Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Draci, co myslíte.....šlo by zapalko motoplat z čz 125/514(prostě kroska) na čízu 175/477??
děkuji za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 9:30
 urcite jo rozmerove neni moc velke tak by se tam melo vejit akorat budes muset predelat kuzel a uchiceni atd
Datum: 27. října 2008 9:30
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdarec,mám doma Jawu 150 ,ale nemá baterii.Tak se chci zeptat jestli tam můžu dát 12V.Tu mám doma.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 19:43
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Je to pár let, co jsem jí dělal elektroinstalaci, ale jistě vím, že baterka napájela pouze brzdové světlo a klakson.. takže... pokud oželíš klakson a svit brzdového světla, tak vrčet a svítit bude i bez baterky. Má totiž svou zapalovací cívku přímo v bloku motoru a od ní rovnou ,,šlahoun,, na svíčku., Každopádně ale má jednocestně usměrněné napětí solenoidem a omezené indukčností... Napadá mě ale že to omezuje pouze proud, takže když dáš 12V žárovky, tak tam 12V baterku můžeš dát...
Datum: 26. října 2008 19:43
Jméno: Rider
IP: uživatel2703
 Pokud vím, tak JAWA 150 nepotřebuje baterku, má magneto.
Datum: 26. října 2008 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel4413
 NE ...nefungovalo by to ....kup si za 200,- novou a nevymejslej kravoviny...
Datum: 26. října 2008 14:05
Jméno: honzik
IP: uživatel4186
 zdrawim,mám dotaz jakej je rozdíl kdyz je na svicce ta elektroda bud to vystrcená nebo schovaná??a jakou barvu má mít ten držák elektrody kdyz dobre nastavena smes???diky mmoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 17:07
Jméno: honzik
IP: uživatel4186
 jj,sorry to byl preklep,diky
Datum: 26. října 2008 17:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak ja newim mam takovej pocit ze sem to tu psal o 2 prispevky nize...je to tam ysvetleny tak se mrkni...
Datum: 26. října 2008 16:41
Jméno: honzik
IP: uživatel4186
 nu jo,ale jkej je mezi tim rozdil?a taky co znamenji ty cisla a pismenka na tech svickach treba n14,n15c,n15yc??
Datum: 26. října 2008 12:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdysy se tu resilo ze ty Y vystrceny jiskriste propalujou pisty, jeden rikal jo, druhy zas ze mu to nigdy nedelalo ale vysledek je ten ze by se tam normalne davat nemeli ani vykon to nesnizi, nezvysi...jinak izolant svetle cihlovou a drzak takovou bilou, sedou nu tu je link: http://www.jawa-50.cz/img/content/navody/kdyz-promluvi-svicka/2.jpg...gdyz mas n14 nebo n14c (prakticky to samy) tak sou studeny, gdyz n15 tak normalni teplost, n17 uz sou teply, je to podle toho jestli se ti mitor prehriva nebo zase nechce startovat za studena a to Y znamena vysunute jiskriste, J specialni jisktŕiste, R je s odrusenim odporu, cisla sou tepelny hodnoty, W je Wolframova stredni elektroda a C myslim medena...jinak kazdej si to znaci jinak todlecto je vetsinou jen pro Brisk, nejvyhodnejsi volba je Brisk N15(C), Chmapionky so taky dobry ale nemam zkusenosti, a do tehlec postarsich stroju sou the BEST PALky ale spatne se shanej a do mensich kubatur je jich skoro i skoda...
Datum: 26. října 2008 10:40
Jméno: honzik
IP: uživatel4186
 nu jo,ale jkej je mezi tim rozdil?a taky co znamenji ty cisla a pismenka na tech svickach treba n14,n15c,n15yc??
Datum: 26. října 2008 10:26
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ma mit spravne cihlovou barvu a prej ma bejt kratkej zavit a vysunuta ta pacicka ale ja pouzivam BRISK N 15 a jezdito nani pekne
Datum: 26. října 2008 10:22
Jméno: vendek
IP: uživatel4411
 nazdar draci.mám čezet 175/487 a potřebuji celou novou elektriku mohl by mi někdo poradit kde najdu slušné plánky nebo mi někdo pošlete pěkné fotky zapojení regleru dynama a cele elektriky.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 17:07
Jméno: vendek
IP: uživatel4411
 jo ty žárovky jsou jiné asi do trabanta ale je to nečitelné co se týče dynama a regleru a stejně mi to někde zkratuje
Datum: 26. října 2008 17:07
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 zdarec, mam tu samou masinu a ten samej problem  ten planek se mi ale nezda ponevac sou tam jiny hodnoty zarovek... ale jinak myslim ze je pouzitelnej
Datum: 26. října 2008 16:35
Jméno: karlos
IP: uživatel942
Datum: 26. října 2008 11:41
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Zdarec je možný že zimou odešly svíčky ? Mám 3 svíčky , jednu namontovanou a 2 náhradní pod sedlem . Dnes sem ladil předstih a chtěl sem nastartovat ale nechytalo a nakonec sem zjistil že nehází ani jedna svíčka a všechny byli před týdnem funkční.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 10:48
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a mas sestelovanou vzdalenost elektrod na 0,4-0,5mm?
Datum: 26. října 2008 10:48
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 No zapoměl sem napsat že když dám prst do faji tak to kope jak na fotbalovým stadionu. Takže to musí byt leda svíčkou.
Datum: 25. října 2008 23:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pardon ne dvoje ale svoje...jinak to bude odtrhem jelikoz si serizoval predstih, ten sesteluj a bude ti to litat  estli ne tak zase projdi kabely estli nekostri negde, jak je na tom kladivko a kondik (ten mi casto stavkoval), zda nezkratuje vypinac, taky estli mas na kontaktu pertinax krouzky bo neco jinyho na odizolovani, v nejhorsim pripade ti odesla inducka do vecnych lovist...
Datum: 25. října 2008 22:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 prakticky to je blbost i gdyz u novodobejch je vsecko mozny...pokud treba presly ze zimy do tepla, kondenzace cody mohla udelat dvoje pokud nebyla dobra izolace jinak je to nepravdepodobny zvlast tak novy...ale mam svicky tak 30 let stary a je to krasa, jako ulezeny vino, jen cas proveri kvalitu, coz PALky sou a mam je jako bozskou silu v hlave...
Datum: 25. října 2008 22:05
Jméno: lukawe555
IP: uživatel4409
 Ahojte hoši jak mám predelat obyčejné zapalování z fika na bateriové podle toho návodu co je na jawa-50.cz sem tomu nepochopil pac tam neni napsané kam zapojit to plus já sem to pochopil že na kladívko a mínus na stator alebo normálne ukostřit?nevím poradte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 19:51
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 No já ti nevím, snad jsem našel stejné schéma co máš na mysli.. ale koukal jsem že to schematické zapojení od toho detailního se odlišuje.. mě tedy zaujala regulace nabíjení paralelně vedle akumulátoru.. nevím jak je vnitřně zapojená, ale je to dost nestandardní zapojení, obvykle je v serii se zdrojem proudu... Ale ani v jednom zapojení nebylo sáhnuto do zapojení zapalování, pouze do světelného okruhu... Napiš přesný odkaz na zapojení... mám pocit že máš na mysli něco jiného než já ( http://www.jawa-50.cz/jawa-50-tuning-upravy-elektrika-s-baterii-baterkou.php )
Datum: 26. října 2008 19:51
Jméno: standa
IP: uživatel4413
 mas to uz usměrněné ??? nejakej regulator dobijeni ,mas? baterku mas? a jaky mas zapalko?? v mustku(USMERNOVAC) je potreba oba kabely od civky(+/-) aby to slo usmernit,takze zapalko z 555 je nepouzitelne ... jinak schema je dost prehledny ...
Datum: 26. října 2008 14:36
Jméno: pepa
IP: uživatel4186
 cauves,hele chtel jsem se zeptat jak se jmenuje takova ta krabicka jak nahrazuje u novejsich moto cívku??A co to je bezkontaktní zapalování??diky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 19:56
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Předpokládám že myslíš krabičku co z ní vede kabel k zapalovací svíčce.. budeš se asi divit je to indukční cívka stajně jako ta obvyklá - válcová  . Prostě jí výrobce navine na jiné jádro a výsledný tvar je odlišný  . No bezkontakt... jednoduše.. kontakt si asi předtsavit umíš ne.. kladívko.. a bezkontakt je zařízení které snímá polohu válce buď světelnou závorou, kdy paprsek přerušuje rotující šablona a změnou stavu (švětlo-tma) spustí výboj, popř. na indukčním principu kdy rotuje magnet a přiblížením k cívce se naindukuje pulz který spustí výboj nebo magnet, který se přiblíží ke speciální součástce které se říká Hallovo čidlo a to spustí výboj na svíčce.. doufám že je to jasné, jednodušeji si myslím to napsat nejde...
Datum: 26. října 2008 19:56
Jméno: standa
IP: uživatel4413
 ja bych ti to vysvetlil,ale nepochopil bys to ...
Datum: 26. října 2008 14:00
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Neni to řídící jednotka? Bezkontak ti nevysvětlim
Datum: 25. října 2008 19:27
 Cuzzz... to novy zapalko se da namontovat rovnou nebo jsou nutne nejake upravy? Sry jestli se tu o tom psalo... ja to nenasel.. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2008 23:07
 jj vim ze staci precist ale kdyz sem se ptal tak to tam jeste nebylo jinak dik ... kdovi jak to s tim bude jezdit jenze 3.1 se mi za to dat nechce... kdyby to stalo max jednicku tak by to bylo napohodu...
Datum: 24. října 2008 23:07
Jméno: standa
IP: uživatel4393
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2182.html staci si to precist ....pasuje
Datum: 23. října 2008 22:29
 Nazdarek draci, mám takovou otázečku kolem elektriky na Romet 50, polská výroba, ten takovej malej ne klasicky velkej jako fichtl taková minibike dá se říct. Tak jestli to někdo znáte a věděli by jste o nějakým elektrckým schématuj a jak má bejt nastavenej předstich a jak se ladi, tak mi prosím napište sem internetovou adresu, nebo dejte vědet na meila uvedenej nahoře vedle nicku. Předem díky moc za odpovědi, rady a pomoci.
Hezkej den kucí, popřípadě večer  !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2008 22:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ajo tak to nic ale znam jednoho Filipa Neu. co se mu tak rika...
Datum: 22. října 2008 22:08
 Ale díky za pomoc
Datum: 22. října 2008 21:35
 No nafťák nejspíš asi nejsem, to bude někdo jiný...
Datum: 22. října 2008 21:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ma akorat usmerneny civky a baterie link:
neco na zpusob:
http://www.jawa50tuning.wbs.cz/Navodyobrazky_svicka_atd.html
Datum: 22. října 2008 21:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak predstih a odtrh stejnej jelikoz je to fichtl motor cili predstih 12-1.5 a odtrh 0.45...
Datum: 22. října 2008 21:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Naftaku ses to ty?
Datum: 22. října 2008 21:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Ahoň panove jeden otrepany dotaz co asi tu dneska padl: jak vyresit, ze za studena mi startuje na jedno nakopnuti klidne i bez cupovani ale za tepla se mu nechce? cim to? a je mozny ze dnesni obyc svicky sou s porovnanim se starymi PALy horsi a rychlejc se kazi? pripada mi to tak...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2008 19:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 diky tipani
Datum: 24. října 2008 19:06
 zkuz si najit predepsanej odtrh na svicce kdyz je velkej chyta dobre za studena a naopak jestli se nemylim a taky si zkus poradne sestelovat odtrh na kladivkach mel sem ten problem na cize a tohle to viresilo.snad to pomuze i tobe.
Datum: 23. října 2008 21:57
Jméno: standa
IP: uživatel4391
 hele ja ani nevim jakou tam mam svicku,ale chyta mi to dobre ....za studena teda naspricuju,ale jde na prvni a za tepla na druhy nebo treti ....mam tam jen nejakou mrzkou brisku z mototechny ....ale na palku to to chytalo teply,studeny...furt na poprvy
Datum: 22. října 2008 23:18
 Mam uplne samej problem... vyndam z garaze fichtl ledovej a na 1. nakopnuti (a to jheste zapomenu pustit benzin) to proste chytne ale jakmile se to trosku vic zahreje tak neni sance... je to holt svickou a taky strojem....
Datum: 22. října 2008 21:30
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 U nás ve městě je obchod auto-moto díly, kde mají ještě staré PALKY,nevím odkud je vozí, ale kupuju jedině je. Jsou super.
Datum: 22. října 2008 20:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no prave Pal me nigdy nenechala a ta 14 brisk mi treba zacla probijet pod izolantem...
Datum: 22. října 2008 19:39
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 palky sou nejlepsi stemi to jede spickove ale nepouzivam je je jich skoda jen CZ175 je muze vyuzivat dnesni svicky nejsou staveny na olej a materialy sou horsi
Datum: 22. října 2008 19:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau......chce se zeptat, na čz 125/453 jaká má bejt baterka? 6V/14Ah ???? nebo stačí mín Ah ? dík za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2008 19:15
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 cest ja mam na 175 6v/6ah nebo nejak tak a staci to v pohode vic je tak dobre na 350
Datum: 22. října 2008 19:15
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
Posl.aktualizace: 23. října 2008 12:13
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Bavíme-li se o pionýrovy... bez úprav elektroinstalace a podpůrných obvodů zhola nemožné. Takže jde-li o pionýra, tak mu dej přezdívku ,,Andrsén,, nebo ,,baron Prášil,, a podle mě by mu slušelo i třebas ,,Lenin,,
Datum: 23. října 2008 12:13
Jméno: maro
IP: uživatel3705
 no nevim ale rekl bych ze to i dobijet muze jestli to ma na civce protoze dynamo dava elektriku do civky atd atd jesce dle toho kde to ma zapojeny
Datum: 22. října 2008 19:01
 jasně že ne..pokud cívku neusměrnil, tak tu baterku nenabije, ale naopak vybije (nebo ji pošle do věčných lovišť)..
Datum: 22. října 2008 17:19
Jméno: Patrik
IP: uživatel3982
 Cest draci potrebuji poradit jestli nekdo nevi kde pride zapojit na relatko 51a5.Jedna se o jawu 250Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2008 23:30
Jméno: standa
IP: uživatel4391
 znam kontakty 51 a 61 ...kontakt 5 neznam,takze ti neporadim ....jediny co ti reknu je,ze ja na 250 zapojuju 51 na 51 a 61 na 61
Datum: 22. října 2008 23:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak dneska sem slysel joke jak stehno: "tak te nfichtl je opravdu nadcasovy stroj gdyz ma automaticke rozsvecovani svetla a zakon o rozesvecovani svetel cely den plati teprv od nedavna..."
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 22:11
Jméno: standa
IP: uživatel4381
 me fichtl porad svitil jenom kdyz sem byl linej vytahovat celou eletriku a zarovku sem napojil primo na civku,jinak pokud vym tak prepinac na fichtlu ma 3 polohy ...vypnuto,bez svetel,se svetlama
Datum: 21. října 2008 22:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to da nekere i levou zadni zvlaste v terenu si ani neskrtnou...ale zatim sem nevidel nejakej stroj kerej by mohl rozumne konkurovat....leda simak obcas se priblizi ale ten je prece jen stale o dost horsi nez zlaty fichtl
Datum: 21. října 2008 21:40
 já taky myslim, hlavně designem teda...21 i 20 a starší modely se mi líběj 1000x víc než dnešní skútry..jen kdyby dnešní generace nebyla tak povrchová
Datum: 21. října 2008 21:37
 hele  ale on je to opravdu nadčasovej stroj.... vždyť seřízenej fichtl si dává dnesni padesatky levou predni  .... jak ktery no..
Datum: 21. října 2008 21:29
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 panove dotaz: cim se da nahradit zarovicka ve svetlu...ledky a jine alternativy, svitivky, halogen i gdyz to sou blbosti tak neco na jejich zpusob pri vykonu magneta cili 20W bo 30W...a ma to cenu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 21:03
 zdarec, je možný, že když dám na fichtla dozadu místo žárovky 3 supersvítivý diody (průměr 5 mm) tak že mi to ušetří štávu, a bude mi předek svítit víc? esli jo, tak bude to vůbec aspon trochu poznat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2008 21:33
 já mám 30W..
Datum: 22. října 2008 21:33
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 no tak myslim že se to moc nevyplatí pač se s tím budeš crcat aspon půl hodinky a eště to potom (jak už to tu psali) nebude z určitého úhlu ani vidět že svítíš a to přední světlo ti o moc víc svítit nebude když si pořídíš 30W zápalko a dobře to zapojíš uděláš líp
Datum: 22. října 2008 19:17
 No, takhle se zeptám, mám koupený 3 diody super svítivý, a chci si je dát vedle sebe (do série) a dát místo zadní žárovky, aby mi to šetřilo energii na přední svělo, vyplatí se to?
Datum: 22. října 2008 13:55
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Hele, problém je jinde... supersvítivé LED jsou úzce směrové.. nejvýše jsem viděl v čechách prodávat 60st úhlu kužele světla. Což je ve skutečnosti ale málo, bo také součástí krytky je tzv. Fresnelova čočka a ta je naladěná na žárovku s vláknem v určitém ohnisku.. Tedy praktické zkušenosti (viz. jenikovomisto.cz či tak nějak - doporučuju pročíst) se ukázala že žárovku nahradí pouze veliká sada LED (v našem případě zapojené seriovo-paralelně aby se ušetřil proud a ztrátové teplo stabilizátoru). Ale úspora pak vychází poměrně malá, pokud nechceš slevit z bezpečnosti.. tedy pokud se nebojíš že za tmy tě někdo přehlédne a smete ze silnice tak si tam pár těch supersvítivejch bludiček dej aby jsi viděl lépe dopředu... Jinak minim,álně bez odporu bych to nedoporučoval na stopro je odděláte... Jinak chci upozornit že na pionýrovi je střídavý rozvod, tedy LED budou svítit jen v jedné půlvlně a protože magneto má tři cívky budou blikat s frekvencí cca 50 - 300Hz v závislosti na otáčkách.. bohužel v pohybu je stroboskopický jev patrný, takže ten zadek vám bude podivně blikat
Datum: 22. října 2008 12:17
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Já mám rozpojený cívky v zapalování a na zadek kde mám 3x 6V 5W žárovky a na předek 2 žárovky (1x 6V25W) a (1x 3V 0,1 A) a nikdy mě neschořely , ani ta 3 voltová aj když to vytočím na max na stojanu . A když je zapnu všechny tak svítěj uplně nádherně a když dám ve předu dálkový a k tomu mám že se zapne obrysovka ta 3V tak by řidič do protivky oslepl . Fakt super. Zapojování eletriky mě baví furt si to nějak předělávám , je to nejlechčí nechapu jak na to někdo potřebuje to schéma(nechodim na žádnou školu s eletrikým zaměřením).
Datum: 21. října 2008 22:10
 odpor to chce vyzkouset tak aby to pri vysokym napeti neshorelo a pri nizkym svitilo. jinak dioda prezije daleko vic V , akorat pak sviti oranzove (nehlede na puvodni barvu svitu) a musi to byt pres proudovy regulator (>diodu odpali vysoky proud ne napeti...) jinak coz o to energii ti mozna usetrej ale diody nejsou moc videt ze strany takze to je o tvoji bezpecnost... radsi si sezen dobry civky silny magneto a 25W zarovku dopredu a bdue ti to svitit v pohode a nemusis nic vymejslet
Datum: 21. října 2008 21:15
Datum: 21. října 2008 20:57
 budu je dávat za sebe (do série) takže bez odporu, shořet by neměli, páč sem dřív si hrál s diodama, a nespálilo ju ani 4,5V (svítili třeba 3 min, prostě dokud sem je nezhasl)    a dejme tomu, když by mi ten fík dal třeba 9V, takže do jedný pude asi 3 V, takže se nespálej, jenže to sem eště nevyděl  aby to dávalo 9 a víc voltů, jako neřikám že to nejni možný, ale tet jezdim dost potmě, tak bych potřeboval, aby mi to přední světlo trochu svítilo... tak co, myslíte že mi to štávu ušetí? někde sem čet, že diody šetřej energii, tak neim, a odpor neim jak tam dát, když tam jde každou chvíli jiný napětí...
Datum: 21. října 2008 20:57
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no když je dáš seriove tak ti tam neprasknou když tam dá š 3 by už nemeli but si to vypočítej nebo proste odskoušej dej 3 do serie !! a uvidíš
Datum: 21. října 2008 20:54
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nato zapomen akorat vyhozeny peniza za leddiody ti stejne schorej. radsi kup naky dily na fekala
Datum: 21. října 2008 20:47
Jméno: Tomas
IP: uživatel4282
 PODLA TOHO CI ICH DAS PARALELNE ABO SERIOVO A BUDES POTREBOVAT ODPOR
Datum: 21. října 2008 20:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau.....chci se zeptat, jak donutit čz 125 aby dobíjela i při niských otáčkách? ted mi naplno dobijí až fakt dost vysoko, tak pls jak toho docílit......
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2008 12:22
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Bohužel je řešením VAPE. Sice v nízkých otáčkách také nicmoc, ale rozhodně lépe než klasické dynamo, plus výkonový přebytek už ve středních otáčkách...
Datum: 22. října 2008 12:22
Jméno: standa
IP: uživatel4381
Datum: 21. října 2008 18:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak je tam nově dělaná el. a nové relé(krabicové)
Datum: 21. října 2008 17:08
 Ahojte draci! Potřeboval bych radu se zapalovánim.. Vzdycky kdyz vytahnu svicku ocistim vypalim atd... namontuju spatky nakopnu tak motor bezi cca 3 - 4 vteriny a pak to zdechne a pak to neroztlacim, nenakopnu nic.... Kdyz se pak mrknu na svicku je cela mokra... Asi neco se zapalovanim. Nemate nejakou radu pls? muzete i na email diky moc draci!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2008 15:50
Jméno: fanys
IP: uživatel4387
 jestli ocistujes zeleznym kartacem tak se nediv,protoze se ti to brousi a ty hoblinky napadaj k tomu jadru svicky a az to nastartujes tak se ti praskne jadro ve svicce potom to
fakt nenahodis.svychy se piskujou kdyz uz ale na ocisteni staci stetcem a redidlem trochu ocistit
Datum: 22. října 2008 15:50
Jméno: Tomas
IP: uživatel4282
 ak ti to ide plynule ze napr nestrela s vyfuku tak potom mas bohatu zmes nastav ihlu a hladinu ,ak nie tak nastav odtrh a predstich
Datum: 21. října 2008 14:32
Jméno: xxx
IP: uživatel1828
 Jo, videlis te nekdo film VÁCLAV,jak je tam ta JAWA 634 ,jak vytahne ze slamy jen ram a kola nasadí motor ,sedlo,nadrz ,vejfuky a jede A CO TAKHLE ELEKTRIKA ZAJIMAVY to se muze stat jen ve filmu  a pak jak jedoum na ty JAWA a zanim sedi ten jeho pomyslnej tata a jak riky "tech 15koni je uz znat" tak ta motorka ma myslim nakejch 22koni,ALE JINAK DOBREJ FILM
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 20:38
 Tak abych to upřesnil, to co nese z půdy je 638ka, pak dělá jako že to skládá a najednou vyjede s pěknou 634kou první typ.. když sem to viděl tak sem se tomu musel smát
Datum: 21. října 2008 20:38
Jméno: axe
IP: uživatel1828
 vsechno je z 634 krome motoru ten uz ma na pravim viku čerpaklo jato bude 638 nebo 639
Datum: 21. října 2008 12:16
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Ale je to skvělej film,jak bráchovi postříká hlavu Roundupem...  ,ale zpátky k tý čtyřce:všinul sis že nemá motor z origo čtyřky,ale
z novějších těch 638 a 639...
Datum: 21. října 2008 11:48
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 bylo to vystřižený .... myslíš že by to někdoho bavilo? víš jak dlouho to trvá poskládat? já myslím že by to trvalo aspoň minimálně hodinu kdyby byl mooc zkušenej tak tam nemůžou dat vechno
Datum: 21. října 2008 10:59
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 cau draci cim to je ze 5x to koplo a pak uz nic ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 20:12
Jméno: standa
IP: uživatel4381
 ja taky myslel ze to 5x blaflo a uz ne  ...karbec,svicka,predstih,odtrh ....mnoho duvodu
Datum: 21. října 2008 20:12
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 On píše jen že to koplo, tak to nemusí bejt jen z fajfky. Já to taky pochopil jako když ten jeho stroj sebou párkrát škubnul a pak už nic...
Datum: 21. října 2008 16:06
Datum: 21. října 2008 15:49
Jméno: standa
IP: uživatel4381
 dosel ti benzin?
Datum: 21. října 2008 12:48
|



|