Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau draci, potreboval bych schéma na pripojeni spinaci skrinky ve svetle u jawy cz 125 a nebo by bylo dobry kdyby to nekdo mohl vyfotit a poslat....to by bylo super.je to nutné.predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 9:35
 Zdarec díki za tu eletriku ale ta taky nejede co s tim muzete mi nekdo helpnout diki moooc neweim si uz rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 8:15
Jméno: Martin
IP: uživatel1352
 Zdravím mám čz 250 a v ní zapalování z pionýra (tzn bez baterky) ze zapalování jsou mam 2 dráty na indukční cívku a z ní faju na svíčku a chtěl bych tam zapojit světlo ale vůbec nevím kam poradíte mi pls nekdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 8:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na indukčku ne.... musíš z cívky, co máš na statoru, tak vytáhneš kabel, na něj radši hodíš nějakej vypínač, hodíš na světlo, ze světla hodíš kostru a je to
Datum: 31. května 2009 8:18
Jméno: martin
IP: uživatel1352
 na indukční cívku ? a na kterou stranu ? tam jsou 2 dráty na levou nebo pravou ?
Datum: 30. května 2009 22:42
 a je jasný že druhej kabel musíš ukostřit ale to hodně světel má
Datum: 30. května 2009 22:00
 na cívku od zapalování dáš kabel do světla na ten kabel vypínač a je to,taky to tak mam
Datum: 30. května 2009 21:58
Jméno: JAREK
IP: uživatel6110
 cau lidi mam jeden problem daval jsem dohromady fechtla,mam vsechno v kupe tak jak ma byt jen elektriku nevim jak poradne zapojit inducku.POradit me nekdo jak zapojit elektriku na fechtla aby mel jiskru a jel,??? DIK MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 22:04
 podle schémata,na netu jich je dost
Datum: 30. května 2009 22:04
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 z kladívek to zapoj na jednu stranu indukčky a druhou stranu indukčky ukostři a je to  jestli chceš mít zapojenej i chcípák tak to napoj na vypínač tak,aby se ti při pootočení vypínače ty obě strany indukčky propojili
Datum: 30. května 2009 12:05
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau šlo by dat na simsona klakson z 250tky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 13:10
 jo proc by nemel...sak kdyz to neni simal co ma 12V tak neni problem
Datum: 30. května 2009 13:10
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 cus hosi jak ma uchycene zapalovani 05?Mam motor a na klice neni zavit pro uchyceni zapalka
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 17:27
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 To neee asi je tam neco vraceny nebo zalemony puvodni sroub
Datum: 29. května 2009 17:27
 ten závit je jenom hluboko
Datum: 29. května 2009 17:17
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ale je tam zavit tetka jsem ho na pionyru mel Z 05 zapalovani ale ten sroubek je delsi a je tam i jinaci vacka
Datum: 29. května 2009 15:59
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Ahoj draci, mám na vás takovou prosbu.. včera jsem dával dokupy 250 panelku a nevím čím to je, ale jak jsem napojil baterku, tak se začla zahřívat a ty vodiče od ní taky, zkusil jsem ji ukostřit obráceně a taky nic(nehledě na to, že jak jsem zapojoval druhej vodič, tak to prskalo, jak kdybych s tím svářel, mazec), takže nevím, co s tím? Kde je závada, nebo na co bych si měl dát bacha popř. co opravit?? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 21:34
Jméno: Rarach
IP: uživatel1074
 Panelka má obráceně zapojenou baterku(+ na kostru)a jestli to prská,tak je buď někde zkrat na kostru,nebo jsou spečený kontakty na relé.
Datum: 29. května 2009 21:34
 máš to ve zkratu, někde ti to probíjí na kostru, jinak přepolovávat baterku je blbost, jestli tam máš pojistku, měla by ti prdnout, jestli nepraskla, měl jsi skrat někde těsně za baterkou, tzn. před pojistkou. Nejjednodušší způsob, jak hledat zkrat a nezlikvidovat si u toho baterku, je mezi jeden drát k baterce a kontakt baterky připojit žárovku 6V a ta se nesmí rozsvítit, pokud svítí máš zkrat, potom zkoušej hýbat s drátama a případně odpojovat a zase připojovat zpotřebiče a jakmile ti zhasne, našel jsi problém...
Datum: 29. května 2009 15:05
 máš to ve zkratu, někde ti to probíjí na kostru, jinak přepolovávat baterku je blbost, jestli tam máš pojistku, měla by ti prdnout, jestli nepraskla, měl jsi skrat někde těsně za baterkou, tzn. před pojistkou. Nejjednodušší způsob, jak hledat zkrat a nezlikvidovat si u toho baterku, je mezi jeden drát k baterce a kontakt baterky připojit žárovku 6V a ta se nesmí rozsvítit, pokud svítí máš zkrat, potom zkoušej hýbat s drátama a případně odpojovat a zase připojovat zpotřebiče a jakmile ti zhasne, našel jsi problém...
Datum: 29. května 2009 15:04
 nekde ti to zkratuje ale nez to najdes tak uz tu baterku nezapojuj bo ti odejde
Datum: 29. května 2009 13:16
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Někde tam bude zkrat na kostru. Ale podle toho jak to zapojování popisuješ, tak tam nemáš u baterky pojistku nebo místo ní šroubek. Pojistka musí být 15A a bez ní by se baterie vůbec neměla zapojovat, protože se v případě zkratu zničí dynamo nebo relé. Polarita by se také neměla měnit, podívej se na dynamo, jaký pol je ukostřen.
Datum: 29. května 2009 12:14
 zdarec skus se podívat jestli nemáš někde drát promáčky na kostru a nebo jinde nebo zapalování tí skratuje
Datum: 29. května 2009 11:58
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cua nejsipis se ti nekde v motoru dotykaj draty tak to projdi
Datum: 29. května 2009 11:14
 cau potrebuji poradit porat se mi vipaluje zarovka na zadnim svjetle mam babetu 210
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 20:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo to může být tím že máš vepředu moc slabou žárovku třeba že zapalování je na 30w a vepředu máš 15w a dozadu dáš 5w tak je jasný že ti odejde ta zadní
Datum: 29. května 2009 20:48
 me to dela na fichtlu....i kdyz tam dam 12V...taky nevim cim to je  ale poremyslel sem ze to dela to ze tam jdou moc velke rozdily tech impulsu...proste jak to problikava ze to jde naprimo ze zapalovani tak ty zarovky dostavaj rány...
Datum: 29. května 2009 7:49
Jméno: Petra
IP: uživatel1723
 tak tam dej 12v a máš to
Datum: 28. května 2009 22:07
Jméno: wajda
IP: uživatel1450
 čau kolik ma bejt otrh a předstih na stadionovi s11 dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 18:29
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak tetka nevim jestli pasuje z babety 210 magneto na pionyra??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 17:38
 Zdar draci, nevíte někdo jakej regulator pouzít k 50W dynamu a kde ho sehnat? diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 12:39
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Dá se použít 75W, je to taková krabička, která je umístěna mimo dynamo nebo pak jsou takové elektronické, co se montují přímo na dynamo místo starého relé. Tam jsou ovšem dva druhy, jedno s ukostřením na plus, druhé na minus, záleží jak je ukostřeno dynamo. Objednat se nechá i na internetu nebo ho koupíš v každém obchodě kde prodávájí věci na Jawy.
Datum: 28. května 2009 12:39
 Čau draci mám problém. Mám Jawu 250/353 a nehází mi jiskru, baterka je nová, když sundám fajfku tak do ruky me to dost kopne. Zkoušel jsem jiný fajfky i různý svíčky a nic. Když dám kabel k válci taky nepřeskočí jiskra, a když dám svíčku přímo do kabelu taky nehodí. Nevíte někdo co s tim. Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 0:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Také bych to viděl na cívku, zkus nějakou, co funguje nebo novou. Kdyby to nepomohlo zkontroluj a vyčisti kladívka, může tam být špatný kontakt.
Datum: 28. května 2009 0:27
 zdarec, a co cívka zkoušel si jinou
Datum: 27. května 2009 20:44
Jméno: Trhac_asfaltu
IP: uživatel5656
 http://www.youtube.com/watch?v=vAeCUxULsjg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=feXXzJnktMI&feature=related
todle je fakt demence
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 17:08
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to je na pěst
Datum: 27. května 2009 17:08
 zrovna jak tam stoural tim klackem, tak bych ho do toho ohne strcil parchanta nezvedenyho
Datum: 27. května 2009 16:36
 Holt debilove nic jinýho no,takový lidi bych nejrači umlátil!
Datum: 27. května 2009 16:25
Jméno: Pangi
IP: uživatel86
 čus draci mam čz 175/477 mel sem ji bez světel ale ted sem tam dal masku se světlem a kdyz to světlo zanu tak se mi ten motor nekdy dusi podle me to je tim ze to mam malo proudu tak me napadlo dát tam 12V baterku a samozřejmě i 12V relátko myslite ze zapalovani tu baterku nakrmi nekdo mi rikal ze ne radši se ptam abych nemusel furt dobijet baterku čus a motorismu zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel6216
 hele kdesi jsem cetl,ze to jde predelat,ale muselo by se nejak vyresit buzení dynama. coz o to,buzeni si stahnes odporem z 12V na 6V(nebo 7),ale pak nastava problem,ze to bude davat 6V(7.2V),takze by to baterku nedobilo. Ja bych spise rekl,ze tvuj problem bude to,ze ti to se svetlama nedobiji a proto se ti dusi,kdyz ji zenes.
Datum: 27. května 2009 17:58
 Zdravim pani Chcem sa opytat mam zrenovovanu jawu 550 novu elektriku zapojenu presne podla planu. Predstih je nastaveny presne ale aj tak motorka nechce nastartovat Vyskusal som uz vsetko vedel by mi niekto nieco poradit? Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 19:40
 Na svíčce má být odtrh o.4 až 0.5 mm .Když je větší tam myslim bývá 0.7 tak do nehází takovou jiskru a proto to nechytá.
Ta svíčka je stavěná na 12v proto se musí sklepnout ve fictlovi je 6v.Skus to.
Datum: 27. května 2009 19:40
Jméno: Michal
IP: uživatel6215
 to som vsetko vyskusal iskra ide benzin ide a neche nastartovat
Datum: 27. května 2009 17:42
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 musis zkusit dat i vetsi odtrh nejtery na maly odtrh nejedou sak zhod svicku a sousel je jen tak prilozit na valec a zkus neco s tim odtrhem
Datum: 27. května 2009 16:44
 http://www.imfsoft.cz/hardware/produkty/zapalovani-jawa-cz-trabant-ignition.asp -myslíte si, že by šlo namontovat do pionýru já vím, že tam musí být baterka, ale jde mi o to jestli to pasuje na hřídel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2009 22:40
Jméno: standa
IP: uživatel6207
Datum: 26. května 2009 22:40
Jméno: Abc
IP: uživatel5576
 cau hosi cim je ze mi klakson troubi jden v nizkych otackach dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2009 23:02
Jméno: Abc
IP: uživatel4070
 A jak se serizuje dik
Datum: 26. května 2009 23:02
Jméno: standa
IP: uživatel6207
 blbe serizenej sroubek na klaksonu
Datum: 26. května 2009 22:17
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 rekl bych slabej kontakt... spatne vede elktrinu .. nebo spatnej bzucak,......
Datum: 26. května 2009 18:42
 čau myslíte že můžu do pionýra dávat svíčku PAL N7Y?? mám jich totiž asi 10 a jsou to jedny z posledních palek co mám
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2009 14:46
 najel jsem hafo kilometru s Y svickou a na pistu ani stopy....
Datum: 26. května 2009 14:46
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 To je pravda že stím vysunutým jiskřištěm to jede líp protože to zmenší kompresní prostor v hlavě. Ale také se tvrdí, že ty typy Y se do Jawy nedoporučují. Pry to propaluje píst, ale s tím žádnou zkušenost nemám.
Datum: 26. května 2009 14:25
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Jsou velmi vhodné do pionýra, já osobně používám jen typu Y, mají daleko lepší jízdní vlastnosti než ty co mají krátkou elektrodu,
Datum: 26. května 2009 13:47
 mám ji a super!!!!
Datum: 25. května 2009 23:11
Jméno: Jirka
IP: uživatel6196
 Mam takovej dotaz. Odesla mi zapalovaci civka u Stadiona S22. Novou zatim nemam a chtel bych Stadiona zprovoznit aspon provizorne na indukcni civku co se pouziva treba na Pionyra. Jenze nevim jak mam zapojit tu indukcni civku na tu svetelnou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 19:34
Jméno: Jirka
IP: uživatel6200
 No jenze ono to musi jet kdyz na to X lidi jezdi. Jenze ja ted nevim, jestli tam musi byt 2 svetelne a nebo jenom jedna. A navic se to musi nejak zapojit, ale presne nevim jak.
Datum: 25. května 2009 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel6194
 jasne mas pravdu,ale bavime se o civce,kterou pouzijes jako zapalovaci pol pro inducku a to je ta puvodni,kterou odmotas.... ta svetelna dava proud,ale maly napeti a to je ti na nic!!! Fichtl na svetelnou taky nejede....
Datum: 25. května 2009 18:28
 V statoru by měly být dvě cívky (jestli se nepletu, mám fotku na který jsou dvě), jedna je světelná a druhá přes kladívko a kondenzátor jako zapalovací
Datum: 25. května 2009 16:18
Jméno: Standa
IP: uživatel6194
Datum: 25. května 2009 14:46
 Zdar draci, mám takovej blbej dotaz na Stadiona S22, konkrétně na přepínače. Co má dělat která poloha (jak přepínač na řidítkách[3 polohy+klakson], tak ten na světle[stejnej jako na fichtlu]) ??? Motor už mám skoro OK (jestli nepodělám dekarbonizaci) a než to nasadim na rám a příjdou mi díly, tak bych chtěl zapojit elektriku. Já právě tak trochu nepobírám k čemu jsou dva třípolohový vypínače na jednovláknovou žárovku  To si to snad budu muset podsvítit, abych ty polohy využil  Ten na světle bude hádám jako u fichtla (vypnuto, motor, motor+světla), ale chtěl bych to mit jako to bylo v originále  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 16:21
 No to je právě můj druhej stadion, kde je jednovláknová žárovka (ale všude se píše o dvouvláknový). Do S11 jsem dal dvouvláknovou (po upravení objímky) a zjistil jsem, že je nadoraz namáčknutá na sklo a stejně to nejde dovřit (ten kryt).
Datum: 25. května 2009 16:21
Jméno: Standa
IP: uživatel6194
 Na stadiony nejsem expert,ale domnivam se,ze kdyz to má prepinac na masce,tak uz to ma jen klasickej dvoupolohovej prepinac na riditkach s klaksonem a kdyz nemá prepinac na masce,tak ma vice polohovej prepinac na riditkach,kterej jak vypina svetla,tak i prepina svetla+klakson a chcipani pres dekompresor. Pokud mas verzi s prepinacem v masce,tak bych to zapojil jako eletriku na pionyru 05....schemata sou vsude....podstatou veci bude kabel od svetelny civky rozdvojit,jeden na klakson(+) a druhej na kontakt 55 v prepinaci. z kontaktu 56 na prepinaci ti pujde stredovej kabel do prepinace na riditkach a tam odtud 2 samostatne na vlakna zarovky. Myslim ze zarovka bude dvouvlaknova. Pokud to je jinak,tak mi opravte. Na staiony odbornik nejsem
Datum: 25. května 2009 14:53
|



|