Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj draci, chci se zeptat jestli se dá rozebrat magneto z jawy 05, myslím tím jestli se dá dostat ven cívka ze statoru, potřebuju to kvůli čistění, jestli se to teda dá vyndat nebo nějak vylisovat. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 16:57
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Taky si myslím že to nejde, je to zalisovaný, vyčistil jsem to hygienickými párátky na uši. Mám totiž ještě ten starej stator z jawky 05. A benzínem ani nápad, to vinutí co tu mám je vložený v nějaký umělohmotný folii a s benzínem by mi to nedělalo dobrotu...
Datum: 07. prosince 2010 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 nevim asi nedá,mě se to nikdy nepovedlo....ani jsem neprisel na to jak by se to dalo rozebrat.....dost toho očistíš i z venku....bacha at se do vinutí nedostane benzín!
Datum: 07. prosince 2010 12:46
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 13:26
 Diky moc vela si mi pomohol
Datum: 05. prosince 2010 13:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 05. prosince 2010 11:50
 Cau Yuri! no ja to práve len na to by som to potreboval aby som mal smerovky a brzdové svetlo mne svetelny vykon na predné svetlo staci lebo nejazdim moc v noci... mal by som jednu prosbu: mohol by si mi zafarbit tú schému? lebo ja to tak cerveno-bielom moc nerozumjem ze co kam vede,,Dik.
Datum: 05. prosince 2010 11:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 je to funkčná schéma ale čo s toho že slúži len na napájanie smeroviek a brzdového svetla
Datum: 05. prosince 2010 9:50
 čau,nemáte někdo nebo nevíte jak zapojit el. na jawe 555 bez usměrňovače.Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 19:54
Jméno: jakub
IP: uživatel10824
 a nemas,nebo nevis kde bych to sehnal.na internetu to nemuzu nikde najit
Datum: 07. prosince 2010 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 není to usměrnovač,ale tlumivka(frekvenčně závislej odpor)....bez tlumivky to zapojit jde,ale budou furt praskat žárovky
Datum: 07. prosince 2010 12:49
Jméno: Mustaf
IP: uživatel3522
 Cs máte někdo zkušenosti s tímto rotorem? (kupoval ho tam někdo?) nevím jestli je to dobrá replika...SESA tu žadný rotor bohužel nemá...tak se musím kouknout jinde...tady v mototechne a na burzách mají jenom použité a ja chci nový (použitý mám doma)...díky....http://motojelinek.cz/index.php?p=productsMore&iProduct=309&sName=Rotor
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 19:17
 skusenosti s tim nemám mozo ze sú fungl nové,,aspon na slovensku sa dajú zohnat nové na http://www.motoren.sk
Datum: 04. prosince 2010 19:17
 Zdravím, viděl jste někdo prodávat(nebo dokonce víte kde) replikové "sklíčko" kontrolky neutrálu na kejvačku? Pokud víte, dejte odkaz, nenašel jsem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 18:31
 takové sklíčko by mohlo pasovat z kontrolky rezervy paliva škody 110r nebo z českého auta které má ty šroubovací kontrolky...
Datum: 04. prosince 2010 18:31
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 ve vysledku bys to nepoznal, stejna velikost, stejna barva...
Datum: 04. prosince 2010 14:07
 A krom toho, na burzu nepojedu. A aby na 60let starý motorce trčela a zářila dioda, na to nejsem moc zvědavej, pokud to jakkoliv jde, snažím se udržet origo řešení i za cenu kupříkadu snížené bezpečnosti(typu cpaní brzdový světel na fíka či péráka, kde nemá co dělat) a podobné kraviny.
Datum: 04. prosince 2010 14:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Nemas lepsi si sehnat diodu stejny velikosti a barvy, pripojit to pres nejaky odpory? schanet sklicko je podle me kravina
Datum: 04. prosince 2010 13:37
 Já si myslím, že se to klidně nechá sehnat za polovinu... Ještě se poptám jinde..
Datum: 04. prosince 2010 13:32
Jméno: FRANK
IP: uživatel10804
 ten kus plastu stoji 50kc .. pokud chces na burze ti ji prodam ... samodrejme nove !
Datum: 04. prosince 2010 12:34
 Já chci repliku, myslím, že za kus vypouklého plastíku tak 20Kč.
Datum: 04. prosince 2010 12:26
Jméno: FRANK
IP: uživatel10806
 ó ... aspon neco .. kolik jsi ochoten za ni zaplatit ???
Datum: 04. prosince 2010 12:21
 Ničím velkorysejším než děkuji posloužit nemůžu..
Datum: 04. prosince 2010 12:11
Jméno: FRANK
IP: uživatel10806
 ja vim co chces... jak moc to ocenis ??? kdyz ti pomuhu ???
Datum: 04. prosince 2010 12:06
Datum: 04. prosince 2010 12:04
Jméno: FRANK
IP: uživatel10804
 to uz je lepsi vzit limonadu a polejt strechu... hele jak moc budes rad kdyz ti pomohu ?
Datum: 04. prosince 2010 11:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 daj foto lebo nemám predstavu ani ako by to malo vyzerať
Datum: 04. prosince 2010 11:36
 Si volízni venku na okapě rampouch a máš to zadarmo.
Datum: 04. prosince 2010 11:28
Jméno: FRANK
IP: uživatel10804
 das mi na zmrzku ? kdyz ti to povim ?
Datum: 04. prosince 2010 11:26
 Zdravím, nevíte, jestli se dá pískovat díl, který už byl jednou nabarven práškovou vypalovací barvou? Je nějaký fígl na tahání elektroinstalace vnitřkem rámu, jak to děláte nejpohodlněji?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 14:54
 s tím rámem to dělámtak že probleču místem kde chcu něco protáhnout nějaký tvrdý ocelový drát,na druhý konec přivážu kabel co potřebuji protáhnout a lehce ho vytáhnu
Datum: 03. prosince 2010 14:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus někdy praštit do komaxitu..odloupne se...když to vezmeš brokama tak to musí jít dolů jak víno
Datum: 02. prosince 2010 23:11
 No a, když už nemůžu dělat teď, tak alespoň přemýšlím, co budu/ nebudu moci udělat....
Datum: 02. prosince 2010 22:35
Jméno: Franky
IP: uživatel10798
 resis ale problemy .............................................................................................................................................................................................
Datum: 02. prosince 2010 21:31
 Aby bylo jasno, na péráku mi chybí stupačka, prostě tam není ani ta trubka, jen díra do rámu(a u ní ulomený to očko, kterým se to šroubuju k sobě). Ve skříni jsem našel z kejvačky, ale už v novým komaxitu. Proto bych rád ten komax částečně seškrábal, natloukl tu stupačku do rámu a nechal svařit, ale nerad bych si pak při renovaci drbal hlavu, že ten komaxit nejde dolů....
Datum: 02. prosince 2010 20:27
Jméno: petrys
IP: uživatel9528
 Hoj, chlapík co mi pískuje stroje, tak mi vždycky řiká hlavně at mu nepřinesu něco v komaxitu, snad to jde, ale je to hrozně pracné a vyplácá se na to hodně materiálu....
Datum: 02. prosince 2010 20:17
Jméno: petrys
IP: uživatel9528
 Zdraec draci, prosimvás, je na babettě 207 a n 21 pionýroj schodná indučka??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 23:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej tam klidně ze škodovky je to jedno...já mám taky na pionýru 6v místo 8v
Datum: 02. prosince 2010 23:13
 jj babetta má 4V
Datum: 02. prosince 2010 21:02
 Abych nekecal, ale podle mně sice vypadaj sttejně, ale bába má snad 4V, netuším, potvrďte někdo...
Datum: 02. prosince 2010 20:50
Jméno: NecroNick
IP: uživatel9983
 No řekl bych že Babetta má 6V a "Jednadváca" 8V ... ale de to
Datum: 02. prosince 2010 20:34
 Ahoj. Omlouvám se že vás zatěžuji mými dotazy, ale před nějakou dobou jsem na internetu našel schéma zapojení elektroinstalace s baterií na pionýra. Jelikož budu dělat renovaci a nějak jsem se nad tím zamyslel, tak bych se chtěl zeptat jestli neznáte ještě jiné podrobnější schéma než je na jawa-50.cz. Já jsem takové schéma měl dokonce i uložené a bylo na něm i dobíjení baterie a vzpomínám si že zde asi před půl nebo tři čtvrtě roku také dělal renovaci Pionýra a na fotu bylo krásně vidět ta baterka a zapojení. Ten pincek byl takový žlutý ale nevzpomenu si kdo už to byl. Mohli byste mi tedy prosím poradit ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 22:00
 renovace je navrácení do původního stavu a ne prasení baterky do fichtla...co se ti nezdá na návodu na jawa-50.cz?
Datum: 02. prosince 2010 22:00
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 hojte mám otázku myslíte že by zapalování z pařízka mohlo utáhnout jawa 350 ? kdybych nesvítil a tak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 21:40
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 tk dík za radu ale já mám i tak
dnamo na + pol
Datum: 30. listopadu 2010 21:40
 Něco jsem si o tom přečetl a dal jsem přednost AEV, ačkoli je dražší, tak si myslim že ve výsledku se to vyplatí
Datum: 30. listopadu 2010 21:35
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
Datum: 30. listopadu 2010 21:32
 mam na zetce to AEV...zatim asi 10 000km funguje naprosto spolehlivě
Datum: 30. listopadu 2010 21:19
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 jj relátko elektronické myslíš to ce je tadny na fk? nevim no máš s ním nějaké zkušenosti ?
Datum: 30. listopadu 2010 21:15
 tou kostkou myslíš relátko? Nějak to pooprav, a třeba kup za 500 elektronické...
Datum: 30. listopadu 2010 21:10
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 njn ale je to na nic na tom původním mám tu kostku a ta pravidelně co 1 rok odchází a zápalko z fichtla se mi v životě nepodělalo
Datum: 30. listopadu 2010 21:08
 Neni jednodušší opravit původní zápalko?  budeš moct i svítit
Datum: 30. listopadu 2010 21:01
 no /ako som pocul/ ani jeden válec v pripade 175ky tede polovica 350ky neutahne poriadne len na roztlacovani,,, treba to vyskusat
Datum: 30. listopadu 2010 20:58
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ne ale mám desku která tam pasuje a má 2 kladívka
Datum: 30. listopadu 2010 20:48
 pařez má 2 kladívka?
Datum: 30. listopadu 2010 20:35
Jméno: carel
IP: uživatel5842
 Zdar, když jsem přendaval motor do jinýho rámu tak jsem musel vtrhat všechny dráty z cívky, kolik drátů a kam maj víct potřebuju jen na nastartování motoru ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 22:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 z kladívek na cívku a druhou stranu cívky ukostřit ted nevím jestli 15 nebo 1 , ale na google toho je plno
Datum: 30. listopadu 2010 22:26
Jméno: carel
IP: uživatel5842
 takže když ho mám na závody a nepotřebuju ani chvípák ani světly tak jen natáhnu drát od cívky ke kladíckům ? dík
Datum: 29. listopadu 2010 22:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na nastartování ti stačí jen černej na kladívka
Datum: 29. listopadu 2010 20:28
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 servus hosi co rikate na zapalko z motorovej pili ve fichtli jak to jede nebo jake to ma vihodi ci nevyhodi diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 17:39
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 No řeknu ti, kdyby byl každý blbý jak Chong, tak to by bylo celkem dobré. Nechápu proč tu zakládáš vlákno, ve kterém se dotazuješ na něco co tu bylo řešeno už tolikrát. To je takový problém podívat se v záložce "Elektrika" do historie? Najdeš tam veškeré výhody i nevýhody popsané.\r\n\r\nPřekvapuje mě že se někdo může prezentovat takovým písemným projevem a na druhou stranu se divit, že mu někdo napíše že je hlupák. \r\n\r\nKdyby to bylo napsáno slovensky, ale gramaticky správně, tak se nad tim nikdo nepozastaví, ani kdyby to bylo napsáno nespisovně, nářečím, slangem apod. Když je to shluk písmen jako jsi nám tady předvedl, tak to spíš vypadá jak slovní průjem, než jako smysluplná otázka. A nezlob se na mě, pak to vypadá, že to máš podobně srovnáno i v hlavě.
Datum: 01. prosince 2010 17:39
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ty musis robit nekde nakeho profesore ne?nikdo sata na nic nepital tak nevim co tu picujem , nikoho nezajima ci tam je i nebo y klidne budem pisat jak scem.To nemas co delat ze takto pises litanie od veci?Musis bit tak sprosti jak muj dedek  a ne ze ja jak tvuj syn,tvuj syn je blbi asi po tobe.
Datum: 30. listopadu 2010 16:05
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Je zvláštní že ve slově "víhody" máš měkké I a ve slově "nevýhody" máš tvrdé Y... to slovo se mění jako kouzelné... stačí zrušit zápor a už to není předpona VY (tj. vyjmenované slovo)  . Také slovo "pili" je naprosto úchvatné.. do nedávna jsem myslel že je to ženského rodu podle vzoru žena... ta PILA=žena, PILY=ženy ... nebo už je to jinak? PILI=ženi ????  . Podle mé zkušenosti sloh má velkou vypovídací schopnost o intelektu a znalostech... Pro mě jsi blaznne stejnej hlupák jako můj syn kterej píše hodně podobně a k tomu ještě nečitelně
Datum: 30. listopadu 2010 14:53
Jméno: blazenn
IP: uživatel5614
 neblazni to ja idem kupovat od kamosa on nato jezdi v pohode.
Datum: 30. listopadu 2010 14:21
Datum: 30. listopadu 2010 9:07
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 jojo jako oto nastaveni a uchiteni mi vubec nejde jen sem chtel vjedet jako ti vihodi diky
Datum: 29. listopadu 2010 18:55
 zápalko je dobré, ovšem musíš ho zvládnout nastavit není to tak jednoduché jak to vypadá, nejlepší si označit horní úvrat než ho z pily sundáš a tím si mnoho usnadníš, jinak musíš ho každopádně doupravit aby ti sedlo na kliku, můžeš ho zajistit klínkem nebo ho stačí pouze dotáhnout já ho mám na šroubu, klínek sem neřešil když sem ho nastavoval pokusem omylem když sem hledal okamžik jiskry, výhody má odpadá ti závady jako špatný kladívka, nepravidelná jiskra při vysokých otáčkách, lépe jde do otáček hned po otočení rukojetí , je lehčí, nejlépe je ho ještě stočit, jednoduché zapojení,při úpravě motou dovolí mnohem větší otáčky než origo, voděodolné, já si na něj nemůžu stěžovat mám i ho čz co mám na kross, a funguje bezproblémů.
Datum: 29. listopadu 2010 18:53
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 NAPRD neveřím tomu zlaty orig zapalovaní...fungovalo to snim...a bude to s nim fungovat i dal
Datum: 29. listopadu 2010 18:10
 Zdravím, chtěl bych se Vás zeptat, zkoušel jste někdo vydolovat ze spínačky kejvy to sklíčko N kontrolky? Jak na něj? A neviděl jste někdo prodávat repliku v Chotuskách? Když namontuju například pod 45W dynamo 75W rotor, může se stát něco horšího, než že to prostě nebude dobíjet, nebo se může třeba i spálit? Řeším ten samý problém u péráka a chci tam namontovat z kejvy a nikdo není schopen poradit... Vyfotil byste mi někdo pls., nebo popsal, jak funguje přední brzda na péráku? Buben má totiž jen páčku ovládání brzdy, jinak je úplně holej a rovnej a jako kam se opře bowden vedený z páčky řidítek? Jak je to pořešený?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 16:49
 Já už jsem jednou uváděl, že tam mám pravděpobně funkční(nic tam nechybí, není důvod, aby to neběželo) origo stator a na 100% nefunkční rotor, kterej má rozlámaný ty jednotlivý lamely a na stole mi leží rotor z kejvy. Jde mi jen a jen o to, jestli tam můžu namontovat ten funkční rotor bez toho, aby se ten stator spálil. Jestli třeba není jinak konstruovanej kvůli méně pólům, nebo já nevím co....
Datum: 29. listopadu 2010 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 to musíš specifikovat,jinak se bavíme o koze a o voze....absolutně neznám 4 pól....osobně bych tam narouboval zapalování z kejvačky aspon na dobu nezbytně nutnou než seženeš věci k origo zapalovani.....
Datum: 29. listopadu 2010 16:21
 Já to myslel jen jako příklad, protože chci namontovat do 4 polovyho dynama rotor z sestipolovyho a nevím, jestli neshoří. Záchyt lanka je tedy schovaný někde na kluzáku u blatníku, nu dobrá... Díky.
Datum: 29. listopadu 2010 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 Pokud namontuješ rotor 75W tak by mělo celý dynamo dávat cca 70-75W (mam na peraku starej stator z péráka 45W,rotor první zetka dvoupól,55W-ve výsledku to dává 50W a mělo by 55W,reguluju to origo vykloktanym polorozpadlym hnusnym a špinavym těžce seřízenym relátkem na péráka 45W a vše funguje jak má).....zkus a uvidíš.....dobíjet to určitě bude,ale možná budeš muset překopat eletriku podle verze 75W a dát plechový rele do kaslíku. Bovden přední brzdy se opře o speciální šroub v uchytu předního blatníku v kluzáku na příslušné straně(jde to odvrtat a vypilovat z nejakyho šroubu).....sklíčko neutrálu neřeším,kontrolka mi nefunguje,takže ti neporadim
Datum: 29. listopadu 2010 15:12
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 14:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano, baterka není potřeba, ale zas si motorku degraduješ na fichtla, kterej svítí jen při běžícím motoru. Já osobně bych si tam tu baterku dal, když ti to v noci chcípne, tak nejsi osvětlenej a ani si sám neposvítíš..
Datum: 28. listopadu 2010 14:19
 Na jawamanii bylo řečeno,že pokud máš VAPE 12V, tak není potřeba mít vůbec baterii, funguje bez baterie. A je tedy zbytečné kupovat baterku, někteří na jawamanii mají místo baterie kondenzátor,ale jak říkám prý není potřeba baterka.
Datum: 28. listopadu 2010 13:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Můžeš, pokud má tvůj motocykl 12V el. soustavu.
Datum: 28. listopadu 2010 13:34
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tak asi nic no gelovou V nemuzu najit asi se nedelaj nebo snad jo??
Datum: 28. listopadu 2010 13:12
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 a ještě jeden dotaz: fungoval by pio na baterie ni/nh nebo ni/cd dobíjelo by to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 10:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 jedine olovený článok a to už bezúdržový alebo klasicky
Datum: 28. listopadu 2010 10:24
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ne, tento typ akumulátoru je do jakékoli motorky nevhodný, potřebuje stabilizované stejnosměrné napětí, nesnáší zatížení velkými proudy a už vůbec ne vibrace způsobené provozem motocyklu
Datum: 28. listopadu 2010 9:55
 Cus draci! mám takú otazku ze aky je rozdiel medzi zapalovacimi cievkami z babetty 207 a 210? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 10:41
 Cus! sorry zabudol som napisat ze na statore,,,len preto som to spital lebo Seso tu má zvlást pre 207 a 210 a vypadajú inak na 210 tu Seso má hrubsi jadro
Datum: 28. listopadu 2010 10:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 hej to máš pravdu z 228, 207 malý ten GYT-90/B
Datum: 28. listopadu 2010 10:25
 Tranzimo měly myslím jenom první 228
Datum: 28. listopadu 2010 10:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pokiaľ myslíš tie na statore tak žiadny, rozdiel je že 207 ma Tranzimo toje namiesto tyristora a ind. cievky a 210 má ten tyristor a ind. cievku ale v podstate sa to dá kombinovať medzi 207 a 210 bezproblému
Datum: 28. listopadu 2010 9:58
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 Ahoj chtel jsem skusit pionyra nastartovat na baterku a tak jsem dal jeden kabel na kladivko a druhej jak dam na kostru tak se to skratuje, ale proc?? civky jsem odpojil. a kdyz odpojim s inducky kostru tak to neskratuje jen skoro neviditelne jiskricky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 8:18
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ok blazne moc si mi pomoh
Datum: 28. listopadu 2010 8:18
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 trpis samomluvou?
Datum: 27. listopadu 2010 15:21
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 uz jsem nato prisel spatne jsem to zapojil a na tu baterku to chytlo hned a zvetsil se volnobeh vubec nekolisaj aotacky nadhera!!
Datum: 27. listopadu 2010 15:00
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 napada me jestli neni skratak ve vypínači protože mě to nechtělo poradně chytat a nemá to výkon, když skoušim jiskru tak je sem tam slabá a občas to nedá žádnou. Kondik jsem skoušel a civkou by to bejt nemuselo ta je pěkná nevim proč by občas vyráběla proud a někdy ne
Datum: 27. listopadu 2010 10:20
 Speciálně pro petrpavlicka: tak jsem ti nafotil zapojení těch diod na podsvícení tachometru. Na tomto odkazu http://www.jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=180966&nodeid=236792 to jsou fotky 3,4,5 a máš tam i schéma zapojení. Jinak jsem ty diody (bílé vysocesvítivé 5mm, ploché) i s odporem (190-200 ohmů) ,,amatérsky'' připevnil na zahnutý kousek plastu (ten jsem uřezal z víčka, které pochází ze skleněné konvice na čaj), změřil jsem délku okýnka co je na tachometru a kolik jsem naměřil, tolik jsem dal od sebe i diody (aby byly v krajních polohách) a celé jsem to zapojil tak, jak je to na tom schémátku a komponenty přilepil na ten kousek plastu tavnou pistolí. Celé to na tom tachometru drží jen na těch diodách, které jsou vloženy do toho okýnka a tachometr je přimáčkne k masce. Mám to připojeno na přední světlo, tzn. jeden kabel na potkávací kontakt a druhý kabel na dálkový kontakt, tím je zajištěno, že diody svítí stále jak na dálkové tak na potkávací světlo. Doufám, že jsem to napsal srozumitelně, ale pokud budeš mít nějaký otázky tak napiš
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2010 15:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Konny: pěkný, díky..
Datum: 24. listopadu 2010 15:06
Datum: 24. listopadu 2010 11:02
 Sorry že píšu až teď, ale před chvílí jsem se vrátil z práce. petrpavlicek: nemáš zač, jinak jsou to obyč. vysocesvítivý bílý 5mm ledky s plochým čelem (ty jsou myslím na 3.5 V), ale díky tomu odporu (190 - 200 ohmů) můžou na pionýrovi normálně fungovat a nespálí se. Pro hh: zítra ještě nafotím jak svítí a dám to sem. Lori: tímto jak napsal hh a Rosi48 nic neprasím a kdykoli ty ledky můžu během několika minut oddělat a uvést tachometr do původního stavu a je to určitě 100x lepší, než kupovat novej tacháč za 700,- když to splní stejnou funkci...
Datum: 23. listopadu 2010 23:02
 no jasny ono je lepsi koupit novej za 700kč než zkusit variantu za 20kč,aspoň se snaži porozumnět základum elektotechniky!Když si takovej borec že vyhodiš 700 jenom kvuli lenosti tak proč jezdiš na fichtlovi...
Datum: 23. listopadu 2010 21:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 lori: jestli to udělá jako konny tak to samotnýmu tacháči nic neudělá, třeba bys to pochopil kdyby ses podíval na fotku.. ale vzhledem k těm otázkách a tomu kolik toho o elektrice ví bych taky doporučoval koupit podsvícenej..
Datum: 23. listopadu 2010 20:55
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Nemas lepsi si koupit uz podsvicenej tacho? nez prasit originalni... urcite to ve vysledku bude lepsi
Datum: 23. listopadu 2010 20:36
 zdavim.chci se zeptat k tem ledkam na kolik voltu sou ?,dík
Datum: 23. listopadu 2010 20:19
Datum: 23. listopadu 2010 19:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky jsem jednou něco podbnýho dělal akorát že jsem tam dal žárovku 12v 1,5w a svítilo to docelac pěkně
Datum: 23. listopadu 2010 19:40
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mě by jen zajímalo, jak to vypadá ve tmě, kdybys měl fotku, nebo lépe video.. ale jinak pěkný..
Datum: 23. listopadu 2010 15:09
 díky strašne moc DÍK
Datum: 23. listopadu 2010 13:48
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Cau chlapi, prosím Vás, kde se dělají GO, repase dynama na jawy ( konkrétně kývačky)..... Nějaké odkazy, firmy atd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2010 19:10
 Zdar, opravuju dynama i původní relátka. Cena za repasi 500,- + použité díly. Dynamo je seřízené a odzkoušené na zkušební stolici.
Datum: 23. listopadu 2010 19:10
Jméno: jawak
IP: uživatel10732
 http://www.motolin.cz/opravy-zapalovani-a-elektroinstalaci/ tady to máš hele
Datum: 23. listopadu 2010 9:42
 Zdárek! Koupil jsme si Jawa ČZ 175 356 a chystám se koupit spínačku s ampérmetrem a zajímalo by mě jestli lze nějak tu spínačku odzkoušet- ten ampérmetr. Děkuji!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 21:09
 Nečekej, že to bude měřit s přesností na setiny ampéru, spokoj se s tím, když se to trefí tak +- 1 ampér, oni nejsou přesný...
Datum: 22. listopadu 2010 21:09
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Hoj, určitě to jde záleží jestli te prodávají ci to nechá proměřit. bud změr multimetrem odpor měl by bejt cca 1-5 ohmy. a nebo připoj ampérmetr do serie třeba se žárovkou, a připoj na baterku, a žárovka bere nějakej proud kterej si vypočteš proud (I) = výkon(P) / Napětí (U) , a porovnáš stim co odečteš z ampérmetru. H
Datum: 22. listopadu 2010 20:52
Jméno: jirka
IP: uživatel3298
 cus draci nevite jak zapojit otačkoměr na jawu 21 chtel bych si to udelat dik predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 19:03
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
 ale v komentarich nekdo napsal toto : Pokud to budete nekdo stavet tak dejte pozor, odpor R6 je spatne , ma tam byt 2k2. Pokud tam date 22k jak je uvedeno na ledky prvniho integrace pujde male napeti a nebudou svitit. Pripadne staci dat paralelne k tomu 22k neco kolem 4k - napr 4k32, 4k7, nebo 5k6.
Datum: 22. listopadu 2010 19:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ve schématu je chyba, nefunguje, jsou tam nějaké špatné hodnoty odporů, teď už nevim kde a jak, řešil sem to před 3 lety..
Datum: 22. listopadu 2010 18:57
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
Datum: 22. listopadu 2010 18:34
|



|