Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj otázka čím chráníte chrom proti rzi ? díky mám totiž dost nových chrom dílů a chci aby vydržely
dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 18:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ... a rezne proto, že se stará chromová vrstva loupe...
Datum: 08. ledna 2011 18:46
 Chrom nerezne!!! Ať děláš co chceš...rezne akorát ocel, na které je chrom nanesený...
Datum: 08. ledna 2011 17:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 chrom nehrdzavie????a to maš skadiaľ hm čudne keď si pozrieš staré jawy že čo prvé na nich odchádza tak je to chrom  aj hlinik koroduje ale tak moc ako všetko ostatne
Datum: 08. ledna 2011 16:15
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 Chrom moc nerez ne.Já ho chráním tím,že ho nastříkám silikon. olejem a potom utřu,aby nebyl zbytečně mastný.
Datum: 08. ledna 2011 8:23
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Zdravím, vlastním Dandy 50 novější typ a jelikož si všichni stěžují na zvuk a mě se zrovna moc taky nelíbí, je takovej "jako přiškrcená stíhačka", tak bych si tam rád koupil lepší výfuk, přemýšlel jsem o hikone a jsem skoro o něm rozhodnut,Je chválenej, ale jelikož tahle komunita je mě hodně, tak se ptám i Vás : Dandy 50 a výfuk Hikone, šlo by to ? =) A ta koncovka u Dandy, tak na tu to navařit, nebo místo ní ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2011 20:46
 cechyy > a jak to znělo ? =)
Datum: 07. ledna 2011 20:46
 Čau určitě to jde už sem viděl na hodně dandynách hikone
Datum: 07. ledna 2011 17:10
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jestli má nějaký smyls předělání jawy 250 z dvotaktu na čtyř takt a popříopadě jak se to dá udělat díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2011 21:06
 Tady si o tom můžeš něco přečíst ww.jawa250-4takt.wbs.cz/1Jawa-250-4t.html pěkně udělané to má.
Datum: 07. ledna 2011 21:06
Datum: 07. ledna 2011 18:55
 Čau je to dosti složitý a výsledek za to myslim ani neztojí i kdybys to udělal fortelně...
Datum: 07. ledna 2011 17:08
 Smysl to podle mě nemá, je to spíše experimentální...jestli se v tom vyloženě nevyznáš tak na to ani nemysli, je to poměrně složité a náročné
Datum: 07. ledna 2011 16:09
Jméno: jawak220
IP: uživatel7364
 zdar draci, chtel bych se zeptat jestli je rozdil mezi stojanem na pionyra 20 s revmaplechy a ostatnima pionyrama typu 05 21 23. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 19:54
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 akorat se nektery lisili uchytem na pero novejsi ho maj zboku
Datum: 03. ledna 2011 19:54
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vůbec žádnej pokud vim..
Datum: 03. ledna 2011 19:45
Jméno: Petr
IP: uživatel9772
 Zdarec draci potřebuju radu chci dát na fichtla jazýčkové sání kdo už jste to dával kde jste ho sehnali a jaké s tím máte zkušenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 16:43
 mám novou nepoužitou pouze rozbalenou klapku z motokrámku....kdž tak mi napiš na maila
Datum: 03. ledna 2011 16:43
Jméno: deny
IP: uživatel3937
 v mototechne to maji hodne to blbne..
Datum: 03. ledna 2011 13:34
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 čau draci myslíte že mi na fchtlovi znedne výkon vějířová hlava stočená klika na 901 mm a 8 výbrusů ve válci karbec dell orto nový koleno výfuku a laděnej výfuk ????dyštak o kolik
Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 14:09
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel10957
 jj pomůže ti to , já sem s podobnými úpravami upaloval velice slušně po rovině 85 se sériovou klikou , normal hlava snížená 8 býbrus 19 mm karbec a výfuk rezonanční a 90 z kopečka se 14 zubem je to dobrý ale jen pokud umíš seřizovat karbce !
Datum: 08. ledna 2011 14:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 asi tak, jen bych oporoval, karbec 19 + snížená hlava je i v serii slušně ponat, ale na stejskyho to nemá...
Datum: 03. ledna 2011 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel10931
 nejakou RS bych taky zmáknul doma na koleně vypilovat.....prototyp už mam......
Datum: 02. ledna 2011 21:13
 ...a nebo je tu Woby ten taky upravuje válce.
Datum: 01. ledna 2011 23:06
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 stejsky upravuje pouze válce a zalaží jakou úpravu si vybereš všechno najdeš na stránkách v nabídce pak zaleží jestli to maš croos nebo normal pionýra na cesty
Datum: 01. ledna 2011 22:17
Datum: 01. ledna 2011 22:02
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 a na kolik vyjde takoná cestovní sada od stejskyho?? a upravil by mi jen samotnej válec když všechno ostatní už mám ??
Datum: 01. ledna 2011 21:56
 V tvým případě-klika -0 koně,válec-0,5 koně,karbec-0,neodladěnej vejfuk- -1 kůń
Datum: 01. ledna 2011 20:18
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ahoj pokud chceš začít s úpravou motoru tak aby ti pionýr docela slušně jel tak je potřeba (je to lepší) udělat generálku motoru,pak bych si nechal udělat stejskyho sadu,a taky mu poslat na upravu hlavu válce,potom bych zvolil karburátor dell orto 21,nějaký kvalitní filtr žadné šunty za 100 ale třeba za 500 dneska už se dají koupit velmi kvalitní filtr ,výfuk nejlépe s upraveným hikonem to jede dobře,pka bych začal s laděním a tím bys mohl zvýšit výkon hodně dobře  je to trošku dražší záležitost ale stojí to zato! jinak potom mazat kvalitním olejem a dobrým benzínem to jsem napsal aspon čast toho jak upravit pio jinak stastrný nový rok
Datum: 01. ledna 2011 19:36
 Jel jsem na kámošovém pincku který si myslel že dkyž sinechá stočit kliku na 90 tak to poletí jako drak jenže jelo mu to ještě hůř  Pak si nechal udělat cestovní sadu válce od stejskyho a najednou mrtvola ožila a letí mu to něcokolem 90
Datum: 01. ledna 2011 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel10925
 Klika 90mm nemá u seriového motoru/válce význam o karburátoru s větším průměrem platí skoro to samé...... něco naladit by si tam mohl,to záleží čistě na tobě....pokud zvolíš nevhodný koleno karburátoru a nevhodně zvolíš rozměry výfuku tak se taky mužeš dostat na výkon nižší než má seriovka.... nech si k tomu dell ortu a ladenymu vyfuku udělat upravenej válec a pak má význam vše a výkon muže jít rapidně nahoru....
Datum: 01. ledna 2011 17:10
 Čus, prosím vás chci se zeptat na lakování, já dělám Babettu 210, vše mám obrroušený až na plech, a dávám plnič pak základ a potom vrchní, je to tak dobře ? Dnes jsem se dozvěděl že mám nejdříve dát základ pak plnič a potom vrchní ? jak by to bylo nejlepší ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 18:54
Datum: 01. ledna 2011 18:54
Jméno: ondra
IP: uživatel10922
 V podstate muzes,ale meni se tzv. hustota plnice a jakoby se naredi a pak se spatne chyta barva-dela ,,pomeranc,,.
Datum: 01. ledna 2011 18:47
 ondra: Proč by se plnič neměl brousit pod vodou?
Datum: 01. ledna 2011 18:41
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Onda : Prosímtě máš ICQ ? moje 569150380
Datum: 01. ledna 2011 17:58
Jméno: ondra
IP: uživatel10922
 Vrstvu zakldau nedavej. Odmasti,vykituj,pak prebrus,plnic,prebrus lehce popripadne dodelej co vylezloa barva. A pod vodou nic nebrus !!!
Datum: 01. ledna 2011 17:48
 Hale takže když dám vrstvu základu, zakituju nerovnosti, přebrousím pod vodou, pak plnič zase přebrousím do hladka a nakonec vrchní barva. Bude to ok.. ? a díky všem za rady
Datum: 01. ledna 2011 17:42
Jméno: Ondra
IP: uživatel10922
 Jeste sem zapomel rict, ze nez das plnic, tak si vykytuj takovy ty obcasny tupky, prohlubne atd. Proste abys to mel na oko pekne hladky. Hlavne nech kit dobre zaschnout a nezapomen na tvrdidlo do kitu !
Datum: 01. ledna 2011 16:45
Jméno: ondra
IP: uživatel10922
 No jak chces. Ja to delam leta a nikdy bych nedal zaklad barvu,pak plnic a pak znova barvu. To je kravina. Ta zakladni barva ti bude delat bordel. Ale jak chces-tvoje vec.
Ja davam plnic (samozrejme dil musi byt dobre obrousenej),lehce plnic obrousim pekne do hladka brusnou houbickou,vsechny ruzky atd. , nesmis to nikde moc probrousit, hlavne to pekne vidis pod tim plnicem kde mas jeste nedostatky,to vsechno ti vyleze a pak dej barvu. S tou zakladni barvou pod plnicem bys tam mel zbytecne moc velkou vrstvu barvy a delalo by ti to bordel. Tak snad jsem ti pomoh. Jinak kdybys potreboval nejaky brusny papiry ci tak tak dej vedet.
Datum: 01. ledna 2011 16:42
 tak tak...já ani základovku nepoužívam...pod plnič dávam stříkací tmel...nebo taky plnič rovnou na kov...
Datum: 01. ledna 2011 16:39
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Ok.. díky, takže Základ, Plnič, a vrchní barva
Datum: 01. ledna 2011 16:31
 plnič až těsně pod lak...
Datum: 01. ledna 2011 15:31
 Ten základ pod plnič se dává proto, aby když brousíš plnič aby si se někde neprobrousil až na plech.
Datum: 01. ledna 2011 14:44
 cau,hlavne to odmasti a zbav to prachu,dej plnic,pak barvu hned. pak mi posli fotku s vysledkem. ok ?
Datum: 01. ledna 2011 14:37
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Čus, prosím vás mám jenom dotaz. Teď lakuju zadní blatník, a dal jsem dvě vrsty plniče a základu, a teď jsem koukal a zapoměl jsem zakitovat jeden ďůlek, a chci se zeptat jestli to můžu teď zakitovat ? když už mám dvě vrstvy plniče a základu, jestli tam ten kit bude dobře držet? díky a všem všechno nejlepší do nového roku 2011, hodně najetých kilometrůů
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 13:21
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 díky, a vše nejlepší a šťastný nový rok
Datum: 31. prosince 2010 13:21
 nesloupne se to
Datum: 31. prosince 2010 13:02
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 jj, to vím, jen jsem se zeptat jestli můžu dát kit na 2vrsty plniče a základu jestli to bude držet. a nesloupne se to. pak dám znovu plnič. díky
Datum: 31. prosince 2010 13:00
 ano, ale je lepší to potom vzít ještě jednou vrstvou plniče, aby se to skovalo dobře
Datum: 31. prosince 2010 12:51
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 18:12
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele ten chlápek to není schopen dovézt a já nemám možnost dovozu 350kiláků..
Datum: 31. prosince 2010 18:12
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 jo díky za přání! A co ta jawka 175/356 ta s těma plamenama?
Datum: 31. prosince 2010 16:53
 já to taky rozeslal ale nejsem si jistej účinkem,ale mám i jméno a telefon chlapa co to vymyslel ale to jsem radši sem nedával...nevím jak je to s autorskyma právama...
Datum: 31. prosince 2010 16:50
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 shrek: hej to je dobrý du rozesílat
Datum: 31. prosince 2010 16:40
 děkuji Vám všem přeji to samé  PS: toto mi nedávno přišlo na email,je na tom něco pravdy?
Předejte tuto zprávu vašim přátelům, a to kvůli vedení inteligentní války proti naftovým společnostem.
Říká se, že cena benzínu brzy překročí 1,50 Euro za litr. Chcete, aby se cena snížila? Musíme společně a solidárně reagovat!
Někdo přišel na geniální myšlenku, a to mnohem více smysluplnější než byla ta - nekupovat benzín v určitý den v dubnu nebo květnu. Naftové společnosti se této myšlence velmi dobře zasmáli, protože věděli, že když nebudeme kupovat benzín, ublížíme si tím jen sami sobě.
Avšak následující nabídka se může ukázat jako velice účinná, pokud bychom ji všichni striktně dodrželi!
Dejte si čas s přečtením této zprávy až do konce a spojte se s námi.
Naftové společnosti nám vnucují myšlenku, že jejich ceny jsou pro nás velmi výhodné. Ale vy si myslíte, že výhodné je kupovat benzín za 58,9 centů za litr.
A to my také!
Musíme jim tedy společně ukázat, že jsme to my kupující a ne oni prodávající, kdo bude regulovat ceny nafty na trhu, protože vzhledem ke každodennímu zvýšení cen benzínu musíme reagovat jako spotřebitelé!
Můžeme mít skutečný vliv na trh s benzínem, pokud tuto akci povedeme všichni společně ve válce proti těmto cenám.
Takže tady je návrh: Nekupme ani kapku benzínu u dvou nejdůležitějších naftových společností (ve skutečnosti je to stejně pouze jedna) SHELL a ESSO.
Pokud oni neprodají benzín, budou muset snížit jeho cenu. Pokud oni sníží ceny, ostatní společnosti je budou muset následovat.
Aby to mělo skutečný vliv, musíme získat spolupráci miliónů klientů SHELLu a ESSA. Dodržením tohoto nám dává možnost toho dosáhnout.
Tato zpráva byla zaslána přibližně třiceti osobám. Jestliže každý z nich to pošle zhruba deseti dalším (30x10 = 300), a tito udělají to samé (300x10 = 3000) atd., tuto zprávu může obdržet více než 30 000 000 spotřebitelů.
Všechno, co musíte udělat, je to, poslat tuto zprávu deseti lidem a požádat je,aby udělali totéž. A samozřejmě nezapomeňte bojkotovat SHELL a ESSO !
Toť vše, pokud si myslíte, že můžeme společně vyprovokovat cenu benzínu, pošlete tuto zprávu všem vašim známým. Zkusme to, Češi si vždy dokáží poradit, nejsme tupci jako američani, nemáme co ztratit !
Datum: 31. prosince 2010 16:26
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
 Dík za přání,benzín by zlevnit mohl
Datum: 31. prosince 2010 12:39
Jméno: Grego3
IP: uživatel10092
 Zdravim,co si myslite o tom že bych udělal z fichtla neco takovyho: http://powdercoatingit.com/images/ROKON1.jpg co myslite? vim ze to nebude tak vypadat ale prece na kros po poli, v zimě na sněhu chcu aby to mělo vysokej záběr nebo zadni kolo-obrovskej drapak a vepredu lyže.To by bylo hodně dobrý.Na kros po zasněženym poli kde je 30cm sněhu by to bylo super.Nema někdo z vas neco takovyho doma?Případně odkaz na fotky.diky.Čus -)
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 21:47
Jméno: Grego3
IP: uživatel10092
 Draci diky. Uz vim ze to nema vyznam delat. Budu jezdit v lete.
Datum: 15. ledna 2011 21:47
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Na krosky sem videl prodavat snow kit, ale to je darda nad 60tis, nevymejslej picoviny, 1. by se to blbe ovladalo a 2. je to fakt slaby
Datum: 30. prosince 2010 23:25
 pokud vym tak sem se nekde docet ze v tomhle je nejslapsi motor 250 az po nekde 750 jinak je to spesl masina do pouste a do bazin jen netusim ktera armada to ma pouzivat taky sem o podobnej konstrukcy premejslel njn jen ten cas mit to spachat
Datum: 30. prosince 2010 17:22
 Motor z fichtla je na tohle slaboučkej...minimálně 175 bych tam dal
Datum: 30. prosince 2010 15:19
 dobovej...
Datum: 30. prosince 2010 13:14
 Pátrej na netu, tam je přímo návod, jak upravit Céčko na jízdu po sněhu...
Datum: 30. prosince 2010 13:14
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
  myslis ze ti to motor z fichtla utahne tak aby to aspon trochu jelo ?
Datum: 30. prosince 2010 13:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 30. prosince 2010 12:51
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 ty chces na necem podobnym krosit? dit to nema ani odpruzeni. A lyze nevim podle me by se natom nanic jezdilo
Datum: 30. prosince 2010 12:47
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 já nic takovýho nemám a ani se nic podobnýho nechystám dělat.. tak ti moc neporadim. Jinak jestli máš fantazii, šikovnost a hlavně dílnu, klidně něco vytvoř a pak se pochlub.
Datum: 30. prosince 2010 12:47
 Čus, prosím o radu. Mám rám na Babettu 210 v hrozném stavu, myslím vzhledově, a chci dělat nový lak, zítra zakituju ty nerovnosti, obrousím a pak plnič, zákla, vrchní a chci se zeptat co s tou starou barvou ? mám to celý obrousit ? nebo nechat ? co je lepší ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 19:17
Jméno: pepa
IP: uživatel10889
 skusil bych jí jen zlechka přebrousit.120 smirkem....je to babeta pak dej zaklad nebo plnič od max mayerr ma antikoro a da se použít prímo na kov i brousit a pak kit ..víš to ružove ta tuba u kitu je okysličovadlo a to podporuje korozi a nejni dobre davat kit přímo na kov bez mezibarvi ...zakladu.....to dělá moc lidí si na aute kdyš si tmelí díry a vlastne tím tu korozí podpoří spravne pořadí je zaklad kit ..možná znova zaklad plnič vrchní...
Datum: 29. prosince 2010 19:17
Jméno: honza
IP: uživatel10694
 čau draku já jsem to nechal opískovat pak sem napaltlaa vybrousil kit a potom plnič obrousit do hladka základ a 2-3vrstvy vrchní barvy doporučuju akrilátorvou pač odolává UV záření a nebude ti blednout jako obyčejná sintetika...
Datum: 29. prosince 2010 14:22
 Zdar, já jsem starej lak obrousil až na plech, pak budu postupovat následovně: základovka -> plnič -> základovka -> vrchni barva -> mozna jeste bezbarvý lak
Datum: 29. prosince 2010 13:46
Jméno: d
IP: uživatel10446
 zdar, mám dotaz, stavím si krosku z pionýra, chci si tam dát tu opačnou řadičku jako je u jawy 555, jak to tam je udelaný, radicku drží šroub víka motoru, nebo jak to je udelany aby se mohla pohybovat a zaroven viko bylo utazene? a jeste nevite kde bych sehnal drapak na pionyra za slusnou cenu?? diky moc za rady, piste co nejvice..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 16:56
 no a drapák mám já... i s ráfkem.. jestli chceš tak napiš na maila... kdybys chtěl mám i 19ku drapák na předek, ale ten je bez ráfku.
Datum: 29. prosince 2010 16:56
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Novou neseženeš, možná jenom ten šroub...lebo urob si sám...
Datum: 29. prosince 2010 14:32
Jméno: d
IP: uživatel10446
 dík, takže je asi nejlepší použít řadičku z pařeza i s tím šroubem co..? nevis kde bych ji sehnal? tady ji nemaj na fichtlkramku..
Datum: 29. prosince 2010 12:15
 a sorry za to tvrdé ý ve slově víko
Datum: 29. prosince 2010 11:13
 Musíš mít ten pařezácký šroub toho výka... To výko je utažený a z toho šroubu trčí jště takový čep,na který nasuneš řadičku ale musí to byr řadička z pařeza... žádná věda v tom neni
Datum: 29. prosince 2010 11:13
 CUS HOŠI,, zrovna sem dostal k vanocům jawu 21 a chci ji trochu zlepšit vykon a zvuk , víte co ne abyste byli slišet před holkama ,ale to ted je jedno ,,, chi ce zeptat jak mužu zvýšit zvuk aniž bych musel uříznou vyfuk  a hlavně výkon,, a chci se jeste zeptat co prodávate Přímej Filtr 32/45° RMS zvyšuje výkon ? předem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 13:11
Jméno: standa
IP: uživatel10921
 slícováním kanálů a opravením hrubých "nedostatků z výroby" klidně 4 koně dostaneš...jsou blbě vyrobené válce a naopak perfektní válce,jsou blbý kartery a perfektní kartery,jsou hlavy s malým a velkým spalovákem...některý válce jsou krátký,je třeba je vypodložit....koleno sání má navíc jeden rantlik,kterej se dá opravit...v origo motoru je toho začarovanýho hafo....jen to najít....na Hikone se vybodni,na RMS se vybodni.......jediný co to dělá,tak že to hejká....
Datum: 01. ledna 2011 13:11
  slícováním kanálu opravdu 4 koně nenaženeš maximálně při vybrusu se dostaneš na 3.6 a Hikon je na p**u!....samozřejmě když kanaly upraviš ale musiš vědět jak a ten hikon to samý...
Datum: 30. prosince 2010 19:39
Jméno: Jan
IP: uživatel9449
 trochu výkonu získáš tím, že necháš vylícovat kanálky ve válcu, mám to tak na jawe 20 a ještě sekundrání kolečko 13z a musím říct že má tak 4 - 4,5 koně, protože fakt i v kopcích pod míma 100 kq váhou jede krásně, ještě kdybych tomu dal vyfuk HIKONE tak povalí jak cip
Datum: 30. prosince 2010 18:39
Jméno: Roman Otradovský
IP: uživatel10908
 no mě ani nefunguje nakopávacka,, takže vdycky reknu holce ches svist ? tak mě nejdřív rozlač
Datum: 29. prosince 2010 21:44
 jj tak tak...kdyby mi holka řekla ať mam chodit pěšky to by se asi něco dozvěděla...
Datum: 29. prosince 2010 20:10
 Přesně,když přijede týpek s aprilií 125,hondou cbr,... a pákrat zaburnuje tak už chcou všechny svézt
Datum: 29. prosince 2010 19:49
Jméno: pepa
IP: uživatel10889
 na fichtla se balí holki jen když ho nastříkaš naružovo..podle kamošek z face....jinak bez vejfuku to netáhne..... bez filtru take ne ..teda pokud nejsou ucpane.......trochu pomuže snížit hlavu..a udelat brzdy...ono je blby jezdit bez nich porad jen na2..a když už budeš mít dole hlavu nechej za 500 udelat vybrus jen pozor nekdo dela vybrus za 500 s pístem a nekdo za 500 s pístem a krouškama..... podívej se po netu jak se to ma sestavit a víc už z fichta bez toho aniž bys do nej narval majlant nedostaneš.....
Datum: 29. prosince 2010 19:39
 u zvyšování výkonu bych začal GO motoru ptom nějakou upravu od Stejskyho,nafoukat kola, namazat řetěz,seřídit brzdy aby nepřibrždovali.Zvuk-u origo vyfuku bych nějak hluk nezvyšoval-díry,kuchání a pod. pokaždé tím znížíš výkon-teda pokud neni total ucpanej karbonem.... pokud chceš aby to řvalo a jseš připravenej na stížnosti sousedů tak rezonanční vyfuk bez tlumiče ten dělá slušnej rachot
Datum: 29. prosince 2010 18:38
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Když tam nebude dávat opičárny a bude to vypadat jako dobře zachovalá sériovka tak se najde možná pár holek, který si toho všimnou.Znám takový.Pak jsou ale taky **** co Ti řeknou ať chodíš radši pěšky...Jinak k tomu bejt slyšet...Mne se povedlo v jednu ráno ve městě urvat vejfuk z očka, tak sem ho hodil na revma plechy a metal sem to domu bez něj, to byl rachot  Nebo když sem měl novej vejfuk, a špatně držel, pořád vypadával z kolena ale držel jen na objímce, docela prdel když sem stál na semaforech a tůristi si zacpávali uši  Jinak fichtl řve dost sám o sobě, myslím že nemá smysl mu ještě přidávat volume
Datum: 29. prosince 2010 15:13
 Na fichtla moc holek nezbalíš
Datum: 29. prosince 2010 12:49
 a zvuk zvyš tak..ze do doutníhovýho výfuku...vyvrtej pár dírek
Datum: 28. prosince 2010 22:31
Datum: 28. prosince 2010 22:30
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 21:50
Jméno: kuba
IP: uživatel5395
 Pokud ho chces na valec s prefukem skrz pist? Tak tenhle pist by mel mit zamek tam kde zrovna prebiha pres ten 3k takze bys ho musel prezamkovat. kdyztak se koukni na stejskyho web do diskuze zrovna se tam neco podobnyho resi
Datum: 01. ledna 2011 21:50
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Tento píst mám a zámek je v sacím kanálu L kovej a zevnitř z boku pístu jsou vzpěry a potom takový kuličky (nejspíš zbytku od odlívání- pokud se teda nepletu )
pro tříkanál si myslím, je použitelný ...
Datum: 29. prosince 2010 10:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ten píst jsem neviděl ale tipuju že bokem nebude
Datum: 28. prosince 2010 22:12
Jméno: rzhs
IP: uživatel10900
 potřebuju aby ten zamek byl trochu bokem...
Datum: 28. prosince 2010 22:01
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 záleží co je to za válec, tipuju, že 3 přefuk je zkrz píst, tam záleží jak vysoko potřebuješ mít pístní kroužek
Datum: 28. prosince 2010 21:48
 Čus, prosímvás chci lakovat nádrž na babettu 210, dnes jsem si koupil plnič, základ, a vrchní.. ve spreji, nemám možnost kompresoru, a chci se zeptat jestli to bude stačit ? a jestli mám dát i bezbarvý lak nebo je to zbytečný ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 21:25
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Ok... díky
Datum: 28. prosince 2010 21:25
Jméno: pepa
IP: uživatel6963
 nedávej ho muže se začít loupat .....patří jen na metlu na akrylu se to par klukum udelalo.....stačí leštenka
Datum: 28. prosince 2010 21:05
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 23:06
  jo jezdilo mi to dobre ale po delsi jizde to delalo pazvuky  proto jsem to sndal
Datum: 28. prosince 2010 23:06
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 JAWA_Cezetak : Hale ta Babetta nené moje, je kámoše a nikdy nedělal GO motoru ani nesundaval píst ani válec, a dnes když to rozebral tak se divil proč je šipka nahoru, ale prý to jezdilo dobře  tak nevím
Datum: 28. prosince 2010 16:52
 zdá se mi to nebo míš píst obráceně?  ......
Datum: 28. prosince 2010 16:07
 Jo, nultej...to X značí toleranci díry pro pístní čep...
Datum: 28. prosince 2010 13:13
 tohle mi prijde spis jako C X a to bych videl jako tolerancni tridu C bez vybrusu
Datum: 28. prosince 2010 13:07
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Čus, prosím vás jak poznám jakej píst do svý babetty 210 když nevím jestli měl ten válec výbrus nebo tak ? jak se to dá poznat ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 17:18
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no minimálně ten píst musí bejt kulatej jako ten válec....... né dělám si prdel. nejlepší to je změřit šuplérou a podle toho koupit píst s nějakou vůlí. o pár dotazů níž to řešíš nějak jinak né. jak to teda je? přiznej barvu.
Datum: 28. prosince 2010 17:18
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 15:54
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 dík za odpovědi  crossku jsem už taky stavěl,ale tohle nemám tušení,jak by se to nechalo vyrobit :-/
Datum: 28. prosince 2010 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel10899
 taky jsem měl něco podobnýho...kola z vozejku za auto,obě bržděné-soused mi na soustruhu utocil středy i vložky,nádrž z pařeza,řidítka z babety,vzadu velkej košík,motor j05,výfuk hikone,rozeta origo,predni rozetka 14z,bocni stojan atd....proste sme si s tim vyhráli....taky to vypadalo moc hezky....jen sem to nijak extra nelakoval...proste sem to natřel štětcem....jezdeni na tom byla prdel....sice to jelo 40 ale jelo to 3 plnej furt a jak to mělo hikone,tak se to navíc furt přetáčelo....no byla to paráda....někdy předloni jsem to za dvojku prodal,protože se mi začali doma hromadit cajky a navíc sem začal dávat dohromady péráka,pořídil jsem navíc 550 a 555,od známýho jednu 21 od druhýho známýho 555 v krabici,takze bylo takový období,že co bylo navíc,šlo pryč.....
Datum: 28. prosince 2010 14:00
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 paráda čeče, takovejch strojů je hafo a lidi maj fakt fantazii velikou. kdysi jsme měli takovou malou moto z fechtla, upravená kostra, kola z toho malýho vozíku, nádrž z 21 akorát otčená vzhůru nohama.
bylo na ní všechno funkční a vypadalo to fakt pěkně. škoda že sem ji tenkrát prodal. do dneška to jezdí, ale už mě to nechce prodat zpět. jinak ten kdo má fantazii a dobře vybavenou dílnu tomu se meze nekladou.
Datum: 28. prosince 2010 10:46
 Hoj , chci si dát primární kolečko 9z co myslíte bude mi prokluzovat spojka když spojka bude origoš + nějakej ten lepší válec. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 19:06
Jméno: jarda
IP: uživatel10825
 měl jsem stejný problém ohýbali se my koliky a klouzala spojka tak zajsem na doporučení koupil spojku od MJ teamu který jezdí terenní pionýry a nabízí upravené spojky pro závody pionýru a můžu jen doporučit.Celý rok fungovala bez problémů.Mají stránku http://www.muwa blog.cz
Datum: 29. prosince 2010 19:06
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já mám na motoru 9z primárko, sekundárko 13 a rozeta origoš a spojku mám ferodo a mám jenom převařený ty kolíky + jiný pružiny a jinak uchycené...
Datum: 27. prosince 2010 20:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 S tím teda samozřejmě souvisí úprava deklu na spojku
Datum: 27. prosince 2010 20:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Dávají více lamelovou spojku z jiného motoru
Datum: 27. prosince 2010 20:12
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 No a jak to tedy dělají borci co jezdíjou fuchtl cupy v terenu ? vim že někteří mají velkou rozetu ale někteří zase mají 9 z primár
Datum: 27. prosince 2010 19:42
 Tak takový motor nemá s pionýrem už moc společnýho....
Datum: 27. prosince 2010 18:45
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 vim že dva nejmenovaní borci na 4Q motoru měli 10z primár a s kombinací 8HP 3 kanálu měli velký problém s prokluzem origo spojky i po velkém přitvrzení
Datum: 27. prosince 2010 18:38
Jméno: lukas8
IP: uživatel9835
 čus chtěl bych se zeptat jak velký kliv na jízdní vlastnosti má vnější podkova u kliky na pionýru? máte stim někdo nákou skušenost? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 18:44
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 vnější "podkova" má tu funkci,že když si necháš zmenšit průměr setrvačníků klikového hřídele,tak vnější "podkova" vyplní prázdný prostor....spíše se tomu říká vložky do karterů....podkova je něco jiného....je to vložka do klikové skříně mezi setrváky origo kliky...
Datum: 27. prosince 2010 18:44
|


|