|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 8:53
Jméno: Jiri
IP: uživatel6219
 JJ musis to jen vrtnout a pak prisroubovat k pacce a je too. Ja to mam taky tak.
Datum: 22. listopadu 2009 8:53
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Tak to tam vrtni. A ještě od tématu-my už jsme si spolu na email psali k jawa 21 předtím a taky si to chtěl přivést do Velvar. To ti NIKDO nepřiveze, to si musíš pučit vozík a dojet si pro to(to se cena toho pionýra vyruší na benzínu a na čase).
Datum: 21. listopadu 2009 17:09
 ale dyž tam není na tom žádná díra to tam mám udelat do toho díru a pak tím šroubem co drží tu páčku to mám přišroubovat ?
Datum: 21. listopadu 2009 17:06
 Máš to pod tím napsaný.
Datum: 21. listopadu 2009 17:04
 čau hale kde seženu výbrus na mojí babettu 210 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 7:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 V mototechne
Datum: 21. listopadu 2009 7:46
 čau hale kde mám sehnat novej válec + píst + píst. kroužky i s výbrusem všechno nový ? pls poraďtě děkujunaschle
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 17:34
 zdar..je to asi kravina,ale napadlo me jestli by sel originalni olejovej tlumic udelat jako centralni?vydrzel by to?a kvuli tuhosti bych dal treba prevodovej olej...bylo by to na čz 175
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 16:38
 taky sem to zkousel a samotnej to neudrzi mozna zkusit 2, ale moc bych tomu nedaval
Datum: 20. listopadu 2009 16:38
 a nebo jakej by ste tam dali aby sem se s investici vesel do 300 kč?z auta to je asi blbost..
Datum: 20. listopadu 2009 16:35
 Vape - Jawa 90. Nedávno jsem si zde pořídil, namotoval tak bych si dovolil menší recenzi.
Můžu konstatovat, že zapalování přesně sedí na stator 90tky, není třeba vůbec nic upravovat nebo měnit. Jen namotujete, seřídíte dáte víko a hotovo. Vše jsem zapojil jak bylo v návodu, světla mi stačí tlumené a když přepnu na přepínači na dálkové tak se zkratují na kostru.
Na zapalování jsem najel pár kilometrů po loukách a lesích a nalezl jsem to, co jsem už dlouho hledal - SPOLEHLIVOST.
Nejednou se mi stalo, že jsem někde zapadl, nebo mi to v prudkém kopci plném bahna chcíplo a nemohl jsem se sériovým zapalováním nastartovat... S Vape tento problém odpadá... Kdykoliv jsem potřeboval nastartovat tak chytilo na první šup. - Teplé. Studené chytá cca na 4x po přeplavení karburátoru. I za studena jde pěkně na volnoběh v nízkých otáčkách.
Snad jediné 2 výtky bych měl k světlům a tomu, že zapalování hází jiskru i ve spodní úvrati. Světla svítí dost slabě, vlákno je jen lehce rožhavané a v noci svítí jako bludička... takže na žádné noční cesty to moc není. Spíše jako krizovka. Žárovky jsem samozřejmně použil podle předpisu 6V 15 W a 6V 5W. Jinak z mého pohledu mi ještě vadí to, že jiskra de i ve spodní úvrati. Chtěl jsem si namotovat měřič otáček a motohodin, bohužel ale protože je vlastně jiskra 2x za jednu otáčku motoru, měřič ukazuje otáčky dvojnásobně. Toto se týká jen především mě, většina z vás to na moto asi nemá 
Tedy závěrem bych to shrnul - je to skvělé pro ty, kdo chtějí spolehlivé zapalování a nejezdí k večeru. Pokud by to chtěl někdo na veterána nebo sériový stroj tak světelný výkon hrubě nedostačuje (brzdové světlo, osvětlení tacho - na to není vůbec proud).
Děkuji všem co se dočetli až do konce, a doufám, že moje malá recenze vám přispěje k rozhodování zda koupit nebo ne. Přeji spoustu šťastně najetých kilometru. SaGy
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 18:56
 Cau, chcem sa opytat aky typ statora a rotora si puzil. Ja som na moju 90 ku montoval sadu SZ 10 ktora bola urcena na simson. Ja som ale musel upravovat aj stator aj rotor na Vape, a polove nastavce na 90ke ktore su pripevnene na kryte rotacneho supatka (nasavania) som musel skracovat asi o 16 mm, lebo by sa inak nedal zalozit pravy kryt motora. Velmi by ma teda zaujimalo ako si to tam narval.
Nemas nejake foto toho celeho? Idem robit ocovi dalsi 90 ku a samzrejme tam dam vape len ak pises ze vsetko pasuje dak daj vediet aky typ..
Inak suhlasim ze vsetko funguje ako pises.
Vdaka
Peter
Datum: 05. prosince 2009 18:56
 Cus! wape mam taky 6v 110w na panelce a zasadne stebou nesouhlasim kdyz tvrdis ze ti to nesviti!!! Mam zapojeny uplne vsechno+asi 3 zarovky navic, a sulfidku v zadnim svetle mi to uz vypalilo! TAKZE TAK!!!!
Datum: 29. listopadu 2009 19:04
 draku dikes,,, ja sem to presne myslel ze to tak bude,,,, lebo tak roturek je malej a moc stavu neudela,, ale jinak na jizdu je to super,,holt bud orig a nebo vype
Datum: 20. listopadu 2009 12:33
 seso za jak dlouho by mi mohlo prijit zbozi kdyz jsem si ho ted obednal ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 7:52
 Zhruba tak 2-3 dny mi přišlo.
Datum: 20. listopadu 2009 7:52
 zdruba 3 dny
Datum: 19. listopadu 2009 23:57
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 nevite nekdo jak tu sesa prodaval ten vefuk dvoukomorac tak jak se da sundat ta koncovka¨?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 20:44
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 jo to uz sme taky slysel  ale ja ji potrebuju sundat driv nemam cas cekat
Datum: 19. listopadu 2009 20:44
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Co sem ja slysel od simsnaru tak prej casem upadne sama.
Datum: 19. listopadu 2009 19:51
Jméno: J&J team
IP: uživatel7987
 prosím o radu kde nechat opískovat S11?díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 22:21
 super dík já se taky poptám ........
Datum: 19. listopadu 2009 22:21
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 jsem taky z Vysočiny a sháním totéž. Mám dojem, že se to dělalo v Náměšti nad Oslavou, ověřím a dám vědět.
Datum: 19. listopadu 2009 19:34
Jméno: bwin1
IP: uživatel7987
 ja sháním to samé vysočina a okolí
Datum: 19. listopadu 2009 19:18
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Vlašim-Metlakov-do 1600 ti to udelaj
Datum: 19. listopadu 2009 19:03
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jinak mam radu pro ty co nevedi jak zvednout otacky nejvic dela prectich a vejfuk prectich to uz vi snad kazdej ten je dobrej tak 1,6-1-9 . Pokud mate ten novejsi vejfuk skosenej tak vycistete koleno vejfuk poradne pak musite na 100% utesnit koleno k valci i k vejfuku pak konec vejfuku kolem dokola utesnete ja tam nacpal skelnej provazek natlouk jsem ho sroubovakem a kladivem drzi, motor toci prez 8000 bez problemu pokud jezdite na M2T A je vybehanej motor tak samozdrejme tolik tocit nebude!!!!!!!!!!! Mam to po GO hlavne vsechno vzdycky musi bejt cisty aby motor slapal jak hodinky!!!!!!!!!!!!! AT VAM TO JEZDÍ JAKO ME A LÍP  sotreba do 3 Litru
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 18:18
Jméno: cw
IP: uživatel4443
 Prosím, co je to "přectich"?
Datum: 23. listopadu 2009 18:18
Jméno: pejky
IP: uživatel7686
 stando, počkej za chvíli, budeš si říkat že to nejede a zase budeš muset sáhnout na válec atd., ja jsem byl před závodama uplně nešťastný, že mi to hovno jede, potom jsem všechny začal předjíždět jak nic, na větší výkon si rychle zvykneš a pak ti to ani nepříjde, zvlášť u 50 ccm, jinak měřit otáčky na neutrál, to je trošku zběsilost, Simson na neutrál podle origo otáčkoměru 10 000, při zátěži kolem 5500 a zvadne, tak si to porovnejte. Na neutrál tedy nic nezměříte.
Datum: 22. listopadu 2009 10:50
Jméno: standa
IP: uživatel7990
 nechapu co se tu zas řeší.......normalni fichtl jede pres 70 a točí 7 tisíc.......kdyz ho rozpálíš z kopce,tak se přetočí....dobrá vlastnost dvoutaktu........to neni zadnej abnormalni jev......to je normalni motor......to ani neni klikou a ani olejem za 2 stovky......takle proste fichtl má jezdit......momentálně mam jen trochu modifikovanej seriák 8.vybrus,90 kliku,18mm jikov a snizenou hlavu z cestovní úpravy a nechtej vedet jak to jede.....skoro premejslim,ze to tak necham,protoze ten kroutak je moc brutální......
Datum: 20. listopadu 2009 11:44
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Postul kolik mu je let?
Datum: 19. listopadu 2009 21:24
 před 2 hodinama jsi ještě s pinckem běhal kolem baráku.bud jsi to opravil nebo má USAIN BOLT velký problém že běžíš 80 km/h a ještě držíš pincka
Datum: 19. listopadu 2009 21:15
 ked sa otacky meria pri neutrale tak moje klidne toci vice ako 12000
Datum: 19. listopadu 2009 21:02
 takhle drtit motor motor po GO??ccc.neříkají ti Baron Prášil?
Datum: 19. listopadu 2009 20:51
 jak by jsi chtěl měřit výkon na neutrál?z kopce přetočíš jakoukoli popelnici která nemá omezovač.v papírech máš max.výkon 2,6 kw při 6700 ot/min. v 8000 je motor už za vykonem a jen se veze setrvačností.přečti si někdy podmínky při měření
Datum: 19. listopadu 2009 20:40
 beztak ti nadměřuje tacháč
Datum: 19. listopadu 2009 20:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 8000 seriak po go to bych chtěl vidět
Datum: 19. listopadu 2009 20:31
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 otacky se vzdycky udavaj na neutral ne zajizdy tak se brobud ty!!!!!!!§ skopce to jede v pohode 80 kdyz prridam tak jede vic takze na ten neutral toci dost pres 8000
Datum: 19. listopadu 2009 20:14
 cezetaku bvlbě vysvětlil když jede z 13 sekundárkem přes 80 tak motor točí 8000 ale to neznamená že to točí na rovině.Záleží jestlis to nemislel tak že jede z toho kopce na neutrál
Datum: 19. listopadu 2009 20:14
 ach fikusi fikusi...že ti z kopce jede 80 je pěkné, ale neznamená to že točí přes 8000...ono z kopce jakýkoliv dvoutakt jde pekelně roztočit  ...stačí jen 2 věci...setrvačnost a gravitační síla, které tě táhne.... tak se konečně probuď!
Datum: 19. listopadu 2009 20:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja kdybych nemel maly primaro tak by my to taky jelo prez 80
Datum: 19. listopadu 2009 19:48
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 uplne jednoduse s kopce to jede bez problemu 80 km s 13 zubym koleckem prej to pri tyhle rychlosti stimhle prevodem toci 8000 takze na neutral?? este o trosku vic
Datum: 19. listopadu 2009 19:44
Jméno: FresS
IP: uživatel4675
 AAAAAAAAaa pan hacker pres fichtly. To me by zajimalo jak si poznal ze ti to toci 8000ot.???? no??? ajo vlastne ty mas to jehl. lozisko-uz se probud s toho snuu. Kdyz budes mit jehl. lozisko misto bronzovyho futra,tak ti to víc tocit nebude. UZ to pochop akorad nemusis tolik davat olejeeee!!!
Datum: 19. listopadu 2009 19:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jenco nevim co tim myslis motor ma najeto po GO 3000 km a porad slape pekne mam tam jehl. lozisko a olej davam castrol 2T prectich muzu dat i 0,5 a tocito hodne akorat netahne a spatne chyta nechapu jak muze tolik tocit s malim prectihem. Nevim proc by to nemel vydrzet. Navic je to super kdyz tahne porad suprove od pul plnu az do plnyho nejvic normalne se fichtl dusi s otevrenym vejfukem na dvojku tam mam 45 km hnedka ze 30 a rozjdu ji klidne na 50
Datum: 19. listopadu 2009 19:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Malej predstih na malo tocivej motor,velkej na vic treba motor co po chvili dava 13 000 tak nema smysl davat 1.6 predstih
Datum: 19. listopadu 2009 18:59
 jj ked si to más tesne po GO a tak ho nehás trápit mislim más seriovej motor tak si blbejjjjjjjj a bude ti tak jit tak 2000km alebo este menej....
Datum: 19. listopadu 2009 18:57
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nemate nekdo skusenosti se stelovanim karburatoru vejfuku a filtru u fichtla?? potrebuju vedet jak mam mit utesnenej filtr a vejfuk aby to tahlo pekne a slo to dootacek?? u vyroby byla snad jenom jedna dira zespoda to je divny ne?? to muselo tahnout malo?? uz jsem neco skousel , ale nejsem si jistej stim filtrem jak ho nechat mam skoro novej tim se vykon zved,ale jak stou krabyci plastovou?????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 20:18
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 s tim karbecem sem tě moc nepochopil.každej karbec je snad podle nějakyho vykresu stejnej ne?a ty trysky maj taky danou velikost a čisla se taky nezměnila a ta kuželovitost trysky je taky danná ne?tak jak mužou trysky stát za prd-jo esi do nich nedrbeš hřebikama tak to je jiná
Datum: 19. listopadu 2009 20:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nemam namysli jen tohle to uz mam nastaveny jenze kazdej karbec je jinak vybehanej ty trysky taky uz stojej zaprd me hlavne zajima jak ma bejt spravne utesnenej filtr jestli tam ma bejt jenom ta jedna dira??
Datum: 19. listopadu 2009 19:35
Datum: 19. listopadu 2009 18:53
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 22:30
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Docela fesak...
Datum: 19. listopadu 2009 22:30
Jméno: Rapt.
IP: uživatel7709
 a hlavne ty dve kary tam  hej kamo co to je za dela?
Datum: 19. listopadu 2009 22:05
 tomu se da vytknout jen ze nema zasterku, krytku na spojku, zamek v riditkach a lemovku kolem diry v bříšku...je to kraska, hezky sis s tim vyhral, jen skoda ze to bude na zavody, takovyho stroje je tam skoda...ale jak sem rek, mas to nadherny, at slouzi ku spokojenosti majitele
Datum: 19. listopadu 2009 21:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 19. listopadu 2009 19:02
Jméno: standa
IP: uživatel7979
 dekuju vsem......ale tyhle fotky sou strašný......musim to blejsknout este za svetla......motor lestit nebudu!!! ten budu mit este mockrát v ruce!!
Datum: 19. listopadu 2009 18:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Fakt parada jediny co me napada je trosku vic vylestit kartery treba filcovym koutoucem
Datum: 19. listopadu 2009 18:44
Jméno: standa
IP: uživatel7979
 toho mam zatim na regálu postavenýho......hned vedle 19mm dell orto a chromovanyho dvoukomorace.......
Datum: 19. listopadu 2009 18:42
 hele a nemas tam mit stejskyho sadu?
Datum: 19. listopadu 2009 18:26
 Hele moje renovace byla delana levne,díly koupené za minimální ceny(vetsinou stare dily este z mototechny-treba kola),lak se udelal u známýho......ani jsem neplanoval nejak razantne renovovat fichtla,spise sem jen chtel udelat lak a kola a nakonec to dopadlo takle.........
Datum: 19. listopadu 2009 18:21
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Tak to uz si do toho vrazil skoro pulku
Datum: 19. listopadu 2009 18:14
Datum: 19. listopadu 2009 18:03
 Motor 7 tisíc,renovace 6 tisíc........
Datum: 19. listopadu 2009 17:57
 jediný co je starý je výfuk a řidítka......kola jsou nová.....výfuků mám vícero......zatim to stavim do seriovýho provedení,tak vyfuk seriovej.....ted je to v podstate seriovka...... jen klika 90mm,snizena hlava 5.6ml,8 výbrus(z puvodniho fichtla),14z rozetka,chongovo CDI......jede to jako dost dobře........rychlost sem netestoval......odhaduju 85.....protoze to má vetsí silu nez predtim a pritom je tam vetsi rozetka a predtim to jelo 75 se seriovym motorem.....rychlostní zkouška bude,nez to rozeberu....
Datum: 19. listopadu 2009 17:56
Jméno: Bubák
IP: uživatel5932
 jen tak orientacne, jaka byla celkova investice?
Datum: 19. listopadu 2009 17:54
Jméno: Rapt.
IP: uživatel7709
 vidis to me nenapadlo
Datum: 19. listopadu 2009 17:50
 ty rafky sou novy nejspis
Datum: 19. listopadu 2009 17:45
Jméno: Rapt.
IP: uživatel7709
 cim si vylestil ty rafky? silichromem asi tezko co  jinak good docela..snad to i jede no
Datum: 19. listopadu 2009 17:43
 pekny moc pekny a jak to valí?
Datum: 19. listopadu 2009 17:37
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 luxus !! lepsi uz to bejt nemuze
Datum: 19. listopadu 2009 17:33
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Krása...
Datum: 19. listopadu 2009 17:25
 Sakra chlape, máš to hezký.
Datum: 19. listopadu 2009 17:25
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 2:27
Jméno: kadio
IP: uživatel7966
 co je jako na tom dobrý
Datum: 21. listopadu 2009 2:27
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Sesa by sem mel dat banner
Datum: 19. listopadu 2009 18:16
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 husty jsou ty navody
Datum: 19. listopadu 2009 17:46
 nerikam ze sou to spatny stranky ale nak mi nesedi ty barvy:o(jinak celkem dobry
Datum: 19. listopadu 2009 17:39
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 hmmmm...hlavně ty návody, ty sou teda supr.
Datum: 19. listopadu 2009 17:10
 to už aj já mám v žákovskej hezčí stránku než je toto
Datum: 19. listopadu 2009 17:05
 hovadější stránku jsem ještě neviděl.
Datum: 19. listopadu 2009 17:03
Jméno: Rapt.
IP: uživatel7709
Datum: 19. listopadu 2009 17:01
 zdar seso..chci se zeptat jestli v budoucnu neplánuješ dát do e-shopu jednokroužkovej píst ja fichtla na original vrtání 38,00mm???
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 18:58
Jméno: DežaRacing
IP: uživatel4218
 nevadí hold bdue výbrus noo xD
Datum: 19. listopadu 2009 18:58
 sorac ale ne
Datum: 19. listopadu 2009 17:48
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Draci na jakem zarezu ma byt jehla u 20 a u 555?dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 21:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 2
Datum: 18. listopadu 2009 21:38
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 stojí to za to vyleštit klikovou skříň klikovku píst hlavu a kanály pomůžeto k něčemu?a je to lepší nebo horší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 21:21
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
 nebude se ti usazovat tolik karbon,a když vyleštíš klikovku tak se možná zlepší výplach a přenost tepla
Datum: 18. listopadu 2009 21:21
 ale ted vazne kluci,taky by me to zajimalo  a nepiste mi at si seridim predstih,dam cistej filtr a tak..to vsechno mam
Datum: 18. listopadu 2009 21:09
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 18. listopadu 2009 20:45
Datum: 18. listopadu 2009 19:17
Datum: 18. listopadu 2009 19:16
Jméno: jarek
IP: uživatel7941
 je to stejný leštěním nic nevyřešíš to by chtělo pořádný výbrus
Datum: 18. listopadu 2009 19:06
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdarec opět ja s dotazem chci si koupit čz 175 přemyšlel sem že na to seženu valec a pist ze 125 a budem na fizli že chcem přepsat motor nějakej typek na motoinzerci to tak taky myslim ma tak se ptam de to ?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 19:06
Datum: 18. listopadu 2009 19:06
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 kolecko tys když šels na technickou taks ten motor předělal na 125 nebo nechal v ty 180 nebo co to je?
Datum: 18. listopadu 2009 18:42
 jinak musis vymenit este hlavu a klikovku
Datum: 18. listopadu 2009 18:15
 budou chtit vyjadreni z cezety  ,ale budou chtit potvrzeni z autorizovanyho servisu,teda po me aspon chteli...,a ja to navic resil pres cagivu,protoze v cezete me odkazali na cagivu jako na firmu ktera prevzala vyrobu motocyklu CZ...
Datum: 18. listopadu 2009 17:52
Jméno: babetista
IP: uživatel7678
 tak píst úspešně zabudován  a ted se chci pro změnu optat, da by šla babča předělat na 12 V ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 21:16
Datum: 18. listopadu 2009 21:16
Datum: 18. listopadu 2009 21:15
Jméno: babetista
IP: uživatel7678
 takže jenomnechat přemotat všechny 4 cívky a bude to chodit na 12V, a co zapalování, s tim nějakej problém nebude?
Datum: 18. listopadu 2009 18:05
 Dá, musíš převinout cívky.
Datum: 18. listopadu 2009 15:22
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 22:26
 asi budeš muset dát před klakson usměrnovač určitě bude troubyt víc a měl by normal fakat
Datum: 17. listopadu 2009 22:26
Jméno: Moudras
IP: uživatel7965
 Ahoj máte někdo zkušenosti s centrálním tlumičem na mustanga nejlépe Fotky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 20:31
 Byl bych rád kdyby si postup dáva semka na krámek protože mě i hodně lidí by to zajímalo .díky
Datum: 17. listopadu 2009 20:31
 OK
Datum: 17. listopadu 2009 20:23
Jméno: Moudras
IP: uživatel7965
 prim01@seznam.cz posílej každej postup
Datum: 17. listopadu 2009 20:20
 no ja budem v zadu kyvku zo simsona lebo je to delsi a dá sa tam lachsie prichitit centralku,,, na kedy to budem mat? fuh to neviem musim este sustruzit cep zadnej kyvky,objednat sylentbloky do zadnú kyvku.... este musim udelat celi rám,,, ale ked dás mi tvoj icq alebo majl informoval by som ta
Datum: 17. listopadu 2009 20:07
Jméno: Moudras
IP: uživatel7965
 a na kdy to tak plánuješ ?? Taky bych to chtěl skusit ale nevím jestli bych to zvládl
Datum: 17. listopadu 2009 19:53
 Este ne  ale uz plánujem aj ja centralku na mustosa
Datum: 17. listopadu 2009 19:45
 Čau draci,poraďte prosím z čeho mám udělat přední blatník na cros.Stačí aby fungoval.Původní se mi ničit nechce a kupovat z plastu taky ne.Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 2:30
Jméno: kadio
IP: uživatel7966
 ty voe znormálního plastu to navohybáš na horkovzdušce
Datum: 21. listopadu 2009 2:30
Jméno: jarek
IP: uživatel7941
 z patníku u cest z toho střihni je to dost tvrzené!!super je to
Datum: 17. listopadu 2009 18:12
|



|