Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: David
IP: uživatel4226
 Čau kluci jakse pozná jestli je indukční cívka v pořádku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 7:11
 Hele s tím slabím srdcem to zabije možná jen nějaký hodně starý lidi, protože děda má nějakou tu angínu piktoris (nějaké onemocnění srdce a nic mu to neudělá  )
Datum: 21. dubna 2009 7:11
 Proměř elektryku...nic těžkýho...najdi si schéma a jen proměřuj.
Datum: 20. dubna 2009 18:12
 Já mám zkušenost se špatnou indučkou takovouhle: jiskra jako prase, ale nic nezapálila. Pak jsem vrátil tu z fichtla která měla jiskru slabší, ale zapalovala v pohodě. Myslim že v indučce to nebude, hádám že taky to kladívko, vypadlej kabel (nepodceňovat, kámoš to zjistil po 2 dnech!), nebo třeba špatnej vypínač.
Datum: 20. dubna 2009 17:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak jestli se ti nekde neprodrel kabel nebo nevipad musis to projit pokud to teda prestalo hazet zniceho nic skontroluj kladivko jestli se vubec zveda muze bejt povoleny
Datum: 20. dubna 2009 16:54
 to chce zkusit jeste jinou svicku nejlepe novou...ale jestli i s ni tak to muze treba byt kondenzator....nebo neco jinyho to musis vyzkouset ale tu civku bych asik taky uz vymenil
Datum: 20. dubna 2009 16:21
Jméno: David
IP: uživatel4226
 Právě že mi jawa 555 nehází jiskru a nevím čím to je. Tak potřebuju zjistit jestli je v pořádku cívka nebo je to něčím jiným.
Datum: 20. dubna 2009 16:11
 jede to...sviti to...  takze asik tak....a kdyz das do fajky prst tak te to hezky kopne  to bych ale radsi nezkousel  slaby srdce a cus
Datum: 20. dubna 2009 15:36
 mozem zapojit 05 zapalovanie aj bez tlmivki nebude to prepalovat ziarovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 14:36
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Můžeš s klidem tlumivku odpojit mám taky 05ku se starým typem zapalování a tlumivka je odpojená přes 3 roky a žárovky mi ani neodcházej odejde mi většinou zadní tak za půl roku. A používám světla každý den.
Datum: 20. dubna 2009 14:36
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 pokud mas klasickou 05 se starym puvodnim zapalovanim tak bez tlumivky ti budou furt praskat zarovky......je tam potreba tlumivka a nebo jina pasivni regulace
Datum: 20. dubna 2009 13:20
Jméno: Yakub
IP: uživatel4150
 čau mam dotaz zprovoznil jsem světla na jawě 05 a když svítí světla tak mi to netroubí myslím že je vše zapojeno dobře protože bez světel to troubí já si myslím že je to tím že je slabí dynamo a neutáhne to jenom jestli by mi to někdo potvrdil nebo mi řekl jak by to troubilo i se světlama
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 10:40
Jméno: jawa 05
IP: uživatel2090
 hoši co máte za mašiny
Datum: 20. dubna 2009 10:40
Jméno: jawa 05
IP: uživatel2090
 nevýte jak zapojit světla na jawa 05 já je mam zapojený ale když je mam zaplí tak mi nejde troubit a když je mám viplí tak mi jde troubit poradte dík
Datum: 20. dubna 2009 10:36
Datum: 19. dubna 2009 21:16
 ty svetla nejsou kravina....  ale jako predtim nebylo potreba svitit kdyz ti za den projelo mesteckem 5 motorek a dve auta
Datum: 19. dubna 2009 21:15
 ano, slabe magneto...ale jinak je to tak uz od vyroby, gdo taky si myslel ze za padesat let vymysli kravinu jakou je mit rozsviceny svetla i vedne a v te dobe se predpokladalo ze v noci troubit nebude...je to dany teda uz vyrobcem ze pri zapnutych svetlech zerou secku stavu zarovka...
Datum: 19. dubna 2009 21:03
 Tak proto musiš při troubení vzít za plyn
Datum: 19. dubna 2009 21:02
 Je to tak jak řikáš.Dynamo je slabí a když máš zapnutý světla tak nezbyte elektrika na klakson
Datum: 19. dubna 2009 20:53
Jméno: roman
IP: uživatel5838
 Mám suzuki dr 600,málo mi dobijí,pořad vybitá baterka(je nová).\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 20:02
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 No tak to já si taky postěžuju romane... rozbila se nám doma pračka a manželka mě nutí jí opravit... to sou věci co?
Datum: 19. dubna 2009 20:02
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 běz radši na motorkari.cz tam je víc lidi co jezdi na rejži
Datum: 19. dubna 2009 18:56
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 to máš blbé
Datum: 19. dubna 2009 18:20
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 a to ma bejt vtip
Datum: 19. dubna 2009 17:16
Jméno: Libas
IP: uživatel5823
 čau, mohl by mi někdo přesně popsat, kde se nachází relátko na ČZ 175???někdo mi psal že na boku motorky, ale mohl by mi to někdo popsat přesněji???díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 7:13
 pokud jsou to kulate cezety(kejvacky,sportky) tak je to na statoru zapalovani,teda pokud to nekdo jiz neupravoval a nedal to treba pod sedacku,u prvnich 477 je na statoru zapalka jako na kejvacce,477 od roku 70 myslim uz maji krabicovi rele umisteny pod levym kastlikem,novejsi typy(487 a pod) maji relatko v levym kastliku,pripadne pod levym plastem
Datum: 20. dubna 2009 7:13
Jméno: Sharky
IP: uživatel5836
 a u 487 je snad přímo v kaslíku, myslim že v levém
Datum: 19. dubna 2009 14:21
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 napis typ jestly 477 tak je to pod kastlíkem na levo takova krabickaa kni vedou 4 draty
jestly je to 356 nebo jina s kulaty motorem tak ta ma na statoru na zapalovaní
Datum: 19. dubna 2009 13:26
 Ahoj draci,dnes sem zapojil tohle to relé http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1118.html na mojí 175/356 na kontakt B sem pripojil baterku na kontakt M číslo 51 ze zapalování a na kontakt D číslo 61 ze zapalování,,,odpojím baterku a motorka chcípne už fakt nevím jak to mám zapojit poradte já si s elektrikou moc nerozumím mne jenom stočí kdy by ste mi povidasli co kam mám zapojit byl bych vám za to hrozne moc vdečnej...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 22:32
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Na svorce D, je ještě vodič vedoucí ke kontrolní žárovičce dobíjení a odtud do spínací skř. na číslo 15.
Datum: 18. dubna 2009 22:32
 Kolko voltov ma otackomer na simsona chcel by som si ho dat na fichtal a nevim ci mi ho utahne diki za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 21:52
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 elektronik otackomer vubec nema ten otackomer ma nahon vedou do nej draty na osvetleni jinak tam nic na elektriku neni
Datum: 18. dubna 2009 21:52
 Aragon : ja myslel že elektronik nema otačkoměr vubec, nebo se pletu ? že ho měl jenom enduro
Datum: 18. dubna 2009 20:04
Jméno: Aragon
IP: uživatel5828
 Sak simson elektronik ma elektricky
Datum: 18. dubna 2009 19:55
 ano ma tam normální šnek na podobnym principu jako ma pionýr rychlost
Datum: 18. dubna 2009 19:27
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Pokud vim, tak ma Simson nahon na tachometr z motoru. Ne elektricky.
Datum: 18. dubna 2009 17:52
 Čau fichtlaři sháním 15w světelné póly v jakémkoli stavu neměl by někdo něco?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 20:28
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Dík za objasnění Chongu nebudu otravovat domácí klid je domácí klid  Já jsem takový elektrikář začátečník studuji teprve druhý rokem elektriku takže jsi můj velký vzor a a patří ti můj obdiv!!
Datum: 23. dubna 2009 20:28
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jo a taky protože mám potíže s některými umělci jak zacházet s CDI a pravidelně svou nedočkavostí mi jeden dokola oddělává CDI a já to pak musím opravovat, připravuju postup oživení pro ty co to budou vyrábět a také metodiku instalace aby nic neoddělali. Problém je že CDi je citlivé na šířku sepnutí a když si s ním z nedočkavosti někdo poklepává o kostru jakože simulace kladívka, tak může dojít k zablokování měniče a poškození trafa a tranzistorů. také se ukázalo že není dobré zkoušet CDI bez připojené indučky.. ze záhadných důvodů to odnášejí optrony a taky jsem už zažil jeden experimenty poškozenej tyristor, kterej se choval velmi nevyzpytatelně
Datum: 21. dubna 2009 9:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Např. chci také zveřejnit bezkontaktní i kladívkovou verzi desky pro ,,třípól,, pro lidi co čytřpól nezajímá a taky komplexní desku která by nahradila pouze zapalovací indukční soustavu za CDI bez akumulátoru.. jenže to chce hodit rego i CDi na jeden tišťák a viz. níže.. není čas, natož ty třípóly hodit na web
Datum: 21. dubna 2009 9:31
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Sepsal jsem poznatky z provozu na svém webu. Ale samozřejmě protože je to celé v plenkách určité odstranitelné potíže tam jsou. Asi nejvážnější závada je že rego už 60W nestíhá s tak slabým chlazením uchladit a upekl se nám tranzistor  . Takže je potřeba ho dát na masivnější chladič než tam je nyní, ale to s sebou přináší problém že se pak nedá umístit do kebule světla... Takže už to předělávám na voděvzdornou kravbičku. Zdechnul mi hall a dva týdny se nemůžu dostat k výměně. Odděllalo ho rušení od zapalování, takže se musely přívody od hallu ošetřit varistorem, tak čekám co se z toho vyklube, protože nemám vůbec čas jezdit, tak svoje naděje na testování vkládám do kamaráda. Kdyby se ukázal Hall jako nejslabší článek soustavy, tak už je rozpracovaná verze s indukčním snímáním tělem vykuchaného relátka... ale to jsem ještě nedopáchal ani tiš´ták .-(. problém je že přichází stavební sezona a mám strašný práce na domě a v rámci domácího klidu nestíham své nápady hodit z papíru na tišťák .-)
Datum: 21. dubna 2009 9:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Jo Chongu to už sem zjistil taky já mám asi nejstarší typ karteru ten nemá nálitek nahoře ani dole a kamarád má motor a má oba nálitky takže dík že ses ozval! A jinak to šlape dobře ? Má na myslit rozvod 12V s baterií 1,3Ah
Datum: 20. dubna 2009 19:35
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Zjistil jsem že na mých karterech je potíž s tím že mám starší typ bez nálitků na přední póly. Takže se tam zapalovací ani světelné póly nevejdou. Tedy vejdou, ale vibracemi se mi prodřelo vinutí a došlo ke zkratu na kostru a tudíž, jako by tam nebyl ten horní. Půjde tedy dopředu ten pár pólů z 30W verze, s tím že ubyde tedy o jeden graetz. Kamarád má verzi karterů s nálitkama (zřejmě poslední typy) a tam se v pohodě vejde i zapalovací pól... jo to je jiná
Datum: 19. dubna 2009 22:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Aha tak kdybys náhodou sehnal nějakej přebytek nebo něco nefunkčního tak sem dej prosím vědět
Datum: 19. dubna 2009 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel5826
 ja mam chongovo 3 civkovy....mam 2 svetelny 15W funkcni a jednu dam zapalovaci.....+chci bezkontakt.....choguv Hall a nebo optiku co sem nasel na netu......
Datum: 19. dubna 2009 2:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 čau Stado funkční být nemusí já bych si je kdyžtak přemotal , jaký nový zapalování máš na mysli? já chci skusit udělat to Chongovo čtyřpolový zapalování
Datum: 18. dubna 2009 18:29
Jméno: standa
IP: uživatel5824
 v jakemkoliv stavu jo,funkcni ne   taky je shanim kvuli novymu zapalovani.....
Datum: 18. dubna 2009 13:43
 jo jo, s tím relátkem mi to už někdo říkal, la ejá tu elektroniku moc nedávám a ani vlastně nevím,co to relátko je.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 13:19
 Viz. předchozí dotaz a odpověď.
Datum: 18. dubna 2009 13:19
 Ahoj, mám problém s ČZ 175. Nedobíjí se mi baterka nazpět kízdou...nevím čím to je...ale baterku mám novou...Díky za rady draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 13:53
 Jo, vidíš, zapomněl bych... jak píše Standa, zjisti Wattáže vše žárovek na moto - tam může být problém taky.
Datum: 18. dubna 2009 13:53
Jméno: standa
IP: uživatel5824
 skontroluj jestli ti neupadl nekde nejakej kabel....... a hlavne nam napis jaky tam mas dynamo a jaky rele at sme moudrejsi.....a taky jaky tam mas zarovky!!
Datum: 18. dubna 2009 13:22
 Jaké máš dynamo a relé? Myslím výkon... Jeho seřízení a kontrola správné funkce by mohla být popsáná v Knize Udržba a seřízení motocyklů Jawa - dá se stáhnout z internetu. Je to sice o Jawách, ale zapalování používaly oba motocykly stejné.
Datum: 18. dubna 2009 13:18
 Relátko je ta stříbrnákrabička připevněná na boku motorky, pokd odmontuješ víčko, budou tam bud 2 nebo 1 cívka. Aby moto správně dobíjelo, musí být relé dobře seřízené a HLAVNĚ musí být kontatky, které spínají naprosto čisté, neopálené, hladké.
Datum: 18. dubna 2009 13:16
 jo jo, taky mi to už někdo říkal, ale problém je, že já tu elektroniku moc nedávám a vlastně ani nevím co to relátko je...
Datum: 18. dubna 2009 13:12
Jméno: jarda
IP: uživatel5822
 nebude to relátkem...
Datum: 18. dubna 2009 13:08
 Zdarec draci,dnes sem si koupil konečne tohleto relé http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1118.html a ted nevím jak ho mám zapojit prosimvás nekdo kdo by mi stim poradil byl bych mu hrozne moc vdečnej...svatej pionýr tam není aspoň žádné dobíjení človek koupí 175 a hned to nedobíjí.....a mimochodem mám jawu-čz175/356 dekuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 21:39
 Ahoj Ik tady je moje icq kdyš tak sem hod tvoje furt mi to nedobíjí asi bych potreboval poradit díky moc tady je to icq 363-549-115
Datum: 18. dubna 2009 21:39
Datum: 17. dubna 2009 22:30
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 taky sem ho dával... možná ti s něčim poradim(hod kdyžtak icq).....ale sežen si na netu takovej návod, a tam je to popsaný....jediný co je tam jinak, tak tam maj kontakty na svorkovnici na zapalování označený písmenama a ty nejspíš číslama(jestli máš P 45W)
Datum: 17. dubna 2009 20:31
Datum: 17. dubna 2009 20:24
 čau všichni, potřeboval bych se zeptat čím to je když moje jawka 23 Mustang naháže jiskru a jak to opravit předem diky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 20:58
Datum: 20. dubna 2009 20:58
 to může být takřka čímkoli je možné že ti vypadla kostra a problem z drátama a pak to co psal martin
Datum: 19. dubna 2009 19:38
 ahoj tak za 1. to muzou bejt kladivka 2. vodtrh 3.civka 4. fajfka 5. svicka jo a u ty kladivka skus vocistit tech. benzinem a lechce je vem jemnym smirkem
Datum: 17. dubna 2009 19:54
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Čau fichtlaři sháním 15w světelné póly v jakémkoli stavu neměl by někdo něco?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 19:28
 čert draci! tak sem se rozzohnil nad spojkou na mojí 640...nejde seřídit, však dočetl sem se, že lze spojkový koš vyměnit z 634, avšak, dotaz zní, lze-li vyměnit pouze koš, nebo celou primární sadu? no a poté ještě taková věc, nemátě někdo fotku, jak by měly být poskládané kábly pod pravým víkem pod sedadlem?- předchozí majitel tam něco bastlil, tak je tam z toho schrumáž. A ještě poslední věc- připevnění cívek na třindě k rámu? máte to někdo na fotce- ty moje jsou tam přilepené izolačkou... předem děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 12:01
 Cau lidi,
Mám Jawu 50/20 a mám problém s elektrikou. Motorka mi nechce házet jiskru. Indučka OK, svíčka taky, zapojeni jednoduche prozatim z (1 spinacka) na (1 inducka)a z(1 inducka jeste jednou k zapalku) a (15 inducka ukostrena) pol pripojen k zapalku ke kladivku + kondik + ta 1 ka z inducky. a mam podezření na špatnej zapalovaci pol. JE JEDNO, JESTLI MAM MISTO ZAPALOVACIHO POLU NA ZAPALOVANI SVETELNEJ POL? Mam na zapalku dany 3 ty poly(civecky) a kdyz to zapojim na jakejkoliv, tak to jiskru nehodi, ale kdyz dam do fajy prst, tak me to nakope trocha. Prosím o rady, dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 22:37
 tak se bez podivat na nejakou skladku, tam jich je dycky hafo, koupis jich par a budes zkouset...
Datum: 18. dubna 2009 22:37
 Hmm hosi takze to vypada, ze si budu muset koupit civecku zapalovaciho polu, sice stoji 180kč ale co se da delat, vyderaci jedni...Jinak moc diky za rady...
Datum: 18. dubna 2009 21:38
 napsal sem ze ma vetsi vykon nez svetelny, a odpoved bych si tipl odpor? aspon tak tomu muze byt ve fyzice, od te doby co sem poznal ze praxe je jina nejlepsi metoda se stala pokus - omyl...
Datum: 17. dubna 2009 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel5814
 jen bych trosku upresni steva.....zapalovaci pol nema nejvetsi vykon,ale nejvetsi napeti......je to vinutý slabsim dratem a ma to vic zavitů....coz ve fyzice znamena co?
Datum: 17. dubna 2009 17:24
 ne ze by se na svetelny jezdit nedalo ale zapalovaci pol ma mnohem vetsi vykon nez svetelny (at uz maly tak velky) a pokud wim tak nevydava napeti 3V ale 6V, to ovsem nezalezi na civce ale na spotrebici, ktery to bude spotrebovavat (cili na indukcce, a pokud se nepletu tak zalezi to presne na vynutim v indukcce)...jinak by to melo byt tak jak rika Dobesova, Dobesovy se ridte, jak koukam tak zatim strcila uz par draku tady do kapsy  ...
Datum: 17. dubna 2009 15:55
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Správné zapojení je : spínačka č.1 vede vodič na indukčku č. 15 odtud na kladívko přerušovače.Vodič z indukčky na čísle 1 je
ukostřen.Zapalovací cívka je dole a vede vodičm ke kladívku.
Datum: 16. dubna 2009 22:04
 ¨da se jezdit i na sveelny civky, jinak zkontroluj izolaci kladivka
Datum: 16. dubna 2009 20:35
Jméno: rosi 48
IP: uživatel995
 esi je to secko ok jak rikas tak skus vymenit faju a kabel do faje
Datum: 16. dubna 2009 20:07
 podle mě, vyměň ten světelný pól za zapalovací, pač jeden světelný pól 30W zapalování dává jen 3 volty
Datum: 16. dubna 2009 19:46
 No inducka je 6v normal, jela mi uplne v pohodicce na 250ce...
Datum: 16. dubna 2009 19:27
 No inducka je 6v normal, jela mi uplne v pohodicce na 250ce...
Datum: 16. dubna 2009 19:27
 moc se v elektrice nevyznam...ale neni mozny ze je to slaba inducka??jo a jak si zjistil ze je inducka ok?
Datum: 16. dubna 2009 19:18
Jméno: Joxa
IP: uživatel4793
 Nazdar draci, prosím vás je jedno jaký pruřez má kabel na pinckovi nebo je to dané a odpor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 13:48
Jméno: Sharky
IP: uživatel5808
 jo, ale 1mm2 nebo 1,5mm2 nic nezkazíš
Datum: 17. dubna 2009 13:48
 originálně jsou na fíkovi kabely 0,75 mm2
Datum: 16. dubna 2009 20:04
 Zdarec.Mam takovy dotaz kolik by stala spinaci skříňka na Jawu640?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 15:26
 zdarec, potreboval bych trochu poradit , CZ 477 , mam tam teda jen 45W zapalko , a jsou pridelany blinkry , takze tusim ze to budei trochu tim, ale proste nedobiji... podle slovminulych majitelu to chodilo jak melo, ja teda poprve prepoloval baterku, ale ted uz je tam spravne... kdyz jedu bez svetel tak kontrolka dobijeni nesviti , ale i kdyz jsem jel asi 20km v kuse bez svetel stejne j ito nedobilo aspon natolik abych to jednou nakopnul (kdyz ji nabiju mimo tak chytne na kop...). kdyz mam svetla tak ta kkontrolka trochu sviti , i kdyz ne naplno . zarovky tam jsou - vpredu 25W, vzadu 5W, brzda 10W , blinkry 10W. a jeste se deje to, ze kdyz to hodne vytocim (na trojku tech cca 80) tak kontrolka probilkava a motor vynechava. uhliky jsem daval nedavno nove, a delalo to i driv..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 13:51
 Taktak, standa má pravdu, postačí jen rotor a relé.
Datum: 18. dubna 2009 13:51
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 tak pokud ve vysokejch kejchá tak to asi v poradku neni.....
Datum: 16. dubna 2009 22:36
 tak do toho serizeni se asi poustet nebudu , mam tu jeste jeden 45W stator i s relatkem tak vyzkousim jeste to. jinak jsem jeste dnes pri hledani nesouvisejicizavady v elektrice zjistil ze to trosku dobiji, za 10 minut volnobehu je to schopny tu baterku dobit tak ze to na ni dvakrat nakopnu  jinak pri odpojeni baterky motor normalne bezi,takze dobijet by to melo... ?
Datum: 16. dubna 2009 20:39
Jméno: Trhac_asfaltu
IP: uživatel5656
 co te sere
Datum: 16. dubna 2009 17:10
Jméno: standa
IP: uživatel5806
Datum: 16. dubna 2009 16:52
Jméno: Trhac_asfaltu
IP: uživatel5656
 ty vole standiku nedelej chytryho porad
Datum: 16. dubna 2009 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 ale kdyz to znova ctu,tak mi pripada ze ti to nedobiji vubec,protoze to vynechavani je slaba jiskra ve vyskojech.....jak bych ti to rek....s rostoucima otackama by z toho melo lezt vic a vic proudu,ale zaroven ho to i vic zere v rotoru a jeho buzení....pokud ti spatne prepina rele(treba zustava viset v mezipoloze) tak to potom dela tohle.....
Datum: 16. dubna 2009 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 hele na jawamanii v sekci technika je prirucka na jednopolovy rele PAL....ale neni prdel ho seridit....na peraku sem ho serizoval mesic nez se to konecne povedlo ....a kazdopadne tyhle motorky meli blinkry az s verzi dynama 55W a "dvoupolovym"relem na statoru(mel sem to zapalovani na peraku puvodne).....ta 45 to neutahne ani omylem(utahne 25W hlavni svetlo+5W zadni svetlo a dobiji poradne az od 2000 otacek)....mozna s polovodicovym relem toho utahne vic,ale to origo zere proud samo o sobe jako krava....me dava cistej vystup 30W nad 1500 otacek....10W se straci v kladivkach,ve vinutim a v relatku....je to dost,ale lip to seridit neumim..... sezen si rotor 75W a prislusne rele a bude po problemech.....statory sou vsechny stejný.... a mimochodem prerusovac zere sam o sobe nejaky watty,podsviceni taky,parkovacka taky,takze ses furt pres......i bez blinkrů
Datum: 16. dubna 2009 16:11
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Relátko si možná pokazil přepólováním baterie.Když sečteš spotřebu 25W+5W+10W +2x10 +přerušovač ,seš nad kapacitou
dynama.
Datum: 16. dubna 2009 16:01
 je tam vsechno tazeny z dynama... baterku jsem kupoval na pozdim novou, akze bude dobra... jinak ta motorka je z r 1969 , ma oilmaster a dynamo jako z kyvacky (45W s relatkem na statoru). silnejsi uz zacinam shanet. a tohle relatko se serizuje jak?
Datum: 16. dubna 2009 15:09
 jej, tam je chyb... Ne domaštění, ale ODmaštění...
Datum: 16. dubna 2009 15:03
 No blinkry by na to mít vliv neměly, protože by správně měli být napájeny z baterie... otázkou je, v jakém stevu je baterie, jestli už není na odpis. Dále zkontroluj dynamo - stav koletkoru, uhlíky, celkovou čistotu. Když jsem kamarádovy spravoval také Čz 477, rozebral sem celé dynamo a poetrně ho vyčistil (domaštění + očištění rotor a polů statoru + kolektor) a namazal vačku a čep kladívka a divil by ses, jak se pak jiskra zlepšila.
Určitě také skontroluj seřízení relé a čistotu hlavně kontaktů, může být problém i tady. Jinak co jsem koukal do příruček, všude uvádí dynamo 6V 60W... Možná byc hse poohlédnul po silnějším dynamu -myslím, že se dělali 55W, 60W a 75W.
Nezapomeň také, že po zapnutí světel ti svítí Hlavní světlo + parkovačka, zadní světlo, podsvětlení tachometru. takže skontroluj hodnoty všech žárovek na moto.... Předepsané jsou hl. 6V 35/35W, park. 6V 1,5W, zadní světo 6V 5W, Brzda 6V 15W, podsvětlení tacho 6 V 1,5W - je to ale por 60W dynamo...
Datum: 16. dubna 2009 15:02
Jméno: Orav
IP: uživatel5688
 Pozdravujem všetkých. Mal by som otázku ohľadom tachometrového lanka. Sú rovnaké dĺžky na Jawa 21,20,23. Ja som kúpil na 21-tku a bolo krátke. Kámoš mi dal druhé a bolo taktiež krátke.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 12:12
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 no lanka by mela být stejná na vsechny typy protoze u vsech typu je vzdalenost tachometr-nahon stejná.....musis lanko protahnout co nejrovneji a vyjde ti to...nova lanka co se delaji jsou dokonce trochu delsi nez puvodni a da se tak eliminovat jeho strouhání retezem,kvuli nemuz stara lanka odchazela
Datum: 16. dubna 2009 12:12
 dobry den mam babettu 207 a nevim sy rady kdyz propojim draty zadniho svetla s prednim tak my to nesviti ani jedno ale kdyz zase tam dam jen predni svetlo zadni nezapojim tak my sviti jen ze predu tak kam mam zapojit to zadni svetlo kdyz my na prednim nesviti to zadni poradte my fakt si nwm rady uz dik a caw
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 7:48
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Předpokládám,že jsou žárovičky vpořádku. Propoj živé vodiče (středy žároviček) .Objímky jdou na kostru.
Datum: 16. dubna 2009 7:48
|



|