Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 zdar draci obědnal sem si přední vidlice z brýlama ze simsona a chcu si je dat na pincka dneska si pudu koupit ty misky a necham je zredukovat ale potřebuju vědět jaky tam maji byt ložiska jestli z pincka nebo ze simala dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 10:24
Jméno: SCROFA
IP: uživatel8364
 *objednal*
Datum: 29. července 2010 10:24
Jméno: petrpavlicek
IP: uživatel9658
 zdar draci chci se zeptat jakej dobrej ladak dat na pionyra premyšlel sem o hikone ale nekdesem četl ze akorad ubere vikon tak my prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 22:33
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 zdarec draci nasel sem na netu tuto upravu vidlice i sbrelama uz mam objednany a zitra pudu koupit ty misky abych je dal vysoustruzit a potřebuju vedet jak je to tam s loziskama jestli tam maji byt z pincka nebo simsona
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 21:56
Posl.aktualizace: 29. července 2010 13:07
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 normal motor 21
Datum: 29. července 2010 13:07
 a jinak ma postul pravdu
Datum: 29. července 2010 9:59
 dachl21-já jsem to už jednou zkoušel dat válec karbik a hlavu z 21 na 555 a jelo to ůplně normálně no jelo ja no tom nejel ja to jen zkoušel ve svěráku ale ten motor frčel jak fík
Datum: 29. července 2010 9:57
 na začátku je motor pařez a potom 21
Datum: 28. července 2010 21:24
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 taky bych si chtěl hodit do pařeza motor z 21, ale zase bych tím překazil to, co dělá pařeza pařezem.. a to nechci...
Datum: 28. července 2010 21:22
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj.. díky za rady..
Datum: 28. července 2010 21:21
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 troufám si tvrdit, že je přehozený celý motor, ta řadička je tam dolepená na nějaký držák. Na začátku videa je vidět, že motor má žebrování i na karteru pod válcem, kde má válec z 21, už je normální příruba. Na tom detailu je vidět i díra pro uložení řadičky, nalévací otvor oleje je taky jinak.
Datum: 28. července 2010 21:20
 Ohledně žebrování - 555 měla žebrování na karterech kdežto 21 neměla..jo a je tam ještě výfuk z 21
Datum: 28. července 2010 21:19
 AHa tak to sorry...vypadá to opravdu na 21 motor
Datum: 28. července 2010 21:19
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hlada: aha sory spletl sem se.. máš pravdu..
Datum: 28. července 2010 21:18
 Jj motor z 21 to žebrování na karterech + podivte se na tu dírku kde bývala upevněná řadička z 21 je tam ted prázdná díra..
Datum: 28. července 2010 21:17
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele tak to prr.. mám doma 555ku a žebrování za válcem má!
Datum: 28. července 2010 21:16
 je to komplet motor z 21... kartery z 555 nemely zebrovani za valcem a tu radicku tam dat z 555 neni zadnej problem
Datum: 28. července 2010 21:14
 Tohle nevím...ale myslím že nebudou...
Datum: 28. července 2010 21:05
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky.. hele pár draků mi říkalo že ASI nebudou pasovat přefuky.. takže asi budou pasovat bo né?
Datum: 28. července 2010 21:04
 válec a hlavu...podle řadící páky je motor 555
Datum: 28. července 2010 20:56
Jméno: viktor009
IP: uživatel10042
 Čau, tohle neberte jako inzerát chci jen znát průměrnou cenu mojeho pincka. Kolik by jste dali za tohodle pincka? Je pojízdný akorat by už chtěl výbrus jinak komplet OK! Myslíte že bych za něj dostal 1000Kč? Diky za odpovědi. Odkaz na foto zde: http://viktor009.rajce.idnes.cz/Moje_crosska/
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 10:02
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 1 pitlik cela motorka
Datum: 29. července 2010 10:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 boocher, 500 za motor co potrebuje vybrus je podle me az moc... videl bych to tak na 200 nebo flasku ruma
Datum: 29. července 2010 9:37
Datum: 29. července 2010 8:35
Jméno: termix
IP: uživatel10043
 z toho vypliva pincka zaparkuj ve stodole zahazej senem a nech ho tam pro svoje decka za taovouhle cenu se nevyplati prodavat...
Datum: 29. července 2010 0:27
 no a ještě ty kola s brzdama tak za stovku jedno
Datum: 28. července 2010 23:54
 toš kdyybs toprodalpo dílechtak bys vydělal víc... motor-500 přední vidle-100 zadní tlumiče-100 kostra-100 přední blatník-50 řiditka-150 a ty ostatni veci tak za 150. ale za celek bych dal maximálně 800
Datum: 28. července 2010 23:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 lituju tu kostru z 05....takhle skončit nemusela
Datum: 28. července 2010 23:15
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 To může koupit jenom nějaký nadšenec a pitomec, který nemá papíry a chce se vyblbnout někde na poli. Na cestu to nemůže, protože je to úplně oholené. A jako nejzásadnější problém bych viděl velkou míru nebezpečnosti pro jezdce, že hrozí nebezpečí vtáhnutí oděvu do hnacího soukolí řetězem. Kryt řetězu by to chtělo i kdyby jsi to neprodával. Ceny jsou ze zákona smluvní, takaže co ti kdo dá je na domluvě. Motorka není způsobilá k provozu na pozemních komunikacích, takže težko říci, kolik někdo dá za stroj na ježdění po poli. Kdybych počítal cenu funkčních dílů, které by šly eventuelně ještě použít pro jinou motorku, tak bych viděl strop ceny 800,- Kč a jako celek 300 - 500,- Kč když s ní uděláš dojem na nějakého mladého pubrťáka. Ale je to jen můj odhad.
Datum: 28. července 2010 22:15
 hmm... osobně bych nevzal ani s příplatkem. To dnes už neá skoro žádnou cenu. Možná na díly ale i tak bych nebral
Datum: 28. července 2010 22:15
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 hele nevim, ja bych za nej dal tak 500 ale podle me vic necekej
Datum: 28. července 2010 20:35
 čau dneska sems i obědnak 10z sekundáro jak hodně mě to přidá do síli ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 22:36
 kámoš to měl na fichtlu,kterej byl předělanej ala trial(předělaný zadní tlumiče,rám vyztuženej,šavle z 250ky..)a 10zubý kolečko jednička byl přebytečnej kvalt,rozjížděl se na dvojku na trojku to jelo okolo 50km/h,ale dobře se stím jezdilo pozadním
Datum: 28. července 2010 22:36
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 No, mám menší zkušenost se změnou velikosti sekundárního kolečka a spíš bych se ptal : " Kolik to bude mít větší spotřebu?" Motorka se musí točit mnohem víc do otáček a déle to držet v otáčkách před přeřazením. Asi jak když přesednu z auta které jezdí na benzín do staršího dieselu. Mě změna sekundáru -1 zub přinesla +1 litr větší spotřebu paliva na stejných úsecích. Víc to poznáš až při vetším zatížení motocyklu, jinak se ti mírně zpomalí motorka, prověsí řetaz, který budeš asi muset zkracovat ... Zbytečná práce! A u toho 10z kola bych se ještě dobře podíval, jestli ti nebude řetěz chytat o hliníkovou skříň motoru. Když budeš jíst špenát přidá ti to do síly možná víc, než bude efekt 10z kolečka u motorky.
Datum: 28. července 2010 22:26
 co je to pjekne??
Datum: 28. července 2010 21:03
Jméno: petrpavlicek
IP: uživatel9658
 ja mam taky 10zube sekndaroa ma to silu pjekne s kamosem pjekne na dvojku dokopce a ma silu a vitahnu z toho max 60
Datum: 28. července 2010 20:29
 lk: no nemáš uplně pravdu,řekl bych že malinko víc... Záleží na tom v jekém stavu máš motor to nejde tak říct
Datum: 28. července 2010 20:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 táááááákhle moc....
Datum: 28. července 2010 19:04
 čau chtěl bych se zeptat dneska sem si obědnal sekundáro 10z a chci se zeptat jak hodně to pude do síli a jak to ubere na rychlosti ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 18:07
 zdar hosi, kdyz chci prestrikat ram od kola tak co myslite ? muzu z toko kola akorat odlepit nalepky umyt ho poradne a nastrikat ? nebo to musim jeste jemnym smirkem prejet ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 13:14
Jméno: termix
IP: uživatel10036
Datum: 28. července 2010 13:14
 trochu bych to přebrousil a hlavně odmastil,jestli máš přední odpruženou vidlici tak nezapoměn kluzáky zakrýt
Datum: 28. července 2010 13:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 musíš to podbrousit
Datum: 28. července 2010 13:01
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 čau hoši..koupil jsem si podsviceni ledky(takovy pasek 24cm s ledkama)...chce to 12v..uvazoval jsem ze to napojim na nakou 12v baterku plus k tomu vypinač(ze to jen tak nekdy zapnu vecer a tak )..a chci to nalepit pod nadrz u mustanga..mate naky jiny napad jak co kde zapojit atd? diky za radu...sem amater na elektřinu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 19:01
Jméno: termix
IP: uživatel10049
 nas nazor mas snad sme ti pomohly .......
Datum: 29. července 2010 19:01
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Když mě neznáš tak nesuď vole...ptal jsem se, protože jsem chtěl vědět co vy na to napišete...jo pravda..elektrice moc nerozumim takže mi to zapojí tatka...ale motory atd..všechno většinou sam..nebo s pomoci tatky..a vysledek? motor po renovaci..perfektně zajety..jezdi parádně..žadny problem nikde..a mustang -2 složková barva.žadne stékance ..prostě pohoda..a nejsem typ co by musel machrovat..mam to jen tak po dědině s partiou jak jezdim atd...si vul kamarade ze pises takove nesmysly..ukončime tenhle dotaz protože jsem se fakt jen tak z litosti vas zasmal vole...
Datum: 29. července 2010 18:39
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 LED diody se dnes vyrábí v různých barvách a na různé napětí. Mobilní telefon má podsvícení malými SMD diodami a baterie bývá okolo 3V. Nejjednodušší by bylo si pás leddiod vyrobit z LED diod na napětí okolo 6V. Není problém sehnat prakticky libovolnou běznou barvu, vysoce svítivou led diodu, která má pracovní napětí už od 3V do 15V SS, klidně i blikací. Možná, že zkrácení pásu LED diod o 50% = 1/2 délky by taky pomohlo, pokud to chceš na 6V. Možná jsou tam LED diody, které svítí třeba i na 0,5V - 3V SS. Záleží na LED diodách, jejich perametrech a zapojení v pásu. To je k té technické otázce. Co se týče toho zbytku: chápu, že si chceš zamachrovat s podsvícenou nádrží, ale vzhledem k tomu, že o tom nevíš ani hovno a podsvícení chceš vyrobit na základě rad a zkušeností lidí z netu, tak se zařadíš mezi ty namachrované frajírky co rádi jen chlubí, hlavně když jim svítí nádrž, blbí jsou jak puštok, tři prdele chytrých keců a jinak jsou to paka, co se snaží upoutat pozornost, nějakým nesmyslem, co nikdo nemá. Faktem je, že éra toho, že každému muselo někde něco svítit, modře, nebo jasně bíle už je pryč. Bylo to v době, kdy dostupnost těchto doplňků byla malá a člověk s něčím takovým překvapil. Pravbda je, že to bylo v devadesátých letech minulého století (tisíceletí) asi tak r. 1994 - 1998. Dnes s tím oslníš akorát osly. To je totiž velice lacinný tuning, který dnes umí udělat každý.
Datum: 28. července 2010 17:39
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 pri dnesnich cenach...
http://www.zbozi.cz/items?q=led%20p%C3%A1sek%2024cm&order=relevance&minPrice=&maxPrice=&sId=QFhwiLZwwYbkSIhzkmrp&r=hp&redir=1
http://www.zbozi.cz/items?q=gelova+baterie+12v&sId=QFhwiLZwwwxsSIumb-MN&prevItemType=new&maxStockAvailability=-1&atDepotOnlyFlag=0&paymentType=&createTime=&credibility=&r=hint&itemType=new&order=cheap&oldShire=&shire=&minPrice=&maxPrice=
Datum: 28. července 2010 16:11
 to Lori:za co litr?pár diod a baterka...
Datum: 28. července 2010 15:38
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Ono ted ti to pripada jako super ale az to za tejden budes strhavat a brecet zes vyhodil oknem litr, je rozdil jak ti to sviti v pokoji a jak venku
Datum: 28. července 2010 15:35
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Kur.a stejně nechapu co tu vy cca 2 lidi furt melete o nakych 20 letech..dyt podsviceni a takove pičovinky furt leti všude..chodite na tuning srazy? ted mi tu naky chytrak rekne ze motorka neni auto..nj..ale je to moje vec..a ja sem se chtel jen poradit ohledne zapojeni..nic vic..ale i tak vsem diky..nejak si poradim no..mozna..
Datum: 28. července 2010 14:26
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Přesně tak shrek..Ja v tom jako nevidim naky problem..akorat jsem chtěl od vas poradit..(znovu řikam že jsem amater na elektriku) a nevidim problem v nabijeni..jelikož to malo žere..a 12v baterka neni draha ne.přinejhorsim kdyz dam slabsi baterku tak to taky bude svitit ne..akorat mene....
Datum: 28. července 2010 14:22
 já jsem si dělal podsvícenej tachometr,dal jsem do něj 9 LEDiod a bez nějakych odporu jsem to přidělal k baterce 4.5V,jo a byl tam vypínač z RC autíčka funguje to pěkně,akorát ty diody ba stačily tři
Datum: 28. července 2010 12:52
Jméno: termix
IP: uživatel10036
 jeste odam chtel sem si tohle delat taky nak pred 20 lety kdyz to bylo v mode ale kdyz sem kupoval baterku tak sem se na to dŕadsi poptal a kdyz motorku budes stale nabijet a vybijet a nebudes ji nabijet nak v prubehu nabijeni tak pude do hajzlu na tyhle veci se prej pouzivaj gelovy baterky ty muzes vybijet a nabijet prej porad ale minus je ze je drazzsi a to hlavni musis ktomu mit nakou spesl pulzni nabijecku
Datum: 28. července 2010 12:39
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Sorry sem nevedel ze chces bejt za kazdou cenu cool a stajl.
Datum: 28. července 2010 12:37
Jméno: termix
IP: uživatel10036
 ok tak po lopate nalep pasek pod tu nadrz nebo kam chces priletuj ktou dratky na PLUS a MINUS potom minus pol baterky taky ukostr (aby si nemusel tahnout 2 draty) na plus pol baterky pridelej asi sroubkem drat nekde v pulce nebo kde ti to bude vyhovovat jebni vypinac od vipinace rovnou k ledkam jeste muzes dat a vypinac pojistku nebo odpor ten odpor si vypocitas podle ohmova zakona podle toho kolik ma baterka proud a jakej proud ma protekat diodama lechky jak facka zase dotaz kterej by si mohl sam vymyslet nebo najit na netu za min jak 5 minut .....
Datum: 28. července 2010 12:33
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 To me nezajima ze neco frcelo 20 let zpatky.. Venku večer to bude svitit krasně..a chci to jen tak na machrovinku k ohni nebo motosraz..proste..to je jedno ..(jelikož mam v dědině nejhezčiho fichtla-sorry ze se vychvaluju..smrdi to)
Datum: 28. července 2010 11:59
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 proboha vyser se nato, neony frcely 20let z5... krom toho venku to videt nepude
Datum: 28. července 2010 10:12
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 kurna chlopi ja se neavim o tom ze to napojim na motor.prečtete si to znovu a kdyztak poradte..ja nechcu aby mi běžel motor když to bude svitit...
Datum: 28. července 2010 7:37
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 no to by musel mít zapnutý světla jakmile to nebude zatížený a budou tam jen ty ledky tak tam bude daleko víc
Datum: 27. července 2010 22:22
 při větších točkách se akorát změní frekvence, napětí se moc nezvětší, a ty LEDky taky něco snesou... při nejhoršim tam dá stabilizátor
Datum: 27. července 2010 22:14
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 jo při větších otáčkách už tam těch 12v nebude ale bude tam daleko víc a ledky si spálíš
Datum: 27. července 2010 22:11
 udělej z diod násobič dáš ho na 6V z alternátoru a z něj ti poleze kolem 12V dyštak napiš na email a já se ti pokusim nakreslit schéma, budou tam tři součástky...
Datum: 27. července 2010 22:06
Posl.aktualizace: 27. července 2010 19:04
Jméno: termopradlo
IP: uživatel6468
 du do lesa na 9Otku sem ji poladil tak celkem jede ale asi mi tam dpc netece bene mi vynechava nekdy proste jedu vynecha avyleti takovim stilem ze mi to rve ruce
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 13:25
Jméno: term
IP: uživatel10036
 rekl bych ze to bylo tim ze sem mel uplne vytoceny magnto ven ale jestli ne tak skusim to kladivko jinak na kolik ty ladis predsttih a odtrh
Datum: 28. července 2010 13:25
Jméno: houbáč
IP: uživatel9855
 zkus poladit kladívko mne to taky delalo
Datum: 28. července 2010 13:16
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Zdar draci chci se zeptat jak sou oznaceni gufer tak to prvni cislo na nem znamena jakej musi byt prumer trubky na kterou to chci dat napr.: kdyz am gufero 16x48x11 tak trubka musi mit prumer 16 mm ani mensi ani vetsi aby to dobre stiralo a tesnilo rikam to tak spravne? Jinak je to do tlumicu dikes za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 23:00
 Zdar draci chci se zeptat jak sou oznaceni gufer tak to prvni cislo na nem znamena jakej musi byt prumer trubky na kterou to chci dat napr.: kdyz am gufero 16x48x11 tak trubka musi mit prumer 16 mm ani mensi ani vetsi aby to dobre stiralo a tesnilo rikam to tak spravne? Jinak je to do tlumicu dikes za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 22:51
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Zdar draci chci se zeptat jak sou oznaceni gufer tak to prvni cislo na nem znamena jakej musi byt prumer trubky na kterou to chci dat napr.: kdyz am gufero 16x48x11 tak trubka musi mit prumer 16 mm ani mensi ani vetsi aby to dobre stiralo a tesnilo rikam to tak spravne? Jinak je to do tlumicu dikes za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 22:47
Jméno: Pepik
IP: uživatel5395
 Zdar draci chci se zeptat jak sou oznaceni gufer tak to prvni cislo na nem znamena jakej musi byt prumer trubky na kterou to chci dat napr.: kdyz am gufero 16x48x11 tak trubka musi mit prumer 16 mm ani mensi ani vetsi aby to dobre stiralo a tesnilo rikam to tak spravne? Jinak je to do tlumicu dikes za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 22:44
Jméno: Pepik
IP: uživatel5395
 zdar draci mam dotaz ohledne gufer to prvni cislo na tom guferu znamena jakej prumer ma mit ta trubka na kterou to gufero davam napr .: kdyz mam gufero 36x48x11 tak ta trubka musi mit prumer 36 mm aby to spravne stiralo a tesnilo je to tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 22:32
Jméno: juj
IP: uživatel6468
 Zdravim na jednom foru sem se docetl toto zajimalo by me zda by to slo provest i na nasich milaccich...
OK , ale rad bych predem upozornil, ze bych nechtel slyset, ze to zni jako blbost anebo co si nekdo, kdo s tim nema zadne osobni zkusenosti, mysli a podobne, protoze myslet si a neco opravdu vedet na zakladech osobnich zkusenosti jsou uplne dve rozdilne veci.
Jedine, co clovek potrebuje, je sroubovak, spray bottle (jako se pouziva treba pro nektere domaci cistici prostredky) a vodu. Ano, obycejnou vodu. Zahrejte ten motor do normalni teploty, pak sundejte tu hadici air filtru do sani, vytocte a drzte ten motor v okolo 3K RPM a zacnete strikat tu vodu primo do sani toho motoru. Ta tryska na te nadobe by mela byt nastavena tak, aby ten spray byl co nejjemnesi a rozdelil se tak v tom sani do vsech cylindru rovnomerne. Nebojte se strikat tu vodu do toho sani i velice rychle - az do toho okamziku, kdy ten motor je temer na hranici, kdy nechce bezet. Proste, drzte tu klapku otverenou, strikejte tu vodu do toho sani - a kdyz ten motor zacne mit snahu se zastavit, tak mu dejte malou pauzu, aby se dostal zpet do otacek. Jak a proc to pracuje? Ta voda se v tech spalovacich komorach meni v paru - a pokud nekdo ma zkusenosti s cistenim neco vodni parou, tak vi, jak velice dobre to na uplne cokoliv pracuje. Vyhodou dekarbonizace vodni parou je, ze ten motor u toho bezi a ten rozpusteny nanos carbonu je vytlacen vyfukovymi ventily primo do vyfuku. Na rozdil od nejakych chemikalii, ktere se nalejou do valcu, kde se nechaji sedet pres noc (zatimco jejich vypary leptaji tesneni a injectory) a soucasne taky stekaji s tim rozpustenym karbonem temy cylindry pres krouzky pistu dolu do oil pan, ten proces cisteni tech pistu a spalovacich komor konci ve chvili, kdy clovek prestane to tech valcu vstrikovat tu vodu - a nic neni nasledovne nijak negativne ovlivneno. I presto, clovek by mel po tom cisteni vymenit i olej - jen pro pripad, ze by se do neho nejaka mala cast vody anebo toho rozpusteneho karbonu nejak dostala (ale ty sance jsou velice male, protoze ty pistni krouzky tesni mnohem lepe, kdy ten motor bezi - a ten karbon a i voda, ktera se treba nepremenila na paru je vypuzena z toho motoru s vyfukovymi plyny a na ceste se stejne vypari). Jak dloho a kolik vody tam strikat? Tak dlouho, kolik to zabere vyprazdnit dve 1L spray bottles. Jak jsem rekl, nebojte se jit i velice rychle, ten motor vam da vedet kdy tam tu vodu strikate prilis rychle.
Tento levny proces je vhodny pro uplne kazdy motor - s karburatorem anebo EFI. Lidi s V8 s karburatory si ani nehrajou s nejakou spray bottle, ale primo lejou tu vodu do toho karburatoru z nejakeho kelimku.
Je tam nejaky dukaz, ze to opravdu pracuje? I presto, ze ja pouzivam water injection a pote, co jsem sundal hlavu toho motoru (abych ji vymenil za jinou) jsem zjistil, ze ty pisty a spalovaci komory te hlavy vypadaly uplne jako nove, tak jsem se sam chtel o tech ucincich te dekarbonizace vodou chtel presvedcit u jineho auta (Eagle Talon), ktere jsme koupili na soucastky a meli jsme v umyslu ten motor stejne rozebrat. Ja mel za ty roky desitky tech 4G63 motoru rozebranych, tak dobre vim, jak "normalni" hlava a pisty po nejakych 100 tisic mil vypadaji, ale po tom cisteni karbonu vodni parou a pote, co jsme sundali tu hlavu, ty pisty a spalovaci komory vypadaly, jako by na tom motoru bylo jen nejakych 10 mil. Takze ano, ono to opravdu pracuje - a velice dobre. Ja se mel o tom sam moznost presvedcit na vlastni oci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 22:37
 slyšel jem pár teorií  řisáváním vody se chladí kompresní prostor uvnitř,zvyšuje se komprese protože voda je nestlacitelná kdežto směs je stlačitelná.vím že za války se vstřikovala voda s methanolem do tubokompresoru.dále jsem tyto teorie nestudoval.Ale když Krečmer skoušel přisávání vodní mlhoviny na závodním trabantu jelo to fest ale po 6 km byla modrá klika
Datum: 27. července 2010 22:37
 postul - rad te zas vidim ze tu prispivas, dokonce jsi dostal i rude master hvezdicky (a to opravnene)
Datum: 27. července 2010 22:13
 zkusim objektivne - cistenim vodou za provozu ted slysim poprve, znam jen vstrikovani vody do valcu za smyslem kratkodobeho zvyseni vykonu (rozklad na H2, O2, chladici funkce) ale to kazdy zna od stihacek z druhe svetove...pokud to chces zkusit nemusis tam vodu ani lit, staci vyjet za mlhy ci deste bez filtru, u maleho objemu jako je pio ti brzo dojde ze se to bude s tou vodou prat a bude skubat, bohate staci ta mlha...vetsi objem motoru, prosim, at si to tam lejou treba hadici...ale cechoslov. masiny bezne do objemu 350ccm to nerady polykaj...ted se zastavim u zasadniho zlomu a to je rodzil mezi 2T a 4T - dejme tomu ze na ctyrtaktu to za urcitych podminek (teply motor, relativne velky objem a kompresni pomer, jiste otacky...) to bude fungovat ale co dvoutakt? jak blyo receno, dostane se ti prve do prostoru klikove skrine, tam prvni co se stane tak se nepohodne s olejem, bud ho to smyje nebo vznikne emulze, bude penit, nebude mazat, znehodnoti se vodou...smyje olejovy film z lozisek, zacnou oxidovat a "reznout", jelikoz to smyje ci jinak znehodnoti olej uz v prostoru klikoveho hridele tak do valce se dostane olej (s vodou) neschopny vykonavat svou cinnost, dusledky si kazdy asi vybavi kazdy...muze to mit dejme tomu i funkci chladici ale zakladni problem - co ten kontakt s olejem? ctverotakt to ma vychytany, pist a steny mazane "odspodu", stiraci pistni krouzky olej ze steny setrou a kontakt s vodou je tak omezen...proste u dvoutaktu me to nesedi at se na to divam jak chci...ale nejsem tu od toho abych sedel a psal to co mi vypadne z hlavy, takze jsem prakticky nesplnil zakladni kriterium polozene otazky - vlastni zkusenost s "cistenim motoru vodou za chodu motoru" nemam a naprosta vetsina zde pritomnych asi taktez ne...
Datum: 27. července 2010 22:10
 pár věcí o vodě jsem slyšel ale ne v souvislosti s čištěním ale s provozem na vodu
Datum: 27. července 2010 19:50
Jméno: juj
IP: uživatel6468
 Na tom foru je nekolik desitek lidi a stovky aut co ti to dosvedci ze to funguje, ale otazka zustava dal, da se to udelat i u motorky?
Datum: 27. července 2010 13:32
 Podle mě je to naprostá blbost, nechci teď řešit jak pára rozpustí karbon když jede motor, ale myslíte si že to odstraní bordel ze zanesenejch stíracích kroužků, když se tam v podstatě žádná nedostane??? Nejlepší čištění motoru od karbonu je ten motor rozebrat a jednotlivý díly očistit zvlášť. Nehledě na to že když je ten motor správně seřízenej a provozovanej na kvalitní olej tak ani za 200tis km tam nevznikne tolik karbonu aby to bylo nejak výrazně znát na výkonu. Navíc u motorů se vstřikováním je nejlavnější čistit škrtící klapku která se karbonem zanáší a pak to dělá neplechu, ale na to ta voda stejně nepomůže...
Datum: 27. července 2010 13:12
Jméno: juj
IP: uživatel6468
 up
Datum: 27. července 2010 12:19
 Mám doma jawu 250,motor z ní budu generálkovat. já mám ve zvyku každý motor který budu generálkovat pořádně dorazit a zadřít  skusím to na něm s tou vodou co to udělá. Někdy do zimy to začnu dělat tak vám dám vědět
Datum: 26. července 2010 11:37
 No já bych řekl že to zní jako dobrá věc. U čtyřtaktních motorů kde jsou písty i stěny válců mazány spodem,olejem z klikového prostoru. Jenže u dvoutaktu je to mazáno nasátou směsí oleje a benzínu. Nepoškodilo by se to nějak? Třeba jestli by se nepřerušil olejový film na stěně válce a nezadřelo by se to.
Datum: 26. července 2010 11:35
 koukam ze me nekdo chce trumfnout co by do velikosti,,,ja to nejak nepobral ale koukejte odpoved,,kdyz uz to nikdo sesmolil
Datum: 26. července 2010 11:32
Jméno: juj
IP: uživatel6468
 Navod je na auto a je prevzat z tuningforum.cz, zajimalo by me zda je toto mozne i na normalni motorce, popr nejaky zkusenosti postnete
Datum: 26. července 2010 11:11
 zdravim,prosim vas,jaka hlava mi pomuze u čz 175/450?slysel sem neco o hlave z hranaty cezety,ale nevim presne z jakeho typu,poradite mi?  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 19:16
Jméno: hm
IP: uživatel6468
 lk, co to ktm-ko za ty fichtly, vymenily ste?
Datum: 26. července 2010 19:16
 dobre,diky moc za radu i vysvetleni
Datum: 26. července 2010 18:50
 Jo opravuji se,tam to bude znát protože kvůli tomu vrtání a zdvihu
Datum: 26. července 2010 18:44
 To je přece blbost - motor 453 a i 450 mají stejnej kompresní poměr,ty hlavy budou úplně stejné totiž,proto to pasuje z 453 na 450,to nemůže být znát...leda,že by ti líp těsnila k válci...
Datum: 26. července 2010 18:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ta hlava tam sedne bez jakejchkoliv uprav... 453 má menší jak zdvih (58mm oproti 450, která má 65), tak má menší i vrtání (52 oproti 58 u 450), ale jede o to, že mají stejný vnější průměr vložky, takže je to bez problemu... a rozdil jsem teda určitě poznal, motor má větší zátah už od spodu a jde ochotně vytočit .... jenom je potřeba, aby byla klika ok, protože když jsem to tenkrát počítal, tak kompresní poměr mi tušim vyšel něco málo přez 1:10
Datum: 26. července 2010 18:42
 453 je stopetadvacitka ne?  dobre,zkusim takovou hlavu sehnat..ale jakto,ze hlava ze 125ccm pasuje na 175ccm?jde tam o prumer vrtani nebo o zdvih?pist ma tedy stejnej prumer jako u 175?
Datum: 26. července 2010 18:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na kolku jsem dal hlavu z 453 a je to sakra znát...
Datum: 26. července 2010 16:02
Datum: 26. července 2010 11:54
 Jinak motor ze 477 s tou hlavou má kompresi 8,6:1 a ČZ 175/450 má kompresi 7:1
Datum: 26. července 2010 11:51
 No mohlo by to mít pak o něco větší kompresi,na výkonu to asi moc nepřidá, pokud chceš výkon tak buď se dá motoru 450 upravit aby místo 10koní měl skoro 15koní,ale to jsou složité úpravy válce,přepuštěcích kanálů,sacího kanálu a náhrada karburátoru za takový,který má difuzor 28mm. Celá tato úprava motoru je na jawamanii v technice a věřím,že by ten motor měl slušný výkon,ovšem je na to potřeba mít zkušenosti a strojní vybavení,což každý nemá...
Datum: 26. července 2010 11:49
Jméno: Sharker487
IP: uživatel3429
 jako hranatá čezeta se bere Čz 175/477 a 487, ale jestli to pomůže, nevim..
Datum: 26. července 2010 10:42
 Zdar draci chtel jsem se zeptat jestli je tuning motor (a jestli muzou stat loziska a gufera do toho motoru 700Kc) a celej motor 1200 te tuningove (a nebo normalni motor)
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel10014
 nevím čemu říkáš tuning motor...pokud myslíš závodní motor,tak to je drahá záležitost.. motor za 1200,- je sam o sobě říkající,že neprošel ani GO....sorry...ja bych to nekupoval...
Datum: 26. července 2010 15:28
 nekdo koupi sportovni filtr a rika tomu tuning motor..zalezi jen jak moc mu chces verit..pro info,cestovni uprava od stejskyho stoji neco okolo 2000 kč (omlouvam se,nevim presnou cenu,kdyztak me opravte)
Datum: 26. července 2010 9:39
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Nou koment..
Datum: 25. července 2010 22:40
 tak draci , obednal jsem zapalko VAPE , bude 19mm karbec , vyfuk hikone koleno 27mm , sport filtr stage6 valec polský 8vybrus slicovane kanaly .... kolik myslite ze to pojede az to slozim strasne me to zajima a uz se na to tesim  . Jeste jsem se chtel zeptat jesli ma cenu snizit hlavu ? jesli jo o kolik ...
ahoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 11:41
 Bže...Koleno 27 cm a průměr 1,3 x větší než má vejfukovej kanál a výletovou trubičku 265 - 270 mm s průměrem 15 mm .
Datum: 27. července 2010 11:41
 koleno má být kratší a širší a výletovka delší a užší
Datum: 27. července 2010 11:20
 neni to nejak malo ?
Datum: 27. července 2010 11:14
 jo sorry samo ze sem myslel 270mm ..... mam dat 150mm ?
Datum: 27. července 2010 11:14
 27 mm tezko když už tak 270 mm a průměr 1,5 cm
Datum: 27. července 2010 8:15
 takze rikas ze mam oddelat koncak a dat tam vyletovou trubicku ? jak dlouhou ? a jaky prumer ? muze to byt tech 27mm jak bude koleno ? PS 65 to jelo v serii
Datum: 26. července 2010 22:47
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Gori:Jasně jsou i takoví nadšenci,ale když to vemu pruměrně,tak tech 20-30 tisic do toho narvou
Datum: 26. července 2010 13:34
 Ja sem zatim tak na 8000 tisicich
Datum: 26. července 2010 12:13
Jméno: GORI
IP: uživatel10010
 to fogi: 20tis. je dost malo mislim na speciala.. poznam jeden team ktori jazdi zavodne len speciali a materialu co do toho dali vychadzalo cez 90tis.
Datum: 26. července 2010 11:33
 taky bych řekl...tohle je normální hikone...aspon kdyby měl výletvou trubiču a byl dobře odladěnej.. tak ti to pojede lí, ale takto? Měl sem ho taky, tak vím o čem mluvím
Datum: 26. července 2010 8:52
 stim vyfukem ti to nepojede ani 70
Datum: 26. července 2010 8:34
 standa diky , necham teda seriovou hlavu 
a jinac muj fichtl vypada asi takhle http://ibang.rajce.idnes.cz/Fechtl/ vzhled necham tak jak je libi se mi origo , trosku toho vykonu . Najedu na tom tak 200km ročně  proste si ho chci vymazlit
Datum: 26. července 2010 1:17
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 termix: je to koniček,nekteri borci co maji specialy tak do toho narvou klidně i 20 000kč
Datum: 25. července 2010 23:58
Jméno: termix
IP: uživatel10006
 zbytecne ddo toho vrazis prachy vykon se moc nezvedne esteticky taky nic moc az te to prestane bavit asi to ani neprodas za ty prachy co si do toho vrazil..... ja bych se na to vysral ale je to tvoje vec....
mel sem stejny dilema jestli tunit malej obsah nebo koupit vetsi kubaturu a nechat ji v origo stave a u me vyhrala ta druha volba
Datum: 25. července 2010 23:30
Jméno: standa
IP: uživatel9999
 pokud nechas snizit hlavu,tak to pojede este líp,ale jen chvíli....jak se to přehřeje tak to zvadne a bude to líný....nech hlavu origo....mozna by byla jeste lepsi hlava z 05....tu bych nechal snizit na objem 6.5ml aby se ti kompresni pomer vratil na 9.5:1 ...pak to pojede dobre a nebude to vadnout....jinak si myslim ze ti to na prevod 13/55 pojede tak 74-76 ....taky jsem na tom válci jezdil a vim jak se chová....zadnej zazrak...jedine ten 19mm karbec a VAPE ze by tomu dali jinou stavu....ale moc bych na to nevsázel...
Datum: 25. července 2010 22:11
 Kdybys dál serii válec na vybrus,tak by to jelo daleko lepe  do rychla měniš jen sekundarni kolecka bud 13z nebo 14z,ale stratíš sílu
Datum: 25. července 2010 21:33
 prevody mam origo jawa 20 tet nevim jak to tam je zitra to spocitam  jenom 75 ?  to sem cekal teda vic , jaky prevody jsou do rychla ?
Datum: 25. července 2010 21:30
 záleží na převodu..s 12/55 typuju tak 75kmh
Datum: 25. července 2010 21:25
|



|