slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  107  108  109  110  111  112  113  114  115  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Márty      E-mail:      IP: uživatel1194    
jaký máte nazáro na tu paprskovou hlavu za 1000 kčhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3716.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cus je to dobra vec ale spis na fichtli s keryma se jezdi po silnici mel to kamos na fichtlu predelanyho na kros a tu hlavu olamal ale jinak to je dobrej tuning
 
 
Datum: 27. února 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9857    
Zdar draci potřebuju radu mám babetu 207 a už mě docela omrzela.Chtěl bych poradit nějakej tuning zvuku či motoru.Zvuk je už nudnej a motor je slabej tak bach chtěl nějaké jednoduché vylepšení abych nemusel moc rozebírat motor. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel10693    
http://www.youtube.com/watch?v=-DQ7Y435md0
 
 
Datum: 27. února 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: MrUffon      IP: uživatel5767    
http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewforum.php?f=32 http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=18&t=974M%ECj
 
 
Datum: 27. února 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: MrUffon      IP: uživatel5767    
Ahoj, poradím ti dobrou stránku, probýrá se tam všechno o Babettě 207,210 od lakování, spojky, po Tuning. http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewforum.php?f=32 Najdeš tam fakt všechno. A ještě teď je tam nový téma asi týden a zabývá se Tuningem zrovna B207 : Koukni tam, a hl. projeď všechny stránky. Zatím to má 7stránek, tak můžeš číst http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=18&t=974 Měj se hezky... Čau, čau
 
 
Datum: 27. února 2011 11:58
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
zdarec hele tudle babku mel kamos taky a jezdil na ni bez vejfuku to vylo jak CHOPER :-D a nebo jak mas ve vejfuku ten tlumic (takovej valec kterej de vytahnout) tak do nej navrtej par der
 
 
Datum: 27. února 2011 10:30
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Hoj,už jsem se dozvěděl že jsou 2 typy podkov pod kliku,ale teď mě zajímá jak udělat sání do kliky (z vrchu) aby tomu ta podkova nevadila,je buď široká podkova,nebo tenká 7,5mm tak kterou použít,aby to nevadilo sání a aby to apoň něčemu málo pomohlo? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Ok,máš na sebe nějaký kontakt?
 
 
Datum: 04. března 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ozvi se tak za 14 dní, to už budou fotky sání do kliky a 70ccm válec. pak si povíme jestli se do toho budeš chtít pustit. mám k dispozici slušný strojní vybavení, a možnost svařovat hliník. klidně se přiznám že jsem už spáchal několik verzí klapkovýho motoru a uspokojivě nejel žádnej.
 
 
Datum: 28. února 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Tak skusit se má vše ;-)
 
 
Datum: 28. února 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11248    
Ne,nic nemá význam,nic tam nedávej,uprav si symetrák dvoukanál a neotravuj....chceš dělat sání do kliky a nevíš ani proč,budeš upravovat válec a nevíš jak.......nemá význam v tomto projektu pokračovat....
 
 
Datum: 28. února 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Viděl jsem to někde jinde,ale stejsky to má též,jak plánuju. A víte teda někdo jestli tam tu podkovu má smysl dávat,popřípadě jakou? Co nevim,na to se zeptám :-)
 
 
Datum: 27. února 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cituji "udělat sání do kliky je nejlehčí" ... pobavil jsi :-D . evindtně o tom vubec nic nevíš ;-) .... víš o tom maximálně z obrázků u stejskyho, že ;-)
 
 
Datum: 27. února 2011 15:13
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Široká je pro stočenou kliku,aby vymezila stočení,tenká je mezi setrvačníky,Stočit ji hodlám na 85mm, udělat sání do kliky je to nejlehčí,větší strach mám z válce.Jinak nevim proč bych měl dávat podkovu na masku,dost by to kazil aerodynamiku ;-)
 
 
Datum: 27. února 2011 13:42
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Kdybych mermomoci chtel tu klapku mit, tak ji do soupnu do valce, podle jednboho ladice: "Tam neni co zkazit" .) Klapka do kliky je trosku vyssi level.
 
 
Datum: 27. února 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi jsi myslel konskou podkovu.ta ti výkon nepřidá ale kdy ji dáš pod kliku tak ji nikdo neuvidí a tudíž štěstí tě bude míjet.musíš ji dát na masku nebo blatník aby byla viditelná
 
 
Datum: 27. února 2011 8:23
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělej to jako já. kde je sání, tam není podkova:-)))) ale asi by bylo lepší kdyby ses do toho nepouštěl, protože sis přečet že jsou jich dva druhy, ale evidentně nevíš jakej je mezi nima rozdíl.
 
 
Datum: 27. února 2011 7:28
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Jen mě zajímá jak to udělat aby ta podkova tam nevadila?
 
 
Datum: 26. února 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Podkova tam je pro zvýšení spodní komprese,četl jsem,že upravoval fichtla dal klapkovité sání do kliky a podkovu tam měl taky... Proč by to dělal,když by to nemělo smysl ;-)
 
 
Datum: 26. února 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Kontrolni otazka: k cemu tam ta podkova je?
 
 
Datum: 26. února 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Chces delat klapkovy sani do kliky a pritom se ptas na takovehle veci? To je jako, kdybych neznal funkci spalovaciho motoru a chtel tam montovat turbo...
 
 
Datum: 26. února 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
Čau draci tak jsem si namontoval tenhle vejfuk na mustanga http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2273.html ale všude čtu že mě ještě čeká nekonečné ladění toho vejfuku jak se to ladí ??? Předem moc dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2011 12:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11248    
Nic neřež ani nevař,pokrať výfukový koleno o 2cm a nasaď a bude to OK....tenhle výfuk nemá význam ladit,je v něm přepážka.....
 
 
Datum: 28. února 2011 12:23
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Z tou trubkou mam ještě nandanou tu koncovku ak na krámku tady, no jestli projdeš je těžký, každej na technický je jinej, napsal mi to jako lehkou závadu, ale někde tě třeba nepustí.
 
 
Datum: 27. února 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
tak já tam dam něco podobnýho jako ty a uvidim jo a myslíš že mi to projde technickou s tou koncovkou jako ty ?? ale diky moc si fakt borec :-D ??
 
 
Datum: 27. února 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To ani nezkoušej, moc to nejelo a žralo to jak tank, bez tý koncovky to je moc průchodný a nemá to žádnej proti tlak. Po smyku bokem mi ta koncovka upadla a zůstal jen ten malej kousek, byl to děs a hrúzu, i přes integrálku mě boleli uši.
 
 
Datum: 27. února 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
a co kdybych uřízl jen tu koncovku byl by to velkej randál já totiž nejsem uplnej expert a nemam CO abych to tam mohl přidělat takže to nemam moc jak zkoušet.?? ale jinak moc díky :-D si borec zipomane
 
 
Datum: 27. února 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chce to zkoušet, ta na foto má myslim 16cm a kolem 17mm a na provoz mam za tim standart tlumič, jinak mi upadnou uši co to dělá za zvuk.
 
 
Datum: 27. února 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
ok ja to chci na silnic troch víc to budu točit tak jak jí mam dát zhruba dlouhou ?? dík moc
 
 
Datum: 27. února 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ladí se délka a průřez výletové trubičky s ohledem na to, které spektrum otáček chceš využívat, jen pro inspiraci takhle to mam já http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4543/4543348_7318f08daa7f2155af71481dce19d023/images/17092010852.jpg
 
 
Datum: 27. února 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: Vena      IP: uživatel590    
Tak to by mě taky zajimalo jak ten vyfuk vyladit kamoš ho ma taky pravě no :-)
 
 
Datum: 27. února 2011 0:18
 
 
 
 
Jméno: michael      IP: uživatel9423    
zdarec zapojil jsem si tachometr ale nějak mě ta rafička skáče nevíte čím by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 8:23
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neco spatne v tachometr,spatnej snek ale nejspis zohybane lanko.
 
 
Datum: 27. února 2011 8:23
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím tak jelikož neumím odlaďovat tak na to hikone seru jak ste říkaly , ten sportoní filtr si možná koupím jen tak na vzhled :-D a k tomu origo válci 8. výbrus nechat 68 trysku ? Když je tady napsané k tomu polském který je taky 8 výbrus 72 trysku. Poznám nárůst výkonu s tím 8 výbrusem ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11246    
Hlmut: Doslova tak,mám taky testovací kopec na kterém mám ozkoušené,jak jede normální seriovka,rychlost nájezdů do zatáček,body kdy se přeřazuje dolu atd.....každá změna se tam perfektně projeví.....a pokud tam jedu s normálnim vzducháčem kotel a vše je cajk a pak jedu s tjůnink filtrem a všemožne přetryskovanym karbecem a v některých pasážích jedu o kvalt míň,tak vim,že je to na hovno.....u upraveném motoru nemá význam mluvit,tam je to nebe a dudy....ale opět.....vidím co je dobré a co ne.....ve chvíli kdy se s upraveným motorem dostanu na horší průjezd jak na seriovce,tak okamžitě vidim,že je něco hodně špatně(ted nemluvim jen o filtru)....mimojiné cestovní úpravu jsem ladil čtvrt roku,aby tento kopec zvládala alespon jako seriovka,jinak byla ke smíchu....po rovině to sice jelo 80,ale do kopce se to plazilo jak vyčochtaná seriovka:-D:-D a až právě onen vzduchový filtr to donutil jezdit......dobře jezdit!! Pak jsem poznatky aplikoval na RS dvoukanál a začal tak dobře jezdit,až se drolil hliník s rozlámaným kroužkem z výfukovýho kanálu:-D:-D
 
 
Datum: 27. února 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
hlmute tohle sem nevědel takže není co řešit..
 
 
Datum: 27. února 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Dvoutakt zacina metr pred filtrem a konci metr za vyfukem .) Navic jde o to, ze original fichtl karbec je dost jednoduchy konstrukce a potrebuje urcity podtlak, aby kloudne fungoval, ktery s tuning filtrama poradne nedocilis. Staci se podivat, kolik stroju, kterym to jede, pouziva tyhle tuning filtry... Otazka za 100 bludistaku. Nikdo, protoze jsou k nicemu. Ten tvuj tuning primak ma mozna prirubu, ale podivej se jak dlouhou, ujed s primakem 100km po polnackach a mrkni dovnitr motoru a pak se podivej na ten filtr jak bude krasne zapatlanej od benzinu a oleje. Jestli te ani tyhle argumenty nepresvedci a budes furt neco povidat o brzde, tak se nemame o cem bavit. Ja uz sem si temahle nesmyslama prosel, vzdycky to bylo jen horsi, za me tyhle tuning filtry nebrat, neni nad klasicky airbox. Ale kdo chce kam...
 
 
Datum: 27. února 2011 12:40
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
primak ma taky prirubu.. motory jsem ,,odladil'' 2 (nebo neodladil ale pouze priblizil, alespon doufam) , k brzde ma pristup malokdo ale muzes si to zaplatit TUNING= penize... coz je naprd ale je to proste tak. BAVIME SE O FILTRU NEMOTEJ SEM VYFUK!!!! kapitola sama pro sebe Je jasny ze kdyz je vyfuk ,,prokoplej'' ze to nepojede kdys 2t s nim pracuje RESIM JEN FILTR jinak vse nize... co jsem psal
 
 
Datum: 27. února 2011 9:31
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Takze kdyz jedu do kopce na 3-ku, motor to utahne, pak si tam dam hustotuning filtr a prokoply vyfuk a ten samy kopec se plazim na 1-ku, takze to podle tebe neni ukazka mensiho vykonu? Zamysli se, myslis, ze kazdy ma pristup k brzde? A jak se to delalo driv, kdyz brzda byla spis zbozne prani? Opet otazka: kolik si odladil motoru? Nehlede na to, ze u 2-taktu se ti vraci smes zpatky do sani, u origo filtru se nema kam ztracet, vraci se zpatku a u"primaku" ti fluse smes ven = vetsi spotreba a casem se ti zasere benzinem s olejem a ztraci propustnost, takze pada vykon... Na tohle nepotrebuju brzdu.
 
 
Datum: 26. února 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Opravdove ani jeden (nespokojim se jen tak s necim tudis neni brzda neni poradne odladeno a proto pisu ze zadny)
 
 
Datum: 26. února 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Ladeni proti kopci, ze je na prd, kolik si "odladil" motoru? Napriklad pan Kocourek (jezdi zavody pio) rika, ze brzdu nepotrebuje, ze mu staci staci jen kopec v Hermanove mestci. .) Taky to tak delam, mame ve vesnici pomerne velky kopec a na nem je znat kazda zmena nastaveni.
 
 
Datum: 26. února 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
To stim vrtanim dir je si myslim pouze tvuj osobni pocit a nebo taky ne (ladeni pri jizde do kopcu atd je naprosto naprt.... nikdy nezajistis prijatelne podminky) kdys chces ladit ladis na brzde jinak je to vareni z vody.... tim bych to tak nejak ukoncil protoze se zaobirame uz do detailnich kravin:-) chce to seriovem motor a jednou ho zkusit na brzde s primim a jednou s origo
 
 
Datum: 26. února 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ok ted muj nazor. vem si tuningovi filtr a filtr seriovej a zadivej se na nej co uvidis.... prozradim ti to PAPIROVE LAMELY cili je to stejne ... ten text o tlumici jak si psal .... karbec sam o sobe ma uklidnovaci komoru coz asi vis a nema cenu se dale zaobirat airbox je tam z toho duvodu jednak k uklidneni pevnych castic (kolem naporoveho to lita vsude kolem) a taky jak si jiz zminil tak origo je v airboxu take kvuly STUDENEMU VZDUCHU .. pres airbox se tolik nenasava teplej vzduch od motoru jako u primiho (to je nevyhoda) pak ten podtlak... hele kdys otevres okno a lehce otevres dvere kdy bude vetsi pruvan pri plne otevrenych dverich nebo pri plne zavrenych? (origo filt je vetsi nez primej) Jeste bych se rad zminil MYSLIS SI ZE NEKDO ZVERENI OPRAVDOVE PODMINKY (VYFUK,FILTR, TRYSKY, KARBEC ATD.) pri mereni?:-D jsi dost najivni ... nekdo kdo se stim se*e tkovou dobu nezverejni pravdive informace z toho duvodu ze by ho to mohlo pri zavodech ohrozit... vsak se zkus nejakeho zavodnika poptat co ma za upravy...:-D:-D
 
 
Datum: 26. února 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
rozhodně ne,čti důkladněji....jen jsem zajistil přísun studeného vzduchu a zajistil vhodný podtlak v sání......
 
 
Datum: 26. února 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Takze si udelal neco na styl naporovyho sani? o.O
 
 
Datum: 26. února 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
Zároveň se zde střetává neustálý problém většiny lidí co sem píšou že mají nadměrnou spotřebu a nebo že jim to nechce tahat do kopců.........maj vydřený trysky od drátů,vysokou hladinu a s filtrboxem jim to nechce vůbec jezdit a proto ho sundavají a montují filtry "otevřené" a ono jim to najednou jede......na seriovce jsem udělal "pokus".....sehnaj jsem si menší trysky ze stadiona(65 HT a 35VT),seřídil karburátor,na filtrboxu ucpal všechny díry v obalu a udělal jednu malou M8 vrtákem nahoru do víčka a nechal jen ohlou trubku a vyhnal jí ven,aby to nebralo teplej vzduch nad motorem.....a najednou sem myslel,že jedu na simsonu.....žádný vadnutí,nic,trojka se krásně sbírala proti kopci skoro od nuly a pořád to mělo stejnej tah a ne jako ve většině případů,že to za 20 minut jízdy je "líný"....a to si myslím že cílem všeho našeho snažení....všichni chcem aby to jelo co nejlíp....někdo zvolí cestu drahou a neefektivní bez výsledků....někdo na to jde jinak....já nikoho už přemlouvat nebudu,já už svojí zkušenost a názor mám....někomu to třeba jde proti srsti....ale mě je to úplně jedno....
 
 
Datum: 26. února 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Taky sem na tyhle primy filtry rezignoval. Jedine, co trosku fungovalo, byl molitanovy z filtru a kolem toho kelimek od Solviny... Ale stejne sem se k tomu uchylil z nedostatku mista. Za me je origo filtr neprekonatelny.
 
 
Datum: 26. února 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
To už žertuješ....stačí že u stejskyho na diskusi to lítá samejma 10 koněma a grafama z brzdy.....mužu ti to vysvětlit jinak....když vemu filtrbox a vhodně ho zazátkuju/odzátkuju tak motor výrazně ožije(a to nemluvím jen o seriovém motoru)....ve chvíli kdy sání zbavím "tlumiče"v podobě filtrboxu, začne se to odpspoda blbě sbírat(a tady v tom případě je úplně jedno jestli je to motor trochu upravenej a nebo seriovej)....s použitím "otevřenýho tuningovýho" filtru jsem ani s velkou tryskou ani s normální tryskou nedosáhl slušného průběhu....mělo to jedinej efekt....hučelo to a mělo to spotřebu jako kráva a trojka se nechtěla přetáčet ani na rovině,jedině z kopce....neříkám nechat filtrbox úplně seriový(i když to stačí),může se tam taky udělat jiná vložka,lepší náběh k filtru,použít nějaký molitan na drátěnou klec,přivést studený vzduch zepředu atd...tady jsou možnosti otevřené....ale prostě ten "obal" filtrboxu dělá víc jak kraviny který se tu řešej denno-denně.....
 
 
Datum: 26. února 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
taky neco málo o motorech vím.... a taky mám vyzkoušno že lidé jsou ovce a kdyš někdo řekne ,, máš tam lepší olej, lépe to půjde do otáček'' tak i přes to že je to kravina lidé si to vsugerují a při jízdě to dokonce pocítí. Jestly ty poznáš úbitek výkonu při jízdě na sériovém motoru s původníma triskama a přímím filtrem tak to smekám ... NICMÉNĚ můžeš to nějak doložit?
 
 
Datum: 26. února 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
ja už nikoho přemluvat nebudu....nějaké drobné skušenosti s laděním motorů jsem už posbíral....takže vím,že jde úplně špatnou cestou......
 
 
Datum: 26. února 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Sanda: a na to si prisel jak:-D jakoz to bezny uzivatel bez motorove brzdy na silnici ten propad vykonu nezaznamena :-)
 
 
Datum: 25. února 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo k tomu 8 vejbrusu bych asi dal tu 72
 
 
Datum: 25. února 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
jojo :-D a ta tryska ?
 
 
Datum: 25. února 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
s tim filtrem poznáš pokles výkonu:-D:-D
 
 
Datum: 25. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: Hubic      E-mail:      IP: uživatel6563    
Čus draci, chtěl jsem se zeptat, jestli náhodou někdo neví, kterej píst-tuning pasuje do válce s 8. výbrusem. Případně , jakej pístní kroužek by pasoval do pístu. dík moc za odpovědí.(je tam psany, že je to průměr 40) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
tak třeba tenhle no prostě 40 mm http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2139.html
 
 
Datum: 25. února 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: honzik 23      IP: uživatel10429    
čau draci ten vejbuk na simsona dal sem ho na mustanga vypadá dobře ale prej to snižujé docela výkon ve vysokých otáčkách c s tím aby to bylo v normálu aby to jelo stejně jako předtím a nebo líp mam na tom ještě hvězdicouvou hlavi stočenou kliku na 90 mm polskej válec a karbec dellorto.Myslíte že s těmadle ůpravama to pojede alespoň trochu líb před tím jel 60 na 3 plnej z kopečka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
vymen polskej válec za českej válec a pojede to 80
 
 
Datum: 26. února 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: Hubic      IP: uživatel6563    
mistře a jakej tam pasuje pist-tuning? jak poznám kterej tam pasuje rozměrově. dík za radu.
 
 
Datum: 25. února 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: satan162      IP: uživatel11232    
Zdar draci, cim se daji vylestit prepousteci kanaly ??? diik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
leštěnkou.. :-D
 
 
Datum: 26. února 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím dělám go motoru budu repasovat kliku , nechám si udělat 8 výbrus + 72 tryska..hikone a sportvní filtr.. kolik myslíte že bude maximálka? Když sem před Go dal 65km/h odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
kdes na to přišel že hikone ubíra pěkná pičovina aspon u mě se osvěčil a to dost ale jen pokud ho upraviš pokud ho koupiš a hned nasadíš tak se nediv.
 
 
Datum: 26. února 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel11239    
hosi vsechny tyhle kraviny jako osmi vybrus a vejfuky jsou k nicemu nejlepsi je vsechno original a kdyz chces zvecit rychlost tak musis prevodama a ne motorem
 
 
Datum: 26. února 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
tak na to hikone seru ten sportovní filtr sem chtěl jen tak na vzhled :-D a k 8 výbrusu nechat 68 trysku ?
 
 
Datum: 25. února 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: igor      IP: uživatel11234    
pokud to neumiš odladit tak to bude jen horši.
 
 
Datum: 25. února 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
noooo ono by to ve výsledku nemuselo jet špatně,pokud by se výfuk odladil,8.výbrus na origo válci je dobrý,s tou tryskou bych počkal a filtr použil originální......a pokud by se to celé sjednotilo a odladilo tak bude klidně tahat na 14/55 přes 80km/h...ale je tam kus práce....a spousta detailů.....
 
 
Datum: 25. února 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
loziska do kol.. xD....ale ten hikone ti v max otáčkách ubírá a ne málo - vlastní zkušenost...sportovní filtr mu rozhodně výkon nepřidá....a s tou tryskou? to nwm to sem nikdy nezkoušel
 
 
Datum: 25. února 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
no... ale když dá nový ložiska do kol, tak těch 65 to určitě dá...
 
 
Datum: 25. února 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tjn..60 .. a jetste k tomu ten hikone, bude to jeste horsi
 
 
Datum: 25. února 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
s tou tryskou a filtrem počítám dobrejch 60
 
 
Datum: 25. února 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: KaBYS ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím jak dlouho zajíždět upravenej 2k s jednokroužkem? Má někdo zkušenost? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
cca 1 odpoledne volnýho ježdění.....to poznáš.....motor pomalu začne ožívat......nesmíš tomu dát kotel hned,ale zase je zbytečný to zajíždět tejden.....Máš přece papír od Stejskyho,ne? Tam je jasně napsaný jak se to má zajíždět a jak dlouho....tak proc se ptas?
 
 
Datum: 25. února 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Až to bude zajetý tak to poznáš....to se nedá jen tak od voka říct jak dlouho se to zajíždí...:-)
 
 
Datum: 25. února 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatím nic ještě sem to nenasadil
 
 
Datum: 25. února 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: KaBYS ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co ty a cestovka? :-)
 
 
Datum: 25. února 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: KaBYS ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo..:-)
 
 
Datum: 25. února 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar deš zajíždět silniční úpravu RS?
 
 
Datum: 25. února 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: satan162      IP: uživatel11218    
zdar, jaky mate nazor na odlehceni zozety retezoveho kolecka, ma to smysl ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 0:13
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
pro běžny provoz si myslim že to smysl nemá :-) sice dáš pár deka dolů, ale jednou se dobře najíš a máš to spátky :-D
 
 
Datum: 25. února 2011 0:13
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
zdar kdyš mám na pio s menším tuningem rozetu 53 zubů tak kolika ubé mám dát řetězové kolečko aby to lítalo rychle 11 zub ne ? když origoš je 14 ptám se protože sem momentáně bez kolečka tak at vím dopředu dík za odpovědi :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čím větší řetězové kolečko, tím více ti to pojede, ale budeš mít horší starty a míň ti to potáhne
 
 
Datum: 24. února 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
origo je 13 zubu
 
 
Datum: 23. února 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: miso      IP: uživatel285    
zvysi tento korbec vykon,rychlost este urobim ale aj ine upravy len ci ten karburator pomoze vykonu mototra http://www.minibike-shop.sk/tuningovy-karburator-19-mm-p-62.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11224    
obávám se že použití většího karbecu nic dobrýho nepřinese....pokud chci nějak výkonově upravit motor,tak je třeba se toho ujmout komplexně!
 
 
Datum: 24. února 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
pokud se dobře odladí tak určitě
 
 
Datum: 23. února 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Zase já... když si koupím ten čínskej výfuk na pionýra, co je tu v e-shopu, půjde nasadit na koleno, který má na konci falc ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2011 8:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Jo, to je on, to je fajn, dík
 
 
Datum: 24. února 2011 8:33
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslis tenhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_474.html tak to normalne jde ..mam ho taky..:-)
 
 
Datum: 23. února 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Ahoj, když dám na pionýra sekundárko 10z, tak mi dře řetěz o gufero a karter, co s tím pls? Podložit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
10z je podle meho nazoru uplně na p...
 
 
Datum: 23. února 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Není pozdě, já to ještě nezajížděl, ale kamarádovi se tohle stalo.... a vypadá to šeredně
 
 
Datum: 23. února 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7022    
víc podložit,pokud uz neni pozde
 
 
Datum: 23. února 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: miso      IP: uživatel952    
TAK ZASE POTREBUJEM PORADIT JE TENTO KARBURATOR VHODNY DO JAWA 21 http://www.minibikemania.sk/dellorto_karburator-2t-sport-19mm-phbg19bs-manual-sytic-p-2341.html?zenid=b35fee78ebb6388e879dce73e3300efd CI TO ZVYSI VYKON ,RYCHLOST AKCELERACIA A AKY MA ORIGO KARBEC DIFUZOR DIKI ZA RADY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
origo karbec má tuším 17.5mm
 
 
Datum: 23. února 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: MISO      IP: uživatel5523    
A TO KD MA TRYSKA OZNACENIE m5 TAK PODLA NEJ MAM KUPIT TRISKY KED SU AJ ONI m5
 
 
Datum: 23. února 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7022    
co zýší nevim,ale hlavně si k tomu kup sadu trysek...jinak poměrně předražené....dal se sehnat za 700,-
 
 
Datum: 23. února 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau shanim na pionýra nějakou sadu pokud se prodáva blatníky,a ty boky laminatové nebo plastové?jde to někde sehnat na netu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: manik      IP: uživatel5223    
Budeš borec jestli to někde zeženeš!Moc kusů se toho nevyrobylo!
 
 
Datum: 23. února 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Ahoj Seso, chci se zeptat na potah na sedlo (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2511.html) k pionýrovi. Je to opravdu tak kvalitní a dobře šité? Mám totiž vážný zájem o koupi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Osobně ho mám na pio a je nejvyšší kvality
 
 
Datum: 23. února 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
díky, půjdu do něj
 
 
Datum: 23. února 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mám ten potah a je fakt super! aj povrch kozenky je uplne stejny ako u origo, najlepsia replika!
 
 
Datum: 23. února 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je super jinak bych nepsal ze je super
 
 
Datum: 23. února 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, když bych potřeboval spravit tachometr, jak odejmu rafičku? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
:-D já si nedělám srandu, před tejdnem jsem spravoval tachometr na mý 21 a tam to mám zalisovaný zespoda, a nehoře je rafička připájená... :-)
 
 
Datum: 23. února 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa05 je chytrý jak rádio :-D ... vem si kleštičky a pod ciferíkem si chytni tyčku na které je rafička.. pak rafičku chytnu prstama a vytáhni... je na té tyčce jen nasunutá.
 
 
Datum: 23. února 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
koukal sem, že dole přes tu tyčku je takový pouzdro velikosti asi jako víčko od pet lahve.... tam to drží, připadalo mi to jako pájka.... nešlo by to odpájet?
 
 
Datum: 23. února 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Rafičku neodejmeš, jde to, ale musíš to celý vyndat z toho rámečku co to drží, ale i tak to neodejmeš, páč dole je na hřídelce zalisovaný ozubený náhon a nahoře je právě za rafička...
 
 
Datum: 23. února 2011 10:26
 
<  107  108  109  110  111  112  113  114  115  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 15:42:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu