slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  126  127  128  129  130  131  132  133  134  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Ahoj,je to asi blbý dotaz ale taky máte u pincků tak zasviněnej zadní ráfek od oleje?Já jenom že snad po 5ti jízdách neni pomalu vidět chrom ale nejspíš je to tim že to je prostě pincek.Ale jestli někomu z vás toto nedělá tak dejte návod jak na to.Určitě by to ocenila i spousta dalších.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jeste tady ctu mazani vazelinou lidi proboha NEDELAT!!! vazelina je LEPIDLO NA BORDEL a retez je na vyhozeni.. but mazat vyjetakem (zkratit ale intervaly udrzby o 3x tolik) a nebo si koupit ten mazaci sprej na retez ( otazka cca 60 kc!!!!) a prach a bordel se na to chyta minimalne...
 
 
Datum: 27. září 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Webster presne tak kdys vyprat tak leda v nafte...
 
 
Datum: 27. září 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dave`s: to s tim benzínem jsem zatim nezkoušel, ještě, že jsi mě zastavil :-D Vono by to bylo asi lepší v naftě ne?
 
 
Datum: 26. září 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Asi to bude tim,že ten řetěz byl novej a když je novej tak je namazanej normalnim olejem tekutym.Potom jsem ho trošku mázl vazelínou a to bude tim.Ale taky mi stříká olej kolem škvír na výfuku takže to je snad ještě horší.
 
 
Datum: 26. září 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
denzilcek fichtlackej retez nema O nebo X krouzky... stejne ale i tak se nesmi prat benzinem protoze benzin VYSUSUJE a musel by se ten retez vyvarit v emulzi vazeliny a oleje... jinak maz retez pripravkem k tomu urcenyma a mas po problemech...
 
 
Datum: 26. září 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
nb ti chčije olej guferem u řetěz kolečkem to dělalo mě
 
 
Datum: 26. září 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Benzín rozežere těsnění
 
 
Datum: 26. září 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyprat v benzínu a nastříkat sprejem speciálně na řetězy, který když ho stříkáš tak je tekutý a po uschnutí je z něj taková vezelína, která nic nepostříká. Jednou jsem ho namazal silionovym olejem a jel se project a přijedu a všechno totál od oleje i novej plášť, tak jsem ho musel(plášť) nastříkat takovym tim osvežovačem pneu, jak se pak leskne :-D .
 
 
Datum: 26. září 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc mažeš řetěz
 
 
Datum: 26. září 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel10429    
hele ja mam taky pincka a tohle mi nedělá a co máš za pincka?
 
 
Datum: 26. září 2010 14:24
 
 
 
 
Jméno: Drax      IP: uživatel10434    
Hoj draci, tak sem se informoval na ten motor 115 cm, http://motorky.bazos.cz/inzerat/7295013/Motor-Pionyr-80ccm.php \r\nted už teda 70 :-) ale nějaký pán mi říkal že jeho kluk na to dělal generálku, a když mi ho dal k telefonu tak sem se dozvěděl že je tam 2. výbrus a když jsem mu položil otázku: Byla měněná gufera? tak sem slyšel eee ee e co to je?... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://motorky.bazos.cz/inzerat/7168782/Motory-Jawa.php ....a tohle bude lepší?
 
 
Datum: 26. září 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to obyčejný předražený motor.
 
 
Datum: 26. září 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Co myslíte že je to normálně 50ccm?
 
 
Datum: 26. září 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to cislo 115 bude nejspis skladové číslo náhradního dílu :-D ......
 
 
Datum: 26. září 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zrovna jsem ten motor chtěl koupit..takže asi ho brat nemám že?:-D
 
 
Datum: 26. září 2010 14:31
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to profík:-D
 
 
Datum: 26. září 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: Jakun      E-mail:      IP: uživatel10442    
Dobrý den chci poradit, co se týče ČZ175/487 dá se udělat na ní elektrický startér, místo klasické nakopávačky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
Dave's: Já to neprodávám, dal jsem odkaz na první inzerát co jsem našel a když jsem vyděl ty fotky, jsem si řekl že je to v hrozném stavu a otázka je: jestli to vůbec funguje.
 
 
Datum: 27. září 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jura: tak to je mazec ja za motor bez karbecu jinak se vsim i s civkou chtel 1500 a vsichni jakej jsem blazen:-D:-D (dynamo a vse tam je)
 
 
Datum: 27. září 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: Jackun      E-mail:      IP: uživatel10442    
No šlo mi o to, že jsem si chtěl koupit kostru něákyho jogurtáka s papirama na 125 ale pres plasty by sem nedostal startpaku a radicku, takze bych mel pres prodlouzeni radicku ale startpaku bych nemel jak vyresit, tak jsem si myslel ze by to slo takhle. No jeste se podivam po neakem jinym reseni, zatím díky lidi.
 
 
Datum: 26. září 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Taky si myslím,že je to zbytečnost předělávat to na elektrickej startér a ten dynamo startér tam nezamontuješ,je to větší jak originál dynamo,motor z prasete 502 na to musel mít speciální kartery oproti původnímu motoru 501 a nebo 450 a možná i vyšší víko, takže bez úprav to určitě nepůjde a kdo ví i tak to tam nemusí jít napasovat.
 
 
Datum: 26. září 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
 
 
Datum: 26. září 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: Jackun      E-mail:      IP: uživatel10442    
Kde ho seženu ? nebo jak to vypadá ?
 
 
Datum: 26. září 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
Skus tam napasovat dynamostartér.
 
 
Datum: 26. září 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mozna by na ni sla nabastlit sada starteru na 350, ale je to absolutni zbytecnost. Hlavne se bojim, ze original baterka by mela malou kapacitu a po dvou zastartovani by bylo po baterce.
 
 
Datum: 26. září 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
o tom silně pochybuju... leda že by sis nechal odlejt nový kartery a do nich ten startér nějak nabastlil..
 
 
Datum: 26. září 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      E-mail:      IP: uživatel10408    
Zdravím Vás, potřeboval bych poradit ohledně koupě výfuku na Dandy 50. Nechcu nic předraženého, ale aby to mělo hezký zvuk a padlo to. Díky =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: Vojty      IP: uživatel6362    
Na Dandy 50 se nevyplati kupovat nejaky lepsi vyfuk stejne to bude znit jako sekacka na travu skoda penez
 
 
Datum: 07. října 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Tak sem se konecne dostal nachatu abych kus motky odmontoval, noo chtel sem vam ukazat zapalko jak tam je reseny, muze mi nekdo vysvetlit proc tam sou 2kondiky napojeny? http://postimage.org/image/anu9c2v8/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na péráku pardon přeřekl jsem se
 
 
Datum: 26. září 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to měl jednou taky tak udělaný... jeden kondík byl tak jakmá a druhý byl omotaný nějakou lepící páskou a vyl v druhé objímce a když se jeden pokazil tak stačilo ten jeden urvat,odmotat pásku a přišroubovat druhý. Dělal to tak můj děda na panelce prej se v té době kondíky hodně kazily.
 
 
Datum: 26. září 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli funguje se dá zjistit proměřením, bude mít nějakej odpor, nevim jakej, ale každopádně musí bejt průchozí..
 
 
Datum: 25. září 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Okej, jasny :-) beztak jestli funguje zjistim az skoncim s GO :-) ale i tak dik
 
 
Datum: 25. září 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Pokavaď funguje, neni tam co repasovat, maximálně ta destička na který je kladívko a kondík a šachty uhlíků, ty často praskaj.. Pro dobrej pocit můžeš vyfoukat vzduchem ten zbroušenej uhlík, abys neměl černý ruce po každym dotyku statoru. Na buzení dojmu se vyser, stejně je schovaný pod deklem..
 
 
Datum: 25. září 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Jeste by me zajimalo jak takovy zapalovani "zrepasovat" ty dratky uvnitr uz nevipadaj moc ruzove a celkove to zapalovani budi dojem ze sem ho zcoril na skladce
 
 
Datum: 25. září 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
možná kvůli větší kapacitě, kdo ví.. když to bude bez jedoho jezdit furt stejně tak ho sundej a neřeš to.. případně to můžeš zaměnit jednim novym kondenzátorem..
 
 
Datum: 25. září 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Je to teda z CZ175/477 ale jestli je origo vi buh :-)
 
 
Datum: 25. září 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci víte že se dá fichtl vybrousit na 115ccm ? :-D http://motorky.bazos.cz/inzerat/7061924/Motor-Pionyr-115ccm.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeismarja to je krava baba si mysli ze kdyz na to napise 115 ze to ma 115ccm vybrus. je to pekna chu*ovina takovy vybrus by tam nesel ani hovno.. fact by me zajimalo jestli to nejaky kokot kupi
 
 
Datum: 25. září 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby to bylo takhle snadný tak se to dělá, vždyt těch co maj podčtvercák z s válcem z babety je jen pár.....
 
 
Datum: 25. září 2010 0:31
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teoreticky je to možné že by si vyrobil novou vložku do toho válce envidíme ale jestli by se tam ta vložka vešla :-D Nechce se mi počítat jakýby měla průměr :-D
 
 
Datum: 25. září 2010 0:26
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Míro neblázni je to "FAKE" !!
 
 
Datum: 24. září 2010 23:48
 
 
 
 
Jméno: Mira      E-mail:      IP: uživatel3298    
čus hej máš nějaký přesný popis jak to udělat ??? bych to zkusil a jinak jestli někdo potřebujete mám plno dílůů díky za tu radu :-)
 
 
Datum: 24. září 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď koukám má to odsazené výko spojky co ? tekže by v tom motoru něco mohlo bejt
 
 
Datum: 24. září 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 24. září 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to víš my tady v opavě jsme kouzelníci.je to jednoduché vyhonuješ ten hliník a vložku tam prostě nedáš.ale nikomu to neříkej hned by to měli všichni.tak pššš
 
 
Datum: 24. září 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawass;      IP: uživatel9121    
čau hoši chtěl bych se zeptat jestli tady máte někdo zkušenosti s tímto ráfkem: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2830.html je kvalitní, neháže vydrží něco nebo jak děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: 3nakoks      IP: uživatel12747    
miskim ze jo
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
Ahoj mám takový dotaz mám závodní čezetu 175/465 je to jednoválec s dvousvíčkovou hlavou chci tam dát vape na 350 myslíte že by to jelo píšou tam že je kabely možno zamněnovat protože hází jiskru současně nebo tam mám dát vape pro jednoválec akorát s jednou cívkou navíc zapojenou stejně na tu první ?? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2010 11:27
 
 
 
 
Jméno: Bany      IP: uživatel9712    
Cau , nevite nikdo jak zvišit vykon na Jawa Dandy 50 .. nakej fejfuk nebo neco podobnýho odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10435    
TK moto delaj koncovky vyfuku ktery pridaj 0.5HP a 0.5Nm
 
 
Datum: 25. září 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      IP: uživatel10408    
Hmm, jelikož taky vlastním Dandy 50,tak bych ti doporučoval Poliny KIT 80, ovšem ta cena se pohybuje trochu vysoko a navíc je problém sehnat kdo to dělá, takže jsem ho odmítnul. Výfuk ti výkon MINIMÁLNÍ přidá, ale předem se musí vypálit a utěsnit, ale i tak ten rozdíl asi nepoznáš. Jinak mě asi víc nenapadá co by tam šlo. Záleží podle toho jak je zajetá, takže popřípadě trochu GO =D
 
 
Datum: 25. září 2010 9:16
 
 
 
 
Jméno: jawass;      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jestli máte někdo zkušenosti z těmata novýma ráfka:http://www.motokramek.cz/rafek-1,6-16-chromovany-pio/ jsou kvalitní nebo ne nehází to sněma díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: jawass;      IP: uživatel9121    
díky pošli mi prosím foto a kde se to dá kůpit doctus@email.cz
 
 
Datum: 23. září 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
čus,mam je zhruba rok a půl na simsonu a misty už chytají rez a chrom se loupe dolů,raději si kup hlníkové a vylešti je,mam to tak na jawě 05,klidně ti pošlu foto
 
 
Datum: 23. září 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: jawass;      IP: uživatel9121    
 
 
Datum: 23. září 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
Zdravím chtěl bych se zeptat jestli tu má někdo zkušenost s temahle kolama: http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=284&sName=Kolo-komplet jestli je někdo máte a jak se vám líbí a tak díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupil jsem tyto samé. jsou sice pěkné atd... ale obě kola hází jako svině. Když jedu 60 je to jako kdybych seděl na splašeném býkovi...hrůza.
 
 
Datum: 23. září 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10415    
Zdravim draci , dělám renovaci mého mustanga .. a dneska sem už vše dostříkal a zítra už konečně po měsící budu dávat vše dohromady ... ale přišel sem na jednu zradu ..sháněl sem si jinou nádrž protože ta moje byla hodně promáčklá a dneska sem přišel na to že mě tam nepasuje kohout protože na tý starý byl závit uvnitř a u te nove je závit na vnějšku ... nešla by udělat nějaká redukce či jen vyměnit nějak ta matka , nemáte jí doma někdo ?? do ůterka to musim mít vše hotový spojízdněný včetně elektriky a trochu zajetého motoru protože je svatováclavská jízda které se chci ůčastnit díky mooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na ten kohout dej převlečnou matici jako tam je origo.
 
 
Datum: 23. září 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8977    
Zdar zkus tam kohout, jako je u babety 207, ta má takovou matku nebo jen přendej tu redukci.
 
 
Datum: 23. září 2010 8:40
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdary mnel bych jeden asi blbej:-) dotaz jak by jel pionýr kdyby v zadu byla rozeta75 zubu a sekundaro 15 zubu,dík:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel9923    
hoši to pojede pomalu ale bude to mit silu ale jen tak se ti to tam nevejde musis prekuchat fechtla mam to taky tak na jednom fechtlovi
 
 
Datum: 24. září 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a dát k tý rozetě 11z sekundárko, tak se rozjíždíš na trojku :-D
 
 
Datum: 23. září 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: ale vzdyt vis ze to myslim jen ve srande a v dobrem ;-)
 
 
Datum: 22. září 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: mataw      IP: uživatel10301    
pojede a pomalu ale nevim jestli se ti vejde ta 15 z do kartelu ale jinak s toho fika budes mit luxusni tahac :-)
 
 
Datum: 22. září 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bys nebyl ty,kdyby sis nerejpnul :-)
 
 
Datum: 22. září 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: to ze ti neco nedoslo neni chyba ceske posty :-DDD
 
 
Datum: 22. září 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To mi nedošlo...taky mi nedochází proč by to někdo dělal takhle složitě..
 
 
Datum: 22. září 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je lehčí převod než originál kterej je 13/55, bude to asi jako 11/55
 
 
Datum: 22. září 2010 15:58
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak těžkej převod ti sériovej pincek nezvládne
 
 
Datum: 22. září 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a máte ve škole matiku? 15/75 neni nic jinýho než poměr, tak si to spočítej a porovnej s orig. převodem, případně jeho úpravami (11z sek. kolečko apod.)
 
 
Datum: 22. září 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel10228    
zdar draci mam od stejskyho cestovni upravu a chtel sem se zeptat jaky mam pouzit vyfuk mam tam doutnik a nejak se tomu moc nechce dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel10416    
moc diky za radu vyskousim ja tam mam dvoukrouzek a upravu uz mam skoro rok dik moc
 
 
Datum: 23. září 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Zdar. Na jaře jsem také jezdil na Cestovní Upravě. S originálním neupraveným doutníkem není problém 78-80km/h s moc pěknym průběhem a solidním zrychlení odspoda. Ovšem musíš si udělat dost volného času a vše seřídit do detailu dle Stejskyho návodu. Pokud používáš origo filtrbox(mě to s nim jelo nejvíc) tak doporučuju si pohrát s jeho odporem pomocí gumových záslepek pro otvory na jeho plášti(1 velká+2 malé).S origo filtrboxem použij HT 68. Hladina plovákové komory dle příručky k moto. Další věci které nesmíš zanedbat: Předstih opravdu přesně 1.6mm,na kladívko dvě pružiny+co nejméně ojetou vačku,odtrh přesně 0.4mm(jinak to ve vyšších ztrácí,kladívko odskakuje a rychlost stagnuje na 72-74km/h),zajisti plynulý a větší prutok paliva(pokud budeš mít problemy s origo kohoutem,použij starý železný páčkový z typu Jawa-550,jehlový ventil plováku uprav na větší průtok),další neméně podstatná věc - použij staré nepotlučené vypálené výfukové koleno(nová kolena jsou sice krásná,ale ouzká,někdy delší).....je to sposta detailů,ale pokud je zanedbáš,nepřehoupneš se ani přes rychlost seriovky,naopak to pojede hůře. Přeji hodně štěstí v ladění,snad ti můj seznam detailů pomuže k výkonu,mě to trvalo 2 měsíce,tobě s tímto seznamem kravin maximálně týden. Zajíždět s jednokroužkem nemusíš,ale použij alespoň polosyntetický olej v poměru 1:25 a jehlu dej o 2 zářezy výš,po 200km,pak stačí mazat 1:30-1:35 s jehlou dole....
 
 
Datum: 22. září 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: fichtlak      E-mail:      IP: uživatel10044    
zdar nevite da se pouzit ten plovak co je tady v tech kategoriich 125 na 2920 ? - ten co je tu na fichtlkramku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: 3nakoks      IP: uživatel12747    
mislim že jo ale nejsem si jistej
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus řekli byste mi pls vaše názory na HIKONE ? někteří lidé říkaj že je to pěkná brzda někteří že je to dobrý... tak nevím co si mám o tom myslet.. ps: upravuji si babettu, budu mít upravenej válec tudíž větší koleno a musím mít lepší lauf.. jen abyste věděli nač je potřeba.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel10485    
nejlepsi je nemit zadnej vejfuk
 
 
Datum: 05. října 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
 
 
Datum: 22. září 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
pls mohl by mi někdo poradit jak to mám teda odladit? a co je to ta výletová trubička??
 
 
Datum: 22. září 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
stando vůbec nevím o čem mluvíš :-D :-D sry ala ladění výfuku-s tím nemám momentálně zkušenosti :-( :-)
 
 
Datum: 22. září 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
sezen si ruzně dlouhý kolena,udělej si ruzně dlouhé a různě široké výletové trubičky,tělo výfuku s těsnými objímkami na výletovku a na koleno a vem to na brzdu,tak ti vše vysvětlí....pak jsi schopný jen výfukem nahnat klidně jednoho koně....jinak se na to vyser:-D i kdyz na babetu to bude jedno....
 
 
Datum: 22. září 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
cau klido ho kup je levnej a hustej ten zvuk je rachot kamos ho mel jen se mi nelibilo jak ho mel vysoko jak u krosky kour mu sel az do nebe takze kup nakej mensi na vysku:-)
 
 
Datum: 22. září 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prave - musis si s tim pohrat a naladit to na ten vejfuk - a pak to svistí
 
 
Datum: 22. září 2010 10:10
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
když se dobře upraví tak je to parádaaaaaaaaaa
 
 
Datum: 21. září 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: čezet 175/487      IP: uživatel9949    
Zdar , přemýšlím o novém laku na mou čezetu 175/487 hodně známých my radí ať si nechám udělat na plechy komaxit moc takových motorek jsem ještě neviděl s komaxitem , proto by mě zajímal Váš názor popřípadě zkušenosti s touhle barvou předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak rika hh na vrchni plechy nema cenu davat komaxit. zato na ram je to uzasne vec, urcite pri zandavani motoru nekde zavadis o ram, ale ten komaxit to vydrzi resp udela se do nej sktabanec, ale nebude to na material a nebude to tim padem ani videt. Opravoval jsem ER5, mela ram v komaxu, priznam se, ze mi ujel sroubovak a vzal jsem o ram. Pri vsi ucte k umeni JAWy a čz ten lak co je uriginalne na ramu by se odloupnul, ale komax drzi. Je pravda, ze lakovani komaxitem je drazsi, ale ta investice se vyplati.
 
 
Datum: 22. září 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
představ si to jako plastovou vrstvu přes ty železný díly... výhoda je že to vydrží určitě víc než obyč lak.. Jinak podle mě je dobrá kombinace komaxitu na rámu a dílech co nejsou moc vidět (rám, vidlice, airbox, případně i palubka a na ty hlavní plechy jako blatníky, kastlíky a nádrž klasickou barvu, nejlépe z lakovny..
 
 
Datum: 21. září 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: Venca 023      IP: uživatel8693    
Zdar drací a tuneří mám odázku dlouho mi to už leží v hlave fichci na fichtla nladák jeden už mám ale chtel bych primo ladák aby sedel přesně pro seriovej motor dáte radu hikone nechci už ho mám a jezdím na nej ale neco lepšího díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Klikař: Svatá pravda!! Seriový výfuk je nejvhodnější i pro lehce upravené stroje!
 
 
Datum: 22. září 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na seriovej motor je nejlepší sériovej vejfuk.
 
 
Datum: 21. září 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když máš možnost si svařovat tak proč si rovnou neodladíš ten hikone?
 
 
Datum: 21. září 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a spočítat to nezvládneě ?
 
 
Datum: 21. září 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: venca 023      IP: uživatel8693    
ale mě bi stačily treba osvedčeny míry k seriovímu vejfuku a já si ho povařím doma
 
 
Datum: 21. září 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žádnej ladák na fichtla,kterej bys nemusel ladit neexistuje,krom sériováho vejfuku ale to zas neni ladák :-)
 
 
Datum: 21. září 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: venca 023      IP: uživatel8693    
sorry blbne mi klávesnice sem tam se objevují písmenka co tam nemají nic dělat
 
 
Datum: 21. září 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fungovalo by zapalování z babety na pionýra ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: yuri      IP: uživatel9188    
ked si všimne to prvé video tak namiesto kladivka má akýsi snímač neviem aký ani z čoho ale dá sa spraviť z malého magnetu a cievočky a tyristor z babetty a hotovo:-D
 
 
Datum: 19. září 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemnel by ste nekdo navod jak to cele predelat na to babetacky zapalko ?:
 
 
Datum: 19. září 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,dík
 
 
Datum: 19. září 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: yuri      IP: uživatel9188    
http://www.youtube.com/watch?v=vo3vxpSh3fY ale treba sa s tým pohrať lebo prerabačke zapalka sa nevyhneš http://www.jencomoto.wbs.cz/zapalovanie.html
 
 
Datum: 19. září 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci potřeboval bych něco staršího ( jawa, čz) na silnici a i polňačku.. ale nevím co si koupit.. ocenil bych kdyby to nežralo jak tank a aby to hlavně jelo.. prosím poradili byste mi s něčím/vaše zkušenosti.. ?? díky předem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel10485    
podle mne je nejlepsi jawa 90 cross
 
 
Datum: 05. října 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
aha díky za rady..
 
 
Datum: 20. září 2010 6:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hranatou čezetu, ty jsou do terénu asi nejlepší z toho výběru...když dáš menší sekundární kolečko tak to bude fakt raketa
 
 
Datum: 19. září 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Sežen si nějakou JAWu nebo ČZ 175, 125 je slabá a 50ky taky. Jinak hlavně na poli nekurvi nějakej hezkej stroj...sežen něco pojízdnýho,ale ne uplně hezkýho veterána,to by byla škoda :-)
 
 
Datum: 19. září 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: lubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 174/125 a nas vystarano :-)
 
 
Datum: 19. září 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
já momentálně jezdím na mustangovi.. ale není to vončo na to pole.. jinak supr věc ten fík.. denzileck: no právě že momentálně moc nne, takže čím levnější tím lepší :-)
 
 
Datum: 19. září 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik na to máš peněz?
 
 
Datum: 19. září 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Fíka :-D
 
 
Datum: 19. září 2010 16:26
 
<  126  127  128  129  130  131  132  133  134  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 21:43:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu