česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  131  132  133  134  135  136  137  138  139  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10260    
Čago draci , budu lakovat svýho mustafa..a koukal sem na internet že se nejdřív všechno zbrousí , zatmeluje(vykituje)zarovná , nanese se základní barva, vybrousí a poté 5 vrstev barvy ..samozřejmě stříkací pystilí kterou nemam .. nemáte nějakej fígl jak se to dá udělat krásně i bez stříkací pistole ? A jaký kit a základovku mi k tomu doporučíte..? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 23:22
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
Respekt ! :-D
 
 
Datum: 22. srpna 2010 23:22
 
 
 
 
Jméno: Darb      IP: uživatel5299    
Hele, kdes přišel na 5 vrstev barva, dává se jedna nanejvíš dvě, pět už je fakt moc, v lakovně stříkají vše na poprvé !
 
 
Datum: 22. srpna 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ou, Ty nemáš nějakou možnost si ji půjčit? Třeba od sousedů nebo tak. Nebo po známejch? Já sem po známejch třeba sehnal tátu mýho strýce, a ten dělá v autolakovně, a udělá mi lak zadarmo :-)
 
 
Datum: 22. srpna 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10260    
a když nemám pistoli ??
 
 
Datum: 22. srpna 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem za pistoli :-)
 
 
Datum: 22. srpna 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10260    
Ahá takže nejlepší tou stříkací pistolí ? A nebo tim štětcem..:-D ? :-)
 
 
Datum: 22. srpna 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SPrejem to ej jen dočasný "lak", nedrží,, a je hodně nekvalitní.,,,ale existují i hodně kvalitní spreje, ale ty už sou moc drahý.
 
 
Datum: 22. srpna 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10260    
Jasný no , a co normálním sprejem..?
 
 
Datum: 22. srpna 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Kamarád měl takový tlakovací postřikovač na kytky, tak to by možná tu pistol nahradilo ale záleží jak je ta barva hustá... Ale kdyby si si s tím vyhrál štětcem tak by to nebylo k rozeznání od stříkaného...
 
 
Datum: 22. srpna 2010 16:35
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdar draci, je možné prohodit zapalování na mustangu za zapalování z pařeza? Bude do kartru pasovat? Díky za každou odpoveď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Ktoré výčnelkom v kartery máš na mysly? Ten u ložiska?
 
 
Datum: 22. srpna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do mustanga ti vpohode vojde zapalovanie z 550,555... Ale do modelu 550,555 zapaľovanie z mustanga nedáš! Len zapaľovacu cievku... je to kvôli tým výčnelkom v kartery.
 
 
Datum: 22. srpna 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
A maji ty zapalka z pionyra a z pařeza stejný průměr statoru?
 
 
Datum: 22. srpna 2010 13:42
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do karteru bych určitě netukal. Hlinik to nema rad
 
 
Datum: 22. srpna 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Takovéhle téma tu už bylo, a myslím že by se to vešlo, ale možná budeš muset trošku zbrousit karter, nebo ho trošku opatrně vyťukat :-)
 
 
Datum: 22. srpna 2010 12:42
 
 
 
 
Jméno: robert      IP: uživatel1553    
Zdar bude to dobré na jawě 20?http://nahradni-dily-motorky.sbazar.cz/karburator-bing-na-pionyra-zidneves-u-mb-o4365449.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
No to záleží jestli máš na válci nějaké úpravy apod... Jako když nemáš žádné úpravy a na origo pěkně seštelovanej karbec ti to jezdí tak proč by sis tam dával tenhle? Ale je to jedno, podle mě seřídit by šlo všechno...
 
 
Datum: 22. srpna 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci dotaz ... okolik mam snizit hlavu ??? nepiste ml ale ja potrebuju vedet o kolik mm a jestli je to znat ...ve vykonu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
neni jen tak snížit hlavu.. musí zůstat zprávná antidetonační štěrbina(mezi pístem a ledvinkou) jinak doporučuji na 5.5ml jak už bylo řečeno
 
 
Datum: 21. srpna 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky nezapoměn,že to může snížit životnost když to přeženeš.
 
 
Datum: 21. srpna 2010 8:55
 
 
 
 
Jméno: manas78 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau nalej do hlavy 5.5 ml benzinu a udělej si rysku podle hladiny a hned se dozvíš kam až vyfrézovat.pokud to máš u pincka tak musíš probrat i tu ledvinku jinak ti do ní bude narážet píst.
 
 
Datum: 21. srpna 2010 0:49
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Myslím že o 1 MM...
 
 
Datum: 20. srpna 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bude vyšší kompresák, a pojede to líp
 
 
Datum: 20. srpna 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ja ji dam znamymu ...a ten uz vi o kolik a me zajima jestli to bude znat ve vykonu ??
 
 
Datum: 20. srpna 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pošli to třeba stejskymu nebo frikulínovi sám ji asi težko snížíš
 
 
Datum: 20. srpna 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: jirka7      IP: uživatel7233    
Ahoj chtel bych se zeptat kdy zacne vznikat pod pistem podtlak,vim ze kdyz jede pist od DU k HU ale hned kdyz zacne jet nahoru nebo az kdyz se pistem uzavrou prefuky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: jirka7      IP: uživatel7233    
Jo..ja kvuli klapce...protoze klapka se otevira pri sebemensim podtlaku tak se ptam kdy presne zacne vznkat podtlak...?
 
 
Datum: 22. srpna 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Myslíš moment kdy se stlačuje směs?
 
 
Datum: 22. srpna 2010 12:34
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam dotaz ...vleze predni vidle na z 350 do krku rizeni na fichtlovi ?? dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ja sem jinou vidli nesehnal ......ja s ni budu jezdit chvili a pak az sezenu ze simala tak ji vymenim ......dik za rady
 
 
Datum: 20. srpna 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Dej tam radši ze simáka vidle ;-)
 
 
Datum: 20. srpna 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vleze... ale krk z pio je moc krtáký...bude potřeba udělat vymezovací podložky.... a ci tě vede k montáži tak zbytečně moc těžké vidlice?
 
 
Datum: 20. srpna 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10244    
Zdravím nevíte někdo o nějakejch dokladech na mustanga ? Nemůžu j vůbec sehnat , neprodávate někdo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasneze aj fichtl musi mat aj velky aj mali technicák,,,a pasujú pepiere aj na mustanga,dokonca v niektorych TP je pisani typ 20,21,23,,ale ked tam budes mat cojavjem 20 nevadi! vsetko bude sediet :-) mislim sirka vyska delka...pneumatiky,,motor,,,vsetko
 
 
Datum: 20. srpna 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10247    
coo ? :-D to můžu mít i na tip 23 ? Já se v tom moc nevyznám ..:/ ale ty doklady musí mít malej a velkej techničák ? i na fika ?
 
 
Datum: 20. srpna 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kup si doklady normálně na 21...
 
 
Datum: 20. srpna 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: patrik12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobry den poradte m niekdo bude pasovat zapalovanie na pionera z minibike ake upravy treba urobit aby pasovalo na kluku alebo rotor bi som ponechal pioneracky a iba cievku dat z minibike fungovalo bi to nejake foto keby mal niekdo a dal link alebo poslal my odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
nepude to, za 1. nevim teda moc jak bys to tam dal a za 2 je to uplna blbost to proste nepujde radsi nech puvodni
 
 
Datum: 22. srpna 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau,chtel bych se zeptat estli bude trochu poznat na výkonu když vyleštím přepouštěcí kanály na válci ,nebo my poradte naky lechky tuning ,díkes:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Muzu se dozvedet proc proboha nelestit saci kanal?:-D:-D jinak za me vylesteny kanaly a ten motor sel do otacek mnohem lepe...
 
 
Datum: 20. srpna 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,díky za rady
 
 
Datum: 20. srpna 2010 9:18
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sání neleštit ! Dno pístu, spalovací prostor a výfuk ano.
 
 
Datum: 19. srpna 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když slícuješ přechody..OK..ale o tom se tu nebavíme..podle mě nějaký leštění kanálků nijak nezvedne výkon...ale každej na to má jinej názor :-)
 
 
Datum: 19. srpna 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: Rosi48 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdo ti to rekl?když vyleštiš všechny nejenom přepouštěci,aji kolinko ke karbecu,slicuješ všechny přechody tak to určitě cenu má ta práce,ale musi to byt jak sklo
 
 
Datum: 19. srpna 2010 13:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vylešti spodek pístu, jinak lešténí kanálkůu ti na výkonu nepřidá
 
 
Datum: 19. srpna 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: DURNA      E-mail:      IP: uživatel10235    
CAU DRACI NEVÍTE NĚKDO JAK TROŠIČKU VYHNAT NA BABETĚ VĚTŠÍ RYCHLOST PROSÍM ZAŠLETE odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, uřízni koleno vejfuku, tak aby koukalo do tlumiče cca 5 cm - zvýší to maximálku o 5-10km/h. Samozřejmostí je mít supr čistej vejfuk(nezapomenout na ty dvě dírky v přepážce v tlumiči), čístý sání a našutrovaný kola. A jestli bydlíš víceméně v rovinách, tak můžeš změnit převod a pro příště jsi vypni CapsLock :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: dachl      IP: uživatel9658    
mnel bych jeden dotaz :lze spojit paralelně 2-3 zapalovací cívky popřípadě kondiky aby byla jiskra silnější ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ale budes premotavat tak musis dat lakovanej drat,kdyz tam das normalni tak to nepobezi :-)
 
 
Datum: 19. srpna 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: dachl      IP: uživatel9658    
ok ,díky
 
 
Datum: 18. srpna 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím, děda mi motal pár centáků, už nevím kolik.
 
 
Datum: 18. srpna 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: dachl      IP: uživatel9658    
a kolik tak závitů ??
 
 
Datum: 18. srpna 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když chceš silnější jiskru, ta si na zapalovací pól namotej pár závitů
 
 
Datum: 18. srpna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nenapsal ti takhle náhodou pája na stejskyho chatu? :-D
 
 
Datum: 18. srpna 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, neřekl bych ,že sem uplněj začátečník ale asi jo..:-D :-) bavil sem se s kámošem tak o upravách valce.. ja zatím znal jen zvětšování kanálů a vrtání.. a on začas cosi s časování kanálů..mohl by mi někdo tak nějak vysvětlit o co jde? díky..._:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 0:28
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10224    
Časovani kanalku je "děj" kdy se kanál otevře a kdy zavře..Mění se zvyšovánim hrany kanalku(výfuk nahoru,sáni dolu)
 
 
Datum: 19. srpna 2010 0:28
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zmenit casovani se da napriklad seriznutim pistu na strane u saciho kanalu.
 
 
Datum: 18. srpna 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: Rosi48 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děla se to pilničkama nebo spec,ručnima frezkama.a brousiš to do válce(posunuješ hrany kanálů nejčastěji vyfukoveho a saciho),ale nedělej to dokut o tom nebudeš něco vědět:-D
 
 
Datum: 18. srpna 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak takovej profík nejsem :-D ale někdo určítě vědět bude.
 
 
Datum: 18. srpna 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a Jak se to dělá?M to by si nevěděl? jako hrát si s délkou pistu? nebo velikosti kanalů?
 
 
Datum: 18. srpna 2010 14:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím si že jde o to v jaký čas se kanál otevře a v jaký uzavŕe. Ale tvrdit to nemůžu jen si to myslím už z názvu ČASOVÁNÍ KANÁLÚ :-D
 
 
Datum: 18. srpna 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10226    
Čago draci mam dotaz .. na rámu u mustanga jsou uchyty na zadní stupačky svařované nebo přišroubované ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 23:37
 
 
 
 
Jméno: Sharker      IP: uživatel5041    
pokud je to lisovaná kyvka s širokýma plochýma ramenama z dřívějších typů pionýrů, tam jsou stupačky přišroubované. Pozdější verze z trubkovou kyvkou oválného přůřezu je mají navařené.
 
 
Datum: 17. srpna 2010 23:37
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10226    
Já právě taky tak je mi to divné , a jedna mi tam chybí a nevím jak to mam dát do kupy.. chtěl sem renovovat ale tohle mi stojí v cestě :-( svařil bych to ale kde ten kus mam vzít :/
 
 
Datum: 17. srpna 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já je mam na trubkové kyvce svařované a jak je to na lisované nevím.
 
 
Datum: 17. srpna 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10224    
Zdravím..Je normálni, že mi upravený válec (2K s pomocnými vyfuky,rozšiřenými kanaly a změněným časovánim) jezdí s malo tryskou ? mam tam dellorto 19 a HT 60 a jeste se to v nizkych otačkach hlti.Jehla na prvním zářezu a svíčka černá jak bota. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 12:45
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10224    
Má,ale šteluje se snim jen bohatost volnoběhu.
 
 
Datum: 19. srpna 2010 12:45
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ten karbec neznám ale nemá šroubek na štelování směsi?
 
 
Datum: 19. srpna 2010 8:12
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10224    
Dolní hrana sacího kanálu je 67,5mm od vrchní hrany vložky..
 
 
Datum: 19. srpna 2010 0:30
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud se to prehlcuje i s tak malou tryskou,tak si opravdu prehnal casovani saciho kanalu.
 
 
Datum: 18. srpna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, kdyžtak mě opravte.
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10224    
s tím jsem točil,ale nijak výrazne změny sem nepocitil..Utahnutim ho obohatim ?
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud to máš na volnoběh bohatý, tak to sešteluj šroubem na levo od šroubu, kterým šteluješ volnoběžné otáčky.
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10224    
mám měrky a číslováni sedi..Nemuže být problém ve volnoběžné trysce ?
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tom případě bych to viděl na špatné očíslování trysek.
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10224    
Shrek: filtr nemám žádny,protože to snim nejede jak by mělo,obohati se to snim a pořádně to nevytočim. Napster: Už mi je trapně se porát ptat na tu samou věc,ale nikde mi neodpoví. Denzileck: Nepřehnal..Ješte mmám rezervy.Seriový karbec jsem zkoušel..Drži to snim volnoběh a nevytočim to..Motorka jako tak jede..Na dvojku jezdim pres 50,ale nechápu proč s tak malou tryskou
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pravěpodobně si to s časováním přehnal...Zkoušel si i sériovej karbec?
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořád všude vidím tvoje dotazy. Už mě nenapadá nic jiného než snad špatné očíslování trysek a nebo problém v karburátoru jako takovém.
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co máš za filtr?
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci.Nevíte náhodou někdo,co znamenají údaje na pneumatikách?Například 2,75-16. Díky všem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tož díkec,a zase někdy draci
 
 
Datum: 17. srpna 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak nějak :-)
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samo že on má pravdu já sem to zaokrouhlil :-)
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se dohodněte,ať nemusím házet korunou :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2,5
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeden palec je 25,4 milimetru
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě mi napiš,kolik je v převodu na cenťáky jeden palec
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sakra :-D ne průměr válce ale pláště..já sem magor :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21,seš super de ti to :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprava : a to 16 je průměr válce
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2.75 je šiřka pláště...a to je je průměr pláště...jo a je to v palcích...
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vidím zatím samej vtipálek.rozumná odpověď žádná.takže polopaticky pro ty nechápající: 2,75 na pneumatice znamená co?16 na pneumatice znamená co?(šířka či obvod nebo co)
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě budou uvedeny v palcích,ale čeho přesně?
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pneumatiky...motoru asi ne
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vím taky,ale čeho konkrétně se ty rozměry týkají?
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozměry...
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
čau prosím popsali byste mi co nejlépe a co nejvíc dílu na tomto stroji jako s čeho kerý díl pochází od kol až po sedlo kdo co bude vědět mám v ůmyslu spáchat takovouto stavbu ale s jinou nádrží atd bdu vděčný za každ¨ý příspěvek kromně spamu moc dík http://www.jawa-50.cz/filesystem/galerie/dobove/cross/terenni_dobove_upravy_02.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ja bych se taky pridal o ty fotky kdystak to dej na nejakej server..
 
 
Datum: 18. srpna 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vydlica z 90ky nebude,no bryle sú z cezety 175/487
 
 
Datum: 18. srpna 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ramstajn _ hele mohol by si mi poslat fotky toho valca? len zo zaujimavosti nechcem ta zkopirovat
 
 
Datum: 18. srpna 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 18. srpna 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to az tak zlozity :-D lebo tá 125ka bol dvojválec
 
 
Datum: 18. srpna 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: AXO      IP: uživatel9995    
Podle fotky bych řekl že je to válec z pionýra s vějířovou hlavou. Možná mám ještě někde výkresy na tuto úpravu. A 125 válec? To se mi nějak nezdá, musel by se předelat celý motor, neseděly by kartery,klikovka by byla poddimenzovaná, sací kanálky by nepasovaly atp. bylo by s tím strašně moc práce to už by bylo jednoduší vyrobit komplet jiný motor nebo použít jakýkoliv jiný 125 motor už vyráběný. A taky se kdysi závodilo na motocyklech do 50 ccm takže by větší válec nepřicházel v úvahu. Závodní ČZ s ležatým válcem jsem ještě neviděl, chtěl bych vidět nějaký odkaz nebo aspoň fotku.
 
 
Datum: 18. srpna 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
válec nemá naveřené větší žebra aby bylo lepší chlazení je to válec ze závodní čz 125 a ten už doma mám je to docela rarito náhodou sem na něj natrefil na burze za 3000 tak jsem ho koupil
 
 
Datum: 18. srpna 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
z ceho je ten valec priznam se ze to nevim a nevim jestly je to puvodni valec zbavenej jen zeber a navareny jsou nove?
 
 
Datum: 18. srpna 2010 10:27
 
 
 
 
Jméno: AXO      IP: uživatel9995    
Přední vidlice a kolo mi připadá že by mohlo být z jawy 90
 
 
Datum: 18. srpna 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: AXO      IP: uživatel9995    
Nádrž je z stadiona S11, a válec má navařené větší chladící žebra kvůli lepšímu chlazení.
 
 
Datum: 18. srpna 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
no a ty díly co tam sou jako vidle kola sou z čeho kromněnádrže a válce to už vím :-)
 
 
Datum: 18. srpna 2010 7:19
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
skoro vse samodomo... az na vydle valec zadni kolo,nadrz,plaste jinak to je vse tak nejak upravovane
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam prosbu poslete mi nekdo pls stranky toho stejskyho jak tuni ty motory ....predem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ten tuní válce!
 
 
Datum: 17. srpna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 17. srpna 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel1723    
čus draci, když chci dát tlumiče ze simsona na fichtla, je potřeba předělávat rám ? nebo to do krku jde v pohodě ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: David.Zradička      E-mail:      IP: uživatel10222    
jj ..musíš si nechat visoustružit redukce misek řízení..já to mám a 100% O:K
 
 
Datum: 17. srpna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
musíš nechat vysoustružit nový misky.
 
 
Datum: 17. srpna 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Ja to mam na 2 fichtlu a mam tam normal origos ram ae bryle a vse ze simaka a jeste milion podlozek mezi kolem at to nelita..jinak to jde
 
 
Datum: 17. srpna 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mam jednu asi stupidni oatazku ..jak mam odladit vejfuk hikoe ??aby to jjelo lip !dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pojede ale bude to chtít mít za jízdy ucpávky v uších :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a ještě udělej to koleno :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak sem vyrobil tu koncovku jak si rikal a beda ti jestli nepojede lip :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sakra,ted si nejsem jistej jestli má bejt 1.3x širší než vejfukovej kanál ve vložce nebo na kraji válce...
 
 
Datum: 17. srpna 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koleno přibližně 27 cm
 
 
Datum: 17. srpna 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to koleno má mít přibližně kolik?1.3x tlustší ne vyfukovej kanál a o 5 cm kratší než origo?
 
 
Datum: 17. srpna 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ to koleno prý dělá hodně :-)
 
 
Datum: 17. srpna 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Udělej to koleno a dost si pomůžeš :-)
 
 
Datum: 17. srpna 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: machiste ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem dal orig koleno vod motoru a sindal sem koncovku a na ty dva šrouby sem si udál podložku a na ní sem navařil 25cm slabostěnou osumnáctku trubku takže to je jako tuning vejfuk jako najdeš na netu ke svaření akorát že ta trupka de kdykoli vyměnit spátky za koncovku akorát to řve jako kr*va ale jedeto fakt dost slušně
 
 
Datum: 17. srpna 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíš správně :-)
 
 
Datum: 17. srpna 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tech 15 mm MYSLÍM
 
 
Datum: 17. srpna 2010 10:58
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a vnitrni prumer ty trubicky ma bejt kolik ??
 
 
Datum: 17. srpna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koleno s pruměrem 1.2 - 1.3x větší než má vejfukovej kanál a o pár cm kratší-musíš vyzkoušet ale tak o 5 - 15 a výletovou trubičku dej 260 mm dlouhou a 15 mm širokou.Je to přibližný nejlepši by bylo kdyby si kolen aj koncovek měl víc a zkoušel.
 
 
Datum: 17. srpna 2010 8:51
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam vokapovou rouru:-):-)
 
 
Datum: 17. srpna 2010 8:30
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1250    
to musíš zkoušet.
 
 
Datum: 17. srpna 2010 7:45
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak silnou a dlouhou ??
 
 
Datum: 16. srpna 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ti spíš poradím jak ho upravit, dej kratší tlustší koleno, a na konec navař výletovou trubičku, pak to dostane šponu.
 
 
Datum: 16. srpna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci mám dotaz na prumer difuzoru karbecu na upravenej válec, myslíte že bych mohl použít jikova s 22 mm? ( jawa 175 ? )To už je limitní hranice však, ne? Jak se bude chovat motor v nízkých a vysokých otáčkách? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to by postačil i 19 mm difuzorr ale jestli nemáš tak použij i ten 22 mm ale nezapoměn ho pořadně natryskovat
 
 
Datum: 16. srpna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano
 
 
Datum: 16. srpna 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ze světa motorů?
 
 
Datum: 16. srpna 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4 kanal
 
 
Datum: 16. srpna 2010 17:09
 
 
 
 
Jméno: machiste ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přímo tenhle karbec sem měl na fichtlu jenom 9z primér a 40mm výbrus s jednokroužkem zvíší to o dost vykon táhne líp a i jede o něco richlejc ale dell orto 21 je furt lepší
 
 
Datum: 16. srpna 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak je ten válec upravenej?
 
 
Datum: 16. srpna 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je to válec z fíka, tak se asi uleje. Obecně platí, že malej difuzor dobře pracuje při nízkých otáčkách a velký zase při vysokých.
 
 
Datum: 16. srpna 2010 15:18
 
<  131  132  133  134  135  136  137  138  139  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 18:43:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu