Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec, mám takový menší problém: chci vybrát vložku z válce ale nedarí se mi to. Válec jsem nahrál cca na 250 C potom jsem do nej vložil ocelovej trn, kterej jsem mnel v mrazaku, ale vložka se ani nepohla. Co mám udelat aby šla ven?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 23:47
 i tak to nejede, skoušel jsem to už 5x a nic ani se nehla ta vložka, co rikate na vytlačovak vložky valce??? oplati se to udelat?
Datum: 20. června 2010 23:47
 už sem ti poradil ty somáre....válec nažhav, trn chladit nemusíš...strč ho do vložky, ale treč ho tím směrek kterým do vložky dáváš i píst!!! pak po trnu klepej tak dlohou dokud vložka nevypadne..... a doufám že sis poznačil plohu vložky vůči hliníkovému plášti. stačí dulčíkem udělat malou tečku.
Datum: 16. června 2010 18:13
 radši mi poradte a nepiste tady somariny
Datum: 16. června 2010 18:07
 mileyracing: něříkej fakt? no to mě vůbec nenapadlo....  .......snad se nechystáš dělat něco ze SM....
Datum: 16. června 2010 17:59
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Tak co asi TUNING
Datum: 16. června 2010 17:56
 apropos..co s válcem zamýšlíš?
Datum: 16. června 2010 17:45
 musíš po tom trnu klepat kladivem.
Datum: 16. června 2010 17:35
 ...valec není polský
Datum: 16. června 2010 17:26
 zdary mam mustanga a chci se zeptat jakou koupit svíčku ,prosim poradte ,díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 16:53
Jméno: michal
IP: uživatel1835
 mam na fíkovi brisk a stála my 85
Datum: 17. června 2010 16:53
Jméno: petrpavlicek
IP: uživatel9614
 díky moc
Datum: 16. června 2010 19:22
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 přesně Brisk
Datum: 16. června 2010 18:09
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 přesně Brisk
Datum: 16. června 2010 18:09
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Brisk N15C
Datum: 16. června 2010 17:16
 dobry den mam jawu 20 a chtel bych nakej lehkej tuning motoru ktery jsi udelam sam dekuju za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:47
Jméno: Jawa555
IP: uživatel8251
 snizeni hlavy,prestava ozubenych kolecek,karborator tuning,vylesteni kanalku,prestava ramu.skrtici klapka do priruby,vyfuk atd tuningu je hodne hlavne ho vymyslet
Datum: 18. června 2010 19:47
 a že se ptám....kolik si účtuješ za zhotovení nové vložky bez kanálů???
Datum: 16. června 2010 21:13
 nedělej si reklamu
Datum: 16. června 2010 21:07
Jméno: kordinaz
IP: uživatel9700
 http://kordinaz.webgarden.cz/jak-upravit-motor
Datum: 16. června 2010 17:57
Jméno: kordinaz
IP: uživatel9700
 Nebo mrkni semhttp://kordinaz.webgarden.cz/jak-upravit-motor
Datum: 16. června 2010 17:57
 tečko: neusazuje se na něm karbon a je a je zajištěn lepší výplach.
Datum: 16. června 2010 12:46
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 vyčisti si filtr sání -není to tuning ale rozhodně to zvýší výkon
Datum: 16. června 2010 11:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel5857
 Kup si stejskyho cestovni valec,jede fakt dobre
Datum: 16. června 2010 9:51
Jméno: ...............
IP: uživatel9157
 k čemu je dobré vyleštění dna pístu?
Datum: 16. června 2010 8:05
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 A taky GO motoru když jí pěkně zajedeš tak není špatná.Ale jestli máš motor v cajku tak bych go neřešil
Datum: 16. června 2010 7:13
 vylešti si dno pístu, spalovací prostor a výfukový kanál....toto sám uděláš
Datum: 15. června 2010 23:17
Jméno: miso
IP: uživatel9693
 seruste poradte mi prosim pasuje vydlica zo simsona skuter na jawu 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 20:43
 no vopred to ti reknem ze bryle zo simson skutra vobec nepasujú lebo krk bryle je mov dlhá tak 20cm iste,,,inak samostatné teleskopy sú stejné ako u simsona S51
Datum: 16. června 2010 20:43
 serus....jak vyvrtám hranatou díru?
Datum: 15. června 2010 23:36
Jméno: Hlmut
IP: uživatel3093
 Bez uprav ne...
Datum: 15. června 2010 22:46
Posl.aktualizace: 13. července 2010 17:13
Jméno: tomas
IP: uživatel9691
 taky mam zrenovovanou origanalni 05 a kopce to trha za 3 a vali to kolem 67km/h.takze 05 nejsou linou
Datum: 13. července 2010 17:13
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky.. to sem vůbec netušil....
Datum: 15. června 2010 19:11
 k simsonu chcem aj ja nieco dodat   aby sme uz boly uplne vedla temy  zo simsonoch boly 3 rozlisné typy co tyka konstucnych rychlosti 45/50a 60km/h ale motori maly vsetky stejné a asi aj tie Kw-ty boly klamané takze to nerozhodi len motorová brzda
Datum: 15. června 2010 18:44
 ještě jsem chtěldodato tom simsonu že má 4 koně. Simál má podle kámošového techničáku 2.7Kw... pionýr jawa 21 má 2.6Kw a 05ka nevim... zda se mi že 2.1
Datum: 15. června 2010 18:15
 jo 05ky ty táhnou odspoda jak stádo býků... já kdyžjedu na 05ce tak rozjedu jedničku jenom pouhým brnknutím otáček z volnoběhu a hed tam kopu dvojku a to se nezadusí ani prd. To se okamžitě uchytí a hned to tahne... hned to tu dvojku rozjede a kdyz tam dam trojku tak se to taky okamzite rozjede.Kdežto taková jawa 21 aby dobře jela tak to musíš vytáčet do otáček. Připadají mi ty mezery mezi kvaltama moc velké že každý kvalt musíš hrozně vytáčet. Mám jawu 21 po kompet generálce motoru najeto asi 2500Km a 05ku která má najeto něco kolem 10 000Km a ten tah prostě nejde srovnat. Já jsem už před dávnou dobou posoudil že 05kové motory jsou prostě nejlepší.
Datum: 15. června 2010 18:11
 já mám taky 05 a lítám po polu,mám tam 11zub sekundár a jede mi 63km/h(tachometr s kola) je to střela!
Datum: 15. června 2010 17:45
 To je pravda, s tím pařezem jedeš na trojku na volnoběh a jede to pěkně. Ty poslední pionýry tavíš na celej plyn a jede to o chlup líp. Ale sousedi s dětmi spíš snášejí ty nízkootáčkové
Datum: 15. června 2010 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 stačí prohodit dvojkový kolečka a uz to ma dvě jedničky  Kazdopadne moc dobrej motor!! Dal bych do kupy zevnějšek a jezdil....Fakt,že 05 válce jedou je svatá pravda....když se to osadí hlavou a karburátorem z 21 tak je to nekdy i silnější než 21 díky aspektum jako nižší výfukový kanál x hlava z 21 dávají teoreticky kompresní poměr skoro 10:1 a menší prepousteci kanály ve vložce = větší tlak směsi = lepší vyplachování válce v nízkých otáčkách....a když se to cele zabalí dohromady,tak to dá daleko větší kroutak odspoda jak pozdejsi serie 20,21,23 ...samozrejmne to sebou nese fakt,ze válec z 05 by měl s otáčkama končit někde mezi 6000-6500 otačkama,přičemž 21 válec jde mnohdy přes 7000 až třeba na 7400(záleží na tolerancích z výroby  )....proto se prý zrovna válce z 05 dost používají pro teréní echt seriovky,kde ani tak nejsou dulezite max otacky,ale prubeh odspoda....to utvrzuje fakt,že na 05 jsem předjížděl Simsony  Mě zrovna 05 chodila víc jak 21 a ja si vždycky myslel ze ma ta 21 uz asi ojetej motor....ale zase 21 dala víc na rovině i z kopce.... když porovnáš kanály válcu od 550 az po 23 s dvouma krouzkama,tak krásně vidíš jak se pionýr vyvíjel pomalu od traktorovitýho pomalochodnýho motoru co na trojku vyjel vše k docela slušný polozávodní motorce která ovšem se zvyšujícíma se otáčkama ztrácela na odpichu odspoda....05 válec je "nejblíže" časováním takovému simsonu,který má něco pres 4 koně - a ty 4 koně dělá jen lepší karburátor,sání,výfuk,hlava,kratsi ojnice a vetsi spodni komprese vs 4Q a výsledek kazdy zna...kazdej jel nekdy na simsonu....to jen takova vložka mimo tema...sorry...nejak sem se zase rozepsal
Datum: 15. června 2010 17:06
 Jo to bych spíš řekl... těch provedení 05 motorů bylo fakt hodně
Datum: 15. června 2010 16:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky tam může být ta starší převodovka jako byla u pařezů ( dávala se do prvních 05) 19z a 19z tzn stejná mezera mezi 1-2 a 2-3
Datum: 15. června 2010 15:34
 Jo ten výfuk to jsem tam dal jenom tak provizorně protože jak jsem to složil tak už jsem se nemohl dočkat to projet. To netěsnilo na válci ani mezi kolenem a výfukem tak to má takový divný zvuk. Taky se mi zdá že to má nějak upravený primární převod. Sekundár je tam origo 13Z i s rozetou. Ono to tahne jako kráva,na dvojku se to z místa rozjede stejně jako moja 21 po generálce na jedničku ale maximálku to má tak 60Km/h Válec je tam original z 05ky s kompresí jak bejk. Ještě jsem tam dal hlavu z mustanga a jede to ještě líp
Datum: 15. června 2010 15:18
 Čus mám taky doma 05 .Víšco zkus dát tam válec z 21 ale nějak kterej fakt lítal tak sem to udělal já a jelo to pak 70 po rovině se sekundárem 13/55.Ale klika po čase odešla do důchodu.Mno a ložiska ani nemluvím ...D:Tět mě čeká pořádná renovace jawa 05
Datum: 15. června 2010 14:44
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 Boocheer: ty vogo závidím ti, jak ti jede.... fakt pěkně..
Datum: 15. června 2010 14:43
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Jede ti moc pěkně. Předpokládam sekundár 12/55 že? Jináč jsem zaslechl jakoby výfuk prděl a netesnil moc dobre-zkus to opravit a pojede este víc
Datum: 15. června 2010 14:36
 Ou to je moje 05ka a její šofér jsem já  To je fakt že jede jak dělo,mě se i zdá že to jede líp jak 21čka
Datum: 15. června 2010 14:11
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 V serii je z pravidla rychlejší 20 protože 05 válce mají menší přefuky
Datum: 15. června 2010 13:48
 aha díky.. alespoň někdo schopný odpovědět na téma...
Datum: 15. června 2010 13:38
 to záleží především na stavu obou motorek
Datum: 15. června 2010 13:09
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hmm.. a co je teda rychlejší 05 bo 20?!???
Datum: 15. června 2010 13:01
 tak to jsi ještě viděl málo 05tek...
Datum: 15. června 2010 12:16
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nic jenom že pěkně jede jinačí 05ky bývaj vetšiou línější a tolik nejedou
Datum: 15. června 2010 12:06
Jméno: termisex
IP: uživatel9431
 normalni jawka nevim co se ti na tom nezda
Datum: 15. června 2010 12:05
 Zdar,máte někdo výfuk simson sport?Pasoval na jednadvacitku bez uprav?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 14:46
 nejde mi o zvýšení výkonu,ale o nárůst točivého momentu
Datum: 20. června 2010 14:46
 Rozhodne nečekej od simsonáckyho vejfuku zvýšení výkonu,jestli chceš přez vejfuk zvyšovat výkon tak jedině upravenej hikone nebo samo doma....
Datum: 20. června 2010 14:08
 Standa : jo to by si byl moc hodnej  ,kdyby si to prosímtě poslal na mail : dachl21@email.cz
Datum: 15. června 2010 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Pasuje krásně. Udelal jsem si objímku z objímky na okapovou rouru a vse OK. koleno jsem zatěsnil koudelí namočenou ve vazelíně(na zkoušku  ) a přes to mám speciální pásovou objímku na šroubek....poslu ti foto ve vysokym rozlišení jestli chces....
Datum: 15. června 2010 14:40
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 azbestová šŇůrka
Datum: 15. června 2010 7:46
 Teflonovou páskou to utěsníš výborně
Datum: 14. června 2010 22:47
 jo to je cajk,a nevíš jak utěsnit spoj mezi výfukem,a výf.kolenem?(nemám možnost svářečky)
Datum: 14. června 2010 22:25
Jméno: milan
IP: uživatel9682
 musí se udělat akorát držák
Datum: 14. června 2010 22:15
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
Posl.aktualizace: 14. června 2010 21:39
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 To bude tim filtrem..Když ho tam mam tak to nechce ani moc chytat..KDyž dam seriovy tak v pohode...Nebo se ten motor přetacel s tim lehkym převodem a ja si to neuvedomil
Datum: 14. června 2010 21:39
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 mozna mas malej prectih
Datum: 14. června 2010 21:15
Jméno: Vláda
IP: uživatel6696
 Čau draci. Uvažuju nad vodním chalzením svého mustanga a potřeboval bych nějakej názor na to co jsem vymyslel. Mělo by to fungovat tak, že mezi žebrování válce bych natlačit hliníkové trubičky ( http://www.rcm.cz/e-shop/material/hlinikove-trubky/ ) , udělal bych z nich okruh, kterým by se čerpala kapalina pomocí čerpadýlka ( http://www.rcm.cz/e-shop/prislusenstvi-spal-motoru/ostatni-hadicky-deflek-prizhavovani/elektr-palivova-pumpa-12v-id:3904.eshop ), lepší sem fakt nenašel, máte jinej nápad někdo? Někde dále od motoru by se nacházela další soustava trubiček kde by se kapalina chladila vzduchem, eventuelně by se tam hodil nějaký menší ventilátorek který by na to foukal například když bych stál, nebo když bych dojel a potřeboval za chvili zase jet, tak bych tohle nechal běžet na baterii a ono by se chladilo. Co myslíte? a ještě, mezi trubičkama z hliníku a čerpadlem by se to muselo asi rozvádět pomocí plastových hadiček, jakou myslíte že asi snesou teplotu a jakou teplotu bude mít celkově ta kapalina asi když pojedu? Asi bych musel dát čerpadlo tak, aby hnalo už trošku ochlazenou kapalinu radši než tu přímo od motoru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 19:50
 Netvrdím že se dá dělat na koleně, ale je to realizovatelné. Pokud je dostatečné vybavení dá se realizovat spousta věcí. No byli jsme na těch závodech v sobotu když byl pořádný pařák a co si budeme povídat spousta pionýrů nedojelo, já patřím mezi ně  motory se přehřívali a nejeli, ale myslím, že to byl tenhle pionýr který okolo mě vždy prosvištěl jak ďábel. Tím nechci říct že by se tato úprava vyplatila, ale rozhodně to bylo zajímavé a pěkně mu to jelo také
Datum: 16. června 2010 19:50
 Netvrdím že se dá dělat na koleně, ale je to realizovatelné. Pokud je dostatečné vybavení dá se realizovat spousta věcí. No byli jsme na těch závodech v sobotu když byl pořádný pařák a co si budeme povídat spousta pionýrů nedojelo, já patřím mezi ně  motory se přehřívali a nejeli, ale myslím, že to byl tenhle pionýr který okolo mě vždy prosvištěl jak ďábel. Tím nechci říct že by se tato úprava vyplatila, ale rozhodně to bylo zajímavé a pěkně mu to jelo také
Datum: 16. června 2010 19:19
Jméno: Noname
IP: uživatel9699
 Odkazy vypadají zajímavě, bohužel taková úprava se nedá dělat tzv. na koleně a bez technického vybavení se těžce realizuje. Na fotkách je vidět zcela jiná hlava a válec, pravděpodobně z jiného vodou chlazeného motoru. Taktéž výfukové potrubí má jiné uchycení. A zlatý hřeb úpravy - pravděpodobně čerpadlo vody navařené na hliníkovou skříň krytu motoru. Svařovat hliník teda moc lidí nedokáže. Laickým odhadem typuju na svařování v ochranné atmosféře s argonem a požítí se speciálními elektrodami. Mě by zajímal ten výsledný efekt toho chlazení. Jako tuning je to SUPER, ale aby to nebyl spíše tuzing, který vlastně nedává, ale bere. Je vůbec možné vyladit motor Pionýra tak, aby podával takový výkon, že jej bude potřeba intenzivně chladit vodou? A když už ho uchladím vodou, tak přidá mi to chlazení něco navíc, když budu mít zase nějakou malou ztrátu tím, že točím čerpadlem vody? To, že to projde na STK jen po známosti, nebo jen u těžkých flegmatiků je věc druhá ...
Datum: 16. června 2010 17:21
 Jenom pro inspiraci, teď jsem byl na závodech v Chabeřicích a pionýr s vodou chlazenou hlavou tam byl, tak zde máte foto http://2i.cz/62271c36e5 a http://2i.cz/37724963b0 myslím že dodělat k tomu vodou chlazený válec již takový problém nebude
Datum: 16. června 2010 14:56
 Jenom pro inspiraci, teď jsem byl na závodech v Chabeřicích a pionýr s vodou chlazenou hlavou tam byl, tak zde máte foto http://2i.cz/62271c36e5 a http://2i.cz/37724963b0 myslím že dodělat k tomu vodou chlazený válec již takový problém nebude
Datum: 16. června 2010 14:56
Jméno: Tojefuk
IP: uživatel9689
 To je skoro nereagovatelné na toto něco psát. Už samotná myšlenka je sci-fi a ta realizace něco mezi komedií a hororem. Není nemožné, že jednou vynalezneš něco funkčního, avšak věř, že někdo před tebou už dávno něco takového bude mít, co bude účinné a účelné. Spíš než to posezení u piva, kterým nic nepokazíš, jak ti to doporučil jeden z kolegů, bych ti doporučil já, nastudovat si literturu a pochopit princip funkce nejen tohoto typu motoru, ale i chlazení atd. Zatím je v tvých úvahách tolik neznámych, že na tom nebudeš moci stavět nikdy. Ty by jsi musel vědět, jaký chladící výkon má mít ten chladič, jakou potřebuje mít plochu chlazení toho chladiče, průměr hadiček, materiál kovu (s ním se pojí tepelná vodivost), jaký bude přetlak systému, vypočítat všechny délky potrubí ... atd., no a pro tento motor jak už tady padlo, je to stejně nereálné pokud to chceš chladit zvenčí, chladící kapalina by musela být rozvedena vnitřkem válce. Tvůj nápad když začneš realizovat, stejně skončí ztrátou času a peněz za vyrobený a nefunkční paskvil. Nechci se ti vysmívat, docela fandím konstruktivnímu myšlení, ale chce to podložit nějakými znalostmi a zkušenostmi.
Datum: 15. června 2010 18:51
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 zdarec dej tam čerpadlo (vodní pumpu) značky BOSH koupíš jetou za 1000KČ JE NA elektriku a pouziva se aut takže hodně tlačí sám jí mam na upravenem skútru a je skvěla
Datum: 15. června 2010 13:06
Jméno: míra
IP: uživatel9683
 Neblbni, aby vodní chlazení účinkovalo, musí jít hlavou a válcem, ne kolem a ještě bránit přístupu vzduchu k chladicím žebrům. Ten motor je stavěnej jako vzduchem chlazenej, takže z něj vodníka kterej by fungoval neuděláš.
Datum: 14. června 2010 23:09
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 vyprdniu se nato lepsi je mit vse ciste a pouzivat dobrej olej a nebude se ti dokopcu unavovat
Datum: 14. června 2010 21:35
 Toto jsem jednou skoušel na mustangu s hliníkovýma trubičkama a chladičem z nějaké motorky. Ten chladič byl velký jako kráva a plné funkční i s větrákama. Měl jsem tam čerpadlo z ostřikovačů skla taky z nějakýho auta a to bylo fakt výkonné. Zapojil jsem si ho na 12V baterku. A výsledek? Jak se po hodinové jízdě voda ohřála tak během chvíle už začínala vařit a prostě se neochlazovala a zadřel jsem motor. Naštěstí ten motor měl jit na GO takže mě to tak nevadilo,alespon jsem vypustil z hlavy myšlenku vodního chlazení.
Datum: 14. června 2010 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 a čeho tim docílíte?? že se kolem válce vytvoří spirála vařicí vody s minimalni chladící učinnosti a navíc bude bránit proudeni vzduchu žebrama-motor se bude víc hřát a výkon poleze dolu.... našetři si 1500,- a nech si komplet navařit žebra-s tema chladici ucinnost stoupá a je to nejaký plus pro upravenej motor...by the way: Jak moc máš upravenej motor,že se ti neuchladí? Muj motor točí 9000 a uchladí se seriovejma žebrama a to furt jedu na špičce,kdy se motor opravdu hřeje....a paráda....i po 40km zatěžovací jizdy byl motor stále v bezne provozni teplote,nevadnul,neztracel vykon,nepridiral se,nic... fakt by mi zajimalo na co potrebujete vodní chlazení  občas by to spíš potřebovalo chlazení oleje v převodovce
Datum: 14. června 2010 19:54
 s kámošem jsme ve škole rozebíraly pokaženej vysavač a vněm bylo vodní čerpadlo,co čistilo koberce.Taky jsme na vodním chlazením přemýšleli,ale bylo by to těžký udělat tak aby to fungovalo.Možná by to šlo předělat z nějaké starší motorky(chladič a pumpu) zbytek by se musel udělat
Datum: 14. června 2010 18:41
Datum: 14. června 2010 18:06
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já ti povím- jak máš rotor tak zkus na něj napojit kolo na něj klíňák který by roztáčel to čerpadlo. Viz. čz 175 skútr. Místo větráku čerpadlo......Čím vyšší otčáky motoru, tím rychleji by to čerpalo a tím pádem chladilo. Záleží na velikosti chladiče. Kdyby jsi vzal třeba moooc velkej, tak by jsi motor ani nedostal na provozní teplotu
Datum: 14. června 2010 17:37
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cau , neco podobnyho me uz napadlo ale neodhodlal sem se do toho pustit,s tou pumpou je to blbost , nemuzes to hnat pres remen z kliky . muj nazor na to je takovej ze je to blbost ktera nikdy nebude fungovat spravne a dlouhodobe . a vic to uskodi nez prispeje , zamysli se nad vahou a jak je kazdy kilo cejtit
Datum: 14. června 2010 17:37
 hlavně se zamysli jakou použiješ vodní pumpu....
Datum: 14. června 2010 17:32
Jméno: Vláda
IP: uživatel6696
 Takže asi bude lepší varianta 2. Dát tam ty trubičky mezi žebra, abych podpořil vedení a chlazení,protože více povrchu...a ventilátorky nasměřovat na to na chlazení při stání
Datum: 14. června 2010 17:25
 to čerpadýlo je k ničemu, je to palivové čeradlo...telotu chladící kapaliny která se pohybuje kolem 90°C to nesnese....když už tak vymyslet domeček pro vodní pumpu z nějaké novší škodovky a pohánět to řemenem na klice.... a nebo sehnat si vodní pumpu se staršího passata... neni nijak velká a je na obyč klínový řemen.... jako chladič by posloužilo i topení z favorita.
Datum: 14. června 2010 17:20
Jméno: Standa
IP: uživatel9432
Posl.aktualizace: 14. června 2010 9:26
 pecka! velmi pekny sárgopindzsi! (zlty fichtl slangovo po madarsky ne urazka  )
Datum: 14. června 2010 9:26
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 A s cim teda pojedes do Strem? Myslim sasi, je mi jasny, ze s klikou 90mm, timhle vyfukem a valcem, nepojedes. Ja cekam az mi prijde zgeneralkovana klika, at muzu slozit motor a zacne velke ladeni meho RS specialu... Valec taky vychazi z CU, takovych valcu tam pojede urcite spousta, tak by mohlo byt veselo .) Doufam, ze se nebudou opakovat problemy z jara (konec otacek na 8000 a to i na 1ku). Uz jsou pripravene nove kartery, nova klika a karbec uz se taky nemuze dockat. Ale cas se krati a jeste se ladit nezacalo... Pojedu s mym "mustangem pro vsechno" http://jawamania.info/Files/moto/228917/IMG_0605.JPG
Datum: 14. června 2010 1:12
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Nechci se dohadovat co CU dá a nedá....zkusím co dá,možná ji připiluju,možná ji nepoužiju...uvidí se....vubec sem takovyhle veci nechtel diskutovat... chtel jsem se pochlubit strojem
Datum: 13. června 2010 21:48
Jméno: hh
IP: uživatel7233
 taky fakt....ale i tak
Datum: 13. června 2010 21:12
 hh: a kde standa říká že časování zůstává stejné jak u klasické CU???
Datum: 13. června 2010 21:04
Jméno: hh
IP: uživatel7233
 Ja nemam nic proti 2K jen neverim tomu ze CU s takovym casovanim jaky ma da 100 po rovine....To dam tak adamacec a muzak ted mozna...!
Datum: 13. června 2010 20:45
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 to "hh":s převodem 14/55 bych mohl hranici 100km/h alespon atakovat z mirnyho kopce,uz ted jsem na 92km/h po rovine a 96km/h z mirnyho kopce,kdy se motor zle přetočil  a to udělal jen ten "blbej"vejfuk ... bohužel tenhle fichtl by na VŠ spadal do kategorie Speciál(válec,výfuk),o tom vím. Tenhle motor chci mít hlavně jako záložní a zkouset si na něm různá nastavení,protoze je daný co umí,neumí a dá se to porovnávat s jinými válci a nastavenímy upravených dílů....Samozrejmne na VŠ chystám dvoukanál bez pomocných oken,dle pravidel kategorie RS...ale to bude jiná kapitola... možná tenhle válec třošku připiluju,osadim vhodnym karburatorem,vyfukem a zapalovánim a Speciály pojede....to vše rozhodne nový válec a jeho "neduhy"....Frikulín s Adamcem taky jezdili jen 2K a rozhodně OUT nebyli...ba naopak... Napster: Pokud mi situace donutí,rád změřím na závodech síly mé cestovní upravy s tvojí  ale je jasny,ze si vítěz,protože mám 90kg,jikov a těžkou 21
Datum: 13. června 2010 19:52
Datum: 13. června 2010 19:36
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 pěkny stando!
Datum: 13. června 2010 19:32
 hh:A tohle neni speciál?
Datum: 13. června 2010 19:31
Jméno: hh
IP: uživatel7233
 Prej 100 po rovine s 14/55 ses posral ne?To nejezdej ani specialy...!
Datum: 13. června 2010 19:19
 standa : jak tam máš ten laděnej výfuk,jede ti to lépe než s origo výfukem?
Datum: 13. června 2010 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Koupil jsem si takový výkonový kit  - Firma Stejsky- http://www.jawa50speed.wz.cz. Neřekl bych že jsem nahanal "nejak mnoho" koní ... tento válec v rámci mých schopností a upravených dílů chci dohnat k až na 6HP a rychlost 100km/h pri prevodu 14/55 po rovině. Na cestě do brusírny je už druhý válec,který by měl nynější překonat maximálními otáčkami a lepším průběhem výkonu....sám sem těším....ale po odladění tohoto válce mám o vyvíjeném válci čím dál více pochybností  Tento válec co jezdím je v podstate "seriově" vyráběný a je jasně dáno,co od nej muzes ocekavat a jak ho naladit....to je velká výhoda!!
Datum: 13. června 2010 18:33
 supilium: kdybys nebyl slepý a uměl číst tak by jsis tam přečetl že válec má od stejskyho (www.jawa50speed.wz.cz)
Datum: 13. června 2010 18:26
 no tyvole kdes tomu nahnal tolik koní? ale jinak parádní fechtlik
Datum: 13. června 2010 18:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pasoval by tachometer z babbety do pioniera??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 19:40
Datum: 13. června 2010 19:40
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mám problém- pionýr mi nechce jet od nízkých ale vůbec. Mám stejkýho kit, ale do 40 km/h prostě se trojka nerozjede ani z mírného kopečka. Nechce to jet. Když mám volnoběh, tak přidám plyn. Nejdříve se to skoro zadusí, ale pak se to pomalu dostane do otáček. hrál jsem si s tryskami od 66 přes 68 až po 72 (originální sání vzduchu) a volnoběžná 38 a 40 a prostě ne a ne jet. Předstih je dobrej. Můžete mi poradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 11:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Abych nezapomněl mám 2 kroužkáč a nemůžu si stěžovat. po najetí 120 km cítím jak má motor tah. Nechci to moc točit. Ale na dvojku jsem jel asi 45 po rovince a cítil jsem, že by to točilo ještě o něco víc. A pak trojka sedla do dobřých otáček a jela dobře. jezdím s fichtlem do školy přes velký kopec (slavná trať 300 ZGH v Hořicích), a tak hlavně v kopci je znát to zajetí. Když jsem jel s kitem poprvé, musel jsem to jet celé za 2 do kopce. teďka už tam láduju trojku a i udrží se. Čím dýl jezdím, tím lépe to jede.
Datum: 13. června 2010 11:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za rady. Já právě ještě zajíždím. Mám nějakých cca 120 km teprve najeto. Tak mám radši bohatší směs (3. zářez).
Datum: 13. června 2010 11:24
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 hele mel sem stejny problemy....dej co nejmene pouzitou volnobeznou trysku 38,hladinu uplne nejmensi na kterou to pojede,hlavní trysku 68 a ucpi horni diru airboxu a jednu malou spodní,trubku nech průchozí...jehla dle potreby 1-2 zářez,prípadně zkus upravit volnost výfuku.....ale tvuj pripad je klasická bohatá směs na obou tryskách....
Datum: 13. června 2010 11:18
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 nemaš s jety pístní kroužky a nebo pist
Datum: 13. června 2010 11:04
Jméno: jopo
IP: uživatel9664
 ahoj tuneri, mam na vas dotaz je pouzitelna hlava z 05 na upraveneho pio, doposial pouzivam upravenu hlavu origo z pio( tej memam co vitknut ale chcem to skusit aj z hladiska chladenia). mislite ze je vhodna( samozrejme ze po uprave kompresie atd.) ?? aj ked nema detonacnu prepazku??? jedna sa o valec ktori toci 9000ot\min . Dikes za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 11:57
Jméno: jopo
IP: uživatel9669
 mne sa nejedna o velkost hlavy (Nnavaril bi som rebra) ale o spalovaci priestor!
Datum: 13. června 2010 11:57
Jméno: jopo
IP: uživatel9669
 mne sa nejedna o velkost hlavy (Nnavaril bi som rebra) ale o spalovaci priestor!
Datum: 13. června 2010 11:57
 odkdy je hlava z 05 větší než z 20-23???
Datum: 12. června 2010 21:09
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 CF LIDI JAK MÁM SLICOVAT KANÁLY NA MOJÍ 175/450 ? eště sem to nikdy nedělal tak se bojím abych něco nepodělal mána je po 4 výbrusu eště nejela tk mi pls poradte i cím maloubruskou pilníkama je tam totiž dost blbě vidět
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 11:49
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 ja to delal jakjemnejma pilnikama.... tak jemnym smirglpapirem  napr.. brusnejppir jsem si dal.. na trosku pevno drevenou třísku... a zabrusoval jsem
Datum: 12. června 2010 11:49
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Zdravim. Seso mam velmi speciální dotaz. Bylo by možný na zakázku vyrobit i trysky volnoběžný?? rekneme 40,42,45, ..A jestli je možný někde splašit trysky na Jawa 05 rok 65/66?? Jednalo by se o VT 35 a HT 65? Nebo případně měl jsi v nabídce trysky na stadiona od 60 do 65 ??? Případně tu VT 35 nechat vyrobit? Pokud by to šlo,kolik bude cena za kus? Dík za info.....standa....at vam to jede....
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 21:47
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Hm.....tak ja mam HT 68,VT 38....volnobeh bohatej,jehlu dole,hladinu dole,airbox na půl ucpanej a furt je to lehce bohatý!!! Jak odecpu díru na airboxu,strácí to sílu! Svíčka neustále hnědá trochu do černa....potreboval bych HT 65 a VT tak 32  a nebo aspon 35
Datum: 10. června 2010 21:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já mám trysku 66 na 05. S tím naladěním mám ohromný problém u stejskýho kitu. Musím tam mít HT 72 a perfektně utěsněný filtr vzduchu aby se to nedusilo. Ale občas se to přidusí a při ohřátí to ztrácí pomalu volnoběh...... A VT tam mám 40.
Datum: 10. června 2010 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Mam ted dost problem s naladenim nejenom volnobezny smesi na svoji Jawa 21 GT...kdyz jezdim seriovej karbec,tak to neni špatný,ale vim,že je to svym způsobem omezovač a zároven se furt peru s bohatou smesi na volnobeh....hladina nízká co nejvíc to jde,VT 38,jehla druhej zářez a jak se to ohřeje,tak to má bohatej volnoběh a strácí to spodek. Když použiju upravenej propilovanej karbec,tak VT38 je kur*a chudá a VT+/-50 zase ku*va bohatá a nic mezi vyrobit neumíme.... chci hlavně vědět,jestli by to vubec šlo?? Volnobezny trysky na zakazku?
Datum: 10. června 2010 17:34
Jméno: monste
IP: uživatel7480
 cus chtel bych se zeptat ja byh si rad na fikovy zajezdil i v zime na ledu a chci tam ty hrebiky do kol a nevim jak se to tam dava kolik stoji a kde je muzu sehnat txanks..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 18:20
Jméno: monste
IP: uživatel7480
 no vsiml   ale ja to planuju na zimmu pac ja nez neco sezenu je na dlouho  ..
Datum: 11. června 2010 18:20
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 my jsme to delali normalne šroubkama  vyvrtáš, dáš velký podložky  , ale je to rasovina na duši
Datum: 10. června 2010 17:51
Datum: 10. června 2010 15:52
Jméno: krystof
IP: uživatel9638
 zdar, vedel by nekdo jak upravit kolinko na jawe 555, na prumer aspon 15mm? je zevnitr naletovanej takovej plech, a vubec nevim jak to z toho dostat. doma mam karbec dell'orto 15 SHA tak jsem si myslel ze bych ho mohl pouzit...poradil bhy nekdo? diky predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 15:20
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 pokud nemáš koleno nejak zdeformované,tak vnitrni prumer kolena z 555 se pohybuje v rozmezí od 15.3mm do 15.6mm-stejne je na tom horni plocha saciho kanalu v miste kde dosedá sací koleno ....není to uplne kulatý,nekdy je to trochu oválný,nekdy je to uzsi,nekdy je to sirsi....nenasel jsem doma dve stejny kolena na 555,ale ani jedno pod 15mm prumeru nemelo!
Datum: 10. června 2010 15:20
 jaká je velikost kola předního a ZaDního u mustanga ? a kde koupit pořádnej drapááák
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 6:36
 ja mam drapak z 80, 100/90/16,jen na boku musíš trochu ořezat špunty,kvůli řetězu
Datum: 10. června 2010 6:36
 tak na pořádnej drapák prachy máš, ale na motor ne? vždyt si říkal že si švorc
Datum: 09. června 2010 20:16
 2,75-16
Datum: 09. června 2010 15:18
Jméno: petr
IP: uživatel9614
 zdary chci se zeptat jakej karburator by byl dobry na jawu23,aby zvisil vkon ,pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 21:56
 no je stím piplačka.
Datum: 09. června 2010 21:56
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 to śi trochu protireci ne ?  maximalne co ti karbec udela na origo valci je lepsi prubeh vykonu a tocivyho momentu a nebude se zasirat  , na druhou stranu si myslim ze kdyz si s tim pohrajes tak neakyho pul kone s toho vytahnes ale je to pakarna .
Datum: 09. června 2010 21:49
 karburátorem koně nenaženeš to je pravda ale s del ortem pojede líp než s origo !
Datum: 09. června 2010 21:07
 mabode:karbec del orto seženeš i za 700 a navrh stačí si jen najed na google a umět hledat a né být tak línej a koupit ten nejdražší kterej byl hned na hlavní straně!
Datum: 09. června 2010 21:05
Jméno: termisex
IP: uživatel9431
 myslim ze i za min nedavno sem ho prodal za 800 s postou takze cena tak 700 supilulim je sice chytrejsi ale nevim proc se do nej serete ?!
Datum: 09. června 2010 19:29
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 jak řiká čezeťák..si chytrej jak rádio..karburátorem koně nenabereš,někdy i naopak..Základ je Go motoru a pak pokračovat..a když už tak dell orto seženeš minimálně za 1450,- chytráku
Datum: 09. června 2010 15:25
 tak jako snese to ale je lepší si tam dat lepší odolnější
Datum: 09. června 2010 15:23
 suplium: ty si chytrý jak rádio  .....divil by ses co všechno klika snese....
Datum: 09. června 2010 15:07
 ale spíš kašli na karbec a at ti někdo udělá větší válec a pojede to líp ale zas bys musels dat novou klikovku protože ta originál na to není stavěná jako chvílu by ti to sňou jelo ale brzo by šla do s**ček.
Datum: 09. června 2010 14:54
 doporučil bych ti karbec del orto stojí sice o kolo 1000 kč ale je dost kvalitní a musel by sis k němu udělat speciální nástavec ale jinak je na fechtly a je dost dobrej.
Datum: 09. června 2010 14:52
 žádný karbec ti na sériovém válci nezvýší výkon  ....hergot proč všichni chcete vařit z vody a vzduchu
Datum: 09. června 2010 14:00
Jméno: Jawer
IP: uživatel6644
 dobrej nemate nekdo sedlo na mustnga(neroztrhane a aby se nehybalo)díky sorry ze je to inzerát
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 20:29
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 cf lidi potřeboval bych vědět vše o lakování a hlavně co mám dát za podklad pod lak budu to dělat sprejem vím není to ono ale nemám jiné možnosti
taky bch rád věděl čím ste kytovai důlky díval sem se na google a po webu ale všude píšou něco jiného motorka bude v černém laku čím ste dělali linky a odmaštovali podklad ?
Dík za podklady a odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 19:16
 kluci problém je ten , že barva ve spreji je v dnešní době nejčastěji jednosložkový akryl, kterej prostě neni moc odolnej... pokud bys to chtěl dělat nějakym kvalitnim sprejem, tak počítej s několikanásobnou cenou...navíc sprejem málokdy vytvoříš nějakej slušnej povrch...
Datum: 09. června 2010 19:16
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 SaGy souhlasim..Ale musi to byt kvalitní sprej a dobrý podklad a nakonec bezbarvý lak a drži to..
Datum: 09. června 2010 12:38
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Todle mi taky každý tvrdil, sprej se ti bude loupat nevydží ti to.. můžu jen říct, že to není pravda. Pokud tam nedáš tenkou vrstvičku, budeš mít dobrý podklad tak to drží jako každá jiná barva... Mám to vyzkoušené takže....
Datum: 09. června 2010 12:11
 nejlepší je obrousit na plech, vykitovat, stříknout plničem, samozřejmě přebrousit, na to vrchní barvu a nejlépe ještě přelakovat. Sprejem ti to vydrží chviličku, pak se to začne škrábat a bude se to loupat, sprej sou vyhozené peníze...kup nějakou lepší barvu a puc si od nekoho kompresor s pistolí
Datum: 08. června 2010 20:29
|



|