Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cus draci chtěl sem se zeptat jakou svíčku mi doporučujete do mustanga... Tady máte na prodej 3 druhy N14c, N15c, N17c
Jaké sou klady a zápory jednotlivých svíček??? Dřív sem lítal na 3bodovku do auta  když tam dáte dostatečný množství podložek aby byla stejně krátká jak normální tak to je ok  Ale pak mi to táta zakázal a musim tam mít normální, ale budu si obědnávat nějaký věci tak si rovnou obědnám i novou....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 20:31
 No jo, ale to si mi neporadil jakou si mám koupit
Datum: 08. května 2010 20:31
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Na normalni jezdeni je N15C, je to takovy zlaty stred. Na zavody jezdim studenou N14C. 17ku mozna tak na zimu.
Datum: 08. května 2010 13:55
 hoj.hosi prosim vas mam mustanga a nemuzu ho nakopnout ani roztlacit.co by jste udelali jako prvni?prosím o nejaky postup jak by jste pokracovali v hledani priciny.svicka jiskru dava.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 16:24
 ne ne trysky to nejsou.cely karbec mam vycisteny.jo parkrat jsem na nem jezdil.le pak jsem delal udrzbu:cistil jsem vse a menil pistni krouzky.jako nejsem uplny amater ale uz tom neco vím.ale ted fakt nevím cim to je.je to ten start takovy jakkdyby suchý. prosím porad.a jeste ten benzim: to mám vysroubovat svicku , vstriknout benzin , zasroubovat svicku a zkusit nakopnout nebo roztlacit jo?
Datum: 08. května 2010 16:24
 No kouknul bych se jestli nejsou ucpane trisky... Jestli to nebude furt fakčit, tak bych asi stříknul injekční stříkačkou pod svíčku trochu benzínu (nejlépe čistého) a pak to skusil nakopnout nebo roztlačit... Ale také může být chyba v karburátoru, např může propouštět až moc benzínu, nebo naopak.... A jezdil si s ním někdy nebo ho máš poprvé v ruce? Jestli tomu nerozumíš, tak to raději odtáhni k někomu kdo tomu rozumí, aby si to nerozbil eště víc....
Datum: 08. května 2010 13:32
 Zdravím,nevěděl by někdo zvás kde by se dala sehna parabola předního světla na 175/477?Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 13:12
Datum: 08. května 2010 13:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Posl.aktualizace: 09. května 2010 20:40
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 A co by tě zajímalo?
Datum: 09. května 2010 20:40
 ahoj draci a dračice...prosim vás...mam jawu 50/20 po amatérské repasi a chcu si tam dávat blinkry... asi tam pujdou z simsona bo nějak tak a chci se zeptat co je na to všechno potřeba a jestli to musi byt zapsany do techničáku.... díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 16:31
Jméno: jaryn150
IP: uživatel9358
 tak jako bratr je elektrikář tak to by bylo v klidku....a přijdeme lepší a hlvně bezpečnějši mít blinkry než ukazovat rukama ale pořád se rozmýšlím....a nevite jak je to s policajtama atdd??? diky
Datum: 08. května 2010 16:31
 nieje to k ničomu, v dnešnej dobe je lepšie ukázať smer smerovkou ako rukami, potrebuješ nato prerušovač blinkrov, prepínač, baterku, a dosť veľa vodičov atď  všetko nájdeš na jawa-50.cz dokonca aj schému zdar
Datum: 08. května 2010 11:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vykašli se na to..je to hodně moc složitý...budeš to zkoušet 2 roky a pak stejně přijdeš na to ,že je to k ničemu..
Datum: 08. května 2010 0:18
Jméno: caja
IP: uživatel7902
 Zdar draci.. co se mohlo pokazyt když mi to nehází jiskru na kladívkách u jawky 21 sport. Kondenzátor... nebo něco jinýho..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 11:11
 Radsi porad misto tehle keců
Datum: 08. května 2010 11:11
 bi??? ty si asi ani nedochodil skolu vid
Datum: 08. května 2010 10:54
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 N kladívkách by to jiskřit moc nemělo, podstatné je, aby byla pořádná jiskra na svíčce.
Datum: 07. května 2010 23:32
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar nastav předstih nebo očisti kladivka nejlepší bi asi bylo dát noví funkční zapalování mohla ti zhořet nějaká cívka ......
Datum: 07. května 2010 21:45
 zdravím.nechal jsem si udělat light cdi.namontuju a prd.mám variantu tím transformátorem.stávající zapalování fungovalo,proto jsem zapalovací pol přemontoval na druhou klec s cdi.při kompletu s kontaktním zapal. jsem při sešlápnutí naměřil na polu více než 7V.když na kompletu s cdi tak kolem 2V.(cdi odpojeno).jeden rotor,jeden pol.dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 21:09
 hoj.hosi prosim vas mam mustanga a nemuzu ho nakopnout ani roztlacit.co by jste udelali jako prvni?prosím o nejaky postup jak by jste pokracovali v hledani priciny.svicka jiskru dava.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 20:11
 hoj.hosi prosim vas mam mustanga a nemuzu ho nakopnout ani roztlacit.co by jste udelali jako prvni?prosím o nejaky postup jak by jste pokracovali v hledani priciny.svicka jiskru dava.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 13:07
 myslím že tam nic nemám.ale podívám se díky moc..
Datum: 08. května 2010 13:07
 ikdyž ti to hází jiskru podívej se jestli nemáš na kladívkách bílej škvarek...mě to dělalo bordel měsíc....vzal sem si na to spešl pilník a mám pokoj
Datum: 08. května 2010 9:29
 jo kompresi to má.mám nové pístní kroužky.ale mezi hlavou a válcem nemám těsnění.říkal mi že se u fíka nedává tak nevím...?karburátor mám vyvařený a pořádně profoukaný a vyčištěný.ale když to nakopávám tak je to takové .....jakkdyby ůplně suché ten zvuk.do fajky když dám prst tak to obcas rubne víc a obcas to jen zabrni ..ale svicka jiskru dává..tak nevím.prosím poradte..díky
Datum: 08. května 2010 0:09
Jméno: mustagista
IP: uživatel1553
 má to vůbec kompresi? není prasklý pístní kroužek? je v pořádku karburátor? hladina atd. ? toto bych všecko zkontroloval? dává ti to ránu když dáš prst do fajky? neprobíjí to někde?
Datum: 07. května 2010 21:53
 jo zapalovani se snazim nnastavit no.pri nejvetsim otevreni kladivka od kontaktu 0,4mm ( odtrh ) a pak pri horni uvrati se s pistem vratit o 1,6 mm a ladivka by mela mit 0,04mm ( předstih ) je to tak?  dachl21: jo svíčka jiskru dává.a mezi kontaktem a kladívkem to taky háže jiskru. díkyb a co jak nastavim zapalovani a nepojede??co dal??
Datum: 07. května 2010 20:28
 za prvé bych se podíval jestli to to vubec dává jiskru
Datum: 07. května 2010 20:25
 tak zaprvé seřiď zapalování
Datum: 07. května 2010 20:24
Jméno: ondracz
IP: uživatel9238
 hoj.prosím vás vadí moc když mám jak je elektrika pod pravým víkem , jak jsou takové ty válečky co se do sebe zasouvají..jako kabely sou s tím spojené.vadí moc když mám jeden kabel spojen přímo a ne přes ten ,,váleček´´?? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 0:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli to nikde nekostří tak je to jedno
Datum: 07. května 2010 0:01
Jméno: Tomáš Svoboda
IP: uživatel9132
 Čau motorkáři chtěl jsem se zeptat odešla mi baterie na čz 175/487 a tak že ji koupím. A v příručce se píše originál 6v 14Ah tak jsem zašel do motoshopu a chtěl jsem tento typ a tak prodavač vytáhl chytrou knížku baterií VARTA a tam se psalo že se hodí typ 6v 7Ah a tak mu říkám že originál má jinou kapacitu a tomu se to nezdálo že by to nestačilo. Tak se ptám na váš názor.  díííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 22:37
 já tam dávam 11ah
Datum: 06. května 2010 22:37
 Nazdar fichtlaři ... mám doma nedokončenou generálku pinoýra a potřebuji pěníze nenení na to čas ... MOTOR po GO ... parádní chrom kola, výfuk, koleno ... nalakované díly KRÉMOVĚ BÍLÉ .. všechny díly !!!! Kdyžtak pište icq: 368933198 ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 22:35
Jméno: Peca
IP: uživatel1553
 Motr je po výmněně gufer, ložisek, cele spojky, výbrus, ...
Datum: 07. května 2010 22:35
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 A je ten motor opravdu po GO, nebo "go", ktera spocivala ve vymene krouzku a zapatlani motoru silikonem?
Datum: 07. května 2010 16:54
Jméno: Peca
IP: uživatel1553
 Samozřejmě prodávám !!!!
Datum: 07. května 2010 11:48
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Z popisu není jasné jestli pořádáš sbírku peněz, chlubíš se, nebo motorku prodáváš
Datum: 07. května 2010 6:46
Jméno: janek
IP: uživatel8931
 (ahoj mám problém mam 175 a nedobíjí mě rele je tam 50W dvoucívkové a prstě mě nedobíjí, jen až v uplně vysokych otačkach, jinak dycky mě dobíjelo i na volnoběh (bez světel), mezery mezi kontakty sem měřil měrkama a když ani to nepomohlo tak jsem vyzkoušel snad všechny možny mezery mezi těma kontaktama ,prosím poradtě?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 20:33
Jméno: Martin
IP: uživatel8949
 opatrně ohybat háčky s pružinkou na cívce s přepínacím kontaktem - natáhnout pružinu = dobíjí více
Datum: 06. května 2010 20:33
 cus mam otasku mam vape slo by na to napojit naky rele abych tam mnel bateriku dik za rady mira.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 20:35
Jméno: martin
IP: uživatel8949
 ve firmě VAPE (www.vape.cz) si kup příslušný regulátor k baterii
Datum: 06. května 2010 20:35
 je to vape co tu ma sesa na fichtla.
Datum: 06. května 2010 15:17
 Nejdřív napiš který vape máš.
Datum: 06. května 2010 15:12
 Nemá někdo návod jak seřídit klakson na JAWA-ČZ 175/356? Já jsem ho rozchodil, ale má zvuk, jak když taháte prase za ocas.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 20:16
 Já jsem ho vyšteloval tím prostředním šroubkem, zkus s ním různě točit a mělo by se to měnit
Datum: 06. května 2010 20:16
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 čau ten muj klakson na jawě 20 má zase zvuk jako když koza mečí, nevím co s tím, říkali mi že je v háji ale když mečí tak mečí a i při vysokých točkach jen meči
Datum: 05. května 2010 21:47
 cawes jawaři mam problem se svoji jawou350 s motorem 634 2válec když dám jinou svčku než puvodni tak nehazi jiskru a kdyz dam jinou tka vydim jak ta jiskrapoletuje tma kde nemá čimto muže být?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 15:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když motoru v létě pořádně naložíš je lepší N14C, pro nižší zatížení samozřejmě N15C stačí.
Datum: 06. května 2010 15:41
 Patří tam N15C...
Datum: 06. května 2010 7:16
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Svíčky tam dej N14C.
Datum: 05. května 2010 23:41
 Asi už je na čase koupit si nový svíčky stejnejch parametrů- yrridium N15YC-2x zapiš si to na papírek
Datum: 05. května 2010 19:43
Jméno: Andrej
IP: uživatel9344
 Ahoj. Už delší dobu si nevím dát rady se zapalováním na mé ČZ 125/476 (Oilmaster), protože mám zápalko z fichtla a neumím ho seštelovat. Neumíte to někdo ??? Za odpovědi děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 18:08
Jméno: Andrej
IP: uživatel9344
 Tam se to šteluje nějak jinak. Jako klasický zápalko z fichtla jsem ho zkoušel štelovat.
Datum: 07. května 2010 18:08
 jestli máš zajem o rady k fichtlu - zapalko napiš na cesnek67@seznam.cz
Datum: 05. května 2010 21:50
Jméno: Michal
IP: uživatel5066
 zdar,jawa 638 mi pozdě dobíji ,nevím čím to už sem i zkoušel vyměnit rele , diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 19:37
 Co myslíš tím "pozdě"? Můžeš mít špatnej usměrňovač.
Datum: 05. května 2010 19:37
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Čaute , potřeboval bych poradit . Mám pijonýr 21 , pijonyr mi blbne : kdyz ho chci nastartovat tak nejde (pouze kdyz vycistim svicku) ale ta se za par minut nejspise zaspini a pijonyra vubec nerozjedu (4minuty) . Cim vsim to muze byt ? Slabe magneto ? Svicka (popr, jake cislo se pouziva) mam tam 17 .? .... ? Předem dík za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2010 11:40
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 tak tedy zase neee ...  , for jirka--> jo vyfuk mam cerny .... manzeta ? TO JE co ?  ... popr necim jinym cim by to slo ten odtrh uddelat
Datum: 15. května 2010 11:40
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Diky za rady pomohli jste mi . Jede to na 15C .
Datum: 06. května 2010 17:35
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 tak zaprvé n17 c není nejhorší, jede to také a docela pěkně, předstih 0,5??? si se zbláznil ne??? ten se dava 1,6 - 1,8 a odtrh 0,35 - 0,45 ja to dělam s planžetama podle tloužtky, a předstih šuplerou se sundanou hlavou, tohle je jisto jistě v elektrice a nejspíš předstih- nespaluje ti směs a když dojedeš tak je mokrá svíčka, a také ti de nespálená směs vejfukem vid??? nemaš ho zespoda cernej???
Datum: 05. května 2010 22:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tohle bude problém v karbecu nebo předstihu nebo elektrice...kladívka,cívka atd..
Datum: 05. května 2010 21:16
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 měl sem to taky skus poměr 1:40
Datum: 05. května 2010 20:57
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 qwertzuiop ---> no seskladane to mam tak mesic . tkz nevim .... dela to az ted . s 15C mi to jelo uplne spatne nebo spise vubec pak jsem tam dal 17C a slapalo to chvili , predstih jsem montoval . se 17C nakopnu bez problemu ale pokud vycistim tu zminovanou svicku
zawy --> taky jsem o tom premyslel ale daval jsem tam jak se ma oleje
Datum: 05. května 2010 20:28
 máš možná v háji gufero na klice nebo ti netěsní kliková skříň,svíčka n17c je naprosto nevhodná dej si tam Brisk-yttrium N15YC, předstih 0,5 před horní uvratí,pak napiš jestli to nepomuže
Datum: 05. května 2010 19:38
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 hodně oleje
Datum: 05. května 2010 19:26
 čau,nevíte prosimvas co muze byt u moji babetty příčinou toho,že když po dlouhé trase třeba 10Km hodím babettu na stojan a nechám ji tak dvě minutky plkat na volnoběh tak se mi zničí svíčka? Mám motor po kompletní generálce,všechno je tam nově včetně výbrusu který je zajetý asi 1500Km. Dělá mi to od té doby co jsem to zgenerálkoval,před generálkou to nedělalo. Předstih je tam dobrý a indučka nová. dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 18:37
 U pionýra se nemá nic posrat krom zapalování,to se věčně rozhazuje... šetřím si prachy na vape...říká se že jak se vape namontuje a jednou nastaví tak už do konce světa na něj nemusím šáhnout...
Datum: 05. května 2010 18:37
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 akorat ze u pionyra se snad u kazdyho obcas neco sere vetsinou to sou kraviny skterejma dojedes ale hledej porad zavady, mam vycajkovanyho fichtla a obcas chcipne a nato hnedka chytne nevim co stim asi naky skraty nebo co delamito kdyz pionyr dostava trochu vic zahul do kopcu ale jen obcas
Datum: 05. května 2010 17:41
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 to delas dobre pionyr jede o neco lip vykon zhruba stejnej ale mato alspon 3. rychlost
Datum: 05. května 2010 17:39
 Tak každej týden to nenajezdím ale fakt když je extrémní nuda tak 1000Km za týden najezdím po okrese... tak průměrně 150Km denně. užívám si to protože za týden babetu odstavuju po třech letech provozu a přesedlávám na pionýra
Datum: 05. května 2010 16:36
 třeba moc bohatej volnoběh...jinak ty fakt najezdíš 1000km za týden? Tomu se mi až nechce věřit
Datum: 05. května 2010 15:04
 ještě mě napadlo jestli ta svíčka nějak nemá svoji tepelnou výdrž. jestli se nezničí když se ten motor přehřeje.jinak já najezdím za týden takovych 1000Km bez toho abych svíčku měnil. ale jakmile motor jízdou zahřeju a nechám ho 2 minuty bublat na volnoběh tak to zdechne a svíčká K.O.
Datum: 05. května 2010 14:40
 Tyristor?
Datum: 05. května 2010 14:36
|



|