|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarte,vrta mi jedna otazka hlavou.Znamy si koupil pneumatiku mitas co prodava sesa 2,75-16 a kdyz se rozjede a zabrdzdi,tak mu se normalne pneumatika otaci na rafku,rafek ma orig.,dusu ma novou,uz to napumpoval na 3atmosfery a furt to dela,cim by to mohlo bejt??jen me napadlo,ze si mozna koupil malou dusu,ale pneumatiku,kdyz zatlacite ma tvrdou jako sutr.dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2008 16:04
Jméno: dachlmen
IP: uživatel631
 ať si koupí haltr co se dává na krosky.......
Datum: 23. prosince 2008 16:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a muj znamej mel na mustafovi rychlomer z kola a ukazovalo mu to neco kolem 150...ale taky tam nemel zadanej spravnej prumer kola
Datum: 13. prosince 2008 15:35
Jméno: Standa
IP: uživatel4732
Datum: 12. prosince 2008 23:32
Jméno: Fojta
IP: uživatel3555
 ne.vse je ok a jen je nova duse s pneumatikou
Datum: 12. prosince 2008 20:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a neni nejak ponicenej rafek?
Datum: 12. prosince 2008 19:21
Jméno: babetťák
IP: uživatel1073
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 22:37
Jméno: zd
IP: uživatel3276
 A ty snad víš pro jaký časování výfukovýho kanálu byl hikone počítanej, já teda ne. A pokud je mi známo nikde to uvedeno není. Druhá věc je tvar kanálu - rozložení časo-plochy v závislosti na výšce kanálu. Teplota výfukovejch plynů. A milion dalších "blbostí" ... Takže jakej výfuk HIKONE? žádnej nebo ten co se ti líbí, jak už tady bylo psáno.
Datum: 14. prosince 2008 22:37
 no dobrá.beru 2takt,že je fakt dvoutakt.Sání-Výfuk.Ano pak se můžem bavit o tom tvém "přefuku" (výborná hláška) a o každé poloze pístu při jednom každém cyklu.čili nasávaná směs vyplachuje spalovací prostor od spálené směsi.Ale pořád nechápu co to pleteš do otázky LAKÝ VÝFUK HIKONE.Ty jsi si jen přišel malinko zaprudit-viď?
Datum: 14. prosince 2008 22:20
Jméno: zd
IP: uživatel3276
 Sání asi těžko bude probíhat současně s výfukem.  přefuk neboli přepouštění..... o tom si ještě neslyšel?
Datum: 14. prosince 2008 22:04
 sání? .......o tom tady ale píšu od semého začátku.
Datum: 14. prosince 2008 21:26
Jméno: zd
IP: uživatel3276
 nějak zapomínáš na to, co je pro výplach u dvoutaktu úplně nejdůležitější a probíhá to současně s výfukem........
Datum: 14. prosince 2008 21:01
 no vidíš-a já jsem si vždycky myslel že 2takt,je o tom jak se vyplachuje.To je sání a výfuktak povídej co je na tom špatně.
Datum: 14. prosince 2008 20:15
 no vidíš-a já jsem si vždycky myslel že 2takt,je o tom jak se vyplachuje.To je sání a výfuktak povídej co je na tom špatně.
Datum: 14. prosince 2008 20:09
 Jsi mě odhalil, asi z toho nebudu spát. (jinak, mě nebaví se pořád dokolečka přihlašovat)
"Dál se dostaneš k tomu,že motor se rychleji a lépe vyplachuje a snese víc paliva,takže budeš shánět větší karburátor" ...... no coment.
Datum: 14. prosince 2008 19:47
 ......zdenkku jeden.
Datum: 14. prosince 2008 17:32
 Jojo.Přesně tak.Pokud máš s něčím problém,tak se nám představ a můžem si o tom pokecat.Jinak pro tvou informaci-bůh nejsem.Jen jsem napsal příspěvek podle vlastní zušenosti.
Datum: 14. prosince 2008 17:19
Jméno: *
IP: uživatel3276
 vfjr: zato ty budeš určitě ladičskej bůh.
Datum: 14. prosince 2008 17:10
 úchyty a příruba samozřejmě nesedí.to musíš všechno předělat.
Datum: 14. prosince 2008 15:55
 takový ty řeči že hikone je k ničemu vedou pouze ti,co ho tam montujou s orig.kolenem.Pokud ho tam chceš dát taky tak,tak si vyber jakýkoliv.já ho mám přímo od výfukovýho kanálu a nejlepší ja typ 209.Pak je zas ale problém se šlapkama,takže to předělávám na startovací páku.Dál se dostaneš k tomu,že motor se rychleji a lépe vyplachuje a snese víc paliva,takže budeš shánět větší karburátor.Já tam dal 19mm tuning minibike.Jede to dost dobře.
Datum: 14. prosince 2008 15:53
Jméno: standa
IP: uživatel4730
Datum: 12. prosince 2008 11:06
 tak tyhle vejfuky......jak rika frikulin
Datum: 11. prosince 2008 18:18
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 no neseděj většinou , koupiš a doma upravíš , a upravit ještě tak aby ti tam sedělo koleno od vyfuku .
Datum: 11. prosince 2008 17:42
Jméno: babetťák
IP: uživatel1073
 musi taky sedet uchyty ne?
Datum: 11. prosince 2008 17:39
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 jn  dobrá odpověď
Datum: 11. prosince 2008 17:39
 přesně ten jakej se ti nejvíc líbí....!
Datum: 11. prosince 2008 17:22
 Zdravim,hoši kolik teď stojí přepis fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 14:58
 U nás stojí ev.kontrola 200Kč,poviný ručení kolem 300Kč,převod taky kolem 300Kč a STK nevim
Datum: 11. prosince 2008 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel4500
 evidencka 300,- ,STK 300,-,povinne ruceni 200,- ,prevod(odhlaska) 500,- ....suma sumarum 1200,-
Datum: 11. prosince 2008 14:17
 Kdybych vzal motor ze Stadiona, přidělal ho na rám z fichtla, je šance že by to prošlo jako moped (jestli by to vůbec prošlo) ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 22:07
Jméno: standa
IP: uživatel4722
Datum: 10. prosince 2008 22:07
 To sice jo....ale kdo ti dá Stando jistotu že šlape..  Bojuju s automatomama jak pes...  Ročně tak 2-3 oddělám a docházej...  :  D
Datum: 10. prosince 2008 15:03
Jméno: standa
IP: uživatel4717
Datum: 09. prosince 2008 22:47
 prej se tomu snad říká ,,řadící automat'' - jsou v tom zářezy (5 - na každej převod jeden) a jaksi se mi to celý zkroutilo a zaseklo. Ještě že to bylo při startování  Narovnat to prej nejde a nikde to nemůžu sehnat (zatim jsem se ptal jen spolužáků apod., až někdo pojede do mototechny, tak řeknu, ať se mi na to zeptá - řidičák budu dělat cca v březnu a spoj ze školy má příjezd ve 4 hodiny a to se mi nehodí). Ve fichtl-krámku jsem to nenašel, tak opravdu asi jedině mototechna
Datum: 09. prosince 2008 22:44
Jméno: lukawe555
IP: uživatel4719
 a jakej je to díl?
Datum: 09. prosince 2008 22:30
 O.K., já jen že mám rám z fichtla a motor už několik měsíců v krabici (nikdo nemá díl co potřebuju), tak mě to náhodou napadlo  Já pro ten motor zkusim najít lepší využití
Datum: 09. prosince 2008 19:13
 Nevím,ale taky si myslím že zřejmě ne.O to číslo motoru nejde,protože to si necháš vymazat z TP,ale myslím si že níkdo není tak blbej aby nepoznal že v něm není motor z pionýra,ale ze stadiona.A i kdyby jsi už STK měl udělanou,tak by to neprošlo mezi cajtama a platil by jsi jak mourovatý.Takže být tebou tak to raději nezkouším.
Datum: 09. prosince 2008 19:08
 Tak jsem přesvědčený, že určitě ne, protože aby moto prošlo přes tech. kontrolu, tak musí sedět číslo motoru (pokud ho máš evidované) a halvně typ motoru... A motor stadion určitě neni typ z pionýra, takže neprošlo.
Datum: 09. prosince 2008 18:57
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 zdarec, mam čz 175/487 a chtel bych to prepsat na 125. Jak se to dela?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 20:19
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 musíš si koupit papíry buďto z čz 125/488 nebo čz 125/476 což je dost těřký, přerazit číslo na motoru, na rámu, předělat štítek a na tohle si připravit 4000-5000kč a ještě je dobrý mít známího na technický. Tohle sem chtěl taky udělat ale je to dost náročný a drahý
Datum: 08. prosince 2008 20:19
 Nedělá.Musíš koupit motorku 125 a dát do ni 175 motor
Datum: 08. prosince 2008 19:45
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec hosi daruji papiry na jawa 20 s podminkou ze by se to muselo vyridit jeste v letosnim roce Okres Breclav seso omlouvam se ale specha to dik.Pouze rychle jednani!! odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 21:01
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 jj vim ale ja to potrebuju z jinyho duvodu
Datum: 07. prosince 2008 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel4701
Datum: 07. prosince 2008 20:55
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
 Ahoj jsem první kdo se ti ozval doufám že budeš loajální a ozveš se mi díky moc  368933198 moje icq kdyztak coudiiik@seznam.cz email cau a ozvi se !
Datum: 07. prosince 2008 18:01
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec hosi daruji papiry na jawa 20 s podminkou ze by se to muselo vyridit jeste v letosnim roce Okres Breclav seso omlouvam se ale specha to dik.Pouze rychle jednani!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2008 16:05
Jméno: Dachlmen
IP: uživatel631
 jestly s imyslíš že těch 10000 plat íi na motorky tak ot seš na omylu paltí to pouze na auta a už by ste si to měly zapamatovat!!!!
Datum: 23. prosince 2008 16:05
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 ICQ - 354-502-814
Datum: 07. prosince 2008 16:03
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec hosi daruji papiry na jawa 20 s podminkou ze by se to muselo vyridit jeste v letosnim roce Okres Breclav seso omlouvam se ale specha to dik.Pouze rychle jednani!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 16:11
 je klidně vezmu icq 263 031 421
Datum: 07. prosince 2008 16:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 uz sem ani neveril ze existuji tak dobrosrdecni lide to se stava malogdy ze by negdo daroval papiry na burze se na tom vydelava nemalej peniz...si me potesil
Datum: 07. prosince 2008 15:45
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 mas icq
Datum: 07. prosince 2008 15:28
Jméno: josef
IP: uživatel1201
 beru email je ohanka.j@seznam.cz
Datum: 07. prosince 2008 15:13
Jméno: JKB
IP: uživatel1732
 ČAu neví někdo o nějakém návodu nebo popisu jak přestavět jawu aby šla použít zadní kyvná vidlice s centrálním tlumičem.
Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 14:43
Jméno: Peca
IP: uživatel3035
 Nazdar draci, mám takovej blbej dotaz, když bych si koupil tyhle gumový rukojeti tak je normálně jen natáhnu na ty originální rukojeti na Jawě 21? Nebo je musím sundat a dát přímo na kovový řidítka. Gumový návlak: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_655.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 12:31
 Stačí si přečíst že ten návlek má pruměr 2.4 cm a abys to navlíkal na původní bys potřebovat 3.4 cm
Datum: 07. prosince 2008 12:31
 mno já nevim..ale proč by se to jmenovalo návleky rukojetí......můj názor je že to musíš dát na původní
Datum: 07. prosince 2008 10:03
Jméno: dave
IP: uživatel3552
 přímo na kovový řídítka...  jak by jsi to tam jinak chtěl nacpat
Datum: 07. prosince 2008 8:50
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 No v ruce jsem je neměl, ale ještě jsem neviděl gripy, co by se navlékaly na jiné.. vždycky na holá řídítka  . Ale radu a zcela zdarma ti dám naprosto přesnou... kup ja a uvidíš
Datum: 07. prosince 2008 7:35
 zeli co po plácáš?....musíš je navlíknout na původní
Datum: 06. prosince 2008 22:53
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 musis sundat puvodni a na misto nich tutty
Datum: 06. prosince 2008 21:54
 Cus borci hele mam takovej debilni dotaz ale ja jsem to nikdy nepotreboval a tak jsëm to nikdy nerozdelaval a proto se vas chci zeptat jak videlat riditka u jawy 21 co kde povolit atd.dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 16:21
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 normalne povolis trachu sroub na riditkach trochu do nej douchnesa povolis sroub uplne
Datum: 13. prosince 2008 16:21
 3cm je moc to bys i u nejakych typu predstavcu vysrouboval uplne satci bohate 7-10mm ale jinak spusob stejný bouchnou a ono se ti to uvolni(vyrazis "klin)
Datum: 07. prosince 2008 12:27
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Nevim skamaď jsi, ale tady u práglu slovní spojení ,,na něco se vydělat,, znamená se na to slušně řečeno ,,vykálet,,. Takže jestli se ptáš na tohle, tak věřím že si poradíš i bez naší rady  . Jinak samozřejmě souhlas s Hladou
Datum: 07. prosince 2008 7:38
 odpoj všechny lanka, káble od elektriky... pak povol ten šroub, kterej je uprostřed řiditek.. bude se ti vyšroubovávat nahoru... ! pozo! neodsroubuj ho úplně! jak bude trčet tak 3cm tak do něj něčím klepni(kladivem) no a on se sklepne dolu a řídítka se povolí a můžes je sundat.... uplně to stejný jak u kola
Datum: 06. prosince 2008 17:52
 čau hoši jak mam přihlásit jawetu standart mam k ní jen kartičku , potřebuju aby byla pojištěná a mohla na silnici
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2008 8:22
 Ta kartička ti stačí, nemusíš to nikde přihlašovat, jen musíš mít uzavřený povinný ručení
Datum: 05. prosince 2008 8:22
Posl.aktualizace: 04. prosince 2008 20:11
Jméno: michal
IP: uživatel4687
 jo tak to radsi necham v puvodnim stavu
Datum: 04. prosince 2008 20:11
Jméno: michal
IP: uživatel4686
 jo tak to radsi necham v puvodnim stavu
Datum: 04. prosince 2008 20:11
Jméno: plyšový medvěd
IP: uživatel3800
 hridel klikovky se upravovat nemusi ale kolicek na zajisteni polohy puvodniho rotoru nezapadne do magnetu z pio protoze je moc utopen to ovsem nevadi protoze staci rotor z pionyra trosicku naklepnout utahnout a je to -mely to tak skoro vsechny anglicke motorky a funguje to horsi je to se statorem protoze tam se musi vysoustruzit mezikus kdyz to cele zvladnes budes spokojen taky nemam rad puvodni dynama...cest praci
Datum: 04. prosince 2008 19:33
Jméno: michal
IP: uživatel4682
 a to musim urcite?
Datum: 04. prosince 2008 5:01
Jméno: michal
IP: uživatel4681
 a to musim urcite?
Datum: 04. prosince 2008 5:01
Jméno: lukawe555
IP: uživatel4679
 musis upravit hridel alebo vysoustružit do rotoru tokovou díru na čep jak je na klikovce
Datum: 03. prosince 2008 18:22
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Zdarvím...Chtěl bych se zeptat, jaké hodnoty mají být na štítku jawa 23 Mustang... Co vím, je číslo stroje, rok výroby, váha stroje...a u typu si nejsem jistý jestli se psalo 223 nebo 23, u obsahu nevím jestli 50 nebo 49,9 a výkon motoru k/n nevím jaký je a jestli tam mají být kw nebo koně..díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 22:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to vypada ze ty starsi stitky byly delsi, pak se zavedlo tady to 221 a 223 oznaceni tak to zkratili a na nove delanejch stitkach to zacli delat podle stareho vzoru...
Datum: 03. prosince 2008 22:52
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 podle techničáku a odpovědí to bude takhle: číslo stroje -------, typ-223, rok-1978, obsah 49,9 , výkon je na štítku v k/n to jsou koně a ot. -3,5/6700 a váha 65...Kupoval sem ten novej stitek a je tam vic políček nez na tom starym
Datum: 03. prosince 2008 21:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a vubec tady negde byvala adresa na novy stitky...jinak treba vyvozni golden mustafy to mely v angline  ...lisi se to po roce 1975 to se myslim davaly jiny jinak mam jawu 21 prave z roku 1975 a to uz byla ta predelana (napr ty hranatejsi plechy, ty riditka, magneto 30W a proste ty vyhcaninky toho roku) a na stitku ma napsanej mimo jine ten obsah 49,9 a typ 21  ...jinak pokud je to ta posledni serie mustafu tak tam se to taky delavalo jinak, asi se to v ramci uspor tam nedavalo...jo jinak v servisni knizce co mam k ty jawce origo tak tam se to znaci 221 a v technicaku sou typy este 05,20,21,23...
Datum: 03. prosince 2008 18:36
Jméno: lukas.holub
IP: uživatel4663
 Já ani na jednom štítku obsah nemám.Mám tam jenom typ,hmotnost,rok,rám.
Datum: 03. prosince 2008 18:29
 Jestli se nepletu, tak kámoš má na štítku: 49.9ccm ; 20 (má dvacítku); výkon má myslim v koních (ale to by nikoho nemělo moc zajímat)
Datum: 03. prosince 2008 18:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 po roce 1975 se zacli znacit 221 (jawa 21) a 223 (mustaf cili jawa 23)...jinak v technicaku mas vykon a obsah je i na stitku mam ten pocit 49,9...
Datum: 03. prosince 2008 18:05
 Tak schválně jsem se byl podívat na mém mustangu.Tak u typu se píše 223.Ale s tím obsahema výkonem,to tam není.Píše se jenom typ,rok výroby,hmotnost,číslo rámu.
Datum: 03. prosince 2008 15:43
Posl.aktualizace: 04. prosince 2008 14:49
 A ty s tím máš něco do činění? Jinak teď už mě to není k ničemu.
Datum: 04. prosince 2008 14:49
Jméno: adas
IP: uživatel4606
 k čemu ti to bude když zjistíš co je to za motor? Yamaha 701
Datum: 03. prosince 2008 14:07
 čau draci,tak už sem se hecnul že na svuj 2kanál dam klapku.A protože je to muj první pokus s membránovým sánim nechce se mi moc utrácet.Takže moji favoriti jsou:
1.http://scooter-tuning.vltava2000.cz/store/goodsdetail.asp?strGoodsID=MF35.16604&lngDepartmentID=0
2.http://www.scootland.cz/zbozi/rms-membranovy-blok-standard-minarelli-hor/
řekl bych že jsou rozměrově totožný akorát jedna 2listy druhá 4...
Tak by mě zajímalo kterou by ste mi doporučili popřípadě zda nevíte o něčem vhodnějšim.
Je to na upravenej 2kanál...Spasovávaný přefuky širší vejfukovej i sací obr komprese a karbec dell orto 19.
Taky by mě zajímalo jak blízko jí přiblížit k pístu.Jelikož chci aby sací kanál zustal ve vložce rozměrově nezměněnej.Zajímá mě všechno co víte o membránovym sání ptam se proto že nemam love na nějaký experimenty.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 17:11
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 skusit to muzes a napis jak to dopadlo...mam v planu neco podobnyho....jinak levny vecicky na takovyhle pokusy se daj sehnat na nejakejch strankach s dilama na minibike....link uz nemam,ale snad to najdes....scooter-tuning a scootland je drahej jak prase...
Datum: 02. prosince 2008 17:11
 Myslim že jsi dospěl ke správný otázce: "Má to vůbec cenu dělat na takovej motor?".
Datum: 02. prosince 2008 16:44
 díky,tu klapku vozí docela dost lidí na fichtlu...Tak to chci taky zkusit a proto že si nejsem jistej tak to dělam na tenhle motor.Jinak mam ještě jinej 4kanál,ale to už je jiný kafe do toho se mi nějaký neodborný zásahy dělat nechce.Ale zas na druhou stranu i ten 2kanál bude závodní motor.Asi vemu tu RMS za 350...Ale ještě jedna věc by mě zajímala...Má to vůbec cenu dělat na takovej motor?Klapka se většinou dělá v kombinaci s 3přepouštěcim kanálem a to se mi nechce.Ten 2kanál jede fakt pěkně tak abych to nakonec nějakou zk******* klapkou ještě neuškrtil...Díky moc
Datum: 02. prosince 2008 15:17
 fishracing ® : zkus pochopit co je napsáno mezi řádky ...
Pokud požaduješ ´´aby sací kanál zustal ve vložce rozměrově nezměněnej´´ tak úplně bez obav můžeš použít klapku za 350Kč,
která bude tvůj POŽADAVEK v pohodě splňovat, dokonce svou kvalitou i značně převyšovat !!
Datum: 02. prosince 2008 14:32
Datum: 02. prosince 2008 13:03
 Když nemáš love tak se na to vyser...protože to nikdy nic pořádnýho nedokážeš...
Datum: 02. prosince 2008 12:43
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 ve vyberu ti odborne neporadim,ale ja bych bral tu levnejsi...RMS je docela solidni vyrobce...dela vsechno mozny na skutry atd....jinak by the way jeste nedavno ta klapka od RMS stala pres 500,- a tak pred pul rokem asi 750,- a dneska 350,-....ty ceny jdou dolu,to cumim
Datum: 02. prosince 2008 11:21
Datum: 02. prosince 2008 8:09
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 zdar borci ..nemate negdo na prodej nejakou dobrou vydlicu ??ze origo z fika..treba ze simala nebo tak neco ..staci mi i tlumice brile nepotrebuju pls nabidnete DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 11:46
 Dobry den, jde pridelat na BABETTU 207 tachometr z 210?Jak se to pridelava?Strka se ten nahon nekam do prevodovky?Dekuji za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 17:31
 210 má náhon tachometru v předním kole, jednoduší je si pořídit tachometr z kola
Datum: 30. listopadu 2008 17:31
 serus poradili by ste my mam jawu 20pionier a chcem zvysit objem motor a ale newiem ci dat na vybrus alebo ci tam pasuje vecsi valec ???predavaju sa aj nejake sady vecich valcov s hlawow??? na jawa pionier20???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 8:49
 bud taky dobri a sprav tie fotky
Datum: 09. prosince 2008 8:49
 stal cca 11 000,- dela je AZ-marek z Usti nad Orlici..Foto nemam..jinak bych ti cele moto prodal za 8 000,-pac potrebuji prachy, a je to uz jete,cca 4tis..
Datum: 29. listopadu 2008 18:43
 posli my fotky valca z kadial si ho kupil ako si to urobil ???co ta to stalo.
Datum: 29. listopadu 2008 16:32
 posli my fotky valca z kadial si ho kupil ako si to urobil ???co ta to
stalo.
Datum: 29. listopadu 2008 16:27
 Draku, mam pionyra prevrtaneho na 70ccm, je to parezacky litinovy valec prevrtany na 45mm..Jestli chces, tak by byl cely na prodej..Je to 6.ti kanal atd..Po rovine se necha i 85km/h...
Datum: 28. listopadu 2008 22:39
Jméno: standa
IP: uživatel4636
 kit na simson asi pasovat nebude(nevim jak na sebe pasujou kanaly atd..) ale ten pist se da pouzit...akorat je na cep 12mm takze si musis nechat udelat do kliky vetsi futrou a vystruzit ho na 12mm...jinak by problem nemel být...krome valce teda...to problem je...!
Datum: 26. listopadu 2008 12:12
 ten kit na simson 70ccm bude pasovat nebude treba iu klukovku???
Datum: 26. listopadu 2008 11:46
Jméno: standa
IP: uživatel4636
 zpusoby existují,kit se zadny neprodava....vsechno musis rucne...puvodni vlozka valce se da vybrousit az na 41mm coz odpovida 58ccm ale je zde uz velke riziko ze se vlozka valce skrouti protoze jeji stena bude moc tenka...! Proto se da pouzit vlozka z babety ktera je sirsi a objem 60ccm v ni jde udelat s jistotou ze se nic neskroutí...samozrejmne vlozka z babetty jde prevrtat az na nejakych 45mm a s pouzitim pistu do 70ccm kitu na simsona vytvoris objem 70ccm,ale uz je zde opet riziko skrouceni(opet moc slaba stena) a navic musis trosku roztahnout vnitrni prumer hlinikovyho plaste valce a trosku k tomu prispusobit kanaly  ....dale se prodavaji litinové a hlinikove spaliky z kterych si muzes udelat svuj vlastni valec o libovolnem objemu,ale to uz je dost prace za malo muziky  celkove samotne zvysovani objemu bez dalsich uprav ti zase tak moc vykonu neprida....urcite koukni po netu a najdes vic info...treba na http://www.jawa-50.cz taky urcite neco zajimavyho najdes...! Hodne zdaru v ladění...!
Datum: 26. listopadu 2008 11:42
Jméno: Hlmut
IP: uživatel3093
 Cus Frikulin apod. Muzes mi poradit s konstrukci vyfuku. Chci koupit vyfuk Hikone a upravit (vypocty mi vetsina lidi vymluvila, ze se to stejne musi prizpusobit). Jaky vyfuk bys doporucoval? A hlavne jakym zpusobem se vyfuk ladi, napada me jen zkracovani /prodluzovani pocatecniho kolena a to samy s koncovkou. Jak prijdu, ktery vyfuk vybrat, a ktery pude nejlip upravit a podle ceho mam volit sirku ty kocovky? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 17:38
 když obšlehneš časování výfukovýho kanálu, tak se bude chovat nejspíš tak jak má
Datum: 29. listopadu 2008 17:38
Jméno: Hlmut
IP: uživatel2390
 By me zajimalo, jakse bude chovat na fekalovi???
Datum: 29. listopadu 2008 15:48
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 je stavenej na miru na nakitovanyho simsona  hikone je vyfuk na nic a na vsechno
Datum: 29. listopadu 2008 12:17
Jméno: Hlmut
IP: uživatel2141
 V cem je tebhle vyfuk "lepsi" oproti Hikone? A jak to s nim bude na pionyrovi?
Datum: 28. listopadu 2008 18:24
Jméno: standa
IP: uživatel4642
 ja cetl o tom vyfuku Leo vince ze je hodne dobrej oproti tomu "ladenymu" vejfuku co tam prodavaj za 580,- a co jsem si kdysi vsiml tak FK ho mel na simsonu,tak se ho muzete zeptat...
Datum: 28. listopadu 2008 17:42
Datum: 28. listopadu 2008 10:22
Jméno: Hlmut
IP: uživatel2141
 Tak to vypada, ze koupim nejaky Hikone a budu varit a rezat a varit a rezat...
Datum: 27. listopadu 2008 1:24
Datum: 26. listopadu 2008 19:02
 Hele samozřejmě je mám...porovnával sem vypočítanej vejfuk ručně a pomocí programu při dosazení stejných vstupů....naprosto rozdílný vejfuky vyšli...! Ale to neznamená že je něco špatně....! Jen prostě....zkuste podle toho někde udělat vejfuk pak se o něčem můžeme bavit...!  Ono udělat vejfuk chvíly trvá tak člověk zvažuje jestli jo ne jak nejlíp atd...!!! Je to boj...neskutečnej...vejfuk je neprávem opomíjená část naladění motoru...!
Datum: 26. listopadu 2008 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel4636
 a jak se treba stavíš k prográmkum na výpocet rezonancního výfuku??? dosazujes akorat cilene otacky,teplotu,palivo benzin ci methanol.... taky mi to prijde jako rozumna vecicka pro zacatek...
Datum: 26. listopadu 2008 11:17
 Tak to vidiš....prakticky všechno ti řekl fishracing ® já se teď výpočtem výfuku zabývám a nevim nevim....je to složitý zdlouhavý nejistý v angličtině a v palcích....  Ale něco mi už vyšlo a vzhledem k tomu co už vim tak to i docela odpovídá. Jinak vejfuk je dost důležitý plánovat s převodovkou...! Prostě výfuk je 30% výkonu.... Jsou daný určitý mezní hodnoty jdou daný grafy pro určení kuželovistostí (v tom mám hokej...) ale dobrý obecný pravidla jsou roresety na stránkách na netu teď nevim kde ale je to v tom nejrozšířenějším návodu na úpravu od pana Kreibicha...tam je popsaný co jakej rozměr dělá. Důležitá je hlavně správná volba kolene (jak délka tak rádius) další důležitý věci jsou přechody (hlavně mezi přírubou a válcem....kde by to mělo být slícovaný na desetiny milimetrů) atd....hikone je dobrý základ pokud nechceš stáčet plechy. A bejt tebou začal bych s ním pochopíš na něm prakticky všechno. I když jsem už asi 3 výfuky dělal vždycky jsem se k mýmu upravenýmu hikonu vrátil...ale jen kvůli tomu že sem neměl čas protože i doladění hikona mi trvalo půl roku a neni to jen že to změnim a jedu projet...motor se musí ohřát aby zpětná tlaková vlna měla správnou teplotu a její rychlost byla správná...(v návrzích je 1600 stop za vteřinu....) Potom jako vždy záleží na naladění motoru apod. je to složitý ale správně pracující výfuk se ti odmění....výkon neni jen válec karburátor klika....jak řikám výfuk je 30% výkonu....(a buď ho máš něbo ne....  jede to vždycky to je nejhorší....neexistuje pravidlo pro špatný a dobrý výfuk.....jen vhdoný a méně vhodný....  ) Moc sem ti toho neřekl co...?  Jinak je ještě možnost koupit vejfuk třeba pro skůtry.....líbí se mi například Leo Vince...ale ten stojí 10 000 Kč....
Datum: 26. listopadu 2008 10:34
 čau,bohužel frikulín nejsem,ale snad ti trochu pomůžu...šířka koncovky by se měla rovnat cca 66% průměru výfukovýho kolena...A délka koncovky asi tak 12ti násobku vlastního průměru.Upravovat se samozřejmě dá upravovat celej vejfuk.Já si vždycky navrhnu kužel jakwej potřebuju a pak si ho rozkreslim ve Varicadu(dík frikulíne).Všeobecně platí že číim menší průměry a délky tudíž i objemy tim by měl bejt vyšší počet dosažitelných otáček.A naopak čim větší objemy tim větší točivej moment.Do krosu potřebuješ víc točivej moment než třeba na silnici.Výfuk hikone můžeš koupit,ale nejspíš ho stejně celej předěláš...
Datum: 26. listopadu 2008 7:32
|



|