|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 13. září 2010 23:10
 Má pravdu je to dobré na vypálení výfuku jako ještě jsem to nezkoušel ani jsem otom neslyšel ,ale zkusím  myslím ,že nápad dobrý.
Datum: 13. září 2010 23:10
 To s tím plamenem je docela pěkný, nic tím neničej a alespoň se pobavěj  Ghost rider...
Datum: 13. září 2010 18:52
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
Datum: 13. září 2010 18:00
 Co je špatnýho na vypalování vejfuku?
Datum: 13. září 2010 17:15
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 Škoda že mu ta hnusná "demoliční" dílna nechytla
Datum: 13. září 2010 16:54
 Tak todle už je moc no  Blbeček
Datum: 13. září 2010 16:34
Posl.aktualizace: 13. září 2010 21:50
 pls poraďte mi, děkuji
Datum: 13. září 2010 21:50
 však já myslim že na tom videju je hodně dlouhá ne?jen by mě zajimalo jestly až tak moc nevadí ty přechody ostrý?
Datum: 12. září 2010 21:42
 Jo to koleno se dělá a dost to pomůže..ale hlavně si navař výletovou trubičku
Datum: 12. září 2010 21:13
Posl.aktualizace: 15. září 2010 21:21
 řekl bych jednoznačně Předstih !!
Datum: 15. září 2010 21:21
Jméno: MaDnEsS-!K
IP: uživatel7591
 Hele, ja myslim, ze to je předstih a odtrh, nebo bohata smes benzinu.\r\nUdelej co ti vsici rikaji, serid predstih a odtrh, nastav správnou hladinu v plovakove komoře a jeste by to mohl byt jehlový ventil. pokud máš jehnu se třema zářezama, nastav prostřední, pokud se čtyřma, nastav druhý zářez od vrchu. Nebo ještě ten kondenzátor, ale to asi ne, pokud de do háje, tak nejdříve moc nevytáčí. Je potřeba s tím mít trpělivost.
Datum: 13. září 2010 18:51
Jméno: standa
IP: uživatel10376
 problem je v zapalovani,jiskra jde jen pri techto otackach.....skusil bych pohledat prošvihlý izolace,studenaky+seridit,mozna kondik....
Datum: 13. září 2010 18:39
Jméno: Standik
IP: uživatel9475
 A podíval bych se taky na trysky,jestli nejsou ucpaný...
Datum: 13. září 2010 15:19
 toto mi dělalo 99.9% všech fichtlů které měly špatný předstih a odtrh
Datum: 12. září 2010 23:04
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 tohle mi delal 8. vybrus s orygo tryskama a vzuchovym filtrem  Bez filtru jel.. delala to tryska
Datum: 12. září 2010 23:00
 No ono se to dusí, vypal výfuk, nastav plovákovou hladinu, vyčisti filtr a měl by jet
Datum: 12. září 2010 21:53
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 vypadato ze to nema benzin, mozna bordel v karburatoru
Datum: 12. září 2010 21:21
 sundej výfuk, rozeber ho a pořádně to vyčisti a mrkni jestli to neni někde přicpaným, já to měl jednou tak ucpaný že sem to nemoh skoro ani prošťourat šroubovákem, a omrkni jak je na tom koleno, a karbec je nejlepší prošťourat slabejma drátkama kdyžtak ještě zkus to co ti tady raději
Datum: 12. září 2010 20:32
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Vyšistil bych kohout,nastavil hladinu v polovakové komory,vyčisti vzduchoví filtr,vyměn svíčku,nastav odtrh a musí to byt ok. A na klikatce maš lehlu v zaražce?
Datum: 12. září 2010 19:41
 cet draci...chystam se na delsi cestu s kamosema a berem sebou stany,spacaky,zradlo a take kraviny ae newm jak mam fichtla vytunit nebo pripravit na tuto cestu...potrebuju aby denne ujel min. 70 kilaku...byl bych vdecny za par rad...diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 20:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hlavně mu nedrž plnej céres...jezděte tak 50km/h
Datum: 13. září 2010 20:18
Jméno: Standik
IP: uživatel9475
 Zkušenosti s tím trochu mám.U Babety jsem to napral do předního kola,protože jsem píchnul.Dojel jsem s tim asi 25km domu a ještě asi týden jsem s tím jezdil až najednou to začalo zase fest ucházet.Jo a bacha,ne každé tyto přípravky fungujou.Ty nejlevnější jsou na prd.čerpám ze skušeností mých kamarádů.Chce to trochu připlatit a koupit něco značkovějšího.
Datum: 13. září 2010 14:57
Datum: 12. září 2010 20:25
 Jo a jeste pumpicku (ale predem ozkousej, me jedna vypustila kolo pri foukani) a sadu lepeni nebo jeste lip ja vozim celou dusi. A samo k tomu montpaky
Datum: 12. září 2010 14:27
 To co pise boocheer. Za den ujedes klidne 200km. Mě se jednou povedlo 213km za den. A to s veelkejma pauzama... A na cestovani vrele doporucuju nosic co prodava sesa. Jen doporucuju pod spz jeste navrtat jednu diru a poradne ho chytnout. me se to klepalo az jsem se bal o spztku aby se neulomila a nevyčochtali se srouby pod sedlem treba pri jizde po kocicich hlavach  A i to lanko bych vzal
Datum: 12. září 2010 14:26
Jméno: Fogi
IP: uživatel10203
 Asi to co psal boocheer  Ještě bych přibalil WDčko,namazal ložiska v kolech a promazal řetez..Hlavně si vem s sebou ROZUM !
Datum: 12. září 2010 9:37
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Ještě bych si vzal plynové a spojkové lanko.
Datum: 12. září 2010 9:12
 Vyčistit karbec,kohoutek,seřídit předstih,skontrolvoat všechny spoje jestli drží celou plochou nikoli na pár fouskách a skontrolvoat jestli někde nehrozí skratu. pak bych dal radši i novou svíčku,na hadičku filtr paliva... správně napnout řetaz,dotáhnout všechny šrouby a matky,správně nafoukat kola a určitě si ssebou vzít nějakou sadu klíčů různách velikostí,svíčák,kombinačky,šroubovák (náhradní kondík,svíčku,žárovky a kladívko se v batohu nestratí) to je snad všechno
Datum: 11. září 2010 23:50
 Prosimvás hoši jak dlouho vydrží klikovka 60-ku válec??Asi dlouho né že??díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 20:27
 Úplně normálně,už proto že ten rádoby 60ccm válec je slabší a jede hůř než origo.
Datum: 11. září 2010 20:27
Posl.aktualizace: 12. září 2010 12:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 12. září 2010 12:39
Datum: 11. září 2010 19:47
 denzileck: my jsme hodily megu do trubky od dopravní značky a vespod se udělala taková bublina a truka se rozpulila
Datum: 11. září 2010 18:10
 shrek:To by tam musel narvat LaBombu protoze mega ho neroztrhne-osobně vyzkoušený
Datum: 11. září 2010 17:23
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Kdysi, tak 2roky z5 jsem videl na internetu takovou blbinku co se strci do vyfuku a zazehne nespalenou smes, a vysledek byl ohen, rana... ale kdovi co bylo tohle
Datum: 11. září 2010 17:03
 možná tam měl pouze střelnej prach,kterej vlivem vysoké teploty explodoval,petarda by to roztrhla ten vyfuk
Datum: 11. září 2010 16:36
 motor střílí jenom když se stane porucha díky které neskáče jiskra na svíčce každou otáčkou a potom to může být tím že vnikne do výfuku nespálené palivo třeba uchlastáním a nebo předstihem... ale ještě jsem nikdy enviděl aby při střelení výfuku vyletěla taková liša
Datum: 11. září 2010 16:30
 no já to taky vidim na petardu,mě když sem tam střelí s výfuku tak jako motor vynechá jednu otáčku ale mu ten motor furt běžel...
Datum: 11. září 2010 16:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 však taky že mu to z výfuku střelilo
Datum: 11. září 2010 16:12
 Když si to přehrávám furt dokola, připadá mi, že mu to opradu střelilo z výfuku
Datum: 11. září 2010 13:10
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 tam tgy blbci hodili petardu nee ???
Datum: 11. září 2010 13:02
 Zdarec Draci, Mám dotaz kde se dají sehnat silniční pláště? na fika?  dík za odkaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 21:38
 http://www.pneufox.cz/nejlevnejsi-pneu-a-disky/moto-pneu/2-75-16-46m-contigo-tt-continental.html?keyword=nov%C3%A1, myslím že něco takového je na fíka nadluxusní !
Datum: 10. září 2010 21:38
Jméno: Kuba
IP: uživatel8498
 Zdravim, mám prosbu...jak mám určit výletovou trubičku, a jak se chová motor když je výletovka moc krátká nebo dlouhá¨... díkessss
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 11:45
 Nebuď línej a hledej v historii.
Datum: 10. září 2010 11:45
Jméno: jawista
IP: uživatel10228
 zdar draci ktery vyfuk je na fichtla lepsi myslim na tach jestli doutnik nebo ten seriznuty dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 17:08
 no ked máte doma straé vyfuky obe typi len na vyhodeni tak pekne rozrezte ich na polovicu na lavú a pravú stranu pri zvareni a uvidite rozdiel!,,ten doutnik má konfuzor (co má aj rezonancni vyfuk "ladeny"  a ten konfuzor v seriznuom neni,, to je hlavni rozdiel
Datum: 11. září 2010 17:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 10. září 2010 23:54
 Mustang měl oba typy
Datum: 10. září 2010 16:44
 trochu sem to nepochopil..jakej výfuk myslíte seříznutej a jakej doutník? doutník má mustang nebo se pletu?
Datum: 10. září 2010 16:26
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 rozdíl tam je, vzhledem k vnitřní konstrukci, bude líp táhnout doutník a víc do otáček je ten sportovní seříznutej. Jinak osobně se mi víc líbí doutník..
Datum: 10. září 2010 8:45
 to teda je. Ten doutník lépe tlumí,ten zvuk je takový hlubší ale tišší. Ten seříznutý má takový sportovní zvuk,na můj vkus se mi to na pionýru víc líbí. Ale jinak rozdíly v jízdních vlastnostech jsou zanedbatelné,je to uplně to samé
Datum: 09. září 2010 21:51
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 mezi nimi není žádný rozdíl!
Datum: 09. září 2010 21:23
 Zdar draci nechci zbytečně otravovat ale nemohu nic takového najít nevíte někdo náhodou jaké čísla odstínů se dávaly na Jaweta Standart?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 20:44
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Čau draci nemáte někdo ponětí, kolik by stálo nachromování kol na jawě 20??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 15:53
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 kup si radši novej ráfek...buď čínu nebo origo..obojí sesa má..vyjde to levnějš..
Datum: 10. září 2010 15:53
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Slyšel jsem že nachromování jednoho kola 1000 kč plus výplet .podívej se na netu po nějakých firmách co dělají renovace.
Datum: 10. září 2010 12:35
 cau draci nevite kde sehnat nosiš nebo jen ten uchyt co patři za sedlo na jawu 350/640?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 18:21
Jméno: Fra 550
IP: uživatel10357
 Zdar draci chtel sjem se zeptat jestli by se me vesel drapak 2,75x16 do mustanga do prednichy vydlic a jestli by me treba nedrel od blatnik kdyz by sly vidle dolu proste by tlumily v terenu diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 21:12
 Vejít se tam určitě vejde ale nevím jak s tím blatníkem. Já sem tam dal krsovej blatník na sifona je na 16" kolo a nic nikde nedře a vypada to mnohem líp.
Datum: 08. září 2010 21:12
 Čus potřeboval bych poradit když bych chtěl udělat na fichtla vodou chlazenou palici tak musí bejt náký čerpadílko nebo stačí jenom chladič
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 19:01
 dá sa vypálit vyfuk aj bez horlavych látok  s stlacenim vzduchom,,s autogenem zasat pálit do konca vyfuku kym to zacne na druhom konci kourit a bude konec vyfuku cerveny a potom zapnut kompresor a dat na to pistol s trubkom na konci asi 25cm a tlacit vzduch tam kde je cerveny a karbon vo vyfuku zacne sám od seba horiet,,a ked uz menej bude cerveny alebo posuva to zacervenenie dalej (vydno z vonka) bude tam kde sa hori karbon z vonka modry kruzok tak postupne posuvat do vyfuku trubku pistola (pozor ked sa to prestane horiet tak je KONEC znova nevies zacat) a s tim sposobom mozes vypálit aj chromovi vyfuk,,vyfuk bude sice modry ale dá sa to vylestit na chromovú barvu
Datum: 09. září 2010 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel10369
 Za poslední rok je tady na tom webu kazdej hrozne chytrej a pritom......radši jen tečky,at si kazdej sahne do svedomi....nemá cenu to řešit.....akorat by to vyvolalo hádky.....zdravý jádro odešlo....současný jádro diskuse sice zdravý neni,ale o to sebevědomější.....dál radší nic....nechat tento web na pospas svýmu osudu.....asi jako kazdej web kterej projde ohromnym booomem a po pár letech upadne v zapomění....byli to doby....diskusi nedělá http://www adresa,ale lidi.....
Datum: 09. září 2010 15:23
 jenco: tak tak,pěkně "švajcem" až bude celej ružovej,jen bych to nedělal s chromovim vyfukem,každej ví jak by to dopadlo...
Datum: 08. září 2010 20:09
 na tomto webe na 90% nikto nevie jak vypálit vyfuk  ked tvrdite pod vypáleni ze 2deci benzin do vyfuku a zapálit,,to je na hovno
Datum: 08. září 2010 19:56
 nechci jen se ze ze zvedavosti ptam ,a na ten vejfuk sem se ptal protoze sem to nikdy nedelal vis
Datum: 08. září 2010 19:35
 petrpavlicek: Hele před chvílí si nevěděl jak se vypaluje vejfuk,a najednou chceš mít vodní chlazení =-O ?
Datum: 08. září 2010 18:45
 predovsetkym potrebujes zvárat hlinik potom zozen este jedného kovoobrábaca a rozmislaj  niaké fotky asi ked sa najdem mozem ti poslat fotky o pradelanie simsona na vodnik
Datum: 08. září 2010 16:02
 a jak se to dela aby byla vodou chlazena ?
Datum: 08. září 2010 14:29
 jj co riká péro funguje ,,je to termosifonové chladenie
Datum: 08. září 2010 11:00
 že tas koukal na stejskyho web
Datum: 07. září 2010 21:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no teplá voda stoupá nahoru a studená zase dolů...myslím si že by to mohlo fungovat i bez čerpadýlka...ale zkušenosti s tím nemám
Datum: 07. září 2010 21:25
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdar Draci chtel sjem se zeptat jestli nekdo nemate zkusenosti kdyz bych dal drapak 2.75x16 do prednich vidlic na mustanga ?? poradte mi diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 21:20
 To denzileck: Dovolím si odporovat on se ptá jestli se mu do PŘEDNÍCH vidlic vejde 2.75. Ja myslím, že je dost široký na co budeš mít na předku 3.00 drapák to ani nezatočíš snad na zadek dát širší to už davá smysl.
Datum: 08. září 2010 21:20
 Vejde,ale tak úzkej je naprd
Datum: 08. září 2010 18:39
 ja tam mám tam 110mm siroky drapák... samozrejme do vidlice zmesti ale retaz do toho dere,preto mám na pravej strane bocné drapaky zmensené podla potrebi..
Datum: 07. září 2010 19:21
 Zdar, jasně že se tam vleze nevidím důvod proč ne ja ho mam taky na předku aj na zadku a dží pěkně. Sice mám na předku vidle ze sifona ale myslim, že se tam určitě vejdou jelikož kamarád ma obyč vidle a ma ho tam taky ! "ten drapák myslím  "
Datum: 07. září 2010 18:57
Jméno: Franc
IP: uživatel3888
 ale ja jsem se neptal jako jsou pekny ale jestli se me vejde do vidlic ??
Datum: 07. září 2010 16:42
 2,75 sou sice pěkný ale na drapák úzký takže aspn 3.25 nebo 3.50..
Datum: 07. září 2010 16:07
Jméno: petan
IP: uživatel9425
 maš upelně jedno si myslim... jestli 2.50 nebo 2.75 ale 2.75 je spiše jako na pole a větší terén když to maš na cestu tak je lepší 2.50
Datum: 06. září 2010 22:27
 Čau borci, potřebuju poradit ohledně náhonu tachometru na jawa 05 , vždycky chvílí jde, ale pak jakoby zajede moc dolu do náhonu a lanko už k tachometru nevyjde, nevíte co s tim? nemá se to lanko točit na jednom místě aby se nedalo šoupat nahoru a dolu, nebo jak to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 20:55
 no ještě to omrknu a kdyžtak zkusím, já jen jestli v tom neni nejakej figl
Datum: 05. září 2010 20:55
Jméno: whitehell
IP: uživatel10345
 zkus na konec ke šneku natočit alobal, nemělo by to padat až na dno
Datum: 05. září 2010 20:28
 Hoj all chtěl bych se zeptat ,pasuje motor z Pincka na rám od 550tky? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 17:30
Jméno: petan
IP: uživatel9425
 pasuje taky to tak mám
Datum: 05. září 2010 17:30
 mělo by to sedět, ale nedělej to
Datum: 05. září 2010 11:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 hej
Datum: 05. září 2010 10:04
Jméno: ja
IP: uživatel10336
 ahoj mam problem pocas zabehu noveho motora kompletne po GO. z klukovej skrine vychadza divny zvuk pripominajuci skripanie opotrebovanych lozisok ale loziska su tam nove ZVL C3 .a kluka je na novej ojnici, cela po GO. moze to bit tim ze su tam nove loziska a este si to "nesadlo"??? motor ma zatial nabehanu 1moto/hod. dik za odopved
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 18:04
Jméno: standa
IP: uživatel10342
 suché a nebo moc zatlačené gufero...až přestane pískat,začnet to držet vysokej volnoběh i bez štelovaciho šroubu....
Datum: 05. září 2010 18:04
Jméno: ja
IP: uživatel10337
 dik. za odpoved... v motore je "vsetko"nove komplet GO!! ked som skusal pooocit klukou v kartrohc taq neisla az taq lahko a ani tazko.. ale nic tam o nic nezadrieralo taq som to pripisoval k nezabehnutym loziskam.... uvidim ako sa to bude chovat casom ako pisem motor ma nabehane len 1hod. ...
Datum: 05. září 2010 9:32
 Neim těžko říct ale jestli tam máš vše co píšeš tak by to mělo být po čase dobrý.Jak se ti točí klika v karterech nejde moc ztuha?
Datum: 04. září 2010 23:25
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Zdar drací mám dotaz o kolik mám snížit hlavu na fichtlu jawa 05 hlava má ledvinku budu ji použivat pro terení závody fichtl cup volenice díkec moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 19:04
 Já bych doporučil obsah spalováku 5,5 ml přidá ti to asi 0,5 HP a neničíš si klikovku a ložiska. A nezapomeň si pohrát s předstihem udělá to dost mám to odzkoušený na hlavě od Frikulína ! Je to celkem velký zásah do vlastností motoru. Jinak ještě malá rada čím menší máš zpalovák tím se o trochu meší předstih  . Hodně štěstí zdar !
Datum: 07. září 2010 19:04
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 taky jedu volenice
Datum: 05. září 2010 21:06
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 VYprdni na hlavu z 05ky. Dej tam z 20/21/23... Ta uz sama o sobe ma mensi spalovak.
Datum: 05. září 2010 10:45
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 a nebude to moc abych mezničil kliku nebo nedošlo k detonacím
Datum: 05. září 2010 9:45
Jméno: David
IP: uživatel2156
 o 1 mm .
Datum: 04. září 2010 22:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Posl.aktualizace: 04. září 2010 18:27
 no musel jsem to je motor před GO a to by jinak nenaskočilo  šak slyšels ten zvuk jak v tom cvaká
Datum: 04. září 2010 18:27
 boocher: ty na tu skočpáku doslova skáčeš
Datum: 04. září 2010 16:23
Datum: 04. září 2010 16:10
 http://www.youtube.com/watch?v=hlBfqKQkt1o&NR=1 Tady je něco podobnýho a myslim je to simson
Datum: 04. září 2010 15:47
|



|