|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ahoj,je to asi blbý dotaz ale taky máte u pincků tak zasviněnej zadní ráfek od oleje?Já jenom že snad po 5ti jízdách neni pomalu vidět chrom ale nejspíš je to tim že to je prostě pincek.Ale jestli někomu z vás toto nedělá tak dejte návod jak na to.Určitě by to ocenila i spousta dalších.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 15:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jeste tady ctu mazani vazelinou lidi proboha NEDELAT!!! vazelina je LEPIDLO NA BORDEL a retez je na vyhozeni.. but mazat vyjetakem (zkratit ale
intervaly udrzby o 3x tolik) a nebo si koupit ten mazaci sprej na retez ( otazka cca 60 kc!!!!) a prach a bordel se na to chyta minimalne...
Datum: 27. září 2010 15:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Webster presne tak kdys vyprat tak leda v nafte...
Datum: 27. září 2010 15:27
 Dave`s: to s tim benzínem jsem zatim nezkoušel, ještě, že jsi mě zastavil  Vono by to bylo asi lepší v naftě ne?
Datum: 26. září 2010 20:31
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Asi to bude tim,že ten řetěz byl novej a když je novej tak je namazanej normalnim olejem tekutym.Potom jsem ho trošku mázl vazelínou a to bude tim.Ale taky mi stříká olej kolem škvír na výfuku takže to je snad ještě horší.
Datum: 26. září 2010 19:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 denzilcek fichtlackej retez nema O nebo X krouzky... stejne ale i tak se nesmi prat benzinem protoze benzin VYSUSUJE a musel by se ten retez vyvarit v emulzi vazeliny a oleje... jinak maz retez pripravkem k tomu urcenyma a mas po problemech...
Datum: 26. září 2010 18:44
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 nb ti chčije olej guferem u řetěz kolečkem to dělalo mě
Datum: 26. září 2010 18:22
 Benzín rozežere těsnění
Datum: 26. září 2010 18:00
 vyprat v benzínu a nastříkat sprejem speciálně na řetězy, který když ho stříkáš tak je tekutý a po uschnutí je z něj taková vezelína, která nic nepostříká. Jednou jsem ho namazal silionovym olejem a jel se project a přijedu a všechno totál od oleje i novej plášť, tak jsem ho musel(plášť) nastříkat takovym tim osvežovačem pneu, jak se pak leskne  .
Datum: 26. září 2010 15:22
 Moc mažeš řetěz
Datum: 26. září 2010 14:38
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 hele ja mam taky pincka a tohle mi nedělá a co máš za pincka?
Datum: 26. září 2010 14:24
Jméno: Drax
IP: uživatel10434
 Hoj draci, tak sem se informoval na ten motor 115 cm, http://motorky.bazos.cz/inzerat/7295013/Motor-Pionyr-80ccm.php \r\nted už teda 70  ale nějaký pán mi říkal že jeho kluk na to dělal generálku, a když mi ho dal k telefonu tak sem se dozvěděl že je tam 2. výbrus a když jsem mu položil otázku: Byla měněná gufera? tak sem slyšel eee ee e co to je?...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 15:42
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/7168782/Motory-Jawa.php ....a tohle bude lepší?
Datum: 26. září 2010 15:42
 je to obyčejný předražený motor.
Datum: 26. září 2010 15:26
 Co myslíte že je to normálně 50ccm?
Datum: 26. září 2010 14:43
 to cislo 115 bude nejspis skladové číslo náhradního dílu  ......
Datum: 26. září 2010 14:34
 Zrovna jsem ten motor chtěl koupit..takže asi ho brat nemám že?
Datum: 26. září 2010 14:31
 je to profík
Datum: 26. září 2010 14:09
 Dobrý den chci poradit, co se týče ČZ175/487 dá se udělat na ní elektrický startér, místo klasické nakopávačky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 22:03
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Dave's: Já to neprodávám, dal jsem odkaz na první inzerát co jsem našel a když jsem vyděl ty fotky, jsem si řekl že je to v hrozném stavu a otázka je: jestli to vůbec funguje.
Datum: 27. září 2010 22:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jura: tak to je mazec ja za motor bez karbecu jinak se vsim i s civkou chtel 1500 a vsichni jakej jsem blazen   (dynamo a vse tam je)
Datum: 27. září 2010 15:36
 No šlo mi o to, že jsem si chtěl koupit kostru něákyho jogurtáka s papirama na 125 ale pres plasty by sem nedostal startpaku a radicku, takze bych mel pres prodlouzeni radicku ale startpaku bych nemel jak vyresit, tak jsem si myslel ze by to slo takhle. No jeste se podivam po neakem jinym reseni, zatím díky lidi.
Datum: 26. září 2010 20:49
 Taky si myslím,že je to zbytečnost předělávat to na elektrickej startér a ten dynamo startér tam nezamontuješ,je to větší jak originál dynamo,motor z prasete 502 na to musel mít speciální kartery oproti původnímu motoru 501 a nebo 450 a možná i vyšší víko, takže bez úprav to určitě nepůjde a kdo ví i tak to tam nemusí jít napasovat.
Datum: 26. září 2010 20:37
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
Datum: 26. září 2010 20:29
 Kde ho seženu ? nebo jak to vypadá ?
Datum: 26. září 2010 20:21
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Skus tam napasovat dynamostartér.
Datum: 26. září 2010 17:24
 mozna by na ni sla nabastlit sada starteru na 350, ale je to absolutni zbytecnost. Hlavne se bojim, ze original baterka by mela malou kapacitu a po dvou zastartovani by bylo po baterce.
Datum: 26. září 2010 15:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 o tom silně pochybuju... leda že by sis nechal odlejt nový kartery a do nich ten startér nějak nabastlil..
Datum: 26. září 2010 13:23
 Zdravím Vás, potřeboval bych poradit ohledně koupě výfuku na Dandy 50. Nechcu nic předraženého, ale aby to mělo hezký zvuk a padlo to. Díky =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 22:40
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Na Dandy 50 se nevyplati kupovat nejaky lepsi vyfuk stejne to bude znit jako sekacka na travu skoda penez
Datum: 07. října 2010 22:40
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Posl.aktualizace: 26. září 2010 19:39
 na péráku pardon přeřekl jsem se
Datum: 26. září 2010 19:39
 já to měl jednou taky tak udělaný... jeden kondík byl tak jakmá a druhý byl omotaný nějakou lepící páskou a vyl v druhé objímce a když se jeden pokazil tak stačilo ten jeden urvat,odmotat pásku a přišroubovat druhý. Dělal to tak můj děda na panelce prej se v té době kondíky hodně kazily.
Datum: 26. září 2010 19:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli funguje se dá zjistit proměřením, bude mít nějakej odpor, nevim jakej, ale každopádně musí bejt průchozí..
Datum: 25. září 2010 21:41
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Okej, jasny  beztak jestli funguje zjistim az skoncim s GO  ale i tak dik
Datum: 25. září 2010 20:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Pokavaď funguje, neni tam co repasovat, maximálně ta destička na který je kladívko a kondík a šachty uhlíků, ty často praskaj.. Pro dobrej pocit můžeš vyfoukat vzduchem ten zbroušenej uhlík, abys neměl černý ruce po každym dotyku statoru. Na buzení dojmu se vyser, stejně je schovaný pod deklem..
Datum: 25. září 2010 19:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jeste by me zajimalo jak takovy zapalovani "zrepasovat" ty dratky uvnitr uz nevipadaj moc ruzove a celkove to zapalovani budi dojem ze sem ho zcoril na skladce
Datum: 25. září 2010 18:40
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 možná kvůli větší kapacitě, kdo ví.. když to bude bez jedoho jezdit furt stejně tak ho sundej a neřeš to.. případně to můžeš zaměnit jednim novym kondenzátorem..
Datum: 25. září 2010 17:54
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Je to teda z CZ175/477 ale jestli je origo vi buh
Datum: 25. září 2010 15:18
Posl.aktualizace: 25. září 2010 21:01
 Jeismarja to je krava baba si mysli ze kdyz na to napise 115 ze to ma 115ccm vybrus. je to pekna chu*ovina takovy vybrus by tam nesel ani hovno.. fact by me zajimalo jestli to nejaky kokot kupi
Datum: 25. září 2010 21:01
 kdyby to bylo takhle snadný tak se to dělá, vždyt těch co maj podčtvercák z s válcem z babety je jen pár.....
Datum: 25. září 2010 0:31
 teoreticky je to možné že by si vyrobil novou vložku do toho válce envidíme ale jestli by se tam ta vložka vešla  Nechce se mi počítat jakýby měla průměr
Datum: 25. září 2010 0:26
 Míro neblázni je to "FAKE" !!
Datum: 24. září 2010 23:48
 čus hej máš nějaký přesný popis jak to udělat ??? bych to zkusil a jinak jestli někdo potřebujete mám plno dílůů díky za tu radu
Datum: 24. září 2010 23:13
 teď koukám má to odsazené výko spojky co ? tekže by v tom motoru něco mohlo bejt
Datum: 24. září 2010 21:51
Datum: 24. září 2010 21:47
 to víš my tady v opavě jsme kouzelníci.je to jednoduché vyhonuješ ten hliník a vložku tam prostě nedáš.ale nikomu to neříkej hned by to měli všichni.tak pššš
Datum: 24. září 2010 21:18
Jméno: jawass;
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 23:16
Jméno: 3nakoks
IP: uživatel12747
 miskim ze jo
Datum: 13. listopadu 2011 23:16
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj mám takový dotaz mám závodní čezetu 175/465 je to jednoválec s dvousvíčkovou hlavou chci tam dát vape na 350 myslíte že by to jelo píšou tam že je kabely možno zamněnovat protože hází jiskru současně nebo tam mám dát vape pro jednoválec akorát s jednou cívkou navíc zapojenou stejně na tu první ?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2010 11:27
Jméno: Bany
IP: uživatel9712
 Cau , nevite nikdo jak zvišit vykon na Jawa Dandy 50 .. nakej fejfuk nebo neco podobnýho
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 15:04
Jméno: standa
IP: uživatel10435
 TK moto delaj koncovky vyfuku ktery pridaj 0.5HP a 0.5Nm
Datum: 25. září 2010 15:04
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Hmm, jelikož taky vlastním Dandy 50,tak bych ti doporučoval Poliny KIT 80, ovšem ta cena se pohybuje trochu vysoko a navíc je problém sehnat kdo to dělá, takže
jsem ho odmítnul. Výfuk ti výkon MINIMÁLNÍ přidá, ale předem se musí vypálit a utěsnit, ale i tak ten rozdíl asi nepoznáš. Jinak mě asi víc nenapadá co by tam šlo. Záleží podle toho jak je zajetá, takže popřípadě trochu GO =D
Datum: 25. září 2010 9:16
Jméno: jawass;
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jestli máte někdo zkušenosti z těmata novýma ráfka:http://www.motokramek.cz/rafek-1,6-16-chromovany-pio/ jsou kvalitní nebo ne nehází to sněma díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 21:36
Jméno: jawass;
IP: uživatel9121
 díky pošli mi prosím foto a kde se to dá kůpit doctus@email.cz
Datum: 23. září 2010 21:36
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 čus,mam je zhruba rok a půl na simsonu a misty už chytají rez a chrom se loupe dolů,raději si kup hlníkové a vylešti je,mam to tak na jawě 05,klidně ti pošlu foto
Datum: 23. září 2010 21:11
Jméno: jawass;
IP: uživatel9121
Datum: 23. září 2010 19:47
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 23. září 2010 20:32
 koupil jsem tyto samé. jsou sice pěkné atd... ale obě kola hází jako svině. Když jedu 60 je to jako kdybych seděl na splašeném býkovi...hrůza.
Datum: 23. září 2010 19:19
Jméno: Dawe
IP: uživatel10415
 Zdravim draci , dělám renovaci mého mustanga .. a dneska sem už vše dostříkal a zítra už konečně po měsící budu dávat vše dohromady ... ale přišel sem na jednu zradu ..sháněl sem si jinou nádrž protože ta moje byla hodně promáčklá a dneska sem přišel na to že mě tam nepasuje kohout protože na tý starý byl závit uvnitř a u te nove je závit na vnějšku ... nešla by udělat nějaká redukce či jen vyměnit nějak ta matka , nemáte jí doma někdo ?? do ůterka to musim mít vše hotový spojízdněný včetně elektriky a trochu zajetého motoru protože je svatováclavská jízda které se chci ůčastnit díky mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 14:55
 Na ten kohout dej převlečnou matici jako tam je origo.
Datum: 23. září 2010 14:55
Jméno: sportak21
IP: uživatel8977
 Zdar zkus tam kohout, jako je u babety 207, ta má takovou matku nebo jen přendej tu redukci.
Datum: 23. září 2010 8:40
 zdary mnel bych jeden asi blbej  dotaz jak by jel pionýr kdyby v zadu byla rozeta75 zubu a sekundaro 15 zubu,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2010 14:48
Jméno: fichtlar
IP: uživatel9923
 hoši to pojede pomalu ale bude to mit silu ale jen tak se ti to tam nevejde musis prekuchat fechtla mam to taky tak na jednom fechtlovi
Datum: 24. září 2010 14:48
 a dát k tý rozetě 11z sekundárko, tak se rozjíždíš na trojku
Datum: 23. září 2010 17:05
 denzileck: ale vzdyt vis ze to myslim jen ve srande a v dobrem
Datum: 22. září 2010 22:18
Jméno: mataw
IP: uživatel10301
 pojede a pomalu ale nevim jestli se ti vejde ta 15 z do kartelu ale jinak s toho fika budes mit luxusni tahac
Datum: 22. září 2010 21:40
 To bys nebyl ty,kdyby sis nerejpnul
Datum: 22. září 2010 21:31
 denzileck: to ze ti neco nedoslo neni chyba ceske posty  DD
Datum: 22. září 2010 19:38
 To mi nedošlo...taky mi nedochází proč by to někdo dělal takhle složitě..
Datum: 22. září 2010 17:02
 To je lehčí převod než originál kterej je 13/55, bude to asi jako 11/55
Datum: 22. září 2010 15:58
 Tak těžkej převod ti sériovej pincek nezvládne
Datum: 22. září 2010 15:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a máte ve škole matiku? 15/75 neni nic jinýho než poměr, tak si to spočítej a porovnej s orig. převodem, případně jeho úpravami (11z sek. kolečko apod.)
Datum: 22. září 2010 15:26
Jméno: jawa 20
IP: uživatel10228
 zdar draci mam od stejskyho cestovni upravu a chtel sem se zeptat jaky mam pouzit vyfuk mam tam doutnik a nejak se tomu moc nechce dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 8:18
Jméno: jawa 20
IP: uživatel10416
 moc diky za radu vyskousim ja tam mam dvoukrouzek a upravu uz mam skoro rok dik moc
Datum: 23. září 2010 8:18
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Zdar. Na jaře jsem také jezdil na Cestovní Upravě. S originálním neupraveným doutníkem není problém 78-80km/h s moc pěknym průběhem a solidním zrychlení odspoda. Ovšem musíš si udělat dost volného času a vše seřídit do detailu dle Stejskyho návodu. Pokud používáš origo filtrbox(mě to s nim jelo nejvíc) tak doporučuju si pohrát s jeho odporem pomocí gumových záslepek pro otvory na jeho plášti(1 velká+2 malé).S origo filtrboxem použij HT 68. Hladina plovákové komory dle příručky k moto. Další věci které nesmíš zanedbat: Předstih opravdu přesně 1.6mm,na kladívko dvě pružiny+co nejméně ojetou vačku,odtrh přesně 0.4mm(jinak to ve vyšších ztrácí,kladívko odskakuje a rychlost stagnuje na 72-74km/h),zajisti plynulý a větší prutok paliva(pokud budeš mít problemy s origo kohoutem,použij starý železný páčkový z typu Jawa-550,jehlový ventil plováku uprav na větší průtok),další neméně podstatná věc - použij staré nepotlučené vypálené výfukové koleno(nová kolena jsou sice krásná,ale ouzká,někdy delší).....je to sposta detailů,ale pokud je zanedbáš,nepřehoupneš se ani přes rychlost seriovky,naopak to pojede hůře. Přeji hodně štěstí v ladění,snad ti můj seznam detailů pomuže k výkonu,mě to trvalo 2 měsíce,tobě s tímto seznamem kravin maximálně týden. Zajíždět s jednokroužkem nemusíš,ale použij alespoň polosyntetický olej v poměru 1:25 a jehlu dej o 2 zářezy výš,po 200km,pak stačí mazat 1:30-1:35 s jehlou dole....
Datum: 22. září 2010 15:31
 zdar nevite da se pouzit ten plovak co je tady v tech kategoriich 125 na 2920 ? - ten co je tu na fichtlkramku
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 23:12
Jméno: 3nakoks
IP: uživatel12747
 mislim že jo ale nejsem si jistej
Datum: 13. listopadu 2011 23:12
 čus řekli byste mi pls vaše názory na HIKONE ? někteří lidé říkaj že je to pěkná brzda někteří že je to dobrý... tak nevím co si mám o tom myslet.. ps: upravuji si babettu, budu mít upravenej válec tudíž větší koleno a musím mít lepší lauf.. jen abyste věděli nač je potřeba..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 13:27
Jméno: kuba
IP: uživatel10485
 nejlepsi je nemit zadnej vejfuk
Datum: 05. října 2010 13:27
Jméno: standa
IP: uživatel10412
Datum: 22. září 2010 21:18
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 pls mohl by mi někdo poradit jak to mám teda odladit? a co je to ta výletová trubička??
Datum: 22. září 2010 19:02
Datum: 22. září 2010 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 sezen si ruzně dlouhý kolena,udělej si ruzně dlouhé a různě široké výletové trubičky,tělo výfuku s těsnými objímkami na výletovku a na koleno a vem to na brzdu,tak ti vše vysvětlí....pak jsi schopný jen výfukem nahnat klidně jednoho koně....jinak se na to vyser  i kdyz na babetu to bude jedno....
Datum: 22. září 2010 18:29
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 cau klido ho kup je levnej a hustej ten zvuk je rachot kamos ho mel jen se mi nelibilo jak ho mel vysoko jak u krosky kour mu sel az do nebe takze kup nakej mensi na vysku
Datum: 22. září 2010 15:25
 prave - musis si s tim pohrat a naladit to na ten vejfuk - a pak to svistí
Datum: 22. září 2010 10:10
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 když se dobře upraví tak je to parádaaaaaaaaaa
Datum: 21. září 2010 20:42
Jméno: čezet 175/487
IP: uživatel9949
 Zdar , přemýšlím o novém laku na mou čezetu 175/487 hodně známých my radí ať si nechám udělat na plechy komaxit moc takových motorek jsem ještě neviděl s komaxitem , proto by mě zajímal Váš názor popřípadě zkušenosti s touhle barvou předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 17:23
 jak rika hh na vrchni plechy nema cenu davat komaxit. zato na ram je to uzasne vec, urcite pri zandavani motoru nekde zavadis o ram, ale ten komaxit to vydrzi resp udela se do nej sktabanec, ale nebude to na material a nebude to tim padem ani videt. Opravoval jsem ER5, mela ram v komaxu, priznam se, ze mi ujel sroubovak a vzal jsem o ram. Pri vsi ucte k umeni JAWy a čz ten lak co je uriginalne na ramu by se odloupnul, ale komax drzi. Je pravda, ze lakovani komaxitem je drazsi, ale ta investice se vyplati.
Datum: 22. září 2010 17:23
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 představ si to jako plastovou vrstvu přes ty železný díly... výhoda je že to vydrží určitě víc než obyč lak.. Jinak podle mě je dobrá kombinace komaxitu na rámu a dílech co nejsou moc vidět (rám, vidlice, airbox, případně i palubka a na ty hlavní plechy jako blatníky, kastlíky a nádrž klasickou barvu, nejlépe z lakovny..
Datum: 21. září 2010 19:39
Jméno: Venca 023
IP: uživatel8693
 Zdar drací a tuneří mám odázku dlouho mi to už leží v hlave fichci na fichtla nladák jeden už mám ale chtel bych primo ladák aby sedel přesně pro seriovej motor dáte radu hikone nechci už ho mám a jezdím na nej ale neco lepšího díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Klikař: Svatá pravda!! Seriový výfuk je nejvhodnější i pro lehce upravené stroje!
Datum: 22. září 2010 15:51
 na seriovej motor je nejlepší sériovej vejfuk.
Datum: 21. září 2010 19:36
 Když máš možnost si svařovat tak proč si rovnou neodladíš ten hikone?
Datum: 21. září 2010 19:21
 a spočítat to nezvládneě ?
Datum: 21. září 2010 18:49
Jméno: venca 023
IP: uživatel8693
 ale mě bi stačily treba osvedčeny míry k seriovímu vejfuku a já si ho povařím doma
Datum: 21. září 2010 18:38
 Žádnej ladák na fichtla,kterej bys nemusel ladit neexistuje,krom sériováho vejfuku ale to zas neni ladák
Datum: 21. září 2010 18:19
Jméno: venca 023
IP: uživatel8693
 sorry blbne mi klávesnice sem tam se objevují písmenka co tam nemají nic dělat
Datum: 21. září 2010 17:39
 fungovalo by zapalování z babety na pionýra ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2010 21:59
Jméno: yuri
IP: uživatel9188
 ked si všimne to prvé video tak namiesto kladivka má akýsi snímač neviem aký ani z čoho ale dá sa spraviť z malého magnetu a cievočky a tyristor z babetty a hotovo
Datum: 19. září 2010 21:59
 a nemnel by ste nekdo navod jak to cele predelat na to babetacky zapalko ?:
Datum: 19. září 2010 21:54
 ok,dík
Datum: 19. září 2010 21:53
Jméno: yuri
IP: uživatel9188
Datum: 19. září 2010 21:50
 čus draci potřeboval bych něco staršího ( jawa, čz) na silnici a i polňačku.. ale nevím co si koupit.. ocenil bych kdyby to nežralo jak tank a aby to hlavně jelo.. prosím poradili byste mi s něčím/vaše zkušenosti.. ?? díky předem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 13:31
Jméno: kuba
IP: uživatel10485
 podle mne je nejlepsi jawa 90 cross
Datum: 05. října 2010 13:31
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky za rady..
Datum: 20. září 2010 6:53
 hranatou čezetu, ty jsou do terénu asi nejlepší z toho výběru...když dáš menší sekundární kolečko tak to bude fakt raketa
Datum: 19. září 2010 20:14
 Sežen si nějakou JAWu nebo ČZ 175, 125 je slabá a 50ky taky. Jinak hlavně na poli nekurvi nějakej hezkej stroj...sežen něco pojízdnýho,ale ne uplně hezkýho veterána,to by byla škoda
Datum: 19. září 2010 19:02
 jawa 174/125 a nas vystarano
Datum: 19. září 2010 18:22
 já momentálně jezdím na mustangovi.. ale není to vončo na to pole.. jinak supr věc ten fík.. denzileck: no právě že momentálně moc nne, takže čím levnější tím lepší
Datum: 19. září 2010 17:25
 Kolik na to máš peněz?
Datum: 19. září 2010 16:52
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Fíka
Datum: 19. září 2010 16:26
|



|