|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 čaute draci mam dotaz.chci si dat přední vidlice ze simsona na pionýra .ale nwm jak to bude s řiditkama jako jestli to tam bude pasovat nebo jak to mam udělat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 12:52
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-predni-teleskopicke-vidlice-simson-tlumicu-pro-jawa-50-pionyr.html
Datum: 04. srpna 2010 12:52
 musíš si koupit takovy objímky,který se přišroubujou na vidlic a do nich řidítka
Datum: 04. srpna 2010 9:09
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 21:55
Jméno: standa
IP: uživatel10106
 Mám něco podobného,akorát v uplne seriovem plášti vyfuku.....neni jednoduche to odladit....hrozna piplačka.....ale teda funguje!!
Datum: 03. srpna 2010 21:55
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Zdravim, akorad sme skoncily s lakovanim nadrze a otazka zni, je potreba na nadrz(CZ175) davat bezbarvej lak nebo si myslite ze to vydrzi i normalne? (nadrz je podctive vybrousena az na kov, striknuta nekolika slaboulinkatyma vrstvama plnice a cerny mat. barvy...) jde mi o to ze s bezbarvym lakem stratim matnej povrch barvy... a nevim jak by se to bez bezbarvyho chovalo v kombinaci s benzinem...(nemusite mi tu psat ze mat. barva je nahovno, vim to ale libi se mi  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 20:53
 Si kup tu filcovou hvězdici
Datum: 03. srpna 2010 20:53
 benzin to je sviňa na všech nádržích co sem stříkal se mi udělali fleky ale když budeš šikovnej a nezacákáš to při plnění tak ti to nic neudělá.
Datum: 03. srpna 2010 20:33
Jméno: UltraMotorkář
IP: uživatel5685
 Čau draci teď mi padl pod okono tunigovej pístní kroužek od Piston Ring ... prosím , co to je za materiál a v čem je lepší oproti tomu levnějšímu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 8:42
Jméno: suedo
IP: uživatel9425
 určitě zaručená kvalita  protože sou bud pist. kroužky z činy a nebo z česka...
Datum: 07. srpna 2010 8:42
 toš draci,dneska sem udělal co sem dlouho planoval a to že sem vybrousil seriovej karbec na 18,5mm+70tryska,pruběh zatahu je o poznani lepši,ale zajimalo by me o kolik vic to bude tak žrat.tak bych si chtel koupit to dellorto19 co tu je,motor ma upraveny časovani vyfuku a posunutou hranu uzavirani sani,jinak "spodek"mám 100%OK tak bych chtel este snizit hlavu.trofá si nekdo odhadnout kolik to tak pojede?13z sekundár
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 18:08
Jméno: KaBys
IP: uživatel1163
 Zadrec prosím poslal by si mi to taky? |
Datum: 07. srpna 2010 18:08
 ja tež
Datum: 07. srpna 2010 8:45
 já též
Datum: 04. srpna 2010 10:19
 kdybys byl tak hodný tak bych se pro inspiraci podíval  díky
Datum: 03. srpna 2010 20:47
 zdar mě bys to taky mohl poslat na mail.dík
Datum: 03. srpna 2010 19:20
 stacej k tomu nejaky kulaty pilniky a jemny smirgl potom na vylesteni.j poslu vam to na emajl jak to sundam OK?
Datum: 03. srpna 2010 15:36
 Hoši, tohle se dá vypilovat aj doma, néjakýma lepšóma pilníkama?
Datum: 03. srpna 2010 15:17
 chtel sem si to taky vypilovat posles my distak taky foto toho karbecu ,díky a este bych se chtel zeptat estli to nebude víc žrát s tim vipylovanym karburatorem,díky
Datum: 03. srpna 2010 14:53
 Pošleš mi foto karbece jak to vypadá. Díky
Datum: 03. srpna 2010 14:29
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Kdysi jsem si taky nechal snížíít hlavu asi o 1 mm no jezdil trochu líp ale po půlroce se vysypaly jehly na ojnici a bylo to na GO .JE TO NA UVÁŽENOU!!!
Datum: 03. srpna 2010 9:44
 jo a este jestli by me nekdo poradil o kolik to tak mam stahnout tu hlavu(nějak rozumně aby vydržela ojnice)
Datum: 02. srpna 2010 22:06
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 20:48
Jméno: SemVhajzlu
IP: uživatel6468
 zdravim, predchvily sem si privez CZ 175 sice ma vic problemu ale ten hlavni tu rozepisu, nema brzdy, na prednim kole mi nedolejha krytka bubnovy brzdy.... chtel bych se zeptat jak to tam je resene... vadi mi tam takova ta mensi trubicka co vykukuje z krytu, (pak mam lozisko, trubicku, nejaky podlozky a vic nic). Asi neni moc normalni ze nedolejha o cca 2-3mm ze? Chtel bych se zeptat jak presne to tam ma bejt naskladany, prinejlepsim bych rad poprosil fotku
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 15:52
Jméno: SemVhajzlu
IP: uživatel6468
 Pokud to nejak pomuze je to Predni kolo 16...
Datum: 02. srpna 2010 15:52
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 19:06
 neni za co,rad pomuzu
Datum: 02. srpna 2010 19:06
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 diky moc
Datum: 02. srpna 2010 19:01
Datum: 02. srpna 2010 18:13
 koukni na net,,muzes tam v podstate koupit od 2,50 az po 4,00 (teda aspon na jedny kostre sem mel takovou pneu) hlavne to musi byt na 16 palcove kolo.to cislo (2,50 2,75 3,00...) to je sirka pneumatiky..koukni na servery aukro,bazos,motoinzerce a tak,da se koupit za 100 kč pouzita ale porad pekna
Datum: 02. srpna 2010 18:11
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 je tam napsany 3,25-16 takze mi tam ten plast nepude skoda nemate nekdo takovy???
Datum: 02. srpna 2010 14:22
 jj jakou mas cezetu?kulatou 175/450 nebo hranatou? pokud 450 tak ta ma 16'' kola a hranata ma osmnactky..koukni co je tam napsany a podle toho vyber gumu
Datum: 02. srpna 2010 13:13
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 papiry na to nemam a jezdit stim ted nemuzu protoze plast je zpuchřely a vyleza mi zneho duše takže potřebuju novy kouknu co ma na sobe ten plast napsany
Datum: 02. srpna 2010 13:08
 jakou mas cezetu?a jezdis s ni na silnici,teda spis jestli na ni mas papiry a jezdis legalne?pokud nemas cezetu s 18'' kolama tak tam nepude.pokud mas s 18'' kolama tak jo ale precti si prirucku,pokud jezdis legalne,tam by melo bejt napsany,jaky rozmer v zadu ma byt,jestli 3,00 nebo 3,25 a tak
Datum: 02. srpna 2010 12:51
 dobry den prosim vas keby sa niekto nasiel a visvetlil bi my ako a čo sa upravuju na prepustiacich kanalikov na jawa 50 typ 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 0:52
 mam dotaz a to se upravuje jak ??  netlemte se
Datum: 17. srpna 2010 0:52
Jméno: standa
IP: uživatel10093
 nic. Jako zacatecnik si hraj s vyskou saciho a vyfukovyho kanalu vs objem hlavy....vyhrajes si s tim dost a stovkou takovej valec umi pelášit,ale musi se udelat dobre vejfuk,sani,zapalovani atd....uprava valce je jen zacatek...
Datum: 01. srpna 2010 20:55
 Čau draci. Mám dotaz, chci si trochu vymazlit fíka, 20ku, a chtěl bych tam dát ty gumičky, které jsou na hranách plechů a kolem dírek ke kohoutku a k cupovacímu kolíku .... určitě víte, jaké myslím. Nevíte, z čeho by se to dalo přehodit, popřípadě nařezat nebo kde to sehnat?  Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 10:13
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3262.html
Datum: 05. srpna 2010 10:13
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel10117
 Zajdi na vrakáč a kup si ty pevný železem spevnění gumi co bejvaj třeba pod kapotou na přepážce mezi motorem a motůrkem stěračů
Datum: 05. srpna 2010 1:34
Datum: 03. srpna 2010 22:08
 buď si kup lemovku, nebo já to taky dělám tak, že kolem kohoutku nádrže a cupáku jsem naříznul hadičku, dal jsem trochu silikonu a kupodivu to drží a vypadá dobře
Datum: 01. srpna 2010 18:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zajdi si někde kde prodávají skleníky....ve sklenářství by to možná taky měli ..
Datum: 01. srpna 2010 13:20
 to sú lemovky
Datum: 01. srpna 2010 13:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Je na to specialni obchod v praze, odpoledne se ti zeptam a dam vedet jak se to menuje.
Datum: 01. srpna 2010 10:33
 hledej na internetu eshopy z nahradníma dilama, tam si určitě něco vybereš
Datum: 01. srpna 2010 9:04
Jméno: satan
IP: uživatel4180
 Prosim vás nevíte někdo jak mám na mustanga připevnit zrcátka který mají závit ?na to je nějaký držák?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 17:14
 Koukej a uvidíš
Datum: 30. července 2010 17:14
Jméno: satan
IP: uživatel4180
 a kde se tam našroubují?
Datum: 30. července 2010 15:56
 Zašroubovávají se do páčky spojky,a brzdy...pokud nemás páčky se závitem..asi si je budeš muset pořidit, nebo koupit zrcatka bez zavitu.
Datum: 30. července 2010 15:51
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Když bych si koupil výfuk Hikone na svyho mustanga co bych musel upravit na motoru?prošel bych s tím na TP?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 17:10
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 tak by sis tam na tp dal ten starej ne?
Datum: 30. července 2010 17:10
 Na motoru nic je nutnost upravit koleno k vyfuku hikonen a co se tyce Techniocke prohlidky to nwm ale naky keci by urco asi mely ......
Datum: 30. července 2010 17:01
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Nevíte někdo co mám upravit když mám sportovní vzduchový filtr?trysky nebo co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 15:27
 Koupit si trysky na odladění
Datum: 30. července 2010 15:27
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Zdar draci neví některý z vás k čemu je dobré mít těsnění u plovákové komory?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 15:35
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 a když si koupím výfuk hikone na mustanga,musím upravovat nějak motor?projdu s tím TP?
Datum: 30. července 2010 15:35
 u některých karbeců to teče..a proto se tam dávalo těsnění..ale já se zastanu vystříženýho kroužku ze čtvrtky
Datum: 30. července 2010 15:32
  Aby tam netekl benzín
Datum: 30. července 2010 15:29
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 ale k čemu by to tam mělo těsnit?
Datum: 30. července 2010 15:29
 Těsnění se dává logicky aby těsnilo ne?
Datum: 30. července 2010 15:26
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 zdarec nevíte proč tady sesa nema drapaky??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 17:12
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 dřiv je tady měl v kross tuning ale ted ne skoda no si budu muset koupit na mt
Datum: 30. července 2010 17:12
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 protože už je to doplněk a není to standart
Datum: 30. července 2010 15:19
 Zdravim , prodám JAWU PIONÝR PŘEKOPANOU NA 60 CCM cena:3500kc kontakt .: 607843574
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 21:48
 mám upravený motor:60ccm (píst 1 kruh) nevím z čeho.klapka kanály,tillolsonn karburátor,dle úpravce a dokladu z brzdy 10-11ps při 10500ot. cena úpravy 14000sk
Datum: 30. července 2010 21:48
 za prvy-presti si pravidla (zadna inzerce),za druhy-neni to zadna prekopavka,jen 8mej vybrus..a az treti-kdyz uz neco prodavas,napis aspon zaklad-co je to za typ,v jakym stavu a jestli je to na papirech..sbohem!
Datum: 30. července 2010 13:09
 No to bych řekl že to polskej válec je...kde si ho sehnal? Na aukru? Ten za 650?
Datum: 30. července 2010 12:51
 to neni polskej valec ! A stejně to nekupujes tak co tě to zajimá.
Datum: 30. července 2010 12:40
 co je to za překopávku dát tam polský válec, který ma mimochodem 55ccm
Datum: 30. července 2010 12:25
  to byla ta druhá možnost no....
Datum: 30. července 2010 12:01
 Ještě žes byl slušnej a neodkáal jsi ho do P??????
Datum: 30. července 2010 12:00
Datum: 30. července 2010 11:53
Posl.aktualizace: 30. července 2010 12:27
 kompletně nový motor už dneska skoro neseženeš. Ale kompletní renovace starého motoru nestojí víc jak 4 000 korun
Datum: 30. července 2010 12:27
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 tak třeba ma kompletně novej motor atd tak by to mohlo byt tech 20 ale vic ne
Datum: 30. července 2010 11:28
 on asi vyplatil aj bivanie/jedlo/vodu/elektinu a plyn tomu typkovi aspon na mesiac  pocas na tom "pracoval"
Datum: 30. července 2010 11:07
 tech 25 000 pocital nejspis i s benzinem,kolik na nem projel..
Datum: 29. července 2010 23:49
 já kdybych měl investovat 25 000 do fechtla to byste neviděli větší krásu... fechtla v takovem stavu a mozna v jeste lepsim jsem nedavno koupil za 1000
Datum: 29. července 2010 23:20
 takovýhleho v trošku horším stavu jsem koupil za 1000kč a bednu dílů k tomu,je to dobrej srandista.
Datum: 29. července 2010 23:12
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 A ještě na tom nevidím nikde chrom.
Datum: 29. července 2010 23:11
 Tohle max 5táců
Datum: 29. července 2010 23:09
Jméno: maky638
IP: uživatel10050
 Čus Draci, nevíte někdo jestli ten nosič na Jawu 640 jde namontovat i na 638, jestli s tim máte někdo zkušenosti tak pls napiště. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 19:03
Jméno: Dawe
IP: uživatel10048
 Zdravim všechny draky mam dotaz jestli Jawa 21 sport a Jawa 23 Mustang mají stejné kostry .. chtěl bych si totiž udělat z 21 ..Mustanga..  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 0:42
Jméno: Dawe
IP: uživatel10057
 díky..  nebudu jí prznit to vůbec jen sem chtěl vědet jestli by to tam páslo..  sem si najednou řekl že si vymazlim mustanga
Datum: 30. července 2010 0:42
 základ jestejný ale mustang má navíc ten nosník sedla a jinak řešené takové ty vzpěry-nevim jak se tomu říká ale u 21ček je na tom pod nádrží navlečená guma... pak je tam jinačí uchycení předního světla,jinačí uchycení nádrže,uchycení kastlíku... prostě ser na to další blbý nápad jestli chceš mustanga tak si ho kup a neprzni 21čku
Datum: 29. července 2010 18:34
 Já vím jen že sou odlišné...ale už nevím v čem
Datum: 29. července 2010 17:32
 pro LK! : cau,prosimte jak sme se bavili o te hlave ze 453 na 450,chtel bych vedet,jak je to nejvic znat pri behu motoru?lip jde vytocit,vetsi sila odspoda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 20:32
 mam moznost ji koupit za 150+ postovny,urcite si ji vemu,protoze v terenu je znat,ze mi netaha moc od spoda..nemuzu rict ze ne,ale preci jen by to mohlo byt lepsi..  zatim ti dekuju
Datum: 29. července 2010 20:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hlavnim zlepřenim je, že je motor mnohem živější... u klasický 175 ti "chvíli" trvá, než se motor roztočí a než mu zase klesnou otáčky, s tou hlavou je ten motor rozhodně víc citlivější na plyn... v neposlední řadě má taky větší sílu a to hlavně už od nejnižších otáček... jedinej problém kterej mam v posuzování je ten, že ten motor nemam v klasický motorce, ale ve stavbě 3kolky... ovšem i v tě byly znát změny mezi hlavou klasickou z 450 a 453
Datum: 29. července 2010 20:30
|



|