|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Dobry! draci aké máte skusenosti s karburátorom dellorto na babettu (co predával aj SESO) dellorto SHA 14 http://forum.index.hu/Article/showArticle?go=89418117&t=9039109 potreboval by som to na ini ucel,,na krovinorez lebo mám pokazeni na tom origo karbec a novy stoji vyse 3500kc nieje to sranda?  tak som na to skusil dat z pionyra s tym funguje dobre ale je to na to velky,a keby som tam dal aj filter tak by uz bolo neprakticky velky,tak si chcem na to skusit dellorto,,a k tomu este jedna otazka ze jak funguje ten dellorto v nevodorovnom polohe? je to centralni karburator tak by to malo fungovat aj v nevodorovnom bez problémov zejo? prosim predovsetky tych ludi aby odpovedali ktory majú s tim skusenosti  diky vopred,,,sorry za sloch a za chybi v nom
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 21:02
 ale tož co ty viš ucpe se lauf - daš tam ladak snižiš hlavu jeste v tom dell ortu je normalni m5 tryska tak tam daš aspon 65 a uvidiš křovinak poleti
Datum: 21. července 2010 21:02
Datum: 21. července 2010 20:55
Datum: 21. července 2010 20:26
 ty jo jenco dobrý no malo kdo tuni krovinaky
Datum: 21. července 2010 20:13
Datum: 21. července 2010 20:04
 Tak uz om to dal do kopi  pekne slape s dellortom  lepsie ide do otácok a co je najlepsie este menej zere  barva sviecky je dobrá,,tu mám aj fotky http://bikepics.com/jawa/mustang50/69/pics.asp viem vypadá blbo tak ten krovinak ale aspon jede jak má  nádrz je z opela daseta (nadrz chladiacej kvapaliny
Datum: 21. července 2010 20:02
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jenco mám na své 207 bábě ten Sesův karbec. Bába šlape dobře. Výrazně se zvýšil tah a hlavně maximální otáčky. Vtáhnu z toho skoro 50 km/h, ale to už se na bábě sype skoro vše  Karbec z fichtla tam pasuje, ale musíš složitě upravit kolínko karbecu. Jediná nevýhoda je, že dělá velký rámus.
Datum: 21. července 2010 13:53
 m+m znam.3 závody s fiestou,3 x přetočené a potkané.3 xza sebou jsem dělal hlavu
Datum: 20. července 2010 23:52
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
Datum: 20. července 2010 22:28
 nevim ja křovinakem vlastne jeste ani nesekl doma nic takoveho nemame ale jak piše postul chtelo by to nejakej na motoračku ten je na to stavěnej ( ale to asi vyde najsteno přimo ten na křovinak ) a jen tak pro zajmavast jak to sekalo stym karbecem s fika to musel byt docela pořez ne
Datum: 20. července 2010 21:59
 a pasuje to tam bez uprav,aj s fichtlarskym to slo akurát tam dostal vela benzinu
Datum: 20. července 2010 21:42
 No ten dellorto má difuzor 14mm a na krovinaku som mal taky 14mm
Datum: 20. července 2010 21:41
 raději z nějaké motorovky.tyhle karburátory mají jen volnoběh a plný plyn a plovákovku uzpúsobenou na velké výkyvy poloh.i když ten křovinák v podstatě jede v jedné poloze
Datum: 20. července 2010 21:37
 ty ale nebude mit malej difuzor ten karbec jako na babetu je ten karbec super krmitko ale na křovinak nevim a co bude delat jak stym budeš naklanet to bych musel skusit ted přemyšlim jestly tam je vubec nejakej přepad
Datum: 20. července 2010 21:32
 Zdravim mam 21čku.Chtel bych z ni vymacknout co nejvic vykonu bez vetsich uprav(Stejskyho atd...)poradte mi co mam udelat nebo koupit aby byl co nejzivejsi.Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 0:51
Jméno: MUDRoprd
IP: uživatel9955
 Pěkné nápady. Jen tě upozorním, že když uděláš jedinou věc z těch úprav motoru špatně, tak nebudeš jezdit ani tak, jak z továrního nastavení, pokud budeš jezdit vůbec. Jestli chceš létat, kup si rogalo. Chceš být rychlý? Začni sportovat. Chceš jezdit rychle na motorce? Nekupuj si malý motocykl s konstrukční rychlostí do 45km/h. Dobře vedený tuning ti trochu přidá, ale neček od fechtla zázraky. Pokud nepatříš mezi šílence, kteří si na motor dělají vodní chlazení, tak jsou to jen vyhozené peníze a ztracený čas tuzingem. Sám jsem si tím prošel a znám to. Nejlepší možný stav pro běžného motorkáře je, když Pionýr bude spolehlivě jezdit bez závad (nějak). Každé léto a pěkné počasí strávíš drbáním se s fechtlem a nakonec zjistíš, že jsi si za celý rok vlastně ani nezajezdil.
Datum: 21. července 2010 0:51
 Go motoru je základ. výbrus, dobře seřidit zapalování, zprávně naśponoat řetěz, a možná snížit hlavu....myslím že ten sportovní filtr nemá význam kupovat....
Datum: 20. července 2010 22:29
 GO motoru,namazat kola,dofouknout kola,potom už nechat upravit válec jinak bych vše nechal originál
Datum: 20. července 2010 22:26
 skus nějakej sportovní filtr a výfuk a k tomu větší trisku
Datum: 20. července 2010 21:38
Jméno: standa
IP: uživatel9948
 zgenerálkuj motor,serid to,zajed to a pak dáme řeč.....
Datum: 20. července 2010 21:32
 hlavně seřidit předstih,odtr, možna novej vybrus ale kvalitně to zajet možná 13 zubej sekundár (do rychlosti) jinak asi ti už nic nepomuže....možna snižit hlavu věčí trysky...
Datum: 20. července 2010 21:28
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Takže tryska 90 a děla to toto:http://www.youtube.com/watch?v=5-cKLeVFqXk ...Objednat od 70 výš?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 9:27
 Udelal bych to takhle: jako prvni vec nejakej filtr bez toho to proste nejde potom 90 triska je jak vidis moc prska to benzin ven takze postupne snizovat a zkouset ono to pojede
Datum: 21. července 2010 9:27
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 s filfrem si ani netuknu..proste se to zadusi..jde tam hodne benzinu a malo vzduchu..
Datum: 20. července 2010 21:44
 Rekl bych ze triska 90 je az prilis velka a hlavne kde mas filtr ?
Datum: 20. července 2010 19:07
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 kohoutek je OK..spis to bude malou tryskou v tom jikovu..zkusim pujcit od kámoše trysky ze simala a přetryskovat tu 19ctku.
Datum: 20. července 2010 18:20
Jméno: standa
IP: uživatel9948
 a co kohoutek? me to delalo taky.....chytlo to šponu a najednou "hhhh" pak se to rozškytalo,zase to chytlo šponu a zase to a samy.....teklo tam malo benzinu kohoutkem....pouzil jsem starý pákový kohoutek na kuželu a je to ok....
Datum: 20. července 2010 15:16
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 jinak se serii karbcem to toci jak zmecile ale jak podrzim trosicku dele plny, tak se začne dusit..za jizdy vytocim max 5000.jak jedu na jednicku a dam plny tak se chytne otacek od kterych to zacina jet,zatahne a grrr...
Datum: 20. července 2010 11:57
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Dolni hrana saciho kanalu je 68mm od vrchni hrany vložky.
Datum: 20. července 2010 11:53
 když jsi upravoval válec...jak vysoký sací kanál si udělal?
Datum: 20. července 2010 8:13
 Tohle je moc bohatý ,kup menší trysku, nevím čislo, nikdy jsem dell orto neměl....
Datum: 20. července 2010 8:04
 to samý mi dělal origo karbec,nakonec jsem zjistil že sem nedotáhl trysku ale jen nastrčil,takže si myslim že ti tam jde hodně benzínu,skus nejdřív vypnout benzin a tůrovat to do doby než začne docházet a potom by to mělo vyletět do otáček
Datum: 20. července 2010 8:03
Jméno: ja
IP: uživatel7794
 moc benzinu a malo vzduchu nebo na opak ej to udusene
Datum: 20. července 2010 0:29
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Válec upraveny 2K s pomocnýma vyfukama
Datum: 20. července 2010 0:20
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
Posl.aktualizace: 19. července 2010 21:09
 svieti to dobre ale mozno ze to zhori ja som mal na fichtlovi 2 parkovacky z led diod boli na 12V a za chvilu zhorali tak nwm no a mne blikali iba ked som startoval jak motor chytel tak uz svietili v pohode
Datum: 19. července 2010 21:09
 stejnosmerný prou nepotřebuješ akorát to bude "rychle" blikat, ale je možné že tam bude i něaký usměrňovač pro případ přepolování ale stejnak to na 6v nebude asi asni mžourat
Datum: 19. července 2010 19:28
 chosee: mas na mustangu 12V baterku?? vono jestli dobre ctu tak to je na 12V a ledky jsou vzdy na stejnosmer proud
Datum: 19. července 2010 18:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Světlo z obyč žárovky je složeno z mnoha barev. Díky tomu, když ho dáš za např. červený kryt bude to vypadat jako že svítí červeně. Proto bílá dioda bude svítit bíle. Ovšem, kdyby to svítilo červeně (viz odkaz), tak bych si to taky koupil
Datum: 19. července 2010 17:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestliže je to bílá LED tak by ti zadní světlo svítilo takovou vyblitou oranžovou
Datum: 19. července 2010 17:32
 nesvitilo
Datum: 19. července 2010 16:58
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čau hale mám ložiska od značky SKF do motoru Babetta, mám je všechny a chci se zeptat
Tady Je FOTO : http://ufo-sparco.rajce.idnes.cz/Plocha/#Loziska_SKF.jpg
a chci se zeptat budu upravovat válec, teď tam mám novou ojnici CKR a tak. a to ložisko jak je na fotce ho tam mám dát nebo to mám nějak rozebrat. Jeden kámoš mi říkal že to mám rozebrat a nechat to tam bez toho krytí " tých kuliček" ložisek. a Druhej mi rikal ať to tam dám tak jak to je ? jak ste to dávaly vy třeba na pionýra ?
prosím děkuju
Čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 10:16
 Normálně vem šroubovák a vydloubni to
Datum: 20. července 2010 10:16
 já bych zašel do toho obchodu kde jsi je koupil a vymenil bych je za nekryte. zbytečne jsi scháněl zakryté ložiska. ty se davaji do kol nebo do rozety ale v motoru se ti maze samo.
Datum: 19. července 2010 22:39
 Jasné. Takový zetkový ložisko nemá v klikovce co dělat pokud je zakryté. vem nějaký nožík nebo tenký šroubovák a vydloubni to.Jde to celkem lehce. Kdyby tam ten kryt byl tak by se nemazalo gufero a vydřelo by se. Taky i to ložiskoby mělo menší životnost myslim. Je v tom sice vazelína ale neriskoval bych to. PRYČ S TÍM!
Datum: 19. července 2010 22:10
Jméno: standa
IP: uživatel9941
 to je snad jasny ze na klice musi bejt odkryty lozisko!! Jak by se pak mazalo gufero??! vyházej to!! jde to dobre klasickym nožem.....
Datum: 19. července 2010 21:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 z obou stran
Datum: 19. července 2010 17:34
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 a mám to sundat ty kryty z obou stran ? nebo stačí jenom z jedný blíž k motoru ?
Datum: 19. července 2010 17:24
 Prý je na to potřeba speciální nářadí, díky kterému jseš schopen vyvinout nadliskou sílu.
ŠROUBOVÁK
Datum: 19. července 2010 17:04
 čau hale takže to mám vydloubat ty kryty ? a jde to dobře ? pls
Datum: 19. července 2010 16:53
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Ty krytky musí doplu !
Datum: 19. července 2010 16:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ty kryty vydloubej, jinak se ti nebude mazat gufero za ložiskem a zničí se
Datum: 19. července 2010 16:30
 No, olej k ním musí jít, já bycj je rozebral alespoň z jedné strany(tam, kde je olej) Dělej jak myslíš.
Datum: 19. července 2010 16:26
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 takže je tam mám dát jak sou ? nebo je mám rozebrat, já se bojím aby se mi mazaly ty ložiska. ? pls za odpověd
Datum: 19. července 2010 15:37
Datum: 19. července 2010 15:32
 zdarec
potřebuju poradit: chci ze svyho fichtla vytahnout co nejvic ale pritom nechci ztratit silu..co pro to muzu udelat? koupit vetsi sekundáro?
predem dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 18:47
Jméno: standa
IP: uživatel9941
 Nech si udelat nejaky light tuning válec.....nábidek je víc než dost.....Stejsky,TKmoto,wobby.....taky mám doma jeden prototyp válce,kterej je vyjímečnej jak svýma otáčkama,tak silou,tak totální blbuvzdorností pri ladeni a funguje nejlíp na absolutne seriovem stroji....skoro uvažuju,jestli ho nenecham nakopírovat
Datum: 19. července 2010 18:47
 http://jawa50speed.wz.cz/zavodni.html
Datum: 19. července 2010 14:27
 Go motoru, lepší ložiska. a pak uvaźuj o jedné ze stejskyho nabídek úprav.
Datum: 19. července 2010 14:26
Jméno: číza
IP: uživatel5299
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat kam se připojuje náhon na otáčkoměr na 350/640, koupil jsem si ty budíky a chtěl bych to připojit na čz 175/487, půjde to nějak, a pokud jo tak jak??? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 9:35
Jméno: Stinovlas
IP: uživatel3024
 na 638 motoru (tzn. i 639 a 640) jsou dva otvory na nahony, jeden je tacho, druhej je otackomer.. takze odpovedi je: bohuzel, nepujde to  kazdopadne stare skodovky mely otackomer pripojeny k 1. kontaktu civky, tak to muzes zkusit takhle, jestli by tam nefungoval skodovackej.
Datum: 19. července 2010 9:35
 zdary chci se zeptat, nekde sem cetl ze de zapojit bezontaktni zapalovani treba z motorove pily nebo neceho takoveho na pionira a estli steto us nekdo skousel nebo naky navod .
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 23:56
Jméno: dachlman
IP: uživatel9614
 lidi nevite nekdo z jake motorove pily ( typu ) se da pouzit bezkontaktní zapalování na pionyra ????
Datum: 17. července 2010 23:56
 Zdarec hosi nasel sem v kontejneru CZ 175/477 jestli mate nekdo zajem o nejaky ten dil tak napiste.Je me k nicemu diky tel.721503027
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 17:31
 napište prosím od kud jste na banans@seznam.cz
zp.dragoun
Datum: 17. července 2010 17:31
 dragoun:kolik bys za tu motorku dal???moje cena je 2500 za celou motorku
Datum: 17. července 2010 14:45
 já klidně vezmu vse
Datum: 17. července 2010 14:32
 máš stojan ??
Datum: 17. července 2010 10:34
 ja bych si ji nechal,pokud je i s motorem tak ji dej dohromady  pokud ji opravdu chces mermomoci prodat,za kolik das zadni tlumice?nabizim 200 kc
Datum: 17. července 2010 10:12
Datum: 17. července 2010 9:36
 čau lidičky potřebuju poradit kde se dají co nejlevněji nachromovat díli na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 14:35
 nebo jinak upravit aby se blískaly
Datum: 17. července 2010 14:35
 radši bych zanechal origo
Datum: 17. července 2010 7:36
 neco je lepsi koupit repliku,nez chromovat..
Datum: 17. července 2010 7:29
 Zdarec hosi vcera sem nasel v kontejneru CZ 175/477 jestli mate nekdo zajem o nejaky ten dil tak napiste.Je me k nicemu diky tel.721503027
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 19:03
 JAWA_ceZetak:kompletni to neni chybi sedlo nadrz atd....jestli to ma motor z olejovym cerpadlem to nevim nasel sem to v kontejneru kdyztak poslu foto
Datum: 16. července 2010 19:03
 KoliHN: horní němčí? to mám zarohem....je to kompletní? mám to motor s olejovým čerpadlem?
Datum: 16. července 2010 18:36
 Zdarec jsem z Horniho Nemci okres Uherske Hradiste telefon 721503027
Datum: 16. července 2010 10:19
Jméno: jáááá
IP: uživatel5084
 odkud jsi ? beru všechno.............
Datum: 16. července 2010 10:01
 Čau, máš ještě motor?
Datum: 16. července 2010 9:56
 Zdar draci, potřebuju pomoc. Namontoval jsem na fichtla karbec del orto 19, na volnoběh fachčí nádherně, jak přidám plyn tak jde do otáček , ale za chvilku se začne karbec přeplavovat a teče benzín přepadama na zem.Plovák dírku nemá a ventilek taky zavírá , tak já už nevím. Moc díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 14:28
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 ohni trochu papičky plováku směrem dolů
Datum: 16. července 2010 14:28
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Nazdar draci, sháním výfuky potažmo by stačily i kolena na čz 175 je to ten typ se dvěma výfuky, nevím někdo o něčem? pokud možno neděravé ale ten chrom to mít nemusí protože to stejně příjde přetřít na černo. Takženěco co nemá "ucházející vzhled". Prostě něco za pár kaček, potřebuju ten motor hlavně rozchodit, jasně i bez výfuků to pojede ale zase o mě budou vědět sousedi z druhé vesnice.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 20:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak to mít asi nebudu...na 450 tady myslim koleno mam ale na jawku ne...
Datum: 15. července 2010 20:21
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Asi jo, podle obrázku motoru z jawy 356 to vypadá stejně. Takže to bude ono
Datum: 15. července 2010 19:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čz jsou jednovejfuky...nejde spíš o J 356?
Datum: 15. července 2010 18:45
 čau draci ci se poptat kde jse da koupit vějířová hlava na fichtla a jestli zvíší výkon ja se řiká dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 20:06
 tak kde ji sehnat ? nejaky kontakt ?
Datum: 17. července 2010 20:06
 tak kde ji sehnat ?? nejaky kontakt ? ?
Datum: 17. července 2010 20:06
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 To jsem jestě neslyšel  když sundám hlavu tak se mi rozšteluje předstih a odtrh??  nevypusti se mi nahodou i kola??
Datum: 15. července 2010 23:04
 čau no pomozeti enom trochu na vikone ale to ani nepoznaš ale jednasa oto ze ma lepši prudeni vzduchu kolem sebe a tim padem to lepši chladi tekze sa neprehriva moznas to poznal taki ze dis jezdis dluho treba prizavode nebo jenom tak pole louka tak sa pochvili prehril a prestal jet nebo vhoršim pripade sa zedrel ale stimto sa totak richlo nestane.no ale pokud jutam tu halvu daš tak prešteluj prectich a ottrch!!!
Datum: 15. července 2010 22:38
Jméno: standa
IP: uživatel9907
 Ja mam jednu z poslednich z puvodni serie....zatim nevyužitá...ma ji pujcenou kamarad...mozna bude casem k mání a nebo vyměnitelná za neco zajimavejsiho pro RS stroj.....
Datum: 15. července 2010 21:31
 Frikulin prodava ma tam posledni kousek stoji 1500 a je fakt famozni uz ji mam taky od nej objednanou a jestly zaplatis o 100 vic to uz je vcelku jedno zase se mus¨zes spolehnout na perfektne odvedenou praci
Datum: 15. července 2010 19:10
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Tyky ta hlava nepatrně ten výkon může ubrat..Musi se to pak naladit s tou hlavou..
Datum: 15. července 2010 11:18
 Výkon nehledej jen v hlavě, možná ti nepatrnNé zvedne výkon díky spalovacímu prostoru, ale její hlavní účel je lepší chlazení.
Datum: 15. července 2010 10:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v chrudimi v mototechně za 1 400
Datum: 15. července 2010 9:41
 zdravím, potřebuji poradit mám na svém fichtlovi předělán rám na centrál,tlumič jsem tam dal z jawa dandy ale je moc tvrdý nevíte z jaké motorky by byl měkčí,nebo jestli mám jen koupit měkčí pružinu a jestli budou dobře tlumit přední vidlice z MZ 150 mnel jsem tam ze simsona ale byly moc měké. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 15:23
Jméno: dawe
IP: uživatel3930
 Skus jinej uhel centrálu mám to viskoušený v jednom místě sem ho zmačknul na doraz a vokus dal byl zaswe moc tvrdej.
Datum: 16. července 2010 15:23
Jméno: yuri
IP: uživatel9188
 tože bola tá vidla so simáka meká bolo asi tým že v nej nebol olej?????
Datum: 15. července 2010 16:05
 Zdarec hosi jsem uplne zoufaly potrebuju se zbavyt veci co mam na pude abych mel na novu motorku yuki sm 125 mam plno veci piste si co budete potrebovat a skusim sehnat nebo ihned poslu zdarec draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 7:45
 zajic13: jj
Datum: 16. července 2010 7:45
 n3rv-jojo,taky uz musim zacit setrit na nejakou masinu..kdyz si ji koupim sam,budu z ni mit vetsi radost nez kdyz ji jen tak dostanu  dostanu jen nejakou tu tisicovku na pridani ale zbylejch 10,15 tisic si musim vydelat...
Datum: 15. července 2010 22:41
 lk: asi tak..  Stejnak jim to kupujou papínci,a vůbec si toho neváží.Kdyby si tak každej na to sám našetřil,tak ví o čem mluvím.
Datum: 15. července 2010 22:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ja si spíš zase myslim, že yuki je pro hošíky, co o motorkách nemaj šajn... protože kdo rozumí motorkám, tak by si yuki v životě nekoupil a i ve stejný cenový relaci by našel nějakou alternativu a ne yuki
Datum: 15. července 2010 20:24
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Yuki je motorka pro ty,co se v tom rádi hrabou..Jinak je celkem OK..motor jede pěkně,5 kvaltu..Co vic chtit za ty prachy..
Datum: 15. července 2010 20:06
Datum: 15. července 2010 11:41
 je fakt,ze s yuki nemam zadny zkusenosti,ale samotna cena novy motorky o tom vypovida..bejt tebou,koupim si radsi neco jinyho,pokud nechces jit do starsich jaw,kup si mz 125 sm nebo rt...kamarad ma SMko,je peckova,dobrej vykon,dily na to sou docela sehnatelny..a kdyz sem slysel ten zvuk,hned sem se do ni zamiloval  chtel bych ji v 16ti taky,ale jaksi na ni nemam penize
Datum: 15. července 2010 9:51
Datum: 15. července 2010 8:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kdo má yuki š*ká kluky ...radši si kup KYMCO
Datum: 15. července 2010 1:19
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Jdi dořiti s yuki... Tady sme na Jawáckým poli !
Datum: 14. července 2010 23:49
Jméno: kubiq
IP: uživatel9895
 souhlasím s ondragam hele udela fotky dílu dej to nejak do kupy a potom se bude vybírat a vezme si vic lidi myslím ale takhle z hlavy ti tezko nekdo rekne když to vidí tak potom ví co by se mju hodilo veř mi ondra má recht !
Datum: 14. července 2010 23:21
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nic proti ale proč kupujes yuki? kdo te k tomu nuti ? dobrovolne to snad nechces ne ?
Datum: 14. července 2010 22:33
 Možná kdybys dal fotku a seznam dílů..... To si většina lidí takhle nevymyslí, ale když to vidí....
Datum: 14. července 2010 22:27
Jméno: Absolut
IP: uživatel9724
 Zdravim, mám motor z mustanga a na něm je výfuk z jawy 555 (je pomačkaný a děravý). A problém je ve výfuku zdá se mi že motor strašně řve... chtěl bych nějaký nový výfuk ale nevím jaký.. chtel bych aby to řvalo méně xD narazil jsem na vyfuky HIKONE ale musel bych je dost přizpůsobit.. a nejsem si jistý výsledkem (aby to nebylo horší než to je  ) jsem omezený místem (motor není na motorce ale na vyrobené motokáře tak pokud by mi někdo poradil nějaky výfuk byl bych rád předem díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 21:41
Jméno: standa
IP: uživatel9907
 dej hikona....kdyz se naladí,tak to pojede víc....motokára nepotrebuje spodek jako fichtl......
Datum: 15. července 2010 21:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hikone by jsi stejně musel upravovat...radši si tam dej ten z pionýra a kdyžtak si uprav potrubí
Datum: 15. července 2010 9:43
Jméno: Absolut
IP: uživatel9724
 Ja právě že nevím jestli se tam vleze a nemám možnost to odzkoušet, ten vyfuk z 555 se tam vleze tak tak hlavně vyškově
Datum: 15. července 2010 8:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co takhle tam dát výfuk z mustanga??
Datum: 15. července 2010 1:20
Jméno: sindy
IP: uživatel9328
 mam jawa mosquito a na nem mam vyfuk HiKONE a sem s nim spokojeny sice par dropnych uprav ale kdyz se vybere ten spravny je to v pohode přeju hodne stastnych kilometru
Datum: 14. července 2010 22:40
Jméno: Venca
IP: uživatel8693
 Zdarec drací měl bych tu jeden slušnej dotaz mam doma plno válcu na fichtli a tak sem koukal na internetu pročítal fora a i kamošu co jezdí fichtlcupy se ptal a tak sem upiloval u vyfukovího kanálu horní uvrať z 29,7 mm což má jawa 20 21 23 na hranici 28,5 mm (max mi radili 28 mm ) tak se ptam protože po nasazení válce sem fichtla projel a zdá se mi ze jede o neco líp mam ho osazeny origos karburatorem HV triska 70 a VV triska 38 a vejfuk sem zvolil ladák hikone poupravený což jsem měl na seriovém pionyru válec se teďkon trošku hřeje ale mislím si že to přestane sorry za tak hloupý dotaz ale rači se zeptám lepších znalců protože začínam spíš se pokouším upravit válec pro teréní účel kategorii klasik ve fichtlcupech díkec moc Venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 8:43
Jméno: Venca
IP: uživatel8693
 Zdarec chlapcí děkuji za odpovědí dneska skusim jikova 2918 co to udělá
Datum: 14. července 2010 8:43
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Karbonovej kroužek? to jsem v živote neslyšel..Bud litinovej nebo chomovej
Datum: 13. července 2010 23:22
 To zahřejvání válce sem měl taky a to sem neměl žádný upravy akorát karbonovej jednokroužek a stačilo vyměnit sedumdesátku trysku za sedumdesát dvojku a už se to tolik nezahřejvá
Datum: 13. července 2010 22:23
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 To je dalši možnost a myslim že i realnějši než ta moje  ale určitě bych dal vetši trisku
Datum: 13. července 2010 22:11
Jméno: standa
IP: uživatel9886
 a houby.....to je vyssima otackama...pokud mas dva krouzky tak to je o duvod vic...
Datum: 13. července 2010 22:07
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 To zahříváni muže být způsobeno chudou směsí..Jestli máš možnost,tak dej karbec nekomu na frézu at ti přefrézuje difuzor na 19mm,nebo jestli máš frézky do vrtačky,tak si to můžes udělat sám..Nebo jestě zkus sehnat vetší trisku..
Datum: 13. července 2010 20:12
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Zdar chlapi jakou máte zkušenost se stříkacím tmelem ve spreji jakožto samotnou základovou barvu  ?? Kolik by ho byla cca. potřeba pro celého pionýra? 400ml asi nestačí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 23:56
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Vonehdá jsem dělal novej lak na 05ku a právě střikací tmel sem musel koupit ve spreji... Je to uplně na houby... Je teho málo, sprej je nahovno no a je to drahy... 555ku sem stříkal tmelem z plechovky a ještě mě ho půlka zbyla a byl o polovinu levnější... Jenže v plechovce ho nikde neměli.
Datum: 18. července 2010 23:56
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Ve spreji? Nebo plechovka, myslim jakože přes kompresor. Já právě asi kompresor neseženu  A sprej by byl pro mne snažší jelikož ho nemusím ředit(myslím u toho tmelu, barvu bych naředil vpohodě  ). Jinak děkuju.
Datum: 13. července 2010 13:45
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Jinak pul kilovka mě stála asi 115 kč .
Datum: 13. července 2010 12:34
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Pul kilovka základovky stačí ve spreji...
Datum: 12. července 2010 22:28
 Zdarec hoši chcu si koupit digitalni tachometr na pionyra.. urcenej na kolo.. poradite mi napriklad jakej a jak ste snim spokojeni? diky za kazdou odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 10:02
 na trinde pouzivam jakejsi Longus M-1. Ma jedno vetsi tlacitko, takze se da ovladat i v rukavicich. Jenom jsem pouzil jinej magnet, nez byk v baleni s timhle cyklo tachometrem, protoze jsem mel tlusty dratky a magnetu nestacil zavit. Je levnej (stal 299 korun) Funkce ma okamzitou rychlost, hodiny, pocitadlo ujetejch kilometru a denni pocitadlo kilometru. Je do rychlosti 199 km/h, takze plne dostacujici, Mam u nej osobne overenou i vodeodolnost, kdyz jsem projizdel docela brutalnim slejvakem, i odolnost proti nerazu, kdyz mi dvakrat spadnul, pritom jednou to bylo za jizdy a podruhy na miste, ale kdyz jsem se ho snazil chytit nohou tak jsem do nej navic kopnul  . Co bych mu vytknul tak asi to opozdeni rychlosti (to co ukazuje X zkutecna) Treba zastavim a tachometr jeste chvilku ukazuje treba 10km/h. Jinak si myslim, ze za tu cenu je to slusnej vyrobek. Ale kdyby si mel zajem tak Sigma prej vyrabela takovejhle "cyklocomputer" specialne na motorku. Mel zvysenou odolnost, delsi snuru a ukazoval do 300km/h, ale typ nevim.
Datum: 13. července 2010 10:02
 já ho mám taky, ale mosel trochu opílit špicu, nebot kolo má špice užší, mám nejaký longus, ale to je asik všecko stejné, batérka vydržela rok a pul
Datum: 12. července 2010 21:49
 Zajdi si do cyklo centra  ..tam ti určité poradí...hele záleží podle toho kolik máš peněz, ale mě by postačil nějaký obyčejný do 2 stovek.
Datum: 12. července 2010 20:07
|



|