Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Cus lidi, myslíte si že by šel pionýr předělat aby byl na baterii? Ptže mě docela štve jak ten proud kolísá malé/velké otáčky, protože když jedu tak tomu přez vesnici moc nedávám protože mi to straštně řve, ale ve tmě skoro nevidím a musím jet furt pod plnou parou... Ale nevím co k tomu vše potřebuju? Co dobíjí baterii? Předem dík za odpověďi. Také přemýšlím o koupi zapalování vape, bude to s ním nějak lepší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 15:21
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Nevím o tom, že by Vape na fichtla bylo uzpůsobené k provozu s baterii. Protože se jedná o alternátor s permanentními magnety (tedy totéž co si dovolili vyrobit v manetu pro naše stroje), pouze rozšířené o bezkontakt, tak provozní podmínky, tedy zmíněné pohasínání na tom bude víceméně stejně, protože zapojení postrádá jakoukoli stabilizaci napětí. Je to zkrátka a jasně rotující magnet okolo cívky, tak jak nás to učil pan učitel na fyzice. Nic víc! Pravda účinnost moderních magnetů je na poněkud lepší úrovni, ale chabé paramatry profi Vape na pionýry to moc nepotvrzují. S Vape je světelný výkon 20W (tj. dopředu 15W a dozadu 5W) zato s ,,nejmodernějším,, zapalkem mustanga je pro světelný zdroj k dispozici 30W a to je o 50% prostě víc! Nevím co je tedy na Vape tak úžasné, krom toho že kdo nemá v hlavě ani v rukách nemusí nic upravovat, flákne to tam a má pokoj  . Chceš-li baterku na fichtla, nepomůže ti totiž ani vape (je střídavé stejně jako originál), ale jsi odsouzen k rozsáhlým úpravám. Ale k tomu potřebuješ mít v hlavě a v rukách.. takže rozhodnutí je na Tobě
Datum: 23. srpna 2010 15:21
Jméno: termix
IP: uživatel10259
 vape je drahy jak svin ja bych postavil to dobijeni na baterii od chonga kterej tomu rozumi nebo popripade neco jinyho z jeho stranek co by ti vyhovovalo a casem treba bezkontakt si vyrobit z jeho stranek ma tam dobri vychytavky
Datum: 22. srpna 2010 14:20
 JO přesné kup si to zapalování vape...pak ti to bude svítit parádně při velkejch, i malejch otáčkách.
Datum: 22. srpna 2010 13:41
Jméno: mhartych
IP: uživatel9981
 Cau mam problem kdyz nastartuju tak mi to ve predu i vzadu malo sviti i kdyz to vytocim
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 15:23
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Slabé magnety rotoru.. nechat nabudit, nebo přetížená elektroinstalace, pak vyměnit žárovky za správné hodnoty...
Datum: 23. srpna 2010 15:23
 Nedávno jsem řešil ten samý problém, vše jsem prozkoušel, zkusil jiné káble a nic. Nakonec jsem vyměníl přední žárovku a vše mi opět svítí jak má.
Datum: 21. srpna 2010 23:45
 Slabý rotor, špatný kontakt, špatná hodnota žárovky..
Datum: 21. srpna 2010 21:30
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 15:28
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Kokotina! Vygoogluj si "točivé stroje", "dynamo", "alternátor" a "alternátor s permanentními magnety". To poslední zmíněné je to co máš v motorce a pochopíš že rego k dynamu se nedá naroubovat na altík s permanentními magnety, protože si neumím představit jak reguluješ magneticitu nagnetu pomocí elektroniky... protože magnet je to ... permenentní, tedy stálý, neměnný...
Datum: 23. srpna 2010 15:28
 Řekni mi, co bude ten regulátor živit, aby měl co regulovat?
Datum: 21. srpna 2010 21:33
 ne
Datum: 21. srpna 2010 21:19
Jméno: sas
IP: uživatel10233
 zdar
meril jsem napajeci civku ma jen 196 ohmu,nechce mi startovat babeta 210 kdyz zacinam startovat tak jakoby chytala ,ale pak uz nic svicka mokra,haze takovou divnou jiskru muze to byt tim pripadne jak to zjistim.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 1:45
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Elektrický odpor zapalovacího pólu má být 220+/-10 ohmů. Já jsem na svém naměřil 193 ohmů a na náhradním jenom 186 ohmů a oba fungují bezvadně. Tvých 196 ohmů je taky mimo toleranci, ale je/není-li cívka příčinou poruchy ověříš jedině výměnou za jinou cívku. Zkus napřed jinou svíčku. Brisk doporučuje pro babetty N17C a vzdálenost mezi elektrodami 0,5mm. Překontroluj všechny vodiče a jejich spoje. Startuj se zhasnutými světly na babettě, takto se pozná vadná indukčka. Proměř i ostatní části zapalování http://img520.imageshack.us/f/22zt3.jpg
Datum: 22. srpna 2010 1:45
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 23:57
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 aha, takže už sem to pochopil  stačilo se pořádně podívat...Jinak můžete mi napsat ještě něco k tomu zapalování? všem díky za odpovědi
Datum: 21. srpna 2010 23:57
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 a není tu někdo znalý aby mi vysvětlil jak je to s tím trafem?  a jinak vyplatí se to teda stavět jo?
Datum: 21. srpna 2010 23:16
 Taky ho mám, má pravidelnější a takový klidnější volnoběh, díky velké jiskře taky parádně startuje.
Datum: 21. srpna 2010 20:57
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 cechyy: tak, kupovat za 3000 zapalko je trochu moc  a práce s tím nebude až tolik...
bobacz: a je to poznat v celém rozsahu otáček? A ještě, co se myslí tím že u trafa se jeho 2 sekundární vinutí spojí paralelně? To sem nějak nepochopil... Díky
Datum: 21. srpna 2010 20:35
 já ho mám a je to o poznán živější jiskra je obrovská a kdybys náhodou chtěl chcípnout motor tak, že vytáhneš fafku, tak dostaneš dost silnou pecku.
Datum: 21. srpna 2010 18:57
 Hoj já myslim že když by si chtěl tunit zápalko tak si kup rovnou novej bezkontakt co je tady v krámku,slyšel jsem že si to lidi pochvalujou jenom ta cena...
Ale mužeš to zkusit postavit vid ale to bude nehorázná práce...
Tak hodně zdaru
Datum: 21. srpna 2010 12:29
Jméno: Martin
IP: uživatel8455
 Zdar Seso, chtěl bych se zeptat, jestli ještě bude k mání těsnění pod zadní světlo k fichtlovi ? Hodilo by se i k pařízkovi. děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 15:41
 BUDE ALE ZHA DLOUHO,, NEDARI SE MI TO NASKLADNIT,,SESA
Datum: 20. srpna 2010 15:41
Datum: 20. srpna 2010 12:46
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čus draci už si nevím rady.. na mustangovi mi blbne přední světlo.. prostě někdy svítí úplně bezvadně jak dálkový tak tlumený, ale někdy to svítí opravdu jen málo a když přenu na dálkový tak to svítíjen ve vysokých otáčkách, málo a ještě k tomu to bliká.. nevíte co s tím? opravdu nevím kde může být chyba.. prostě to někdy svítí bezvadně a někdy to jen bliká..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 11:14
 omlouvams e za chybu *vypinači*
Datum: 20. srpna 2010 11:14
 Špatný kontakt v nějakém spoji,ve vypynači nebo přepínači,popřípadě skrat
Datum: 20. srpna 2010 11:14
 Čau draci,prosím Vás,proč se mi dělá na kladívkách takovej černej povlak?kvůli němu mi to nejede a když to očistím šmirglem tak ujedu 4km a tase to zdechne.očistim a zase to chvily jede...Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 23:21
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 jasne pokud to skoušíš o válec je to dobře že ji slyšíš jak jiskri
Datum: 20. srpna 2010 23:21
 tak jsem vyměnil celí zápalko je jsem na projíždku cca 5km a v pohodě,ještě bych se chtěl zeptat jiskra je modrá a když hodí tak ji i slyším to je dobře ne?děkuju
Datum: 20. srpna 2010 21:38
 dej tam zapalovací a pak si seštěluj i předstih
Datum: 20. srpna 2010 19:55
 možná jo,ale když jsem dal novou zapalovací tak to vynechávalo
Datum: 20. srpna 2010 18:45
 namáš pripojenou světelnou cívku místo zapalovací?
Datum: 20. srpna 2010 18:16
 já se na to vy**se!  ,vymenil jsem-kladivka,kondik,zap. civku,indu.civku,kabel,faju.ujedu už sotva 50 metrů a zdechne,očistim kladivak zase chvilu jede....ke všemu jsem zitra měl jet závod...
Datum: 20. srpna 2010 16:36
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 u kladive tech novejch zejmena muze byt KO takova ta desticka co jezdi po vacce a to hlavne kdyz tam neni ta plst nebo kdyz neni naolejova tak akorat atalo se mi to taky
Datum: 20. srpna 2010 15:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak zkus nový kladívka třeba už jsou KO
Datum: 20. srpna 2010 12:47
 a proč mi to teda nejede na větší odtrh?prosim
Datum: 20. srpna 2010 12:15
Jméno: hh
IP: uživatel5211
 kekz má pravdu, nová kladívka mají postříbřený povrch (stejně jako kontakty relátek u motorek s baterkou), díky kterému se opalují daleko méně než normálně.. pokud si to stříbro někdo pilníkem strhne, nemůže se divit že se mu to opaluje a tvoří se pecka častěji.. samozřejmě že to opalování je hlavně kvůli nesprávnému odtrhu, špatnému kondenzátoru nebo špatně zapojené indukčce, ale povrch kontaktů kladívka má taky nemalý vliv
Datum: 20. srpna 2010 12:03
 mám jemnej,tata mi řikal že je to tím že mám malej odtrh a proto se tam dělá ten povlak,jenže když dám větší tak už to nejede mám ho asi 0,2,kondik novej tesla, kladivka nejiskřijou,jezdi nejspiš na světelnou cívku,ale když dám novou zapalovací tak tam mužu dat i větší odtrh a jede to ale zas to vynechává ve vysokých otáčkách,už jsem stoho na nervi
Datum: 20. srpna 2010 11:28
 Když to vemeš spešl pilníčkem na kladívka TAK JE TO OK...samozřejmě že kladívka nebudeš brát nějakým hrubým šmirklem, ale tím nejjemnějším.
Datum: 20. srpna 2010 10:51
 šmirglem se kladívka nikdy čistit nemají!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na kladívkách ( kontaktech) je postříbřený povrch a když to osmirkuješ tak se naruší ten povrch a kontakty se opalují!! to mi poradil jeden starý chlap který se v tom rýpe celej život..  má se to vyleštit nějakou drsnější látkou třeba ustřihnout ze starých kožených rukavic pásek, a tím to přleštit... nikdy by se to nemělo dělat šmirklem pak se divíte že máte s kladívkama problémy..já už nějaký ten pátek jezdím a mám to odzkoušený jak já tak i moji kamarádi..
Datum: 20. srpna 2010 10:41
 Vyměn kondík,a podívej se jestli máš dobře napojené dráty na indukčce 15 kostra 1 kladívka, a nastav odtrh na kladívkách na 0.40-45 mm
Datum: 20. srpna 2010 10:12
Jméno: baron
IP: uživatel10242
 zdarec... zkus to vyčistit, nastartovat a koukni na kladívka, jestli jiskřejí, pokud ano, zkus vyměnit kondenzátor.... Pak se ještě koukni, jestli ti na ty kladívka nestéká olej z filcu, co maže vačku. Na tom jsem taky jednou ztroskotal....
Datum: 20. srpna 2010 8:13
 čau chtěl jsem se zeptat jestli někdo máte jawu 250/559 potřeboval bych schema el.zapojení ale na cross..takže bez spínací skřínky..jen s baterkou a rele..prosim vás kdo budete tak ochotní a nakreslíte mi to nebo někde splašíte..nemůžu to vůbec nikde najít.kdyštak pošlete foto neb odkaz na email.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 21:56
 No dóbře, vypínač.......
Datum: 19. srpna 2010 21:56
 michal: nedělej z toho vědu, stačí vypínač mezi svorkou B relátka a indukčkou..
Datum: 19. srpna 2010 20:12
 ondragam-spinacku tam mit nemusi!staci mu drat od zapalovani k indukcni civce..ted mluvim o motorce bez baterky,ja mam zapalko z fichtla..
Datum: 19. srpna 2010 20:04
 ondragam: z jakeho duvodu?
Datum: 19. srpna 2010 16:17
 Co řešíš, spínačku tam mít stejně musíš....
Datum: 19. srpna 2010 14:18
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 Čus dracy potřebuju poradit mám jawu 50/21 a když nastartuju tak mi svítí jen zadní světlo a přední až když přidám plyn muže být špatný magneto nebo něco ??? Děkuji za odpověd !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 10:01
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 Zdarec hele žárovku mám 6V 25W ta co tam má být takže kdybych očistil nebo vyměnil kontakt na zapalku tak by to pomohlo ???
Datum: 20. srpna 2010 10:01
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 spatnym magnetem to nebude spis uz magnety uz nemaj takovou silu nech ho namagnetizovat i tim kontaktem to muze byt me se treba ten kontakt uplne vosmahnul ze byl nastrcenej a stejne to nesvitilo vzal sem ho pilnikem a good
Datum: 19. srpna 2010 19:57
 Nebo špatný kontakt který se stane dobrým při větších vybracích
Datum: 19. srpna 2010 16:18
 a kdyz das dalkace tak to sviti?......bud tam opravdu mas moc silnou zarovku nebo spatnou svetelnou civku....coz si nemyslim
Datum: 19. srpna 2010 13:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 budto to máš špatně zapojené nebo máš silnou žárovku vepředu
Datum: 19. srpna 2010 13:34
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 Cau lidi.....potrebuju poradit......fichtl mi nechce chytat na naslapnuti  ......na roztlaceni chyta hned ale nechce se mi s tim z garaze porad behat...............mam tam zapalovani z jineho fichtla s tim rozdilem ze jsem drive mel 30 W a ted mam 20 W.........odtrh mam sestelovany......a s predstihem jsem zkusil trochu hybat........co vlastne nastavuju kdyz tocim statorem?(co se stane.....je to neco s jiskrou nebo trebas pístem?) poradte co mam delat..........jinak to s tim pistem v horni uvrati mam nastaveny....
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 12:42
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
Datum: 19. srpna 2010 12:42
 Rotor na waty není myslim
Datum: 19. srpna 2010 12:35
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 rotor jsem menil  ale ten je zase z jinyho zapalka  takze nevim kolik ma Watů
Datum: 19. srpna 2010 11:57
 ja sem jen chtel vedet jestli vymenil vsecko.
Datum: 19. srpna 2010 11:18
 Jo takhlee  ...soráč
Datum: 19. srpna 2010 11:17
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 dachl nechci nic rikat ale on prechazi z 30w na 20w  ne obracene nevidim vtom zadnej viznam ?
Datum: 19. srpna 2010 11:12
 A když si dal to zapalko, dal si tam i rotor z toho zapalka 30 w?
Datum: 19. srpna 2010 11:03
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 podle toho co říkáš bych to taky svedl na svíčku, dej tam Brisk N17C a uvidíš, ja mam na fechtlovy taky protože mám studeny starty a trvá než se zahřeje
Datum: 19. srpna 2010 10:48
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 Volnobej to drzi jenom kdyz se to zahreje......
Datum: 19. srpna 2010 10:17
 zkus jinou svičku(jinou teplotu),hlavně si nastuduj jak se nastavuje předstih a ne jenom tak že s tim pohneš,nebo eště zkus zklepnout trochu svičku.Předpokládám že tě to drži volnoběh
Datum: 19. srpna 2010 9:54
Jméno: Fojtomutomut
IP: uživatel7549
 zdarte, dostal jsem takovej napad, kdybych si koupil olevěný akumulátor do fichtla 6V, cívky připojil na relé tak co bych musel ještě dát do obvodu, aby mě to dobíjelo akumulátor ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 21:34
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Juro máš recht je to jednodušší.. ale nějak mi tam ve schematu chybí regulace dobíjení... Když pominu že se obvykle dává aby se nepřebíjel akumulátor a tudíž neuvařil a tudíž nezničil, tak to prostě má jakýkoli motorový dopravní prostředek. Většina tedy mívá dynamo, nebo alternátor s vnějším buzením, takže jakože regulaci nemá, protože dnes je regulace napětí altíku, či dynama jakoby jen na stabilizaci palubního napětí, jenže prostě když stabilizuješ palubní napětí pod plynovací napětí akumulátoru, jedná se o nabíjecí charakteristiku typu U a ikdyž to nemá zdánlivě s diobíjením nic společného ve skutečnosti na altíku, či dynamu není pro stabilní palubní napětí, ale aby se baterka nepřebíjela.. snad je tedy jasné že pokud se jedná o alternátor s permanentními magnety, kdy prostě nedokážeš technickými prostředky donutit magnety aby byly silnější v malých otáčkách a slabší ve vyšších, tak aby výstupní napětí bylo stále stejné, tak si musíš pomoct nějakým externím regulátorem, popřípadě se na něj vyprdnout a pak se smířit s faktem, že když zapomeneš rozsvítit světla, tak prostě uvaříš akumulátor... tedy otázkla zní... je dobré ušetřit v zapojení stabilizátor, nebo-li regulaci dobíjení? Za mě zní odpověď.. neriskoval bych, možná baterka není až tak drahá, ale kupovat dvě tři do roka už krapátek nakrkne, protože ruku na srdce, zapomenout ve dne rozsvítit světla to se stane kdekomu a ne párkrát
Datum: 19. srpna 2010 21:34
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektrika-s-baterii-baterkou.html Tohle je jednodušší a bez ůprav zapalování.
Datum: 19. srpna 2010 14:14
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
Datum: 18. srpna 2010 23:27
Jméno: sas
IP: uživatel10233
 zdravim
mam problem babeta 210 nova svicka vyzkouseny i jine 2,jiskru to dava,pri startu dam sytic tak se to pri rozslapani ma snahu chytnout,ale pak nic ,svicka je mokra ,kdyz ji vytahnu vycistim zkusim na kostre tak mi pripada ze ta jiskra mezi anodou a katodou neni mezi nema ale ze sikma z hrany kadody pripada mi tona indu. civku da se nejak odzkouset.dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 16:05
Jméno: sas
IP: uživatel10233
 tak jsem zjistilze mi tofouka benzin do ty cerny krytky od karbecu na na cistic vzduchu,proto mam tu svicku porad mokrou,svicka zatim aspon trochu haze snad to byl kontak od inducky ze skratoval s kostrou
Datum: 19. srpna 2010 16:05
Jméno: sas
IP: uživatel10233
 tak namontovan filtr vzduchu,a nic uz me to jebe,svicka porad mokra,jiskru haze,ta svicka mi pripada ze sjiskru haze az po chvili kdy zacnu tocit , jak ale zvetsim otacky tak prestane ,pak jak uz prestavam tocit tak zas jiskru haze,menil sem i inducku i kabel na faju
Datum: 19. srpna 2010 12:38
Jméno: sas
IP: uživatel10233
 zdar
ten sroub na bohatost smesi sem dotaah a postupne povoloval az byl skoro volnej ,ale nic,vzduchovej filtr nemam nasazenej.u fichtla kdyz jsem cistil karbec tak taky jel bez neho leda ze by byl ucpanej vzduchac tak to delalo problem,kdyz sem jel bez nej tak jsem zas riskoval ze mi to nasaje bordel a ucpe trisku myslim tim u toho fichtla, ale mozna se pletu s babetou nemam moc zkusenosti
Datum: 19. srpna 2010 1:16
 a máš tam vzducháč? bez něj ti to nepojede...hele tvůj problém je určitě v bohatosti směsy.... nemluvím o volnoběhu!! ten regulační šroub směsy povol aspon o 3 otáčky.
Datum: 19. srpna 2010 0:12
Jméno: sas
IP: uživatel10233
 SVICKY JSEM ZKOUSEL SKLEPAVAT I ROZTAHOVAT ,NEPOMOHLO,TU TRYSKU NA VOLNOBEH JSEM DOTAH A POVOLIL O1 A PUL OTACKY DLE SERVISU A TU TRYSKU NA BOHATOST JSEM ZKOUSEL PRUBEZNE DDOTAHOVAT A ZPET ,ALE PBEZ USPECHU
Datum: 18. srpna 2010 23:15
 měl sem ten samej problém na 207....máš moc bohatou směs.... povol o dejme tomu půl otáčky regulační šroub a zkus....
Datum: 18. srpna 2010 22:12
Jméno: peto
IP: uživatel10217
Datum: 18. srpna 2010 21:41
 UZ MI NEKDO PORADI ???!!! cus lidi potrebuju pomoc potreboval bych aby mi lezlo z civky na motoru 6v stejnosmernejch tak sem si koupil usmernovac regulator (http://www.gme.cz/cz/78s24-p330-021.html) teoreticky by to melo jit ne ? nebo mam misto regulatoru dat zenerky nebo neco podobnyho jaky stim mate zkusenosti nebo co by ste mi poradili jde mi o to ze sem nekde cetl ze z toho muze list az 40v coz je pro me moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 23:00
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 psal sem ti na majla jestli teda byl tvuj nebo napis ty me termixnator@seznam.cz nebo na icq 40317224 jinak bezkntakt klido poslu
Datum: 19. srpna 2010 23:00
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Jakej bezkontakt? Můžeš se podělit o schéma? Mě než řeči řeknou víc malůvky  , tedy pokud se nejedná o nějaké supertajné zapojení žhavého kandidáta na průmyslový vzor, nebo rovnou patent
Datum: 19. srpna 2010 22:14
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 chci tim napajet bezkontakt jenze je tam k napajeni baterka 6v kterou tim chci nahradit jinak ja chodim na skolu kde se elektronikou zabivame sice moc nenaucej ale zaklady naky zaklady mam
Datum: 19. srpna 2010 10:23
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Prosimtě nech ty výmluvy, možná že něco víš, ale rozhodně o sobě netvrď že elektrice rozumíš, to bych o sobě netvrdil ani já a to už jí amatérsky dělám 25let.  . Poslouchej napiš co tím budeš živit , protože každý záměr má možnosti jiných řešení. Já jen nerozumím proč zrovna 6V. Také počítej s tím, že jeden pól je schopný dát nejvýše 18W a to ještě za předpokladu že rotor je pořádně nabuzený. Obvykle ale tak 15W. Koukni a pořádně si pročti na btelectronic.swb.cz tam se úpravami zabývám.
Datum: 19. srpna 2010 7:02
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 jeste pridam jeden detail ze to budu napajet z jedny civky takze odpada to ze bych mel jednou vypli a jednou zapli svetla.. nebo prdly vlakno stabilizator sem chtel proto protoze treba u LMka ktery tu mam taky si muzu nastavit vystupni napeti pomoci vypoctu prislusnyho odporu ale je to zoubek ze je moc velky vstupni napeti
Datum: 19. srpna 2010 0:09
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 takze co stim ? chce to stabilizaci se zenerkou a trandem ? nebo srazit napeti nakym odporem ? nevim co stim protoze se meni napeti podle otacek motor stimhle jsem se jeste v elektronickym svete nesetkal proto o tom vym hovno.... ty ocivivdne vis vic tak me pls porad nebo hod naky schema nebo moje icq a pod mi poradit 403172224 thx zatim
Datum: 19. srpna 2010 0:04
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 To vím naprosto přesně, že elektronice rozumíš pěkně naho... Páč kdybys o ní něco věděl tak nekupuješ třísvorkovej stabilizátor na 24V. Už jen ta hloupost že si nepřečteš katalogovej list k součástce... A začnu ještě jinak... pokud jsi použil stabilizátor, doufám, že při tvé znalosti jsi použil alespoň graetzův můstek.. tedy dvojcestné usměrnění. A uvědom si že při takovém usměrnění prochází proud vždy dvěmi diodami současně a protože je úbytek na PN přechodu diody 0,5V minimálně, ale spíš tak 0,7V, tak máš úbytek napětí cca 1V až 1,4V. Což je z 6V ztráta 16 až 23%. To je z mého pohledu hodně moc! Taky si uvědom, že bez zátěže (např. když zhasneš světla, nebo ti prdne vlákno) dává alternátor s permanentními magnety 80V !!!!!! Tak tedy navím jakej stabilizátor chceš použít, když spínaný zdroje, nebo jen obyčejný třísvorkový stabilizátory stěží i u velmi excelentních typů překročí vstupní napětí 60V, ale běžně bývá tak kolem 40V. Nezbývá než stabilizaci udělat z jednotlivých komponent a nepoužívat hotové stabilizátory. Odpověděl jsem ti jasně?
Datum: 18. srpna 2010 23:13
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 vole nedelej ze me debila jo  usmernovac uz mam mnohem lepsi stabilizator tam jebnu LMko elektronice celkem dost rozumim takze se ptam jaky mate zkusenosti se stabilizatorama nebo kdo dal zenerky bud sem spatne definoval otazku nebo si to blbe pochopil ale dik de mi o to kdyz to usmernim a narvu do stabilizatoru aby ho to neprorazilo kapis
Datum: 18. srpna 2010 23:02
Jméno: zipoman
IP: uživatel10171
 http://www.gme.cz/cz/b250c5000-rs605-p227-105.html takovejdle usměrňovač a poleze ti z toho stejnosměr, pak si to nějak stabilizuj pokud nechceš aby tam bylo víc než nvm 8 voltů co dokáže dát pionýr
Datum: 18. srpna 2010 22:03
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 chci neco kolem 6voltu spis o neco vic proc sem ho koupil protoze sem si myslel ze je na max 24v ale asi ne  mam tu treba stabilizatory LM317 nebo jakej mi poradis ?
Datum: 18. srpna 2010 21:51
 Chceš přesně 6V? Nevim proč jsi todle kupoval když je na 24V, kup si jeden usměrňovací můstek a 6V stailizátor.
Datum: 18. srpna 2010 20:18
 cau lidi, potreboval bych vedet jestli by sel otackomer ze skody 120 na 350 s VAPE SZ 17 a jestli by to musel bejt ten Mera Lumel, nebo i ten Pal, nebo co to bylo. VAPE dava 2 jiskry za otacku, takze by to melo jit, ale jestli treba neni otackomer stavenej na jiny impulzy. A nema nekdo tabulku utahovacich momentu na JAWU 350/638 ? dik vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 10:13
 Teď dělám novou elektriku na pařezu 555 a na každým schématu na internetu vidím usměrňovač. Nemá to náhodou být tlumivka? A kde by měla být, protože já ji tam nemám a v katalogu ND taky nic kloudného nevidím. Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 15:33
 v masce
Datum: 18. srpna 2010 15:33
 Nezahlcuju, mě jen zajímá kde je na motorce. Jestli je pod nádrží, v masce, či jinde....
Datum: 18. srpna 2010 11:45
Jméno: trubka
IP: uživatel10223
 Další blbostí tady zahlcuješ pokec.Jinak je tam selen i tlumivka borče.
Datum: 17. srpna 2010 21:19
Jméno: DarB
IP: uživatel5299
 Jo a pokud bys chtěl tak doma jednu elektroinstalaci na Jawu 555 mám i s plánkem, je nová ještě nepoužitá, koupil jsem jí od jednoho borce na aukru respektivě jsem koupil dvě a tu druhou již nevyužiji, tak pokud bys chětl prodám ti ji.
Datum: 17. srpna 2010 21:19
Jméno: Darb
IP: uživatel5299
 Jo je to tlumivka.
Datum: 17. srpna 2010 21:17
 Nemám ji na motorce, ne na papíře.
Datum: 17. srpna 2010 21:04
Jméno: Prasikk
IP: uživatel9785
 Ahoj, mam problem se stadionem S11 nedava vubec zadnou jiskru, zacne az kdyz se rychleji slape. Zapalovaci civka je nejaka jina a je pouzita klasicka indukcni civka. Co je spatne? napadlo me ze je uz slaby rotor. Díky za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 9:38
Jméno: Prasikk
IP: uživatel9785
 svíčkou to není ja to zkousim prstem a je to uplne bez reakce takze zkousim vymenit ten kondik tak diky za tipy.
Datum: 19. srpna 2010 9:38
 Jestli to házi jisrku až při rychlým šlapání tak taky můžeš mít malej odtrh na svíčce.
Datum: 18. srpna 2010 11:35
Jméno: Rajný
IP: uživatel10229
 skus vyměnit kondík taky mi to dělal stadion a pak přestal
Datum: 18. srpna 2010 10:12
Jméno: stadion
IP: uživatel4888
 spatna zapalovaci civka ci inducka nekdy pomuze vymenit svicku doporucuji NGK 8neco te staci min proudu a hazi jiskru i na min otacek.
jinak je potreba vymenit inducku, kladivka a zapalovaci civku.
Datum: 17. srpna 2010 16:59
Jméno: Petr
IP: uživatel1163
 Zdarec hoši, jaký napětí de do bzučáku na fichtlu? Přemejšlel sem o tom že bych si tam dal autorádio...Ale to asi neutáhne což?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 1:19
Datum: 19. srpna 2010 1:19
 termix-ale ja sem odpovidal na petruv dotaz a ty si tady zacal mlit o baterce..on se ptal jestli to utahne fichtl..za sebe misto spolujezdce si taky muzu uvazat baterku z auta a zapojit si na to celej audiosystem..taky bych moh zacit mluvit o jinejch vecich,priste aby sme se shodli,radeji oba budem mluvit k jedny veci..a to posledni co sem psal o tom zesiku na baterky,to bylo zase pro petra
Datum: 18. srpna 2010 23:54
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 No nebudu se bavit o řešení.. ale o smyslu... prosimtě, jak chceš poslouchat autoradio na fiochtlu, když v tom bordelu, co vydává, je sotva slyšet vlastní myšlenky?
Datum: 18. srpna 2010 23:16
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 kurva zajic neser ja sem nerikal ze to pojede na volnou energiji ale na baterku !! takze to urcite de !! sice sem neodpovedel na otazku petra ale to uz je jina jinak kdyby mel naky stary elektronkovy radio co se davalo do hodne hodne starejch aut tak by i relativne jit mohlo zhavici napeti napr 6,2 voltu ktere muze byt i stridave a anodove napeti se da vytvorit nasobicem vysoke napeti a proud v radech mA ....
Datum: 17. srpna 2010 22:13
 neutáhne  1) budeš vypadat jako pojízdný cirkus a 2) to stejně přes ten řev motoru neuslyšíš
Datum: 17. srpna 2010 19:57
 je jedno ž enesvítíš...z pionýra víc jak 5A nedostaneš  ..... auto rádio si veme přes 10A....... chápeš?
Datum: 17. srpna 2010 19:44
Jméno: Petr
IP: uživatel1163
 já stejně nesvítim..mam to bez papírů a jezdim jen tak po polňačkách a tak.  A seru na to...
Datum: 17. srpna 2010 19:39
Jméno: zipoman
IP: uživatel10171
 Když si najdeš malé rádio na 4 tužkovky tak ti to bude hrát, stačí usměrnit pokud bude nový bude mít i stabilizaci, bude hrát jen při vypnutejch světlech.
Datum: 17. srpna 2010 19:25
 vetsina fichtlu ma problem zatroubit,kdyz sou pusteny svetla,a ty chces utahnout na stridavej proud autoradio?jo a pro termixe-urcite to nejde!!zaprvy simson ma baterku takze tam by to relativne jit mohlo,ale na pionyra ne bez radikalnich uprav zapalovani (baterka 12v,dobijeni,..)resi se to tak,ze si vemes zesilovac na baterky se vstupem na jack,ten pichnes do MP3 nebo mobilu nebo neco co hraje a zapojis na repraky,mel sem to tak u babetty.
Datum: 17. srpna 2010 18:51
 hele autorádio bere kolem 10A.... u pionýra máš max 5A takže ani nic
Datum: 17. srpna 2010 18:33
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 URCITE TO DE !! koukni na youtube na simsony nikteri si to davaj do kastliku i s reprakama ja bych dal na fika baterku norml 12V a mas o radio postarano sem tam ji nabijes nebo si muzes postavit dobijec ze pri nastartovanym motoru by to dobijelo baterku nekde sem to tu na webu videl ....
Datum: 17. srpna 2010 16:15
Jméno: Petr
IP: uživatel1163
 Tak to se na to vyseru když je to takhle složitý...Mě jen napadlo že by to vypadalo dobře...
Datum: 17. srpna 2010 15:49
Jméno: Jiří
IP: uživatel10219
 no...jedine komplet predelat elektriku na 12 voltu s baterkou,nebo si nechat namotat trafo ze 6 V na 12V a k tomu usmernovac a stabilizaci,ale hodne zalezi na tom jakej ma to radio vykon.ja osobne bych se na to vybodnul,protoze to beztak prez motor slyset nebudes
Datum: 17. srpna 2010 15:43
Jméno: Petr
IP: uživatel1163
 No, autorádio je na 12V...A šlo by to nějak udělat aby fík to autorádio utáhnul?
Datum: 17. srpna 2010 15:39
Jméno: Jiří
IP: uživatel10219
 napětí je 6 voltů,ale autorádio mam takovej pocit je na 12V.proudu si bere hodně.nepodařilo se mi ho rozezvučet ani na 4A zdroji
Datum: 17. srpna 2010 15:36
 cus lidi potrebuju od vas pomoc chci si postavit bezkontakt protoze vape je drahy jako svin na norml fika a kdyz si to udelam sam je z toho vetsi radost kdyz to faka bezkontakt uz mam vyhlidlej ale resim jeden problem je tam k napajeni 6v baterka coz se mi vubec nelibi musel bych ji sem tam dobijet nebo pridelat dobijeni z civek rele a dalsi veci coz je uplna kravina takze sem se rozhodl napajet to z civky nebo civek to je fuk ale mam takovy problem vim ze se napeti musi usmernit vyfiltrovat kondem a pak za to dat regulator ? nebo zenerky ? nebo diody na srazeni napeti ? jde mi o to ze sem na netu nekde vycetl ze se na vystupu muze objevit i 40v takze zapalko by slo do kitek  pls help me
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 23:33
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Jo a málem bych zapoměl.. taky jsem dělal tohle http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm ale jak moc je tohle co se týká životnosti nadimenzovaný a OK nedokážu říct. Pouze jsem to vyvinul do šuplíku. Každopádně to fachalo na první zapojení. Ale chce to mít trochu za ušima a vědět co je to polarita magnetu, umět vyrobit kvalitní unašeč co se vibracema neroztrhne (to byl největší oříšek) a vůbec něco vědět o elektrice. Ale kdybych si měl vybrat tak raději udělám DC-CDI a úpravu co jsem popsal. Nějak k tomu mám větší důvěru a už mám na tom naježdíno pár tisíc km bez závady, tohle fakt nevím. Je tam dost divně měřitelné zatěžování GATE tyristoru což může vést k jeho destrukci, stejně tak těžko změřit jak velikým proudem je zatěžován tyristor, pak taky na jak vysoké napětí se dokáže naindukovat zapalovací pól. To u předchozí možnosti zapalka odpadá.
Datum: 18. srpna 2010 23:33
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 http://btelectronic.sweb.cz/cdi.htm za zapalovací pól (cívku altíku) dáš graetzův můstek (pochopitelně odpojíš tu část co obsahuje kladívko a kondenzátor s drátem pryč), za to stabilizátor 7812 a za to tohle zapalko. Na stator umístíš HAL snímač HME301 http://www.imfsoft.cz/hardware/prislusenstvi.asp tam se prodává pod názvem HALL SNÍMAČ H01, ten by se napájel ze stejné větve jako DC-CDI. Samozřejmě že za CDI připojíš indučku fichtla a je to... Zbytek elektroinstalace necháš jak je. Celý je to schopný makat bez baterky, ale musíš mít magnety rotoru dobře nabuné.
Datum: 18. srpna 2010 23:24
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 je to vlastne tohle
http://www.jawamaniacs.e-blog.cz/videa-zapalovani_1
se 2ma trandama a optobranou
zadna veda
Datum: 17. srpna 2010 12:44
 pošli my distak ten návod na ten bezkontakt ,dík
Datum: 17. srpna 2010 12:34
Jméno: Jurajda
IP: uživatel6563
 Zdravim mam problem s mou jawou 21 svicka mi haze jiskru a kdyz ji dam do vlace a roztlacim je mokra a ani to nechytne uz si nevim rady menil sem civku v zapalku, kondenzator, indukcni civku a svicku. kdyz to napojim na baterku jak je to na strojich s vetsim obsahem nakopnu a jedu bez problemu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 9:20
 nebo taky velky odtrh na svici
Datum: 17. srpna 2010 9:20
 jak to zapojujes na baterku?zajimalo by me to  jinak je moznej spatnej odtrh,svicka porad nehaze tu spravnou jiskru..
Datum: 17. srpna 2010 9:20
 jábych se asi podival jestli nemáš zanesenej filtr sání a když to nepomůže tak sundyt hlavu a odkarbonovat
Datum: 17. srpna 2010 8:28
|



|