slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  212  213  214  215  216  217  218  219  220  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel4226    
Čau kluci jakse pozná jestli je indukční cívka v pořádku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 7:11
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele s tím slabím srdcem to zabije možná jen nějaký hodně starý lidi, protože děda má nějakou tu angínu piktoris (nějaké onemocnění srdce a nic mu to neudělá ;-))
 
 
Datum: 21. dubna 2009 7:11
 
 
 
 
Jméno: Mil-house      E-mail:      IP: uživatel5835    
Proměř elektryku...nic těžkýho...najdi si schéma a jen proměřuj.
 
 
Datum: 20. dubna 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Já mám zkušenost se špatnou indučkou takovouhle: jiskra jako prase, ale nic nezapálila. Pak jsem vrátil tu z fichtla která měla jiskru slabší, ale zapalovala v pohodě. Myslim že v indučce to nebude, hádám že taky to kladívko, vypadlej kabel (nepodceňovat, kámoš to zjistil po 2 dnech!), nebo třeba špatnej vypínač.
 
 
Datum: 20. dubna 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak jestli se ti nekde neprodrel kabel nebo nevipad musis to projit pokud to teda prestalo hazet zniceho nic skontroluj kladivko jestli se vubec zveda muze bejt povoleny
 
 
Datum: 20. dubna 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to chce zkusit jeste jinou svicku nejlepe novou...ale jestli i s ni tak to muze treba byt kondenzator....nebo neco jinyho to musis vyzkouset ale tu civku bych asik taky uz vymenil:-)
 
 
Datum: 20. dubna 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel4226    
Právě že mi jawa 555 nehází jiskru a nevím čím to je. Tak potřebuju zjistit jestli je v pořádku cívka nebo je to něčím jiným.
 
 
Datum: 20. dubna 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jede to...sviti to...:-Dtakze asik tak....a kdyz das do fajky prst tak te to hezky kopne:-Dto bych ale radsi nezkousel:-Dslaby srdce a cus:-D
 
 
Datum: 20. dubna 2009 15:36
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel5847    
mozem zapojit 05 zapalovanie aj bez tlmivki nebude to prepalovat ziarovky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Můžeš s klidem tlumivku odpojit mám taky 05ku se starým typem zapalování a tlumivka je odpojená přes 3 roky a žárovky mi ani neodcházej odejde mi většinou zadní tak za půl roku. A používám světla každý den.
 
 
Datum: 20. dubna 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5846    
pokud mas klasickou 05 se starym puvodnim zapalovanim tak bez tlumivky ti budou furt praskat zarovky......je tam potreba tlumivka a nebo jina pasivni regulace
 
 
Datum: 20. dubna 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: Yakub      IP: uživatel4150    
čau mam dotaz zprovoznil jsem světla na jawě 05 a když svítí světla tak mi to netroubí myslím že je vše zapojeno dobře protože bez světel to troubí já si myslím že je to tím že je slabí dynamo a neutáhne to jenom jestli by mi to někdo potvrdil nebo mi řekl jak by to troubilo i se světlama odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 10:40
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel2090    
hoši co máte za mašiny
 
 
Datum: 20. dubna 2009 10:40
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel2090    
nevýte jak zapojit světla na jawa 05 já je mam zapojený ale když je mam zaplí tak mi nejde troubit a když je mám viplí tak mi jde troubit poradte dík
 
 
Datum: 20. dubna 2009 10:36
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo s tim plynem taky sranda:-D:-Dtreba kdyz ti vleze do cesty stara babicka a ty na ni chces zatroubit tak dej plnej a jeste ji sejmi:-Dza to dostanes odmenu ze ti to mozna nejaky ten zvuk vydá:-D:-D:-D
 
 
Datum: 19. dubna 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty svetla nejsou kravina....:-Dale jako predtim nebylo potreba svitit kdyz ti za den projelo mesteckem 5 motorek a dve auta:-D
 
 
Datum: 19. dubna 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, slabe magneto...ale jinak je to tak uz od vyroby, gdo taky si myslel ze za padesat let vymysli kravinu jakou je mit rozsviceny svetla i vedne a v te dobe se predpokladalo ze v noci troubit nebude...je to dany teda uz vyrobcem ze pri zapnutych svetlech zerou secku stavu zarovka...
 
 
Datum: 19. dubna 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: aminim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak proto musiš při troubení vzít za plyn
 
 
Datum: 19. dubna 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Je to tak jak řikáš.Dynamo je slabí a když máš zapnutý světla tak nezbyte elektrika na klakson
 
 
Datum: 19. dubna 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel5838    
Mám suzuki dr 600,málo mi dobijí,pořad vybitá baterka(je nová).\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
No tak to já si taky postěžuju romane... rozbila se nám doma pračka a manželka mě nutí jí opravit... to sou věci co? :-D
 
 
Datum: 19. dubna 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
běz radši na motorkari.cz tam je víc lidi co jezdi na rejži
 
 
Datum: 19. dubna 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
to máš blbé:-D
 
 
Datum: 19. dubna 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
a to ma bejt vtip
 
 
Datum: 19. dubna 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: Libas      IP: uživatel5823    
čau, mohl by mi někdo přesně popsat, kde se nachází relátko na ČZ 175???někdo mi psal že na boku motorky, ale mohl by mi to někdo popsat přesněji???díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 7:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsou to kulate cezety(kejvacky,sportky) tak je to na statoru zapalovani,teda pokud to nekdo jiz neupravoval a nedal to treba pod sedacku,u prvnich 477 je na statoru zapalka jako na kejvacce,477 od roku 70 myslim uz maji krabicovi rele umisteny pod levym kastlikem,novejsi typy(487 a pod) maji relatko v levym kastliku,pripadne pod levym plastem
 
 
Datum: 20. dubna 2009 7:13
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel5836    
a u 487 je snad přímo v kaslíku, myslim že v levém
 
 
Datum: 19. dubna 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
napis typ jestly 477 tak je to pod kastlíkem na levo takova krabickaa kni vedou 4 draty jestly je to 356 nebo jina s kulaty motorem tak ta ma na statoru na zapalovaní
 
 
Datum: 19. dubna 2009 13:26
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj draci,dnes sem zapojil tohle to relé http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1118.html na mojí 175/356 na kontakt B sem pripojil baterku na kontakt M číslo 51 ze zapalování a na kontakt D číslo 61 ze zapalování,,,odpojím baterku a motorka chcípne už fakt nevím jak to mám zapojit poradte já si s elektrikou moc nerozumím mne jenom stočí kdy by ste mi povidasli co kam mám zapojit byl bych vám za to hrozne moc vdečnej...díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Na svorce D, je ještě vodič vedoucí ke kontrolní žárovičce dobíjení a odtud do spínací skř. na číslo 15.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: Aragon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolko voltov ma otackomer na simsona chcel by som si ho dat na fichtal a nevim ci mi ho utahne diki za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
elektronik otackomer vubec nema ten otackomer ma nahon vedou do nej draty na osvetleni jinak tam nic na elektriku neni
 
 
Datum: 18. dubna 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aragon : ja myslel že elektronik nema otačkoměr vubec, nebo se pletu ? že ho měl jenom enduro
 
 
Datum: 18. dubna 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: Aragon      IP: uživatel5828    
Sak simson elektronik ma elektricky
 
 
Datum: 18. dubna 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano ma tam normální šnek na podobnym principu jako ma pionýr rychlost
 
 
Datum: 18. dubna 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Pokud vim, tak ma Simson nahon na tachometr z motoru. Ne elektricky.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel5679    
Čau fichtlaři sháním 15w světelné póly v jakémkoli stavu neměl by někdo něco?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Dík za objasnění Chongu nebudu otravovat domácí klid je domácí klid :-) Já jsem takový elektrikář začátečník studuji teprve druhý rokem elektriku takže jsi můj velký vzor a a patří ti můj obdiv!!
 
 
Datum: 23. dubna 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jo a taky protože mám potíže s některými umělci jak zacházet s CDI a pravidelně svou nedočkavostí mi jeden dokola oddělává CDI a já to pak musím opravovat, připravuju postup oživení pro ty co to budou vyrábět a také metodiku instalace aby nic neoddělali. Problém je že CDi je citlivé na šířku sepnutí a když si s ním z nedočkavosti někdo poklepává o kostru jakože simulace kladívka, tak může dojít k zablokování měniče a poškození trafa a tranzistorů. také se ukázalo že není dobré zkoušet CDI bez připojené indučky.. ze záhadných důvodů to odnášejí optrony a taky jsem už zažil jeden experimenty poškozenej tyristor, kterej se choval velmi nevyzpytatelně :-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Např. chci také zveřejnit bezkontaktní i kladívkovou verzi desky pro ,,třípól,, pro lidi co čytřpól nezajímá a taky komplexní desku která by nahradila pouze zapalovací indukční soustavu za CDI bez akumulátoru.. jenže to chce hodit rego i CDi na jeden tišťák a viz. níže.. není čas, natož ty třípóly hodit na web :-(
 
 
Datum: 21. dubna 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Sepsal jsem poznatky z provozu na svém webu. Ale samozřejmě protože je to celé v plenkách určité odstranitelné potíže tam jsou. Asi nejvážnější závada je že rego už 60W nestíhá s tak slabým chlazením uchladit a upekl se nám tranzistor :-). Takže je potřeba ho dát na masivnější chladič než tam je nyní, ale to s sebou přináší problém že se pak nedá umístit do kebule světla... Takže už to předělávám na voděvzdornou kravbičku. Zdechnul mi hall a dva týdny se nemůžu dostat k výměně. Odděllalo ho rušení od zapalování, takže se musely přívody od hallu ošetřit varistorem, tak čekám co se z toho vyklube, protože nemám vůbec čas jezdit, tak svoje naděje na testování vkládám do kamaráda. Kdyby se ukázal Hall jako nejslabší článek soustavy, tak už je rozpracovaná verze s indukčním snímáním tělem vykuchaného relátka... ale to jsem ještě nedopáchal ani tiš´ták .-(. problém je že přichází stavební sezona a mám strašný práce na domě a v rámci domácího klidu nestíham své nápady hodit z papíru na tišťák .-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 9:30
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Jo Chongu to už sem zjistil taky já mám asi nejstarší typ karteru ten nemá nálitek nahoře ani dole a kamarád má motor a má oba nálitky takže dík že ses ozval! A jinak to šlape dobře ? Má na myslit rozvod 12V s baterií 1,3Ah
 
 
Datum: 20. dubna 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Zjistil jsem že na mých karterech je potíž s tím že mám starší typ bez nálitků na přední póly. Takže se tam zapalovací ani světelné póly nevejdou. Tedy vejdou, ale vibracemi se mi prodřelo vinutí a došlo ke zkratu na kostru a tudíž, jako by tam nebyl ten horní. Půjde tedy dopředu ten pár pólů z 30W verze, s tím že ubyde tedy o jeden graetz. Kamarád má verzi karterů s nálitkama (zřejmě poslední typy) a tam se v pohodě vejde i zapalovací pól... jo to je jiná :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2009 22:45
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Aha tak kdybys náhodou sehnal nějakej přebytek nebo něco nefunkčního tak sem dej prosím vědět
 
 
Datum: 19. dubna 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5826    
ja mam chongovo 3 civkovy....mam 2 svetelny 15W funkcni a jednu dam zapalovaci.....+chci bezkontakt.....choguv Hall a nebo optiku co sem nasel na netu......
 
 
Datum: 19. dubna 2009 2:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
čau Stado funkční být nemusí já bych si je kdyžtak přemotal , jaký nový zapalování máš na mysli? já chci skusit udělat to Chongovo čtyřpolový zapalování
 
 
Datum: 18. dubna 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5824    
v jakemkoliv stavu jo,funkcni ne:-D:-D taky je shanim kvuli novymu zapalovani.....
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: Libas15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo, s tím relátkem mi to už někdo říkal, la ejá tu elektroniku moc nedávám a ani vlastně nevím,co to relátko je.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Viz. předchozí dotaz a odpověď.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: Libas15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám problém s ČZ 175. Nedobíjí se mi baterka nazpět kízdou...nevím čím to je...ale baterku mám novou...Díky za rady draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, vidíš, zapomněl bych... jak píše Standa, zjisti Wattáže vše žárovek na moto - tam může být problém taky.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5824    
skontroluj jestli ti neupadl nekde nejakej kabel....... a hlavne nam napis jaky tam mas dynamo a jaky rele at sme moudrejsi.....a taky jaky tam mas zarovky!!
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaké máš dynamo a relé? Myslím výkon... Jeho seřízení a kontrola správné funkce by mohla být popsáná v Knize Udržba a seřízení motocyklů Jawa - dá se stáhnout z internetu. Je to sice o Jawách, ale zapalování používaly oba motocykly stejné.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Relátko je ta stříbrnákrabička připevněná na boku motorky, pokd odmontuješ víčko, budou tam bud 2 nebo 1 cívka. Aby moto správně dobíjelo, musí být relé dobře seřízené a HLAVNĚ musí být kontatky, které spínají naprosto čisté, neopálené, hladké.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: Libas15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo, taky mi to už někdo říkal, ale problém je, že já tu elektroniku moc nedávám a vlastně ani nevím co to relátko je...
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel5822    
nebude to relátkem...
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci,dnes sem si koupil konečne tohleto relé http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1118.html a ted nevím jak ho mám zapojit prosimvás nekdo kdo by mi stim poradil byl bych mu hrozne moc vdečnej...svatej pionýr tam není aspoň žádné dobíjení človek koupí 175 a hned to nedobíjí.....a mimochodem mám jawu-čz175/356 dekuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj Ik tady je moje icq kdyš tak sem hod tvoje furt mi to nedobíjí asi bych potreboval poradit díky moc tady je to icq 363-549-115
 
 
Datum: 18. dubna 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draku,když tak ještě tady existuje toto scéma,tak jsem si to zapojil na místo původního 45W dynama na ČZ 175 450.05 http://shop.motogelnar.cz/pdf/rele002.pdf a funguje to bezchybně!
 
 
Datum: 17. dubna 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
taky sem ho dával... možná ti s něčim poradim(hod kdyžtak icq).....ale sežen si na netu takovej návod, a tam je to popsaný....jediný co je tam jinak, tak tam maj kontakty na svorkovnici na zapalování označený písmenama a ty nejspíš číslama(jestli máš P 45W)
 
 
Datum: 17. dubna 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drak utu na 477 jen to na to dynamo je potreba pripojit http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_477/schema/schema2/obr.gif
 
 
Datum: 17. dubna 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau všichni, potřeboval bych se zeptat čím to je když moje jawka 23 Mustang naháže jiskru a jak to opravit předem diky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Zajíc13      E-mail:      IP: uživatel5580    
zdar draku..tak co uz ti to facha?ja jenom ze mam ten samej problem s tou samou motorkou :-D :-D
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: NON_STEAM ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to může být takřka čímkoli je možné že ti vypadla kostra a problem z drátama a pak to co psal martin
 
 
Datum: 19. dubna 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: Martin Tosner      E-mail:      IP: uživatel720    
ahoj tak za 1. to muzou bejt kladivka 2. vodtrh 3.civka 4. fajfka 5. svicka jo a u ty kladivka skus vocistit tech. benzinem a lechce je vem jemnym smirkem
 
 
Datum: 17. dubna 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Čau fichtlaři sháním 15w světelné póly v jakémkoli stavu neměl by někdo něco?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Manuchaos      E-mail:      IP: uživatel5465    
čert draci! tak sem se rozzohnil nad spojkou na mojí 640...nejde seřídit, však dočetl sem se, že lze spojkový koš vyměnit z 634, avšak, dotaz zní, lze-li vyměnit pouze koš, nebo celou primární sadu? no a poté ještě taková věc, nemátě někdo fotku, jak by měly být poskládané kábly pod pravým víkem pod sedadlem?- předchozí majitel tam něco bastlil, tak je tam z toho schrumáž. A ještě poslední věc- připevnění cívek na třindě k rámu? máte to někdo na fotce- ty moje jsou tam přilepené izolačkou... předem děkuji za pomoc:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      E-mail:      IP: uživatel723    
Cau lidi, Mám Jawu 50/20 a mám problém s elektrikou. Motorka mi nechce házet jiskru. Indučka OK, svíčka taky, zapojeni jednoduche prozatim z (1 spinacka) na (1 inducka)a z(1 inducka jeste jednou k zapalku) a (15 inducka ukostrena) pol pripojen k zapalku ke kladivku + kondik + ta 1 ka z inducky. a mam podezření na špatnej zapalovaci pol. JE JEDNO, JESTLI MAM MISTO ZAPALOVACIHO POLU NA ZAPALOVANI SVETELNEJ POL? Mam na zapalku dany 3 ty poly(civecky) a kdyz to zapojim na jakejkoliv, tak to jiskru nehodi, ale kdyz dam do fajy prst, tak me to nakope trocha. Prosím o rady, dekuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak se bez podivat na nejakou skladku, tam jich je dycky hafo, koupis jich par a budes zkouset...
 
 
Datum: 18. dubna 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      E-mail:      IP: uživatel723    
Hmm hosi takze to vypada, ze si budu muset koupit civecku zapalovaciho polu, sice stoji 180kč ale co se da delat, vyderaci jedni...Jinak moc diky za rady...
 
 
Datum: 18. dubna 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napsal sem ze ma vetsi vykon nez svetelny, a odpoved bych si tipl odpor? aspon tak tomu muze byt ve fyzice, od te doby co sem poznal ze praxe je jina nejlepsi metoda se stala pokus - omyl...
 
 
Datum: 17. dubna 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5814    
jen bych trosku upresni steva.....zapalovaci pol nema nejvetsi vykon,ale nejvetsi napeti......je to vinutý slabsim dratem a ma to vic zavitů....coz ve fyzice znamena co?;-)
 
 
Datum: 17. dubna 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ze by se na svetelny jezdit nedalo ale zapalovaci pol ma mnohem vetsi vykon nez svetelny (at uz maly tak velky) a pokud wim tak nevydava napeti 3V ale 6V, to ovsem nezalezi na civce ale na spotrebici, ktery to bude spotrebovavat (cili na indukcce, a pokud se nepletu tak zalezi to presne na vynutim v indukcce)...jinak by to melo byt tak jak rika Dobesova, Dobesovy se ridte, jak koukam tak zatim strcila uz par draku tady do kapsy:-D...
 
 
Datum: 17. dubna 2009 15:55
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Správné zapojení je : spínačka č.1 vede vodič na indukčku č. 15 odtud na kladívko přerušovače.Vodič z indukčky na čísle 1 je ukostřen.Zapalovací cívka je dole a vede vodičm ke kladívku.
 
 
Datum: 16. dubna 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
¨da se jezdit i na sveelny civky, jinak zkontroluj izolaci kladivka
 
 
Datum: 16. dubna 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: rosi 48      IP: uživatel995    
esi je to secko ok jak rikas tak skus vymenit faju a kabel do faje
 
 
Datum: 16. dubna 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě, vyměň ten světelný pól za zapalovací, pač jeden světelný pól 30W zapalování dává jen 3 volty
 
 
Datum: 16. dubna 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      E-mail:      IP: uživatel723    
No inducka je 6v normal, jela mi uplne v pohodicce na 250ce...
 
 
Datum: 16. dubna 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      E-mail:      IP: uživatel723    
No inducka je 6v normal, jela mi uplne v pohodicce na 250ce...
 
 
Datum: 16. dubna 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
moc se v elektrice nevyznam...ale neni mozny ze je to slaba inducka??jo a jak si zjistil ze je inducka ok? :-)
 
 
Datum: 16. dubna 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel4793    
Nazdar draci, prosím vás je jedno jaký pruřez má kabel na pinckovi nebo je to dané a odpor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel5808    
jo, ale 1mm2 nebo 1,5mm2 nic nezkazíš :-)
 
 
Datum: 17. dubna 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
originálně jsou na fíkovi kabely 0,75 mm2
 
 
Datum: 16. dubna 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: kvetule ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec.Mam takovy dotaz kolik by stala spinaci skříňka na Jawu640? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, potreboval bych trochu poradit , CZ 477 , mam tam teda jen 45W zapalko , a jsou pridelany blinkry , takze tusim ze to budei trochu tim, ale proste nedobiji... podle slovminulych majitelu to chodilo jak melo, ja teda poprve prepoloval baterku, ale ted uz je tam spravne... kdyz jedu bez svetel tak kontrolka dobijeni nesviti , ale i kdyz jsem jel asi 20km v kuse bez svetel stejne j ito nedobilo aspon natolik abych to jednou nakopnul (kdyz ji nabiju mimo tak chytne na kop...). kdyz mam svetla tak ta kkontrolka trochu sviti , i kdyz ne naplno . zarovky tam jsou - vpredu 25W, vzadu 5W, brzda 10W , blinkry 10W. a jeste se deje to, ze kdyz to hodne vytocim (na trojku tech cca 80) tak kontrolka probilkava a motor vynechava. uhliky jsem daval nedavno nove, a delalo to i driv.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taktak, standa má pravdu, postačí jen rotor a relé.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
tak pokud ve vysokejch kejchá tak to asi v poradku neni.....
 
 
Datum: 16. dubna 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak do toho serizeni se asi poustet nebudu , mam tu jeste jeden 45W stator i s relatkem tak vyzkousim jeste to. jinak jsem jeste dnes pri hledani nesouvisejicizavady v elektrice zjistil ze to trosku dobiji, za 10 minut volnobehu je to schopny tu baterku dobit tak ze to na ni dvakrat nakopnu :-) jinak pri odpojeni baterky motor normalne bezi,takze dobijet by to melo... ?
 
 
Datum: 16. dubna 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: Trhac_asfaltu      IP: uživatel5656    
co te sere :-D
 
 
Datum: 16. dubna 2009 17:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
nevim kdo ses,ale neser:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 16. dubna 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: Trhac_asfaltu      IP: uživatel5656    
ty vole standiku nedelej chytryho porad :-D
 
 
Datum: 16. dubna 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
ale kdyz to znova ctu,tak mi pripada ze ti to nedobiji vubec,protoze to vynechavani je slaba jiskra ve vyskojech.....jak bych ti to rek....s rostoucima otackama by z toho melo lezt vic a vic proudu,ale zaroven ho to i vic zere v rotoru a jeho buzení....pokud ti spatne prepina rele(treba zustava viset v mezipoloze) tak to potom dela tohle.....
 
 
Datum: 16. dubna 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
hele na jawamanii v sekci technika je prirucka na jednopolovy rele PAL....ale neni prdel ho seridit....na peraku sem ho serizoval mesic nez se to konecne povedlo ....a kazdopadne tyhle motorky meli blinkry az s verzi dynama 55W a "dvoupolovym"relem na statoru(mel sem to zapalovani na peraku puvodne).....ta 45 to neutahne ani omylem(utahne 25W hlavni svetlo+5W zadni svetlo a dobiji poradne az od 2000 otacek)....mozna s polovodicovym relem toho utahne vic,ale to origo zere proud samo o sobe jako krava....me dava cistej vystup 30W nad 1500 otacek....10W se straci v kladivkach,ve vinutim a v relatku....je to dost,ale lip to seridit neumim..... sezen si rotor 75W a prislusne rele a bude po problemech.....statory sou vsechny stejný.... a mimochodem prerusovac zere sam o sobe nejaky watty,podsviceni taky,parkovacka taky,takze ses furt pres......i bez blinkrů
 
 
Datum: 16. dubna 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Relátko si možná pokazil přepólováním baterie.Když sečteš spotřebu 25W+5W+10W +2x10 +přerušovač ,seš nad kapacitou dynama.
 
 
Datum: 16. dubna 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tam vsechno tazeny z dynama... baterku jsem kupoval na pozdim novou, akze bude dobra... jinak ta motorka je z r 1969 , ma oilmaster a dynamo jako z kyvacky (45W s relatkem na statoru). silnejsi uz zacinam shanet. a tohle relatko se serizuje jak?
 
 
Datum: 16. dubna 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jej, tam je chyb... Ne domaštění, ale ODmaštění...
 
 
Datum: 16. dubna 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No blinkry by na to mít vliv neměly, protože by správně měli být napájeny z baterie... otázkou je, v jakém stevu je baterie, jestli už není na odpis. Dále zkontroluj dynamo - stav koletkoru, uhlíky, celkovou čistotu. Když jsem kamarádovy spravoval také Čz 477, rozebral sem celé dynamo a poetrně ho vyčistil (domaštění + očištění rotor a polů statoru + kolektor) a namazal vačku a čep kladívka a divil by ses, jak se pak jiskra zlepšila. Určitě také skontroluj seřízení relé a čistotu hlavně kontaktů, může být problém i tady. Jinak co jsem koukal do příruček, všude uvádí dynamo 6V 60W... Možná byc hse poohlédnul po silnějším dynamu -myslím, že se dělali 55W, 60W a 75W. Nezapomeň také, že po zapnutí světel ti svítí Hlavní světlo + parkovačka, zadní světlo, podsvětlení tachometru. takže skontroluj hodnoty všech žárovek na moto.... Předepsané jsou hl. 6V 35/35W, park. 6V 1,5W, zadní světo 6V 5W, Brzda 6V 15W, podsvětlení tacho 6 V 1,5W - je to ale por 60W dynamo...
 
 
Datum: 16. dubna 2009 15:02
 
 
 
 
Jméno: Orav      IP: uživatel5688    
Pozdravujem všetkých. Mal by som otázku ohľadom tachometrového lanka. Sú rovnaké dĺžky na Jawa 21,20,23. Ja som kúpil na 21-tku a bolo krátke. Kámoš mi dal druhé a bolo taktiež krátke. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
no lanka by mela být stejná na vsechny typy protoze u vsech typu je vzdalenost tachometr-nahon stejná.....musis lanko protahnout co nejrovneji a vyjde ti to...nova lanka co se delaji jsou dokonce trochu delsi nez puvodni a da se tak eliminovat jeho strouhání retezem,kvuli nemuz stara lanka odchazela
 
 
Datum: 16. dubna 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel5803    
dobry den mam babettu 207 a nevim sy rady kdyz propojim draty zadniho svetla s prednim tak my to nesviti ani jedno ale kdyz zase tam dam jen predni svetlo zadni nezapojim tak my sviti jen ze predu tak kam mam zapojit to zadni svetlo kdyz my na prednim nesviti to zadni poradte my fakt si nwm rady uz dik a caw odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 7:48
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Předpokládám,že jsou žárovičky vpořádku. Propoj živé vodiče (středy žároviček) .Objímky jdou na kostru.
 
 
Datum: 16. dubna 2009 7:48
 
<  212  213  214  215  216  217  218  219  220  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 0:46:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu