Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Slimer
IP: uživatel2971
 Cus,hosi chci si poridit Zapalko s motorovky JSou u tech zapalek nejake ALE?NA co si mam dat pozor?DIky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 16:32
 no kamos me rikal že bys musel rezat kartery prej je moc dlouhy a musel bys tam dat jiny magneto a potom by se ti tam nevlezli civky na svetla ta nevim muzes to skusit
Datum: 27. května 2009 16:32
Jméno: Slimer
IP: uživatel2971
 To vim ale,levotocive by melo jit nejak predelat
Datum: 24. května 2009 17:00
 Jestli je levo nebo pravotočivý.
Datum: 24. května 2009 14:51
Jméno: mark
IP: uživatel5329
Posl.aktualizace: 24. května 2009 12:01
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 draci mam dotaz mam podobny problem jako kluci podemnou s tím dobíjením,kdyz nabiju baterku tak chvilku jezdím pak nic.mam tam kontrolku ktera ale ukazuje pri volnobehu ze to ebre z baterky.nejake moznosti cím by to mohlo byt? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2009 10:55
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 jo tak
Datum: 23. května 2009 10:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejspíš myslíš kontrolku dobijení, která když svítí, tak baterka neni dobijená.....
Datum: 23. května 2009 10:51
 cau draci...hele vy ste mi tady uz radili at si koupim rele na cz 125 protze mi to jezdilo porad na baterii a nadobijelo to....prosim poradte mi jake rele si mam tady z tech stranek objednat?...teda jestli ho tady maj...dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 22:53
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Tyto relátka jsou poměrně spolehlivá, montoval jsem jich hodně náhradou za původní relé, která byla přímo na dynamu a zatím žádná reklamace. Přesto ale jedno odešlo po třech letech provozu a to zrovna u moji mašiny. V případě potřeby jdou i seřídit. Dříve se dělaly ty samé, ale 50W a ty moc dobré nebyly, každou chvíli vyhořely. Po výměně za 75W bylo po problémech.
Datum: 22. května 2009 22:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 22. května 2009 22:30
 zdravim...nevite nekdo, kdyz dam nabit baterku na jawa cz 125 a potom ji tam dam a asi 5 dni v pohode jezdim a pak po 5 dnech nejde nastartovat protoze je baterie vybitá.ja si myslim ze jezdim porad na baterii a ne na dynamo nebo tak neco.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 22:20
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 V první řadě by ti mělo dávat dynamo napětí 7V. Jestliže bude toto v pořádku, může být špatný některý článek v baterii nebo už je baterie celkově na konci životnosti. Těch 7V by to mělo dávat i se zapnutým hlavním světlem.
Datum: 22. května 2009 22:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 klasika.....nedobijí ti rele
Datum: 22. května 2009 22:09
Jméno: Adam
IP: uživatel4620
 chtel sem se zeptat, nikde neni nakresleno na zadnem schematu jak maji byt zapojeny kably v motore na civky... ja vubec nevim...\r\n \r\n \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 21:58
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 na fichlovi je to cerna na kladivko a barevny na svetelny poly . na tom kladivku je to jedno jediny co musi bejt tak to ze musi bejt odizlovanej sroub od kladivka .
Datum: 22. května 2009 21:58
Jméno: Tomi
IP: uživatel6174
 Zdar nevíte kluci jakou svíčku dát do čz 175/476 teď na léto?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2009 23:33
Jméno: Tomi
IP: uživatel6183
 No sem si myslel jo dík no sem se slet jeto 125 jen ze 175 válec
Datum: 23. května 2009 23:33
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Dej tam klasiku brisk 15
Datum: 22. května 2009 22:19
 Taková motorka neexistuje.Typ 476 je 125ccm
Datum: 22. května 2009 21:16
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 N14C
Datum: 22. května 2009 20:09
Jméno: Pavel
IP: uživatel1008
 Ahoj Seso! Nikde jsem v Tvé nabídce nenašel k prodeji rotor s magnety na pionýra. Jsem slepý a nebo ho nevedeš? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 22:14
 to nikdo nedela,,
Datum: 22. května 2009 22:14
Jméno: Fechtlař
IP: uživatel5184
 Hola, to bezkontaktní zapalování funguje jak pls???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 12:22
 proti gustu  ale vec je to dobra, jak ten plynuly narust predstihu (ktery by se dal eventuelne i naprogramovat) tak vydatnost jiskry a bezudrzbovy provoz...
Datum: 24. května 2009 12:22
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Trochu drahá sranda pro běžného uživatele, ale když má fichtla někdo jako koníčka, tak proč ne. Největší přínos vidím v tom, že tam je regulován předstih podle otáček a tím pádem je ideálně nastaven v celém rozsahu otáček.
Datum: 22. května 2009 23:32
 Standa uz to gdysy psal na podobny dotaz ze hodne lidi si to chvali, spis gdo si to koupil tak si to chvali...mel sem cest jezdit na tyristorovym zapalku, rozdil tam byl oproti klasickymu hlavne v rozjezdu, starty vybordelny, jak teply tak studeny (este je predpoklad mit vystelovany karbec ale bohuzel i se serizenym klasickym zapalkem a vsim to proste negd ynejde, nektery fiky jsou proste na to hakly, nejde ani za boha)...a bezkontakt se lisi v dalsi veci a to tim ze odpadavaj kladivka, kondenzator a dalsi veci co tu Standa psal takze i to serizovani je takovy ze k tomu prijdes, za chvilu to nastavis a pak o tom nejaky rok newis...cili chvala a tento vyrobek...ale jako dlouhodoby zastance kladivek si myslim ze i ty kladivka jsou hodne dobry gdyz se to umi seridit...
Datum: 22. května 2009 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel6173
 podstatou veci je,ze to nema zadny kladivka,zadnej kondik,nic takovyho.... jednou to naštelujes a jezdis....nemas problemy se silou jiskry,nemas problemy s vynechavanim,proste jen jezdis....
Datum: 22. května 2009 17:31
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 funguje to stejně,,jen už nemusíš furt ladit předstih
Datum: 22. května 2009 15:20
Datum: 22. května 2009 15:11
 Zdar draci,je to blbej dotaz,ale chci se zeptat jestli by nějakým spůsoben nešlo dát na čz 125/51 bezkontakt zapalko na pionýra co tu má sesa,nebo klidně náký jiný ale aby bylo levnější než motoplat a kvalitnější než motoplat.A ještě se chci zeptat kolik ten motoplat stojí,slyšel jsem že nad 8000KČ ale příde mi že je to nák hodně tak jestli někdop z vás neví kolik to doopravdy stojí!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 17:51
Jméno: standa
IP: uživatel6173
Datum: 22. května 2009 17:51
Jméno: Standa
IP: uživatel6173
 hele zacatkem cervna je burza v chotusicich,tam koupis na cizy vsechno......a nektery veci i docela levne. Jinak dneska sem kecal s klukama na servisu a mimo jine padla rec na 516 a rikaly ze se toho mas zbavit co nejdriv,ze se to sere furt. Jinak rekly ze u 516 to tvoje strileni muze spusobovat cokoliv!! Spatne svicka,spatne natocenej motoplat,foukajici gufero,nizka hladina v karbecu,spatne nastavena smes a klidne i Motoplat.....ale taky rikali,ze se stava jen vyjimecne,ze když pálí,tak ze nefunguje spravne. Spis prej hledat nejakou netesnost,vymenit gufera,vzduchovej filtr,svicku(alespon NGK!! Brisk NE!!) a seridit spravne predstih!! Jak si tu psal nejaky hodnoty 0.4-0.7 je prej blbost!! Ale hodnotu mi nerekly,takze bych si sehnal dilenskou prirucku a tam to bude!!! Jinak hodne stesti v opravach....vic uz pro tebe asi udelat nemuzu.....
Datum: 22. května 2009 17:38
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 tým zapalováním to být nemusí!! Zkus ještě sdelat valec a zkontroluj ojnici, ja jsem jednou na 516 jel a zničeho nic se mi zacala dusit až zdechla a nechtěla vubec chitit, sundal jsem valec a zjistil jsem že se mi rozpadla spodní ojniční klec, protože byvaly majitel tam nedal origo! byla tam plechova. A nemysli že toto bezkontaktní zapalko bude kvalitnější než motoplat, jak vím na 516 je motoplat dost dobrý.
Datum: 22. května 2009 15:18
 Stando tak mi napiš kde se dá sehnat novej motoplat na 516 za 2000Kč,protože já vyděl použitej za 3500Kč a jeden chlap mi řikal že stojí 5000Kč nebo až 8000Kč!Jo a ještě se chci zeptat jestli je lepší VAPE a nebo MOTOPLAT!
Datum: 22. května 2009 13:26
Jméno: standa
IP: uživatel6168
 Ja nevim furt co plasis.... Motoplat na 516 koupis za 2000,- bez problemu!!!!! Horsi je sehnat Motoplat na 513!!!!!!
Datum: 22. května 2009 10:13
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel5117
Datum: 22. května 2009 9:41
 Čau draci prosím poradte nejede mi 150 stará čz 3kvalt neháže to jiskru................co s tím co může být v čudu?..................děkuju moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 8:38
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Zkus jiskru na konci kabelu, nepůjdeli, vyměn kondenzátor a zkontroluj kladívka a mrkni na kabel od svíčky. Ale také bych to viděl na tu cívku, vím že s tím býval občas problém. Někdy motor najednou zdechl a nešlo to ani roztlačit. Stačilo půl hodiny počkat,až motor vychladne a naskočil na první šlápnutí. No ale někdy se cívka odporoučela úplně.
Datum: 22. května 2009 8:38
 jestli to začalo z ničehi nic, tak se ti odjebala ta cívka s integrovamou indučkou......ono je to už z výroby takové chatrné, žádná pořádná izolace...
Datum: 22. května 2009 8:11
 Možná cívka?
Datum: 22. května 2009 1:11
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Zdar chalani!
Jakej je rozdíl mezi klasickym kabelem od cívky ke svíčce a uhlikovym? Našel sem doma nějakej uhlikovej kbel
i s fajfkou a dal si to na fíka. Běhá normálně, jen mě zajímá rozdíl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 16:46
 rozdil mezi medenym a uhlikovym kabelem je ze ten uhlihovej předava tu jiskru rychleji
Datum: 27. května 2009 16:46
Jméno: buben
IP: uživatel6072
 jako v cem ma vyhody to nevim......ale co vim ze kdyz ho ohnes za studena trochu vic tak pretane vodit.....proste to prestane haze jiskru....u tech novejch bych tek ze uz sou na to odony ale ja myslim konkretne takovej ten starej zelenej.....
Datum: 20. května 2009 21:45
 Dobrý den.Potřeboval bych na JAWU Dandy 125 regulátor napětí.Nevíte kde to mám sehnat??Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 20:14
 mototechna anebo nejaky specializovany elektro...v okay to nekoupis
Datum: 20. května 2009 20:14
Jméno: mustafo
IP: uživatel1828
 Cau ,potrebuju pomoct muj mustang nejde vytocit na 1. rychlostni stupen (jde ale stresne se to dusi) ale na ostatni rychlosti de vytocit krasne. Vse cisty ,benzin tece krasne. Nemuze to byt predstih nebo odtrh??? DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 17:20
 Zdravím mám dotaz,proč Babetta 210 při jízdě z kopce přestane zapalovat. Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 19:25
Jméno: lasty
IP: uživatel6150
 hlavne nebrzdi motorem! nebo to jinak zadres,,,,
Datum: 20. května 2009 19:25
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to je blbost!!!!!!!!!!! !??????????? tak zatahni plyn do se ti zda
Datum: 20. května 2009 15:42
Jméno: MRC2
IP: uživatel4868
 bo bagr
Datum: 20. května 2009 14:52
 Dobrý den, mám dotaz ohledně zapojení zapalování - resp náhrady originální elektriky (řídící jednotky a zapalovací cívky) na YAMAHA 125 YBR 2006 bez vstřikování (nahradí karburátorem), kluk si koupil motor na stavbu motorky na blbnutí ale nemůžem se domluvit na typu Eelktronického Spínače od VAPE, elektrika je 12V, s baterkou, prosím o radu, zasílat na email díky Jenda
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 16:02
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tahni stim do p..
Datum: 20. května 2009 16:02
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 zdravim,taktez nwim ani tuk.ale co byste cekaly?tady se ladej karbce na fichtly.......
Datum: 20. května 2009 10:43
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 Mam takovej pocit ze jste narazil na pokec fichtlařů ... zacinajich motorkaru nebo nadsencu ale o yamahach ... mych nejoblibenejsich motorek po jawach ...jeste nemam skoro sajnu takze ode me asi fakt nic no
Datum: 19. května 2009 20:20
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau mam stadiona s22 r.v. 1960 světla mám zapojené ale nevím jak zapojit zvonek na žádných nákresech není ukostřený ho mám ale nevím kam mám dát drát, který přivede proud (na te krabičce kde se zapinaji svetla pouští klakson .). díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 15:30
 no vsak to je ten kontakt na kostru...
Datum: 20. května 2009 15:30
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 diky to já vím taky ale to tlačítko se ničeho nedotýká snad jen toho prostředního jak je přepínač na světla ale ta je ukostření světel ....
Datum: 19. května 2009 20:09
Jméno: Standa
IP: uživatel3940
 plus od svetel privedes na tvrdo a kostru vyvedes do prepinace na riditkach. tim ze zmacknes tlacitko ,tak spojis obvod a troubi to......to je cele.....
Datum: 19. května 2009 19:53
Jméno: CJ
IP: uživatel1874
 zdar zprovoznuji pincka 20 a mam problem v elektrice nehazi jiskru... menil jsem inducku, svicky ale asi to dela na altiku jak je kladivko tak mam sroubek, izolaci, drzacek, kabel k inducce,izolaci, kabely privod a kondik ma to tak byt? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 21:44
Jméno: CJ
IP: uživatel1874
 takovou tu gumicku tu tam mam a taky jsem zkousel jiny zapalovani i magneto a nehazi tak mam jeste zkusi predstih?
Datum: 19. května 2009 21:44
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 no hlavne musis mit odizolovany drzak kladivka a pak ty tri draty secky dohromady
Datum: 19. května 2009 21:19
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 hlavne jestli tam mas dobre izolaci protoze jak prochazi ten sroubek kladivkem tak v ty dire je kulata izolace a pred i zad je izolace a pak je jedno v jakym poradi ale je tam kondik kabel s civky a kabel na inducku
Datum: 19. května 2009 20:06
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Caute co muze fichtl delat jak je spatnej kondenzator?Jak se to bude chovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 8:21
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Jo a jeste kdyt to startuju tak to nezdi tak jako kazdej fichtl ale tak potisejc.Proste to pro startovani tak nerachoti ale startuje to po tichu a to zaclo delat jak jsem fichtla privezl na chatu.I ty problemy vsechny tam zacly delat
Datum: 20. května 2009 8:21
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Ja s toho s kopce dostanu maximalne 35-40 na 3jku na miste to toci dobre ale furt to neni ono a za jizdy mi prijde ze tam jde moc benzinu a vytim s toho tak 4000ot/min
Datum: 20. května 2009 8:09
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Ten motor ma dobrou kompresi je po GO.Ale zacalo to delat od te doby co jsem vymenil karburator jako origo za origo.A predstih mam 1,7mm a uz mi strili i se sani  ja se na to vyse*u o vikendu chci jezdit
Datum: 20. května 2009 8:07
Jméno: Standa
IP: uživatel6145
 fogi to co popisujes je malej predstih a valec bez komprese
Datum: 19. května 2009 23:13
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 A nemuze se to projevovat tim ze chyta jen na roztlaceni a to jen s poradneho kopce,skube a hlti se?nejde do otacek a kamos na babete me ujel pul kilometra.
Datum: 19. května 2009 20:34
 zpravně by měla být jiskra modrobílá, při špatnym kondezátoru je bílá. Jinak projevuje se to jak už bylo psano, že bud nejede vubec, nebo blbě startuje, nebo mě to taky delalo že to jelo jen chvili a pak až po vystydnutí.
Datum: 19. května 2009 19:50
 ale nastartujes...gdyz je spatnej tak pravda bud nejede NEBO jede a za jizdy obcas vynecha, proste skytne, pak to zacne delat castejc a castejc a ke konci to pak nepojede vubec, cili je nadobro mrtvej...
Datum: 19. května 2009 19:35
Jméno: losdiablos
IP: uživatel5150
 kdyz mas spatnej kondik tak pincka vůbec nenastartuješ
Datum: 19. května 2009 19:30
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 me rikal jeden dedek ze u 250 mu udelal to ze jiskra sla ale nechataloto nebo jen nekdy a taky to ze nejde vubec a nektery delaj to ze kladivko prska jako krava ale jedeto to me udelal novej kondik
Datum: 19. května 2009 18:06
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 Zadrec, prosim vás jak se vyndavá tachometr z přístrojové desky ČZ 487? Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 10:09
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Budeš muset uvolnit světlo z bočních držáků ,abys měl přístup na spodek rychloměru.Odšroubuješ náhon rychloměru a potom
je tam matice M 18x1,5,která jistí držák rychloměru,tu vyšroubuješ a držák se uvolní.Rychloměr vyjmeš směrem nahoru.
Datum: 19. května 2009 10:09
|



|