slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  110  111  112  113  114  115  116  117  118  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cus hele mam motor CZ 175 ten kulatej a jak je to RELÉ a sou tam asi 4 pripojky na dratky (sou to takovy valecky co maj v sobe sroubek kterejma se to utahne) a ja nevim k cemu to tam je ? a k cemu se to zapojuje diky moc PECA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty konektory jsou nějak označený (číslem nebo písmenem), v návodu k obsluze zjistíš co kam patří..
 
 
Datum: 14. února 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel11152    
Čau draci chci se zeptat jestli můžu použít tuto baterku na jawu 250 typ 353 http://www.avacom.cz/haze-6v-14ah-oloveny-akumulator dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2011 1:42
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
radši kup nějakou určenou přímo pro použití v motorkách, takhle nejspíš nebude snášet vibrace a po pár stovkách km se uvnitř rozsype..
 
 
Datum: 13. února 2011 1:42
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
___HELP___ Zdravím vsechny draky, co potrebuju - chci udelat novou elektriku.. a tezce nevím jak na to.. mám nakoupený drát ale na netu je mrťe schématů zapojení.. PROSÍM mohli by ste mi poslat odkaz na dobré schéma zapojení elektroinstalace jawy 20 ?? NEJLÉPE schéma jak pro debily.. :-) pac na fichtlu slozim a rozeberu a zpravim cokoliv.. :-) ale s elektrikou sem v prd...i.. :-).. DĚKUJI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11157    
nechápeš-li schémata tak tě zbývá jedině Výzkumný ůstav elektrotechnický
 
 
Datum: 13. února 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
 
 
Datum: 13. února 2011 10:28
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Debilové za řidítka fichtla nepatřej, jestli nechápeš tohle http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-23,23a.jpg tak jezdi radši na kole...
 
 
Datum: 13. února 2011 0:00
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel10158    
cau...delal sem na fichtlu novou elektriku podle stare a jelikoz byli nektere draty prestrihane a zaizolovane tak sem je tam nedaval .. a zjistil sem ze mi nejde chcipak jinak vsechno ok .a muj dotaz zni ktere dratky mam spojit aby mi to chciplo ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí ukostřit indukčku, máš to ve schématu
 
 
Datum: 12. února 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cus hele kdyz se iducka zahrejvá tak je asi v pr*eli co ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak, pokud funguje jak má, tak bych to neřešil, v případě podezření ji vždycky můžeš vyměnit za jinou a zkusit rozdíl..
 
 
Datum: 12. února 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
Já bych řekl že je v pr*eli až když nefunguje jak má. :-)
 
 
Datum: 12. února 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, pomozte mi prosím. Chci na Mustangovi zapojit blinkry ale nevím jak na to. Prosím napište mi to kldině i slovně pro lepší pochopení. Předem děkuji moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdroj mám 6V baterii 6Ah. přepínač 3 polohovej ze simála. relátko 6V z ČZ 175, přerušovač bliken 6V ze simála..-
 
 
Datum: 13. února 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
potřebuješ k tomu blinkry samotný, pár metrů drátu, nějakej přepínač a vhodnej zdroj napětí, protože altík fichtla ti to neutáhne, se světly určitě ne..
 
 
Datum: 13. února 2011 10:47
 
 
 
 
Jméno: martin kříž      IP: uživatel11082    
čus draci nevite nekdo, jak maj bej tlouhy uhliky u startéru na tatranu ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2011 11:16
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
ja sem to dycky nechaval kousek delsi nez je ten drzak nemel sem primo tatrana ale jawu 175-502
 
 
Datum: 13. února 2011 11:16
 
 
 
 
Jméno: kocima      IP: uživatel7404    
zdravim draky tuhle jsem si tady koupil kabeláž dvou budíků a když to zapojuju podle tohohle schématu http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_350_typ_638/schema/osmicka tak začínám mít problém že ty kabely co jsou na schématu a v originále nesedí a trochu se do toho zamotávám. máte někdo nějakou radu nebo jiný schéma díky všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
zdravím , půlím motor už sem u rotoru (ten magnet) skoušel sem to utáhnout 8 šroubem jak ste mi tady radily..ale asi mám strhlý závit..co stím ? provrtat 10 závitakem.. pude pak to magneto použít ? nebo budu muset koupit nové ? mě jde hlavně oto to sundat..jiné bych sehnal...poraďte prosím nevím si stím rady , měly ste stím podobné skušenosti ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel8027    
a skousel si to rozrezat ? nebo mlatit o zem ? co to prejet 813 tatrou ? .......... ne hele konec srandy.. skus to premluvit popripadne podplatit ...... jinak zdravim vsechny kokoty co me znaji.. a doufam ze zadnej kokot kteryho jsem pred okamzikem zdravil se me nepokusi nasrat a nesmaze to ...
 
 
Datum: 13. února 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
už to je sundaný.. našrouboval sem na rotor šroub až dole co to šlo.. ze stahováku odšrouboval jednu nohu pridělal to na rotor pak sem připojil 3 nohu a stahoval o hlavičku toho šroubu a rotor je venku :-D to sem ale ocas to mě mohlo napadnout dříve :-D
 
 
Datum: 12. února 2011 13:45
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Jeste nez na to vemes tezkou techniku fakt se presvec ze je ten zavit strhlej... Ono to pusobi dojmem ze se protaci ale pak ten rotor odskoci a je :-)
 
 
Datum: 12. února 2011 12:13
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel9460    
Jak ti to může stahovák zničit zarážku pro vačku? Jestli máš strhlej M8 závit, tak pod šroub stahováku MUSÍŠ dát něco co se ti opře o kliku. Třeba váleček průměr 7mm, dýlku si musíš odměřit (aby vyčuhoval ven z rotoru). Je jasný že kdybys tim stahovákem nebyl na jedná straně opřenej o magnet (packama) a na druhý straně o kliku (šroub) tak něco zničíš. Si to nejdřív nakresli jak to funguje. Jak psal Chong je potřeba používat hlavu (to je to co máš na krku aby ti do něj nepršelo) a to nejlépe na myšlení nad tim co právě děláš.
 
 
Datum: 11. února 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
upozornoval jsem že je to to nebezpečný jak pro motor tak pro toho kdo to dělá...samozřejmě že nejlepší je to dělat tou M8 ale tak když mu to nejde?nebo ten stahovák něco jak pro primár...furt lepší něž kladivem....
 
 
Datum: 11. února 2011 15:19
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
dík za odpovědy , udělal bych to stahovákem ale strhlo by mi to tu zarazku na vačku..
 
 
Datum: 11. února 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Chong...konečně pořádná odpověď .Naprosto souhlasím .
 
 
Datum: 11. února 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11144    
martine mlč,je to svatá prada!!
 
 
Datum: 11. února 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel11143    
ptal se te nekdo na tvuj nazor??? v otazce je co ma delat ne co muze znicit!!!!
 
 
Datum: 11. února 2011 10:49
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Když to tady čtu, nedivím se že drtivá většina motorů na pionýry má zničené závity, otlačené těsnící plochy, zničené závity, či jsou všemožně utlučené plochy motoru od kladiva. Zkrátka najít motor na kterým se nějakej technickej Pat a Mat nevyřádil je sakra vzácnost. Při stahování rotoru magneta se nedá postupovat jinak než pomocí stahováku. Dobře poslouží tříramenej stahovák čínské provenience za cca 150 až 300kč. Když jste tady schopný vyhazovat peníze za kraviny typu podsvícení motoru, třásnění sedla a nesmyslných barevných variací nového laku, tak tohle je věc která ti vydrží leta a poslouží jistě mnohokrát. Jde totiž o to, že tak jak je zkonstruována kliková hřídel, tak je třeba vyvarovat se namáhání a zejména rázů (např. poklepem kladiva) v ose hřídele kliky, protože hrozí zkřivení ojničního čepu a následnému poškození a smrti motoru... A montpáka? No je autor tohodle nápadu normální? Mazlíte tu motory aby byly lesklejší než psí kulky a pak krom poškození kliky jako nevadí hnusné otlaky viditelné v rovině dělení skříně a to nemluvím o porušení těsnosti vlivem nedoléhání víka.. to se pak nemůžu divit že v prostoru magneta najdu olej, bláto i lehličí... Takže jako u všeho, stačí použít chladnou mysl a rozum... K motoru prostě kladivo nepatří, jediný který já osobně používám je gumová palička za 20kč, která usnadňuje rozebírání slepených částí motoru jako je např. víko spojky...
 
 
Datum: 11. února 2011 10:08
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
honzo a jak tobudu slážet zpět tak to tam jak natluču ? :-D
 
 
Datum: 10. února 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
tak mám rozpulený motor nemůžu to nechat tak skusím to jak si říkal nebo montpákama
 
 
Datum: 10. února 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4417    
kdyz to nepujde tak se ta to vy... - aby jsi to neznicil - me to slo a rotor byl vpoho
 
 
Datum: 10. února 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
ok dík za rady a můžu ten rotor pak použít ?
 
 
Datum: 10. února 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4417    
nasad misto vacky sroub , chyt ten motor do jedny ruky jen za ten rotor a majzni do toho srouby kladivem a motor odlitne a rotor ti zustane v ruce :-D - a nebo si vyrob stahovak ze sroubu a pasovice
 
 
Datum: 10. února 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě je nejšetrnější použít klasickej packovej stahovák...
 
 
Datum: 10. února 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz tu zarazku na vacku znicis...tak si tam vyrazis novou jak ja..je to jen hlinik
 
 
Datum: 10. února 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak normálně z boku toho kolečka dej montpáky opři je o karter a zaber ale POZOR na : části těla kdyby to vystřelilo a taky to nemusí vydržet kartery...
 
 
Datum: 10. února 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
vačka je sundaná , kolečko trojrameným stahovákem sem se tam nedostal..dvou nevím nemám.. kamošovy na 21 sme se tam dostaly ale strhly sme mu takovu kravinu co drží vačku nebo jak bych to řekl a když to nějak vypáčím můžu pak ten rotor použít ? Takže to mám vypáčit na sílu jo ? :-D
 
 
Datum: 10. února 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo normál dvouramennym stahovákem, ne?
 
 
Datum: 10. února 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drastický- dvě montpáky a zaber :-D
 
 
Datum: 10. února 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
hlavně nestrat kolik rotoru
 
 
Datum: 10. února 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
obal hadrou váčku aby se nepoškrábala vem kombinačky a vytahnneš celý rotor
 
 
Datum: 10. února 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel9095    
Zdarec! Chtěl bych se zeptat v čem může být problém když mi nedobíjí číza 487 i když sem jí nastartoval a zkusil 2 relátka,ale buzení prostě nezhaslo jinak běžela hezky... Zrim díkec a zatim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
začal bych kontrolou správnýho zapojení dynamo - relé, pak kontrola uhlíků a měření napětí na budícím vinutí, a když nic tak proměřit rotor..
 
 
Datum: 10. února 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel9095    
Mě napadla ještě baterie... , ale bez tý by to ani nechytlo a to stejný si myslim i o tom zapalku...,ale rotor mam jeden navíc tak zkusit můžu...
 
 
Datum: 10. února 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus vymenit uhliky jestli - jestli nejsou treba sjety, nebo vycisti drazky na zberaci na rotoru a kdyz to nepomuze muze byt v haji rotor
 
 
Datum: 10. února 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Ahoj. Jakou svíčku byste mi doporučili na péráka a kývačku 250 + jakou vzdálenost elektrod? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2011 11:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11144    
péráka mam. mužu tě ujistit,že pojede na každou svíčku,která bude házet jiskru....je mu to úplně jedno! a jestli bude na svíčce mezera 3 desetiny a nebo milimetr je mu taky jedno!
 
 
Datum: 11. února 2011 11:56
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tradičně Brisk N15C, 0,7mm (standartní hodnota nové svíčky)... nevim co na tom furt řešíte, stačí jakákoli správného typu s odpovídající tepelnou hodnotou...
 
 
Datum: 10. února 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím už jsem to tu dával jednou, ale nikdo mi nebyl schopný odpovědět na to co jsem se ptal. POtřebuji vedět kde mám na přední světlo zapojit dráty mám to udělané přesně podle tohoto schéma http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_20/schema/schema_typ_23_25_5w , které je na sesa moto. U světla mám vyvedených 6 drátu 2 žluté 2 modlré a 2 černé ty 2 černé už jsem zjistil že se mají zapojit na obímku žárovky a ty ostatní barvy bych potřeboval abyste mi někdo napsal které barvy zapojit na 56a které barvy na 56b a které na 57. věřím že se tu najde někdo kdo na to bude přesně jak potřebuji schopný odpovědět díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kdo má asi poznat z barev odkud ty dráty vedou? Už jsem ti jasně řekl, že dva ze čtyř drátů vedoucích od přepínače světel (na řidítkách), konkrétně ty z krajních poloh, půjdou jeden na 56a a druhej na 56b (na pořadí nezáleží), ten z prostředního kontaktu přepínače světel půjde na 56 na spínačce a ten od tlačítka klaksonu překvapivě na klakson.. Barvičky si tam dosaď jaký chceš.. Ale to sem ti jen přečet schéma, dá se to krásně vyčíst z něj!! Pochopil bych kdyby se jednalo o 350/640, ale tohle je to tak jednoduchý...
 
 
Datum: 09. února 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Tak sem taky musíš napsat kterej drát je od čeho, podle barev se to takhle od počítače poznat nedá.
 
 
Datum: 09. února 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
zdravím,čím mám odšrubovat magneto na motoru u mustanga , dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stator drží na dvou šroubech M5 umístěných po obvodu, rotor (nikoli magneto, jak ho spousta lidí špatně nazývá (magneto je pojem označující celé těleso magnetoalternátoru, čili stator i rotor)) je pouze nasunutý na kuželu čepu klikovky, po sundání vačky do něj našroubuješ šroub M8 a budeš utahovat, až rotor seskočí..
 
 
Datum: 09. února 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, dělám elektriku na jawa 20 už ji skoro celou mám ale te´d nevím jak dál mám ji přesně nataženou podle tohoto plánku: http://becka1sud2.rajce.idnes.cz/Obrazky/#becka.jpg a u světla mám vyvedených 6 drátů 2 černé 2 žluté a 2 modré a nevím kam je mám na to světlo zapojit na svěle jsou čísla 56a 56b a 57 a ještě jedno na obimce žárovky tak jestli byste někdo kdo tomu rozmumí mohl napsat na jaké čísla jednotlivé dráty zapojit moc děkuji za rady opravdu mi tím pomůžete dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2011 11:06
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
K tomuto schéma musíš použít svorkovnici ( viz. obr. ,,co to je ? ). Do svorkovnice vede jeden žlutý a jeden modrý ( do jedné zdířky). Zdířky musí být dvě. Z této svorkovnice musíš napojit dráty na světlo 56a , 56b. Na schéma to chybí. Černé dráty jsou kostra a jdou na objímku. Prohlédni si schémata na http://www.sesa-moto.cz a pochopíš to
 
 
Datum: 09. února 2011 11:06
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to neni originální elektrika, tak si tam moh dát každej drátky jaký barvy chtěl, pokud je to origo, barvy a zapojení najdeš v návodu k obsluze (viz. http://www.sesa-moto.cz )
 
 
Datum: 08. února 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak mi prosím napiš jaké barvy na které číslo, odpovězte na to co jsem se ptal díky moc
 
 
Datum: 08. února 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to schéma je primitivní, nevim co na něm nechápeš, 56a a 56b na světle jsou přívody na tlumený a dálkový vlákno žárovky, na který povedeš 2 dráty od přepínače světel na řidítkách...
 
 
Datum: 08. února 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel9704    
Zdar vsichni , potrebuji poradit mam pincka a nevim jake vsechny draty mam zapojit aby slo vypinani(myslim zapojit do toho cerneho jak se tym vypina motor a zapinaji svetla)chci jen aby me slo vypnout motor a kdyztak tak aji cim to mam spojit ty draty k tomu plisku???? diky moc vsem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: kroupa      E-mail:      IP: uživatel11125    
čau draku,SESA tu ma nekde schema zapojení.Normálně na to stačí malá pájka a cín ale opatrně at nepoškodíš teplem ten přepínač
 
 
Datum: 08. února 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: martin kříž      E-mail:      IP: uživatel11082    
čus draci potřebuju poradit mam na motokáře motor z tatrana a přes zimu mi startoval a ted uz zas přestal co mam s tim delat ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: martin kříž      IP: uživatel11082    
dik, ale me jezdi ale nestartuje :-(
 
 
Datum: 08. února 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11122    
nabij baterku,vyčisti karbec a dej mu čuchnout benzinu pod svíčku
 
 
Datum: 08. února 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11113    
Dobrý večer mám jawu 05 a chtěl sem ji po zimě nakopnout ale nechytla tak vyšrubuju svíčku a jiskra nikde zkusím jiný taky nic tak překontroluju kabely a furt nic tak zhodím dekl od zápalka a jiskra se objevila tak to poskládám zpátky a nic tak to zase rozdělám a jiskru háže tak sem usoudil že to bude probíjet tak sem ten dekl ve vnitř vylepil kobercovou páskou nasadím dekl jen tak na šroubek aby tam držel a nakopnu ho a jede tak že dám ty zbylí šrouby a dotáhnu je a pincek zdechl tak sem povolil šroubky a zas to jelo co s tím je sem se stím drbal půl dne a nic.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11113    
Tak závada odstraněna nakonec to bylo šroubkem který jde od zápalka a je na něm kondík a drátek na cívku byl moc dlouhej a kostřil tak sem dal druhý kladívko aj se šroubkem a izolací a je to v pohodě.
 
 
Datum: 08. února 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
Ten drátek se nesmí ničeho dotýkat.
 
 
Datum: 07. února 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11113    
ten je přiraženej aš k zápalku
 
 
Datum: 07. února 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drátek co vede od kladívka skus nahnout blíž k motoru-měl jsem ten samej problém
 
 
Datum: 07. února 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11113    
Mám tam origo zápalko jak je na 555 je dost velký tak je možný že se někde dotýká ale nevím kde elektika je nová bužírky sou všede už nevím co s tím.
 
 
Datum: 07. února 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekde se ti to šlusuje skontroluj drátek a jestli máš na konektoru bužírku...
 
 
Datum: 07. února 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: Mustik      IP: uživatel3522    
SESO zní to tu poslední dobou celkem často.....ale stejne se zeptam :-D ,kdy budes mít na kramku FILTR SÁNÍ pro fíka, kladívko a zapalovací kabel?.....chci si tu neco koupit protoze to potrebuju ale kdyz uz neco kupuju tak chci koupit vse najednou......díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim do 14 dnu filt ten je na dil,, kladivka snad uz v aptej budou,, kabel taqktez
 
 
Datum: 08. února 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6040    
Ahoj obědnal jsem si z fichtl kramku Přerušovač 12V 2X10W čislo zboží 1T1026 a nevim jak ho zapojit protože kontakty nejsou nijak označeny tak tě prosim o radu nebo o schéma :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 08. února 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus draci,pouštím se do GO motoru a jsem ve fázi rozebírání a nyní se pokouším sundat rotor magneta a vačku.Problém je,že vačka at se snažim sebevíc prostě nejde dolu.Mám již odšroubován šroub M5 ale ta vačka tam pořád drží jak přibytá nechci na to použít hrubou sílu tak jestli někdo nevíte jak ji šetrně sundat.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Diky kluci,no vytrhnout to nestačilo musel jsem to vzít kleštěma ale nakonec se povedlo.Díky
 
 
Datum: 06. února 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo.¨
 
 
Datum: 06. února 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11105    
ty vole to je alchymie....chyt to suchym hadrem a vytrhni....nijak přidělaný ani nalisovaný to tam neni.......
 
 
Datum: 06. února 2011 12:36
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
A jak to jako ze spoda do té mezery strčit šroubovák a tahat směrem k sobě?Díky
 
 
Datum: 06. února 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podeber ji šroubovákem..
 
 
Datum: 06. února 2011 12:24
 
<  110  111  112  113  114  115  116  117  118  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 21:09:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu