česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  241  242  243  244  245  246  247  248  249  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarte,vrta mi jedna otazka hlavou.Znamy si koupil pneumatiku mitas co prodava sesa 2,75-16 a kdyz se rozjede a zabrdzdi,tak mu se normalne pneumatika otaci na rafku,rafek ma orig.,dusu ma novou,uz to napumpoval na 3atmosfery a furt to dela,cim by to mohlo bejt??jen me napadlo,ze si mozna koupil malou dusu,ale pneumatiku,kdyz zatlacite ma tvrdou jako sutr.dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2008 16:04
 
 
 
 
Jméno: dachlmen      IP: uživatel631    
ať si koupí haltr co se dává na krosky.......
 
 
Datum: 23. prosince 2008 16:04
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a muj znamej mel na mustafovi rychlomer z kola a ukazovalo mu to neco kolem 150...ale taky tam nemel zadanej spravnej prumer kola:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4732    
to bude zase nejaka hovadina:-D:-D ale znamy ma znamyho a jeho znamej rikal ze jeho znamymu to jede 120:-D:-D to uz tu bylo :-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 23:32
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel3555    
ne.vse je ok a jen je nova duse s pneumatikou
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a neni nejak ponicenej rafek?
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: babetťák      IP: uživatel1073    
plm mohly by jste mi napsat jaky typ vyfuku si mam objednat na babetu 210 z http://www.hikone.cz/index.html dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 22:37
 
 
 
 
Jméno: zd      IP: uživatel3276    
A ty snad víš pro jaký časování výfukovýho kanálu byl hikone počítanej, já teda ne. A pokud je mi známo nikde to uvedeno není. Druhá věc je tvar kanálu - rozložení časo-plochy v závislosti na výšce kanálu. Teplota výfukovejch plynů. A milion dalších "blbostí" ... Takže jakej výfuk HIKONE? žádnej nebo ten co se ti líbí, jak už tady bylo psáno.
 
 
Datum: 14. prosince 2008 22:37
 
 
 
 
Jméno: vfjr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no dobrá.beru 2takt,že je fakt dvoutakt.Sání-Výfuk.Ano pak se můžem bavit o tom tvém "přefuku" (výborná hláška) a o každé poloze pístu při jednom každém cyklu.čili nasávaná směs vyplachuje spalovací prostor od spálené směsi.Ale pořád nechápu co to pleteš do otázky LAKÝ VÝFUK HIKONE.Ty jsi si jen přišel malinko zaprudit-viď?
 
 
Datum: 14. prosince 2008 22:20
 
 
 
 
Jméno: zd      IP: uživatel3276    
Sání asi těžko bude probíhat současně s výfukem. :-D přefuk neboli přepouštění..... o tom si ještě neslyšel?
 
 
Datum: 14. prosince 2008 22:04
 
 
 
 
Jméno: vfjr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sání? .......o tom tady ale píšu od semého začátku.
 
 
Datum: 14. prosince 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: zd      IP: uživatel3276    
nějak zapomínáš na to, co je pro výplach u dvoutaktu úplně nejdůležitější a probíhá to současně s výfukem........
 
 
Datum: 14. prosince 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: vfjr      E-mail:      IP: uživatel4503    
no vidíš-a já jsem si vždycky myslel že 2takt,je o tom jak se vyplachuje.To je sání a výfuktak povídej co je na tom špatně.
 
 
Datum: 14. prosince 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: vfjr      E-mail:      IP: uživatel4503    
no vidíš-a já jsem si vždycky myslel že 2takt,je o tom jak se vyplachuje.To je sání a výfuktak povídej co je na tom špatně.
 
 
Datum: 14. prosince 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsi mě odhalil, asi z toho nebudu spát. (jinak, mě nebaví se pořád dokolečka přihlašovat) "Dál se dostaneš k tomu,že motor se rychleji a lépe vyplachuje a snese víc paliva,takže budeš shánět větší karburátor" ...... no coment.
 
 
Datum: 14. prosince 2008 19:47
 
 
 
 
Jméno: vfjr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
......zdenkku jeden.
 
 
Datum: 14. prosince 2008 17:32
 
 
 
 
Jméno: vfjr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jojo.Přesně tak.Pokud máš s něčím problém,tak se nám představ a můžem si o tom pokecat.Jinak pro tvou informaci-bůh nejsem.Jen jsem napsal příspěvek podle vlastní zušenosti.
 
 
Datum: 14. prosince 2008 17:19
 
 
 
 
Jméno: *      IP: uživatel3276    
vfjr: zato ty budeš určitě ladičskej bůh.
 
 
Datum: 14. prosince 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: vfjr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
úchyty a příruba samozřejmě nesedí.to musíš všechno předělat.
 
 
Datum: 14. prosince 2008 15:55
 
 
 
 
Jméno: vfjr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takový ty řeči že hikone je k ničemu vedou pouze ti,co ho tam montujou s orig.kolenem.Pokud ho tam chceš dát taky tak,tak si vyber jakýkoliv.já ho mám přímo od výfukovýho kanálu a nejlepší ja typ 209.Pak je zas ale problém se šlapkama,takže to předělávám na startovací páku.Dál se dostaneš k tomu,že motor se rychleji a lépe vyplachuje a snese víc paliva,takže budeš shánět větší karburátor.Já tam dal 19mm tuning minibike.Jede to dost dobře.
 
 
Datum: 14. prosince 2008 15:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
na babetu to bude dle me k nicemu a bude to akorat opicarna,ale kdo chce kam,pomozme mu tam:-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 11:06
 
 
 
 
Jméno: Opi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tyhle vejfuky......jak rika frikulin :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2008 18:18
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
no neseděj většinou , koupiš a doma upravíš , a upravit ještě tak aby ti tam sedělo koleno od vyfuku .
 
 
Datum: 11. prosince 2008 17:42
 
 
 
 
Jméno: babetťák      IP: uživatel1073    
musi taky sedet uchyty ne?
 
 
Datum: 11. prosince 2008 17:39
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
jn :-) dobrá odpověď
 
 
Datum: 11. prosince 2008 17:39
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně ten jakej se ti nejvíc líbí....!
 
 
Datum: 11. prosince 2008 17:22
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim,hoši kolik teď stojí přepis fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 14:58
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
U nás stojí ev.kontrola 200Kč,poviný ručení kolem 300Kč,převod taky kolem 300Kč a STK nevim
 
 
Datum: 11. prosince 2008 14:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4500    
evidencka 300,- ,STK 300,-,povinne ruceni 200,- ,prevod(odhlaska) 500,- ....suma sumarum 1200,-
 
 
Datum: 11. prosince 2008 14:17
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Kdybych vzal motor ze Stadiona, přidělal ho na rám z fichtla, je šance že by to prošlo jako moped (jestli by to vůbec prošlo) ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4722    
frikuline kurva vidim jestli ma zuby nebo ne :-D:-D jak jde volne radit v ruce tak je na piču :-D:-D
 
 
Datum: 10. prosince 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To sice jo....ale kdo ti dá Stando jistotu že šlape..:-) Bojuju s automatomama jak pes...:-D Ročně tak 2-3 oddělám a docházej...:-D::-DD
 
 
Datum: 10. prosince 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4717    
koupis na kazde burze za 200,- :-D:-D
 
 
Datum: 09. prosince 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: Kundrat      E-mail:      IP: uživatel4269    
prej se tomu snad říká ,,řadící automat'' - jsou v tom zářezy (5 - na každej převod jeden) a jaksi se mi to celý zkroutilo a zaseklo. Ještě že to bylo při startování :-) Narovnat to prej nejde a nikde to nemůžu sehnat (zatim jsem se ptal jen spolužáků apod., až někdo pojede do mototechny, tak řeknu, ať se mi na to zeptá - řidičák budu dělat cca v březnu a spoj ze školy má příjezd ve 4 hodiny a to se mi nehodí). Ve fichtl-krámku jsem to nenašel, tak opravdu asi jedině mototechna :-(
 
 
Datum: 09. prosince 2008 22:44
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel4719    
a jakej je to díl?
 
 
Datum: 09. prosince 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: Kundrat      E-mail:      IP: uživatel4269    
O.K., já jen že mám rám z fichtla a motor už několik měsíců v krabici (nikdo nemá díl co potřebuju), tak mě to náhodou napadlo :-D Já pro ten motor zkusim najít lepší využití :-)
 
 
Datum: 09. prosince 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím,ale taky si myslím že zřejmě ne.O to číslo motoru nejde,protože to si necháš vymazat z TP,ale myslím si že níkdo není tak blbej aby nepoznal že v něm není motor z pionýra,ale ze stadiona.A i kdyby jsi už STK měl udělanou,tak by to neprošlo mezi cajtama a platil by jsi jak mourovatý.Takže být tebou tak to raději nezkouším.
 
 
Datum: 09. prosince 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem přesvědčený, že určitě ne, protože aby moto prošlo přes tech. kontrolu, tak musí sedět číslo motoru (pokud ho máš evidované) a halvně typ motoru... A motor stadion určitě neni typ z pionýra, takže neprošlo.
 
 
Datum: 09. prosince 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel2924    
zdarec, mam čz 175/487 a chtel bych to prepsat na 125. Jak se to dela? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
musíš si koupit papíry buďto z čz 125/488 nebo čz 125/476 což je dost těřký, přerazit číslo na motoru, na rámu, předělat štítek a na tohle si připravit 4000-5000kč a ještě je dobrý mít známího na technický. Tohle sem chtěl taky udělat ale je to dost náročný a drahý
 
 
Datum: 08. prosince 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nedělá.Musíš koupit motorku 125 a dát do ni 175 motor
 
 
Datum: 08. prosince 2008 19:45
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
zdarec hosi daruji papiry na jawa 20 s podminkou ze by se to muselo vyridit jeste v letosnim roce Okres Breclav seso omlouvam se ale specha to dik.Pouze rychle jednani!! odpovědět odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
jj vim ale ja to potrebuju z jinyho duvodu
 
 
Datum: 07. prosince 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4701    
co blaznis ....prepis za 10 000,- se vzatuje jen na auta...a pokud se jedna o povinny ruceni,tak 200,- za rok je opravdu strasne moc penez:-D:-D
 
 
Datum: 07. prosince 2008 20:55
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1553    
Ahoj jsem první kdo se ti ozval doufám že budeš loajální a ozveš se mi díky moc :-) 368933198 moje icq kdyztak coudiiik@seznam.cz email cau a ozvi se !
 
 
Datum: 07. prosince 2008 18:01
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
zdarec hosi daruji papiry na jawa 20 s podminkou ze by se to muselo vyridit jeste v letosnim roce Okres Breclav seso omlouvam se ale specha to dik.Pouze rychle jednani!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2008 16:05
 
 
 
 
Jméno: Dachlmen      IP: uživatel631    
jestly s imyslíš že těch 10000 plat íi na motorky tak ot seš na omylu paltí to pouze na auta a už by ste si to měly zapamatovat!!!!
 
 
Datum: 23. prosince 2008 16:05
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
ICQ - 354-502-814
 
 
Datum: 07. prosince 2008 16:03
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
zdarec hosi daruji papiry na jawa 20 s podminkou ze by se to muselo vyridit jeste v letosnim roce Okres Breclav seso omlouvam se ale specha to dik.Pouze rychle jednani!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 16:11
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je klidně vezmu icq 263 031 421
 
 
Datum: 07. prosince 2008 16:11
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
uz sem ani neveril ze existuji tak dobrosrdecni lide to se stava malogdy ze by negdo daroval papiry na burze se na tom vydelava nemalej peniz...si me potesil:-)
 
 
Datum: 07. prosince 2008 15:45
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
mas icq
 
 
Datum: 07. prosince 2008 15:28
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel1201    
beru email je ohanka.j@seznam.cz
 
 
Datum: 07. prosince 2008 15:13
 
 
 
 
Jméno: JKB      IP: uživatel1732    
ČAu neví někdo o nějakém návodu nebo popisu jak přestavět jawu aby šla použít zadní kyvná vidlice s centrálním tlumičem. Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 14:43
 
 
 
 
Jméno: Peca      IP: uživatel3035    
Nazdar draci, mám takovej blbej dotaz, když bych si koupil tyhle gumový rukojeti tak je normálně jen natáhnu na ty originální rukojeti na Jawě 21? Nebo je musím sundat a dát přímo na kovový řidítka. Gumový návlak: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_655.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 12:31
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí si přečíst že ten návlek má pruměr 2.4 cm a abys to navlíkal na původní bys potřebovat 3.4 cm
 
 
Datum: 07. prosince 2008 12:31
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mno já nevim..ale proč by se to jmenovalo návleky rukojetí......můj názor je že to musíš dát na původní :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: dave      IP: uživatel3552    
přímo na kovový řídítka... :-) jak by jsi to tam jinak chtěl nacpat :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2008 8:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
No v ruce jsem je neměl, ale ještě jsem neviděl gripy, co by se navlékaly na jiné.. vždycky na holá řídítka :-D. Ale radu a zcela zdarma ti dám naprosto přesnou... kup ja a uvidíš :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2008 7:35
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zeli co po plácáš?....musíš je navlíknout na původní :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2008 22:53
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
musis sundat puvodni a na misto nich tutty
 
 
Datum: 06. prosince 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel4573    
Cus borci hele mam takovej debilni dotaz ale ja jsem to nikdy nepotreboval a tak jsëm to nikdy nerozdelaval a proto se vas chci zeptat jak videlat riditka u jawy 21 co kde povolit atd.dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 16:21
 
 
 
 
Jméno: fida      IP: uživatel3755    
normalne povolis trachu sroub na riditkach trochu do nej douchnesa povolis sroub uplne
 
 
Datum: 13. prosince 2008 16:21
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3cm je moc to bys i u nejakych typu predstavcu vysrouboval uplne satci bohate 7-10mm ale jinak spusob stejný bouchnou a ono se ti to uvolni(vyrazis "klin)
 
 
Datum: 07. prosince 2008 12:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Nevim skamaď jsi, ale tady u práglu slovní spojení ,,na něco se vydělat,, znamená se na to slušně řečeno ,,vykálet,,. Takže jestli se ptáš na tohle, tak věřím že si poradíš i bez naší rady :-D. Jinak samozřejmě souhlas s Hladou
 
 
Datum: 07. prosince 2008 7:38
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odpoj všechny lanka, káble od elektriky... pak povol ten šroub, kterej je uprostřed řiditek.. bude se ti vyšroubovávat nahoru... ! pozo! neodsroubuj ho úplně! jak bude trčet tak 3cm tak do něj něčím klepni(kladivem) no a on se sklepne dolu a řídítka se povolí a můžes je sundat.... uplně to stejný jak u kola :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: johny      E-mail:      IP: uživatel1394    
čau hoši jak mam přihlásit jawetu standart mam k ní jen kartičku , potřebuju aby byla pojištěná a mohla na silnici odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2008 8:22
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta kartička ti stačí, nemusíš to nikde přihlašovat, jen musíš mít uzavřený povinný ručení
 
 
Datum: 05. prosince 2008 8:22
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel330    
ahoj chtel bych vedet jestli dam na jawu 250 motor 353 rotor z jawy 50: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_481.html nebo musim upravit hridel? specha dekuji za navrhy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel4687    
jo tak to radsi necham v puvodnim stavu :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel4686    
jo tak to radsi necham v puvodnim stavu :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: plyšový medvěd      IP: uživatel3800    
hridel klikovky se upravovat nemusi ale kolicek na zajisteni polohy puvodniho rotoru nezapadne do magnetu z pio protoze je moc utopen to ovsem nevadi protoze staci rotor z pionyra trosicku naklepnout utahnout a je to -mely to tak skoro vsechny anglicke motorky a funguje to horsi je to se statorem protoze tam se musi vysoustruzit mezikus kdyz to cele zvladnes budes spokojen taky nemam rad puvodni dynama...cest praci
 
 
Datum: 04. prosince 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel4682    
a to musim urcite?
 
 
Datum: 04. prosince 2008 5:01
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel4681    
a to musim urcite?
 
 
Datum: 04. prosince 2008 5:01
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel4679    
musis upravit hridel alebo vysoustružit do rotoru tokovou díru na čep jak je na klikovce
 
 
Datum: 03. prosince 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Zdarvím...Chtěl bych se zeptat, jaké hodnoty mají být na štítku jawa 23 Mustang... Co vím, je číslo stroje, rok výroby, váha stroje...a u typu si nejsem jistý jestli se psalo 223 nebo 23, u obsahu nevím jestli 50 nebo 49,9 a výkon motoru k/n nevím jaký je a jestli tam mají být kw nebo koně..díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 22:52
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak to vypada ze ty starsi stitky byly delsi, pak se zavedlo tady to 221 a 223 oznaceni tak to zkratili a na nove delanejch stitkach to zacli delat podle stareho vzoru...
 
 
Datum: 03. prosince 2008 22:52
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
podle techničáku a odpovědí to bude takhle: číslo stroje -------, typ-223, rok-1978, obsah 49,9 , výkon je na štítku v k/n to jsou koně a ot. -3,5/6700 a váha 65...Kupoval sem ten novej stitek a je tam vic políček nez na tom starym
 
 
Datum: 03. prosince 2008 21:30
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a vubec tady negde byvala adresa na novy stitky...jinak treba vyvozni golden mustafy to mely v angline:-D...lisi se to po roce 1975 to se myslim davaly jiny jinak mam jawu 21 prave z roku 1975 a to uz byla ta predelana (napr ty hranatejsi plechy, ty riditka, magneto 30W a proste ty vyhcaninky toho roku) a na stitku ma napsanej mimo jine ten obsah 49,9 a typ 21:-D...jinak pokud je to ta posledni serie mustafu tak tam se to taky delavalo jinak, asi se to v ramci uspor tam nedavalo...jo jinak v servisni knizce co mam k ty jawce origo tak tam se to znaci 221 a v technicaku sou typy este 05,20,21,23...
 
 
Datum: 03. prosince 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: lukas.holub      IP: uživatel4663    
Já ani na jednom štítku obsah nemám.Mám tam jenom typ,hmotnost,rok,rám.
 
 
Datum: 03. prosince 2008 18:29
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Jestli se nepletu, tak kámoš má na štítku: 49.9ccm ; 20 (má dvacítku); výkon má myslim v koních (ale to by nikoho nemělo moc zajímat)
 
 
Datum: 03. prosince 2008 18:06
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
po roce 1975 se zacli znacit 221 (jawa 21) a 223 (mustaf cili jawa 23)...jinak v technicaku mas vykon a obsah je i na stitku mam ten pocit 49,9...
 
 
Datum: 03. prosince 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak schválně jsem se byl podívat na mém mustangu.Tak u typu se píše 223.Ale s tím obsahema výkonem,to tam není.Píše se jenom typ,rok výroby,hmotnost,číslo rámu.
 
 
Datum: 03. prosince 2008 15:43
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Snad mě FK neukamenuje. Zajímalo by mě co to je zač: http://www.sweb.cz/firesnek/novinky/zap_pincek_2.jpg samozřejmě myslim to co je vespod (pětikanál, ale jakej motor)? ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2008 14:49
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ty s tím máš něco do činění? Jinak teď už mě to není k ničemu.
 
 
Datum: 04. prosince 2008 14:49
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel4606    
k čemu ti to bude když zjistíš co je to za motor? Yamaha 701
 
 
Datum: 03. prosince 2008 14:07
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci,tak už sem se hecnul že na svuj 2kanál dam klapku.A protože je to muj první pokus s membránovým sánim nechce se mi moc utrácet.Takže moji favoriti jsou: 1.http://scooter-tuning.vltava2000.cz/store/goodsdetail.asp?strGoodsID=MF35.16604&lngDepartmentID=0 2.http://www.scootland.cz/zbozi/rms-membranovy-blok-standard-minarelli-hor/ řekl bych že jsou rozměrově totožný akorát jedna 2listy druhá 4... Tak by mě zajímalo kterou by ste mi doporučili popřípadě zda nevíte o něčem vhodnějšim. Je to na upravenej 2kanál...Spasovávaný přefuky širší vejfukovej i sací obr komprese a karbec dell orto 19. Taky by mě zajímalo jak blízko jí přiblížit k pístu.Jelikož chci aby sací kanál zustal ve vložce rozměrově nezměněnej.Zajímá mě všechno co víte o membránovym sání ptam se proto že nemam love na nějaký experimenty.Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 17:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4664    
skusit to muzes a napis jak to dopadlo...mam v planu neco podobnyho....jinak levny vecicky na takovyhle pokusy se daj sehnat na nejakejch strankach s dilama na minibike....link uz nemam,ale snad to najdes....scooter-tuning a scootland je drahej jak prase...
 
 
Datum: 02. prosince 2008 17:11
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim že jsi dospěl ke správný otázce: "Má to vůbec cenu dělat na takovej motor?".
 
 
Datum: 02. prosince 2008 16:44
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky,tu klapku vozí docela dost lidí na fichtlu...Tak to chci taky zkusit a proto že si nejsem jistej tak to dělam na tenhle motor.Jinak mam ještě jinej 4kanál,ale to už je jiný kafe do toho se mi nějaký neodborný zásahy dělat nechce.Ale zas na druhou stranu i ten 2kanál bude závodní motor.Asi vemu tu RMS za 350...Ale ještě jedna věc by mě zajímala...Má to vůbec cenu dělat na takovej motor?Klapka se většinou dělá v kombinaci s 3přepouštěcim kanálem a to se mi nechce.Ten 2kanál jede fakt pěkně tak abych to nakonec nějakou zk******* klapkou ještě neuškrtil...Díky moc
 
 
Datum: 02. prosince 2008 15:17
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fishracing ® : zkus pochopit co je napsáno mezi řádky ... Pokud požaduješ ´´aby sací kanál zustal ve vložce rozměrově nezměněnej´´ tak úplně bez obav můžeš použít klapku za 350Kč, která bude tvůj POŽADAVEK v pohodě splňovat, dokonce svou kvalitou i značně převyšovat !!
 
 
Datum: 02. prosince 2008 14:32
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale abych tě úplně nezradil.....já teď testuju tyhle....: http://scooter-tuning.vltava2000.cz/store/goodsdetail.asp?strGoodsID=MF35.14003&lngDepartmentID=0 a až na sklolaminátový lístky sou OK....! Neni to jednoduchý navrhnout si klapku....! A co se týče vzdálenosti...co nejblíž...co nejblíž nad sací kanál a co nejblíž karbec...! A resume.....motoforce domek je pogumovaný....= velký +....:-)
 
 
Datum: 02. prosince 2008 13:03
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když nemáš love tak se na to vyser...protože to nikdy nic pořádnýho nedokážeš...:-D
 
 
Datum: 02. prosince 2008 12:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4658    
ve vyberu ti odborne neporadim,ale ja bych bral tu levnejsi...RMS je docela solidni vyrobce...dela vsechno mozny na skutry atd....jinak by the way jeste nedavno ta klapka od RMS stala pres 500,- a tak pred pul rokem asi 750,- a dneska 350,-....ty ceny jdou dolu,to cumim:-D
 
 
Datum: 02. prosince 2008 11:21
 
 
 
 
 
 
Jméno: unnamed      IP: uživatel2900    
zdar borci ..nemate negdo na prodej nejakou dobrou vydlicu ??ze origo z fika..treba ze simala nebo tak neco ..staci mi i tlumice brile nepotrebuju pls nabidnete DIK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 11:46
 
 
 
 
Jméno: Filip      E-mail:      IP: uživatel4650    
Dobry den, jde pridelat na BABETTU 207 tachometr z 210?Jak se to pridelava?Strka se ten nahon nekam do prevodovky?Dekuji za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
210 má náhon tachometru v předním kole, jednoduší je si pořídit tachometr z kola
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: alexader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
serus poradili by ste my mam jawu 20pionier a chcem zvysit objem motor a ale newiem ci dat na vybrus alebo ci tam pasuje vecsi valec ???predavaju sa aj nejake sady vecich valcov s hlawow??? na jawa pionier20??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 8:49
 
 
 
 
Jméno: alexander      E-mail:      IP: uživatel4661    
bud taky dobri a sprav tie fotky
 
 
Datum: 09. prosince 2008 8:49
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
stal cca 11 000,- dela je AZ-marek z Usti nad Orlici..Foto nemam..jinak bych ti cele moto prodal za 8 000,-pac potrebuji prachy, a je to uz jete,cca 4tis..
 
 
Datum: 29. listopadu 2008 18:43
 
 
 
 
Jméno: alexander      E-mail:      IP: uživatel4646    
posli my fotky valca z kadial si ho kupil ako si to urobil ???co ta to stalo.
 
 
Datum: 29. listopadu 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4646    
posli my fotky valca z kadial si ho kupil ako si to urobil ???co ta to stalo.
 
 
Datum: 29. listopadu 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Draku, mam pionyra prevrtaneho na 70ccm, je to parezacky litinovy valec prevrtany na 45mm..Jestli chces, tak by byl cely na prodej..Je to 6.ti kanal atd..Po rovine se necha i 85km/h...
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 22:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4636    
kit na simson asi pasovat nebude(nevim jak na sebe pasujou kanaly atd..) ale ten pist se da pouzit...akorat je na cep 12mm takze si musis nechat udelat do kliky vetsi futrou a vystruzit ho na 12mm...jinak by problem nemel být...krome valce teda...to problem je...!
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: alexader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ten kit na simson 70ccm bude pasovat nebude treba iu klukovku???
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 11:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4636    
zpusoby existují,kit se zadny neprodava....vsechno musis rucne...puvodni vlozka valce se da vybrousit az na 41mm coz odpovida 58ccm ale je zde uz velke riziko ze se vlozka valce skrouti protoze jeji stena bude moc tenka...! Proto se da pouzit vlozka z babety ktera je sirsi a objem 60ccm v ni jde udelat s jistotou ze se nic neskroutí...samozrejmne vlozka z babetty jde prevrtat az na nejakych 45mm a s pouzitim pistu do 70ccm kitu na simsona vytvoris objem 70ccm,ale uz je zde opet riziko skrouceni(opet moc slaba stena) a navic musis trosku roztahnout vnitrni prumer hlinikovyho plaste valce a trosku k tomu prispusobit kanaly:-)....dale se prodavaji litinové a hlinikove spaliky z kterych si muzes udelat svuj vlastni valec o libovolnem objemu,ale to uz je dost prace za malo muziky:-) celkove samotne zvysovani objemu bez dalsich uprav ti zase tak moc vykonu neprida....urcite koukni po netu a najdes vic info...treba na http://www.jawa-50.cz taky urcite neco zajimavyho najdes...! Hodne zdaru v ladění...!
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 11:42
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel3093    
Cus Frikulin apod. Muzes mi poradit s konstrukci vyfuku. Chci koupit vyfuk Hikone a upravit (vypocty mi vetsina lidi vymluvila, ze se to stejne musi prizpusobit). Jaky vyfuk bys doporucoval? A hlavne jakym zpusobem se vyfuk ladi, napada me jen zkracovani /prodluzovani pocatecniho kolena a to samy s koncovkou. Jak prijdu, ktery vyfuk vybrat, a ktery pude nejlip upravit a podle ceho mam volit sirku ty kocovky? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když obšlehneš časování výfukovýho kanálu, tak se bude chovat nejspíš tak jak má :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel2390    
By me zajimalo, jakse bude chovat na fekalovi???
 
 
Datum: 29. listopadu 2008 15:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4645    
je stavenej na miru na nakitovanyho simsona :-) hikone je vyfuk na nic a na vsechno :-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel2141    
V cem je tebhle vyfuk "lepsi" oproti Hikone? A jak to s nim bude na pionyrovi?
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4642    
ja cetl o tom vyfuku Leo vince ze je hodne dobrej oproti tomu "ladenymu" vejfuku co tam prodavaj za 580,- a co jsem si kdysi vsiml tak FK ho mel na simsonu,tak se ho muzete zeptat...
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 17:42
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten Leo Vince nevypadá zle....:-) Ale nedám za něj takový peníze....:-) Ale třeba tohle- NO KOMENT : http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning/goodsdetail.asp?strGoodsID=HR1000401RV&lngDepartmentID=0
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 10:22
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel2141    
Tak to vypada, ze koupim nejaky Hikone a budu varit a rezat a varit a rezat...
 
 
Datum: 27. listopadu 2008 1:24
 
 
 
 
Jméno: wawakk      E-mail:      IP: uživatel748    
tak když už je řeč vo vejfucích tak co tenhle http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/37/products_id/161 nahodou sem ho našel na netu
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 19:02
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele samozřejmě je mám...porovnával sem vypočítanej vejfuk ručně a pomocí programu při dosazení stejných vstupů....naprosto rozdílný vejfuky vyšli...! Ale to neznamená že je něco špatně....! Jen prostě....zkuste podle toho někde udělat vejfuk pak se o něčem můžeme bavit...! :-) Ono udělat vejfuk chvíly trvá tak člověk zvažuje jestli jo ne jak nejlíp atd...!!! Je to boj...neskutečnej...vejfuk je neprávem opomíjená část naladění motoru...!
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 16:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4636    
a jak se treba stavíš k prográmkum na výpocet rezonancního výfuku??? dosazujes akorat cilene otacky,teplotu,palivo benzin ci methanol.... taky mi to prijde jako rozumna vecicka pro zacatek...
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 11:17
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to vidiš....prakticky všechno ti řekl fishracing ® já se teď výpočtem výfuku zabývám a nevim nevim....je to složitý zdlouhavý nejistý v angličtině a v palcích....:-D Ale něco mi už vyšlo a vzhledem k tomu co už vim tak to i docela odpovídá. Jinak vejfuk je dost důležitý plánovat s převodovkou...! Prostě výfuk je 30% výkonu.... Jsou daný určitý mezní hodnoty jdou daný grafy pro určení kuželovistostí (v tom mám hokej...) ale dobrý obecný pravidla jsou roresety na stránkách na netu teď nevim kde ale je to v tom nejrozšířenějším návodu na úpravu od pana Kreibicha...tam je popsaný co jakej rozměr dělá. Důležitá je hlavně správná volba kolene (jak délka tak rádius) další důležitý věci jsou přechody (hlavně mezi přírubou a válcem....kde by to mělo být slícovaný na desetiny milimetrů) atd....hikone je dobrý základ pokud nechceš stáčet plechy. A bejt tebou začal bych s ním pochopíš na něm prakticky všechno. I když jsem už asi 3 výfuky dělal vždycky jsem se k mýmu upravenýmu hikonu vrátil...ale jen kvůli tomu že sem neměl čas protože i doladění hikona mi trvalo půl roku a neni to jen že to změnim a jedu projet...motor se musí ohřát aby zpětná tlaková vlna měla správnou teplotu a její rychlost byla správná...(v návrzích je 1600 stop za vteřinu....) Potom jako vždy záleží na naladění motoru apod. je to složitý ale správně pracující výfuk se ti odmění....výkon neni jen válec karburátor klika....jak řikám výfuk je 30% výkonu....(a buď ho máš něbo ne....:-) jede to vždycky to je nejhorší....neexistuje pravidlo pro špatný a dobrý výfuk.....jen vhdoný a méně vhodný....:-D) Moc sem ti toho neřekl co...? :-) Jinak je ještě možnost koupit vejfuk třeba pro skůtry.....líbí se mi například Leo Vince...ale ten stojí 10 000 Kč....:-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau,bohužel frikulín nejsem,ale snad ti trochu pomůžu...šířka koncovky by se měla rovnat cca 66% průměru výfukovýho kolena...A délka koncovky asi tak 12ti násobku vlastního průměru.Upravovat se samozřejmě dá upravovat celej vejfuk.Já si vždycky navrhnu kužel jakwej potřebuju a pak si ho rozkreslim ve Varicadu(dík frikulíne).Všeobecně platí že číim menší průměry a délky tudíž i objemy tim by měl bejt vyšší počet dosažitelných otáček.A naopak čim větší objemy tim větší točivej moment.Do krosu potřebuješ víc točivej moment než třeba na silnici.Výfuk hikone můžeš koupit,ale nejspíš ho stejně celej předěláš...
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 7:32
 
<  241  242  243  244  245  246  247  248  249  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 0:25:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu