slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  114  115  116  117  118  119  120  121  122  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
Zdar hoši nemáte nekdo schéma zapojené eletriky na jawu 250/353 s trabantovým relátkem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Chongu Mustangista to tam stejně dá....to je marný.....jako se všim.....jeho inteligence je podprůměrná.....a vždycky je děsně chytrej...hlavně se mu nesnaž radit....
 
 
Datum: 05. ledna 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Mám doma dynamo z trabanta a na jeho plášti je napsáno 220W. Takže rego trabantího dynama ikdyby slabší než jak zde uvádím, je naladěněé rozhodně na vyšší výkon dynama než usmarkaných 45W... takže nebudou fungovat proudové ochrany jak mají a předvídám tvému dynamu v kejvě brzskou smrt...
 
 
Datum: 05. ledna 2011 13:25
 
 
 
 
Jméno: psonec      E-mail:      IP: uživatel10943    
Toto me se zdat ze u trabanta je taky to DMB :::Regulátor 6V 75W se prozatím vyrábí ve dvou variantách a to elektronický a mechanický.Mechanický regulátor je klasika která se vyrábí už dlouhou dobu,nejčastěji si ho kupují zkušení motorkáři kteří potřebují provést změny v regulaci proudu.U tohoto relé není určená polarita. Postup montáže zapojení krabičkového relé 6V 75W do dynama je takové: po odstranění starého relé z dynama připravíme svorkovnici pro připojení krabičkového relé takto : 1. první spoj na dynamu, drát ze statorového vinutí + drát z odporové cívky označím na svorkovnici M.Tuto odporovou cívku z dynama odstraním.Z tohoto spoje vyvedu drát k relé a označím jej M 2. druhý spoj na dynamu, druhý drát ze statorového vinuti + drát z uhlíku označím na svorkovnici D ( bývalý kontakt 61).Ze svorkovnice vyvedu kabel k relé a označím jej D. Po této úpravě mi jdou od dynama k relé 2 dráty ( M a D) 3.Drát ze svazku elektriky který vedl na kontakt 61 přetáhnu k relé a označím jej D 4.drát pod stálým napětí který vedl na kontakt 51 přetáhnu k relé a označím jej B. Po této úpravě mi ze svazku jdou dva dráty s označením ( D a B ) Teď mám u relé dráty v tomto počtu D - 2x, M - 1x, B - 1x. Přesně podle označení je připojím ke kontaktům na relé které jsou označeny stejně D,M,B. Důležité je mít relé dobře ukostřeno, osobně montuji pod šroubek držící relé drát který vedu k ukostření baterie. A nebo by mělo pasovat toto: http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_125_typ_476/schema/schema2/obr.gif
 
 
Datum: 04. ledna 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cus draci hele kdyz me nekdo napsal ze by koupil agneto 30w tak to je klasicky magneto na fichtla ne ? nebo se to nejak rozlisuje ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli chtěl 30W magneto, tak asi myslel celej magnetoalternátor, tzn. rotor (s číslem začínajícím na 20...) a 30W stator...
 
 
Datum: 04. ledna 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, 1. Zkoušel jste někdo praktikovat ten návod na zvýšení brzdného účinku upilováním plochy obložení http://davy.jawajizda.cz/technika/brzdy/brzdy.html ? Stojí to za to? 2. Jen pro ujištěnou, živý uhlík je ten nekostřenej? 3. Když se přebuzuje dynamo, tak se zapojí baterka opačně, zapne se zapalování a pomačká se regulátor. Takhle jsem to praktikoval, ale dospěl jsem jen k tomu, že motorka nešlape na polohu jízda na dynamo a nedobíjí. Tudíž se asi odpojuje jeden uhlík, ale kterej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nebo ten neživej prostě vytáhnout z šachty a nenat ho ležet na tělese dynama, když se k ní připojenej drátem.. na těch pár vteřin kdy budeš držet kotvu regleru to přeci stačí podržet v ruce..
 
 
Datum: 03. ledna 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže stačí jen jeden libovolný uhlík nadzvednout a podložit papírkem, aby se nedotýkal rotoru a bude to dobré?
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
1. zkoušel sem to na číze, nejsem si jistej o kolik to brzdí líp, ale určitě ne hůř, 2. ano, 3. nezáleží na tom kterej odpojíš, jde jen o přerušení obvodu přes rotor... a mam pocit že zapalování se zapínat nemusí, stačí připojit baterku polaritou jak ji chceš používat, vytáhnout jeden uhlík a přitáhnout kotvu spínače, aby šel z baterky proud do budícího vinutí statoru...
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5239    
Ahoj, chtel bych se zeptat, zda nekdo nevi, jaky zavit je na matici, kterou je dotazene magneto na Stadionkovi S11? Je to metricky zavit? Dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5239    
diky diky, to me uz taky, uz temer rok delam dukladnou GO. Komplet vse co se da sehnat nove, tak nove :-) cervena karminova. Bude to luxus. tak hodne stesti ;-) A pristi rok snad zapocnu 250sportku a Oktavku 1962 :-)
 
 
Datum: 02. ledna 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni za co, a ať ti moped slouží, mě to už bude doufam na jaře taky jezdit...
 
 
Datum: 02. ledna 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5239    
diky moc za pomoc!
 
 
Datum: 02. ledna 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, stoupání je 1
 
 
Datum: 02. ledna 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5239    
jo, ted sem pochopil ze to nejspis myslis uz cele tu jednicku :-) takze stoupani 1?
 
 
Datum: 02. ledna 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5239    
A nahodou to stoupani presne nevis? At sezenu to spravne a nevy*urvim ten zavit :-) mockrat diky
 
 
Datum: 02. ledna 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to jemnej metrickej závit, označení matky je M8x1...
 
 
Datum: 02. ledna 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: akon      IP: uživatel10792    
poradte, mám jawu 555 předstih seřízený i odtrh rovněž.jiskru háže ale na kladívkách je jiskra jen občas,nejde roztlačit,ani nakopnout benzín teče. co stím co kondík?,nebo cívka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
to bude spiš tym předstihem každy pionýr ti bere jiný předstíh skus dát jine hodny ty a uvidíš
 
 
Datum: 01. ledna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
tak kopat ho to muze aj ked je slaba inducka ale nemusi jet,jiskru moze tez svicka hadzat ale ve valci nemusi,takze nezalezi natem ci to kope bo ne.
 
 
Datum: 31. prosince 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Spíš stč do faje prst, jesli kope je to v pořádku, jestli brní tak je špatný kondík nebo ti probíjí kladívko :-) Skus to štuchat na dva bez plynu nebo na čtvrtinku a jestli to začne blafat tak je to špatně dotékajícím benálem :-D
 
 
Datum: 31. prosince 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
inducka alebo svicka , pertinax, kondik,musis skusat my ti dotoho nevidime
 
 
Datum: 31. prosince 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: akon      IP: uživatel10792    
spíš by mě zajímalo,kdy je špatný kondík nebo tak něco ,peřízení předstihu a odthu je podle tabulek, to vím že mám dobře,chyba bude někde jinde,nvm ale kde
 
 
Datum: 31. prosince 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u 555 je předstih 3mm!!
 
 
Datum: 31. prosince 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: akon      IP: uživatel10792    
jiskru na svíci to háže celkem i velkou, ale nechce chytit,max jednou pobrumbla a už nic
 
 
Datum: 31. prosince 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Polož si svíčku na válec a zkus jiskru, popř. jiný odtrh na svíci nebo ji skusit nahřát...
 
 
Datum: 31. prosince 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
čus jak mam spravne nastavit zapalovani na fechtlovi dys haže kladivko velku jiskruinač je to 05 s plechama ale ty tam nemam odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10921    
na origo hlavu 05 se dává předstih tak 2.3-2.5mm,odtrh 4 desetiny...pozor na zapojení inukční cívky! je odlišné od modelu 21!
 
 
Datum: 01. ledna 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
250 až 5mm...
 
 
Datum: 31. prosince 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustangista: ale...na 250 máš trochu větší předstih...i na svojí 175 dávam 3mm...
 
 
Datum: 31. prosince 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
2,3-2,6 se dává na jawách 250
 
 
Datum: 31. prosince 2010 10:21
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel10918    
na 05kách pokud se nemýlím je předstih 2,3-2-6mm těch 1,7 je na typech 20,21,23 kybych se pletl tak mě opravte
 
 
Datum: 31. prosince 2010 8:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
předstih 1,7 a odtrh 0,4
 
 
Datum: 31. prosince 2010 0:44
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
Zdarec ta to Spínací skřínka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_228.html ten to obrázek http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=598 je na zapojení jawy 21 20w zápalka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
řekl bych že je jedno jestli je to 20 nebo 30W, píše tam že je to univerzální a je na zkušenosti každého soudruha jak ji zvládne zapojit...
 
 
Datum: 29. prosince 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel10904    
nazdar draci poradte mi nejakej odkaz kde muzu sehnat uplne novou elektriku na fichtla jede mi to jen na 2 draty a uz to chci dat kompletne do kupy a chyby mi ta elektrika dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
nemáš doma pár káblíků z nějakého auta? Jestli máš tak elektriku si uděláš sám v pohodě podle nějakého schéma
 
 
Datum: 31. prosince 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
http://www.motoelektro.cz/parez.htm
 
 
Datum: 29. prosince 2010 7:25
 
 
 
 
Jméno: rzhs      IP: uživatel10900    
http://www.motokramek.cz/elektroinstalace-jawa-pionyr-stadion-perak-kyvacka/
 
 
Datum: 28. prosince 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel1026    
cau draci jak mam zdělat magneto na fechtlovi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Tam, kde byl šroub M5 (držící vačku), našroubuješ M8. Dotahuj ho a magneto sleze.
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
tam kde bil 6sub tak tam namontuj 8 to jt na 13 kluc a dotahuj ho a ono to zleze
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:26
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel2970    
čus chtěl bych se zeptat chtěl bych si dát na jawu dandy dozadu místo toho velkýho blatníku a světla jenom malej na uchycení spz a a malího červenýho led světla a z toho plyne otázka stačí my ta červená ledka nebo musym mýt ještě jednu býlou na osvícení spz nebo stačí dyš to nasvýtí ta červená?děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
zeptej se na STK jestli jim to bude vadit :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel10711    
Může ale riskuješ pokutu. Je tam jasně psaný že jde nehomologovaný světlo. V případě nehody se může cukat pojišťovna uhradit škody. Takže je to na tobě.
 
 
Datum: 27. prosince 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel2970    
 
 
Datum: 27. prosince 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
pokud to svelto co tam das bude mit homologaci tak nejaky bíli svetlo nemusis vubec resit... NEHOMOLOGOVANY TAM NEDAVEJ ve finale by te vyslo na vetsi prachy (pokuta)
 
 
Datum: 27. prosince 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
čau, nevíte kde se dá ještě sehnat tento nový usměrnovač napětí? 1300 se mi zaněj opravdu dávat nechce http://www.plszabo.cz/eshop/usmernovac-napeti-p-2302.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: Pajík      E-mail:      IP: uživatel10694    
kravina jak prase ikdyž vyměnít tu diodu kterou neseženeš jelikoš to nejni usměrňovací ale nějaká tulenová a už se x let nevyrábí ... nejni to jen usměrňovač ale i regulátor dobíjení koušel jsem vyrábět i nový ale nikdy nefungoval tak dobře jako originál .... ale pokud to máš do jawy 350 a máš 12V baterii což předpokládám že podle odkazu ano stačí zajít na jakékoliv krakoviště a vykuchat ze 100, 105, 110, 120škodovky regullátor dobíjení je to taková plechová krabička http://www.evv.cz/zbozi/9419071-regulator-dobijeni-skoda/ takhle to vypadá .... stačí připojit a jezdí to naprosto bez problemu :-D když vyměníš tu diodu za křemíkovou usměrňovací tak ti to sice bude v pohodě dobíjet ale neomezovat vysoký proud!!!! tím pádem zabiješ baterku a to je dost drahá sranda na to abys ji kupoval každej rok ...
 
 
Datum: 03. ledna 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Kdysi jsem na internetu viděl stránku s popisem výměny a náhrady vadné diody v jawáckém usměrňovači pro alternátor. Snad yb to mohl být tento typ. Pamatuju že tym byli takové prehistorické usměrňovací diody z produkce Tesly. V celku je to fuk, stačí sehnat jakoukoli křemíkovou usměrňovací diodu na dostatečný proud a dostatečné závěrné napětí a naroubovat to tam dovnitř aby se dostatečně chladila.. žádná věda. Uvnitř nebude krom usměrňovacích diod žádná další záludnost :-). Neboj se toho :-). Případně si vyrob usměrňovač svůj.. schemat je na internetu dost :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ak by som videl čo je vnútri dal by sa aj poskladať
 
 
Datum: 26. prosince 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel5063    
Zdar lidi, chci se zeptat, co se bude dít, když budu indučku napajet světelnýma cívkama? A ještě, mám fíka a on má strašný spodek, je tam i 11z ale je to furt o ničem. V otačkách je to ale pila jak svi*a. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 9:52
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
k tomu prvnímu dotazu nevím.. :-D.. jinak to asi všichni pinckové co se vyrobili mají spodek na hovno.. pincka musíš trochu točit aby jel.. nebo máš ještě odsoustružený setrvačníky sem slyšel že to ztratí spodek kterej pincek nemá xD
 
 
Datum: 26. prosince 2010 9:52
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Předem chci popřát všem drakům štastné svátky a mnoho štastných kilometrů do nového roka. Dále chci reagovat na níže rozebírané temata o světelném okruhu Jawa 50. Takže pro nevěřící Tomáše. Kupte si za 60 korun žárovku 12V/35W,docela malá investice.... vemte si světelnou cívku 6V/15Wz prvních zapalování J20 a zapojte na ni zmíněnou žárovku a sledujte výsledek-bude krásně svítít,do plna a nepraskne(zajímavé co?)....pokud zapojíte žárovku 12V/35W na světelný okruh Jawa 555(6V/20W) žárovka bude nádherně plně svítit od volnoběhu,při vyšších otáčkách praskne potkávací vlákno....dálkové vlákno praskne až při otáčkách nad 8000,coz se seriovky netýká....poměrně levný test,který vyvrátí vaše pochyby....to jen k tomu přepočtu W přes V v závislosti na A..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 12:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nikto nemôže zrovnávať zapalko z pareza a typu 20 21 23 sú to dve úplne odlišne konštrukcie 20 rád má odelené zapojenie cievok aj čo sa týka mustangu lebo ten má len spojené cievky nič viac ale parez má vlasne na tom isom jadre natočené viac cievok ktoré sú podľa potreby pre svetelný a zapaľovací okruh tak pre parez vychádzajú dve možnosti buď si kupite 6V 15W a 5W do zadu PoZOR + tlmivka alebo si do predu upárete 6V alebo 12V žiarovku silnej vatáže lebo inak to ta žiarovka vyhorí
 
 
Datum: 02. ledna 2011 12:13
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel5759    
Ahoj potřebuju poradit jak mam připojit svetlo (elektrika) ma stadionu s11 . Dík za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 7:42
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel1194    
 
 
Datum: 24. prosince 2010 7:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus! dotaz hlavne pre chonga alebo pre dobrého elektrikára,,, Mám zapalovanie vape co dokáze dat maximalne 6V/22W,,,chcel by som dat led smerovky,,udelal by som smerovky s 10ledmi/kus naraz idú len 2 smerovky teda +/- 4W odber,, otázka znie,, slo by z toho 20-22W vykonu dobijat baterku a z baterky zapojit do predu 15W a do zadu 5W ziarovku + k tomu docasne zapojit smerovky teda 4W? a ked jo akú baterku pouzit? diky moc vopred. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 12:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10886    
ahoj. Problémy s upadáváním jsem zdárně řešil,odchazejici soucastky mi prubezne vymenuje zdenek. Jednou jsem to odprásk vlastní vinou-zbrklost-potreboval jsem nahodit motor,prásknul jsem tam prvni zapalovani,co jsem mel po ruce,kondenzator odpojil,ale zapomel na zapalovaci pol a tak se stalo co se stalo....dalsi poruchy vznikly vzdy po delsi odstavce stroje a samovolne....se clonou zatim problemy nemam a to fungovala i na motoru,který jeden čas točil 9 tisíc.....rozhodně pro RS stroj jsem CDI už vzdal...uchycení CDI v masce je neštastné a to asi zpusobuje ty problemy....v soucasny dobe to dela to,ze na volnoběh to pálí dobre,stroj chyta na otoceni rukou,ale po pridani plynu to pálí asi furt a lítá mi ohen z karburátoru....v soucasny dobe to stoji uz druhym mesicem...neni cas...
 
 
Datum: 24. prosince 2010 12:38
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Stando... napiš mi na mail a ty tvé problémy vyřešíme. Možná je potíž v tom, že vlastně máš původní zkušební verzi CDI. Jde pravděpodobně i o to, kde je CDI uchyceno, problémy s odpadáváním součástek se musí dát nějak vyřešit. U mě nic kromě unašeče hallu (plechový výstřižek od IMFSOFTu) neupadlo a pěkných pár tisíc najeto mám :-)
 
 
Datum: 24. prosince 2010 12:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10886    
a co na tom chcete regulovat a stabilizovat,když od 3tisíc otáček až do mrtva to dává pořád stejně.....koukněmem zpět do historie k čz 150 C,kde byla světla napájena baterií a ta byla dobíjena primitivním zapojením civky a selenovýho usměrnovače....nic nepřebejvalo a fungovalo to.....určitě blikající směrovky bych vzdal,ale v dnešní době jsou k sehnání dokonce halogenové žárovky 6V/15W s ruznými paticemi včetně BA20D(pio)...možná bych se zamyslel nad použitím žárovky 12V/40W,zbytek energie poslal do akumulátoru a z něj živil zadní světlo a směrovky...samozřejmně by bylo potřeba zvolit vhodné zapojení,kdy při vypnutí světelného okruhu by se přívodní kabel skratoval(jak je tomu u VAPE potřeba) a zároven odpojit kostrici kabel baterie aby nedochazelo ke skratu... Vape není pro nejaké běžné cestování....je to jak delane pro závodaka,kde nejaka svetla nikoho nezajimaji....pripadne kombinace 5+15W je postačující(pro policajty,aby při závodech v provozu neremcali,že nesvítíte)... v dnesni dobe je vape nejlepsi zapalovani pro zavodni stroj na bázi motoru Jawa 50....potvrzuje to spousta lidí....i různé zkoušky....sám ho sháním.... chongovo zapalování mám,je skvělé,ale mám na něm řadu problémů.....at jednotlive plosnaky nevydrzi vibrace(nektere kondenzatory uz mám prilepené i přitažené rychlopáskou aby neodpadávali),neustále mi odchází tyristor v CDI(závada neznáma-je to vždy po delším stání stroje-i s odpojenou baterií-už mi napadá i velké vlhko,zima,tma?:-D) Je fakt že s hallovym čidlem je to paráda....dá se vyhodit rotor a celý dobíjení,z větší baterie pouze krmit CDI a čidlo,moc to nežere,dlouho vydrží,bez těžkého rotoru jde motor do otáček jak s 90mm klikou,prostě paráda,ale neustále se mi CDI chvěním a nárazy na silnici rozpadá,což je příliš velká sázka do loterie pro závodní stroj(který mimojiné dokončuji už druhý rok)...... nechám si ho pro projekt Jawa 555 70ccm,kde stroj nebude dosahovat vysokých otáček a bude s ním zacházeno opatrně....
 
 
Datum: 24. prosince 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky chongu moc za vysvetleni :-) vypadá to tak ze mám dobré smerovky ktoré nosim aj na WC :-D budem mávat nadalej :-)
 
 
Datum: 23. prosince 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
chongov stator na štyri cievky by mi celkom bodol :-D
 
 
Datum: 23. prosince 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20W má od 3000ot/min pak skoci na 22,5W
 
 
Datum: 23. prosince 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 23. prosince 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja si myslím že na volňobehu to asi 22W nedá ale až tak od 1000 ot/min
 
 
Datum: 23. prosince 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Ahoj Jenco. Před lety jsme s Jenikem (jenikowomisto.cz) dělali pokusy se směrovkami z LED. Problém byl s vhodnými ledkami, které by dostatečně a objektivně nahradili žárovky ve směrových světlech. Celé jsme to vzdali, protože byl problém takové LED sehnat. Dnes po letech je situace jiná, protože se dnes vyrábí výkonové LED. Tehdá šlo o to, že jsme nechtěli směrovky z nadšení udělat z LED ale opravdu z hlediska bezpečnosti aby byli viditelné ze všech směrů v takovém rozsahu co bylyi viditelné původní žárovkové. šlo totiž hlavně o bezpečnost a z té jsme slevit nehodlali. Všechno navíc komplikoval fakt, že rozptyl světla vesměrovkách o značné míry určovaly i fresnelovy čočky a ty však směrové světlo LED rozptylovali znatelně hůře. Pokud se vrhneš na LED světla, doporučím ti praktická měření, nejlépe podepřená fotografiemi světal z různých úhlů pro porovnání LED a žárovky v lampě směrových světel. Já už se na tohle pole nikdy později nevrnul. Co se týká dobíjení tak myslím že to je špatné. Energetická bilance bude horko těžko neutrální. Jde totiž o to, že část energie ztratíš usměrněním, část jí lehce ztratíš stabilizací (abys eventuelně nepřebíjel, tedy jako ochrana akumulátoru), takže přijdeš určitě o ony 2W jakoby navíc. Další ztrátu čekej v tom, že oněch 22W máš k dispozici až od určitých otáček, tedy pokud by jsi někdy byl nucený jet v režimu žastých nízkých otáček (např. popojíždění po městě), nebudeš mít průměrně k dispozici ani zmíněných 22W. Takže bych tohle asi nechal jak je a na blikny se vyprnul. Potíž je v tom, že se u vape nedá ušetřit na zapalování a ani nikde jinde. Snad leda na zadním světle náhradou za LED. Z praxe vím že optimální výkonový přebytek pro dobíjení je nejméně 5 až 10W. Pokud je nemáš, nebude to pravděpodobně spolehlivě dobíjet. Nechci si tu věčně dlat reklamu, ale už jen přestavbou původního třípólu získáš cca 40W. Ve spojení s hall bezkontaktem, DC-CDI a LED zadním světle, dopředu dáš klidně 25W (optimálně v halogenu) a máš energie dostatek k nabíjení a pohánění blinkrů... prostě je to tak, Vape mě při svém vzniku moc neoslnilo. Myslím že tahle firma má na víc než to co doposud zplodila :-)
 
 
Datum: 23. prosince 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Dývá to 20W v celém rozsahu otáček nebo jen na max?
 
 
Datum: 23. prosince 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky Yuri :-) len este cakám na potvrdenie a na pripadné iné názory :-)
 
 
Datum: 23. prosince 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
dalo by sa
 
 
Datum: 23. prosince 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
posledni totaz stacimi tedy pro upraveni elektryky na 12V plus dobyjení toto - http://www.vape.cz/e-shop/regulatory-napeti/A-R30-1/ baterie 12V a zapojit seriove svetelni civky aby daly 12V. odpoveztemi pls nekdo kdo tomu rozumi!! diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Schovám si tě do kontaktů a dám vědět, každopádně zimní jízdy na route 101 ani na jiných neplánuju, přecijenom už stárnu a na nějaké zimní ježdění mi už zdraví stávkuje, hlavně kolena :-D. Jízdu plánujem někdy zkraje června, než kámoš odjede na měsíční výlet po vlastech tichomořských :-). Co se týká Tvých problémů ideální by bylo kdybs třebas přijel po ose ke mě domů, přes naše obce vede právě route 101 a mě dokonce vede přímo před domem :-).
 
 
Datum: 24. prosince 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10886    
Ahoj Chongu....když jsem mluvil o převíjení polu,nemluvil jsem o cdi.....jak presne to je resene u tveho perpetum mobile nevím,mě jde z plosnaku na zapalovani 7V at uz z regulovaneho plosnaku a nebo jen usmernovaciho....proste jen 7V...je mi to jedno....v soucasne dobe mi dobijeni nezajima...zajima mi pouze hall čidlo a CDI,z kterého mi neustále odpadávají součástky... kdyby ste měli cestu kolem Kladna(v současný době jsem Kladenak),rad bych vasi bandu videl....priste mi cinkni na 728311019....budu se tesit na setkani....
 
 
Datum: 24. prosince 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Hoši, hoši.. jak tak si čtu co tu píšete, začínám svého mustafa považovat za perpetum mobile... je zvláštní že dobrý tři roky nabíjím z původních nepřevinutých pólu pionýra 12V akumulátor a za celou dobu ani jednou nešel potupně pod svorky dobíječky :-). A hnidopichům bych rád sdělil že to tak funguje nejen mě, ale kamarádovi Milanovi a co já vím i Wiku a snad i Paja se chtěl tímto směrem vrhnout. Nabízím dokonce případným zájemcům exkurzi k mému stroji a i případná měření... Všem kteří tvrdí že pod zátěží nejde docílit s origo cívkami 12V doporučuji jednoduchý pokus, který spočívá v náhradě 6V žárovek za 12V o stejném nominálním příkonu... těm natvrdlejším... u 30W altíku dát dopředu Ba20d 25/25W 12V a dozadu 5W 12V a porovnat to s původními 6V žárovkami... budete asi překvapeni že to svítí stejně. Jen mě u Standy překvapuje že si nepamatuje že se žádné póly nepřevíjeli :-). PS pro Standu... už jsme kolem Tebe párkrát po Route 101 jeli, nechceš se někdy k nám také přidat? :-)
 
 
Datum: 23. prosince 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
to je to, 600 :-) a neslo by tedy zapojit ty civky jak jsem rikal 2 bych pouzil stoho 30W zapalka a jednu s toho 20W tu 15W zapojil do serie a ziskal stoho 12 ne? no nic az se budu nudit skusim to tak zapojit a zmerit jestli to da 12
 
 
Datum: 23. prosince 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5094    
i když koukám na ten regulátor,tak by nemusel bejt špatnej....akorát mu poslat 12V...ty to zkusíš za 6 stovek?:-D
 
 
Datum: 23. prosince 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5094    
cívky by se museli převinout slabším drátem a obě dvě prohnat graetzovým můstkem a ukostřit až za ním....pak by tu byla jistá šance na 12V....ale není to zbytečné? chong zpracoval krásný návod pro překopání fichtla na baterku.......s použitím regleru s usměrnením na stator z toho rovnou leze usměrněných regulovaných 12V/45W....to je krásný....a funguje to.....předek žárovka 12V/35W-klidn ě ta ze škodovky....mimojiné mustang s obyčejným silným zapalováním žárovku ze škodovky bez použití zadní žárovky zničí po prudším přidání plynu....to je spíše detail k tematu níže
 
 
Datum: 23. prosince 2010 12:26
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jen me to tak napadlo, pokud bych to upravoval na baterii ze by nebylo spatny to rovnou prekopat na 12V, ale pokud to nejde tak nic
 
 
Datum: 23. prosince 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5094    
svetelne civky seriově zapojit nemůžeš. Je potřeba sehnat dvě světelné cívky ze zapalování pro 20W na svetla. Vubec netusim jak je u tohoto regleru resene usmerneni,takze mozna bude potreba cívky spojit a ukostřit až za graetzovým můstkem.....obávám se,že 12V z toho nedostaneš.....
 
 
Datum: 23. prosince 2010 10:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli je řeč o pincku, tak ty (byť sériově spojený (jak je to u 30W magnetoalternátoru)) cívky ti pod zátěží nedaj 12V ani náhodou... možná tak na neutrál s motorem vytočenym do mrtva...
 
 
Datum: 22. prosince 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
Mam dotaz tata me rikal ze u toho zapalovani u fichtla 30W maj ty civky 3V a tim jak jsou zapojeny daj 6, takze jestli to dobre chapu tak by stacilo misto zapalovaci dat klasickou civku 6V 15W a zapojit ji k tamtem taky do serie a dalobyto 12V !! je to tak?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 12:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10886    
pro CZK: bylo mi jasne ze prijde nekdo kdo rozumi blize eletrice a zacne rejpat......napsal jsem to jak jsem to napsal......je to napsano srozumitelne i pro zdejsi populaci.....to co sem napsal az do jiste chvile plati...neni ta umera uplne linearni,ale pro potreby pio platí....vyzkoušej si to;-)
 
 
Datum: 24. prosince 2010 12:08
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel10711    
Pánové, teda nevim, školy na to nemám, ale Stando nějak nechápu tvůj přepočet. To jako změnou spotřebiče se zvýší výkon zdroje? Tak to je na nobelovku. Jinak Chong to tady psal že jestli chceš změnit napětí v osvětlovací soustavě tak stačí vyměnit všechny žárovky za 12V provedení. Jinak k těm cívkám (pólům), kdyby byly po 120°, tak by platilo to že lze jednoduše je zapojit do serie (póly by měly být stejné). Ale to bohužel není pravda. Platí to bohužel jen u těch dvou pólů, které jsou propojené už z výroby (ty jsou přibližně po 120°).
 
 
Datum: 23. prosince 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
fermez: však jsem se ti hned omluvil.
 
 
Datum: 23. prosince 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5094    
neděkuj....vim že to funguje u fichtla....u vape jsem to osobně nezkoušel....
 
 
Datum: 23. prosince 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak to je příjemný překvapení, jestli je to takhle jednoduchý. Stando děkuji uctivě
 
 
Datum: 23. prosince 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5094    
žádný regulátory....jen použij 12V žárovky
 
 
Datum: 23. prosince 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to teda chápu dobře, musel bych použít nějaké ty regulátory nebo co a pak tyto žárovky a bude to svítit lépe? prosím šetři mě, na elekktriku jsem absolutní lama.
 
 
Datum: 23. prosince 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5094    
vape je sice pasivně regulovaný,ale také by mělo fungovat jako lineární zdroj....takže 22.5W v 6 voltech převedeme na 12V......a máme 45W/12V(ten poměr nebude uplně dokonalej ale,jen je teoretickej).....takže žárovka ze škodovky 12V/40W by měla fungovat na výbornou....a s použitím zadní žárovky 5W/12V je jistota,že to nehoří....
 
 
Datum: 23. prosince 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
předpokládám tedy že u VAPE zvýšit světelnej výkon nelze. a jestli ano, tak jak by se to dalo řešit?
 
 
Datum: 23. prosince 2010 12:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5094    
zalezi jak civky zapojis.....musí být alespon trochu ve fázi....aby se napětí sčítalo....fichtl utáhne klidně žárovku 12V/45 protože jeho zdroj napětí má tu vlastnost,že funguje jako lineární zdroj.....klidně tam mužeš dát žárovku 24V a bude svítíi...podstatný je tam přepočet W přes V na A....ty ampery tam jediný hrajou roli....proto vim,ze to nebude fungovat s 12V regulatorem od vape.....muselo by to být napřed usměrněné a až po usměrnění by z toho muselo lezt 12V.....možná vás sklamu....ale po usměrnení z toho poleze 7V na volnoběh......měřil jsem to.....bez usměrnění ti z toho poleze třeba 100V.....záleží na ohmickym úbytku....pokud nebude skoro žádný odpor,tak z toho teoreticky muze lezt milion voltů.....
 
 
Datum: 23. prosince 2010 12:18
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm 20w neni moc
 
 
Datum: 22. prosince 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
dobře ,,petan,, :-) já mám vape, tudíž sem s výkonem světla v hovnech :-(
 
 
Datum: 22. prosince 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem si tu druhou cívku z 30w zapalka navinul sám trošku silnejšim drátem tu první sem nechal původní a když to změřim tak v plnym plynu to dává asi 20V tak sem tam dal žárovku ze škodovky 12V 40/45w a svítí krásně plným svitem, v zadu je 12v 5w a ještě brzdovka 12v 10w která taky i se zapnutyma světlama funguje, sám nechápu jak se mě to povedlo...
 
 
Datum: 22. prosince 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
nesnasim kdyz nekdo neco tvrdi a vubec nic otom nevi, Ja se slusne zeptal a cekal odpoved od nekoho kdo to ví. Takze v tom pripade kdyz misto zapalovaci dam este jednu svetelnou 6V 15W a zapojim ji do serie tak snih dostanu 12V 45W ?? v tom pripade byyh mohl jednoduse predelat elektryku na baterii a na 12V. Stacimi tedy regulator s usmernovacem a baterie?? Pujde to takhle vsecho zapojit? zapalovani VSPE je tez co el. u fichtla
 
 
Datum: 22. prosince 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
fermezovi se omlouvám, hlásal jsem blbost!!!! sypu si popel na hlavu!!!:-(( nebo že bych ty moje žblepty smazal abych neměl ostudu???:-)))
 
 
Datum: 22. prosince 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikař: schválně sem to byl změřit a z každé světelné cívky lezou 3V .... a po propojení 6V ..... fermez: ty se moc neroztahuj.. ještě si v životě nic nedokázal tak moc nedžku, jasný? :-)
 
 
Datum: 22. prosince 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
nejsem elektrikář ale myslim že na volty má vliv počet závitů, ne průměr drátu. to bude asi ten důvod proč CHONG přemotával cívku do toho jeho bezkontaktu. tušim že tam psal cosi o 150V?? proto tenkej drát, aby se vešlo patřičný množství závitů
 
 
Datum: 22. prosince 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
hovno víš ty, kdyby sis přečet něco o indukci nebo jak se to jmenuje tak bys to pochopil, poznáš snad která ta cívka je která když ti je položim vedle sebe?? nepoznáš! tak je jasný že musej mít stejnou voltáž, protože mají obě zhruba stejně závitů. bavíme se pochopitelně o cívkách světelnejch
 
 
Datum: 22. prosince 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
klikar to nepopiram jen jsem se ptal a potreboval jsem vedet jetli to tak neni no nic, radeji si to zjistim sam zmerim si tloustku dratu u civek 30W a u civky 15W, pokud bude sirka rozdilna je to jasny
 
 
Datum: 22. prosince 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
svama je teda re,c kdyz hovno vite tak se neserte, cekam na kloudni odpoved a ne na kokotsky odpovedi
 
 
Datum: 22. prosince 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
věř tomu že VŠECHNY cívky jsou 6 Volt
 
 
Datum: 22. prosince 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
kkti kdyz zapojis civky do serie tak se V sectou takze u ty novejsi elektryky byli mozny civky 3V 15W a tim, ze jsou spojeny do serie tak maj 6V 30W
 
 
Datum: 22. prosince 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
rozdíl mezi Wattama a Voltama je zhruba jako mezi matrací a masturbací. prostě to křížit nejde
 
 
Datum: 22. prosince 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hovno... ty dvě světelné dávají 3V/ 15W :-D
 
 
Datum: 22. prosince 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou tAM 2 světelné cívky 6V/15W .... ta třetí je pouze zapalovací....
 
 
Datum: 22. prosince 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych řekl že jsou obě 15W/6V ale sčítají se pouze Waty....
 
 
Datum: 22. prosince 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: dave      IP: uživatel10446    
zdar mam dotaz, mam fika, proste jen na kross jsem si postavil, jak mam zapojit draty ze zapalka na indukcni civku aby to jelo? staci mi jen aby to jelo nemam tam zadny svetla nic, proste jen aby to jelo, ze zapalka mi vedou dva draty - cernej a zelenej. diky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim že by to mnelo bejt ten černej na 15 a na civce jednicku ukostri a ten zelenej kabel je na svetla
 
 
Datum: 22. prosince 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel10446    
coze? me tam vede cernej a zelenej kabel, tak kterej mam zapojit na kostru a kterej k civce? nebo jak to je?
 
 
Datum: 22. prosince 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z kladivka na 15 a1 na kostru .
 
 
Datum: 22. prosince 2010 7:56
 
 
 
 
Jméno: ddw      IP: uživatel10446    
tak motor skoro dosloženej, zejtra nastříkat ráfky, sehnat pár dorbností složit to a jezdit :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to tě obdivuju
 
 
Datum: 22. prosince 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel10446    
jj xD
 
 
Datum: 22. prosince 2010 10:45
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
ještě ty gumy né a zapojit ty dva dráty :-) :-)
 
 
Datum: 22. prosince 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chci se zeptat na takovou pytlovinu(abych zbytečně nechodil daleko, když třeba někdo víte...), nevíte někdo náhodou, jak malý skleněný kolečko mi jsou schopni vyříznout ve sklenářství. Potřeboval bych průměru ampérmetru na kejvu, je to providitelné? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem si nechával vyříznout nové sklíčko do tachometru na kývačku, takže by to neměl být problém
 
 
Datum: 20. prosince 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vybrousí ti klidně 20mm
 
 
Datum: 20. prosince 2010 18:26
 
<  114  115  116  117  118  119  120  121  122  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 7:41:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu