|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau hej čím to je že když ráno je studenej motor tak to nakopnu na 2x šlápnutí a když se zahřeje a potom vypne a hned nakopne tak to už nechytne musím počkát než zas vystydne ? pls poraďte čím by to mohlo být svíčka brisk N17
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 19:42
Jméno: šabtu
IP: uživatel6855
 zdarec u pionýrů je to klasika ze to za tepla nechyta dobře.zkus seridit jiskru odtrhem,podiv se jak to spaluje jestli není svíčka černá náhodou.musí být cihlové barvy
Datum: 28. listopadu 2009 19:42
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 17 je na leto me to v zime dela to ze slapnu chyti chcipne a uz nejde ani roztlacit pokud je teplejc asi 10 stupnu tak este par krat blafne a konec tak tam mam 15 a stou to jezdi porad leto zima
Datum: 28. listopadu 2009 19:10
 ja ti asi moc neporadim ja jsem mel taky 17ku, ale presel jsem na 15ku a byla to docela zmena... k lepsimu
Datum: 28. listopadu 2009 18:50
Jméno: jono
IP: uživatel8064
 nazdar!!1 mozete mi pomoct s tim ako mam vytiahnut vlozku z valca?? viem ze nato je niaki stahovak pls . aj niake foto bi bodlo! dikes ! at vam to lita!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 0:32
 zdar! podívej se na stránky http://www.jawa50speed.wz.cz a v kategorii technika to najdeš  co se týče trnu je lepší, ale pokud začínáš, tak to bohatě stačí co je na těch stránkách. přeji úspěšnou operaci !
Datum: 02. prosince 2009 0:32
 předehřát nechat si udelat na soustruhu trn a vylisovat mlácení kladivem nedoporučuju
Datum: 29. listopadu 2009 7:49
 Caw draci,muze rusit digitalni otackomer co vede na indukcni kabl neodrusena fajfka a svicka?Si myslim ze ne pac i kdyby to rusilo tak je to stejne rychli oboji ae radsi se pat.DIk
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 19:45
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 cus risit to muze televizi.dej si radsi odrusovanu svicku a fajku
Datum: 28. listopadu 2009 19:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau já myslím, že jo. Protože digitální tachometr využívá magnetu na drátku a snímače. Ten snímač je cívka. Když magnet proletí kolem, tak jako by to vyvolá slabý výboj. A tachometr ti vypočítá kolik jedeš. A když si představím, že fichtl na vzdálenost 10 metrů ruší rádio tak nevím jak by to fungovalo. Zkus se zeptat Chonga. Ten rozumí elektrice více.
Datum: 28. listopadu 2009 15:16
 Zdarec jaká je origo modrá barva na pincka
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 10:30
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 14:41
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Myslim,že to nebude o moc lepší. Vždyt je tam normalní pio filtr. Když pustíš víc vzduchu do airboxu,tak to bude to samí jako tohle.
Datum: 28. listopadu 2009 14:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Samozrejmne
Datum: 28. listopadu 2009 12:21
 čau hale mám babettu 210 ? a teď jak je už zima tak mi to ráno chytne na 1-2 nakopnutí ale když jezdím třeba půl hodiny prijedu domu vypnu a pak mi to nechytne už až na roztlačení ale musím ho pořád držett při otáčkách a tak za půl min mi to chytne ale nechytne to normalne na nakopnutí ? může to dělát svíčka mám briska N17 ? pls poraď te co by to mohlo být ? a když už to chytne na roztlačení tak potom třeba když zastavím tak to vyúpadá že to c hcípne a většinou to fakt chcípne trysky v poho vyčisštění, kdyý bylo teplo tak to chytlo na 1 nakop ? pls poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 9:09
 http://jendovagaraz.svet-stranek.cz/nova-stranka-85530/ KOUKNĚTE
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 10:44
Jméno: Standa
IP: uživatel8057
 hm......a co......i ty nejvetsi tupci tam maj aspon fotku svoji motorky......tohle je "web" absolutne o nicem......
Datum: 28. listopadu 2009 10:44
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Na co mame koukat? na těch 5 fotek?které sem viděl už stokrát.
Datum: 28. listopadu 2009 1:02
 Prosím prosím hale nemá někdo trysku jak se dává do toho adaptéru co se povoluje 17 klíčem ? tak jestli by mi někdo neprodal jenom tu trysku do toho prosím prosím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 20:54
 čau hale kde seženu trysku co se dává do jawa 555, 550 ? jak je v tom adaptéru jako by ještě tak potřebuju do toho tu trysku ? má jí tu sesa popř. napište kde jí koupím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 20:41
 kde ji sehnat novou nevim. jinak koukej po inzeratech (na karbec,) burzy atd.
Datum: 27. listopadu 2009 20:41
 jjj to je ono ? a kde seženu tu trysku 65 ? je na FK pls najděte mi jí já se v tryskách moc nevyznám ?
Datum: 27. listopadu 2009 20:27
 do toho "adapteru" kterej vysroubujes klicem 17, musis odsroubovat tu 10ku, a v tom je tryska 65. Takova ma bejt v karbecu Jiko 2914hz.
Datum: 27. listopadu 2009 20:24
 zdra, nemáte nekdo plánek na sání do kliky?, na netu nic není, popř, nejaký odkaz, díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 12:29
Jméno: standa
IP: uživatel8057
Datum: 28. listopadu 2009 12:29
 mustnag: ono vem to tak že jen výroba šoupátka mi trvala něco pře hodinu a stále ještě neni hotové..je potřeba přvně otestovat jaý uhel otevření sání bude nejlepší. a k tomu času.dělám to snad už půl roku po nocích a stále neni hotovo, takže tak.
Datum: 27. listopadu 2009 20:51
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jj rozumim ti, protoze ty propoceny a provztekany hodiny nad nicim ,vedouci k suprovimu vysledku bys nemel jen tak pustit z buh darma do sveta  sam to taky nedelam
Datum: 27. listopadu 2009 20:35
 mustang: jaké já?? no tobě se třeba pochlubím, ale na net se mi to zrovna moc věžeš neche....chápeš, ne?
Datum: 27. listopadu 2009 20:31
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tak az to budes mit hotovi tak se nezapomen pochlubit ne ze si to nechas pro sebe :_D
Datum: 27. listopadu 2009 20:19
 plánek?  OMG, víš vůbec o čem mluvíš? víš vůbec na co je to dobré? máš už s úpravama takového kalibru zkušenost? podle stylu psaní tvého dotazu poznám že NEMÁŠ!!! tak nad tím rači ani nepřemýšlej....já ted například vyvíjím motor se sáním do kliky, ale né přes klapku, ale přes rotační šoupátko!
Datum: 27. listopadu 2009 19:52
Jméno: .zen.
IP: uživatel2971
 Zdarel,resil jste nedko uprava bryli MZ na pincka.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 19:16
Jméno: ja
IP: uživatel8058
 MZ sami o sebe je nemecka picovina!!! !uz lepsie su teleskopi zo simsona !. MZ-tu neries!
Datum: 27. listopadu 2009 19:16
 zdar draci chci se zeptat jestli jsou nejaky delsi a mekci pruziny do fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 7:54
 Simson vidlice jsou ideální mám je na prodej komplet i podložkama brýlema atd
Datum: 29. listopadu 2009 7:54
 témice z MZ sú podla mna superr
Datum: 27. listopadu 2009 15:53
 ZDAREC,sla by mi hlava z Čz 125/476 na čz 175/450?a kdyby jo tak pomohlo by to v necem?  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 19:41
 aha a prida mi nejaka hlava neco? jestli ma treba mensi nebo vetsiu kompresni pomer,... o vzhled mi ani moc nejde,spis mi prosim reknete ktera mi prida nejvic na vykonu..dik
Datum: 27. listopadu 2009 19:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jde tam z 453...(kulatej motor vypadající téměř stejně jako z 450)
Datum: 27. listopadu 2009 15:44
 na 450 jde hlava z 477 i s 487 myslim,ty hlavy z 477 a 487 by meli bejt uplne stejny,ale mozna nejsou...kazdopadne to bude monstrozni bastl,hlavy z 487 atd sou hranaty
Datum: 27. listopadu 2009 7:06
 no prave proto se ptam  prej de dat z nejaky 125 na 175..myslim ze 487..???? nwm prej maj stejne velkou dosedaci plochu ale jinej kompresni pomer,rikal mi to lk,prej to ma taky na motoru 175/450...
Datum: 26. listopadu 2009 23:08
 jak chceš dát hlavu s průmerem 52mm na válec 58mm  to je jako bys dával hlavu z 90ky na pio
Datum: 26. listopadu 2009 23:04
 čau hale když dám na jehle ůplně na ten horní zářez ? co to bude dělat Bude to ok ? nebo jak
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 7:54
 JJ
Datum: 29. listopadu 2009 7:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A kolikrat se jeste zeptas? Samozrejmne ze na druhej ze shora...
Datum: 26. listopadu 2009 21:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej to na druhej a nic neřeš....pojede to dobře a jestli ne tak je chyba jinde
Datum: 26. listopadu 2009 21:29
 čau hej já teď mám na tý jehla na zářezu ůplně dole ? co to znamená je to dobrý nebo Ne ? bude se to uchlastavaat ? nebo jak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 18:18
 na cim nizzsim zarezu bude plisek tak tim bude jehla vejs-a tim tam pude vic benzinu..takze se ti to muze uchlastavat..ja mam na 3 odspoda,sportovni filtr a nemuzu si stezovat
Datum: 26. listopadu 2009 18:18
 čau hale jak je u karbecu jawa 555 ? ta jehla tak potřebuju dám nejnižší otáčky ? a mám to dát na jakej zářez ? a proč jsou na tomdle zářezu tak malí otáčky prosím o vysvětlení ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:17
 No, to je blbě. Dej ho na druhý odshora.
Datum: 26. listopadu 2009 19:17
 čau hej já teď mám na tý jehla na zářezu ůplně dole ? co to znamená je to dobrý nebo Ne ? bude se to uchlastavaat ? nebo jak ?
Datum: 26. listopadu 2009 17:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nechapu co vlastne chces?? to je na stelovani bohatosti kolik tam ma jit benzinu vetsinou to je na 2 zarezu od shora svicka ma bejt hneda to je idealni a kdyz das plisek na 1. od shora pujde min benzinu chuda smes a motor bude tocit trosku vic ale zase straci vikon a kdyz ho pustis moc tak budes muset porad cistit svicku bude se to uchlastavat a hodne zrat
Datum: 26. listopadu 2009 17:25
 cus draci, nemate nekdo prosim schema nebo rozmery jak ma byt ten vysoustruzenej mezikus k zapalovani z pionyra na čz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 21:21
 čau hale z čeho mám udělat těsnění po domácku vyrobený ale aby to vydželo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 12:39
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Nej těsnění je koupit si v mototechně originál nové a je klid
Datum: 27. listopadu 2009 12:39
 Já mam elého fichtla zatěsněného LUKOPRENEM.....to je podle mě nej. těsnění_=)
Datum: 26. listopadu 2009 17:29
Jméno: mahtan
IP: uživatel7180
 no ja jsem pouzival takovou tenkou kuzi (z rukavic  ) ale to jen tak na karbec no...
Datum: 25. listopadu 2009 20:08
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 Na těsnění je podle mě nej klingerit
Datum: 25. listopadu 2009 19:32
 tesneni delam ze ctvrtky tesni to OK , ale je to spis na karbec nebo neco takoviho jinak je dobrej ten papir na tesneni ted si nevzpomenu jak se jmenuje
Datum: 25. listopadu 2009 19:30
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 čus draku ja sem to udělal dycky ze čtvrtky a bylo to v poho.
Datum: 25. listopadu 2009 18:52
 čau hale mám karbec z jawa 555, 550 nevím a když sem ho tam dneska dal tak v poho benzín teče ale jde strašně do otáček, ? i když pustím normal plyn ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 17:48
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 uz se dotoho radeji nepletu nevim jak je to presne u pareza musel bych to videt
Datum: 26. listopadu 2009 17:48
Jméno: Ondragam
IP: uživatel8016
 Já to řešil taky. Otáčky byly obrovský jen na horkýmn motoru. Tak jsem ze čtvrtky vyrobil nové těsnění kolem plovákovky(původní se mi rozpadlo v ruce), karburátor srovnal do vodorovna a dal svíci n19 a jehlu na druhý zářez a už je to celkem dobrý. Ale stejně bych tomu ještě ubral otáčky.
Datum: 26. listopadu 2009 9:50
 Ondragam, postul ? a když to takhle de dobře že se to dobře zvedá ? tak v čom to teda ještě může bejt ?
Datum: 25. listopadu 2009 21:29
 ondragam: pak je to v pořádku a chyba je jinde
Datum: 25. listopadu 2009 21:24
 To znamená, že se šoupátko zvedne až poté, co o kousek pootočíš s rukojetí, prostě má malý chod naprázdno.
Datum: 25. listopadu 2009 21:13
 odšroubuj ten filtr a podívej se do toho karburátoru a podívej se kde je to šoupátko.musí být úplně dole.a ještě potahni za bovden od plynu a sleduj kdy se pohne to šoupě.měla by tam být vůle
Datum: 25. listopadu 2009 21:09
 postul-zkus to na něj jinak- ozve se nějaký zvuk, když prudce vrátíš plyn a máš vyplý motor(pokud to má OK, tak by to šoupátko mělo narazit na dno emulzní trubice)?
Datum: 25. listopadu 2009 20:59
 máš to šoupátko dole ůplně??!!
Datum: 25. listopadu 2009 20:55
 čau hale a ten volnoběh ? jak to nastavím aby to nemělo takový otáčky mám to dát uplně noharu na ten zářez nebo dolu ? co je lepsí
Datum: 25. listopadu 2009 20:51
 volnoběh je běh naprázdno.jsou to skoro nejnižší otáčky aby se motor udržel sám v chodu.u 555 je daný drážkou v šoupátku z fabriky
Datum: 25. listopadu 2009 20:41
 co to je ten volnoběh ? a kde to je ? a jak se to dá nastavit aby to bylo good?
Datum: 25. listopadu 2009 19:58
 právě proto se podívej na to šoupě
Datum: 25. listopadu 2009 19:53
 ale volnobeh se nastavovat neda! jenom vule lanka!
Datum: 25. listopadu 2009 19:42
 co bys kupoval.najdi papír a stříhej
Datum: 25. listopadu 2009 19:40
 mas moc velkej volnobeh to ti to delá
Datum: 25. listopadu 2009 19:38
 Fikus : hale tak teď sem koukal a ono je to těsnění celí zničení teď se mi rozpadlo v ruce tak zejtra koupim nove a melo by to byt ok ?
Datum: 25. listopadu 2009 19:35
 šoupátko je dole ?
Datum: 25. listopadu 2009 19:34
 demontuj vzduchový filtr a podívej se jestli je šoupátko úplně dole
Datum: 25. listopadu 2009 19:33
 a máš nové lanko na plyn z krámku?jestli jo tak je dlouhý bovden neboli krátké lanko.už 2 lanka jsem musel krátit.
Datum: 25. listopadu 2009 19:28
 Ale jednou jsem viděl na konci kolínka a v karbecu namatlaný nějaký červený tmel, tak jsem se zeptal, jestli se tam přecijen něco nedávalo. Fikusi, to bylo nějaký nedorozumění, u pařeza je stahovací na objímku ke kolínku.
Datum: 25. listopadu 2009 19:24
 na karbecu 2914hz jsou jenom 2 tesneni a sice : tesneni plovakove komory a tesneni sroubu trysky.
Datum: 25. listopadu 2009 19:00
 fikusi mas to spatne, u karbecu 550/555 (jikov 2912 a 2914hz) neni stejny kolinko jako na pozdejsich fichtlech, tim padem princip pridelavani karbecu ke kolinku!!! to nasunes karbec na takovy hrdlo a potom pritahnes na karbci sroubek aby se zmensil prumer ty diry karbcu tim padem aby drzel na dom hrdlu! takze zadny tesneni. pletes si to s pio 05,20,21,23.
Datum: 25. listopadu 2009 18:57
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ondragam nedelej si zeme prdel jo udelejto kdyz myslis ze ti to knecemu poslouzi
Datum: 25. listopadu 2009 18:40
 Takže mám ustřihnou kus čtvrtky, natřít vazelínou a namotat kolem kolínka a pak nasadit karbec?
Datum: 25. listopadu 2009 18:31
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mezi kolinkem a tim vrskem tam je jinak by to taky naavalo fales vzduch ale nemozna tolik u babety jsem ho nemel a jezdiloto dobre jenze tam do bylo dobre zbrouseny tak to ksobe pasovalo suprove ale stejne jsem ho tam dal
Datum: 25. listopadu 2009 18:29
 A jak utahujete ty šrouby? Já vždycky u těhle karbeců servu závit(třeba u péraka je protizávit přímo v té přírubě a já ji zlikvidoval). A je 555 nějaký těsnění u toho kolínka?
Datum: 25. listopadu 2009 18:25
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 na krivo  dej ho jak ma bejjt nechapu proc by tam nesel?? to je divny myslim ze ti to na 90% saje falesnej vzduch!!!§§
Datum: 25. listopadu 2009 17:52
 čau hale a může to dělat že ten karbec je trochu nakřivo ? jako do boku ? ptž když to mám rovně tak mi to tam vadí ? ale to asi ne ? vit to bude asi to fal. vzdcuh ?
Datum: 25. listopadu 2009 17:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nevisi ti lanko?? jinak pokud to nasava fales vzduch tak to de dootacek ale nema vykon, sundej karbec a podivej se jestli to tesneni neni mokry a pokd jo tak dej jiny melo by to tesnit bezproblemu ale nekdy to proste netesni tak davam 2 matky dotahnu jednu na kazdy strane lechce a pak druhou pak je obe najednou este utahnu tak abych je nestrhnul
Datum: 25. listopadu 2009 17:35
 benz. to nebude prostě když to nakopnu tak pridam plyn a potom, ale ani ho nemusím přidávat hned to de samo do otáček prostě že so to pořád točí kolo ?
pls poraďtě aby to šlo normal když přidám plyn tak to pojede a ne takhle
Datum: 25. listopadu 2009 17:26
 jo ? a jak sto teda udělal aby ti to těsnilo dobře ? a to taky může dělat todle ? že tam de vzduch ?
Datum: 25. listopadu 2009 17:23
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 a neblbne ti to nak ze by nechtel drzet volnobech v nissich otackach?? a jestli je hodne cihlova svicka tak ti tam de malo benzinu to je taky mozn
Datum: 25. listopadu 2009 17:23
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mezi valcem a karbecem!! a to stim lankem asi nebude ono. Obcas to nechce tesnit potvora a nejhorsi je ze pokazdy se to chova jinak pri nasazovani ho vzdycky mazni s obou stran vazelinou pak postupne dotahuj oba sroubky to asi vis ja jsem u pionyra musel dat 2 matky proste to netesnilo ani s jinym tesnenim pozlaj jsem to tak ze kdyz jsem sundal karbec tak to tesneni bylo v jednom miste mokry
Datum: 25. listopadu 2009 17:21
 jako kde mi to nasává fal. vzduch pod karbecem upřesni to pls ? pls radu ?
Datum: 25. listopadu 2009 17:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mozna ti to nasava fales. vzduch pod karbecem, nebo mas moc napli lanko steluje se sroubkem na karbeci
Datum: 25. listopadu 2009 17:15
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Cao kluci prosim vas cim mam striknout pripadne natrit valec u 555 na cerno a na stribrno normalnim sprejem na karoserie nebo je neco specialniho odolnyho teplu?dik moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 19:08
 jak pise postul...fikusi jak myslis ze to meli z vyroby jawy a cezety?litinovej valec opatrenej cernou tepluodolnou barvou...,u 550 a 555 je to to samy...
Datum: 25. listopadu 2009 19:08
 fikusi 555 ma válec litinový.musíš ten válec pořádně odmastit a spešl barvu na vys teploty.třeba s jakou se malují brzdové třmeny na autě
Datum: 25. listopadu 2009 19:04
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 bude seti min chladit valec a hlava tudis to bude stracet víkon na jawa-50 tam je ta uprava jak se to dela chemicky to se pak chladi este lip prej
Datum: 25. listopadu 2009 17:50
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 nejlepší je ten válec prvně opískovat, a potom ho striknout barvou, kdyz bude mastnej tak ti ta barva nebude drzet
Datum: 25. listopadu 2009 16:03
Jméno: michal
IP: uživatel7700
 vubec nic nestříkej! to ti sleze barva ponevac tam na to de bordel benál a tykový to se specialne vyvaruje ted nevim v jakym roztoku hlavne to nestříkej ani nenatírej
Datum: 25. listopadu 2009 14:53
 http://www.motokramek.cz/zaruvzdorny-lak-cerny-leskly/ tenhle to je
Datum: 25. listopadu 2009 14:52
 jj,stříkni to tím sprejem na kterej odolá vysokým teplotám
Datum: 25. listopadu 2009 14:42
|



|