|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 Cus borci hele jakej by jste dali motor do trakturku tet tam mam CZ 175 ten kulatej a je z levi strany z kliky pridelana remenicka na vetrak a jakej motor by jste do toho hodili vy ? 350 sem rikal ze asi ne kuli tomu jak to ma ty 2 valce ... a jeste jak by se na ten motor dal udelat nejakej starter diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 21:00
Jméno: peca
IP: uživatel1226
Datum: 23. února 2011 21:00
 2 sedačky bych chtěl taky, až bude čas, tak nějaký seženu a přivařim, nevíš z čeho je tam máš? Jinak mám taky dvojvejfuk. Když je špatná komprese, tak to dej na výbrus nebo aspoň vyměň kroužky. Pokud to špatně spaluje tak bych nastavil spprávnej předstih a odtrh, sešteloval směs a bude to OK. Mě to taky občas, když je to studený fluše z vejfuku.
Datum: 23. února 2011 20:30
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 L: jo ten z Cz 502 nebo 501 to sou dobry motory ale strasne spatne se schanej funkcni
Datum: 23. února 2011 18:11
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 U traktůrků s motory z motorek je důležité vyřešit chlazení, tak aby to opravdu fungovalo, jinak motor moc nevydrží. Asi budeš muset motor pořádně opravit a bude sloužit dále. Nechal by se použít i motor ze skutru ČZ 175, má to větrák i startér. Do těchto strojů se osvědčily hlavně motory Jawa 250 z péráka nebo kývačky.
Datum: 23. února 2011 18:07
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 no je to podobny ale ja mam 2sedadlak .. no valec proste spatna komprese a nespaluje to vsechcen benzin co do toho de a tak nespalenej benzin tece do vejfuku tzv- spotreba jak krava a jinak traktor nenahraditelnej ale jen s tim motorem sou porat problemy je tam motor z jawa 175 dvouvejfuk ..
Datum: 23. února 2011 17:42
 peca: podle popisuju to vypadá, že máš něco podobného jako já: http://filup50.galerie.cz/3963497-traktor-motor Jaký máš problémy s válcem? Jestli ti tadyto dělá problémy tak dvouválcová 350 bude dělat ještě větší. Mám taky druhou převodovku z Octavie nebo z něčeho podobnýho.
Datum: 23. února 2011 16:22
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 jasne no tak kdyz me ho zaplatis  ne ale ten motor v tom trakturku netrpi je tam snekova prevodovka a jeste jedna z oktavky a silu ma peknou jasne ze se to neda srovnavat se zetorem ale na to jak vypada jede dobre ale s motorem sou porat problemi konkretne s valcem
Datum: 23. února 2011 15:54
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Datum: 22. února 2011 21:59
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Hoj,omlouvám se jestli otravuji,ale pořád mi to neni jasné s tou podkovou,podle výkresu na internetu má být široká 7.5mm,ale někde je vidět mnohem širší(třeba tady na fichtl kramku),takže ty 7,5mm musejí být 2 a dají se do každého karteru,nebo se udělá jedna široká 2x7,5mm+ ta mezera mezi setrvačníky????\r\n\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 18:34
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Hele staníku,do prdele musim a komu se to to nelíbí ať si pr... políbí,že. Kupovat si ji nemusim,můžu si ji vyrobit, do pr.... proč se všude musí najít nějaké pako které má pitomé řeči!
Datum: 23. února 2011 18:34
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 ta tlustá je výplň prostoru po změnšení průměru setrváku(tlaku nepřidá),ta tenká je mezi orig setrváky a ta zmenšije spodni objem-zvyšuje tlak.
Datum: 22. února 2011 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel11211
 prijde ti normální s timhle dotazem tapetovat kazdou diskusi?? Tak si ji do prdele kup,ten kluk na motoinzerci je prodává už nějakej pátek.....
Datum: 22. února 2011 20:36
Jméno: miso
IP: uživatel9693
 hosi potrebujem poradit AMAL 21T je vhodny ked upravujem ci sa da vyladit td motor jawa 50
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel11211
 je dobrý,sada trysek se dá sehnat,filtry také.....
Datum: 22. února 2011 20:51
Jméno: mekyn3
IP: uživatel11017
 chtel bych se zeptat jestli by sel udelat pionýr dvun válec že by se na komplet motor pridelal ze strany zapalovýní druhy motor ale bez prevodovky a zapalování by bylo na nem je to mozné?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 20:58
Jméno: mekyn3
IP: uživatel11017
 tak co posles ty fotky nebo co?
Datum: 24. února 2011 20:58
 čus,distak někam ty fotky uploadni a hod´ sem odkaz
Datum: 23. února 2011 19:22
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 me muzes taky dik petrkudrnacx@seznam.cz
Datum: 23. února 2011 18:43
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 prasiq@seznam.cz
Datum: 23. února 2011 18:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 A mě pls taky
Datum: 23. února 2011 18:18
 čau,distak mne taky pošli tu fotku jak to máš udělané,díky
Datum: 23. února 2011 14:33
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Spojeni klik se pouziva ,,orisek'' neboli nastrcny nastavec na racnovy klic... dela se to tak ze klika se jednoducho zbousi na tvar (z jedne strany 4 hran a z
druhe 5 nebo 6 hran) proste podle orechu...
Datum: 23. února 2011 0:43
 myslím, že už je nás víc  lecbych.l@seznam.cz
Datum: 22. února 2011 20:22
 zdary,distak nakou tu fotečku,taky by mně zajímalo jak to vypadá.
Datum: 22. února 2011 19:50
Datum: 22. února 2011 19:42
Jméno: mekyn3
IP: uživatel11017
 prave to mne dela jedinej problem spojeni tech klikovek dohromady aby to bylo uplne presne nevim vubec jak svarit asi ne co?
Datum: 22. února 2011 19:42
 Ono to neni zas tak složité jak to vypadá si myslím. chtělbych to zkusit o prázdninách. prosim můžu se zeptat jak si vyřešil spojení těch dvou klikovek mezi sebou? přemýšlím že bych mezi to dal nějaký mezikus konicky ktery by se narazilna čepy a ještě bych to zajistil nějakým kolíčkem ale to by asi nebylo moc bezpečné
Datum: 22. února 2011 19:30
 posli mne prosim nejaky foto.je to hodne slozitý udelat?posli na email dej3@seznam.cz diky moc
Datum: 22. února 2011 19:22
 prosimtě nemáš video? to byl můj sen vidět jak takový pincek jede.
Datum: 22. února 2011 19:22
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdar hoši, já mám něco podobnýho doma postavenýho, na levou stranu motoru sem přidělal tu část kartrů s klikovkou, přes levé víko na primární kolečko a normálně to běží. Kliky jdou zároveň, žene to jedno zápalko a karby sou orig. a výfuky svedené oba do jednoho výfuku z dvěpade čezety. Mám to na normálním fichtlu, z pravé strany vypadá jak sériovka. Má to dobrej tah v poho na tom dvá letijou sedumdesát. Mám tam 13z. sekundár. Foto pošlu zítra!
Datum: 22. února 2011 18:40
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 imposible
Datum: 22. února 2011 18:30
Jméno: mekyn3
IP: uživatel11017
 šak sem psal že jeden by byl bez prevodovky že by se uřízla a nechala jenom cas s klikovou hridelí
Datum: 22. února 2011 18:20
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 TEORETICKY - musela by se logicky udělat nějaká spojnice klikových hřídelí, zapalování by to snad zvládlo... ale... tem motor na takovej výkon není stavěnej, naprosto by nevyhovovaly 3 rychlostní stupně, v jednom z těch motorů by byla zbytečná převodovka atd... prostě by s tím bylo šílenýho matlání
Datum: 22. února 2011 18:08
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Posl.aktualizace: 04. března 2011 0:31
Jméno: Rychlopal
IP: uživatel4620
 Nojo pionýr je nesmrtelný, ale mněl podle mě hodně velký štěstí jak dopadl a že ho ta vody uplně neodepsala  ale aspoň žes tu napsal ten dobrý konec jinak by mně to štvalo celý den, že tohle dokáže někdo udělat motorce (skoro veteránovi)
Datum: 04. března 2011 0:31
Datum: 22. února 2011 23:07
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 no tak jsem to zahodil .. no .. se svet nezbori.
Datum: 22. února 2011 21:57
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to video upnul niekto so Slovenska a tam v pozadí dačo zamelie po maďarsky :/ škoda fichtla
Datum: 22. února 2011 17:42
 Jsou to kokoti fakt! Nakopat do prdele je patří! Už to tu jednou bylo, poláci ničej snad všechno včetně i ČZ a jiných JAW. Je toho plné youtube. NAjdou se i tací kokoti v našem státě, ale to jsou fakt totoální retardi. JSou to fakt zmrdi, ale co s tím naděláme?
Datum: 22. února 2011 17:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 22. února 2011 15:47
 nakopat, vyliskat a i to by bylo málo....
Datum: 22. února 2011 15:18
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 To jsou omezení chudáci
Datum: 22. února 2011 15:06
 to jsou kokoti made in Polsko,,, takovej kokoti se v čr nenajde,, pač už vi jakou to ma cenu  a hlavne maji vetsi mozek
Datum: 22. února 2011 15:03
 Asi tak...
Datum: 22. února 2011 14:47
Jméno: radar
IP: uživatel7044
 Kreténi bych z toho mostu hodil je.
Datum: 22. února 2011 13:59
Jméno: L
IP: uživatel9582
 to je smutny
Datum: 22. února 2011 13:41
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 co ti kokoti tím chtěli dokázat???
Datum: 22. února 2011 12:28
Jméno: wepik
IP: uživatel10027
 http://www.youtube.com/watch?v=eOWAOEL2KM8 UŽ ROK MÁ POSLEDNÍCH 5 KUSŮ \r\nASI DOU HODNĚ NA ODBYT !!! xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 20:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 hmm tak to je už sila
Datum: 21. února 2011 20:25
Jméno: karel
IP: uživatel11169
Posl.aktualizace: 21. února 2011 18:05
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 http://www.jawa50speed.wz.cz/_stu.html
Datum: 21. února 2011 18:05
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Čau, čau. Mám dotaz ohledně lakování  Už mi došel základ ve spreji, tak jsem to natřel základem v plechovce. Už to schne, a chci se zeptat až to obrousím pod vodou, můžu na ten základ dát plnič a pak vrchní ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 22:58
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 lukascz41 : Prosímtě mohl by jsi mi zaslat na mail : MartinFel@email.cz pár fotek, jak to vypadá s tím plničem ? Díky
Datum: 21. února 2011 22:58
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Je to možnééé... mluvím z vlastní zkušenosti
Datum: 21. února 2011 19:44
Jméno: lukascz41
IP: uživatel10868
 Dovolím si nesouhlasit...plnič ve spreji je i dobrá..dával sm jí na Hondu a porovnání s lakem je úžasná.... fotky mohu dodat
Datum: 21. února 2011 19:35
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Plnič ve spreji? Ten je k smíchu.. jednou jsem to použil na autě.. a ještě než to uschlo jsem to hadrem dostal dolů  je to jak voda.. stejka to... o ničem práce.  já jsem zastáncem bílího zakladu v plechovce  nastříkat nekolik vrstev a pak brousit
Datum: 21. února 2011 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel11207
 Budu rád až mi o tom někdo přesvědčí....viděl jsem už hrozně moc "motorek" který byli "lakovaný" sprejema.....ani jednou to nebylo srovnatelný s normalnim lakem.... ale ja se ptal na kvalitu plniče ve spreji,neznám to....zajímá mi to.....
Datum: 21. února 2011 16:09
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 A nemyslíš náhodou, že je mnohem lepší mít novej lak ve spreji, než starej, poškrábanej, místen málo zrezlej ??? Řekl bych, že je to lepší i když nemám po ruce kompresor aby to vypadalo krásně. Ale i ve spreji se dá dosáhnout kvalitního laku.
Datum: 21. února 2011 15:59
Jméno: standa
IP: uživatel11207
 moc by mě zajímala kvalita těchto plničů/základovky ve spreji......všechno ve spreji co znám stojí za nic....
Datum: 21. února 2011 15:05
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 jasně že můžeš  ale dneska uz se dělají plniče zároveň se základem... takže se dělá ze to obrousis na plech... pak se dá plnič ten se brousí pod vodou.. a pak se dává vrchní barva  a nebo kdyz tam dáš dost základu,,, nekolik vrstev tak to funguje taky jako plnič  základovkaa už v sobě má taky plnidlo
Datum: 21. února 2011 13:12
Jméno: nic
IP: uživatel6546
 hoj draci.chci se zeptat..jestli tento vyfuk by byl dobry na jawu dandy 50"motor sachs"(vím že nepasuje,převařil bych si koncovku).Jedna semi jestli tento vyfuk je na 2t.Pojede to s tím vyfukem líp?.za každe rady předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 10:54
Jméno: standa
IP: uživatel11207
 určitě je to kravina,výfuky na skůtry jsou laděné pro pásmo max otáček/výkonu ve velmi úzkém rozsahu(variátor!)....tu koncovku mužu doporučit,ovšem její výkonový přínos se mi nezdá,to jedině za předpokladu že origo koncovka je s restrikcí!
Datum: 21. února 2011 10:54
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 http://www.kompletanew.tkmoto.cz/
Datum: 20. února 2011 18:50
Jméno: nic
IP: uživatel6546
 jake sou ty stranky na tk moto?Podívam se na ceny a pak zvažím jestli si koupím,, a nebo se na to vyseru a necham si uřvanýho ladaka:/
Datum: 20. února 2011 18:26
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Rekni mi o co ti jde, dandyna jezdi uz v serii jak raketa, jediny co se dela je ze vykuchaj koncovku a tim to konci, co si od 50ky slibujes? Litat 250? Ma to slaboucky koelcka, foukne vitr a koncis v prikopu, proc si chces kupovat za kazdou cenu vejfuk co tam nepatri? Podivej se na nej, je na skutra a jak bys ho chtel na dandynu dostat? leda cely rozrezat a prachy vhajzlu, nejistej vysledek... Pokud tak moc chces vyhazovat penize tak TK moto prodava upraveny vejfuky. Pocitej s tim ze pokud se v tom budes stourat ten motor to nevydrzi a kde do nej chces schanet dily? Bud rad ze jezdi...
Datum: 20. února 2011 18:02
Jméno: nic
IP: uživatel6546
Datum: 20. února 2011 17:13
Jméno: viktor009
IP: uživatel11203
Posl.aktualizace: 21. února 2011 9:58
 Když se tím bez poškození předtím sundalo 5 pístů včetně mustangového, tak tady chyba nebude...
Datum: 21. února 2011 9:58
 ondragram: uz vim ze preco ti zlomil piest na fichtla.... a ty ze ci seso mi to nevymeni?
Datum: 20. února 2011 18:59
 Ano, jak říká Ondragam.... podle mě je cena za nabízení nářadí vysoká.... každopádně jak je psáno podemnou lepší by bylo udělat si taková stahováky doma  (myslím si že dom a vždy něco na vyrobení pohledáš) když ne investice 50-100 kč.
Datum: 20. února 2011 14:45
 Já bych na to měl takový názor, že místo blokátoru poslouží vhodně vzpříčený šroub, vytlačovák se udělá z trubkovýho klíče, velký podložky a dlouhýho šroubu, stahovák kolečka z kusu železa a 2 šroubů, vytlačovák kliky taky z pásu železa a dvou šroubů-náklady asi 50Kč...
Datum: 20. února 2011 14:33
Jméno: viktor009
IP: uživatel11203
 A diky, tak názor o ceně bych měl. A co kvalita? Vydrží to něco? Mám to brát?
Datum: 20. února 2011 14:26
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Podívej se , kolik stojí zde na krámku jen vytlačovak pístních čepů , a podle toho si udělej úsudek o ceně .
Datum: 20. února 2011 14:20
 hello looking for a pattern cylinder on 50 / 4, exact measurements thanks
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 18:56
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html
Datum: 20. února 2011 18:56
 sorry it's my fault I have jawa mustang 50 I needs plans modification "cylindra" on 50/4 sry my english it's not perfect
Datum: 20. února 2011 17:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no why, but which
Datum: 20. února 2011 16:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Hmm? I don't understand you to say more what you want? why type of motocycles JAWA or ČZ ????
Datum: 20. února 2011 16:28
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draci chci udělat pořádně motor u fíka a možná i nějaká ta uprava ložiska chci SKF a gufera silikonový .Co myslíte bude to dobrý ono je víc těch něměckých značek ložisekale rozhodnu se pro SKF a gufera ty silikonový.??Co myslítě budou kvalitní poradte zkušení co vy dávate do upravených motorů a co za gufera??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel11199
 gufera z materiálu NBR(klasický) jsou dobrý tak do 2500 otáček(kamarád skoumal grafy gufer pro otáčky klikového hřídele)......jinak sou k ničemu....vím že hodně lidí jezdilo nejaký extra dobrý extra drahý gufera od SKF z nejakyho extra matroše...víc nevim....co jsem se dozvěděl,tak silikonové mají hezké vlastnosti,ovšem jak je to s tim leptáním benzinem?? I přesto ja jdu letos do obyčejných silikonových gufer....loziska ..??? ZVL jsou dobrý tak na koloběžku,ale nesmíš se moc rychle odstrkovat   Ložiska určitě lepší NTN,SKF,FAG....u nas maj FAG,takze mam FAG...hlavně at to má vůli c3...jinak pro seriovku bohate staci obyc veci.... staci obyc levna loziska,obyc levna gufera.....
Datum: 20. února 2011 16:03
 ve VŠECH motorech mám VŠECHNY ložiska ZKL-ZVL a OBYČEJNÝ gufera. nikdy jsem neměl jedinej problém.
Datum: 20. února 2011 11:36
 ložiska dej SKF na kliku akorát...jinde můžou bejt klidně zkl. Ty gufera, mám taky upravenej motor a normální gufera a je to v pořádku..ale pokud s tím nechceš mít žádný starosti tak dej ty silikonový co tu má sesa
Datum: 19. února 2011 22:48
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
Posl.aktualizace: 20. února 2011 15:14
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 čau dík za reakci docelá rád je koupím akorád sem nenašel tvůj Facebook můj je Venca Zdenek
Datum: 20. února 2011 15:14
Jméno: biker
IP: uživatel7743
 můj fejs je zedek františek.
Datum: 20. února 2011 2:08
Jméno: biker
IP: uživatel7743
 zdravím tak přesně tyhle jsem nedávno kupoval u kámoše co dělá mašiny,dal jsem je na jawu 350/640.zadní plasty mám karbon a čirá skla.když chvíly počkáš tak já mu zítra nebo nejdýl v pondělí brnknu a pozeptám se ho,možná ty skla bude mít.Dám vědět.on totiž prodává a opravuje motorky a má prodejnu přímo u sebe doma takže by pak nebyl problém je tam koupit a poslad ti je,když je bude mít.kdyžtak se mrkni na fejs tam tu mojí moto mám vyfocenou,ať vydíš jak vypadají.
Datum: 20. února 2011 2:06
 hosi mam dotaz. Mam jakysiho zahadnyho fichtla... kdzy ho nakopnu tak v nem skrci jak krava... dam spojku cvaknu 1 a kdyz ju jeste stale drzim tak to prestane skrcet... a pri jizde to skrci zas.. je to neco v motoru byl 2x rozdelany a na ni sem neprisel ale napada me ze to muze drit primarni retez o kartery... dal sme tam sice novej retaz a novy lamely ale stejne to je nejak malo naply, nechapu =) .. diky.. stejne je to zmrd
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 21:24
 prvé skús vymenit koš a uvidíš že či to prestane alebo nie .
Datum: 18. února 2011 21:24
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 ne ten je dotahlej fest ale mam podezreni ze ten spojkovej skos je nejakej divej... pac na druhym motore kdyz mam normal ten kos a novy primarni retez a lamely tak je to naply a tady nic...
Datum: 18. února 2011 20:46
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 co pístní čep? nebo taky málo utažený motor k rámu....
Datum: 18. února 2011 16:36
 a nemáš náhodov povolený spojkový koš ?
Datum: 18. února 2011 15:44
 Nazdar draci. Nevedel som, do ktorej kategórie zaradiť tento príspevok, tak sa vopred ospravedlňujem. Vedel by mi tu niekto povedať, či je nejaký rozdiel medzi motorom a kostrou z J350-639 a J350-640? Podľa mňa nie, no nie som si úplne istý a nejak sa mi to z netu nepodarilo zistiť. Poprípade, či sú nejaké zásadné rozdiely medzi týmito dvomi motorkami, teda okrem kapotáže  Díky moc za vaše odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 16:34
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 motory jsou rozdilné v karburátorech, otryskování, sekundárním kolečku, asi od 1998 není na kárteru chladíci žebro... kostra má jinak navařené držáky kapotáže a zadek je trochu ohlý nahoru
Datum: 18. února 2011 16:34
 čau draci, rozhodl jsem se, že si poprve postavím nějakej lehce upravenej motor na mého mustanga- zatim jsem stavěl jen origa a ted jsem se rozhodl ze trochu zvýšim vykon. Je to na cestáka a ne na zavody- tekze zvýšení vykonu za co možna nejnizsi znizeni zivotnosti, ale i s tim pocitam. Jde o to zda se mi vyplati kupovat a davat tam tuhle ojnici na jehlách http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_268.html . Jaky s tím máte zkusenosti- jestli je to tak jak píše sesa. Slysel jsem ze se to lozisko na cepu sype tak proto se ptam a nebo jaky s tim jsou problémy. BUdu dělat repas kliky- právě jestli nachat origo ojnici, vybrus, loziska, guferra, spojka, primár, plus lehce poladit kanály a lehký sniženi hlavy. Díky za vaše zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 9:24
 JO díky stando - vím že na prepoustaky nemam sahat. Kamarád mi v tomhle poradí taze nejsem na to uplně sám. Jen jsem nevedel jak s tou ojnicí
Datum: 21. února 2011 9:24
Jméno: standa
IP: uživatel11189
 Jen dodatek. Takto má zhruba vypadat přístup k prvním upravam motoru. Zadny ze 13 letej kluk dostane vyhrkanýho pionýra a myslí,že nějakou "upravou" to donutí chodit 90,to je špatně! Je fakt důležitý,ovládnout seriovku(jízda,opravy motoru,seřízení motoru,pochopení funkce 2T motoru fichtla) a pak teprve pokoušet vyšší level! Pak jsou výsledky zaručené! Jako v tomhle případě. Provaz-držim palce!
Datum: 18. února 2011 12:03
Jméno: standa
IP: uživatel11189
 Použij ojnici CKR na jehlách,je nejlepší,jezdí ji na zavodech snad vsichni co znám. U úpravy válce jen pořeš sací a výfukový kanál,na přefuky nesahej.
Datum: 18. února 2011 11:55
Jméno: gufero
IP: uživatel11177
 Zdar mistři..potřebuju vědět do kolika km mam zajet nove pochromovane pistní kroužky na "jawě 50 dandy sachs"
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 19:18
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 to sem se taky ptal a řikali že stačí 1 nádrž ale já sem zajížděl radči 2 nádrže ale to poznáš až to pojede líp
Datum: 17. února 2011 19:18
 čus.. já si myslím tak do 150-200km. ale počkej si na názory druhých..
Datum: 17. února 2011 12:16
 čus draci, jaké byli páčky na 21??? s kuličkou na konci nebo bez? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 19:42
 na 21 co mam z roku 74 uz mam plechovy s k ulickou
Datum: 15. února 2011 19:42
 s kulickou a lisované z plechu, starsie mali bez kuliciek a z hliniku
Datum: 15. února 2011 17:05
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 ANKETA, ahoj, jaký je Váš osobní názor na používání imbus šroubů do motoru na pionýra??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 18:59
Jméno: standa
IP: uživatel11172
 Jo jsem si jistej a nebyl to jen tenhle motor! Tuhle motorku máme doma od výroby v roce 1971. V roce 1971 to koupil nový tátovej děda,pak na tom jezdil děda,pak táta,ten na tom v roce 1982 udělal první výbrus(nic víc) a dále na něm jezdil až do roku 1998,pak to 3 roky leželo pod dekou a v roce 2001 jsem to osedlal já. Během 3 let ježdění vypověděla službu spojka,začala vyskakovat trojka a startpáka zabírala až hodně dole,ojnice měla vakl i dole,tak jsem to v roce 2004 otevřel a zgenerálkoval....také mi ty imbusy překvapily....od té doby je dávám do všech motorů!
Datum: 15. února 2011 18:59
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 standa: ses si jistej, ze ten motor nebyl predtim uz puleny? Nebo odkud mas tu informaci, jeste sem o tom neslysel. Al tak proc ne...
Datum: 15. února 2011 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel11172
 pozdější modelová řada pionýrů měla v blocích motoru standartně imbusové šrouby,jen z venku klasické......samozřejmně na blocích motoru uvnitř je mám pro lepší dotažení klikové skříně
Datum: 15. února 2011 14:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 suhlasim už som povoľoval hrdzave imbusy a ešte sa mi nestalo že by som ich nepovolil aby som musel na ne použivať deštrukčné metody
Datum: 15. února 2011 8:30
 Daleko lepší než šrouby,neožvejkají se.
Datum: 14. února 2011 20:22
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 vzhledem k zachování origo vzhledu motoru bych osobně zachoval původní... i když uvnitř motoru bych je asi dal... na stroji určeném třeba pro závody jest použití imbusů vhodné z důvodů již níže zmíněných
Datum: 14. února 2011 20:01
 imbusy jsou lepší, víc vydrží a jen tak lehko se nestrhnou jako klasické na šroubovák.
Datum: 14. února 2011 19:53
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Já jsem tam taky dával pevnostní imbusy... a jde to víc zatáhnout
Datum: 14. února 2011 19:40
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 imbusy kvalitní pevné šrouby bez problemu se dají použít na leda co
Datum: 14. února 2011 19:39
 nevim jak vy.. ale ja mam treba sroubovaky s sestihranem.. nasadim 8cku klic a dotahuju
Datum: 14. února 2011 18:35
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 proč ne, já jsem stahoval kartery imbusama, a jde to utáhnou pokud je dobrej imbus i víc jak plochým šroubovákem.
Datum: 14. února 2011 18:31
 libor: neverim ze by si zacal rozdelat motor vedla ceste  ......... podla mna do motoru daj imbus pri puleni je to lepsie,
Datum: 14. února 2011 18:30
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 hm.. vozit jeden imbusak nemusi byt spatny.. ale ja jsme zvykly vozit sroubovak.. s tim spravis 90% veci na fichtlu
Datum: 14. února 2011 17:22
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 lidi cus. Nema tu nekdo zkusenosti s motorem na125,150,175 nebo 250 jawu na fichtla?? Diiky moc.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 13:05
 jo a péro, vis proc?? tata mi nehcce dovolit si dotahnout dalsi motorku, tak proto...
Datum: 15. února 2011 13:05
 kdyz jde jen o úrevareni kostry za kterou sem dal se vsim jestli 50 korun...  (mimo motoru snad vse)
Datum: 15. února 2011 13:04
Datum: 15. února 2011 12:08
Datum: 15. února 2011 12:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proč vymejšlet také kokotiny? si kup celou 250,kolikrát jsou na netu za 3 000,-
Datum: 14. února 2011 20:15
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 no ska to by byl rachot.. ale vedet co a jak prevarit  ..
Datum: 14. února 2011 20:12
Jméno: tubin
IP: uživatel11156
 25O na fichtla dobrý no
Datum: 14. února 2011 18:49
|



|