slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  234  235  236  237  238  239  240  241  242  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: martys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
serwusik,mohl byste mi pls jeste jednou a poradne vysvetlit co to je to bezkontaktni zapalování a jakej rozdil mezi tutim a normalnim??diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
na fichtla myslim drahy ale na origo ale na zavody by to nebylo spatny
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle je zase plodnej dotaz a plodná diskuze....:-)
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 10:06
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
a z toho cdla zase vede jeden kabel do indukcky?a ta krabicka(cidlo)je takova pogumovana nebo kovova se žebry?
 
 
Datum: 06. listopadu 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
a to cidlo je takov ta krabicka pred civkou do ktery vede asi 5 kabelu?
 
 
Datum: 06. listopadu 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: TOMAS      IP: uživatel4504    
to cidlo je namiesto vacky a kladivka - ano urcuje kedy ma dat sviecka iskru
 
 
Datum: 06. listopadu 2008 17:27
 
 
 
 
Jméno: martys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak jako cidlo?to jako urcuje kdy to ma zapalit?
 
 
Datum: 06. listopadu 2008 17:13
 
 
 
 
Jméno: TOMAS      IP: uživatel4504    
namiesto kladivok tam mas cidlo - taze sa neopaluju
 
 
Datum: 06. listopadu 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak mě zas něco napadlo,ale nevim jestli by to fungovalo.Na jawu 125/355 se asi 12V zapalování nevyráví,tak mě napadlo jestli by tam nešlo dát dohle 12V pro dvouválce http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2069.html a zapojit jen jeden.Co myslíte?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
hele ja mam taky ridicak ale kdyz na to nemas tak se neptej
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Weaponman:a jezdim s tim po silnici.Když mam řidičák tak neni třeba jezdit po poli
 
 
Datum: 06. listopadu 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mě všechno funguje.Já jenom myslel že se takový ve 12V nedělá.Stejně to nikdy nekoupim protože na to nemam
 
 
Datum: 06. listopadu 2008 17:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4501    
normalne si kup od Vape SZ 14a ....to je na jednovalec a budes to mit na 12V/110W...ale je to ranec:-D ...pokud ti nejak nefunguje dobijeni tak ti s tim rad pomuzu....
 
 
Datum: 06. listopadu 2008 17:01
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
jestli stim jezdis po silnici tak bych ti napsal ze bych koupil pro jedno valce nebo napsat vape ale kdyz je to na pole tak je to zbytecnost
 
 
Datum: 06. listopadu 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: jawa čz      IP: uživatel646    
čak kdo by mě poradil dalo by se dat do čz 175 zapalko z fichtla a magneto jak by to bylo se světli a baterkou a jinymy spotřebiči a zapojení ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4496    
vytrháš puvodni elektroinstalaci a zapojis vse jako na fichtlu...schema najde vsude..
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no baterku by si musel vyndat bylo by to na střídavej proud 6V je to spíš na moto předelaný do krosu aby si se nemusel srát s baterkou
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: Dominik      E-mail:      IP: uživatel4188    
dobrej pisu tu znovu o stahovak na cz 150 c odkoupim za mali odbnos a nebo kdo mi ho pujci ??? plzen odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 17:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4496    
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1970.html .....bud si ho tu kup a nebo si ho sakra udelej....a jakou civku na cecko schanis?? pokud chces solo zapalovaci pol,tak ten snad jeste nikdo nedela...mozna by ho mohla delat Stara pérovna v Usti n.l ...ty delaji i replikove civky na stadiony a jsou luxusni....pokud chces klasickou inducku na rám,tak e stejna jako na fichtla...6V ....sesa ji tu ma...
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 17:04
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel330    
ahoj nevite nekdo kde bych mohl sehnat spinaci skrinku na jawa 250? muzu na tomto vebu? vubec nevim kde hledat pomuze nekdo? dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2008 14:36
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel330    
jo presne tu myslim ale je to vona? muzu ji pouzit?
 
 
Datum: 06. listopadu 2008 14:36
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 21:56
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel330    
jo nevim co to je bosak a s ampermetrem nechci ja potrebuju jenom holou spinaci skrinku a to mi staci motor mam 353 vic nevim :-(
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 17:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4496    
bošák koupis tady a pokud je to ta s ampermetrem tak tu sezenes nekde na inzerci...
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 17:11
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel4494    
jaká 250 to je? nebo jakou spínačku scháníš?
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 16:18
 
 
 
 
Jméno: wajgl      IP: uživatel1450    
jakej je rozdil mezi tim jestli mám na stadionovi s11 indučku nebo ne?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stadak mel v originale indukcku v zapalovani,ta se ale obcas rozbila,takze vytahli ze zapalka draty a indukcku pouzily z pionyra a umistili ji treba pod nadrz
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já tomu moc nerozumim, ale myslim si, že rozdíl je velkej, protože bez indučky budeš mnohem častěji při jízdě využívat šlapky.
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarte,nevite cim by mohlo byt toto??Kdyz normalne preplavim karburator na fichtlovy (mam novej karbec) tak to normalne nakopnu na prvni slapnuti.Necham to trochu rozehrat,aby to nekuckalo a ono mi to chcipne.Tak trosku tuknu na karburator a snazim se nakopnout,nejde to,vubec,at delam co delam.Tak to rozlacim a jak tak to roztlacim,tak to chyta stylem jak kdybych mel velkej predstih.(to znate,roztlacite "pul hodiny" a pak to pomalicku zacne chytat).Kdyz jsem zajizdel tak jsem pouzival tuhletu svicku.A pri zajizdeni me to zaclo delat toto.Tak jsem dal novou svicku a nikdy to neblblo dokud jsem do nej nedal tuhletu svicku.Ale tohleto dava smysl a vyresil by to i laik.V nedeli jsem si udelal novou elektriku (novy dratky) vecer jsem dal novou svicku (zajetou asi 20-30km) a preplavil jsem to jako normalne.Neslo to totalne nakopnout.Tak jsem to rozjizdel a neslo to vubec chtynout.Tak jsem to dotahl domu a vyndal svicku.Byla mokra.Tak jsem prinesl dalsi dve (jednu tu se kterou prave jezdim) ani s jednou to nechtelo chytnout,jako predtim.Fajfka jiskru hazela a na pertimaxu byla taky videt jak to funguje.A dens kdyz jsem to preplavil,tak to chytlo na prvni slapnuti.A jak jsem tomu nechaval volnobeh,tak to chvilkama vypadavalo (jak u stary skodovky).A jak jsem tak jezdil,tak jsem to nechal chvilku odpocinout a zase to delalo.Kdyz jsemv nedeli dal tu zajetou svicku,tak az to nakonec chytlo. :-D A ja se vas ptam:co to mohlo delat?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne,Stando.Ja mam predstih maximalne 1,7 vic ne.Odtrh je na pohodu.No kladivka se chystam dat z 30W zapalka.jsou orig.a jak novy,skoro nepouzity,takze jak jsi psal,taky bych to typoval na ten spinac na masce,ale zase.Driv to nedelalo.Mel jsem to zapalko na 05-ce a nedelalo to.muze byt zasranej pertimax,mozna.A jinak zdar a silu
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4490    
mas to nejak spatne porychtovany. musis vsechno udelat poradne a pak to prestane zlobit. vsechno poradne seridit,dotahnout,vycistit ...hodne delaj kontakty v prepinaci na masce,ruzny dotyky dratů a nebo spatna kostra....ale u tebe bych to typoval na spatny kladivka a predstih nebo odtrh....
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no mozna se ti povoluje predstih, pokud to delalo po vymene svicky tak bud svicka nebo kabel se negde ukostruje (treba ve fajvce jak se s ni manipuluje...) ted me jinak nic jinyho nenapada...
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
zdar draci! jak se pozna ze inducka je stara? vynechava? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4486    
tak jednoduše zkus jinou :-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no jo jenze mam na ni podezreni estli ho opravdu indukuje nebo estli je chyba jinde coz asi nebude
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 16:38
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je jedno,jestly je stara.hlavne ze indukuje proud :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 16:26
 
 
 
 
Jméno: Mára      E-mail:      IP: uživatel368    
Čau mám jawu 150ccm kývačku a nehází jiskru!špatná cívka!chci se zeptat jestli někdo nemáte cívku?bo jestli by tam nešla z nějaké jiné motorky?dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 8:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nahraď zapalovací pól světelným a připoj jej standardně (jako na pionýru) k indukční cívce... Není to tak hezké jak originál, ale aspoň se projedeš :-D. Cívku si nech převinout na původním jádru...
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 8:22
 
 
 
 
Jméno: Dominik      E-mail:      IP: uživatel4188    
Cus mam prozbu potrebuju sundat dynamo na moji ČZ 150 a nemam stahovak a nechce se mi ho kvoli jednomu sundan idynama kupovat prosim je nekdo ochoten mi ho pujčit jsem z Plzně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4490    
bohuzel....bez toho stahovaku a nebo toho pripravku co se tam nasroubuje to proste nesundas....
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4484    
nekdo to po me chtel na chatu ale ja to nemoh najit....dilenska prirucka na jednocivkove rele PAL ... http://jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=161 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: Carda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo to sem chtel ja, tak diki moc, vazne mi to pomohlo
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, nemáte někdo na vašem stroji kde je baterka nějakej ukazatel dobíjení? nějakej voltmetr, kterej pořád ukazuje, kolik to dobíjí štávy... kdyžtak kde ste to sehnaly, a kolik to stálo.. díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 13:53
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Univerzální LCD panel s ICL7106 a k němu paralelně odpor 0.01ohmu bude pak ukazovat do 20A. Ale ručka je lepší... Pak tedy panelové měřidlo viz. http://www.gme.cz
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 13:53
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
my máme ve škole ampér i volt metr, ale je to asi tak 30 x 30 cm:-D uplně hafo takovýto komunistický:-D taky mě napadlo dát si tam abyč voltmetr, ale dozvěděl sem se, že se to (nevím proč) nemá zapojovat do tzrvalího obvodu... jenže je to moc velký:-D já asi skočim někam do mototechny, řeknu že potřebuju jako náhradní díl voltmetr, jedno na co:-D hlavně aby to ukazovalo už vod spodu, a né až vod 8V a co mi dá, to si koupim:-D
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 11:49
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      IP: uživatel1276    
Tak si sežeň ten ampérmetr co byl na kejvačkách. Nemusíš zapojovat ten klíček,stačí když zapojíš jenom ten ampérmetr. Asi s tim budeš muset koupit i nádrž,protože je v ní taková "díra",ale myslím,že když se koukneš někde po internetu nebo po burzách,seženeš to i dost levně(akorát třeba budeš muset tu nádrž hodit do barvy,ale to je jenom detail). Tak ať ti to frčí :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 7:42
 
 
 
 
Jméno: RobertN      IP: uživatel4482    
Když jsem ladil dobíjení na panelce, tak jsem si na nádrž lepící páskou přimontoval obyč. levný digitální ampérmetr a voltmetr. Ale když se ti nelíbí digitální, tak nevím. :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 4:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4481    
na zakladni skole a nebo na učnáku a nebo na nejaky stredni skole ...treba mi je mame na vysoky uz jen jako rekvizity na vystave....sezen si nekoho kdo ti to ukradne a nebo se dohodni s nejakym kantorem jestli ti ten merak treba za flasku neda :-D
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 23:06
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte?
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 22:43
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, ten se mi ají víc líbí:-D:-D ale kde ho sehnat..:-(
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 22:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4481    
ja to treba poznam podle toho jak otvira a zavira rele a jinak na ampermetru...jinak jedine voltmetrem....ale bacha....ty digitaly na to nefungujou....lepsi je starej komunistickej analog:-D
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
j, já tam mám kontrolku, ta mi dicky zhasne, i na volnoběh, takže to dobíjí, ale já potřebuju vědět, kolik to dobíjí, páč i když to dobíjí jen tak tak, tak ta kontrolka stejně zhasne:-D
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: linkon250      IP: uživatel4478    
ked chces zistit ci dobija tak zeber voltmeter zmeraj si to trebaz bude mjet 4.65V nastartuj motorku nechaj ju ale 5 min nastartovanu a potom vipni ju a zmeraj to zas ked bude mjet victak dobija a ked chces spravit kontrolku dobijana tak natahni z reglera z D do spinacej skrinki cislo 54 a medzi kabl daj kontrolku obicajnu staci ked rozeberes z auta kontrolku trebas ked ti ukazuje baterku tak stehozeber daj to medzi tim a ked zasne dobija a ked je roznuta nedobija
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 22:11
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
caw vyrabej se 6V motobaterie s vazanym elektrolytem ? nasel sem jenom 12V odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 16:50
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
no chtel sem to na čezetu, protoze ji mam prestavenou na enduro, tak aby se mi nekde nerozlila, ale dik
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 16:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
ta 1/10tina kapacity je o proudu.. pokud má 12Ah, tak se nabíjí proudem o max. 1,2A
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 14:23
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Souhlas... nabíjejí se obvykle 1/10 kapacity a když víc, tak si pšoukne... jo, dá se nabíjet i na motorce, ale musel by jsi komplet předělat dobíjení, aby mělo i proudovou regulaci.. nikoli napěťovou, jak jsou nabíjecí soustavy obvykle vyráběné...
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 14:23
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím že přímo na motorku to nikdo nedělá, ale daj se sehnat baterky co se dávaj do UPS a podobně, ale jestli to chceš na jawu tak tam to nedávej, dobíjení jawy na to neni dělaný a ta baterka by odešla o hodně dřív než klasická
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 23:11
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus, tohle se normálně zapojí do obvodu, nebo jak? http://www.hadex.cz/finalni-vyrobky--vlhko-a-teplomery-meteostanice--T161 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2008 23:08
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ti je k ničemu, napadlo tě už proměřit dobíjení? Důležitý je jestli teče proud do baterky nebo z baterky....
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 23:08
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez teploměru sem to nenašel:-D jo, zapoměl sem napsat že to chci na 175 takže tam je baterka, tak abych věděl, kolik mi to dobíjí..
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tam napsáno: napájení: 1x AAA, takže to asi zapojit nepotřebuje, a na co ti bude na fichtlovi vnější teplota + vnitřní teplota?? ty tam máš kabinu?=-o a to napětí a přepětí, to asi budeš muset někam zapojit...
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 16:58
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, poradíte mi někdo prosím čím to je, že se mi netočí vačka v zápalku? Kolíček v klikovce mám, takže magneto se neprotáčí, otázkou ale je, jestli se točí magneto, protože když tlačim tak na něj nevidim, ale když to stojí a točim s tim šroubovákem tak se magneto točí... Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Souhlas se Standou.. leda by se ti točila hlava synchronně s vačkou, pak můžeš nabýt dojmu že se netočí.. Ale zdá se mi to jako blbost bo pak by se ti zase točila motorka, při stojící vačce :-D
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4481    
jedine ze se ti toci magneto ale vacka ne....ale zni to jako naprosta blbost :-D
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 22:24
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže si to nejdřiv ujasníme: 1. kdyš šlapeš na start páku tak co? (klika se točí? rotor se točí? vačka se točí?) 2. Když to tlačíš tak co? (klika se točí? rotor se točí? vačka se točí?) 3. Tu GO si dělal sám?
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Přemejšlel jsem o tvém problému a myslím, že ho vyřešíme.Píšeš,že se motor točí - magneto,klikovka.ojnice,píst. Ale při zařazeným kvaltu a tlačení nic. Je potřeba zjistit, jestli se motor roztočí při sešlápnutí nakopávačky. Závada může bejt bud´ˇ že máš moc přitaženou spojku (povolit štelovací šroub na pravém deklu), nebo se protáčí ozubené kolečlo na klice pod levým deklem. Nic jinýho mně nenapadá. Kdyžtak se ještě ozvi.
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 19:02
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno můžeš mít tam i třeba moc utáhlou spojku... Zkus jí povolit, dát kvalt a tlačit...
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor se točí, od Go ještě nebyl nastartovanej, vačka se netočí => kladívko se neotvírá => nemůže to dát jiskru, jsem z toho vedle jak ta jedle... když s tim zatočim šroubovákem tak se točí všechno, když to tlačim, tak se to netočí....
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4479    
"mám tam kvalt, zkoušim tlačit (fichtla), mám tam kvalt, spojku nemačkám" .....to je hezký...a co dál??? toci se ten motor vůbec?? otacky kliky nemaji nic spolecnyho s najetejma kilometrama:-D kdyz nechas motor nastartovanej na neutral hodinu tak se ti taky nenatoci ani jeden km :-D:-D co je vubec podstatou problemu???? rad bych ti poradil,,,,,,,ale tohle je otazka typu: proc mi to nejede?...benzin jsem koupil a svíčku tam mám...... :-D:-D
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no právě... mám tam kvalt, zkoušim tlačit (fichtla), mám tam kvalt, spojku nemačkám, hřídel by prasklá být neměla protože motor najel po GO 0,000000 Km.....
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4479    
co je to zas za kravinu??? tak bud se toci a nebo se netoci vubec....dej tam kvalt a zkus s nim zatocit....uvidis ze to nepujde....pak jedine ze by ti prdla hridel kliky,ale to je dost nepravdepodobne!!
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 17:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
čau kluci.......chci se zeptat, jestli se dá někde sehnat nebo z čeho by byl dobrej 6v startérek na čz 125........mám ten motor totiž ve tříkolce a chctěl bych časem udělat el startér........ třeba něco podobnýho jako je tohle na simpla : http://www.akf-shop.de/shop/images/product_images/popup_images/804_0__NP-004135-01.jpg ........a ještě jestli by to utáhla normálně ta batera co je v moto(mam tam 11Ah) a nebo jestli bych musel mít spešl baterku pro ten startérek...... dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2008 13:29
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a mohl bys mi nastínit jak to chceš udělat?
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 13:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
proč by to mělo bejt nerealný???? když bych měl už ty věci, tak to mam postavený hned........u kamoše na motokáře sme to už udělaly......ale na 12V s baterkou z auta
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 13:24
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě naopak, reálnost je celkem velká já se o to zajímám už nějaký ten rok:-)
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 11:19
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedině 12V při 6V tam tečou šílený proudy, ale myslím si že reálnost této myšlenky je minimální...
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 23:20
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
taky bych řek že jen 12V.. Pár simsonů to mělo už v základu takže není problém sehnat kryt s výstupem na startér a věnec na magneto, ale jak to chceš řešit u zetky to nevim
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
myslim ze se delaj jenom na 12v ma to i betka
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: Seznam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci...Prosim vas, jaké žárovky a klakson mají být na jawe 23. Potřebuji vědět hlavně waty a typ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2008 22:59
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
ani jeden to nemáme uplně správně :-D když už tak by to mělo byt 6V/25W-25W bo 6V/15W-15W :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 22:59
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Máš to kolego trochu popletený,kdyžtak 6v/15w, nebo 6v/25w,bzučák6v.
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
mno tak klakson ti neřeknu prostě bzučák z pincka a žárovky podle toho jaké máš zápalko lesti 20W tak do předu 15/15W do zadu 5W alesti 30W zápalko tak 25/25W do zadu 5W
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec.. hele, potřebuju nutně radu.. nevíte jak se má dlouho nabíjet autobaterie 12V 55 Ah? je gelová, dík za radu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je, už sem to vyřešil:-D už nat tím nemusíte přemejšlet, tak zdar..;-)
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ježiš:-D:-D proud sou ampéry:-D:-D to je 1,9 :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 17:27
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dává 12,81 V
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim 12,53 V ještě na to mrknu, a hned to napíšu přesně
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 17:23
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš napsat velikost proudu, který dává nabíječka, pak se to dá spočítat.
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 17:22
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
cus draci může mi nekdo říct jak vypadá zapálko na fichtla 20W ? je to to klasický na 21 nebo takový to starší jak maj 555? (teda myslim :-D ) dik:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2008 15:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4469    
strucne receno....je hlinikovy a ma 2 velky civky a jednu malou ....to starsi kulatý s otocnou plackou je z pareza a pro svetla to dava taky asi 15-20W...
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 15:54
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel4468    
Zdarec draci!Potřebuju poradit...fichtl mi hází jiskru,ale nechytá ani na roztlačení a ani nemá snahu..prosím o radu.Díky za odpovědi;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2008 11:45
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Zkusil bych predstih a odtrh... tece ti tam benzin?
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 11:45
 
<  234  235  236  237  238  239  240  241  242  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 23:06:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu