|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci zvedne mi výkon výfuk hikone za 300,-kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 20:52
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
Datum: 13. srpna 2009 20:52
Datum: 13. srpna 2009 15:03
Datum: 13. srpna 2009 14:56
 libor !!! pekni clánek ale nevedel si o tom ze autá majú 4T motori a pionyr NIE pionyr má 2 T motor co má uplne iny princip,,,,nebud taky odbornik,,,ked nerozumies tomu,,,,rozmislaj si radsej o tom ze co budú verit odstatni zaciatocniky!,,,budú dat na mieste vyfuku len trubku alebo ani to a vsetci budu pisat na fichtlkramku ze preco mi nezvisi vykon.....
Datum: 13. srpna 2009 13:35
Jméno: Standa
IP: uživatel7053
 Tak to byl hustej týpek jako  Vedel hovno hazel machry  Jinak neupravenej Hikone ti nepridá nic,pouze ti veme spodek a dovoli motoru se lepe roztocit.......samozrejmne dokonalý vyfuk u 2T pridá az 30%výkonu,ale kolikrát sou ladiči rádi za 15-20%
Datum: 13. srpna 2009 10:45
 libore ty jsi prostě přechytračenej brilkatej blbeček co všechno ví a všemu rozumí žejo
Datum: 12. srpna 2009 21:42
 libore pust si animaci 2t motoru a pochopis k cemu je u 2t vejfuk,obecne dela tretinu vykonu,ty brozury psali lidi mnohem chytrejsi a zasvecenejsi nez ty nebo ja,takze ja bych ty brozury zase tak neodsuzoval
Datum: 12. srpna 2009 21:40
 jedinej koho fichtl potahal jsi ty! rika se proste 30% bez motorovej brzdy vyfuk neuelas sam mam zkusenost! nechapu jak muzes srovnavat 2T a 4T kdyz to je uplne neco jineho!!!!
Datum: 12. srpna 2009 21:34
Jméno: Libor
IP: uživatel3671
 pouze sem psal že s vykonem rostou pruměry potrubi a to plati u všech motoru stejně tak nemudruj jo a jinak když zvyšiš vykon motoru a necháš orginál vyfuk tak ti ty uravy jsou kničemu protože nedosáhneš toho vykonu takže se nauč ty řádně čist a nemusim si čist žádnou odbornou brožuru nato abych si udělal jednoduchý test odmontoval vyfuk z auta a motorky a vysledek? nechce to jet zvyšená spotřeba nestabilni otáčky kamaráde praxe neni brožura vyfuk u jakyhokoliv motoru slouži uplně ke stejnym věcem podle toho co jsi splodil jsi namyšlený arogantní dvouhvězdičkový pisálek ale to mi je fuk a jinak jeden piše 35% dalši 30% nedostanem se na 25% nebo na 20% no já jen tak že u piše každej něco jinyho on ty odborny brožury psal asi každou jinej člověk asi podle toho jak ho ten fichtl potáhal
Datum: 12. srpna 2009 21:28
 libore: jak rika jawacezetak nemel do kupy 2T a 4T je to uplnne neco jineho ze vyfuk dela 30% vykoénu je pravda v 2t vyfuku se deje takzvana rezonance ze odrazene plynu uzavrou vyf. kanal aby nesla cerstva smes do vyfuku u 4T se snazej plyny co nejrychlej vyplachnout z vyfuku ven spravny vyfuk na 2taktu je jedna z nejslozitejsich veci na celem motoru!!
Datum: 12. srpna 2009 21:22
 libore ty si zas chytrý jak rádio. neplět motor 2T a 4T. U 2T motorů zprávný výfuk udělá až 30% výkonu. kdybys uměl číst tak by sis přečetl odobrnou literaturu o ladědí 2T motorů a tam bys všechno zjistil.
Datum: 12. srpna 2009 21:05
Jméno: Libor
IP: uživatel3671
 35% možná na vykonu leda ubere když je zasfiněnej karbonem
Datum: 12. srpna 2009 20:49
Jméno: Libor
IP: uživatel3671
 O 35% že zvedne vyfuk vykon? to jako že z moturku co má 1,5kW bude mu 2kW??? dělej si srandu z někoho jinyho kdes natom byl? někdo moudrej povidal? pokud někdo má tuning auto kde má třeba bi turbo jestli vám to něco řká tak tam má jiny vyfukovy svody o většim pruměru a celej vyfuk sportovni kdyby tam měl orginál seriovej tak ho ten vykon roztrhá několik takovejch vyfuku sem viděl takže na pionyru laděnej vyfuk nezvedne vykon muže ho snižit protože motor nebude mit potřebný přetlak je to přimouměrny čim větši vykon tim větši vyfuk pokud si myslite že bez uprav motoru má ten vyfuk nějakej vyznam tak to v žádnym připadě jen zvedne spotřebu dej si koleno s většim pruměrem mezi karbec a válec taky jiny sáni než orginál do benzinu lej nějakou syntetiku hlavně ne komoušsky m2t po dědovi vyměň ložiska v kolech za novy dobře dfoukni kola aby si měl co nejmenši odpor a řádně vyčisti orginál vyfuk a projeď to potom tam zkus dat laděnej a uvidiš teprv pak ten rozdil že ten vyfuk kněčemu je věřte si čemu chcete já vim svy a zatim si stojim a ještě taková drobnost pro zvyšeni vykonu klapka sáni hvězdicová hlava pro lepši uchlazeni toho všeho atd. mužu klidně pokračovat je potřeba spousta dalšich věci... zvyšeni vykonu neni o vyfuku
Datum: 12. srpna 2009 20:20
 vyfuk je pre 2t motori medzi najdolezitejsimi castmi...
Datum: 12. srpna 2009 19:36
  vyfuk ked je dobry moze dat na vykon 35%
Datum: 12. srpna 2009 19:35
Jméno: Libor
IP: uživatel3671
 soused má hikone na babetě a jede mu pěkně ale má tam taky sáni asi z 555 je to takovy kulaty zvukto má jinej ale moc mu to neřve ale jen jinej vyfuk ti vykon nezvedne to si myslim že je až jako posledni
Datum: 12. srpna 2009 17:21
Datum: 12. srpna 2009 16:01
 mozem ti to doporicit ked nemás moznost vyrábat sám,,ako ja  ,,,pri urcenych otáckách to vla pomoze... inak tak to musis vyberiet z typi HIKONE ze jajprv vypocitás co chces a potom dozvies na http://www.hikone.cz ze aky typ má najblizsie rozmeri tomu co si vypocital...
Datum: 12. srpna 2009 16:00
 zvedne ti možná tak decibely
Datum: 12. srpna 2009 15:47
Jméno: Vašek
IP: uživatel7034
 Ahoj chtěl bych se zeptat, mam Jawu Robby rv 2005 (ještě motor Huawei) a měl bych zajem o zvýšení obsahu, zajímalo by mě, jestli mi kit v nabídce fichtl krámku bude fungovat bez problémů i s tím karbecem co tam je, protože už jsem se ptal u firmy Shupa, která dělá jiný kit (82ccm) a tam by byl prý problém s karburátorem. Dále bych se chtěl zeptat jestli je ten kit dobrej a jestli se mi vyplatí - montuje se ještě do něčeho jiného, kolik to bude mít ve výsledku kW. a tak. Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 3:24
 jawaha.wbs.cz/Tuning/Tuning_svicky_OK.doc co na to říkate?Zdá se mi že mi to s tím i lípe startuje dycky mi to chytávalo tak napodruhe napotřetí a teď hned napoprve a za tepla mi to nechytalo nakopačku dycky na roztlačku sem musel a teď to chytne i za tepla..jinak je to na mojim fichtlu jediny tuning..xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 11:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 JJ tak nejak
Datum: 12. srpna 2009 11:28
 on myslel asi ten zobáček na tom jiskřišti, ale když s tím nebudeš nějak vexlovat, prostě to jen jemně ohneš, a zase NĚŽNĚ vrátíš, tak se ti nic urvat nemůže..
Datum: 11. srpna 2009 21:13
 co by se melo urvat?
Datum: 11. srpna 2009 21:06
 no, hele, já sem autor toho "tuningu"  a mě se zdá že mi to s tím kdysi taky líp fachčilo. Tet tam mám zase normální.
Datum: 11. srpna 2009 21:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Nj ale jestli se ti to urve tak to muzes poslat tak mas valec v haji
Datum: 11. srpna 2009 20:57
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 17:45
 A slo by to i na kejvacku 250/353 ??? taky bych ho chtel,je dost dobrej
Datum: 11. srpna 2009 17:45
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 dík za odpověď a pasuje to i na průměr kolena?
Datum: 11. srpna 2009 15:01
 kamos ho tam mel a jelo to dost dobre,akorat to ma uplne jinej zvuk samozrejme
Datum: 11. srpna 2009 14:43
 Zsar draci mam jawu 555 a chci vyleštit rafky jak to mam vyleštit?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 12:18
 no pokud jsou chromované. tak zkus silichrom.. nebo i filcový kotouč na vrtačku... a pokud jsou stříbřenkové.. tak asi těžko....
Datum: 11. srpna 2009 12:18
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 19:09
 kupit sa to nedá ale dá sa to urobit,niaki sustruziar ti to urobi  ja tak som to robil ze pridal som inzerát "hladám sustruziara na malú sustruziarskú prácu tak ze poslem mu vykres a on to urobi a posiela mi to na dobierku"
Datum: 11. srpna 2009 19:09
 a nedalo by se to někde kupit?
Datum: 11. srpna 2009 12:51
 ja tak to mám s tymi redukcnimi miskami,,,nestalo to do vela peniaze bolo to len 5 eur
Datum: 11. srpna 2009 11:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Rekni frikulinovi
Datum: 11. srpna 2009 10:25
Jméno: amatér
IP: uživatel368
 Čau lidi potřebuju poradit mám 21 fichtla a chtel bych jí předělat do crossu a nevim co s vidlí. Poraďte co bude nejjednoušší díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 12:57
 a davali ste tam naky ty redukce?
Datum: 11. srpna 2009 12:57
 jo a vyšší trochu je
Datum: 11. srpna 2009 12:25
 no my sme s kámošem dali na pio taky vidli ze slimáka.. ale.. problém.. vbyteklo trochu oleje z jedné šavle jsk sme to tam montovali.. nak sme tomu nevěnovali pozornost.. no a já se na dvaceti metrech po rozjezdu zrakvil na prvním hrbu.. takže na olej bacha.. ale jinak to po dolití oleje snad bude pohodovka
Datum: 11. srpna 2009 12:24
Jméno: amatér
IP: uživatel368
 ja právě nevěděl jestli sou ty ze simala vyší
Datum: 10. srpna 2009 22:10
 asi jo..vsichni kdo to maj si nestezujou....ale ja mam zatim to co je na tom webu
Datum: 10. srpna 2009 22:07
Jméno: amatér
IP: uživatel368
 ze simala by to stačilo?
Datum: 10. srpna 2009 22:05
 http://www.jawa23.estranky.cz/clanky/tuning/prodlouzeni-prednich-vidlic__ takhle sem to udelal ja...to sou moje stranky,je to pak zvedly asi o 6 cm..podle toho jak das dlouhej sroub,,,no ze zacatku to staci ale chtelo by to silnejsi no...ja budu davat ze simsona...
Datum: 10. srpna 2009 22:02
 čest stala se mi takova věc jaksik jsem bechl do pist ze spodu a kousek kovu se odloup z dola ,co by se stalo kdyby se to zarovnalo a zabrousilo???jelo by to????jaké to má vyhody nebo nevyhody????Dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 22:06
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 stalo se mi to na chrchlovi. je to ok...
Datum: 10. srpna 2009 22:06
 Ahoj draci? Dotaz na stadionisty. Přijde mi nějak málo tuhé pružení přední vidlice u Stadiona, tak mě napadlo tam dát pružiny s větší tuhostí. Existuje něco takového? Nebo to možná je tím, že ty staré ztratily na tuhosti a řešení je koupit normální nové? Nebo ty staré zahřát a natáhnout, aby bylo větší předpětí? Má někdo zkušenost? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 23:33
 O.k.  Asi máš pravdu. Zkusím nejdřív nové pružiny a uvidíme.
Datum: 10. srpna 2009 23:33
 hele klídek......to já jen tak rejpu a provokuju  ........ s tvrdostí pérování jsem problém nikdy neměl......asi taky proto, že vážím 70kg ....... nejdřív tam zkus nějaký jiný (originální), ať vyloučíš to, že ty tvoje jsou unavený a až pak bych laboroval s výrobou tužších.
Datum: 10. srpna 2009 22:11
 pro "zdenekk": Předpjetí není a já o něm uvažuji, aby tam už od začátku byla nějaká síla a nešlo to na nerovnostech až na doraz. Jiné řešení je že schodím 10kg. Ale teď uvažuju o té první možsnosti, tak mě nechytej za slovo. Díky!
Datum: 10. srpna 2009 16:05
 zajímavý...... on má stadion v přední vidli předepjatý pružiny? ..... že jsem si toho zatím nevšimnul.
Datum: 10. srpna 2009 15:36
 Ahoj, jelikož mně nenapadla chytřejší kategorie , tak to dávám sem.. 
Mám mustanga a sháním na něj náhon tachometru - šnek - je to na zadním kole u rosety..Nemá někdo na víc?? Na ceně se mužeme dohodnout, pište na e-mail nebo na icq 253-538-762..
Budu rád za každou nabídku
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 9:42
Jméno: Šimi
IP: uživatel2298
 Zdar chlapi jen by mě zajímalo jak dlouho vám tak vydrží lanko na plyn .
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 10:45
 Podle jaký lanko tam máš,u rychlopalu na pinckovi musím měnit lanko tak každý 2roky a standart na mý kejvačce ten sem měnil jen jednou po celou dobu co ji mám.
Datum: 11. srpna 2009 10:45
Jméno: babin
IP: uživatel3011
 zalezi jak rychle pridavas plyn na plnej atd kamos mel lanko tak na 3 dny pokud jsme jezdili lesy louky atd
Datum: 10. srpna 2009 15:02
 já mám rychlopalku na mustangovi a teď jsem ho měnil, bo se mi roztřepilo před tou koncovkou rukojeti, jak se to tam ohýbá...
Datum: 10. srpna 2009 11:43
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Já ho mám od roku 1972, takže vydrží asi hodně dlouho
Datum: 10. srpna 2009 11:23
 mám ho tam od roku 1969...to mluví za vše
Datum: 10. srpna 2009 8:57
 cau! ked chcem dat na mustanga vélec z babety tak akú klukovku mám pouzivat??? 85-80mm alebo akú??? Doporucujte ma nieco prosim,,, Dakujem vsem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 1:41
 Já to bral jako sérii,holt sem ten válec nebral že je upravený-moje chyba. kolik bude točit a výkon v koních či KW? Tak atˇTI to fachá.
Datum: 11. srpna 2009 1:41
 vbulant - válec z babety má 4 kanál a je to upravené tak ze má taky velky saci i vyfukavi kanál ako original pio navise vyfukovy je este vecsi !!! to len zvisuje vykon
Datum: 10. srpna 2009 15:57
 A proč z Babety?Ta má menší spotřebu,menší přepouštěcí avýfukové kanály,tudíž i menší výkon.
Datum: 09. srpna 2009 23:35
 inak neni to tak ako so tom pisal chcem to tak spravit ze nedám na to celi válec z babety ale len liatinovú vlozku valca do hlinikového casta valca z pionyra...inak ako vychádza správni priemer setrváka z zdvichu,délku ojnice a z povodného priemeru setrváka???
Datum: 09. srpna 2009 16:18
 ja nechcem dat do toho inú klikovku s inym zdvichom len seriovú .. ano mislel som na priemer setrvaku...inak babetta má zdvich má 41mm,setrvák má priemer 77mm a ojnica má délku 82mm,,,,,co ty na to?
Datum: 09. srpna 2009 16:15
Jméno: standa
IP: uživatel7019
 jenco mozna jsem te spatne pochopil,ale zdá se mi ze motas dohromady delku ojnice,zdvih a prumer setrvaku kliky.....kliku bych pro zacatek volil 90mm..... Jináč zjisti si jakej ma babeta zdvih a delku ojnice a vychazej z toho
Datum: 09. srpna 2009 15:51
 Ahoj , Prosím napište mi příklady v čem je lepší motor když je mezi setrvačníkama ta podkova.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 21:54
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja ji sháníma nemůžu sehnat
Datum: 09. srpna 2009 21:54
Jméno: Standa
IP: uživatel7019
 Hele par lidi ale rikalo,ze u seriovky je podkova na nic,tak bacha na to.... jinak zvysuje spodni kompresi,čímž zlepsuje prudeni smesi a melo by to mít priznivý vliv na chod motoru,ale.....
Datum: 09. srpna 2009 15:54
 větší spodní komprese
Datum: 09. srpna 2009 13:54
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ahojky , pls kdyz jedu na fikovi tak si jedu v poho , nekdy se zacne dusit jako kdyby byla ucpana tryska ae ¨po chvilce to zase jede normalne . Mam tam novy valec a kliku . Tak 50 km . a jeste jedu treba 3 plny po rovine , nemuzu to pridrit? jehlu mam na 2 zarezu z hora
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 13:08
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 neuběhnu ani třista metrů i s tréningem. 300 km na stroječek jako je motor z pionýra je až až. Ale kdo myslí že ne, ať si ho zajíždí třeba těch 5000.
Datum: 10. srpna 2009 13:08
 Jak si to kdo zajede tak mu bude fík jezdit.DĚDA mi ukázal návod na zajetí osobáků dříve,kde píšou že je zajeto po 5000km.Děda má několik veteránů i s papírama, auta jsou pojízdná.300km je skutečně málo součástky si musí sednout a to za málo km není možné a to potom to mazání směsí 1:45-1:55.
Datum: 10. srpna 2009 2:15
 taky ti stačí uběhnout 3km naplno bez tréninku?V dokladech či návodech se uvádí něco onačího.A jezdit s moto po 300km s mazánim motoru 1:45-1:55 to nevím,nevím jak to bude šlapat? Jak si to holt kdo zajede tak to bude jezdit nebo nejezdit.To záleží jak kdo tomu rozumí.
Datum: 10. srpna 2009 2:14
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Lidi neblbnite, 300 km musí na záběh bohatě stačit. 1500 km na záběh měly kdysi dávno osobní auta. Ložiskům a klice musí stačit 300, pokud sou dobře sestavený a
pokud ne, tak je můžete zajíždět třeba donekonečna a budou naprd. A válec/kroužky/píst zase - pokud je motor dobře postavenej, tak po 300 při 1/25 oleje zase je až až.
Vemte si, kolikrát se ten motor musí otočit při 300 kilometrech a kolikrát ten pístíček za tu vzdálenost jede nahoru a dolů...
Datum: 09. srpna 2009 18:01
 2-3nádrz ? to este neni dobehnutá,,dobiehanie meria v Km,a je to okolo 1500 Km a s maximalnim rychlostou okolo 50Km/h ........
Datum: 09. srpna 2009 13:55
 Musiš to brát s té lepší stránky aspoň budeš mít co dát do železa za nějakou tu kačku
Datum: 09. srpna 2009 13:42
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 A proč to davas do sekce tuning?
Datum: 09. srpna 2009 13:38
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 HOŠI , TEN PÍ JEZDÍ JAK DRAK , mam vyjetou uz tak treti nadrz . Ja s tim jedu pomalu a na rovince ho trochu vytočím treba 70 a tot vse
Datum: 09. srpna 2009 13:21
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 neakej recesista ne tohle nemuze myslet vazne
Datum: 09. srpna 2009 13:04
 ty si asi dobrej blazen  kdyz mas novej valec a i KLIKU!? tak to musis sakra zajet....to ti asi nic nerika....tak ja ti to pripomenu....chce to tak dve nadrze mazat tak 1:25 a NEHONIT to!! hlavne ne studeny....doufam ze sis to jeste nestihl po****
Datum: 09. srpna 2009 12:34
 Zdarec , máte někdo skušenosti s klapkovým sáním .Chtěl bych si ho udělat a nevím jak na to.Vítám každý návod nebo radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 15:58
 No já bych potřeboval jaký výpočty mám udělat z jakýho materiálu apod.
Datum: 09. srpna 2009 15:58
Jméno: Enigma
IP: uživatel7018
Datum: 09. srpna 2009 15:36
 vždyť to máš návod. co přesně chceš vědět?
Datum: 09. srpna 2009 13:55
 Já bych potřeboval návod
Datum: 09. srpna 2009 13:23
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-klapkove-jazyckove-sani-treti-prepousteci-kanal.html tady to je docela dobre napsany
Datum: 09. srpna 2009 12:04
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Tak to nedelej...
Datum: 09. srpna 2009 12:01
 já si chci tedka plechy nandat, ale zvohejbal se mě kříž a srovnat sem to zkoušel a bez úspěchu, nemáte někdo zachovalej kříž na 20tku? koupil bych ho
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 0:38
 mam jich asi 10 a garáž převodovek blatniků kol atd. + 5pojízdnech pionýrů stačí si vybrat
Datum: 10. srpna 2009 0:38
 ja ho nemam ale kámoš jo. optám se... email má adysek1@seznam.cz ale kdyztak to nemas odeme  je to rapl
Datum: 09. srpna 2009 0:01
 Já mám kříž na dvacítku. Potřeboval bych na 21 ale není, takže nemůžu prodat ten na 20.....
Datum: 08. srpna 2009 22:53
 Čau kluci hej čtu su KOUDYho OK ® a tak se chci zeptat všech proč si zděláváte ty revmaplechy? Myslíte že pak fichtl vypadá líp? jen se tak ptám mě osobně se líbí fichtl z revmaplechama řek bych že je takej útulnější  . Tak piště komu se líbí víc 20 a komu 21 ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 13:34
 revmáče jsou dobrá věc. mám je na kejvě a i plexi štít a o proti větru ani nevím
Datum: 09. srpna 2009 13:34
 zdravim, mam jawu 20 s revmaplechama. výhody jsou podle mě tyto : pohodlí, útulnost, bezpčnost a ochrana před blátem atd. nevýhody jsou hlavně špatna aerodinamika, opravdu když se s nima jede proti větru jsou znát, potom se s nima opravdu blbě řadí, musim dycky skoro vykloubit nohu v kotníku. Jinak uvažoval sem o přestavbě, ale pak jsem si řek že když to renovuju a byla to dvacítka, tak to dvacítkou zustane.
Datum: 09. srpna 2009 13:27
 víc na pohodu je 20...sám jí mám a sem maximalne spokojeny...mokra silnice?na 21 bych mel tu vodu vsude....takhle sem na suchu  ...ale je zase ten problem jak uz to sem draci psali ze pri vetsim naklopeni se skrta o zem...ale na druhou stranu...kdyby nekdo zavadil normal stupackama o zem tak je vetsi sance ze to polozi....plech se po asfalte krasne sveze a je mala sance padu  tot muj nazor a 20 bych nemenil
Datum: 09. srpna 2009 11:42
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Nejvetsi humac je si ty plechy dat na mustanga...ZKousel to uz nekdo?
Datum: 09. srpna 2009 9:09
 mě se víc líbí 21 (tu taky mám) ale spíš na pohled. jako 20 je utulnější a hlavně ti moc netahne na nohyy... ale ja kdyz jedu po silnici na kamošově dvacitce tak skrtam plechama o zem když to naklopim. jinak souhlasim. rezani a strihani revmaču je hnuj...
Datum: 09. srpna 2009 0:05
Jméno: osi
IP: uživatel7012
 mě se to libi bez plechu tak sem je sundal a vše přehodil akorat řiditka mi zustaly rovne ale jinak fichtl jako fichtl hlavně nesnašim ty kdo střiha plechy a podobně s takovou ty normalni fichtly za chvilku vimizi
Datum: 08. srpna 2009 23:41
 20 ka je bezkonkurenční....mám sice mustanga, ale na 20ce se jede bezvadně hlavně když se jede dlouho a nebo prší....a navíc je to aj hezčí...  ...největší prasárna je když to někdo flexou prostě řízne....za to bych střílel...
Datum: 08. srpna 2009 23:05
 Já mám 20 plechy jsem sundal protože se mi je nechtělo rovnat a lakovat (stav nebyl nejlepší). Dal jsem tam kříž z 21 a vypadá to myslím slušně. Jinak proti revmaplechům nic nemám, možná na ně někdy dojde...
Datum: 08. srpna 2009 23:00
 neodsuzuju prestavby z 20 na 21, to se delalo dycky, odsuzuju ale pokud se tam necha origo kriz a brzda a neprehodi se tam ty 21, vypada to strasne presne jako nedodelanej paskvil prestaveneho z neceho na neco...
Datum: 08. srpna 2009 22:33
 podporuju oboje, gdyz sem byval mladsi tak 100% bez nich, pokud se doziju duchodu tak s nima treba na ryby...s nima je to jak se stitem, zase ale dest, snih, kroupy a secky jine pohromy naprosto v klidu, je to rozdil jet po mokry silnici s plechama a bez, sako, kalhoty a motylka a jedes si s tim jak pan, sice o trochu min, ale co na tom...
Datum: 08. srpna 2009 22:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Ja osobné mám 21 ale pokiaľ by sa mal reuma pech tak by to nebolo na zlú vec lebo aj môj otec mi hovori že keď chodil na motorke tak teraz ten vietor cíti v kolenách takže vekom sa to môže aj zdravotne prejaviť
Datum: 08. srpna 2009 22:27
 revmaplechama jsem nikdy neškrtnul o zem.spíš výfukem nebo stojanem.s plechama to líp drží pohromadě.v dešti?bezkonkurenčně nohy v suchu
Datum: 08. srpna 2009 22:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 osobne mam radsi bez plechu protoze s tema plechama je to strasne nizky a skrtam plechama
Datum: 08. srpna 2009 22:13
 czus draci potrebuju prosim poradit koupil sem fichtla 20 bez revma plechu a ted sem rek ze tam revma plechy nechci a udelam stoho 21cku a ty prsa (plech nad karburatorem) my nesesedaj s vrchnim plechem nevite jak to porovnat?? predem diky za odpovedi ps co nejrichleji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 23:05
 Já jsem revma plechy sundal, sehnal jsem si bříško z 21 a k tomu jsem normálně napasoval ten horní díl z 20. Chce to trochu trpělivosti, ale vleze to tam.
Datum: 08. srpna 2009 23:05
 Já jsem revma plechy sundal, sehnal jsem si bříško z 21 a k tomu jsem normálně napasoval ten horní díl z 20. Chce to trochu trpělivosti, ale vleze to tam.
Datum: 08. srpna 2009 23:05
 dej tam spodní bříško z 21 a horní musí taky být z 21 je kratší.jinak to odstává.kdo stříhá revmaplechy tomu urazit ruce u same prdele.taky jsem je sundal a vyhodil a pak jsem pro ne jel až do skotnice.z opavy
Datum: 08. srpna 2009 22:16
 Tak to je ale prasárna....řezat revmáče, kterých je už tak dost málo...
Datum: 08. srpna 2009 21:35
 taky sem koupil před pul rokem 20 a plechy sem tam nechtěl a se ty bočni plechy normalně uřezaly a obstřihl se ten revma plech co je pod indukčni civkou atd.. prostě to onřezat nebo koupit novy ale nato musi byt nějake haky to nepasuje
Datum: 08. srpna 2009 21:04
Jméno: Pat
IP: uživatel3671
 Nazdar nevim kam to zařadit tak to pišu sem co byste řekli barevné kombinaci černý mat a jawácky červenou barvou doplňky a střibrnym tlumexem blatniky zevnitř jako antikorozku bylo by to na babettu zdá se mi to zajimavá kombinace co myslite???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 14:29
 zdarec zajíždím fíka předělanýho na kross nemam tachec takže nevím kolik najedu nevíte někdo na kolik nádrží (org. pincek) to mám zajet slyšel sem že něco kolem 3
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 13:32
 diky
Datum: 08. srpna 2009 13:32
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Asi 5 plných nádrží
Datum: 08. srpna 2009 12:30
|



|