slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  141  142  143  144  145  146  147  148  149  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: daniel      IP: uživatel1226    
cau draci nevíte jestli by šel přidělat na jawa 250 zadní blatník ze suzuki rm 250 jestli ne tak z jake crossky díky dand.y :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1250    
s nějakou tou úpravou na rámu ti tam půjde všechno co si vymyslíš ale pochybuju že tam pude nějakej blatník z krosky jen tak nasadit bez úprav.
 
 
Datum: 23. června 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: scrafa      IP: uživatel9736    
čaute prosímvás napiste mě jak velka je dita ve vyfuku v milimetrech dik moc to potřebuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9748    
dira ve vejfuku bude tak velka jakou si ji udelas. P.S. kdyz neco potrebujes, zkus to poradne popsat, tady nikdo nema kristalovou kouli aby vestil jakou diru mas namysli
 
 
Datum: 23. června 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel9736    
dira
 
 
Datum: 23. června 2010 8:46
 
 
 
 
Jméno: tafrob      IP: uživatel9736    
čaute upravuju si pionýra na cross a chci si koupit tuhle nádrž ale potřebuju se zetat na co je tam ten ampermetr tam je nejaka dira na neho nebo jak ?? nechapu http://moto-veterani.sbazar.cz/nadrz-jawa-kyvacka-ampermetr-luhacovice-o4049318.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
magor si sám rozmislaj trosku
 
 
Datum: 23. června 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel6819    
si magor vječina lidí je tu normální ale ty do nich nepatříš
 
 
Datum: 23. června 2010 9:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty... ze palivometer a velky A más to preco ze ÁÁÁ mám to plny :-D:-D:-D:-D alebo na stredu ciferniku 0 a potom do prava a do lava 8? -8 liter a +8liter :-D:-D:-D
 
 
Datum: 22. června 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tome ty jsi trouba na Ntou....doma máme 3 kývačky 125, 250, 250 a všechny mají v tom okénku ampérmetr, který signalizuje dobíjení......v literatuře se taky píše jen o ampérmetru a nikde neni palivoměr ty moulo :-D
 
 
Datum: 22. června 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak samozřejmě pokud si to tam dodělal dodatečně, tak to tam být může, sériově to však určitě nebylo! ale jinak to je opravdu ampermetr...
 
 
Datum: 22. června 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel6819    
ampermetr to bych neřek když muj strejda to má napojené na plovák z nádrže
 
 
Datum: 22. června 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale houby palivoměr...je to ten ampermetr...
 
 
Datum: 22. června 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel6819    
http://hyperinzerce.cz/x-cz/inz/2493/2493594-jawa-250-bobber-7.jpg tady je foto vtom okénku jak tam je na nadržy tak vtom je ručičky která ukazovala obsah nádrže
 
 
Datum: 22. června 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel6819    
no fakt to tam je kdiž seženu foto pošlu vám to
 
 
Datum: 22. června 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cože? O tom budíku který ukazuje stav paliva slyším poprvé za život...
 
 
Datum: 22. června 2010 14:17
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel6819    
v té díře je spínací skřinka a u nekterých modelů tam estě byl budík a ukazoval palivo v nádrži
 
 
Datum: 22. června 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel6819    
v té díře je spínací skřinka a u nekterých modelů tam estě byl budík a ukazoval palivo v nádrži
 
 
Datum: 22. června 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel6819    
v té díře je spínací skřinka a u nekterých modelů tam estě byl budík a ukazoval palivo v nádrži
 
 
Datum: 22. června 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v té díře je našroubovaná spínací skřínka... ty asi upravuješ jen vzhled aby to vypadalo jakože cross, že? :-D
 
 
Datum: 22. června 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: Pepan      IP: uživatel6696    
čau kluci, upravuju motor do svýho fíka udělanýho na cross a napadlo mě, jestli by šli svařit tyhle mosazné trubičky http://www.rcm.cz/e-shop/material/mosazne-trubky/mosazna-trubicka-5-0-4-2-mm-1m-id:1680.eshop třeba dvě k sobě, ideální velikost aby šli jen našprajcovat mezi žebra válce, tím by docházelo k přenosu tepla na ty trubičky, zároveň by jimy proudil vzduch takže by to mohlo lépe chladit díky většímu povrchu a bylo by to za pár korun. prosím jen konstruktivní připomínky, nic at si necham navařit hliník na 1500 nebo tak...tohle se zatím zdá levné a účinné...nebo ne?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ne ti si minule tu špekuloval prerobiť fichtla na vodník??? a tie tičky ti nebudú vypadavať z rebier ti si živote asi nejazdil cross lebo by sisi všimol jak je motor často zasraty od blata pokiaľ by sa ti to blato nasralo medzi tie rúrky a rebra tak ho za 5 minút zadreš
 
 
Datum: 21. června 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kombinovat mosaz a hliník? se to sežere navzájem :-)
 
 
Datum: 21. června 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
hoja když s 3 kroužkového pístu udělám 2kroužkový na čz 175 /450 stane se něco ??? pojede to líp ?? nebo nevíte o firmně která tyto již 2 kroužkové písty vyrábí ?, dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Rumstajn: Ano kolecko má pravdu, ČZ 175 450 je v podstatě nízkoobrátkový stroj, ten motor táhne od spodních otáček. Jinak 450 mě jde taky vytočit a těch 95km/h jede, zase je dobré to,že táhne "odspodku". Mám právě i ČZ 175 487 a ta opravdu táhne od mírně vyšších otáček a jde více vytočit a i maximálka je vyšší. A předělávat to na jeden kroužek je blbost,sice ti to pojede parádně ve vysokých otáčkách,ale nebude tam žádnej tah. jednou mě praskli kroužky dva tak jsem jel s ČZ 175 487 na jeden kroužek, sice maximálka super,ale netáhlo to, to by chtělo další úpravy,originál je originál. výkon by to tomu nepřidalo, na jawamanii je úprava těchto motorů - 450,455,453 , která už výkon přidá,ale nevím,nemám s tím zkušenosti.
 
 
Datum: 22. června 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rumstajn: oddelani jednoho krouzku je picovina....unikala by ti čerstvá směs do výfuku...jinak konkrétně 175/450 je relativně nízkootáčkovej motor, např v porovnání s 175/477, která je mnohem točivější...co jsem zatim jezdil na 450, tak všechny byly typický traktory...prostě tah odspoda parádní, ale ve vyšších otáčkách poměrně ztrácely, a přetáčet to taky zrovna nešlo...
 
 
Datum: 22. června 2010 7:41
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
jednoduše zdělám s toho jeden krožek jo a všechny čezety 175 450 a 250 455 jsou vysokootáčkové motory pokud vím :-)
 
 
Datum: 21. června 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
450 je nízkootáčkovej traktoru, tomu by dvoukruh akorát uškodil...navíc jak bys to chtěl vyrobit?
 
 
Datum: 21. června 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, podarilo se mi rozlisovat klikovku, (duvod: rozpadlo se ojnične ložisko), chci se zeptat co je potreba k stočení setrvaku napr. na 85mm, je potreba nejakeho specialniho noze do soustruhu? kolik by to asi stalo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: Manuchaos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snad se nepletu...ale pokud vím, povrch setrváků je cementován, a to značí- "že je to hooooodně tvrdé"...takže první odbrousit cementovanou vrstvu, potom stočit a pak zase zacementovat.... ale pokud trochu poohlídneš po netu a závodních pionýrech...rozhodně nejméně na jednoho draka co se tím zabývá a dokázal by ti to stočit- a vyvážit narazíš.... podle jeho slov 90mm jde bez problémů, a s menšími průměry je to na vyvážení trochu složitější... ale taky nezapomeň, že motor se ti začne chovat odlišně...proto bych tohle to uvážil, jestli to má cenu vůbec dělat...a nestačí třeba "jen" dát jinou ojnici s jehlovým ložiskem na pístním čepu...;-)
 
 
Datum: 23. června 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je potřeba několik keramických destiček...
 
 
Datum: 20. června 2010 23:40
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci co se stane když zvětším výfukový kanál?na babettě? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel6617    
bude ti to víc řvát a budeš mít větší spotřebu
 
 
Datum: 21. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
aby to líp jelo..
 
 
Datum: 20. června 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč ho chceš zvětšovat?
 
 
Datum: 20. června 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1859    
zdar koupil jsem si kliku 85 mm, je dána na motor s origo válcem, upravenej válec se mi vyrábí, chci se zeptat, na 1 a na 2 to jede dobře, ale na 3 to vubec netáhne a chcípá, poradte, dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1859    
mam to je jasný tvl,
 
 
Datum: 22. června 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: hank      E-mail:      IP: uživatel7338    
a mas tam vubec vypln??
 
 
Datum: 22. června 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: hele      IP: uživatel7233    
Cau mel bych takovej dotaz ohledne klapky co zpusobi otevreni a zavreni klapky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
:-D to se neladi,tak jak ty si mysliš...
 
 
Datum: 20. června 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
to znamena zi pri sani se otevira a pri stlaceni zabrani vraceni smese do karbece , ladit bych to nechtel :-D
 
 
Datum: 20. června 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
otevírá podtlak a zavírá přetlak
 
 
Datum: 20. června 2010 12:17
 
 
 
 
Jméno: fhj      IP: uživatel5336    
zdar hoši jaka ma bejt výška korku v lamele u pařezu diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
já vím co to je pařez a promin no myslel sem ze 3mm a to ze tam je jedna lamela vim taky.Ona má tak 6mm no když říkáš víc
 
 
Datum: 20. června 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: fhj      IP: uživatel5336    
Mustangisto, když tomu nerozumiš tak to sem nepiš pane bože. Pařez jestly vís co to vůbec je, má jenom jednu lamelu a o dost tlustši než 20,21,23. Nikdo jinej nevi kolik ma být vysoký korek na lamele u PAŘEZU???
 
 
Datum: 20. června 2010 9:46
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
zhruba 3mm
 
 
Datum: 20. června 2010 8:14
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Tak váleček mám hotovy :-) je to dvoukanál s pomocnými vyfuky,zvětšené kanaly a pozměněný tvar vyfuku a jiné časováni..Ted zvažuji jaký karbec jestli 19mm nebo vetši..Co byslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Jasně, ale bude to tak za 14 dní, protože válec i fichtla mám na baráku a nedostanu se tam dřiv..
 
 
Datum: 20. června 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fogi nechceš se podělit o foto zevnitř válce? :-).....jinak 19mm bude stačit....taky ho mám na 2k
 
 
Datum: 20. června 2010 0:32
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
já bych dal 19mm ja s ním jezdím na seriovem valci a jede to mel sem i tří kanál na 19 a byl to dost luxus ale pak sem to zadřel
 
 
Datum: 19. června 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdary draci chci se zeptat jak zapojit otackomner na mustanga distak poslete schema,diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nejde to jednoducho ale kdo by se s timhle delal...
 
 
Datum: 19. června 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc,z odkaz
 
 
Datum: 19. června 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 19. června 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck!! ked si este také nevidel nerek 100 krát ze sa to nedá urobit,,, a dá sa to urobit
 
 
Datum: 19. června 2010 11:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nijak,nejde to.Zapoměn na něj,je to blbost.
 
 
Datum: 19. června 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a poradte my pls jak ten otackomner upravit ze 4taktu na 2takt
 
 
Datum: 19. června 2010 9:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Analogovej tam nejde ani kdyby ses posral jedine digitalni
 
 
Datum: 19. června 2010 7:46
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
Otáčkoměr ze staré škody je elektronický, musela by se upravit v něm elektronika ze 4Taktu na 2Takt a napájení, auto je na 12V.
 
 
Datum: 19. června 2010 7:43
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
otackomner se zapojuje na kladivko
 
 
Datum: 19. června 2010 0:13
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Chtel bych videt jak bys tam zapojil rucickovy otackomer :-D Kde bys nahon od toho otačkomeru asi strčil? do nadrže?
 
 
Datum: 19. června 2010 0:04
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prej ve starych amaterskych radiach byl na to navor primo pro pioniry ale ja nic takoviho nemam :-(
 
 
Datum: 18. června 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
de tam ze skodovky 130 ale nevim jak to zapojit
 
 
Datum: 18. června 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten tam nejde
 
 
Datum: 18. června 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn normalni rucickovy
 
 
Datum: 18. června 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Digitální?
 
 
Datum: 18. června 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel5573    
Čau draci potřeboavl bych poradit na svem mustangovi jsem zistil že mám špatně přední vidlce a přemýšlím o vidlicích ze simsona prosim o rady jestli se to musi nak upravovat atd diky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 1:53
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
nekupuj si je nikdo ti je nedoporuci pri vetsich rychlostech okolo 70 do zatacek se nechovaji pekne jsou na nic i tuneri ti to nedoporuci
 
 
Datum: 20. června 2010 1:53
 
 
 
 
Jméno: Manuchaos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klidně si kup ze simsona, ale musim vymenit misky lozisek+ udelat vlozky na ty simsonacke misky... neni to az tak narocne... podivej se na nejvetsi web o pionyrech ... tam je to i s vykresem pro soustriznika.
 
 
Datum: 20. června 2010 1:04
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
ne nemusim nic upravovat jen dole prdni kolo jesi tam buddes davat z pincka ale kup dobre vydle ja sem mel jakesi smejdy pripadal sem si na to jak senior ses rozjjel plny uberes a ty vydle sly skoro nadoraz byly tam asi v haji pruziny ale simson tlumice bych rozhodnenekupoval ae jak chces Zduř
 
 
Datum: 19. června 2010 10:22
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
povol ten dlouhej šroub asi 2 cm ho vytoč a dej kladivem tukny to toho šroubu a tak toč řidítkama ze strany na sranu
 
 
Datum: 18. června 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
čus neznate nekdo stranku kde jsou VIDEA upravenych pincku hlavne motoru jak jezdi nikde nic nemuzu najit diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 0:45
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
tak nahod neco youtube mam prolezly ale nemuzu nic kvalitniho najit diky
 
 
Datum: 19. června 2010 0:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdbys hleda,maz to behem 3 sekund,nesmis byt lenoch
 
 
Datum: 18. června 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
zkus youtube tam něco najdeš
 
 
Datum: 18. června 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: martinm      IP: uživatel1859    
zdar, máte nějaké návody, jak upravit origo karbec na J21? a jak mám nechat dlouhé koleno u hikone výfuku? ( použiji tělo hikone a koleno z pio) dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 7:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se tam dole:http://www.jawa50speed.wz.cz/technika.html a koleno udělej širší tak 3cm a kratší a když ten hikone chces odladit nezapomen na vyletovou trubicku
 
 
Datum: 19. června 2010 7:47
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Pycha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, chystám se upravit si válec, nejspíše padne volba na 3K, nákresy už mám, ale chtěl jsem se optat čím brousíte či upravujete ten hliníkový válec, v té vložce bych až zase takový problém neviděl, ale s tím hliníkem si moc rady nevím. Předem díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 1:08
 
 
 
 
Jméno: Manuchaos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rotační pilníky...odzkoušeno :-)
 
 
Datum: 20. června 2010 1:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a ta sada nástavců je na nic...hliník to bude jen šudlit...to mám vyzkoušené...nejlepší jsou normální ostré frézky.
 
 
Datum: 17. června 2010 23:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukal jsem na ten simson...no mělo by to jít použít... je tam ale pár detajlů... šířku výfukového kanálu dej max 24mm.... bacha taky s šířkou sacího kanálu...jak uvadí SM tak těch 30mm je skara moc..... no a přepážku mezi sacím kanálem a přefukem podle SM nech 1mm... lze to používat i n aorigo pístu, ale přefuk pístu bude docela malý.
 
 
Datum: 17. června 2010 23:53
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Možná by šel pužit i ten 3K na ty simsony ne? vrtani je stejne i zdvih je stejny..Co na to říkaš čezetáku? Jakub: Jasne v železarstvi to urcite seženes,jen nevim jestli budou mit výběr :-) tady máš celou sadu http://www.vseprohobby.cz/prislusenstvi-2/nastavce-na-primou-brusku-100-ks.htm
 
 
Datum: 17. června 2010 23:45
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Pycha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
překreslil jsem si to a tak nějak jsem vycházel z toho 4K ze SM, pozměnil jsem ale rozměry sacího, výfukového i pomocných otvorů, s původními přefuky hýbat nechci, pouze jsem chtěl tedy přidat třetí + zvětšit sací, výfukový a udělat pomocné výfukové jinak ta přímá bruska by nějaká byla, ale nástavce na obrábění hliníku asi ne, dají se normálka sehnat někde v železářství ?
 
 
Datum: 17. června 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na upravení kanálu v hliníku mám frézky co strčím třeba do stojanovky...pak jen doladím pilníkem...je to hliník tak to mizí samo.... a když se ti zasere pilník tak ho ocelákem vyčisti.
 
 
Datum: 17. června 2010 23:18
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Jestli se mužu zeptat,odkud máš ty výkresy? jawa-50.cz ?? jak je ten 3K na simsona?
 
 
Datum: 17. června 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Jak to myslis zalepi? nejlepsi je to delat přimou bruskou s nástavci na obrabeni hliniku a nakonec to dopilovat tema pilnikama,nebo to dát nekomu na frézu..
 
 
Datum: 17. června 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Pycha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plnění do kliky jsem nechtěl, měl jsem na mysli spíše ten přefuk pístem. Ten 3K mi nepřišel jako špatná volba, i když četl jsem o tom že dobře udělaný 2K jede lépe než 3k, 4K.... i kdybych tedy zvolil 2K čím rozšiřujete ty kanály v hliníku ? pilníky se mi zalepí přeci ne?
 
 
Datum: 17. června 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Do toho hliniku nezasahuješ.Samozřejmě kdyz rozšiřis kanaly ve vložce tak musis i v tom hliniku..Jak píše čezeták,Nejjednodussi by byl udělat přefuk pístem..Dám ti malou radu..Před měsicem sem chtěl taky vícekanalový válec, ale co jsem pročetl diskuse,zkušenosti lidi a videa,tak bych zůstal u dvoukanálu..Dobře udělaný dvoukanál jede lepe než třeba 4 nebo 5ti kanál..Je to na tobě jestli chces 3K tak udělej 3K,ale nepočitej s tím,že čím vic kanálu,tím větší výkon :-)
 
 
Datum: 17. června 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chceš udělat 3K plněný od kliky, kanálkem pod karbecem za použití klapky??... kanálek do hliny uděláš frézou..... ale jednodužší je udělat přefuk pístem.
 
 
Datum: 17. června 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: bivoj      E-mail:      IP: uživatel7087    
Čus draci. Mám Jawu Mosquito, chci na ní otevřít výkon a nevím jak nato. PLZ poraďte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: mosquito      IP: uživatel2760    
mosquito už se víc votevřít nedá jedině braknout vejfuk...
 
 
Datum: 20. července 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9704    
Ahoj lidi zitra mam ve skole nabidku knihy a chtel bych se zeptat jestli ste nekdo cetl knihu dobrodruzstvi toma sawyera ??Potrebuji vedet oco Go :-D protoze knihu sem necetl nemel sem na ni cas . Tak mi pls napiste celí pribeh te knihy abych nebyl uplne vedle staci jen par vet od zacatku do konce hlavne jak to dopadlo diky moc (vim ze to tu nepatri ale je to tu nejlepsi ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: bivoj      E-mail:      IP: uživatel7087    
http://www.ctenden.estranky.cz/clanky/dobrodruzstvi-toma-sawyera/dobrodruzstvi-toma-sawyera
 
 
Datum: 18. června 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
To je novy projekt: Internet do zvlastnich skol :-D
 
 
Datum: 17. června 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Dementi se tady šíří den ode dne :-(
 
 
Datum: 17. června 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je asi nabídka na zvláštní škole protože normální člověk by sem takovou debilitu vůbec nenapsal
 
 
Datum: 17. června 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co google?
 
 
Datum: 17. června 2010 14:26
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezis demence
 
 
Datum: 17. června 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: Snop      IP: uživatel9627    
Zdarec..kde měnim uhly ve válci? origo jsou vsechny rovne..Nemate prosim nejakou fotku? Doufám že chapete na co se chci zeptat.. Děkuji.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel6203    
..ak som sa zle vyjadril k teme taq sorry.ale pripadal mi to ako dotaz na casovanie kanalov-
 
 
Datum: 18. června 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gori nevíš i čem se bavíme....uhle natročení přefuků.... né uhél otevření kanálů......
 
 
Datum: 17. června 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel9705    
pre upresnenie tu...http://www.macdizzy.com/images/degree.gif ...tzv TDC
 
 
Datum: 17. června 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel9705    
17* na prefuki !???:-DDno to sa mi nako moc nezda ! prezradim ze na mojich X valcoch otvaram prefuki 121* u vyf. kan bi som za hranicu 160* neisiel tolko odomna !
 
 
Datum: 17. června 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: Snop      IP: uživatel9627    
Přesně to jsem chtěl slyšet :-) Děkuji moc..Ta literatura je anglicky,tak sem to špatně přeložil a už sem měl v tom zmatek. :-D
 
 
Datum: 16. června 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozšířit a prodloužit....žádný úhel tam neni....
 
 
Datum: 16. června 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: Snop      IP: uživatel9627    
To bylo na mě? Jestli ano,tak na přefuky nesahám kvůli symetričnosti..Mi jde o výfukový a sací kanál,respektivě o ty uhly jestli se i tam musi měnit,nebo stači pouze ten kanal upravit(rozširit,prodlouži nebo změnit tvar) a nalisovat zpět??
 
 
Datum: 16. června 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cápeš kraviny...celé jsi to špatně pochopil.... ano časování se mění prodloužením kanálů..ale je rozdíl kanál X přefuk... uhel přefuků u serie je ted nevim kolik..snad 17° ??
 
 
Datum: 16. června 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: GOri      IP: uživatel9702    
zmenou casoania vsetkich kanalov sa prevadza na UHLY alebo RADIANY {nie vzdy}(pre pocitadlo) tim 'Uhlom" sa misli poloha pootocenia kluki (kruh 360*) jednoduch sa to neda vysvetlit ale ked ta to zaujima precitaj si clanki z odbornej literatury napr mac bizy,2 stroke hight performance ,atd
 
 
Datum: 16. června 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: Snop      IP: uživatel9627    
Nebo co sem procital diskuze tady, tak tu nekdo psal že ma časovani vyfuku př 160° .. Ja myslel že casovani ce meni prodlouženim kanalu.Nebo se mýlim?
 
 
Datum: 16. června 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: Snop      IP: uživatel9627    
Rovne asi nebylo to nejlepši slovo, zkratka ty kanaly ve vložce nemaji žadny uhel.Nebo nevim jak to vysvetlit..Proste kdyz zvětšim kanaly a změnim casovani,tak musim změnit i uhel toho kanalu ne??
 
 
Datum: 16. června 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyvětli pojem "rovné"
 
 
Datum: 16. června 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: Snop      IP: uživatel9627    
Sem procital literatury a tam bylo neco o uhlech kanalu..
 
 
Datum: 16. června 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: Snop      IP: uživatel9627    
Uhly kanalku :-D
 
 
Datum: 16. června 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to plácáš :-D...které uhly máš ve válci rovné? :-D
 
 
Datum: 16. června 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel9545    
zdar chci vas poprosit jestli mate nahradni riditka na jawa 05 ale chci ty ktere sou na jawa 21 jestli mate a prodate taak si je koupim dikess za opovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel9713    
ale mohli by byt i bez hrazdy
 
 
Datum: 18. června 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel9545    
nooo z hrazdou
 
 
Datum: 16. června 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S hrazdou?
 
 
Datum: 16. června 2010 18:25
 
<  141  142  143  144  145  146  147  148  149  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 6:08:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu