|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar, draci mám dotaz na znalce na 3K. Proč se zkracuje celý válec odspodu o 2mm ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 21:09
 jo... nesmi zasahovat do saciho kanalu
Datum: 08. srpna 2010 21:09
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Podle čeho zistim,jak mám udělat velke okenko v pístu? šiřka mi je jasne,podle kanalu.ale výšku zistim jak? Tak aby v dolni uvrati to okenko nezasahovalo do saciho kanalu?
Datum: 08. srpna 2010 20:59
 je to jen u přefuku pístem.... a to z důvodu okýnka v pístu, které se dělá až za drážkou pro kroužek a bez zkrácení válce by pri dolní uvrati lezlo do saciho kanalu..nicmene daji se sehnat jednokrouzkové písty s krouzek vic u krany pistu a tam se dal udelat okynko dostatecne daleko tak aby pri origo valci nelezlo do saciho kanalu
Datum: 08. srpna 2010 20:48
 Jestli je tu nějaký sajdista, kde jsi sehnal ty silnější péra do předních tlumičů a tlumič řízení(ten asi není nutný, netuším).
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 16:39
 Je tu nějaký sajdista? Potřeboval bych poradit s úpravami motocyklu před připojením sajdy, aby to neodnesl rám. Kde sebrat ty silnější péra do předních tlumičů a tlumič řízení?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 21:59
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 12:38
 taky sem o tutom zapalovani uvažoval ale taky nevim jak to tam dat a jak pan natavit předstich
Datum: 08. srpna 2010 12:38
Jméno: Mirek
IP: uživatel10139
 Cau borci, docela by me zajimal vas nazor na ty polske valce co se daji vybrousit az na nejakych 60ccm, je v tom nejakej rozdil o proti originalnimu valci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 9:45
 ale jedného dňa sa tie naše ČSské minú a čo potom to už fakt budeme musieť davať tie poľské
Datum: 08. srpna 2010 9:45
Jméno: Mirek
IP: uživatel10139
 ok diky moc
Datum: 08. srpna 2010 9:19
 Na 60cc nejdou brousit.Jinak tyto válce jsou úplně na pi*u.Včera jsem ho musel vymněnit za orig a hned jsem poznal ten rozdíl ! Ten tah ! Poláky rozhodně nebrat
Datum: 08. srpna 2010 7:45
Jméno: KaBys
IP: uživatel1163
 Zdarec Draci, chtěl sem se zeptat jak nějak tak lehce upravit seriovej karbec...chtěl bych to trochu oživit..  NEVÍ NEKDO JAK?  (pekáč)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 23:42
Datum: 07. srpna 2010 23:42
 vylesteny anal sem jeste nevidel
Datum: 07. srpna 2010 21:58
Jméno: kabys
IP: uživatel3563
 a Kde na něj seženu kontakt?? a kolik to stojí???
Datum: 07. srpna 2010 21:41
 Jojo Wobymu mam ho od něj upravenej a dost to pomůže
Datum: 07. srpna 2010 21:32
 *wobymu
Datum: 07. srpna 2010 21:15
 stejsky upravuje i karburátory ??
Datum: 07. srpna 2010 21:07
 zabalit ho do krabice a poslat stejskymu
Datum: 07. srpna 2010 18:26
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Zdravim, nekdo s CZ 175(477), nevite cim by se dala nahradit paka zadni brzdy(s tim tisicihranem) popr jestly by tam pasovala http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2021.html ? Jeste mi chybi serizovaci sroub na uchyceni bowdenu(dole u kola, na brzde) mate nekdo nejakej napad jak to udelat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 17:21
Jméno: Dawe
IP: uživatel10134
 čago draci hlee dostal sem od kamarada starou seriovou hlavu vybroušenou na poslední výbrus ten osmí ... vypadá docela dobře ...stačí koupit jen píst a kroužky a můžu na ní jezdit ? Bude to vůbec nějakej rozdíl z prvního výbrusu ? Díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 3:01
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 ale jak chches muzes skusit budes mit nahradni valec kdyby nahodu
Datum: 08. srpna 2010 3:01
Jméno: Dawe
IP: uživatel10134
 jasný válec  spletl sem to .. , dikyy takze to cenu asi ani mit nebude co  ?
Datum: 07. srpna 2010 16:59
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 zdar myslíš asi válec a poznat to možná trochu pude ale žádný zázrak a muzes normalne jezdi
Datum: 07. srpna 2010 16:56
 Zdarec hoši jaký karburátor na pionýrovi má největší výkon??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 1:26
 KL tej cestovce..muzu ji jen doporučit, je to super válec.Kdyby si se s tím svezl už by si nepovídal, jen o 2000 otáček....
Datum: 08. srpna 2010 1:26
 postul:je mi to jasné.. blb:ještě tak křídla že
Datum: 07. srpna 2010 22:04
 právě že jen o 2000ot.když budeš upravovat motor zjistíš že má větší výkon ale ve větších otáčkách ale taky se zmenšuje rozsah použitelných otáček.tzn  okud seriovka jede od 3500ot do 7000.ot.upravený motor na dvojnásobek třeba pojede od 6000ot do 8000ot.a chci tě vidět jak 3kvalt udržíš v romto rozsahu otáček
Datum: 07. srpna 2010 20:47
 jo voe,voe,voe,voe
Datum: 07. srpna 2010 20:28
 oničem? az se s ní svezes tak teprv mluv... ono tech 6.3 kone je jednou tolik co má pionýr v základu voe
Datum: 07. srpna 2010 19:08
Datum: 07. srpna 2010 19:05
 ty si trubka  omg... to neni jen kvůli otáčkám troubo  .... kdybys uměl číst v grafu tak bys viděl že na cestovce se dá při použití předepsaného karbecu a výfuku dostat 6.3 koně
Datum: 07. srpna 2010 18:52
 Jenom o 2000 otáček za min.  nechám to tak jede dobře
Datum: 07. srpna 2010 18:43
Datum: 07. srpna 2010 18:41
 na 60?
Datum: 07. srpna 2010 18:38
 upravit válec voe
Datum: 07. srpna 2010 18:36
 Tak jak vylepším výkon i když mám výkon super?
Datum: 07. srpna 2010 18:34
 povím ti tajemství.... v karbecu se výkon neschovává
Datum: 07. srpna 2010 18:32
Datum: 07. srpna 2010 18:30
 s karbecem z motorovky pokud se ti zázrakem podaří nastartovat tak se ani nerozjedeš
Datum: 07. srpna 2010 18:27
 postul:9500??  z motorové pily to nebude stačit??
Datum: 07. srpna 2010 18:14
 proto ve dvojici
Datum: 07. srpna 2010 17:42
 jawa-cezetak: tak to je hovno...by to hrozně uškrtil takhle malym karbem podle mě...nebo myslíš že by stačil?
Datum: 07. srpna 2010 17:42
 postul: dyt má jen 36mm difuzer  ...
Datum: 07. srpna 2010 17:38
 weber 45 DCOE
Datum: 07. srpna 2010 16:50
 cau kluci..prosim vas,nevite jak se znacili hlavy na cizy 175 a 125?kulaty motory..koupil sem si na svoji 175/450 hlavu ze 125/453 (kvuli kompresnimu pomeru) a me na pohled pridou uplne stejny kdyz jsem premeroval hloubku hlavy a td. tak vsechno stejny...akorat zespoda sou vytlaceny cisla....puvodni ze 175/450 ma cislo:: 25-450-13-018 a za udajze ne 125/453 ma cislo:: 25-450-13-016 ...jak to je?nekoupil sem si dalsi hlavu na 175? diky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 19:54
Datum: 07. srpna 2010 19:54
 Jo to máš 2 stejný hlavy na ČZtku 450, páč to samozřejmě musí obsahovat číslo 453 jak řekl lk. Jo prodávajícímu bych to vrazil do p....
Datum: 07. srpna 2010 18:54
Datum: 07. srpna 2010 2:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo tak chlapče to sis asi koupil... muselo by to číslo obsahovat 453 ... a hlavně když dáš ty dvě hlavy vedle sebe, tak na první pohled poznáš, že z 450 má oproti 453 velkej spalovák jako kráva...
Datum: 07. srpna 2010 1:50
Jméno: Dawe
IP: uživatel10124
 Zdravim chtěl bych se zeptat na Jawa 23 Mustang ohledně výfuku jestli by tam nešel dát nějakej s lepším tlumičem zvuku ..ale aby zas neztrácel na výkonu .. myslel sem třeba výfuk ze simsona nebo Jawy 05..  díky za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 9:29
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Dej tam ten malinkatej doutnik pod motor(tusim 05) jezdil sem s tim pres rok, zvuk to utlumilo a porad to jelo
Datum: 07. srpna 2010 9:29
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 bracha ho tam zkusal davat, pionyr byl tichy narozdil od origo vyfuku, ale zdalo sa mne to o moc pridusenejsi a nejelo to tak jak s origo
Datum: 06. srpna 2010 21:00
Jméno: Dawe
IP: uživatel10124
 Mě nejde o to jestli něco přidá ale aby nic neubral  a chtěl bych to hlavně kůli tomu aby to tolik neřvalo  protože ten poslední výfuk z mustanga je hroznej  ..takže když tam dám ze síma tak bude všechno vph..? a myslíš že by tam i pasoval..?
Datum: 06. srpna 2010 19:14
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Lauf ze Simáka- nic ti nepřidá. Jenom to bude znít jako Simson. A z 05 (vypadá jako doutník)- stejný jako ten původní co máš.
Datum: 06. srpna 2010 18:27
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Čusec,kdo vozíze cestovní úpravu?Já vo tom uvažuju tak chci jenom vědět náký zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 10:23
 Jestli myslíš stejskyho CÚ, , tak to jede parádně...z mírného kopečka sem jel 86 km/h, s jednokokroužkovým pístem to sice nemá tah, nedá se s tim moc jezdit ve dvou...ale když jedu sám je to paráda...kvalty sou perfetně za sebou, jde to do otáček krásně, pokud chceš jezdit tak nějak normálně, tak si ji pořid.
Datum: 06. srpna 2010 10:23
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Zdravim, nekdo s CZ 175(477), nevite cim by se dala nahradit paka zadni brzdy(s tim tisicihranem) popr jestly by tam pasovala http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2021.html ? Jeste mi chybi serizovaci sroub na uchyceni bowdenu(dole u kola, na brzde) mate nekdo nejakej napad jak to udelat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 8:18
 zdravím chtěl bych se zeptat čím vyleštím hliníkové díly na jawa 555.Je na to nejaká pasta a plátno kde se to dá koupit. Nebo jak to mám vyleštit. Dekuji za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 7:26
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Me se vcera docela osvedcil praci prasek, sice sem to nezkousel moc na kartery, spis ram a vejfuk ale fajnove to ocistilo a blejska se jako nikdy x)
Datum: 06. srpna 2010 7:26
 napřed kartry důkladně umyj arvou a vodou.... ale pořádně! pak sem si ve spojmontu koupil takovou tuhou pastu na leštění hliníku..... kus si ji ukrojíš a pošudlíš s tím celý kus který chceš leštit... na burze sem si zas koupil filcovej kotouč do vrtačky a tím rozleštil...výsledek nádherný.
Datum: 05. srpna 2010 23:18
 zdravim všechny fichtlaře potřeboval bych poradit..když si u zakoupím na fichtl krámku laděný výfuk jak ho na motorce vyladím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 22:56
 zdarec drive se vedla debata o 555 ruzni pokusi s valcem atd.je sem skouel dat valec s pareza na mustanga s karburatorem del-orto19 a snizenou mustangackou hlavou.trochu upravit karteri a pasuje to.motor bezi nadherne 6500otacek.krasne tahne uz od niskej otacek vhodni na kros akorat horsi chlazeni ale jinak ok kdibi to nekdo skousel na dotazi odpovim.distak tel 728375649
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 18:55
 skuste to jezdi to nadherne
Datum: 08. srpna 2010 18:55
 docela běžná je úprava kdy se vnitřek válce 550/555 vystruží a narazí se tam upravená vložka 05...protože pařez má ideální tvar kanálů.
Datum: 05. srpna 2010 19:41
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 zajímavej pokus...
Datum: 05. srpna 2010 19:20
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 Zdarec draci potřeboval bych vědět jestli je pneumatika na 555 stejně velka jako na 21 dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 13:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na 555 doporučuju obě pneumatiky 2,50 x 16....ale můžeš použít dozadu 2,75 x 16 a dopředu 2,50 x 16
Datum: 05. srpna 2010 13:17
 oboje jsou 16 palcove,a je uz v podstate jedno jakou tam das velikost,ale pokud to chces jako veterana a jezdit s tim legalne,tak bys mel mit predepsanou sirku a vysku pneumatiky.
Datum: 05. srpna 2010 0:57
 Není. 555 má šířku 2,5" 21ka má šířku 2,75"
Datum: 04. srpna 2010 22:15
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_555/popis/jawetka_sportka
http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_21/popis/
porovnání rychlejší než napsat příspěvek
Datum: 04. srpna 2010 22:10
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 19:42
 Dobrý díky za odpovědi koupil jsem 3003 chtěl jsem 3004 ale tu neměli tak myslím že tahle bude taky dobrá mezi tím není až nějaký velký rozdíl ale ta 3004 je tmavší a pěknější..
Datum: 05. srpna 2010 19:42
 originál je to odstín ČSN 8850 . Podle německého RAL je to něco mezi 3003 a 3004. 3003 je moc světlá, 3004 moc tmavá. Kup to podle ČSN a máš to přesně.
Datum: 04. srpna 2010 22:38
 U nás se furt ral 3004 prodává ta nevím
Datum: 04. srpna 2010 21:47
 nejbližsí
Datum: 04. srpna 2010 20:47
 vzroek na jawáckou RAL 3004 už se nedělá...nejblyžší ekvivalent je čsn 8850
Datum: 04. srpna 2010 20:47
 Přikláním se k odstínu 3004-červená jawácká, zkontroluj si to přes vzorník barev ral na internetu
Datum: 04. srpna 2010 20:17
Jméno: kocvin
IP: uživatel8891
 *patent sorry
Datum: 04. srpna 2010 20:09
Jméno: kocvin
IP: uživatel8891
 Ja si vzdycky myslel ze jawa ma na ten odstin cervene naky paten to je naka spesl ale kdyz uz tak RAL3003 bych rek 
)
Datum: 04. srpna 2010 20:09
Jméno: prouzicz
IP: uživatel9548
 Zdravim všechny, potřebuju poradit jak mám nastříkat fichtla aby to vypadalo pěkně ale nechci to dělat sprejem nemám s tím zkušenosti poraďte mi prosím co všechno potřebuju?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 10:16
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jeste jak si psal ze strikani je veda tak po to se klidne podepisu...
Datum: 05. srpna 2010 23:52
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 tak vyznelo mi to z textu... ale porat nesouhlasim stim smrkanim barvy coz se mi zda dost nadsazene... respirator v pohode aspon neco uchrani mozna jen ty agresivne dejchas...
Datum: 05. srpna 2010 23:51
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Franky jetly si myslis ze neco striknes a bude to naprostu uplne hustokrute v pohode tak to ses na kurevskym omilu... nikdy nestaci striknout 1 na to hodit
lak a tramtada da... hotovson ... leda kulove kdys chces hladkej lak tak to stejnak musis striknout a prebrousit pod vodou a pak prelestit... jinak to bude grepate
navic bezbarvej lak se dava vzdy aby se ochranila barva pod nim... jinak mas snad se vsim pravdu jen co bych nesouhlasil je stim smrkanim barvy pokud clovek neni vylozene vylizanej a prase tak si vezme aspon RESPIRATOR!
Datum: 05. srpna 2010 13:43
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Bezbarvej lak, hm proc si myslis ze je jenom na lesk? taky i na ochranu laku... achjo franky
Datum: 05. srpna 2010 8:43
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Samozrejme musis mit dokonale pripravenej povrch, vykitovanej, hladkej.... a nemuzes to vsecko striknout za 1den, pocitej s tim ze to taky nejakou dobu bude zasychat
Datum: 04. srpna 2010 20:43
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Doma si nikdy lak neudelas tak dobre jako by ti ho udelaly v lakovne, vzdycky tam budou kapicky, jinak normalne obrus, strikni zakladovkou, muzes zas lehce prebrousit(dat i vic vrstev), pak, barva a treba i bezbarvej lak
Datum: 04. srpna 2010 20:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já bych to udělal stříkací pistolí normálně jestli máš tu stříkací pistoli tak si připrav, připrav si barvu nejlíp v plechovce a kompresor jestli máš. Nalej do stříkací pistole barvu napoj ju na kompresor a můžeš stříkat
Datum: 04. srpna 2010 20:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 18:51
 ale hovno, (viz zajíc), si to zkuste, sice je pravda že elektromotor funguje i jako dynamo, ale s menší účinností, v případě větráčku z PC s téměř nulovou. Na rozžhnutí LEDky stačí nějakejch 1,2V a pár miliampér (asi 10mA), na to aby to tu baterii aspoň udržovalo (počítám s 6V baterií) by z toho musel dostat aspoň 6,5V a 1A, což je v případě větráčku z PC naprosto nereálný... měl to tam kvůli chlazení, vzhledem k tomu že byl zezadu tak asi pro stání na volnoběh za teplých a slunečných dní...
Datum: 09. srpna 2010 18:51
 jawamistral: souhlas. myslim ze kdyz si tam hodi nakou mezisoucastku jako diody a podobne tak nebude brat ale jen maalinko dobíjet
Datum: 06. srpna 2010 11:20
 kravina to neni! Když si připojíte na ten větráček LED diodu a roztočíte ho tak ta dioda začne opravdu svítit, tzn. že asi jenom 3V ale při větších otáčkách by mohl vyrobit i těch 12V, sice je to malý proud ale na udržování baterie by to možná stačilo.
Datum: 05. srpna 2010 12:16
 presne tak,je to kravina...vetracek ma malinkej elektromoturek,ne dynamo aby vyrabel proud.teorie,ze na jednu stranu proud bere a na druhou vyrabi,je spatna
Datum: 05. srpna 2010 1:04
  to je blbost aby ti to dobíjelo tam bys musel mít plno dalších krávovin  si myslím
Datum: 05. srpna 2010 0:31
 to jde nabíjet baterku větráčkem?vysvětle mi to prosim...
Datum: 04. srpna 2010 22:04
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Tak sem zas o krapet chytrejsi
Datum: 04. srpna 2010 22:02
Jméno: zipoman
IP: uživatel10094
 To nebylo na chlazení, vítr ti při jízdě roztočí vrtulku na druhou stranu a dobíjíš baterku to je jasný
Datum: 04. srpna 2010 21:43
|



|