|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: daniel
IP: uživatel1226
 cau draci nevíte jestli by šel přidělat na jawa 250 zadní blatník ze suzuki rm 250 jestli ne tak z jake crossky díky dand.y
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 17:43
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 s nějakou tou úpravou na rámu ti tam půjde všechno co si vymyslíš ale pochybuju že tam pude nějakej blatník z krosky jen tak nasadit bez úprav.
Datum: 23. června 2010 17:43
Jméno: scrafa
IP: uživatel9736
 čaute prosímvás napiste mě jak velka je dita ve vyfuku v milimetrech dik moc to potřebuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 12:15
Jméno: hh
IP: uživatel9748
 dira ve vejfuku bude tak velka jakou si ji udelas. P.S. kdyz neco potrebujes, zkus to poradne popsat, tady nikdo nema kristalovou kouli aby vestil jakou diru mas namysli
Datum: 23. června 2010 12:15
Jméno: scrofa
IP: uživatel9736
 dira
Datum: 23. června 2010 8:46
Jméno: tafrob
IP: uživatel9736
Posl.aktualizace: 23. června 2010 21:20
 magor si sám rozmislaj trosku
Datum: 23. června 2010 21:20
 si magor vječina lidí je tu normální ale ty do nich nepatříš
Datum: 23. června 2010 9:26
Datum: 22. června 2010 21:02
 tome ty jsi trouba na Ntou....doma máme 3 kývačky 125, 250, 250 a všechny mají v tom okénku ampérmetr, který signalizuje dobíjení......v literatuře se taky píše jen o ampérmetru a nikde neni palivoměr ty moulo
Datum: 22. června 2010 18:06
 tak samozřejmě pokud si to tam dodělal dodatečně, tak to tam být může, sériově to však určitě nebylo! ale jinak to je opravdu ampermetr...
Datum: 22. června 2010 17:58
 ampermetr to bych neřek když muj strejda to má napojené na plovák z nádrže
Datum: 22. června 2010 17:49
 ale houby palivoměr...je to ten ampermetr...
Datum: 22. června 2010 17:15
 http://hyperinzerce.cz/x-cz/inz/2493/2493594-jawa-250-bobber-7.jpg tady je foto vtom okénku jak tam je na nadržy tak vtom je ručičky která ukazovala obsah nádrže
Datum: 22. června 2010 17:15
 no fakt to tam je kdiž seženu foto pošlu vám to
Datum: 22. června 2010 17:04
 cože? O tom budíku který ukazuje stav paliva slyším poprvé za život...
Datum: 22. června 2010 14:17
 v té díře je spínací skřinka a u nekterých modelů tam estě byl budík a ukazoval palivo v nádrži
Datum: 22. června 2010 14:02
 v té díře je spínací skřinka a u nekterých modelů tam estě byl budík a ukazoval palivo v nádrži
Datum: 22. června 2010 14:02
 v té díře je spínací skřinka a u nekterých modelů tam estě byl budík a ukazoval palivo v nádrži
Datum: 22. června 2010 14:02
 v té díře je našroubovaná spínací skřínka... ty asi upravuješ jen vzhled aby to vypadalo jakože cross, že?
Datum: 22. června 2010 12:19
Jméno: Pepan
IP: uživatel6696
 čau kluci, upravuju motor do svýho fíka udělanýho na cross a napadlo mě, jestli by šli svařit tyhle mosazné trubičky http://www.rcm.cz/e-shop/material/mosazne-trubky/mosazna-trubicka-5-0-4-2-mm-1m-id:1680.eshop třeba dvě k sobě, ideální velikost aby šli jen našprajcovat mezi žebra válce, tím by docházelo k přenosu tepla na ty trubičky, zároveň by jimy proudil vzduch takže by to mohlo lépe chladit díky většímu povrchu a bylo by to za pár korun. prosím jen konstruktivní připomínky, nic at si necham navařit hliník na 1500 nebo tak...tohle se zatím zdá levné a účinné...nebo ne?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 17:18
 to ne ti si minule tu špekuloval prerobiť fichtla na vodník??? a tie tičky ti nebudú vypadavať z rebier ti si živote asi nejazdil cross lebo by sisi všimol jak je motor často zasraty od blata pokiaľ by sa ti to blato nasralo medzi tie rúrky a rebra tak ho za 5 minút zadreš
Datum: 21. června 2010 17:18
 kombinovat mosaz a hliník? se to sežere navzájem
Datum: 21. června 2010 17:07
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 hoja když s 3 kroužkového pístu udělám 2kroužkový na čz 175 /450 stane se něco ??? pojede to líp ?? nebo nevíte o firmně která tyto již 2 kroužkové písty vyrábí ?, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 21:21
 Rumstajn: Ano kolecko má pravdu, ČZ 175 450 je v podstatě nízkoobrátkový stroj, ten motor táhne od spodních otáček. Jinak 450 mě jde taky vytočit a těch 95km/h jede, zase je dobré to,že táhne "odspodku". Mám právě i ČZ 175 487 a ta opravdu táhne od mírně vyšších otáček a jde více vytočit a i maximálka je vyšší. A předělávat to na jeden kroužek je blbost,sice ti to pojede parádně ve vysokých otáčkách,ale nebude tam žádnej tah. jednou mě praskli kroužky dva tak jsem jel s ČZ 175 487 na jeden kroužek, sice maximálka super,ale netáhlo to, to by chtělo další úpravy,originál je originál. výkon by to tomu nepřidalo, na jawamanii je úprava těchto motorů - 450,455,453 , která už výkon přidá,ale nevím,nemám s tím zkušenosti.
Datum: 22. června 2010 21:21
 rumstajn: oddelani jednoho krouzku je picovina....unikala by ti čerstvá směs do výfuku...jinak konkrétně 175/450 je relativně nízkootáčkovej motor, např v porovnání s 175/477, která je mnohem točivější...co jsem zatim jezdil na 450, tak všechny byly typický traktory...prostě tah odspoda parádní, ale ve vyšších otáčkách poměrně ztrácely, a přetáčet to taky zrovna nešlo...
Datum: 22. června 2010 7:41
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 jednoduše zdělám s toho jeden krožek jo a všechny čezety 175 450 a 250 455 jsou vysokootáčkové motory pokud vím
Datum: 21. června 2010 22:38
 450 je nízkootáčkovej traktoru, tomu by dvoukruh akorát uškodil...navíc jak bys to chtěl vyrobit?
Datum: 21. června 2010 16:23
 Zdarec, podarilo se mi rozlisovat klikovku, (duvod: rozpadlo se ojnične ložisko), chci se zeptat co je potreba k stočení setrvaku napr. na 85mm, je potreba nejakeho specialniho noze do soustruhu? kolik by to asi stalo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 19:15
 snad se nepletu...ale pokud vím, povrch setrváků je cementován, a to značí- "že je to hooooodně tvrdé"...takže první odbrousit cementovanou vrstvu, potom stočit a pak zase zacementovat.... ale pokud trochu poohlídneš po netu a závodních pionýrech...rozhodně nejméně na jednoho draka co se tím zabývá a dokázal by ti to stočit- a vyvážit narazíš.... podle jeho slov 90mm jde bez problémů, a s menšími průměry je to na vyvážení trochu složitější... ale taky nezapomeň, že motor se ti začne chovat odlišně...proto bych tohle to uvážil, jestli to má cenu vůbec dělat...a nestačí třeba "jen" dát jinou ojnici s jehlovým ložiskem na pístním čepu...
Datum: 23. června 2010 19:15
 je potřeba několik keramických destiček...
Datum: 20. června 2010 23:40
 čus draci co se stane když zvětším výfukový kanál?na babettě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 17:51
Jméno: fichtlař
IP: uživatel6617
 bude ti to víc řvát a budeš mít větší spotřebu
Datum: 21. června 2010 17:51
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aby to líp jelo..
Datum: 20. června 2010 20:48
 Proč ho chceš zvětšovat?
Datum: 20. června 2010 20:45
Jméno: martin
IP: uživatel1859
 zdar koupil jsem si kliku 85 mm, je dána na motor s origo válcem, upravenej válec se mi vyrábí, chci se zeptat, na 1 a na 2 to jede dobře, ale na 3 to vubec netáhne a chcípá, poradte, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 20:59
Jméno: martin
IP: uživatel1859
 mam to je jasný tvl,
Datum: 22. června 2010 20:59
 a mas tam vubec vypln??
Datum: 22. června 2010 14:07
Jméno: hele
IP: uživatel7233
 Cau mel bych takovej dotaz ohledne klapky co zpusobi otevreni a zavreni klapky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 19:03
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
  to se neladi,tak jak ty si mysliš...
Datum: 20. června 2010 19:03
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 to znamena zi pri sani se otevira a pri stlaceni zabrani vraceni smese do karbece , ladit bych to nechtel
Datum: 20. června 2010 15:27
 otevírá podtlak a zavírá přetlak
Datum: 20. června 2010 12:17
Jméno: fhj
IP: uživatel5336
 zdar hoši jaka ma bejt výška korku v lamele u pařezu diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 10:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já vím co to je pařez a promin no myslel sem ze 3mm a to ze tam je jedna lamela vim taky.Ona má tak 6mm no když říkáš víc
Datum: 20. června 2010 10:20
Jméno: fhj
IP: uživatel5336
 Mustangisto, když tomu nerozumiš tak to sem nepiš pane bože. Pařez jestly vís co to vůbec je, má jenom jednu lamelu a o dost tlustši než 20,21,23. Nikdo jinej nevi kolik ma být vysoký korek na lamele u PAŘEZU???
Datum: 20. června 2010 9:46
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zhruba 3mm
Datum: 20. června 2010 8:14
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Tak váleček mám hotovy  je to dvoukanál s pomocnými vyfuky,zvětšené kanaly a pozměněný tvar vyfuku a jiné časováni..Ted zvažuji jaký karbec jestli 19mm nebo vetši..Co byslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 21:59
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Jasně, ale bude to tak za 14 dní, protože válec i fichtla mám na baráku a nedostanu se tam dřiv..
Datum: 20. června 2010 21:59
 fogi nechceš se podělit o foto zevnitř válce?  .....jinak 19mm bude stačit....taky ho mám na 2k
Datum: 20. června 2010 0:32
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 já bych dal 19mm ja s ním jezdím na seriovem valci a jede to mel sem i tří kanál na 19 a byl to dost luxus ale pak sem to zadřel
Datum: 19. června 2010 21:05
 zdary draci chci se zeptat jak zapojit otackomner na mustanga distak poslete schema,diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 12:28
 No nejde to jednoducho ale kdo by se s timhle delal...
Datum: 19. června 2010 12:28
 díky moc,z odkaz
Datum: 19. června 2010 12:01
Datum: 19. června 2010 11:26
 denzileck!! ked si este také nevidel nerek 100 krát ze sa to nedá urobit,,, a dá sa to urobit
Datum: 19. června 2010 11:22
 Nijak,nejde to.Zapoměn na něj,je to blbost.
Datum: 19. června 2010 9:49
 a poradte my pls jak ten otackomner upravit ze 4taktu na 2takt
Datum: 19. června 2010 9:09
 Analogovej tam nejde ani kdyby ses posral jedine digitalni
Datum: 19. června 2010 7:46
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Otáčkoměr ze staré škody je elektronický, musela by se upravit v něm elektronika ze 4Taktu na 2Takt a napájení, auto je na 12V.
Datum: 19. června 2010 7:43
 otackomner se zapojuje na kladivko
Datum: 19. června 2010 0:13
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Chtel bych videt jak bys tam zapojil rucickovy otackomer  Kde bys nahon od toho otačkomeru asi strčil? do nadrže?
Datum: 19. června 2010 0:04
 prej ve starych amaterskych radiach byl na to navor primo pro pioniry ale ja nic takoviho nemam
Datum: 18. června 2010 22:20
 de tam ze skodovky 130 ale nevim jak to zapojit
Datum: 18. června 2010 22:18
 Ten tam nejde
Datum: 18. června 2010 21:58
 nn normalni rucickovy
Datum: 18. června 2010 21:52
 Digitální?
Datum: 18. června 2010 21:13
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Čau draci potřeboavl bych poradit na svem mustangovi jsem zistil že mám špatně přední vidlce a přemýšlím o vidlicích ze simsona prosim o rady jestli se to musi nak upravovat atd diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 1:53
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 nekupuj si je nikdo ti je nedoporuci pri vetsich rychlostech okolo 70 do zatacek se nechovaji pekne jsou na nic i tuneri ti to nedoporuci
Datum: 20. června 2010 1:53
 klidně si kup ze simsona, ale musim vymenit misky lozisek+ udelat vlozky na ty simsonacke misky... neni to az tak narocne... podivej se na nejvetsi web o pionyrech ... tam je to i s vykresem pro soustriznika.
Datum: 20. června 2010 1:04
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 ne nemusim nic upravovat jen dole prdni kolo jesi tam buddes davat z pincka ale kup dobre vydle ja sem mel jakesi smejdy pripadal sem si na to jak senior ses rozjjel plny uberes a ty vydle sly skoro nadoraz byly tam asi v haji pruziny ale simson tlumice bych rozhodnenekupoval ae jak chces Zduř
Datum: 19. června 2010 10:22
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 povol ten dlouhej šroub asi 2 cm ho vytoč a dej kladivem tukny to toho šroubu a tak toč řidítkama ze strany na sranu
Datum: 18. června 2010 17:00
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 čus neznate nekdo stranku kde jsou VIDEA upravenych pincku hlavne motoru jak jezdi nikde nic nemuzu najit diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 0:45
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 tak nahod neco youtube mam prolezly ale nemuzu nic kvalitniho najit diky
Datum: 19. června 2010 0:45
 kdbys hleda,maz to behem 3 sekund,nesmis byt lenoch
Datum: 18. června 2010 22:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zkus youtube tam něco najdeš
Datum: 18. června 2010 20:13
Jméno: martinm
IP: uživatel1859
 zdar, máte nějaké návody, jak upravit origo karbec na J21? a jak mám nechat dlouhé koleno u hikone výfuku? ( použiji tělo hikone a koleno z pio) dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 7:47
 Podívej se tam dole:http://www.jawa50speed.wz.cz/technika.html a koleno udělej širší tak 3cm a kratší a když ten hikone chces odladit nezapomen na vyletovou trubicku
Datum: 19. června 2010 7:47
 Zdarec, chystám se upravit si válec, nejspíše padne volba na 3K, nákresy už mám, ale chtěl jsem se optat čím brousíte či upravujete ten hliníkový válec, v té vložce bych až zase takový problém neviděl, ale s tím hliníkem si moc rady nevím. Předem díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 1:08
 rotační pilníky...odzkoušeno
Datum: 20. června 2010 1:08
 jo a ta sada nástavců je na nic...hliník to bude jen šudlit...to mám vyzkoušené...nejlepší jsou normální ostré frézky.
Datum: 17. června 2010 23:55
 koukal jsem na ten simson...no mělo by to jít použít... je tam ale pár detajlů... šířku výfukového kanálu dej max 24mm.... bacha taky s šířkou sacího kanálu...jak uvadí SM tak těch 30mm je skara moc..... no a přepážku mezi sacím kanálem a přefukem podle SM nech 1mm... lze to používat i n aorigo pístu, ale přefuk pístu bude docela malý.
Datum: 17. června 2010 23:53
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
Datum: 17. června 2010 23:45
 překreslil jsem si to a tak nějak jsem vycházel z toho 4K ze SM, pozměnil jsem ale rozměry sacího, výfukového i pomocných otvorů, s původními přefuky hýbat nechci, pouze jsem chtěl tedy přidat třetí + zvětšit sací, výfukový a udělat pomocné výfukové jinak ta přímá bruska by nějaká byla, ale nástavce na obrábění hliníku asi ne, dají se normálka sehnat někde v železářství ?
Datum: 17. června 2010 23:35
 na upravení kanálu v hliníku mám frézky co strčím třeba do stojanovky...pak jen doladím pilníkem...je to hliník tak to mizí samo.... a když se ti zasere pilník tak ho ocelákem vyčisti.
Datum: 17. června 2010 23:18
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Jestli se mužu zeptat,odkud máš ty výkresy? jawa-50.cz ?? jak je ten 3K na simsona?
Datum: 17. června 2010 23:09
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Jak to myslis zalepi? nejlepsi je to delat přimou bruskou s nástavci na obrabeni hliniku a nakonec to dopilovat tema pilnikama,nebo to dát nekomu na frézu..
Datum: 17. června 2010 23:05
 Plnění do kliky jsem nechtěl, měl jsem na mysli spíše ten přefuk pístem. Ten 3K mi nepřišel jako špatná volba, i když četl jsem o tom že dobře udělaný 2K jede lépe než 3k, 4K.... i kdybych tedy zvolil 2K čím rozšiřujete ty kanály v hliníku ? pilníky se mi zalepí přeci ne?
Datum: 17. června 2010 22:52
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Do toho hliniku nezasahuješ.Samozřejmě kdyz rozšiřis kanaly ve vložce tak musis i v tom hliniku..Jak píše čezeták,Nejjednodussi by byl udělat přefuk pístem..Dám ti malou radu..Před měsicem sem chtěl taky vícekanalový válec, ale co jsem pročetl diskuse,zkušenosti lidi a videa,tak bych zůstal u dvoukanálu..Dobře udělaný dvoukanál jede lepe než třeba 4 nebo 5ti kanál..Je to na tobě jestli chces 3K tak udělej 3K,ale nepočitej s tím,že čím vic kanálu,tím větší výkon
Datum: 17. června 2010 22:43
 chceš udělat 3K plněný od kliky, kanálkem pod karbecem za použití klapky??... kanálek do hliny uděláš frézou..... ale jednodužší je udělat přefuk pístem.
Datum: 17. června 2010 22:23
 Čus draci. Mám Jawu Mosquito, chci na ní otevřít výkon a nevím jak nato. PLZ poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 23:36
Jméno: mosquito
IP: uživatel2760
 mosquito už se víc votevřít nedá jedině braknout vejfuk...
Datum: 20. července 2010 23:36
Jméno: Petr
IP: uživatel9704
 Ahoj lidi zitra mam ve skole nabidku knihy a chtel bych se zeptat jestli ste nekdo cetl knihu dobrodruzstvi toma sawyera ??Potrebuji vedet oco Go  protoze knihu sem necetl nemel sem na ni cas . Tak mi pls napiste celí pribeh te knihy abych nebyl uplne vedle staci jen par vet od zacatku do konce hlavne jak to dopadlo diky moc (vim ze to tu nepatri ale je to tu nejlepsi )
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:52
 http://www.ctenden.estranky.cz/clanky/dobrodruzstvi-toma-sawyera/dobrodruzstvi-toma-sawyera
Datum: 18. června 2010 19:52
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 To je novy projekt: Internet do zvlastnich skol
Datum: 17. června 2010 16:55
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Dementi se tady šíří den ode dne
Datum: 17. června 2010 16:04
 To je asi nabídka na zvláštní škole protože normální člověk by sem takovou debilitu vůbec nenapsal
Datum: 17. června 2010 15:21
 a co google?
Datum: 17. června 2010 14:26
 jezis demence
Datum: 17. června 2010 14:00
Jméno: Snop
IP: uživatel9627
 Zdarec..kde měnim uhly ve válci? origo jsou vsechny rovne..Nemate prosim nejakou fotku? Doufám že chapete na co se chci zeptat.. Děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 10:20
Jméno: Gori
IP: uživatel6203
 ..ak som sa zle vyjadril k teme taq sorry.ale pripadal mi to ako dotaz na casovanie kanalov-
Datum: 18. června 2010 10:20
 gori nevíš i čem se bavíme....uhle natročení přefuků.... né uhél otevření kanálů......
Datum: 17. června 2010 19:35
Jméno: Gori
IP: uživatel9705
 pre upresnenie tu...http://www.macdizzy.com/images/degree.gif ...tzv TDC
Datum: 17. června 2010 15:06
Jméno: Gori
IP: uživatel9705
 17* na prefuki !???  Dno to sa mi nako moc nezda ! prezradim ze na mojich X valcoch otvaram prefuki 121* u vyf. kan bi som za hranicu 160* neisiel tolko odomna !
Datum: 17. června 2010 15:00
Jméno: Snop
IP: uživatel9627
 Přesně to jsem chtěl slyšet  Děkuji moc..Ta literatura je anglicky,tak sem to špatně přeložil a už sem měl v tom zmatek.
Datum: 16. června 2010 19:59
 rozšířit a prodloužit....žádný úhel tam neni....
Datum: 16. června 2010 19:57
Jméno: Snop
IP: uživatel9627
 To bylo na mě? Jestli ano,tak na přefuky nesahám kvůli symetričnosti..Mi jde o výfukový a sací kanál,respektivě o ty uhly jestli se i tam musi měnit,nebo stači pouze ten kanal upravit(rozširit,prodlouži nebo změnit tvar) a nalisovat zpět??
Datum: 16. června 2010 19:47
 cápeš kraviny...celé jsi to špatně pochopil.... ano časování se mění prodloužením kanálů..ale je rozdíl kanál X přefuk... uhel přefuků u serie je ted nevim kolik..snad 17° ??
Datum: 16. června 2010 19:38
Jméno: GOri
IP: uživatel9702
 zmenou casoania vsetkich kanalov sa prevadza na UHLY alebo RADIANY {nie vzdy}(pre pocitadlo) tim 'Uhlom" sa misli poloha pootocenia kluki (kruh 360*) jednoduch sa to neda vysvetlit ale ked ta to zaujima precitaj si clanki z odbornej literatury napr mac bizy,2 stroke hight performance ,atd
Datum: 16. června 2010 19:29
Jméno: Snop
IP: uživatel9627
 Nebo co sem procital diskuze tady, tak tu nekdo psal že ma časovani vyfuku př 160° .. Ja myslel že casovani ce meni prodlouženim kanalu.Nebo se mýlim?
Datum: 16. června 2010 19:14
Jméno: Snop
IP: uživatel9627
 Rovne asi nebylo to nejlepši slovo, zkratka ty kanaly ve vložce nemaji žadny uhel.Nebo nevim jak to vysvetlit..Proste kdyz zvětšim kanaly a změnim casovani,tak musim změnit i uhel toho kanalu ne??
Datum: 16. června 2010 19:12
 vyvětli pojem "rovné"
Datum: 16. června 2010 19:05
Jméno: Snop
IP: uživatel9627
 Sem procital literatury a tam bylo neco o uhlech kanalu..
Datum: 16. června 2010 18:37
Jméno: Snop
IP: uživatel9627
 Uhly kanalku
Datum: 16. června 2010 18:35
 co to plácáš  ...které uhly máš ve válci rovné?
Datum: 16. června 2010 18:31
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 zdar chci vas poprosit jestli mate nahradni riditka na jawa 05 ale chci ty ktere sou na jawa 21 jestli mate a prodate taak si je koupim dikess za opovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:40
Jméno: pionýr
IP: uživatel9713
 ale mohli by byt i bez hrazdy
Datum: 18. června 2010 19:40
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 nooo z hrazdou
Datum: 16. června 2010 18:34
 S hrazdou?
Datum: 16. června 2010 18:25
|



|