře..musíš poštelovat zapalování.. odtrh zap.cívky od rotoru, kladívka, atd...
Datum: 31. března 2011 20:11
Jméno: kulbik
IP: uživatel11428
 Ahoj hoši měl bych dotaz jestli mužů dát na Rometa výfuk :kros-tuning Nazev:Výfuk Dvoukomoráč-lak je na tehle stránce děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 8:04
 zdarec draci sory že se furt ptám ale pasuje tohle do jawy 555? jak sem se díval mám ty zuby dost vylámané ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 16:13
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nene zatim ne..doma sem vyhrabal 555 po dědovi a motor je dost vyrachtanej, tak mu chci udělat GO a trošku upravit protože ty 555 moc nejedou.. ale až budu mít víc love tak ho určitě zrenovuju
Datum: 31. března 2011 16:13
 Holt je to malovýroba, ale na Jawu 555 se to vyplatí, slyšel jsem, že si to někdo opravoval svářečkou, ale to není vončo. Jinak ty renovuješ?
Datum: 31. března 2011 12:53
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 sefcik.jan díky moc... noo dobře drahý
Datum: 31. března 2011 8:02
 http://www.motokramek.cz/index.php
Datum: 30. března 2011 23:15
 Ne, ale viděl jsem nové repliky do Jawy 555, už nevím kde.
Datum: 30. března 2011 21:07
Jméno: _
IP: uživatel10027
 myslím že ne...
Datum: 30. března 2011 20:37
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 30. března 2011 20:01
 čus draci pasuje klikovka z mustanga do jawy 555 ? popřípadě co se musí upravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 15:52
Jméno: standa
IP: uživatel11430
 úprava rozetky je nutná a nevyhnutelná,jde tam pak komplet primár z 21 včetně spojky
Datum: 31. března 2011 15:52
 To všechno o čem tu píšeš se dá sehnat možná je to ddražší, ale je to jednodušší a oryg.
Datum: 31. března 2011 12:54
 díky všem. ale můžu se zeptat jak to udělat s tou rozetkou primárního řetězu? já totiž nemám přístup k soustruhu.. jinak ještě jeden dotaz.. mlžu dát spojku z 21 na normál motor 555?
Datum: 29. března 2011 22:35
 Jak říká standa. Jinak se omlouvám, kolečko se musí více vybrat, aby sedlo dál na kužel a spojka se nekřížila, na to jsem zapomněl. Pod matku u prim. kolečka si dej dvě podložky.
Datum: 29. března 2011 22:25
Jméno: standa
IP: uživatel11415
 borec Hláďa má v 555 kliku z 21....co vzpomínám,tak rikal,ze jen musel sehnat jiná loziska typu 600x a pak nastal problém u rozetky primárního převodu....musí se nechat utočit na soustruhu aby padl kužel asi o 3mm hlouběji.....pak brnkačka....klika s CKR ojnici....dvoulamelova spojka s ferodo lamelama na 21.....co vic chtit.....
Datum: 29. března 2011 22:10
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 a není náhodou celá ta klika z 555 užší.
Datum: 29. března 2011 22:06
 Na jednu stranu dáš normálně zapalování z J 555 a na druhou komplet spojku z novějších typů.
Datum: 29. března 2011 22:06
 Žádný problém v tom není. Vnitřní kroužek ložiska bude mít 17, aby pasovalo na hřídel a vnější bude takový, aby pasoval do karteru - rozměr nevím z hlavy. Kdybych s tím neměl zkušenost, tak bych to netvrdil. Stačí trochu u toho myslet
Datum: 29. března 2011 21:58
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 ne nepasuje teoreticky tam napasovat jde ale je tam hodně problémů
Datum: 29. března 2011 21:53
 Pasuje, ale musíš tam dát jiný příslušný ložiska.
Datum: 29. března 2011 21:53
Posl.aktualizace: 28. března 2011 22:18
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 parááde
Datum: 28. března 2011 22:18
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 pěkný videjko
Datum: 28. března 2011 21:55
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Čau, včera jsem se tu ptal, čím stříkat pionýra. Tak mám jasno, akrilátový dvousložkový lak. Ale co cena? Nevíte draci kolik to může stát, když si to nechám namíchat? Odhaduju ZHRUBA 1500,- DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 19:41
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 hele já fichtla lakoval(teda nechal lakovat kamaradem) sice syntetikou,ale upozornuju te,ze na 21 prostříkáš víc jak na velký jawě....půl litru je málo....my sme spotřebovali u 21 dvakrát skoro celou kilovou plechovku(1 plechovka žlutý,jedna bílý....cca 800ml jedna )....lakovali jsme něco 2 vrstvy,něco 3 vrstvy.....a tý žlutý sme měli skoro málo(no měli,chtěl jsem pořádně olakovat i vnitřek zadního plechu,ale vyšla na něj jen jedna vrstva).....ovšem nevim jak se stříká akrylátem,asi bude jiný nastavení trysky pistole,jiný poměr pro ředění,síla vrstvy atd....cena běžně 200kč/deci jak píše Kolečko
Datum: 28. března 2011 19:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 díky
Datum: 28. března 2011 19:29
 ceny jsou různé, od 100kč až po 300kč za decku, mslím že 150-200 je tak nejběžnější cena...na pincka budeš potřebovat tak...nevim, plácnu, 0,5l...
Datum: 28. března 2011 19:20
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj, budu stříkat pionýra a proto se potřebuju zeptat, jakou barvu mám použít. Jaký stříkací tmel a jaký lak, popřípadě kolik. (Renovuju, takže i dražší varianty, ne sprej) Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 17:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Kolik asi? počítám do 1500,-
Datum: 28. března 2011 17:41
 a připrav se že se plácneš přes kapsu  .. míchanej akryl s tužidlem neni levná záležitost
Datum: 28. března 2011 0:43
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Díky moc, zítra si jdu objednat namíchání barev atd, tak chci být v obraze a nechci vypadat jako vůl. Díky
Datum: 27. března 2011 21:28
Datum: 27. března 2011 20:29
 akrylátovej lak, barvu si vyber podle sebe ne? Mě se líbí na pio origo jawácká Červená
Datum: 27. března 2011 20:25
Jméno: matesoc
IP: uživatel11406
 Čau, šly by dát vidlice z JAWA 175 na pionýra bez větších úprav? Máte to někdo udělané? Díky za všechny odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 20:53
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Čau já ji mám na pio. Já si osobně myslím že je to na pio moc tvrdé, těžké a taky to pak vypadá jak choper. Já to mám vzadu nadvařené aby byla nádrž vodorovně. Přístě bych do ní nešel.
Datum: 27. března 2011 20:53
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 I kdybys je tam dal tak naco? sou uplne nahovno a to uz sem ti rikal
Datum: 27. března 2011 19:22
Jméno: matesoc
IP: uživatel11406
 Já vím, že lepší jsou ze simsona, ale mam možnost sehnat levně z JAWA 175.
Datum: 27. března 2011 19:18
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 určitě šly protože sem to už vidě ae být tebou to nedělám sou moc těžké na fichtla rači na aukru nebo někde ve šrotu sežen ze simsona
Datum: 27. března 2011 19:12
Posl.aktualizace: 28. března 2011 12:30
Jméno: paja
IP: uživatel10551
 to jo
Datum: 28. března 2011 12:30
Jméno: standa
IP: uživatel11404
Datum: 27. března 2011 18:01
 buben: záleží jakým způspbem kliky spojíš.. jak jste to měly vy?
Datum: 27. března 2011 12:22
Jméno: buben
IP: uživatel770
 s kamarádem sme postavili přesně to samé  ....ovšem ten motor sme dávali do motokáry...ale bohužel náš pojekt zkončil na tom, že se vždy překroutila klikovka v místě kde byly mezi sebou spojené  ....takže jestli to tomuhle borci chodí bez problémů, tak klobouk dolu
Datum: 27. března 2011 11:57
 Hej tak to je kotel luxusní práce =) taky bych se chtěl projet =)
Datum: 27. března 2011 11:07
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Přesně jak tu píše kekz kdyby tam dal 2 vyfuky tak by to bylo ješte lepší.Jinak bych se taky chtěl projet to musí být dělo.
Datum: 27. března 2011 9:14
 dát na to 2 stejskyho 10hp válce, to by byla raketa
Datum: 27. března 2011 1:32
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Tak na tym bych sem se chtěl projet
Datum: 26. března 2011 23:19
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Akorát by me zajimalo kdyz tam jsou dva motory kolik to ma dohromady koni
Datum: 26. března 2011 23:18
 no tak to je bomba to může být zajímavé na tom jet.. ale plně souhlasím s yuri.. mohl si s tím trošku více pohrát a dát výfuky z obou stran bylo by to lepší  ale jinak fakt supr práce zlatý ručičky
Datum: 26. března 2011 22:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 fu ha dobra stavba ale mi to pride tak trochu nevyvážene a nevyrovnane :/ ale určite klobúk dole
Datum: 26. března 2011 22:44
 čus draci mám takový dotaz.. porovnávali jsme kámošovu 20 a mojeho mustanga a bylo to zajímavý.. můj mustang v malých otáčkách vůbec nejede, ale jakmile se dostane do vyšších otáček tak mu neuvěřitelně naroste výkon.. kámošova 20 jede líp v nízkých otáčkách a ve vyšších otáčkách není ten výkon tolik znát.. taky odost víc točí,.. tak sem se chtěl zeptat: jak je možné že mu ta 20 točí víc? a jak to že mě mustang točí o docela míň než ta 20?? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 22:08
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Jak pisou dole, je to tim jak to kdo zajizdel nedavno sem tu posilal o tom clanek
Datum: 26. března 2011 22:08
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ne, to může bejt úplně čímkoliv....
Datum: 26. března 2011 20:58
 Je to dáno předstihem... To znamená kdy svíčka hodí jiskru... Svíčka by měla hodit jiskru když je píst v poloze 1,2 až 1,8 mm před horní úvratí...
Datum: 26. března 2011 20:57
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 jj asi to tak bude.. jinak já mám na mustangu ještě origo výbrus.. takže sem to nezajížděl já
Datum: 26. března 2011 20:27
 Tak má asi kámoš 2K píst a líp zajetej motor....větší pŘedstih, a celkově jinak seŠtelovaný..
Datum: 26. března 2011 20:25
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 dachl díky ale máš to popletený  ta 20 odost víc točí.. a taky docela táhne odspodu.. zatímco ten mustang ( má 3K píst ) odspodu netáhne, ale za to mu naroste výkon ne vyšších otáčkách.. ale netočí tolik co 20..
Datum: 26. března 2011 20:23
Jméno: roleta
IP: uživatel1026
 Jak motor pojede, závisí na záběhu.
Datum: 26. března 2011 20:21
 ta 20cítka má nejspíš 3K píst..zatímco ty máš 2K píst...tím můžeś líp vytáćet motor, ale mአzas horší spodek...u néj to je přesně naopak..
Datum: 26. března 2011 20:20
 jo a ještě pls jaktože mojemu mustangovi naroste výkon ve vyšších otáčkách zatímco ta 20 jede líp v nízkých?
Datum: 26. března 2011 20:10
 Ahoj kousek od nás se jede závod na dachlech. Chci se zůčastnít a rád bych upravil přední tlumiče na mím mustagu. Chci tam dát tlumiče ze simsona na předek. Máte s tim někdo zkušenost co bych musel všechno upravit abych je tam dostal? Díky za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2011 12:33
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Já to řešil, že sem odřízl krk ze simsona a přivařil k rámu z pio.
Datum: 25. března 2011 12:33
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 25. března 2011 10:22
 cus chtel jsem se vaz zeptat jestly nekdo nevy jestli by pasoval do ramu honda cr 85 motor s honda cr 125 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 8:21
Jméno: mp3
IP: uživatel10027
 Zdar draCi, KTERÝ KOMPRES. POMĚR JE LEPŠÍ 1:7,7 NEBO 1:8,6 ? A který je větší? Díky- z webu jawa 50 sem to nepochopil!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 22:24
Jméno: mp3
IP: uživatel10027
 ok...díky
Datum: 23. března 2011 22:24
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 CR=(CV+CCV)/CCV... CR je kompr. poměr, CV je objem válce (resp. objem válce po uzavření výfuk. kanálu - pokud chceš počítat tzv. trapped kompresi) a CCV je objem spalovací komory. Z toho bys to snad měl pochopit. Např. objem 50ccm, spalovák 6ccm. komprese = (50+6)/6 = 9,3333...
Datum: 23. března 2011 21:05
Jméno: mp3
IP: uživatel10027
 Takže jestli to dobře chápu, tak to znamená, že: to číslo 8,6 je hodnota ''řekněme objemu'' při nasátí směsy a to 1 je hodnota objemu, když se ta směs stlačí ''v horní úvrati''..těsně před zápalem..?!! Takže čím větší kompresní poměr, tím větší jsou tlaky ve válci, když se stlačí směs mezi píst a stěny(plášť) hlavy? Chápu to dobře? Díky
Datum: 23. března 2011 20:59
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Neexistuje nic jako "lepší" kompresní poměr, záleží na stroji, na použití atd. 1:8,6 je větší...
Datum: 23. března 2011 20:50
 Čau, máte někdo na JAWA 50 zadní brzdu s táhlem? Hledám nejlepší způsob, jak to mám vyřešit, když je na opačné straně než páčka brzdy. Nejlepší by bylo asi poslat foto na e-mail, díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 17:19
Jméno: matesoc
IP: uživatel11374
 Díky
Datum: 23. března 2011 17:19
 jo aha promiň já si to blbě přečet já myslel že to chceš mět na lanko...
Datum: 23. března 2011 15:42
 musíš tu páku povolit a otočit ju o 180 stupnu to si myslím já
Datum: 23. března 2011 15:37
Jméno: Kuba 444
IP: uživatel7914
 http://muwa.blog.cz/galerie/mj-tym/vyhnanice#73950505
Datum: 23. března 2011 15:30
Jméno: Tom
IP: uživatel11379
 Čau vadilo by hodně kdybych do motoru nedal ložiska s vůlí C3 ? A co by se stalo kdybych je tam nedal s vůlí ?? Díky za odpoveď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 16:11
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Použití C3 pod spojkou není nijak kritický. Ta větší radiální vůle se dává na kliku z důvodu nevhodnýho tepelnýho spádu.
U spojky sice to ložisko dřív odejde, ale v podstatě to bude tak maximálně o 10%dřív.
Pokud se použije na kliku ložisko s normálná vůlí, tak ti odejde do max. 5 000Km. Spíš ale počítej tak 2000Km a motor nebude táhnout zvlášť u fíka.
Jinak ač to sem nepatří, tak lidi pozor na blbě seřízený regulátory dynama. Na číze jsem normálně zničil ložisko pod dynamem, protože jak se přehřejval rotor, tak to odneslo i ložisko (sice bylo C3 ale modro hnědý  ).
Datum: 24. března 2011 16:11
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 takže když je má pod spojkou a primárem není to dobrý?.. co se stane? a hlavně jaký je rozdílv C3kách ložiskách a normální?... jinak na klice má taky C3 který tam maj bejt..  moc dík za odpověď (jawa05)
Datum: 24. března 2011 1:32
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 sem zapomněl že by se mu to stalo kdyby je dal pod kliku. Pod spojku maj vůli a to je špatný...
Datum: 23. března 2011 22:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 for Lori: no jasný, na Berounce ve Všenarech   . For Lukáš: Jestli je tam dal, tak je pěknej lofas. Nic na tom nemění to, že sou od SKF. I sebekvalitnější značka nepřekoná zákony fyziky... Ty ložiska tam prostě nepatřej. Bude muset půlit a jestli je tam nechá, bude to mít za následek to, že za 3 měsíce bude půlit zase a bude to mít 100x horší následky, jako jsou vyjetý pouzdra ložisek, nebo poškozený gufera.
Datum: 23. března 2011 22:38
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 23. března 2011 22:05
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Datum: 23. března 2011 21:54
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 23. března 2011 20:04
 Jawa05:Třeba ještě neni ani v 6. třídě
Datum: 23. března 2011 19:36
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No ložiska se při zahřátí roztáhnou a budou se protáčet... A proč se ptáš na to, jestli se po vychladnutí zmenší? Si nechodil do školy, když ste ve fyzice brali teplotní roztažnost kovů ??
Datum: 23. března 2011 17:16
 proboha...dej tam co tam patří a je to...
Datum: 23. března 2011 16:51
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Nevymýšlej zbytečně nesmysly a dej tam ložiska, co tam patří. Lidé, co to konstruovali nebyli blbí... Kvůli ušetřeným pár korunám riskovat poškození karterů atd. děkuju, nechci...
Datum: 23. března 2011 16:47
Jméno: Tom
IP: uživatel11379
 A můžou ty ložiska po ňáký době povolit a že by to zase začlo jezdit ?
Datum: 23. března 2011 13:39
Jméno: standa
IP: uživatel11381
Datum: 23. března 2011 12:08
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 V krajním případě se ti ty ložiska protočí v karterech...
Datum: 22. března 2011 23:57
Jméno: martin
IP: uživatel987
 Na kliku c3. Do převodovky normal.
Datum: 22. března 2011 22:54
Jméno: anthony
IP: uživatel2692
 zdar draci, co se stane, když vypálím výfuk a nerozeberu ho, protože mě ta tlumící vložka mě za boha nejde vytáhnout ven
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 11:30
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 tohle muže říct jedině člověk,kterej doutnik nikdy nerozebíral! Z doutniku jde vyndat vložka! Ale ne první přepážka s trnem! Tu jak jednou urveš(je třeba ji vymlátit 2kg kladivem a majzlikem a docela silou) už ji tam nikdy nedáš....ovšem doutnik má tu výhodu,že z nej všechno vyklepeš poměrně snadno.....
Datum: 23. března 2011 11:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jistě že jde
Datum: 22. března 2011 23:32
 I z doutníku jde vyndat tlumič?
Datum: 22. března 2011 23:15
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 odšrubuj tu matku co tam je dřevo parkrát do toho švihni pak to otoč vzhůru nohama a o dřevo s tím ze 4 krát pořádně buchni nic se nestane ohnout výfuk nemůžeš a pobouchat zvenku taky ne
Datum: 22. března 2011 22:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 možná že by to šlo vyrazit od druhé strany, když si vezmeš dlouhou kulatinu prostrčíš jí jednou z 9 děr co je před tlumičem myslí že je tam 8mm díra a budeš klepat na kulatinu jako by na kraj toho tlumiče tak to možná půjde hlavné s citem ať ten tlumič nezničíš - osobně to nemám vyzkoušené!
Datum: 22. března 2011 21:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak se ti vevnitř ty kousky karbonu odloufnou a všechno ti ucpou takže ve výsledku to bude ještě horší
Datum: 22. března 2011 21:22
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravim mam dotaz nechal jsem si udelat vybrus na pionyra a simsona(1.vybrus).Vcera sem oba namontoval.Pionyr jede bez problemu ale simal ani neskytne.Proc???Muj otec ma taky simsona po vybrusu a jede uplne v pohode.Ale je divne ze jemu nakopavani jde dost z tezka a na tom mojem to jde i rukou.Muze to byt guferem kdyz nechce startovat???Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 11:48
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 to je jasný....po výbrusu to má mít kompresi jak bejk.....nemáš kompresi-nejede to...koukni jestli ti to nefučí někde pod hlavou......
Datum: 23. března 2011 11:48
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 no vybrus je 38.25 a na pistu bylo 38.23 a krouzky jsem zkousel davat do valce bez pistu a na zamecku je mala mezera jak ma byt nemohlo by to byt treba hlavou???
Datum: 22. března 2011 22:24
 Simala ani fichtla doma sice nemám ,ale pokud nejsem slepý a o statní asi sou tak bych řekl že máš špatně udělaný výbrus, nebo špatný píst či kroužky, protože jak píšeš že ten taťkův de prokopnout těžko a tvůj lehce tak na 99% to je asi kopres že ??a příčinou slabé koprese může být jak si zmiňoval ten tvůj výbrus, tak si zkontroluj, jestli máš správný píst a kroužky,popřípadě ze sundej válec přeměř šupletou vrtání a přeměř píst, protože jestli říkáš že jiskru háže,svíca je mokrá,předstih je dobrý tak vidím chybu v té kopresi.!!!!!!!!
Datum: 22. března 2011 20:47
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 proste jiskru to dava a kdyz vytahnu svicku tak je mokra predstih je OK co s tim???
Datum: 22. března 2011 19:35
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Co to dela a nedela? je pekny zes to takhle rozepsal ale o tom problemu si nenapsal ale VUBEC NIC!
Datum: 22. března 2011 18:34
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 ale ja sem z elektriku nic nedelal a predtim normalne jezdil predstih jsem zkousel a nic
Datum: 22. března 2011 18:26
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 no třeba si blbě nastavil předstih ne??
Datum: 22. března 2011 16:24
Jméno: Duck
IP: uživatel10600
 Zdary chci se zeptat kolik toček přidá svíčka NGK oproti stary brisce? CCA 500?? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 8:47
 Nevím proč z něj všichni děláte "debila" každej jsme začínali  ........ já osobně jezdím NGK B7HS ,B8 totiž odcházeli , na uchlastání to jsou svině to každý víme . Jediný rozdíl co jsem zaznamenal NGK vs. Brisk - Ngk B7 krásně chytala jak za studena tak za tepla a při špičce se výkon propadl pokud jsi přetočil motor ....... Brisk životnost oproti NGK 3000000% starty také vcelku dobré , motor se sní snad ani přetočit nedá má stále jedno maximum které si stále drží
Závěrem - jezdím NGK a u seřízeného originálního motoru s minimálními upravami se osvědčila jako nejlepší motor jde lépe do otáček ....... u závodních motorů nemůžu sloužit.......... Je to o skoušení pokud máš čas a peníze zainvestuj a odskoušej
Datum: 24. března 2011 8:47
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 Dej si tam starou kuželovitou PAL-ku a něco zažiješ.....
Datum: 23. března 2011 11:50
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Je to to fuk, kot u pionyra, NGK, BRISK, CHampion, na vsechny to jede stejne... radsi dam za 30kc za svicku nez 100. Dokonce i Stejsky delal pokusy a zadny rozdil nezaznamenal. Mam zkusenost s Championkama i NGK a opravdu nemaji rady uliti.
Datum: 23. března 2011 0:04
 ngk je dobrá svíčka ale nesnáší ulití.tzn že bude dobře fungovat u dobře seřízeného stroje.jinak za chvíli odejde
Datum: 22. března 2011 18:27
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Já vim co je na NGK fascinuje čtou různé blogy a tam si najednou přečtou že týpek vyhrál fichtlcup a jel na svíčku ngk a dál nečtou dou sem a zeptají se vy je oddrbnete  za mněsíc stejná otázka proč zase bo viděki na nějakém fichtlu nálepku svíčky ngk je to jednoduché
Datum: 22. března 2011 18:22
 Hele, jestli mu to na tu Brisku ani neškytne, tak mu to přidá otáček dost.  CCA 6500 ot/min.
Datum: 22. března 2011 16:48
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 22. března 2011 16:22
 Taky sem to neslyŠel. a musim se tomu tlemit xD
Datum: 22. března 2011 16:09
Datum: 22. března 2011 16:03
 0,0 na miliontou,jestli to chceš vědět přesně
Datum: 22. března 2011 15:23
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Pane Bože, nebude se tu zase řešit, že svíčka NGK na fichtla nepatří, že ne?  Nechápu, co vás na ní tak fascinuje. Prostě tam patří určená svíčka PAL 14–8R nebo Brisk ve správným převodním poměru. Mohl by si vědět, že svíčka ti otáčky nezvedne... To je zase otázka...
Datum: 22. března 2011 15:15
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 já si osobně myslím že 0
Datum: 22. března 2011 14:24
|



|