Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravím ludia mám problém moj fichtl nehádže iskru sem tam hodí ale srašne slabú ze ju ani neni vidno a to len na kazd asi 5-6prekopnutie už som skúšal všetko nevem si už rady prosím poradte dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 22:43
Jméno: KUBA
IP: uživatel5689
 MUZE TOHO BYT VIC TREBA SVICKA,INDUCKA,FAJFKA,DRAT OD INDUCKY KLADIVKA NEBO TO MUZE NEKDE KOSTRIT
Datum: 03. dubna 2009 22:43
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 muže byt třeba indučka
Datum: 03. dubna 2009 19:25
 a je o jawa 23mustang ak by chce chcely resne vediet
Datum: 03. dubna 2009 16:29
Jméno: Dominik
IP: uživatel4188
 Zdravym chlapy chci si dát na pincka baterku ale chci aby sem ji nemusel dobíjet a nehci ji zapojovat do elektriky k motoru tak jsem myslel když udělam že bich tam dal diodu 1N4007 a prestu bi to slo do baterky spatky ?? pujde to ?? a baterku amm 12v 9ah ??? a kostru normalne na ram co pujde to ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 21:40
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 ,,rybník se bude napouštět tak trochu nahovno...,, PROSTE BOREC!!
Datum: 02. dubna 2009 21:40
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 ještě k hrubkám... chlapi, jsem, nechci, bych, by, zpátky .. takhle se to píše
Datum: 02. dubna 2009 21:20
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Kdyby to bylo tak jednoduhé, tak bIs (ne dělám si prdel patří tam Y) to tak udělal a šlo to... jenže... představ si tekoucí potůček na jehož trase vyhloubíš jámu aby jsi z něj vytvořil rybník. Nebudu dlouho napínat.. potůček je proud dodaný alternátorem a jáma-rybník je akumulátor.. Analogie je prostá... budď budeš napájet rybník (akumulátor) a nic ti nezbyde do původního koryta potoka (tedy např. osvětlení), nebo všechno pustíš do koryta, ale rybník se ti napouštět nebude, nebo uděláš kompromis a budeš do každého pouštět fifty fifty... jenže.. v korytu poteče míň než je obvyklé (žárovky nebudou svítit naplno) a i rybník se bude napouštět tak trochu nahovno... tedy analogicky ani akumulátor se nabíjed dvakrát dobře nebude. Inu, řešení, jak jistě bystrý žáček ví, tkví někde jinde než přerozdělovat slabý potůček do dvou zdrojů, ale připojit pořádnej potok a pak to půjde... jenže.. kde brát a nekrást.. popřemejšlej, kde vezmeš na alternátoru (magnettu) onene silnější pramen? A jen tak pro detail... 1N4007 vydrží 1000V, zdá se mi v tomto směru velmi předimenzovaná.. stačila by tedy 1N4004 jako fik, ale potíž je v proudu.. vydrží jen 1A, tedy při 6V jen 6W, při 12V jen 12W... ale v tom případě ti nebude stačit ani pro přední lampu a to nemluvě o tom, že jednocestným usměrněním se připravíš o proud opačné polarity (koukni se jak vypadá sinusový průběh) a tak ztratíš půlku výkonu alternátoru... Řešení mám, ale zkus si ho najít tady na pokecu nebo na http://www.jawa-50.cz
Datum: 02. dubna 2009 21:15
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Jako že půjde ale určitě ne tak jednoduše.
Datum: 02. dubna 2009 20:46
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Jednoduchá odpověd =nepůjde. Bylo to tady řešeno tisíckrát a určitě ne na 12 voltů
Datum: 02. dubna 2009 20:28
 Dobry den mohli by ste mi niekto poslat schemu elektriky na pioniera na bosakovu spinacu skrinku dakujem. posielajte na majl r.borik@centrum.sk
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 19:30
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau kdzy dam ruku do fajfky tam me to klepne ale malo a jiskru to nehodi vubec cim to muze bejt. piste uz sem zoufalej diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 19:56
 mě to dělalo to samý,nejdřív se měl blbě zapojenou elektriku a když sem jí dal dobře tak to chvíli jiskry dávao a pak zase nic zase jenom rány a musel sem se držet kostry i kabelu a nevim čim to bylo ale za pár dní to začlo fakat znova a od tý doby to faká furt! A zkus odšroubovat fajfku a jestli dává jiskru samotnrj kabel,protože já mě jednou blbou fajfku a taky to tohle dělalo!
Datum: 02. dubna 2009 19:56
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 nazdar,nevíte někdo jak si udělat na fíka blinkry a brzdné světlo ? máte někdo schéma ? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 21:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Jestli tomu správně rozumím ptáš se na to jak zapojit žárovičku ke spínači (brzdovka) a blinkry k přepínači a přerušovači? Si děláš legraci že jo? To zapojí totiž i můj desetiletej syn...
Datum: 02. dubna 2009 21:25
Jméno: standa
IP: uživatel5673
 mas dve moznosti..... bud si das pod bandu baterku kterou budes dobijet nabijeckou a nebo kompletne prekopes eletriku podle návodů na jawa-50
Datum: 02. dubna 2009 17:53
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Na webu jawa-50 je přímo návod na takové věci.
Datum: 02. dubna 2009 16:21
Jméno: DéžaRacing
IP: uživatel4218
 Potřebuju poradit mám jawa 21 a neháže mi jiskru.Zkoušel jsem vsechny draty vyměnit + kondík+očisteni kontaktu prerusovace.Mam podezreni ze je tam skrat protoze nekdy hodi jiskru mezi prerusovaci.Poradte cim by to mohlo bejt
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 9:49
 Tak to udělej napřímo.....připoj kondik na kladiva na to připoj drát ten přímo vyveď vně motorky na 1B (ne 1A nevim jak to je teď) a 15 ukostři....a musí dát....
Datum: 02. dubna 2009 9:49
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 a máš to ukostřený?
Datum: 01. dubna 2009 20:52
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 nevím co s tím mám delat ale málo mi to svítí poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 20:52
Jméno: Fish
IP: uživatel2336
 Předpokládám že máš stroj osazený správnýma žárovkama.po případě do předu na místo 25na25watu dej 15na 15w ale nejdřív seřid vzdálenst cívek od rotoru.Ja dával
tenké pásky vystřihlé s flašky od sodovky (PET láhve)
Datum: 01. dubna 2009 20:52
 Chce to proměřit světelnou cívku kolik dává na výstupu, nebo zda nejsou někde prošlehlé kabely.
Datum: 01. dubna 2009 17:47
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jsou jenom dvě možnosti, buď nebudeš línej a projdeš si uplynulé diskuse na tomto webu a nebudeš se ptát na stokrát omýlanou věc a nebo si koupíš čelovku a budeš si svítit kam potřebuješ!
Datum: 01. dubna 2009 7:06
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 prosím nemá tu někdo gumu z nádže u mustanga? nebudeš jí tu mít SESO? myslým ten horní gumový proužek v doubrém stavu
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 21:16
 protoze je to nabity dotaz
Datum: 01. dubna 2009 21:16
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nevím co má společného guma na nádrži s ikonou ,,Elektrika/Elektroinstalace,,
Datum: 01. dubna 2009 8:19
Jméno: standa
IP: uživatel5657
 vyhlidni si kdy je nejaka burza,udelej si volnou sobotu,vstan v 6 rano a jed na burzu......na netu ji tezko sezenes......myslim ze vsichni co tu meli gumu navic,tak uz ji prodali.......
Datum: 31. března 2009 18:30
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Už to tady bylo několikrát,Zatím to nikdo nevyrábí.
Datum: 31. března 2009 17:21
Jméno: abard
IP: uživatel5655
 kluci dala by sa nejako spravit na 21ku diodova parkovacka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 7:04
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 http://www.mujweb.cz/www/elektronic/ledsv.htm ale muselo by se před tím alespoň jednocestně usměrnit. Ale asi to stejně odejde, když zdechne přední žárovka
Datum: 01. dubna 2009 7:04
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 http://www.mujweb.cz/www/elektronic/ledsv.htm ale muselo by se před tím alespoň jednocestně usměrnit. Ale asi to stejně odejde, když zdechne přední žárovka
Datum: 31. března 2009 15:56
 Zdar draci hele potrebuju nutne par rad dostal sem jawu 350 gratis vsecko je v cajku ale mam problem nehazi jiskru,prvni porblem kterej sem zjistil tak je ze nebyl k ni uz klicek a ja nevim jestli se to nastartovat nejak na spojeni dratu kdyby nekdo vedel poradte nebo poslete jak se to dela,druhej problem je ze nevim jak to vyresit s baterkou ta stara uz nedava ani volt a slysel sem ze se to da nastartovat na plouchou baterku4.5voltu,a to taky nevim jestli je to pravda kdyz tak poradte co s timhle moc dik hezky den
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 18:36
Jméno: miloslav
IP: uživatel404
 dik za radu
Datum: 30. března 2009 18:36
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Na plochou baterku jsem jezdil s Bizonem. Ale jedna byla málo, měl jsem dvě v sérii. Ale je trochu problém že jsou jako dobíjený a jednou , když jsem to smažil, tak mi z nich vyskákaly uhlíky. Mohla by to spravit dioda.
Datum: 30. března 2009 17:39
 tak de dat to zapalko z babety na fichtla když sem se ptal po prve tak že ne ale kdosi psalže to tam ma že a co sem z toho pochopil že mu to šlo tak jestli mi nekdo řekne jak moc to je naročne a jak se to dela
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 19:44
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdar,jednou jsem se tady na to ptal a udajne pokud neprovede s upravy tak to zapalko toci jen 5000ot/min coz je min nez fechtl!Ale skus si sehnat s motorovky nebo si kup tady od sesy ale stejne si myslim ,ze kdyz tam nechas orig tak udelas nejlip a prej to stiha 12000ot/min takze myslim ,ze neni co resit
Datum: 30. března 2009 19:44
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Ja psal, ze sem ho mel, ale ma tezky stator - hur jde motor do obratek. A ta cerna krabicka (tyristor. zapalko) slouzi jako omezovac... Mne osobne to tocilo min nez s originalnim zapalovanim. Kdysi sem se ot tom bavil s FK, jak ten "omezovac" odstranit, ale nakonec sem se na to vyprd.
Datum: 30. března 2009 18:20
 Zdravim, potřeboval bych poradit.... mam 21 a jede krásně ale strašně málo to svítí, skoro nic nevidím.... pár lidí mi radilo přidat světelnou cívku, ale nevim jak se to dělá... nebo mi taky někdo říkal že si tam mam dát baterku...  co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel5649
 slabé magneto
Datum: 30. března 2009 15:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Hledej chybu v elektroinstalaci a zároveň budeš mít pravděpodobně slabé magnety rotoru. Takže zkontroluj kabliky a zkus sehnat silnější rotor. Možná ti to bude pak stačit. Překopání na čtyřpólové magneto je technicky náročná práce kde se miimálně bez soustruhu neobejdeš a bez elektroniky jakbysmet. http://www.mujweb.cz/www/elektronic/ctyrpol.htm
Datum: 30. března 2009 14:59
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 zdarec draci hele mám takovej dotaz po kolika tisících měníte na pionýrovy svíčku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 0:22
Jméno: standa
IP: uživatel5634
 kdyz uz nejede.....
Datum: 29. března 2009 0:22
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 no já právě taky jezdím ngk b6hs  ale nezdá se ti to málo? jen 200km?
Datum: 28. března 2009 22:03
 asi 200 km.NGK b6hs.z katalogu Ngk přimo do pincka
Datum: 28. března 2009 21:27
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 jj já taky a nebo podle potřeby ale jen mě zajímalo kolik to může vydržet
Datum: 28. března 2009 19:51
 No já to nemám na kiláky, ale svíčku měnim vždycky při zimní udržbě a tu starou si dávám jako náhradní do mašiny na dojezd.
Datum: 28. března 2009 19:41
 Zdravim, seso hele ty blinkry co mas na shopu na prodej ty za 690, sou ají s žárovkami? dik!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 15:19
 Podle mě není problém žárovky kdyžtak dokoupit....vůbec netušim, ale můj typ je že to bude bez žárovek, aby si každej dal to, co mu elektrika utáhne
Datum: 28. března 2009 15:19
 čau.. hele, chtěl bych se zeptat, kde bude asi chyba, když se mi rožíhá kontrolka dobíjení podle plynu? čím víc plynu, tím víc se rožnula žárovka... dělalo mi to jak u toho starýho klasickýho relátka, tak i u toho novýho - toho stříbrnýho, malýho jak tu má sesa... tady sme už řešily že bude něco kolem relátka http://www.fichtlkramek.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id78963.html - ale podle mě, nemůže bejt něco z dynamem? když to dělá jak u starýho tak u novýho.. elektrika je fakt dobře zapojená..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 9:36
 já tam mám ted to starý, páč z tím novým do dělalo to samí, tak ho nechci zprasit, a až mi začne fakat ta kontrolka tak pak tam dám to nový. já to ještě skusim projet vobvodovkou, jestli to někde netáhne do kostry kde nemá... a ještě to hlavně změřim z tou 51..  tak čau..
Datum: 29. března 2009 9:36
Jméno: standa
IP: uživatel5634
 ty vole vykonovej kontakt je 51 na dynamu   a to cos tam promeroval dale jsem nepochopil........kazdopadne mas nekde chybu,protoze pokud ti to nekde vylitne na 16V tak to znamena,ze nefunguje rele......a pokud je rele nove,tak to znamena,ze je blbe zapojene....... hele nechci z tebe delat blbce.....ale nechces si radsi znova a poradne natahnout eleltriku??? vzdyt u tebe je to par kabelů.......mas nedke chybu...pokud by bylo mrsklý dynamo,tak tech 16V bys na zarovce nenameril........
Datum: 29. března 2009 0:35
 aha  to je jedno no, tet k problému. tak sem to měřil, a ten výkonovej kontakt (je to doufám ten drát od kladívek) z kostrou na volnoběh má nějaký 3 V, a když přidám, když přidám i trochu víc  , tak to vyleze i přes 18 V. když dám + z baterky a ten víkonovej kontakt, tak se to pohybuje okolo 4,5 V. když to dám na baterku na +, a kostru, tak je to kolem 5,9 V, a když na baterku na - a na kostru, tak je to 0,03 - 0,04.. tak teda neim no.. jo, a když sem měřil kontakty u tý žárovky, tak když sem přidával, tak to bylo třeba 4, 3, 2, 4, 5, a nějak takhle až do 9 V, a pak najednou mi to vylítlo na 16 V a bylo po žárovce, prvně když sem pomalu přidával, tak kontrolka zhasínala, a pak se najednou hodně rožnula, a pak praskla.. tak neim no..
Datum: 28. března 2009 16:22
Jméno: standa
IP: uživatel5628
Datum: 28. března 2009 14:49
 jen tak mimo.. co se může posrat na rotoru?
Datum: 28. března 2009 12:59
Jméno: Standa
IP: uživatel5628
 no na dynamu urice pres 7 V a na baterce.....no pres 6.5 urcite......ale tam jde spis o to,ze jak to tam nejde,tak na prvni pohled vidis,ze na dynamu je nula,nula prd a baterka je pod 6V.....pokud bude davat dynamo hodne,ale na baterce bude malo,tak je problem nekde mezi......treba blbe zapojeny kabely,spatny uhliky,spatnej rotor atd......
Datum: 28. března 2009 10:42
 ok. dik, vyskoušim.. co by to mělo nějak tak zhruba ukazovat?
Datum: 28. března 2009 8:39
Jméno: standa
IP: uživatel5621
 no jako vykonovej kontakt dynama proti kostre a baterku proti kostre.......
Datum: 27. března 2009 23:23
 ne, fakt ne, já na to vůbec nešahal, jen sem se koukal jestli tam neni jějakej drát třeba kdyby byl voholenej, a někde by kostřil, ale nikde nic... z tím měřením to myslíš abych změřil jako co z čím?
Datum: 27. března 2009 23:07
Jméno: standa
IP: uživatel5621
 asi mas blbe zapojenou kontrolku  mela by delat pravej opak.....a nebo ten bošák...... jednoduse......vem si klasickej multimetr a zmer dynamo proti kostre.....at vidis co z nej jde......a pak si to zmer na baterce proti kostre......melo by tam bejt hodne pres 6V
Datum: 27. března 2009 23:02
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar,chtěl bych se zeptat,jestli můžu dát kondenzátor místo k zapalování ,kindukční cívce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 7:34
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Podle mě to není úplně ideální, ale už jsem to viděl na jawa-čz 150 (mezityp) kde se to normálně dělalo, tj. kondenzátor zapalka přímo na spínačce. Takže ano.. jde to. Netuším jak veliký vliv má na kvalitu jiskry indukčnost přívodního kabelu ke kondenzátoru.
Datum: 28. března 2009 7:34
Jméno: bongo
IP: uživatel4124
 zbytecnost
Datum: 27. března 2009 23:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když bude na kostře, tak kamkoliv
Datum: 27. března 2009 20:21
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Pic draci jakou byste mi doporučili svíčku do babety 210 značky brisk ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 22:58
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Já tam dávám brisk n15c a starty absolutně bez problému bez sytiče a v jakékoliv teplotě předtím jsem používal pal n15y a ty vydržely tak 200km, ale starty taky bez problému
Datum: 28. března 2009 22:58
Jméno: Mischenike
IP: uživatel600
 Cau draku.. ja davam do fichtlu a do CZ svicky z auta.. NGK R.. newim presny cislo..vypodlozim...a zadny potize pri startovaní jak za tepla tak za studena..porad to frci..
Datum: 27. března 2009 22:08
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Teplou svíci takže od brisku n17c nebo n19c
Datum: 27. března 2009 19:23
Jméno: kisty
IP: uživatel5607
 zdravim draci neviete ake ma mat hodnoy kondenzator na mustangovi??? dakujem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 10:29
Datum: 28. března 2009 10:29
Datum: 28. března 2009 10:28
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 No ty vole....já přehánim?...no tak to mě poser a kopnout do koulí..neni problém..jen přijeď.Ale tak jako co přehánim?..napsal sem že nevim a proč to potřebuje vědet...a pak že ty žanety se na mě sesipou proč odpovídánm když nevim a samy neodpověděj na jeho dotaz ale reagujou na mě....a ty frikuline...ty si naser ty chytrolíne.
Datum: 28. března 2009 10:21
 Trochu přeháníš Moly ne...???? Jako když mu napíšeš NEVIM A PROČ TO CHCEŠ VĚDĚT přinejmenším bych tě poslal do prdele a spíš kopl do koulí...! Protože to bvy debil nenapsal...! Já ti to ale vysvětlim...chce si ho jít koupit a neví hodnoty kondenzátoru...v mototechně má blbou ženskou která neví ani jak kondenzátor vypadá maj tam 85568448845 typů a potřebuje si vybrat správnej....? Pokud si něco nepochopil tak si poposedni a kup si ještě kousek drátu k vedení...! A to tvoje nepište reakce na mě.......když se ozve první blbec.....ozvou se i další...! Jako sorry ale tohle na mě bylo moc.......
Datum: 28. března 2009 9:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5621
 250V
Datum: 27. března 2009 23:20
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 Hele další pan chytrej....mu někdo odpovězte ne?...a nepište reakce na mě omg..naserte si nemam na vás náladu.
Datum: 27. března 2009 21:21
 odpovídá na tebe..
Datum: 27. března 2009 21:11
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Hele ty chytrej ...a když taky nevíš tak proč odpovídáš ????...
Datum: 27. března 2009 20:22
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 tak proč odpovídáš když nevíš????
Datum: 27. března 2009 19:03
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 Nevim...a proč to chceš vědět???
Datum: 27. března 2009 15:48
 čau... hele tak sme namontovali tohle relátko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1299.html -> a všechno je dobře zapojený. Jenže! když sem tam dal baterku, a měl VYTÁHLEJ bošák tak mi svítila kontrolka na dobíjení, a jakmile sem ho ZASTRČIL tak se mi rožnul neutrál, a zhasnula ta kontrolka na dobíjení. trochu divný ne? neměla by náhodou svítit až se zastrčí ten bošák? když je vytáhlej, tak sou rozeplý kontakty, a nemůže to svítit. Jak je to s tím nabuzením dynama? Co to jako přesně znamená? Nejde to nějak česky, místo nabuzení?  Jo, jinak sem to nenakop, páč se mi vybila baterka. Ale když sem šláp, tam se mi ta kontrolka na neutrál trochu víc rožnula. Tak vůbec neim..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 15:57
 Abych pravdu řekl mám tam taky to relé a taky mě zatim pěkně sere...!!!!!!!! Ale já si ještě zapojení zkontroluju....a hlavně....tohle polovodičový relé bych nezkoušel bez nabitý baterky...protože to je hovadina....! To je elektronika.....
Datum: 27. března 2009 15:57
 hele, pls, někdo kdo to máte, napište mi na icq 462-457-878.
Datum: 27. března 2009 13:55
Jméno: pilalmc
IP: uživatel5620
 toto relé jsem měl na své kývačce a blo bezproblémové akorát taky jsme dlouho koumal jak to zapojit  je důležitá ta kostra bud + nebo - a podle toho mít relé já mě kostru +
Datum: 26. března 2009 21:59
 *bošáku
Datum: 26. března 2009 21:52
 ale fakt mi neleze do palice, jak může svítit kontrolka při vytáhnutim božáku... zejtra to prohlídnu, a zepíšu sem nový poznatky  jinak dík za odpovědi..
Datum: 26. března 2009 21:52
Jméno: standa
IP: uživatel5619
 a skus ten bošák vymenit.....obcas se stava ze uvnitr nedoseda spravne nekterej z kontaktů a pak to zlobí......
Datum: 26. března 2009 21:49
Jméno: standa
IP: uživatel5619
 hele fakt se podivej,jestli mas vsechno spravne zapojeny.....to ze to jezdilo a nedobijelo,neznamena,ze je to dobre zapojeny......jinak o tehle rele se rika,ze o nich nevis vubec.......no a nejde roztalcovat,protoze neni mechanický........tak se pritahne kuntakt v dusledku buzeni dynama,tady ne....tady sou nejaky tranzistory,diody a odpory ......mozna malej procesor......na co roztlacovat??? chytne prece,kdyz bude nabita baterka......
Datum: 26. března 2009 21:47
 jj Stando, vypadá to sice tak, ale doposud to tak jezdilo... Jezdilo to pořád -> ale nedobíjelo. ale až sem předělal relátko, tak to přestalo i jezdit. Měnil sem tam žárovku, ale žádný voholený kontakty tam nebyli, co by se mohly dotýkat kostry..  no neim no... Zejtra to celí kousek po kousku projdu, a snad na to přídu. Jo, jinak když sem se rozhodoval, který relátko koupit, esli tohle nebo to krabicový, tak někdo napsal, že z tímhle to nejde roztlačovat, co je na tom pravdy, proč by to nemělo jít?
Datum: 26. března 2009 21:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5619
 Ja bych rek ze bude problem v zapojeni toho boshaku......
Datum: 26. března 2009 21:05
 no to moc nechápu.. když mám na kostře +, tak nemůžu relé "ukostřit" záporně... ale to je jedno, na tom papírku, co je u toho přiloženej, tak je u toho vočka (u ukostření) napsáno +B a vedle toho značka pro ukostření.. takže to se znamená že se to má ukostřit na + ne...
Datum: 26. března 2009 19:48
 no to moc nechápu.. když mám na kostře +, tak nemůžu relé "ukostřit" záporně... ale to je jedno, na tom papírku, co je u toho přiloženej, tak je u toho vočka (u ukostření) napsáno +B a vedle toho značka pro ukostření.. takže to se znamená že se to má ukostřit na + ne...
Datum: 26. března 2009 19:37
 Nabuzeni dynama je to, ze kdyz jsi naprikalds driv mel baterku ukostrenou + a chces ji mit na -. Tak udelas to ze baterku zapojis tak jak ji chces mjinusem na kostru a potom nekorikrat rucne zmacknes na doraz kotvu puvodniho relatka. Tim jak tam prochazi proud stator se premagnetuje na opacnou polaritu a uz muzes jezdit s - na kostre. A to znamena ze nabudis dynamo na opacnou polaritu.
Datum: 26. března 2009 19:34
 Záleží jestli si koupil správný relé.Pokud jo,tak to udělej podle toho schématu co k tomu je.Pokud to nefunguje tak jak by mělo,tak si buď udělal chybu ty v zapojení,nebo je chyba v tom schématu.Já tohle relé nemam,tudíš s ním nemam ani žádný zkušenosti
Datum: 26. března 2009 19:26
 no to moc nechápu.. když mám na kostře +, tak nemůžu relé "ukostřit" záporně... ale to je jedno, na tom papírku, co je u toho přiloženej, tak je u toho vočka (u ukostření) napsáno +B a vedle toho značka pro ukostření.. takže to se znamená že se to má ukostřit na + ne...
Datum: 26. března 2009 19:20
 Buzení,neznám přesnou definici,ale řeknu ti to polopaticky.Pokud máš baterku ukostřenou záporným pólem,tak musíš koupit relé který je taky ukostřený záporným pólem.Pokud máš baterku ukostřenou kladným pólem,relé musí bejt ukostřený taky záporným pólem
Datum: 26. března 2009 19:10
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 zdarec potreboval bych se zeptat jestli by slo zvetsit počet voltu na civce kdo to ma nebo neco vi at odpovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 13:37
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Zvětšit napětí na cívce (pólu) se dá tak že zvýšíš otáčky motoru... možná to zní jako vtip, ale snažim se tě nutit k zamyšlení, bo co píšu je také pravda  .
Datum: 27. března 2009 13:37
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 a k čemu ti to bude na výkon motoru to nemá vliv
Datum: 26. března 2009 19:12
 Pokud ti to stačí o málo, stači jen dát spotřebiče s větším odporem. Pokud to chceš o hodně, musíš navinou víc závitů.
Datum: 26. března 2009 18:27
|



|