Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: langoš
IP: uživatel9346
 čau.fichtl nejde nastartovat.svíčka je ok ale když strčím prst do fajfky a nakopávám to tak mě to nedá pecku takže tam asi nejde proud.čím to je..? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 23:18
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7204
 Hale toho máš hodně,můžeš mít slabý magneto,vadnou fajfku,upadlej nějakej kabel,nebo se ti dotknul ten kabel u kladívek kostry nebo mas jen rozstelovanej předstih nebo odtrh..nebo taky vadná indukční cívka,nebo ty izolující podložky u kladívek sou nějaký vadný že neizolujou...je toho mraky...chce to zkoušet...
Datum: 27. srpna 2010 23:18
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 jj začnu u tý indukčky tu mám jednu na stole
Datum: 27. srpna 2010 15:58
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 vyklepany dratky, predstih, odtrh, vadny zapalovaci pol, inducka, kondik... je toho hodne.. musis jet postupne.. a zkouset
Datum: 27. srpna 2010 15:55
Jméno: Vlada
IP: uživatel10230
 Ahoj, občas mi špatně startuje motorka 175/487 ČZ, startuje na 98-9 %, takže není jistota na 100%  A roztlačet, žádná sranda ! je možné, že svíčka s odrušovacím odporem zhorší startování?, jiskru. Teď tam mám NR15 C. Předstih a odtrh seřízen. Stavá se mi, nenastartuje, když je studený motor, nebo naopak moc teplý, po ujetí 90km nechytla, až po roztlačení  v 32°C .U odtrhu podle manuálu nastavaná vzdálenost mezi kladívky 0,4. Jaky vliv by mělo snížení této hodnoty ? třeba na 0,3. Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 18:23
 viz. kolečko. Jinak když se mi teplá uchlastá (třeba když zapomenu zavřít kohoutek), tak několikrát šlapu s vypnutym benzínem a zapnutym zapalování, do 10. pokusu chytne..
Datum: 28. srpna 2010 18:23
Jméno: MZ
IP: uživatel10293
 Přesně jak píše Kolecko - dvakrat bez zapalovani a pak skoro najisto. Je to tak i v návodu k obsluze a funguje to. Teplá se ráda uleje, necupovat. Pokud je ulitá, buď roztlačit, nebo rozpojit gumu u karburátoru a nechat vyvětrat/vyšlapat.
Datum: 27. srpna 2010 20:14
 u studeného motoru truchu naklonim motorku na levou stranu a přeplavuju karburátor dokud benzín nezačne rosit ve spoji plovákovky a víčka...poté dvakrát bez klíčku a pak na poprvé s klíčkem...vždycky to chytne napoprvé...a u teplého motoru to nepřeplavuju vůbec, jenom pustím kohoutek a startuju, chytá taky na poprvé...standartní nastavení a svčka N15C...
Datum: 27. srpna 2010 16:07
Jméno: Vlada
IP: uživatel10230
 Při studeném motoru se mi osvědčilo, otevřít kohoutek nádrže, nacupovat až je plný karburátor, zavřít kohoutek a nastartovat, většinou chytne na druhé
našlápnutí, ale i na první. Pokuď po prvém našlápnutí nechytne, je citit benzin, což by svědčilo o přeplavení. Když je motor teplý,parkuji a za chvlí startuji,
startuji při zavřeném kohoutku, zpravidla se podaří nastartovat, pokuď ne, opět je cítit benzin. Seřídit karburátor? Hodně oleje ? (směs 1: 40, Mogul TS)
Datum: 27. srpna 2010 12:54
 Zapalování bude v pohodě, na to nešahej, problém bude spíš ve směsi. Pokud to blbne jak studený tak teplý, tak to vypadá že máš špatnej startovací rituál a motorku uleješ.
Datum: 27. srpna 2010 11:28
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Zdarec. Koupil jsem si do čz 175/477 novou baterii, protože ta předtím už byla stará a stalo se mi toto. Jezdil jsem na ni asi týden a potom sem došel a baterka vycuclá, tak jsem ji dal nabit a když jsem ji potom chtel vyzkoušet zkoušečkou na baterku,tak ukazovalo 6V, ale když jsem to přepl na zátež tak to ukazovalo něco mezi weak (slabá) a bad (špatná). Tak jsem ji přimontoval k čezetě a jezdil sem 2 hodiny a potom sem ji zaparkoval a za hodinu sem chtěl jít jezdit zase a už ani ťuk. Nevíte co s tím je? Jo a ještě bych chtěl vědět jestli stáčí dát bošák na nulu a povytahnout nevo ho musím vytáhnou celý? Protože je docela možné že jak sem ho nechal povystrčený tak to nebylo dobře a nějak se to vybíjelo, ale žádná kontrolka ani světlo při to nesvítílo, tak nevím. Díky za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 17:31
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zkontroluj relé jestli se ti tam nepřipekl kontakt
Datum: 27. srpna 2010 17:31
 jestli to s předchozí baterkou dobijelo v pohodě, tak si něco špatně zapojil. Dobijení si můžeš zkontrolovat, že připojíš voltmetr na svorky baterky, nastartuješ, zapneš světla a budeš měřit napětí na volnoběh a při zvýšených otáčkách, mělo by být v rozmezí 6,5 - 7,8V. Boshák stačí povytaženej aby nesvítila kontrolka dobijení, neni třeba ho vytahovat celej. Vlada: alternátor maj jawy 632, 638-40, tyhle čezety maj dynamo (alternátor dává střídavej proud, kterej je třeba usměrnit, dynamo dává rovnou stejnosměrnej)
Datum: 27. srpna 2010 11:36
Jméno: Vlada
IP: uživatel10230
 Sice mám 487, ale je to podobné, stejné. S tím klíčkem, když ho povytáhneš, mělo by to být ok. Nesvítí kontrolka. Můžeš udělat pokus pro eliminaci
závady, nech klíček úplně vytažený a pak jen povytažený a porovnej zda nedochází k vybití baterie. Nejspíš ale nedochází ani v jednom případě.
Patrně to bude alternátor, který ti špatně dobijí.
Datum: 27. srpna 2010 10:15
 Čest draci, mám primitivní dotáz. Proč mi jiskří kladívka?? Je to normální?? Jsem tedka měl rozdělaný pravý dekl a nahodil jsem to a jiskřilo to dost, tak jsem to jemným šmirklem mezi kladívkama trochu přejel a pak ještě tenkou hadýrkou a pořád to jiskří. Kladívka už jsou po službě?? Dík moc za každou dobrou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 11:46
 pokud ti to zajiskří jednou za 5 vteřin, je to normální. jiskření sice zabraňuje kondenzátor, ale ne 100%. jinak brousit kontakty kladívek si neměl, protože z výroby na nich je tenkej stříbrnej potah, kterej zabraňuje opalování a vzniku pecky..
Datum: 27. srpna 2010 11:46
 No to jiskří ty kontakty ono to zajiskří třeba jednou za 5 sekund..dík za rady
Datum: 26. srpna 2010 22:29
 Jiskřit můžou jen ty kontakty, ale nesmí na nicch být větśí jiskra jak na svíci.
Datum: 26. srpna 2010 22:26
 Pokud vím tak kladívko jiskřit musí ale pouze na těch kontaktech... to máš jak vypinac... když sundáš kryt vypinače na nějaký světlo v pokoji a vypneš ho tak taky uvidíš jiskru.
Datum: 26. srpna 2010 22:12
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 tak jsem dneska zdlouhy chvile skousel jak silnou jiskru dava pal, brisk a bosch!! bosch dava krasny silny a ty zbejvajici davali nastejno takovou slabou skousel jsem to na bezkontaktu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 9:34
 Jaký je označení ty Boschky?
Datum: 27. srpna 2010 9:34
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 A ?
Datum: 27. srpna 2010 0:43
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 Čus draci mám, další problém moje jawa 50/20 neháže mi jiskru zapalovací pól v pořádku kondenzátor taky kladívko v pořádku je nové indukční cívka je v pořádku fajfka taky a kabel od indukční cívky k fajfce taky dobrej a zapojení na zápalku ty podložky no prostě vše v pořádku jak by mělo být ale jiskru to neháže čím to je ??? Prosím vás poradte !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 13:09
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 no zas tak blbej nejsem !!!
Datum: 27. srpna 2010 13:09
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 jen tak náhodou páčku na masce máš v prostřední poloze?
Datum: 27. srpna 2010 12:17
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 No kdyby byl špatne šeštelovanej předstih tak by to házelo jiskru ale špatně já mám předstih 1,8 a odtrh 0,4 jak má být já zkusim celí zápalko vyměnit a uvidíme !!! Ale kdyby na neco jeste nekdo přišel tak pište díky !!!
Datum: 27. srpna 2010 11:02
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Muj fik je expert na to ze nejede a vzdy je to v zapalku....kamo skoušej ruzne hodnoty predstihu ale i odtrhu....vymen kondenzator zapalovovaci civku nebo radsi cely stator i s vackou a uvidis .....a nemas sundanou hlavu valce mi to nehodilo ani jiskricku jak sem ji mel sundanou nevim jak to ale dal jsem ji tam a bylo to ok..
Datum: 27. srpna 2010 0:46
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 blbě naštelovaný předstih, taky se mi to stávalo, meřil jsem to klasickou šuplerou a cigaretový papír a jednou to jelo, pak zas ne, pak jsem se to naučil, to si buď vem digitál šupleru a žárovku nebo si někoho sežeň se zlatýma rukama, kdo to dokáže na 100prdo
Datum: 26. srpna 2010 22:54
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 ja to teda zejtra zkusim vyněnit doufám že to bude tim prozože sem to rozchodil a jiskru to házelo a tak sem seřídil předstih přes žárovku a od té doby to nefunguje nevim proč !!! ale zkusim celí to zápalko vyměnit !!!
Datum: 26. srpna 2010 22:23
 Zkontroluj všechny kabely, zkusil bych ještě nabudit magneto a nebo zkusit vyměnit celý stator i s magnetem i vačkou..jinak nevím no
Datum: 26. srpna 2010 22:07
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 svíčky sem zkoušel 3 a jednu novou ale stejně neházela prostě záhada jak prase !!!
Datum: 26. srpna 2010 21:37
Jméno: sakisen
IP: uživatel9494
 Já jsem měl podobný problém nedavno. Na mustangovi jsem měl cca měsíc starou zapal. svíčku, tak jsem si myslel, že tou to být nemůže. Ale omyl. Vše jsem překontroloval, vyměnil kladívka atd, ale nakonec to bylo vadnou svíčkou.. Zkus ji vyměnit.
Datum: 26. srpna 2010 20:43
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 to je vše v pořadku sem kontroloval
Datum: 26. srpna 2010 20:33
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Překontroluj vzdálenost cívek od rotoru ( proužkem z petlahve ). A prohlédni odizolování svorkovnice na přerušovači.
Datum: 26. srpna 2010 20:26
 Zdravim všechny draky jen se chci zeptat a ujistit že jsem neudělal nic až zase tak špatnýho.Dal jsem do baterie do té kapaliny do všech třech trošku vody ale zapoměl jsem že to má být destilovaná.Stane se to mu něco?Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 21:20
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Neřeš to, prostě si zkrátil životnost baterky tak o půl roku.
Datum: 26. srpna 2010 21:20
 jedině koupit novou směs a vyměnit
Datum: 26. srpna 2010 17:56
 Ale ja jsem tam fakt jen kapnul uplny hovno zkoro nic.  Do každe fakt jenom kapičku dfo toho naštěstí to by nemělo zkoro asi ani vadit ne?
Datum: 26. srpna 2010 15:48
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 težko radit,težko predvidat jak dlouho bude fungovat....dokud bude fungovat,tak to neres,pak ji vyhod....opravit to nejde....
Datum: 26. srpna 2010 15:16
 Takže co mám teď udělat aby nestrácela ?  Ona sice neni moje ale co s tim?
Datum: 26. srpna 2010 14:52
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 předpokladam,že minaraly rozpustene ve vode vlivem elektrolýzy začnou krystalizovat a usazovat se na článcích a baterie začne ztrácet kapacitu
Datum: 26. srpna 2010 14:50
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Čus hoši, jde nějak udělat že ze střídavého proudu na fichtlu udělam stejnosměrný abych si tam zapojil ledky???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 6:05
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 LED svítí pouze pokud skrzevá ní teče proud pouze jedním směrem, pokud chce téct opačným, tak prostě neteče a LED tudíž nesvítí, Takže péro a shrek má pravdu jen v 50% doby. Ona totiž nebude svítit nýbrž blikat... a pokud budeš v pohybu, tak to že bliká, bude setsakramentsky vidět  . Bude za tebou vlát sada teček  Schválně to zkuz s budou se přihlížející smát až se budou za břicho popadat
Datum: 29. srpna 2010 6:05
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Takže můžu zapojit ledky normálně na pincka bez usměrňovače a bude to normálně fungovat???
Datum: 28. srpna 2010 9:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 víte k čemu slouží diody??? k usměrnění střídavého napětí na stejnosměrné ! takže nevím co tady řešíš...diody ti budou svítit jak na stejnosměrný napětí tak na střídavý
Datum: 27. srpna 2010 16:56
 já jsem ledky zapojil normálně na zapalovací cívky bez usměrnovače a svítí ani neblikají
Datum: 26. srpna 2010 21:54
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
Datum: 26. srpna 2010 21:33
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Ok moc děkuji, a zapojit to mám jak? Když na světlo mám jen jeden kabel a na tom můstku sou 4 drátky...  Sory za otravování, já sem elektronik začátečník
Datum: 26. srpna 2010 21:22
 http://www.pselectronic.cz/k1103-0096-b380v10a-mkd.html
Datum: 26. srpna 2010 15:41
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
Datum: 26. srpna 2010 15:11
 Ze 4 diod si podle návodu na netu postavit gretzuv můstek nebo koupit rovnou hotovej 4 cestnej usměrňovač třeba v gme.cz, ges.cz a pod
Datum: 26. srpna 2010 14:17
 Draci HELP ME jiskru mi to haze ale nechytne tak jsem dal jinou svicku a nic tak jsem to prepojil na svetelny civky a chytnula jelo to ale po case odejde svicka tak jsem sehnal jinou civku a je to to same nic nechytne co s tim ? v cem to je indukcni civka ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 0:52
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ano, nastav si předsih zpet na zapalovací pol a bude to ok..
Datum: 27. srpna 2010 0:52
 nenesesteloval ale tim to nebude pac sem na tom udelal perdstih nedavno ale vlastne sme delal predstich na svetelne civky muze to byt tim ?
Datum: 27. srpna 2010 0:02
 a když jsi přehazoval cívky seštelova jsi aspon odtrh?
Datum: 26. srpna 2010 21:50
 PRoc novej kdyz jsme tam dal zapalovaci pol z jineho dachla co an to jezdil ajezdilo mu to tak v tom nevidim rozdil ne ? svicku mam novou a civku pucenou jak pisu z jedouciho pionyra
Datum: 26. srpna 2010 21:41
 No jestli sem to dobŕe pochopil, tak ti to na svételný pol chytne, jede to, ale po čase odejde svíćka....tak bych koupil ten novej zapalovací pól, svíčku, a viděl bys.
Datum: 26. srpna 2010 13:52
 Takze je to co co mam koupit novy nebo co s tim ?
Datum: 26. srpna 2010 13:48
 ale říká se tomu zapalovací pól.
Datum: 26. srpna 2010 13:23
 Ne, je to zapalovací cívka.
Datum: 26. srpna 2010 13:23
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 Zdar jak mám upravit otáčkoměr z favorita nebo škodovky aby mi šel zapojit na fichtla pls poradte nebo nejaký odkaz na stránky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 13:39
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 aha to asi preto som ledva vyskočil na 4000rpm
Datum: 26. srpna 2010 13:39
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Předělat fíka na 12V není až takový problém. A není třeba k tomu ani převíjet cívky zapalka. POchybuju že ale chceš složité řešení. Není úplně podle zdejších představ "dám tam jednu diodu a odpor a je to" ale existuje řešení jak předělat efektivně elektroinstalci na 12V stejnosměrných s baterkou co se za jízdy skutečně dobíjí. Ale co se týká tvého otáčkoměru, tak počítej se mnou... favorit je čtyřtakt, že ano? Má čtyři válce, že ano... jeden válec pálí jednou za dvě otáčky, že ano? POkud jsou vůči sobě válce s časováním pracovní doby pravidelně posunuty, budou pálit pravidelně po sobě, že ano? No ale to mi pak vychází že indučka pálí dvakrát za otáčku... že ano? No jo, protože tam je rozdělovač a ten rozděluje jiskru k jednotlivým svíčkám. Takže pokud by jsi použil otáčkoměr z favorita, bude si myslet že točíš o polovinu menší otáčky.. namísto 6500rpm (to je tak obvyklý strop neladěného motoru) bude ukazovat 3250rpm což je asi tak třetina stupnice otáčkomě.. popsal bych to slovy "jen tak se líně zvedne"
Datum: 26. srpna 2010 13:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ide to ale je to nepraktické, ta za prvé musíš mať stálich 12V najlepšie z batérie aleternátor ani po umernení bars nefunguje na 6V, 8V ti to nepôjde. potom na otačkomeru máš tri káble ( favoritacký) modrý + červený - a sivý pripojíš na ind. cievku svorku 15. Ak tak spraviš ta si pekne možeš meračť otáčky ale asi len ta v garáži ja som to skúšal ale amplikovať to na motcikel je veľmi nepraktické!
Datum: 26. srpna 2010 8:22
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nejde, taky sem to zkoušel
Datum: 25. srpna 2010 23:37
Jméno: Buvol
IP: uživatel9464
 Zdar draci, mám takovej problém. Fichtl mi vynechává ve středních otáčkách. V malých jede, ve středních brblá a moc netáhne, pak škubne a ve vysokých jede zase dobře. Předstih sem dělal nespočetkrát, zkoušel sem různý hodnoty, ale pořád se mi stává tenhle problém. Nemáte nějakou radu, prosím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 23:36
 sedit si karburator
Datum: 25. srpna 2010 23:36
 sedit si karburator
Datum: 25. srpna 2010 23:36
Jméno: Buvol
IP: uživatel9464
 Karbec OK. Gufero mě nenapadlo... Dík moc, mrknu na to
Datum: 25. srpna 2010 22:52
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 karbec nebo gufero
Datum: 25. srpna 2010 22:44
Jméno: David
IP: uživatel9410
 Čau, mám takový dotaz. Ručička tachometru na mustangovi mi při vysokých otáčkách neukazuje aktuální rychlost, ale lítá si ze strany na stranu. Jde to nějak vyladit, aby při vysokých otáčkách správně ukazovala?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 12:57
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Sice mi přijde kravina tenhle dotaz psát pod hlavičkou "elektroinstalace" ale budiž.. každopádně ti nic nepomůže. Ta ručička se rozkmitá vibracema a ne tím že by se zadrhávalo lanko. A protože vibrace neodstraníš, můžeš akorát tak sehnat tachometr co je víc odolný vibracím.
Datum: 26. srpna 2010 12:57
 JirkaH nenapsal novej tachometr,ale zrepasovanej (puvodni starej tachometr opravenej a pripravenej na pouzivani)
Datum: 25. srpna 2010 23:35
Jméno: David
IP: uživatel9410
 No novej tachec asi neseženu tady na stránkách v e-shopu maj na mustanga maximálně náhon tachometru.
Datum: 25. srpna 2010 23:09
 Dej bowden náhonu tachometru přes noc do olejové lázně nebo to prostě nějak prolij olejem a pokud to nepomůže tak bude špinavej tachec, kup zrepasovanej....
Datum: 25. srpna 2010 22:31
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Cus borci, zajímalo by mě jestli by policajtům vadilo kdybych si u pionýra namontoval jak do předu tak do zádu místo obič světla diodové, že bych si koupil 50 rudých a 50 normálně žlutých a zelených. A místo normálních žárovek bych tam dal LED diody
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 13:07
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Je fuk jaká barva... ptal jsi se jestli by to policajtům vadilo. Tak VADILO! Ikdybys neměl řidičák a chytí tě na silnici, tak z právního hlediska jsi účastníkem provozu na pozemní komunikaci, a ať si myslíš co chceš, v tu ránu spadáš pod zákon o provozu na pozemních komunikacích a tam se píše naprosto jasně že na vozidle smí být připojeno pouze takové zařízení, které prošlo schválením zkušebního ústavu, nebo-li testací. No a pokud ti je patnáct a víc, tak byť v omezené míře, ale přesto jsi již právně postižitelný. A to včetně zákazu, kdy si nebudeš moct udělat řidičák, ale hlavně pokutě, která je pěkně mastná a rodičům neudělá radost. Můj názor je takovej, když už srát policajty jízdou na nepojištěným, neohlášeným stroji bez řidičáku, tak proč ještě tu trochu přehlíživé tolerance policajtů testovat nějakou matějskou poutí na motorce. Vsadim boty že papíry na fichtla nemáš, protože spadá do kategorie A1 a to je na řidičák od 16ti, tak raději koukej jezdit tak aby jsi nikoho nesr..  On stačí jeden telofonát nevrlého postaršího občana na měšťáky či státní a oni si tě rádi odchytěj. Jinak ale platí že i policajti jsou lidi, takže když je nebudeš dráždit a nebudou zrovna nějaký snaživci, tak se budou dívat na jinou stranu když pojedeš.. ale chce to bejt co nejmíň drzej a mezi to barevný světýlka na motorce nepatří
Datum: 26. srpna 2010 13:07
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Ale já někde viděl že byla žárovka se 3ma barvama ledek (myslim že žlutá zelená a červená) a svítilo to normálně bílím světlem, a taky mám doma baterku na tuškovky kde sou 3 bílé ledky a je s tím vydět fakt parádně i do dálky...
Datum: 24. srpna 2010 21:07
 no dozadu by to nemal byť problém ale do predu dať žlté a zelené ledky ?? keby len žlté tak pochopím a mám pocit že v noci by si aj tak prd videl do predu daj klasiku žiarovku a do zadu červené ledky to je len môj názor
Datum: 24. srpna 2010 20:58
 Cau draci.....dneska jsem se hrabal na pude u babicky a nasel jsem uplne novy 45 W zapalovani ze 125.........tata rikal ze je to zapalko funkcni ale ja 125 nemam tak se ptam jestli se t ozapalko da nejak vyuzit na fichtla......kladivko a kondik pujdou na fichtla urcite ale zbytek veci ktere by sli?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 10:40
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 kolik takovy zapalko stoji?
Datum: 25. srpna 2010 10:40
 Jak?
Datum: 24. srpna 2010 22:07
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Mě se to jednou stalo a toho ''překupníka'' sem pěkně vypekl
Datum: 24. srpna 2010 21:04
 Neboj, já bych to neprodal, nejsem překupník. Koupil jsem funkční dynamo na burze v Chotusicích za 2kila
Datum: 24. srpna 2010 20:04
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Ale zjisti si cenu, aby to dotyční neprodal na aukru za třikrát tolik
Datum: 24. srpna 2010 19:32
 To nenič, raději mi to prodej....
Datum: 24. srpna 2010 18:54
 Zdravím, u babičky ve stodole jsem našel nepoužitou svíčku PAL N7Y šla by použít do 555ky? Předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 15:59
 Podle mě to je blbost,na snížený hlavě jezdím svíčku Y a nemám tam podložku žádnou...
Datum: 24. srpna 2010 15:59
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 pujde tam i bez te podlozky navic.... to ze to propaluje pisty... je bud a nebo... kazdej rika neco jinyho... me osobne se to jeste nestalo
Datum: 24. srpna 2010 15:49
 ale když tam dám podložku tak zkrátím závit svíčky ... ve valci je celkem tlak...
Datum: 24. srpna 2010 15:14
 Protože má vysunuté jiskřiště a mohla by jinak propálit píst.
Datum: 24. srpna 2010 14:58
 Když pod ní dáš jednu podložku navíc to znamená celkově 2, origo by tam měla bejt jedna, tak jí takm dej PALky jsou nejlepší.
Datum: 24. srpna 2010 14:57
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 Zdarec bratři já bych se chtěl zeptat jak vyzkoušet indukční cívku jestli je dobrá a jestli to nějak jde díky za rady !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 19:55
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 Tak sorry !!!
Datum: 26. srpna 2010 19:55
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Myslím , že podle oslovení si nás pleteš ze svědky Jehovovými , tam se oslovujou bratři a sestry .
Datum: 24. srpna 2010 19:40
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 Díky za radu !!!
Datum: 24. srpna 2010 14:05
 Údržba, opravy a seřizování motocyklů JAWA, Jiří Dočkal, strana 183. Studuj.
Datum: 24. srpna 2010 13:35
 čau draci nevíte někdo kde bych sehnal originální tachometr na babettu 210 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 15:02
Datum: 24. srpna 2010 15:02
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 9:53
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 U prvního schématu není zapojen chcípák . U druhého ano.
Datum: 24. srpna 2010 9:53
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 zdar hosi mam zapalovaci civku asi z favorita nebo z nakyho jinyho auta na 12v a chci se zeptat jestli ji muzu pouzit na fichtla protoze uz mam 12v baterku a nechci kupovat 6v baterku jen kuli bezkontaktu a jeste dobijeni od chonga je taky na 12v . hlavne co me zajima je jestli to nepropali pist nebo nezmrvi svicku nebo nakej dalsi fail
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 22:16
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Jestli tam máš CDI tak je jedno jakou indučku použiješ. 6V je pochopitelně lepší kvůlivá menšímu odporu vinutí, ale v principu je to fuk. Každopádně CDI nevyužívá sycení jádra indučky a pak tedy není nutné mít tak ohromnou hmotu indučky, protože CDI využívá pouze převodového poměru vinutí. Taky si všimni že CDI indučky bývají velmi malé... Osobně bych raději pro malé rozměry použil indučku z nějakého číňana. Není důvod nic propalovat. Energie jiskry ja tak malá že tím rozhodně nic nepropálíš.. kde se tahle fáma vzala fakt nevím  . To je podle mě větší problém vysunuté jiskřiště, ale i tak to podle mě problém až takovej není
Datum: 23. srpna 2010 22:16
 Dobrý den. Chtěl bych se zeptat zda můžu dát elektronický relé 60W na 45W dynamo. Zda to bude správně fungovat a zda se dynamo nezničí. Kdyby to šlo, znamená to, že budu mít 60 W k dispozici ikdyž mám 45 watové dynamo? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 23:17
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 čezeťáku zklamu tě... může brát 60W, ale jistě jsi o hodinách fyziky, tedy pokud jsi nespal, slyšel o tzv. proudové hustotě. To je množství proudu procházejícího vodičem. Co já si tak matně pamatuju tak v elektronice se uvádí 2A na mm čtverečný u transformátoru. Samozřejmě plus minus autobus. Nejde ani tak o to že by větší proud neprošel, ale o to že větší proud neúměrně ohřívá vinutí a pokud takový stroj (např. točivý stroj - dynamo) běží dlouhodobě a např. v prostředí které zvnějšku ohřívá vinutí, tak dojde k degradaci izolačního laku vdátů...
Datum: 23. srpna 2010 23:17
 chong: ano ano....ale ze 45w rotoru nemůže brát 60w protože vinutí rotoru na to neni dimenzované.
Datum: 23. srpna 2010 15:31
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 čezeták se mýlí.. budeš mít k dispozici skutečně 60W, potíž je v tom, že síla drátu vinutí je nadimenzovaná na 45W, tak aby se v teplém motoru akorát tak uchladily.. takže pokud z toho budeš brát 60W, po čase se ti oloupe izolace z vinutí rotoru a mezizávitový zkrat z rotoru udělá akorát věc vhodnou do sběrného dvora... Mohl bych poprosit někoho aby tuto zprávu začal šířit jako hoax?
Datum: 23. srpna 2010 15:13
 elektronické relé použít můžeš. ale k dispozici bueš mít stále jen 45w!!!!!!
Datum: 23. srpna 2010 14:22
|



|