slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  136  137  138  139  140  141  142  143  144  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel8364    
zdar draci obědnal sem si přední vidlice z brýlama ze simsona a chcu si je dat na pincka dneska si pudu koupit ty misky a necham je zredukovat ale potřebuju vědět jaky tam maji byt ložiska jestli z pincka nebo ze simala dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 10:24
 
 
 
 
Jméno: SCROFA      IP: uživatel8364    
*objednal* :-D
 
 
Datum: 29. července 2010 10:24
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek      IP: uživatel9658    
zdar draci chci se zeptat jakej dobrej ladak dat na pionyra premyšlel sem o hikone ale nekdesem četl ze akorad ubere vikon tak my prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel8364    
zdarec draci nasel sem na netu tuto upravu vidlice i sbrelama uz mam objednany a zitra pudu koupit ty misky abych je dal vysoustruzit a potřebuju vedet jak je to tam s loziskama jestli tam maji byt z pincka nebo simsona odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus.. jedno jsem tady založil debatu o jawě 555 a válci, karbecu a hlavě z 21.. kouknite se na tohle : http://www.youtube.com/watch?v=F4cbnaf8drs&feature=related -tam má celej motor z 21 nebo jen válec, karbec a hlavu?? co myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
normal motor 21
 
 
Datum: 29. července 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jinak ma postul pravdu :-)
 
 
Datum: 29. července 2010 9:59
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21-já jsem to už jednou zkoušel dat válec karbik a hlavu z 21 na 555 a jelo to ůplně normálně no jelo ja no tom nejel ja to jen zkoušel ve svěráku ale ten motor frčel jak fík :-)
 
 
Datum: 29. července 2010 9:57
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na začátku je motor pařez a potom 21
 
 
Datum: 28. července 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
taky bych si chtěl hodit do pařeza motor z 21, ale zase bych tím překazil to, co dělá pařeza pařezem.. a to nechci...
 
 
Datum: 28. července 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jj.. díky za rady..
 
 
Datum: 28. července 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
troufám si tvrdit, že je přehozený celý motor, ta řadička je tam dolepená na nějaký držák. Na začátku videa je vidět, že motor má žebrování i na karteru pod válcem, kde má válec z 21, už je normální příruba. Na tom detailu je vidět i díra pro uložení řadičky, nalévací otvor oleje je taky jinak.
 
 
Datum: 28. července 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ohledně žebrování - 555 měla žebrování na karterech kdežto 21 neměla..jo a je tam ještě výfuk z 21
 
 
Datum: 28. července 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
AHa tak to sorry...vypadá to opravdu na 21 motor
 
 
Datum: 28. července 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hlada: aha sory spletl sem se.. máš pravdu..
 
 
Datum: 28. července 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jj motor z 21 to žebrování na karterech + podivte se na tu dírku kde bývala upevněná řadička z 21 je tam ted prázdná díra..
 
 
Datum: 28. července 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hele tak to prr.. mám doma 555ku a žebrování za válcem má!
 
 
Datum: 28. července 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to komplet motor z 21... kartery z 555 nemely zebrovani za valcem a tu radicku tam dat z 555 neni zadnej problem :-)
 
 
Datum: 28. července 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle nevím...ale myslím že nebudou...
 
 
Datum: 28. července 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
aha díky.. hele pár draků mi říkalo že ASI nebudou pasovat přefuky.. takže asi budou pasovat bo né?
 
 
Datum: 28. července 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
válec a hlavu...podle řadící páky je motor 555
 
 
Datum: 28. července 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel10042    
Čau, tohle neberte jako inzerát chci jen znát průměrnou cenu mojeho pincka. Kolik by jste dali za tohodle pincka? Je pojízdný akorat by už chtěl výbrus jinak komplet OK! Myslíte že bych za něj dostal 1000Kč? Diky za odpovědi. Odkaz na foto zde: http://viktor009.rajce.idnes.cz/Moje_crosska/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 10:02
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
1 pitlik cela motorka
 
 
Datum: 29. července 2010 10:02
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
boocher, 500 za motor co potrebuje vybrus je podle me az moc... videl bych to tak na 200 nebo flasku ruma
 
 
Datum: 29. července 2010 9:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocher : a zapomél si na výfuk tak 100...na poslední fotce vypadá docela pěkně :-D :-)
 
 
Datum: 29. července 2010 8:35
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10043    
z toho vypliva pincka zaparkuj ve stodole zahazej senem a nech ho tam pro svoje decka za taovouhle cenu se nevyplati prodavat...
 
 
Datum: 29. července 2010 0:27
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a ještě ty kola s brzdama tak za stovku jedno :-D
 
 
Datum: 28. července 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toš kdyybs toprodalpo dílechtak bys vydělal víc... motor-500 přední vidle-100 zadní tlumiče-100 kostra-100 přední blatník-50 řiditka-150 a ty ostatni veci tak za 150. ale za celek bych dal maximálně 800
 
 
Datum: 28. července 2010 23:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
lituju tu kostru z 05....takhle skončit nemusela
 
 
Datum: 28. července 2010 23:15
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10039    
To může koupit jenom nějaký nadšenec a pitomec, který nemá papíry a chce se vyblbnout někde na poli. Na cestu to nemůže, protože je to úplně oholené. A jako nejzásadnější problém bych viděl velkou míru nebezpečnosti pro jezdce, že hrozí nebezpečí vtáhnutí oděvu do hnacího soukolí řetězem. Kryt řetězu by to chtělo i kdyby jsi to neprodával. Ceny jsou ze zákona smluvní, takaže co ti kdo dá je na domluvě. Motorka není způsobilá k provozu na pozemních komunikacích, takže težko říci, kolik někdo dá za stroj na ježdění po poli. Kdybych počítal cenu funkčních dílů, které by šly eventuelně ještě použít pro jinou motorku, tak bych viděl strop ceny 800,- Kč a jako celek 300 - 500,- Kč když s ní uděláš dojem na nějakého mladého pubrťáka. Ale je to jen můj odhad.
 
 
Datum: 28. července 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm... osobně bych nevzal ani s příplatkem. To dnes už neá skoro žádnou cenu. Možná na díly ale i tak bych nebral
 
 
Datum: 28. července 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
hele nevim, ja bych za nej dal tak 500 ale podle me vic necekej
 
 
Datum: 28. července 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: Erda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau dneska sems i obědnak 10z sekundáro jak hodně mě to přidá do síli ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kámoš to měl na fichtlu,kterej byl předělanej ala trial(předělaný zadní tlumiče,rám vyztuženej,šavle z 250ky..)a 10zubý kolečko jednička byl přebytečnej kvalt,rozjížděl se na dvojku na trojku to jelo okolo 50km/h,ale dobře se stím jezdilo pozadním :-D
 
 
Datum: 28. července 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10039    
No, mám menší zkušenost se změnou velikosti sekundárního kolečka a spíš bych se ptal : " Kolik to bude mít větší spotřebu?" Motorka se musí točit mnohem víc do otáček a déle to držet v otáčkách před přeřazením. Asi jak když přesednu z auta které jezdí na benzín do staršího dieselu. Mě změna sekundáru -1 zub přinesla +1 litr větší spotřebu paliva na stejných úsecích. Víc to poznáš až při vetším zatížení motocyklu, jinak se ti mírně zpomalí motorka, prověsí řetaz, který budeš asi muset zkracovat ... Zbytečná práce! A u toho 10z kola bych se ještě dobře podíval, jestli ti nebude řetěz chytat o hliníkovou skříň motoru. Když budeš jíst špenát přidá ti to do síly možná víc, než bude efekt 10z kolečka u motorky.
 
 
Datum: 28. července 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je to pjekne??
 
 
Datum: 28. července 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek      IP: uživatel9658    
ja mam taky 10zube sekndaroa ma to silu pjekne s kamosem pjekne na dvojku dokopce a ma silu a vitahnu z toho max 60
 
 
Datum: 28. července 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lk: no nemáš uplně pravdu,řekl bych že malinko víc... Záleží na tom v jekém stavu máš motor to nejde tak říct
 
 
Datum: 28. července 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
táááááákhle moc....
 
 
Datum: 28. července 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: Erik Dach      E-mail:      IP: uživatel10040    
čau chtěl bych se zeptat dneska sem si obědnal sekundáro 10z a chci se zeptat jak hodně to pude do síli a jak to ubere na rychlosti ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar hosi, kdyz chci prestrikat ram od kola tak co myslite ? muzu z toko kola akorat odlepit nalepky umyt ho poradne a nastrikat ? nebo to musim jeste jemnym smirkem prejet ? diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10036    
toto plati jen kdyz mas motokolo jawa jestli ne nebude ti to fungovat :-P :-P :-P :-P protoe to sem nepatri :-P:-P:-P
 
 
Datum: 28. července 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trochu bych to přebrousil a hlavně odmastil,jestli máš přední odpruženou vidlici tak nezapoměn kluzáky zakrýt
 
 
Datum: 28. července 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
musíš to podbrousit
 
 
Datum: 28. července 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
čau hoši..koupil jsem si podsviceni ledky(takovy pasek 24cm s ledkama)...chce to 12v..uvazoval jsem ze to napojim na nakou 12v baterku plus k tomu vypinač(ze to jen tak nekdy zapnu vecer a tak )..a chci to nalepit pod nadrz u mustanga..mate naky jiny napad jak co kde zapojit atd? diky za radu...sem amater na elektřinu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10049    
nas nazor mas snad sme ti pomohly .......
 
 
Datum: 29. července 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Když mě neznáš tak nesuď vole...ptal jsem se, protože jsem chtěl vědět co vy na to napišete...jo pravda..elektrice moc nerozumim takže mi to zapojí tatka...ale motory atd..všechno většinou sam..nebo s pomoci tatky..a vysledek? motor po renovaci..perfektně zajety..jezdi parádně..žadny problem nikde..a mustang -2 složková barva.žadne stékance ..prostě pohoda..a nejsem typ co by musel machrovat..mam to jen tak po dědině s partiou jak jezdim atd...si vul kamarade ze pises takove nesmysly..ukončime tenhle dotaz protože jsem se fakt jen tak z litosti vas zasmal vole...
 
 
Datum: 29. července 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10039    
LED diody se dnes vyrábí v různých barvách a na různé napětí. Mobilní telefon má podsvícení malými SMD diodami a baterie bývá okolo 3V. Nejjednodušší by bylo si pás leddiod vyrobit z LED diod na napětí okolo 6V. Není problém sehnat prakticky libovolnou běznou barvu, vysoce svítivou led diodu, která má pracovní napětí už od 3V do 15V SS, klidně i blikací. Možná, že zkrácení pásu LED diod o 50% = 1/2 délky by taky pomohlo, pokud to chceš na 6V. Možná jsou tam LED diody, které svítí třeba i na 0,5V - 3V SS. Záleží na LED diodách, jejich perametrech a zapojení v pásu. To je k té technické otázce. Co se týče toho zbytku: chápu, že si chceš zamachrovat s podsvícenou nádrží, ale vzhledem k tomu, že o tom nevíš ani hovno a podsvícení chceš vyrobit na základě rad a zkušeností lidí z netu, tak se zařadíš mezi ty namachrované frajírky co rádi jen chlubí, hlavně když jim svítí nádrž, blbí jsou jak puštok, tři prdele chytrých keců a jinak jsou to paka, co se snaží upoutat pozornost, nějakým nesmyslem, co nikdo nemá. Faktem je, že éra toho, že každému muselo někde něco svítit, modře, nebo jasně bíle už je pryč. Bylo to v době, kdy dostupnost těchto doplňků byla malá a člověk s něčím takovým překvapil. Pravbda je, že to bylo v devadesátých letech minulého století (tisíceletí) asi tak r. 1994 - 1998. Dnes s tím oslníš akorát osly. To je totiž velice lacinný tuning, který dnes umí udělat každý.
 
 
Datum: 28. července 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
pri dnesnich cenach... http://www.zbozi.cz/items?q=led%20p%C3%A1sek%2024cm&order=relevance&minPrice=&maxPrice=&sId=QFhwiLZwwYbkSIhzkmrp&r=hp&redir=1 http://www.zbozi.cz/items?q=gelova+baterie+12v&sId=QFhwiLZwwwxsSIumb-MN&prevItemType=new&maxStockAvailability=-1&atDepotOnlyFlag=0&paymentType=&createTime=&credibility=&r=hint&itemType=new&order=cheap&oldShire=&shire=&minPrice=&maxPrice=
 
 
Datum: 28. července 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to Lori:za co litr?pár diod a baterka...
 
 
Datum: 28. července 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Ono ted ti to pripada jako super ale az to za tejden budes strhavat a brecet zes vyhodil oknem litr, je rozdil jak ti to sviti v pokoji a jak venku
 
 
Datum: 28. července 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Kur.a stejně nechapu co tu vy cca 2 lidi furt melete o nakych 20 letech..dyt podsviceni a takove pičovinky furt leti všude..chodite na tuning srazy? ted mi tu naky chytrak rekne ze motorka neni auto..nj..ale je to moje vec..a ja sem se chtel jen poradit ohledne zapojeni..nic vic..ale i tak vsem diky..nejak si poradim no..mozna..
 
 
Datum: 28. července 2010 14:26
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Přesně tak shrek..Ja v tom jako nevidim naky problem..akorat jsem chtěl od vas poradit..(znovu řikam že jsem amater na elektriku) a nevidim problem v nabijeni..jelikož to malo žere..a 12v baterka neni draha ne.přinejhorsim kdyz dam slabsi baterku tak to taky bude svitit ne..akorat mene....
 
 
Datum: 28. července 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem si dělal podsvícenej tachometr,dal jsem do něj 9 LEDiod a bez nějakych odporu jsem to přidělal k baterce 4.5V,jo a byl tam vypínač z RC autíčka funguje to pěkně,akorát ty diody ba stačily tři :-D
 
 
Datum: 28. července 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10036    
jeste odam chtel sem si tohle delat taky nak pred 20 lety kdyz to bylo v mode ale kdyz sem kupoval baterku tak sem se na to dŕadsi poptal a kdyz motorku budes stale nabijet a vybijet a nebudes ji nabijet nak v prubehu nabijeni tak pude do hajzlu na tyhle veci se prej pouzivaj gelovy baterky ty muzes vybijet a nabijet prej porad ale minus je ze je drazzsi a to hlavni musis ktomu mit nakou spesl pulzni nabijecku
 
 
Datum: 28. července 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Sorry sem nevedel ze chces bejt za kazdou cenu cool a stajl.
 
 
Datum: 28. července 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10036    
ok tak po lopate nalep pasek pod tu nadrz nebo kam chces priletuj ktou dratky na PLUS a MINUS potom minus pol baterky taky ukostr (aby si nemusel tahnout 2 draty) na plus pol baterky pridelej asi sroubkem drat nekde v pulce nebo kde ti to bude vyhovovat jebni vypinac od vipinace rovnou k ledkam jeste muzes dat a vypinac pojistku nebo odpor ten odpor si vypocitas podle ohmova zakona podle toho kolik ma baterka proud a jakej proud ma protekat diodama lechky jak facka zase dotaz kterej by si mohl sam vymyslet nebo najit na netu za min jak 5 minut .....
 
 
Datum: 28. července 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
To me nezajima ze neco frcelo 20 let zpatky.. Venku večer to bude svitit krasně..a chci to jen tak na machrovinku k ohni nebo motosraz..proste..to je jedno ..(jelikož mam v dědině nejhezčiho fichtla-sorry ze se vychvaluju..smrdi to)
 
 
Datum: 28. července 2010 11:59
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
proboha vyser se nato, neony frcely 20let z5... krom toho venku to videt nepude
 
 
Datum: 28. července 2010 10:12
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
kurna chlopi ja se neavim o tom ze to napojim na motor.prečtete si to znovu a kdyztak poradte..ja nechcu aby mi běžel motor když to bude svitit...
 
 
Datum: 28. července 2010 7:37
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
no to by musel mít zapnutý světla jakmile to nebude zatížený a budou tam jen ty ledky tak tam bude daleko víc
 
 
Datum: 27. července 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: DaVidsob's      E-mail:      IP: uživatel7262    
při větších točkách se akorát změní frekvence, napětí se moc nezvětší, a ty LEDky taky něco snesou... při nejhoršim tam dá stabilizátor
 
 
Datum: 27. července 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
jo při větších otáčkách už tam těch 12v nebude ale bude tam daleko víc a ledky si spálíš
 
 
Datum: 27. července 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: DaVidsob\'s      E-mail:      IP: uživatel7262    
udělej z diod násobič dáš ho na 6V z alternátoru a z něj ti poleze kolem 12V dyštak napiš na email a já se ti pokusim nakreslit schéma, budou tam tři součástky...
 
 
Datum: 27. července 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čusec chtěl bych se zeptat jestli někdo máte skušenosti stimdle filtrem http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3177.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: termopradlo      IP: uživatel6468    
du do lesa na 9Otku sem ji poladil tak celkem jede ale asi mi tam dpc netece bene mi vynechava nekdy  proste jedu vynecha avyleti takovim stilem ze mi to rve ruce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: term      IP: uživatel10036    
rekl bych ze to bylo tim ze sem mel uplne vytoceny magnto ven ale jestli ne tak skusim to kladivko jinak na kolik ty ladis predsttih a odtrh
 
 
Datum: 28. července 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: houbáč      IP: uživatel9855    
zkus poladit kladívko mne to taky delalo
 
 
Datum: 28. července 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: Jay      IP: uživatel5395    
Zdar draci chci se zeptat jak sou oznaceni gufer tak to prvni cislo na nem znamena jakej musi byt prumer trubky na kterou to chci dat napr.: kdyz am gufero 16x48x11 tak trubka musi mit prumer 16 mm ani mensi ani vetsi aby to dobre stiralo a tesnilo rikam to tak spravne? Jinak je to do tlumicu dikes za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: Jay26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci chci se zeptat jak sou oznaceni gufer tak to prvni cislo na nem znamena jakej musi byt prumer trubky na kterou to chci dat napr.: kdyz am gufero 16x48x11 tak trubka musi mit prumer 16 mm ani mensi ani vetsi aby to dobre stiralo a tesnilo rikam to tak spravne? Jinak je to do tlumicu dikes za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: Jay      IP: uživatel5395    
Zdar draci chci se zeptat jak sou oznaceni gufer tak to prvni cislo na nem znamena jakej musi byt prumer trubky na kterou to chci dat napr.: kdyz am gufero 16x48x11 tak trubka musi mit prumer 16 mm ani mensi ani vetsi aby to dobre stiralo a tesnilo rikam to tak spravne? Jinak je to do tlumicu dikes za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: Pepik      IP: uživatel5395    
Zdar draci chci se zeptat jak sou oznaceni gufer tak to prvni cislo na nem znamena jakej musi byt prumer trubky na kterou to chci dat napr.: kdyz am gufero 16x48x11 tak trubka musi mit prumer 16 mm ani mensi ani vetsi aby to dobre stiralo a tesnilo rikam to tak spravne? Jinak je to do tlumicu dikes za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: Pepik      IP: uživatel5395    
zdar draci mam dotaz ohledne gufer to prvni cislo na tom guferu znamena jakej prumer ma mit ta trubka na kterou to gufero davam napr .: kdyz mam gufero 36x48x11 tak ta trubka musi mit prumer 36 mm aby to spravne stiralo a tesnilo je to tak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: juj      IP: uživatel6468    
Zdravim na jednom foru sem se docetl toto zajimalo by me zda by to slo provest i na nasich milaccich... OK , ale rad bych predem upozornil, ze bych nechtel slyset, ze to zni jako blbost anebo co si nekdo, kdo s tim nema zadne osobni zkusenosti, mysli a podobne, protoze myslet si a neco opravdu vedet na zakladech osobnich zkusenosti jsou uplne dve rozdilne veci. Jedine, co clovek potrebuje, je sroubovak, spray bottle (jako se pouziva treba pro nektere domaci cistici prostredky) a vodu. Ano, obycejnou vodu. Zahrejte ten motor do normalni teploty, pak sundejte tu hadici air filtru do sani, vytocte a drzte ten motor v okolo 3K RPM a zacnete strikat tu vodu primo do sani toho motoru. Ta tryska na te nadobe by mela byt nastavena tak, aby ten spray byl co nejjemnesi a rozdelil se tak v tom sani do vsech cylindru rovnomerne. Nebojte se strikat tu vodu do toho sani i velice rychle - az do toho okamziku, kdy ten motor je temer na hranici, kdy nechce bezet. Proste, drzte tu klapku otverenou, strikejte tu vodu do toho sani - a kdyz ten motor zacne mit snahu se zastavit, tak mu dejte malou pauzu, aby se dostal zpet do otacek. Jak a proc to pracuje? Ta voda se v tech spalovacich komorach meni v paru - a pokud nekdo ma zkusenosti s cistenim neco vodni parou, tak vi, jak velice dobre to na uplne cokoliv pracuje. Vyhodou dekarbonizace vodni parou je, ze ten motor u toho bezi a ten rozpusteny nanos carbonu je vytlacen vyfukovymi ventily primo do vyfuku. Na rozdil od nejakych chemikalii, ktere se nalejou do valcu, kde se nechaji sedet pres noc (zatimco jejich vypary leptaji tesneni a injectory) a soucasne taky stekaji s tim rozpustenym karbonem temy cylindry pres krouzky pistu dolu do oil pan, ten proces cisteni tech pistu a spalovacich komor konci ve chvili, kdy clovek prestane to tech valcu vstrikovat tu vodu - a nic neni nasledovne nijak negativne ovlivneno. I presto, clovek by mel po tom cisteni vymenit i olej - jen pro pripad, ze by se do neho nejaka mala cast vody anebo toho rozpusteneho karbonu nejak dostala (ale ty sance jsou velice male, protoze ty pistni krouzky tesni mnohem lepe, kdy ten motor bezi - a ten karbon a i voda, ktera se treba nepremenila na paru je vypuzena z toho motoru s vyfukovymi plyny a na ceste se stejne vypari). Jak dloho a kolik vody tam strikat? Tak dlouho, kolik to zabere vyprazdnit dve 1L spray bottles. Jak jsem rekl, nebojte se jit i velice rychle, ten motor vam da vedet kdy tam tu vodu strikate prilis rychle. Tento levny proces je vhodny pro uplne kazdy motor - s karburatorem anebo EFI. Lidi s V8 s karburatory si ani nehrajou s nejakou spray bottle, ale primo lejou tu vodu do toho karburatoru z nejakeho kelimku. Je tam nejaky dukaz, ze to opravdu pracuje? I presto, ze ja pouzivam water injection a pote, co jsem sundal hlavu toho motoru (abych ji vymenil za jinou) jsem zjistil, ze ty pisty a spalovaci komory te hlavy vypadaly uplne jako nove, tak jsem se sam chtel o tech ucincich te dekarbonizace vodou chtel presvedcit u jineho auta (Eagle Talon), ktere jsme koupili na soucastky a meli jsme v umyslu ten motor stejne rozebrat. Ja mel za ty roky desitky tech 4G63 motoru rozebranych, tak dobre vim, jak "normalni" hlava a pisty po nejakych 100 tisic mil vypadaji, ale po tom cisteni karbonu vodni parou a pote, co jsme sundali tu hlavu, ty pisty a spalovaci komory vypadaly, jako by na tom motoru bylo jen nejakych 10 mil. Takze ano, ono to opravdu pracuje - a velice dobre. Ja se mel o tom sam moznost presvedcit na vlastni oci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slyšel jem pár teorií:-Přisáváním vody se chladí kompresní prostor uvnitř,zvyšuje se komprese protože voda je nestlacitelná kdežto směs je stlačitelná.vím že za války se vstřikovala voda s methanolem do tubokompresoru.dále jsem tyto teorie nestudoval.Ale když Krečmer skoušel přisávání vodní mlhoviny na závodním trabantu jelo to fest ale po 6 km byla modrá klika
 
 
Datum: 27. července 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul - rad te zas vidim ze tu prispivas, dokonce jsi dostal i rude master hvezdicky (a to opravnene):-)
 
 
Datum: 27. července 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusim objektivne - cistenim vodou za provozu ted slysim poprve, znam jen vstrikovani vody do valcu za smyslem kratkodobeho zvyseni vykonu (rozklad na H2, O2, chladici funkce) ale to kazdy zna od stihacek z druhe svetove...pokud to chces zkusit nemusis tam vodu ani lit, staci vyjet za mlhy ci deste bez filtru, u maleho objemu jako je pio ti brzo dojde ze se to bude s tou vodou prat a bude skubat, bohate staci ta mlha...vetsi objem motoru, prosim, at si to tam lejou treba hadici...ale cechoslov. masiny bezne do objemu 350ccm to nerady polykaj...ted se zastavim u zasadniho zlomu a to je rodzil mezi 2T a 4T - dejme tomu ze na ctyrtaktu to za urcitych podminek (teply motor, relativne velky objem a kompresni pomer, jiste otacky...) to bude fungovat ale co dvoutakt? jak blyo receno, dostane se ti prve do prostoru klikove skrine, tam prvni co se stane tak se nepohodne s olejem, bud ho to smyje nebo vznikne emulze, bude penit, nebude mazat, znehodnoti se vodou...smyje olejovy film z lozisek, zacnou oxidovat a "reznout", jelikoz to smyje ci jinak znehodnoti olej uz v prostoru klikoveho hridele tak do valce se dostane olej (s vodou) neschopny vykonavat svou cinnost, dusledky si kazdy asi vybavi kazdy...muze to mit dejme tomu i funkci chladici ale zakladni problem - co ten kontakt s olejem? ctverotakt to ma vychytany, pist a steny mazane "odspodu", stiraci pistni krouzky olej ze steny setrou a kontakt s vodou je tak omezen...proste u dvoutaktu me to nesedi at se na to divam jak chci...ale nejsem tu od toho abych sedel a psal to co mi vypadne z hlavy, takze jsem prakticky nesplnil zakladni kriterium polozene otazky - vlastni zkusenost s "cistenim motoru vodou za chodu motoru" nemam a naprosta vetsina zde pritomnych asi taktez ne...
 
 
Datum: 27. července 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pár věcí o vodě jsem slyšel ale ne v souvislosti s čištěním ale s provozem na vodu
 
 
Datum: 27. července 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: juj      IP: uživatel6468    
Na tom foru je nekolik desitek lidi a stovky aut co ti to dosvedci ze to funguje, ale otazka zustava dal, da se to udelat i u motorky?
 
 
Datum: 27. července 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě je to naprostá blbost, nechci teď řešit jak pára rozpustí karbon když jede motor, ale myslíte si že to odstraní bordel ze zanesenejch stíracích kroužků, když se tam v podstatě žádná nedostane??? Nejlepší čištění motoru od karbonu je ten motor rozebrat a jednotlivý díly očistit zvlášť. Nehledě na to že když je ten motor správně seřízenej a provozovanej na kvalitní olej tak ani za 200tis km tam nevznikne tolik karbonu aby to bylo nejak výrazně znát na výkonu. Navíc u motorů se vstřikováním je nejlavnější čistit škrtící klapku která se karbonem zanáší a pak to dělá neplechu, ale na to ta voda stejně nepomůže...
 
 
Datum: 27. července 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: juj      IP: uživatel6468    
up
 
 
Datum: 27. července 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám doma jawu 250,motor z ní budu generálkovat. já mám ve zvyku každý motor který budu generálkovat pořádně dorazit a zadřít :-D skusím to na něm s tou vodou co to udělá. Někdy do zimy to začnu dělat tak vám dám vědět
 
 
Datum: 26. července 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já bych řekl že to zní jako dobrá věc. U čtyřtaktních motorů kde jsou písty i stěny válců mazány spodem,olejem z klikového prostoru. Jenže u dvoutaktu je to mazáno nasátou směsí oleje a benzínu. Nepoškodilo by se to nějak? Třeba jestli by se nepřerušil olejový film na stěně válce a nezadřelo by se to.
 
 
Datum: 26. července 2010 11:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukam ze me nekdo chce trumfnout co by do velikosti,,,ja to nejak nepobral ale koukejte odpoved,,kdyz uz to nikdo sesmolil :-)
 
 
Datum: 26. července 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: juj      IP: uživatel6468    
Navod je na auto a je prevzat z tuningforum.cz, zajimalo by me zda je toto mozne i na normalni motorce, popr nejaky zkusenosti postnete
 
 
Datum: 26. července 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim,prosim vas,jaka hlava mi pomuze u čz 175/450?slysel sem neco o hlave z hranaty cezety,ale nevim presne z jakeho typu,poradite mi? :-) diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6468    
lk, co to ktm-ko za ty fichtly, vymenily ste?
 
 
Datum: 26. července 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobre,diky moc za radu i vysvetleni :-)
 
 
Datum: 26. července 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo opravuji se,tam to bude znát protože kvůli tomu vrtání a zdvihu
 
 
Datum: 26. července 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je přece blbost - motor 453 a i 450 mají stejnej kompresní poměr,ty hlavy budou úplně stejné totiž,proto to pasuje z 453 na 450,to nemůže být znát...leda,že by ti líp těsnila k válci...
 
 
Datum: 26. července 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ta hlava tam sedne bez jakejchkoliv uprav... 453 má menší jak zdvih (58mm oproti 450, která má 65), tak má menší i vrtání (52 oproti 58 u 450), ale jede o to, že mají stejný vnější průměr vložky, takže je to bez problemu... a rozdil jsem teda určitě poznal, motor má větší zátah už od spodu a jde ochotně vytočit .... jenom je potřeba, aby byla klika ok, protože když jsem to tenkrát počítal, tak kompresní poměr mi tušim vyšel něco málo přez 1:10
 
 
Datum: 26. července 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
453 je stopetadvacitka ne? :-) dobre,zkusim takovou hlavu sehnat..ale jakto,ze hlava ze 125ccm pasuje na 175ccm?jde tam o prumer vrtani nebo o zdvih?pist ma tedy stejnej prumer jako u 175? :-)
 
 
Datum: 26. července 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na kolku jsem dal hlavu z 453 a je to sakra znát...
 
 
Datum: 26. července 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak na kulatý motor 450 by bylo dobré sehnat hlavu,co je na tomto soutěžním terénáku: http://www.jawamania.info/modely/detail.aspx?modelid=257 ,pasovala by na motor 450 a má zvýšený kompresní poměr na 8,5:1, ale bude velmi složité ji sehnat
 
 
Datum: 26. července 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak motor ze 477 s tou hlavou má kompresi 8,6:1 a ČZ 175/450 má kompresi 7:1
 
 
Datum: 26. července 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mohlo by to mít pak o něco větší kompresi,na výkonu to asi moc nepřidá, pokud chceš výkon tak buď se dá motoru 450 upravit aby místo 10koní měl skoro 15koní,ale to jsou složité úpravy válce,přepuštěcích kanálů,sacího kanálu a náhrada karburátoru za takový,který má difuzor 28mm. Celá tato úprava motoru je na jawamanii v technice a věřím,že by ten motor měl slušný výkon,ovšem je na to potřeba mít zkušenosti a strojní vybavení,což každý nemá...
 
 
Datum: 26. července 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: Sharker487      IP: uživatel3429    
jako hranatá čezeta se bere Čz 175/477 a 487, ale jestli to pomůže, nevim..
 
 
Datum: 26. července 2010 10:42
 
 
 
 
Jméno: Manny      E-mail:      IP: uživatel10005    
Zdar draci chtel jsem se zeptat jestli je tuning motor (a jestli muzou stat loziska a gufera do toho motoru 700Kc) a celej motor 1200 te tuningove (a nebo normalni motor) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10014    
nevím čemu říkáš tuning motor...pokud myslíš závodní motor,tak to je drahá záležitost.. motor za 1200,- je sam o sobě říkající,že neprošel ani GO....sorry...ja bych to nekupoval...
 
 
Datum: 26. července 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekdo koupi sportovni filtr a rika tomu tuning motor..zalezi jen jak moc mu chces verit..pro info,cestovni uprava od stejskyho stoji neco okolo 2000 kč (omlouvam se,nevim presnou cenu,kdyztak me opravte)
 
 
Datum: 26. července 2010 9:39
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Nou koment..
 
 
Datum: 25. července 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: Libang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak draci , obednal jsem zapalko VAPE , bude 19mm karbec , vyfuk hikone koleno 27mm , sport filtr stage6 valec polský 8vybrus slicovane kanaly .... kolik myslite ze to pojede az to slozim strasne me to zajima a uz se na to tesim :-) . Jeste jsem se chtel zeptat jesli ma cenu snizit hlavu ? jesli jo o kolik ... ahoj odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bže...Koleno 27 cm a průměr 1,3 x větší než má vejfukovej kanál a výletovou trubičku 265 - 270 mm s průměrem 15 mm .
 
 
Datum: 27. července 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koleno má být kratší a širší a výletovka delší a užší
 
 
Datum: 27. července 2010 11:20
 
 
 
 
Jméno: Libang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to nejak malo ?
 
 
Datum: 27. července 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: Libang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo sorry samo ze sem myslel 270mm ..... mam dat 150mm ?
 
 
Datum: 27. července 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
27 mm tezko když už tak 270 mm a průměr 1,5 cm
 
 
Datum: 27. července 2010 8:15
 
 
 
 
Jméno: Libang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takze rikas ze mam oddelat koncak a dat tam vyletovou trubicku ? jak dlouhou ? a jaky prumer ? muze to byt tech 27mm jak bude koleno ? PS 65 to jelo v serii :-)
 
 
Datum: 26. července 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Gori:Jasně jsou i takoví nadšenci,ale když to vemu pruměrně,tak tech 20-30 tisic do toho narvou
 
 
Datum: 26. července 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja sem zatim tak na 8000 tisicich :-)
 
 
Datum: 26. července 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: GORI      IP: uživatel10010    
to fogi: 20tis. je dost malo mislim na speciala.. poznam jeden team ktori jazdi zavodne len speciali a materialu co do toho dali vychadzalo cez 90tis.
 
 
Datum: 26. července 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych řekl...tohle je normální hikone...aspon kdyby měl výletvou trubiču a byl dobře odladěnej.. tak ti to pojede lí, ale takto? Měl sem ho taky, tak vím o čem mluvím
 
 
Datum: 26. července 2010 8:52
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
stim vyfukem ti to nepojede ani 70
 
 
Datum: 26. července 2010 8:34
 
 
 
 
Jméno: Libang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa diky , necham teda seriovou hlavu ;-) a jinac muj fichtl vypada asi takhle http://ibang.rajce.idnes.cz/Fechtl/ vzhled necham tak jak je libi se mi origo , trosku toho vykonu . Najedu na tom tak 200km ročně :-D proste si ho chci vymazlit
 
 
Datum: 26. července 2010 1:17
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
termix: je to koniček,nekteri borci co maji specialy tak do toho narvou klidně i 20 000kč :-)
 
 
Datum: 25. července 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10006    
zbytecne ddo toho vrazis prachy vykon se moc nezvedne esteticky taky nic moc az te to prestane bavit asi to ani neprodas za ty prachy co si do toho vrazil..... ja bych se na to vysral ale je to tvoje vec.... mel sem stejny dilema jestli tunit malej obsah nebo koupit vetsi kubaturu a nechat ji v origo stave a u me vyhrala ta druha volba :-)
 
 
Datum: 25. července 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9999    
pokud nechas snizit hlavu,tak to pojede este líp,ale jen chvíli....jak se to přehřeje tak to zvadne a bude to líný....nech hlavu origo....mozna by byla jeste lepsi hlava z 05....tu bych nechal snizit na objem 6.5ml aby se ti kompresni pomer vratil na 9.5:1 ...pak to pojede dobre a nebude to vadnout....jinak si myslim ze ti to na prevod 13/55 pojede tak 74-76 ....taky jsem na tom válci jezdil a vim jak se chová....zadnej zazrak...jedine ten 19mm karbec a VAPE ze by tomu dali jinou stavu....ale moc bych na to nevsázel...
 
 
Datum: 25. července 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: Fogi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdybys dál serii válec na vybrus,tak by to jelo daleko lepe :-) do rychla měniš jen sekundarni kolecka bud 13z nebo 14z,ale stratíš sílu
 
 
Datum: 25. července 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: Libang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prevody mam origo jawa 20 tet nevim jak to tam je zitra to spocitam :-) jenom 75 ? :-D to sem cekal teda vic , jaky prevody jsou do rychla ?
 
 
Datum: 25. července 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: Fogi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží na převodu..s 12/55 typuju tak 75kmh :-)
 
 
Datum: 25. července 2010 21:25
 
<  136  137  138  139  140  141  142  143  144  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 22:34:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu