Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim, nemátě někdo prosím fotku, jak by měly být poskládané kábly pod pravým víkem pod sedadlem u jawče 350/640 ?- předchozí majitel tam něco bastlil, tak je tam z toho schrumáž. A ještě poslední věc- připevnění cívek na třindě k rámu? máte to někdo na fotce- ty moje jsou tam přilepené izolačkou
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 22:23
 Dobry den chcel by som sa spytat ako mam naladit odtrh na pioniera v hornej uvrati pistu moc dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 18:48
Jméno: Kubajs
IP: uživatel5927
 Já sem to vždicky dělal na cigaretovej papírek....mělo by to bejt ono
Datum: 28. dubna 2009 18:48
 a už j evečer a né den
Datum: 27. dubna 2009 20:30
 0,4mm
Datum: 27. dubna 2009 20:30
Jméno: Lasty
IP: uživatel5905
 Zdravim, je normalni ze mi u cezety 477 blikaj blinkry mnohem rychlejc nez ostatnim? V elektrice se nevyznam , tak mi kdyztak napiste co bych mel zkusit zpravit, jestli je to teda nejaka zavada, diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 15:39
Jméno: Sharky
IP: uživatel5906
 buď tam máš slabší žárovky než tam maj bejt nebo je to rozeštelovaný - dá se to seřídit šroubkem kterej je v dirce na spodu přerušovače blinkrů (na 477 bude asi v předním světle)
Datum: 27. dubna 2009 15:39
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5784
 Nazdar draci.... Mám problém s nastartováním... Svíčka jiskru háže a benzín se to válce dostáva ale nechce to chytnout.... Jednou se mi povedlo, že když jsem tlačil tak to dávalo zvuky zažehu, ale nejelo to. Předstih a odtrh by měl být dobrý....
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 16:34
 a jak mi teda vysvetlis ze to proste predcasne odchazi? podle me dva tydny neni zrovna extra dlouha doba, ta svicka ma drzet urcity pocet tisic km a ne po dvaceti odejit do vecnych lovist...newim jestli to flinkaj nebo to vyrabej nejak blbe (doufam ze ani jedno z toho neni pravda) ale pokud nasadim PALku ktera je stara asi jak ten fk tak ta neco vydrzi a zatim ani zadna neselhala a to uz ma kolik let a ta technologie uz je tez tak trochu prezitek...
Datum: 29. dubna 2009 16:34
Jméno: Horst
IP: uživatel5911
 Steve co to píšeš za BLUDY,že dnešní svíčky NEJSOU KONSTRUOVANÝ NA STYK S OLEJEM.Takovou blbost jsem dlouho neslyšel.Na jaké potom jezdí Traboš,Warťák,sekačky,pily,agregáty,motorky a pod.
Datum: 27. dubna 2009 20:44
 jo, to se casto stava ze ta svice pod tlakem nehazi, je proste spatna, treba ty dnesni svice nejsou konstruovany na styk s olejem a jelikoz je oil v benalu tak ty svice odchazej, jinak zkus sklepnout zdalenost elektrod (obvykle na ni byva 0,7mm) na 0,4-0,5mm, je to pry tloustka krabice od mlika, proste to trochu sklepni a uvidis nebo kup novou...
Datum: 27. dubna 2009 19:42
 Zkus jinou svíčku (některé ve válci nejiskří a venku ano) a zkontroluj nastavení karburátoru (hladina v plovák. komoře, jehla, ventil ve víčku) a také těsnost karburátor-koleno, koleno-válec, válec-hlava a válec-motor. bloky.
Datum: 27. dubna 2009 1:06
 nazdaar draci..mam problem\\r\\nmam babetu 228 a ani za pana nevem spravit elektriku...podla schemy to nejde...nema niekto obrazok ako tie dratky davaju na tranzimo? lebo podla setkeho e zapalovacia cievka na zlto zafarbena s malym jadorm a najvacsim mnozstvom zavitov a motana z tenkeho dratu.dokonca to dava aj do fajky elektriku ale nidky neda iskru.ako keby nebol dostatony prud.nemoze byt tranzimo zle?\\r\\na co je to to cidlo na tom nosici statoru? lebo aj to tam jea ja neviem dke to zapojit a co to robi.\\r\\nvelmo pekne dakujem za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 9:15
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ten zalitý snímač , vede z něho žlutý vodič , zapoj na č I .Ten snímá polohu klikového hřídele.Před ním je cívka ( červený vodič),
tu zapoj na G. Tato cívka napájí polovodičovou spínací jednotku .Na této svorce G je také vodič z chcípáku. Na svorku 15 dej vodič z
indukční cívky označený č. 15. Z č. 1 indukční cívky to zapoj na č. 1 jtz. Odtud jde ještě jeden vodič na stator .
Datum: 27. dubna 2009 9:15
 Pokud se nemýlím, tak ČIDLO je vzadu (směrem do motoru) na statoru a je to vlastně cívka, ve které vznikne impluz a v ten moment svíčka zajiskří. Když je čidlo porouchané, tak moto nepojede a je potřeba vyměnit stator. Z čidla by měl vést drát do té tyristorové krabičky.
Datum: 27. dubna 2009 1:10
Jméno: mikešš
IP: uživatel2374
 achoy chlapci mam jen takovej dotázek...neumíte nekdo zapojit(nebo spíše jak se to dela)ze škodovky ukazatel teploty na motorku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 20:40
 pokud se nepletu tak je to udelany na senzor na termostatu...a navic na 12V takze asi tezko  ja mam na fikovi teplomer ze stare octavie(r.v. 1962)  to ma takou trubicku naplnenou lihem nebo necim takym a cidlo mam dane za valcem na zebrach...ukazuje krasne
Datum: 26. dubna 2009 20:40
 Zdravim mam problem ze motorka mi jede brutal dobre, len mi vynechava ve vysokych otackach. Nemuzu nijak najit chybu proc to robi, skousel sem uz asi vse, poradte prosim nekdo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 18:56
Jméno: Kubajs
IP: uživatel5927
 Budto tam de malo benzínu a nebo moc vzduchu skus postelovat filtr
Datum: 28. dubna 2009 18:56
Jméno: Sharky
IP: uživatel5894
 nebo ti tam prostě nedotejká beznín
Datum: 26. dubna 2009 18:10
Jméno: StanoMUSTANG
IP: uživatel5889
 Ja som mal taky isty problem amne to robyl zly kondenzator ked ho vytacas tak sa pozri do zapalovania ci sa ti iskry medzi platinkami a ked hej tak to bude on a ked nie tak je to kriva platinka a sem tam ti skratuje
Datum: 26. dubna 2009 11:12
Jméno: Lukas
IP: uživatel5884
 Zdravím. mám pouze takovou kontrolní otázečku: Právě jsem si zapojil na moji zetce 175/477 kontrolku dobijeni a zarazila me jedna vec, a to ze kontrolka svítí pri nakopávání, ale jakmile motor chytne a dostane otacky tak kontrolka zhasina. Je to v poradku? Mel sem totis za to ze tato kontrolka sviti pri jizde jako kontrola dobijeni akumulatoru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 19:49
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 souhlasim s karlosem je to tak urco spravne
Datum: 25. dubna 2009 19:49
 tak to ma bejt kontrolka by mela zhasnout az okolo 900ot/min, kdy motorka zacne dobijet. ta kontrolka sviti jenom kdyz motorka bere energii z baterie
Datum: 25. dubna 2009 13:52
Jméno: Radek
IP: uživatel1480
 Čau draci mám problém s elektrikou. Příznaky:chvilku cívka hází jiskru a ted už to neudělá ani prd. Zkusíte poradit? za odpovědi předem děkuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 12:05
Jméno: standa
IP: uživatel5883
 nejde jednoznacne rict ze je to civkou....muze bejt prošlehlý kladívko,muze bejt napul upadlej kostrici drat zapalovaci civky,muze bejt nekde kdekoliv vypadlej drat,muze to delat fajfka a nebo indučka do ktery napršelo.....
Datum: 25. dubna 2009 12:05
 caw opet dotazek  nevite nahodou proc se mi furt palej kladivka ?, ale to neni ze by treba po 10km, ale to je hned co nastartuju motorku, kondenzator sem tam daval novej a furt to dela. nevite nahodou coto ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 13:54
 Čus, měl jsem stejný problém, vyměnil jsem zapalko za slabší a jede to skvěle! to tvoje ti vyrábí moc proudu, proto ten škvarek na kladívkách! Zkus tam dát slabší a snad to pujde...otázka cca 30 minut! Zdar ! a napiš jak to pomohlo !
Datum: 25. dubna 2009 13:54
 tohlec muze este delat maly odtrh na svicce, vlastni zkusenost ze to pak kladivka odnasej a delaj se na nich puky
Datum: 25. dubna 2009 12:40
 odtrh je 0,4mm a krome opotrebovany vacky muzu vsechno vyloucit. tak dik moc
Datum: 25. dubna 2009 12:34
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Malý odtrh ,opotřebovaná vačka ,špatná kapacita kondenzátoru , vadná cívka.
Datum: 25. dubna 2009 8:12
 ahoj draci mam takovej problem a nevim co s nim. menili jsme zapalovaci civku v zapalovani + indukcni civku /starsi/ na mustafivi. odtrh a predstich je sestelovanej. kdyz nastartuju a chci pridat plyn tak se to hned hlti ale volnobeh drzi. kabely,kladivko a kondik jsou novy.je dulezity kam umistim zapalovaci civku nebo je to jedno? driv civka byla na levo a pak dve svetelny na pravo propojeny k sobe. ted je to posunuty o civku do prava. ma to vliv? dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2009 17:07
 negde sem to uz parkrat cetl ze to rozhoduje ale proc to newim, asi kvuli poloze vuci rotoru, jinak todlec bych spis videl na nedotykani paliva do karbce, na blbe serizenou hladinku v plovakovce, zasrany kanalky v nem a zacpanou hlavni trysku...projdi to a pak se koukni na odtrh na svicce, ten by mel byt 0,4-0,6mm...kladivka musi byt nahore, tim to vlastne nastavis tak aby ty civky byly spravne a doseridis pak predstih, odtrh...
Datum: 24. dubna 2009 17:07
Jméno: standa
IP: uživatel5877
 nekdo rika ze jo....ja jsem presvedcenej o tom ze to nevadi
Datum: 24. dubna 2009 14:46
Jméno: motorex
IP: uživatel4226
 Čau jaká je originální indukční cívka na mustangovi? dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2009 23:25
Jméno: standa
IP: uživatel5880
Datum: 24. dubna 2009 23:25
 no ono se obecne uvadi ze tam patri 8V, tusim ze od 20 se tam ta 8V davala a pred tim tam byla jen 6V, na nekterych strojich typove od 20 vyss (21,23) se da setkat i s tou 6V zase ale od urcite doby se tam davala jen ta 8V...na mustafovi sem se treba s tou 8V este osobne nesetkal, to na 21 uz jo ale buhvi estli je tam originalne od vyroby bo namontovana z jineho vraku...jinak estli je to 8V nebo 6V vubec nerozhoduje, je to naprosto to samy, gdysy to Chong vysvetloval ze rozhodujici je tusim odpor na prve civce v indukcni civce...
Datum: 24. dubna 2009 17:00
 já mel od výroby 6V tak nehubuj
Datum: 24. dubna 2009 15:45
Jméno: ZAČATEK
IP: uživatel1201
 to je .....tAM PATŘÍ OD TOVÁRNÍ VÝROBY 8V...SORRY ALE V TOMHLE SE STANDO NĚJAK NEVYZNÁŠ
Datum: 24. dubna 2009 15:19
 primo v motokramku na pincky mi rekli ze tam patri 8V
Datum: 24. dubna 2009 14:42
Jméno: standa
IP: uživatel5877
 6V...ale kdyz tam das 8V tak se nic nedeje....
Datum: 24. dubna 2009 12:47
 zdar..kdyz vymenuju kladivka na mustangovi,tak v cem je to lepsi a hlavne-musim neco stelovat a nebo staci je jenom vymenit a jet ?nema to vliv na predstih?dik moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2009 12:42
Jméno: standa
IP: uživatel5877
 predstih resit nemusis,ale odtrh musis seridit....oco jde...dam pist do HU aby vacka maximalne otevrela kladivko,vemu merku nebo neco o prumeru 0.4mm,strcim to mezi kontaktyscvaknu,utahnu kladivko a je to.....zadna věda
Datum: 24. dubna 2009 12:42
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 musíš trochu zmenšit odtrh protože to starý bude asi opotřebovaný a je jakoby nižší než to novy tak to musíš dohnat tim odtrhem
Datum: 23. dubna 2009 15:29
 je to lepší v tom že jsou nový a nejsou sešoupaný a neni na nich žádná pecka nebo tak něco,a měl bys seštelovat předstih
Datum: 23. dubna 2009 14:30
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci jak je to se svickama?? jak je kvalitni svicka bosch do fichtla?? nebo jaka svicka je dobra ja pouzivam brisk a nic moc docela dost odchazek tetka se mi jedna drzi dlouho ale nektery nejdou ani novy
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 13:09
Jméno: mlejnis
IP: uživatel4605
 Dřive jsem jezdil na PAL, ty nějak došli, ale nemůžu si na ně stěžovat. S Brisakma mám rozporuplné zkušenosti. Jedna (N15C) odešla úplně asi po 500km, druhá se v kopcích hned uhřeje a musí se o kvalt níž, ani starty nic moc . Teď tam mám (asi 100km) nejstudenější N14C a zatím dobrá jízda i perfektní starty. Jiného výrobce jsem nezkoušel, ale můžu říct, že do fíka je N15C (dříve osmička) málo a chce to pravděpodobně tu s nejvyšší tepelnou hodnotou, hlavně když se jezdí kopce a ve dvou. Přeji hodně km bez poruch.
Datum: 23. dubna 2009 13:09
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 15:33
 a je to filmovaný mobilem, tak ty zvuky berte s rezervou
Datum: 23. dubna 2009 15:33
 stando jestli myslis ty zvuky při volnoběhu tak to neni z motoru, ale z vejfuku
Datum: 23. dubna 2009 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 z toho motoru jdou strasny zvuky   jinak to vynechavani bude relatkem jak na volnobeh povoluje a pritahuje v meznim napeti.....
Datum: 22. dubna 2009 22:10
Jméno: Pepa Zdepa
IP: uživatel4865
 to bude nejspis opalenym kladivkem
Datum: 22. dubna 2009 21:46
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 to je v pohodě,neřeš
Datum: 22. dubna 2009 21:22
 to zastavovani bude asi volnobehem mam ho nastavenej na co nejnissi tak asi sem tam nedotece uplne benzin a tak to nekdy sem tam jako kdyzby chcipa, ale kdyz to mel majitel predemnou tak to bylo este nizsi, tak ze to skoro chcipalo, lae spis me zajima to jiskreni, protoze to mi neprijde normalni
Datum: 22. dubna 2009 19:38
 Taky mě to zastavování zarazilo, nejdřív mě napadlo, jestli to není Trabant, u toho je možný všechno  A netváří se to jako nějaká prkotina (kromě třeba špatný trysky), spíš jakoby to ten člověk chtěl aby to dělalo
Datum: 22. dubna 2009 19:24
 V dnešní době je možný všechno  Jestli to chceš nasvítit, tak to bude lepší diodou (klidně ti můžu blikat když se rozepne kladívko a tak), jestli ti jde o opotřebování kladívek, tak...neporadim
Datum: 22. dubna 2009 19:19
 zdar..asi to mozny je ale zda se mi to a nebo ti ten motor chvili bezi,pak se to pozastavi pak zase bezi?zda se mi to i podle zvuku
Datum: 22. dubna 2009 19:02
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Jaký máte názor na svíčky NGK do pincka? Jsou lepší než ostatní svíčky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 20:58
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 ngk jsou bezva... ale nejlepší jsou starý palky... jezdím na oboje
Datum: 22. dubna 2009 20:58
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 To nejsou vůbec špatný svíčky . Ale CHAMPIONky jsou jedničky!!!
Datum: 22. dubna 2009 20:00
 zdar draci mam mensi probleblem upravoval sem si malinko mustanga: dodelal sem si na nej baterku a udelal dobyjeni ze svetelnych civek jenze krmim stoho svetla i zapalovani a ouha vonoto nestha dobyjet da se se stim jezdit pomerne dlouho jenze stou blbou vihlaskou o setlech mi to behem jednoho tydne vizdima baterku a sviti to jak bludicka a potme nic nevidim takze bych potreboval vrdet zda si mam poridit nove civky (pac sou tam jesste original od viroby ze 77roku a pan otec na tom jiz neco nalital) nebo nam skusit pripojit i zapalovaci civkujen nevim jestli to nebude zas moc elektryky na tu baterku prosim poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 22:31
 určitě místo světelných cívek dát zapalovací jsou výkonější a jak máš řešenou regulaci dobíjení musel bys mi ukázat zapojení jak to máš ale co sem dělal ted já na své jawa 50 typ 20 ale ono je to jedno na kterým typu a roku výroby jde to navšech a vřele doporučuji na netu někde lítá návod jak byly řešeny vývozní typy mustangů s baterkou ,blinkry ,stop světlem je to relativně jednoduché ale účiné ověřené a hlavně mají tam vyřešenou i regulaci dobíjení udělal jsem to přesně podle toho a můžu doporučit akorát se musí úplně znovu natahat elektrika a jinak pozapojovat hlavní vypínač a cívky v zapalování ale mají to dobře popsaný a hlavně fakčí to hned napoprvé kdyby tě to zajímalo tak se ozvi na meil a pošlu ti to
Datum: 26. dubna 2009 22:31
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Aby jsi nabíjel, musíš nejdřív někde spotřebu ušetřit. Takže jediný na čem se dá ušetřit, bo spotřebičů na pionýrovi moc není, jsou zadní světla a zapalování. Tedy pokud ti jde o úsporu kvůli energii předního světlometu, tak dozadu LED světlo a zapalování co bere míň než indukční. Pak je šance že ti zbyde něco pro dobíjení i svícení.
Datum: 22. dubna 2009 8:59
 no jo jenze predtim nez sem ji tam dal tak to skoro nejelo a jen co sem ji tam dal tak to lita jak das a na svetla to ma viborny ucinek zadny zatraceny kolisani takze to sviti porad stejne jen to nestiha dobyjet!
Datum: 21. dubna 2009 21:51
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 newim jestli ti to pomuze ale u novy jawa je to delany tak ze drat kterej vede od motoru je pred baterkou rozdvojenej a vede rovou do svetel tzn. k tomu aby to jelo a svitilo nepotrebujes baterku .
Datum: 21. dubna 2009 21:45
 zdarec.mam problem s jawou 23 mustang..kdyz dam prst do fajfky a druhou ruku na hlavu a slapnu-da mi to pecku,ale jakmile dam do fajfky svicku,prilozim ji k hlave a slapnu tak mi to jiskru neda..nevite co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 13:55
 diky kluci..uz mi to facha..jak sou kladivka tak vedle je sroubek na kterej je napojenej kondenzator a ten byl ukostrenej a proto to nedavalo jiskru sme ho povolili a makalo to..jinak diky za rady...
Datum: 22. dubna 2009 13:55
Jméno: jenda
IP: uživatel5859
 skus vyměnit svíčku nebo jí očistit
Datum: 22. dubna 2009 11:47
 skus pročistita kladívka, a dej tam novej kondik.. dělalo mi to před třema dnima..  teda pokud to neni tou svíčkou, ale tomu bych moc nevěřil, páč za těch 5 let co jezdim, tak sem mi stalo, že se mi posrala jen jedna svíčka, takže to tím nebude, dej novej kondik, a pročisti ty kladívka, uvidíš, bude to tím..
Datum: 21. dubna 2009 21:27
Jméno: domte
IP: uživatel779
 mě tam dobře maká ngk b6hs
Datum: 21. dubna 2009 20:11
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 Doporucuju NGK B8HS ale ted si kup nakou brisku a nebude ti vadit kdyz ju odvaris az ti to bude dobre slapat hod tam NGS
Datum: 21. dubna 2009 20:08
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 jn ja si taky myslim
Datum: 21. dubna 2009 20:02
 mohlo by to být svíčkou....může být vyšlehaná....zkus novou...je to investice tak 30 korun  což asi nikoho nezabije
Datum: 21. dubna 2009 18:15
 zdar draci,mam problem..mustang mi nehaze jiskru,zkousel sem i funkcni inducku a nic..svicku taky jinou a nic..cim by to mohlo bejt?dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 20:32
 tak bobe mas pravdu..sem to sem napsal pak sme se v tom jeste vrtali a nakonec to byl presne ten sroub...ale stejne mi nejde do hlavy ze kdyz sem tam dal prst do fajfky tak pecka jako kra*a a kdyz sem tam dal svicku tak jiskra zadna..
Datum: 21. dubna 2009 20:32
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 hele to me delalo taky a musis se ten sroub co ti drzi kladivko a elektriku odkostrit
Datum: 21. dubna 2009 20:11
Jméno: mogul
IP: uživatel5778
 Nejlepší je natahnout novou elektriku a pak už bez problémů.
Datum: 21. dubna 2009 16:47
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nemáš někde uklepaný vodič? Překontroluj od spínačky na indukční cívku na č.15 ,dále k zapalování a ke startovací cívce.
Datum: 21. dubna 2009 10:32
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5784
 Hoj.... Řekl bych že máš rozštělovany pŘedstih a odtrh.... Ještě ti to možná někde probíji nebo máš v hájí kondenzátor nebo civku.... Jestli nevíš jak to poštelovat tak se podívej do FAQu
Datum: 21. dubna 2009 6:52
Jméno: RealtekK
IP: uživatel4514
 Nazdar draci... potřebuju poradit s nakopáváním... za studena motor nastartuju krásně ale za tepla musím roztlačovat... odrth jsem skoušel různý ale změna nic moc... když to kope za studena tak mě napadá buď koupit studenou svičku nebo poštelovat předstih. mám ho kdyžtak zvětšit nebo zmenšit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2015 12:32
 Mám mustanga po go motoru vape zapalování a přád problém s teplým startem když si opočine chytne na foru motorkáři psali naklánění motorky tak jsem otevřel příručku kterou k němu stále mám atam stojí při teplém startu naklonit do prava startuju levou a de na první max druhý šlápnutí nevím co se tam děje ale funguje to žádná věda.
Datum: 14. července 2015 12:32
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Máš pravdu,ale za dané situace pomůže i toto řešení.Jde o to, že v ohřátém karburátoru dochází k rychlému odpařování
rozprášené směsi a to negativně ovlivňuje teplé starty.Já to na své jawě 21 mám a problémy se startováním motoru neznám.
Datum: 21. dubna 2009 16:13
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Dobeško.. nevyřešila, určitě by to nebylo na škodu tepelně karburaci oddělit, ale prostě chybí sytič a finito  Asi by nebyl problém sytič vyrobit podobně jako je tomu u kejvy. Tam u jednoho typu (mám doma model 1961) je přívěra sytiče přímo v gumovém mezikusu..
Datum: 21. dubna 2009 13:48
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Možná by to vyřešila izolační pertinaxová podložka mezi karburátor a válec.Mají to velké motorky i babetta, tak proč né
pionýr.Jde o to,aby se teplota z válce izolovala od karburátoru.Teplý motor při startování nepřeplavuj.
Datum: 21. dubna 2009 10:43
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5784
 Protože já jsem šteloval Fichtla celé vesnici a nastartujou bez problémů vždycki jenom já ne
Datum: 21. dubna 2009 9:54
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nedokonalost karburace... normální karburátor má možnost sytiče pro studené starty a protože pionýr sytič nemá je jasný že jeden ze startů bude stát vždycky za třitečky... Trochu se to dá očůrat u mustanga pokud je naladěnej na dobré teplé starty, tak nasimuluješ systič ručním přiškrcením hadice mezi karburací a vzduchovým filtrem  . Tedy buď rád že ti to startuje a nerejpej se v tom
Datum: 21. dubna 2009 9:24
Datum: 20. dubna 2009 20:44
|



|