|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 jaký máte nazáro na tu paprskovou hlavu za 1000 kčhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3716.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 19:32
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus je to dobra vec ale spis na fichtli s keryma se jezdi po silnici mel to kamos na fichtlu predelanyho na kros a tu hlavu olamal ale jinak to je dobrej tuning
Datum: 27. února 2011 19:32
Jméno: Honza
IP: uživatel9857
 Zdar draci potřebuju radu mám babetu 207 a už mě docela omrzela.Chtěl bych poradit nějakej tuning zvuku či motoru.Zvuk je už nudnej a motor je slabej tak bach chtěl nějaké jednoduché vylepšení abych nemusel moc rozebírat motor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:40
Jméno: jawa
IP: uživatel10693
 http://www.youtube.com/watch?v=-DQ7Y435md0
Datum: 27. února 2011 21:40
Jméno: MrUffon
IP: uživatel5767
Datum: 27. února 2011 11:59
Jméno: MrUffon
IP: uživatel5767
 Ahoj, poradím ti dobrou stránku, probýrá se tam všechno o Babettě 207,210 od lakování, spojky, po Tuning.
http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewforum.php?f=32 Najdeš tam fakt všechno.
A ještě teď je tam nový téma asi týden a zabývá se Tuningem zrovna B207 : Koukni tam, a hl. projeď všechny stránky. Zatím to má 7stránek, tak můžeš číst http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=18&t=974
Měj se hezky... Čau, čau
Datum: 27. února 2011 11:58
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 zdarec hele tudle babku mel kamos taky a jezdil na ni bez vejfuku to vylo jak CHOPER  a nebo jak mas ve vejfuku ten tlumic (takovej valec kterej de vytahnout) tak do nej navrtej par der
Datum: 27. února 2011 10:30
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Hoj,už jsem se dozvěděl že jsou 2 typy podkov pod kliku,ale teď mě zajímá jak udělat sání do kliky (z vrchu) aby tomu ta podkova nevadila,je buď široká podkova,nebo tenká 7,5mm tak kterou použít,aby to nevadilo sání a aby to apoň něčemu málo pomohlo?
Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 13:22
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Ok,máš na sebe nějaký kontakt?
Datum: 04. března 2011 13:22
 ozvi se tak za 14 dní, to už budou fotky sání do kliky a 70ccm válec. pak si povíme jestli se do toho budeš chtít pustit. mám k dispozici slušný strojní vybavení, a možnost svařovat hliník. klidně se přiznám že jsem už spáchal několik verzí klapkovýho motoru a uspokojivě nejel žádnej.
Datum: 28. února 2011 18:50
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Tak skusit se má vše
Datum: 28. února 2011 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel11248
 Ne,nic nemá význam,nic tam nedávej,uprav si symetrák dvoukanál a neotravuj....chceš dělat sání do kliky a nevíš ani proč,budeš upravovat válec a nevíš jak.......nemá význam v tomto projektu pokračovat....
Datum: 28. února 2011 11:40
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Viděl jsem to někde jinde,ale stejsky to má též,jak plánuju. A víte teda někdo jestli tam tu podkovu má smysl dávat,popřípadě jakou? Co nevim,na to se zeptám
Datum: 27. února 2011 22:10
 cituji "udělat sání do kliky je nejlehčí" ... pobavil jsi  . evindtně o tom vubec nic nevíš  .... víš o tom maximálně z obrázků u stejskyho, že
Datum: 27. února 2011 15:13
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Široká je pro stočenou kliku,aby vymezila stočení,tenká je mezi setrvačníky,Stočit ji hodlám na 85mm, udělat sání do kliky je to nejlehčí,větší strach mám z válce.Jinak nevim proč bych měl dávat podkovu na masku,dost by to kazil aerodynamiku
Datum: 27. února 2011 13:42
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Kdybych mermomoci chtel tu klapku mit, tak ji do soupnu do valce, podle jednboho ladice: "Tam neni co zkazit" .) Klapka do kliky je trosku vyssi level.
Datum: 27. února 2011 12:30
 asi jsi myslel konskou podkovu.ta ti výkon nepřidá ale kdy ji dáš pod kliku tak ji nikdo neuvidí a tudíž štěstí tě bude míjet.musíš ji dát na masku nebo blatník aby byla viditelná
Datum: 27. února 2011 8:23
 udělej to jako já. kde je sání, tam není podkova  ))) ale asi by bylo lepší kdyby ses do toho nepouštěl, protože sis přečet že jsou jich dva druhy, ale evidentně nevíš jakej je mezi nima rozdíl.
Datum: 27. února 2011 7:28
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Jen mě zajímá jak to udělat aby ta podkova tam nevadila?
Datum: 26. února 2011 23:30
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Podkova tam je pro zvýšení spodní komprese,četl jsem,že upravoval fichtla dal klapkovité sání do kliky a podkovu tam měl taky... Proč by to dělal,když by to nemělo smysl
Datum: 26. února 2011 23:29
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Kontrolni otazka: k cemu tam ta podkova je?
Datum: 26. února 2011 23:04
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Chces delat klapkovy sani do kliky a pritom se ptas na takovehle veci? To je jako, kdybych neznal funkci spalovaciho motoru a chtel tam montovat turbo...
Datum: 26. února 2011 23:03
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
Posl.aktualizace: 28. února 2011 12:23
Jméno: standa
IP: uživatel11248
 Nic neřež ani nevař,pokrať výfukový koleno o 2cm a nasaď a bude to OK....tenhle výfuk nemá význam ladit,je v něm přepážka.....
Datum: 28. února 2011 12:23
 Z tou trubkou mam ještě nandanou tu koncovku ak na krámku tady, no jestli projdeš je těžký, každej na technický je jinej, napsal mi to jako lehkou závadu, ale někde tě třeba nepustí.
Datum: 27. února 2011 22:45
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 tak já tam dam něco podobnýho jako ty a uvidim jo a myslíš že mi to projde technickou s tou koncovkou jako ty ?? ale diky moc si fakt borec  ??
Datum: 27. února 2011 22:15
 To ani nezkoušej, moc to nejelo a žralo to jak tank, bez tý koncovky to je moc průchodný a nemá to žádnej proti tlak. Po smyku bokem mi ta koncovka upadla a zůstal jen ten malej kousek, byl to děs a hrúzu, i přes integrálku mě boleli uši.
Datum: 27. února 2011 21:54
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 a co kdybych uřízl jen tu koncovku byl by to velkej randál já totiž nejsem uplnej expert a nemam CO abych to tam mohl přidělat takže to nemam moc jak zkoušet.?? ale jinak moc díky  si borec zipomane
Datum: 27. února 2011 21:39
 Chce to zkoušet, ta na foto má myslim 16cm a kolem 17mm a na provoz mam za tim standart tlumič, jinak mi upadnou uši co to dělá za zvuk.
Datum: 27. února 2011 19:33
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 ok ja to chci na silnic troch víc to budu točit tak jak jí mam dát zhruba dlouhou ?? dík moc
Datum: 27. února 2011 19:27
Datum: 27. února 2011 16:45
Jméno: Vena
IP: uživatel590
 Tak to by mě taky zajimalo jak ten vyfuk vyladit kamoš ho ma taky pravě no
Datum: 27. února 2011 0:18
Jméno: michael
IP: uživatel9423
 zdarec zapojil jsem si tachometr ale nějak mě ta rafička skáče nevíte čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 8:23
 neco spatne v tachometr,spatnej snek ale nejspis zohybane lanko.
Datum: 27. února 2011 8:23
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím
tak jelikož neumím odlaďovat tak na to hikone seru jak ste říkaly , ten sportoní filtr si možná koupím jen tak na vzhled  a k tomu origo válci 8. výbrus nechat 68 trysku ? Když je tady napsané k tomu polském který je taky 8 výbrus 72 trysku. Poznám nárůst výkonu s tím 8 výbrusem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:50
Jméno: standa
IP: uživatel11246
 Hlmut: Doslova tak,mám taky testovací kopec na kterém mám ozkoušené,jak jede normální seriovka,rychlost nájezdů do zatáček,body kdy se přeřazuje dolu atd.....každá změna se tam perfektně projeví.....a pokud tam jedu s normálnim vzducháčem kotel a vše je cajk a pak jedu s tjůnink filtrem a všemožne přetryskovanym karbecem a v některých pasážích jedu o kvalt míň,tak vim,že je to na hovno.....u upraveném motoru nemá význam mluvit,tam je to nebe a dudy....ale opět.....vidím co je dobré a co ne.....ve chvíli kdy se s upraveným motorem dostanu na horší průjezd jak na seriovce,tak okamžitě vidim,že je něco hodně špatně(ted nemluvim jen o filtru)....mimojiné cestovní úpravu jsem ladil čtvrt roku,aby tento kopec zvládala alespon jako seriovka,jinak byla ke smíchu....po rovině to sice jelo 80,ale do kopce se to plazilo jak vyčochtaná seriovka   a až právě onen vzduchový filtr to donutil jezdit......dobře jezdit!! Pak jsem poznatky aplikoval na RS dvoukanál a začal tak dobře jezdit,až se drolil hliník s rozlámaným kroužkem z výfukovýho kanálu 
Datum: 27. února 2011 21:50
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 hlmute tohle sem nevědel takže není co řešit..
Datum: 27. února 2011 15:46
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Dvoutakt zacina metr pred filtrem a konci metr za vyfukem .) Navic jde o to, ze original fichtl karbec je dost jednoduchy konstrukce a potrebuje urcity podtlak, aby kloudne fungoval, ktery s tuning filtrama poradne nedocilis. Staci se podivat, kolik stroju, kterym to jede, pouziva tyhle tuning filtry... Otazka za 100 bludistaku. Nikdo, protoze jsou k nicemu. Ten tvuj tuning primak ma mozna prirubu, ale podivej se jak dlouhou, ujed s primakem 100km po polnackach a mrkni dovnitr motoru a pak se podivej na ten filtr jak bude krasne zapatlanej od benzinu a oleje. Jestli te ani tyhle argumenty nepresvedci a budes furt neco povidat o brzde, tak se nemame o cem bavit. Ja uz sem si temahle nesmyslama prosel, vzdycky to bylo jen horsi, za me tyhle tuning filtry nebrat, neni nad klasicky airbox. Ale kdo chce kam...
Datum: 27. února 2011 12:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 primak ma taky prirubu.. motory jsem ,,odladil'' 2 (nebo neodladil ale pouze priblizil, alespon doufam) , k brzde ma pristup malokdo ale muzes si to zaplatit
TUNING= penize... coz je naprd ale je to proste tak. BAVIME SE O FILTRU NEMOTEJ SEM VYFUK!!!! kapitola sama pro sebe Je jasny ze kdyz je vyfuk ,,prokoplej''
ze to nepojede kdys 2t s nim pracuje RESIM JEN FILTR jinak vse nize... co jsem psal
Datum: 27. února 2011 9:31
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Takze kdyz jedu do kopce na 3-ku, motor to utahne, pak si tam dam hustotuning filtr a prokoply vyfuk a ten samy kopec se plazim na 1-ku, takze to podle tebe neni ukazka mensiho vykonu? Zamysli se, myslis, ze kazdy ma pristup k brzde? A jak se to delalo driv, kdyz brzda byla spis zbozne prani? Opet otazka: kolik si odladil motoru? Nehlede na to, ze u 2-taktu se ti vraci smes zpatky do sani, u origo filtru se nema kam ztracet, vraci se zpatku a u"primaku" ti fluse smes ven = vetsi spotreba a casem se ti zasere benzinem s olejem a ztraci propustnost, takze pada vykon... Na tohle nepotrebuju brzdu.
Datum: 26. února 2011 23:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Opravdove ani jeden (nespokojim se jen tak s necim tudis neni brzda neni poradne odladeno a proto pisu ze zadny)
Datum: 26. února 2011 20:39
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Ladeni proti kopci, ze je na prd, kolik si "odladil" motoru? Napriklad pan Kocourek (jezdi zavody pio) rika, ze brzdu nepotrebuje, ze mu staci staci jen kopec v Hermanove mestci. .) Taky to tak delam, mame ve vesnici pomerne velky kopec a na nem je znat kazda zmena nastaveni.
Datum: 26. února 2011 18:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 To stim vrtanim dir je si myslim pouze tvuj osobni pocit a nebo taky ne (ladeni pri jizde do kopcu atd je naprosto naprt.... nikdy nezajistis prijatelne podminky) kdys chces ladit ladis na brzde jinak je to vareni z vody.... tim bych to tak nejak ukoncil protoze se zaobirame uz do detailnich kravin  chce to seriovem motor a jednou ho zkusit na brzde s primim a jednou s origo
Datum: 26. února 2011 16:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 26. února 2011 16:24
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 rozhodně ne,čti důkladněji....jen jsem zajistil přísun studeného vzduchu a zajistil vhodný podtlak v sání......
Datum: 26. února 2011 13:50
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Takze si udelal neco na styl naporovyho sani? o.O
Datum: 26. února 2011 13:41
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 Zároveň se zde střetává neustálý problém většiny lidí co sem píšou že mají nadměrnou spotřebu a nebo že jim to nechce tahat do kopců.........maj vydřený trysky od drátů,vysokou hladinu a s filtrboxem jim to nechce vůbec jezdit a proto ho sundavají a montují filtry "otevřené" a ono jim to najednou jede......na seriovce jsem udělal "pokus".....sehnaj jsem si menší trysky ze stadiona(65 HT a 35VT),seřídil karburátor,na filtrboxu ucpal všechny díry v obalu a udělal jednu malou M8 vrtákem nahoru do víčka a nechal jen ohlou trubku a vyhnal jí ven,aby to nebralo teplej vzduch nad motorem.....a najednou sem myslel,že jedu na simsonu.....žádný vadnutí,nic,trojka se krásně sbírala proti kopci skoro od nuly a pořád to mělo stejnej tah a ne jako ve většině případů,že to za 20 minut jízdy je "líný"....a to si myslím že cílem všeho našeho snažení....všichni chcem aby to jelo co nejlíp....někdo zvolí cestu drahou a neefektivní bez výsledků....někdo na to jde jinak....já nikoho už přemlouvat nebudu,já už svojí zkušenost a názor mám....někomu to třeba jde proti srsti....ale mě je to úplně jedno....
Datum: 26. února 2011 13:11
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Taky sem na tyhle primy filtry rezignoval. Jedine, co trosku fungovalo, byl molitanovy z filtru a kolem toho kelimek od Solviny... Ale stejne sem se k tomu uchylil z nedostatku mista. Za me je origo filtr neprekonatelny.
Datum: 26. února 2011 13:08
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 To už žertuješ....stačí že u stejskyho na diskusi to lítá samejma 10 koněma a grafama z brzdy.....mužu ti to vysvětlit jinak....když vemu filtrbox a vhodně ho zazátkuju/odzátkuju tak motor výrazně ožije(a to nemluvím jen o seriovém motoru)....ve chvíli kdy sání zbavím "tlumiče"v podobě filtrboxu, začne se to odpspoda blbě sbírat(a tady v tom případě je úplně jedno jestli je to motor trochu upravenej a nebo seriovej)....s použitím "otevřenýho tuningovýho" filtru jsem ani s velkou tryskou ani s normální tryskou nedosáhl slušného průběhu....mělo to jedinej efekt....hučelo to a mělo to spotřebu jako kráva a trojka se nechtěla přetáčet ani na rovině,jedině z kopce....neříkám nechat filtrbox úplně seriový(i když to stačí),může se tam taky udělat jiná vložka,lepší náběh k filtru,použít nějaký molitan na drátěnou klec,přivést studený vzduch zepředu atd...tady jsou možnosti otevřené....ale prostě ten "obal" filtrboxu dělá víc jak kraviny který se tu řešej denno-denně.....
Datum: 26. února 2011 12:55
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 taky neco málo o motorech vím.... a taky mám vyzkoušno že lidé jsou ovce a kdyš někdo řekne ,, máš tam lepší olej, lépe to půjde do otáček'' tak i přes to že je to kravina lidé si to vsugerují a při jízdě to dokonce pocítí. Jestly ty poznáš úbitek výkonu při jízdě na sériovém motoru s původníma triskama a přímím filtrem tak to smekám ... NICMÉNĚ můžeš to nějak doložit?
Datum: 26. února 2011 12:34
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 ja už nikoho přemluvat nebudu....nějaké drobné skušenosti s laděním motorů jsem už posbíral....takže vím,že jde úplně špatnou cestou......
Datum: 26. února 2011 11:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Sanda: a na to si prisel jak  jakoz to bezny uzivatel bez motorove brzdy na silnici ten propad vykonu nezaznamena
Datum: 25. února 2011 21:53
 jo k tomu 8 vejbrusu bych asi dal tu 72
Datum: 25. února 2011 21:53
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 jojo  a ta tryska ?
Datum: 25. února 2011 21:09
Jméno: standa
IP: uživatel11228
Datum: 25. února 2011 21:07
 Čus draci, chtěl jsem se zeptat, jestli náhodou někdo neví, kterej píst-tuning pasuje do válce s 8. výbrusem. Případně , jakej pístní kroužek by pasoval do pístu. dík moc za odpovědí.(je tam psany, že je to průměr 40)
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 20:25
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
Datum: 25. února 2011 20:25
Jméno: honzik 23
IP: uživatel10429
 čau draci ten vejbuk na simsona dal sem ho na mustanga vypadá dobře ale prej to snižujé docela výkon ve vysokých otáčkách c s tím aby to bylo v normálu aby to jelo stejně jako předtím a nebo líp mam na tom ještě hvězdicouvou hlavi stočenou kliku na 90 mm polskej válec a karbec dellorto.Myslíte že s těmadle ůpravama to pojede alespoň trochu líb před tím jel 60 na 3 plnej z kopečka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 12:01
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 vymen polskej válec za českej válec a pojede to 80
Datum: 26. února 2011 12:01
Jméno: Hubic
IP: uživatel6563
 mistře a jakej tam pasuje pist-tuning? jak poznám kterej tam pasuje rozměrově. dík za radu.
Datum: 25. února 2011 20:18
Jméno: satan162
IP: uživatel11232
 Zdar draci, cim se daji vylestit prepousteci kanaly ??? diik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 11:35
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 leštěnkou..
Datum: 26. února 2011 11:35
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím dělám go motoru budu repasovat kliku , nechám si udělat 8 výbrus + 72 tryska..hikone a sportvní filtr.. kolik myslíte že bude maximálka? Když sem před Go dal 65km/h
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:18
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 kdes na to přišel že hikone ubíra pěkná pičovina aspon u mě se osvěčil a to dost ale jen pokud ho upraviš pokud ho koupiš a hned nasadíš tak se nediv.
Datum: 26. února 2011 21:18
Jméno: jawas
IP: uživatel11239
 hosi vsechny tyhle kraviny jako osmi vybrus a vejfuky jsou k nicemu nejlepsi je vsechno original a kdyz chces zvecit rychlost tak musis prevodama a ne motorem
Datum: 26. února 2011 18:17
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 tak na to hikone seru ten sportovní filtr sem chtěl jen tak na vzhled  a k 8 výbrusu nechat 68 trysku ?
Datum: 25. února 2011 19:52
Jméno: igor
IP: uživatel11234
 pokud to neumiš odladit tak to bude jen horši.
Datum: 25. února 2011 19:50
Jméno: standa
IP: uživatel11228
 noooo ono by to ve výsledku nemuselo jet špatně,pokud by se výfuk odladil,8.výbrus na origo válci je dobrý,s tou tryskou bych počkal a filtr použil originální......a pokud by se to celé sjednotilo a odladilo tak bude klidně tahat na 14/55 přes 80km/h...ale je tam kus práce....a spousta detailů.....
Datum: 25. února 2011 18:44
 loziska do kol.. xD....ale ten hikone ti v max otáčkách ubírá a ne málo - vlastní zkušenost...sportovní filtr mu rozhodně výkon nepřidá....a s tou tryskou? to nwm to sem nikdy nezkoušel
Datum: 25. února 2011 18:08
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 no... ale když dá nový ložiska do kol, tak těch 65 to určitě dá...
Datum: 25. února 2011 17:55
 tjn..60 .. a jetste k tomu ten hikone, bude to jeste horsi
Datum: 25. února 2011 17:50
Jméno: standa
IP: uživatel11228
 s tou tryskou a filtrem počítám dobrejch 60
Datum: 25. února 2011 17:49
 Zdravím jak dlouho zajíždět upravenej 2k s jednokroužkem? Má někdo zkušenost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 15:22
Jméno: standa
IP: uživatel11228
 cca 1 odpoledne volnýho ježdění.....to poznáš.....motor pomalu začne ožívat......nesmíš tomu dát kotel hned,ale zase je zbytečný to zajíždět tejden.....Máš přece papír od Stejskyho,ne? Tam je jasně napsaný jak se to má zajíždět a jak dlouho....tak proc se ptas?
Datum: 25. února 2011 15:22
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Až to bude zajetý tak to poznáš....to se nedá jen tak od voka říct jak dlouho se to zajíždí...
Datum: 25. února 2011 14:23
 zatím nic ještě sem to nenasadil
Datum: 25. února 2011 14:10
 co ty a cestovka?
Datum: 25. února 2011 12:47
 jo jo..
Datum: 25. února 2011 12:47
 zdar deš zajíždět silniční úpravu RS?
Datum: 25. února 2011 12:37
Jméno: satan162
IP: uživatel11218
 zdar, jaky mate nazor na odlehceni zozety retezoveho kolecka, ma to smysl ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 0:13
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 pro běžny provoz si myslim že to smysl nemá  sice dáš pár deka dolů, ale jednou se dobře najíš a máš to spátky
Datum: 25. února 2011 0:13
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 zdar kdyš mám na pio s menším tuningem rozetu 53 zubů tak kolika ubé mám dát řetězové kolečko aby to lítalo rychle 11 zub ne ? když origoš je 14 ptám se protože sem momentáně bez kolečka tak at vím dopředu dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 12:45
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čím větší řetězové kolečko, tím více ti to pojede, ale budeš mít horší starty a míň ti to potáhne
Datum: 24. února 2011 12:45
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 origo je 13 zubu
Datum: 23. února 2011 23:28
Jméno: miso
IP: uživatel285
Posl.aktualizace: 24. února 2011 14:53
Jméno: standa
IP: uživatel11224
 obávám se že použití většího karbecu nic dobrýho nepřinese....pokud chci nějak výkonově upravit motor,tak je třeba se toho ujmout komplexně!
Datum: 24. února 2011 14:53
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 pokud se dobře odladí tak určitě
Datum: 23. února 2011 20:17
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Zase já... když si koupím ten čínskej výfuk na pionýra, co je tu v e-shopu, půjde nasadit na koleno, který má na konci falc ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 8:33
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jo, to je on, to je fajn, dík
Datum: 24. února 2011 8:33
Datum: 23. února 2011 22:36
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj, když dám na pionýra sekundárko 10z, tak mi dře řetěz o gufero a karter, co s tím pls? Podložit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 20:35
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 10z je podle meho nazoru uplně na p...
Datum: 23. února 2011 20:35
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Není pozdě, já to ještě nezajížděl, ale kamarádovi se tohle stalo.... a vypadá to šeredně
Datum: 23. února 2011 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 víc podložit,pokud uz neni pozde
Datum: 23. února 2011 18:45
Jméno: miso
IP: uživatel952
Posl.aktualizace: 23. února 2011 17:58
 origo karbec má tuším 17.5mm
Datum: 23. února 2011 17:58
Jméno: MISO
IP: uživatel5523
 A TO KD MA TRYSKA OZNACENIE m5 TAK PODLA NEJ MAM KUPIT TRISKY KED SU AJ ONI m5
Datum: 23. února 2011 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 co zýší nevim,ale hlavně si k tomu kup sadu trysek...jinak poměrně předražené....dal se sehnat za 700,-
Datum: 23. února 2011 17:51
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau shanim na pionýra nějakou sadu pokud se prodáva blatníky,a ty boky laminatové nebo plastové?jde to někde sehnat na netu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 17:38
Jméno: manik
IP: uživatel5223
 Budeš borec jestli to někde zeženeš!Moc kusů se toho nevyrobylo!
Datum: 23. února 2011 17:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj Seso, chci se zeptat na potah na sedlo (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2511.html) k pionýrovi. Je to opravdu tak kvalitní a dobře šité? Mám totiž vážný zájem o koupi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 17:25
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Osobně ho mám na pio a je nejvyšší kvality
Datum: 23. února 2011 17:25
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 díky, půjdu do něj
Datum: 23. února 2011 16:27
 ja mám ten potah a je fakt super! aj povrch kozenky je uplne stejny ako u origo, najlepsia replika!
Datum: 23. února 2011 14:48
 je super jinak bych nepsal ze je super
Datum: 23. února 2011 10:55
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, když bych potřeboval spravit tachometr, jak odejmu rafičku? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 16:26
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 23. února 2011 16:26
 jawa05 je chytrý jak rádio  ... vem si kleštičky a pod ciferíkem si chytni tyčku na které je rafička.. pak rafičku chytnu prstama a vytáhni... je na té tyčce jen nasunutá.
Datum: 23. února 2011 15:56
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 koukal sem, že dole přes tu tyčku je takový pouzdro velikosti asi jako víčko od pet lahve.... tam to drží, připadalo mi to jako pájka.... nešlo by to odpájet?
Datum: 23. února 2011 11:30
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Rafičku neodejmeš, jde to, ale musíš to celý vyndat z toho rámečku co to drží, ale i tak to neodejmeš, páč dole je na hřídelce zalisovaný ozubený náhon a nahoře je právě za rafička...
Datum: 23. února 2011 10:26
|



|