slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  130  131  132  133  134  135  136  137  138  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDAR DRACI. Potřeboval bych si na svém fichtlcrossu vyrobit vlastní sedačku. Ono to byl fichtl na odpis a ani originál sedačka tam není. Když jsem ho opravil,aby se měl k světu, tak mi nastal problém. Ta sedačka je moc nízká a vzadu. Chtěl bych to udělat, aby šla od zadu až přes nádrž, jak to mají dnešní motorky.Prosím tedy o radu a inspiraci jak na to. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 0:01
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fichtl v dobrých rukách neni nikdy na odpis... ale když už tak... jednou jsem taky dělal krosku z čezety 175 a řešil jsem sedlo. Babička bývalá švadlena někde vyhrabala obrovský kus takového materiálu se kterého se dělaly potahy na sedačky od fichtla,sehnal jsem pás skelný vaty,vytvaroval jsem si ji na motorce jak bylo potřeba,obalil jsem ji tým potahem,dal babičce na mašinu a ta mi to zašila... ale na tu vatu dávej pozor aby nedošla do styku s kůží a holýma rukama se jí nechytej nebo tě to bude sakra dlouho kousat :-D :-D a možná by to šlo udělat i s nějakým molitanem. Kde se dá takový potah sehnat to fakt netuším...
 
 
Datum: 30. srpna 2010 0:01
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar DRACI.Mám v fichtlcrossu dva nový zadní tlumiče na nějakou JAWA 125/175. Jsou nastavitelné. Já jsem si myslel,že když je to pro větší kubaturu,tak to bude pro pincka dost tvrdý. ALE ONI JSOU MĚKKÝ a dost! A to je mám na nejtvrdší nastavení. Pomohlo by,jak jsem někde četl,že se má ten olej s těmi tlumiči smýchat s nějakým olejem a oni se budou chovat tvrdějc? Dal byste mi někdo recept? :-) Nutno ještě dodat,že jsou uchyceny v jiných místech.Mám to víc do zdvihu a proto to pákou vyměklo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 10:15
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsem si našel na JAWA50.CZ .Mě šlo spíš o to, jakej poměr použít,abych to třeba ze začátku nepřehnal anebo to nebylo málo! Ale i tak dík za odpověď.
 
 
Datum: 29. srpna 2010 10:15
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
logicky, čim hustší olej, tim větší odpor.. takže zkus motorovej olej, případně převodovej..
 
 
Datum: 28. srpna 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Zdravim, rad bych se vas zeptal zda ma nekdo zkusenosti s obchodem mototechnik.cz, jak je to u nich s rychlosti odeslani zasilky a nejake ty zkusenosti, diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Ja cekam tejden, u objednavky je napsano "vyrizuje se" typek ani nenapise co se deje, jestly to nema nebo co, na mejla neodpovida achjo
 
 
Datum: 28. srpna 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
kámoš si tam něco obědnával a říkal že mu to přišlo do 3 dnu a vše měl v pořádku dál nevím
 
 
Datum: 28. srpna 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel8364    
zdarte nevíte jestli je konec plyn. lanka co je v karbecu stejný na pinckovi i simálovi ?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
haluch: mám to presne udelany jako ty a je to ok
 
 
Datum: 27. srpna 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Myslím že jo, maximálně ho trošku zbrousíš nebo tam pájkou napájíš trochu cínu... Já mám bowden a lanko od plynu z kola. Normálně sem si koupil v cykloprodejně 1m bowdenu + lanko (něměli ho na metry ale na kusy cca 2m) + 2 plechové mističky na konce bowdenu = 44kč. bowden sem si skrátil na požadovanou délku asi 70cm. Na jednom konci toho lanka byl takový váleček který si zaháknete do brzdy u kola, tak sem ho zbrousil aby se vešel do rukojeti u plynu. Nasadil sem nato ten bowden a lanko sem skrátil a na ten konec sem napájel pájkou takovou trubičku, kterou sem pak zbrousil aby se vešla do tý dírky v šoupátku...
 
 
Datum: 27. srpna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
rek bych že není ale nevim to 100 pro-.
 
 
Datum: 27. srpna 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
hoj dracííí, mam babetku 210 10 let stála v garáži tak sem ji konečně sprovoznil ,, ale žlutá barva už je stará nepěkná tak chci dát novou ,, jinak všechy chromy jsou jak z linky -ale nvm jakou barvu neznáte nějaký stránky z náhledem babet v různých barvách dík :-D:-D:-D to je dotaz co odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10289    
Zdarec draci mam hloupej dotaz :-D mam rozebranýho mustafa do šroubku , motor už po go připravenej :-) , zrovna sem nastříkal rám ..jak to mám vše poskládat postupně abych nic neodřel :-) i se stojánkem ..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 0:47
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10289    
Díky moc Franky ..:-) to sem přesně potřeboval..;-)
 
 
Datum: 27. srpna 2010 0:47
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10289    
jasný díky draci :-) a to s tou folii neni vůbec špatnej nápad ;-)
 
 
Datum: 26. srpna 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u jawy 21 jsem to dělal tak že jsem omotal plechy folií ,vsechno smontoval a folii odstranil a neutrpelo to jediny skrabanec
 
 
Datum: 26. srpna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Nevím teda jak mustafa, ale já na pionýru 21 to dělám v tomhle pořadí: Nádrž, zadní tlumiče, přední teleskopy, motor, zadní kolo + řetaz, přední blatník, přední kolo, maska, řídítka, zadní plech, přední plech... U mustafa by to mohlo být tak nějak obdobně: motor, zadní tlumiče, zadní tlumiče, přední teleskopy, blatníky, obě kola, nádrž, řídítka, přední světlo... Musíš trošku přemýšlet co o co by se mohlo nechtěně odřít a uzpůsobit podle toho postup kompletace...
 
 
Datum: 26. srpna 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
či chceš alebo nechceš dačo určite odrieš mojá skúsenosť!
 
 
Datum: 26. srpna 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: jawass;      IP: uživatel9121    
čau hoši chtěl bych se zeptat jestli je lepší na lakobání pod vrchní barvu plechů stříkací tmel nebo obyčejná základní barva děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šprickit je dobrej, dal sem už dvě vrstvy, po každý to vybrousím šmirglem 600 pod vodou, jakmile se probrousím na plech tak to dodělám a pak dám další vrstvu štříkacího tmelu. Prostě ho dávej dokud nebude vrstva na plechu celistvá. A šmirgli na něj ber podle hodnot co ti píšou na obalu, každej kit vyžaduje jiný. A hlavně vždycky pořádně vyčisti pistoli, mě už se dvakrát totálně zasrala. Je to horší než barva udělá to větší neplechu.
 
 
Datum: 26. srpna 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10289    
Já včera kupoval stříkací tmel :-) zatím vyzkoušel na krytu od řetězu , dal tam první vrstvu a zaplňuje slušně :-) tak budu dávat po dvou a snad to bude stačit.. :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2010 13:57
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim chtel bych se zeptat estli se neda dat zapalování z babety na pionýra ,a estli to pojede líp,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky za reklamu ale ja to mám original z tovarni nie predelané
 
 
Datum: 26. srpna 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: Fichltar05      IP: uživatel9832    
Ano babetta ma bezkontakt http://www.youtube.com/watch?v=vo3vxpSh3fY
 
 
Datum: 26. srpna 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
tak to máš jasne že by to šlo lepšie len to treba trochu prerobiť http://www.jencomoto.wbs.cz/zapalovanie.html
 
 
Datum: 26. srpna 2010 13:37
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel1723    
čus draci, dělám si fichtla do krosu a chci na něj dát přední tlumiče ze simpla a chci se zeptat jestli má s51 enduro stejný tlumiče jako simson skútr, dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bryle nebudú pasovat! simson skuter má ovela dlchsi krk ,,presne neviem ale asi aj o 5cm
 
 
Datum: 27. srpna 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel1723    
a osa do předního kola na sr 50 je stejná jako na s51 ?
 
 
Datum: 26. srpna 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel10286    
jirko totožné jsou skoro.. tlumiče z techto dvou typu se liší pružením jak už říkal kolega ale až tolik to znát není nepřišlo mi že jo... ale pokud to bereš včetně brýlí tak simson skutr má malinko rozdílnou horní část brýlí oproti enduru... ale každopádně to chce nechat udělat misky na soustruhu pro ložiska takže si to upravíš at dáš jakýkoliv ale jsou dost měkké takže bych ti doporuil pod prachovky dát ještě pružiny třebas z jawky 250 nebo tak jinak budeš pořád skákat na doaz při zvolení tohoto odpružení.
 
 
Datum: 26. srpna 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
čus,jo sou naprosto totožný jen endůro má silnější pružiny takže jsou tvrčí než na skutru
 
 
Datum: 26. srpna 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel9762    
Koukněte se na fotky pionýra předělanáho na čtyřtak. http://www.jawa50zavody.wz.cz/clanky/ctyrdoby_pionyr.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
škoda že se us nikde nedaji sehnat
 
 
Datum: 25. srpna 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-o:-o mazec:-)
 
 
Datum: 25. srpna 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
masakr !!!
 
 
Datum: 25. srpna 2010 13:03
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
tak tomu sa hovorí mašina! klobúk dole pred jeho konštruktérmi!
 
 
Datum: 25. srpna 2010 12:40
 
 
 
 
Jméno: eh      IP: uživatel10218    
Nevi nekdo naco je v motoru toto, je to cervene zakrouzkovany, takova ta packa co drzi ten sroub http://www.imageupload.org/image.php?id=B89F_4C73C297 (je to hodne dulezity? da se jezdit aj bez toho?) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: eh      IP: uživatel10218    
Fana hod mi kontakt :-P a nebo napis na K.Vrtiska@seznam.cz
 
 
Datum: 26. srpna 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Pokud někdo má zájem tak to prodám...Mám jich asi deset...
 
 
Datum: 25. srpna 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: eh      IP: uživatel10218    
sesa to tu nema, pry se to uz ani nevyrabi, jediny co me napadlo je si to vyrobit ale to zas nevim jak to dopadne :-) kazdopadne kdyby to nekdo mel tak odkoupim ( k.vrtiska@seznam.cz)
 
 
Datum: 25. srpna 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to na malejch kejvackach, na velkejch nevim to nechci kecat jinak ja osobne bych to sehnal, kdyz uz delas tu GO me uz ten automat zachranil pred tlacenim, kdyz mi prasklo lanko to jsme byly asi v pulce cesty Mlada Boleslav-Plzen, coz by byla prochazka :-D jinak mozna to tu bude mit i SESA
 
 
Datum: 25. srpna 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: eh      IP: uživatel10218    
Kdyby to tam bylo tak to nevyndavam, bohuzel to tam neni a chci delat komplekt go tak se predem ptam abych vedel co tam chybi, co koupit atp...
 
 
Datum: 25. srpna 2010 0:10
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja nevim jak nekoho vubec muze napadnout neco skuset vyndavat.... kdyz to tak meli soudruzi vymyslene tak to tak asi ma byt ne??? (muj nazor)
 
 
Datum: 24. srpna 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: eh      IP: uživatel10218    
Jo to mas pravdu, u 250,350 atp to je, ovsem to vipada jako klasicky U.... kdezto u ty CZ je to takovej plech promacklej... nevim jestli by to pasovalo kazdopadne dik
 
 
Datum: 24. srpna 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teď otázka, jestli stejného rozměru, to ti neřeknu, to nevím....
 
 
Datum: 24. srpna 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Abych nekecal, ale tohle má každá kývačka, panelka, pérák a čezeta
 
 
Datum: 24. srpna 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: eh      IP: uživatel10218    
jeste se zeptam nevite nekdo kde ji sehnat popr. z ceho by se dala nahradit?
 
 
Datum: 24. srpna 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: eh      IP: uživatel10218    
Jasny, diky moc za vysvetleni :-)
 
 
Datum: 24. srpna 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Jde o segmentovou vačku, která umožňuje ovládání spojky pomocí řadící páky. Když se přetrhne lanko , můžeš dojet na toto ovládání spojky. Chce to cvik při rozjíždění.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jak už bylo řečeno, je to vačka k vypínání spojky bez nutnosti mačkat ji rukou... když se dobře nastaví, tak to funguje velmi dobře, ale ja už jen ze zvyku raději mačkam spojku i rukou....každopádně se dá bez toho normálně jezdit, akorát je vhodný na konec té hřídele nandat třeba podložky a zajistit závkačkou, nebo se ti může stát, že se nějakým způsobem hřídel zamáčkne a vylítnou ti kolíčky v převodovce, což někde dál od domu nemusí být příjemný...
 
 
Datum: 24. srpna 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
jo to mela i jawa 350 v autoskole co sem jezdil :-) ale rek mi ze je to k hovnu ze je lepsi pouzivat norml spojku nvm proc
 
 
Datum: 24. srpna 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: eh      IP: uživatel10218    
Takze vcelku nepotrebna vec? Normalne se bez toho da jezdit?
 
 
Datum: 24. srpna 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
:-D to je poloautomat... to znamena ze muzes radit... aniz bys musel mackat spojiku rukou! heleď zmacknes spojiku rukou zaradis jednicku... rozjedes se... pustis plyn a aniz by si musel mackat spojiku rukou.. tak slapnes na radičku... a zaradi ti tam dvojiku. ale musis to mit dobre sestelovany.. jinak ti to pujde pres zuby. nebo i takhle.... zmacknes spojiku... zaradis jednicku nahoru... a sajtrpaku budes furt nohou drzet nahore... rukou pustis spojiku a motorka ti bude stat... a kdyz pomalu zacnes poustet dolu radicku... tak se ti motorka zacne rozjizdet... na to prijdes :-)
 
 
Datum: 24. srpna 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ona jde totiz ovladat spojka i nohou... nevim jak mas kvalty tady u toho kdys bude jednicka dolu tak zmacknes nohu dolu na paku co nejvic to jde a drzis ji tam pak pomalu posutis nohu nahoru (jako u auta) a motorka se rozjizdi
 
 
Datum: 24. srpna 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: eh      IP: uživatel10218    
Nejak sem nepochopil, jak jinak bych spojku pouzival nez rukou? xD
 
 
Datum: 24. srpna 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že to je poloautomat spojky můžeš jezdit bez toho ale používej spojku rukou... jesi se pletu, tak mě ostatní opravte :-)
 
 
Datum: 24. srpna 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel10044    
nazdar draci mam problem s jawou 21 mam tam 1 vybrus, origo karburator jikov 2917, 13 zubove sekundaro , origo rozetu 55 zubu a krome zavodniho filtru sani, a 30 W zapalovani bez jakychkoli dalsich uprav a jede jenom 50km/h muzete mi poradit cim to muze byt a pripadne nejake upravy cim by se to dalo zlepsit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud podle toho ZAVODNIHO filtru sani neseridis karbec,bude to k hovnu.pude ti tam vic vzduchu nez benzinu a o tom to neni (sam sem si tim prosel,musel sem ladit karbec aby to aspon k necemu bylo)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10271    
jo,serid zapalovani,vyhod ten tuning filtr a dej tam origo airbox s origo filtrem,jehla druhej zarez,HT68 a pojede to jak má...tj 65-70km/h s maximálním výkonem 3.5koně při 6500 ot/min .....
 
 
Datum: 23. srpna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel10272    
Je blbost aby jel tak málo,Pokud se nijak nedusí,nevynechává,neklouže spojka, musiš mit vylítaný valec,.Skus koupit nové pistni kroužky nebo píst. Nebo taky výbrus :-).
 
 
Datum: 23. srpna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: beny17      E-mail:      IP: uživatel1337    
Čus draci koupil jsem si novyho fichtla a chci ho pořádně upravit na zavody a to jak vykon tak vzhled a timto vas žádám o vase rady a názory na upravy. Dik moc za odpovědi a rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo tu stejskyho sadu určitě :-)...ale má na výběr z 5 kitú :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Přesně tak. GO motoru, stejskýho kit (má 3) podovozek přední vidle ze simáka a nnový pneumatiky. A můžeš závodit ;-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
GO motoru,stejskyho válec,nová barva a pneu
 
 
Datum: 23. srpna 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
já bych tam dal nákou lepší hlavu válce sportovní výfuk Hikone sportovní filtr drapáky tuning klikovku a tuning píst 1 kroužkovej
 
 
Datum: 23. srpna 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10265    
Zdar draci nevíte kde se na Chomutovsku dají sehnat takové ty vložky do předních teleskopů ? Obejdnávat to nechci , nebuudu dávat 100kč za poštovné kvůli dvou silonům za dvacku..díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10265    
Aha jenže já žadného soustružníka neznam ..
 
 
Datum: 23. srpna 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Nějaký soustružník by to mohl mít doma....
 
 
Datum: 23. srpna 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel10262    
Zdravíčko ladiči..chci se zeptat,jestli se výška kanálu př výfuk 28mm urcije pod tim osazenim te vlozky nebo nad..Víte co myslím,takove to rozšiřene nahoře..Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel10155    
Od hrany vlozky...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Chalpi dalsi problem, na moji cz175/477 mi nejde sundat levy viko motoru, tu se pise http://www.cezeta487.ic.cz/navody_lamely.php ze bych mel otocit radici paku do polohy pro start, ze dojde k nejakymu uvolneni... Problem je v tom ze predchudce vykuchal startovaci segment a zbytek veci pro startovani takze ani zaboha tu radicku neotocim, dokonce ani nezmacknu o vic jak 1mm...Srouby mam vymontovany vsechny ale at pacim jak pacim tak to proste ven nejde, nejaky napady kde to muze drzet nebo co s tim udelat? Radsi se zeptam nez abych neco domrdal... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: zetoras      IP: uživatel8804    
Když tě všechno zradilo, pomuže ti kladivo :-D
 
 
Datum: 23. srpna 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Vyreseno kladivem ;-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 13:08
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
zdravim ...misto fíku se zajimam dost u japonskou automobilovou scenu ...a zajimalo by me estli existuje na fika neco jako stroker kit na zvetseni objemu...kdys tak napiste kdyby o tom nekdo neco vedel ..rad by jsem se neco novyho dozdevel :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 23:18
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
picoviny kecas ty ...navic ty chyby v skoro kazdym druhym slove taky o tobe nerikaj ze si nakej studak ..nerikam ze pisu bez chyb ale na tvoji uroven fakt nemam :/ ...kdo tu kurva mluvil o tom ze staci dat turbo a jet? ...dyt to mas svody, EWG nebo IWG,IC,BOV,sani,casovani zapalka,mazani turba a plno dalsich veci... navic ty valce musi neco vydrzet ...kdys ten motor je delanej na urcitej objem tak asi moc dlouho nevydrzi kdys ho preplnis treba o 2x tolik ...proste se mi tu vysmivas ale pritom ty tu kydas hovna ...jasny nechod sem protoze ses mozna dozvedel ze doopravdy placas srajdy ...cas? ...ten potrebujes ty chlapce :-)
 
 
Datum: 24. srpna 2010 23:18
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
:-D:-D:-D jo tet si mi to natrel PANE KONSTUKTERE ... promin ale nejakej soplak jako ty me nebude poucovat kdys sam nema paru co vlastne mluvi:-D a jestly si myslis ze staci jen namontovat turbo a jezdis tak to neni nejmin 4 prizpevky jsem ti napsal ze ten motor bys musel komplet prekopat prakticky bys udelal novej ses fakt pod moji uroven a na todle tve tema sem uz nevlezu protoze absolutne nevis co mluvis:-D TVRDOHLAVEJ JAKO MEZEK ono ti to casem dojde ze tu kecas picoviny to chce cas...:-D
 
 
Datum: 24. srpna 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
promin ..ale asi ses idiot kdys nemuzes pochopit ze ty nadupadny skutry nejsou reseny stejne jako 40 let stary fichtlacky srajdy ...jasne ze ty skutry budou mit konstrukcne vymaslickovany technologie aby to slo ...prosimte ukaz mi turbo na 50ccm ...ja vim ze sou turba s i s jinacim tlakem nes 1 bar ja to myslel jen jako priklad je videt ze jsi moc rozumu moc nepobral ..sotva prectes muj prispevek a hned zacnejs placat sracky a sotva vic co sem mel na mysli ...furt si myslis ze vsechny 2t maj motor stejnej akorat ruzny objemy ..TAK TO DOOPRAVDY NENI KUPODIVU ..fichtlackej motor je zrovna resenej tak ze nejde preplnit a NE JEN ON ..je to dalsich kupa motoru krome motoru co se davaly na snezny skutry..takze ..toho spis moc nevis ty a delas chytraka ..raci vytahni paty s tej tvej vesnice a koukni jak se to doopravdy dela
 
 
Datum: 24. srpna 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
to je jdno kazdej ma svuj nazor az budes mit nekdy cas koukni na internet a budes mile prekvapen ze turba se nedelaj jen JEDNOBAROVI ale v ruznejch tlakach dokonce turbo na 50 ma tlak prizpusobenej presne na motor o obsahu 50 jinak ja jesm nedelal ale byl to muj mystr ve skole kde jsem se ucil takze asi tak.. jinak nechapu co se ti nezda na turbu ve facku... promin ale jeste toho opravdu moc nevis... tim bych asi ukoncil tuto diskuzi http://www.youtube.com/watch?v=3-iN45f5_S8&feature=player_embedded#! kdys pohledas tak najdes i jiz zminovanej co se tyce turba ktery chces nadale resit tak bych doporucil se vice zajimat o motorky (soppise snezne skutry) protoze pak zjistis ze snezne 2t skutry maji turbo uz v serii tim bych to ukoncil protoze to nema smyls se stebou hadat kdys si meles snesmysli o profouknuti valce... mej se a zij dal v iluzich ze neco NEJDE:-D:-D vtipalku..
 
 
Datum: 24. srpna 2010 12:21
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
o spotrebu me u fichtla fakt nejde akorat jsi to zas precet jen jednou :-) .ten obrazek je fakt peknej mam ho us nakou dobu stahlej ..je to fakt do posledniho detailu dotazeny ..akorat jedina nevyhoda je ze to nefunguje no ..to tak u dvoutaktu bejva ...pozorne to prostuduj a predstav si ze misto atmosferickyho tlaku to preplnujes jednim barem http://www.southernskies.net/page_pics/miss/two-stroke_c.gif ...profouknuti valce bez narustu vykonu ...kdybys to vedel tak te mozna z pozice automechanika nevyhodej po roce ...a to ze na karburator das hadici od turba?? ...a vis o tom ze karburator funguje jenom na podtlaku? ...vstriky mas na pretlak ...ale karbik ma uplne jinej princip ..kdys uz ..tak bys ho musel dat pred turbo a NE ZA NEJ! ..turbo do favorita? ..tak us asi vim jak tvoje prace priblizne vypada ...achjo ..nesmysl tohle ..kdys chces neco z facka vydrtit tak tam dej raci motor z filcky ..ale i tak to je k smichu ...a VETA NA ZAVER: I KDYS MAS PRACHY NEMUZES FICHTLACKEJ MOTOR PREPLNIT ANI TURBEM OD HKS (protoze profouknes valec) :-)
 
 
Datum: 24. srpna 2010 11:55
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
co to kecas o profuknuti valce?!? to ti nekdo rek ze to papouskujes? valec profouknut NIKDY (opakuju pro pitomce) NIKDY nemuzes rok jsem delal s automechanikem co pral turba do 130, favoritu a stavel motory na zavody do vrchu... jediny co udelas je to ze vlivem takoviho plneni se roztece pist a brutalne se namaha klikovi ustroji s valcem to nema nic spolecnyho jak ty si naivne myslis nejakej cas se pohybuju mezi autama a motorkama takze nejsem tak blbej kdys mi nekdo rekne ze to prida nejakej vykon ze na to naletimm vejfukovej ventyl? dnesny dobe se delaj jednoduse vejfukovi privery nebo normalni klapaka jako mas u sani udelas vejfukovi potrubi a na jeho konec umistis turbo s hadici do karburatoru (namitnes tolik plyni neroztoci turbinu.. -omil roztoci ji bohate 2t motor pracuje pri vysokych otacek cily toci dejme tomu 13000 tak pri nejakych 9 ty vyfukove plyny roztoci turbinu i kdys je umistena na konci vyfukoveho potrubi (narozdil u aut ktery toci s tezi kolikrt 5 tam se musi umistovnat hned na svody co nejblize motoru) jak jiste vis cesta za nejlepsim vykonem je jedina (NAPRAT DO VALCE CO NEJVICE SMESI) pokud ty stavis zavodni motrku A KOUKAS NA SPOTREBU tak to vysmeh tobe... pro prectavu jak to asi myslim... http://img84.imageshack.us/i/buddfab4uo3.jpg/ ANEB VETA NA ZAVER : KDYS MAS PRACHY JDE VSECHNO!!
 
 
Datum: 24. srpna 2010 11:36
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
ty firmy co delaj ty "turba" vydelavaj presne na takovych lidech jako jsi ty ....napisou tam "funguje to na 2t a prida to mooooc vykonu" ... spis se jedna o nakej trapnej kompresor kterej ti profoukne valec stejne jako turbodmychadlo ...jaky chces tam dat upravy aby to fungovalo?? ..udelat vejfukovej ventyl ...a japak ho udelas? ...ono by to slo ale ten vykon co bys pridal turbem bys ubral tim mechanismem na vejfukovej ventil kterej bude pohanenej od motoru ..a mazani turba? ...to je to nejmensi o proti tomu vsemu ...on ti ten motor pobezi stim tubem kdys to udelas dobre ..ale snizis si vykon a "zdesetinasobis" spotrebu ..takze k nicemu ... k tomu 3timu prizpevku ...kdys se podivam na ty baskvily co tu ma vetsina lidi tak tohle to je fakt jina trida ..mimochodem si na zadnyho typka nehraju ..mam stejny mineni ja o tobe ale nikomu to necpu ..debila z tebe dela nekdo jinej ;-) ...ja sem se tu slusne zeptal bez narazek a 9z10 lidi tu do me zacne vandrovat ze sem debil co si nevymeni ani svicku ..proste se ani tady mezi prisznivcema fichtlu nenajde nekdo normani kterej by rek ne nic takovyho neni ..konec staci spokojenej a dal neresim
 
 
Datum: 23. srpna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Ahes jo je to tak presne jak rikas vubec nevim jak pracuje 2t a 4t par jedincu co narvou turbo na stary zetky do motokary taky odsut ze to jsou debilove protoze tomu absolutne nerozumej. 3 PRIZPEVEK OD SPODU : ..mozna vam spadne drzka ...proste me neznate nevite co delam s fichtlama ( k tomuto jsem psal ty upravy turbo atd) 6PRIZPEVEK OD SPODU: ..me nezajimaj upravy co dela kazdej na fichtloj me zajima neco novyho nechci patrit k tej spouste lidi co to upravuje furt stejne tet jsem ti prozradil neco noviho a ty tady hned do me zacinas valit kdyby si byl co k cemu a nebyl uplny s prominutim IIOT co si hraje na hustokrutyho tuningare tak si najdes na netu ze se daaaaaaaaaaaaavno turbo dela pro 50 2t skutry! je jasny ze musis prekopat celiho fichtla abys neprocedil pist do vejfuku a zajistil mazani turba ale to je fuk ty si vseznalek:-) jinak ocenil bych kdyby si ze me nedelal laskave debila .... neznas me tak nesut jestly neco vim ci nevim umim ci neumim BUT TAK LASKAV!
 
 
Datum: 23. srpna 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
me zarazej slabomyslny lidi jako jsi ty ...nepochopis proste ze se na to POUZE ptam ..protoze me to zajima ..nemusis mi rikat to ze RB26DETT je delanej na jinej vykon nes fichtlackej motor ...pravda ..neobvyklej je jen ram ...motor je udelanej za malo penez aby mi vyhovoval ..a co jsi tu placl za blbost tak to docela nechapu "pod neobviklim si predstavuju turbo, vicestupnovou prevodovku, vodni chlazeni atd" ...beru vicestupnovou prevodovku ...vodni chlazeni? no nevidel sem to ale nerikam ze je to nemozny kazdopadne za ty prachy co do toho vrazis bys mel nadupanyho vodnika 4T ..ale absolutne nedokazu prekousnout to TURBO ..hele neznas princip dvoutaktu a budes mi tu neco vykladat?? ...preplnovat fichtla nelze ..dyt jen profouknes valec ..turbo si dej na svou micinu a priste si raci aspon 2x precti prispevek at hned nekibicujes
 
 
Datum: 23. srpna 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ahes mozna to spise nechapes ty ... vseobecne za to jsou auta PREDIMENZOVANA!!! cili staveny na mnohem vetsi vykon nez maji z vyrobi (kvuly zivotnosti) to ze naseres do auta vetsi vrtani neznamena ze tim koncis (to same u pionyra) nestaci ti pouze valec ale i jine veci vejfuk sani klika... michas tady jabka z hruskama fichtl vseobecne za to v serii je rad ze je rad a splacanej z blata... zato tamle nejaka micina z japonska to je material uplne na jine urovni jinak co se tyce tvich uprav ZE NECHAPU CO S MOTORAMA DELAS... koukam na fotky a nic neobvikliho nevidim(pod neobviklim si predstavuju turbo, vicestupnovou prevodovku, vodni chlazeni atd.(to nema jen tka nekdo presne ty co hledas) dale co me zarazi chces NEOBVIKLE UPRAVY ale nemas to hlavni PENIZE v tom pripade bych se tim asi vubec nezabival takze asi tak za me..
 
 
Datum: 23. srpna 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
dal sem to jen pro sebe neplanuju seriovou vyrobu ..pokud mas cirguli flexu dost smirku tak to das sam
 
 
Datum: 23. srpna 2010 12:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapalko z motorovky ne....dej tam z minibike..... hele za kolik bys mi udělal z kusu dřeva to sedlo jak máš ty?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tam bude určitě rozdíl v živostnosti...Škoda že nevím jakej..
 
 
Datum: 23. srpna 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
neco sem cet o tom ze kdys je levotocivy ze ho staci jen otocit ..je to pravda?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel8758    
NSK a FAG jsem nezkousel, SKF jsou dobre a kvalitni loziska, o tom zadna, ale ja proste davam prednost ZKL, SKF jsem v motoru mel take, ale vyznamny rozdil jsem nepoznal... kazdopadne se tady snad nenajde nikdo, kdo by tam rval nejakou cinu za par kacek... shrnul bych to jako SKF a ZKL jsou kvalitni a at si tam kazdy da, co je mu po chuti... se ZKL proste nemam duvod nebyt spokojeny
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jedno ale musí bejt pravotočivý
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
mate nekdo zkusenosti se zapalkem z motorovky do fika? tohle bych skusil akorat nevim estli zalezi na objemu pily ..estli zapalko brat z pily 50ccm nebo muzu i min
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co třeba NSK,FAG nebo největší a nejkvalitnější na světě-SKF...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel8758    
Oprava: denzileck: muzu se zeptat proc? Znas nejake kvalitnejsi? Ja jsem se ZKL spokojeny, podle me jsou to jedny z nejkvalitnejsich lozisek co koupis...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel8758    
denzileck ® : muzu se zeptat proc? Podle me jsou to jedny z nejkvalitnejsich lozisek... znas nejake kvalitnejsi?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZKL nanejvejš do kol...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel8758    
Tak kdyby nekdo nasel ty stranky, tak tam je fotek hodne... mam take jednu v mobilu :-D muj osobni nazor je, ze jit za objemem na posledni vybrus neni nejlepsi napad, pac pak uz muzes valec vyhodit. Lepsi cestou jsou podle me upravy kanalu, LEHCE snizena hlava, kvalitni loziska (ZKL), jednokrouz.pist... ale to tady nebudu rozepisovat, na to si kazdy prijde sam :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
jj nad tim "kitovym valcem" sem premejslel mozna ze si ho nekdy koupim kdys nebudou investice do auta ...ale to chce este kliku a par veci este ...jojo to mam doma nekde fotku stim350motorem uprostred fika :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:35
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel8758    
Jinak tady na fichtlkramku je tusim "kitovy valec"... 8. vybrus (tech 40mm)... ale vetsi se opravdu nedela, jedine samovyroba. Ale zase jsem videl kdysi stranky, kde nekdo fichtla rozrizl napul a napasoval tam motor snad z 350 :-D vypadalo to zajimave...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
Kukis diky za prvni koment kde me nikdo nekamenuje ...objem nechci nikde dohanet aspon prozatim ..kdybych chtel udelam vybrus a koupim lepsi kliku ..ale stroker kit me jen tak napad tak me to zajima .."estli by to slo"... nee ze to tak udelam
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:31
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel8758    
NOS bych tam nedaval, pac strasne ochudis smes a o hodne snizis zivotnost... ale je to vec nazoru...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:29
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
ja sem to nestavel proto abych z toho vytahnakej brutalni vykon ...ja sem to dal proto aby se mi to libilo ..vykon sem rozhodne neubral a taky nerikam ze sem pridal ...jezdi to furt stejne s vykonem jsem spokojenej jako s celkovym fikem ...proste ste jen nepochopili mou otazku ...ja sem se zeptal estli neco takovyho existuje a vy hned ze si neumim ani opravit fika a ze bych hned "tuningoval" tak to neni proste se jen zajimam o upravy ...bavila by me i jejich realizace ale na to nemam prachy ..myslim to jako cistou teorii se stroker kitem ..podle me by to fungovalo ale potrebovalo by to upravenej valec a plno dalsich veci ja vim ...me slo jen o to estli nekdo nevi nebo nekde na netu cet estli se o to taky zajima a zkousi to ..tod vse ;-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel8758    
Ahoj :-) tak nejsi jediny, co by vykon tahal objemem... dela se to u simalu (60 nebo 80 ccm kit), ale tady na fikovi s tim neuspejes, minimalne s originalni klikou ne. Ta na takovy objem neni delana... a kdyby jsi chtel zvetsovat mermomoci objem, tak te ceka tolik prace, ze to za to opravdu nestoji. Sam jsem se presvedcil, ze na origo kliku se spolehat neda, pokud mas upraveny motor (utrhl jsem oko)... jinak pokud by jsi opravdu moc chtel zvetsovat objem, tak 40mm vrtani (ale jak zadres,koncis s valcem), to pak budes mit cca 55 ccm (poznas v kopci) ;-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
jo celkem pekna uprava jediny co bych upravil jsou zadni tlumice ten jejich horejsek bych udelal jinou barvou takhle je to moc celistvi ale je to jen muj ososbni nazor :-) jinak ja bych treba pro tuning vyskousel NOS system co se dava na minibike hadicka se da do sani a uz jezdis :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš moc peněz tak si nech od stejskyho udělat závodní válec a máš to lepší než nějaká "kit" většího oběmu.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pěkný ale neodladěným hikonem a sportovním filtrem moc výkonu (žádnej) nepřidaš spíš ubereš protože je obojí jen na zvuk...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000511887297#!/album.php?aid=15006&id=100000511887297 ..zde mate odkaz na fb ...samozrejme vyhodne ..mozna to nechapes ..spis teda vubec to nechapes ..me nezajimaj upravy co dela kazdej na fichtloj me zajima neco novyho nechci patrit k tej spouste lidi co to upravuje furt stejne ..a kdys se zeptam na vec ktera u aut funguje uplne bezvadne tak proc by nefungovala i fika? ..ja vim ze by to stalo jako ojety auto ..ja to nechci ani udelat .me to jen proste zajima ale to tu nikdo nechape :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
delaj se70- 80kity... samozrejme to je velice VYHODNE:-D:-D:-D
 
 
Datum: 23. srpna 2010 10:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mohl bych se podívat natim facebooku?Rád bych se insipoval :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
mozna jste jen zamindrakovany idioti ...poslete mi e maily a poslu vam fotky fichtla na kterym sem dal ..nebo estli mate fb tak ja tam mam vsechny fotky z prestavby ..mozna vam spadne drzka ...proste me neznate nevite co delam s fichtlama ...cekal jsem ze aspon tady najdu normalni lidi ktery si uz pubertou prosli a reknou treba ...ne o tom fakt nic nevim atd ..proste slusnout ..ale presvedcujete me ze zamindrakovany pubertaci jsou vsude :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 10:33
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tuning si sezen nakyho nekvalitniho japonce do nej napci treba kit na galonovy objem. Clovek co neumi spravit fika a jeste do nej cpe krámy... to se mi nak nelibi. ".rad by jsem se neco novyho dozdevel" vis co je nejbombovejsi novinka co se tyce fika?? prirucka :-) tunningeri ji musi znat z pameti i v pul noci.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 9:45
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
jo jo, další případ, kterej neumí si opravit vlastní motorku a chce hned tunningovat,, jestli chceš kámo tuningovat, tak se připrav, že ti motor dlouhou dobu nevydrží to je zaprvé a druhé to stojí moc praců jako dě*ka
 
 
Datum: 23. srpna 2010 6:13
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Jeste bych se rad zeptal a rovnou omluvil ze to tu svinim, ale z ceho vyrobit tesneni pod hlavu valce... (zadnej "tmel" nemam)... Kamarad rikal ze ze smirku ale to je zas kravina podle me, staci desky sesitu namoceny nejak v oleji? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
A pod válec fíka stačí dát jaký papír nebo jaké těsnění? Musí tam být přímo z nějakého speciálního papíru?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělá se to z pijáku,ale musíš ho na noc namočit do hermetiku
 
 
Datum: 23. srpna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
hosi a napadlo vas ze ten papir nemu si bejt papir a je to neco jako azbest ?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz chces tesneni pod hlavu tak ho vystrihni z vicka od zavarovacek
 
 
Datum: 23. srpna 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
but to zabrus a nebo jestly chces fakt tesneni tak si vem plechovku od piva, energetaku zalezi co mas proruce vem ostry nuzky a strihej kolecko... tesni to paradne delam to tak kdys chce nekdo tesneni pod hlavu a nenecha si proste poradit..
 
 
Datum: 23. srpna 2010 10:42
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
zabrus to a nepotrebujes zadne tesneni
 
 
Datum: 23. srpna 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
papirové těsnění se davá snad jen pod válec :-) pod hlavu jedině hliník a jemu podobné věci :-D to papírové by tam asi dlouho nebylo :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 6:08
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím pod hlavu jsem ho ještě nedával ,ale když jsem si tak osahal těsnění od SESY a to z mého papíru je to to samé jen SESOVE je hrubší.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 1:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*teploty?!
 
 
Datum: 23. srpna 2010 1:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang: nechci ti do toho kecat, ale pod hlavu z papíru? víš vůbec jaké jsou tam zeploty?!
 
 
Datum: 23. srpna 2010 1:48
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si těsnení vyrábím z papíru (jako jě to nějaký specialní asi. Dal mě ho táta ,že je přímo na výrobu těsnění nevím kde jej sebral počkej co napíšou ostatní sebral )
 
 
Datum: 23. srpna 2010 1:40
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
A kdyz tam zadny neni/nebude tak z ceho jinyho bych to moch narychlo udelat?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 0:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli chce pod hlavu tak to je z hliníku
 
 
Datum: 23. srpna 2010 0:12
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Neni uplne jedno na co to je o.O funkci to ma stejnou... jinak je to CZ 175
 
 
Datum: 22. srpna 2010 23:59
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na co?na corvetu?
 
 
Datum: 22. srpna 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: term      IP: uživatel9431    
stim tesneni to rikal muj kamos ne ja more hlavo
 
 
Datum: 22. srpna 2010 23:26
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Cau, tak dalsi problem u moji 175/477 CZ. Svicka od oleje, beno do karbce tece ale ani zaboha nechytne... jiskru hazi.... Rozebral sem teda karburator ze ho vycistim a mam mensi problem nevim jakou stranou tam patri plovak... plovak ma z obou stran tycku na jedny strane je delsi a se spickou nakonci... prosim o pomoc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele seřiď si předstih.... 2.9mm před horní úvratí.... hlavní triska která je zespodu karbecu s emusí utáhnout nahoraz... vedlejší triska která je z boku taky nadoraz (obě jsou mozasné) a šroub regulece bohatosti směsy je z boku a ten uplně dotáhni a povol o 1 a půl otáčky.
 
 
Datum: 22. srpna 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
kurva to je stroj :-D tak at to rozpochodujes :-) čest
 
 
Datum: 22. srpna 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Oka, dik, jinak kdyz sme u toho, tak jen dodam ze moto je v zakladni el, takez zadny svetla zadny klicky, ani nakopavacku nema(vyndanej startovaci segment z kdovi jakyho duvodu)... Jinak behali sme s tim asi 2hodky a neustale svicku cistily(byla zaprasena od oleje porad) jinak cos psal vyzkousim, dik za rady...
 
 
Datum: 22. srpna 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Pokud hazi jiskru... tak jak ma ( dobrej predsti) tak bude chyba jinde... jak rikas,,, o tom karbeci.. dkyz si ho rozebral... poradne vycistil.. a radne slozil... pretesnil u valce... tak ty trysky se vetsinou udelaj.. od oka... a pak za provozu se to doladi.... tak spodni tryska .. co jede ze sikma do karbece.. to je tryska na volnobeh.. a ta co jde vodorovne.... je na smes... lae tu bych tedka nejako moc neresil.... pokod si tam poslal olej... tak vyndej svicku.... parkrat na to slapni at to vyfluse.. ten olej.. a nebo nech vytazenou svicku.. dej tam jednicku.. a probehni se stim... at se to poradne vyfluse...! otri svicku , ocisti... nasad.. nacupuj...proslapni bez klicku... at si natahne.. zacvakni kliček.. a pokoad.. nic.. tak sundej.. svicku.. a strikni trosku benzinu... do valce.. ale ne deci :-D proste treba do vicka... ani nee cely... nasad svicku.. a zkus to.. pokud lapne bude chyba v karbeci.. pokud.. to nechytne.... tak bude chyba zase jinde :-D at se dari :-)
 
 
Datum: 22. srpna 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
A nejaky napady proc to nechytalo? Jak to ma bejt s triskou, vona se musi nejak povolit o pul otacky nebo to byl zas jinej sroub? :-D Taky je mozny ze to bylo tim ze sem do valce caknul trochu oleje projistotu, pac motka dlouho stala... tak to zkusim rozebrat a vycistit ale moc nato nevsazim :-X
 
 
Datum: 22. srpna 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
spicka nahoru :-)
 
 
Datum: 22. srpna 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Chtel bych se zeptat kolik mam michat pomer Olej Benzin u motorky CZ 175/477(a pokud mozno kolik Decek tam mam cvrknout na cca 5l) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky: nn, studuju v Pelhřimově
 
 
Datum: 23. srpna 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Lidicky dik, a pred tim programem smekam, velikej respekt :-O... dik moc
 
 
Datum: 22. srpna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Před rokem jsem si udělal program na počítání, tak ti snad pomůže: http://bugs.wu.cz/Pincek.exe
 
 
Datum: 22. srpna 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: Hannz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau,já míchám 1:40 (jedna deca oleje,čtyři litry benzínu)
 
 
Datum: 22. srpna 2010 17:32
 
<  130  131  132  133  134  135  136  137  138  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 15:30:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu