slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  108  109  110  111  112  113  114  115  116  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
Cus borci hele jakej by jste dali motor do trakturku tet tam mam CZ 175 ten kulatej a je z levi strany z kliky pridelana remenicka na vetrak a jakej motor by jste do toho hodili vy ? 350 sem rikal ze asi ne kuli tomu jak to ma ty 2 valce ... a jeste jak by se na ten motor dal udelat nejakej starter diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
no hele ty sedacky tam mam delany tak ze je drevena deska a na tom prisroubovany takovy pěnoví sedatko a operka vypada to pekne ale jinak na tom druhym mam sedacku asi z nakyho opla a normalne navařená deska a na tom sou ty sedacky prisroubovany na kolejnicich.. no jo na vybrus .. to za ty penize sezenu jinej motor tenhle uz stejne mele z posledniho ale predstich a vsechno je nastaveny ale fakt to ma spotrebu jak tank a zdaleka to tak nejede :-D :-D
 
 
Datum: 23. února 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 sedačky bych chtěl taky, až bude čas, tak nějaký seženu a přivařim, nevíš z čeho je tam máš? Jinak mám taky dvojvejfuk. Když je špatná komprese, tak to dej na výbrus nebo aspoň vyměň kroužky. Pokud to špatně spaluje tak bych nastavil spprávnej předstih a odtrh, sešteloval směs a bude to OK. Mě to taky občas, když je to studený fluše z vejfuku.
 
 
Datum: 23. února 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
L: jo ten z Cz 502 nebo 501 to sou dobry motory ale strasne spatne se schanej funkcni
 
 
Datum: 23. února 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
U traktůrků s motory z motorek je důležité vyřešit chlazení, tak aby to opravdu fungovalo, jinak motor moc nevydrží. Asi budeš muset motor pořádně opravit a bude sloužit dále. Nechal by se použít i motor ze skutru ČZ 175, má to větrák i startér. Do těchto strojů se osvědčily hlavně motory Jawa 250 z péráka nebo kývačky.
 
 
Datum: 23. února 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
no je to podobny ale ja mam 2sedadlak .. no valec proste spatna komprese a nespaluje to vsechcen benzin co do toho de a tak nespalenej benzin tece do vejfuku tzv- spotreba jak krava a jinak traktor nenahraditelnej ale jen s tim motorem sou porat problemy je tam motor z jawa 175 dvouvejfuk ..
 
 
Datum: 23. února 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
peca: podle popisuju to vypadá, že máš něco podobného jako já: http://filup50.galerie.cz/3963497-traktor-motor Jaký máš problémy s válcem? Jestli ti tadyto dělá problémy tak dvouválcová 350 bude dělat ještě větší. Mám taky druhou převodovku z Octavie nebo z něčeho podobnýho.
 
 
Datum: 23. února 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
jasne no tak kdyz me ho zaplatis :-D ne ale ten motor v tom trakturku netrpi je tam snekova prevodovka a jeste jedna z oktavky a silu ma peknou jasne ze se to neda srovnavat se zetorem ale na to jak vypada jede dobre ale s motorem sou porat problemi konkretne s valcem
 
 
Datum: 23. února 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
motory které patří do motorek nech v motorkách takové traktůrky moc neuznávam je to znehodnocování motoru a sílu nic moc takové trakturky spíš jenom na zavody a ne na sílu žadný motor už tam nedávej radši si kupi zotor 25,nebo majora 30 :-D:-D:-D
 
 
Datum: 22. února 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Hoj,omlouvám se jestli otravuji,ale pořád mi to neni jasné s tou podkovou,podle výkresu na internetu má být široká 7.5mm,ale někde je vidět mnohem širší(třeba tady na fichtl kramku),takže ty 7,5mm musejí být 2 a dají se do každého karteru,nebo se udělá jedna široká 2x7,5mm+ ta mezera mezi setrvačníky????\r\n\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Hele staníku,do prdele musim a komu se to to nelíbí ať si pr... políbí,že. Kupovat si ji nemusim,můžu si ji vyrobit, do pr.... proč se všude musí najít nějaké pako které má pitomé řeči!
 
 
Datum: 23. února 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
ta tlustá je výplň prostoru po změnšení průměru setrváku(tlaku nepřidá),ta tenká je mezi orig setrváky a ta zmenšije spodni objem-zvyšuje tlak.
 
 
Datum: 22. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11211    
prijde ti normální s timhle dotazem tapetovat kazdou diskusi?? Tak si ji do prdele kup,ten kluk na motoinzerci je prodává už nějakej pátek.....
 
 
Datum: 22. února 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: miso      IP: uživatel9693    
hosi potrebujem poradit AMAL 21T je vhodny ked upravujem ci sa da vyladit td motor jawa 50 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11211    
je dobrý,sada trysek se dá sehnat,filtry také.....
 
 
Datum: 22. února 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: mekyn3      IP: uživatel11017    
chtel bych se zeptat jestli by sel udelat pionýr dvun válec že by se na komplet motor pridelal ze strany zapalovýní druhy motor ale bez prevodovky a zapalování by bylo na nem je to mozné? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: mekyn3      IP: uživatel11017    
tak co posles ty fotky nebo co?
 
 
Datum: 24. února 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus,distak někam ty fotky uploadni a hod´ sem odkaz :-)
 
 
Datum: 23. února 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
me muzes taky dik petrkudrnacx@seznam.cz
 
 
Datum: 23. února 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
prasiq@seznam.cz
 
 
Datum: 23. února 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
A mě pls taky
 
 
Datum: 23. února 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau,distak mne taky pošli tu fotku jak to máš udělané,díky
 
 
Datum: 23. února 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Spojeni klik se pouziva ,,orisek'' neboli nastrcny nastavec na racnovy klic... dela se to tak ze klika se jednoducho zbousi na tvar (z jedne strany 4 hran a z druhe 5 nebo 6 hran) proste podle orechu...
 
 
Datum: 23. února 2011 0:43
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím, že už je nás víc :-) lecbych.l@seznam.cz
 
 
Datum: 22. února 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdary,distak nakou tu fotečku,taky by mně zajímalo jak to vypadá.:-)
 
 
Datum: 22. února 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
: BooCheer ® : mně napadlo udělat 2. příruby které by se spojily pevnostnímy šrouby . A nikdo tu netvrďte že to nejde ! http://www.jawagallery.net/?page=page/uprava_1050
 
 
Datum: 22. února 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: mekyn3      IP: uživatel11017    
prave to mne dela jedinej problem spojeni tech klikovek dohromady aby to bylo uplne presne nevim vubec jak svarit asi ne co?
 
 
Datum: 22. února 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono to neni zas tak složité jak to vypadá si myslím. chtělbych to zkusit o prázdninách. prosim můžu se zeptat jak si vyřešil spojení těch dvou klikovek mezi sebou? přemýšlím že bych mezi to dal nějaký mezikus konicky ktery by se narazilna čepy a ještě bych to zajistil nějakým kolíčkem ale to by asi nebylo moc bezpečné
 
 
Datum: 22. února 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: mekyn3      E-mail:      IP: uživatel11017    
posli mne prosim nejaky foto.je to hodne slozitý udelat?posli na email dej3@seznam.cz diky moc
 
 
Datum: 22. února 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimtě nemáš video? to byl můj sen vidět jak takový pincek jede.
 
 
Datum: 22. února 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdar hoši, já mám něco podobnýho doma postavenýho, na levou stranu motoru sem přidělal tu část kartrů s klikovkou, přes levé víko na primární kolečko a normálně to běží. Kliky jdou zároveň, žene to jedno zápalko a karby sou orig. a výfuky svedené oba do jednoho výfuku z dvěpade čezety. Mám to na normálním fichtlu, z pravé strany vypadá jak sériovka. Má to dobrej tah v poho na tom dvá letijou sedumdesát. Mám tam 13z. sekundár. Foto pošlu zítra! :-)
 
 
Datum: 22. února 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
imposible
 
 
Datum: 22. února 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: mekyn3      IP: uživatel11017    
šak sem psal že jeden by byl bez prevodovky že by se uřízla a nechala jenom cas s klikovou hridelí
 
 
Datum: 22. února 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
TEORETICKY - musela by se logicky udělat nějaká spojnice klikových hřídelí, zapalování by to snad zvládlo... ale... tem motor na takovej výkon není stavěnej, naprosto by nevyhovovaly 3 rychlostní stupně, v jednom z těch motorů by byla zbytečná převodovka atd... prostě by s tím bylo šílenýho matlání
 
 
Datum: 22. února 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: Rychlopal      IP: uživatel4620    
Nojo pionýr je nesmrtelný, ale mněl podle mě hodně velký štěstí jak dopadl a že ho ta vody uplně neodepsala ;-) ale aspoň žes tu napsal ten dobrý konec jinak by mně to štvalo celý den, že tohle dokáže někdo udělat motorce (skoro veteránovi) :-)
 
 
Datum: 04. března 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viete co som dozvedel? a ted sa hambim ze kde byvam :-( teraz hodim do skoly do Galanty to je od nás 25-30km a mám jedného spoluziaka motorkara.... reknem mu ze co som videl na youtube toto video... a rikal mi ze to bol jeho fichtl :-( ze bola to jeho prvá motorka a on to predal a pak tie idioti to s tim robili :-( toto video robili v dedine Váhovce odomna asi 20km, :-(:-(:-( ale na záver nieco potesujuce :-) tú motorku nakoniec hodili do rieky a jeden chalan tú motorku vytiahol opravil a zevraj dodnes jazdi :-)
 
 
Datum: 22. února 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
no tak jsem to zahodil .. no .. se svet nezbori.
 
 
Datum: 22. února 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
to video upnul niekto so Slovenska a tam v pozadí dačo zamelie po maďarsky :/ škoda fichtla
 
 
Datum: 22. února 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jsou to kokoti fakt! Nakopat do prdele je patří! Už to tu jednou bylo, poláci ničej snad všechno včetně i ČZ a jiných JAW. Je toho plné youtube. NAjdou se i tací kokoti v našem státě, ale to jsou fakt totoální retardi. JSou to fakt zmrdi, ale co s tím naděláme? :-(
 
 
Datum: 22. února 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Admine, věř mi že se pár takovejch debilů najde i u nás http://www.youtube.com/watch?v=feXXzJnktMI... :-(
 
 
Datum: 22. února 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nakopat, vyliskat a i to by bylo málo.... :-(
 
 
Datum: 22. února 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
To jsou omezení chudáci
 
 
Datum: 22. února 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsou kokoti made in Polsko,,, takovej kokoti se v čr nenajde,, pač už vi jakou to ma cenu :-) a hlavne maji vetsi mozek
 
 
Datum: 22. února 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak...
 
 
Datum: 22. února 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: radar      IP: uživatel7044    
Kreténi bych z toho mostu hodil je.
 
 
Datum: 22. února 2011 13:59
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
to je smutny
 
 
Datum: 22. února 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
co ti kokoti tím chtěli dokázat???
 
 
Datum: 22. února 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: wepik      IP: uživatel10027    
http://www.youtube.com/watch?v=eOWAOEL2KM8 UŽ ROK MÁ POSLEDNÍCH 5 KUSŮ \r\nASI DOU HODNĚ NA ODBYT !!! xD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
hmm tak to je už sila
 
 
Datum: 21. února 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel11169    
Čau draci chtěl bych si upravit stadáka aby taky takhle lítal http://www.youtube.com/watch?v=3ngU_rkjzf4 a chtěl bych poprosit o nějakej dobrej návod předem dík za každej návod. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
http://www.jawa50speed.wz.cz/_stu.html
 
 
Datum: 21. února 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: MartinFel      IP: uživatel5767    
Čau, čau. Mám dotaz ohledně lakování :-) Už mi došel základ ve spreji, tak jsem to natřel základem v plechovce. Už to schne, a chci se zeptat až to obrousím pod vodou, můžu na ten základ dát plnič a pak vrchní ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: MartinFel      IP: uživatel5767    
lukascz41 : Prosímtě mohl by jsi mi zaslat na mail : MartinFel@email.cz pár fotek, jak to vypadá s tím plničem ? Díky
 
 
Datum: 21. února 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Je to možnééé... mluvím z vlastní zkušenosti :-)
 
 
Datum: 21. února 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: lukascz41      IP: uživatel10868    
Dovolím si nesouhlasit...plnič ve spreji je i dobrá..dával sm jí na Hondu a porovnání s lakem je úžasná.... fotky mohu dodat :-)
 
 
Datum: 21. února 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Plnič ve spreji? Ten je k smíchu.. jednou jsem to použil na autě.. a ještě než to uschlo jsem to hadrem dostal dolů :-D je to jak voda.. stejka to... o ničem práce. :-) já jsem zastáncem bílího zakladu v plechovce :-) nastříkat nekolik vrstev a pak brousit :-)
 
 
Datum: 21. února 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11207    
Budu rád až mi o tom někdo přesvědčí....viděl jsem už hrozně moc "motorek" který byli "lakovaný" sprejema.....ani jednou to nebylo srovnatelný s normalnim lakem.... ale ja se ptal na kvalitu plniče ve spreji,neznám to....zajímá mi to.....
 
 
Datum: 21. února 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: MartinFel      IP: uživatel5767    
A nemyslíš náhodou, že je mnohem lepší mít novej lak ve spreji, než starej, poškrábanej, místen málo zrezlej ??? Řekl bych, že je to lepší i když nemám po ruce kompresor aby to vypadalo krásně. Ale i ve spreji se dá dosáhnout kvalitního laku.
 
 
Datum: 21. února 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11207    
moc by mě zajímala kvalita těchto plničů/základovky ve spreji......všechno ve spreji co znám stojí za nic....
 
 
Datum: 21. února 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
jasně že můžeš :-) ale dneska uz se dělají plniče zároveň se základem... takže se dělá ze to obrousis na plech... pak se dá plnič ten se brousí pod vodou.. a pak se dává vrchní barva :-) a nebo kdyz tam dáš dost základu,,, nekolik vrstev tak to funguje taky jako plnič :-) základovkaa už v sobě má taky plnidlo :-)
 
 
Datum: 21. února 2011 13:12
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel6546    
hoj draci.chci se zeptat..jestli tento vyfuk by byl dobry na jawu dandy 50"motor sachs"(vím že nepasuje,převařil bych si koncovku).Jedna semi jestli tento vyfuk je na 2t.Pojede to s tím vyfukem líp?.za každe rady předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 10:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11207    
určitě je to kravina,výfuky na skůtry jsou laděné pro pásmo max otáček/výkonu ve velmi úzkém rozsahu(variátor!)....tu koncovku mužu doporučit,ovšem její výkonový přínos se mi nezdá,to jedině za předpokladu že origo koncovka je s restrikcí!
 
 
Datum: 21. února 2011 10:54
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
http://www.kompletanew.tkmoto.cz/
 
 
Datum: 20. února 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel6546    
jake sou ty stranky na tk moto?Podívam se na ceny a pak zvažím jestli si koupím,, a nebo se na to vyseru a necham si uřvanýho ladaka:/
 
 
Datum: 20. února 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Rekni mi o co ti jde, dandyna jezdi uz v serii jak raketa, jediny co se dela je ze vykuchaj koncovku a tim to konci, co si od 50ky slibujes? Litat 250? Ma to slaboucky koelcka, foukne vitr a koncis v prikopu, proc si chces kupovat za kazdou cenu vejfuk co tam nepatri? Podivej se na nej, je na skutra a jak bys ho chtel na dandynu dostat? leda cely rozrezat a prachy vhajzlu, nejistej vysledek... Pokud tak moc chces vyhazovat penize tak TK moto prodava upraveny vejfuky. Pocitej s tim ze pokud se v tom budes stourat ten motor to nevydrzi a kde do nej chces schanet dily? Bud rad ze jezdi...
 
 
Datum: 20. února 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel6546    
 
 
Datum: 20. února 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel11203    
Čau myslíte že je tahle sada dobrá? A co cena? Je ta cena úměrná? Děkuji za názory. http://aukro.cz/sada-naradi-jawa-50-pionyr-i1467693723.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 9:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když se tím bez poškození předtím sundalo 5 pístů včetně mustangového, tak tady chyba nebude...
 
 
Datum: 21. února 2011 9:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondragram: uz vim ze preco ti zlomil piest na fichtla.... a ty ze ci seso mi to nevymeni?
 
 
Datum: 20. února 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ano, jak říká Ondragam.... podle mě je cena za nabízení nářadí vysoká.... každopádně jak je psáno podemnou lepší by bylo udělat si taková stahováky doma :-) (myslím si že dom a vždy něco na vyrobení pohledáš) když ne investice 50-100 kč.
 
 
Datum: 20. února 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych na to měl takový názor, že místo blokátoru poslouží vhodně vzpříčený šroub, vytlačovák se udělá z trubkovýho klíče, velký podložky a dlouhýho šroubu, stahovák kolečka z kusu železa a 2 šroubů, vytlačovák kliky taky z pásu železa a dvou šroubů-náklady asi 50Kč...
 
 
Datum: 20. února 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel11203    
A diky, tak názor o ceně bych měl. A co kvalita? Vydrží to něco? Mám to brát?
 
 
Datum: 20. února 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Podívej se , kolik stojí zde na krámku jen vytlačovak pístních čepů , a podle toho si udělej úsudek o ceně .
 
 
Datum: 20. února 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: yooo19951111      E-mail:      IP: uživatel10373    
hello looking for a pattern cylinder on 50 / 4, exact measurements thanks odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html
 
 
Datum: 20. února 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: yooo19951111      E-mail:      IP: uživatel10373    
sorry it's my fault I have jawa mustang 50 I needs plans modification "cylindra" on 50/4 sry my english it's not perfect
 
 
Datum: 20. února 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no why, but which :-D
 
 
Datum: 20. února 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Hmm? I don't understand you to say more what you want? why type of motocycles JAWA or ČZ ????
 
 
Datum: 20. února 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Čus draci chci udělat pořádně motor u fíka a možná i nějaká ta uprava ložiska chci SKF a gufera silikonový .Co myslíte bude to dobrý ono je víc těch něměckých značek ložisekale rozhodnu se pro SKF a gufera ty silikonový.??Co myslítě budou kvalitní poradte zkušení co vy dávate do upravených motorů a co za gufera?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2011 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11199    
gufera z materiálu NBR(klasický) jsou dobrý tak do 2500 otáček(kamarád skoumal grafy gufer pro otáčky klikového hřídele)......jinak sou k ničemu....vím že hodně lidí jezdilo nejaký extra dobrý extra drahý gufera od SKF z nejakyho extra matroše...víc nevim....co jsem se dozvěděl,tak silikonové mají hezké vlastnosti,ovšem jak je to s tim leptáním benzinem?? I přesto ja jdu letos do obyčejných silikonových gufer....loziska ..??? ZVL jsou dobrý tak na koloběžku,ale nesmíš se moc rychle odstrkovat:-D:-D Ložiska určitě lepší NTN,SKF,FAG....u nas maj FAG,takze mam FAG...hlavně at to má vůli c3...jinak pro seriovku bohate staci obyc veci.... staci obyc levna loziska,obyc levna gufera.....
 
 
Datum: 20. února 2011 16:03
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve VŠECH motorech mám VŠECHNY ložiska ZKL-ZVL a OBYČEJNÝ gufera. nikdy jsem neměl jedinej problém.
 
 
Datum: 20. února 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ložiska dej SKF na kliku akorát...jinde můžou bejt klidně zkl. Ty gufera, mám taky upravenej motor a normální gufera a je to v pořádku..ale pokud s tím nechceš mít žádný starosti tak dej ty silikonový co tu má sesa
 
 
Datum: 19. února 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
Zdar drací měl bych dotaz dělám kompletní GO svího Mustanga a trošku Tuning aby byl hezkej mám na nem blikry ale sklo oranžově potřeboval bych je v čirém provedení najezdil sem na nich málo bud prodám 5 kusu a nevo když dá někdo odkaz na čirá skla rád si je objednám typ blikru tovíhle typ mám http://www.novelmoto.cz/fotky3359/fotos/gen320/gen__vyr_7061-75600.jpg dík Venca odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
čau dík za reakci docelá rád je koupím akorád sem nenašel tvůj Facebook můj je Venca Zdenek
 
 
Datum: 20. února 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: biker      IP: uživatel7743    
můj fejs je zedek františek.
 
 
Datum: 20. února 2011 2:08
 
 
 
 
Jméno: biker      IP: uživatel7743    
zdravím tak přesně tyhle jsem nedávno kupoval u kámoše co dělá mašiny,dal jsem je na jawu 350/640.zadní plasty mám karbon a čirá skla.když chvíly počkáš tak já mu zítra nebo nejdýl v pondělí brnknu a pozeptám se ho,možná ty skla bude mít.Dám vědět.on totiž prodává a opravuje motorky a má prodejnu přímo u sebe doma takže by pak nebyl problém je tam koupit a poslad ti je,když je bude mít.kdyžtak se mrkni na fejs tam tu mojí moto mám vyfocenou,ať vydíš jak vypadají.
 
 
Datum: 20. února 2011 2:06
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hosi mam dotaz. Mam jakysiho zahadnyho fichtla... kdzy ho nakopnu tak v nem skrci jak krava... dam spojku cvaknu 1 a kdyz ju jeste stale drzim tak to prestane skrcet... a pri jizde to skrci zas.. je to neco v motoru byl 2x rozdelany a na ni sem neprisel ale napada me ze to muze drit primarni retez o kartery... dal sme tam sice novej retaz a novy lamely ale stejne to je nejak malo naply, nechapu =) .. diky.. stejne je to zmrd:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prvé skús vymenit koš a uvidíš že či to prestane alebo nie .
 
 
Datum: 18. února 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: Libor232      IP: uživatel5546    
ne ten je dotahlej fest ale mam podezreni ze ten spojkovej skos je nejakej divej... pac na druhym motore kdyz mam normal ten kos a novy primarni retez a lamely tak je to naply a tady nic...
 
 
Datum: 18. února 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
co pístní čep? nebo taky málo utažený motor k rámu....
 
 
Datum: 18. února 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemáš náhodov povolený spojkový koš ?
 
 
Datum: 18. února 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: pista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Nevedel som, do ktorej kategórie zaradiť tento príspevok, tak sa vopred ospravedlňujem. Vedel by mi tu niekto povedať, či je nejaký rozdiel medzi motorom a kostrou z J350-639 a J350-640? Podľa mňa nie, no nie som si úplne istý a nejak sa mi to z netu nepodarilo zistiť. Poprípade, či sú nejaké zásadné rozdiely medzi týmito dvomi motorkami, teda okrem kapotáže :-D Díky moc za vaše odpovede :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
motory jsou rozdilné v karburátorech, otryskování, sekundárním kolečku, asi od 1998 není na kárteru chladíci žebro... kostra má jinak navařené držáky kapotáže a zadek je trochu ohlý nahoru
 
 
Datum: 18. února 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, rozhodl jsem se, že si poprve postavím nějakej lehce upravenej motor na mého mustanga- zatim jsem stavěl jen origa a ted jsem se rozhodl ze trochu zvýšim vykon. Je to na cestáka a ne na zavody- tekze zvýšení vykonu za co možna nejnizsi znizeni zivotnosti, ale i s tim pocitam. Jde o to zda se mi vyplati kupovat a davat tam tuhle ojnici na jehlách http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_268.html . Jaky s tím máte zkusenosti- jestli je to tak jak píše sesa. Slysel jsem ze se to lozisko na cepu sype tak proto se ptam a nebo jaky s tim jsou problémy. BUdu dělat repas kliky- právě jestli nachat origo ojnici, vybrus, loziska, guferra, spojka, primár, plus lehce poladit kanály a lehký sniženi hlavy. Díky za vaše zkušenosti :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JO díky stando - vím že na prepoustaky nemam sahat. Kamarád mi v tomhle poradí taze nejsem na to uplně sám. Jen jsem nevedel jak s tou ojnicí
 
 
Datum: 21. února 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11189    
Jen dodatek. Takto má zhruba vypadat přístup k prvním upravam motoru. Zadny ze 13 letej kluk dostane vyhrkanýho pionýra a myslí,že nějakou "upravou" to donutí chodit 90,to je špatně! Je fakt důležitý,ovládnout seriovku(jízda,opravy motoru,seřízení motoru,pochopení funkce 2T motoru fichtla) a pak teprve pokoušet vyšší level! Pak jsou výsledky zaručené! Jako v tomhle případě. Provaz-držim palce!
 
 
Datum: 18. února 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11189    
Použij ojnici CKR na jehlách,je nejlepší,jezdí ji na zavodech snad vsichni co znám. U úpravy válce jen pořeš sací a výfukový kanál,na přefuky nesahej.
 
 
Datum: 18. února 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: gufero      IP: uživatel11177    
Zdar mistři..potřebuju vědět do kolika km mam zajet nove pochromovane pistní kroužky na "jawě 50 dandy sachs" odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
to sem se taky ptal a řikali že stačí 1 nádrž ale já sem zajížděl radči 2 nádrže ale to poznáš až to pojede líp
 
 
Datum: 17. února 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus.. já si myslím tak do 150-200km. ale počkej si na názory druhých..
 
 
Datum: 17. února 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci, jaké byli páčky na 21??? s kuličkou na konci nebo bez? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 21 co mam z roku 74 uz mam plechovy s k ulickou
 
 
Datum: 15. února 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s kulickou a lisované z plechu, starsie mali bez kuliciek a z hliniku
 
 
Datum: 15. února 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
ANKETA, ahoj, jaký je Váš osobní názor na používání imbus šroubů do motoru na pionýra?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11172    
Jo jsem si jistej a nebyl to jen tenhle motor! Tuhle motorku máme doma od výroby v roce 1971. V roce 1971 to koupil nový tátovej děda,pak na tom jezdil děda,pak táta,ten na tom v roce 1982 udělal první výbrus(nic víc) a dále na něm jezdil až do roku 1998,pak to 3 roky leželo pod dekou a v roce 2001 jsem to osedlal já. Během 3 let ježdění vypověděla službu spojka,začala vyskakovat trojka a startpáka zabírala až hodně dole,ojnice měla vakl i dole,tak jsem to v roce 2004 otevřel a zgenerálkoval....také mi ty imbusy překvapily....od té doby je dávám do všech motorů!
 
 
Datum: 15. února 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
standa: ses si jistej, ze ten motor nebyl predtim uz puleny? Nebo odkud mas tu informaci, jeste sem o tom neslysel. Al tak proc ne...
 
 
Datum: 15. února 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11172    
pozdější modelová řada pionýrů měla v blocích motoru standartně imbusové šrouby,jen z venku klasické......samozřejmně na blocích motoru uvnitř je mám pro lepší dotažení klikové skříně
 
 
Datum: 15. února 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
suhlasim už som povoľoval hrdzave imbusy a ešte sa mi nestalo že by som ich nepovolil aby som musel na ne použivať deštrukčné metody
 
 
Datum: 15. února 2011 8:30
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Daleko lepší než šrouby,neožvejkají se.
 
 
Datum: 14. února 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
vzhledem k zachování origo vzhledu motoru bych osobně zachoval původní... i když uvnitř motoru bych je asi dal... na stroji určeném třeba pro závody jest použití imbusů vhodné z důvodů již níže zmíněných
 
 
Datum: 14. února 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
imbusy jsou lepší, víc vydrží a jen tak lehko se nestrhnou jako klasické na šroubovák.
 
 
Datum: 14. února 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Já jsem tam taky dával pevnostní imbusy... a jde to víc zatáhnout
 
 
Datum: 14. února 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
imbusy kvalitní pevné šrouby bez problemu se dají použít na leda co
 
 
Datum: 14. února 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jak vy.. ale ja mam treba sroubovaky s sestihranem.. nasadim 8cku klic a dotahuju :-D
 
 
Datum: 14. února 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
proč ne, já jsem stahoval kartery imbusama, a jde to utáhnou pokud je dobrej imbus i víc jak plochým šroubovákem.
 
 
Datum: 14. února 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
libor: neverim ze by si zacal rozdelat motor vedla ceste :-D......... podla mna do motoru daj imbus pri puleni je to lepsie,
 
 
Datum: 14. února 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: libor232      IP: uživatel5546    
hm.. vozit jeden imbusak nemusi byt spatny.. ale ja jsme zvykly vozit sroubovak.. s tim spravis 90% veci na fichtlu :-D
 
 
Datum: 14. února 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: Libor232      IP: uživatel5546    
lidi cus. Nema tu nekdo zkusenosti s motorem na125,150,175 nebo 250 jawu na fichtla?? Diiky moc..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a péro, vis proc?? tata mi nehcce dovolit si dotahnout dalsi motorku, tak proto...
 
 
Datum: 15. února 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz jde jen o úrevareni kostry za kterou sem dal se vsim jestli 50 korun... :-D (mimo motoru snad vse)
 
 
Datum: 15. února 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shraker diky moc.. mozna to zksuim udelat... :-D:-D
 
 
Datum: 15. února 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 15. února 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
proč vymejšlet také kokotiny? si kup celou 250,kolikrát jsou na netu za 3 000,-
 
 
Datum: 14. února 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: libor232      IP: uživatel5546    
no ska to by byl rachot.. ale vedet co a jak prevarit:-D ..
 
 
Datum: 14. února 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel11156    
25O na fichtla dobrý no :-D
 
 
Datum: 14. února 2011 18:49
 
<  108  109  110  111  112  113  114  115  116  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 15:44:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu