slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  106  107  108  109  110  111  112  113  114  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
Čau draci za kolik peněz můžu prodat kryt(prsa:-D) a nosič na jawu 555? myslíte ze i za 1200? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
jj díky skusím to dat na uakro a vidím.
 
 
Datum: 09. března 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: zizi      IP: uživatel10220    
jak říká ruza01 na aukru dostaneš těch 1200,- určitě je tam po tom zájem ;-)
 
 
Datum: 09. března 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
no tak možná jo, nezáleží moc na nabídce ale poptávce ;-) takže jestli to bude potřebovat nějakej boháč a bude chtít ty tvoje tak máš litr v kapsi... pokud ne tak budeš muset jít s cenou holt dolů no.. třeba tak na 700-800Kč...
 
 
Datum: 09. března 2011 6:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
co jsem koukal, tak máš jen vršek... komplet bych je bejvalem vzal
 
 
Datum: 08. března 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
No na aukru se prodavaj za 1600
 
 
Datum: 08. března 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
Tak v perfektním stavu fakt nejsou ale orezlé ani zhnilé nejsou tak radsi sem to dal na net za 1000.To by se dalo ne?
 
 
Datum: 08. března 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
chlape záleží v jakém jsou stavu ;-) jestli v perfektním tak oboje prodáš tak kolem litru.... třeba se najde někdo kdo za to nedá víc jak 500.. ale třeba se najde někdo kdo ti za to dá 1200 ;-)
 
 
Datum: 08. března 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: tomik      E-mail:      IP: uživatel11293    
zdarec mám takovou zpřevodovanou teréni jawu05, nejede rychle, takže nic moc chladí:/ ...mám v plánu prodloužít žebra a dát nějaký větřák (problém je 6V) mám z větráček z PC ale ten je na 12V šlo by to nějak upravit?, ..nebo nějaké jinné CHLADÍCÍ řešení ? dík za rady :-) \r\n\r\n.............mazal jsem 2T shell sx ale už ho pré nedělají škoda, tak ted jsem přešel na mogul tsf ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2011 16:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11308    
mě jen fascinuje,že někdo uchladí vzduchem 8 koňovej motor co točí 12 tisíc a druhej má problém s přehříváním obyč 05......
 
 
Datum: 10. března 2011 16:17
 
 
 
 
Jméno: Argo22      IP: uživatel11304    
moje osobni predstava byla kdyz jsem andtimhle uvazoval predelat vzduchace na vodnika coz by ani nebylo tak tezky.... srovnaz zebra do jedne rovyny... udelas nato takovou hlinikovou krabicku... s vyvodama na trubky pak si udelas z trubek neco jak chladis staci asi 2 smicky podle me a dodelas si cerpadilko a mas to... a nebo pak to jde tema medenejma trubka a prez ne budes hnat tu vodu ... nic slozityho... ale chtelo by to asi baterku a rele na dobijeni...
 
 
Datum: 10. března 2011 9:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11301    
když už nucený chlazení,tak se podívej jak to má tatran,prase,velorex,trabant či simsony KR aby to bylo účinné.....určitě správným řešením bude navařit žebra an válec a hlavu,volnější výbrus a kvalitní 2T olej....
 
 
Datum: 09. března 2011 15:20
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
denzilek: Ano to já taky moc dobře vím že to nechladí, jak jsem psal tak by to mělo možná teoretickej smysl když fichtl stojí na stojánku akorát je to k ničemu takže tak
 
 
Datum: 08. března 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro začátek koupit hvězdicovou hlavu a nebo si nechat navařit žebra na válec. Někdo si je tam pro jednoduchost šroubuje. To je jediné a efektivní řešení, které odolá nástrahám provozu. I v bahně. Mohu to jen a jen doporučit. Mám to fík mi vůbec nevadne.
 
 
Datum: 08. března 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Noctuy sou sice tichý jak prase,ale mají minimální průtok vzduchu,když už by to muselo bejt tak rovnou nějakej více-lopatkovej Scytle nebo Enermax Apolish-ty aspon foukají :-)
 
 
Datum: 08. března 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenda:Kdyby se dal 1 cm nad válec tak by to byla ještě větší kokotina,protože větrák ten vzduch vyfukuje jen na krajích a po vnitřku minimálně takže by skoro všechen vzduch utekl
 
 
Datum: 08. března 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: R0LL      IP: uživatel7348    
a ještě nikoho nenapadlo to dát na baterky XD. jinak větráky na PC se dělají i kvalitní. např Noctua ( http://www.bscom.cz/noctua-nf-r8-1800_d19433 ) kdybys je dal z obou stran, tak by to mohlo mít smysl. ( nebo na to vždycky možeš hodit mokrů haru XD)
 
 
Datum: 08. března 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
Jelikož pionír, má setrvačníkové magneto, dává cca 6V střídaví, když to usměrníš pomocí násobiče což jsou serioparaelné zapojené kondenzátory s dioda, tak jsi schopen dostat z toho 12V stejnosměrních, ale budou v tom takové ztráty že už težko budeš svítit, a větrak jakej koliv z pc, se ti po 10km, zadře, protože se do něj dostane bordel, a kort jestli jezdíš v terénu.
 
 
Datum: 08. března 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: bubak      IP: uživatel10896    
kdyby se do vika jak je spojka dalo dat ložisko a gufero tak bys od primáru mjoch dát osu a na tu napojit ten větrák jak je u 350 nebo na cem :-D:-D:-D
 
 
Datum: 08. března 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: tomik      IP: uživatel11218    
a jaká je ta jednoduší cesta ?? :-) ...to je spíš pracovní stroj, takže potřebuju aby na to něco fučelo... :-D
 
 
Datum: 08. března 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Proc des hned tou slozitejsi cestou? A nepovidej ze to je kvuli tomu ze to nestiha chladit. Proste tuning za kazdou cenu
 
 
Datum: 08. března 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: tomik      IP: uživatel11218    
to jsem si myslel že větřák z pc neni žádná hitparáda..... ale mám ještě ventilátor topení z auta jale taky je na 12V :/ ..to je asi fest složitý předělat jawu na 12V co? ..nebo šel nějak přemotat ten 12V elektromotor na 6V, nemáte někdo zkušenost s elektriko? :-)
 
 
Datum: 08. března 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Tak to vypada ze pero je tu jedinej kdo vetrakem uchladil celej motor :-D :-D (jinak o procesorovym sem nic nerikal :-*) K tomu chlazeni, sou i specialy co jezdej s neupravenym "zebrovanim" a nikdo si na nic nestezuje
 
 
Datum: 08. března 2011 16:56
 
 
 
 
Jméno: bubak      IP: uživatel10896    
bratranec si dělal z meděnejch trubiček toto -> sal je dovnitř do žeber (nějak) a napojil na nějakej chladič nebo se da dlouhá trubička ,,smotat" do spirály :-) -> teplá voda šla na horu a studená de pomalu dolu taže by to mělo tročku pomoct :-) kdyby jsi s tim dal práci tak by to bylo OK :-)
 
 
Datum: 08. března 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
no.... ale kdyby se to dvaceti větráčkama celý obalilo, tak by to třeba taky nefungovalo.... :-)
 
 
Datum: 08. března 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Když ho dáš 1 cm nad žebrama a fakt se teda nerozteče denzilku, s tim chlazením je to ale blbost neuchladí nic, jedině co jsem zkoušel bylo na místě ho nechat stát a přidávat mu na místě plyn pak ho nechat na volnoběh 10 minut a řekl bych že se za tu dobu nepřehřál hned potom jel normálně nejevil známky vadnutí, jinak teda za jízdy je to k ničemu. Toť moje poznatky
 
 
Datum: 08. března 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vetráček je úplná blbost,možná uchladí 125W procesor co má v LOADu 65 stupnů,ale kdyby si ho přidělal k válci,tak nejen že nic neuchladí ale ještě by byl za 5 minut rozteklej...Za to nápad ohledně prodloužení žeber je dobrej :-)
 
 
Datum: 08. března 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
myslíš že jsem takovýhle věci nikdy nezkoušel?? a navíc on tam nepíše že má větráček přímo z procesoru !
 
 
Datum: 08. března 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
hvězdicová hlava by taky trošku pomohla :-) -> možná -> tady jí koupíš myslim za 1000Kč
 
 
Datum: 08. března 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel10977    
je to nesmysl a navíc bys musel pro větrák napětí usměrnit
 
 
Datum: 08. března 2011 14:27
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Pero ukaz mi jak takovej prcek s otackama nula nula prd co sotva sfoukne papir ze stolu uchladi motorku, v terenu, kde je to samej bordel. Ma to stejnou logiku jak vetrak do sani, fail
 
 
Datum: 08. března 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slabé? ty si myslíš že z něj nedostaneš nějakejch 200mA, který by potřeboval PC větrák? lori má vyjímečně pravdu, na chlazení malýho procáku dejme tomu stačí, ale na válec fakt ne..
 
 
Datum: 08. března 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
větráček z PC uchladí hodně , ale problém je že máš na něj slabé zapalování
 
 
Datum: 08. března 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
vetracek z PC ti hovno uchladi
 
 
Datum: 08. března 2011 11:38
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, je možný, že můžu zadřít motor z důvodu velkého chlazení např. dodatečná žebra, nebo "trychtýř", který mi přivádí vzduch přímo na válec? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
pinč je vzduchom chladený motor podľa mňa tam ani pri najmenšom nehrozí že by sa " podchladil " tieto motory sú stavené na permanentné prehrievanie to by si ho fakt musel chadiť kvapalným dusíkom aby sa stalo to čo popisuje kekz z valcom a piestom pokiaľ ho dobre mažeš tak sa ti nezadre ani pri -20 ani pri +150
 
 
Datum: 08. března 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
to je blbost, pincek se jen přehřívá ale o tom aby měl někdo problém že se mu moc chladí pincek sem ještě neslyšel :-D no ale kdyby se to někomu někdy povedlo tak by se to přidírat mohlo- píst by se zahříval a rozpínal, ale válec byl studenej, tudíž by došlo k přidření.. ale to není v reálu možný :-D no možná ted v zimě trošku jo.. ale jinak čím víc se ti bude pincek chladit tím líp pojede.. můj pincek jede studenej jak střela, za tepla taky, ale když schladne tak to de poznat v tahu...
 
 
Datum: 08. března 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 08. března 2011 6:55
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Z      IP: uživatel9464    
Otázka je, jak by jsi (např. fichtla) ochladil, aby byl motor studený... Teď možná, ale v létě není šance :-D
 
 
Datum: 07. března 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo to se klidně může stát...motor nemá dostatečnou teplotu a přidírá se...proč si myslíš že za studena to nejde do plnejch otáček??
 
 
Datum: 07. března 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravim nechal sem si udelat vybrus na simsona.Chci se zeptat jak dlouho ho budu zajizdet (1.vybrus)???Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2011 0:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Asi tak :-) ty starý vydrží i zadření a pak stačí přes 2 výbrusy a jede :-) já sem osobně viděl válec s 2T (nějaká čína) a ten se při zadření stihl tak roztáhnout že když tam borec nakonec už dal 6. Výbrus tak to pořád nebylo fajn a musel koupit novej :-D :-D
 
 
Datum: 09. března 2011 0:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak to pochybuju že čz by měla náchylnější válce
 
 
Datum: 08. března 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, taky mám simsona, když sem ho kupoval, byl prý nový výbrus, chlápek mi řákal, že to nějak moc nemusím zajíždět, jezdím s tím pořád stejně a už sem s tím najel asi necelejch 1000km a furt tam sou vidět ty rejhy od vrtání, ani jeden podélnej škrábanec adt. je to super :-D ale radši bych ti doporučil to zajet...přecejenom máš jistotu :-D zajímavý že u čz sem to zajížděl, mám s tím nalítáno cca 600km a rejhy už tam jsou :-D taky je o 26 let starší než simson co mám, takže mohli vyrábět válce náchylnější na používání
 
 
Datum: 07. března 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
700-1000 kilaku
 
 
Datum: 07. března 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci můžu dát do kejvy žárovky ( zadní i přední) 6V 35W ? nebude to ničemu vadit? jo a ještě jak funguje dobíjení? je pravda že nad 1500 ot/min se sepne relé a elektrika se bere jen ze zápalka i do světel? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není zač, víc si o tom můžeš přečíst třeba na http://www.cezeta487.ic.cz/navody_el_zarizeni.php ...
 
 
Datum: 08. března 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jojo díky ani nevíš jak si toho cením že jsi mi poradil moc mi to pomohlo... fakt díky..
 
 
Datum: 08. března 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlíp ty co tam patří .) každopádně 35W žárovku ti 45W dynamo v dobách povinnýho denního svícení neutáhne a budeš mít furt prázdnou baterku.. takže u tebe bych to viděl 25W vpředu + 5W vzadu + 4W parkovačka + 2W tachec a zbytek rezerva pro baterku..
 
 
Datum: 08. března 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
ajo díky.. takže jaké jsou tam nejlepší dát žárovky? čím mín watů tím líp?
 
 
Datum: 08. března 2011 7:04
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vadit to bude, nejenom že při odběru 70W by ti to nedobijelo, ale hlavně přetížíš 45W dynamo a spálíš rotor.. relátko sepne když napětí na dynamu překročí nastavenou mez (měla by být alespoň 6,5V) a rozhodně nebere jen ze zápalka, při krátkodobém překročení maximálního výkonu bere i z baterky
 
 
Datum: 07. března 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poradte mi tuning na fichtl cup do kategorie Klasik :-D díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Zadnej soustruh, standa ti tu krasne napsal co s tim, dokonce i s rozmery a odkazem :-) zbejva ti uz jen hledat. Pokud na to nemas, nebo se necejtis porad je tu sance poslat valec frikulinovy, fk-mu, stejskymu a ostatnim
 
 
Datum: 09. března 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando ty se v tom dost vyznáš ale já pomalu nevim o čem se mluví :-( tk jako celkem to chápu ale zádnej soustruh ani nic jinýho nemám
 
 
Datum: 09. března 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11301    
kompletní slícováním přefuků ve válci a v karterech dělá hrozně moc! další věc.....3 ze 4 seriových válců nemají slícovaný sací a výfukový kanál! A když při tom lícování šáhneš po půl milimetru ke každé straně na obou kanálech,tak to ani nebude vidět,navíc hodně válců nemá na výfuku ani továrních 29.5mm......rozlisovat válec,zkontrolovat symterii přefuků ve vložce a pokud jsou nějak výrazně "okousané" tak hezky vyrovnat a vyhladit,důležitá je především symetrie....nebudu nikomu vyvracet "profesionálně" upravené cestovní úpravy,ale zrovna ta moje má křivej jeden přefuk...asi to při úpravě sacího a výfukového kanálu nikdo neřešil......a ty origo válce(ono i přefuky) jsou opravdu šílený.....dnes když sháním válce,tak běhám po burze s šuplérou v ruce....pokud chceš slušně začít,najdi si úpravu 05 dvoukanálu na webu jawa-50.cz a aplikuj to na válec z 21....ty rozměry nejsou špatný....
 
 
Datum: 09. března 2011 15:30
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: Přemýšlej jsem o tom stejně jako ty :-) Došel jsem k názoru, že možná je to lepší mít nevyleštěný. Ale podle mě to má na to minimální vliv.
 
 
Datum: 08. března 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
originál je 13z
 
 
Datum: 08. března 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: čistý a vyleštěný žebra jsou docela rozdíl, takže muj názor je, že s čistejma neleštěnejma žebrama se to bude chladit nepatrně lépe než s vyleštěnejma žebrama :-) v podstatě leštěnim vyhlazuješ hrbolky povrchu, čimž zmenšuješ povrch, skrz který je schopen odevzdávat teplo...ale je to spíše takové teoretické, kdoví jak malej význam to má v praxi...
 
 
Datum: 07. března 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bláto olej ;-) hlavně pomáhá tento osvedčený systém :-D http://lori.rajce.idnes.cz/100_minut_Lhoteckych_14082010/#P1140957.JPG to mě zachránilo že se mi neroztekl motor ;-) poradte jaky mam dat kolečko 11z nebo 12z kolik je original? myslim že je 12-13 ale nejsem si jistej. kde seženu nákej pořádne tuk na mazání nebo nejakou vazelínů aspon 1KG ale tuk je asi lepší nebude to tak černý twl přijed tenhle rok ;-) :-D
 
 
Datum: 07. března 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Twl ze bych tam taky jel pristi rok..vypada to celkem slusne :-D..jeste k tomu s moji vahou by to nemuselo bejt marný :-D
 
 
Datum: 07. března 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolečko:-Pěkně čistý žebra chladí daleko líp než s nánosem oleje a blata :-)
 
 
Datum: 07. března 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://josefvv.rajce.idnes.cz/100_MINUT_LHOTECKYCH_2010/#69.JPG / http://lori.rajce.idnes.cz/100_minut_Lhoteckych_14082010/#P1140942.JPG ten vzadu sem já a nekdo jede hroozne rychle ;-)
 
 
Datum: 07. března 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
100minut ve lhotě ;-) měl sem štěstí že jsem vůůbec dojel!! držet plyn v ruce to je děsná křeč! a nakonec 20. z 53. na můj první závod a ještě ktomu bytrvalostní a muj mustoš je celkem pomalej a bez drapáků sem na bahně ztratil cca. 99% výkonu :-D víš jak se sjížděl tenhle kopec http://lori.rajce.idnes.cz/100_minut_Lhoteckych_14082010/#P1140854.JPG tak po hodině na silničnim pneu sem se sakra půri tej 20-30km/h bál že na tej kluzkej trávě hodim hubu tahle pasáž ta nešla vijec snad jednou se mi podařila vyjet bez toho aby mi to chcíplo nebo tam zarazil stupačky :-D
 
 
Datum: 07. března 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Promiň to jsem tě trochu zmátnul. Ty jezděj supersporty. Prostě ti chci říct, že tyhle superrychlý klasiky o jakých píšeš, tak to je supersport bez viditelných úprav. A mnoho lidí ve Lhotě nespoléhá jen na stejskyho úpravy. Třeba kdybys sis tam dal cestovní úpravu,tak na to tam nikdo nepřijde. Vzhledem to vypadá stejně a kontrolou na vrtání a zdvih by jsi taky prošel. Je to prostě nevděčná kategorie. Jestli chceš někdy vyhrát, tak minimálně speciál a nebo jako oni fixlovat.
 
 
Datum: 07. března 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to víš :-) :-D :-) jj jezdim 100minut ale tenhle rok se nejede :-( myslíš že bez výbrusu 9koní? z original vejfukem a karbcem
 
 
Datum: 07. března 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty se chystáš na 100 minut co? Ale letos to bude pořádat někdo jinej a prej to nebude ta kvalita. Jinak spousta lidí má v podstatě úpravy co nejsou vidět a na klasiku jsou mnohdy vymakanější než na supersportu. Když už chceš něco napovědět, tak bezkontakt, převrtaný karbce, upravený kliky, atd. A nemysli si, že tě něco jako stejsky jen tak spasí. Jirka Lovětínský tam měl myslím přes 9 koní. O Gavlících ani nemluvě. A airhammer je taky silnej.
 
 
Datum: 07. března 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: když to vyleští tak se to bude spíš hůř chladit, ne?
 
 
Datum: 07. března 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak k dotazu-Snížit hlavu,vyleštit dno pístu,slícovat kanály a pořádně vyleštit válec at co nejvíc chladí.
 
 
Datum: 07. března 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To neni tak jednoduchý-kdyby ten MS válec měl originální vejfuk,karbec,kliku atd. tak dá odhadem to co cestovka :-) To neni jen o tom namontovat válec a myslet si že máš plnej výkon.Navíc si myslím že i když někdo má potřebný komponenty ale nemá brzdu na měření výkonu tak se stěží dostane nad 8HP....
 
 
Datum: 07. března 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě na tom maj podíl drapáky, já je neměl klouzalo a protáčelo se to jako na ledě :-) +musel mít úpravu mistrovství světa :-) http://jawa50speed.wz.cz/_msu.html já hostit závody tak originál musí bejt originál vše origo +pneu taky origo aby to bylo to pravý ne hlavně že pořadatelé říkal že prvním třem zkontrolujou obsahy a ho*no nic neudělali!!! škoda no to se to pak závodí klasik 10HP vs klasik 3HP mam ho už trošku asi vychozenej jinak to má 3,5HP
 
 
Datum: 07. března 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radím kvalitní GO. Klasik má být poctivej originál. To že předjede supersport je znamením, že dotyčný fixluje, respektive tam má nedovolené úpravy!!! Takový lidi posílat do řitě a ty si koleduješ být mezi nimi. Já jel supersport a byl sem hrdě poslední :-) pač se mi fík poškodil
 
 
Datum: 07. března 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tam skoro všechno zakázaný musí bejt vejfuk original,karbec,tlumiče tak mo pls poradte jak z toho mam vymáčknout víc? na fichtl cupu nejrychlejsi z klasiků předjížděl jak kategorii specíál tak supersport a v kategorii supersport je povoleno skoro vše jak je to možný?
 
 
Datum: 07. března 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, chci se zeptat má někdo zkušenosti s přímím sáním?..... prodávají se tu vzduchové filtry bez té hadice přímo na krk karbecu. díval jsem se jsou tam rozdíli mezi úhlama má to nějaký vliv?.... Děkuji za rady a připomínky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Taky to kvůli lékarničce mám v jiným obalu a funguje to bez problému když do toho uděláš správnou díru
 
 
Datum: 08. března 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pravda... napis na ICQ mam je v profilu.. pokecame :-)
 
 
Datum: 07. března 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
zkus to ale jak to pojede to nevim pokud to pojede stejně tak to bude super ale za zkoušku nic nedáš
 
 
Datum: 07. března 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to uz je tedkom pozde, ale nevadí.... a nevadilo kdybych třeba ten filtr rozdelal ( tu škatulu) a dal ho do neceho mensiho??
 
 
Datum: 07. března 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
lepši je tu baterku dat za sedlo a nemusiš nic řešit jen tam bude navic krabička
 
 
Datum: 07. března 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ano, baterku mam taky v kastliku pod nadrzou.... holt budu muset to tam nejak ,, nacpat" ten filtr.. dekuju.
 
 
Datum: 07. března 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
ano byl by zpusob jak tam dostat orginál a to myslet zkoušet a upravovat stimto zkušenost nemám jen sem jednou viděl jak měl baterku v kastliku za sedlem takže prostor kolem filtru byl volný vyvozni typ mustanga měl baterku pod nádrži měla upravenej rám tak že tam byla navařená pásovinka za kterou se baterka přichytila rozměr baterie ale nevim filtr byl určitě klasickej ale z fotky se to dá těžko poznat
 
 
Datum: 07. března 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
OK. já jen právě, že jak jsem dal na mustála baterku tak je problém tam dostat ten vzduch. filtr. tak jsem přemýšlel o tom přímím.. nebo je nejakej zpusob jak ten klasickej zmenšit??
 
 
Datum: 07. března 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
moje zkušenost s přimymi sánim je taková že je vysoká spotřeba a hlučnost jen vykon je malej bez jinych uprav to promě nemělo smysl proto sem to dál nezkoušel čistě jen přimy sáni podle mě nemá smysl
 
 
Datum: 07. března 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus co se stane když dám na 175 plnej plyn a prudce pustím spojku zdechne to nebo se to zvedne na zadní? sory za hoodně blbou otázku ale nudím se a zajímá mě to jak je na tom 175 se silou a zkusit to ted nemožu protože zajíždím.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
postul: tak takhle se teda parkuje :-D
 
 
Datum: 09. března 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdysi jsem to zkusil.ještě jsem sedl na nádrž a motorka vystřelila a skončil jsem v popelnicích.
 
 
Datum: 09. března 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
http://www.youtube.com/watch?v=b8tE5StH94w&feature=player_embedded tady uvidis co to udela :-D
 
 
Datum: 09. března 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11301    
protočí se ti guma v zadnim ráfku a urazíš ventilek....bude to dělat všechno možný,jenom ne a ne se to samo postavit.....musí se jí dost pomoct....pak to jde.....jinak neboj,zvedák jako simson to neni.... pokud neumíš na velký jawě tak se neboj...je tak těžká že spíš chcípne,než aby se zvedla když ještě nebudeš mít cit na spojku a plyn......
 
 
Datum: 09. března 2011 15:34
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jinak díky vím že vymýšlám píčoviny ale bud to zkusím nebo se rači zeptám no :-D
 
 
Datum: 07. března 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
+++ aby ti to neudělala tobě :-) dwein, jasný pohoda..
 
 
Datum: 07. března 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
nikdy sem to nezkoušel, tak ti na tohle neumim odpovědět.... tak se nezlob.
 
 
Datum: 07. března 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozřejmě že pude na zadní, ale to i fichtl...
 
 
Datum: 07. března 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdechne
 
 
Datum: 07. března 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: +++      IP: uživatel11290    
Motor vystrči ruce a nohy nafackuje ti a nakope tě do prdele na blbou otazku blbou odpověd.
 
 
Datum: 07. března 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
vybouchne
 
 
Datum: 07. března 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
ještě sem nedoplnil je to 175 kejva..
 
 
Datum: 07. března 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o tom nepochybuj! teď mam pincka rozebranýho do šroubku, tak uvidíme..
 
 
Datum: 06. března 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ďakujem :-) a snáď som inšpiroval :-)
 
 
Datum: 06. března 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pěkný, povedlo se, dobrá práce..
 
 
Datum: 06. března 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
mě se to líbí
 
 
Datum: 06. března 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pozri ak narážaš cez deň tak ani sulfidku vonku dobre nevidieť ale myslím že učel to splní a hlavne my išlo o zníženie spotreby lebo mám baterku a pri dobíjaní je každý Watt cený
 
 
Datum: 06. března 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
a jak to jde videt venku?
 
 
Datum: 06. března 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
áno asi dva dni roboty kua kde je Veľký Chong?? :-D
 
 
Datum: 06. března 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrá práce :-) To sis dělal sám?
 
 
Datum: 06. března 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Draci, čím se dají ošetřit plechy předního a zadního blatníku na pionýrovi? Dneska jsem dělal nátěr antikorozní základovkou, tak mi doporučte vrchní vrstvu, která odolá všemu tomu humusu na našich silnicích. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Resistin nebo tlumex...
 
 
Datum: 06. března 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Ahoj, jaká je originální BÍLÁ barva na pionýra ve vzorníku RAL ?? DíKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: Venca Fiala      E-mail:      IP: uživatel11160    
Zdrawím draci mám takovej dotaz ? Šel by válec a hlava nebo aspon hlava ze 175/487 na 175/450 zkoušel ste někdo ? předem díky za všechny odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2011 13:26
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Venca Fiala: Viděl jsem, že na kulatej motor jde v pohodě hlava z 477 nebo 487, má to stejnou rozteč, válec bys tam taky dal, ale podle mě nebudou pasovat přefuky a kanály to má jinak, takže to pojede pěkně na hovno. Nech to origo, když tak udělej generálku toho motoru 450 a pojede ti to dost slušně a nebo kdyby jsi měl chuť a vybavení, tak lze motor 450 upravovat a místo max výkonu 0koní můžeš mít až 13koníků - tedy výkon jak 487 v podstatě. NA jawamanii je návod dobovej na to :-)
 
 
Datum: 06. března 2011 13:26
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
duvod?
 
 
Datum: 06. března 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: Mojmír pobuda      IP: uživatel10882    
Dobrý den.Co mám udělat abi mi jel fychtl aspoň 90?Potřebuju ho mýt rychlího a hodně silnýho aspoň 20koní...mám na to 2000...ďíki moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
za 2000 získat 20 koní to asi nikdo nedokáže ale jestli chceš můžu ti tam za 20 tisíc korun dát 2 koně :-D
 
 
Datum: 06. března 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel10874    
Já vím jak můžeš jet 90 a možná i více a nebude tě to nic stát : najdi si hoooooooodně dlouhý kopec a raději prudší a 90 ti to pojede nebo skoč do nějaké rokle, to pojedeš víc jak 90 :-D :-D :-D
 
 
Datum: 06. března 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Zase jeden z dost výřečnejch dotazů. :-D:-D
 
 
Datum: 06. března 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
:-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 06. března 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechcete začít hulit něco jemnějšího??? na tenhle matroš jste zatim nedorostli:-))))
 
 
Datum: 06. března 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechno jde.je to jen otázka peněz a životnosti....
 
 
Datum: 06. března 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
matouš_KH: Máš pravdu, v podstatě stačí zvolit jinou vztažnou soustavu :-)
 
 
Datum: 06. března 2011 8:25
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Hele mne fichtl jezdí klidně 200.... když já pojedu 60, proti mne pojede auto 140, tak vůči tomu auto já jedu 200:-) Učili sme to to o fyzice:-)
 
 
Datum: 06. března 2011 8:06
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
týjo 32 koní... hm, to už docela jde.. z toho mýho shniláka bez vejfuku sem dostal nejvíc 133km/h, ale musel sem se trošku zaklonit, dostal bych z toho víc, ale holt foukal protivítr tak jesii to nebylo tim, protože kluci tuningáři povidali že prej proti větru to moc nejede. a frenky to potvrdí.
 
 
Datum: 06. března 2011 0:45
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Nahodou ja mam fekala, co ma 32koni, misto vyfuku mam prokoplou trubku od okapu, jezdim bez filtru, misto retezu vytahany tanga a na sedle samolepku NoFear .) Sem totiz nejvetsi hustotuner od nas z Dubiny .) Radsi bych si mel jit lehnout, kecam z cesty. Uplne mi to pripomnelo: Dedku, vyprdni se na ne, stejnak je to zas nejaka ta provokace... Nebo jak to bylo v tom filmu.
 
 
Datum: 06. března 2011 0:30
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Hlmut: hodit stroj ze skaly? Kde pak ať letí on :-) Je to jeden stěch dotazů kdy sem napíše tuhle kravinu pak se tomu se svím kamarádem u pc hrozně smějou :-) a říkaj si jak moc sou velký borci :-) o ničem jiným tenhle dotaz není :-) a at se propadnu jestli tomu tak není :-)
 
 
Datum: 06. března 2011 0:23
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Kup si samolepku na ktery bude namalovanych 20koni, vyber si nejvetsi kopec/skalu v okoli a z ni ten stroj hod...
 
 
Datum: 05. března 2011 23:59
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
NO na silnější dvojky potřebuješ prohodit naky kolečka. Aby jela 90 potřebuješ snížení hlavy, lae 20K to těžko.
 
 
Datum: 05. března 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: nuan      IP: uživatel6546    
dej tam motor ze 125:-D.-D:-Ddys...chces aby ci to jelo 90:-D...fakt ftipny!..mno..de to udelat aby ti fik jel 90...aaale to musis mit trochu vic nez 2000kč,,,,o hooodně vííc...a 20 koni na fiku?zapomen!...
 
 
Datum: 05. března 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
za dvojku tě vemu na lano za auto a pojedem klidně 150... chceš?
 
 
Datum: 05. března 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: Drakstrjawak      IP: uživatel11264    
Tobe moc hrabe prej 20 koni kde bys to chtel vzit ?? :-D a jen 2 000 ? To je tak na sniženi hlavy prebroušeni valce na 8 vybrus a naky drobnosti :-D:-D
 
 
Datum: 05. března 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: igor      IP: uživatel11234    
Ti asi hrabe 20 koni?_
 
 
Datum: 05. března 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chlapi konečne začíná sezona ještě to je mokrý ale dá se to. poradte co bych si mel nakoupit a udělat aby mi muj mustang jel rychleji? napištemi vaše postřehy a zkušenosti dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2011 8:50
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to na podzim jezdilo, tak jen dofoukat gumy a namazat řetěz, přejít seřízení a pak už jen ohřát a vzít ho držky:-)
 
 
Datum: 06. března 2011 8:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11277    
asi tak....zkontrolovat stav retezovky(tj.rozety,retez),uložení přední vidle,pripadne vymena oleje v motoru(nevím jak dlouho ho tam mas),vycistit karburátor,kladívka atd....
 
 
Datum: 05. března 2011 15:35
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Udělat si na fíkovi jarní prohlídku jako já a dopřát co mu chybí :-) o
 
 
Datum: 05. března 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Nase postrehy sou takovy, ze bys mel cist resi se to tu porad
 
 
Datum: 05. března 2011 13:59
 
 
 
 
Jméno: Dominik      E-mail:      IP: uživatel11276    
Dobrý den, prosím pincek 20 má revmaplechy ze předu zlaté linkování?prosím neviděl jste ještě někdo?na aukru prodáva borec pincka a tam linkovaní nemá a trvdí že je původní zda se mi že nově nalakovany.na moji 20 z roku 1969 ma kterou mám po prvním majiteli je zlaté linkovaní. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
na těch co maj ten novější hrantější zadní blatník neni linkování nikde. u starejch typů (asi do roku 74) linkování je
 
 
Datum: 05. března 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi to bude tak ja mám origo 20tku zo 69 a tam linkovanie je na tých vystúpených pásikoch
 
 
Datum: 05. března 2011 8:17
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
já mám takovej dojem že se linkovali ty starší modely, ty novější, co nemaj na zadnim plechu lištu asi linky neměli, nebo možná měli linky jen 05 m,
 
 
Datum: 04. března 2011 23:46
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravim potrebuju radu kde by se dal udelat vybrus nekde v okoli Uherskeho Brodu?a nevite kolik by za to chtel? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
No já sem se Záhorovic a byl sem v Uherském Ostrohu nějaká firma MAKO 2000 dělaj to fakt perfektně na fichtla výbrus 480kč a je v tom i píst+pojisty + kroužky stačí si říct je tam s nimy supr domluva ;-) jinak ta fima je hned první odbočka před tou fabrikou na to lino ci co tam dělaj :-)
 
 
Datum: 06. března 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pan Mikulec... za světelnou smer na město první odbočka do prava (naproti stadionu) směrem autoservis EGP... nakonci ulice doleva a po pravé straně hledej barák kde byldí pan mikulec (jméno na zvonku)... myslím že tam má na baráku u nějakou cedulku...
 
 
Datum: 05. března 2011 8:57
 
 
 
 
Jméno: jawwwik      IP: uživatel11232    
Zdar draci, v jakem rozmezi mam zkouset trysky kdyz jsem zvetsil difuzor na origo karbecu na kruhovy vrtakem 18,5 mm, mam doma vetsi nez origo 72 ale myslim si ze ta stacit nebude ????...diik.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11277    
dwein: Myslím že nevyklepával nic,oni maj v hlavě zafixovanej pojem difusor jako čelní průměr karburátoru a to ze karburátor musí být rozšířený celý a ne jen před šoupátkem ví málokdo....
 
 
Datum: 05. března 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
nevim sice jak to dělal jawwwwwik ... ale já sem to nahřál lampou a šlo to vyklepnout.
 
 
Datum: 04. března 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau jak jsi vytáhl tu mopsaznou srajdu co do ní zajíždí jehla ??
 
 
Datum: 04. března 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: DrakstrJawak      E-mail:      IP: uživatel11264    
Zdarec draci,potřebuju poradit renovuji svou 21ku po babicce a potřebuji hodit na výfuk nakou peknou vysokoteplotni barvu která vydrží nejlepsi by byl chrom ale jelikož sem donej narval dost a nemam už moc penez tak na pochromovani nemam,predem dik za odpověd.PS:Ať to jezdí draci plnej knedlík !!! :-):-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stříkací hliník
 
 
Datum: 03. března 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
bud klasickou vypalovací stříbřenku nebo tu černou barvu co je na výfuky atd...80g plechovka stojí cca 70kč
 
 
Datum: 03. března 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravim mam pomaly neresitelny problem vim ze to sem nepatri ale proste potrebuju pomoc.Mam simsona s51e (bezkontakt)a porad mi nechce nastartovat jiskru hazi benzin tam jde.Prosim poradte mi,budu rad za jakoukoli radu.Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
taky jsem se ukamose setkal stim ze mel spatnou nakou elektryckou soucastku nevim co to bylo ale staloto kolem 1000 kc, A blblo to tak ze bud to chytlo a jelo a nebo to nechytlo
 
 
Datum: 03. března 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
skousel si treba menit svicku ? vona sice hazet venku muze ale ve valci ne .. nebo treba skontroluj jestli kdyz ji zasroubujes do hlavy neni potopena nebo jestli tam nemas 2 podlozky pod svickou proto me to taky nejelo
 
 
Datum: 03. března 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: Mitacz      IP: uživatel11260    
zdarec, prosím o radu...jakou vozíte vidli do tvrdšího terénu?...co jsem tak koukal tak se vozí vidlice ze simsona, sehnal jsem i ji proto taky, ale byl jsem hodně zklamán...vidlice je ukrutně měká, chodí na doraz...seriovka též nepřichází v úvahu (prasklý nohy, jednou stačilo)...vážím 80kg...jakou vidlici byste mi doporučili? ...dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 23:50
 
 
 
 
Jméno: Mitacz      IP: uživatel11260    
dik za rady...mrknu se po tej DT
 
 
Datum: 02. března 2011 23:50
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Ja dlouhou dobu jezdsil vidlici z Yamahy DT 80 asi z 84. roku, lehka a pekne pruzi... Mrkni na motorinzerci, obcas se tam tyhle stroje objevi. Taky Honda MTX 80 apod. Oproti simson vidlicum je to nebe a dudy. Bohuzel jsou pomerne dlouhe. Simson vidlice po repasi dostacuje...
 
 
Datum: 02. března 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
dôvod prečo ti tlmí až na doraz je ten že nieje v nej olej a ešte sa mi zda že do fika davali vidli z 175tiek
 
 
Datum: 02. března 2011 21:44
 
<  106  107  108  109  110  111  112  113  114  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 15:42:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu