|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dawe
IP: uživatel10260
 Čago draci , budu lakovat svýho mustafa..a koukal sem na internet že se nejdřív všechno zbrousí , zatmeluje(vykituje)zarovná , nanese se základní barva, vybrousí a poté 5 vrstev barvy ..samozřejmě stříkací pystilí kterou nemam .. nemáte nějakej fígl jak se to dá udělat krásně i bez stříkací pistole ? A jaký kit a základovku mi k tomu doporučíte..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 23:22
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 Respekt !
Datum: 22. srpna 2010 23:22
Jméno: Darb
IP: uživatel5299
 Hele, kdes přišel na 5 vrstev barva, dává se jedna nanejvíš dvě, pět už je fakt moc, v lakovně stříkají vše na poprvé !
Datum: 22. srpna 2010 17:36
 Ou, Ty nemáš nějakou možnost si ji půjčit? Třeba od sousedů nebo tak. Nebo po známejch? Já sem po známejch třeba sehnal tátu mýho strýce, a ten dělá v autolakovně, a udělá mi lak zadarmo
Datum: 22. srpna 2010 17:20
Jméno: Dawe
IP: uživatel10260
 a když nemám pistoli ??
Datum: 22. srpna 2010 17:15
 Já sem za pistoli
Datum: 22. srpna 2010 16:57
Jméno: Dawe
IP: uživatel10260
 Ahá takže nejlepší tou stříkací pistolí ? A nebo tim štětcem..  ?
Datum: 22. srpna 2010 16:50
 SPrejem to ej jen dočasný "lak", nedrží,, a je hodně nekvalitní.,,,ale existují i hodně kvalitní spreje, ale ty už sou moc drahý.
Datum: 22. srpna 2010 16:48
Jméno: Dawe
IP: uživatel10260
 Jasný no , a co normálním sprejem..?
Datum: 22. srpna 2010 16:44
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Kamarád měl takový tlakovací postřikovač na kytky, tak to by možná tu pistol nahradilo ale záleží jak je ta barva hustá... Ale kdyby si si s tím vyhrál štětcem tak by to nebylo k rozeznání od stříkaného...
Datum: 22. srpna 2010 16:35
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar draci, je možné prohodit zapalování na mustangu za zapalování z pařeza? Bude do kartru pasovat? Díky za každou odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 21:40
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Ktoré výčnelkom v kartery máš na mysly? Ten u ložiska?
Datum: 22. srpna 2010 21:40
 Do mustanga ti vpohode vojde zapalovanie z 550,555... Ale do modelu 550,555 zapaľovanie z mustanga nedáš! Len zapaľovacu cievku... je to kvôli tým výčnelkom v kartery.
Datum: 22. srpna 2010 20:28
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 A maji ty zapalka z pionyra a z pařeza stejný průměr statoru?
Datum: 22. srpna 2010 13:42
 do karteru bych určitě netukal. Hlinik to nema rad
Datum: 22. srpna 2010 13:41
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Takovéhle téma tu už bylo, a myslím že by se to vešlo, ale možná budeš muset trošku zbrousit karter, nebo ho trošku opatrně vyťukat
Datum: 22. srpna 2010 12:42
Jméno: robert
IP: uživatel1553
 Zdar bude to dobré na jawě 20?http://nahradni-dily-motorky.sbazar.cz/karburator-bing-na-pionyra-zidneves-u-mb-o4365449.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 9:58
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 No to záleží jestli máš na válci nějaké úpravy apod... Jako když nemáš žádné úpravy a na origo pěkně seštelovanej karbec ti to jezdí tak proč by sis tam dával tenhle? Ale je to jedno, podle mě seřídit by šlo všechno...
Datum: 22. srpna 2010 9:58
 Draci dotaz ... okolik mam snizit hlavu ??? nepiste ml ale ja potrebuju vedet o kolik mm a jestli je to znat ...ve vykonu
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 15:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 neni jen tak snížit hlavu.. musí zůstat zprávná antidetonační štěrbina(mezi pístem a ledvinkou) jinak doporučuji na 5.5ml jak už bylo řečeno
Datum: 21. srpna 2010 15:56
 Taky nezapoměn,že to může snížit životnost když to přeženeš.
Datum: 21. srpna 2010 8:55
 čau nalej do hlavy 5.5 ml benzinu a udělej si rysku podle hladiny a hned se dozvíš kam až vyfrézovat.pokud to máš u pincka tak musíš probrat i tu ledvinku jinak ti do ní bude narážet píst.
Datum: 21. srpna 2010 0:49
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Myslím že o 1 MM...
Datum: 20. srpna 2010 23:03
 Bude vyšší kompresák, a pojede to líp
Datum: 20. srpna 2010 23:01
 to ja ji dam znamymu ...a ten uz vi o kolik a me zajima jestli to bude znat ve vykonu ??
Datum: 20. srpna 2010 22:49
 Pošli to třeba stejskymu nebo frikulínovi sám ji asi težko snížíš
Datum: 20. srpna 2010 22:48
Jméno: jirka7
IP: uživatel7233
 Ahoj chtel bych se zeptat kdy zacne vznikat pod pistem podtlak,vim ze kdyz jede pist od DU k HU ale hned kdyz zacne jet nahoru nebo az kdyz se pistem uzavrou prefuky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 14:30
Jméno: jirka7
IP: uživatel7233
 Jo..ja kvuli klapce...protoze klapka se otevira pri sebemensim podtlaku tak se ptam kdy presne zacne vznkat podtlak...?
Datum: 22. srpna 2010 14:30
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Myslíš moment kdy se stlačuje směs?
Datum: 22. srpna 2010 12:34
 zdar draci mam dotaz ...vleze predni vidle na z 350 do krku rizeni na fichtlovi ?? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 19:10
 tak ja sem jinou vidli nesehnal ......ja s ni budu jezdit chvili a pak az sezenu ze simala tak ji vymenim ......dik za rady
Datum: 20. srpna 2010 19:10
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dej tam radši ze simáka vidle
Datum: 20. srpna 2010 17:52
 vleze... ale krk z pio je moc krtáký...bude potřeba udělat vymezovací podložky.... a ci tě vede k montáži tak zbytečně moc těžké vidlice?
Datum: 20. srpna 2010 16:13
Jméno: Dawe
IP: uživatel10244
 Zdravím nevíte někdo o nějakejch dokladech na mustanga ? Nemůžu j vůbec sehnat , neprodávate někdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 17:53
 jasneze aj fichtl musi mat aj velky aj mali technicák,,,a pasujú pepiere aj na mustanga,dokonca v niektorych TP je pisani typ 20,21,23,,ale ked tam budes mat cojavjem 20 nevadi! vsetko bude sediet  mislim sirka vyska delka...pneumatiky,,motor,,,vsetko
Datum: 20. srpna 2010 17:53
Jméno: Dawe
IP: uživatel10247
 coo ?  to můžu mít i na tip 23 ? Já se v tom moc nevyznám ..:/ ale ty doklady musí mít malej a velkej techničák ? i na fika ?
Datum: 20. srpna 2010 15:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kup si doklady normálně na 21...
Datum: 20. srpna 2010 12:41
 dobry den poradte m niekdo bude pasovat zapalovanie na pionera z minibike ake upravy treba urobit aby pasovalo na kluku alebo rotor bi som ponechal pioneracky a iba cievku dat z minibike fungovalo bi to nejake foto keby mal niekdo a dal link alebo poslal my
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 12:52
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 nepude to, za 1. nevim teda moc jak bys to tam dal a za 2 je to uplna blbost to proste nepujde radsi nech puvodni
Datum: 22. srpna 2010 12:52
 čau,chtel bych se zeptat estli bude trochu poznat na výkonu když vyleštím přepouštěcí kanály na válci ,nebo my poradte naky lechky tuning ,díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 10:37
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Muzu se dozvedet proc proboha nelestit saci kanal?   jinak za me vylesteny kanaly a ten motor sel do otacek mnohem lepe...
Datum: 20. srpna 2010 10:37
 ok,díky za rady
Datum: 20. srpna 2010 9:18
 Sání neleštit ! Dno pístu, spalovací prostor a výfuk ano.
Datum: 19. srpna 2010 19:07
 Když slícuješ přechody..OK..ale o tom se tu nebavíme..podle mě nějaký leštění kanálků nijak nezvedne výkon...ale každej na to má jinej názor
Datum: 19. srpna 2010 19:04
 kdo ti to rekl?když vyleštiš všechny nejenom přepouštěci,aji kolinko ke karbecu,slicuješ všechny přechody tak to určitě cenu má ta práce,ale musi to byt jak sklo
Datum: 19. srpna 2010 13:43
 Vylešti spodek pístu, jinak lešténí kanálkůu ti na výkonu nepřidá
Datum: 19. srpna 2010 12:36
 CAU DRACI NEVÍTE NĚKDO JAK TROŠIČKU VYHNAT NA BABETĚ VĚTŠÍ RYCHLOST PROSÍM ZAŠLETE
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 16:36
 Zdar, uřízni koleno vejfuku, tak aby koukalo do tlumiče cca 5 cm - zvýší to maximálku o 5-10km/h. Samozřejmostí je mít supr čistej vejfuk(nezapomenout na ty dvě dírky v přepážce v tlumiči), čístý sání a našutrovaný kola. A jestli bydlíš víceméně v rovinách, tak můžeš změnit převod a pro příště jsi vypni CapsLock
Datum: 19. srpna 2010 16:36
Jméno: dachl
IP: uživatel9658
 mnel bych jeden dotaz :lze spojit paralelně 2-3 zapalovací cívky popřípadě kondiky aby byla jiskra silnější ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 10:03
 pokud ale budes premotavat tak musis dat lakovanej drat,kdyz tam das normalni tak to nepobezi
Datum: 19. srpna 2010 10:03
Jméno: dachl
IP: uživatel9658
 ok ,díky
Datum: 18. srpna 2010 23:58
 Nevím, děda mi motal pár centáků, už nevím kolik.
Datum: 18. srpna 2010 22:16
Jméno: dachl
IP: uživatel9658
 a kolik tak závitů ??
Datum: 18. srpna 2010 21:11
 Když chceš silnější jiskru, ta si na zapalovací pól namotej pár závitů
Datum: 18. srpna 2010 20:55
 Nenapsal ti takhle náhodou pája na stejskyho chatu?
Datum: 18. srpna 2010 20:12
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 0:28
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 Časovani kanalku je "děj" kdy se kanál otevře a kdy zavře..Mění se zvyšovánim hrany kanalku(výfuk nahoru,sáni dolu)
Datum: 19. srpna 2010 0:28
 zmenit casovani se da napriklad seriznutim pistu na strane u saciho kanalu.
Datum: 18. srpna 2010 20:38
 děla se to pilničkama nebo spec,ručnima frezkama.a brousiš to do válce(posunuješ hrany kanálů nejčastěji vyfukoveho a saciho),ale nedělej to dokut o tom nebudeš něco vědět
Datum: 18. srpna 2010 17:35
 Tak takovej profík nejsem  ale někdo určítě vědět bude.
Datum: 18. srpna 2010 14:32
 a Jak se to dělá?M to by si nevěděl? jako hrát si s délkou pistu? nebo velikosti kanalů?
Datum: 18. srpna 2010 14:31
 Myslím si že jde o to v jaký čas se kanál otevře a v jaký uzavŕe. Ale tvrdit to nemůžu jen si to myslím už z názvu ČASOVÁNÍ KANÁLÚ
Datum: 18. srpna 2010 14:11
Jméno: Dawe
IP: uživatel10226
 Čago draci mam dotaz .. na rámu u mustanga jsou uchyty na zadní stupačky svařované nebo přišroubované ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 23:37
Jméno: Sharker
IP: uživatel5041
 pokud je to lisovaná kyvka s širokýma plochýma ramenama z dřívějších typů pionýrů, tam jsou stupačky přišroubované. Pozdější verze z trubkovou kyvkou oválného přůřezu je mají navařené.
Datum: 17. srpna 2010 23:37
Jméno: Dawe
IP: uživatel10226
 Já právě taky tak je mi to divné , a jedna mi tam chybí a nevím jak to mam dát do kupy.. chtěl sem renovovat ale tohle mi stojí v cestě  svařil bych to ale kde ten kus mam vzít :/
Datum: 17. srpna 2010 23:33
 Já je mam na trubkové kyvce svařované a jak je to na lisované nevím.
Datum: 17. srpna 2010 23:21
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 Zdravím..Je normálni, že mi upravený válec (2K s pomocnými vyfuky,rozšiřenými kanaly a změněným časovánim) jezdí s malo tryskou ? mam tam dellorto 19 a HT 60 a jeste se to v nizkych otačkach hlti.Jehla na prvním zářezu a svíčka černá jak bota.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 12:45
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 Má,ale šteluje se snim jen bohatost volnoběhu.
Datum: 19. srpna 2010 12:45
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ten karbec neznám ale nemá šroubek na štelování směsi?
Datum: 19. srpna 2010 8:12
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 Dolní hrana sacího kanálu je 67,5mm od vrchní hrany vložky..
Datum: 19. srpna 2010 0:30
 pokud se to prehlcuje i s tak malou tryskou,tak si opravdu prehnal casovani saciho kanalu.
Datum: 18. srpna 2010 20:47
 Ano, kdyžtak mě opravte.
Datum: 17. srpna 2010 22:59
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 s tím jsem točil,ale nijak výrazne změny sem nepocitil..Utahnutim ho obohatim ?
Datum: 17. srpna 2010 22:54
 Pokud to máš na volnoběh bohatý, tak to sešteluj šroubem na levo od šroubu, kterým šteluješ volnoběžné otáčky.
Datum: 17. srpna 2010 22:53
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 mám měrky a číslováni sedi..Nemuže být problém ve volnoběžné trysce ?
Datum: 17. srpna 2010 22:50
 V tom případě bych to viděl na špatné očíslování trysek.
Datum: 17. srpna 2010 22:48
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 Shrek: filtr nemám žádny,protože to snim nejede jak by mělo,obohati se to snim a pořádně to nevytočim.
Napster: Už mi je trapně se porát ptat na tu samou věc,ale nikde mi neodpoví.
Denzileck: Nepřehnal..Ješte mmám rezervy.Seriový karbec jsem zkoušel..Drži to snim volnoběh a nevytočim to..Motorka jako tak jede..Na dvojku jezdim pres 50,ale nechápu proč s tak malou tryskou
Datum: 17. srpna 2010 22:45
 Pravěpodobně si to s časováním přehnal...Zkoušel si i sériovej karbec?
Datum: 17. srpna 2010 22:37
 Pořád všude vidím tvoje dotazy. Už mě nenapadá nic jiného než snad špatné očíslování trysek a nebo problém v karburátoru jako takovém.
Datum: 17. srpna 2010 22:34
 co máš za filtr?
Datum: 17. srpna 2010 22:17
 Zdarec draci.Nevíte náhodou někdo,co znamenají údaje na pneumatikách?Například 2,75-16.
Díky všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 23:04
 tož díkec,a zase někdy draci
Datum: 17. srpna 2010 23:04
 Asi tak nějak
Datum: 17. srpna 2010 22:43
 Samo že on má pravdu já sem to zaokrouhlil
Datum: 17. srpna 2010 22:42
 se dohodněte,ať nemusím házet korunou
Datum: 17. srpna 2010 22:40
 2,5
Datum: 17. srpna 2010 22:38
 Jeden palec je 25,4 milimetru
Datum: 17. srpna 2010 22:38
 ještě mi napiš,kolik je v převodu na cenťáky jeden palec
Datum: 17. srpna 2010 22:36
 sakra  ne průměr válce ale pláště..já sem magor
Datum: 17. srpna 2010 22:33
 dachl21,seš super de ti to
Datum: 17. srpna 2010 22:33
 oprava : a to 16 je průměr válce
Datum: 17. srpna 2010 22:29
 2.75 je šiřka pláště...a to je je průměr pláště...jo a je to v palcích...
Datum: 17. srpna 2010 22:28
 no vidím zatím samej vtipálek.rozumná odpověď žádná.takže polopaticky pro ty nechápající: 2,75 na pneumatice znamená co?16 na pneumatice znamená co?(šířka či obvod nebo co)
Datum: 17. srpna 2010 22:25
 určitě budou uvedeny v palcích,ale čeho přesně?
Datum: 17. srpna 2010 22:22
 Pneumatiky...motoru asi ne
Datum: 17. srpna 2010 22:21
 to vím taky,ale čeho konkrétně se ty rozměry týkají?
Datum: 17. srpna 2010 22:20
 Rozměry...
Datum: 17. srpna 2010 22:15
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 20:11
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja bych se taky pridal o ty fotky kdystak to dej na nejakej server..
Datum: 18. srpna 2010 20:11
 vydlica z 90ky nebude,no bryle sú z cezety 175/487
Datum: 18. srpna 2010 18:56
 ramstajn _ hele mohol by si mi poslat fotky toho valca? len zo zaujimavosti nechcem ta zkopirovat
Datum: 18. srpna 2010 18:50
Datum: 18. srpna 2010 18:48
 neni to az tak zlozity  lebo tá 125ka bol dvojválec
Datum: 18. srpna 2010 18:46
Jméno: AXO
IP: uživatel9995
 Podle fotky bych řekl že je to válec z pionýra s vějířovou hlavou. Možná mám ještě někde výkresy na tuto úpravu. A 125 válec? To se mi nějak nezdá, musel by se předelat celý motor, neseděly by kartery,klikovka by byla poddimenzovaná, sací kanálky by nepasovaly atp. bylo by s tím strašně moc práce to už by bylo jednoduší vyrobit komplet jiný motor nebo použít jakýkoliv jiný 125 motor už vyráběný. A taky se kdysi závodilo na motocyklech do 50 ccm takže by větší válec nepřicházel v úvahu. Závodní ČZ s ležatým válcem jsem ještě neviděl, chtěl bych vidět nějaký odkaz nebo aspoň fotku.
Datum: 18. srpna 2010 17:32
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 válec nemá naveřené větší žebra aby bylo lepší chlazení je to válec ze závodní čz 125 a ten už doma mám je to docela rarito náhodou sem na něj natrefil na burze za 3000 tak jsem ho koupil
Datum: 18. srpna 2010 14:42
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 z ceho je ten valec priznam se ze to nevim a nevim jestly je to puvodni valec zbavenej jen zeber a navareny jsou nove?
Datum: 18. srpna 2010 10:27
Jméno: AXO
IP: uživatel9995
 Přední vidlice a kolo mi připadá že by mohlo být z jawy 90
Datum: 18. srpna 2010 9:51
Jméno: AXO
IP: uživatel9995
 Nádrž je z stadiona S11, a válec má navařené větší chladící žebra kvůli lepšímu chlazení.
Datum: 18. srpna 2010 9:40
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 no a ty díly co tam sou jako vidle kola sou z čeho kromněnádrže a válce to už vím
Datum: 18. srpna 2010 7:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 skoro vse samodomo... az na vydle valec zadni kolo,nadrz,plaste jinak to je vse tak nejak upravovane
Datum: 17. srpna 2010 22:09
 zdar draci mam prosbu poslete mi nekdo pls stranky toho stejskyho jak tuni ty motory ....predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 19:01
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ten tuní válce!
Datum: 17. srpna 2010 19:01
Datum: 17. srpna 2010 12:39
 čus draci, když chci dát tlumiče ze simsona na fichtla, je potřeba předělávat rám ? nebo to do krku jde v pohodě ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 20:37
 jj ..musíš si nechat visoustružit redukce misek řízení..já to mám a 100% O:K
Datum: 17. srpna 2010 20:37
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 musíš nechat vysoustružit nový misky.
Datum: 17. srpna 2010 19:21
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ja to mam na 2 fichtlu a mam tam normal origos ram ae bryle a vse ze simaka a jeste milion podlozek mezi kolem at to nelita..jinak to jde
Datum: 17. srpna 2010 13:20
 Zdar draci mam jednu asi stupidni oatazku ..jak mam odladit vejfuk hikoe ??aby to jjelo lip !dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 21:15
 Pojede ale bude to chtít mít za jízdy ucpávky v uších
Datum: 17. srpna 2010 21:15
 No a ještě udělej to koleno
Datum: 17. srpna 2010 17:21
 tak sem vyrobil tu koncovku jak si rikal a beda ti jestli nepojede lip
Datum: 17. srpna 2010 17:07
 Sakra,ted si nejsem jistej jestli má bejt 1.3x širší než vejfukovej kanál ve vložce nebo na kraji válce...
Datum: 17. srpna 2010 17:02
 koleno přibližně 27 cm
Datum: 17. srpna 2010 16:48
 to koleno má mít přibližně kolik?1.3x tlustší ne vyfukovej kanál a o 5 cm kratší než origo?
Datum: 17. srpna 2010 15:08
 JJ to koleno prý dělá hodně
Datum: 17. srpna 2010 14:59
 Udělej to koleno a dost si pomůžeš
Datum: 17. srpna 2010 14:52
 já sem dal orig koleno vod motoru a sindal sem koncovku a na ty dva šrouby sem si udál podložku a na ní sem navařil 25cm slabostěnou osumnáctku trubku takže to je jako tuning vejfuk jako najdeš na netu ke svaření akorát že ta trupka de kdykoli vyměnit spátky za koncovku akorát to řve jako kr*va ale jedeto fakt dost slušně
Datum: 17. srpna 2010 14:29
 Myslíš správně
Datum: 17. srpna 2010 11:21
 tech 15 mm MYSLÍM
Datum: 17. srpna 2010 10:58
 a vnitrni prumer ty trubicky ma bejt kolik ??
Datum: 17. srpna 2010 10:56
 Koleno s pruměrem 1.2 - 1.3x větší než má vejfukovej kanál a o pár cm kratší-musíš vyzkoušet ale tak o 5 - 15 a výletovou trubičku dej 260 mm dlouhou a 15 mm širokou.Je to přibližný nejlepši by bylo kdyby si kolen aj koncovek měl víc a zkoušel.
Datum: 17. srpna 2010 8:51
Datum: 17. srpna 2010 8:30
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 to musíš zkoušet.
Datum: 17. srpna 2010 7:45
 a jak silnou a dlouhou ??
Datum: 16. srpna 2010 22:52
 Já ti spíš poradím jak ho upravit, dej kratší tlustší koleno, a na konec navař výletovou trubičku, pak to dostane šponu.
Datum: 16. srpna 2010 22:35
 Draci mám dotaz na prumer difuzoru karbecu na upravenej válec, myslíte že bych mohl použít jikova s 22 mm? ( jawa 175 ? )To už je limitní hranice však, ne? Jak se bude chovat motor v nízkých a vysokých otáčkách? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 18:30
 Tak to by postačil i 19 mm difuzorr ale jestli nemáš tak použij i ten 22 mm ale nezapoměn ho pořadně natryskovat
Datum: 16. srpna 2010 18:30
 ano
Datum: 16. srpna 2010 17:33
 Ze světa motorů?
Datum: 16. srpna 2010 17:27
 4 kanal
Datum: 16. srpna 2010 17:09
 přímo tenhle karbec sem měl na fichtlu jenom 9z primér a 40mm výbrus s jednokroužkem zvíší to o dost vykon táhne líp a i jede o něco richlejc ale dell orto 21 je furt lepší
Datum: 16. srpna 2010 16:45
 Jak je ten válec upravenej?
Datum: 16. srpna 2010 16:38
 Pokud je to válec z fíka, tak se asi uleje. Obecně platí, že malej difuzor dobře pracuje při nízkých otáčkách a velký zase při vysokých.
Datum: 16. srpna 2010 15:18
|



|